Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:05
Carlos0_0 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:14:
Ik ben benieuwd in hoelang deze partnership blijft, en of Amazon gewoon geen oogje heeft in overname op skyshowtime.
Ik zag vandaag toevallig ook wat onder een Discovery+ blokje staan. Gezien Discovery+ een dood spoor is en op is gegaan in (HBO) Max (is immers WarnerBrossDiscovery) lijkt het me sterk dat de aanwezigheid op Amazon Prime met een "sub abonnement" een teken is van een aanstaande overname.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:50
Carlos0_0 schreef op vrijdag 9 augustus 2024 @ 20:14:
[...]

Ik heb eens gekeken of ik het kan koppelen, niet dat ik het wil maar volgens mij gaat het niet.
Ik kom iedere keer uit start je 7 dagen gratis proef versie van skyshowtime, en druk daar liever niet op. aangezien ik al betaal voor skyhowtime.

Ik ben benieuwd in hoelang deze partnership blijft, en of Amazon gewoon geen oogje heeft in overname op skyshowtime.
Dat dit gewoon de 1ste stappen zijn, goed 1ne kant als gebeurt 1 dienst minder(op zich ook wel eens fijn). andere kant kan prime weer de prijzen verhogen.

Wat ik wel apart vind als ik nu Knuckles zoek in prime zie ik alle afleveringen, dus het lijkt dat ik ze daar allemaal zou kunnen kijken(Indien ik of andere manier skyshowtime koppel via prime).
Echter als ik kijk in Skyshowtime app zie ik maar 1 aflevering, en dat de volgende elke aankomende zaterdag pas komt(Dat is wel apart).
Een van de grootste aandeelhouders van Skyshowtime, Paramount, is recent overgenomen door Skydance. Wat mij het meeste zorgen baart is dat er zoveel partijen in Skyshowtime zitten en dat de content dan alsnog een zooitje is: zonder melding content verwijderen, niet kloppende content, South Park dat sinds de launch al is aangekondigd ontbreekt nog steeds, Knuckles was eerst aangekondigd als hele seizoen direct beschikbaar, blijkt nu per week te zijn (25 minuten per week).

Allemaal hartstikke leuk deze Amerikaanse manier van steeds wat bedenken om je merk te verbreden en nutteloze partnerships aankondigen, maar zorg eerst voor een goedwerkende basis. De vertaalfout in het contactformulier is na 2 jaar nog steeds niet aangepast, dat zegt genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:11
Deezers schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 09:29:
[...]

Een van de grootste aandeelhouders van Skyshowtime, Paramount, is recent overgenomen door Skydance. Wat mij het meeste zorgen baart is dat er zoveel partijen in Skyshowtime zitten en dat de content dan alsnog een zooitje is: zonder melding content verwijderen, niet kloppende content, South Park dat sinds de launch al is aangekondigd ontbreekt nog steeds, Knuckles was eerst aangekondigd als hele seizoen direct beschikbaar, blijkt nu per week te zijn (25 minuten per week).

Allemaal hartstikke leuk deze Amerikaanse manier van steeds wat bedenken om je merk te verbreden en nutteloze partnerships aankondigen, maar zorg eerst voor een goedwerkende basis. De vertaalfout in het contactformulier is na 2 jaar nog steeds niet aangepast, dat zegt genoeg.
Series die er half op staan en die zomaar verwijderd worden om op andere streamingsdiensten te komen, lijkt wel alsof ze van twee walletjes willen eten, exclusief content verkopen aan derden en zelf een streamingsdienst hebben.

Disney doet het veel beter, Bones bijv. staat nu op Prime en ook nog steeds op Disney, zelfde doet Max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
spijkerhoofd schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 09:39:
Disney doet het veel beter, Bones bijv. staat nu op Prime en ook nog steeds op Disney, zelfde doet Max.
Bij (HBO) Max verdwijnt ook wel content hoor ;) Warriors bv is een HBO original maar op een gegeven moment naar Netflix verhuisd én daar beschikbaar in 4K terwijl die op HBO Max alleen in FHD stond (/HBO Max maar een zeer beperkt 4K aanbod had. Nu met de overgang naar (HBO) MAX is het 4K aanbod wel groter geworden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:38

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

RobertMe schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 10:16:
[...]

Bij (HBO) Max verdwijnt ook wel content hoor ;) Warriors bv is een HBO original maar op een gegeven moment naar Netflix verhuisd én daar beschikbaar in 4K terwijl die op HBO Max alleen in FHD stond (/HBO Max maar een zeer beperkt 4K aanbod had. Nu met de overgang naar (HBO) MAX is het 4K aanbod wel groter geworden).
klopt, viel mij op dat alles van The Conjuring, (dus ook The Nun enzo) bijna allemaal op Prime staan in plaats van HBO Max, The Conjuring 3: The Devil Made me do It, is zelfs helemaal verdwenen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:49
Linksquest schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 10:48:
[...]

klopt, viel mij op dat alles van The Conjuring, (dus ook The Nun enzo) bijna allemaal op Prime staan in plaats van HBO Max, The Conjuring 3: The Devil Made me do It, is zelfs helemaal verdwenen.
In tegenstelling tot Warriors zijn de The Conjuring films niet HBO exclusives/originals. Dus dat deze films op een gegeven moment verdwijnen vind ik niet vreemd. Ik zag overigens in de JustWatch app (gezocht op ‘The Conjuring’) dat er een serie verschijnt. Deze heeft wel een ‘max original’ label.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

meesje schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 11:04:
[...]

In tegenstelling tot Warriors zijn de The Conjuring films niet HBO exclusives/originals. Dus dat deze films op een gegeven moment verdwijnen vind ik niet vreemd. Ik zag overigens in de JustWatch app (gezocht op ‘The Conjuring’) dat er een serie verschijnt. Deze heeft wel een ‘max original’ label.
We gaan een beetje offtopic, dat weet ik, maar The Conjuring is toch van Warner Bros. Pictures en die zijn weer samen met HBO Max, onder Warner Bros. Discovery?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
Linksquest schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 12:04:
[...]

We gaan een beetje offtopic, dat weet ik, maar The Conjuring is toch van Warner Bros. Pictures en die zijn weer samen met HBO Max, onder Warner Bros. Discovery?
Je hebt gelijk! Enkele WB films opgezocht via JustWatch. Ik heb er nog geen rode lijn in gezien. Als het wat oudere films zijn, zijn deze niet meer bij HBO maar Prime. Recente (2020+) wel HBO. Van de trilogie van Creed zijn de eerste twee delen bij Prime en deel 3, op dit moment, nergens. Was niet zo lang geleden ook bij Prime. Lang leve de versnippering. :)
Het is dus niet zo dat WB films alleen bij HBO te zien zijn. Zoiets zou je wel kunnen verwachten. Maar ja, voor de consument is het niet inzichtelijk hoe de verdeling van film rechten in elkaar zitten.

Om weer een beetje in-topic te geraken, dit zal (met Paramount) ook ongetwijfeld spelen bij SkyShowTime. Bijvoorbeeld Top Gun Maverick. Is nu alleen te zien bij Netflix. Ooit alleen bij SkyShowTime. En bij Netflix ook gelijk in 4K met Atmos.
Kennelijk levert het verkopen van rechten/licenties aan andere diensten op een gegeven moment meer op dan het exclusief houden voor de eigen dienst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deezers
meesje schreef op zondag 11 augustus 2024 @ 12:59:
[...]

Je hebt gelijk! Enkele WB films opgezocht via JustWatch. Ik heb er nog geen rode lijn in gezien. Als het wat oudere films zijn, zijn deze niet meer bij HBO maar Prime. Recente (2020+) wel HBO. Van de trilogie van Creed zijn de eerste twee delen bij Prime en deel 3, op dit moment, nergens. Was niet zo lang geleden ook bij Prime. Lang leve de versnippering. :)
Het is dus niet zo dat WB films alleen bij HBO te zien zijn. Zoiets zou je wel kunnen verwachten. Maar ja, voor de consument is het niet inzichtelijk hoe de verdeling van film rechten in elkaar zitten.

Om weer een beetje in-topic te geraken, zal dit (met Paramount) ook ingetwijfeld spelen bij SkyShowTime. Bijvoorbeeld Top Gun Maverick. Is nu alleen te zien bij Netflix. Ooit alleen bij SkyShowTime. En bij Netflix ook gelijk in 4K met Atmos.
Kennelijk levert het verkopen van rechten/licenties aan andere diensten op een gegeven moment meer op dan het exclusief houden voor de eigen dienst.
Netflix heeft een deal voor Universal titels 1 jaar na release, en inderdaad in betere kwaliteit. Gelukkig zie ik de meeste titels al in de bioscoop ;) scheelt wachten en de beste kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Na een jaar ben ik weer terug bij Ziggo. Ik zie dat er in hun GO app onder Movies&Series redelijk wat SST content beschikbaar is. Is dit nieuw? Deze ontwikkeling is mij totaal ontgaan. Ik ben benieuwd of de ondertitels dan wel een beetje redelijk synchroon lopen. Destijds via mijn Apple TV was dit niet echt top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:22
meesje schreef op vrijdag 16 augustus 2024 @ 18:47:
Na een jaar ben ik weer terug bij Ziggo. Ik zie dat er in hun GO app onder Movies&Series redelijk wat SST content beschikbaar is. Is dit nieuw?
Bijna een jaar: nieuws: Ziggo stopt met Movies & Series XL en vervangt het door SkyShowtime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Dat was mij bekend. Echter ik heb ‘gewoon’ Movies&Series, dus zonder L of XL. Ook is niet alle content van SST onder M&S beschikbaar.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:33

Aiii

何これ

Het blijft mij een raadsel waarom ik als 40-jarige verplicht naar trailers voor Paw Patrol en Trolls moet kijken voordat ik de film The Holdovers kan kijken. Wat is eigenlijk de verwachting van SkyShowtime? Dat ik morgenvroeg lekker Paw Patrol aanzet als ik mijn piyama op de grond voor de TV kruip met mijn duplo blokken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Aiii schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:19:
Het blijft mij een raadsel waarom ik als 40-jarige verplicht naar trailers voor Paw Patrol en Trolls moet kijken voordat ik de film The Holdovers kan kijken. Wat is eigenlijk de verwachting van SkyShowtime? Dat ik morgenvroeg lekker Paw Patrol aanzet als ik mijn piyama op de grond voor de TV kruip met mijn duplo blokken?
Doordat jij deze post plaatst zijn alle marketingdoeleinden behaald ;) maar ik zie ook al maanden lang de trailer voor Fashion House maar ga het nog steeds niet kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:52
spijkerhoofd schreef op zaterdag 10 augustus 2024 @ 09:39:
[...]

Series die er half op staan en die zomaar verwijderd worden om op andere streamingsdiensten te komen, lijkt wel alsof ze van twee walletjes willen eten, exclusief content verkopen aan derden en zelf een streamingsdienst hebben.
Snap zowieso geen moer van waar SkyShowtime mee bezig is met halve seizoenen uploaden enzo.
Een van de mafste dingen imo: Seal Team is een Paramount streaming serie. Dan zou je verwachten dat die in zijn geheel op de streamer staat. Maar nee, sinds dit jaar staat eindelijk S2 erop terwijl we inmiddels aan het zevende en laatste seizoen bezig zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Laatst online: 10:33

Aiii

何これ

Deezers schreef op zaterdag 24 augustus 2024 @ 00:08:
[...]

Doordat jij deze post plaatst zijn alle marketingdoeleinden behaald ;) maar ik zie ook al maanden lang de trailer voor Fashion House maar ga het nog steeds niet kijken.
Oh ja? Ga jij nu Paw Patrol kijken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-06 14:00
Sky Showtime heb ik sinds afgelopen weekend gratis via Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Nieuwe maand.. zelfde content (volgens Justwatch). Hoop films die de laatste maanden zijn verwijderd en nu weer terugkeren. Ook kondigt Skyshowtime CSI seizoen 1,2 en 3 aan per half september. Leuk maar 10 t/15 staan op Netflix en 4 t/m 9 nergens. Lekker handig. Will and Grace verdwijnen eind september van Skyshowtime (staan sowieso maar 5 seizoenen op). Alle 8 seizoenen zijn nu te zien op Prime en Videoland. South Park die bij de launch is aangekondigd 2 jaar geleden nog steeds niet te zien. Nee, ik denk niet dat Skyshowtime ooit nog een succes gaat worden. Je kan er sowieso niet op vertrouwen dat de content klopt en compleet is. Alle eigen titels exclusief houden (en compleet) zal al veel helpen. Nu lenen ze alle content gewoon uit om de zoveel tijd uit aan Prime, Netflix en Videoland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 22:11
Net zoals ieder begin van de maand weer veel titels op Skyshowtime, maar ook zoals iedere maand weer enkel films. Meanwhile ik ben een half jaar weg bij Sky en ik zie enkel dat het aanbod series fors aan het dalen is. Ik heb nog steeds geen enkele spijt dat ik weggegaan ben, en ik zie geen enkele reden om terug te komen. Het aanbod van series van CBS is op de Nederlandse streamers vrij beperkt en enorm versnipperd, jammer als je het mij vraagt, ik wacht al lang op bepaalde series van hun maar ze komen maar niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:05
Vorige week een verrassende email ontvangen van Ziggo dat ik als vaste klant gratis Skyshowtime kon activeren omdat ik internet+Vodafone heb.

Ik kreeg constant een foutmelding nadat ik op de link in de email klikte en vorige week in contact met de klantenservice moest ik een tv pakket hebben, terwijl dit niet staat in de email en verder niet op in gegaan.

Vandaag nogmaals geprobeerd en met succes mijn bestaande account geactiveerd :).

Ik had maanden geleden mijn abonnement met altijd korting opgezegd en nu gratis geactiveerd dankzij Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Het enige wat ik afgelopen 12 maanden heb gekeken op SST is Yellowstone en The super mario bros.

Nog aanraders? Ik heb lifetime korting, maar gebruik het wel echt heel weinig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Tulsa King zou erg goed moeten zijn, zelf nog niet gezien en moet er nog aan beginnen. Special Ops: Lioness heb ik wel gezien en die was best leuk om eens te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:21
Tulsa King is inderdaad wel leuk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:32
Ik ben nu met Mayor of Kingstown bezig. Die is IMHO zeker de moeite waard. Beter dan Tulsa King als je het mij vraagt.

[ Voor 22% gewijzigd door Thalaron op 29-09-2024 15:40 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
En om dan ook maar meteen te benoemen: Yellowstone, Special Ops: Lioness, Tulsa King, en Mayor of Kingstown hebben een ding gemeen: allemaal "van" Taylor Sheridan.

@darkdesign als je Yellowstone hebt gekeken, heb je dan ook de prequels 1883 & 1923 gekeken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Thalaron schreef op zondag 29 september 2024 @ 15:40:
Ik ben nu met Mayor of Kingstown bezig. Die is IMHO zeker de moeite waard. Beter dan Tulsa King als je het mij vraagt.
Mooi. Die staat nog op mijn lijstje.

Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Blijf het toch wel vervelend vinden dat je automatisch afspelen niet kan stoppen. Moet nu aan het eind van de aflevering of film met de afstandsbediening in aanslag zitten. En de trailers zijn ook random, zie een trailer voor het nieuwe seizoen terwijl ik nog met oudere bezig ben..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Linksquest schreef op zondag 29 september 2024 @ 10:18:
Tulsa King zou erg goed moeten zijn, zelf nog niet gezien en moet er nog aan beginnen. Special Ops: Lioness heb ik wel gezien en die was best leuk om eens te zien.

[YouTube: Special Ops: Lioness | Official Trailer | SkyShowtime Nederland]
Met Sylvester Stallone, dat is lang geleden dat ik hem in een film langs heb zien komen. Leuk!
RobertMe schreef op zondag 29 september 2024 @ 15:58:
En om dan ook maar meteen te benoemen: Yellowstone, Special Ops: Lioness, Tulsa King, en Mayor of Kingstown hebben een ding gemeen: allemaal "van" Taylor Sheridan.

@darkdesign als je Yellowstone hebt gekeken, heb je dan ook de prequels 1883 & 1923 gekeken?
Nee nog niet, ik zet ze in mijn lijst. Thanks!

[ Voor 37% gewijzigd door darkdesign op 29-09-2024 19:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Thalaron schreef op zondag 29 september 2024 @ 15:40:
Ik heb meestal zo op zulke series snel, films wel maar series niet gek genoeg.
Tulsa King vind ik op zich wel leuk, maar kan ook komen gewoon door Sylvester Stallone erin speelt.

Zal hem ieder geval eens op het lijstje zetten, heb ik weer iets als ik weer aan het wachten ben op een nieuwe seizoen van een serie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
RobertMe schreef op zondag 29 september 2024 @ 15:58:

Zal deze toch ook eens toevoegen en proberen, heb naast Mayor of Kingstown dan ook maar even 1883,2923 en Yellowstone op de kijklijst gezet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Echt, de basis op orde krijgen is zo lastig blijkbaar. Wederom zijn er films en series zonder melding op de Skyshowtime site of app verdwenen per 1 oktober. Gelukkig kijk ik tegenwoordig op Upflix, daar staat wel een vertrek overzicht en dat klopt meestal. Toch bizar dat Upflix het wel voor elkaar krijgt maar Skyshowtime zelf niet terwijl zij notabene de content toevoegen/verwijderen? De gemiddelde Nederlander kijkt niet op Upflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

KingCrash

Angry Rabbit

Hoe gaat het nu met de subtitles bij iedereen? ik kjik nu Mayor of Kingstown (via de SST app op mijn LG C9 tv) , maar af en toe lopen de subtitles voor, achter of helemaal niet. Is dit bij iedereen zo slecht, of ligt het aan mijn device?

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wij hebben SkyShowtime opgezegd want we keken er nog amper wat op en ze lopen gigantisch achter qua beeld en audio kwaliteit, misschien geven we het in de toekomst wel weer een kans maar voor eerst genoeg andere streamingsdiensten.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Wij hebben ook overwogen het stop te zetten, maar die 50% korting houd ons voor nu nog erop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

ik heb skyshowtime (en hbo max) alleen omdat ik er 50% korting op krijg, veel gebruiken doe ik het niet, vrijwel alleen voor star trek eigenlijk.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
G_Dragon schreef op dinsdag 1 oktober 2024 @ 11:25:
Wij hebben SkyShowtime opgezegd want we keken er nog amper wat op en ze lopen gigantisch achter qua beeld en audio kwaliteit, misschien geven we het in de toekomst wel weer een kans maar voor eerst genoeg andere streamingsdiensten.
Goede beslissing. Ik heb het al een tijdje geleden opgezegd. Afgelopen vrijdag kreeg ik een aanbieding van twee maanden lang 1,99 euro p/m voor standaard plus. Gezien de beeld-, geluidskwaliteit en het (voor mij) beperkte aanbod heb ik geen gebruik gemaakt van deze aanbieding.
Maar dus geduld, er komt vanzelf wel weer een (persoonlijke) aanbieding.

[ Voor 5% gewijzigd door meesje op 01-10-2024 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:35
Skyshowtime news: 08 October, 2024
SkyShowtime introduces a new Premium subscription plan
The Premium plan will be ad-free, feature 4K UHD content, and offer more simultaneous streams and downloads SkyShowtime Premium will be offered alongside SkyShowtime’s two current plans – Standard with Ads and Standard - marking the company’s continued commitment to offer consumers more choice The Premium plan will be available across all of SkyShowtime’s footprint, making SkyShowtime the first streaming service to offer three plan types – Standard with Ads, Standard and Premium – to consumers in its 20+ markets SkyShowtime — exclusive home of the Yellowstone Universe (all seasons of 1883, 1923 and Yellowstone) — has more new and exclusive series on the way with Landman, Lioness (S2), The Agency, The Day of the Jackal, and SkyShowtime Originals Mamen Mayo, Schmeichel, Śleboda - all streaming soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
adjep07 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:30:
Skyshowtime news: 08 October, 2024
SkyShowtime introduces a new Premium subscription plan
The Premium plan will be ad-free, feature 4K UHD content, and offer more simultaneous streams and downloads SkyShowtime Premium will be offered alongside SkyShowtime’s two current plans – Standard with Ads and Standard - marking the company’s continued commitment to offer consumers more choice The Premium plan will be available across all of SkyShowtime’s footprint, making SkyShowtime the first streaming service to offer three plan types – Standard with Ads, Standard and Premium – to consumers in its 20+ markets SkyShowtime — exclusive home of the Yellowstone Universe (all seasons of 1883, 1923 and Yellowstone) — has more new and exclusive series on the way with Landman, Lioness (S2), The Agency, The Day of the Jackal, and SkyShowtime Originals Mamen Mayo, Schmeichel, Śleboda - all streaming soon
Bron / is er iets bekend over of je (eenmalig? Oneindig?) kunt switchen als 50% lifetime korting abonnee? Oneindig zou dan wel grappig zijn, dan kun je terug switchen als je niks kijkt (waarbij 4K interessant is).

En dat het de eerste / enige streaming dienst is met 3 abo vormen is natuurlijk onzin. Netflix heeft er al jaren 3, meen ik toch (720p met 1 stream, 1080p met 2 streams en 4K met 4 streams). En tegenwoordig hebben ze er 4 met het abo met reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Benieuwd wat dit voor de huidige abbonees gaat betekenen, want dit staat er nog niet in volgens mij(Of ik heb er overheen gelezen ?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Carlos0_0 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:02:
Benieuwd wat dit voor de huidige abbonees gaat betekenen, want dit staat er nog niet in volgens mij(Of ik heb er overheen gelezen ?)
Als ze een nieuw abonnement introduceren zal dat niks betekenen voor de huidige klanten? Alleen dat ze evt kunnen switchen naar het andere abo. Het is niet dat ze het bestaande weghalen of wat dan ook.

Dit i.t.t. bv HBO Max die van 1 abo met gedeeltelijk 4K naar 2 abos, 1 zonder 4K en 1 met 4K gingen, incl. nieuwe prijzen, onder een "vernieuwde HBO Max". Daar moest duidelijk iets met de bestaande abos gebeuren omdat het oude, incl "features", vervangen werd. En daar werd toen duidelijk gecommuniceerd dat bestaande klanten alle features behielden, voor de prijs van het standaard abo. En dat is nu ook als zodanig inzichtelijk, abo type "Voormalig standaard". Effectief dus 3 type abos, waarvan er maar 2 afgesloten kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Carlos0_0 schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 13:02:
Ik gok dat je korting niet geldig is, vanaf het begin hebben ze gecommuniceerd met 50% korting op standaard. En premium zal wel meer dan 10 euro per maand worden (wat het niet waard is, de service zelf is nog steeds een zooitje).

Ik had eerder deze gedeeld, benieuwd of dit er ver vanaf zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBE_ETXdInalxUxECGf8klPrglw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QUWePk74WY876hkagebofZx3.jpg?f=fotoalbum_large

Edit:
SkyShowtime begint 29 oktober met het aanbieden van een premium abonnement. Dit abonnement gaat €11,99 per maand kosten. De belangrijkste extra toevoeging is dat bepaalde content in 4K beeldkwaliteit wordt aangeboden. Tevens kan op vijf apparaten gelijktijdig gekeken worden. De vraag is echter of dit voor de meeste abonnees echt een toevoegde waarde is omdat streamingdiensten meer en meer het delen van het abonnement (accountsharing) gaat blokkeren. Bij het standard abonnement – dat drie euro per maand goedkoper is – wordt de content in HD beeldkwaliteit aangeboden. Bij beide abonnement wordt de content reclamevrij geleverd. SkyShowtime heeft ook een abonnement met reclame voor €5,99 per maand.

Wat is in 4K te zien?
Complete informatie over de films en series die in 4K worden aangeboden is er nog niet. Duidelijk is wel dat niet alle titels in 4K beschikbaar zullen zijn. De streamingdienst heeft het zelf over ‘een groeiend aantal titels’ dat in 4K beschikbaar komt. Het gaat dan om ‘een selectie van best bekeken titels, nieuwe en exclusieve series, lokale originals en de beste Hollywood-blockbusters'. Om de kijker lekker te maken voor het nieuwe 4K abonnement worden alvast enkele titels benoemd: Frasier (S2), Kung Fu Panda 4, Lioness (S2), Mission: Impossible - Dead Reckoning, Star Trek: Strange New Worlds (S2), Tulsa King (S2) en alle vijf de seizoenen van Yellowstone.

Adder
SkyShowtime is niet de eerste streamingdienst die klanten extra laat betalen voor het kijken van content in de betere 4K beeldkwaliteit. Onder meer Netflix, Disney+ en HBO Max gingen SkyShowtime voor. Bestaande abonnees van het eerste uur moeten wel goed oppassen voordat ze het abonnement van standaard naar premium opwaarderen. Zij ontvangen bij het standaard abonnement de zogenaamde ‘levenslange’ korting van 50 procent op de actuele abonnementsprijs. Bij het opwaarderen naar het premium 4K abonnement vervalt deze korting definitief
4,50 vs 12 euro, nope sorry.

[ Voor 51% gewijzigd door Deezers op 08-10-2024 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Deezers schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:14:
[...]

Ik gok dat je korting niet geldig is, vanaf het begin hebben ze gecommuniceerd met 50% korting op standaard. En premium zal wel meer dan 10 euro per maand worden (wat het niet waard is, de service zelf is nog steeds een zooitje).

[Afbeelding]

Edit:
[...]

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Als de korting niet behouden blijft vind ik het best een goede reden om op te zeggen. De huidige kwaliteit is gewoon (nog steeds) bagger. Als ik dan met 1, 2 maanden per jaar gewoon alles kan kijken in goede kwaliteit heb ik dat liever dan wat het nu is en dat ik gewoon "niks" kijk en de helft van wat ik "van" SST kijk alsnog via andere bronnen kijk. En met 4,50 * 12 zit je ook op 54 euro. Met 1 of 2 maanden voor 12 euro dus "iets" goedkoper, en dan wel (hopelijk) goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
RobertMe schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 12:50:
[...]

Bron / is er iets bekend over of je (eenmalig? Oneindig?) kunt switchen als 50% lifetime korting abonnee? Oneindig zou dan wel grappig zijn, dan kun je terug switchen als je niks kijkt (waarbij 4K interessant is).

En dat het de eerste / enige streaming dienst is met 3 abo vormen is natuurlijk onzin. Netflix heeft er al jaren 3, meen ik toch (720p met 1 stream, 1080p met 2 streams en 4K met 4 streams). En tegenwoordig hebben ze er 4 met het abo met reclame.
De bron is: SkyShowtime Newsroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
RobertMe schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 19:05:
Als de korting niet behouden blijft vind ik het best een goede reden om op te zeggen. De huidige kwaliteit is gewoon (nog steeds) bagger. Als ik dan met 1, 2 maanden per jaar gewoon alles kan kijken in goede kwaliteit heb ik dat liever dan wat het nu is en dat ik gewoon "niks" kijk en de helft van wat ik "van" SST kijk alsnog via andere bronnen kijk. En met 4,50 * 12 zit je ook op 54 euro. Met 1 of 2 maanden voor 12 euro dus "iets" goedkoper, en dan wel (hopelijk) goede kwaliteit.
De korting is alleen geldig op standaard, niet premium. Dus upgraden is korting kwijt.

Ze hebben dus bewust niet bij launch meteen 4K toegevoegd. Ik vind 19 euro bij Netflix al veel maar daar is bijna alle content in 4k en Atmos. Skyshowtime zelf blijft gewoon hetzelfde.

[ Voor 12% gewijzigd door Deezers op 08-10-2024 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Deezers schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 21:25:
[...]

De korting is alleen geldig op standaard, niet premium. Dus upgraden is korting kwijt.
Ze kunnen natuurlijk altijd iets doen. HBO Max had ook geen verplichting om bij de overgang naar "(HBO) MAX" de lifetime korting te behouden, nieuwe abos, "nieuw product" (ok, in de Benelux ook weer niet echt want de oude naam), etc etc. Maar zij zijn wel zo "sociaal" naar hun klanten om het oude abo te behouden met alle voordelen en de korting te handhaven.

SkyShowtime is en blijft dan toch gewoon een wan product die niks geeft om klanten, IMO. En IIRC had HBO Max toentertijd ook al kleine lettertjes dat ze heel makkelijk van de 50% korting af konden komen. In de zin van aanpassen betaalgegevens, mogelijk ook iets gekoppeld aan een specifieke abo naam (terwijl oude klanten nu een ander abo hebben, was "standaard" of zo, en nu "voormalig standaard"), etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:34

Sorcerer8472

Mens sana?

Slim om klanten wel dat voordeel te laten behouden eenmalig, want da's een extra aansporing om je abo aan te houden.

Ik heb nu weer opgezegd na 2 maanden 1,99 per maand. Als ze dat nog eens doen meld ik me misschien weer tijdelijk aan, maar ik ben zo ongeveer wel weer uitgekeken nu :+

Had wel het idee dat de beeldkwaliteit is verbeterd trouwens! De app voor Android TV ook hoewel die wel nog wat kuren heeft. Dus er zit wel iets van verbetering in. :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik ben gisteren begonnen aan 1883, en moet zeggen de beeld kwaliteit meer dan prima vond.
Ik heb ook gewoon standard account reclame vrij, met de 50% korting actie dus vanaf het begin.

Ik hoef hiervoor echt niet te upgraden na het 4k abbo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Carlos0_0 schreef op woensdag 9 oktober 2024 @ 10:22:
Ik ben gisteren begonnen aan 1883, en moet zeggen de beeld kwaliteit meer dan prima vond.
Ik heb ook gewoon standard account reclame vrij, met de 50% korting actie dus vanaf het begin.

Ik hoef hiervoor echt niet te upgraden na het 4k abbo.
Ik heb indertijd een vergelijking gedaan met Yellowstone, die ik toevallig ook uit andere bron bleek te hebben, in 4K. En dan was Skyshowtime echt verschrikkelijk om naar te kijken. En hetzelfde later met Special Ops Lioness. 4K versie was gewoon een betere beeldkwaliteit en meer detail in te zien. En dan dus niet als je met een loep voor de TV staat, maar gewoon op paar meter afstand en even de eerste seconden kijken in 4K vanuit andere bron vs SST. En Special Ops heb ik in volledigheid 2x gekeken, daar wilde ik na het kijken nog wel een view count aan SST toevoegen :+. Vooral ook met de donkere scenes daarin dat de alternatieve bron "beter" was, waarbij ik twijfel of dat een versie met of zonder HDR was (gevoelsmatig zonder).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Gezien veel content op Skyshowtime toch vaak van dienst wisselt kijk ik het bij Netflix maar in 4K, of in de bioscoop ;). Het is natuurlijk ook raar dat andere streamers de content in 4K kunnen aanbieden dus Skyshowtime heeft bewust deze versie niet op het eigen platform gezet.. voor de meeste films: 1 jaar na toevoegen op Skyshowtime verkast het naar Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Als je SkyShowTime als kanaal neemt via Prime... Is dat dan al direct 4K?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:23
Het niet doorgaan met de korting voor premium is gewoon een rotstreek. Zo jaag je alle early adopters tegen je in het harnas. Raar ook. Twee jaar lang je platform niet verbeteren en zo gauw er een verbetering komt je huidige gebruikers wegjagen. Je had ook kunnen zeggen dat je twee (of drie of vijf) jaar de korting wel doorrekent voor deze trouwe klanten. Dan was de indruk toch meer die van een “nette club” geweest. Nu blijft de smaak van geldjagers hangen…… Lijkt Viaplay wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Willybubba schreef op donderdag 10 oktober 2024 @ 07:51:
Als je SkyShowTime als kanaal neemt via Prime... Is dat dan al direct 4K?
Ik verwacht van niet. Het zal me niet verbazen als je straks vanuit Prime keuze hebt uit twee abonnementen.
Bij Ziggo is SST inbegrepen bij het duurste tv abonnement of als extra pakket als je een Vodafone/Hollandsenieuwe abonnement hebt. Ik ben benieuwd of je dan het duurste SST abonnement krijgt of bij het oude blijft. Ik kan me zomaar voorstellen dat het laatste van toepassing is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Dus... v.w.b. iedereen die 100% zeker weet dat als je upgrade naar premium de 50% korting vervalt (waaronder Tweakers frontpage, TotaalTV, etc), diegene zuigen dit uit de dikke duim.
Bedankt dat je contact hebt opgenomen met SkyShowtime klantenservice.

We begrijpen heel goed dat je geïnteresseerd bent in de aanbieding voor de helft van de prijs mogelijkheid om te upgraden naar een premium abonnement.

Helaas hebben we daar op dit moment geen informatie over. We vragen je om onze e-mails en website in de gaten te houden voor eventuele updates. Zodra we de informatie hebben, ontvang je bericht.
Na aanleiding van een mailtje dat ik SST gestuurd heb dus, met deze vraag.

En v.w.b. wat SST stelt met de 50% korting: in het FAQ stond donderdag (toen ik contact met SST heb opgenomen) dat de korting vervalt als je doet downgraden, bv van Standaard Plus naar Standaard met reclame. Er staat nergens iets m.b.t. upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
Ik keek gisteren naar SpongeBob SquarePants en kon de Engelse ondertiteling niet uitzetten. Herkenbaar bij gebruik van de app? Ik gebruik een Firetv max 4k stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ben begonnen met 1923 serie, speelt zich af in wilde westen.
De ondertiteling zegt alleen op een moment.

Ik zorg dat ik het tot morgen haal, en dan ga ik naar de bijenkorf, he wordt dat niet effe gecheckt meer tegenwoordig.
Of bestaat de bijenkorf al zo lang :+ ?

vervelende was ook nog op dat stuk praten ze in een andere taal, dus er zit engelse ondertiteling in.
En ze nl ondertiteling plakken ze er gewoon boven op, dus het is zowat onleesbaar.

[ Voor 26% gewijzigd door Carlos0_0 op 14-10-2024 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Carlos0_0 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 20:42:
Ik zorg dat ik het tot morgen haal, en dan ga ik naar de bijenkorf, he wordt dat niet effe gecheckt meer tegenwoordig.
Of bestaat de bijenkorf al zo lang :+ ?
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://dteklivebeeremoval.com/wp-content/uploads/2020/12/beeHive.jpg
Dit is ook een bijenkorf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
RobertMe schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 20:48:
[...]

spoiler:
[Afbeelding]
Dit is ook een bijenkorf.
Haha ja klopt denk alleen niet dat je daar heen wil, goed hadden het wel over honing nodig enzo.
Maar goed ondanks alle ai en weet ik het aan vertaal mogelijkheden, moet er toch nog wel een controle plaatsvinden lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Carlos0_0 schreef op maandag 14 oktober 2024 @ 20:55:
[...]

Haha ja klopt denk alleen niet dat je daar heen wil, goed hadden het wel over honing nodig enzo.
Maar goed ondanks alle ai en weet ik het aan vertaal mogelijkheden, moet er toch nog wel een controle plaatsvinden lijkt mij.
Dus ze hadden het over honing nodig hebben, en ze gingen naar de bijenkorf, en je denkt dat de vertaling fout is? Think again.

Honing komt van bijen, een bijenkorf zit vol honing... Honing groeit dus niet in de supermarkt, of in bomen. Dat moet je daadwerkelijk van een bijenkorf af halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Dat kon in die tijd ook wel prima in een winkel gekocht/geruild worden al :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevolino
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik heb nu recent Skyshowtime draaien op een Next mini van Ziggo.

De Serie Tusla king met NL ondertiteling aan het kijken en irriteer me er gruwelijk aan dat de ondertiteling een seconde later is.

Een tijdje gegoogled en zie dat hier al 2 jaren klachten over zijn.

Contact opgenomen met de helpdesk daar, ze vroegen of ik het op al mijn apparaten wou proberen om te kijken of het probleem zich daar ook voor doet.
Aangegeven dat het niet uitmaakt waar ik SkyShowtime afspeel en met welke film of serie, het probleem blijft bestaan.
Hierna radio stilte en hoor ik niets meer van ze!

Dat ze er niets aan doen of er niks om geven is een slechte zaak :(

Het geeft je gewoon de aanleiding om het abonnement op te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik kan het mij niet meer herinneren hoe de ondertiteling was, met seizoen 2 wacht ik nog even tot hele seizoen erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Sevolino schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:52:

De Serie Tusla king met NL ondertiteling aan het kijken en irriteer me er gruwelijk aan dat de ondertiteling een seconde later is.

Contact opgenomen met de helpdesk daar, ze vroegen of ik het op al mijn apparaten wou proberen om te kijken of het probleem zich daar ook voor doet.
Aangegeven dat het niet uitmaakt waar ik SkyShowtime afspeel en met welke film of serie, het probleem blijft bestaan.

Destijds via mijn Apple TV en iPad was de ondertiteling ook al niet in sync. Daarin is dus niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Sevolino schreef op zaterdag 19 oktober 2024 @ 10:52:

Je krijgt waarschijnlijk de reactie dat ze het doorgeven aan het team en vervolgens blijft de fout 2 jaar later nog steeds bestaan. Alles wat ik in het begin sinds launch heb doorgegeven is nog steeds niet opgelost, van verkeerde of geen ondertiteling tot verkeerde afleveringen volgordes en missende afleveringen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Heeft iemand al een mail gehad over Premium? Introductie is 29 oktober en de skyshowtime website zegt er niks over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:11
Deezers schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:32:
Heeft iemand al een mail gehad over Premium? Introductie is 29 oktober en de skyshowtime website zegt er niks over.
Ik heb nog geen mail gezien over de wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
Deezers schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 10:32:
Nee, niets gezien. In de app bij de account informatie ook niets anders dan de vermelding van mijn huidige abonnement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Tsja, SkyShowtime, het is en blijft een zooitje. Toen ik ze twee weken terug, na de bekendmaking, mailde wat zou gebeuren met de korting mocht ik ten eerste maar een bericht sturen ter grote van een postzegel (letterlijk maar 100 of 200 tekens of zo). Vervolgens dagen later een bericht dat ze binnen 24, of 48, uur zouden antwoorden. En toen kwam eindelijk (binnen die zoveel uur) een reactie met iets van "weten we niet, houd maar in de gaten".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:22
Deezers schreef op dinsdag 8 oktober 2024 @ 16:14:
[...]

[Afbeelding]

Edit:
[...]

Dus eerst hadden we 4K en nu hebben ze dat eruit gesloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
dutchnltweaker schreef op zaterdag 26 oktober 2024 @ 19:23:
[...]

Dus eerst hadden we 4K en nu hebben ze dat eruit gesloopt?
SkyShowtime heeft nog nooit surround geluid gehad, laat staan 4K. Dus nee, ze hebben niks er uit gesloopt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Lioness seizoen 2 verschijnt op 1-11-2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deezers
SkyShowtime introduceert een nieuwe ‘halve prijs voor altijd’-actie ter viering van hun Premium-abonnement. Van 29 oktober tot en met 9 december kunnen nieuwe en bestaande klanten profiteren van een levenslange korting van 50% op het Premium-abonnement. Deze actie is beschikbaar voor klanten in Andorra, Denemarken, Finland, Hongarije, Nederland, Noorwegen, Polen, Roemenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden, mits ze zich rechtstreeks via de SkyShowtime-website abonneren.

Bron: https://www.spreekbuis.nl...nieuw-premium-abonnement/

Iets zegt mij dat het ledenaantal in Nederland tegenvalt. Ik weet niet of ik weer extra wil betalen voor Premium puur voor beeldkwaliteit, de app zelf blijft even brak en onbetrouwbaar qua verwijderen content en ondertiteling.. al ben ik bang dat ze later nóg meer functies gaan toevoegen die je anders mist zonder Premium. Ik zou dan gaan van 4,50 naar 6 euro per maand (toch weer 18 euro per jaar meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Deezers schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:08:
SkyShowtime introduceert een nieuwe ‘halve prijs voor altijd’-actie ter viering van hun Premium-abonnement. Van 29 oktober tot en met 9 december kunnen nieuwe en bestaande klanten profiteren van een levenslange korting van 50% op het Premium-abonnement. Deze actie is beschikbaar voor klanten in Andorra, Denemarken, Finland, Hongarije, Nederland, Noorwegen, Polen, Roemenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië en Zweden, mits ze zich rechtstreeks via de SkyShowtime-website abonneren.

Bron: https://www.spreekbuis.nl...nieuw-premium-abonnement/

Iets zegt mij dat het ledenaantal in Nederland tegenvalt. Ik weet niet of ik weer extra wil betalen voor Premium puur voor beeldkwaliteit, de app zelf blijft even brak en onbetrouwbaar qua verwijderen content en ondertiteling.. al ben ik bang dat ze later nóg meer functies gaan toevoegen die je anders mist zonder Premium. Ik zou dan gaan van 4,50 naar 6 euro per maand (toch weer 18 euro per jaar meer).
Als de beeld- en geluidskwaliteit inderdaad zo wordt als je mag verwachten is dat natuurlijk wel de moeite waard. Maarja, de punten die je benoemd blijven dan inderdaad wel (brakke ondertiteling, halve content, ...).
Is dan dus beetje iffy.

Wat ik in ieder geval weet is dat de afgelopen maanden dat ik het gehad heb (/sinds introductie) effectief dus weggegooid geld is. Heb zelfs een deel van de series die op SST staan via andere bronnen gekeken juist omdat beeld- & geluidskwaliteit zo brak zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
RobertMe schreef op maandag 28 oktober 2024 @ 12:18:
[...]

Als de beeld- en geluidskwaliteit inderdaad zo wordt als je mag verwachten is dat natuurlijk wel de moeite waard. Maarja, de punten die je benoemd blijven dan inderdaad wel (brakke ondertiteling, halve content, ...).
Is dan dus beetje iffy.

Wat ik in ieder geval weet is dat de afgelopen maanden dat ik het gehad heb (/sinds introductie) effectief dus weggegooid geld is. Heb zelfs een deel van de series die op SST staan via andere bronnen gekeken juist omdat beeld- & geluidskwaliteit zo brak zijn.
Ik maakte gisteren weer een rondje en ze hebben veel content stilletjes verwijderd of nog steeds onlogisch met missende seizoenen (1,3,5 etc.). Ben ook wel benieuwd naar de levensverwachting van al deze aangesloten studio's bij SkyShowtime in hoeverre er betere content komt de komende jaren. Ze zijn allemaal verlieslatend, elk jaar verwikkeld in overnames en bij de eerste tegenslag zoals laatst met de staking en extra cao kosten, annuleren ze doodleuk bekende series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:36

Smoonshine

Feyenoord!!

Ben ik de enige bij wie de Apple TV-app het niet meer goed doet? Op de startpagina zie ik maar een paar items en de tabbladen voor films en series tonen helemaal niets.

Ik heb SkyShowtime via Ziggo.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19:42
Hmm wijzigen naar premium met korting werkt natuurlijk voor geen meter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deezers
Dagarkin schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:03:
Hmm wijzigen naar premium met korting werkt natuurlijk voor geen meter.
Alleen via de website. Als je inlogt via je account kan je de kortingscode NLPREM50 invoeren of link in het paarse blok volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
Deezers schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:19:
[...]

Alleen via de website. Als je inlogt via je account kan je de kortingscode NLPREM50 invoeren of link in het paarse blok volgen.
Ja via de website problemen met de link, dat paarse blok.

Hoe ben je aan die code gekomen?

Heb nog om een actiecode gezocht.

Ga dit nu proberen eerst bedankt.

Edit werkt hier nog steeds niet.

Wat een bagger bij showtime, werk zelf ook als ontwikkelaar, wat een prutsers.

[ Voor 12% gewijzigd door Dagarkin op 29-10-2024 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Je krijgt 50% korting voor altijd op Premium door NLPREM50 te kopiëren en plakken in het veld van de promotiecode in je account, op de pagina met abonnementen en betalingen, klik daarna op 'Toepassen'.

Aanbieding eindigt op 09.12.2024. 50% korting op de standaard maandelijkse prijs van Premium tot opzegging. Alleen verkrijgbaar via SkyShowtime.com. Alleen abonnees van het maandabonnement. Actievoorwaarden zijn van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Dagarkin schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:21:
[...]

Ja via de website problemen met de link, dat paarse blok.

Hoe ben je aan die code gekomen?

Heb nog om een actiecode gezocht.

Ga dit nu proberen eerst bedankt.

Edit werkt hier nog steeds niet.

Wat een bagger bij showtime, werk zelf ook als ontwikkelaar, wat een prutsers.
Inloggen via de website op je account. Naar onder scrollen, de code invoeren en klikken op toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
Deezers schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:37:
[...]

Inloggen via de website op je account. Naar onder scrollen, de code invoeren en klikken op toepassen.
Dit werkt helaas niet, ik heb daarom een email gestuurd.

Krijg helaas een foutmelding, wellicht omdat ik nu via ipad safari werk, zal eenmaal thuis het nog via de laptop proberen en kan dan ook via debug scherm meekijken wat evt de response is van de server.

Krijg een fout via de paarse link.
Krijg een fout als ik de actie code toepas op het eerste scherm, waarop ook die paarse link te zien is.
Krijg ook een fout als ik abonnement wijzig en dan premium en dan alsnog die actie code toepas. Ironisch lijkt het eerst volledig goed te gaan, maar bij de allerlaatste stap bevestigen gaat het mis.

Mijn huidige abonnement is jaar basis, wellicht dat het hierdoor misgaat.

Anders begin december maak ik wel een nieuw account. Eerst support nog afwachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HuO1CkqA3VyvwSXqEm4baKBZJMA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8VrWSsmTuNKqJoTgNNRpTnU3.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 14% gewijzigd door Dagarkin op 29-10-2024 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Kan alleen bij maandelijkse abonnementen en niet bij jaarlijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagarkin
Witlof schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 10:03:
Kan alleen bij maandelijkse abonnementen en niet bij jaarlijks.
Ja lees dit idd wel in het paarse stuk.
2. In aanmerking komen

Om in aanmerking te komen voor de Premium Aanbieding moet je:

a. jezelf aanmelden voor een Premium Maandelijks abonnement waarop deze Premium Aanbieding van toepassing is;

b. (i) een nieuwe abonnee zijn; (ii) een klant zonder huidig actief abonnement zijn; of (iii) een bestaande abonnee zijn met een niet-Premium abonnement en jezelf direct hebben geabonneerd via de website van SkyShowtime;

c. wonen in een van de landen waar we de Premium Aanbieding aanbieden, te weten: Andorra, Denemarken, Finland, Hongarije, Nederland, Noorwegen, Polen, Roemenië, Spanje, Tsjechië, Slowakije en Zweden; en

d. in aanmerking komen om je te abonneren op SkyShowtime onder onze Gebruiksvoorwaarden (zie de sectie met als titel 'Wie kan zich abonneren op SkyShowtime?'), waaronder dat je een consument bent van 18 jaar of ouder; een geldig e-mailadres en factuuradres opgeven; en een geldige betalingsmethode opgeven en in stand houden.
Alleen volgens de officiële voorwaarden, zou ik wel gewoon recht hebben om mee te doen. We zullen het zien wacht support af en anders maak ik in december een nieuw account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Van hier

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QoEycJYGqv3KvZORfLdW4PQYHbs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/QS1pqBfGOUE8CmScmQJjFG5g.png?f=fotoalbum_large

dus a en b en c en d.

maar @Dagarkin heeft (waarschijnlijk) dus een lopend jaar abonnement.
een nieuw account kan de oplossing zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 01-06 18:52
Ik kon op de website (via de pc) vrij makkelijk upgraden. Er stond al een aanbod voor mij klaar in mijn account. Hoefde alleen maar te klikken en bevestigen en was geregeld. Ben benieuwd..

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 20:29
Abo omgezet naar Premium, alleen al de serie Lioness de upgrade waard, geregeld in een oogwenk.
Inmiddels bericht resterende oude maandbedrag terug verekend, betaalde altijd rond de 25e van de maand.

Vanavond eens kijken of er inderdaad al UHD en Atmos sound beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
dinandus schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:13:
Abo omgezet naar Premium, alleen al de serie Lioness de upgrade waard, geregeld in een oogwenk.
Inmiddels bericht resterende oude maandbedrag terug verrekend, betaalde altijd rond de 25e van de maand.

Vanavond eens kijken of er inderdaad al UHD en Atmos sound beschikbaar is?
Kan je ons vertellen welke content je nu in 4k kan kijken ?
En hoeveel beter? het is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 22:00
Ik ben voor 99,9% zeker dat de Ziggo klanten die "gratis" kijken, waar ik er ook 1 van ben, ook naar 4K zijn gegaan. Lioness en Rabbit Hole zien er iig beter uit dan van wat ik me kan herinneren.

Ik weet het natuurlijk niet zeker, want ik kan het niet meten. Maar mijn ogen bedriegen mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:28:
Ik ben voor 99,9% zeker dat de Ziggo klanten die "gratis" kijken, waar ik er ook 1 van ben, ook naar 4K zijn gegaan. Lioness en Rabbit Hole zien er iig beter uit dan van wat ik me kan herinneren.

Ik weet het natuurlijk niet zeker, want ik kan het niet meten. Maar mijn ogen bedriegen mij niet.
Ik heb beide (2 accounts : 50% korting oude aanbieding & via ziggo). Dus ik kan vergelijken. Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Dat zou super zijn. Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers

Misschien heeft SkyShowtime het abofilter nog niet aangezet, zou typisch iets voor ze zijn gezien de chaos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Van mij mogen ze we lekker vanaf blijven. Prima zo. Vindt het zowiezo absurd dat er anno 2024 blijkbaar nog verdient moet worden aan 4K. Had al lang standaard moeten zijn.
.

[ Voor 52% gewijzigd door DutchOwnage op 29-10-2024 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik krijg hier (nog) geen 4k resolutie aangeboden na de overstap, hoewel het in hun Android TV app wel als zodanig wordt aangegeven.

Maar, m.b.t. het er beter uitzien, de bitrate (die ik wel life via een overlay kan zien), ligt aanmerkelijk hoger dan voorheen het geval was.

Ik test dit nu via een Android TV speler met een V14 ATV versie daarop (niet de Google streamer), dus misschien zit daar de non 4k beperking, hoewel andere streamingdiensten daar geen probleem mee geven.

Ik zal later eens een andere box met Google Play Store certificatie uitproberen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Kijk jij "gratis" via Ziggo? Of een apart abonnement?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:26:
Van mij mogen ze we lekker vanaf blijven. Prima zo. Vindt het zowiezo absurd dat er anno 2024 blijkbaar nog verdient moet worden aan 4K. Had al lang standaard moeten zijn.
.
Tja, dat doet elke streamer nu eenmaal, dus zo "raar" is dat blijkbaar niet. Daarnaast is 6 euro in de maand (op het moment van schrijven, want levenslang 50% korting op abokosten), voor 4K content, advertentieloos kijken, maximaal vijf gelijktijdige streams en 30 maximale downloads ook niet heel slecht, toch? :)

Als er al iets te klagen zou moeten zijn, is het wellicht omdat het Premium abonnement enkel als maandabonnement beschikbaar is. Ik had graag een jaarlijkse optie gezien.

Toen SkyShowtime begon hadden ze de actie ook, toen maakte ik er ook gebruik van. Had een keer de klantenservice nodig omdat de credit card een storing had op de dag dat zij incasseerden, dus mijn abo stopte. Contact opgenomen en alles (incl. de 50% korting!) was in ere hersteld, dat was echt super geregeld. Paar maanden later ivm financien toch even moeten stoppen, hopende dat de actie alsnog terug zou komen. Fijn dat de actie er dus weer is! :) Nu hopen dat ik het lang genoeg vast kan houden! :+

[ Voor 59% gewijzigd door CH4OS op 29-10-2024 14:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:51:
Kijk jij "gratis" via Ziggo? Of een apart abonnement?
Als de vraag voor mij is, los abonnement, niet via Ziggo.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
hardware-lover schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 13:57:
[...]

Als de vraag voor mij is, los abonnement, niet via Ziggo.
Ok thx. Jij zou dan zowiezo 4K moeten hebben. Wellicht dat ik het ook verkeerd zie hoor, en dat de verbeterde beeldkwaliteit die ik ervaar simpelweg met een hogere bitrate te maken heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
W1ck1e schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:40:
[...]

Ik heb beide (2 accounts : 50% korting oude aanbieding & via ziggo). Dus ik kan vergelijken. Wordt vervolgd.
eigen (oude 50% korting) account : wel reclame voor skyshowtime content voorafgaand aan aflevering serie
via ziggo : geen reclame voorafgaand aan aflevering serie

dus het lijkt dat via ziggo al premium is

[ Voor 5% gewijzigd door W1ck1e op 29-10-2024 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Viel mij ook op via Ziggo. Geen reclame, voorheen wel. Ook geluid is een pak beter dan voorheen. Dus vrij zeker dat het 4K Atmos is.

Zou wel netjes zijn. HBO heeft ook 4K HDR aangehouden voor klanten van het eerste uur en 50% korting.

[ Voor 28% gewijzigd door DutchOwnage op 29-10-2024 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:13:
Ok thx. Jij zou dan zowiezo 4K moeten hebben. Wellicht dat ik het ook verkeerd zie hoor, en dat de verbeterde beeldkwaliteit die ik ervaar simpelweg met een hogere bitrate te maken heeft.
Geen 4k (met/zonder HDR), en geen DD+/Atmos op dit moment, ook niet via de andere door Google gecertificeerde Android TV V12 box. Dus (nog steeds) Full HD en stereo voor mij. Enkel de video bitrate ligt flink hoger dan eerst, dat zie (en meet), ik wel.

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 15 ... 18 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC