Mr. Robot ook. The Office ook. Downtown Abbey ook.
[ Voor 8% gewijzigd door Deezers op 20-05-2026 13:08 ]
ST: Strange New Worlds is alleen voor seizoen 1 HDR. Daarom staat er bij die serie waarschijnlijk HDR. Wel vreemd dat seizoenen 2 en 3 niet in HDR erop staan, want op 4K blu-ray hebben ze gewoon HDR10 en Dolby Vision.Krizna schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 11:49:
Recent maar eens een maandje premium genomen om SkyShowTime te proberen, vooral vanwege Star Trek. Maar eerste indruk valt niet mee. De app (op een Nvidia Shield) loopt regelmatig vast of laadt content ongewoon traag. En ook lijkt het erop dat veel content fout gelabeld is. Zo staat er bij veel recente 'original' series dat ze UHD HDR zijn, maar ik kon zo snel maar één serie vinden waarbij mijn tv overschakelde op HDR (Poker Face). Maar bij series als ST: Strange New Worlds gebeurt dat niet. Sterker nog, ik vond de beeldkwaliteit niet beter dan laatst bij Veronica op tv, dus ik dacht dat het gewoon HD was. Totdat ik een serie ging kijken die was gelabeld als HD (FBI: Most Wanted), wat viel dát tegen qua beeld; bij Veronica zag dat er beter uit.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik zie in de app de melding dat series verdwijnen niet meer staan. Kan iemand dat bevestigen?Deezers schreef op woensdag 20 mei 2026 @ 13:02:
Alle seizoenen van Dexter gaan er over 30 dagen af. Zal wel weer tijdelijk verkocht zijn aan Netflix of Prime. Blijft bijzonder voor het uithangbord van zo'n dienst. Begint steeds meer te lijken op 'bekijk de spin offs bij ons ' en de eigen series moet je maar ergens anders kijken.
Mr. Robot ook. The Office ook. Downtown Abbey ook.
Bij The Office zie ik het ieder geval niet staan, zag de serie staan onderaan in de app.ElementriX schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 10:11:
[...]
Ik zie in de app de melding dat series verdwijnen niet meer staan. Kan iemand dat bevestigen?
Ook niet als ik hem open, zie ik iets staan van de serie verdwijnt binnenkort.
TV zit op een utp-kabel, heb 1gbit glasvezel, daar kan het allemaal niet aan liggen. Rest van de diensten geen probleem mee.
Heeft iemand dit ook?
If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington
Gebruik ik mijn Apple TV4k en of de Google TV streaming Box, UHD box, heb ik geen hick ups meer. Dus dan gebruik ik beide andere mogelijk heden om zonder storingen te kijken.
Niet bij SkyShowtime - die doet het altijd uitstekend - maar ik had hetzelfde bij Mubi: prima verbinding met een kabel, andere streamingdiensten doen het prima, maar Mubi haperde. Ook op een rare manier, want meestal zie je dan de kwaliteit eerst slechter worden, maar hij ging gewoon hangen.Mad-Matt schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:18:
Ik ben blij met deze dienst. Maar bij mij hapert hij, net een buffer dingetje ofzo. Eens in de zoveel minuten stottert hij 1x. Geen idee wat ik eraan kan doen.
TV zit op een utp-kabel, heb 1gbit glasvezel, daar kan het allemaal niet aan liggen. Rest van de diensten geen probleem mee.
Heeft iemand dit ook?
Ik toen Mubi gemaild en ik kreeg toen een antwoord dat het iets met servers te maken had - helaas geen uitleg - en dat ze aan de achterkant iets hadden veranderd en nu werkt het.
Weliswaar offtopic want betreffende Mubi, maar wil er toch even op ingaan.wmterhaar schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:47:
[...]
Niet bij SkyShowtime - die doet het altijd uitstekend - maar ik had hetzelfde bij Mubi: prima verbinding met een kabel, andere streamingdiensten doen het prima, maar Mubi haperde. Ook op een rare manier, want meestal zie je dan de kwaliteit eerst slechter worden, maar hij ging gewoon hangen.
Ik toen Mubi gemaild en ik kreeg toen een antwoord dat het iets met servers te maken had - helaas geen uitleg - en dat ze aan de achterkant iets hadden veranderd en nu werkt het.
De Mubi app ondersteunt AFR (auto framerate) met een Android TV V12 en hoger OS streamer, dus die zou eigenlijk soepel kunnen draaien.
De SST app daarentegen, die ondersteunt geen AFR op hetzelfde apparaat, behalve als je de Kodi SST addon gebruikt.
Beide services hebben niet werkelijk een hele snelle internetverbinding nodig, maar wel een stabiele vanzelfsprekend 😉
Testing, one, two ...
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Klinkt als phishing.Gunner schreef op maandag 8 juni 2026 @ 22:33:
Mail ontvangen van SST dat m’n betaling niet gelukt zou zijn. Komt dit vaker voor? Gegevens zijn gewoon correct.
Nee was echt legitiem
Link gaat naar inlogpagina op skyshowtime.com
Verder wel ingelogged maar door gewoon naar de website te gaan.
edit 10/06 Betaling is inmiddels gelukt.
[ Voor 33% gewijzigd door Gunner op 10-06-2026 08:50 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het gebeurt bij mij niet vaak, maar soms lijkt de app te hangen; niet bufferen, maar gewoon stilstaan en ook niet reageren op afstandsbediening. Waarna hij na een seconde of wat weer alle opdrachten inhaalt.Mad-Matt schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:18:
Ik ben blij met deze dienst. Maar bij mij hapert hij, net een buffer dingetje ofzo. Eens in de zoveel minuten stottert hij 1x. Geen idee wat ik eraan kan doen.
Bij andere apps heb ik dat nooit. UTP, trouwens :)
Wealth with work. Pleasure with conscience. Knowledge with character. Commerce with morality. Science with humanity. Religion with sacrifice. Politics with principle.
[ Voor 78% gewijzigd door Carlos0_0 op 21-06-2026 18:48 ]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
En daarna komt er ook nog een Seizoen 5 zag ik gisteren(Laatste seizoen).Linksquest schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:35:
Ik heb gisteren eindelijk Seizoen 5 van Star Trek Discovery afgekeken, en Strange New Worlds staat ook nog op mijn lijstje, goed om te zien dat seizoen 4 ook eraan komt.
Knap dat je daar doorheen kon komen, met de captain die alles, maar ook alles kan.Linksquest schreef op maandag 22 juni 2026 @ 08:35:
Ik heb gisteren eindelijk Seizoen 5 van Star Trek Discovery afgekeken, en Strange New Worlds staat ook nog op mijn lijstje, goed om te zien dat seizoen 4 ook eraan komt.
Ik heb hem ook gezien, goed ik volgende hem toen die nog op Netflix stondArjantje72 schreef op maandag 22 juni 2026 @ 19:03:
[...]
Knap dat je daar doorheen kon komen, met de captain die alles, maar ook alles kan.
Maar niet de hele serie was slecht, het was effe wat minder vanaf seizoen 3. maar uiteindelijk was het wel weer leuk(Misschien niet elke aflevering).
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC