Het is goed mogelijk dat ik inderdaad ook nog even wacht. Of in ieder geval totdat ik er een paar achter elkaar kan kijken.meesje schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:09:
[...]
Deze serie is goed ontvangen! Een 7,9 op IMDb is niet verkeerd. Toegevoegd aan mijn kijklijst. Wel jammer dat er wekelijks een aflevering komt terwijl de hele serie al beschikbaar is. Ik wacht liever op dat de hele serie op SST staat.
https://www.youtube.com/watch?v=oz--6tGukuw
Het zou leuk zijn als de serie ook op Sky komt. Ik zit op dit moment echt te genieten van de serie!
Het zou leuk zijn als de serie ook op Sky komt. Ik zit op dit moment echt te genieten van de serie!
Ik kijk Frasier ook, geweldige serie en tijdloze humorspijkerhoofd schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 09:47:
https://www.youtube.com/watch?v=oz--6tGukuw
Net voor de tweede keer email van SkyShowtime gekregen (tweede keer in 2/.3 maanden of zo), dat mijn abo geannuleerd is, omdat er niet voldoende saldo zou zijn op mijn creditcard, maar met nog 100 euro te gaan, mag ik toch wel hopen dat er voldoende is.
Nu was dit een maand of twee geleden ook al eens gebeurd. Ik blijf niet aan de gang zo. Ik blijf niet aan de gang en keek toch al vrij weinig via SkyShowtime. Ik vind het prima zo.
EDIT:
Ik kan wel weer met een Indier gaan chatten, maar als ik toch amper kijk is dat een beetje zonde van mijn tijd.
EDIT2:
Vandaag toch maar even een extra check gedaan, was uiteindelijk dus wel het saldo op mijn creditcard. Nou ja, ik mis het eigenlijk ook niet, want veel van SkyShowtime keek ik niet.
Nu was dit een maand of twee geleden ook al eens gebeurd. Ik blijf niet aan de gang zo. Ik blijf niet aan de gang en keek toch al vrij weinig via SkyShowtime. Ik vind het prima zo.
EDIT:
Ik kan wel weer met een Indier gaan chatten, maar als ik toch amper kijk is dat een beetje zonde van mijn tijd.
EDIT2:
Vandaag toch maar even een extra check gedaan, was uiteindelijk dus wel het saldo op mijn creditcard. Nou ja, ik mis het eigenlijk ook niet, want veel van SkyShowtime keek ik niet.
[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 27-09-2023 22:59 ]
Sinds het begin heb ik een abonnement op SST (50% kortingsactie). Af en toe kijk ik wel eens een serie of film. B.v. Rabbit hole, Dungeons&Dragons. Ook is de prijs laag (3,50 euro p/m) neig ik er steeds meer naar om deze dienst op te zeggen. Ik kan me voorstellen dat oude content in 1080p aangeboden wordt, maar nieuwe series en films worden niet in 4K aangeboden, laat staan fatsoenlijk geluid (Atmos). Dit in tegenstelling tot bv HBO Max: recente films gewoon in 4K met Atmos geluid. Idem voor Disney+.
Wat vinden jullie? Hebben jullie de verwachting dat er bij SST over niet al te lange periode 4K aanbod komt?
Wat vinden jullie? Hebben jullie de verwachting dat er bij SST over niet al te lange periode 4K aanbod komt?
Ik heb het al eens gepost hier maar is toen weggehaald wegens speculaties maar op termijn komen ze met een premium variant met hogere resolutie, meer downloads etc. Upgraden is mogelijk maar kost wel 2/3 euro per maand extra, met behoud 50% korting. Het abonnement wat iedereen nu heeft heet 'standaard'. Maar wanneer ze dit uitrollen is afhankelijk van de SST-strategie.meesje schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 15:58:
Sinds het begin heb ik een abonnement op SST (50% kortingsactie). Af en toe kijk ik wel eens een serie of film. B.v. Rabbit hole, Dungeons&Dragons. Ook is de prijs laag (3,50 euro p/m) neig ik er steeds meer naar om deze dienst op te zeggen. Ik kan me voorstellen dat oude content in 1080p aangeboden wordt, maar nieuwe series en films worden niet in 4K aangeboden, laat staan fatsoenlijk geluid (Atmos). Dit in tegenstelling tot bv HBO Max: recente films gewoon in 4K met Atmos geluid. Idem voor Disney+.
Dank je! Ik hou het abonnement dan nog even aan. T.z.t. even aanzien hoe premium zal bevallen.Deezers schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 20:09:
[...]
Ik heb het al eens gepost hier maar is toen weggehaald wegens speculaties maar op termijn komen ze met een premium variant met hogere resolutie, meer downloads etc. Upgraden is mogelijk maar kost wel 2/3 euro per maand extra, met behoud 50% korting. Het abonnement wat iedereen nu heeft heet 'standaard'. Maar wanneer ze dit uitrollen is afhankelijk van de SST-strategie.
Verwacht behalve iets hogere beeldkwaliteit niet veel meer. Na maanden zit de app nog steeds vol dezelfde bugs, loopt ondertiteling nog steeds niet synchroon en missen er afleveringen en seizoenen van series. Enige wat telt is naamsbekendheid en aantal abonnees. Hopelijk helpt de deal met Ziggo nog aan inkomsten zodat ze eens gaan investeren.meesje schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 20:15:
[...]
Dank je! Ik hou het abonnement dan nog even aan. T.z.t. even aanzien hoe premium zal bevallen.
En waarom is het nu geen speculatie?Deezers schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 20:09:
[...]
Ik heb het al eens gepost hier maar is toen weggehaald wegens speculaties maar op termijn komen ze met een premium variant met hogere resolutie, meer downloads etc. Upgraden is mogelijk maar kost wel 2/3 euro per maand extra, met behoud 50% korting. Het abonnement wat iedereen nu heeft heet 'standaard'. Maar wanneer ze dit uitrollen is afhankelijk van de SST-strategie.
Vandaag heb ik een e-mail ontvangen (hij lijkt legitiem) over het gebruik in het buitenland, dit terwijl we Sky alleen thuis Nederland op de TV gebruiken, en dat we binnen 30-dagen in NL moeten inloggen.
Heeft iemand van jullie hier ook bericht over ontvangen? of kan ik deze mail links laten liggen?Belangrijke informatie over gebruik van SkyShowtime in het buitenland
Hallo, we hopen dat je van je verblijf in het buitenland geniet. Belangrijke informatie voor jou: je kunt SkyShowtime maar 30 dagen gebruiken in het buitenland. Daarna wordt het streamen tijdelijk stopgezet. Om weer van SkyShowtime gebruik te kunnen maken, dien je in te loggen op je account vanaf je land van vestiging. Daarna is alle content direct weer beschikbaar.
Je eigen IP al gecheckt? Misschien staat die geregistreerd als een buitenlands IP of overgenomen van een buitenlandse partij. VPN's uit neem ik aan?mafino schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:31:
Vandaag heb ik een e-mail ontvangen (hij lijkt legitiem) over het gebruik in het buitenland, dit terwijl we Sky alleen thuis Nederland op de TV gebruiken, en dat we binnen 30-dagen in NL moeten inloggen.
[...]
Heeft iemand van jullie hier ook bericht over ontvangen? of kan ik deze mail links laten liggen?
Goede vraag. Je zou verwachten dat ze er zelf al ergens wat over communiceren, maar dat lijkt niet het geval? Het enige wat ik kan vinden over "Premium" is dat ze dat woord gebruiken voor de omschrijving van het bestaande en komende aanbod, vanaf de artikeldatum welteverstaan 😉Marcel Br schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 11:50:
En waarom is het nu geen speculatie?
https://corporate.skyshow...mpletes-european-roll-out
Testing, one, two ...
Als er geen gekke linkjes in de mail zitten is het wellicht legitiem, anders heb je er als aanvaller ook weinig aan.mafino schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:31:
[...]
Heeft iemand van jullie hier ook bericht over ontvangen? of kan ik deze mail links laten liggen?
Welke provider?
Misschien gebruiken ze een onjuiste/verouderde dataset waardoor je IP adres als buitenlands wordt gezien.
En wellicht uit voorzorg je wachtwoord even wijzigen zodat gebruik in het buitenland kunt uitsluiten.
[ Voor 13% gewijzigd door dutchgio op 30-09-2023 21:12 ]
Zit nog steeds te wachten op ziggo voor de beloofde inloggegevens...
Dit betekent dus een verhoging van 3,50 naar 5,50 euro. In principe nog wel te doen mits 4K content toeneemt. Het huidige abonnement bevat geen reclame. Dat gaat dan waarschijnlijk veranderen.Deezers schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 23:34:
[...]
[Afbeelding] maar of ze het daadwerkelijk gaan introduceren is de vraag. Amazon Prime heeft vandaag laten weten in heel 2024 geen prijsverhoging te doen in Nederland en het 3 euro per maand blijft, wat de drempel voor de toch al gebrekkige Skyshowtime behouden/afsluiten kan verhogen.
Ontvangen en account zelfs gelocked gezet. Pas na inloggen via 5G werkte het weer.mafino schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 17:31:
[...]
The A-team is onderweg. 
nog wel even wachten voor we echt kunnen beginnen. Het is alleen nog het eerste seizoen, en aflevering 1 daarvan zit er ook niet bij. Beetje jammer, maar meestal komt het dan over een poosje alsnog er wel bij.
/edit: en de six million dollar man, die ken ik alleen van de verhalen.
Ik weet dat veel mensen graag moderne content willen. Maar ik ben juist superblij met al die oude dingen. Gedeeltelijk shows die ik vroeger gezien heb en graag opnieuw weer eens kijk, maar ook vaak van net voor mijn tijd die ik eigenlijk al jaren eens had willen kijken.
nog wel even wachten voor we echt kunnen beginnen. Het is alleen nog het eerste seizoen, en aflevering 1 daarvan zit er ook niet bij. Beetje jammer, maar meestal komt het dan over een poosje alsnog er wel bij.
Ik weet dat veel mensen graag moderne content willen. Maar ik ben juist superblij met al die oude dingen. Gedeeltelijk shows die ik vroeger gezien heb en graag opnieuw weer eens kijk, maar ook vaak van net voor mijn tijd die ik eigenlijk al jaren eens had willen kijken.
[ Voor 42% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-10-2023 08:10 ]
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Sky heeft 180 titels toegevoegd, waarvan Scarface, the Godfather, Grease, the Mummy, The Great Gatsby voor mij het meest opvallend is. En een shitload aan kerstfilms. Geen series zo te zien. Andere opvallendheid, lijkt wel of ze de eerste van de maand veel content toevoegen.
Waar zie je dat? Heb je een bron? Ik zou meer in de toekomst willen kijkenArthurMorgan schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 07:33:
The A-team is onderweg.
Sky heeft elk jaar een apart Christmas 24 kanaal open. Dus dat kan wel kloppen..spijkerhoofd schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:34:
. En een shitload aan kerstfilms.
https://www.cordbusters.c...ilm-channel-coming-early/
een bron waarvan, dat het meestal goed komt? Dat is gebaseerd op dat er wel vaker in het verleden wat afleveringen misten van series die ik wilde zien en dat die later alsnog kwamen. Grimm bijvoorbeeld. Heeft een poos geduurd voor seizoen 1 en 2 toegevoegd werden. Maar een poosje geleden alsnog. En zo zijn er nog wel wat meer.spijkerhoofd schreef op zondag 1 oktober 2023 @ 10:35:
[...]
Waar zie je dat? Heb je een bron? Ik zou meer in de toekomst willen kijken
Vandaag ook bijvoorbeeld seizoen 2 van a discovery of witches (al helemaal gezien bij videoland, maar toch
/edit: als je het hebt over de A-team zelf. Dan is mijn post gewoon onduidelijk. Seizoen 1 is toegevoegd, alleen mist aflevering 1 en 4 ervan.
[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-10-2023 11:20 ]
Ik ben bang dat het erg tegenvalt als ik terug ga kijken. Man van 6 miljoen herinner ik me liever (vaag) als jeugsentiment.
Uiteindelijk toch maar besloten SST op te zeggen. Ik irriteer me zwaar aan de niet synchrone ondertitels (alle andere diensten hebben dit wel op orde). Geen enkel 4K en/of Atmos aanbod.
En zojuist voor het eerst SST op de Apple TV geprobeerd. Zijn de ondertitels heel slecht leesbaar, terwijl de andere diensten keurig de sub overnemen zoals ingesteld op de ATV. Ongelooflijk hoe slecht deze dienst is.
Wellicht kom ik ooit nog terug, maar voor nu vind ik het wel best. Netflix, Apple TV+, Disney+, HBO Max en Prime Video is voor nu ook wel best.
De laatste twee zijn ook spotgoedkoop, maar bieden bij recente releases wel 4K (en Atmos).
En zojuist voor het eerst SST op de Apple TV geprobeerd. Zijn de ondertitels heel slecht leesbaar, terwijl de andere diensten keurig de sub overnemen zoals ingesteld op de ATV. Ongelooflijk hoe slecht deze dienst is.
Wellicht kom ik ooit nog terug, maar voor nu vind ik het wel best. Netflix, Apple TV+, Disney+, HBO Max en Prime Video is voor nu ook wel best.
[ Voor 74% gewijzigd door meesje op 01-10-2023 21:42 ]
Heb Tweak als provider met een vast IP-adres, deze is ook gewoon nog hetzelfde gebleven (geen VPN-diensten o.i.d.). Op de eerste dag dat ik de mail kreeg heb ik ook gelijk het wachtwoord gereset en van alle apparaten afgemeld via het account beheer.dutchgio schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 21:12:
[...]
Als er geen gekke linkjes in de mail zitten is het wellicht legitiem, anders heb je er als aanvaller ook weinig aan.
Welke provider?
Misschien gebruiken ze een onjuiste/verouderde dataset waardoor je IP adres als buitenlands wordt gezien.
En wellicht uit voorzorg je wachtwoord even wijzigen zodat gebruik in het buitenland kunt uitsluiten.
Ik heb contact opgenomen met de support afdeling, via mail instructies gehad om apparaten opnieuw aan te sluiten/wifi te verbinden, als resetten van apparaten e.d. niet hielp was er nog een optie;
De mail overigens nog dagelijks precies om 11.00uur.Dit zou het ontvangen van deze door het systeem gegenereerde waarschuwingen moeten helpen stoppen, ook zal ik dit doorsturen naar ons technische team. Je kunt het e-mailadres ook bij je spam zetten om gedoe te voorkomen totdat het is opgelost.
Hulde aan SkyShowTime, want ze hebben de wens van in elk geval een deel van de abonnees begrepen: namelijk toevoegen van oudere content
Sinds vandaag:
-The A-Team, S1 (stond er al eerder even op, maar is toen plots verwijderd, en nu dus weer terug)
-Knight Rider, S1
-The Rockford Files, S1 (hier in Nederland nog nooit uitgezonden, een ontzettend leuke serie, die ik helaas al heb gezien)
-The Six Million Dollar Man, S1 en een film (ik vermoed een lange pilot aflevering)
-Will & Grace, S1
Sinds al iets eerder:
-Columbo, S1 en 2
-Magnum PI, S1 (de originele, met Tom Selleck)
-Murder, She Wrote S1 en 2
Hopelijk worden al deze series snel uitgebreid met de overige seizoenen
Sinds vandaag:
-The A-Team, S1 (stond er al eerder even op, maar is toen plots verwijderd, en nu dus weer terug)
-Knight Rider, S1
-The Rockford Files, S1 (hier in Nederland nog nooit uitgezonden, een ontzettend leuke serie, die ik helaas al heb gezien)
-The Six Million Dollar Man, S1 en een film (ik vermoed een lange pilot aflevering)
-Will & Grace, S1
Sinds al iets eerder:
-Columbo, S1 en 2
-Magnum PI, S1 (de originele, met Tom Selleck)
-Murder, She Wrote S1 en 2
Hopelijk worden al deze series snel uitgebreid met de overige seizoenen
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Will and Grace 😍 een van mij favo comedyserie! Mooi dat er echt steeds meer opkomt! Night rider vond ik vroeger enorm leuk.
Het lijkt wel alsof SST content na toevoegen alsnog aanpast. Nu staan weer alleen seizoen 1 van A Team en W&G online, eerder deze week meerdere seizoenen. Vooral geen bingedag plannen
Eerste twee seizoenen van Star Trek Voyager staan er sinds vandaag op.
Dit wil zeggen, seizoen 1 compleet en seizoen 2 behoorlijk versplinterd (gatenkaas).
Jammer ook dat ze zo'n oude serie niet gelijk compleet erop zetten.
Dit moeten ze nou eens laten...
Dit wil zeggen, seizoen 1 compleet en seizoen 2 behoorlijk versplinterd (gatenkaas).
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Netflix heeft alle seizoenen compleet, net als Next generation.KillerBee schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:10:
Mijn Android TV app lijkt een update gehad te hebben, want nu begint er ineens automatisch een preview te spelen als ik iets te lang geselecteerd heb. Is dit al meer mensen opgevallen, en heeft er al iemand ontdekt hoe je dit uit kunt zetten?
5520 Wp op WZW PVOutput
Tja, inmiddels is heel Voyager alweer verdwenen...KillerBee schreef op woensdag 11 oktober 2023 @ 14:10:

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Nee, kan het niet vinden. Ook is de Android tv app zo traag als stront geworden. Opstarten duurt bijna 1 minuut, zoeken is ook traag. Geen idee wat ze daar hebben gesleuteld aan de app..Phr34k schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:25:
Mijn Android TV app lijkt een update gehad te hebben, want nu begint er ineens automatisch een preview te spelen als ik iets te lang geselecteerd heb. Is dit al meer mensen opgevallen, en heeft er al iemand ontdekt hoe je dit uit kunt zetten?
Dacht ga even oude serie kijken, maar ik controleer eerst op justwatch hoeveel afleveringen er in het seizoen zitten en wederom ontbreken er per seizoen gewoon een paar afleveringen! Duidelijk nog steeds geen idee hoe ze een streamingdienst moeten runnen...
Ik zag het ookExar schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 21:43:
[...]
Tja, inmiddels is heel Voyager alweer verdwenen...
Hopelijk gaat dit net als met The A Team, dat het na een week of wat weer terug erop staat.
Hier ook een raar probleem met de LG app (G2), sinds afgelopen vrijdagavond (vrijdag overdag was dit probleem er nog niet): vlak onder de Nederlandse ondertiteling, staat nu een hele lange regel met fonts settings van de ondertiteling. Dit zie je continue onder de ondertiteling, en met alles wat je afspeelt.
Met overige talen is dit -gelukkig- geen probleem, dus heb 'm maar op Engels gezet.
Heel irritant, ik hoop dat ze dit snel verhelpen.
Ik heb de enquete gehad, maar zoals zo vaak met enquetes duurde hij net te lang, teveel dezelfde vragen dus ergens middenin heb ik hem gestopt.Deezers schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:26:
Meer mensen een enquête gehad? Ben benieuwd wat ze met alle kritiek gaan doen...
na zo 60% heb ik hem afgesloten. Te langdradig en zoals zo vaak met enquêtes gewoon slecht opgezet, slechte vragen, herhaling etc.Deezers schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 16:26:
Meer mensen een enquête gehad? Ben benieuwd wat ze met alle kritiek gaan doen...
Oh, en ook al lijkt mijn post en mijn avatar (hey John) op de post hierboven het is toch echt van iemand anders
[ Voor 15% gewijzigd door ArthurMorgan op 22-10-2023 17:42 ]
Welke kritiek? Je kon nergens iets kwijt alleen precooked multiple-choice vragen.
Ook ingevuld, en aangeven dat we betere surround sound, en 4K verwachten.
Ik zit nog steeds te wachten tot we als Ziggo klanten toegang krijgen tot de gehele collectie van SST. Tot nu toe is de selectie erg beperkt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Ik ook. Maar ik zou ook graag willen dat (oudere) series compleet maken en dat ze Miami Vice 1984 beschikbaar zouden maken, dat is ook van NBC
[ Voor 3% gewijzigd door jeanj op 26-10-2023 17:20 ]
Everything is better with Bluetooth
https://www.ziggo.nl/tele...amingdiensten/skyshowtimeMalfunctions schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 13:06:
Ik zit nog steeds te wachten tot we als Ziggo klanten toegang krijgen tot de gehele collectie van SST. Tot nu toe is de selectie erg beperkt.
https://www.ziggo.nl/vodafone/kies-je-pakket
[ Voor 6% gewijzigd door Jay-B op 28-10-2023 01:01 ]
Ik zat even in mijn account te kijken, en als ik naar "extra's wijzingen" ga dan staat er achter SST:
Misschien dus nog "even" wachten?Mogelijk vanaf:
28-11-2023
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Gisteren een paar afleveringen van Poker Face gekeken. Leuke serie, maar SST haperde weer als de neten tijdens het kijken met grote regelmaat. Is mijn tv te oud hiervoor (Android uit 2019)? Bullshit, want Netflix, Prime en Disney+ werken ook prima. De Ziggo box heeft de app ook, maar die heeft elke seconden een framerate compensatie probleem en als je die op pauze zet werkt het geluid niet meer. Dus dat is ook niet bepaald een fijne optie.
De fijne kijkervaring is iig nog ver te zoeken bij SST.
De fijne kijkervaring is iig nog ver te zoeken bij SST.
[ Voor 13% gewijzigd door tiguan op 28-10-2023 11:08 ]
Op het moment dat je in aanmerking komt kan je Skyshowtime activeren onder beheren streamingdiensten in Mijn Ziggo.Robtimus schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:02:
Ik zat even in mijn account te kijken, en als ik naar "extra's wijzingen" ga dan staat er achter SST:
[...]
Misschien dus nog "even" wachten?
@Jay-B Zoals in deze afbeelding ?
:fill(white):strip_exif()/f/image/POhVCB7CKQ7G3tPdb3JZEBUP.png?f=user_large)
Weet jij of ik mij nog kan bedenken als ik op "activeer je account" klik ?
(welke schermen/stappen krijg ik dan nog ?)
Ik heb naast ziggo movies & series xl (tijdelijk gratis) ook skyshowtime.
voor sst heb ik een apart eigen email adres (niet ziggo, niet gedeeld met derden)
kan ik alle content van sst blijven kijken als ik switch naar ziggo m&s xl en skyshowtime op het andere email adres opzeg ? en kan het dan ook via de sst app (met ziggo adres) op mijn chromecasts of alleen via de ziggo app ?
of werkt het anders ?
:fill(white):strip_exif()/f/image/POhVCB7CKQ7G3tPdb3JZEBUP.png?f=user_large)
voor sst heb ik een apart eigen email adres (niet ziggo, niet gedeeld met derden)
kan ik alle content van sst blijven kijken als ik switch naar ziggo m&s xl en skyshowtime op het andere email adres opzeg ? en kan het dan ook via de sst app (met ziggo adres) op mijn chromecasts of alleen via de ziggo app ?
of werkt het anders ?
Dat je met movies en series xl naar SkyShowtime kan kijken (de app) komt pas later dit jaar. Woordvoerder van Ziggo zegt dat het dit jaar nog komt, klantenservice zegt dat het uitgesteld is naar 2024.
Via Ziggo Go heb je een selectie aan SkyShowtime titels die je kan kijken maar niet volledig. Zo kijk ik nu Californication maar staat alleen seizoen 1 op Ziggo Go.
Zou nog even wachten tot je je Ziggo account kan koppelen. Verder gaat Ziggo ook nog de Movies & Series XL helemaal omgooien zeiden ze bij lancering met de SkyShowtime deal dus misschien slim om te kijken wat dat precies gaat inhouden?
Vind veel nog onzeker en niet lekker werken. Ik had SkyShowtime met de 50% korting opgezegd toen het bij Ziggo kwam maar achteraf gezien iets te voorbarig van mij.
Via Ziggo Go heb je een selectie aan SkyShowtime titels die je kan kijken maar niet volledig. Zo kijk ik nu Californication maar staat alleen seizoen 1 op Ziggo Go.
Zou nog even wachten tot je je Ziggo account kan koppelen. Verder gaat Ziggo ook nog de Movies & Series XL helemaal omgooien zeiden ze bij lancering met de SkyShowtime deal dus misschien slim om te kijken wat dat precies gaat inhouden?
Vind veel nog onzeker en niet lekker werken. Ik had SkyShowtime met de 50% korting opgezegd toen het bij Ziggo kwam maar achteraf gezien iets te voorbarig van mij.
Als je zelf al Skyshowtime hebt en niet via Ziggo dan zal je eerst je eigen account moeten opzeggen. Op het moment dat je eigen Skyshowtime daadwerkelijk gestopt is kan je op bovenstaande link klikken. Je wordt dan doorverwezen naar Skyshowtime zelf waarmee je dan met je bestaande account kan inloggen. Tot die tijd werkt de link niet. Daarna heb je gewoon een volwaardig account.W1ck1e schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:41:
@Jay-B Zoals in deze afbeelding ?
of werkt het anders ?
Het enige wat er gebeurt is dat wanneer je Movies & Series L, XL of TV Max hebt (waar Movies en Series XL nu ook in zit) je dan ook gratis volledige toegang tot SkyShowtime krijgt.polopolo150 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 16:59:
Nee. Het hele aanbod dat Ziggo heeft/had word vervangen door SkyShowtime.Jay-B schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:15:
[...]
Het enige wat er gebeurt is dat wanneer je Movies & Series L, XL of TV Max hebt (waar Movies en Series XL nu ook in zit) je dan ook gratis volledige toegang tot SkyShowtime krijgt.
https://www.vodafoneziggo...clusief-partnerschap-aan/
Vind ik niet iets waar "enige" op z'n plaats is.
Ach.... Noem het hoe je het wilt. Dit is wat er gaat gebeuren of voor sommigen al gebeurt is. Heb zelf nog een Skyshowtime abonnement lopen met 50% lifetime korting en net opgezegd. Gratis is dan nog goedkoper natuurlijk
[ Voor 62% gewijzigd door Jay-B op 28-10-2023 18:53 ]
.
[ Voor 100% gewijzigd door polopolo150 op 28-10-2023 18:57 ]
Ik wil dus een nieuw account gebruiken voor het kijken van sst via ziggo. Het profiel van het bestaande account boeit mij niet. Moet ik dan nog steeds wachten tot ik mijn bestaande niet-ziggo account heb opgezegd ?Jay-B schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 18:06:
[...]
Als je zelf al Skyshowtime hebt en niet via Ziggo dan zal je eerst je eigen account moeten opzeggen. Op het moment dat je eigen Skyshowtime daadwerkelijk gestopt is kan je op bovenstaande link klikken. Je wordt dan doorverwezen naar Skyshowtime zelf waarmee je dan met je bestaande account kan inloggen. Tot die tijd werkt de link niet. Daarna heb je gewoon een volwaardig account.
@W1ck1e Nee dan niet. Dan wordt het gewoon gezien als een nieuw account.
@Jay-B Dank je.
foutje
[ Voor 95% gewijzigd door Da.Rock op 29-10-2023 10:20 ]
Ik heb via Ziggo als extra pakket "gratis" Skyshowtime genomen( even ingeruild voor Ziggo Sport Totaal). Dat is nu ook actief. Echter, dit heb ik gedaan voordat ik mijn reguliere abonnement bij Skyshowtime had geannuleerd. Nu zie ik dus 2 abonnementen actief staan. Ik zie nergens een mogelijkheid meer om bij Skyshowtime zelf op te zeggen.
Zie ik iets over het hoofd? Wordt dat reguliere abonnement vanzelf opgezegd? Ik kon nog tot 27 november aanstaande kijken via mijn gewone abonnement van 3,49.
Zie ik iets over het hoofd? Wordt dat reguliere abonnement vanzelf opgezegd? Ik kon nog tot 27 november aanstaande kijken via mijn gewone abonnement van 3,49.
[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 29-10-2023 16:03 ]
@DutchOwnage Ziggo zegt jouw abonnement bij SkyShowtime niet op. Dat moet je zelf doen als dat al niet via Ziggo liep. Wat je nu hebt gedaan is alleen Skyshowtime als gratis extra kiezen. Hiermee is je account nog niet geactiveerd. Dat moet nog op de streaming pagina in mijn Ziggo. Dat kan alleen niet met je bestaande account/emailadres omdat je daar al een actief abonnement op hebt. Die zal je eerst moeten opzeggen zoals eerder aangegeven.
https://www.ziggo.nl/tele...amingdiensten/skyshowtime
Ik heb al een SkyShowtime-account en wil het overzetten naar Ziggo. Wat moet ik doen?
Als je je SkyShowtime-account wilt overzetten naar Ziggo, zeg je eerst zelf je account bij SkyShowtime op. Je profiel blijft bestaan en is gekoppeld aan je e-mailadres. In de bevestigingsmail van SkyShowtime staat de datum waarop je account stopt. Vanaf die datum kun je je account bij Ziggo activeren. Ga dan naar Mijn Ziggo en gebruik daarvoor hetzelfde e-mailadres dat je ook bij SkyShowtime hebt opgegeven. Voortaan betaal je de abonnementskosten via je Ziggo rekening.
https://www.ziggo.nl/tele...amingdiensten/skyshowtime
Ik heb al een SkyShowtime-account en wil het overzetten naar Ziggo. Wat moet ik doen?
Als je je SkyShowtime-account wilt overzetten naar Ziggo, zeg je eerst zelf je account bij SkyShowtime op. Je profiel blijft bestaan en is gekoppeld aan je e-mailadres. In de bevestigingsmail van SkyShowtime staat de datum waarop je account stopt. Vanaf die datum kun je je account bij Ziggo activeren. Ga dan naar Mijn Ziggo en gebruik daarvoor hetzelfde e-mailadres dat je ook bij SkyShowtime hebt opgegeven. Voortaan betaal je de abonnementskosten via je Ziggo rekening.
[ Voor 42% gewijzigd door Jay-B op 29-10-2023 16:17 ]
Dan zal ik een mailtje moeten sturen naar Skyshowtime. Ze hebben geen klantenservice, de chatbot kan me niet helpen en op de webpagina van Skyshowtime kan ik mijn abonnement niet (meer) annuleren. Dit kon voordat ik het via Ziggo liet lopen nog wel. Wat omslachtig allemaal.Jay-B schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:12:
@DutchOwnage Ziggo zegt jouw abonnement bij SkyShowtime niet op. Dat moet je zelf doen als dat al niet via Ziggo liep. Wat je nu hebt gedaan is alleen Skyshowtime als gratis extra kiezen. Hiermee is je account nog niet geactiveerd. Dat moet nog op de streaming pagina in mijn Ziggo. Dat kan alleen niet met je bestaande account/emailadres omdat je daar al een actief abonnement op hebt. Die zal je eerst moeten opzeggen zoals eerder aangegeven.
Edit: ah dank je wel. Ik moet dus wachten tot 27 november, want dan loopt mijn gewone abonnement af? Pas dan kan ik het opzeggen?
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 29-10-2023 16:20 ]
@DutchOwnage Dat is inderdaad merkwaardig. Normaal zou Skyshowtime je gratis activatie niet moeten accepteren als je al een betaald account hebt. Inderdaad even contact opnemen met Skyshowtime.
Ja inderdaad, ik zie gewoon 2 abonnementen actief. Morgen maar mailen dan. Bedankt voor je hulp.Jay-B schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:24:
@DutchOwnage Dat is inderdaad merkwaardig. Normaal zou Skyshowtime je gratis activatie niet moeten accepteren als je al een betaald account hebt. Inderdaad even contact opnemen met Skyshowtime.
Volgens mij kan het ook anders: aanloggen met je oude account op de pc/apple:DutchOwnage schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 16:26:
[...]
Ja inderdaad, ik zie gewoon 2 abonnementen actief. Morgen maar mailen dan. Bedankt voor je hulp.
Ik weet niet hoe onderstaande uitpakt bij 2 abonnementen. Inderdaad maar beter mailen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/mm1kkeBYUgBFDFykwzrdUCBZ.png?f=user_large)
BTW @Jay-B Ik heb binnen mijn ziggo.nl op de activatie knop geklikt, een nieuw account aangemaakt. De sst app verwijderd op mijn chromecast, en opnieuw geinstalleerd en aangemeld met mijn nieuwe account. Dan zie ik alle content van sst. In de ziggo go app zie ik alleen maar een selectie. Uiteraard is dat geen probleem.
[ Voor 5% gewijzigd door W1ck1e op 30-10-2023 16:25 ]
Ik kan dus in plaats van babyTV nu skyshowtime gratis nemen met mijn ziggo/vodafone combi?
Volgens mij wel als je die "activatie" knop hebt binnen "mijn ziggo". Wij hebben sst via movies&series-xl (dat is geen "ziggo/vodafone-combi optie").Joostje123 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:28:
Ik kan dus in plaats van babyTV nu skyshowtime gratis nemen met mijn ziggo/vodafone combi?
Het was mij vanochtend gelukt om te mailen naar sst, wat nog best lastig te vinden was imho. Anyway, zojuist antwoord gehad dat ze snappen dat ik het via Ziggo wil gaan laten lopen, en dat ze mijn auto renewal per 25 November aanstaande hebben geannuleerd. Tot 25 november kan ik dus zowel via sst als via Ziggo kijken mocht ik dat willen. Nou goed, ik ben dus straks iig van het betaalde abonnement af, het zal mij benieuwen of ik vanaf die datum wel gewoon via Ziggo kan blijven kijken. Moet bijvoorbeeld mijn mailadres niet opnieuw geactiveerd worden of iets dergelijks?
Het was overigens meer een principe kwestie dat ik het betaalde abonnement heb laten stopzetten, dan dat ik wakker lag van die 3,50 p/m. Maar als het gratis kan... En val alle streamers maak ik toch al veruit het minste gebruik van sst. Volgend jaar zal ik trouwens toch weer kiezen voor Ziggo Sport Totaal als extraatje, omdat alle Europese voetbalwedstrijden naar Ziggo zijn gegaan. Dus alleen in de maanden mei, juni, juli zal ik gebruik maken van sst via Ziggo.
Het was overigens meer een principe kwestie dat ik het betaalde abonnement heb laten stopzetten, dan dat ik wakker lag van die 3,50 p/m. Maar als het gratis kan... En val alle streamers maak ik toch al veruit het minste gebruik van sst. Volgend jaar zal ik trouwens toch weer kiezen voor Ziggo Sport Totaal als extraatje, omdat alle Europese voetbalwedstrijden naar Ziggo zijn gegaan. Dus alleen in de maanden mei, juni, juli zal ik gebruik maken van sst via Ziggo.
Voor de goede orde: binnen de ziggo go app en daar het skyshowtime tabje kan je (op dit moment) alleen maar een kleine selectie kijken van sst. als je alles wil zien heb je de sst app nodig.DutchOwnage schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:16:
... het zal mij benieuwen of ik vanaf die datum wel gewoon via Ziggo kan blijven kijken. ...
[ Voor 57% gewijzigd door W1ck1e op 30-10-2023 17:22 ]
Ah ok. Nou ja goed, had begrepen dat voor het einde vh jaar alles beschikbaar zou zijn via Ziggo.W1ck1e schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 17:20:
[...]
Voor de goede orde: binnen de ziggo go app en daar het skyshowtime tabje kan je (op dit moment) alleen maar een kleine selectie kijken van sst. als je alles wil zien heb je de sst app nodig. Ik kijk trouwens via de Next, daar is wel alles beschikbaar volgens mij? Maar dat zal wel komen omdat ik nog een betaald abbo heb?
Overigens, bij mijn account staat alles wel goed nu zie ik net.
:strip_exif()/f/image/4CDlZhvJmqwCc7C1Ir3QOOcd.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 30-10-2023 17:26 ]
Denk ook niet dat er op korte termijn nog wat gaat gebeuren in Ziggo Go zelf(afgezien van de promo's die je nu ook al had van SST).W1ck1e schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:23:
[...]
BTW @Jay-B Ik heb binnen mijn ziggo.nl op de activatie knop geklikt, een nieuw account aangemaakt. De sst app verwijderd op mijn chromecast, en opnieuw geinstalleerd en aangemeld met mijn nieuwe account. Dan zie ik alle content van sst. In de ziggo go app zie ik alleen maar een selectie. Uiteraard is dat geen probleem.
Joostje123 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:28:
Als je hem als gratis extra wilt zal je eerst moeten kiezen voor Skyshowtime in Mijn Ziggo (in plaats van Ziggo Sport Totaal of Kids, wat niet nodig is als je al Movies&Series L, wat nu dus Skyshowtime is, had). Paar minuten wachten tot die order verwerkt is en dan maakt Ziggo de activatie link beschikbaar onder streamingdiensten beheren. Uiteraard het advies eerst je eigen abonnement op te zeggen als je deze niet via Ziggo hebt afgesloten. Had je al een betaald abonnement voor SST via Ziggo dan hoef je hem niet eerst op te zeggen maar zet Ziggo deze automatisch om.W1ck1e schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 16:57:
[...]
Volgens mij wel als je die "activatie" knop hebt binnen "mijn ziggo". Wij hebben sst via movies&series-xl (dat is geen "ziggo/vodafone-combi optie").
[ Voor 3% gewijzigd door Jay-B op 30-10-2023 18:13 ]
Ik ook.dinandus schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 20:50:
Ook ingevuld, en aangeven dat we betere surround sound, en 4K verwachten.
Pffff... Krijg ik vanochtend een mailtje van Ziggo dat ik de hele maand November gratis SkyShowTime krijg. Hartstikke leuk natuurlijk, want dan hoef ik voor Strange New Worlds en Lower Decks niet langer de zeven zeeën te bevaren. Blijkt dat van SNW alleen S1 te bekijken is en dat Lower Decks überhaupt niet officieel beschikbaar is in NL... Zo wordt ik geen klant natuurlijk.
De asynchrone ondertiteling die alleen in het Nederlands beschikbaar was hielp ook niet mee.
De asynchrone ondertiteling die alleen in het Nederlands beschikbaar was hielp ook niet mee.
Lower Decks staat op Prime Video, drie seizoenen. SNW staat met twee seizoenen in mijn SkyShowtime app. Beide seizoenen met 10 afleveringenErikT738 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 21:34:
Pffff... Krijg ik vanochtend een mailtje van Ziggo dat ik de hele maand November gratis SkyShowTime krijg. Hartstikke leuk natuurlijk, want dan hoef ik voor Strange New Worlds en Lower Decks niet langer de zeven zeeën te bevaren. Blijkt dat van SNW alleen S1 te bekijken is en dat Lower Decks überhaupt niet officieel beschikbaar is in NL... Zo wordt ik geen klant natuurlijk.
Wordt het niet eens tijd dat Tweakers een FP-artikel wijdt aan de aanhoudende problemen van SkyShowtime? Ook op Twitter zie je erg veel klanten en voor veel nieuwe klanten is het een onaangename verrassing. Een artikel misschien wat meer druk hierachter.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
De SkyShowTime content zou nu in de Ziggo app moeten staan, en daar staat dus dat SNW 2 seizoenen heeft. Als je die probeert te kijken is echter alleen S1 beschikbaar. Prima als het maar een beperkte toegang is, maar geef dat dan ook aan.adjep07 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:12:
[...]
Lower Decks staat op Prime Video, drie seizoenen. SNW staat met twee seizoenen in mijn SkyShowtime app. Beide seizoenen met 10 afleveringen
Lower Decks is inmiddels bijna klaar met S4 en dat is dus nergens legaal te kijken. Ik heb werkelijk geen idee waarom streaming boeren denken dat het voordelig is om content niet internationaal aan te bieden. HBO doet momenteel hetzelfde met Scavengers Reign...
Die streaming boeren hangen qua verspreidingspolicy nog in het verleden...ErikT738 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:34:
[...]
De SkyShowTime content zou nu in de Ziggo app moeten staan, en daar staat dus dat SNW 2 seizoenen heeft. Als je die probeert te kijken is echter alleen S1 beschikbaar. Prima als het maar een beperkte toegang is, maar geef dat dan ook aan.
Lower Decks is inmiddels bijna klaar met S4 en dat is dus nergens legaal te kijken. Ik heb werkelijk geen idee waarom streaming boeren denken dat het voordelig is om content niet internationaal aan te bieden. HBO doet momenteel hetzelfde met Scavengers Reign...
Ik verwacht dat het weer op Prime Video komt.ErikT738 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 08:34:
[...]
Het probleem met internationale distributie is dat het vaak via derde partijen gaat aan wie de rechten worden verkocht. Vervolgens gaan die weer naar regionale en vaak nationale distributeurs wat betekent dat de er totaal 3 extra partijen betrokken zijn bij een deal die Paramount direct kan doen op Peacock.
Bij SkyShowtime is het probleem dat 1) de dienst niet volledig "zelf" van Paramount is en 2) dat het moederbedrijf zich ook niet volledig lijkt te committeren op de dienst waardoor er een mix van directe en internationale distributie plaatsvindt, wat je ook ziet in dat bijv. Picard en Lower Decks buiten de directe kanalen om liepen.
In het kort: er moeten nu 3 extra partijen een plasje over doen en onderhandelen, vaak in package deals waar niet 1 serie maar tientallen series/films worden verhandeld in een pakket, en dat duurt gewoon lang.
Er zijn partijen / startups bezig met pogingen deze markt te disrupten, maar het is een hardnekkig ouderwetse markt met (inmiddels) overbodige tussenpartijen die zichzelf graag zo onmisbaar mogelijk maken, ook al zorgen ze onder de streep juist voor minder ipv meer winst
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Zo te zien nieuwe poging met Star Trek Voyager, seizoenen 1 t/m 3 staan er nu compleet op
(s1 staat er al ongeveer een week, maar vandaag zijn ook s2 en 3 toegevoegd)
(s1 staat er al ongeveer een week, maar vandaag zijn ook s2 en 3 toegevoegd)
Die staggered releases van oude meuk zijn echt zo fucking perplexing. Ik snap er niets van.
Sinds een week staat Xena: Warrior Princess erop, maar alleen seizoen 1.
Like, het is knap dat die serie überhaupt eindelijk een keer ergens te stream is, maar wat voor nut heeft het om een serie uit 1995 in stukjes te releasen? Ik snap het niet lol.
Like, het is knap dat die serie überhaupt eindelijk een keer ergens te stream is, maar wat voor nut heeft het om een serie uit 1995 in stukjes te releasen? Ik snap het niet lol.
Ik was alweer klaar met Will&Grace, stond alleen seizoen 1 op. Nu zie ik 1 t/m 3 ineens, terwijl ik hem van m'n watch list wilde verwijderen 😶Aiii schreef op woensdag 8 november 2023 @ 21:09:
Die staggered releases van oude meuk zijn echt zo fucking perplexing. Ik snap er niets van.
Ik hoop ook dat ze de oude series snel gaan aanvullen, want ik heb er bijna 2 seizoenen op zitten van Murder, She Wrote.
Inderdaad onbegrijpelijk dat de oude series niet gewoon gelijk compleet erop zijn gezet.
Straks krijgen we nog een wekelijkse aflevering...
Inderdaad onbegrijpelijk dat de oude series niet gewoon gelijk compleet erop zijn gezet.
Straks krijgen we nog een wekelijkse aflevering...
Ziggo is begonnen met leveren van ‘gratis’ SkyShowtime aan klanten met voorheen Movies & Series
Er is schijnbaar een folder of brief met instructies, maar het artikel vermeld niet hoe het gedaan moet worden. Kan iemand de instructies posten?
Volgens mij via deze link
https://www.ziggo.nl/tele...intopicbuttonczig-1239337
In mijn ziggo staat het als actief (omdat ik Hollandse Nieuwe heb op hetzelfde adres) maar ik moet het dan dus koppelen via bovenstaande link zodat ik het volledige aanbod in de skyshowtime app heb?
(en daarmee stopt dus mijn abonnement op SST (inclusief het recht op de korting?) als je het zelfde email adres gebruikt van je SST account)
volgens totaaltvActiveren
In een kleine folder meldt Ziggo klanten die voorheen toegang hadden tot het Movies & Series (X)L-aanbod hoe zij het SkyShowtime-abonnement met toegang tot het volledige contentaanbod vanuit de persoonlijke MijnZiggo omgeving kunnen activeren.
Er is schijnbaar een folder of brief met instructies, maar het artikel vermeld niet hoe het gedaan moet worden. Kan iemand de instructies posten?
Volgens mij via deze link
https://www.ziggo.nl/tele...intopicbuttonczig-1239337
In mijn ziggo staat het als actief (omdat ik Hollandse Nieuwe heb op hetzelfde adres) maar ik moet het dan dus koppelen via bovenstaande link zodat ik het volledige aanbod in de skyshowtime app heb?
(en daarmee stopt dus mijn abonnement op SST (inclusief het recht op de korting?) als je het zelfde email adres gebruikt van je SST account)
edit:
Ik had wat verder terug moeten scollen, thx @Jay-B
Ik had wat verder terug moeten scollen, thx @Jay-B
[ Voor 27% gewijzigd door jeanj op 10-11-2023 10:29 ]
Everything is better with Bluetooth
@jeanj Als je een paar pagina's terugkijkt dan zal je zien dat dit al geen nieuws meer is.
Naja wtf krijgen we nou?
Gewacht tot ik in kon loggen met Ziggo op SkyShowtime. Nu kom ik er even aan toe. Wil verder gaan met Tulsa King maar dat staat er nog maar 10 dagen op?
Gewoon een eigen productie die nu al weg gaat, vermoedelijk naar een andere streamingdienst? Kwam deze lente of zomer uit ofzo.
Gewacht tot ik in kon loggen met Ziggo op SkyShowtime. Nu kom ik er even aan toe. Wil verder gaan met Tulsa King maar dat staat er nog maar 10 dagen op?
Gewoon een eigen productie die nu al weg gaat, vermoedelijk naar een andere streamingdienst? Kwam deze lente of zomer uit ofzo.
Bij de eigen Skyshowtime app zie ik niks staan over een verwijderdatum. Misschien alleen op het Ziggo platform?polopolo150 schreef op maandag 20 november 2023 @ 02:56:
Naja wtf krijgen we nou?
van de website van SSTDeezers schreef op maandag 20 november 2023 @ 10:19:
[...]
Bij de eigen Skyshowtime app zie ik niks staan over een verwijderdatum. Misschien alleen op het Ziggo platform?
/f/image/7MAjY1PBapw9C3vdXlA7v6CN.png?f=fotoalbum_large)
ik zag in een aankondigingsmail van Netflix dat Yellowjackets daar binnenkort te zien is, ben benieuwd of die dan ook bij SkyShowtime blijft
Halo seizoen 2
Dat ziet er goed uit
YouTube: Halo The Series | Season 2 First Look Trailer | Paramount+
Dat ziet er goed uit
Ik kan sst via ziggo gratis krijgen omdat ik Vodafone en ziggo heb maar wat ik ook probeer het lukt me niet, ik krijg een link en eerst heb ik het met mijn originele account van sst geprobeerd (die ik al 4 mnd geleden heb opgezegd) dan krijg ik de melding account bestaat al niet mogelijk daar nog 3 verschillende accounts aangemaakt maar steeds dezelfde melding meer die hier last van hadden/hebben?
Als het goed is kan je gewoon kijken via Ziggo Go of op tv via series en movies gewoon op je Ziggo account en niet via een SkyShowtime account!baco101 schreef op zondag 3 december 2023 @ 04:39:
Ik kan sst via ziggo gratis krijgen omdat ik Vodafone en ziggo heb maar wat ik ook probeer het lukt me niet, ik krijg een link en eerst heb ik het met mijn originele account van sst geprobeerd (die ik al 4 mnd geleden heb opgezegd) dan krijg ik de melding account bestaat al niet mogelijk daar nog 3 verschillende accounts aangemaakt maar steeds dezelfde melding meer die hier last van hadden/hebben?
Dat werkt ik dacht dat je ook via de sst app kon kijken.bie100 schreef op zondag 3 december 2023 @ 08:08:
[...]
Als het goed is kan je gewoon kijken via Ziggo Go of op tv via series en movies gewoon op je Ziggo account en niet via een SkyShowtime account!
Thanks
Nee dat lukt niet om dat het via Ziggo moet maar goed het is geluktbaco101 schreef op zondag 3 december 2023 @ 08:43:
[...]
Dat werkt ik dacht dat je ook via de sst app kon kijken.
Thanks
De serie is uitstekend (persoonlijke mening), maar ik ga de Skyshowtime app daarvoor niet gebruiken zolang de verschillen zo groot zijn in streaming kwaliteit.lHybridl schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 21:56:
Halo seizoen 2
Dat ziet er goed uit
Testing, one, two ...
Voor een uitgebreider SSt aanbod moet je dacht ik toch via de app zelf kijken, welke op je Ziggo Next en of mini Next hebt zover ik weet.
Ik blijf voorlopig via mijn eigen account bij SSt kijken, voor de voordeel prijs, 50 %, houd ik het nog mooi even zelf aan.
Naar het schijnt komt er komend jaar wel 4K en DA beschikbaar, en of dat überhaupt wel bij Ziggo zelf wordt doorgezet betwijfel ik nogal gezien hun nog marginale 4K aanbod.,
Ik blijf voorlopig via mijn eigen account bij SSt kijken, voor de voordeel prijs, 50 %, houd ik het nog mooi even zelf aan.
Naar het schijnt komt er komend jaar wel 4K en DA beschikbaar, en of dat überhaupt wel bij Ziggo zelf wordt doorgezet betwijfel ik nogal gezien hun nog marginale 4K aanbod.,
Dan is er bij mij waarschijnlijk toch iets misgegaan want ik kan nog steeds zowel via de sst app alsmede via de mediabox kijken... sst heeft niets afgeschreven, dus ik ben benieuwd of en wat Ziggo in rekening brengt...bie100 schreef op zondag 3 december 2023 @ 08:55:
[...]
Nee dat lukt niet om dat het via Ziggo moet maar goed het is gelukt
Is het nog steeds 1080p met alleen stereo en ondertiteling dat niet synchroon loopt?hardware-lover schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:09:
[...]
De serie is uitstekend (persoonlijke mening), maar ik ga de Skyshowtime app daarvoor niet gebruiken zolang de verschillen zo groot zijn in streaming kwaliteit.
Tot voor kort wel…lHybridl schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:44:
[...]
Is het nog steeds 1080p met alleen stereo en ondertiteling dat niet synchroon loopt?
laat maarDutchOwnage schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:13:
[...]
Dan is er bij mij waarschijnlijk toch iets misgegaan want ik kan nog steeds zowel via de sst app alsmede via de mediabox kijken... sst heeft niets afgeschreven, dus ik ben benieuwd of en wat Ziggo in rekening brengt...
[ Voor 6% gewijzigd door bie100 op 03-12-2023 12:52 . Reden: verkeerd gelezen ]
Ik zag gisteren op amazon prime dat daar de film Ambulance wel in 4k hdr met atmos te kijken is. Ga steeds meer en meer twijfelen om skyshowtime toch maar de deur uit te doen.
Niet twijfelen. Gewoon doen!Turralyon schreef op donderdag 7 december 2023 @ 16:19:
Ik zag gisteren op amazon prime dat daar de film Ambulance wel in 4k hdr met atmos te kijken is. Ga steeds meer en meer twijfelen om skyshowtime toch maar de deur uit te doen.
Daarnaast waren niet synchrone ondertitels en niet leesbare subs op de Apple TV voor mij reden genoeg om op te zeggen.
Sinds gisteren staan de eerste 4 seizoenen van ST Deep Space 9 erop
ST Voyager staat er sinds een tijdje compleet op.
En ik weet niet of deze al was genoemd, maar viel me gisteren ineens op dat ST Enterprise er ook compleet op staat.
Verder zijn er weer wat seizoenen van Columbo bij gezet.
ST Voyager staat er sinds een tijdje compleet op.
En ik weet niet of deze al was genoemd, maar viel me gisteren ineens op dat ST Enterprise er ook compleet op staat.
Verder zijn er weer wat seizoenen van Columbo bij gezet.
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC