Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:17:
Viel mij ook op via Ziggo. Geen reclame, voorheen wel. Ook geluid is een pak beter dan voorheen. Dus vrij zeker dat het 4K Atmos is.

Zou wel netjes zijn. HBO heeft ook 4K HDR aangehouden voor klanten van het eerste uur en 50% korting.
Heb jij geen info knop voor je TV waarmee je kunt zien wat er aan codecs wordt aangeboden op je TV?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:18
hardware-lover schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:31:
[...]

Heb jij geen info knop voor je TV waarmee je kunt zien wat er aan codecs wordt aangeboden op je TV?
Die heb ik inderdaad wel (LG G4), maar ik krijg alleen info te zien bij Netflix. Bij geen enkele andere streamer geeft ie die info, dus helaas ook bij SkyShowtime niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:36:
Die heb ik inderdaad wel (LG G4), maar ik krijg alleen info te zien bij Netflix. Bij geen enkele andere streamer geeft ie die info, dus helaas ook bij SkyShowtime niet.
Dan doet mijn inmiddels bejaarde LG Oled dat ietsje beter, desondanks zou ik wel met je willen ruilen hoor 😁

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
hardware-lover schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:39:
[...]

Dan doet mijn inmiddels bejaarde LG Oled dat ietsje beter, desondanks zou ik wel met je willen ruilen hoor 😁
😁

Ik gebruik die 3 puntjes als info knop. Mis ik iets, en moet ik nog ergens anders op drukken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 14:47:
😁

Ik gebruik die 3 puntjes als info knop. Mis ik iets, en moet ik nog ergens anders op drukken?
Nee, dat is de juiste knop. Maar blijkbaar werkt het voor mijn Oled dan anders dan dat het tegenwoordig doet 🤷🏻‍♂️ Mijn 4k Oled stamt nog uit de 2015 modellenreeks, dus echt een generatiekloof wat leeftijd (en WebOS) betreft.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:56
Dagarkin schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 09:57:
[...]

Dit werkt helaas niet, ik heb daarom een email gestuurd.

Krijg helaas een foutmelding, wellicht omdat ik nu via ipad safari werk, zal eenmaal thuis het nog via de laptop proberen en kan dan ook via debug scherm meekijken wat evt de response is van de server.

Krijg een fout via de paarse link.
Krijg een fout als ik de actie code toepas op het eerste scherm, waarop ook die paarse link te zien is.
Krijg ook een fout als ik abonnement wijzig en dan premium en dan alsnog die actie code toepas. Ironisch lijkt het eerst volledig goed te gaan, maar bij de allerlaatste stap bevestigen gaat het mis.

Mijn huidige abonnement is jaar basis, wellicht dat het hierdoor misgaat.

Anders begin december maak ik wel een nieuw account. Eerst support nog afwachten.

[Afbeelding]
Je heb helemaal geen actiecode nodig om na 50% korting premium te gaan, je gaat gewoon naar je account gegevens.
En dan staat er bovenaan in het paars, het valt niet te missen.

Mis het niet: 50% korting op Premium voor altijd! Klik voor ons nieuwe Premium-abonnement voor een onverslaanbare prijs. Aanbieding eindigt op 09.12.2024. 50% korting op de standaard maandelijkse prijs van Premium tot opzegging. Alleen verkrijgbaar via SkyShowtime.com. Alleen abonnees van het maandabonnement. Actievoorwaarden zijn van toepassing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagarkin
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18-06 23:47
Carlos0_0 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 17:06:
[...]

Je heb helemaal geen actiecode nodig om na 50% korting premium te gaan, je gaat gewoon naar je account gegevens.
En dan staat er bovenaan in het paars, het valt niet te missen.

Mis het niet: 50% korting op Premium voor altijd! Klik voor ons nieuwe Premium-abonnement voor een onverslaanbare prijs. Aanbieding eindigt op 09.12.2024. 50% korting op de standaard maandelijkse prijs van Premium tot opzegging. Alleen verkrijgbaar via SkyShowtime.com. Alleen abonnees van het maandabonnement. Actievoorwaarden zijn van toepassing.
Klopt maar doordat ik een jaarlijks abonnement hebt krijg ik een foutmelding, vandaar ook contact gezocht met support, aangezien ik volgens de voorwaarden er wel recht op heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Dagarkin schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 18:05:
[...]

Klopt maar doordat ik een jaarlijks abonnement hebt krijg ik een foutmelding, vandaar ook contact gezocht met support, aangezien ik volgens de voorwaarden er wel recht op heb.
Misschien lullig, maar het is echt alleen voor de maandelijkse abonnees.
Maar hopelijk tonen ze wat coulance.

Ik zou evt. ook voorstellen aan klantenservice, om je jaarabonnement per direct te stoppen, zodat je alsnog gebruik kan maken van de aanbieding.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
KillerBee schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 18:10:
[...]

Misschien lullig, maar het is echt alleen voor de maandelijkse abonnees.
Maar hopelijk tonen ze wat coulance.

Ik zou evt. ook voorstellen aan klantenservice, om je jaarabonnement per direct te stoppen, zodat je alsnog gebruik kan maken van de aanbieding.
Ja anders sowieso in december overstappen. Zit nog met oud abonnement van rond de 55 euro en deze verloopt in april 2025.

Zag ook dat de prijs veranderd van 55 naar 70, als ik nu premium voor 72 euro kan krijgen is switchen altijd de beste oplossing.

Wel grappig als je naar de helpdesk de vraag ziet van switchen van maandelijkse naar jaarlijks, denk niet dat ze akkoord geven icm met premium lifetime abonnement.
oe stap ik over van maandelijks naar jaarlijks? Is dat mogelijk?
Jazeker! Door te switchen van maandelijks naar jaarlijks, kun je profiteren van 12 maanden voor de prijs van 8 en bespaar je meer dan 33%. Wil je nu switchen en geld besparen? Neem dan contact op met de klantenservice van SkyShowtime via ons Helpcentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@DutchOwnage, als jij de serie Poker Face eens probeert? Er staat buiten 4k ook HDR bij vermeld. Schakelt jouw TV om naar een HDR mode bij afspelen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
hardware-lover schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 18:51:
@DutchOwnage, als jij de serie Poker Face eens probeert? Er staat buiten 4k ook HDR bij vermeld. Schakelt jouw TV om naar een HDR mode bij afspelen?
Nee, geen HDR. Waar zie jij 4K en/of HDR staan? Via de interne app op m'n G4 zie ik helemaal 0,0 info bij titels staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:17:
Nee, geen HDR. Waar zie jij 4K en/of HDR staan? Via de interne app op m'n G4 zie ik helemaal 0,0 info bij titels staan.
Staat bij mij bij het media vermeld als ik dit geselecteerd heb. Dus kies Poker Face en kijk dan op die pagina.

Wat ik nu inmiddels geprobeerd heb. Skyshowtime als addon in Kodi 21.1 geïnstalleerd op hetzelfde apparaat wat mij nu geen 4k en/of HDR geeft als het bij het media staat. En wat zien ik, die geeft me wel 4k met HDR en zelfs refreshrate switching. Dus het is wel degelijk aanwezig op hun servers.

Ik zie ook 6 kanaals audio beschikbaar bij de serie Poker Face, maar niet in het Engels, enkel voor sommige andere (niet bruikbare) talen.

Ze hebben dus nog wat te fixen daar bij Skyshowtime 🥲

Edit: keurige bitrate trouwens, voor wat ik nu heb geprobeerd 👌

[ Voor 3% gewijzigd door hardware-lover op 29-10-2024 19:42 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Media? Ik zie nergens iets van Media staan dus ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt :9

Wat ik wel zie. Zodra je de stream start begint het in wat het lijkt SD, paar seconden later naar iets op wart lijkt 720p of 1080p om vervolgens na een paar seconden alsnog op te schalen naar 4K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:11
Vanmiddag de overstap gemaakt naar premium en getest. Best wel wat nieuwe en ook oudere films die 4k ondersteunen. Heb er nog geen enkele getroffen met atmos. Geen idee of het er nog aankomt of dat dit het is. Zou het wel karig vinden als er nog (steeds) geen atmos bij zit.

Getest op de Shield

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13:16
DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:48:
Media? Ik zie nergens iets van Media staan dus ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt :9

Wat ik wel zie. Zodra je de stream start begint het in wat het lijkt SD, paar seconden later naar iets op wart lijkt 720p of 1080p om vervolgens na een paar seconden alsnog op te schalen naar 4K.
Hij bedoelt op de pagina van Pokerface :).
Daar zie je bij de titel 4k hdr staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Het zal wel aan de app liggen op m'n G4...Maar ik snap of zie nog steeds niet wat er bedoeld wordt.

Iemand een screenshotje?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Arjantje72 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:51:
[...]

Hij bedoelt op de pagina van Pokerface :).
Daar zie je bij de titel 4k hdr staan.
@hardware-lover
Waar staat die pagina van Pokerface ?
website ?
app ?
kodi ?

[ Voor 4% gewijzigd door W1ck1e op 29-10-2024 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
W1ck1e schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:58:
[...]

@hardware-lover
website ?
app ?
kodi ?
In de app op mijn mediaspeler, of bedoelde je mij niet? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjantje72
DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:57:
Het zal wel aan de app liggen op m'n G4...Maar ik snap of zie nog steeds niet wat er bedoeld wordt.

Iemand een screenshotje?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PmFZzpBEgvV0EdRR6J2Gomj60xs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9rh198yhKjkIzb1LOJaLSEvw.jpg?f=fotoalbum_large
Rechtsonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Arjantje72 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:04:
[...]

In de app op mijn mediaspeler, of bedoelde je mij niet? :)
Iedereen die kan uitleggen waar ik het kan vinden ;)
ik heb zelf chromecast met de skyshowtime app
en daarnaast de next box ook met de skyshowtime app.
en ik kan op de pc in de browser kijken op de website.

ik kom nergens "media" tegen.
als ik pokerface selecteer dan start die gewoon
ik zie niets van welke specs.

welke mediaspeler met welke app gebruik jij ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

W1ck1e schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 19:58:
[...]

@hardware-lover
website ?
app ?
kodi ?
Poker Face is een serie. Staat als zodanig in de app van Skyshowtime (topictitel 😉), en bij het media (afleveringen) van die serie staat er via de Android TV app > (12) 4K HDR < bij vermeld indien je de serie selecteerd voor meer info 😁

Comprendre? :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
W1ck1e schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:10:
[...]

Iedereen die kan uitleggen waar ik het kan vinden ;)
ik heb zelf chromecast met de skyshowtime app
en daarnaast de next box ook met de skyshowtime app.
en ik kan op de pc in de browser kijken op de website.

ik kom nergens "media" tegen.
als ik pokerface selecteer dan start die gewoon
ik zie niets van welke specs.

welke mediaspeler met welke app gebruik jij ?
Het heet ook geen media, als je zoekt op de titel en die titel aanklikt, zie je het staan. Ik gebruik de Shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Duidelijk. De opmaak is hetzelfde, maar op m'n LG ontbreekt 4K. Alleen 12. Wellicht dat de app nog geupdate moet worden.

Wat staat er bij jou bij een serie of film wat geen 4K is?

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 29-10-2024 20:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arjantje72 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:12:
Het heet ook geen media, als je zoekt op de titel en die titel aanklikt, zie je het staan. Ik gebruik de Shield.
Media is een algemene naam voor alles wat men tevoorschijn ziet komen in de streaming apps, een verzamelnaam dus.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjantje72
DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:13:
[...]

Duidelijk. De opmaak is hetzelfde, maar op m'n LG ontbreekt 4K. Alleen 12. Wellicht dat de app nog geupdate moet worden.

Wat staat er bij jou bij een serie of film wat geen 4K is?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5XeVC9f6DWEPfnUXbz7TibgHUwY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VETyUwArHwxyHIfBOwBCEAxC.jpg?f=fotoalbum_large
Hetzelfde als bij jou :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
@hardware-lover @Arjantje72
Het screenshot maakte het duidelijk. Naast het leeftijds symbooltje.
Bij mij staat daar niks (op android tablet met de sst app)
maar dat is een full hd apparaat, misschien is dat nog een factor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Thx.

Ondanks het ontbreken van een 4k tag, denk ik toch dat ik naar 4K zit te kijken :9

Omdat ik 3 fases zie als ik een stream opstart. SD, HD en dan pas 4K. Duurt wel vrij lang voordat ie naar 4K springt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En deze 4K HDR stream wordt via de originele Android TV app (up to date), op een geschikte en gecertificeerde Android TV speler, NIET in 4K en niet met HDR afgespeeld op dit moment. Dat doet ie wel via een Kodi addon, zoals ik eerder aangaf.

Dus even wachten tot Skyshowtime hun zaakjes voor elkaar hebben wat dit betreft.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

W1ck1e schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:17:
Dat weet ik vrijwel zeker. Er vind normaal gesproken een handshake plaats tussen een app en apparaat waarbij uitgewisseld wordt wat er mogelijk is op video en audio gebied.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
W1ck1e schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:17:
Klopt, op een oudere tablet krijg ik dat ook niet te zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:17:
Thx.

Ondanks het ontbreken van een 4k tag, denk ik toch dat ik naar 4K zit te kijken :9

Omdat ik 3 fases zie als ik een stream opstart. SD, HD en dan pas 4K. Duurt wel vrij lang voordat ie naar 4K springt.
Ik zie de resolutie en bitrate in meerdere stappen oplopen, nog steeds niet zeker dat je app de hoogste kwaliteit voor je geeft nu. Misschien heeft deze ook nog een update nodig. De mijne is afgelopen dagen nog bijgewerkt (Android TV).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
hardware-lover schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:23:
[...]

Ik zie de resolutie en bitrate in meerdere stappen oplopen, nog steeds niet zeker dat je app de hoogste kwaliteit voor je geeft nu. Misschien heeft deze ook nog een update nodig. De mijne is afgelopen dagen nog bijgewerkt (Android TV).
Ja. Voor zover ik weet is het al erg lang geleden dat ik een SkyShowtime update voorbij heb zien komen. Even afwachten dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
hardware-lover schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:22:
[...]

Dat weet ik vrijwel zeker. Er vind normaal gesproken een handshake plaats tussen een app en apparaat waarbij uitgewisseld wordt wat er mogelijk is op video en audio gebied.
Echter op mijn 4k tv gevoed door
een 4k next of
een 4k chromecast met google tv
staat bij mij in de sst app geen 4k symbooltje in het scherm van het screenshot
voor de goede orde:
dan is mijn aanname van dat het gratis ziggo abbo omgezet is naar premium NIET CORRECT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• smashit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:09
Opnieuw een abbo afgesloten bij SkyShowtime en ik kan bevestigen dat ik op mijn LG G1 zowel 4K alswel HDR te zien krijg. Dit staat zowel in de media info van de film/serie maar ik zie ook mijn TV schakelen naar 4K en HDR.

Nu kijken of ik nog tijd kan vrijmaken om iets te bekijken;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
W1ck1e schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:30:
[...]

Echter op mijn 4k tv gevoed door
een 4k next of
een 4k chromecast met google tv
staat bij mij in de sst app geen 4k symbooltje in het scherm van het screenshot
voor de goede orde:
dan is mijn aanname van dat het gratis ziggo abbo omgezet is naar premium NIET CORRECT
Wat staat er in je app bij je abonnement, premium maandelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
smashit schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:30:
Opnieuw een abbo afgesloten bij SkyShowtime en ik kan bevestigen dat ik op mijn LG G1 zowel 4K alswel HDR te zien krijg. Dit staat zowel in de media info van de film/serie maar ik zie ook mijn TV schakelen naar 4K en HDR.

Nu kijken of ik nog tijd kan vrijmaken om iets te bekijken;-)
Krijg je op je G1 HDR bij Pokerface? Zo ja, dan heb ik het dus fout en zit ik nog naar 1080P te kijken. Wel met een verbeterde bitrate dan waarschijnlijk.

En je kijkt ook gewoon met de tv app?

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 29-10-2024 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
W1ck1e schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:40:
[...]

Ik heb beide (2 accounts : 50% korting oude aanbieding & via ziggo). Dus ik kan vergelijken. Wordt vervolgd.
@Arjantje72
eigen oude 50% korting aanbieding, dus standaard
ziggo gratis (dus niet geupgrade naar premium)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
W1ck1e schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:39:
[...]

@Arjantje72
eigen oude 50% korting aanbieding, dus standaard
ziggo gratis (dus niet geupgrade naar premium)
Dan ben je (nog) niet overgezet inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Nu online
Arjantje72 schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:41:
[...]

Dan ben je (nog) niet overgezet inderdaad.
Dat zal ziggo of ik moeten doen. En dat is maar de vraag.
als ziggo het doet: wie betaalt de rekening ?

[ Voor 9% gewijzigd door W1ck1e op 29-10-2024 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Mocht het Ziggo abonnement niet geupgrade zijn, waar het dus op lijkt, moet ik even nadenken of het mij die 6 euro waard is. Heb al zoveel streamingsdiensten lopen en SST was wel het minste waar ik naar keek.

Buiten dat. Wat ik nu zie ziet er best goed uit eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smashit
DutchOwnage schreef op dinsdag 29 oktober 2024 @ 20:35:
[...]

Krijg je op je G1 HDR bij Pokerface? Zo ja, dan heb ik het dus fout en zit ik nog naar 1080P te kijken. Wel met een verbeterde bitrate dan waarschijnlijk.

En je kijkt ook gewoon met de tv app?
Ja, ik gebruik de TV app (versie 5.10.21) en krijg gewoon 4K HDR te zien (zie foto). Helaas geen Dolby vision and Dolby Atmos ;(. Mogelijk is dat de volgende stap voor SkyShowtime.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ja91GesXQFgKcvkkleELEe40-Mo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cgc6dyLX6LCgnFzHDw1ZpZtP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door smashit op 29-10-2024 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Dank je. Dan is dat definitief de bevestiging (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Heeft SST veel 4k content?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smashit
Na een snelle scan kom ik tot de conclusie dat er behoorlijk wat films in 4k zijn en een beperkt aantal series. HDR kom ik maar sporadisch tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticMan
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
Vorig jaar abonnement gecancelled, niet alleen vanwege weinig aanbod maar ook de belabberde kwaliteit. Nu het Premium abo geprobeerd, ook omdat er weer een paar series zijn die ik wil kijken.

ST Strange New Worlds even geprobeerd. Hierbij ergerde ik me hiervoor het ergste aan slechte kwaliteit en platgeslagen 2.0 geluid. Lijkt nu 4K te zijn en geluid is ook 5.1 en stuk betere kwaliteit. Alleen nog geen HDR (zou het wel moeten zijn volgens logo). Een film als Oppenheimer is dan wel nog altijd in stereo terwijl een oude film als Mission Impossible 1 in 5.1 is. Nog allemaal een beetje inconsistent maar het gaat de goede kant op.

[ Voor 4% gewijzigd door MysticMan op 29-10-2024 22:22 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ruwe copy/paste, elders "geleend";

4K titles on SkyShowtime
The list is not exhaustive.

4K HDR10:
2 Fast 2 Furious
Bob Marley: One Love
Fast & Furious
Fast & Furious 6
Fast Five
Beverly Hills Cop
Gangs of London season 2
Gladiator
Indiana Jones and the Last Crusade
Indiana Jones and the Raiders of the Lost Ark
Indiana Jones and the Temple of Doom
Jack Reacher
Jack Reacher: Never Go Back
Jurassic Park
Jurassic Park 3
Jurassic Park: The Lost World
Jurassic World
Jurassic World: Fallen Kingdom
Knuckles
Mission: Impossible (1996)
Mission: Impossible 2
Mission: Impossible 3
Mission: Impossible – Dead Reckoning
Mission: Impossible – Fallout
Mission: Impossible – Ghost Protocol
Mission: Impossible – Rogue Nation
Paw Patrol The Mighty Movie
Scream
Shrek
Shrek the Third
Star Trek (2009)
Star Trek: Strange New Worlds – season 2
Star Trek Beyond
The Fate of the Furious
The Mummy Returns
The Tattooist of Auschwitz
Back to the Future
Back to the Future 3
Top Gun
Transformers: Age of Extinction
Transformers: Revenge of the Fallen
Trolls
Trolls: Band Together
War of the Worlds

4K SDR:
A Gentleman in Moscow – season 1
Apples Never Fall
Billions – season 5
Concordia – season 1
The Holdovers
Fellow Travelers – season 1
Frasier – season 2
Halo – seasons 1-2
Migration
Las Pelotaris 1926 – season 1
Lawmen: Bass Reeves – season 1
Mary & George – season 1
Mayor of Kingstown
Minority Report
Oppenheimer
Poker Face
Saving Private Ryan
Shrek 2
Special Ops: Lioness – season 2
Ted
The Fast & The Furious Tokyo Drift
Transformers 1
Transformers 3
Tulsa King – season 2
World War Z
Yellowstone – seasons 1-5

Bron: FlatpanelsHD

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAM1979
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-03 10:24
Ik zag zojuist een advertentie voorbij komen dat er nu weer een actie geldt 50% korting 'voor het leven'. Zie hier de link naar de actiepagina: https://www.skyshowtime.com/nl?
Van € 11,99 voor € 5,99 € per maand.

Kijk je favoriete films en series in prachtige 4K UHD-kwaliteit op vijf schermen tegelijk met ons Premium-abonnement. Opzeggen kan altijd.

Profiteer van de aanbieding. Aanbieding loopt af op 09-12-2024. 50% korting op Premium (standaard 11,99 €/ maand) totdat je opzegt. Zie actievoorwaarden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjantje72
RAM1979 schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 14:37:
Ik zag zojuist een advertentie voorbij komen dat er nu weer een actie geldt 50% korting 'voor het leven'. Zie hier de link naar de actiepagina: https://www.skyshowtime.com/nl?

[...]
Pssst, lees de reacties hierboven eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
Als terugkoppeling ivm het niet kunnnen omzetten naar premium via de site.

Doordat ik een jaar abonnement heb is het niet mogelijk om met deze actie mee te doen.

Zojuist met support gesproken en die stelt dus voor om een nieuwe account aan te maken. Het is onmogelijk volgens deze persoon om mijn huidige om te zetten naar een maand abonnement.

Naja ga dan in december wel een nieuwe account aanmaken het is helaas niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:37

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb net de laatste pagina's in dit topic terug gelezen, maar ik vind het maar verwarrend.

Sky goochelt met de prijzen. In eerste instantie betaalde ik de 2,99 per maand. Dat was vorig jaar al 3,49 en inmiddels wordt er 2,99 én 1,50 afgeboekt als 2 losse bedragen, wat weer overeenkomt met de 4,49 per maand die ze in mijn account noemen.

Nu zie ik dus de 3 nieuwe abonnementen die gisteren zijn ingegaan. Wat gebeurt er nu als ik niks doe? Ga je dan automatisch over naar standaard met reclame en daarvan de helft betalen? Behoud ik juist mijn oude abonnement met de oude prijs? Voor maar 1,50 extra 4K hebben is natuurlijk een no-brainer, te meer omdat het vanwege de actie evenveel kost als standaard met reclame. Maar, als ik dat onder de voorwaarden van mijn huidige abonnement niet nodig heb, is het natuurlijk ook niet nodig om extra te betalen.

:? :?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Heb hem ook maar omgezet naar 4K. Kreeg meteen een opzeg mail en terugbetaling van het standaard pakket. Staat ook bij dat ik die 5,99 euro betaald heb, maar dat is nog niet afgeschreven zie ik.

[ Voor 3% gewijzigd door darkdesign op 30-10-2024 18:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migchiell
  • Laatst online: 10:36
Jorgen schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:06:
Ik heb net de laatste pagina's in dit topic terug gelezen, maar ik vind het maar verwarrend.

Sky goochelt met de prijzen. In eerste instantie betaalde ik de 2,99 per maand. Dat was vorig jaar al 3,49 en inmiddels wordt er 2,99 én 1,50 afgeboekt als 2 losse bedragen, wat weer overeenkomt met de 4,49 per maand die ze in mijn account noemen.

Nu zie ik dus de 3 nieuwe abonnementen die gisteren zijn ingegaan. Wat gebeurt er nu als ik niks doe? Ga je dan automatisch over naar standaard met reclame en daarvan de helft betalen? Behoud ik juist mijn oude abonnement met de oude prijs? Voor maar 1,50 extra 4K hebben is natuurlijk een no-brainer, te meer omdat het vanwege de actie evenveel kost als standaard met reclame. Maar, als ik dat onder de voorwaarden van mijn huidige abonnement niet nodig heb, is het natuurlijk ook niet nodig om extra te betalen.

Als ik het goed begrijp ben ik zojuist van een standaardabo voor 8,99 naar een premiumabo voor 5,99 gegaan :)

Maar dat klinkt een beetje te mooi om waar te zijn. In de bevestigingsmail staat dat ik nu 11,99 betaal, maar in de abo-gegevens op de site staat toch echt 50% korting dus 5,99 per maand.

We gaan het zien bij de eerstvolgende afschrijving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:56
Jorgen schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:06:

Als je niks doet blijf je 4,50 betalen. Je moet zelf upgraden die paarse blok in je account naar Premium. Dan betaal je straksn 5,99 per maand zolang je lid blijft en Sky de prijs niet omhoog gooit (50% korting van de originele prijs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Deezers schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:38:
[...]

Als je niks doet blijf je 4,50 betalen. Je moet zelf upgraden die paarse blok in je account naar Premium. Dan betaal je straksn 5,99 per maand zolang je lid blijft en Sky de prijs niet omhoog gooit (50% korting van de originele prijs).
Wat voor abonnement behoud ik dan als ik op 4,50 blijf zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
migchiell schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:38:
[...]

Als ik het goed begrijp ben ik zojuist van een standaardabo voor 8,99 naar een premiumabo voor 5,99 gegaan :)

Maar dat klinkt een beetje te mooi om waar te zijn. In de bevestigingsmail staat dat ik nu 11,99 betaal, maar in de abo-gegevens op de site staat toch echt 50% korting dus 5,99 per maand.

We gaan het zien bij de eerstvolgende afschrijving.
Dat is de hele aanbieding juist. Het is gewoon 1,50 euro per maand meer voor huidige standaard lifetime abonnees voor Premium. Hopelijk maakt SkyShowtime de dienst ook echt beter..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Jorgen schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:41:
[...]

Wat voor abonnement behoud ik dan als ik op 4,50 blijf zitten?
Hetzelfde, dus Full HD zonder reclame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Deezers schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:41:
[...]

Top. Dus Full HD zonder reclame voor 4,50 p.m of 4K zonder reclame voor 5,99 per maand. Dan is het wel een leuke deal. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjantje72
Jorgen schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:42:
[...]

Top. Dus Full HD zonder reclame voor 4,50 p.m of 4K zonder reclame voor 5,99 per maand. Dan is het wel een leuke deal. :)
Zo heb ik het ook begrepen en meteen voor premium gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Ik wacht gewoon lekker tot begin december :p

Momenteel genieten van 3 maanden Disney+ voor €3,99 p/m voor de eerste 3 maanden. Dus mooi even daar alles bijkijken.
En op SST keek ik toch al niet veel. Alhoewel de kwaliteit (/het gebrek daaraan) me gedeeltelijk ook naar andere bronnen stuurde voor content die wel op SST staat.
Yellowstone "had ik al klaar staan" tegen de tijd dat SST uit kwam. Snelle vergelijking gedaan en verschil was schrikbarend. Lioness idem dito. En laat die nu net wel in 4K zijn met Premium. Kan ik mooi Yellowstone S05 en Lioness S02 in 4K kijken via de officiële route.

Edit:
Eigenlijk zou ik nu gewoon kunnen annuleren. En dan begin december weer abo afsluiten, desnoods met nieuw account. Bespaar ik me toch weer €4,50 :+ Kijk nu dus toch niks er op. En andere diensten zeg ik gewoon op als ik niet kijk. Alleen SST & MAX doorlopend met 50% lifetime korting.

[ Voor 19% gewijzigd door RobertMe op 30-10-2024 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:55
Ook voor premium aanbod gegaan en krijg rond 20:00 6 e-mails over “ Er is iets misgegaan bij het verwerken van je terugbetaling.” Het gaat iedere keer om bedragen van €0,20 en €0,10.

Edit: En nu 2 e-mails over “ Je terugbetaling komt eraan”. De aankoop-email kreeg ik ook al 2 keer. Wat een zooitje daar…

[ Voor 25% gewijzigd door PatrickC op 30-10-2024 20:35 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
PatrickC schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 20:26:
Ook voor premium aanbod gegaan en krijg rond 20:00 6 e-mails over “ Er is iets misgegaan bij het verwerken van je terugbetaling.” Het gaat iedere keer om bedragen van €0,20 en €0,10.

Edit: En nu 2 e-mails over “ Je terugbetaling komt eraan”. De aankoop-email kreeg ik ook al 2 keer. Wat een zooitje daar…
Toch maar even in de gaten houden of ze niet 2x afschrijven maandelijks :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 23:58

Klippy

Still Game

Ik ben ook maar voor Premium gegaan, komende vanaf de vorige 50% aanbieding.
Voor die 1,50 meer vind ik het dat wel waard, ook al heb ik op al die tijd eigenlijk alleen Yellowstone en de spin-offs gezien.
Maar als die dan op 4K komen vind ik dat weer een goede lifetime deal.

Alle mails waren inderdaad dubbel of terugbetalingen. Ik denk dat ze het gewoon verrekenen met de huidige looptijd, maar er is inderdaad niets extra afgeschreven nog.
We gaan het zien. The Tattooist of Auschwitz net even aangeklikt en die is mooi 4K en HDR.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:40
Hier op een Philips OLED (Android 11) wel 4K beeld en ook wel betere sound. Kijk momenteel de nieuwste Mission Imposseble Dead Reckoning.
Of het intussen 5.1 DD is, lijkt me meer Dolby Atmos kan ik zo snel niet zien.
En ondanks de tac HDR gaat de tv niet in de HDR en of Dolby Vision modus, dacht ergens gelezen te hebben dat ze HDR10+ ondersteunen.

Ook andere content, ondanks de HDR tac, gaat niet in HDR weergave.

Trouwens, lees hier ook over Lioness 2e serie, maar die zie ik op mijn tv niet tevoorschijn komen, zou toch pas vrijdag de 1e November beschikbaar komen.

Verder kan ik de App ook niet upgraden, huidige versie bij mij staat op 5.10.21-ltv-d/1.21.7

Update: schijnt dat de app niet automatisch naar een HDR10 modus gaat, mischien handmatig op alleen HDR10 in tv menu zetten? Zag dat het zo schijnbaar wel op de Apple 4K TV werkt, handmatig op HDR10, en bij automatisch frame, de beelden wel vloeiend worden weergegeven? Morgen maar eens verder proberen of dit bovenstaande zo werkt.

[ Voor 19% gewijzigd door dinandus op 31-10-2024 00:22 . Reden: extra info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
dinandus schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 22:46:
Trouwens, lees hier ook over Lioness 2e serie, maar die zie ik op mijn tv niet tevoorschijn komen, zou toch pas vrijdag de 1e November beschikbaar komen.
Lijkt weer iets nieuws te zijn? Niet global releasen. Wat bij Lioness wellicht nog te verklaren is gezien het een Paramount ding is dat dus op Paramount+ verschijnt op datum X. Maar dat betekent niet dat ze het ook op datum X op SST zetten (blijkbaar).
En hetzelfde zag ik bij "The Old Man", die zweeft ergens onder Disney en loopt het tweede seizoen al een tijdje van / is wellicht al gedaan. Maar verschijnt pas begin november op D+. Hopelijk dan wel in 1x i.p.v. originele release die episode per week was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Deezers schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 18:41:
[...]

Euh, ik kreeg met het 'oude' Standaard (levenslang 50% korting) abonnement juist wél reclame.
Het omvat niet veel, alleen reclame voor de eigen content, en meestal alleen vlak voor de 1e aflevering die je kijkt. Maar reclame is er weldegelijk.

Dit is voor mij ook de grootste reden dat ik het abo heb omgezet, en € 1,50 meer betalen is inderdaad een no brainer.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deezers
KillerBee schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 06:06:
[...]

Euh, ik kreeg met het 'oude' Standaard (levenslang 50% korting) abonnement juist wél reclame.
Het omvat niet veel, alleen reclame voor de eigen content, en meestal alleen vlak voor de 1e aflevering die je kijkt. Maar reclame is er weldegelijk.

Dit is voor mij ook de grootste reden dat ik het abo heb omgezet, en € 1,50 meer betalen is inderdaad een no brainer.
Dat noemen ze tegenwoordig trailers, en dus geen 'reclame'. Die zul je met Premium dus ook nog zien ;) Disney en HBO doen hetzelfde nu.
Al onze abonnementsplannen en content op SkyShowtime kunnen promotietrailers bevatten en, afhankelijk van het type plan, ook reclame, sponsoring en productplaatsing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Ik had vannacht een mail ontvangen met de 50% korting op Premium, hoewel ik al 50% korting had, blijf ik gewoon op standard voor nu. Ik maak er voornamelijk gebruik van en dan onderweg op de telefoon of op een laptop. Ja het is maar €1,50 meer, maar voor wat ik ermee doe meer dan genoeg.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Deezers schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 07:25:
[...]

Dat noemen ze tegenwoordig trailers, en dus geen 'reclame'. Die zul je met Premium dus ook nog zien ;) Disney en HBO doen hetzelfde nu.

[...]
:o ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:55
Klippy schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 21:19:.
Alle mails waren inderdaad dubbel of terugbetalingen. Ik denk dat ze het gewoon verrekenen met de huidige looptijd, maar er is inderdaad niets extra afgeschreven nog.
Ik heb vandaag 2 bedragen teruggestort gekregen… €0,20 en €0,10. :+ Hier ook nog niets afgeschreven voor het nieuwe Premium abo.

[ Voor 7% gewijzigd door PatrickC op 31-10-2024 18:43 ]

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-06 23:58

Klippy

Still Game

PatrickC schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 18:42:
[...]

Ik heb vandaag 2 bedragen teruggestort gekregen… €0,20 en €0,10. :+ Hier ook nog niets afgeschreven voor het nieuwe Premium abo.
Net even gekeken en de 5,99 is nu afgeschreven. De 4,49 van mijn vorige abbo gisteren. Dus ben benieuwd naar de verrekening. Maar het zal wel goed komen en als ik een maand te veel betaal lig ik ook niet wakker.
Ik denk dat ze gewoon wat lui geprogrammeerd hebben met die terugbetalingen, de logica ontgaat me nog, maar onder de streep zal het wel kloppen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik heb SST dus "gratis" via Ziggo. En hoewel ik geen HDR zie, twijfel ik dus nog wel heel erg of het toch geen 4K is. Bijvoorbeeld Rabbit Hole, ziet er gewoon echt heel erg strak uit. Is er hier iemand die ook op deze manier kijkt en de bitrates kan meten?

Of anders is het misschien wel de goede upscaling van mijn G4...

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 01-11-2024 09:30 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• bozzo
  • Niet online

bozzo

gedoe & zooi

Klippy schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 20:54:
[...]

Net even gekeken en de 5,99 is nu afgeschreven. De 4,49 van mijn vorige abbo gisteren. Dus ben benieuwd naar de verrekening. Maar het zal wel goed komen en als ik een maand te veel betaal lig ik ook niet wakker.
Ik denk dat ze gewoon wat lui geprogrammeerd hebben met die terugbetalingen, de logica ontgaat me nog, maar onder de streep zal het wel kloppen.
28 oktober werd bij mij 4,49 afgeschreven. 30 oktober heb ik een upgrade gedaan naar 4K en 31 oktober is 5,99 afgeschreven en later die dag 4,38 teruggestort (een paar dagen gebruik is dus verrekend). Allemaal keurig geregeld door SST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:01
Bij mij hetzelfde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 09:29:
Ik heb SST dus "gratis" via Ziggo. En hoewel ik geen HDR zie, twijfel ik dus nog wel heel erg of het toch geen 4K is. Bijvoorbeeld Rabbit Hole, ziet er gewoon echt heel erg strak uit. Is er hier iemand die ook op deze manier kijkt en de bitrates kan meten?

Of anders is het misschien wel de goede upscaling van mijn G4...
Rabbit Hole wordt niet in 4k aangeboden door SST, variabele bitrate voor deze serie dus in Full HD gaat tot ~12Mbit met pieken.

Ze mogen toch ook wel eens wat multichannel DD+ (of Atmos in DD+) aan hun aanbod toe gaan voegen, want op het audiovlak is dat vaak nog steeds alleen in stereo 😢

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
hardware-lover schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 12:59:
[...]

Rabbit Hole wordt niet in 4k aangeboden door SST, variabele bitrate voor deze serie dus in Full HD gaat tot ~12Mbit met pieken.

Ze mogen toch ook wel eens wat multichannel DD+ (of Atmos in DD+) aan hun aanbod toe gaan voegen, want op het audiovlak is dat vaak nog steeds alleen in stereo 😢
Dank je. Dan denk ik dat die max 12Mbit het doet, voor het oog. Dat is wel een zeer nette bitrate voor FullHD vindt ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DutchOwnage schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 13:01:
Dank je. Dan denk ik dat die max 12Mbit het doet, voor het oog. Dat is wel een zeer nette bitrate voor FullHD vindt ik.
Is zeker netjes. En dat zal voor menigeen het idee geven dat het in 4K wordt aangeboden. Maar meten is weten, het 4K (met/zonder HDR) label, is op dit moment nog niet betrouwbaar genoeg, zoals menigeen dat op dit moment nog ondervind, afhankelijk van de gebruikte hardware.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
In de Samsung tv app zie ik trouwens ook geen 4K/HDR vermeldingen bij de titels staan, ook niet die in de 4K sectie staan, en mijn tv ondersteund het zeker :)
We raden een minimale internetsnelheid van 8 Mbps aan om in 4K UHD te kijken.

Je kunt de 4K UHD-content afspelen op de volgende tv-modellen.

Samsung: alle premium- en basismodellen met UHD HDR-ondersteuning. Zo vind je het serienummer en model van je Samsung-tv.

Apple TV 4K (2e generatie) en Apple TV 4K (3e generatie). Om erachter te komen of je specifieke Apple TV-model de 4K UHD-technologie ondersteunt, raadpleeg je de officiële pagina Je Apple TV-model identificeren.

Android TV: Shield Android TV, BRAVIA 4K VH2, Bravia 4K UR3, Bravia 4K UR2, HAT4KDTV, BRAVIA 8K UR2, MiBOX4, TPM191E, Bravia VH1, Bravia 4K GB ATV3, Bravia 4K GB. Als je wilt controleren of je Android TV de 4K-technologie ondersteunt, raadpleeg je de handleiding van de fabrikant of de website voor meer informatie.

LG: Alle OLED-modellen met WebOS (4/5/6/7/8/9) en 4K HDR-ondersteuning. Zo vind je je LG-model- en serienummer.

Je kunt de SkyShowtime-inhoud ook afspelen op:

Chromecast Sabrina (Chromecast met Google TV, Chromecast van de 4e generatie) en Chromecast Ultra. Zie 4K Ultra HD-content streamen voor meer informatie.

Amazon Fire TV: AFTR, AFTGAZL, AFTMD001, AFTKM, AFTKRT, AFTKMST12, AFTN, AFTS, AFTA, AFTSO001, AFTBAMR311, AFTTIFF43, AFTHA004, AFTANNA0, AFTTIFF43, AFTCON001 AFTMM first gen 4K en Fire Cube.

[ Voor 85% gewijzigd door Deezers op 01-11-2024 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
Ik zi het bij mijn LG tv el staan, net eens aflevering Yellowstone aangezet.
Ik kreeg volgens mij geen meldingen van HDR ofzo, maar heb wel het idee scherper is als 1883 die er voor had gekeken(En 1923 alleen daar kwam ik niet echt in dus gestopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Deezers schreef op vrijdag 1 november 2024 @ 17:26:
In de Samsung tv app zie ik trouwens ook geen 4K/HDR vermeldingen bij de titels staan, ook niet die in de 4K sectie staan, en mijn tv ondersteund het zeker :)
[...]
Is dat oude SST info, want zelfs die minimaal opgegeven internetsnelheid is nu zelfs voor hun Full HD aanbod eigenlijk (veel) te laag? En al helemaal indien het aanbod werkelijk 4K met HDR betreft.

Misschien geschikt voor het SST non Premium abonnement?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Vanavond de app op mijn Apple TV4K gestest, en hier lijkt het al iets beter te gaan dan kort geleden op mijn OLED+937 zoals eerder gemeld.
Echter ondanks dat nu er een pop up verschijnt op mijn OLED, tijdens 4K met HDR badges is het nog niet echt werkend zoals het zou horen. Kijk ik nadat de TV de HDR pop up laat zien, staat er in de specifieke detals van mijn scherm informatie nog steeds SDR, in plaats van de HDR vermeld.

Wat gelukkig wel goed gaat is het verwerken van de stream aangeboden frames rate, geen hick ups meer gedurende het kijken van welke content dan ook. Geluid is naar alle waarschijnlijk gewoon 5.1.

Ook merk ik dat het beeld gelijk goed is geen opbouw van SD naar HD en dan UHD.

Mijn sound opstelling maakt er desondanks een mooi kamervullend surround geluid van.
Heb de OLED dan ook aangevuld met een DTS PLAY FI set up.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qecUTRki3FJYwk4UBZKJV3XEpBU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tS2IqM1uOP1mvKUN8GRQxgif.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-06 20:29

MeNTaL_TO

The future is not set

Dagarkin schreef op woensdag 30 oktober 2024 @ 16:41:
Als terugkoppeling ivm het niet kunnnen omzetten naar premium via de site.

Doordat ik een jaar abonnement heb is het niet mogelijk om met deze actie mee te doen.

Zojuist met support gesproken en die stelt dus voor om een nieuwe account aan te maken. Het is onmogelijk volgens deze persoon om mijn huidige om te zetten naar een maand abonnement.

Naja ga dan in december wel een nieuwe account aanmaken het is helaas niet anders.
Support ook net gemailed, maar was al bang dat dit het antwoord zou zijn, wat een afgang weer zeg, geef dan de mensen met een jaar account voor hetzelfde geld premium. Nee, scheid vooral de mensen die je lang steunen in hun broek.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagarkin
MeNTaL_TO schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:22:
[...]

Support ook net gemailed, maar was al bang dat dit het antwoord zou zijn, wat een afgang weer zeg, geef dan de mensen met een jaar account voor hetzelfde geld premium. Nee, scheid vooral de mensen die je lang steunen in hun broek.
Ja helaas zelf heb ik toch het huidige abbonnemet geannuleerd en krijg geen vergoeding van de resterende maanden. Op deze manier kan je toch je huidige account behouden. Het is niet erg klantvriendelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Dagarkin op 03-11-2024 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-06 20:29

MeNTaL_TO

The future is not set

Dagarkin schreef op zondag 3 november 2024 @ 12:37:
[...]

Ja helaas zelf heb ik toch het huidige abbonnemet geannuleerd en krijg geen vergoeding van de resterende maanden. Op deze manier kan je toch je huidige account behouden. Het is niet erg klantvriendelijk.
Dat wil ik ook weer niet, mijn abbo is loopt nog tot en met juni, zou dus meer dan een half jaar weggooien.
Jammer want voor die 10 cent per maand extra kan ik die 3 extra streams wel goed gebruiken.
Wellicht nu dus een extra account en die maar delen met familie om de kosten te splitten. Lijkt me niet dat Sky dit als bedoeling heeft, maar geeft wel weer aan dat ze longtime supporters belangrijk vinden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
Linksquest schreef op donderdag 31 oktober 2024 @ 10:55:
Ik had vannacht een mail ontvangen met de 50% korting op Premium, hoewel ik al 50% korting had, blijf ik gewoon op standard voor nu. Ik maak er voornamelijk gebruik van en dan onderweg op de telefoon of op een laptop. Ja het is maar €1,50 meer, maar voor wat ik ermee doe meer dan genoeg.
Met dit soort dingen zou ik meer toekomst gericht zijn als je van plan bent om heel erg lang lid te blijven.

Toen HBO Max 50% korting was, had ik de keuze tussen de 1080P abo en de 4K abo. Gekozen voor 4K omdat het maar een euro duurder is. Toendertijd had ik helemaal geen 4K apparaten.

Nu wel, dus nu pluk ik de vruchten van wat ik toen heb gekozen. En wat als er een grote blockbuster komt op SST? Misschien wil je die dan wel op het grote scherm kijken.

Zit geen reclame te maken maar zou er toch niet zo makkelijk over denken als dat je nu doet. :P

Ik neem het trouwens niet, neem regelmatig SkyShowtime via Ziggo Vodafone deal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

polopolo150 schreef op maandag 4 november 2024 @ 07:16:
[...]

Met dit soort dingen zou ik meer toekomst gericht zijn als je van plan bent om heel erg lang lid te blijven.

Toen HBO Max 50% korting was, had ik de keuze tussen de 1080P abo en de 4K abo. Gekozen voor 4K omdat het maar een euro duurder is. Toendertijd had ik helemaal geen 4K apparaten.

Nu wel, dus nu pluk ik de vruchten van wat ik toen heb gekozen. En wat als er een grote blockbuster komt op SST? Misschien wil je die dan wel op het grote scherm kijken.

Zit geen reclame te maken maar zou er toch niet zo makkelijk over denken als dat je nu doet. :P

Ik neem het trouwens niet, neem regelmatig SkyShowtime via Ziggo Vodafone deal.
Bij HBO Max heb ik inderdaad ook meteen dat duurdere pakket gepakt voor inderdaad ie €1,00 meer, nu is dit ook maar €1,50, maar gezien thuisfront niks op Skyshowtime kijkt, en ik alleen onderweg of op de mobiel, heb ik er voor nu wel vrede mee. En vast dat ze nog wel een keer met een upgrade aanbieding komen voor bestaande klanten.

Ik heb hoe dan ook de hele maand nog om me te bedenken.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

M.b.t. het nieuwe Skyshowtime en hun opgeschroefde beeldkwaliteit.

Voor nu is niet automatisch iedere door Google gecertificeerde Android/Google TV mediaspeler met L1 en L3 Widevine certificatie, geschikt om daadwerkelijk 4k met zonder HDR af te spelen.

SkyShowtime support verwijst naar hun website waar te zien is welke apparaten daarvoor geschikt zouden zijn. Het overzicht is tamelijk beperkt daarin.

Het is dat de Full HD bitrate ook flink hoger is geworden, anders zou het duurdere Premium abonnement nu volledig weggegooid geld zijn voor eigenaren die in het bezit zijn van een, eigenlijk volledig geschikt, weergave apparaat. Hopelijk gaat het nog veranderen in de toekomst, maar voor nu is het erg jammer dat het niet meteen al gaat zoals het zou moeten gaan.

Als voorbeeld, de Nokia 8000/8010, valt dus ook in de categorie "jammer maar helaas" 🥲

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

is de fullhd bitrate van premium hoger dan bij een normaal abonnement? Mijn beamer heeft problemen met het weergeven van streaming video, vermoedelijk vanwege de lage bitrate en dus de hoge compressie.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
hardware-lover schreef op donderdag 7 november 2024 @ 14:48:
M.b.t. het nieuwe Skyshowtime en hun opgeschroefde beeldkwaliteit.

Voor nu is niet automatisch iedere door Google gecertificeerde Android/Google TV mediaspeler met L1 en L3 Widevine certificatie, geschikt om daadwerkelijk 4k met zonder HDR af te spelen.

SkyShowtime support verwijst naar hun website waar te zien is welke apparaten daarvoor geschikt zouden zijn. Het overzicht is tamelijk beperkt daarin.

Het is dat de Full HD bitrate ook flink hoger is geworden, anders zou het duurdere Premium abonnement nu volledig weggegooid geld zijn voor eigenaren die in het bezit zijn van een, eigenlijk volledig geschikt, weergave apparaat. Hopelijk gaat het nog veranderen in de toekomst, maar voor nu is het erg jammer dat het niet meteen al gaat zoals het zou moeten gaan.

Als voorbeeld, de Nokia 8000/8010, valt dus ook in de categorie "jammer maar helaas" 🥲
Heb je ook een linkje naar die support list? Dan hoeven wij niet te zoeken ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peptalk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13:24
RobertMe schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:05:
[...]

Heb je ook een linkje naar die support list? Dan hoeven wij niet te zoeken ;)
https://www.skyshowtime.c...howtime-supported-devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Android TV dus alleen de Shield en Sony Bravias (en aparte vermelsing van de Chromecast with GTV)? Damn, dat is wel heel beperkt. Heb ik zelf wel een Shield :), maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

RobertMe schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:23:
Android TV dus alleen de Shield en Sony Bravias (en aparte vermelsing van de Chromecast with GTV)? Damn, dat is wel heel beperkt. Heb ik zelf wel een Shield :), maar dan nog.
Dat bedoel ik dus, tamelijk beperkt. En hoewel ik eveneens een Shield TV aan zou kunnen slingeren daarvoor, laat ik 'm toch nog maar enkel als Plex in Home server zijn werk doen.

Ik ben over naar wat anders sinds langere tijd en dacht even dat de Android TV V14 versie daarop de schuldige zou zijn, maar nee, de V12 versie geeft ook niet thuis voor Skyshowtime 4k/4k HDR. Alle andere streamingdiensten geven hun maximale beeld- en geluidskwaliteit door op hetzelfde apparaat, maar de Skyshowtime app verrekt dat simpelweg. Het zij zo...

Edit: als ik dan toch de maximale kwaliteit wil krijgen met SST, dan kan ik altijd nog de Kodi addon starten. Vraag me af wat Skyshowtime dan detecteerd dat dan wel alle registers worden open getrokken voor streaming kwaliteit?

[ Voor 12% gewijzigd door hardware-lover op 07-11-2024 15:42 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Salvatron schreef op donderdag 7 november 2024 @ 15:05:
is de fullhd bitrate van premium hoger dan bij een normaal abonnement? Mijn beamer heeft problemen met het weergeven van streaming video, vermoedelijk vanwege de lage bitrate en dus de hoge compressie.
Ja, flink hoger. Zelfs zoveel hoger dat sommigen de Full HD stream als een 4k stream denken te zien ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinandus
Ik heb dus, ook eerder gemeld, een Philips Android TV, een OLED+937 dus helaas geen HDR ondersteuning, net zo min dat de "framerate" beeld soepeltjes verloopt.
Intussen op mijn Apple TV4K geprobeerd, een A2169, 2e generatie?
Hier gelukkig wel vloeiend beeld, en het gekke is dat mijn OLED wel de HDR pop up laat zien, maar bij de informatie in het TV beeld, dus geen HDR beschikbaar, blijft op SDR info staan.
Dus ook hier gaat het niet goed. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qecUTRki3FJYwk4UBZKJV3XEpBU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tS2IqM1uOP1mvKUN8GRQxgif.jpg?f=fotoalbum_large

Zal het nogmaals melden bij hun.

Kan iemand hier bevestigen dat het met de Google Stream TV dan dus wel correct wordt weergegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
dinandus schreef op donderdag 7 november 2024 @ 16:35:
Ik heb dus, ook eerder gemeld, een Philips Android TV, dus helaas geen HDR ondersteuning, net zo min dat de "framerate" beeld soepeltjes verloopt.
Intussen op mijn Apple TV4K geprobeerd, een A2169, 2e generatie?
Hier gelukkig wel vloeiend beeld, en het gekke is dat mijn OLED wel de HDR pop up laat zien, maar bij de informatie in het TV beeld, dus geen HDR beschikbaar, blijft op SDR info staan.
Dus ook hier gaat het niet goed. [Afbeelding]

Zal het nogmaals melden bij hun.

Kan iemand hier bevestigen dat het met de Google Stream TV dan dus wel correct wordt weergegeven?
Ik heb ook een Philips tv met Android tv. De oled806. Wat raar dat de ondersteuning zo beperkt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Iemand met een abonnement die kan bevestigen of de seizoenen van South Park al online staan?

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Deurstopper schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:11:
Iemand met een abonnement die kan bevestigen of de seizoenen van South Park al online staan?
Southpark staat niet online op Sky in Nederland, alleen een paar iets langere afleveringen / specials.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
Carlos0_0 schreef op maandag 11 november 2024 @ 13:15:
[...]

Southpark staat niet online op Sky in Nederland, alleen een paar iets langere afleveringen / specials.
Ik heb dit meermaals gevraagd (ook dat ze al sinds de launch reclame maken voor South Park..) maar ze zijn er heel vaag over. Waarschijnlijk zullen ze gewoon ergens vanuit het niets ineens online staan straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-06 18:20
Goed te lezen dat beeld kwaliteit beter is.
Toen het uit kwam was het echt slecht. Ook geluid viel tegen. Daarna nooit meer naar omgekeken.
Wat interesse weer nu ik de reclame zie van 50%
Best oké prijs voor 4k wat er nu ook is gelukkig.
Klopt het dat er nog geen Atmos is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Zie ik nou goed dat Gladiator deel 1 in 4K en HDR beschikbaar is volgens de app? Moet niet gekker worden daar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

lHybridl schreef op maandag 11 november 2024 @ 20:28:
Goed te lezen dat beeld kwaliteit beter is.
Toen het uit kwam was het echt slecht. Ook geluid viel tegen. Daarna nooit meer naar omgekeken.
Wat interesse weer nu ik de reclame zie van 50%
Best oké prijs voor 4k wat er nu ook is gelukkig.
Klopt het dat er nog geen Atmos is?
Je mag al in je handen klappen indien je 5.1 DD+ geluid krijgt aangeboden. Het is nog steeds voornamelijk 2 kanaals op dit moment 🥲

Testing, one, two ...

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC