Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:34
Linksquest schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:54:
NNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Waarom Paramount :'( :'( :'(

Als we alleen Seizoen 1 hadden gehad, dan had ik het nog deels begrepen, maar Seizoen 2 scoorde toch volgens mij goed. Ik hoop dat Microsoft de serie elders kan voortzetten, want het schreeuwt voor een 3de seizoen.
Precies dit. S1 was gewoon niet goed maar S2 greep mij vast en liet niet los. Ik ben benieuwd of het nog bij een andere partij terecht gaat komen maar ik vrees het ergste.

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:22

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Linksquest schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 10:54:
NNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Waarom Paramount :'( :'( :'(

Als we alleen Seizoen 1 hadden gehad, dan had ik het nog deels begrepen, maar Seizoen 2 scoorde toch volgens mij goed. Ik hoop dat Microsoft de serie elders kan voortzetten, want het schreeuwt voor een 3de seizoen.
Wie gaat er nog een S2 kijken als S1 zo slecht is. Je hebt je kijkers al niet meegekregen in het eerste seizoen dus in het tweede heb je dan de restjes nog van wat blijft kijken.

Ik ben afgehaakt en als ik kijk naar de alternatieve series die nu van games zijn uitgekomen. Ik noem een Fallout en een Last of Us kan ik wel begrijpen dat deze serie niet in de buurt komt van die 2 en ook niet in een S3.

Ik vond S2 al een dappere poging na het zien van S1 8)7 Dan ben ik nog niet eens heel heftig in de lore van Halo verweven.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:28

Vrijdag

De Zwarte

Ik ben na drie afleveringen van seizoen 2 afgehaakt. Ondanks dat ik een aantal Halo spellen wel gespeeld heb in de X360 periode, vond ik de serie toch niet zo boeiend. Het was mij gewoon teveel drama en oninteressante personages. Snap helemaal dat je wat aan karakteropbouw moest doen, maar dit voelde meer als een CW serie met af en toe wat pew pew laz0rz.

Het hierbovengenoemde Fallout en TLOU en daarnaast ook Arcane hebben laten zien dat het verfilmen/verseriën van een spel echt wel goed kan. Halo valt daar wat mij betreft niet onder.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 31-05 19:00

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Grappig om de negatieve meningen te lezen.
Ikzelf heb Halo nooit echt leuk gevonden, de spellen waren fugly en de aliens zagen er over de top raar en kinderachtig uit. Maar, met het laatste spel werd mijn interesse gewekt in het verhaal achter Halo. Een 3 uur durende YouTube video met de hele verhaallijn maakte me nog nieuwsgieriger.

Toen ik de serie zag greep het eerste seizoen me meteen en de ontwikkeling van het verhaal ging goed en logisch. Seizoen 2 vond ik met iets meer pieken en dalen nog beter en de laatste drie afleveringen hadden mij helemaal aan de buis gekluisterd. Dat hele ancients ding vind ik zo aantrekkelijk, verloren beschaving en zo. Right up my alley.

Ik was dus ZO zwaar teleurgesteld toen ik las dat Seizoen 3 er niet meer zal komen, terwijl het einde van de serie zo veel op Halo Infinite leek dat ik het spel weer wil spelen, en de eerdere delen een nieuwe kans wil geven.

Ik was lang geen Halo fan, maar nu wel. Maar it's Stargate Universe all over again ;w

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:16

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik lees net dat HALO naar Netflix gaat komen, hoewel hun voor nu alleen de 2 seizoenen gaan uitzenden, is er misschien toch nog een kleine hoop dat er seizoen 3 gaat komen.

🤞

https://www.windowscentra...by-netflix-coming-march-1

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Pagina: 1 2 Laatste