Ik heb nog meegemaakt in de jaren 1970-80 dat films op TV altijd met zwarte balken werden getoond. Kennelijk is daar nogal over geklaagd, want vanaf ergens halverwege jaren '80 werden alle films ge-pan&scanned en dat gebeurt nu nog steeds meestal. De omroep zelf heeft er volgens mij geen voordeel bij om dat te doen ;-)
Maar voordat dit helemaal in een welles-nietes thread gaan ontaarden, het gaat mij er NIET om dat iedereen het één moet vinden en het ander niet. Het gaat mij er om dat ik het wel zo netjes en respectvol vindt als een streamingdienst mij de keuze geeft om zelf te beslissen hoe ik content wil kijken.
En nogmaals, technisch is dat héél simpel, er is eigenlijk geen enkel excuus anders dan gebrek aan interesse en respect.
Maar voordat dit helemaal in een welles-nietes thread gaan ontaarden, het gaat mij er NIET om dat iedereen het één moet vinden en het ander niet. Het gaat mij er om dat ik het wel zo netjes en respectvol vindt als een streamingdienst mij de keuze geeft om zelf te beslissen hoe ik content wil kijken.
En nogmaals, technisch is dat héél simpel, er is eigenlijk geen enkel excuus anders dan gebrek aan interesse en respect.
/f/image/9k0JSk0S22EXtrY5gqUFNiPY.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/DaGU9mQGG08g909Ja9fiF6HF.png?f=fotoalbum_large)