Aiii schreef op zondag 17 november 2024 @ 12:16:
Had toch maar weer eens gehapt vanwege de korting, maar na twee weken toch weer opgezegd. Aanbod blijft te mager. Series worden niet gesimulcast, zelfs dingen als Tulsa King en Landman die bijna simulcasted zijn worden een paar dagen later pas uitgezonden… why though? Om de een of andere reden staat er minder Star Trek op SkyShowtime dan op Netflix, en is Lower Decks nog steeds MIA… Daarnaast komen de exclusieve SkyShowtime films na een half jaar ook op Netflix, dus dat is ook al niet echt een reden om een abonnement te nemen.
Ik snap de besluitvorming achter deze service niet echt, als ik heel eerlijk ben.
Klopt hier kwam ik met Tulsa King ook achter inderdaad, ben er in de loop van deze week mee begonnen.
Ik dacht dan kan ik lekker door kijken deze week, serie nu afgekeken want laatste aflevering komt pas woensdag.
Nou ja he nog altijd beter dan HBO het doet hé, ik zit nog altijd op laatste seizoen van Young Sheldon te wachten.
Het laatste seizoen is in februari begonnen in amerika, maar in Nederland nog niet te zien.
Hetzelfde geldt voor series als(niet van HBO)
The Rookie laatste/huidige seizoen ook in Februari begonnen
The Walking Dead: Dead City in juni 2023 begonnen, in Nederland niet te kijken
The Walking Dead: Daryl Dixon September 2023 begonnen, zelfs seizoen 2 is net uitgezonden. in Nederland seizoen 1 nog nergens te vinden zelfs.
Nou ja beter paar dagen wachten, dan geen idee hebben wanneer het ooit gezonden gaat worden.
[
Voor 3% gewijzigd door
Carlos0_0 op 17-11-2024 12:40
]