Grappig om de negatieve meningen te lezen.
Ikzelf heb Halo nooit echt leuk gevonden, de spellen waren fugly en de aliens zagen er over de top raar en kinderachtig uit. Maar, met het laatste spel werd mijn interesse gewekt in het verhaal achter Halo. Een 3 uur durende YouTube video met de hele verhaallijn maakte me nog nieuwsgieriger.
Toen ik de serie zag greep het eerste seizoen me meteen en de ontwikkeling van het verhaal ging goed en logisch. Seizoen 2 vond ik met iets meer pieken en dalen nog beter en de laatste drie afleveringen hadden mij helemaal aan de buis gekluisterd. Dat hele ancients ding vind ik zo aantrekkelijk, verloren beschaving en zo. Right up my alley.
Ik was dus ZO zwaar teleurgesteld toen ik las dat Seizoen 3 er niet meer zal komen, terwijl het einde van de serie zo veel op Halo Infinite leek dat ik het spel weer wil spelen, en de eerdere delen een nieuwe kans wil geven.
Ik was lang geen Halo fan, maar nu wel. Maar it's Stargate Universe all over again
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.