Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Carlos0_0 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 19:53:
HBO doet ook niet aan gelijktijdig releasen, ieder geval niet met elke serie dan.
Maar die releasen een aflevering wel direct naar alle landen. SkyShowtime heeft er soms een handje van om pas te beginnen met delen als de hele serie al beschikbaar is gekomen, en dan ook nog niet direct, zoals Mobland. Daar ga ik dus niet op zitten wachten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:32
hardware-lover schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 20:48:
[...]

Maar die releasen een aflevering wel direct naar alle landen. SkyShowtime heeft er soms een handje van om pas te beginnen met delen als de hele serie al beschikbaar is gekomen, en dan ook nog niet direct, zoals Mobland. Daar ga ik dus niet op zitten wachten.
Jup, dit. O.a. MobLand idd die ze hier pas begonnen te streamen (met weekly release) nadat die in de VS al lang op Paramount+ uit was (volledig dus, ook daar met wekelijkse release, dus een paar maanden dat we hier achter liepen). En zo heb ik er meer gehad. Netjes op een paar dagen The Agency aan het bingen op SST, miste de laatste EP. Toevallig had ik het hele seizoen ook op een andere manier beschikbaar, dus dan maar zo he, dan ga ik niet nog een paar dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:39
hardware-lover schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 20:48:
[...]

Neer dat zeg ik net, dat doet HBO dus ook niet.
Wellicht met sommige series als the Last of Us, maar met bijv Georgie & Mandy's First Marriage niet.
Deze serie begon in oktober 2024 in Amerika, deze was ergens pas vanaf mei in Nederland te bekijken(En zullen vast nog een paar series zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Carlos0_0 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 07:37:
Neer dat zeg ik net, dat doet HBO dus ook niet.
Wellicht met sommige series als the Last of Us, maar met bijv Georgie & Mandy's First Marriage niet.
Deze serie begon in oktober 2024 in Amerika, deze was ergens pas vanaf mei in Nederland te bekijken(En zullen vast nog een paar series zijn).
Georgie & Mandy's First Marriage is geen HBO serie, dat lijkt mij dus wel logisch?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:39
hardware-lover schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 10:12:
[...]

Georgie & Mandy's First Marriage is geen HBO serie, dat lijkt mij dus wel logisch?
Geen flauw idee of het een HBO serie is(Dat heb ik niet opgezocht :) ), het staat op HBO sinds de release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 18-10 14:55

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

Carlos0_0 schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 10:32:
[...]

Geen flauw idee of het een HBO serie is(Dat heb ik niet opgezocht :) ), het staat op HBO sinds de release.
Nope, dit is inderdaad een goed voorbeeld van uitgestelde release. in de states stond het er al op, maar in NL kwam het echt een stuk later en alsnog wekelijks.

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC