meesje schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 16:08:
[...]
Niet in sync zijnde ondertitels is dus nog steeds een issue? Dit had ik al toen ze net in NL waren. Het was dan eerder iets van 1 sec. maar ik vond het super irritant. Erg jammer. Ik vind dat SST best interessant content heeft.
"Issue", van de dienst, is wellicht een groot woord. Het zal een content probleem zijn. Ik heb de afgelopen dagen/weken The Bureau gekeken (50EPs) en geen sync issues gemerkt. En ook bij andere series niet. Het is dus niet zo dat ze altijd out of sync zijn (en ik meen dat dat initieel wel speelde?).
Enige storende bij The Bureau is dat het een Franse serie is

Ik kijk normaal met Engelse ondertiteling, en dat is ook geen issue. Alleen bleek ineens dat het "gewone" Engelse ondertiteling was, en geen "volledige" / voor doven en slechthorende. Gevolg: toen ze Engels begonnen te praten was er geen ondertiteling. Aangezien "goed luisteren" / steeds heen en wee wisselen met Nederlands toch wel irritant werd vervolgens maar verdee gekeken op Nederlands.
Overigens is The Bureau / Le Bureau Les Legende de "origineel" van The Agency (Paramount+ serie waarvan tweede seizoen uit is, volledig op P+, wekelijks nu op SST meen ik. Verhaal van The Bureau S01 matcht in mijn herinnering "volledig" met The Agency. En bij The Bureau S01 vroeg ik me bij "een acteur in Iran" af van "die heb ik toch al vaker gezien, in Engelse series?", en naast dat dat klopt, speelt die, zo blijkt uit IMDb, de identieke rol in The Agency S02 (waar ik nog niet aan begonnen ben).