Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
DaveFlash schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 16:32:
[...]

yeah, dat is best opmerkelijk te noemen.
Zie edit. Het is een kwestie van tijd tot de streamingsdiensten zichzelf uit de markt prijzen, dan moet de content wel heel goed en exclusief zijn. HBO gaat dit jaar ook nog over op een nieuw platform dus die 3,99 per maand lifetime gaat ook geheid naar de 4,99 of hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:43
Heb je een link naar de bron van de afbeelding ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
W1ck1e schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 19:23:
[...]
Heb je een link naar de bron van de afbeelding ?
Dit kwam uit marktonderzoek van SST zelf, ze onderzoeken dus of hier animo voor is. Voor mij moet beter beeld en geluid gewoon de basis zijn en niet als extra premium optie aanbieden. Extra profielen en downloads ga je toch niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Welk van de abonnementen krijg je straks bij de combi met Ziggo en vodafone of hallandsnieuwe, is dat de reclame variant of degen zonder reclame. Ik kan er niets over vinden

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
jeanj schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:48:
Welk van de abonnementen krijg je straks bij de combi met Ziggo en vodafone of hallandsnieuwe, is dat de reclame variant of degen zonder reclame. Ik kan er niets over vinden
De standaard plus, dus zonder reclame als het onderdeel uitmaakt van je pakket/extra's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Malfunctions schreef op vrijdag 16 februari 2024 @ 14:42:
Het is dat ik het gratis bij Ziggo krijg, maar ik zie mezelf voor deze bedroevende content niet betalen.
Dit dus!
Ik zat ook al te denken: als ik het niet gratis bij Ziggo erbij zou krijgen, zou dit het eerste zijn wat er bij mij uit zou gaan.

Als het abbo via Ziggo advertenties gaat krijgen zeg ik het misschien sowieso op, om een signaal af te geven.

[ Voor 13% gewijzigd door Pietervs op 18-02-2024 16:34 ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

Meer mensen dat je astroid city geen Engelse 5.1 track hebt?
Alleen 2 Oost Europese talen. Tevens geen 4k hdr. Waarom zou je deze dienst willen? Nu moet je als nog downloaden voor enige kwaliteit

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:40
icecreamfarmer schreef op zondag 18 februari 2024 @ 20:23:
Meer mensen dat je astroid city geen Engelse 5.1 track hebt?
Alleen 2 Oost Europese talen. Tevens geen 4k hdr. Waarom zou je deze dienst willen? Nu moet je als nog downloaden voor enige kwaliteit
Zijn die 2 Oost Europese talen dan wel in 5.1? Want veel is niet in 5.1, en niks is in 4K (laat staan HDR). En dat had je "uiteraard" al kunnen weten door dit topic eerder door te nemen ;) Want dat is zo ongeveer het enige dat besproken wordt v.w.b. deze dienst: de slechte beeld en geluidskwaliteit (door het ontbreken van 4K / HDR en 5.1 o.a. dus), en daarnaast de ondertiteling die out-of-sync is (in ieder geval de Nederlandse).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

RobertMe schreef op zondag 18 februari 2024 @ 21:14:
[...]

Zijn die 2 Oost Europese talen dan wel in 5.1? Want veel is niet in 5.1, en niks is in 4K (laat staan HDR). En dat had je "uiteraard" al kunnen weten door dit topic eerder door te nemen ;) Want dat is zo ongeveer het enige dat besproken wordt v.w.b. deze dienst: de slechte beeld en geluidskwaliteit (door het ontbreken van 4K / HDR en 5.1 o.a. dus), en daarnaast de ondertiteling die out-of-sync is (in ieder geval de Nederlandse).
Ja dat staat er achter namelijk en mijn stereo herkent het dan ook als zodanig.

Je hebt gelijk maar ik was zo verbaasd er over dat ik dacht dat het aan mijn setup lag. Wie brengt anno 2024 zo nog films uit.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
icecreamfarmer schreef op zondag 18 februari 2024 @ 22:06:
Je hebt gelijk maar ik was zo verbaasd er over dat ik dacht dat het aan mijn setup lag. Wie brengt anno 2024 zo nog films uit.
Niemand. Maar de streamingdienst van deze joint venture is wel zo ruk, helaas. Want als je in de US zou wonen zou je bv met Paramount+ de Paramount films wel in schitterende 4K / HDR kwaliteit kunnen kijken. En hier zitten we opgescheept met de joint venture van Paramount (/voorheen Viacom/CBS) en Comcast waarop een zeer beperkt aanbod van deze twee conglomeraten te vinden is en dan ook nog eens in een belabberde kwaliteit.

* RobertMe heeft wel nog een account met 50% korting, maar kijken erop doet die niet, als het al een film/serie van een van deze bedrijven is gaat het in een fatsoenlijke kwaliteit uit "alternatieve bron".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:23

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hoewel ik graag minimaal 5.1 geluid wil en 4K beeld, kan ik daar nog mee leven dat het minder is momenteel. Als wij in de avond een film kijken, dan is dat 9 van de 10 keer met TV geluid, dus dat mis ik op die momenten dan niet. Beeld ja, maar voor €3,50 per maand neem ik dat (nog) wel voor lief.

De ondertiteling is een heel ander verhaal, want die is 9 van de 10 keer niet te lezen, omdat hij in de achtergrond van het beeld verdwijnt, denk hierbij aan een aan witte achtergrond van de film. Nu kan ik vloeiend Engels verstaan, maar mijn vrouw heeft er moeite mee.

Nu ze de prijzen verhogen gaan, ongeacht of wij met de 50% korting mee gaan of niet, verwacht ik wel dat ze ook de dienst gaan verbeteren.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Linksquest schreef op maandag 19 februari 2024 @ 06:46:
Hoewel ik graag minimaal 5.1 geluid wil en 4K beeld, kan ik daar nog mee leven dat het minder is momenteel. Als wij in de avond een film kijken, dan is dat 9 van de 10 keer met TV geluid, dus dat mis ik op die momenten dan niet. Beeld ja, maar voor €3,50 per maand neem ik dat (nog) wel voor lief.

De ondertiteling is een heel ander verhaal, want die is 9 van de 10 keer niet te lezen, omdat hij in de achtergrond van het beeld verdwijnt, denk hierbij aan een aan witte achtergrond van de film. Nu kan ik vloeiend Engels verstaan, maar mijn vrouw heeft er moeite mee.

Nu ze de prijzen verhogen gaan, ongeacht of wij met de 50% korting mee gaan of niet, verwacht ik wel dat ze ook de dienst gaan verbeteren.
Ik ben het helemaal met je eens! Dat zou je voor het geld wat je per maand betaald toch wel mogen verwachten (ook zonder de verhoging) ?! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
RobertMe schreef op zondag 18 februari 2024 @ 22:12:
[...]

Niemand. Maar de streamingdienst van deze joint venture is wel zo ruk, helaas. Want als je in de US zou wonen zou je bv met Paramount+ de Paramount films wel in schitterende 4K / HDR kwaliteit kunnen kijken. En hier zitten we opgescheept met de joint venture van Paramount (/voorheen Viacom/CBS) en Comcast waarop een zeer beperkt aanbod van deze twee conglomeraten te vinden is en dan ook nog eens in een belabberde kwaliteit.

* RobertMe heeft wel nog een account met 50% korting, maar kijken erop doet die niet, als het al een film/serie van een van deze bedrijven is gaat het in een fatsoenlijke kwaliteit uit "alternatieve bron".
Waarom heb je dan nog een account? Het duurt nog wel even voordat het op orde is en waarschijnlijk ben je dan weer een extra abonnementsoptie verder. Zelf kijk ik alleen series zoals Frasier en dan voor het gemak ipv elke aflevering apart moeten binnenhalen etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Linksquest schreef op maandag 19 februari 2024 @ 06:46:

Ik geloof niet dat het verhogen van het abonnement bedrag ook een betere streamingkwaliteit tot gevolg gaat hebben. Alle andere diensten hebben dat eerder al gedaan, de handel (soms flink) duurder maken, maar aan het streamen zelf veranderde bar weinig.

Het hoort nu simpelweg al goed te werken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Weet iemand hier toevallig een oplossing voor?

Als ik via de browser kijk (Asus Chromebook, alles up-to-date en alle browser plugins uitgeschakeld) blijven deze afspeel dingen in beeld staan bij full screen.

Met Netflix of NLZiet geen last van.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oc9Ub8ui05Z_aMF5c-fLOk8EV94=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vr0AMVa5p3PihnPaps8JXjbm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Met de muis eens naar het midden van het beeld gegaan en dan even een paar seconden wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Niet online
Linksquest schreef op maandag 19 februari 2024 @ 12:39:
Met de muis eens naar het midden van het beeld gegaan en dan even een paar seconden wachten?
Werkt niet, vreemd genoeg lijken ze dan inderdaad een fractie van een seconde te verdwijnen waarna ze weer terugkeren alsof je de muis aanraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Uhhm, met de spatiebalk eens drukken zodat hij op pauze gaat en dan weer op de spatiebalk om hem te hervatten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind het heel tof dat SkyShowtime heel veel content van Star Trek heeft, maar ik mis nou net dat ene beetje extra zoals de director’s cut van The Motion Picture. Ik zie geen mogelijkheid om die versie te selecteren; bij Disney+ heb je bij sommige films en series de mogelijkheid om een andere versie te kijken zoals IMAX bij Marvel-films en fullscreen episodes bij The Simpsons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuckyStriker
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 05-09 16:59
Kijk naar Special Ops: Lioness. Via Edge (browser pc). In het geluid hoor ik af en toe kraakjes. Storend. Via speakers, maar ook als ik oortjes in heb. Ervaren jullie dit ook en, zo ja, is hier een oplossing voor? Vind het aanbod ook al niet spetterend, en als ik zo moet kijken zeg ik snel op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Toevallig dat ik die serie ook via het werk tijdens de nachtdienst heb gekeken, ook via de EDGE browser, nergens last van gehad, praat ik wel over 6 tot 8 weken geleden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11:09
LuckyStriker schreef op woensdag 21 februari 2024 @ 23:14:
Kijk naar Special Ops: Lioness. Via Edge (browser pc). In het geluid hoor ik af en toe kraakjes. Storend. Via speakers, maar ook als ik oortjes in heb. Ervaren jullie dit ook en, zo ja, is hier een oplossing voor? Vind het aanbod ook al niet spetterend, en als ik zo moet kijken zeg ik snel op.
Ik heb het via de Chrome browser gekeken en heb geen geluidsproblemen ervaren.
Wel stopte het afspelen een keer of 3 a 4 (over de gehele serie genomen) en moest ik het tabblad sluiten en opnieuw inloggen.
Dit was ongeveer twee weken geleden.

p.s. ik vond het een keigoede serie trouwens ;)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Het zegt eigenlijk wel genoeg dat als ik een serie wil kijken die ook op een ander platform staat ik daarvoor kies.. Monk komt naar Netflix (alle seizoenen), staat nog op Prime en bij SST slechts 2 seizoenen... Ook Avatar animatie staat op SST alleen met Engelse audio en geen Nederlandse ondertiteling, bij Netflix wel..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
https://www.streamwijzer....pODEf_ZQWssPbWcl4LoMwVFRA

Eindelijk discovery op skyshowtime binnekort

[ Voor 9% gewijzigd door heplam op 26-02-2024 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dat is mooi nieuws, ik heb seizoen 4 ook nog niet gezien, kan ik die eindelijk ook kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:36
Zet dan wel de cast goed in je artikel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

jpg97 schreef op maandag 26 februari 2024 @ 13:01:
[...]

Zet dan wel de cast goed in je artikel 8)7
Vast en zeker door AI geschreven 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouterie
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09-09 10:20
Net een mailtje gehad van onze vrienden van SkyShowtime dat de prijs van mijn abonnement omhoog gaat en er een abonnement met reclame komt. Waarbij geldt dat: "Daarnaast wordt ook duidelijk gemaakt dat elke poging om de weergave van reclame te blokkeren (waaronder het gebruik van advertentieblokkeringstechnologie), verboden is."

Verboden nog wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:29
6.99 naar 8.99 - Bye Showtime ;w

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Wouterie schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:31:
Net een mailtje gehad van onze vrienden van SkyShowtime dat de prijs van mijn abonnement omhoog gaat en er een abonnement met reclame komt. Waarbij geldt dat: "Daarnaast wordt ook duidelijk gemaakt dat elke poging om de weergave van reclame te blokkeren (waaronder het gebruik van advertentieblokkeringstechnologie), verboden is."

Verboden nog wel.
Verboden binnen de algemene voorwaarden, zo kun je het ook zien. Er staat niet dat het illegaal of onwettig is, want dat zal het niet zijn (? IANAL).

Hier overigens ook het mailtje. Alleen heb ik nog de 50% korting van "vroeg erbij". Mail is daar ook op toegespitst en deze korting blijft dan ook behouden (en abo overgezet naar Standaard Plus).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wouterie
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09-09 10:20
RobertMe schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 14:54:
[...]

Verboden binnen de algemene voorwaarden, zo kun je het ook zien. Er staat niet dat het illegaal of onwettig is, want dat zal het niet zijn (? IANAL).

Hier overigens ook het mailtje. Alleen heb ik nog de 50% korting van "vroeg erbij". Mail is daar ook op toegespitst en deze korting blijft dan ook behouden (en abo overgezet naar Standaard Plus).
Ja, ik heb die korting ook nog steeds, dat scheelt weer. Ik moet zeggen dat het alweer een flinke tijd geleden is dat ik iets op SkyShowtime heb gekeken dus wellicht is het toch niet het aanhouden waard.

Verboden is wel echt zo'n woord waar ik allergisch voor ben. Noem het dan 'niet toegestaan volgens de voorwaarden' of iets in die geest. Bij verboden verwacht ik een referentie naar een wetsartikel. Geboden en verboden zeg maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soundtrack
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-04-2024
Prijsverhoging voor de allereerste abonnees.

Beste abonnee,

Allereerst willen we je graag bedanken voor je keuze om als een van onze eerste abonnees gebruik te maken van ons 'Altijd voor de helft van de prijs'-aanbod. Het zijn speciale abonnees zoals jij die ons inspireren om de beste entertainment te bieden en we willen je graag laten weten hoezeer we het waarderen dat je lid bent van SkyShowtime.

Vanaf 23 april 2024 krijgt je huidige SkyShowtime-abonnement een nieuwe naam: Standaard Plus, en we introduceren daarnaast een nieuw soort abonnement: Standaard met reclame.

Om ononderbroken en zonder reclame* te blijven genieten van SkyShowtime hoef je niets te doen, en we zullen je actieve Altijd voor de helft van de prijs-aanbod blijven honoreren. Je huidige abonnement wordt op 23 april 2024 automatisch omgezet in het abonnement met de nieuwe naam Standaard Plus en je betalingen worden nog steeds automatisch afgeschreven volgens je huidige betalingsmethode.

Ons doel is altijd geweest om je een topervaring te bieden tegen een gunstige prijs, en nu breiden we het kwaliteitsaanbod op ons platform verder uit, met onder meer kassuccessen rechtstreeks uit de bioscoop, meer nieuwe en exclusieve series en een steeds groter wordend aanbod van SkyShowtime Originals, met inbegrip van lokale entertainment.

Als gevolg van deze wijzigingen wordt de prijs van je maandabonnement op Standaard Plus verhoogd.

Met ingang van je eerste, geplande afschrijving op of na 23 april 2024 zal je maandabonnement worden aangepast aan onze nieuwe prijzen en wel als volgt:

Maandelijks Altijd voor de helft van de prijs
Huidig: 3,49 € per maand
Met ingang van 23 april 2024: 4,49 € per maand

Als je abonnement afloopt vóór 23 april 2024, dan zijn deze wijzigingen niet op jou van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 06:56
soundtrack schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:24:

Beste abonnee,

Allereerst willen we je graag bedanken voor je keuze om als een van onze eerste abonnees gebruik te maken van ons 'Altijd voor de helft van de prijs'-aanbod. Het zijn speciale abonnees zoals jij die ons inspireren om de beste entertainment te bieden en we willen je graag laten weten hoezeer we het waarderen dat je lid bent van SkyShowtime.

Vanaf 23 april 2024 krijgt je huidige SkyShowtime-abonnement een nieuwe naam: Standaard Plus, en we introduceren daarnaast een nieuw soort abonnement: Standaard met reclame.

Om ononderbroken en zonder reclame* te blijven genieten van SkyShowtime hoef je niets te doen, en we zullen je actieve Altijd voor de helft van de prijs-aanbod blijven honoreren. Je huidige abonnement wordt op 23 april 2024 automatisch omgezet in het abonnement met de nieuwe naam Standaard Plus en je betalingen worden nog steeds automatisch afgeschreven volgens je huidige betalingsmethode.

Ons doel is altijd geweest om je een topervaring te bieden tegen een gunstige prijs, en nu breiden we het kwaliteitsaanbod op ons platform verder uit, met onder meer kassuccessen rechtstreeks uit de bioscoop, meer nieuwe en exclusieve series en een steeds groter wordend aanbod van SkyShowtime Originals, met inbegrip van lokale entertainment.

Als gevolg van deze wijzigingen wordt de prijs van je maandabonnement op Standaard Plus verhoogd.

Met ingang van je eerste, geplande afschrijving op of na 23 april 2024 zal je maandabonnement worden aangepast aan onze nieuwe prijzen en wel als volgt:

Als je abonnement afloopt vóór 23 april 2024, dan zijn deze wijzigingen niet op jou van toepassing.
Zat er al aan te komen.. Alles stijgt natuurlijk, maar leuk is het niet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik moet wel lachen om die 'topervaring'.... de lat ligt laag klaarblijkelijk.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Als je een jaar vooruit betaalt dan heb je dus min of meer dezelfde prijs als de "altijd voor de helft prijs" :+

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Eurotje erbij, gaan we er nog iets op vooruit qua kijkervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
darkdesign schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:29:
Haha, dezelfde ervaring als 1,5 jaar geleden. 1080p en stereo kan ik nog wel een beetje mee leven. Mijn grootste ergernis was dat de subs totaal niet in sync zijn. Kennelijk is dat probleem er nog steeds. Zelf ook een keer ervaren dat de subs bijna doorzichtig waren. Je kon ze totaal niet lezen. Terwijl een Apple TV juist de mogelijkheid biedt om voor al je diensten dezelfde sub in te stellen. Echt totaal geen rekening mee houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

soundtrack schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 15:24:

Beste abonnee,
Zo, lekker lang verhaal voordat ze to the point komen. Pyramid principle anyone?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Vergeet ook niet door te scrollen over aanpassingen voorwaarden:

- ook het reclamevrije abonnement kan straks promotietrailers voor andere content op SST bevatten (incl. product placement). 'Al onze abonnementsplannen en content op SkyShowtime kunnen promotietrailers bevatten en, afhankelijk van het type plan, ook reclame, sponsoring en productplaatsing.'

-Een verduidelijking van hoe je je account mag delen met extra gebruikers die tot je huishouden behoren. Ala Netflix dus mochten ze dit ooit invoeren.

- Aanvullende tekst om de introductie van extra abonnementen en de mogelijkheid om over te stappen op een ander abonnement te beschrijven. Dus ze kunnen gerust een premium abonnement invoeren later..

https://www.skyshowtime.com/nl/terms/part-a

[ Voor 16% gewijzigd door Deezers op 28-02-2024 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:43
Indien je abonnement via ziggo loopt, is dit de mail:
Hallo,

We willen jou, als gewaardeerd SkyShowtime-abonnee die zich heeft aangemeld via een van onze externe providers, laten weten dat we onze Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring hebben aangepast. De belangrijkste aanpassingen staan in deze e-mail. Je vindt een samenvatting van die aanpassingen hieronder, maar we raden je toch aan om zowel de aangepaste Gebruiksvoorwaardenals de Privacyverklaring helemaal door te lezen.

Gebruiksvoorwaarden: Wat is belangrijk om te weten?

De aangepaste Gebruiksvoorwaarden worden op 23 april 2024 van kracht. Je hoeft niets te doen, maar als je na deze datum gebruik blijft maken van onze diensten, stem je ermee in dat je gehouden bent aan de aangepaste Gebruiksvoorwaarden.

We hebben tekst toegevoegd om de verschillende soorten content die we via de dienst kunnen aanbieden, nader te omschrijven.

We hebben tekst toegevoegd om de introductie van extra abonnementen en de mogelijkheid om over te stappen op een ander abonnement te beschrijven.*

We leggen uit dat onze abonnementen (afhankelijk van het gekozen abonnement), reclame (met inbegrip van sponsoring en productplaatsing) en/of SkyShowtime promotietrailers kunnen omvatten. Daarnaast wordt ook duidelijk gemaakt dat elke poging om de weergave van reclame te blokkeren (waaronder het gebruik van advertentieblokkeringstechnologie), verboden is.*

We hebben de voorwaarden voor facturering aangepast, zodat de informatie over factureringscycli en de looptijd van je abonnement duidelijker is.*

We hebben de voorwaarden verduidelijkt voor abonnementen die via externe partijen zijn afgesloten.

We hebben verduidelijkt hoe je je account mag delen met extra gebruikers die tot je huishouden behoren.

We geven nadere informatie over hoe en wanneer we onze voorwaarden en prijzen in de toekomst mogelijk zullen wijzigen.

We hebben herhaalde tekst of paragrafen verwijderd of vereenvoudigd, zodat de voorwaarden transparant, duidelijk en eenvoudig te doorzoeken zijn.

*Omdat je een abonnement op SkyShowtime hebt afgesloten via een externe provider, zijn mogelijk niet alle abonnementen voor jou beschikbaar. Je provider blijft ook jouw facturering verzorgen.

Privacyverklaring: Wat is belangrijk om te weten?

We weten dat je privacy belangrijk voor je is en daarom willen we je goed informeren over hoe we met je persoonsgegevens omgaan nadat je die aan ons hebt toevertrouwd. Om die reden hebben we onze Privacyverklaring aangepast met jou, als abonnee, in gedachten. De belangrijkste wijzigingen staan hieronder:

Een vernieuwde opzet van de Privacyverklaring met jou als uitgangspunt en met uitleg over hoe onze verwerkingsactiviteiten zich verhouden tot jou en tot hoe je onze dienst(en) gebruikt.

We hebben de tekst en uitleg vereenvoudigd om de transparantie omtrent de verwerking van je gegevens door SkyShowtime te vergroten en om alles duidelijker en inzichtelijker te maken voor al onze gewaardeerde klanten.

We hebben informatie toegevoegd, specifiek voor onze aangepaste abonnementsopties en functies en functionaliteiten.

We hebben meer gedetailleerde informatie toegevoegd over je rechten en keuzes, omdat we weten dat deze belangrijk voor je zijn, met inbegrip van wat deze inhouden, hoe je ze kunt uitoefenen en alle verschillende contactmethoden die jou ter beschikking staan om te zorgen dat je de ondersteuning krijgt die je nodig hebt.

Onze aangepaste Privacyverklaring wordt van kracht vanaf: 28 februari 2024 Je vindt de Privacyverklaring op onze website.

Je account beheren

Als je niet instemt met deze wijzigingen, kun je je SkyShowtime-abonnement opzeggen via je provider.

We staan altijd klaar om je te helpen. Als je vragen hebt, ga dan naar ons Helpcentrum voor meer informatie.

Hartelijk dank voor je abonnement op SkyShowtime.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:49
Pfff, vanaf begin abonnee en dus 50% korting maar dat staat weer niet in de mail die vandaag mocht ontvangen over de prijswijziging. Daar maar eens achteraan gegaan en afwachtend op het antwoord.
Fijn dat de mail die ik had moeten ontvangen gedeeld is 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:04
darkdesign schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 16:29:
Natuurlijk niet. Alle medewerkers willen een inflatiecorrectie. Kun je alleen maar betalen en de aandeelhouders tevreden houden wanneer je de prijzen omhoog gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:34
Ikzelf heb dezelfde mail als hierboven van @soundtrack ontvangen, hier staat toch duidelijk dat voor de early instappers er slechts € 1,- bijkomt, waar hebben we het over?

Als je later bent ingestapt heb je dacht ik geen abo voor 50% van de reguliere abbo prijs.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb vannacht de nieuwsbrief ontvangen, 50% korting blijft gehandhaafd. Zie hieronder.
Beste abonnee,

Als je niet akkoord gaat met deze wijzigingen, kun je je SkyShowtime-abonnement opzeggen door naar je Account-pagina te gaan en daar automatisch vernieuwen uit te schakelen voordat de wijzigingen van kracht worden.

Aanpassingen in onze Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring

Als onderdeel van ons voortdurend streven onze diensten te verbeteren en je de best mogelijke ervaringen te bieden, willen we je ook laten weten dat we onze Gebruiksvoorwaarden en onze Privacyverklaring hebben aangepast. Je vindt een samenvatting van die aanpassingen hieronder, maar we raden je toch aan om zowel de aangepaste Gebruiksvoorwaarden als de Privacyverklaring helemaal door te lezen.

De aangepaste Gebruiksvoorwaarden worden op 23 april 2024 van kracht. Je hoeft niets te doen, maar als je na deze datum gebruik blijft maken van onze diensten, stem je ermee in dat je gehouden bent aan de aangepaste Gebruiksvoorwaarden. Als je niet akkoord gaat met deze wijzigingen kun je je SkyShowtime-abonnement opzeggen door naar je Account-pagina te gaan en daar automatisch vernieuwen uit te schakelen.

De aangepaste Privacyverklaring wordt op 28 februari 2024 van kracht. We weten dat je privacy belangrijk voor je is en daarom willen we je goed informeren over hoe we met je persoonsgegevens omgaan nadat je die aan ons hebt toevertrouwd.

We staan altijd klaar om je te helpen. Als je vragen hebt, ga dan naar ons Helpcentrum voor meer informatie.

Bedankt dat je voor SkyShowtime hebt gekozen. We kunnen niet wachten om je te blijven vermaken met het beste uit Hollywood en lokale entertainment van de iconische merken Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios en Peacock, en van SkyShowtime Original-series.

Meer informatie over de aanpassingen in onze Gebruiksvoorwaarden

Deze bestaan onder andere uit:

Aanvullende tekst met een beschrijving van de soorten content die we je via de dienst kunnen aanbieden.

Aanvullende tekst om de introductie van extra abonnementen en de mogelijkheid om over te stappen op een ander abonnement te beschrijven.

Uitleg over hoe je abonnement (afhankelijk van het gekozen abonnement) reclame (met inbegrip van sponsoring en productplaatsing) en/of SkyShowtime promotietrailers kan omvatten. Daarnaast wordt ook duidelijk gemaakt dat elke poging om de weergave van reclame te blokkeren (waaronder het gebruik van advertentieblokkeringstechnologie), verboden is.

Een aanpassing van de voorwaarden voor facturering zodat de informatie over je factureringscyclus en de looptijd van je abonnement duidelijker is. We hebben ook extra tekst toegevoegd om je rechten met betrekking tot opzegging en terugbetaling beter uit te leggen.

Een verduidelijking van de voorwaarden voor abonnementen die via externe partijen zijn afgesloten.

Een verduidelijking van hoe je je account mag delen met extra gebruikers die tot je huishouden behoren.

Nadere informatie over hoe en wanneer we onze voorwaarden en prijzen in de toekomst mogelijk zullen wijzigen.

De verwijdering of vereenvoudiging van herhaalde tekst of paragrafen zodat de voorwaarden transparant, duidelijk en eenvoudig te doorzoeken zijn.

Meer informatie over de aanpassingen in onze Privacyverklaring

Deze bestaan onder andere uit:

Een vernieuwde opzet van de Privacyverklaring met jou als uitgangspunt en met uitleg over hoe onze verwerkingsactiviteiten zich verhouden tot jou en tot hoe je onze dienst(en) gebruikt.

Vereenvoudigde tekst en uitleg om de transparantie omtrent de verwerking van je gegevens door SkyShowtime te vergroten en om alles duidelijker en inzichtelijker te maken voor al onze gewaardeerde klanten.

Aanvullende informatie, specifiek voor onze aangepaste abonnementsopties en functies en functionaliteiten.

Meer gedetailleerde informatie over je rechten en keuzes, omdat we weten dat deze belangrijk voor je zijn, met inbegrip van wat deze inhouden, hoe je ze kunt uitoefenen en alle verschillende contactmethoden die jou ter beschikking staan om te zorgen dat je de ondersteuning krijgt die je nodig hebt.

*Kan promotietrailers voor SkyShowtime-films en -series omvatten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 15:16
Bedankt dat je voor SkyShowtime hebt gekozen. We kunnen niet wachten om je te blijven vermaken met het beste uit Hollywood en lokale entertainment van de iconische merken Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios en Peacock, en van SkyShowtime Original-series.
Wat ik mis in deze hele prijsverhoging en deze claim is een toekomstvisie met wat ze nog willen brengen de komende tijd. Ik vind 4,50 euro namelijk teveel geld met wat ze bieden, en fullprice is het helemaal niet waard. HBO max is 8 euro, en een jaar abbo is zelfs 5 euro per maand met het veelvoudige content, prime kost ook 5 euro en heeft welliswaar minder dan HBO, maar nog altijd veel meer dan Sky. Willen ze abbonees behouden zouden ze moeten beginnen met een duidelijke visie met daabij namen van series die ze de komende tijd willen publiceren, anders gaan mensen weg en komen pas terug wanneer zij het de fullprice waard vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
spijkerhoofd schreef op donderdag 29 februari 2024 @ 09:58:
[...]

Wat ik mis in deze hele prijsverhoging en deze claim is een toekomstvisie met wat ze nog willen brengen de komende tijd. Ik vind 4,50 euro namelijk teveel geld met wat ze bieden, en fullprice is het helemaal niet waard. HBO max is 8 euro, en een jaar abbo is zelfs 5 euro per maand met het veelvoudige content, prime kost ook 5 euro en heeft welliswaar minder dan HBO, maar nog altijd veel meer dan Sky. Willen ze abbonees behouden zouden ze moeten beginnen met een duidelijke visie met daabij namen van series die ze de komende tijd willen publiceren, anders gaan mensen weg en komen pas terug wanneer zij het de fullprice waard vinden.
In ieder geval staan Will and Grace, Miami Vice, A-team, Columbo, CSI en Dexter nu (ook) op Prime/Netflix... Dus eigen content dumpen/verkopen ze nog steeds vrolijk verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Deezers schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 14:45:
[...]

In ieder geval staan Will and Grace, Miami Vice, A-team, Columbo, CSI en Dexter nu (ook) op Prime/Netflix... Dus eigen content dumpen/verkopen ze nog steeds vrolijk verder.
Je vergeet Xena.... die heeft op prime ook gewoon meer seizoenen dan bij SST :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
[...]

Het lijkt erop dat ze eigen content elders verhuren, maar veel series die van hun zijn staan nergens op, denk aan CSI NY, CSI Miami, NCIS NO een Blue Bloods(yes I love cop shows). Maar er zijn vandaag wel 125 titels op Sky bijgekomen, allen films. Disney en HBO hebben zelf veel content en zetten dat gewoon op hun eigen diensten, waarom doet Sky dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
[...]

Ik zag dat Monk per 15 maart naar Netflix gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Ik heb trouwens mijn Skyshowtime abbo opgezegd, als ze toch alle series naar anderen doen heb ik nu niks meer om te kijken via hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

spijkerhoofd schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 08:59:
Ik heb trouwens mijn Skyshowtime abbo opgezegd, als ze toch alle series naar anderen doen heb ik nu niks meer om te kijken via hun.
Viel me inderdaad ook al op dat bepaalde films en series opeens weg waren en elders stonden, als ze al markt willen winnen dan is dit niet de manier hoe ze dat moeten doen. Ik hou hem voor nu nog want zelfs met de nieuwe prijs van €4,50 haal ik het er wel uit. Ben momenteel nog HALO aan het kijken, hoewel ik de aflevering van gisteren nog moet kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Laatst online: 10:50
Ik heb skyshowtime via ziggo/vodafone maar kan niet zeggen dat ik het aanbod zo bijzonder vind. Magertjes, krijg je via ziggo een lite versie of is dit het volledige aanbod?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

cbr600f4i schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 16:29:
Ik heb skyshowtime via ziggo/vodafone maar kan niet zeggen dat ik het aanbod zo bijzonder vind. Magertjes, krijg je via ziggo een lite versie of is dit het volledige aanbod?
Ben eens voor de grap op de Chat gegaan met Skyshowtime en zij gaven mij aan dat er geen verschil zou zijn tussen een losse versie en die van Ziggo, tenminste op gebied van aanbod. Aanbod zou gewoon het zelfde moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb net opgezegd. Het merendeel van wat ik keek staat nu ook bij andere diensten die ik heb. En mochten ze in de toekomst wel betere beeldkwaliteit leveren en shows weer exclusief maken, dan heb ik gewoon pech. De kans dat ik ooit 9 euro voor SST betaal is erg klein. Ik heb sowieso al een backlog aan series van iets van 5000 afleveringen volgens een app waarmee ik bij hou wat ik kijk en waar ik ben. (Uiteraard veel series waar ik nog gewoon aan moet beginnen.)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:00

Stream Oppenheimer vanaf 21 maart. Een van de meest gehypete filmbiografieën ooit is binnenkort exclusief te streamen op SkyShowtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Witlof schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 15:49:
[YouTube: Oppenheimer | Official Trailer | SkyShowtime Nederland]
Stream Oppenheimer vanaf 21 maart. Een van de meest gehypete filmbiografieën ooit is binnenkort exclusief te streamen op SkyShowtime.
En dan in FHD met wellicht net 5.1 geluid? Nee dank u.

Ik kijk bij SST sowieso series al liever uit alternatieve bron gebaseerd op Paramount+ etc die wel 4K zijn. Laat staan als de alternatieve bron in deze een bluray is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
RobertMe schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:38:
[...]

Ik kijk bij SST sowieso series al liever uit alternatieve bron gebaseerd op Paramount+ etc die wel 4K zijn. Laat staan als de alternatieve bron in deze een bluray is.
En ondertitels die niet synchroon lopen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
meesje schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:39:
[...]

En ondertitels die niet synchroon lopen…
Dat speelt alleen bij Nederlandse ondertiteling meen ik? Dus heb ik geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:52:
[...]

Dat speelt alleen bij Nederlandse ondertiteling meen ik? Dus heb ik geen last van :)
De Engelse ondertiteling is bij veel content helaas ook vaak een fractie te laat. Het blijft wel treurig dat dat soort zaken, die al sinds dag 1 spelen, nog steeds niet zijn gefixt. Maar uiteraard wel vrolijk die prijzen omhoog gooien binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
RobertMe schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:52:
[...]

Engels of andertalige subs heb ik destijds niet getest, alleen NL en deze liepen echt flink out of sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 11-09 04:03
RobertMe schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 16:38:
[...]

Helaas is er volgens mij echt heeel weinig met 5.1 geluid. Ik krijg op mijn Chromecast Ultra in elk geval geen DD/DTS bij bijvoorbeels Star Trek Discovery en de nieuwste Mission Impossible film.
Heb nog een aantal recente films gestart, maar echt 'alles' lijkt PCM stereo te zijn... :'(

Weet iemand een titel op Skyshowtime die zeker weten in DD (of DTS) 5.1 is?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 09:52
Exar schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:02:
[...]

Helaas is er volgens mij echt heeel weinig met 5.1 geluid. Ik krijg op mijn Chromecast Ultra in elk geval geen DD/DTS bij bijvoorbeels Star Trek Discovery en de nieuwste Mission Impossible film.
Heb nog een aantal recente films gestart, maar echt 'alles' lijkt PCM stereo te zijn... :'(

Topgun Maverick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Tja, die staat er niet meer op, dus dat kan ik niet testen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En ook die was niet voor iedereen in 5.1 beschikbaar. Ook afhankelijk van het apparaat waar je mee keek, ongeacht dat deze DD(+)5.1 ondersteunde.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Exar schreef op dinsdag 12 maart 2024 @ 22:02:

Een Nvidia Shield kreeg 5.1 bij Maverick, diverse andere Android/Google TV apparaten enkel 2.0 PCM.

En DTS, dat is al helemaal een brug te ver, voor vrijwel iedere streamingdienst ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
Maverick is tot nu toe het enige dat op mijn LG C2 Dolby Digital 5.1 was. En ik ben abonnee sinds het begin, dus voor de halve prijs. Een hele tijd terug nog een enquete ingevuld van SST waar sommige vragen ook over 5.1 geluid gingen, maar ik zie nog weinig actie helaas. Ben benieuwd bij Oppenheimer.. dat kan toch eigelijk niet in 2.0 of 2.1. Maar de 4K blu-ray is al onderweg. 8)

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Voor de 1e keer geprobeerd deze streamingdienst. Ondertiteling loopt niet synchroon. 2 films geprobeerd. Meteen gestopt met kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Edman schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 19:25:
Voor de 1e keer geprobeerd deze streamingdienst. Ondertiteling loopt niet synchroon. 2 films geprobeerd. Meteen gestopt met kijken.
Dat probleem heb ik weer niet, heb alleen dat de ondertiteling soms niet te lezen is, denk hierbij aan een witte achtergrond. Voor de rest heb ik met de ondertiteling geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Hier ook geen probleem met de ondertitels, maar het probleem met het geluid is wel echt een groot probleem voor SST lijkt me. Wij gaan wellicht nog ST:Discovery kijken, maar die is ook in stereo helaas, net als alles wat ik tot nu toe gekeken heb. Daarna gaan wij vrijwel zeker opzeggen als SST alleen maar stereogeluid blijft aanbieden (terwijl ze het verkopen als 5.1 wat dus eigenlijk gewoon oplichting is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Edman schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 19:25:
Zelf keek ik SST via Apple TV en iPad. Op deze apparaten liepen destijds de subs al niet synchroon. Liep elke keer iets van een 0,5 seconde achter. Je kon de content echt nog wel volgen, maar wel vrij irritant. Zelfs een keer gehad dat de subs totaal niet leesbaar waren. Ik weet niet meer bij welke film. Echt ongelooflijk. Terwijl je bij Apple devices kunt instellen dat de streaming dient altijd het uiterlijk van de op het apparaat ingestelde sub moet gebruiken. Hierdoor heb je bij alle diensten hetzelfde sub uiterlijk. Echter SST besluit dan kennelijk dit niet te ondersteunen? Want hoe krijg je anders onleesbare subs?
Voor degene (o.a. @Linksquest @Exar ) die geen problemen met out of sync subs hebben, ben ik benieuwd op welk device je kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
meesje schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:34:
[...]
Voor degene (o.a. @Linksquest @Exar ) die geen problemen met out of sync subs hebben, ben ik benieuwd op welk device je kijkt.
Ik kijk via Chromecast Ultra, aangesloten op Onkyo AV-receiver en met UTP op het netwerk.

[ Voor 4% gewijzigd door Exar op 15-03-2024 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

[...]

Hier geen problemen met een Apple Tv, en via de app van een LG G2 Tv.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik had geen problemen op LG C2, Chromecast met google TV en KPV Tv+ box

Een heel enkele keer (vooral de eerste maanden) had ik het wel. Maar laatste maanden eigenlijk totaal niet meer.

Ik kreeg meer het idee dat het aan de proivider of de thuissituatie te maken had dan met de gebruikte apparatuur zelf. Maar heb uit de reacties hier nooit een direct herkenbaar dit of dat kunnen afleiden waarom sommigen er wel veel last van hebben en anderen niet.

[ Voor 41% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-03-2024 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Exar schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:28:
Hier ook geen probleem met de ondertitels, maar het probleem met het geluid is wel echt een groot probleem voor SST lijkt me. Wij gaan wellicht nog ST:Discovery kijken, maar die is ook in stereo helaas, net als alles wat ik tot nu toe gekeken heb. Daarna gaan wij vrijwel zeker opzeggen als SST alleen maar stereogeluid blijft aanbieden (terwijl ze het verkopen als 5.1 wat dus eigenlijk gewoon oplichting is).
Bates Motel is in DD+ 5.1, maar zoals eerder geschreven, niet via ieder apparaat.

Via een Kodi Skyshowtime addon is eenvoudig te controleren welke audio streams er worden aangeboden en in hoeveel kanalen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Meer mensen de e-mail van Ziggo gehad dat ze zich opnieuw aan moeten melden bij SST en/of Disney+?

Moest ik dus ook. Vraag me af of er iets veranderd is? Ik zie zo snel geen verschil, maar ik ben geen fanatieke SST gebruiker.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
hardware-lover schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 16:37:
[...]

Bates Motel is in DD+ 5.1, maar zoals eerder geschreven, niet via ieder apparaat.

Via een Kodi Skyshowtime addon is eenvoudig te controleren welke audio streams er worden aangeboden en in hoeveel kanalen.
Ook Bates Motel is op mijn Chromecast Ultra geen DD. :'(

Weet je heel zeker dat het DD is, of heb je een receiver die er nepsurround van maakt?

[ Voor 10% gewijzigd door Exar op 16-03-2024 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

[...]
Edge browser als ik op het werk kijk en thuis via de app op mijn Sony Bravia TV met Android TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Exar schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 23:51:
Ook Bates Motel is op mijn Chromecast Ultra geen DD. :'(

Weet je heel zeker dat het DD is, of heb je een receiver die er nepsurround van maakt?
Ja dat weet ik zeker. Zoals ik al schreef, via een Kodi addon kun je zien welke audio streams er allemaal beschikbaar zijn.

Gebruik ik de standaard Android TV app op het apparaat wat ik gebruik, heb ik geen 5.1 beschikbaar. Start ik Kodi en de addon, DD+ 5.1 beschikbaar.
Maar nog steeds is het een heel beperkt aanbod met 5.1. Het meeste laat zich zien als DD+ 2.0.

Dus niet dat je heel vrolijk zou worden mocht je afspeelapparaat het wel in 5.1 laten horen, zoals met een Nvidia Shield TV het geval is. Het aanbod 5.1 is gewoon veel te karig.

Voordeel van de Kodi addon is sowieso dat de framerate kloppend wordt afgespeeld (mocht men dit belangrijk vinden).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yHL0S-nf0qnMgJtPYivdT-lTds0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3WrO6bJhKMkQGAKoItTbHHqp.jpg?f=user_large

[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 17-03-2024 14:22 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

@meesje

Heb vannacht de nieuwe HALO aflevering gekeken, geen probleem met de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
hardware-lover schreef op zondag 17 maart 2024 @ 09:53:
[...]

Ja dat weet ik zeker. Zoals ik al schreef, via een Kodi addon kun je zien welke audio streams er allemaal beschikbaar zijn.
Ok, thanks voor de info. Blijft dan wel vreemd dat de Chromecast Ultra dus geen DD krijgt van SST. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Benieuwd of Oppenheimer, vanaf nu te streamen, een beetje te doen is op SST. Is al erg genoeg dat het niet in 4K(HDR) is, maar als de ondertiteling dan ook nog een zooitje is....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 10:13:
Benieuwd of Oppenheimer, vanaf nu te streamen, een beetje te doen is op SST. Is al erg genoeg dat het niet in 4K(HDR) is, maar als de ondertiteling dan ook nog een zooitje is....
Audio is iig weer maximaal in DD+ 2.0 🥲

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:40

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
hardware-lover schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:00:
[...]

Ik hoop dat er ooit een dag komt waar ze gaan upgraden naar betere beeldkwaliteit en geluid, want voor deze tijd lopen ze wel ontzettend achter op de rest :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik had een mail gekregen om bij de SKYSHOWTIME INSIDERS community te joinen, voor de mensen die de mail niet hebben gekregen.
Beste abonnee,
We nodigen je van harte uit om je aan te melden voor de nieuwe SkyShowtime Insiders-community. Als abonnee zijn jouw gedachten en ideeën cruciaal voor ons! Zodra je deel uitmaakt van onze community, krijg je toegang tot exclusieve content en activiteiten, kom je meer te weten over SkyShowtime en kun je ons helpen beter te begrijpen wat jij belangrijk vindt.

Samen kunnen we het beste en mooiste entertainment creëren. Daarom willen we je graag beter leren kennen!

Als jij de belangrijkste persoon bent die beslissingen neemt over de tv- en streamingdiensten in jouw huishouden en als je lid wil worden, 'klik dan hier' om te beginnen of kopieer deze link in je browser: LINK EVEN NIET TOEGEVOEGD

We stellen je medewerking zeer op prijs! Mocht je vragen hebben over het onderzoek of deelname aan onze community, aarzel dan niet om contact op te nemen via hello@skyshowtimeinsiders.com

Bedankt alvast!
Het SKYSHOWTIME INSIDERS Team
Ben nog het denken of ik het doe in hoop dat er dingen verbetert gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Linksquest schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:48:
Ik had een mail gekregen om bij de SKYSHOWTIME INSIDERS community te joinen, voor de mensen die de mail niet hebben gekregen.

[...]

Ben nog het denken of ik het doe in hoop dat er dingen verbetert gaan worden.
Dit klinkt als de standaard Amerikaanse community management waar ze dol op zijn. Je kan het een tijdje proberen. Waarschijnlijk krijg je een paar previews te zien. De vraag is idd of ze wat met alle feedback gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
hardware-lover schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 11:00:
[...]

Geeft 2.1 aan bij mij, maar diep triest dat één van de grootste/belangrijkste films van het laatste jaar in deze kwaliteit streaming wordt aangeboden, Nu was het toeval dat op de dag van verschijnen op SST de 4K blu-ray van Oppenheimer op mijn deurmat viel. 8)

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@PatrickC, binnen de Kodi addon?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
WebOS app op mijn LG C2 en dan via eARC met m’n Denon AVR-X2800H.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOgT7ntUK0roVgEa_WfDyGZt8Yg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gFkyIhVkz78OI0mK8cMVA85z.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door PatrickC op 22-03-2024 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

PatrickC schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 17:33:
[Afbeelding]
PCM?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewDust
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 10:19
PatrickC schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 17:33:
[...]

[Afbeelding]
Zelf een 3800H, en met de C2 op Passthrough gewoon 5.1 bij Bates Motel. Helaas niet bij de series die er toe doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
NewDust schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 19:54:
[...]

Zelf een 3800H, en met de C2 op Passthrough gewoon 5.1 bij Bates Motel. Helaas niet bij de series die er toe doen.
Bij die serie heb ik ook 5.1. Naast Top Gun Maverick is het pas de 2e film/serie waar het geluid 5.1 is en ik ben abonnee vanaf dag 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NewDust
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 10:19
Ja, sorry, met een schuin oog lopen lezen. Oppie is inderdaad slechts 2.0 DD+.

Het zou al heel wat zijn als SST gewoon zelf in de app aangeeft wat van output er is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
NewDust schreef op zaterdag 23 maart 2024 @ 20:49:
Ja, sorry, met een schuin oog lopen lezen. Oppie is inderdaad slechts 2.0 DD+.

Het zou al heel wat zijn als SST gewoon zelf in de app aangeeft wat van output er is.
Wel leuk dit vermelden op hun website…
https://www.skyshowtime.c...time-in-dolby-digital-5-1
Mensen voor de gek houden…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rverheij
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14:44
Zowaar Star Trek Discovery S4E3 in dolby 5.1 op m’n Apple TV. Voor het eerst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

de skyshowtime website doet het niet goed op de computer, ik kan wel de website zien maar niks kijken, ik zie dit in chromium op linux:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3J2ybNbXe1iFoFKOfMTnwWLQ5OE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ShRsjWxIS05sAs2GoJD4EpVU.jpg?f=user_large

anderen hier ook last van?

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12-09 09:52
Salvatron schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 02:14:
de skyshowtime website doet het niet goed op de computer, ik kan wel de website zien maar niks kijken, ik zie dit in chromium op linux:

anderen hier ook last van?
Werkt prima(Windows 11/Chrome)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hier ook, Windows 10 en 11 met Edge en chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

ik heb een windows computer geprobeerd en daar doet skyshowtime het inderdaad wel zowel met firefox als met edge. Op linux werkt het niet met firefox of chromium/chrome. Lijkt specifiek iets voor linux te zijn.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:22

Rayzman

+31 Rayzman

rverheij schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 16:35:
Zowaar Star Trek Discovery S4E3 in dolby 5.1 op m’n Apple TV. Voor het eerst!
Was het ook 4k dolby vision of HDR? Want dat was het eerst op Netflix wel.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rverheij
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14:44
Rayzman schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 08:13:
[...]

Was het ook 4k dolby vision of HDR? Want dat was het eerst op Netflix wel.
Volgens mij was het op Netflix vroeger geen 4K… Maar dat is ook weer te lang geleden, dus weet het niet zeker meer. MAAR: ik krijg nu bij SkyShowtime in ieder geval geen melding van m’n TV dat ie iets met HDR doet. Volgens mij ook geen 4K…..
Pagina: 1 ... 13 ... 19 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC