Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
lHybridl schreef op zaterdag 12 juli 2025 @ 22:02:
Hoe is de ondertiteling nu met de app?
Heeft het nog steeds een delay na al die tijd?
Wil day of the jackal kijken. Anders als er nog steeds een delay is. Dan doe ik het via prime
Nee, dat is helaas nog steeds het geval. Heel jammer, want SST heeft in mijn ogen best goede content. Daarom kijk ik dit via een alternatieve weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:59
meesje schreef op maandag 14 juli 2025 @ 12:32:
[...]

Nee, dat is helaas nog steeds het geval. Heel jammer, want SST heeft in mijn ogen best goede content. Daarom kijk ik dit via een alternatieve weg.
Kodi met de SkyShowtime plugin? Volkomen legaal, en toen ik die een tijdje heb gebruikt (omdat 5.1 audio niet werkte in de app :F ) was de audio volgens mij netjes in sync. En anders werkt naar ik aanneem Kodi's "optie" om handmatig de audio te "synchroniseren" nog steeds (slider om de audio "vooruit"/"eerder" of "achteruit"/" later" te spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
RobertMe schreef op maandag 14 juli 2025 @ 12:58:
[...]

Kodi met de SkyShowtime plugin? Volkomen legaal, en toen ik die een tijdje heb gebruikt (omdat 5.1 audio niet werkte in de app :F ) was de audio volgens mij netjes in sync. En anders werkt naar ik aanneem Kodi's "optie" om handmatig de audio te "synchroniseren" nog steeds (slider om de audio "vooruit"/"eerder" of "achteruit"/" later" te spelen).
Nee, andere manier. :) Via de SST app op zowel iPad als Apple TV zijn de subs net out of sync. Je hebt daar geen mogelijk om de timing bij te stellen. SST is overigens de enige app waarbij dit is. Netflix, Prime, HBO, D+, ATV+, etc. zijn allemaal goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 19:05
[...]

Zeker goede content! Helemaal hooked aan Gangs of London, Mobland, Mayor of Kingstown, Tulsa King enz. Past mij beter dan Disney en HBO in ieder geval.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 14-07-2025 13:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
DutchOwnage schreef op maandag 14 juli 2025 @ 13:15:
[...]

Zeker goede content! Helemaal hooked aan Gangs of London, Mobland, Mayor of Kingstown, Tulsa King enz. Past mij beter dan Disney en HBO in ieder geval.
Je bent niet de enige. Je ziet de waardering ook terug komen in de IMDb ratings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00
[...]

Bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
DutchOwnage schreef op maandag 14 juli 2025 @ 13:15:
[...]

Ik ben niet zo van de animatiefilms, maar The Wild Robot vond ik wel tof. Ook erg leuk om met het gezin te kijken. Ik begrijp de hoge IMDb rating wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
meesje schreef op maandag 14 juli 2025 @ 22:39:
[...]

Ik ben niet zo van de animatiefilms, maar The Wild Robot vond ik wel tof. Ook erg leuk om met het gezin te kijken. Ik begrijp de hoge IMDb rating wel.
Idem, ben er ook niet zo van. Maar de animatiestijl van deze film heeft me wel getriggerd, dus staat al een tijdje in m'n lijst.

Even de juiste mood vinden om 'm te gaan bekijken.

Films als Verschrikkelijke Ikke 4 en dergelijke laat ik inmiddels aan me voorbij gaan, maar als ik 20 jaar jonger was geweest had ik het geweldig gevonden.

[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 14-07-2025 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Hele tijd niet gebruikt, wel al die tijd betaald... Misschien stom, in de 50% korting voor altijd getrapt. Maar goed, vind dat op zich ook niet zo erg maar ik ben weer wat meer aan het kijken en ik denk laat ik eens de star treks die ik gemist heb gaan kijken...

Maar, wat is dat met die app zeg? Wat ik zo zie lijkt het bij mij nog mee te vallen (op Apple tv). Hij werkt gewoon en ziet er prima uit... Maar niet uit kunnen zetten van autoplay? Altijd reclame voor andere content wat niet te skippen is? Sorry, ik betaal hier toch voor? Nou niet lang meer zo denk ik... Of mis ik nou ergens toch een settings pagina waar je die onzin uit kan zetten?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:30
Finraziel schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 22:34:
Hele tijd niet gebruikt, wel al die tijd betaald... Misschien stom, in de 50% korting voor altijd getrapt. Maar goed, vind dat op zich ook niet zo erg maar ik ben weer wat meer aan het kijken en ik denk laat ik eens de star treks die ik gemist heb gaan kijken...

Maar, wat is dat met die app zeg? Wat ik zo zie lijkt het bij mij nog mee te vallen (op Apple tv). Hij werkt gewoon en ziet er prima uit... Maar niet uit kunnen zetten van autoplay? Altijd reclame voor andere content wat niet te skippen is? Sorry, ik betaal hier toch voor? Nou niet lang meer zo denk ik... Of mis ik nou ergens toch een settings pagina waar je die onzin uit kan zetten?
Autoplay zit er vanaf dag 1 in en is helaas niet uit te zetten. Dit is voor mij ook een grote ergenis omdat soms nog wat achter de aftiteling zit dus moet je actief heel snel op annuleren drukken.. Reclametrailers voor eigen content is sinds een jaar geleden opgenomen in de algemene voorwaarden en is over gemaild. Vaak hele oude trailers en nooit scherp.. hbo max doet hetzelfde helaas. En met belabberde ondertiteling die vaak te laat en soms te vroeg komt vraag ik mij inderdaad ook steeds vaker af waarom ik 6 euro per maand betaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Finraziel schreef op dinsdag 15 juli 2025 @ 22:34:
Altijd reclame voor andere content wat niet te skippen is?
"Het is geen reclame, het zijn trailers", aldus SkyShowtime. En eigenlijk hebben ze daar ook wel gelijk in. Het is gelukkig geen reclame van Unilever of zo, maar puur van andere content om de dienst interessant te houden voor je. En andere streamers doen het ook, @Deezers noemt HBO, maar ik heb nu tijdelijk Prime Video, en ook daar zijn er soms trailers tussen twee afleveringen. En ik meen dat Disney+ het ook heeft? Maar weet ik niet zeker. Maakt het overigens niet minder irritant, maar betekent ook dat "overstappen" het probleem niet oplost.

Verder zou je ook nog Kodi mer de SST addon kunnen proberen. Dan heb je geen reclame/trailers, geen autoplay. Maarja, ook niet zo fancy, en IMO een redelijk belabberde user experience. (Overigens zijn er v.z.i.w. voor meerdere streaming diensten addons voor Kodi).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
RobertMe schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 06:17:
[...]

"Het is geen reclame, het zijn trailers", aldus SkyShowtime. En eigenlijk hebben ze daar ook wel gelijk in. Het is gelukkig geen reclame van Unilever of zo, maar puur van andere content om de dienst interessant te houden voor je. En andere streamers doen het ook, @Deezers noemt HBO, maar ik heb nu tijdelijk Prime Video, en ook daar zijn er soms trailers tussen twee afleveringen. En ik meen dat Disney+ het ook heeft? Maar weet ik niet zeker. Maakt het overigens niet minder irritant, maar betekent ook dat "overstappen" het probleem niet oplost.

Verder zou je ook nog Kodi mer de SST addon kunnen proberen. Dan heb je geen reclame/trailers, geen autoplay. Maarja, ook niet zo fancy, en IMO een redelijk belabberde user experience. (Overigens zijn er v.z.i.w. voor meerdere streaming diensten addons voor Kodi).
Ja het is vooral dat het unskippable is... HBO weet ik niet maar Prime kan ik het gewoon skippen, dan stoort het me veel minder. Het is ook maar 15 seconden (wat ik tot nu toe gezien heb), dus zo erg is het ook weer niet, maar het is ook gewoon de arrogantie die er uit spreekt dat ik gelijk een hekel aan ze krijg. Ik zat gewoon met verbijstering naar mijn scherm te kijken de eerste paar keer dat er gewoon helemaal geen interface elementen waren en als je met back er uit gaat en weer start het vrolijk opnieuw begint. Zelfde voor het niet uit kunnen zetten van autoplay. Wat mij enorm stoort is dat het manipulatie is om te proberen mij meer te laten kijken en zo klant te laten blijven. Ik ben geen rat, rot op met je Skinner box.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColdStone
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13:34

ColdStone

(╯°□°)╯︵ ┻━┻

RobertMe schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 06:17:
[...]

Op zich kan ik met trailers nog wel leven, soms vind ik er wat nieuws door. Het stomme aan SST is dat ze niet de optie geven tot overslaan maar ook geen toevoegen aan watchlist knop of iets dergelijks, zit er al iets leuks tussen heb ik echt geen zin om het tussendoor apart op te zoeken.

Signature uploaded in 3. 2. connection interrupted. Try again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
ColdStone schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 10:35:
[...]

Op zich kan ik met trailers nog wel leven, soms vind ik er wat nieuws door. Het stomme aan SST is dat ze niet de optie geven tot overslaan maar ook geen toevoegen aan watchlist knop of iets dergelijks, zit er al iets leuks tussen heb ik echt geen zin om het tussendoor apart op te zoeken.
En vergeet niet dat sommige trailers spoilers geven over een nieuw seizoen terwijl je misschien nog aan de serie moet beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:12
Deezers schreef op woensdag 16 juli 2025 @ 11:51:
[...]

En vergeet niet dat sommige trailers spoilers geven over een nieuw seizoen terwijl je misschien nog aan de serie moet beginnen...
Als je nog aan de serie moet beginnen, dan snap je waarschijnlijk toch niks van de trailer.
Dan kan het alleen maar handig zijn, om te kijken of je het misschien leuk vind.

Je kan moeilijk aan iets beginnen, als je er nog helemaal niks van gezien heb. Want dan weet je niet waar het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 07:14
Niet eens. Trailers verraden ook iets over het vorige seizoen, bijvoorbeeld na een cliffhanger (“is JR Ewing echt dood”). Als ze toch graag persoonlijke content willen voorstellen, dan kan dit ook gefilterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
Ik wil graag de Gomorra serie kijken en volgens moviemeter zou de serie volledig op skyshowtime staan, ik had in het verleden een skyshowtime account, uiteindelijk opgezegd omdat er op dat moment vrij weinig in 5.1 werd uitgezonden. Ik mag blijkbaar niet zonder abonnement binnen skyshowtime zoeken, kan iemand mij vertellen of alle 5 de seizoenen er op staan, welke beeldkwaliteit er wordt uitgezonden en of deze in stereo of 5.1/.. er op staan? bij voorbaat dank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Veertien14 schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 20:32:
Ik wil graag de Gomorra serie kijken en volgens moviemeter zou de serie volledig op skyshowtime staan, ik had in het verleden een skyshowtime account, uiteindelijk opgezegd omdat er op dat moment vrij weinig in 5.1 werd uitgezonden. Ik mag blijkbaar niet zonder abonnement binnen skyshowtime zoeken, kan iemand mij vertellen of alle 5 de seizoenen er op staan, welke beeldkwaliteit er wordt uitgezonden en of deze in stereo of 5.1/.. er op staan? bij voorbaat dank
5 seizoenen in 1080p. Qua audio zal iemand anders je even moeten helpen.

Maar die serie, man man echt heeeeel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
DutchOwnage schreef op zaterdag 19 juli 2025 @ 20:49:
[...]

5 seizoenen in 1080p. Qua audio zal iemand anders je even moeten helpen.

Maar die serie, man man echt heeeeel goed.
Jazeker, heel goede serie! Ik heb tot en met seizoen 4 gezien jaren geleden omdat s5 toen nog niet uit was, dus een goede reden om alles opnieuw te kijken.

Overigens heb ik blijkbaar als 'nieuwe abonnee' recht op een gratis proefweek. Abo afgesloten en paar afleveringen getest op audio en geeft vanaf s1 a1 5.1 door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:57
Ongeveer 2,5 week terug kreeg de Skyshowtime app op mijn Android TV Xiaomi 4K stick een update. Netflix, Prime krijgen geregeld een update (maandelijks). Skyshowtime is 1x in naja heel erg lang (niet erg als het stabiel werkt). Zodra ik een film / serie start heb ik 5 seconden beeld en daarna knalt Skyshowtime er helemaal uit en ben ik in het hoofdscherm van mijn Android stick. Doe ik het via een computer, telefoon, tablet allemaal geen probleem.

Iemand een idee?

Ik heb de stick draadloos getest maar ook met netwerkkabel (USB C verloop). Moet zeggen dat via de kabel het wel sneller laad. Alles wordt gekeken in 4K naar wat er in 4K is.

Had eerder al een complete reset gedaan maar bood ook geen oplossing.

Software van de stick is de allernieuwste.

(gebruikte stick: https://www.amazon.nl/Xia...9376533&gad_source=1&th=1)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:23
MobLand is wel een leuke serie die de moeite waard is op SST 😉

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Op de ziggo next box, heb je helemaal geen reclame/trailers voordat een aflevering begint. Hopelijk blijft dat not even zo :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
TripleQ schreef op zondag 20 juli 2025 @ 09:01:
Op de ziggo next box, heb je helemaal geen reclame/trailers voordat een aflevering begint. Hopelijk blijft dat not even zo :-D
Op een chromecast, aangelogd met een "gratis" account via ziggo, wel. Een reclame van een film/serie op sst. Op de next nog niet gecontroleerd.

edit: nu wel gecontroleerd, geen reclame/trailer
maar op de chromecast (with google tv) 2k & 4k dus wel

[ Voor 12% gewijzigd door W1ck1e op 20-07-2025 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ja hier ook een gratis account icm een Vodafone abbo.

Op Android krijg ik wel trailers, en op de next mini niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:08
TripleQ schreef op zondag 20 juli 2025 @ 09:01:
Je mag dan wel gratis kunnen kijken op de Ziggo boxen, je krijgt maximaal HD voorgeschoteld. Ondanks dat de Next boxen prima overweg kunnen met UHD, 4K, is er geen ondersteuning van SkyShowTime als je via de Next kijkt, dit is helaas onderdeel van het contract zoals Ziggo de deal met SkyShowTime geregeld heeft.
Tja wat doet Ziggo uberhaupt nog in UHD?
Flinke tegenvaller van een provider die jaren geleden veelal vooraan liep met nieuwe techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
dinandus schreef op zondag 20 juli 2025 @ 10:24:

Je mag dan wel gratis kunnen kijken op de Ziggo boxen, je krijgt maximaal HD voorgeschoteld. Ondanks dat de Next boxen prima overweg kunnen met UHD, 4K, is er geen ondersteuning van SkyShowTime als je via de Next kijkt, dit is helaas onderdeel van het contract zoals Ziggo de deal met SkyShowTime geregeld heeft.
Flinke tegenvaller van een provider die jaren geleden veelal vooraan liep met nieuwe techniek.
Heb je een titel die sst in 4k aanbiedt ?
Ik heb het idee dat chromecasts een beter beeld geven dan de next box. Dat is dan misschien een beperking vanwege de deal met ziggo bij gebruik van een via-ziggo account. Maar de chromecasts tonen dan weer reclames.

4k zit alleen in het premium abonnement:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4k_OnbGTF2tXE8uKmViNle8D0pQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/JbegLGhXyOezhjyWBOC6X0xK.png?f=fotoalbum_large

en de "gratis via ziggo" variant kost normaal 8,99 euro. Dat je dan op 2 apparaten tegelijkertijd kan gebruiken, en dan indien het een next is zonder reclames. Maar ik heb maar 1 next en daarnaast verschillende chromecasts en een enkele amazon fire tv stick. En die zijn dan met reclames.

[ Voor 28% gewijzigd door W1ck1e op 20-07-2025 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
dinandus schreef op zondag 20 juli 2025 @ 10:24:
[...]

Dus al heb je een premium abonnement bij SkyShowtime dan kan je geen 4k kijken via de Next (mini)? Dat ligt dan toch vooral aan de app op de box waar SkyShowtime zelf voor verantwoordelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Jay-B schreef op zondag 20 juli 2025 @ 13:46:

Dus al heb je een premium abonnement bij SkyShowtime dan kan je geen 4k kijken via de Next (mini)?
Het lijkt mij dat je dan wel 4k kan kijken op de next.

[ Voor 3% gewijzigd door W1ck1e op 20-07-2025 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

W1ck1e schreef op zondag 20 juli 2025 @ 14:15:
[...]
Het lijkt mij dat je dan wel 4k kan kijken op de next.
Geen zekerheid dat dit het geval gaat zijn. Er zijn wel meer apparaten die het theoretisch zouden moeten kunnen, maar de SST app geeft daarop niet zijn maximale kwaliteit, en de reden daarvoor zit bij SkyShowtime, niet bij de apparaten zelf.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
hardware-lover schreef op zondag 20 juli 2025 @ 14:25:
[...]

Geen zekerheid dat dit het geval gaat zijn. Er zijn wel meer apparaten die het theoretisch zouden moeten kunnen, maar de SST app geeft daarop niet zijn maximale kwaliteit, en de reden daarvoor zit bij SkyShowtime, niet bij de apparaten zelf.
Maar daar kan je dan achterkomen in de gratis proefperiode van 7 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

W1ck1e schreef op zondag 20 juli 2025 @ 14:30:
Maar daar kan je dan achterkomen in de gratis proefperiode van 7 dagen
Sommigen hadden al een lopend SST abonnement toen SST met hun kwaliteitsupdate kwam 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23

Sorcerer8472

Mens sana?

Heb weer even abo genomen. Premium-variant.

Bevindingen:
* downloads hebben baggere beeldkwaliteit, niet aan te zien op iPad...
* bij de audio wordt een type dynamische volumecompressie toegepast waardoor geluid veel minder mooi is; als er wordt gesproken wordt muziek vanzelf zachter, is het stil dan wordt achtergrondruis ineens luider (gebeurt iig bij downloads, bij normale streaming wellicht niet?)
* ondertiteling loopt nog steeds een seconde voor (verschilt per taal en content)
* de bovenste regeling ondertiteling ontbreekt op Safari op MacOS 8)7

Het lijkt duidelijk dat ze beperkt aan tests doen, anders hadden ze in ieder geval de ondertiteling op MacOS wel gemerkt.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Gisteren de laatste aflevering van 1883 gezien. Yellowstone vond ik top, maar 1883 zelfs nog beter. Het is helaas maar 1 seizoen. Wees gerust, het seizoen heeft een gesloten einde. Toen besloten werd om geen tweede seizoen op te nemen, kreeg 1883 het stempel 'mini serie'.
Ik ga nu starten met de volgende Dutton serie: 1923.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
meesje schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:37:
Gisteren de laatste aflevering van 1883 gezien. Yellowstone vond ik top, maar 1883 zelfs nog beter. Het is helaas maar 1 seizoen. Wees gerust, het seizoen heeft een gesloten einde. Toen besloten werd om geen tweede seizoen op te nemen, kreeg 1883 het stempel 'mini serie'.
Ik ga nu starten met de volgende Dutton serie: 1923
Wat ik begrepen heb waren 1883 en 1923 altijd ingezet als limited series en ("dus") een enkel seizoen. Toen Sheridan echter tot de conclusie kwam dat het verhaal van 1923 wat te lang werd is besloten het in twee seizoenen te knippen.
Er is dus geen open eind omdat het nooit ee bedoeling was met een vervolg te komen. Gewoon 1 verhaal en klaar. Alleen is dat bij 1923 dan in 2 seizoenen van een aflevering of 8, i.p.v. 1 seizoen van 16 afleveringen (of hoeveel het er ook zijn).
Waarbij als ik het mij goed herinner het eerste seizoen van 1923 ook een redelijk vaag/"abrupt " einde had. Duidelijk geen afgerond verhaal (zoals je vaak wel hebt tussen twee seizoenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
RobertMe schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:57:
[...]

Wat ik begrepen heb waren 1883 en 1923 altijd ingezet als limited series en ("dus") een enkel seizoen. Toen Sheridan echter tot de conclusie kwam dat het verhaal van 1923 wat te lang werd is besloten het in twee seizoenen te knippen.
Er is dus geen open eind omdat het nooit ee bedoeling was met een vervolg te komen. Gewoon 1 verhaal en klaar. Alleen is dat bij 1923 dan in 2 seizoenen van een aflevering of 8, i.p.v. 1 seizoen van 16 afleveringen (of hoeveel het er ook zijn).
Waarbij als ik het mij goed herinner het eerste seizoen van 1923 ook een redelijk vaag/"abrupt " einde had. Duidelijk geen afgerond verhaal (zoals je vaak wel hebt tussen twee seizoenen)
Goed om te weten. 1923 is dus eigenlijk gewoon 1 seizoen met 15 afleveringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
meesje schreef op maandag 21 juli 2025 @ 13:37:
Ik ga nu starten met de volgende Dutton serie: 1923.
1883 vond ik op zich best wel leuk, 1923 kon ik echt niet inkomen(Daarom ook maar niet aan Yellowstone begonnen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sithlord76
  • Laatst online: 09:53
Carlos0_0 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:40:
[...]

1883 vond ik op zich best wel leuk, 1923 kon ik echt niet inkomen(Daarom ook maar niet aan Yellowstone begonnen).
Yellowstone is echt veel beter dan 1923 mede door het eerste seizoen van 1983 wat erg traag ging. Misschien toch maar een kans geven?
Ik heb eerst Yellowstone t/m seizoen 4 gekeken daarna 1883 vervolgens 1923 en afgesloten (na lang wachten tot die eindelijk uit kwam) seizoen 5 van Yellowstone. Dus ik zat er wel al helemaal in. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
En nu wachten op 1969….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Sithlord76 schreef op maandag 21 juli 2025 @ 18:54:
[...]

Yellowstone is echt veel beter dan 1923 mede door het eerste seizoen van 1983 wat erg traag ging. Misschien toch maar een kans geven?
Ik heb eerst Yellowstone t/m seizoen 4 gekeken daarna 1883 vervolgens 1923 en afgesloten (na lang wachten tot die eindelijk uit kwam) seizoen 5 van Yellowstone. Dus ik zat er wel al helemaal in. :D
Ik kan 1923 nog eens proberen(Ik heb het nooit afgekeken), er komt zo weer een tijdje aan ik een nieuwe serie moet hebben.
Er lopen wel een paar series, maar ik kijk niet per aflevering meer. gewoon hele seizoen en dan begin ik pas.

Dan kan ik eventueel Yellowstone ook eens proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:57
Ik had SST al opgezegd omdat ze ons langer laten wachten op Star Trek, maar nu loop ik er bij het kijken van The Naked Gun ook nog eens tegenaan dat de ondertiteling gewoon niet werkt met Chromecast. Zodra iets uit twee regels bestaat overlappen ze elkaar. Het aanpassen van de settings lijkt hier geen effect op te hebben. Wat een flutdienst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
ErikT738 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 05:52:
Ik had SST al opgezegd omdat ze ons langer laten wachten op Star Trek, maar nu loop ik er bij het kijken van The Naked Gun ook nog eens tegenaan dat de ondertiteling gewoon niet werkt met Chromecast. Zodra iets uit twee regels bestaat overlappen ze elkaar. Het aanpassen van de settings lijkt hier geen effect op te hebben. Wat een flutdienst.
Bij mij, naked gun (de eerste film) & app geinstalleerd op de chromecast with google tv (2k) staat de ondertiteling gewoon goed, de 2 regels staan onder elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18:57
W1ck1e schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 07:34:
[...]

Bij mij, naked gun (de eerste film) & app geinstalleerd op de chromecast with google tv (2k) staat de ondertiteling gewoon goed, de 2 regels staan onder elkaar.
Ik heb gewoon zo'n dongle waar ik naar stream vanaf mijn telefoon, volgens mij kan je daar verder niets mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
ErikT738 schreef op dinsdag 22 juli 2025 @ 08:33:

Ik heb gewoon zo'n dongle waar ik naar stream vanaf mijn telefoon, volgens mij kan je daar verder niets mee.
Dus werkt "casten" naar de chromecast(s) niet goed (of zoals je wilt). Het jammere is dat de relatief goedkope chromecasts met google tv niet meer in de webwinkel liggen. Alleen nog de streamer van google (maar die is duur).

De app geinstalleerd op de GCWGTV werkt dus wel goed, waarschijnlijk net als de fire tv stick van amazon, Die was met primeday voor 20 euro te koop. Nu is hij weer voor 45 euro. Nog steeds een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Hopelijk vanaf nu dan ook alle seizoenen online die al bij launch van SkyShowtime zijn aangekondigd....?

Paramount+ betaalt bijna 1,4 miljard euro voor streamingrechten van animatieserie South park
https://www.telegraaf.nl/...-south-park/79113189.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 19:28
AcidBurn schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 00:29:
[...]

Snap zowieso geen moer van waar SkyShowtime mee bezig is met halve seizoenen uploaden enzo.
Een van de mafste dingen imo: Seal Team is een Paramount streaming serie. Dan zou je verwachten dat die in zijn geheel op de streamer staat. Maar nee, sinds dit jaar staat eindelijk S2 erop terwijl we inmiddels aan het zevende en laatste seizoen bezig zijn....
Nou, ik wilde net m’n gal gaan spuwen. Dacht…ga eerst even zoeken. Ik was dus aan Seal Team begonnen, maar dit is dus waar ik een hekel aan heb met al die streamingsdiensten (vnl Amerikaans). Allemaal halve series staan erop, heb nu dus seizoen 1 t/m 4 gezien en 5 t/m 7 is er dus niet op. Wel op Paramount, maar dan moet je dus weer eea gaan regelen. Kopen is import en hij is wel al op Veronica geweest maar niet meer terug te kijken. Dus…helemaal kut.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindasaus
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 16:09
Nergens op de site of app zie ik de optie om een serie uit Verder Kijken te verwijderen.

Gangs of London kan ik maar niet in komen.
Hoe verwijder ik de serie uit dit menu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Pindasaus schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:37:
Nergens op de site of app zie ik de optie om een serie uit Verder Kijken te verwijderen.

Gangs of London kan ik maar niet in komen.
Hoe verwijder ik de serie uit dit menu?
Laatse aflevering laatste seizoen helemaal doorspoelen tot einde denk ik, of een paar weken/maanden wachten tot deze vanzelf uit het lijstje gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Een tijdje terug via via een lifetime abbo afgenomen voor ~ 5 euro per maand en moet zeggen dit is toch wel de minst van alle streamings diensten
  • In app notificaties op vrijdag/zaterdag die NIET uit te zetten zijn?
  • Heb de dienst afgenomen omdat ik Star Trek fan ben en Paramount/CBS toch die licentie in handen heeft. Waarom staat niet alles er op?
  • Linux support is niet beschikbaar. Zelfs Netflix snapt dat hoe dat werkt
Het is dat het ~5 euro per maand kost anders was het al lang opgezegd

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Webgnome schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 10:09:
Een tijdje terug via via een lifetime abbo afgenomen voor ~ 5 euro per maand en moet zeggen dit is toch wel de minst van alle streamings diensten
  • In app notificaties op vrijdag/zaterdag die NIET uit te zetten zijn?
  • Heb de dienst afgenomen omdat ik Star Trek fan ben en Paramount/CBS toch die licentie in handen heeft. Waarom staat niet alles er op?
  • Linux support is niet beschikbaar. Zelfs Netflix snapt dat hoe dat werkt
Het is dat het ~5 euro per maand kost anders was het al lang opgezegd
He je wil notificaties op vrijdag / zaterdag niet, en andere dagen wel ?.
Je kan toch anders notificaties volledig uitzetten, waarom heb je sowieso al notificaties nodig van streaming apps ?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
@Carlos0_0 die notificaties staan uit. Althans vanuit de app. Het slaat nergens op dat je er dan toch nog krijgt. Als is dat het wel het minste van de problemen. Het grootste probleem is het aanbod en de niet bestaande ondersteuning voor Linux/Ubuntu

[ Voor 37% gewijzigd door Webgnome op 07-08-2025 13:55 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Webgnome schreef op donderdag 7 augustus 2025 @ 13:54:
@Carlos0_0 die notificaties staan uit. Althans vanuit de app. Het slaat nergens op dat je er dan toch nog krijgt. Als is dat het wel het minste van de problemen. Het grootste probleem is het aanbod en de niet bestaande ondersteuning voor Linux/Ubuntu
Geen idee uiteraard wat voor telefoon je heb, ik heb een iphone. notificaties uitgezet bij skyshowtime in het settings menu(En echt nog nooit een notificatie gehad).
Of te wel instellingen(Van iphone) --> Meldingen --> Zoek Skyshowtime in het lijstje --> En zet het schuifje uit sta meldingen toe, Android zal ook wel zoiets hebben lijkt mij(Al is dat sowieso een drama os vind ik :) ).

Over de content ben ik het verder mee eens, gebruik Sky echt zowat nooit. sowieso al voor series amper.
Alleen Star Trek New Worlds staat in mijn kijk lijst en Tulsa King, gebruik het meer sporadisch eens voor een film.

[ Voor 13% gewijzigd door Carlos0_0 op 07-08-2025 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Maar New Worlds loopt twee à drie weken achter op de VS. Dan doe je gewoon je best niet….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-09 09:09
Ik heb Skyshowtime opgezegd. Disney had ik al eerder gedaan. SST bijft wat knullig nl. qua aanbod, en gebruikers ervaring van de app. Duurt in mijn optiek allemaal te lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ze leren het ook nooit.. dacht ga eens aan een serie beginnen, Billions die nu ineens op de homepage staat. Eerst even opzoeken hoeveel seizoenen er zijn.. 7. Hoeveel staan er op SkyShowtime? 6. Laat maar zitten dan want geen zin om af te wachten wanneer en of het laatste seizoen ooit nog wordt toegevoegd. En de serie is 2 jaar terug al gestopt zie ik dus daar heeft het niet mee te maken en staat ook niet op een andere streamer. Voeg gewoon complete series toe, of voeg ze niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Deezers schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:20:
Ze leren het ook nooit.. dacht ga eens aan een serie beginnen, Billions die nu ineens op de homepage staat. Eerst even opzoeken hoeveel seizoenen er zijn.. 7. Hoeveel staan er op SkyShowtime? 6. Laat maar zitten dan want geen zin om af te wachten wanneer en of het laatste seizoen ooit nog wordt toegevoegd. En de serie is 2 jaar terug al gestopt zie ik dus daar heeft het niet mee te maken en staat ook niet op een andere streamer. Voeg gewoon complete series toe, of voeg ze niet toe.
Als seizoen 6 ontbreekt is dat niet eens een ramp :+

spoiler:
Damian Lewis, die de hoofdrol speelt, had er genoeg van en speelt helemaal niet in S06, en maar beperkt in S07. Zijn "vervanger", Cory Stoll, die een ander personage speelt, vond ik een veel minder karakter neer zetten. Wat voor mij het niveau van de serie wel omlaag haalde.

Edit:
"IMDb" is het er mee eens. S01 t/m S04 hikken de laagste scores nog steeds tegen de 8 (7,8 het laagste?) met een aantal 9,x. S05 wel wat lager maar nog steeds minimaal een 7,x. S06 heeft maar maximaal een 7,1, met als laagste 2x een 5.9. S07 zijn de scores wel weer wat beter (6,7 het laagste, 2 9s).

Waarbij IIRC gedurende / "halverwege" S05 corona "een rol gaat spelen". Groot gat tussen uitzendingen, een karakter dat fysiek er nogal anders uit ziet, en "ineens" wordt er meer gevideobeld. Wat uiteraard ook zijn invloed heeft op het verhaal (IIRC doen ze niks met corona qua verhaal, maar het heeft dan wel zijn invloed gehad op de productie en zal het verhaal wel beïnvloed hebben doordat ze, neem ik aan, niet meer met een grote cast on set konden werken, lastiger/niet op veel locaties konden filmen, ...).

[ Voor 30% gewijzigd door RobertMe op 27-08-2025 04:55 ]

• dwizzy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 16:31

dwizzy

Weaponised confusion

Werkt de Android TV app bij jullie wel? Vandaag krijg ik de melding: "SkyShowtime isn't available in your country".
Volgens mij na een update van de app, mijn IP-adres is nog hetzelfde, niet gehoord dat Rusland binnengevallen is. App had begin van de middag ook problemen met inloggen op mijn telefoon, nu niet meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FmoHcYG6CX1sSgdP21Yo8jrYaPI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MVSfSePQYLEQWd7cEfryJmd6.jpg?f=fotoalbum_large

Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@dwizzy, hier geen streaming problemen na de update, met Android TV.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16:38
dwizzy schreef op donderdag 4 september 2025 @ 15:15:
Werkt de Android TV app bij jullie wel? Vandaag krijg ik de melding: "SkyShowtime isn't available in your country".
Volgens mij na een update van de app, mijn IP-adres is nog hetzelfde, niet gehoord dat Rusland binnengevallen is. App had begin van de middag ook problemen met inloggen op mijn telefoon, nu niet meer.

[Afbeelding]
Hier geen problemen met het inloggen op de Android app. Misschien helpt een herstart van je mediaspeler?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:37

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb dat een paar maanden geleden een keer gehad, wat bij mij toen geholpen heeft is me uitloggen op de app, TV opnieuw opstarten (powerknop ingedrukt houden en dan echt kiezen opnieuw opstarten) en dan opnieuw inloggen op de app.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• dwizzy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 16:31

dwizzy

Weaponised confusion

Dank allen, het lag aan Rethink!
Ik was me écht niet bewust van het inschakelen van die personal firewall. Had hem tijden geleden geïnstalleerd...

Had al alles geprobeerd: uitschakelen van AdGuard Home (DNS filtering), volledig verwijderen met `shell pm uninstall --user 0 com.skyshowtime.skyshowtime.google`...

Met dat laatste hoopte ik ook de Voiceover/talkassist weg te krijgen uit SkyShowtime. Helaas, elke keer dat ik SkyShowtime installeer begint hij tegen me te praten.
Dat laatste geeft overigens wel uitsluiting of de verplichte, niet-overslaanbare trailer van 15 seconden voor elke aflevering, nou advertenties zijn: volgens de toegankelijkheidsfunctie wel. "Playing advert" ;)

Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:12
10 september is Novocaine te zien op SkyShowtime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deezers schreef op dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:20:
Ik ervaar het nu ook ineens, ik was eens begonnen aan Star Trek Lower Decks.
Duurde even voor ik er wel in kwam, maar vind het nu wel geinig.

Kom ik er dus achter dat er maar 2 van de 5 seizoenen op staan, zelfs Seizoen 3 van 3 jaar geleden staat er niet eens op.
Ja op Prime kan ik extra betalen, dan zou ik seizoen 3 kunnen zien lijkt het. Maar dan mis ik nog steeds seizoen 4 en 5.

Zet een serie er gewoon niet op, of helemaal(Zeker als die al een jaar geleden volledig is uitgezonden).
Maar niet een kwart of de helft, en ook dat is op zich prima. maar voeg dan enige tijd later wel nieuwe seizoenen toe.
Je heb soms licenties etc uiteraard, maar na 2 of 3 jaar moeten die toch eens verlopen zijn(Dat je zelf ook kan toevoegen).

[ Voor 9% gewijzigd door Carlos0_0 op 07-09-2025 11:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
Carlos0_0 schreef op zondag 7 september 2025 @ 11:09:
[...]

Ik ervaar het nu ook ineens, ik was eens begonnen aan Star Trek Lower Decks.
Duurde even voor ik er wel in kwam, maar vind het nu wel geinig.

Kom ik er dus achter dat er maar 2 van de 5 seizoenen op staan, zelfs Seizoen 3 van 3 jaar geleden staat er niet eens op.
Ja op Prime kan ik extra betalen, dan zou ik seizoen 3 kunnen zien lijkt het. Maar dan mis ik nog steeds seizoen 4 en 5.

Zet een serie er gewoon niet op, of helemaal(Zeker als die al een jaar geleden volledig is uitgezonden).
Maar niet een kwart of de helft, en ook dat is op zich prima. maar voeg dan enige tijd later wel nieuwe seizoenen toe.
Je heb soms licenties etc uiteraard, maar na 2 of 3 jaar moeten die toch eens verlopen zijn(Dat je zelf ook kan toevoegen).
Deze serie was voor mij de reden om een eigen nas met sonarr en usenet. Destijds was lower decks volledig niet te vinden op sky en Amazon had helaas ook maar een stukje.

Als je ook via google skyshowtjme vergelijkt met paramount+, dan hebben we hier in Europa een waardeloze dienst. In de Scandinavische landen hadden ze eerst ook paramount+ en nu skyshowtime die gebruikers hun ervaringen spreken boekdelen.

Het is erg bijzonder, dat ze niet wereldwijd dezelfde release schema’s aanhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Dagarkin schreef op zondag 7 september 2025 @ 11:42:
[...]

Deze serie was voor mij de reden om een eigen nas met sonarr en usenet. Destijds was lower decks volledig niet te vinden op sky en Amazon had helaas ook maar een stukje.

Als je ook via google skyshowtjme vergelijkt met paramount+, dan hebben we hier in Europa een waardeloze dienst. In de Scandinavische landen hadden ze eerst ook paramount+ en nu skyshowtime die gebruikers hun ervaringen spreken boekdelen.

Het is erg bijzonder, dat ze niet wereldwijd dezelfde release schema’s aanhouden.
Een Nas heb ik al een aantal jaren niet meer, en ik hoef ook geen automatische downloads(Wacht altijd op een heel seizoen).
Dus kan prima dan pas ergens aan beginnen(En het opzoeken hoe ik het ga kijken), Ik gebruikte mijn nieuwsgroepen ook nog amper. Maar deze 3 seizoenen ga ik wel even op een andere manier kijken.

Wereldwijd iets niet uitzenden, kan ik mij prima in vinden. Je zit met allemaal licenties etc.
Maar kom op, seizoen 3 is al 3 jaar oud. Die kan je prima elders via Sky nu ook wel aanbieden.
Hetzelfde geld tevens voor de nieuwe walking dead series(Niet van Paramount/Sky maar AMC+), welke nog nergens te zien zijn.

The Walking Dead: Daryl Dixon: Begonnen in 2023, 3de seizoen begint vandaag in Amerika. Seizoen 1 nog niet eens ergens te kijken.
The Walking Dead: Dead City: Ook begonnen in 2023, heeft nu 2 seizoenen. Ook nog nergens te bekijken voor ons.

Ik kan prima een half jaar of een jaar zelfs wachten, wat je wel eens ziet. en dat vind ik ook niet erg(Ik praat er toch niet over op forums etc).
Maar 3 jaar kan ik mij echt niet in vinden, dat het dan nog steeds nergens te bekijken is(Al is het op een ander platform Prime video/netflix/ hbo bijv).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
Carlos0_0 schreef op zondag 7 september 2025 @ 11:58:
[...]

Een Nas heb ik al een aantal jaren niet meer, en ik hoef ook geen automatische downloads(Wacht altijd op een heel seizoen).
Dus kan prima dan pas ergens aan beginnen(En het opzoeken hoe ik het ga kijken), Ik gebruikte mijn nieuwsgroepen ook nog amper. Maar deze 3 seizoenen ga ik wel even op een andere manier kijken.

Wereldwijd iets niet uitzenden, kan ik mij prima in vinden. Je zit met allemaal licenties etc.
Maar kom op, seizoen 3 is al 3 jaar oud. Die kan je prima elders via Sky nu ook wel aanbieden.
Hetzelfde geld tevens voor de nieuwe walking dead series(Niet van Paramount/Sky maar AMC+), welke nog nergens te zien zijn.

The Walking Dead: Daryl Dixon: Begonnen in 2023, 3de seizoen begint vandaag in Amerika. Seizoen 1 nog niet eens ergens te kijken.
The Walking Dead: Dead City: Ook begonnen in 2023, heeft nu 2 seizoenen. Ook nog nergens te bekijken voor ons.

Ik kan prima een half jaar of een jaar zelfs wachten, wat je wel eens ziet. en dat vind ik ook niet erg(Ik praat er toch niet over op forums etc).
Maar 3 jaar kan ik mij echt niet in vinden, dat het dan nog steeds nergens te bekijken is(Al is het op een ander platform Prime video/netflix/ hbo bijv).
Ja heb nu trouwens nog wel een skyshowtime en een hbo account.

Het is destijds eeuwig zonde geweest, dat iedereen maar de gedachte heeft om een eigen streaming dienst op te zetten. Destijds had Netflix een goede positie totdat alle partijen hun eigen dienst gingen opzetten.

Qua rechten is het zeer ingewikkeld, maar als mede-eigenaar in dit geval Paramount, dat ze de hele catalogus beschikbaar maken voor hun platform. Ben opricht wel eens benieuwd naar een insider hoe ze dit bepalen.

Die walking dead series wist ik niet. Zie nu idd ook weer een nieuwe streamingdienst voor Amerikanen met amc content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Het probleem is dat skyshowtime van de licentiehouder van start trek is. Dan verwacht ik ook alles te kunnen zien...

Strava | AP | IP | AW

• Deezers
Ze kunnen er bijna een eigen serie over beginnen:
Paramount Skydance bereidt bod voor op Warner Bros. Discovery
Wat een zooitje zullen die streamingsdiensten dan wel niet worden... Paramount is lekker op oorlogsjacht. Nu nog Disney opkopen en je hebt monopolie.

• baco101
  • Laatst online: 17:44
Deezers schreef op zaterdag 13 september 2025 @ 14:19:
Ze kunnen er bijna een eigen serie over beginnen:
[...]

Wat een zooitje zullen die streamingsdiensten dan wel niet worden... Paramount is lekker op oorlogsjacht. Nu nog Disney opkopen en je hebt monopolie.
Het is natuurlijk lekker shoppen met de credit card van je vader, die deze week de rijkste man aarde is geworden
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC