Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rayzman schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 08:13:
Was het ook 4k dolby vision of HDR? Want dat was het eerst op Netflix wel.
Ik kan me zwaar vergissen, maar volgens mij is er nul 4k aanbod, laat staan in HDR.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:24
SST heeft inderdaad nul 4K of HDR aanbod. Best schandalig anno 2024.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scartissue
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Salvatron schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 02:14:
de skyshowtime website doet het niet goed op de computer, ik kan wel de website zien maar niks kijken, ik zie dit in chromium op linux:
SST werkt helaas niet op Linux. Iets met het DRM systeem dat SST gebruikt als ik me niet vergis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:21

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Salvatron schreef op zaterdag 30 maart 2024 @ 01:11:
ik heb een windows computer geprobeerd en daar doet skyshowtime het inderdaad wel zowel met firefox als met edge. Op linux werkt het niet met firefox of chromium/chrome. Lijkt specifiek iets voor linux te zijn.
Ik kwam dit tegen, lijkt me inderdaad dat Skyshowtime nog geen Linux ondersteund. Misschien handig een keer met de support afdeling te chatten.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:09
Het blijft toch bijzonder vervelend dat veel ondertitels 1-2 seconde te laat in beeld komen waardoor zeker bij een film je het net niet goed kan volgen zonder je te ergeren. Hopelijk brengen ze ooit nog een optie uit om zelf synchroon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Deezers schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:09:
Het blijft toch bijzonder vervelend dat veel ondertitels 1-2 seconde te laat in beeld komen waardoor zeker bij een film je het net niet goed kan volgen zonder je te ergeren. Hopelijk brengen ze ooit nog een optie uit om zelf synchroon te maken.
Het is geen illegale download waarbij je zelf subs binnen haalt. :) Als je een abo neemt op een streaming dienst behoren ondertitels gewoon in sync te zijn. Netflix, Disney+, Prime Video, Apple TV+ gaan alle goed. Alleen SST op zowel Apple TV als iPad zijn niet in sync. Volgens mij is het wel eerder 0,5-1 sec. ipv 1-2 sec. In ieder geval super irritant. Ik had eerder gelezen dat andere Apple TV gebruikers er geen last van hebben. Ik kan me dat eerlijk gezegd niet voorstellen. Volgens mij is het eerder dat sommige het niet als hinderlijk ervaren/het gewoon niet zien. Hetzelfde met als framerate niet goed is (soms licht schokkerig beeld). Sommigen zien dat echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
meesje schreef op maandag 1 april 2024 @ 18:28:
[...]

Het is geen illegale download waarbij je zelf subs binnen haalt. :) Als je een abo neemt op een streaming dienst behoren ondertitels gewoon in sync te zijn. Netflix, Disney+, Prime Video, Apple TV+ gaan alle goed. Alleen SST op zowel Apple TV als iPad zijn niet in sync. Volgens mij is het wel eerder 0,5-1 sec. ipv 1-2 sec. In ieder geval super irritant. Ik had eerder gelezen dat andere Apple TV gebruikers er geen last van hebben. Ik kan me dat eerlijk gezegd niet voorstellen. Volgens mij is het eerder dat sommige het niet als hinderlijk ervaren/het gewoon niet zien. Hetzelfde met als framerate niet goed is (soms licht schokkerig beeld). Sommigen zien dat echt niet.
Ik heb het op alle platforms dus denk dat mensen dit niet merken of het voor lief nemen. Maar blijf het vreemd vinden, het is vaak gewoon eigen content of content die ook op andere streamers staat waar het wel goed te zien is, dus misschien iets technisch of gewoon handmatig geklungel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nee bij sommigen is het echt beter. In het begin had ik het ook bij enkele films/series. Lang niet bij alle. Maar op het laatst had ik het bij niks meer wat ik keek. En ja ik heb er echt een hekel aan. De ondertiteling moet gewoon exact beginnen als er gesproken wordt, anders is het vervelend.

offtopic:
Het kan overigens nog erger. Van de week had ik bij MGM+ van amazon video een vertraging van het beeld van meer dan 3 seconden. (ondertiteling liep dus voor) :D Ik wilde weten wat er in die aflevering gebeurde. Maar hat was echt bijna onvolgbaar.

[ Voor 30% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-04-2024 19:29 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rverheij
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10:45
rverheij schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 16:35:
Zowaar Star Trek Discovery S4E3 in dolby 5.1 op m’n Apple TV. Voor het eerst!
Helaas minder geluk bij S5, daar weer het oude vertrouwde PCM2.0 :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-05 06:31
Een wonder, diegene die bij Skyshowtime achter de knoppen zit werd wakker en ik zie nu EP2 en EP3 van Discovery S5.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:34
Hey allemaal,

(Sorry als dit onderwerp/probleem hier al ergens besproken is)

Ik heb sinds kort het probleem, dat Sky Showtime op mijn telefoon (Samsung A52) geen ondertiteling meer geeft.
Als ik dezelfde serie (zelfde aflevering) op mijn tv aan zet, kan ik wel gewoon ondertitels aanzetten en zien.
Switch ik dan weer naar mijn telefoon: geen NL ondertiteling en ik kan 'm ook niet aanzetten.

Probleem is ergens dit weekend begonnen, daarvoor werkte het gewoon.

Ik heb geen telefoon update gehad ofzo (en voor zover ik weet is Sky Showtime ook niet ge-update)

Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Bloedvat schreef op maandag 22 april 2024 @ 21:14:
Hey allemaal,

(Sorry als dit onderwerp/probleem hier al ergens besproken is)

Ik heb sinds kort het probleem, dat Sky Showtime op mijn telefoon (Samsung A52) geen ondertiteling meer geeft.
Als ik dezelfde serie (zelfde aflevering) op mijn tv aan zet, kan ik wel gewoon ondertitels aanzetten en zien.
Switch ik dan weer naar mijn telefoon: geen NL ondertiteling en ik kan 'm ook niet aanzetten.

Probleem is ergens dit weekend begonnen, daarvoor werkte het gewoon.

Ik heb geen telefoon update gehad ofzo (en voor zover ik weet is Sky Showtime ook niet ge-update)

Iemand enig idee?
Ik heb even snel gekeken naar de app op mijn Samsung S22 Ultra, heb het zelfde probleem, denk dat het een probleem bij Skyshowtime zelf is. Is dat ik zelden op me telefoon kijk dat het me nog niet opgevallen is. Zal de update even in de gaten houden en anders kijk ik of ik eens contact met hun opneem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:10

Gaitman

The Real One

Net hier ook even gecheckt S23U. Maar de ondertiteling werkt nog. Zag wel dat er een update van SkyShowtime is van gisteren. Die ook geïnstalleerd maar de ondertiteling blijft werken. Mogelijk even kijken of er nu een update is bij jullie van SkyShowtime?

[ Voor 8% gewijzigd door Gaitman op 23-04-2024 09:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ja hier ook, 2 uur geleden een update gedownload, dus vlak na mijn post toen hij aan de lader ging. Er staat bij omschrijving van update, bugs opgelost. Bij mij werkt het nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Hier klant van het eerste uur, dus met levenslange korting.
En not amused, sinds vandaag krijg ik reclame te zien, vlak voor de start van ELKE aflevering.
Het gaat om reclame voor eigen content, maar is evengoed reclame.
De duur varieert van 5 tot 20 seconden per reclame (van wat ik tot nu toe heb gezien).

Zojuist nog even mijn abonnement gechecked, en ben zo te zien wel correct overgezet, heb een Plus abonnement zonder reclame.
Hopelijk gaat het om een fout, en wordt dit nog gecorrigeerd...

[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 23-04-2024 12:59 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 15:05
KillerBee schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 12:58:
Zojuist nog even mijn abonnement gechecked, en ben zo te zien wel correct overgezet, heb een Plus abonnement zonder reclame.
Kan ook een "bug" zijn die men alleen oplost als er voldoende over geklaagd wordt. Gewoon lekker invoeren dus, en pas als er teveel weerstand is weer terugdraaien. I.p.v. het alleen hier te posten zou ik het ook vooral ook bij SST zelf melden / klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
RobertMe schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:13:
[...]

Kan ook een "bug" zijn die men alleen oplost als er voldoende over geklaagd wordt. Gewoon lekker invoeren dus, en pas als er teveel weerstand is weer terugdraaien. I.p.v. het alleen hier te posten zou ik het ook vooral ook bij SST zelf melden / klagen.
Volgens mij zijn de voorwaarden juist aangepast dat alle abonnement previews hebben, en reclame alleen het basis abonnement:
Omvat mogelijk promotionele trailers voor SkyShowtime-films en -series.
Al vind ik preview ook een vorm van reclame.. en de eerste die ik het kreeg zat meteen een grote spoiler in over een andere serie.

[ Voor 13% gewijzigd door Deezers op 23-04-2024 16:51 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:34
Linksquest schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 12:21:
Ja hier ook, 2 uur geleden een update gedownload, dus vlak na mijn post toen hij aan de lader ging. Er staat bij omschrijving van update, bugs opgelost. Bij mij werkt het nu weer.
Zojuist ook even de update erop gezet en inderdaad opgelost nu (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

KillerBee schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 12:58:
Hier klant van het eerste uur, dus met levenslange korting.
En not amused, sinds vandaag krijg ik reclame te zien, vlak voor de start van ELKE aflevering.
Het gaat om reclame voor eigen content, maar is evengoed reclame.
De duur varieert van 5 tot 20 seconden per reclame (van wat ik tot nu toe heb gezien).

Dat is mij inderdaad ook opgevallen, iets dat ik ook bij Prime vaker zie, hopelijk inderdaad een fout of een optie om dit uit te zetten, aangezien het een soort van reclame is van eigen content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Bloedvat schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 17:01:
[...]

Zojuist ook even de update erop gezet en inderdaad opgelost nu (y)
Gelukkig, veel kijk plezier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik had eens voor de grap contact opgenomen met Skyshowtime, met de vraag of ik previews kon uitzetten, dit was het antwoord.
Mijn excuses, vanaf nu is de optie om promo's uit te schakelen niet beschikbaar. Ik heb je feedback echter genoteerd en met ons gedeeld, zodat zij kunnen controleren of er in de toekomst een optie beschikbaar zal zijn.
Dus voor nu nog niet helaas, maar als we met genoeg man klagen, misschien dat het straks wel kan, voor nu kunnen we alleen maar hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Linksquest schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:54:
Ik had eens voor de grap contact opgenomen met Skyshowtime, met de vraag of ik previews kon uitzetten, dit was het antwoord.

[...]

Dus voor nu nog niet helaas, maar als we met genoeg man klagen, misschien dat het straks wel kan, voor nu kunnen we alleen maar hopen.
Ik betwijfel het, zie hierboven. Ze hebben het niet voor niks in de voorwaarden opgenomen. Volgens SST zijn promo's voor eigen programma's toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Klopt, maar ik zou het fijn vinden als je het kunt uitzetten, ik heb ook specifiek in de melding die ik gemaakt hebt genoemd dat ik spoilers zag van een serie die ik nog moest gaan kijken, in mijn geval iets van Star Trek Discovery. Niet geschoten is altijd mis lijkt mij, een voorwaarde kan altijd aangepast worden als genoeg mensen het kenbaar maken, maar had gewoon zo iets van ik probeer het eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:32
Ik zie op de accountpagina dat we de "Plus" (geen reclame) optie uit kunnen vinken (bij "Abonnement wijzigen").
Maar die is ook levenslang halve prijs. Zou die later als de reclame toch te irritant is dan twee keer zoveel gaan kosten om weer aan te zetten? Iemand met halve-prijs-abo die al geprobeerd heeft "Plus" uit te vinken?

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik heb dat nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Hmm, het Plus gedeelte wordt nu schijnbaar apart in rekening gebracht.

€2,99 en €1,50 (Plus) nu als 2 aparte afschrijvingen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
hardware-lover schreef op donderdag 25 april 2024 @ 21:03:
Hmm, het Plus gedeelte wordt nu schijnbaar apart in rekening gebracht.

€2,99 en €1,50 (Plus) nu als 2 aparte afschrijvingen.
Precies, dat bedoelde ik twee posts boven de jouwe. Maar ik vraag me dus af of je, als je het uit zet, ook nog terug kan voor de halve prijs...

Edit: en hoe erg is die reclame? Is het zo erg als bij Youtube of is het alleen een trailertje voordat je iets start? Iemand al ervaring met die reclame?

[ Voor 16% gewijzigd door Exar op 25-04-2024 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Exar schreef op donderdag 25 april 2024 @ 21:41:
[...]

Precies, dat bedoelde ik twee posts boven de jouwe. Maar ik vraag me dus af of je, als je het uit zet, ook nog terug kan voor de halve prijs...

Edit: en hoe erg is die reclame? Is het zo erg als bij Youtube of is het alleen een trailertje voordat je iets start? Iemand al ervaring met die reclame?
Het Standaard met reclame-abonnement wordt een premium ervaring, met gemiddeld vier tot vijf minuten reclame per uur.

Ze maken er een puinhoop van, alle streamingsdiensten. Ze doen niet eens moeite om te laten merken dat alles om extra geld draait. Op de support page staat al een melding over een nieuw facturatiesysteem, maar de link werkt niet... Hadden ze het advertentie model niet geïntroduceerd had je nog gewoon 1 afschrijving gehad :') maak het abonnement dan gewoon duurder. Nu heb je ook nog standaard Skyshowtime previews vooraf een aflevering, inderdaad spoiler gevoelig. Niemand zit op deze previews te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Exar schreef op donderdag 25 april 2024 @ 21:41:

Trailertje. En blijkbaar vandaag sowieso niet bij iedere start van media.

Ik dacht, ik zal eens kijken hoelang de teller terugloopt (wat gisteren zichtbaar was), maar nu, direct afspelen wat ik heb gekozen. 3 verschillende geprobeerd, 3x geen info over ander media.

Of ze hebben iets gewijzigd, of het gaat vrij willekeurig.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Er schijnt in juni en juli Nederlandse content van de NPO zoals Penoza en Oorlogswinter naar Skyshowtime te komen, mede omdat ze verplicht zijn Nederlandse producties aan te bieden. Maar waarom steeds dezelfde Nederlandse producties die ook al op de andere streamers staan..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Deezers schreef op zondag 28 april 2024 @ 18:27:
Er schijnt in juni en juli Nederlandse content van de NPO zoals Penoza en Oorlogswinter naar Skyshowtime te komen, mede omdat ze verplicht zijn Nederlandse producties aan te bieden. Maar waarom steeds dezelfde Nederlandse producties die ook al op de andere streamers staan..
Met lage kosten voldoen aan wetgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Hm, ondertiteling is bij mij ineens wit op een wit vlak, dus onleesbaar... En nergens settings oid te vinden...?

EDIT: op Chromecast 4K.

[ Voor 11% gewijzigd door Willybubba op 28-04-2024 19:48 ]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Willybubba schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:26:
Hm, ondertiteling is bij mij ineens wit op een wit vlak, dus onleesbaar... En nergens settings oid te vinden..?
Altijd handig om gelijk te vermelden op welke wijze je naar SST kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zag net dat er ipv 2,99 en 1,50 euro is afgeschreven door sst, ipv de 3,49 euro die normaal wordt afgeschreven. Anderen hetzelfde?

Edit: ik zie dat het een Plus abonnement is zonder reclame. Is dat een vooruitgang of een ordinaire prijsverhoging zoals de trend is momenteel. :')

[ Voor 36% gewijzigd door darkdesign op 30-04-2024 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsie030
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:49
Deze rare praktijken ben ik niet van gediend, ook al is het maar €1,50.
Ondanks de 'life time' korting gelijk opgezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

RobertMe schreef op dinsdag 23 april 2024 @ 13:13:
[...]

Het lijkt te zijn teruggedraaid, de reclame voor eigen content voor elke aflevering, vandaag namelijk zonder reclame kunnen kijken.
Gelukkig luisteren ze dan wel naar dergelijke klachten.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hv08
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-05 21:38
marsie030 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 15:43:
Deze rare praktijken ben ik niet van gediend, ook al is het maar €1,50.
Ondanks de 'life time' korting gelijk opgezegd.
Eind februari is hier een mail over verstuurd door Sky. Misschien nog even terugzoeken (of in de spambox)?

Deze dus https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/78285386

[ Voor 9% gewijzigd door hv08 op 30-04-2024 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Maar is het nu een prijsverhoging waar je nog steeds 50% korting op krijgt? Of krijg je 50% korting over "Standaard" en betaal je de volle prijs voor de "Plus" 'addon'? Mijn interpretatie was in ieder geval het eerste. En dat er prijsverhoging(en) zouden komen viel natuurlijk te verwachten. Als we nu wel de volle mep betalen voor het "reclame vrij" (/Plus) deel is dat IMO wel een naaistreek.

Edit:
"Standaard Plus" kost nu dus €8,99. En ze hebben vandaag bij mij €4,49 afgeschreven. 50% korting over het totaalbedrag dus. Ik vind het "prima" (/vind het nog steeds een waardeloze dienst waar ik eigenlijk niks op kijk).

[ Voor 22% gewijzigd door RobertMe op 30-04-2024 16:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hv08
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 28-05 21:38
RobertMe schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:10:
Maar is het nu een prijsverhoging waar je nog steeds 50% korting op krijgt? Of krijg je 50% korting over "Standaard" en betaal je de volle prijs voor de "Plus" 'addon'? Mijn interpretatie was in ieder geval het eerste. En dat er prijsverhoging(en) zouden komen viel natuurlijk te verwachten. Als we nu wel de volle mep betalen voor het "reclame vrij" (/Plus) deel is dat IMO wel een naaistreek.
Staat in de mail toch?

Maandelijks Altijd voor de helft van de prijs
Huidig: 3,49 € per maand
Met ingang van 23 april 2024: 4,49 € per maand

Aangezien het nieuwe abo 8,99 is klopt dat toch? 50% korting dus op het nieuwe Plus abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsie030
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:49
hv08 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:02:
[...]

Eind februari is hier een mail over verstuurd door Sky. Misschien nog even terugzoeken (of in de spambox)?

De mail had ik inderdaad gemist. Het gaat mij om de praktijken om een dienst eerst te verslechteren om daarna een premium abonnement erboven te zetten. Ik weet ze zijn niet de enige die het doen en het is ook maar €1,50 maar het eind is zoek. Nog even en we gaan naar pay per view met reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
marsie030 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 17:03:
[...]

De mail had ik inderdaad gemist. Het gaat mij om de praktijken om een dienst eerst te verslechteren om daarna een premium abonnement erboven te zetten. Ik weet ze zijn niet de enige die het doen en het is ook maar €1,50 maar het eind is zoek. Nog even en we gaan naar pay per view met reclame.
Ze verslechteren jouw afgenomen dienst toch niet? Zoals bij vele diensten is de prijs gewoon omhoog gegaan. In jouw geval van 3,50 (7) naar 4,50 (9) euro. Daarnaast hebben ze een goedkopere variant met reclame geïntroduceerd. Ook dit conform concurrentie. In de VS hebben ze ook een Netflix variant met reclame voor 7 USD. Dit is goedkoper dan de goedkoopste versie in NL (8 euro) welke ook maar 1 stream heeft en 720p. In de VS twee streams en 1080p, maar wel reclame. Deze variant schijnt overigens vrij populair te zijn. Dus een ontwikkeling waar we niet aan ontkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

darkdesign schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 14:52:
Ik zag net dat er ipv 2,99 en 1,50 euro is afgeschreven door sst, ipv de 3,49 euro die normaal wordt afgeschreven. Anderen hetzelfde?
Ja hier ook, 2 aparte afschrijvingen, beetje raar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-05 20:08
hv08 schreef op dinsdag 30 april 2024 @ 16:02:
[...]

Dankjewel hiervoor _/-\o_
Heb die mail gemist of ik ben het gewoon helemaal vergeten...ik vroeg me inderdaad ook af waar die losse 1,50 vandaan kwam.
Nu weet ik het :) Prima wat mij betreft. Wij kijken hier nog genoeg op SST.

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoJeroen
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-04 21:30
Willybubba schreef op zondag 28 april 2024 @ 19:26:
Hm, ondertiteling is bij mij ineens wit op een wit vlak, dus onleesbaar... En nergens settings oid te vinden...?

EDIT: op Chromecast 4K.
Bij mij op mijn Chromecast met Google TV dus wit op zwarte achtergrond, ook best irritant.
De kleurinstellingen van de ondertiteling kan je op de webversie van Skyshowtime aanpassen. Deze aanpassingen komen wel door op mijn Android telefoon, op mijn LG tv, op mijn Ziggo Next Mini, maar dus niet in de app op mijn Chromecast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:13
Linksquest schreef op woensdag 1 mei 2024 @ 13:31:
[...]

Ja hier ook, 2 aparte afschrijvingen, beetje raar inderdaad.
Misschien dat het dan minder opvalt dat het een euro meer is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Wij krijgen sinds een week regelmatig reclame voor andere SST content voor het starten van de stream die we willen kijken. Terwijl we dus betalen voor "Plus", waar geen reclame in zou zitten...
Slechte aflopende zaak dit. Ze zijn net op tijd met ST: Discovery, anders hadden we al lang opgezegd.

Maar hoe kan zo'n streaming dienst denken dat het een goed idee is om klanten die betalen voor geen reclame toch reclame to pushen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Exar schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 16:00:
Wij krijgen sinds een week regelmatig reclame voor andere SST content voor het starten van de stream die we willen kijken. Terwijl we dus betalen voor "Plus", waar geen reclame in zou zitten...
Slechte aflopende zaak dit. Ze zijn net op tijd met ST: Discovery, anders hadden we al lang opgezegd.

Maar hoe kan zo'n streaming dienst denken dat het een goed idee is om klanten die betalen voor geen reclame toch reclame to pushen? :/
SST maakt onderscheid tussen reclame en trailers. Alle abonnementen hebben nu SST-trailers, reclame krijg je alleen bij het basis abonnement. Pas wel op, sommige trailers geven ook spoilers weg voor toekomstige seizoenen... Dus niet erg handig nee.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
Die 10 seconden reclame voordat film / serie begint is eigenlijk best fijn. Tegen de tijd dat de reclame gedaan is is de app er ook achter dat ik een internetverbinding heb die een hogere resolutie dat 16x9 pixels aan kan.

/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

RobertMe schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 19:19:
Die 10 seconden reclame voordat film / serie begint is eigenlijk best fijn. Tegen de tijd dat de reclame gedaan is is de app er ook achter dat ik een internetverbinding heb die een hogere resolutie dat 16x9 pixels aan kan.

/s
Ze hebben de cyclus ook aangepast, viel me op, in vergelijking met toen ze er net mee begonnen, toen kreeg je voor het begin van elke(!) aflevering zo'n reclame.

Nu is het gelukkig nog maar 1x per dag, in elk geval van wat ik heb gemerkt tot nu toe
(hierdoor dacht ik eerst dat ze het helemaal hadden verwijderd, maar dat is dus helaas niet het geval; ik vind de reclame namelijk wel een vervelend ding :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
KillerBee schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 05:15:
Nu is het gelukkig nog maar 1x per dag, in elk geval van wat ik heb gemerkt tot nu toe
Lijkt eerder 1x per activeren app of iets dergelijks te zijn. Want ik heb gisteren 3x gekeken (dat was incl. Nvidia Shield uit => aan) en alle drie de keren reclame. Stoppen met een aflevering en de app niet verlaten lijkt daarna wel meteen te starten zonder reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-05 20:08
KillerBee schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 05:15:
[...]

Ze hebben de cyclus ook aangepast, viel me op, in vergelijking met toen ze er net mee begonnen, toen kreeg je voor het begin van elke(!) aflevering zo'n reclame.

(hierdoor dacht ik eerst dat ze het helemaal hadden verwijderd, maar dat is dus helaas niet het geval; ik vind de reclame namelijk wel een vervelend ding :P )
Ik heb gisteren een seizoen van Star Trek Discovery gebinged en kreeg voor elke nieuwe aflevering begon reclame voor hun eigen content.
In mijn beleving was dat voorheen toch minder.

Heb gekeken op mijn laptop via een browser dus misschien maakt dat verschil t.o.v. een app? :?

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

RobertMe schreef op donderdag 16 mei 2024 @ 06:39:
[...]

Lijkt eerder 1x per activeren app of iets dergelijks te zijn. Want ik heb gisteren 3x gekeken (dat was incl. Nvidia Shield uit => aan) en alle drie de keren reclame. Stoppen met een aflevering en de app niet verlaten lijkt daarna wel meteen te starten zonder reclame.
Ik gebruik de Apple Tv, gisteren nog twee keer gebruikt, 1x in de ochtend (met 1x reclame), app gesloten en apparaat uitgezet, en 1x in de middag nog twee afleveringen gekeken, geen reclame meer in de middag.
Dit heb ik tot nu toe al een paar keer gehad.

Lijkt wel alsof ze verschillend omgaan met div. Tv's en mediaspelers o.i.d.

Ik heb exact hetzelfde met Prime Video: via de app op de LG Tv, bij elke aflevering reclame. Kijk ik via de AppleTv, echt nooit reclame 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:13
Deezers schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 16:23:
[...]

SST maakt onderscheid tussen reclame en trailers. Alle abonnementen hebben nu SST-trailers, reclame krijg je alleen bij het basis abonnement. Pas wel op, sommige trailers geven ook spoilers weg voor toekomstige seizoenen... Dus niet erg handig nee.
Ah oke dat is het dus nu snap ik het, eigenlijk het zelfde wat Prime video doet.
Ik krijg hier ook met regelmaat bij series trailers, dit vind ik nog niet zo erg (Zeker niet voor kleine bedrag wat prime kost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:20:
[...]

Ah oke dat is het dus nu snap ik het, eigenlijk het zelfde wat Prime video doet.
Ik krijg hier ook met regelmaat bij series trailers, dit vind ik nog niet zo erg (Zeker niet voor kleine bedrag wat prime kost).
Bij Prime vind ik het ook niet ergerlijk. Het betreft reclame voor eigen content, niet opeens een reclame van de AH of iets dergelijks. Ik weet niet of het bij SST ook kan, maar deze reclame kun je bij Prime ook snel overslaan. Je bent niet gedwongen om deze volledig te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
meesje schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:32:
[...]

Bij Prime vind ik het ook niet ergerlijk. Het betreft reclame voor eigen content, niet opeens een reclame van de AH of iets dergelijks. Ik weet niet of het bij SST ook kan, maar deze reclame kun je bij Prime ook snel overslaan. Je bent niet gedwongen om deze volledig te kijken.
Bij SST moet je ze af kijken (voor zover ik weet). Duren wel maar max 10 seconden (in ieder geval die wat ik gezien heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
meesje schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:32:
[...]

Eigenlijk nog niet een opgelet, maar zolang duren ze niet dus dat schaalt.
En inderdaad het is niet eens dat je reclame krijgt of shampoo ofzo :+ , gewoon korte trailer van hun eigen content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
Carlos0_0 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 18:46:
[...]

Eigenlijk nog niet een opgelet, maar zolang duren ze niet dus dat schaalt.
En inderdaad het is niet eens dat je reclame krijgt of shampoo ofzo :+ , gewoon korte trailer van hun eigen content.
Daar is ook niks mis mee, vind ik en inderdaad je kunt ze meteen skippen bij Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Carlos0_0 schreef op zaterdag 18 mei 2024 @ 17:20:
[...]

Alleen bevatten sommige trailers spoilers merk ik, daar lijkt niet op gefilterd. Ook als ik bijvoorbeeld de oude Frasier kijk krijg ik een promo voor de reboot, maar ik wil (nog) helemaal niet zien hoe de karakters er 20 jaar later uitzien. Volgens SST zou je maximaal 2 promo's per dag krijgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003

Aiii

何これ

Deezers schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 16:23:
[...]

Heb sinds vandaag (weer) SkyShowtime (via Ziggo), maar dit is wel weer een onnodige irritatie zeg. Unskippable trailers op je “Premium” abonnement is echt zoiets dat de conceptfase nog niet uit zou mogen komen, laat staan in productie moet worden genomen.

Het is dat ik er niet* voor hoef te betalen, maar dat soort dingen kun je toch echt niet doen op een betaalde service waar mensen extra betalen voor het niet hebben van advertenties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Ondertitels zijn op mijn apple tv heel slecht leesbaar,wat ik ook aanpas de subs blijven slecht.
Denk dat ik mijn abbo maar ga opzeggen,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ben zelf geen Star Trek fan maar blijft bijzonder dat een hoop ST content weer gaat verdwijnen op eigen platforms. Zullen wel weer ergens anders opduiken. Hoe moeilijk is het om eigen content gewoon permanent te laten staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deezers schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 15:19:
Ben zelf geen Star Trek fan maar blijft bijzonder dat een hoop ST content weer gaat verdwijnen op eigen platforms. Zullen wel weer ergens anders opduiken. Hoe moeilijk is het om eigen content gewoon permanent te laten staan?
Nou ja je wil er ook wat mee verdienen, als een Netflix graag Star Trek wil een tijd en er een dikke zak voor geld neerlegt ?.
Dan is ook niet zo gek als je dan even van jou service af moet halen, anders zal er minder reden zijn dat mensen een maandje Netflix nemen bijv(Of welke dienst dan ook).

Tevens is Star Trek op Netflix al even volgens mij op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
Deezers schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 15:19:
Wat gaat er verdwijnen dan van ST? En heb je daar een bron voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Exar schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 19:43:
[...]

Wat gaat er verdwijnen dan van ST? En heb je daar een bron voor?
Open Skyshowtime en tik een paar Star Trek titels aan waaronder Star Trek, Enterprise .. 12 dagen resterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Deezers schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:39:
[...]

Open Skyshowtime en tik een paar Star Trek titels aan waaronder Star Trek, Enterprise .. 12 dagen resterend.
waar zie je dat staan? ik zie bij enterprise niets staan van 12 dagen resterend

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Salvatron schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 22:57:
[...]

waar zie je dat staan? ik zie bij enterprise niets staan van 12 dagen resterend
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V5tLREps-UijhI2B_mnQ7qvf3qY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xPmj9tUMI1qFfWPhh5sJaog1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Dat is wel heel apart dat ze hun eigen series opeens weer van hun platform het halen zijn, viel me trouwens ook op met Top Gun Marveric, ook die staat op Netflix in plaats van Skyshowtime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dat is jammer, staat nog op mijn lijstje om te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
South Park duurt wel lang. Was bij de introductie al beloofd en stond de laatste maand ook onder persberichten, maar niks te zien. Zou het dan 1 juli worden? En dan niet weer een half jaar later er zomaar afhalen... Content is overigens een zooitje. Zag dat veel films van SST naar Netflix komen, dus zal wel een '1 jaar later' deal hebben afgesloten. En andere eigen content verdwijnt ook weer. Een 'verdwijnt binnenkort' categorie zal niet verkeerd zijn. Bij de content valt het niet op.

[ Voor 6% gewijzigd door Deezers op 20-06-2024 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars4i
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-03 10:06
Deezers schreef op vrijdag 7 juni 2024 @ 20:39:
[...]
Dit is zo te zien de app op je mobiel. Weet je of deze informatie ook te zien was op de website? Ik was een van de verdwenen series aan het kijken en ineens was de serie verdwenen :( .

Ik kijk 99% van de tijd via de LG-TV app en daarop was deze informatie niet te zien. Op de website kan ik het nu niet meer controleren, want de series zijn al weg. Geen zin om de app op mijn mobiel te installeren alleen om te zien of de series ooit gaan verdwijnen. Ik kijk "gratis" via Ziggo, anders had ik opgezegd.

Blijf het vreemd vinden dat ze hun eigen series er weer vanaf halen. Dat Netflix/andere streamer ze ook wil uitzenden OK. Maar dat hoeft toch niet exclusief te zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nu eindelijk ook officieel beschikbaar voor Amazon Fire TV: https://www.amazon.com/dp/B09YJ6317G/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-05 18:29
TexMex schreef op woensdag 26 juni 2024 @ 18:31:
Nu eindelijk ook officieel beschikbaar voor Amazon Fire TV: https://www.amazon.com/dp/B09YJ6317G/.
Met ondersteuning voor 4k en Atmos of dat niet }:O

Las het nieuws net elders en lijkt niet meer dan een "in-app" purchase bij prime.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
B-Bandit schreef op donderdag 27 juni 2024 @ 23:44:
Las het nieuws net elders en lijkt niet meer dan een "in-app" purchase bij prime.
Nee hoor, dat nieuws staat hier los van. De 'echte' SkyShowtime-app is inmiddels wel degelijk beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Gebruikt iemand Upflix? Als ik naar de 'binnenkort verwijderd' tab ga zie ik veel content voor september en oktober op de lijst maar in de app van Skyshowtime zelf staat er nog niks bij de titels. Ook voor bijvoorbeeld volgende week staat er geen verdwijnlabel bij Babylon en Gelaarsde Kat. Dus weet niet hoe betrouwbaar die info is, maar de Skyshowtime app is zelf ook onbetrouwbaar genoeg. Blijft dus vervelend steeds dat veel content elk jaar wisselt, zelfs op het hoofdplatform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik gebruik zelf die app niet, maar wat jij opnoemt dat bij SkyShowtime best snel al eigen content elders onder brengt. In sommige gevallen vond ik het niet erg, zoals bij Top Gun Marvic, die ik op Netflix heb kunnen kijken in betere kwaliteit dan op Skyshowtime, maar je sluit een abonnement af en alles verdwijnt super snel, beetje raar.

Is dat ik die levenslange korting heb, want anders inderdaad ook overwogen het op te zeggen, want momenteel kijk ik er eigenlijk helemaal niet na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Linksquest schreef op maandag 1 juli 2024 @ 07:06:
Ik gebruik zelf die app niet, maar wat jij opnoemt dat bij SkyShowtime best snel al eigen content elders onder brengt. In sommige gevallen vond ik het niet erg, zoals bij Top Gun Marvic, die ik op Netflix heb kunnen kijken in betere kwaliteit dan op Skyshowtime, maar je sluit een abonnement af en alles verdwijnt super snel, beetje raar.

Is dat ik die levenslange korting heb, want anders inderdaad ook overwogen het op te zeggen, want momenteel kijk ik er eigenlijk helemaal niet na.
NOu ja supersnel series blijven wel langere tijd staan, maar in geval van Topgun heeft die een jaar op SKyshowtime gestaan(Voor dat die naar Netflix kwam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Maar een jaar is niks, zeker niet als je nog naam moet opbouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Linksquest schreef op maandag 1 juli 2024 @ 08:59:
Maar een jaar is niks, zeker niet als je nog naam moet opbouwen.
Waarschijnlijk heeft Netflix een deal dat ze nieuwe films van Skyshowtime na een jaar krijgen. En dan waarschijnlijk weer voor 1-2 jaar op Netflix en dan weer terug naar Skyshowtime. Niet echt overzichtelijk allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Deezers schreef op maandag 1 juli 2024 @ 15:36:
[...]

Waarschijnlijk heeft Netflix een deal dat ze nieuwe films van Skyshowtime na een jaar krijgen. En dan waarschijnlijk weer voor 1-2 jaar op Netflix en dan weer terug naar Skyshowtime. Niet echt overzichtelijk allemaal.
Welke deal er is gesloten, is mij niet bekend. In ieder geval mooi dat nieuwe Paramount films ook bij Netflix verschijnen, want dan wel 4K beeld en Atmos geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:22
Crash schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 09:36:
[...]

[...]

Helaas, seizoen 7 is verdwenen ;( 1 t/m 6 staan er nog wel op.
Kakzooi, ik had nog 3 afleveringen te gaan :( :P Hopelijk komt het laatste seizoen ooit nog eens terug of ergens anders beschikbaar.
Een jaar later, maar seizoen 7 (Ray Donovan) staat er eindelijk weer op *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inze
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:00
Crash schreef op maandag 1 juli 2024 @ 21:00:
[...]

Een jaar later, maar seizoen 7 staat er eindelijk weer op *O*
Misschien handig om te zeggen waarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik had 'm zelf al in de bios gezien maar blijft gek dat Babylon inderdaad vanaf vandaag niet meer op Skyshowtime staat en nu bij Netflix te zien is, zonder verdwijnaankondiging vermelding bij Skyshowtime via de app of site de laatste tijd. Dat stoort mij nog het meeste: geen adequate openheid over titels die vertrekken. Via Upflix zag ik het wel staan maar toch raar dat zij het wel weten maar Skyshowtime dus zelf nergens een melding heeft staan bij de content. Alle nieuwe films lijken dus na 1 jaar te vertrekken naar Netflix (inderdaad wel in 4K) en dan waarschijnlijk over een jaar weer terug naar Skyshowtime.. een film missen gaat nog wel maar vooral bij series is het vervelend als ie zonder melding vooraf ineens is verdwenen.

30 Rock staat nu op Skyshowtime zag ik. Maar ja, voor hoe lang? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deezers schreef op zaterdag 6 juli 2024 @ 10:18:
Ik had 'm zelf al in de bios gezien maar blijft gek dat Babylon inderdaad vanaf vandaag niet meer op Skyshowtime staat en nu bij Netflix te zien is, zonder verdwijnaankondiging vermelding bij Skyshowtime via de app of site de laatste tijd. Dat stoort mij nog het meeste: geen adequate openheid over titels die vertrekken. Via Upflix zag ik het wel staan maar toch raar dat zij het wel weten maar Skyshowtime dus zelf nergens een melding heeft staan bij de content. Alle nieuwe films lijken dus na 1 jaar te vertrekken naar Netflix (inderdaad wel in 4K) en dan waarschijnlijk over een jaar weer terug naar Skyshowtime.. een film missen gaat nog wel maar vooral bij series is het vervelend als ie zonder melding vooraf ineens is verdwenen.

30 Rock staat nu op Skyshowtime zag ik. Maar ja, voor hoe lang? :)
Ik kwam hem inderdaad tegen vandaag toen ik https://nieuwdezeweek.nl/ bekeek bij Netflix, heb hem daar eens toegevoegd aan het lijstje.
Ik had hem nog niet gezien eens kijken of het wat is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Je kunt nu twee maanden een abonnement nemen voor 1,99 euro p/m ipv 8,99. Deze actie loopt tot 4 augustus.
Net even gekeken op JustWatch maar het aanbod vind ik nog niet veel veranderd. Alleen Oppenheimer zou ik wel willen zien. Maar die zal ongetwijfeld in betere kwaliteit wel bij Netflix verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
meesje schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 08:42:
Je kunt nu twee maanden een abonnement nemen voor 1,99 euro p/m ipv 8,99. Deze actie loopt tot 4 augustus.
Net even gekeken op JustWatch maar het aanbod vind ik nog niet veel veranderd. Alleen Oppenheimer zou ik wel willen zien. Maar die zal ongetwijfeld in betere kwaliteit wel bij Netflix verschijnen.
Kwa series zijn ze niet heel sterk nee, ik heb alleen Star Trek New Worlds en Stalone Tulsa King erop staan.
Maar ze moeten het wel vaak van de films meer hebben voor mij dan, al moet ik zeggen ook al een tijdje geen film meer gekeken erop heb.

Oppenheimer kan tevens wel 20min korter :+, heb hem in de bios gezien wat een lange film niet normaal haha.
Het is geen slechte film hoor verder, maar voor hoe het verhaal gaat. en ze alles overbrengen duurt het mij gewoon te lang.

[ Voor 7% gewijzigd door Carlos0_0 op 19-07-2024 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 08:55:
[...]

Kwa series zijn ze niet heel sterk nee, ik heb alleen Star Trek New Worlds en Stalone Tulsa King erop staan.
Maar ze moeten het wel vaak van de films meer hebben voor mij dan, al moet ik zeggen ook al een tijdje geen film meer gekeken erop heb.

Oppenheimer kan tevens wel 20min korter :+, heb hem in de bios gezien wat een lange film niet normaal haha.
Het is geen slechte film hoor verder, maar voor hoe het verhaal gaat. en ze alles overbrengen duurt het mij gewoon te lang.
Halo had ik ook nog wel interessant gevonden, maar…
.geek: Paramount annuleert Halo-serie na twee seizoenen

SST is echt een van de slechtste streaming diensten.

[ Voor 3% gewijzigd door meesje op 19-07-2024 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
meesje schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:12:
[...]

Halo had ik ook nog wel interessant gevonden, maar…
.geek: Paramount annuleert Halo-serie na twee seizoenen

SST is echt een van de slechtste streaming diensten.
Dat krijg je met een Amerikaans bedrijf. Als er bezuinigd moet worden of overnames zijn worden grote projecten heel snel geannuleerd. Zag je ook bij HBO en Discovery met de samenvoeging, kijkcijfers tellen al niet meer. Of zelfs films die al klaar zijn gewoon nooit meer uitbrengen. Sowieso is het tijdperk van lange seizoenen sinds het streamerstijdperk uitgestorven. Als het geen miniserie is moet je niet gek staan te kijken als het na 2 seizoenen ineens klaar is zonder goede afronding.

Ik heb trouwens nooit een antwoord gehad wanneer South Park komt, desondanks het bij de launch al was aangekondigd en vorige maand zelfs onder persberichten stond dat South Park te streamen is.

De belabberde 1080p kwaliteit valt trouwens steeds meer op. Het lijkt alsof er door de app nog een extra laagje overheen zit waardoor het heel goedkoop overkomt. En dat in combinatie met de onbetrouwbare content verwijdering en geen verwijderalert.. het is dat ik de helft betaal. Maar mochten ze ooit een 4k abonnement zonder korting introduceren zal het wel klaar zijn.

Ze hebben zelf ook niet door hoe belabberd de content is. Will and grace staat al een jaar op 5 seizoenen. Videoland heeft sinds deze week gewoon alle 8 seizoenen online staan.

Alle klachten over missende content en ondertiteling ingediend door mij zijn ook nooit opgelost.

[ Voor 8% gewijzigd door Deezers op 19-07-2024 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:37
Deezers schreef op vrijdag 19 juli 2024 @ 11:58:
[...]

Ze hebben zelf ook niet door hoe belabberd de content is. Will and grace staat al een jaar op 5 seizoenen. Videoland heeft sinds deze week gewoon alle 8 seizoenen online staan.
Will and Grace staan ook met 8 seizoenen op Prime.

Ik had verwacht dat series fors uitgebreid zou worden op Sky na de prijsverhoging, maar sinds ik weg ben bij Sky is het volgens mij alleen maar afgenomen, NCIS is weg, Blue Bloods is weg, FBI is nog maar 1 seizoen te zien CSI is weg. Ik vind het echt bizar dat zo'n bedrijf die zoveel goede series bezit amper wat op de eigen streamingsdiensten heeft staan. Sommige zijn helemaal nergens te zien. Het is echt een bittere teleurstelling dat Sky, het had een goede concurrent van Disney en HBO kunnen zijn maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Blijft toch een zooitje die content. Serie 'I hate Suzie' seizoen 1 gaat verdwijnen op Skyshowtime, maar is eigenlijk een Max original maar staat dan weer niet op HBO Max bij ons. Seizoen 2 staat nergens. Helpt ook niet mee dat andere streamers soms de gecancelde series van andere streamers overneemt en voor een nieuw seizoen verlengd.

M3gan staat nu weer op Netflix en is bij Skyshowtime verdwenen. Je moet tegenwoordig alles bij release kijken want voor je het weet is het weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deezers schreef op dinsdag 23 juli 2024 @ 12:42:
Blijft toch een zooitje die content. Serie 'I hate Suzie' seizoen 1 gaat verdwijnen op Skyshowtime, maar is eigenlijk een Max original maar staat dan weer niet op HBO Max bij ons. Seizoen 2 staat nergens. Helpt ook niet mee dat andere streamers soms de gecancelde series van andere streamers overneemt en voor een nieuw seizoen verlengd.

M3gan staat nu weer op Netflix en is bij Skyshowtime verdwenen. Je moet tegenwoordig alles bij release kijken want voor je het weet is het weer weg.
Sowieso duurt het lang ookj bij Hbo af en toe voor er iets op komt, ik zou graag Young Shelden eens willen afkijken bijv.
Die is vorig jaar februari begonnen laatste seizoen in amerika, in mei de laatste aflevering maar is nog nergens te bekijken.
Als na 1,5 jaar nog niet eens uitbreiding is naar meerdere landen vind ik toch wel lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:05

Sorcerer8472

Mens sana?

Linksquest schreef op maandag 1 juli 2024 @ 07:06:

Is het niet alsnog goedkoper om op te zeggen dan?

Ik dacht zelf staan om nog eens 2 maanden te gaan kijken voor die paar euro in totaal. Even Star Trek inhalen. Staat Discovery er niet intussen ook al op? :p

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Sorcerer8472 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 23:14:
[...]

Ik dacht zelf staan om nog eens 2 maanden te gaan kijken voor die paar euro in totaal. Even Star Trek inhalen. Staat Discovery er niet intussen ook al op? :p
Discovery staat op Skyshowtime ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Sorcerer8472 schreef op woensdag 24 juli 2024 @ 23:14:
[...]

Er zijn nog wel wat series die ik wil gaan kijken, net als bepaalde films die ik toch wel kijk. Maar dat probleem hebben wij ook met HBO Max, kijken daar ook minder na, voornamelijk Netflix kijken wij.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Vandaag toch maar eens gekozen mijn altijd korting 50% te beëindigen. Die €4,50 per maand vind ik het nog niet eens waard voor de beschikbare content. Die prijs van €9,00 kan ik er al helemaal niet in zien.

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Zeehond schreef op donderdag 25 juli 2024 @ 19:24:
Vandaag toch maar eens gekozen mijn altijd korting 50% te beëindigen. Die €4,50 per maand vind ik het nog niet eens waard voor de beschikbare content. Die prijs van €9,00 kan ik er al helemaal niet in zien.
Ik heb zelf gisteren weer een serie in mijn kijklijst gezet en met het gezin Twister gekeken, die toevallig bij hun stonden. Maar ik snap je wel, ze lopen op echt veel punten gewoon achter en content verdwijnt soms te snel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14:19
Jullie hebben vast gehoord dat Skyshowtime nu ook via Prime Video te kijken is.

Heeft iemand dit toevallig geprobeerd en hoe is het daar met zaken als videokwaliteit, audiokwaliteit en synchroon lopen van de subs? Loopt dit beter via de prime app of word je gewoon doorgelust naar de skyshowtime app?

En volgens mij is het niet mogelijk om je abo gegevens via prime gewoon in te vullen toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
Qpido80 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:32:

Heeft iemand dit toevallig geprobeerd en hoe is het daar met zaken als videokwaliteit, audiokwaliteit en synchroon lopen van de subs? Loopt dit beter via de prime app of word je gewoon doorgelust naar de skyshowtime app?

En volgens mij is het niet mogelijk om je abo gegevens via prime gewoon in te vullen toch?
Nope had ik niet gehoord nog :), maar nu wel. maar ik houd het liever gescheiden allemaal(Dan van alles aan elkaar te gaan koppelen aan elkaar).
Maar goed handig om te weten bedankt :).

[ Voor 4% gewijzigd door Carlos0_0 op 08-08-2024 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:05

Sorcerer8472

Mens sana?

Heb nu ook weer even SkyShowtime.

De app voor Android TV is flink verbeterd gelukkig.

Ondertiteling in het Engels loopt wel nog een seconde ofzo voor en de tracks waarbij hij English 5.1 zegt lijken gewoon stereo te zijn. Zijn er anderen die dit ook zien? Ik merk ook dat ik telkens volume omhoog en omlaag zit bij te stellen, dus vermoed dat ze de audio ook nog steeds aanpassen ipv alleen encoderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Sorcerer8472 op 10-08-2024 11:20 ]

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Qpido80 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 14:32:

Ik heb eens gekeken of ik het kan koppelen, niet dat ik het wil maar volgens mij gaat het niet.
Ik kom iedere keer uit start je 7 dagen gratis proef versie van skyshowtime, en druk daar liever niet op. aangezien ik al betaal voor skyhowtime.

Ik ben benieuwd in hoelang deze partnership blijft, en of Amazon gewoon geen oogje heeft in overname op skyshowtime.
Dat dit gewoon de 1ste stappen zijn, goed 1ne kant als gebeurt 1 dienst minder(op zich ook wel eens fijn). andere kant kan prime weer de prijzen verhogen.

Wat ik wel apart vind als ik nu Knuckles zoek in prime zie ik alle afleveringen, dus het lijkt dat ik ze daar allemaal zou kunnen kijken(Indien ik of andere manier skyshowtime koppel via prime).
Echter als ik kijk in Skyshowtime app zie ik maar 1 aflevering, en dat de volgende elke aankomende zaterdag pas komt(Dat is wel apart).

[ Voor 14% gewijzigd door Carlos0_0 op 09-08-2024 20:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Carlos0_0 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:14:
[...]

Ik heb eens gekeken of ik het kan koppelen, niet dat ik het wil maar volgens mij gaat het niet.
Ik kom iedere keer uit start je 7 dagen gratis proef versie van skyshowtime, en druk daar liever niet op. aangezien ik al betaal voor skyhowtime.

Ik ben benieuwd in hoelang deze partnership blijft, en of Amazon gewoon geen oogje heeft in overname op skyshowtime.
Dat dit gewoon de 1ste stappen zijn, goed 1ne kant als gebeurt 1 dienst minder(op zich ook wel eens fijn). andere kant kan prime weer de prijzen verhogen.

Wat ik wel apart vind als ik nu Knuckles zoek in prime zie ik alle afleveringen, dus het lijkt dat ik ze daar allemaal zou kunnen kijken(Indien ik of andere manier skyshowtime koppel via prime).
Echter als ik kijk in Skyshowtime app zie ik maar 1 aflevering, en dat de volgende elke aankomende zaterdag pas komt(Dat is wel apart).
Net even gekeken in de Prime app. Als ik zoek op Knuckles zie je inderdaad alle zes de afleveringen. Echter alleen bij de eerste aflevering staat Kijk met SkyShowTime. De andere afleveringen kun je dus nog niet kijken.

Verder verwacht ik niet dat dit zal leiden tot een overname. Via Prime, maar ook bij bv Apple TV+, kun je via hun dienst diverse andere diensten koppelen. De gedachte hierachter is dat je dan mogelijk langer bij het hoofd abonnement blijft.
Pagina: 1 ... 14 ... 18 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC