Enige wat Ajax van een kampioenschap kan afhouden is Ajax zelf, als de onrust terugkeert en de rest we in een goede flow belandt dan kan het spannend worden. Maar het kwaliteitsverschil is te groot en dat zal je rond april wel weer zien.Gynnad schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 06:53:
Volgende week zelf niet spelen en nu al weten dat je dan nog steeds koploper bent, dat is wel lekker!
[Afbeelding]
Ajax speelt z’n eigen competitie tegen Ajax.Gynnad schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 06:53:
Volgende week zelf niet spelen en nu al weten dat je dan nog steeds koploper bent, dat is wel lekker!
[Afbeelding]
Als fan weet je hoe lang de competitie duurt en waar ze aan het einde eindigen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Laatste jaren helaas wel en de trend ziet er ook niet hoopvol uit voor andere clubs die het zelf verpesten om de CL een keer te halen.carpebios schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 09:23:
[...]
Ajax speelt z’n eigen competitie tegen Ajax.
Als fan weet je hoe lang de competitie duurt en waar ze aan het einde eindigen.
En dat voor een crisis.Agent47 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:24:
Ajax is de winnaar van het weekend
Volgens mij was de competitie afgelopen seizoen tot op het laatst spannend en scheelde het slechts één puntje op het eind. Dit seizoen gaat het echt niet anders zijn, niets is nog zeker.
Jullie verwachtingen gaan nog sneller op en neer dan een seismograaf in Groningen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dan wordt de verdediging van PSV afgebrand, opeens houden ze een keer de nul en is het lek te boven, spelen ze tegen Arsenal een wereldpot en in 6 minuten tijd is de hele verdediging zo lek als een mandje met 3 goals tot gevolg in de daaropvolgende wedstrijd maar wordt de focus opeens verlegd op de kansen van PSV (die er niet in gingen).
Hoe langer je er over nadenkt hoe meer sensatiebelust alle verslaggeving omtrent het voetbal lijkt te zijn. Of ik word oud, of ik mis de feitelijkheden van het voetbal zonder 'overal een verhaal in te zien'.
[ Voor 7% gewijzigd door Typhone op 24-10-2022 11:02 ]
Gelukkig weten alle PSV fans wel beter, die verdediging is gewoon zo lek als een mandje. Enige hoop is dat Mauro weer fitter aan het worden is zodat Max of Mwene binnenkort weer kan gaan banken. Van Boscagli is het maar de vraag hoe die straks terugkomt.Typhone schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:01:
Dan wordt de verdediging van PSV afgebrand, opeens houden ze een keer de nul en is het lek te boven, spelen ze tegen Arsenal een wereldpot en in 6 minuten tijd is de hele verdediging zo lek als een mandje met 3 goals tot gevolg in de daaropvolgende wedstrijd maar wordt de focus opeens verlegd op de kansen van PSV (die er niet in gingen).
De focus ligt dus al maanden/jaren op het meer moeten scoren dan je er tegen krijgt en weet je dat je pas bij 5-0 in de 85e minuut soort van veilig bent.
Het is wel eens fijn dat de drie puntjes na zo'n potje wel in de tas meegaan. Optisch sta je er nu een stuk beter voor. Het blijft wel wennen deze manier van spelen. Maar liever dit, dan machteloos verliezen.bennieeee schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 22:20:
Niet verdiend deze 1-3 maar niet minder blij met de punten.
Het lastige is ook het schema. We gaan straks de winterstop in zonder dat alle clubs al tegen elkaar hebben gespeeld. Als ik me niet vergis heeft Ajax ook gewoon het lichtste programma gehad tot nu toe. Feyenoord heeft zon beetje het hele linkerrijtje behalve Ajax getroffen. Dat maakt het ook lastig om te bepalen hoe de verhoudingen liggen.Typhone schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:01:
Technisch gezien is het vooral schrijnend over hoe er over alle clubs geschreven wordt. Twee weken terug een heel artikel van Pieter Zwart over waarom AZ kampioenspotentie heeft en 1,5 week later ziet de wereld er compleet anders uit en kan AZ er niks meer van.
Hoe langer je er over nadenkt hoe meer sensatiebelust alle verslaggeving omtrent het voetbal lijkt te zijn. Of ik word oud, of ik mis de feitelijkheden van het voetbal zonder 'overal een verhaal in te zien'.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
En wat denk je van Ajax - Rangers > Ajax 2.0?Typhone schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:01:
Technisch gezien is het vooral schrijnend over hoe er over alle clubs geschreven wordt. Twee weken terug een heel artikel van Pieter Zwart over waarom AZ kampioenspotentie heeft en 1,5 week later ziet de wereld er compleet anders uit en kan AZ er niks meer van.
Mijn god zeg.
Dat behoud je altijd maar is niet beter geworden door een eerdere winterstop dankzij het WK.ph4ge schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:41:
[...]
Het lastige is ook het schema. We gaan straks de winterstop in zonder dat alle clubs al tegen elkaar hebben gespeeld. Als ik me niet vergis heeft Ajax ook gewoon het lichtste programma gehad tot nu toe. Feyenoord heeft zon beetje het hele linkerrijtje behalve Ajax getroffen. Dat maakt het ook lastig om te bepalen hoe de verhoudingen liggen.
Voor het overzicht de gespeelde wedstrijd van de top 3 naast elkaar:
Ajax

PSV

Feyenoord

Uiteindelijk speelt toch iedereen 2x tegen elkaar
WTF ik zit te kijken naar die stand en denk waarom zetten ze Sparta zo hoog....MAAR DIE STAAN GEWOON ZO HOOGNapo schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:51:
[...]
Dat behoud je altijd maar is niet beter geworden door een eerdere winterstop dankzij het WK.
Voor het overzicht de gespeelde wedstrijd van de top 3 naast elkaar:
Ajax
[Afbeelding]
PSV
[Afbeelding]
Feyenoord
[Afbeelding]
Uiteindelijk speelt toch iedereen 2x tegen elkaar
Dat is mijn voorspelling, want als Ajax een goede dag heeft, zou deze stand zomaar kunnen gebeuren.
Ik zeg er dan wel eerlijk bij, dat ik de wedstrijd tegen Napoli ook totaal verkeerd had ingeschat. Ik dacht 4-0 en het werd toen 1-6. Maar qua doelpunten in totaal, zit ik meestal wel redelijk in de buurt.
Er gaan dus minimaal 7 doelpunten vallen in deze wedstrijd.
Grote kans dat de goals slechts aan één kant vallen maar soit
Champions League - 2100u
Poll: Ajax vs Liverpool• Winst Ajax
• Winst Liverpool
• Gelijkspel
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hup Ajax
Dus ik ga mee met @mavaros 👍.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Scheelt ook wel dat Thiago niet mee speelt zeg, pff.mavaros schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:56:
Ajax-Liverpool: 5-2.
Dat is mijn voorspelling, want als Ajax een goede dag heeft, zou deze stand zomaar kunnen gebeuren.
Ik zeg er dan wel eerlijk bij, dat ik de wedstrijd tegen Napoli ook totaal verkeerd had ingeschat. Ik dacht 4-0 en het werd toen 1-6. Maar qua doelpunten in totaal, zit ik meestal wel redelijk in de buurt.
Er gaan dus minimaal 7 doelpunten vallen in deze wedstrijd.
De sleutel voor een gelukkig leven is het beperken van je verwachtingenQuad schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:04:
Ik heb wel het gevoel dat er vanavond iets moois voor Ajax gaat gebeuren.
Dus ik ga mee met @mavaros 👍.
Ik ga uit van een wederom dramatische vertoning. De laatste wedstrijden geven mij geen enkel houvast om te verwachten dat het vanavond beter gaat. Ik ben bang dat Blind, Tadic en Alvarez vanavond weer spelen. Ook lukte het niet om Pelle Clement uit scoringspositie te houden, bij Liverpool lopen wel iets betere spelers rond.
En zoals @toolkist onlangs al schreef (geloof ik over de aankomende pot tegen PSV), een afstraffing is niet erg want dat helpt om snel afscheid te nemen van Schreuder.
XXXVI
Zwartkijker.ephymerous schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:21:
[...]
De sleutel voor een gelukkig leven is het beperken van je verwachtingen![]()
Ik ga uit van een wederom dramatische vertoning vanavond. De laatste wedstrijden geven mij geen enkel houvast om te verwachten dat het vanavond beter gaat. Ik ben bang dat Blind, Tadic en Alvarez vanavond weer spelen. Ook lukte het niet om Pelle Clement uit scoringspositie te houden, bij Liverpool lopen wel iets betere spelers rond.
En zoals @toolkist onlangs al schreef (geloof ik over de aankomende pot tegen PSV), een afstraffing is niet erg want dat helpt om snel afscheid te nemen van Schreuder.
Aah, zo werkt mijn relatie ook, tenminste haar verwachtingen.ephymerous schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:21:
[...]
De sleutel voor een gelukkig leven is het beperken van je verwachtingen
Met Tadic en Alvarez heb ik nog niet zo'n probleem, staat Blind in de basis dan weet ik dat ik de tv niet aan hoef te zetten.ephymerous schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:21:
[...]
Ik ga uit van een wederom dramatische vertoning. De laatste wedstrijden geven mij geen enkel houvast om te verwachten dat het vanavond beter gaat. Ik ben bang dat Blind, Tadic en Alvarez vanavond weer spelen. Ook lukte het niet om Pelle Clement uit scoringspositie te houden, bij Liverpool lopen wel iets betere spelers rond.
Als je Bergwijn of Tadic of rechts posteert kan je een van de twee beter niet opstellen. Dan heeft Bergwijn de betere vorm. Maar eens, niet heel erg.toolkist schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:36:
[...]
Met Tadic en Alvarez heb ik nog niet zo'n probleem, staat Blind in de basis dan weet ik dat ik de tv niet aan hoef te zetten.
Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe je kijkt naar Alvarez (en Klaassen) op het middenveld. Alvarez staat er op verdedigend zekerheid te bieden maar gezien het grote aantal tegendoelpunten lukt dat niet. Kan je dan niet beter iemand opstellen die in balbezit wel wat toevoegt?
XXXVI
nggyu nglyd
Dat komt meer door de zooi achterin dan door Alvarez op het middenveld. Die kan het in z'n eentje ook niet allemaal belopen.ephymerous schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:39:
[...]
Als je Bergwijn of Tadic of rechts posteert kan je een van de twee beter niet opstellen. Dan heeft Bergwijn de betere vorm. Maar eens, niet heel erg.
Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe je kijkt naar Alvarez (en Klaassen) op het middenveld. Alvarez staat er op verdedigend zekerheid te bieden maar gezien het grote aantal tegendoelpunten lukt dat niet. Kan je dan niet beter iemand opstellen die in balbezit wel wat toevoegt?
Los van z'n soms veels te agressieve gedrag (afgelopen weekend ook weer, ruzie zoeken nadat iemand een overtreding op hem maakt) heb ik verder weinig negatiefs over hem op te merken. Met alleen maar spelers die aanvallend denken ga je (ook) niet winnen tegen Liverpool.
En zet Bergwijn maar op 10, kan ie gaan en staan waar ie wil. Tadic links, Berghuis rechts, Kudus op 8 voor het voetbal op het middenveld. Klaassen lekker banken.
En als Brobbey moe is en gewisseld moet worden kan Bergwijn doorschuiven naar centraal voorin, beetje uitzakken daar houden die verdedigers niet van.
Maar je gaat geen 5-0 van de Rangers verliezen, dus EL is al 99% zeker.Quad schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:43:
@ephymerous je hebt een mogelijke 4e plaats over om van Schreuder af te komen? Als Ajax van Liverpool verliest is dat altijd een reëel resultaat, als je van rangers verliest, zou je zelfs EL plaatsing kunnen kosten, moet 't wel groot genoeg zijn het verlies uiteraard.
Ja, bewaar deze post maar voor later
Ik heb nog een aantal Rangers gerelateerde quotes in mijn vriezer zitten, voor deze heb ik ook nog wel een plekjetoolkist schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:46:
[...]
Maar je gaat geen 5-0 van de Rangers verliezen, dus EL is al 99% zeker.
Zelfde kans als dat ik de loterij win
Nee hoor wordt EL voor Ajax. Rangers kunnen ze wel onder zich houden.
Ajax moet gewoon stellen dat het dit jaar niet het niveau van de afgelopen jaren haalt.
Toch heb ik wel zin in die wedstrijd van vanavond, een uitdaging dat Liverpool.
Daarom irriteer ik me dit jaar mateloos aan PSV. Die hondsresultaten tegen kleine tegenstanders helpen niet mee om Ajax op een achterstand te zetten waardoor het gaat brouilleren. Op dit moment blijft Schreuder met zijn halve inzicht en achterlijke door een spindoctor ingegeven gedragingen lekker zitten vasthoudend aan een rampzalige basiself die totaal niet in de eigen kracht speelt. Lekker voortborduren op het elftal van Ten Hag maar met een elftal wat niet meer dat elftal is.ephymerous schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:21:
[...]
Nee vandaag een schuin oogje op de telefoon vind ik meer dan voldoende. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat Ajax even hoge ogen gaat gooien tegen Liverpool. En die lange ballen van Pasveer heb ik genoeg gezien. Los daarvan; wie ziet Ajax wel even glorieus winnen bij de Rangers?
Inderdaad, de kans dat dit Ajax (wat een helft lang de mindere was tegen RKC) een resultaat gaat halen tegen Liverpool, zijn echt heel erg klein.Typhone schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:34:
[...]
Daarom irriteer ik me dit jaar mateloos aan PSV. Die hondsresultaten tegen kleine tegenstanders helpen niet mee om Ajax op een achterstand te zetten waardoor het gaat brouilleren. Op dit moment blijft Schreuder met zijn halve inzicht en achterlijke door een spindoctor ingegeven gedragingen lekker zitten vasthoudend aan een rampzalige basiself die totaal niet in de eigen kracht speelt. Lekker voortborduren op het elftal van Ten Hag maar met een elftal wat niet meer dat elftal is.
Nee vandaag een schuin oogje op de telefoon vind ik meer dan voldoende. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat Ajax even hoge ogen gaat gooien tegen Liverpool. En die lange ballen van Pasveer heb ik genoeg gezien. Los daarvan; wie ziet Ajax wel even glorieus winnen bij de Rangers?
Ik heb het over een afstraffing tegen Liverpool. Als je tegen Rangers geen resultaat weet te behalen waarmee je doorgaat berust ik me in een uitschakeling. Dat elftal van Rangers is een explosie van onkunde.Quad schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:43:
@ephymerous je hebt een mogelijke 4e plaats over om van Schreuder af te komen? Als Ajax van Liverpool verliest is dat altijd een reëel resultaat, als je van rangers verliest, zou je zelfs EL plaatsing kunnen kosten, moet 't wel groot genoeg zijn het verlies uiteraard.
XXXVI
Voor quotes moet je bij @Han zijn. Die herinnert ze zich ook nogSuperkiwi schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:50:
[...]
Ik heb nog een aantal Rangers gerelateerde quotes in mijn vriezer zitten, voor deze heb ik ook nog wel een plekje
@Verwijderd net zo, die heeft een archief wat nog jaren terug gaat.Typhone schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:39:
[...]
Voor quotes moet je bij @Han zijn. Die herinnert ze zich ook nog
Ik heb weleens een pak koekjes gewonnen bij de loterij van onze plaatselijke voetbalclub. Nouja, het was eigenlijk bingo/kienen, maar dat is ook een soort loterij. Dus alles kan zomaar wel gebeuren, als onze lieve heer aan het kruis een goede dag heeft. En het is hier strakblauw als je omhoog kijkt. Het had ook zo'n grauwe, vieze, gore regenachtige dag kunnen zijn.Harribo schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:20:
Dus Ajax moet winnen van Liverpool en dan moet Liverpool verliezen in de laatste wedstrijd van Napoli die al lang door zijn?
Zelfde kans als dat ik de loterij win
Nee hoor wordt EL voor Ajax. Rangers kunnen ze wel onder zich houden.
Ajax moet gewoon stellen dat het dit jaar niet het niveau van de afgelopen jaren haalt.
Toch heb ik wel zin in die wedstrijd van vanavond, een uitdaging dat Liverpool.
Maar Ajax moet gewoon voor nu voor plaats 3 in de poule spelen. Dan komen ze in de EL, en daar zie ik dit seizoen nog wel een kans liggen. De CL is nu domweg te hoog gegrepen.
@Typhone Ikzie dat wel gebeuren. Rangers is by far de minste ploeg in de poule. Zelfs een Ajax dat compleet zonder ziel speelt, zou daar met twee vingers in de neus van moeten kunnen winnen. Het wordt dan wel weer een ander verhaal, wanneer Rangers ineens met 6-1 van Napoli zou winnen. Gelukkig is Napoli een vraatzuchtig monster dat iedereen met huid en haar opvreet.
Dat is het mazzeltje dat je soms nodig hebt. Daarom zet ik mijn geld op Ajax om de derde plek in de poule. Napoli-Liverpool-Ajax-Rangers. En ik gok er ook op dat Napoli na de winter volwaardig voor de CL gaat.
[ Voor 21% gewijzigd door mavaros op 26-10-2022 11:58 ]
Ik zet alles ik mijn agenda, zo goed is mijn geheugen namelijk nietTyphone schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:39:
Voor quotes moet je bij @Han zijn. Die herinnert ze zich ook nog
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Schandalig om zo met je spelers om te gaan. Hoe hard mag Blind falen voordat Wijndal wel een serie wedstrijden de kans krijgt
@toolkist je hebt vrijaf gekregen
[ Voor 3% gewijzigd door ephymerous op 26-10-2022 19:47 ]
XXXVI
Blind is een ontzettend belangrijke speler voor de selectie van Ajax, wordt zwaar onderschat. Daarnaast is Wijndal net terug van een blessure, laat die maar eens echt fit worden voordat hij een basisplaats krijgt in een CL wedstrijd.ephymerous schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:45:
[...]
Schandalig om zo met je spelers om te gaan. Hoe hard mag Blind falen voordat Wijndal wel een serie wedstrijden de kans krijgt
Daarnaast zouden we beter om moeten gaan met club iconen/echte Ajacieden zoals Daley Blind.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
ps, waar blijft @OPSLAGHOND !
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Die is na een fout opgevatte opmerking over drank drooggelegd.carpebios schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:06:
Genoeg over Ajax! Laten we het hebben over Ajax. Wat gaat het worden kenners?
Maar kan hij nog gereanimeerd worden?Typhone schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:07:
[...]
Die is na een fout opgevatte opmerking over drank drooggelegd.
En ik denk (hoop) 3-2.
[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 26-10-2022 20:08 ]
Not sure if seriousGynnad schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:51:
[...]
Blind is een ontzettend belangrijke speler voor de selectie van Ajax, wordt zwaar onderschat.
Het lijkt me onwenselijk om spelers op basis van sentimenten op te stellen.Daarnaast zouden we beter om moeten gaan met club iconen/echte Ajacieden zoals Daley Blind.
Beide zou mooi zijncarpebios schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:08:
[...]
Maar kan hij nog gereanimeerd worden?
En ik denk (hoop) 3-2.
[ Voor 20% gewijzigd door ephymerous op 26-10-2022 20:18 ]
XXXVI
Wat een eigenwijze slappe zak is die Schreuder toch ook. Klaassen ipv Kudus op 10. Alvarez ook nog eens op het middenveld. Blind weer tegenover Salah. Het liep met precies dezelfde opstelling voor geen meter tegen RKC. Tweede helft na een aantal wissels begon het pas te lopen.
Maar lekker zo doorgaan. Wordt weer 90 minuten lang ergeren. Weer balletjes terug op Pasveer en daarna alles lang, want gevoetbald gaat er zeker niet worden vanavond. Wat hoop ik dat Schreuder de kerst niet haalt.
En toen liet Napoli het liggen en speelde vandaag gelijk.toolkist schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:46:
[...]
Maar je gaat geen 5-0 van de Rangers verliezen, dus EL is al 99% zeker.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
2-3 na een 1-0 voorsprong.carpebios schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:06:
Wat gaat het worden kenners?
Het is niet te hopen, maar zou wel kunnen natuurlijk. HUP AJAX!
Dat is veel te mager.
5-2 voor Ajax lijkt me realistisch, ook al denkt vrijwel iedereen er anders over. Al die PSV'ers die ik elke dag verplicht zie en spreek, hebben collectief besloten dat Ajax vanavond met 1-3 gaat verliezen.
Dat zie ik anders. Ik zet mijn geld op Ajax vanavond.
Hup Napoli.
Hard hoofd erin hier, hopelijk wel een leuke wedstrijd!
Het heeft weinig zin om hier een diepzwarte voorspelling neer te plempen. Ik had ook 3-14 voor Liverpool kunnen voorspellen. Maar daar word je ook niet vrolijk van.Superkiwi schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:45:
Ik zou willen dat ik slechts een klein percentage van jouw positivisme had
Hard hoofd erin hier, hopelijk wel een leuke wedstrijd!
Zolang Napoli zijn ding blijft doen, kan je als Ajax een afstraffing door Liverpool lijen. Het gaat me wel op de manier waarop. Een tweede Napoli zie ik liever niet gebeuren.
Ergo, heeft het geen zin om een voorspelling neer te plempen....mavaros schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:53:
[...]
Het heeft weinig zin om hier een diepzwarte voorspelling neer te plempen. Ik had ook 3-14 voor Liverpool kunnen voorspellen. Maar daar word je ook niet vrolijk van.
Zolang Napoli zijn ding blijft doen, kan je als Ajax een afstraffing door Liverpool lijen. Het gaat me wel op de manier waarop. Een tweede Napoli zie ik liever niet gebeuren.
nggyu nglyd
1-3carpebios schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:06:
Genoeg over Ajax! Laten we het hebben over Ajax. Wat gaat het worden kenners?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
ALLEMAAL DE SCHULD VAN BLIND! O wacht.
[ Voor 53% gewijzigd door carpebios op 26-10-2022 21:03 ]
Prima kans!
Flickr PSN ID= cheironnl
Die liep tijdens de eerste tegenstoot wel direct uit positie overigens.
[ Voor 81% gewijzigd door ephymerous op 26-10-2022 21:05 ]
XXXVI
Ajax kan wel voetballen.
Hup Schreuder
Dat zei mijn vriendin ook nog.cheiron schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:03:
Mooi gespeeld hoor. Jammer dat hij er niet in gaat.
Die moet er in, wat een misser zeg.ephymerous schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:04:
Poe die mag er in Berghuis
Hij had m ook niet mee moeten nemen, maar gelijk in de rechter hoek moeten plaatsen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Geeft wel weer een grotere kans op teleurstelling..
Al die jarenlange teleurstellingen. Poeh poeh!Malfunctions schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:14:
Wel blij dat het in ieder geval niet al in de eerste 10 minuten duidelijk is dat het niks gaat worden vanavond.
Geeft wel weer een grotere kans op teleurstelling..
Laten nog steeds erg veel ruimte tussen de verdediging en het middenveld wat aardig gevaarlijk is.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Kan ja, dat zagen weAgent47 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:13:
Paal kan toch gebeuren? Niet zo druk maken, Ajax begint okay.
Ik vind als je zo open voor de goal staat dat de bal er in moet.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Het kan altijd erger zag ik gisteren nog.Vos schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:16:
[...]
Kan ja, dat zagen we
Ik vind als je zo open voor de goal staat dat de bal er in moet.
nggyu nglyd
Van die afstand?Maverick schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:16:
2e keer dat berghuis had moeten scoren...
Ja precies, dat zijn we niet meer gewend. Dus dat doet extra pijn..carpebios schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:15:
[...]
Al die jarenlange teleurstellingen. Poeh poeh!
Tot op heden vermaak ik me prima!
Ajax speelt niet slecht, maar ze zijn ook niet in topvorm.
Liverpool lijkt me een beetje achterover te hangen.
Liverpool is de laatste tijd ook niet bepaald in vorm.mavaros schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:21:
Zou Liverpool gewoon bewust op halve kracht spelen?
Ajax speelt niet slecht, maar ze zijn ook niet in topvorm.
Liverpool lijkt me een beetje achterover te hangen.
PSN: DutchTrickle PVoutput
nggyu nglyd
Doe maar paracetamol: https://www.anesthesiolog...past-gebruik-van-opioidencarpebios schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:24:
Wil die gene die heel veel pijn heeft in het publiek aub wat tramadol nemen?
Als je hem hoort gillen gaat een paracetamol niet helpen, en ook geen diclofenac, dus tramadol lijkt mij verstandiger. Hij lijkt het wel al gekregen te hebben.Megupe schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:25:
[...]
Doe maar paracetamol: https://www.anesthesiolog...past-gebruik-van-opioiden
Edit, o nee, het werkt nog niet.
[ Voor 9% gewijzigd door carpebios op 26-10-2022 21:27 ]
Gelijkspel is natuurlijk al voldoende om een ronde verder te komen.
(En ik ook trouwens)
[ Voor 13% gewijzigd door Crysania op 26-10-2022 21:33 ]
XXXVI
Ben ook blij met het spel van Brobbey. Je ziet dat zelfs een PL speler moeite heeft met zijn fysieke kracht. Wel jammer dat zijn aanname net niet goed genoeg is.
Wordt je veel te aanvallend van. Het is nu wel goed om een Klaassen te hebben die taak bewust is.ephymerous schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:33:
Ik zou Klaassen wisselen voor Taylor of Kudus. Dan kom je meer aan voetballen toe.
[ Voor 62% gewijzigd door carpebios op 26-10-2022 21:36 ]
XXXVI
Als je die niet maakt..
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
/f/image/XlzhcyoEgBPfwV5D60eU5VfF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/BGE6Z0f54IdQqA4Ir8gb4X7t.jpg?f=fotoalbum_large)