Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacelord
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:56
Met de start van de nieuwe Frasier serie ben ik eigenlijk ook gestart met het terug kijken van de oude seizoenen. We genieten hier nou al een aantal weken van. Overigens ben ik na twee afleveringen van de nieuwe reeks gestopt met kijken. Wat ik echt te gek zou vinden is als ook de serie Cheers beschikbaar zou komen. In de VS streamen ze Cheers onder andere op Prime. Weet iemand of Cheers bij SHT in de pijplijn zit of mogelijk bij een andere streamingdienst in NL? Intens van genoten in die tijd, maar daarna nooit meer terug gezien.

4130 WP zuidelijke oriëntatie 14 x ja solar en SE 3500 HD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-07 14:01
KillerBee schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 07:20:
Sinds gisteren staan de eerste 4 seizoenen van ST Deep Space 9 erop :)
ST Voyager staat er sinds een tijdje compleet op.
En ik weet niet of deze al was genoemd, maar viel me gisteren ineens op dat ST Enterprise er ook compleet op staat.

Verder zijn er weer wat seizoenen van Columbo bij gezet.
Dat begint er echt op te lijken zeg. Nu Discovery nog! _/-\o_

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

S3 en S4 van Murder, She Wrote zijn vandaag toegevoegd.
Kan ik eindelijk weer verder! :P

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-07 06:51
Toch een beetje bizar dat de nieuwe Transformers in 4k te huur is op Prime en op SkyShowtime alleen in HD kwaliteit te bekijken is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-07 17:40
Toch wel opmerkelijk dat ik niet een serie kan verwijderen uit het Verder Kijken menu.
Geeft een rommelige aanblik.
Heeft iemand hier een oplossing? Met Google kom ik niet verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pindasaus schreef op zondag 17 december 2023 @ 11:13:
Toch wel opmerkelijk dat ik niet een serie kan verwijderen uit het Verder Kijken menu.
Geeft een rommelige aanblik.
Heeft iemand hier een oplossing? Met Google kom ik niet verder.
Dat kan helaas niet. Wel verdwijnen ze uiteindelijk na een poos (ergens tussen de 1 en 3 maanden volgens mij) niet kijken vanzelf. Maar dan ook gelijk inclusief het feit dat je dat ooit gekeken hebt. Dus als je een serie om wat voor reden dan ook een poos aan de kant legt kun je niet gewoon verder kijken waar je gebleven bent.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:43
Ik klik je, vaak aan en spoel door naar het einde. Dan is hij afgekeken en uit je lijst. Beetje suf dat het niet makkelijker kan maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ktistes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-07 14:25
spijkerhoofd schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:53:
Sky heeft 131 titels toegevoegd, voornamelijk films, maar ook de eerste 2 seizoenen van Murder she Wrote(serie dat in 1984 starte) en de eerste aflevering van seizoen 2 van Monk 8)7 Ik had qua series meer verwacht als ik eerlijk ben...
Ik heb de eerste twee seizoenen van Monk bekeken, ik wist niet dat er meer waren. Is bekend of deze ook beschikbaar komen, en zo ja enig idee wanneer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:07
Ktistes schreef op zondag 24 december 2023 @ 20:30:
[...]

Ik heb de eerste twee seizoenen van Monk bekeken, ik wist niet dat er meer waren. Is bekend of deze ook beschikbaar komen, en zo ja enig idee wanneer?
Neen, helaas is er niks bekend welke series erbij komen met welke seizoenen! De wegen van Sky zijn ondoorgrondelijk helaas, er is weinig openheid welke series er aangevuld worden. Ik wacht zelf al lang op meer series van NCIS, FBI en de terugkeer van Blue Bloods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:50
Net sst geactiveerd, maar als ik de app wil installeren op mijn Chromecast google tv dan krijg ik de melding: Your Device isn't compatible with this version. Is er geen app voor de Chromecast?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Slaapje schreef op woensdag 27 december 2023 @ 09:59:
Net sst geactiveerd, maar als ik de app wil installeren op mijn Chromecast google tv dan krijg ik de melding: Your Device isn't compatible with this version. Is er geen app voor de Chromecast?
Als ie voor je tevoorschijn komt in de Play Store via de Chromecast met Google TV dan zou ie ook installeerbaar en te gebruiken moeten zijn. Voor alle duidelijkheid, de app is compatibel met Android/Google TV.

[ Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 27-12-2023 12:46 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:50
hardware-lover schreef op woensdag 27 december 2023 @ 12:46:
[...]

Als ie voor je tevoorschijn komt in de Play Store via de Chromecast met Google TV dan zou ie ook installeerbaar en te gebruiken moeten zijn. Voor alle duidelijkheid, de app is compatibel met Android/Google TV.
Ja, dat zou je denken, maar is ie dus niet bij mij. Ach, sideloaden werkt ook en nu werkt de app prima. Wel vreemd.

To dare is to do

• Lunchbox
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 28-12-2023
KillerBee schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 07:20:
Sinds gisteren staan de eerste 4 seizoenen van ST Deep Space 9 erop :)
ST Voyager staat er sinds een tijdje compleet op.
En ik weet niet of deze al was genoemd, maar viel me gisteren ineens op dat ST Enterprise er ook compleet op staat.

Verder zijn er weer wat seizoenen van Columbo bij gezet.
Staan Strange New Worlds en Lower Decks er ook op?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:40
Lunchbox schreef op donderdag 28 december 2023 @ 17:02:
[...]

Tip: check JustWatch.com of hun app.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Lunchbox schreef op donderdag 28 december 2023 @ 17:02:
[...]

Zie tip van @meesje , dat is echt de beste bron voor dit soort vragen ;) .

Maar voor wat het waard is:
Strange New Worlds staat op SkyShowtime,
Lower Decks niet, de eerste twee seizoenen kun je vinden op Amazon PV.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:17
Sinds afgelopen week SST via Ziggo. Ik wilde vooral graag het tweede seizoen van Yellowjackets kijken, maar wat een drama. Wanneer ik via de Next kijk dan loopt het geluid niet synchroon met het beeld. Wanneer ik via de app op Apple TV kijk, dan heb ik juist weer dat het beeld erg stoterig verloopt. Lijkt wel of het om de zoveel seconden even blijft hangen. Met andere streamers op de Atv heb ik daar geen last van. Doe ik iets fout of is dit gewoon de kwaliteit van SST? Dan gaat het weer linea recta de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-07 14:56
sjors123 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 11:06:
Sinds afgelopen week SST via Ziggo. Ik wilde vooral graag het tweede seizoen van Yellowjackets kijken, maar wat een drama. Wanneer ik via de Next kijk dan loopt het geluid niet synchroon met het beeld. Wanneer ik via de app op Apple TV kijk, dan heb ik juist weer dat het beeld erg stoterig verloopt. Lijkt wel of het om de zoveel seconden even blijft hangen. Met andere streamers op de Atv heb ik daar geen last van. Doe ik iets fout of is dit gewoon de kwaliteit van SST? Dan gaat het weer linea recta de deur uit.
is bij mij de enige streamingdienst waarbij dit gebeurt. Meer zo nu en dan dan regelmatig moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:15
sjors123 schreef op maandag 1 januari 2024 @ 11:06:
Heb helaas hetzelfde probleem maar dan met Android TV. Heb het nog niet op m'n nieuwe Chromecast 4K geprobeerd, misschien dat ie 't daar wel goed op doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-07 13:31

sjirafje

No inspirational quotes here

De enige manier die ik gevonden heb om zonder stotteren en met synchroon lopende ondertiteling te kijken is door vanaf mijn (android) tablet te casten naar mijn googletv mediaspeler. Helaas heb je dan wel alleen stereo geluid en geen surround geluid.

Ik heb om die reden topgun maverik laatst via netflix gekeken, maar wat een slechte film is dat zeg...

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:20
80 titels erbij gisteren zag ik.. blijken hoop titels terugkerend te zijn die ze een maandje hadden uitgeleend aan Netflix en nu weer terug. En bij SST juist weer titels weg per 1 januari die jaar andere platforms gaan (ondanks dat SST eigenaar is van de content). Blijft toch een hoop gegoochel met licenties elke keer... En apart om te zien dat Netflix ze dan gewoon in Atmos aanbied en SST in stereo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine83
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 02-01-2024
Heb afgelopen kerstvakantie ook maar eens een proefabonnement afgesloten voor een week en hoewel ik het aanbod prima vind, is dit met afstand de slechtste service als ik kijk naar het technische aspect. Dat is dan ook de reden dat ik besloten heb er niet 6,99 per maand tegenaan te gaan gooien.

Waar alle services voor ongeveer dat bedrag veel aanbod hebben in 4K, HDR en Atmos-geluid, is dat hier zelfs bij de nieuwste films niet het geval. We hebben daarnaast Special Ops: Lioness gekeken en daar leek de ondertiteling op een vreemde manier haast ingebakken in het beeld, het was amper te lezen. Ook merk ik stotterend beeld op mijn Apple TV bij sommige series.

Al met al een teleurstellende eerste kennismaking en zie mezelf ook niet snel terugkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastergo
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-07 22:24
sjirafje schreef op maandag 1 januari 2024 @ 13:59:
De enige manier die ik gevonden heb om zonder stotteren en met synchroon lopende ondertiteling te kijken is door vanaf mijn (android) tablet te casten naar mijn googletv mediaspeler. Helaas heb je dan wel alleen stereo geluid en geen surround geluid.

Ik heb om die reden topgun maverik laatst via netflix gekeken, maar wat een slechte film is dat zeg...
Als je die film slecht vond vraag ik me af welke actiefilm je dan wel goed vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Mastergo schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:49:
[...]

Als je die film slecht vond vraag ik me af welke actiefilm je dan wel goed vind?
Een score van 8,3 op IMDb is, zeker voor een film, een vrij hoge score. Ik had me er destijds wel mee vermaakt. Dat kon ik niet zeggen over de laatste Indiana Jones (op D+); deze nostalgie kon me niet meer boeien. Ik ergerde me al aan het AI gebruik voor een jonge Indiana Jones: totaal geen emotie in het gezicht, botox is er niks bij. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Mastergo schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 21:49:
[...]

Genoeg actiefilms die ik kan waarderen (het is een van mijn favoriete genre's), maar dit was meer een slechte komedie. Het was een aaneenrijging van slechte compleet uitgemolken cliches. Een flinter dun verhaal voorzien van diverse plot holes. Er zaten zoveel onlogische zaken in dat we ons er continu aan het ergeren waren. Nee dit was echt geen goede film.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
sjirafje schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 18:33:
[...]

Genoeg actiefilms die ik kan waarderen (het is een van mijn favoriete genre's), maar dit was meer een slechte komedie. Het was een aaneenrijging van slechte compleet uitgemolken cliches. Een flinter dun verhaal voorzien van diverse plot holes. Er zaten zoveel onlogische zaken in dat we ons er continu aan het ergeren waren. Nee dit was echt geen goede film.
Is geen antwoord op de vraag he? :) Welke actiefilm vind je dan wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastergo
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 22-07 22:24
sjirafje schreef op woensdag 3 januari 2024 @ 18:33:
[...]

Noem er eens een paar dan? Ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-07 19:34
Holy crap, vandaag pas SkyShowtime ontdekt en dacht eerst.. weer zo'n crappy aanbieder.
Maar wat zitten daar een verborgen juweeltjes op, velen die ik niet eens kende. Maar ook goede blockbusters.
Liep er tegenaan omdat ik Bass Reeves wilde kijken, en zag dat hij hier op stond. Samen met Yellowstone en 1883 die ik ook nog niet gezien heb.
Zo te zien niet te "pro woke" rommel er tussen, maar gewoon goede series en films.
Netflix eerst maar ff een tijdje stop zetten en SkyShowtime genomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjirafje

sjirafje

Daejji schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 00:05:
Holy crap, vandaag pas SkyShowtime ontdekt en dacht eerst.. weer zo'n crappy aanbieder.
Maar wat zitten daar een verborgen juweeltjes op, velen die ik niet eens kende. Maar ook goede blockbusters.
Liep er tegenaan omdat ik Bass Reeves wilde kijken, en zag dat hij hier op stond. Samen met Yellowstone en 1883 die ik ook nog niet gezien heb.
Zo te zien niet te "pro woke" rommel er tussen, maar gewoon goede series en films.
Netflix eerst maar ff een tijdje stop zetten en SkyShowtime genomen.
Op welk device/app kijk je? En heb je daar geen problemen met haperingen, niet synchroon lopende ondertiteling of ontbreken van surround geluid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daejji
sjirafje schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 00:36:
[...]

Op welk device/app kijk je? En heb je daar geen problemen met haperingen, niet synchroon lopende ondertiteling of ontbreken van surround geluid?
Heb het net sinds gisteravond, dus nog niet echt goed gekeken. Surround sound heb ik niet.
Heb de app in elk geval op mijn LG Oled C2 gedownload om te kijken. Maar is het een algemeen bekend probleem dat het niet goed gaat?
Ff flarden bekeken, maar toen geen problemen ontdekt nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Daejji schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 11:19:
[...]

Heb het net sinds gisteravond, dus nog niet echt goed gekeken. Surround sound heb ik niet.
Heb de app in elk geval op mijn LG Oled C2 gedownload om te kijken. Maar is het een algemeen bekend probleem dat het niet goed gaat?
Ff flarden bekeken, maar toen geen problemen ontdekt nog.
Op de LG heb je deze problemen niet, ik heb ze ook niet op mijn G2.

Op de Apple Tv echter, is een heel ander verhaal. Ondertiteling gaat hierop goed, maar de app ondersteund geen framerate matching, waardoor je (ik in elk geval :P ) misselijk wordt van het kijken door het schokkend/haperend beeld.

Zo zijn er meer devices waarop de SST app niet goed werkt. Dit is al heel lang het geval, en SST doet niets met de klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

LaFleche schreef op donderdag 7 september 2023 @ 11:14:
Sinds kort dus als Ziggo kijker met XL pakket 'gratis' SST.

Maar super irritant dan als ik via de ziggo-app op mijn Nvidia Shield naar Frasier kijk (blijft overigens een briljante serie) het geluid out-of-sync is.
Kijk ik deze serie via de next-decoder dan is dat wel goed.

Hopenlijk gaat dat via de native app op de shield tzt. als de log-in gegevens los gaan komen wel goed (uit de mail van ziggo "Later dit jaar krijg je met een eigen account toegang tot het volledige aanbod in de SkyShowtime app")
Hier nog een Ziggo kijker met XL.

Dacht in eerste instantie dat de mail dat ik een account aan moest maken bij SkyShowTime een phishing mail was. Nog ff nagekeken, maar dat bleek dus echt te zijn *O*

En inderdaad, eerste wat ik zag was Frasier, dus het nieuwe seizoen in 2 avonden weggetikt. En nu weer begonnen aan seizoen 1: blijft inderdaad briljant. :)

Maar aangezien ik de Shield eigenlijk alleen aanzet voor F1TV, HBOMax, Prime en Kodi (voor de “shareware uitzendingen” ;) ) moet ik zeggen dat het me wel bevalt om SST, HBO en Prime gewoon via de Next te gebruiken. Scheelt weer een afstandsbediening. :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:08
House of Lies vond ik ook erg goed. In 2 weekenden gebinged :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daejji
KillerBee schreef op zaterdag 6 januari 2024 @ 14:57:
[...]

Op de LG heb je deze problemen niet, ik heb ze ook niet op mijn G2.

Op de Apple Tv echter, is een heel ander verhaal. Ondertiteling gaat hierop goed, maar de app ondersteund geen framerate matching, waardoor je (ik in elk geval :P ) misselijk wordt van het kijken door het schokkend/haperend beeld.

Zo zijn er meer devices waarop de SST app niet goed werkt. Dit is al heel lang het geval, en SST doet niets met de klachten.
Ik keek net 1883 en daar loopt het inderdaad niet lekker synchroon.. hoogst irritant.
SkyShowtime is er wel mee bezig zeggen ze zelf:
https://www.skyshowtime.c...cle/issues-with-subtitles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Daejji schreef op zondag 7 januari 2024 @ 00:10:
[...]

Ik keek net 1883 en daar loopt het inderdaad niet lekker synchroon.. hoogst irritant.
SkyShowtime is er wel mee bezig zeggen ze zelf:
https://www.skyshowtime.c...cle/issues-with-subtitles
Dat staat er al sinds de launch.. mijn aangegeven problemen bij de lancering zijn nog steeds niet opgelost dus heb er geen vertrouwen dat het enige aandacht heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 25-07 06:51
Deezers schreef op zondag 7 januari 2024 @ 09:35:
[...]

Dat staat er al sinds de launch.. mijn aangegeven problemen bij de lancering zijn nog steeds niet opgelost dus heb er geen vertrouwen dat het enige aandacht heeft.
Ik heb gisteren op hun website bij dit artikel dmv een soort feedback mogelijkheid aangegeven dat het fijn is dit soort communicatie te dateren... Zal niets helpen, denk ik 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-07 19:14
Nieuwe halo trailer

Ziet er een stuk beter uit dan seizoen 1

YouTube: Halo The Series | Season 2 Official Trailer | Paramount+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Start binnenkort weer, ik kijk er naar uit. Niet dat ik er de app voor op ga starten, verwacht niet dat de kwaliteit van het media voldoende zal zijn via Skyshowtime. Zo zonde.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:14

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik weet even niet of dit probleem al voorbij is gekomen, maar als ik wil inloggen op Skyshowtime, dan word ik automatisch door gelinkt naar een promotie pagina zeg maar, maar kan niet inloggen, krijg ik zelfs niet te zien.

Op mijn mobiel en TV werkt het wel en op mijn thuis PC ook, 2 dagen geleden werkte het op mijn werk profiel ook nog, maar opeens niet meer, weet iemand wat het probleem kan zijn?

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Zijn de shows nog steeds maar 1080p en geen 5.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:17
lHybridl schreef op maandag 29 januari 2024 @ 11:56:
Zijn de shows nog steeds maar 1080p en geen 5.1?
Ik denk het wel.

Heb op tijd van 2 weken 2 keer "Special Ops: Lioness" gekeken. Eerste keer uit alternatieve bron, en ik wilde de serie vervolgens nog eens kijken en toen maar ervoor gekozen om mijn view te laten tellen en via SST gekeken. Beeldkwaliteit was beduidend minder, audio gaf versterker wel "DD surround" aan, maar normaliter vind ik de aanduiding wat overtuigender (weet even niet precies meer wat die aanduiding dan is) als ik iets met "fatsoenlijke" audio kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
RobertMe schreef op maandag 29 januari 2024 @ 12:03:
[...]

Ik denk het wel.

Heb op tijd van 2 weken 2 keer "Special Ops: Lioness" gekeken. Eerste keer uit alternatieve bron, en ik wilde de serie vervolgens nog eens kijken en toen maar ervoor gekozen om mijn view te laten tellen en via SST gekeken. Beeldkwaliteit was beduidend minder, audio gaf versterker wel "DD surround" aan, maar normaliter vind ik de aanduiding wat overtuigender (weet even niet precies meer wat die aanduiding dan is) als ik iets met "fatsoenlijke" audio kijk.
Bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Toch even proefabbo gedaan om eens te checken weer.
Nog steeds slecht idd. 1080p zien er heel slecht uit. Is meer 720p. Nog steeds geen 5.1 inderdaad.
Ondertiteling loopt nog steeds een halve seconde achter. En daarnaast is de locatie van de ondertiteling nog steeds niet goed. Zit midden op het beeld en de zwarte bar. Heel irritant.
Grappig toen ik mij abbo stopzette kon ik 3 maanden voor 3.99 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
lHybridl schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 10:01:
Toch even proefabbo gedaan om eens te checken weer.
Nog steeds slecht idd. 1080p zien er heel slecht uit. Is meer 720p. Nog steeds geen 5.1 inderdaad.
Ondertiteling loopt nog steeds een halve seconde achter. En daarnaast is de locatie van de ondertiteling nog steeds niet goed. Zit midden op het beeld en de zwarte bar. Heel irritant.
Grappig toen ik mij abbo stopzette kon ik 3 maanden voor 3.99 krijgen.
Er is dus nog weinig veranderd in al die tijd. De beeldkwaliteit (ok, het is geen 4K) had ik niet veel moeite mee, maar dat de subs totaal niet in sync waren, vond ik verschrikkelijk irritant. De plaats van de subs was bij mij wel conform wat ik op iPad en Apple TV gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:01
Ik kijk zo nu en dan nog wel eens wat op SkyShowtime en vind het nog altijd raar dat er weinig updates zijn m.b.t. de kwaliteit van geluid en beeld. Daarbij is het ook vreemd dat er ook verschil in zit of je nu kijkt via (in mijn geval) de app op de (Samsung) TV en de GoogleTV. Heb het idee dat op de laatste het geluid stukken beter is. Beeldkwaliteit lijkt wel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-07 09:07
Potver, wat een dramatische dienst blijft dit toch. Ik dacht even de nieuwe Turtles-film met de kinderen te kijken, dus de taal ingesteld op Nederlands. Maar ondertiteling is na dik een jaar dus nog net zo dramatisch als in het begin op een CCGTV. Ondertitels uit is teletekst-ondertitels in het Nederlands. Uitzetten is gewoon onmogelijk. Er zit gewoon absoluut geen QC op de titels die ze erop gooien...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Voor mij is het eigenlijk:
  • prijs is laag
  • Engelstalige series kan ik ook wel kijken zonder ondertitels
  • kwaliteit op een 1920x1080 scherm (pc) is niet slecht
  • enige aanbieder voor bepaalde series en films die ik nog wel leuk vind (Yellowstone franchise bijv.)
Om Gabe Newell te quoten:
Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem.
Sky gaat binnenkort bij mij van mijn subscriptions af, maar ik twijfel of ik die weer snel aan zou zetten. De dienstverlening maar ook zeker het gebrek aan verbetering is gewoon echt erg matig.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
True schreef op zondag 4 februari 2024 @ 15:06:
Voor mij is het eigenlijk:
  • prijs is laag
  • Engelstalige series kan ik ook wel kijken zonder ondertitels
  • kwaliteit op een 1920x1080 scherm (pc) is niet slecht
  • enige aanbieder voor bepaalde series en films die ik nog wel leuk vind (Yellowstone franchise bijv.)
Om Gabe Newell te quoten:

[...]

Sky gaat binnenkort bij mij van mijn subscriptions af, maar ik twijfel of ik die weer snel aan zou zetten. De dienstverlening maar ook zeker het gebrek aan verbetering is gewoon echt erg matig.
Het is gewoon een platform zonder directe verantwoordelijkheid per land. Dingen die ik bij launch heb doorgegeven zijn nog steeds niet opgelost, klantenservice is volgens mij nog steeds in India gevestigd en heeft alleen als taak antwoorden sturen want volgens mij zit de development kant in Hongarije of Tsjechië.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Tot mijn verrassing is het ontbreken van framerate matching op de Apple Tv, nu eindelijk opgelost (of beter gezegd: aangezet).

Ik heb diverse content getest waarvan ik weet dat het beeld schokt, o.a. bij de film 13th Precinct, loopt allemaal vloeiend nu.

In elk geval één ding wat SST heeft opgelost, maar voor mij persoonlijk wel een belangrijke.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 21:14
Nou, op 31 maart aanstaande verschijnt Oppenheimer op SkyShowtime.

Had 'm liever ergens anders gezien, maar ja. Betekent dus geen 4K en/of Dolby Vision. Over de brakke ondertiteling nog maar te zwijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Zo het eerste seizoen van Halo afgekeken, ondanks het gemist van beter geluid en 4k. Was het wel een prachtige serie waarvan binnenkort alweer seizoen 2 verschijnt :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:49:

Had 'm liever ergens anders gezien, maar ja. Betekent dus geen 4K en/of Dolby Vision. Over de brakke ondertiteling nog maar te zwijgen.
Wat gedacht van het audio gedeelte? Origineel geen Atmos track beschikbaar maar de DTS track is geweldig, en zonder ook maar iets van dat geluid wordt het een droge lange zit ;(

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

DutchOwnage schreef op maandag 5 februari 2024 @ 13:49:

De ondertiteling is inderdaad een stuk minder, en inderdaad jammer dat ze op beeld en geluid ook nog achter lopen, maar ik neem het voor nu nog voor lief, want ik betaal tenslotte ook maar €3,50 per maand.

Ook jammer dat bepaalde series en films lang op zich laten wachten, zo staat Mission Impossible 7 part 1 en het laatste Seizoen van Dexter nog altijd niet op Skyshowtime. Maar hopelijk wel eind deze week de nieuwe HALO serie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Nu met Oppenheimer denk ik van dat handig was geweest als ik nog een abo had op SST. Maar gezien geen 4K, geen Atmos, subs niet in sync denk ik dat ik meer plezier heb als ik voor een paar euro de film huur via Apple TV of Prime Video. Ik kan ook nog wel even wachten tot ie via Netflix of Prime te zien is. Over een paar jaar is een goede film nog steeds goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

meesje schreef op maandag 5 februari 2024 @ 21:11:
Nu met Oppenheimer denk ik van dat handig was geweest als ik nog een abo had op SST. Maar gezien geen 4K, geen Atmos, subs niet in sync denk ik dat ik meer plezier heb als ik voor een paar euro de film huur via Apple TV of Prime Video. Ik kan ook nog wel even wachten tot ie via Netflix of Prime te zien is. Over een paar jaar is een goede film nog steeds goed.
Ook via genoemde alternatieven krijg je mogelijk 4k/UHD maar nog steeds geen Atmos. Dat is origineel al niet beschikbaar.

The audio in DTS-HD MA 5.1 – yes, not 7.1, DTS-X or Dolby Atmos – is home theater shaking, and could be a danger to those who lease, or live in condos or other shared spaces. The base is extraordinary, and will literally shake your walls.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
hardware-lover schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:22:
[...]

Ook via genoemde alternatieven krijg je mogelijk 4k/UHD maar nog steeds geen Atmos. Dat is origineel al niet beschikbaar.

The audio in DTS-HD MA 5.1 – yes, not 7.1, DTS-X or Dolby Atmos – is home theater shaking, and could be a danger to those who lease, or live in condos or other shared spaces. The base is extraordinary, and will literally shake your walls.
Je hebt gelijk! Goede correctie. Blijft het gebrek aan 4K en niet in sync zijnde subs over. Voor mij nog steeds genoeg reden om af en toe een film te huren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Laatst online: 15:44

Rayzman

+31 Rayzman

Zelfs goede 5.1 leveren ze niet, dus dan blijft het HD stereo met brakke ondertiteling .

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:02

Sorcerer8472

Mens sana?

hardware-lover schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 14:22:
[...]

Zviw zetten partijen in dit soort situaties de track om. Kan me voorstellen dat je hem op Apple TV+ gewoon in Atmos kunt kijken waarbij een omzetting van DTS-X naar Atmos heeft plaatsgevonden.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:06:
Zviw zetten partijen in dit soort situaties de track om. Kan me voorstellen dat je hem op Apple TV+ gewoon in Atmos kunt kijken waarbij een omzetting van DTS-X naar Atmos heeft plaatsgevonden.
Even goed lezen wat er niet aan audio codec beschikbaar is? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:02

Sorcerer8472

Mens sana?

hardware-lover schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 16:30:
[...]

Even goed lezen wat er niet aan audio codec beschikbaar is? ;)
Geeft Apple TV+ dat ook aan dan? En wat krijg je dan? DD(+) 5.1? Stereo downmix?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 17:27:
Geeft Apple TV+ dat ook aan dan? En wat krijg je dan? DD(+) 5.1? Stereo downmix?
De originele bron heeft geen hoogte kanalen, dat is DTS-HD MA 5.1, meer is eigenlijk ook niet echt nodig. Je mist er weinig mee bij dit type film, erg indrukwekkend.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:31
hardware-lover schreef op dinsdag 6 februari 2024 @ 17:52:
[...]

De originele bron heeft geen hoogte kanalen, dat is DTS-HD MA 5.1, meer is eigenlijk ook niet echt nodig. Je mist er weinig mee bij dit type film, erg indrukwekkend.
De films van Nolan hebben inderdaad geen hoogtekanalen. Tenet had ze dan weer wel, dus dacht even dat hij “om” was, maar blijkbaar toch niet haha.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Halo nog niet live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:59
dacht de 9e live, morgen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
dinandus schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:41:
[...]

dacht de 9e live, morgen dus?
Nee release is Feb 8.
Is nu wel al live op Paramount +

[ Voor 8% gewijzigd door lHybridl op 08-02-2024 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
lHybridl schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 09:44:
[...]

Nee release is Feb 8.
Is nu wel al live op Paramount +
https://www.skyshowtime.com/nl/its-time-for/halo
Halo seizoen 2 - nieuwe serie wekelijks te streamen vanaf 9 februari op SkyShowtime
Nederland is vaak een dag later dan de VS op veel streamingdiensten.

/en na de post hieronder gewoon gekeken op de website (zonder VPN en dergelijke dus) en seizoen 2 staat er bij mij ook niet bij.

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-02-2024 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Wel grappig om zowel dit topic als Raven in "Buitenlandse TV Series 2022-2023" te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
ArthurMorgan schreef op donderdag 8 februari 2024 @ 10:02:
[...]

https://www.skyshowtime.com/nl/its-time-for/halo

[...]

Nederland is vaak een dag later dan de VS op veel streamingdiensten.

/en na de post hieronder gewoon gekeken op de website (zonder VPN en dergelijke dus) en seizoen 2 staat er bij mij ook niet bij.
Raar want seizoen 1 kon ik wel gewoon kijken op dezelfde dag. Ging dan live in US om 3 uur in de nacht EST en hier om 9 uur in de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Uit de officiële nieuwsbrief die ik kreeg gisteren
Zie hoe de strijd verdergaat.

In seizoen 2 van de populaire sci-fi- serie Halo dreigt de mensheid te worden vernietigd. Gelukkig is er Master Chief, die als geen ander weet hoe je oorlog voert in de 26e eeuw.

Het nieuwe seizoen gaat op 9 februari in première. Bereid je voor op een filmische traktatie met duizelingwekkende visual effects. Zet je schrap voor meeslepende en heldhaftige acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

We hebben ook nog een HALO TV topic. [Serie] Halo (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
En ik maar betalen voor Sky ShowTime.. zie ik dat ik het gratis erbij kan krijgen via mijn Ziggo abbo als gratis extra “zenderpakket”.
Of was dat algemeen bekend?

Moet je wel Ziggo en Vodafone hebben volgens mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:59
Dat heeft Zigo al sinds het najaar meerdere malen in diverse mailings en andere reclame uitingen aangegeven.
Heb je nog een instap prijs, oftwel 50 % korting op de reguliere abbonnee prijs?
Ik ben bij de introductie al ingestapt, heb zelfs tijdje de ST app op de Next kunnen testen voor deze werd vrijgegeven. Ik blijf zelf echter bij mijn betaalde abo, heb als keuze het Sport Totaal pakket

[ Voor 57% gewijzigd door dinandus op 11-02-2024 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb Ziggo maar geen TV, alleen internet omdat wij geen TV kijken, ik heb zelf ook de instapprijs van €3,50 per maand, en dat haal ik er wel uit, kijk soms maar 1 a 2 films per maand erop. Zo heb ik laatst nog eens de Beverly hills cop films gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Volgens mij ligt de focus alleen op nieuwe titels uitbrengen en naamsbekendheid creëren. Alle oude verzoeken van een jaar geleden over verkeerde en missende afleveringen zijn nog steeds niet opgelost, ze kijken zelf niet eens wat ze toevoegen. En heel veel cartoons hebben bijvoorbeeld alleen nagesynchroniseerde Nederlandse audio en bij de Engelse audio alleen Engelse ondertiteling.

Ondertussen zie ik Netflix juist steeds weer Paramount titels toevoegen, daar klopt het dan weer wel. Bijvoorbeeld Law en Order SVU komt naar Netflix deze week, benieuwd of dat gewoon vanaf seizoen 1 is terwijl op SST alleen vanaf seizoen 13 staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Klopt inderdaad wat je zegt, Top Gun opeens van Skyshowtime af en nu op Netflix.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Deezers schreef op maandag 12 februari 2024 @ 09:11:
Volgens mij ligt de focus alleen op nieuwe titels uitbrengen en naamsbekendheid creëren. Alle oude verzoeken van een jaar geleden over verkeerde en missende afleveringen zijn nog steeds niet opgelost, ze kijken zelf niet eens wat ze toevoegen. En heel veel cartoons hebben bijvoorbeeld alleen nagesynchroniseerde Nederlandse audio en bij de Engelse audio alleen Engelse ondertiteling.

Ondertussen zie ik Netflix juist steeds weer Paramount titels toevoegen, daar klopt het dan weer wel. Bijvoorbeeld Law en Order SVU komt naar Netflix deze week, benieuwd of dat gewoon vanaf seizoen 1 is terwijl op SST alleen vanaf seizoen 13 staat..
Ik zag dat NCIS ook naar Netflix gaat, ik weet alleen nog niet welke seizoenen en House staat er ook op net. Wat mij het meest tegenvalt is dat na een jaar het aanbod van series nog steeds mager te noemen is, en er weinig schot in lijkt te komen. Het is dat ik nogsteeds 3,50 euro betaal, maar de series drogen bij mij wel snel op dat als er de komende maand niks meer opkomt dat ik het abbo ga opzeggen. Ik had hoge verwachtingen van de dienst dat ik hoopte dat het een soort Disney werd qua eigen series en films, maar helaas, het is en blijft matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Wat ik mij dan afvraag, hoe zit het in de VS met deze content? Staat deze daar wel bij Paramount+ etc (de losse diensten die wij onder SST hebben dus), of staat het daar ook bij Netflix en zo?

Want verder eens, de content is naar mijn idee mager, en (max) FHD is gewoon ronduit slecht. Ook ik heb het abo eigenlijk alleen lopen omdat ik nog de introductie prijs heb. En daarnaast full time HBO, ook met 50% korting. Maar HBO heeft dan veel uitgebreidere bibliotheek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
spijkerhoofd schreef op maandag 12 februari 2024 @ 12:28:
[...]

Ik zag dat NCIS ook naar Netflix gaat, ik weet alleen nog niet welke seizoenen en House staat er ook op net. Wat mij het meest tegenvalt is dat na een jaar het aanbod van series nog steeds mager te noemen is, en er weinig schot in lijkt te komen. Het is dat ik nogsteeds 3,50 euro betaal, maar de series drogen bij mij wel snel op dat als er de komende maand niks meer opkomt dat ik het abbo ga opzeggen. Ik had hoge verwachtingen van de dienst dat ik hoopte dat het een soort Disney werd qua eigen series en films, maar helaas, het is en blijft matig.
Blijkbaar levert licenties verkopen meer op dan de eigen abonnees. Er staan wel leuke series op zoals The Curse maar het platform is zo'n zooitje, vind ze maar eens. En dan ook nog de belabberde kwaliteit. Denk dat Netflix altijd de bronbestanden eist want daar is de kwaliteit het best als je het vergelijkt met het eigen materiaal op SST en HBO Max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Skyshowtime is trouwens ook steeds meer bezig met series in 2 delen te releasen, bijvoorbeeld begin januari de eerste 4 afleveringen en dan eind februari de laatste 4 afleveringen. Wat is hier de tactiek van behalve je abonnement misschien langer aanhouden? De kijker schiet er niks mee op als je alsnog 6-8 weken moet wachten op het vervolg.. dan ben je helemaal uit de serie. Of je wacht tot het volledig online staat maar dan ben je überhaupt al vergeten dat de serie online kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Deezers schreef op maandag 12 februari 2024 @ 17:33:
Blijkbaar levert licenties verkopen meer op dan de eigen abonnees. Er staan wel leuke series op zoals The Curse maar het platform is zo'n zooitje, vind ze maar eens. En dan ook nog de belabberde kwaliteit. Denk dat Netflix altijd de bronbestanden eist want daar is de kwaliteit het best als je het vergelijkt met het eigen materiaal op SST en HBO Max.
Dat lijkt voor Netflix niet het geval, Top Gun Maverick is er enkel in Full HD, geen 4k/UHD. Wel Atmos, dus wat dat betreft beslist een tandje of meerdere tandjes beter.

Daar staat tegenover, kost ook wat tegenwoordig, zo'n Netflix high quality abonnement 🥲

Edit: inmiddels is dit dus wel het geval. In 4k, HDR/DV en Dolby Atmos via Netflix.

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 07-03-2024 21:21 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Deezers schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:53:
Skyshowtime is trouwens ook steeds meer bezig met series in 2 delen te releasen, bijvoorbeeld begin januari de eerste 4 afleveringen en dan eind februari de laatste 4 afleveringen. Wat is hier de tactiek van behalve je abonnement misschien langer aanhouden? De kijker schiet er niks mee op als je alsnog 6-8 weken moet wachten op het vervolg.. dan ben je helemaal uit de serie. Of je wacht tot het volledig online staat maar dan ben je überhaupt al vergeten dat de serie online kwam.
Volgens mij doet Netflix dit ook wel eens bij sommige series, was dit niet bij de Witcher ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Deezers schreef op donderdag 15 februari 2024 @ 23:53:
Zoals je zelf al zegt, is dit een commerciële keuze. Je hebt ook regelmatig dat elke week één aflevering van een serie verschijnt. Dus gewoon even wachten met kijken. Tenminste dat doe ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
https://nl.ign.com/halo-1...-van-huidige-abonnementsv
Met Standaard met reclame krijgen kijkers advertenties te zien, terwijl Standaard plus reclamevrij blijft. Met deze aankondiging worden ook de prijzen van de streamingdienst verhoogd. Vooralsnog betaalden gebruikers voor het abonnement zonder reclame €6,99 per maand. Dit abonnement gaat nu het Standaard plus heten en deze kost vanaf dan €8,99 per maand. Dit betekent een forse prijsstijging. Standaard met reclame kost dan weer iets minder met €5,99 per maand.
Ik ga dus naar 4,50.... nog steeds te weinig om op te zeggen ;)
Maar het blijft wel een van de minder interessante streamingdiensten imho. Had er van te voren veel meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
ArthurMorgan schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:18:

[...]

Maar het blijft wel een van de minder interessante streamingdiensten imho. Had er van te voren veel meer van verwacht.
Niet het volledige artikel gelezen. Maar "klopt dat wel"? Behoud je de korting als je het abo aanpast? Want nu hebben we (alleen) "Standaard", en dan zou je dus over moeten stappen naar "Standaard Plus" om reclame vrij te blijven kijken. Dus mogelijk dat met die abo aanpassing de korting komt te vervallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:33
ArthurMorgan schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:18:

[...]

Het zou inderdaad mooi zijn als bestaande kijkers de 50% korting hebben die ook behouden wanneer het abonnement door sst wordt omgezet naar "standaard plus". Heb je een bron van dit gegeven ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
RobertMe schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:33:
[...]

Niet het volledige artikel gelezen. Maar "klopt dat wel"? Behoud je de korting als je het abo aanpast? Want nu hebben we (alleen) "Standaard", en dan zou je dus over moeten stappen naar "Standaard Plus" om reclame vrij te blijven kijken. Dus mogelijk dat met die abo aanpassing de korting komt te vervallen?
uit mijn quote:

"Dit abonnement gaat nu het Standaard plus heten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
ArthurMorgan schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:34:
[...]

uit mijn quote:

"Dit abonnement gaat nu het Standaard plus heten"
Ah woeps. Standaard wordt hernoemd en tegelijkertijd komt er een nieuwe Standaard. Blijft een beetje vaagjes v.w.b. de korting dan. Maar neigt net iets meer naar behoudt van de korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
En wat zou het betekenen voor de ziggo klanten die via ziggo skyshowtime gebruiken. Wordt dat dan met of zonder reclame ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• marsie030
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:42
Als de korting vervalt ben ik weg, het is echt de minste aanbieder op de Nederlandse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

er staat overigens bij dat star trek discovery erbij komt, terug van weggeweest blijkbaar, ook al weet ik niet of het de moeite van het kijken waard is:

Enkele nieuwe, exclusieve en originele titels die in 2024 op SkyShowtime uitkomen zijn: A Gentleman in Moscow, Apples Never Fall, Bargain, HALO (S2), Knuckles, Lawmen: Bass Reeves, Mary & George, Sexy Beast, Star Trek: Discovery (S1-5), Ted, The Curse, The Family Stallone (S2), The Tattooist of Auschwitz en Veronika.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik had trouwens wel gehoopt op verbeterde beeldkwaliteit (e.d.) met deze verhoging. Maar afgaande op de nieuwsartikelen die ik verder gevonden heb gaat dat dus niet gebeuren helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
ArthurMorgan schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:42:
Ik had trouwens wel gehoopt op verbeterde beeldkwaliteit (e.d.) met deze verhoging. Maar afgaande op de nieuwsartikelen die ik verder gevonden heb gaat dat dus niet gebeuren helaas.
4k onder standaard abo? Dat zou ik wel willen, maar gaat vast niet gebeuren. Daarvoor komt vast weer een nieuw abo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
De prijsverhoging mag wel gepaard gaan met een forse uitbreiding van het aanbod want 9 euro zonder korting is bijna net zo duur als alle andere, en die hebben echt een veel beter aanbod. De aankondigingen die ze nu doen vind ik te mager voor 2024. Ik heb nog een paar series te kijken die bijna af zijn en daarna stop ik ermee! Zonder die 50% was ik er allang al mee gestopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
Als bij de reclame variant alleen maar reclames voorafgaand aan de film of aflevering zijn, en niet als onderbreking of nog erger in het beeld is (hallo "jumbo" / "gerard joling") dan valt het nog wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
W1ck1e schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:00:
Als bij de reclame variant alleen maar reclames voorafgaand aan de film of aflevering zijn, en niet als onderbreking of nog erger in het beeld is (hallo "jumbo" / "gerard joling") dan valt het nog wel mee.
Indien alleen vooraf dan vind ik het inderdaad nog wel te doen. Ik ben dan ook eerder geneigd om even voor een maandje af te sluiten. Voor bv twee seizoenen van Halo. Blijft wel jammer dat ze nog geen 4K aanbod hebben. Dat gaat t.z.t. ongetwijfeld een duurder abonnement worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
ArthurMorgan schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 13:42:
Ik had hier al vermeld dat ze een premium variant overwegen met 4K en meer. Dat kan nog steeds gezien ze nu standaard plus introduceren. Dat zal dan wel 9,99 of 10,99 worden mochten ze dit gaan introduceren.. hopelijk blijft de korting actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Deezers schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:29:
[...]

Ik had hier al vermeld dat ze een premium variant overwegen met 4K en meer. Dat kan nog steeds gezien ze nu standaard plus introduceren. Dat zal dan wel 9,99 of 10,99 worden mochten ze dit gaan introduceren.. hopelijk blijft de korting actief.
Inderdaad hopelijk, maar ik betwijfel het. Want het wordt een nieuw abonnement. Ik denk dat je met 9,99 of 10,99 aan de erg lage kant zit. Maar wie weet.
Voor mij is SST nog een no go totdat ze de subs goed in sync krijgen. Met 1080p kan ik nog wel leven, maar die subs….

[ Voor 10% gewijzigd door meesje op 16-02-2024 14:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:41
Het is dat ik het gratis bij Ziggo krijg, maar ik zie mezelf voor deze bedroevende content niet betalen.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-07 23:22

DaveFlash

Here's to the crazy ones

is er iemand met duidelijke info voor de life time korting abonees?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
DaveFlash schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 15:29:
is er iemand met duidelijke info voor de life time korting abonees?
Nee, tot we een mail krijgen met de info over nieuwe abonnementen. We moeten het nu überhaupt eerst vernemen via andere media. Prijsverhoging zat er wel aan te komen maar gezien de staat van dienst van het platform is het best opmerkelijk. Kennelijk lukt het ze wel advertenties toe te voegen aan het platform maar niet ontbrekende content en ondertiteling.. voor de volle prijs blijven er niet veel abonnees meer over.

Edit via Streamwjjzer.nl
“De 50% deal was met ‘half price for life’ een speciale gelimiteerde lanceringspromo waarbij SkyShowtime nieuwe abonnees de garantie gaf dat hun prijs altijd de helft zou zijn van de op dat moment geldende abonnementsprijs. Alle huidige leden met deze lanceringspromodeal, betalen ook vanaf 23 april nog steeds de helft van de prijs van het Standaard Plus-abonnementstarief. Hiermee behouden SkyShowtime’s betrokken leden deze fantastische deal. Mochten zij toch liever willen overstappen naar het Standaard met reclame-abonnementstarief, dan kan dat uiteraard maar ontvangen ze de ‘half price for life’ deal niet langer.”
Reken er maar op dat mogelijk nog een nieuw Premium abonnement in de toekomst alleen mogelijk is tegen de volledige prijs. Maar extra downloads en profielen zit ik niet op te wachten.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBE_ETXdInalxUxECGf8klPrglw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QUWePk74WY876hkagebofZx3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 50% gewijzigd door Deezers op 16-02-2024 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-07 23:22

DaveFlash

Here's to the crazy ones

Deezers schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:30:
[...]

Nee, tot we een mail krijgen met de info over nieuwe abonnementen. We moeten het nu überhaupt eerst vernemen via andere media. Prijsverhoging zat er wel aan te komen maar gezien de staat van dienst van het platform is het best opmerkelijk. Kennelijk lukt het ze wel advertenties toe te voegen aan het platform maar niet ontbrekende content en ondertiteling.. voor de volle prijs blijven er niet veel abonnees meer over.
yeah, dat is best opmerkelijk te noemen.
Pagina: 1 ... 12 ... 19 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC