Recent maar eens een maandje premium genomen om SkyShowTime te proberen, vooral vanwege Star Trek. Maar eerste indruk valt niet mee. De app (op een Nvidia Shield) loopt regelmatig vast of laadt content ongewoon traag. En ook lijkt het erop dat veel content fout gelabeld is. Zo staat er bij veel recente 'original' series dat ze UHD HDR zijn, maar ik kon zo snel maar één serie vinden waarbij mijn tv overschakelde op HDR (Poker Face). Maar bij series als ST: Strange New Worlds gebeurt dat niet. Sterker nog, ik vond de beeldkwaliteit niet beter dan laatst bij Veronica op tv, dus ik dacht dat het gewoon HD was. Totdat ik een serie ging kijken die was gelabeld als HD (FBI: Most Wanted), wat viel dát tegen qua beeld; bij Veronica zag dat er beter uit.
Yep, het is technisch echt dramatisch slecht.
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC