Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:01
Mede-auteur:
  • Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-05 19:12

Linksquest

HALO: TV Serie Topic
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pqczuroowHkg1C5Yg1EC0E5SwUo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/smLFj3MXgPqTQx4j6mjKB5eM.jpg?f=fotoalbum_large
Ontwikkelaar: Paramount+, Amblin & 343 Industries
Uitgever Nederland: Skyshowtime
Aantal Seizoenen: 2 seizoenen
Serie actief: 2022 tot heden

Over de Serie

Master Chief Petty Officer John-117
Gespeeld door Pablo Schreiber

Master Chief is een SPARTAN-II commando van het UNSC Naval Special Warfare Command. Hij is de hoofdpersoon in zowel de Halo-trilogie als de Reclaimer Saga. Hij diende als een van de belangrijkste figuren in de Human-Covenant oorlog. Met meer dan dertig jaar actieve dienst is hij een van de meest gedecoreerde oorlogsveteranen van het United Nations Space Command.

Deze original, die zich afspeelt in de 26e eeuw en het niveau van sci-fidrama naar een hoger niveau tilt, is nu exclusief te steamen op SkyShowtime.

In de HALO-serie, gebaseerd op het populaire gelijknamige videospel, verdedigt de supersoldaat Master Chief de mensheid tegen een buitenaardse militaire alliantie, het Covenant Empire.

Seizoen 1

Deze serie vertelt het verhaal van de oorlog tussen de mensheid en The Covenant in de 26e eeuw. Master Chief probeert samen met zijn AI-partner Cortana de buitenaardse dreiging van The Covenant af te weren en zo de mensheid te beschermen.

Seizoen 2

In seizoen twee leidt Master Chief zijn elitetroepen, de Spartans, tegen de buitenaardse bedreiging die bekendstaat als de Covenant. John-117, op wie de mensen al hun hoop hebben gevestigd om de oorlog te winnen, ontdekt zijn diepe verbondenheid met een mysterieuze buitenaardse structuur die de sleutel is tot de redding of vernietiging van de mensheid - de Halo.

mede-auteurs gezocht, doe gerust een dm
^ Naar boven ^

[ Voor 86% gewijzigd door Linksquest op 12-02-2024 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 19:02
Ik vind dat het allemaal te rap gaat, van opbouw is geen sprake, maar ik moet bekennen dat ik het een goede scifi vind. Best goed gemaakt en interessant. Er is blijkbaar veel veranderd t.o.v. de spellen, maar ik persoonlijk herinner me bijna niets van het verhaal.
Sterk begin, ik hoop dat het beter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:43

Vrijdag

De Zwarte

De drie afleveringen die ik gezien heb vond ik best vermakelijk. Nu heb ik zelf maar een paar Halo spellen gespeeld (3, ODST en Reach) maar dat is inmiddels zo lang geleden dat ik er niet heel veel meer van weet. Voor zover ik begrepen heb speelt dit zo ongeveer ten tijde van Reach, maar is het geen deel van het spel universum maar meer gebaseerd op de Halo franchise.

Er wordt inderdaad betrekkelijk weinig uitgelegd (de staat van de mensheid, achtergrond van de Covenant) maar wellicht dat dit later nog gebeurd. Wat mij betreft hoeft het ook niet heel uitgebreid, ik kan de rest er zelf wel bij fantaseren :P

Ben wel benieuwd waar het heen gaat. Vooralsnog is het allemaal wel tof, en iets minder steriel en netjes zoals veel andere sci-fi series.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeTjuk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 10:24
Verbaast me hoe weinig enthousiasme hier is voor deze serie.

Ben geen sci-fi kenner, maar het geeft me een stuk fijner gevoel dan The Book of Boba Fett.

Aflevering 4 vond ik de minste. Vooral het geluid en de timing ervan voor de warthog was niet best, dit gold ook voor andere voertuigen.

Dat het rap gaat klopt, maar stoort me niet. Denk dat de uitleg/achtergrond info vanzelf gaat komen. Je merkt nu (afl. 5) er steeds meer bekend gaat worden en er zit nog zoveel in om verder uit te werken.

[ Voor 26% gewijzigd door DeTjuk op 22-04-2022 20:52 ]

[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:44
Heb de spellen niet gespeeld, dus ben niet bekend met het verhaal, maar ik kijk graag sci-fi.
M'n eerste indruk is dat het toch wel aardig B-kwaliteit is. En dan heb ik het over de cast en de regie.

Ik kan me voorstellen dat iemand die fan is van de spellen er anders naar kijkt, maar mij pakt het nog niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
DeTjuk schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 20:44:
Verbaast me hoe weinig enthousiasme hier is voor deze serie.
Komt waarschijnlijk vooral omdat het in Nederland niet legaal te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
iekue schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:23:
[...]

Ja, daar had ik niet bij stil gestaan, maar dat kan het wel verklaren. Lang leve de versnippering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTjuk
LA-384 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 23:31:
Heb de spellen niet gespeeld, dus ben niet bekend met het verhaal, maar ik kijk graag sci-fi.
M'n eerste indruk is dat het toch wel aardig B-kwaliteit is. En dan heb ik het over de cast en de regie.

Ik kan me voorstellen dat iemand die fan is van de spellen er anders naar kijkt, maar mij pakt het nog niet zo.
Zoals gezegd ben ik geen die-hard sci-fi kijker, maar wat vind je van B-kwaliteit, heb je voorbeelden?

Ik vond stukje geluid van voertuigen matig en een gedeelte in de stad vond ik wat minder, ben alleen even de naam en aflvering kwijt, dacht 4.

En hoe heb je gekeken naar The Book of Boba Fett, want daar zat ik regelmatig met verbazing naar te kijken. Daar zijn echt stomme keuzes gemaakt die de SW geen eer aan doen.

Ik heb Halo wel gespeeld, maar heb het verhaal niet echt helder. Toch is Master Chief voor mij dusdanig neergezet dat ik er zeker mee kan leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:44
DeTjuk schreef op zondag 24 april 2022 @ 14:29:
Zoals gezegd ben ik geen die-hard sci-fi kijker, maar wat vind je van B-kwaliteit, heb je voorbeelden?
Nou gewoon. Eigenlijk alle acteurs/actrices die hierbij betrokken zijn. Soms lepelen ze maar hun regel tekst op, zonder emotie en andere keren met de verkeerde emotie. Een deel ligt mogelijk ook bij de regie/eindproductie. Zo zijn er scenes zonder muziek, waarbij de acteur/actrice niet overtuigend genoeg is om zonder te kunnen.
De hoofdrolspeler is niet al te best, maar de slechtste acteurs/actrices zijn toch wel Kwan, Dr Halsey, admiral Parangosky (die Indiase leger mevrouw), Makee (die blonde alien-vriendin) en Laera (die blonde vrouw van Soren, master chiefs voormalige vriend/kameraad). En dat zijn dan nog degene die eruit springen omdat ze een prominente rol hebben.

Verder is het qua cgi ook wel huilen met de pet op. Misschien zijn er best wel aardige scenes bij, maar een groot deel is gewoon flink bezuinigd en dan vooral op opvulling. De cgi scenes ogen vooral heel kaal imo.

Nee, qua prestatie is het gewoon 3x niks, maar het verhaal heeft wel potentie, daardoor blijf ik voorlopig nog wel kijken.

Bobba fett heb ik niet gezien. Star wars trekt mij totaal niet, vind dat meer fantasy dan scifi. The expanse en ook foundation, vond ik dan weer hele goede series, die eerste is echt A-kwaliteit naar mijn mening.

[ Voor 8% gewijzigd door LA-384 op 24-04-2022 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:42
iekue schreef op zaterdag 23 april 2022 @ 16:23:
[...]

Wat bijzonder is, want in het HBO topic staat
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Maar hier mag wel over content van andere geografische zones worden besproken blijkbaar?

Maar goed. Trailer is interessant! Alleen op een voor mij als Nederlander onbekend platform. Ik heb al Netflix, Disney + gedeeld, amazone prime en ook nog eens HBO sinds kort.. en dan heb ik weer wat anders nodig? Ik ga eerdaags twee dingen strepen ipv weer een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
President schreef op zondag 24 april 2022 @ 20:55:
[...]

Wat bijzonder is, want in het HBO topic staat

[...]

Maar hier mag wel over content van andere geografische zones worden besproken blijkbaar?
Da's aan de topicstarter om die regel te bepalen. Het tweakers regelement zegt
De bron waarvandaan je software, muziek, foto's, films en dergelijke zaken binnenhaalt zijn je eigen verantwoordelijkheid.
Laten we het bij de inhoud houden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:51

alienfruit

the alien you never expected

Ik heb een paar afleveringen gekeken van Halo maar ik heb moeite om het allemaal te volgen. Volgens mij moet je de spellen gespeeld hebben om het allemaal te kunnen begrijpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
alienfruit schreef op zondag 24 april 2022 @ 23:58:
Ik heb een paar afleveringen gekeken van Halo maar ik heb moeite om het allemaal te volgen. Volgens mij moet je de spellen gespeeld hebben om het allemaal te kunnen begrijpen.
Qua vertelling vind ik het wel jammer dat ze niet begonnen zijn met een flashback naar de planeet Harvest waar de Covenant voor het eerst in aanraking kwam met de mensheid. Nu worden we er inderdaad middenin geworpen (incoming covenant!) terwijl het juist een mysterie 'hoort' te zijn wat de Covenant is en waarom ze een hekel hebben aan de mensheid (en waarom de die hard fans het belachelijk vinden dat er een mens tussen de Convenant rondloopt). Juist de hele backstory met de mysteries en de megastructures is wat Halo zo boeiend maakt. De opbouw daarvan had wel wat meer 'wow' factor mogen hebben in deze serie. Maar verder klaag ik niet hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-05 14:26
In Vlaanderen is Halo op de dienst "Streamz" dus enkelen kunnen degelijk legaal kijken.

Over de serie zelf: het ziet er Halo uit maar het verhaal is van elders. De makers zeiden ook dat ze hun eigen universum willen scheppen maar als het visuele er zo dicht op zit kan je het moeilijk los zien.

Het plot is voorlopig middelmatig, het kabbelt nogal voort en gaat meer over het jeugdtrauma van Master Chief dan de actie-scènes van de trailer (er zijn er eigenlijk maar twee geweest in de 6 afleveringen). Er is nog een 2e plot met het meisje Kwan Ha maar de meeste kijkers zijn daar niet echt van overtuigd (het personage is weinig sympathiek).

Ik lees dat er al een tweede seizoen komt, hopelijk vinden ze daar een beter evenwicht. Voor dit seizoen zijn nog enkele afleveringen over maar ik houd mijn verwachtingen beperkt dat ze het wat kunnen afronden tot een (tussen)finale, de kwaliteit zal niet ineens stijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hooooooly shit; die Kwan Ha arc; instaskip.. En dan maken ze er een hele ep van.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

maratropa schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 01:06:
Hooooooly shit; die Kwan Ha arc; instaskip.. En dan maken ze er een hele ep van.
Kwan out of ten :+

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:08

Louw Post

Cerenas

LA-384 schreef op zondag 24 april 2022 @ 20:14:
[...]

Nou gewoon. Eigenlijk alle acteurs/actrices die hierbij betrokken zijn. Soms lepelen ze maar hun regel tekst op, zonder emotie en andere keren met de verkeerde emotie. Een deel ligt mogelijk ook bij de regie/eindproductie. Zo zijn er scenes zonder muziek, waarbij de acteur/actrice niet overtuigend genoeg is om zonder te kunnen.
De hoofdrolspeler is niet al te best, maar de slechtste acteurs/actrices zijn toch wel Kwan, Dr Halsey, admiral Parangosky (die Indiase leger mevrouw), Makee (die blonde alien-vriendin) en Laera (die blonde vrouw van Soren, master chiefs voormalige vriend/kameraad). En dat zijn dan nog degene die eruit springen omdat ze een prominente rol hebben.

Verder is het qua cgi ook wel huilen met de pet op. Misschien zijn er best wel aardige scenes bij, maar een groot deel is gewoon flink bezuinigd en dan vooral op opvulling. De cgi scenes ogen vooral heel kaal imo.

Nee, qua prestatie is het gewoon 3x niks, maar het verhaal heeft wel potentie, daardoor blijf ik voorlopig nog wel kijken.

Bobba fett heb ik niet gezien. Star wars trekt mij totaal niet, vind dat meer fantasy dan scifi. The expanse en ook foundation, vond ik dan weer hele goede series, die eerste is echt A-kwaliteit naar mijn mening.
Grotendeels wel mee eens eigenlijk. Ook recentelijk gestart met de serie (3 of 4 afleveringen gezien nu) en voornamelijk Kwan en admiral Parangosky vind ik vreselijk wat betreft acteren. Kwan dan ook gedeeltelijk vanwege de rol als tiener met domme beslissingen (tenminste zo komt het tot nu toe bij mij over).

Verder vind ik het nog wel vermakelijk en kijk ik af en toe een aflevering als ik niks anders heb om te kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Aflevering 8 was wel weer leuk. Wel ligt de focus van deze serie toch vooral op de ontwikkeling van Master Chief en niet zozeer veel actiegevulde scenes. Moet eerlijk zeggen dat ik dat eigenlijk niet eens zo verkeerd vind. Beetje meer diepgang van de man onder de helm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Laatste aflevering vandaag! Helaas is het middelmatige niveau nooit overstegen, de finale moest spektakel voorstellen maar het is te voorspelbaar om op het puntje van je stoel te zitten.

Zoals ik eerder meldde hoop ik dat het tweede seizoen de minpunten aanpakt en ze mss toch eens gaan kijken naar de games. Het moet niet de afgeleide romans volgen maar de sfeer kan nog op dezelfde golflengte komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik ben zojuist begonnen aan de serie en vond de eerste aflevering erg goed, maar wel een minpuntje voor mij is:

spoiler:
Dat Masterchief al vrij snel zijn helm af doet, dat hij hem af doet is voor mij al een grote no! Want in de spellen liet hij hem altijd op...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Aflevering 2 nu ook gezien, een sterke aflevering. Maar wederom weer zonder helm op voor 90% van de aflevering, wat echt een heel groot minpunt voor mij als grote fan van de spellen, waarom doen ze het slecht op zoiets simpels..?

Respecteer gewoon dat hij zijn gezicht nooit laat zien, wat is daar zo moeilijk aan..

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 23-12-2023 21:36 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Seizoen 2 komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:37

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

S2 voelt, afgaande op de trailer dan wel, meer als Halo dan S1 deed.

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Kan te maken hebben dat een nieuw productieteam het overgenomen heeft en andere accenten legt:
https://www.hollywoodrepo...ew-showrunner-1235785490/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nieuwe trailer is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Weer een nieuwe trailer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Heb er wel zin in, ben seizoen 1 nog eens wezen kijken, moet alleen de laatste aflevering nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Linksquest schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:01:
Heb er wel zin in, ben seizoen 1 nog eens wezen kijken, moet alleen de laatste aflevering nog.
Daar ben ik nog mee bezig, volgens mij ben ik bij aflevering 5 :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Gewoon verder kijken, je hebt nog 2 weken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Linksquest schreef op maandag 29 januari 2024 @ 08:07:
Gewoon verder kijken, je hebt nog 2 weken :D
Doe mijn best haha! Trouwens wat is die Dr. Catherine Halsey is toch knap neergezet, of ben ik de enigste die hier zo over denkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ze zet de rol goed neer, ook al kan ik het personage schieten 🙈

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Gisteren weer twee afleveringen gekeken, maar wat waren die goed zeg pff....
Zoals ik al dacht en had verwacht hebben die artifacts iets te maken met de grote ring die we kennen vanuit de spellen, echt gaaf om te zien dat mijn vermoedens goed waren. Ik vind dat John zijn rol echt ontzettend goed speelt en heb me er ook wel bij het feit neergelegd dat hij zijn helm af doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Heb hem gisteren voor de 2de keer afgekeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8hElE4y33-ecRsYWQFaSbOWoZrI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/troTvGBt7yddV2nImZhAmG3e.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Halo seizoen 2 - nieuwe serie wekelijks te streamen vanaf 9 februari op SkyShowtime, dus vanaf morgen elke dag 1 nieuwe aflevering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Linksquest schreef op woensdag 7 februari 2024 @ 07:55:
Halo seizoen 2 - nieuwe serie wekelijks te streamen vanaf 9 februari op SkyShowtime, dus vanaf morgen elke dag 1 nieuwe aflevering.
Dan wacht ik wel even tot alles erop staat zodat ik in mijn eigen tempo kan doorkijken :D
Word weer tijd voor spoilertags mensen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb toevallig de hele week middag, dus zal voor mij pas het weekend worden om hem te kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Voor de mensen die vragen waar de eerste aflevering blijft, hij verschijnt morgen en elke vrijdag verschijnt een nieuwe aflevering, dus 1 per week.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IYM8f60OTnmHgGWQ8COkhsROTu0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OZMVGXvqoR7TIgUWBWleU7Fd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Echt belachelijk als ik de eerste twee al weer via het grijze circuit zie verschijnen. Tis dat ik skyshowtime gratis heb, maar waarom moeten wij altijd achter lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Persoonlijk geen moeite mee om een dag te wachten, persoonlijk kan ik hem pas morgen kijken aangezien ik middag dienst heb ene een dochter thuis heb rond rennen voor wie dit nog niet geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Het was een goede start, lijkt beter te worden dan seizoen 1. De serie heeft echter een zwaar tekort aan echte actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Het is beter dan het eerste seizoen maar een must-see gehalte heeft het nog altijd niet. De serie heeft nog altijd last van te veel te verdelen in kleine parallelle verhaallijnen die elk op zich redelijk dun zijn.

Vorig seizoen kon je bvb het Kwan Ha verhaal gewoon overslaan en dat vormde ook nog een coherent verloop voor de rest van de serie, er weeft niets sterk in elkaar, dat is wat problematisch (in elke verhaallijn dezelfde naam herhalen is nu niet de sterkste connectie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Volkomen eens met de opmerking over Kwan Ha, die verhaallijn heeft absoluut niets toegevoegd. Ik heb nog steeds geen idee waarom die karakter in de serie moest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Was dat niet een beetje omdat de convenant daar was vanwege de Artefact? Heel storend vond ik haar verhaal niet, en uiteindelijk wil je bij een serie ook wel iets van een verhaal hebben, maar helemaal mee eens dat seizoen 1 te weinig actie had, hopelijk gaan we dat in seizoen 2 wel meer zien, ben benieuwd morgen als ik hem ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Net aflevering 1 van seizoen 2 gezien, kwam erachter dat aflevering 2 er ook al op stond, morgen maar eens kijken.

spoiler:
Sterk begin, en dan weer iets meer verhaal, heb nog niet zo veel met die nieuwe leider van het Spartan Programma. Jammer dat Cortana nu nog niet meedoet. En de intro is aangepast zag ik, muziek is nu meer de traditionele muziek van Halo

Hoe dan ook, benieuwd naar aflevering 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Zo, ook aflevering 2 gezien. Ik wil niet veel spoilen maar er zijn in die 2 afleveringen al best wel wat dingen gebeurt waar ik me nu bij afvraag, hoe en wat, en dit in een positief manier. Gewoon zin om door te kijken maar moet tot vrijdag wachten voor aflevering 3.

Hoe vinden jullie hem tot nu toe? @CopyCatz Als je het goed vind wil ik wel mee helpen met dit topic en wat informatie toevoegen in het begin topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Hey mensen, ik heb het topic een update gegeven met nieuwe info over zowel seizoen 1 en 2, maar op een manier dat het niet veel doet spoilen, mochten jullie nog iets missen of een verbeter tip hebben, laat het me weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Gisteren de eerste aflevering gezien, maar wauw alleen die openingsscène al! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ja vet he, intro is ook aangepast, was je dat ook opgevallen 😝

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rob-T6
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:54
hmm, dan toch maar de opening ook bekijken :+

Ik skip die meestal heel snel, door naar de aflevering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Rob-T6 schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 10:47:
hmm, dan toch maar de opening ook bekijken :+

Ik skip die meestal heel snel, door naar de aflevering
Ik denk dat je de muziek nu al een stuk beter vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Net aflevering 3 gezien.

spoiler:
beetje een vage vent die leider van de spartens, en hoe hij Master Chief deels als symbool van hoop neer zet, maar tevens als gek neer zet. De aflevering zelf was meer verhaal met wat leuke momenten, maar een aanloop een een spannende 4de aflevering (hoop ik)

Ben benieuwd naar de aflevering van volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Ik vraag me af wat iemand die nog nooit heeft gehoord van Halo hiervan denkt. Waarom volgen we "Master Chief" eigenlijk? Wat is er zo bijzonder aan deze vent? Geen idee.
Ik ben zelf niet een grote Halo fan en mijn enige ervaring met Halo zijn de oude spellen, maar hoe master chief wordt neergezet vind ik best wel zwak.

Ik vind het allemaal veel te melodramatisch en traag, maar het kijkt wel goed weg. Dat werkt goed in een geweldig geschreven serie met een zeer sterke cast, maar niet hier. Ikzelf had wel wat anders verwacht van een serie gebaseerd op Halo.

Wat de toegevoegde waarde van Kwan Ha is snap ik nog steeds niet.

[ Voor 5% gewijzigd door mister_S op 16-02-2024 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
Wat ik dus niet snap is dat mensen niet snappen hoe een game verfilming werkt. In de game doet Master Chief zijn helm niet af zodat de speler zich met hem kan vereenzelvigen; hij is immers Master Chief, je zit in de helm en dus werkt het niet goed om een persoon te laten zien.

In een tv serie is het niet de bedoeling dat je je vereenzelvigd met de hoofdpersoon, de kijker moet er een band mee krijgen. En daarom gaat de helm af en wordt het een echte persoon.

En als je je afvraagt waarom we Master Chief volgen? Dan heb je de games niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
Dat bedoel ik dus. Iemand die de games niet heeft gespeeld zal dit niet begrijpen gebaseerd op hoe master chief tot nu toe is afgebeeld.

Zijn helm boeit mij niet, net als bij de Mandalorian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
CopyCatz schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 00:01:
Wat ik dus niet snap is dat mensen niet snappen hoe een game verfilming werkt. In de game doet Master Chief zijn helm niet af zodat de speler zich met hem kan vereenzelvigen; hij is immers Master Chief, je zit in de helm en dus werkt het niet goed om een persoon te laten zien.

In een tv serie is het niet de bedoeling dat je je vereenzelvigd met de hoofdpersoon, de kijker moet er een band mee krijgen. En daarom gaat de helm af en wordt het een echte persoon.

En als je je afvraagt waarom we Master Chief volgen? Dan heb je de games niet gespeeld.
Deel je mening, en ja waarom MasterChief? Dan kan ik die vraag ook stellen bij meerdere series, waarom dat personage en wat maakt hem zo bijzonder. Je hebt een personage nodig en in dit geval is het MasterChief. Ik heb inmiddels de vergelijking met films en series op games los gelaten. Beetje zo van het zijn elementen uit de games waar een apart verhaal van is gemaakt. De Mario film en Prince of Persia film zijn daar goede voorbeelden van. Ja bij The Last of Us word de game heel goed verfilmd, maar dat is dan ook een hele grote uitzondering als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-05 18:43
Aflevering 3 voelt echt als halo aan. Beste aflevering tot nu toe.
Stuk minder traag dan de gemiddelde halo aflevering.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
whiner schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 13:31:
Aflevering 3 voelt echt als halo aan. Beste aflevering tot nu toe.
Stuk minder traag dan de gemiddelde halo aflevering.
spoiler:
Met ook een spannende einde, kan niet wachten tot morgen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Linksquest op 23-02-2024 09:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-05 19:57
Eindelijk actie in ep4 !! Wel jammer dat de pak is gejat :( Had hem liever in actie gezien met pak. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
sanane schreef op donderdag 22 februari 2024 @ 21:53:
Eindelijk actie in ep4 !! Wel jammer dat de pak is gejat :( Had hem liever in actie gezien met pak. :9~
Misschien ben ik nog niet wakker, hoe bedoel je precies pak gejat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Oh shit, geen spoilertags? Ik ga het topic even vermijden want lees nu dingen over de volgende afleveringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
G_Dragon schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:10:
Oh shit, geen spoilertags? Ik ga het topic even vermijden want lees nu dingen over de volgende afleveringen.
Tot nu toe niks dat echt spoiled, dus behalve dat van een episode einde, maar ik heb dat even achter de spoiler gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Linksquest schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:11:
[...]

Tot nu toe niks dat echt spoiled, dus behalve dat van een episode einde, maar ik heb dat even achter de spoiler gezet.
Oh dan valt het mee, ik las iets over een pak vandaar dat ik even schrok :D
Dacht namelijk dat het een grote spoiler was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

G_Dragon schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:21:
[...]

Oh dan valt het mee, ik las iets over een pak vandaar dat ik even schrok :D
Dacht namelijk dat het een grote spoiler was.
Ja is ook best wel een spoiler.

Tot nu toe wel blij hoe ze de battle of reach laten zien, hoop wel dat ze wat reach betreft bij de boeken/games blijven :X

[ Voor 18% gewijzigd door Rmg op 23-02-2024 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Rmg schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:27:
[...]

Ja is ook best wel een spoiler
Dan probeer ik hem snel weer te vergeten O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-05 19:57
Linksquest schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:06:
[...]

Misschien ben ik nog niet wakker, hoe bedoel je precies pak gejat?
Ben bewust vaag omdat ik niks wil spoilen. Meer kan ik er niet over vertellen.
Maar nogmaals ep4 vond ik wel goed :9~ Heerlijk vol met actie :9~.

Pak= Polycyclische aromatische koolwaterstoffen

[ Voor 9% gewijzigd door sanane op 23-02-2024 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

Rmg

mister_S schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 09:22:
Dat bedoel ik dus. Iemand die de games niet heeft gespeeld zal dit niet begrijpen gebaseerd op hoe master chief tot nu toe is afgebeeld.

Zijn helm boeit mij niet, net als bij de Mandalorian.
Nou ja, juist in de serie is het vrij duidelijk dat iedereen Master Chief kent, maar niemand 'kent' John-117.

In de TV Serie is goed te zien/merken dat er een interne strijd is tussen het 'icoon' Master Chief en de 'persoon' John-117, iets wat in de boeken ook meer naar voren komt.

Dat maakt, m.i., het personage sterker, in de game komt dat minder naar voren, maar daar kan je meer op leunen dat je als speler master chief speelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• whiner
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-05 18:43
Wow ep4 is geweldig, dit is Halo zoals je het zou verwachten.
Nu doorzetten en niet terugvallen in seizoen 1 kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
sanane schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 09:29:
[...]

Ben bewust vaag omdat ik niks wil spoilen. Meer kan ik er niet over vertellen.
Maar nogmaals ep4 vond ik wel goed :9~ Heerlijk vol met actie :9~.

Pak= Polycyclische aromatische koolwaterstoffen
A zo :D Nee oke, je mag ook anders de spoiler tag gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mister_S
Goede aflevering :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Heerlijke aflevering en heerlijke serie. Voordat ik vorig jaar met deze serie begon, wist ik helemaal niks van het Halo universe. Maar vermaak me prima en kan me goed inleven in deze universe.
Leuke serie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Dam, dit was een hele vette aflevering, ik ga er verder niks over zeggen om niks te spoilen, maar deze aflevering was precies dat wat ik hoopte van het 2de seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Zooo die laatste aflevering was zwaaaaar!! De t.....
Hier moet ik even van bijkomen!

spoiler:
twee grote personages dood, John gebroken en Reach zo goed als helemaal kapot. Dan niet te vergeten die geweldige speech van Keyes, die raakte je als kijker wel diep

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
@G_Dragon

spoiler:
Ja heftig he, vond het van alle 2 wel erg, vond beide een leuk personage. Ben erg benieuwd naar de aflevering van morgen en de rest van het seizoen.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Linksquest schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 08:57:
@G_Dragon

spoiler:
Ja heftig he, vond het van alle 2 wel erg, vond beide een leuk personage. Ben erg benieuwd naar de aflevering van morgen en de rest van het seizoen.
Ja, heb er vannacht serieus zelfs over gedroomd en dat gebeurd me nooit |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Oei, dan is het wel heel erg met je 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Zo, net aflevering 5 gekeken.

spoiler:
Dit was ondanks dat het een wat rustigere aflevering was, geen verkeerde aflevering, toch een paar mooie momenten erin, en vooral weer nieuwe vragen door het einde van het seizoen, ben erg benieuwd hoe het verder gaat en hoe de puzzel samen gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Vorige week aflevering 6 en vannacht aflevering 7 gezien, ik moet zeggen dat ik tot nu toe te spreken ben over het 2de seizoen, op heel veel punten gewoon spannender en beter. Nu geduldig wachten op nummer 8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CopyCatz
Vond het wel een beetje suf dat
spoiler:
ze op afstand wel die Covenant vloot kunnen detecteren maar niet de Halo die er al tijden hing.. "en een zwart gat oh nee dat is geen zwart gat.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
CopyCatz schreef op zondag 17 maart 2024 @ 12:50:
Vond het wel een beetje suf dat
spoiler:
ze op afstand wel die Covenant vloot kunnen detecteren maar niet de Halo die er al tijden hing.. "en een zwart gat oh nee dat is geen zwart gat.."
Soms moet je er niet te diep over nadenken 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Zooo die laatste aflevering was wel weer goed hoor pff..!!
Vond de aflevering voor deze al echt prachtig maar het lijkt nu wel heel hard vooruit te gaan.
Deze week helaas alweer de finale? Hoelang moeten we dan weer wachten op een nieuw seizoen, want het is veel te goed en leuk. Vind het echt jammer dat we alweer bij de finale van het tweede seizoen aankomen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
G_Dragon schreef op maandag 18 maart 2024 @ 08:20:
Zooo die laatste aflevering was wel weer goed hoor pff..!!
Vond de aflevering voor deze al echt prachtig maar het lijkt nu wel heel hard vooruit te gaan.
Deze week helaas alweer de finale? Hoelang moeten we dan weer wachten op een nieuw seizoen, want het is veel te goed en leuk. Vind het echt jammer dat we alweer bij de finale van het tweede seizoen aankomen :P
8 afleveringen maar? dat is inderdaad wel kort.

spoiler:
Dan zul je zien dat het weer op een minder mooi moment stopt en je moet wachten op seizoen 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
net de finale van Seizoen 2 gezien, man wat een seizoen, en wat een einde, dit vraagt gewoon om Seizoen 3. Hoe vonden jullie dit seizoen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Linksquest schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 19:30:
net de finale van Seizoen 2 gezien, man wat een seizoen, en wat een einde, dit vraagt gewoon om Seizoen 3. Hoe vonden jullie dit seizoen?
Stukken beter dan seizoen 1 in ieder geval. En als je niet teveel verhaal uit de eerste games en boeken verwacht is het zeker wel te pruimen en begint het al wat meer Halo te worden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:08

Louw Post

Cerenas

Linksquest schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 19:30:
Dit seizoen had echt een aantal goede afleveringen. Nooit echt de Halo games gespeeld (misschien toch maar eens doen), maar vind de master chief echt badass haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Wat een knaller van een seizoensfinale zeg.. afgelopen Vrijdag samen met een maat van me gekeken, beiden helemaal weggeblazen van hoe goed deze was!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nu word het wachten alleen lastig met z'n einde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Linksquest schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:32:
Nu word het wachten alleen lastig met z'n einde :P
Haha ja klopt, volgend jaar weer een nieuw seizoen gok ik? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:36
Vond het echt een tof seizoen, maar de laatste aflevering met het soort zombies zag ik niet helemaal aankomen. Zit ook in het spel als ik een beetje ernaar zoek? Heb het spel verder nooit gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
MADG0BLIN schreef op maandag 25 maart 2024 @ 13:49:
Vond het echt een tof seizoen, maar de laatste aflevering met het soort zombies zag ik niet helemaal aankomen. Zit ook in het spel als ik een beetje ernaar zoek? Heb het spel verder nooit gespeeld.
Niet over nadenken en gewoon starten met Halo CE, de flood komt vanzelf langs en is echt een super toffe wending in de game.

Halo 2, 3 en Reach ook zeker spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Dit zit ook in de games, vanaf de eerste game al een beetje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Jazeker dit word in de spellen ook wel The Flood genoemd, ik vond deze dit ontzettend goed hadden uitgewerkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:47
Makee en Chief maken wel een soort ultiem demon-setje. Zou wel de beste manier zijn om m'n vrouw te interesseren voor de serie :+

Wel interessanter geworden de games 's te proberen, heb dat nooit echt gespeeld maar vind de serie wel erg leuk.

Listen & subscribe to my Life as a Journey Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferret
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 08:10
Ik ben wat later met deze serie begonnen vandaar nu pas mijn vragen. Ik heb seizoen 1 en de eerste vier van seizoen 2 gezien maar er zijn wat zaken die ik niet snap en hopelijk kan iemand mij op weg helpen.

Seizoen 1 eindigt met een scene waarin je Dr. Halsey op een bankje ziet zitten en ze wat in een boekje schrijft. Haar kloon was gevangen genomen maar de echte Dr. Halsey loopt dus nog vrij roind. In seizoen 2 zit ze ineens in een soort gevangenis (holodeck-achtig) en krijgt ze steeds bezoek van ene Julia waaraan ze dan vragen stelt maar die Julia gaat steeds dood. Wanneer is ze nou gevangen genomen? Ik zou zweren dat ik een aflevering heb gemist.
Hetzelfde met Kwan Ha. Einde seizoen 1 is ze achtergebleven op Madrigal maar in seizoen 2 is ze ineens weer op The Rubble waar ze een soort slaaf is (met dat ding in haar oor). Hoe is ze daar gekomen? En wie is die Ruby-Ann die Soren heeft verlinkt toen hij op zoek ging naar Dr. Halsey?

Ik heb zelfs de wiki opgezocht om te kijken of ik een aflevering had gemist maar niet dus. Maar deze ontbrekende zaken maken het voor mij een tikkie verwarrend.

Voor de rest wel een puike serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ferret schreef op zondag 28 april 2024 @ 09:26:
Ik ben wat later met deze serie begonnen vandaar nu pas mijn vragen. Ik heb seizoen 1 en de eerste vier van seizoen 2 gezien maar er zijn wat zaken die ik niet snap en hopelijk kan iemand mij op weg helpen.

Seizoen 1 eindigt met een scene waarin je Dr. Halsey op een bankje ziet zitten en ze wat in een boekje schrijft. Haar kloon was gevangen genomen maar de echte Dr. Halsey loopt dus nog vrij roind. In seizoen 2 zit ze ineens in een soort gevangenis (holodeck-achtig) en krijgt ze steeds bezoek van ene Julia waaraan ze dan vragen stelt maar die Julia gaat steeds dood. Wanneer is ze nou gevangen genomen? Ik zou zweren dat ik een aflevering heb gemist.
Hetzelfde met Kwan Ha. Einde seizoen 1 is ze achtergebleven op Madrigal maar in seizoen 2 is ze ineens weer op The Rubble waar ze een soort slaaf is (met dat ding in haar oor). Hoe is ze daar gekomen? En wie is die Ruby-Ann die Soren heeft verlinkt toen hij op zoek ging naar Dr. Halsey?

Ik heb zelfs de wiki opgezocht om te kijken of ik een aflevering had gemist maar niet dus. Maar deze ontbrekende zaken maken het voor mij een tikkie verwarrend.

Voor de rest wel een puike serie!
Je hebt niks gemist, komt niet echt naar voren hoe ze opeens gepakt is worden, vond ik ook apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juanluca
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16-05 11:21
Helaas:

https://variety.com/2024/...aramount-plus-1236075994/
‘Halo’ Canceled After Two Seasons at Paramount+
Maar er is nog hoop:
According to an individual with knowledge of the situation, Xbox, Amblin TV, and 343 Industries will try to shop the series to other outlets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Nóooooooo -O- -O- -O-

[ Voor 54% gewijzigd door G_Dragon op 19-07-2024 07:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
NNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Waarom Paramount :'( :'( :'(

Als we alleen Seizoen 1 hadden gehad, dan had ik het nog deels begrepen, maar Seizoen 2 scoorde toch volgens mij goed. Ik hoop dat Microsoft de serie elders kan voortzetten, want het schreeuwt voor een 3de seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Linksquest schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:54:
NNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Waarom Paramount :'( :'( :'(

Als we alleen Seizoen 1 hadden gehad, dan had ik het nog deels begrepen, maar Seizoen 2 scoorde toch volgens mij goed. Ik hoop dat Microsoft de serie elders kan voortzetten, want het schreeuwt voor een 3de seizoen.
Ja zuur he pff... het was zo'n fijne serie om te kijken ondanks de fout dat John al in de eerste 15 minuten zijn helm af doet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Je durft bijna hierdoor geen serie meer te kijken die nog niet af is, echte zonde dit.

Pagina: 1 2 Laatste