[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 150 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.969 views

Onderwerpen

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:53
dglavimans schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:48:
[...]

Zie je niet vaak in dit topic maar je bent net zo geïrriteerd vandaag als de mensen in de arena :9
En jij bent net zo provocerend al de PSV spelers. Denk dat je nog niet eens op een tiende van mijn aantal posts hier zit.

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-01 22:38

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 15:25
Gewoon geen trainer die waardig is voor een ploeg als Ajax helaas.. Jullie hadden er anders voor gestaan denk ik met een andere trainer

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Terranova schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:50:
[...]

En jij bent net zo provocerend al de PSV spelers. Denk dat je nog niet eens op een tiende van mijn aantal posts hier zit.
Voor mij was je ook een wat nieuwere naam moet ik zeggen, je valt mij vandaag pas op in het topic. Niet dat dat iets uitmaakt natuurlijk.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-01 21:11
Even wat anders, 2x Ajax en 1x Feyenoord dit seizoen, als je nu AZ nog pakt dan heeft RvN het erg goed gedaan tegen de topploegen.

Nu nog winnen van Cambuur.

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:47
Wat een raar seizoen: veel ploegen die eigenlijk in de eerste divisie thuishoren staan er goed voor, Groningen en Vitesse tussen de degradanten.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:50:
[...]

Adem even 10x in en uit. Laat je niet zo kennen man. Niets aan de hand nog voor Ajax.
Oh ik ben verder heel gelaten hoor. En niks aan de hand? De stand verbloemt een hoop maar veel langer wachten met ingrijpen kan echt niet.

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:23

snmght

imho dan he

carpebios schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:50:
[...]

Adem even 10x in en uit. Laat je niet zo kennen man. Niets aan de hand nog voor Ajax.
Punt van Obispo klopt wel. Wat is onze VAR toch vaak slecht. Wat mis ik de dagen dat je wist dat deze wedstrijden voor Kuipers waren.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• carpebios
  • Nu online
Zingo schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:51:
Even wat anders, 2x Ajax en 1x Feyenoord dit seizoen, als je nu AZ nog pakt dan heeft RvN het erg goed gedaan tegen de topploegen.

Nu nog winnen van Cambuur.
Volgende week AZ alweer inderdaad.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Terranova
carpebios schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:51:
[...]

Voor mij was je ook een wat nieuwere naam moet ik zeggen, je valt mij vandaag pas op in het topic. Niet dat dat iets uitmaakt natuurlijk.
_O- _O- _O- _O- _O-

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Zo het te verwachten verlies. Gelukkig heb ik niets gezien. Dat bevalt me uitstekend. Misschien dat ik wel helemaal niet meer ga kijken zolang Schreuder er zit. De verslagen liegen er wederom niet om.

XXXVI

• dglavimans
Terranova schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:50:
[...]

Dat kan, viel mij gewoon op vandaag. Mijn band met andere Ajacieden in dit topic is wel een stuk beter

• DoeEensGek
dglavimans schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:48:
[...]

Zegt meer over Alvarez en Klaassen vind ik
Ze zijn het gewoon niet gewend... Zegmaar. ;) >:)

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:58
toolkist schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:49:
[...]

Als er iemand rood had moeten krijgen was het Obispo, en als iemand zich 1e helft aanstelde was het Ramalho die wel 3x dood is gegaan. Dus kijk vooral niet naar je eigen team.
Hoest, Bergwijn, Brobbey Tadic. Alvarez die Sangare tot 2 keer wilde na trappen en miste. Maar goed kijk voor al naar de ander _O-

Untappd: Louwke80

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:11
[...]

Als er iemand rood had moeten krijgen was het Obispo, en als iemand zich 1e helft aanstelde was het Ramalho die wel 3x dood is gegaan. Dus kijk vooral niet naar je eigen team.
Eens ik dacht ook echt dat Obispo rood ging krijgen voor die overtreding, maar op zich geel was ook ok. Wel wat aan de harde kant. En Ramalho, ja, da's een Braziliaan... beetje net als Antony, irritant zeker... Vond Brobbey daar ook wel aan meedoen. Zo'n sterke speler die dan telkens naar de grond gaat, best irritant imo.

• carpebios
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:52:
[...]

Oh ik ben verder heel gelaten hoor. En niks aan de hand? De stand verbloemt een hoop maar veel langer wachten met ingrijpen kan echt niet.
Ze moeten nu wel iets gaan doen inderdaad, het zit hem niet in de spelers, die zijn goed genoeg, het zit echt in het hoofd (net als bij het publiek).

Verwijderd

ephymerous schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:52:
Zo het te verwachten verlies. Gelukkig heb ik niets gezien. Dat bevalt me uitstekend. Misschien dat ik wel helemaal niet meer ga kijken zolang Schreuder er zit. De verslagen liegen er wederom niet om.
Ik had 2 dagen terug een jaar gratis ESPN compleet onderhandeld bij Ziggo :+

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ajax zeer matig, PSV effectief, 2 schoten op goal

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-12-2025
Heeft Tadic zich al aan de middenstip vastgelijmd?

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:45

Hupske

AFCA

Je hebt slechte verliezers, maar ook slechte winnaars.
Vier het feestje lekker met je eigen team en ga niet andere lastig vallen met dat je gewonnen hebt.

Verder was Ajax onthutsend zwak. Schreuder brengt Ajax helemaal niks. Het blijft los zand. Iedereen doet maar wat.
Voor mijn gevoel valt er veel meer uit dit Ajax te halen dan er nu gebeurd.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:45
RKC is de grote winnaar van dit weekend en Feyenoord maakt alweer gebruik van de chaos.

• dglavimans
Laatste 10 minuten waren wel zuur hoor.. Wedstrijd had niet veel langer moeten doorgaan ook want Ajax kwam nog echt (te) dichtbij

Afmaken moeten wij nog wel leren.. Zoveel kansen op een 0-3.. pff

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:52:
[...]

Eens ik dacht ook echt dat Obispo rood ging krijgen voor die overtreding, maar op zich geel was ook ok. Wel wat aan de harde kant. En Ramalho, ja, da's een Braziliaan... beetje net als Antony, irritant zeker... Vond Brobbey daar ook wel aan meedoen. Zo'n sterke speler die dan telkens naar de grond gaat, best irritant imo.
Oh ik vond die 1e voor Obispo geen rood hoor, daar was geel prima. Maar het bewust opvangen met z'n elleboog was 100% z'n 2e geel waard.
Iemand die tegen je aan loopt heeft niet eens een flink bloedende mond.
Je ziet hem vlak van tevoren gewoon z'n arm uitsteken om hem op te vangen

• carpebios
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:56:
[...]

Oh ik vond die 1e voor Obispo geen rood hoor, daar was geel prima. Maar het bewust opvangen met z'n elleboog was 100% z'n 2e geel waard.
Iemand die tegen je aan loopt heeft niet eens een flink bloedende mond.
Je ziet hem vlak van tevoren gewoon z'n arm uitsteken om hem op te vangen
Dat vond ik dus niet, hij stopte met lopen en keek niet in z'n richting, en Brobberey (hoe schrijf ik dit?) liep tegen hem aan waarbij hij wat viel, maar geen intentie hem zeer te doen.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2025
Ik kan me nog een #tenhagout herinneren..... Gelukkig is het bestuur niet zo emotioneel als de supporters.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• toolkist
  • Niet online
Louwke schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:52:
[...]

Hoest, Bergwijn, Brobbey Tadic. Alvarez die Sangare tot 2 keer wilde na trappen en miste. Maar goed kijk voor al naar de ander _O-
Wat deden Bergwijn Brobbey en Tadic in de 1e helft dan? Over de 2e helft heb ik niet, niet gezien.

En Alvarez is inderdaad een kwal die ik liever kwijt dan rijk ben, maar die heeft er ook gewoon geel voor gekregen wat (helaas) conform de regels is.

• dglavimans
Lekker Ventje schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:57:
[...]

Ik kan me nog een #tenhagout herinneren..... Gelukkig is het bestuur niet zo emotioneel als de supporters.
Precies, beter gaan jullie in ieder geval nog dit seizoen door met Schreuder

:+

• Terranova
Lekker Ventje schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:57:
[...]

Die hashtag was ook terecht, maar ik heb toch liever Ten Hag dan Schreuder...

• Exocet
  • Niet online
Ramalho heeft dat juichen van Ruud geleerd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KolOdwvUNrFpqp64i6hoi-fgKtg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6D8JLj0LCxTigOvyAADWrdGH.jpg?f=user_large

[ Voor 82% gewijzigd door Exocet op 06-11-2022 19:01 ]

• dglavimans
toolkist schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:58:
[...]

Wat deden Bergwijn Brobbey en Tadic in de 1e helft dan? Over de 2e helft heb ik niet, niet gezien.

En Alvarez is inderdaad een kwal die ik liever kwijt dan rijk ben, maar die heeft er ook gewoon geel voor gekregen wat (helaas) conform de regels is.
Weet niet op momenten zijn spelers als Alvarez (of Ramalho) zo belangrijk..

Van die ventjes die je het bloed onder de nagels halen

• toolkist
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:57:
[...]

Dat vond ik dus niet, hij stopte met lopen en keek niet in z'n richting, en Brobberey (hoe schrijf ik dit?) liep tegen hem aan waarbij hij wat viel, maar geen intentie hem zeer te doen.
Tuuuuurlijk hij keek richting de keeper zeker... Hij wist 100% wat ie deed, waar Brobbey was, en wat er dus ging gebeuren.

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 13:53
Heerlijke tussenstand hoor.

Sparta op 6, Heerenveen op 8 en RKC op 9 *O*

• Lekker Ventje
Terranova schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:58:
[...]

Die hashtag was ook terecht, maar ik heb toch liever Ten Hag dan Schreuder...
Die hashtag was niet terecht. Geef iemand tijd. Als je mais zaait haal je de plantjes er na een week toch ook niet uit omdat het nog niet volgroeid is?

Overigens ben ik niet voor Ajax hoor, daar ben ik te nuchter voor.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:13

Agent47

I always close my contracts.

hoevenpe schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:51:
Wat een raar seizoen: veel ploegen die eigenlijk in de eerste divisie thuishoren staan er goed voor, Groningen en Vitesse tussen de degradanten.
Idd. Sparta en GAE zwaar goed ook. Twente zeer stabiel.

Enige wat altijd wel is: Heerenveen tussen plek 7 en 11.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Exocet
  • Niet online
Als je Bergwijn hoort, zakt de moed je wel in de schoenen

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Bergwijn besluit om Schreuder niet voor de bus te gooien, maar het onweer staat op zijn gezicht.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• carpebios
  • Nu online
toolkist schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:59:
[...]

Tuuuuurlijk hij keek richting de keeper zeker... Hij wist 100% wat ie deed, waar Brobbey was, en wat er dus ging gebeuren.
Ik zal eens een herhaling kijken, heb t niet goed gezien denk ik

• dglavimans
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m3L6TYtJa9vE6hyLeKWBbBQbHWI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/lTnVE3gEJmje05fTR2w8tsqc.png?f=fotoalbum_large

Wie is eigenlijk de admin van ons PSV Twitter, want laatste weken of zo is dat niveau aardig gekelderd

• toolkist
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:01:
[...]

Die hashtag was niet terecht. Geef iemand tijd. Als je mais zaait haal je de plantjes er na een week toch ook niet uit omdat het nog niet volgroeid is?

Overigens ben ik niet voor Ajax hoor, daar ben ik te nuchter voor.
Als er na 4-5 maanden nog steeds niks groeit op dat veld dan onderneemt de boer echt wel actie hoor.

En waar die laatste opmerking op slaat?

• Han
  • Niet online

Han

Wij hebben een spontane borrel hier thuis met een man/vrouw of 20, dus niet kunnen kijken, pas ingeschakeld toen er was afgefloten. Heb het gevoel niks gemist te hebben als ik al die ballerina’s theatraal op het veld zie lopen. Ging er al vanuit dat PSV zou winnen want wij hebben Schreuder. Maar och och och, het zijn volwassen mannen, stelletje idioten. KNVB zou ze allemaal een wedstrijd moeten schorsen, maar dan ook allemaal. Geen reclame voor de sport dit.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• sNielz123
  • Nu online
De vriendin van Bergwijn krijgt het ook zwaar. Die komt niet vrolijk thuis

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:05

Superkiwi

Hoi doei

Wij verdienden echt helemaal niks vandaag.
PSV verdiende nét iets meer, scoorde ook nét iets meer en pakken daarmee dure punten.
Dat deze twee teams bovenaan staan in onze competitie is eigenlijk heel triest, ik vond de wedstrijd van vandaag echt een aanfluiting. Kan me er niet eens druk om maken.

Feli @carpebios en @ElPaco d:)b
Ik wil @Maarten_E ook feliciteren maar vergeet altijd of die nou voor PSV of Ajax is...

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 06-11-2022 19:06 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Exocet
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:03:
[Afbeelding]

Wie is eigenlijk de admin van ons PSV Twitter, want laatste weken of zo is dat niveau aardig gekelderd
Waarschijnlijk dezelfde als die anti Semitische leuzen scandeerde in Amsterdam

• Zingo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-01 21:11
Exocet schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:07:
[...]

Waar slaat dit nu weer op zeg? |:(

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:33
Exocet schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:07:
[...]

Of die Ajacieden zo’n lieverdjes zijn… 8)7

• Typhone
  • Laatst online: 12:49

Typhone

Who Dares Wins

Superkiwi schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:05:
PSV verdiende nét iets meer, scoorde ook nét iets meer en pakken daarmee dure punten.
Dat deze twee teams bovenaan staan in onze competitie is eigenlijk heel triest, ik vond de wedstrijd van vandaag echt een aanfluiting. Kan me er niet eens druk om maken.

Ik wil @Maarten_E ook feliciteren maar vergeet altijd of die nou voor PSV of Ajax is...
Die is ook PSV’er gek!

• Exocet
  • Niet online
tiswat schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:10:
[...]

Of die Ajacieden zo’n lieverdjes zijn… 8)7
Ja, maar hunnie doen het ook!.
Lekker volwassen.
Die admin van PSV is ook niet ouder dan 20 schat ik

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gezin kwam thuis met het eten dus tussendoor de tweede helft gekeken.

Organisatie van Ajax wat in de rust werd aangestipt was niet veel beter in de tweede helft en dan die korte lontjes jemig.

Schandalig hoe men zich gedroeg aan het einde van de wedstrijd. Je krijgt toch echt het idee dat men zich totaal niet in hun vel zit onder Schreuder. De duidelijkheid, organisatie en mindset was zo anders onder ten Hag.
Schreuder doet eigenlijk ook helemaal niks langs de lijn.

Tweakers Discord

• mavaros
dglavimans schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:59:
[...]

Weet niet op momenten zijn spelers als Alvarez (of Ramalho) zo belangrijk..

Van die ventjes die je het bloed onder de nagels halen
Die ventjes uit Zuid Amerika nemen gif mee. Dat hebben we van nature niet echt. En we gaan wereldkampioen worden. Dat is een belofte. Daarom heb je dat gif nodig.

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-01 15:54
Bij de NOS samenvatting zegt de commentator dat het buitenspel zou zijn geweest voor Gakpo. Op dat moment een shot van de bal voorbij de 16 meter lijn en Gakpo niet over die lijn. Hoe duidelijk wil je het hebben _O-

• carpebios
  • Nu online
Fleximex schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:14:
Bij de NOS samenvatting zegt de commentator dat het buitenspel zou zijn geweest voor Gakpo. Op dat moment een shot van de bal voorbij de 16 meter lijn en Gakpo niet over die lijn. Hoe duidelijk wil je het hebben _O-
Ja dit verbaasde mij ook

• Lekker Ventje
toolkist schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:03:
[...]

Als er na 4-5 maanden nog steeds niks groeit op dat veld dan onderneemt de boer echt wel actie hoor.

En waar die laatste opmerking op slaat?
Ik ken een aantal ajacieden en kom ook op votbalsites en als ik het hoor en lees dan is het voetbal in Amsterdam uitgevonden en spelen ze buitenaards voetbal. Ik geloof daar niet zo in, ik heb daar helemaal niets mee.

• Snowdog

Hmm in tegenstelling tot het commentaar op TV vond ik de wedstrijd eigenlijk niet zo slecht. Op momenten zag het er best ok uit. Misschien wat te weinig gewend, maar de passing was iig vrij ok. Ajax wist qua kansen iig weinig te creëren, PSV ook eik. Ik vond het echter geen enorm slechte wedstrijd voor de Eredivisie.

Bedoel als je een topper in de Premier League kijkt, yea, dat is 3x hoger niveau en gaat allemaal sneller en beter, maar dat soort spelers hebben we hier gewoon niet. Vond de vergelijking die ze op tv maakte met de Johan Cruijf-schaal dan ook vrij matig. Dat was een wedstrijd waarbij het resultaat niet echt belangrijk was.

• cheiron
Van beide kanten een matige wedstrijd. PSV iets gelukkiger. Gelukkig viel de 1-2 nog zodat de laatste 10 minuten wat spannender waren.

Flickr PSN ID= cheironnl

• dglavimans
Lekker Ventje schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:17:
[...]

Ik ken een aantal ajacieden en kom ook op votbalsites en als ik het hoor en lees dan is het voetbal in Amsterdam uitgevonden en spelen ze buitenaards voetbal. Ik geloof daar niet zo in, ik heb daar helemaal niets mee.
Vindt dat een lastige altijd. Ga er vanuit dat je bedoeld Ajax in zijn algemeen toch en niet over Ajax nu? Want feitelijk komt het spel idee enzo wel uit Amsterdam dat jaren als heel mooi is gezien

• DoeEensGek
Toch hoorde je de roep om een trainer eruit te gooien nooit zo hard door de ArenA de laatste jaren, tot vanmiddag.

Oh en gefeliciteerd aan de PSV'ers hier, geheel terecht en verdient!

• sevinc
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:07
Fleximex schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:14:
Alle delen van de lichaam waarmee je kan scoren horen achter de bal te staan. Volgens mij stond zijn hoofd verder.

• Typhone
  • Laatst online: 12:49

Typhone

Who Dares Wins

Lekker Ventje schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:17:
[...]

En wat vinden ze hier?

• ephymerous
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MewjCeGY9FrqodxU0HRgNbzJYIw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xXLydC52FzzAFyGyu7k4TRvP.jpg?f=fotoalbum_large

:o

XXXVI

• carpebios
  • Nu online
Ondertussen is het twitter account van het Eindhovens dagblad gehackt en staat er dat ze voor AJAX zijn, en dat je moet stemmen op de PVV of FVD.

https://twitter.com/RikElfrink/status/1589324636944502785

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:50
carpebios schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:42:
Ondertussen is het twitter account van het Eindhovens dagblad gehackt en staat er dat ze voor AJAX zijn, en dat je moet stemmen op de PVV of FVD.

Redelijk triest.

WoT stats

• carpebios
  • Nu online
Dat, en dat het wachtwoord blijkbaar zo slecht is dat het zo geraden is.

• Snowdog
Mjah "gehackt" op password geraden, niet te veel aandacht aan besteden. Niet top maar verder ook niet zo nieuwswaardig denk ik. Wel weer typisch wat voor stemaanbevelingen ze weer doen dan.

• Exocet
  • Niet online

Nergens voor nodig dit!

doen ze toch al :+

• ElPaco
Snowdog schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:49:
[...]

Mjah "gehackt" op password geraden, niet te veel aandacht aan besteden. Niet top maar verder ook niet zo nieuwswaardig denk ik. Wel weer typisch wat voor stemaanbevelingen ze weer doen dan.
Maar dit soort dingen er op zetten is wel sneu
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTThXhJCFDJzHtvgflaVLBirrW8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lb25E4VbyGOvoVQJauARUMbZ.jpg?f=fotoalbum_large

WoT stats

• carpebios
  • Nu online
Exocet schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:49:
[...]

Nergens voor nodig dit!

doen ze toch al :+
Genoeg reden om op het NOS te komen en dan uitpubliek weren bij PSV - AJAX. Zal ze leren!

• mavaros

Dat account is niet gehackt. Niet iedereen is fan van PSV, en die figuren werken ook gewoon op je kantoor. De krant moet zichzelf gewoon beter beschermen.

• carpebios
  • Nu online
mavaros schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:53:
[...]

Dat account is niet gehackt. Niet iedereen is fan van PSV, en die figuren werken ook gewoon op je kantoor. De krant moet zichzelf gewoon beter beschermen.
Niet op mijn kantoor!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13-01 20:57

Maak ook weer een onuitwisbare indruk hier... :+
Laten we stellen dat ik zeker niet ontevreden ben met de uitslag. ;) (Ja, ben voor PSV)

Edit: Waar ik ook oprecht van kan genieten dit seizoen: Sparta! In mijn beleving altijd een club geweest die zeker de laatste 10-15 jaar onderkant ED of bovenkant KKD speelt, maar met een heel rijke historie. Top om te zien dat die nu doodleuk zesde staan, kan hier echt van genieten.

[ Voor 18% gewijzigd door Maarten_E op 06-11-2022 19:57 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Exocet
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:59:
[...]

Is dit serieus?

@Quad En Ajax gaat natuurlijk gewoon winnen.
Fout helaas. Volgende keer beter

• mavaros
Ook op jouw kantoor. :Y

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:52

Vos

AFCA

In principe heeft Ajax daar een man meer staan ;). De actie van Tadic wat eraan voorafging vond ik erger.

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Maarten_E schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:54:
[...]

Laten we stellen dat ik zeker niet ontevreden ben met de uitslag. ;) (Ja, ben voor PSV)

Edit: Waar ik ook oprecht van kan genieten dit seizoen: Sparta! In mijn beleving altijd een club geweest die zeker de laatste 10-15 jaar onderkant ED of bovenkant KKD speelt, maar met een heel rijke historie. Top om te zien dat die nu doodleuk zesde staan, kan hier echt van genieten.
Ik niet :P ik woon relatief dicht bij Sparta, ken wat hardcore supporters en sponsoren (heb zelfs ooit gewerkt voor iemand die in het bestuur zit) en van mij mogen ze terug naar de KKD. Bij Spartanen heb ik toch vaak het idee dat ze zichzelf de enige club van Rotterdam vinden (want Feyenoord is van zuid en dus van de boeren en Excelsior is van de “kakkers”).

• carpebios
  • Nu online
Ik werk voor mijzelf, en ik ben de enige medewerker. Ook ik! O+

• carpebios
  • Nu online
Wanneer speelt Feyenoord en Ajax die wedstrijd die ingehaald moet worden (waarom was dat in de eerste instantie eigenlijk?)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Maarten_E schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:54:
[...]
Sorry Maarten, ik zal het nooit meer vergeten.
Al ben je altijd welkom in het Ajax-kamp hoor >:)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:09:
Wanneer speelt Feyenoord en Ajax die wedstrijd die ingehaald moet worden (waarom was dat in de eerste instantie eigenlijk?)
Woendag 9 en donderdag 10 november ;)
Was vanwege twee opeenvolgende Europese weken.

• carpebios
  • Nu online
Superkiwi schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:14:
[...]

Woendag 9 en donderdag 10 november ;)
Was vanwege twee opeenvolgende Europese weken.
Gelukkig al snel! Vind het altijd vervelend als er ploegen achterlopen, dan weet je nooit de echte stand zeg maar.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

gws24

Thinking is hard!

Ajax woensdag en Feyenoord donderdag. Is omdat ze afgelopen weekend niet speelden zodat ze meer rust hadden voor de laatste europese wedstrijd.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• mavaros
carpebios schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:14:
[...]

Gelukkig al snel! Vind het altijd vervelend als er ploegen achterlopen, dan weet je nooit de echte stand zeg maar.
Ajax kan er niks van en Feyenoord wordt kampioen.

RKC wordt vijfde of zesde.

Zo, uw probleem opgelost.

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:58
dr.lowtune schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:04:
[...]

Ik niet :P ik woon relatief dicht bij Sparta, ken wat hardcore supporters en sponsoren (heb zelfs ooit gewerkt voor iemand die in het bestuur zit) en van mij mogen ze terug naar de KKD. Bij Spartanen heb ik toch vaak het idee dat ze zichzelf de enige club van Rotterdam vinden (want Feyenoord is van zuid en dus van de boeren en Excelsior is van de “kakkers”).
Jep maar bij Sparta weten ze nog wel dat er nog 2 clubs binnen de gemeente grens liggen. Iets wat Feyenoord supporters nog al vaak vergeten.
En Sparta was vroeger juist de heren club dus zeg maar de kakkers. Bij Sparta wordt Excelsior juist de oud papier club genoemd. ( iets dat ze daar vaak oud papier inzamelde).

• carpebios
  • Nu online
mavaros schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:19:
[...]

Ajax kan er niks van en Feyenoord wordt kampioen.

RKC wordt vijfde of zesde.

Zo, uw probleem opgelost.
Ja zeg, dan moet ik het wachtwoord van het account van Feyenoord gaan gokken!

• mavaros
carpebios schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:20:
[...]

Ja zeg, dan moet ik het wachtwoord van het account van Feyenoord gaan gokken!
6-0

• ElPaco
Verhulst (AZ) heeft in ieder geval aangetoond waarom hij niet mee hoeft naar het WK. Beste boycot actie ooit!

WoT stats

• DoeEensGek
Woensdag, Ajax Vitesse en daarna van het weekend uit Emmen voor Ajax.

Donderdag de inhaal van Feyenoord.

• DoeEensGek
Ik heb het dus echt niet verstaan. Geen idee of je gelijk had.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:43
DoeEensGek schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:27:
Toch hoorde je de roep om een trainer eruit te gooien nooit zo hard door de ArenA de laatste jaren, tot vanmiddag.

Oh en gefeliciteerd aan de PSV'ers hier, geheel terecht en verdient!
Het begin van Erik ten Hag was net zo hard...maar de keuzes helpen Schreuder niet.

Psv was gelukkig en sloeg op de juiste momenten toe maar bracht verder helemaal niets. Van Ajax verwacht je meer.

• DoeEensGek
AMARONE schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:58:
[...]

Het begin van Erik ten Hag was net zo hard...maar de keuzes helpen Schreuder niet.

Psv was gelukkig en sloeg op de juiste momenten toe maar bracht verder helemaal niets. Van Ajax verwacht je meer.
Ik heb toch nooit Ten Hag rot op uit mijn tv boxjes gehoord. Tuurlijk was het wel links en rechts te lezen, maar zoals nu gezongen werd nee.

• OMX2000
  • Laatst online: 21:34

OMX2000

By any means necessary...

carpebios schreef op zondag 6 november 2022 @ 18:26:
[...]

Laat je nu niet zo kennen.
Eeh. Er is niks mis met Xavi, goed talent. Maar hij heeft vaak een jankhoofd.

Was vandaag ook Szymanski bij Feyenoord, nadat hij scoorde leek het alsof ie bijna moest huilen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

OMX2000 schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:01:
[...]
Eeh. Er is niks mis met Xavi, goed talent. Maar hij heeft vaak een jankhoofd.
Het leek inderdaad of ie een aantal keer in huilen uit zou barsten, wat hem ook wel weer schattig maakt ;)
Dat gezichtje toen ie de penalty wilde nemen en toen het wisselbord met zijn nummer omhoog ging is toch aandoenlijk of niet dan?

Over zijn talent valt weinig te discussiëren, dat heeft ie genoeg.

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 06-11-2022 21:08 ]

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

Superkiwi schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:06:
[...]

Het leek inderdaad of ie een aantal keer in huilen uit zou barsten, wat hem ook wel weer schattig maakt ;)
Dat gezichtje toen ie de penalty wilde nemen en toen het wisselbord met zijn nummer omhoog ging is toch aandoenlijk of niet dan?

Over zijn talent valt weinig te discussiëren, dat heeft ie genoeg.
Zelfs ik moest bijna een traantje wegpinken, bijna O-)

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:43
DoeEensGek schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:01:
[...]

Ik heb toch nooit Ten Hag rot op uit mijn tv boxjes gehoord. Tuurlijk was het wel links en rechts te lezen, maar zoals nu gezongen werd nee.
Hoeft ook niet uit je tv, in de arena wel te horen.

• DoeEensGek
AMARONE schreef op zondag 6 november 2022 @ 21:59:
[...]

Hoeft ook niet uit je tv, in de arena wel te horen.
Maar dan klopt mijn opmerking toch? ;)

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-01 19:31
Wat een pot voetbal, geen mooi voetbal en als PSV'er ging mijn hartslag omhoog.

PSV had de 3-0 moeten maken en maakte het zichzelf nog aardig moeilijk op het einde. Beetje gif in de wedstrijd is nooit verkeerd maar dit was wel overdreven.

Heb het idee dat Ajax met een paar simpele aanpassingen de ploeg echt wel aan het voetballen kan krijgen. Het begin is gemaakt met de wissel van Tadic in de 80e minuut wat gelijk een goal opleverde.

Verder is het een schande voor het voetbal dat er geen uitsupporters bij mochten zijn, vanaf de 1e minuut werd er al het eea gezongen over de geaardheid van boeren, dat is allemaal wel toegestaan kennelijk

• carpebios
  • Nu online
Nu zie ik op twitter wat foto's waarop lijkt dat Klaassen bijt, maar weet niet of dit nepnieuws is, of echt. In eerste instantie was hij vooral aan het plakken en hangen, en ging hij richting z'n nek met z'n mond, maar bijten zag ik niet.

Hier bijvoorbeeld.
https://twitter.com/Benja...tatus/1589368217839243264

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

Ik begreep ook niet waarom Obispo geen rood kreeg. Geen enkele intentie om de bal te spelen, maarja Makkelie…

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Nu online
Qua spelers heeft Ajax geweldig materiaal (in potentie, dwz als het er allemaal uit komt ) maar het klopt allemaal nog niet. Maar hoe kan je voetballen met zowel Bergwijn als Tadic, die beiden op links het best renderen? Een van beiden op rechts zetten is gewoon een zekerheidje dar diegene een slechte pot speelt.
Daarnaast was Tadic jarenlang je onbetwiste leider, die zet je niet zomaar aan de kant, en de aankoop van 30M (die het zo goed leek te gaan doen in de eerste wedstrijden) zet je ook niet zomaar aan de kant.

Afgeven op Schreuder vind ik overigens geen goed signaal, velen zeiden 'Blind kan niet meer', 'laat Kudus en Brobbey het samen doen ', nou dat succes hebben we ook gezien vandaag. I.m.o. deed Schreuder (qua basis opstelling) het goed met de poppetjes op de logische/ juiste plek. Maar de magie (of Chemie) tussen de spelers is er niet, bij Tadic lukt het niet (al stond hij op dat moment weer rechts) en hij compenseert het met een overtreding op de rand van de eigen 16.

Een middenveld met Kudus, Berghuis en Alvarez is het gewoon niet, maar met Klaassen of Taylor had ik het niet veel beter zien gaan. Het vertrouwen is laag, de onderlinge verhoudingen liggen niet goed bij de spelers (daar kan de coach wel wat aan doen) en als je leiders / sterkhouders dan niet thuis geven, Tadic is i.m.o samen met Blind daar een sterk voorbeeld van, dan krijg je het lastig.

Moet wel zeggen dat ik wanneer Wijndal niet weer geblesseerd was, zou verwachten dat hij zou spelen en dat daarmee de linkerkant (van Ajax) in elk geval sterker / beter in balans zou zijn geweest. Op rechtsachter heb je niet zoveel opties helaas.

Alles tesamen, PSV de terechte winnaar, Ajax moet in de winter op zoek naar versterking en vooral de balans in het elftal.
En of Tadic af laten bouwen, of Bergwijn weer verkopen in de zomer, want die 2 samen kan je eigenlijk niet mee spelen.

• carpebios
  • Nu online
jbdeiman schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:45:
Qua spelers heeft Ajax geweldig materiaal (in potentie, dwz als het er allemaal uit komt ) maar het klopt allemaal nog niet. Maar hoe kan je voetballen met zowel Bergwijn als Tadic, die beiden op links het best renderen? Een van beiden op rechts zetten is gewoon een zekerheidje dar diegene een slechte pot speelt.
Daarnaast was Tadic jarenlang je onbetwiste leider, die zet je niet zomaar aan de kant, en de aankoop van 30M (die het zo goed leek te gaan doen in de eerste wedstrijden) zet je ook niet zomaar aan de kant.

Afgeven op Schreuder vind ik overigens geen goed signaal, velen zeiden 'Blind kan niet meer', 'laat Kudus en Brobbey het samen doen ', nou dat succes hebben we ook gezien vandaag. I.m.o. deed Schreuder (qua basis opstelling) het goed met de poppetjes op de logische/ juiste plek. Maar de magie (of Chemie) tussen de spelers is er niet, bij Tadic lukt het niet (al stond hij op dat moment weer rechts) en hij compenseert het met een overtreding op de rand van de eigen 16.

Een middenveld met Kudus, Berghuis en Alvarez is het gewoon niet, maar met Klaassen of Taylor had ik het niet veel beter zien gaan. Het vertrouwen is laag, de onderlinge verhoudingen liggen niet goed bij de spelers (daar kan de coach wel wat aan doen) en als je leiders / sterkhouders dan niet thuis geven, Tadic is i.m.o samen met Blind daar een sterk voorbeeld van, dan krijg je het lastig.

Moet wel zeggen dat ik wanneer Wijndal niet weer geblesseerd was, zou verwachten dat hij zou spelen en dat daarmee de linkerkant (van Ajax) in elk geval sterker / beter in balans zou zijn geweest. Op rechtsachter heb je niet zoveel opties helaas.

Alles tesamen, PSV de terechte winnaar, Ajax moet in de winter op zoek naar versterking en vooral de balans in het elftal.
En of Tadic af laten bouwen, of Bergwijn weer verkopen in de zomer, want die 2 samen kan je eigenlijk niet mee spelen.
Helemaal mee eens! Ik denk dat Ajax een Ted Lasso nodig heeft.

Verwijderd

Is Klaassen al opgehaald met dwangbuis?

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-01 09:18
jbdeiman schreef op zondag 6 november 2022 @ 22:45:
Qua spelers heeft Ajax geweldig materiaal (in potentie, dwz als het er allemaal uit komt )

...

Afgeven op Schreuder vind ik overigens geen goed signaal, velen zeiden 'Blind kan niet meer', 'laat Kudus en Brobbey het samen doen ', nou dat succes hebben we ook gezien vandaag.
De opstelling zag er redelijk uit op de rechter kant na maar er zijn gewoon geen automatismen doordat dit de eerste keer was dat iedereen zo stond.

Dat reken ik Schreuder wel aan. Zijn taak is er een team van maken en daar faalt hij al in sinds dag 1
Pagina: 1 ... 150 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023