Recent maar eens een maandje premium genomen om SkyShowTime te proberen, vooral vanwege Star Trek. Maar eerste indruk valt niet mee. De app (op een Nvidia Shield) loopt regelmatig vast of laadt content ongewoon traag. En ook lijkt het erop dat veel content fout gelabeld is. Zo staat er bij veel recente 'original' series dat ze UHD HDR zijn, maar ik kon zo snel maar één serie vinden waarbij mijn tv overschakelde op HDR (Poker Face). Maar bij series als ST: Strange New Worlds gebeurt dat niet. Sterker nog, ik vond de beeldkwaliteit niet beter dan laatst bij Veronica op tv, dus ik dacht dat het gewoon HD was. Totdat ik een serie ging kijken die was gelabeld als HD (FBI: Most Wanted), wat viel dát tegen qua beeld; bij Veronica zag dat er beter uit.
Yep, het is technisch echt dramatisch slecht.
Alle seizoenen van Dexter gaan er over 30 dagen af. Zal wel weer tijdelijk verkocht zijn aan Netflix of Prime. Blijft bijzonder voor het uithangbord van zo'n dienst. Begint steeds meer te lijken op 'bekijk de spin offs bij ons ' en de eigen series moet je maar ergens anders kijken.
Mr. Robot ook. The Office ook. Downtown Abbey ook.
Mr. Robot ook. The Office ook. Downtown Abbey ook.
[ Voor 8% gewijzigd door Deezers op 20-05-2026 13:08 ]
House verdwijnt ook. Krijgen we er ook wat voor terug? De Belgische serie Dood Spoor is wel heel erg vermakelijk. Heerlijke Belgische humor met Elise Schaap
ST: Strange New Worlds is alleen voor seizoen 1 HDR. Daarom staat er bij die serie waarschijnlijk HDR. Wel vreemd dat seizoenen 2 en 3 niet in HDR erop staan, want op 4K blu-ray hebben ze gewoon HDR10 en Dolby Vision.Krizna schreef op zaterdag 18 april 2026 @ 11:49:
Recent maar eens een maandje premium genomen om SkyShowTime te proberen, vooral vanwege Star Trek. Maar eerste indruk valt niet mee. De app (op een Nvidia Shield) loopt regelmatig vast of laadt content ongewoon traag. En ook lijkt het erop dat veel content fout gelabeld is. Zo staat er bij veel recente 'original' series dat ze UHD HDR zijn, maar ik kon zo snel maar één serie vinden waarbij mijn tv overschakelde op HDR (Poker Face). Maar bij series als ST: Strange New Worlds gebeurt dat niet. Sterker nog, ik vond de beeldkwaliteit niet beter dan laatst bij Veronica op tv, dus ik dacht dat het gewoon HD was. Totdat ik een serie ging kijken die was gelabeld als HD (FBI: Most Wanted), wat viel dát tegen qua beeld; bij Veronica zag dat er beter uit.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC