Tomorrow is not today!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Psv laat teveel ruimte achterin.
Er is nog kans D:Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:19:
Zo gaat Ajax toch nog mooi uitlopen dit weekend
Jaaaaaaa
Maar eerst zien dat Groningen überhaupt een punt over houdt
Indd. Is nog prima om te draaien voor PSV, twee doelpunten.Harribo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:20:
[...]
Jaaaaaaa
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 23-10-2022 15:21 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
JinxedVerwijderd schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:19:
Zo gaat Ajax toch nog mooi uitlopen dit weekend
Tomorrow is not today!
Helaas maakt PSV net de aansluitingstreffer.Quad schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:20:
Ik kan niet kijken, maar volgens mij kloppen de scores niet bij Groningen PSV?
XXXVI
Zou ook niet gek opkijken als PSV nog wintHarribo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:20:
[...]
Jaaaaaaa
Groningen nergens tot aan de 1-0 die ze per ongeluk maken, vervolgens een aangeschoten hands en penalty. Tja dan ben je er opeens. Ik zie PSV dit niet omdraaien in winst, wellicht een gelijkspel. Al zal Luuk wel een wereld van verschil maken met die TilQuad schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:20:
Ik kan niet kijken, maar volgens mij kloppen de scores niet bij Groningen PSV?
Er zijn mogelijkheden deze te winnen voor Groningen maar dan moeten ze er wel in geloven.
Als de Jong en of Madueke erbij komen moet ik het nog zien wat Groningen over houdt.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:50
En geen Dankerlui en Pelupessy en een redelijke keeper schelen ook wel.
Rkc speelden we tot de rode kaart destijds van de mat.
Het is het geloof in kunnen.
Dat zal ook uitwijzen wat de tweede helft brengt.
Als Groningen wat vertrouwen en aanval toont, wordt het 3 punten voor Groningen
Verwijderd
PSV moet komen dus gewoon loeren op de counter lijkt me wijzer.Harribo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:33:
Als Groningen wat vertrouwen en aanval toont, wordt het 3 punten voor Groningen
[ Voor 42% gewijzigd door carpebios op 23-10-2022 15:49 ]
Nieuwe keeper bij fc Groningen. Jan de Boer, die houdt wel wat tegencarpebios schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:46:
En niet op de keeper schieten alsmaar. Man man man. Amateurs.
Die vieze Higler fluit nu opeens voor psv...
Was paar keer gewoon Tshirts trekken van Psv waardoor ze kans krijgen
Maar ja Higler is zo grillig , we hebben hem straks vast weer mee
Valt wel meecarpebios schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:53:
Dat onsportieve getijdrek ook
Erger mij meer aan dat onsportieve vallen steeds van Xavi Simons
Maar ja Psv moet iets
Edit : rare scheids die Higler, nu weigert hij een gele kaart aan Groningen te geven
Ik denk dat ik wel blij ben met Higler. Juist omdat hij niet zo'n goede scheids is
[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 23-10-2022 16:02 ]
- tweakduke
van Nistelrooy is een actievere coach langs de kant dan ik dacht.
Wormuth wil Dankerlui in brengen dus de kans wordt groterjaapstobbe schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:09:
PSV gaat dit gewoon winnen.
Tijd loopt door
Maar Higler kennende komt er zo 8 minuten bij
Het is aan Psv zelf.
Flauwekul. 5 minuten hooguitcarpebios schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:14:
Die 8 minuten zou makkelijk kunnen, wat een getrek en gesjouw zeg.
Minimaal zou dat moeten zijn ja..carpebios schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:14:
Die 8 minuten zou makkelijk kunnen, wat een getrek en gesjouw zeg.
7! Voor minder doe ik het niet
Tomorrow is not today!
Dat vooral.carpebios schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:18:
Psv wil niet scoren.
Wormuth is zo ongelooflijk stom om de slechtste spelers van Groningen erin te brengen
- tweakduke
- tweakduke
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
0 verbetering.Zingo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:24:
Pffft , kansloos. Echt die achterste vier zijn kansloos.
Die is elk jaar winnaar. Dat maakt de nr 1 ook niet meer interessant.Agent47 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:24:
Ajax is de winnaar van het weekend
Voor jou als Ajacied wel ja
Wij zijn 1 punt uitgelopen van AZ en 1 punt ingelopen op psv. Hoezee.
Soms is het fijn, om voor Ajax te zijnephymerous schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:23:
Zo! Heerlijk!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Als je ook 100 miljoen kan uitgeven ten opzichte van de rest vind ik dat niet raar.carpebios schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:25:
[...]
Die is elk jaar winnaar. Dat maakt de nr 1 ook niet meer interessant.
Is dat niet altijd fijn? Wanneer verliezen die of komen die in gevaar voor de titel? Lijkt mij enig om Ajax supporter te zijn. Of Feyenoord. Bij psv is het al 4/5 jaar lijden.
Dit en niet kunnen verdedigen. Kun je beter niet komen opdagen.Harribo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:27:
[...]
Dank je @carpebios!
Psv heeft teveel kansen niet benut.
- tweakduke
Daar had van Nistelrooy en de spelers ook niet op gerekend denk ik. Maar goed de aanval kan maar tot op bepaalde hoogte de zwakte achterin compenseren.
Maar ze zijn voor veel meer kwijtgeraakt. En ze hebben het zelf verdiend door goede beleidsvoering en opleiden. Neem daar een voorbeeld aan zou ik zeggenAgent47 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:27:
[...]
Als je ook 100 miljoen kan uitgeven ten opzichte van de rest vind ik dat niet raar.
Tomorrow is not today!
Goh.Agent47 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:24:
Ajax is de winnaar van het weekend
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
/s
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Nou, 2 weken terug vond ik het zo fijn niet eerlijk gezegdcarpebios schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:27:
[...]
Is dat niet altijd fijn? Wanneer verliezen die of komen die in gevaar voor de titel? Lijkt mij enig om Ajax supporter te zijn. Of Feyenoord. Bij psv is het al 4/5 jaar lijden.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Dankerlui en Pelupessy eruit. Betere keeper. Meer durf om te voetballen, gelukkigtweakduke schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:29:
Nou moet ik wel zeggen dat hoe slecht FC Groningen afgelopen weekend speelde met de ziel onder de arm en het verschil met vanmiddag...
Daar had van Nistelrooy en de spelers ook niet op gerekend denk ik. Maar goed de aanval kan maar tot op bepaalde hoogte de zwakte achterin compenseren.
Dat scheelt wel wat bij Groningen hoor.
Dank @Maarten_E
Ik zet de wekker 😂Typhone schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:30:
@Harribo komt om 20:00 vanavond zat het topic inrollen!
Te verwendMaverick schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:30:
[...]
Nou, 2 weken terug vond ik het zo fijn niet eerlijk gezegd
Die krijgen straks alles achter elkaar, check laatste speelronden maar eens
Float like a butterfly, sting like a bee.
Je hebt helemaal gelijk, Ajax had al verder voor moeten staan, die gaan nog heel veel punten verspelen tegen de betere tegenstanders.Martinusz schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:33:
Allemaal leuk hoor, maar Ajax heeft echt een flut programma gehad tot nu toe, enige serieuze tegenstander AZ ging verloren.
Ajax PSV wordt interessant, allebei zeer goede aanval , maar waardeloze verdediging
[ Voor 8% gewijzigd door Exocet op 23-10-2022 16:37 ]
Welke betere? Van PSV win je sowieso 6 punten deze competitie.Exocet schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:36:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, Ajax had al veel verder voor moeten staan, die gaan nog heel veel punten verspelen tegen de betere tegenstanders.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Na 20 uur weer ok!
Ach wat betreft Groningen... One swallow does not make summer...
Op zich netjes dat je na vier keer verliezen in de Eredivisie, je vervolgens van PSV kan winnen, dat moet de Groninger moed gevenHarribo schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:36:
Moeten we echt weer over Ajax hebben?
Na 20 uur weer ok!
Ach wat betreft Groningen... One swallow does not make summer...
Nee joh, dat gaat ons nooit lukken. Het wordt de lamme tegen de blinde, dat moet haast wel één groot slapstickspektakel wordencarpebios schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:36:
[...]
Welke betere? Van PSV win je sowieso 6 punten deze competitie.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Goed, hier komen we op terug aan het einde van het seizoen!Superkiwi schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:40:
[...]
Nee joh, dat gaat ons nooit lukken. Het wordt de lamme tegen de blinde, dat moet haast wel één groot slapstickspektakel worden
De durf om soms aan te vallen wel.Exocet schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:39:
[...]
Op zich netjes dat je na vier keer verliezen in de Eredivisie, je vervolgens van PSV kan winnen, dat moet de Groninger moed geven
Maar Groningen is verdedigend soms wat te matig.
Kasanwirjo, Mäatta, te Wierik maken allemaal kleine maar cruciale foutjes. Dankerlui wil ik het helemaal niet over hebben.
Maar als we maar niet degraderen
Zou je dit soort dingen elke week willen posten? Niet vaak zo'n lekker weekend gehad voor de ranglijst.LZ86 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 10:45:
Yes zoals verwacht
Makkelijk programma, kans op kop, dus 1e en beste kans direct puntenverlies. Typisch Feyenoord.
Nu Ajax kwetsbaar blijkt dé kans voor PSV lijkt me inmiddels. Gisteren kwam Ajax ook weer erg goed weg hoor. Je kan iig zeggen dat met Schreuder aan t roer de ED wel weer spannend wordt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
18-5, bizarre wedstrijdcarpebios schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:49:
Hoeveel staat het momenteel bij Ajax?
Daar maak ik mij niet zo'n zorgen over. Een mindere tegenstander is ook niet per se een garantie voor punten. Nu nemen ze het hopelijk wel meteen serieus want de eerste helft was gisteren weer tranen in m'n ogen.Martinusz schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:33:
Allemaal leuk hoor, maar Ajax heeft echt een flut programma gehad tot nu toe, enige serieuze tegenstander AZ ging verloren.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Geen idee, zie alleen dat Blind nog bezig is terug te rennen naar de verdedigingcarpebios schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:49:
Hoeveel staat het momenteel bij Ajax?
Hahaha, hij heeft geel gehad voor tijdrekken.Exocet schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:50:
[...]
Geen idee, zie alleen dat Blind nog bezig is terug te rennen naar de verdediging
[ Voor 8% gewijzigd door carpebios op 23-10-2022 16:54 ]
Psv zo slecht had ik niet verwachtGonadan schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:48:
[...]
Zou je dit soort dingen elke week willen posten? Niet vaak zo'n lekker weekend gehad voor de ranglijst.
Tegen een degradatiekandidaat zo spelen. Poe
PSV tegen Cambuur niet gezien?LZ86 schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:56:
[...]
Psv zo slecht had ik niet verwacht![]()
Tegen een degradatiekandidaat zo spelen. Poe
Had niet verwacht dat PSV en AZ punten zouden laten liggen.
Of tegen Real Madrid Waalwijk met Michiel Benzema in de spits!
Float like a butterfly, sting like a bee.
Vond hem ook makkelijk, maar zo zijn de regels nou eenmaal. Maar eerder in de wedstrijd hadden ze er wel een "verdiend" imho, met die keeper die de bal mist en met twee armen Propper op zijn hoofd raakt. Mooi wel voor Twente, en voor de ranglijst. Nummers 2 t/m 5 op 2 punten verschil.Martinusz schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 19:32:
Man man man dat is toch geen penalty voor Twente.
Regeren is vooruitschuiven
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023