Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-10 14:44

Sorcerer8472

Mens sana?

Geen Engelse ondertiteling bij Strange New Worlds S2... En Nederlandse ondertiteling is amateuristisch.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:54
Oei….. De dienst is goedkoop, maar daardoor de beveiliging ook gelijk maar wat minder?
Ik kan er (op dit moment) verder niks over vinden op internet. Ik ben benieuwd wanneer er communicatie komt vanuit SkyShowtime. Het is dat iOS hier mee komt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9f68UuL-TxQ_s_yhXe17UJM9RT0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sKGK8HhtzSdqtXT0suIx9Jo7.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IISHmVuHUL4sNWeLgQ4QcTGY7Ag=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N3wLbV1d038YwHTbkba8IIML.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 7% gewijzigd door meesje op 02-07-2023 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
meesje schreef op zondag 2 juli 2023 @ 19:46:
Oei….. De dienst is goedkoop, maar daardoor de beveiliging ook gelijk maar wat minder?
Ik kan er (op dit moment) verder niks over vinden op internet. Ik ben benieuwd wanneer er communicatie komt vanuit SkyShowtime. Het is dat iOS hier mee komt.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Niet ook op een andere plek hetzelfde wachtwoord gebruikt? Ik gebruik alleen nog maar genereerde wachtwoorden die uniek zijn per dienst. Geen melding bij het SkyShowtime wachtwoord.

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
BiG-GuY schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:00:
[...]

Niet ook op een andere plek hetzelfde wachtwoord gebruikt? Ik gebruik alleen nog maar genereerde wachtwoorden die uniek zijn per dienst. Geen melding bij het SkyShowtime wachtwoord.
Ik zal heus wel eens een wachtwoord hergebruiken. Ik zie daar nu de relatie niet mee. In dit geval betreft het een melding over een datalek. En als ik op deze notificatie klik, kom ik terecht op SkyShowtime (tweede afbeelding). Ik moet ook eens over op gegeneerde wachtwoorden (in de sleutelhanger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die waarschuwingen zijn in de regel generiek. Wat ze doen is controleren of er in bepaalde databases de combinatie van mailadres en wachtwoord staan. Dus de lek kan heel ergens anders zitten en veel ouder zijn. Haal dat mailadres maar eens door https://haveibeenpwned.com/ waarschijnlijk zie je dan wel de lek.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
ArthurMorgan schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:15:
Die waarschuwingen zijn in de regel generiek. Wat ze doen is controleren of er in bepaalde databases de combinatie van mailadres en wachtwoord staan. Dus de lek kan heel ergens anders zitten en veel ouder zijn. Haal dat mailadres maar eens door https://haveibeenpwned.com/ waarschijnlijk zie je dan wel de lek.
Deze website geeft enkele hits. Bv de bekende LinkedIn hack van jaren geleden. De recentste hit is Deezer (late 2022). Daar heb ik inderdaad ooit eens een proefabonnement van gehad.
Ik vind het wel een beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Nu online

BiG-GuY

meesje schreef op zondag 2 juli 2023 @ 20:31:
[...]

Deze website geeft enkele hits. Bv de bekende LinkedIn hack van jaren geleden. De recentste hit is Deezer (late 2022). Daar heb ik inderdaad ooit eens een proefabonnement van gehad.
Ik vind het wel een beetje vaag.
De kans is dus groot dat je hetzelfde wachtwoord gebruikt hebt voor je SkyShowtime account als in een van de lekken die eerder zijn geweest. Het lek zelf is dus niet SkyShowtime zelf.

Doordat die niet opgeslagen zijn in je Apple Wachtwoorden geeft die daar geen waarschuwing over, andere zag je alle sites waar je dezelfde e-mail/wachtwoord combo hebt gebruikt in dat overzicht.

Die check van Apple haalt zijn data uit databases als https://haveibeenpwned.com/ .

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:57
Doen die checks uberhaupt controleren op "combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord"? Ik meen dat alleen op basis van wachtwoord ook (/vaker?) voor komt. Dus als je wachtwoord "Welkom123" gebruikt op website X (zeg SkyShowtime) en een compleet andere persoon gebruikt ook wachtwoord "Welkom123" op een compleet andere website (zeg Netflix :+) en van die website lekken de credentials uit krijg je AFAIK ook een melding dat het wachtwoord gelekt is. Terwijl het in werkelijkheid dus een generiek (/niet uniek) wachtwoord is "over de hele wereld" en het toevallig ooit in een lek heeft gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
@BiG-GuY Bedankt voor de verduidelijking. Op de betreffende website zie ik echt oude datalekken voorbij komen, o.a. 2012, 2016, 2019. En bij twee diensten zijn wachtwoorden gelekt. Mijn e-mail (als inlog) zou wel hetzelfde geweest zijn, maar voor al de getoonde (gehackte) diensten gebruik ik niet het wachtwoord wat ik nu voor SkyShowtime gebruik. Ik blijf het een beetje vaag vinden. Maar liever een false positive dan helemaal geen bericht. In ieder geval weer ik nu dat het geen datalek bij SkyShowtime hoeft te betekenen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:56
meesje schreef op zondag 2 juli 2023 @ 23:23:
@BiG-GuY Bedankt voor de verduidelijking. Op de betreffende website zie ik echt oude datalekken voorbij komen, o.a. 2012, 2016, 2019. En bij twee diensten zijn wachtwoorden gelekt. Mijn e-mail (als inlog) zou wel hetzelfde geweest zijn, maar voor al de getoonde (gehackte) diensten gebruik ik niet het wachtwoord wat ik nu voor SkyShowtime gebruik. Ik blijf het een beetje vaag vinden. Maar liever een false positive dan helemaal geen bericht. In ieder geval weer ik nu dat het geen datalek bij SkyShowtime hoeft te betekenen.
Ik heb dit ooit ook op mijn iBood account gehad volgens Apple. Maar dat wachtwoord had ik nergens anders gebruikt icm het e-mailadres. En voor zover ik weet heeft iBood nooit een hack gehad. Ik heb destijds maar gewoon mijn wachtwoord meteen veranderd voor de zekerheid. Verder nooit iets vreemd gemerkt bij iBood.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06:47
RobertMe schreef op zondag 2 juli 2023 @ 23:11:
Doen die checks uberhaupt controleren op "combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord"? Ik meen dat alleen op basis van wachtwoord ook (/vaker?) voor komt. Dus als je wachtwoord "Welkom123" gebruikt op website X (zeg SkyShowtime) en een compleet andere persoon gebruikt ook wachtwoord "Welkom123" op een compleet andere website (zeg Netflix :+) en van die website lekken de credentials uit krijg je AFAIK ook een melding dat het wachtwoord gelekt is. Terwijl het in werkelijkheid dus een generiek (/niet uniek) wachtwoord is "over de hele wereld" en het toevallig ooit in een lek heeft gezeten.
Het kan allebei, doorgaans gaat het echter wel om de combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord waarvan dan zeker is dat je account risico loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:28
Ik ben Chicago Fire aan het kijken.
Kom ik bij seizoen 3, staan er maar 4 afleveringen op.
Gewoon, een random paar afleveringen uit het seizoen :(
Echt balen.
Nu maar naar Amazon Prime geswitcht, zodat ik gewoon kan kijken naar Chicago Fire.

De kwaliteit van SkyShowTime is nog steeds erg laag.
Ik ervaar vaker problemen dan andere streaming diensten, zoals Prime, HBO, Videoland of Netflix

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06:39
GarBaGe schreef op maandag 3 juli 2023 @ 10:27:
Echt balen.
Nu maar naar Amazon Prime geswitcht, zodat ik gewoon kan kijken naar Chicago Fire.

Ik ervaar vaker problemen dan andere streaming diensten, zoals Prime, HBO, Videoland of Netflix
Ik wil rond oktober skyshowtime gaan evalueren en als er dan geen verbetering plaatsgevonden heeft dan gaat het de deur uit. Ik ben nu nog bezig met Yellowstone en spin-offs die ik wil afzien dus ben benieuwd. Voor 3.50 kan ik best nog wat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:56
Babylon is nu ook beschikbaar… zal toch wel in 5.1 surround zijn net als Top Gun Maveriick dacht ik? Nope… 2.1. -O-

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:55
PatrickC schreef op zaterdag 8 juli 2023 @ 17:29:
Babylon is nu ook beschikbaar… zal toch wel in 5.1 surround zijn net als Top Gun Maveriick dacht ik? Nope… 2.1. -O-
Het is idioot, als ik "zoek" zie ik ook van SNW gewoon 4K + Atmos, alleen die streamen ze hier niet omdat het geen cent te veel mag kosten.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:20
Wat is dat downloaden toch slecht in de app. Duurt lang, bij een onderbreking (scherm gaat uit) moet je opnieuw starten.
Beetje drama app in deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
Best bizar hoe slecht dit is.
Qua content is het best oke. Maar 1080p als enige optie is al slecht.
Maar daarnaast geeneens 5.1 is wel heel bizar. Ondertiteling in het Nederlands is matig. Delay van ondertiteling van een seconde zonder een fix mogelijk. En ik heb de ondertiteling stijl al 10x aangepast. Maar het veranderd nooit op mijn lg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
lHybridl schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:10:
Best bizar hoe slecht dit is.
Qua content is het best oke. Maar 1080p als enige optie is al slecht.
Maar daarnaast geeneens 5.1 is wel heel bizar. Ondertiteling in het Nederlands is matig. Delay van ondertiteling van een seconde zonder een fix mogelijk. En ik heb de ondertiteling stijl al 10x aangepast. Maar het veranderd nooit op mijn lg
Vertraging in de ondertiteling viel me inderdaad regelmatig op. Het is niet incidenteel, maar gewoon structureel. Ik denk niet dat het een seconde is, maar het loopt net niet lekker synchroon,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:50
Vandaag de proefperiode geprobeerd op mijn nvidia Shield. App zelf is wel OK, maar gewoon geen surround sound is wel heel erg slecht. Het klinkt nergens naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
meesje schreef op woensdag 19 juli 2023 @ 13:33:
[...]

Vertraging in de ondertiteling viel me inderdaad regelmatig op. Het is niet incidenteel, maar gewoon structureel. Ik denk niet dat het een seconde is, maar het loopt net niet lekker synchroon,
Ach, dingen die ik sinds december meermaals heb doorgegeven over niet kloppende ondertiteling zijn nog steeds niet opgelost dus waarschijnlijk gaan ze het ook nooit meer aanpassen. Ze kunnen beter een optie toevoegen om zelf de ondertiteling aan te passen, dat zal veel problemen doen verhelpen. Ook alle content die niet zou verdwijnen voor de zomer is ook niet meer teruggekomen en dat gaat over eigen content is ook niet veel belovend voor hoe definitief eigen content daar blijvend te zien is. Het is dat ik nog steeds 3,49 betaal maar anders zeker geen 7 euro per maand waard nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A4-tje
Precies dat; de lage prijs is de voornaamste reden. Er zitten een paar leuke series (rabbithole) op maar niets dat ik echt zou missen.
Zie nu net dat downloaden ook verschillende resterende rijden heeft. De ene verloopt na 30 dagen de ander na 1021 dagen. Als je start met een serie was het eerst Max 30 uur nog beschikbaar en nu 50 uur (ongeveer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwa
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 18:53

mwa

Kleine frustratie: m3gan staat er nieuw op (geen aanrader trouwens), geen Engelse ondertiteling, maar wel elk ander mogelijke Europese taal. Dan maar NL, maar die is ongelofelijk brak. En dan ook enkel stereo audio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:18
GarBaGe schreef op maandag 3 juli 2023 @ 10:27:
Echt balen.

Als je de hele One Chicago franchise wil kijken, kom je nog meer gekke dingen tegen.
Van alle 3 de series zijn lang niet alle seizoenen beschikbaar.
Chicago Fire heeft 11 seizoenen, alleen S1 t/m 8 staan erop. (momenteel wel complete seizoenen)
Chicago PD is er alweer af, daar stond eerst ook alleen S1 t/m 4 online van ofzo.

Ik snap echt niet wat Sky aan het doen is, dit jojo'en met series laat imo blijken dat ze de kijkers absoluut niet serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Ik heb begrip voor opstart problemen in de eerste paar weken, of zelfs maanden, als het uiteindelijk maar netjes opgelost wordt. En de dienst en app ook verder door ontwikkeld wordt, qua techniek en qua content.

Maar er is werkelijk gewoon niets gebeurd sinds de lancering, vorig jaar oktober.
Ik zal hier niets opsommen wat al eerder door anderen is aangekaart, het is allemaal al bekend, en al heel lang bekend.

Met HBO gaat het ook echt de verkeerde kant op imho, zo wordt er al maanden nauwelijks content toegevoegd. Ik kan me dan ook niet herinneren wanneer ik een avondje een film op HBO (en ook op SkyShowTime) heb gekeken.

Ik geef beide diensten nog tot 1 september, levenslange korting of niet, hier wil ik niet meer voor betalen. Waarschijnlijk dan gewoon weer terug naar Netflix...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
KillerBee schreef op woensdag 26 juli 2023 @ 06:22:
Ik heb begrip voor opstart problemen in de eerste paar weken, of zelfs maanden, als het uiteindelijk maar netjes opgelost wordt. En de dienst en app ook verder door ontwikkeld wordt, qua techniek en qua content.

Maar er is werkelijk gewoon niets gebeurd sinds de lancering, vorig jaar oktober.
Ik zal hier niets opsommen wat al eerder door anderen is aangekaart, het is allemaal al bekend, en al heel lang bekend.

Met HBO gaat het ook echt de verkeerde kant op imho, zo wordt er al maanden nauwelijks content toegevoegd. Ik kan me dan ook niet herinneren wanneer ik een avondje een film op HBO (en ook op SkyShowTime) heb gekeken.

Ik geef beide diensten nog tot 1 september, levenslange korting of niet, hier wil ik niet meer voor betalen. Waarschijnlijk dan gewoon weer terug naar Netflix...
Helaas gaat het alleen maar slechter worden. Ik heb even al mijn ingediende problemen nagekeken bij SST en werkelijk geen enkele is opgelost dus volgens mij doen ze er niks mee behalve beantwoorden. Je hebt geen 8 maanden nodig om de ondertiteling 3 seconden eerder in beeld te laten komen.. en met de acteurs en schrijversstaking komt er op den duur de klad in met nieuwe content. Je ziet nu inderdaad al dat het per maand minder gaat worden omdat ze wat al af is nog meer gaan spreiden en uitstellen. Of verkopen content weer door waardoor het niet meer exclusief is.

SST is gewoon een doorgeefluik en verzamelplatform van content geworden zonder daadwerkelijk eigenaarschap. Zolang er beeld en geluid is bij een video vinden ze het wel best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
@Deezers Bij mij (Apple TV, iPad) zit er echt geen drie seconden vertraging in. De ondertitels lopen net niet lekker synchroon met het geluid. Ik denk eerder iets van 0,5 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Uit interesse een maandje Sky genomen. Of nou ja, of ik de eerste week volhoud moet ik nog zien. Los van ondertiteling problemen waar ik mee kan leven, stottert de handel ook gewoon echt te erg op mijn Philips Android TV. Te vaak dat het even bevriest. Met Netflix nooit, met HBO heb ik dat ook wel wat gehad, maar hem dan op pauze de eerste 10 seconde zetten en hem door laten spelen weer loste dat op.

Gelukkig wat als workaround lijkt te werken (hoort niet nodig te zijn natuurlijk), is hem vanaf mijn telefoon casten naar de ingebouwde chromecast van de TV. Dan lijkt het wel voldoende soepel te lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-10 19:34

sjirafje

No inspirational quotes here

Sissors schreef op zondag 30 juli 2023 @ 10:24:
Uit interesse een maandje Sky genomen. Of nou ja, of ik de eerste week volhoud moet ik nog zien. Los van ondertiteling problemen waar ik mee kan leven, stottert de handel ook gewoon echt te erg op mijn Philips Android TV. Te vaak dat het even bevriest. Met Netflix nooit, met HBO heb ik dat ook wel wat gehad, maar hem dan op pauze de eerste 10 seconde zetten en hem door laten spelen weer loste dat op.

Gelukkig wat als workaround lijkt te werken (hoort niet nodig te zijn natuurlijk), is hem vanaf mijn telefoon casten naar de ingebouwde chromecast van de TV. Dan lijkt het wel voldoende soepel te lopen.
Hier het zelfde probleem, bij casten naar android tv dan is er niets aan de hand maar bij direct afspelen dat gestotter.

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Volgens justwatch vandaag 239 titels toegevoegd.. alleen weet je nooit hoe lang het blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Deezers schreef op dinsdag 1 augustus 2023 @ 17:00:
Volgens justwatch vandaag 239 titels toegevoegd.. alleen weet je nooit hoe lang het blijft staan.
Thanks! Voor mij een herinnering dat ik regelmatig in de JustWatch app moet kijken. Het mooie is dat je gelijk de IMDb score er bij hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
Goede tip, maar net gekeken en helaas is de gemiddelde leeftijd van de film 20 jaar oud..
Kan altijd nog iets leuks bij zitten maar voor mij niet bijster interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 17:55

Robtimus

me Robtimus no like you

Zo "today" is die lijst ook niet. Zo staat The Thing erop, terwijl ik zowel de oude als de prequel een paar weken geleden al gekeken heb.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:19
Zijn dagen dat er alleen maar Aziatische series als nieuw op justwatch verschijnen.
Toch regelmatig het idee dat de toevoegingen niet volledig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Sissors schreef op zondag 30 juli 2023 @ 10:24:

Ook last van gehad. De app zorgt er ook voor dat andere apps op de tv gaan haperen. Force stoppen werkte niet, moest hem echt verwijderen.

De paar titels met 5.1 spelen via Chromecast trouwens gewoon in stereo af, terwijl Chromecast gewoon 5.1 ondersteunt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Laatst online: 07-10 11:24
Toch nog maar eens vermelden dat series soms wel in surround te bekijken zijn, maar de standaard geluidsspoor is gewoon stereo !

Ikzelf ben niet geheel ontevreden, maar het kan ( en moet) uiteraard een stuk beter. Net Twin peaks helemaal gekeken, en met Yellowstone is het nu wachten op de nieuwe afleveringen, maar die zijn er nog niet, dus dat kun je ze niet kwalijk nemen. Ben nu The Envoys aan het kijken, maar de Nederlandse ondertitels zijn wel erg ondermaats, en sommige zinnen zijn ineens in een hele andere taal... ook bizar.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:36
@Sorcerer8472 Welke TV heb je? Speelt de TV normaal wel 5.1 vanaf de Chromecast (bij mijn vorige TV ging dat niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:51

OMD

Ik word helemaal gek van die klote ondertiteling die niet synchroon loopt. Wat een pauper bende, ik ben maar gestopt met een serie omdat ik er niet tegen kan dat het veels te laat is. Hoe freaking moeilijk is dit zeg.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-10 17:55

Robtimus

me Robtimus no like you

Ik zet meestal maar de subs op Engels, want dan loopt het wel synchroon (en anders met minder vertraging).

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Robtimus schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 14:20:
Ik zet meestal maar de subs op Engels, want dan loopt het wel synchroon (en anders met minder vertraging).
Ik ervaar op iPad en Apple TV met NL subs geen gigantische vertraging. Maar wel irritant. Ik zal de subs eens op Engels zetten. Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Via de app op de LG Tv loopt de ondertiteling gewoon prima sync.
Ik kijk niet via de Apple Tv vanwege de ontbrekende framerate matching (waardoor licht stotterend beeld).

Hoe kunnen ze het toch zo verkl*ten met bepaalde apps? :X

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
KillerBee schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 16:50:
Via de app op de LG Tv loopt de ondertiteling gewoon prima sync.
Ik kijk niet via de Apple Tv vanwege de ontbrekende framerate matching (waardoor licht stotterend beeld).

Hoe kunnen ze het toch zo verkl*ten met bepaalde apps? :X
Volgens mij ligt het aan de content. Ondertiteling is bij dezelfde serie hier via de Android app, Samsung tv app en website gewoon even slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Robtimus schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 14:20:
Ook de Engelse ondertiteling is bij mij helaas licht vertraagd (Chromecast met Google TV). Toch treurig dat een dienst dat zo lang na de launch nog niet gefixt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Ik heb gemerkt dat de ondertitels met de LG App goed werkt maar via het Ziggo kastje heb ik voor het eerst ondertitels gezien die niet synchroom werkt. Ik vind het gek dat het blijkbaar per device afhankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p88l2
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 21:29
Net M3GAN gekeken. Het grootste probleem voor mij is niet dat het alleen maar stereo is, maar dat het geluid zeer sterk gecomprimeerd is in het dynamische bereik.

Alles klinkt even hard, dus een normale rustige dialoog is net zo hard als de luidste actiescene. Elk schrikeffect en elke actiescene komt daarmee totaal niet over. Het geluid lijkt zelfs zachter te gaan zodra er hard geluid zou moeten zijn. Zet hem je gewoon harder, dan zijn de dialogen en zachtere scenes veel te hard.

En voor de goede orde, dit is niet het geval bij Netflix, Amazon Prime, Disney+ of HBO Max. De installatie hier kan dan ook prima een oorverdovende explosie weergeven...

Bij Top Gun Maverick en a Quiet Place 2, was het al hetzelfde verhaal... Ik kijk het nog even aan, maar anders is het mij zelfs voor de halve prijs het niet waard...

[ Voor 11% gewijzigd door p88l2 op 09-08-2023 21:44 . Reden: Ook bij andere titels toegevoegd. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:48

Rayzman

+31 Rayzman

A quiet place 2 staat met een atmos soundtrack op Netflix en klinkt echt stukken beter.

specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

p88l2 schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 01:45:
Net M3GAN gekeken. Het grootste probleem voor mij is niet dat het alleen maar stereo is, maar dat het geluid zeer sterk gecomprimeerd is in het dynamische bereik.

Alles klinkt even hard, dus een normale rustige dialoog is net zo hard als de luidste actiescene. Elk schrikeffect en elke actiescene komt daarmee totaal niet over. Het geluid lijkt zelfs zachter te gaan zodra er hard geluid zou moeten zijn. Zet hem je gewoon harden, dan zijn de dialogen en zachtere scenes veel te hard.

En voor de goede orde, dit is niet het geval bij Netflix, Amazon Prime, Disney+ of HBO Max. De installatie hier kan dan ook prima een oorverdovende explosie weergeven...

Bij Top Gun Maverick en a Quiet Place 2, was het al hetzelfde verhaal... Ik kijk het nog even aan, maar anders is het mij zelfs voor de halve prijs het niet waard...
Klopt, dit heb ik een tijdje geleden hier ook al opgemerkt.

In de film Nope zit een scene waar je echt kneiterhard krekels e.d. hoort, en waar het ineens helemaal stil wordt als er in huis verderop muziek wordt afgespeeld. De plotselinge stilte doet denken dat er iets raars/engs gebeurt, maar het is gewoon de baggere dynamische compressie.

De enige plek waar ik dit van ken is Amerikaanse tv van heel lang geleden. Dit gaat tegen alle huidige best practices in en het is echt onbegrijpelijk hoe zwaar ze het verprutst hebben. Ik heb inmiddels ook gehoord dat er allerlei adviezen in de wind zijn geslagen door de bouwers. Ook bijzonder is bijv. dat het platform alleen H264 gebruikt wat ervoor zorgt dat je offline downloads veel groter zijn en dat er nog steeds geen 4K is.

Enige oplossing lijkt nog te zijn om helemaal from scratch een nieuw platform te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Dat platform hebben ze toch gewoon liggen. In de VS werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Rallye schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 12:28:
Dat platform hebben ze toch gewoon liggen. In de VS werkt het wel.
In de VS bestaat helemaal geen SkyShowtime.
SkyShowtime is een joint venture van twee grote partijen die alleen voor de Europese markt is. In de VS heb je wel bv Paramount+, en ook die ander zal daar een eigen streamingdienst op een eigen platform hebben.
Als de software van SkyShowtime dus niet hergebruikt is maar (ook) nieuw ontwikkeld is is het dus helemaal niet zo gek. Dan kun je net zo goed zeggen "maar Netflix doet het toch wel". Want ook Netflix is natuurlijk een compleet ander platform met eigen software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 18:00
Ik gebruik het nu een tijdje en de service mag wel beter. Titels staan niet op alfabet, een gebrek aan titels, geen details over acteurs of crew, beperkte extra’s, en als kers op de kaart, niet eens zekerheid of de content 4K is of niet. En daarnaast waarom films automatisch afspelen als er een is afgelopen???

Ik ben er zeker van dat ik de gratis proef niet ga verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
De links zijn wel sterker dan dat. Volgens wikipedia is Paramount mede-eigenaar van SkyShowtime: Wikipedia: SkyShowtime.

“In augustus 2021 kondigde Comcast aan dat het een overeenkomst had bereikt met Paramount Global om een gezamenlijke streamingdienst genaamd SkyShowtime te lanceren, die de programmering van de twee bedrijven zou combineren.”

Volgens de eerste link op de wiki: “The partnership will be structured as a joint venture, with equal investment and joint control by ViacomCBS and Comcast. The news comes after recent reports that the companies were exploring an international streaming partnership instead of a possible outright merger, which some observers have suggested.” ViacomCBS heet nu Paramount, zie https://www.paramount.com...ramount-at-investor-event

In de Scandinavische landen is SkyShowtime zelfs de vervanger van Paramount+, zo lees ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Rallye op 12-08-2023 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Rallye schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 13:46:
De links zijn wel sterker dan dat. Volgens wikipedia is Paramount mede-eigenaar van SkyShowtime: Wikipedia: SkyShowtime.

“In augustus 2021 kondigde Comcast aan dat het een overeenkomst had bereikt met Paramount Global om een gezamenlijke streamingdienst genaamd SkyShowtime te lanceren, die de programmering van de twee bedrijven zou combineren.”

Volgens de eerste link op de wiki: “The partnership will be structured as a joint venture, with equal investment and joint control by ViacomCBS and Comcast. The news comes after recent reports that the companies were exploring an international streaming partnership instead of a possible outright merger, which some observers have suggested.” ViacomCBS heet nu Paramount, zie https://www.paramount.com...ramount-at-investor-event

In de Scandinavische landen is SkyShowtime zelfs de vervanger van Paramount+, zo lees ik.
De link is er ook zeker. Maar het is een samenwerking tussen twee grote bedrijven die beiden op zijn minst 1 streaming dienst hebben. Dus het is maar de vraag of, en zo ja voor welk, bestaand platform ze gekozen hebben. Als je kijkt naar de kwaliteit, van de app en van de content, zou ik in ieder geval er vanuit gaan dat ze geen gebruik hebben gemaakt van een bestaand platform en ze iets volledig nieuws hebben opgebouwd voor de Europese markt / voor de joint venture. En ze dus niet bv Paramount+ hebben genomen en een andere naam er op hebben geplakt.
En dat waarschijnlijk ook nog half met het idee van "dat de ander er maar tijd / geld insteekt". En zie hier het resultaat daarvan. Een half werkend platform waarbij de kwaliteit ondermaats is (FHD & stereo :X ), en problemen niet worden aangepast (zoals ondertiteling).
Maar eey, Comcast & Paramount hebben wel leuk wat geld bespaart door niet zelfstandig de Europese markt op te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Maar er was dus wel een goed platform beschikbaar. Daar is echter om onbekende redenen niet voor gekozen. En de gebruikers zitten met deze brakke zooi. Geen 4K, meestal geen surround en rare ondertitels.

[ Voor 14% gewijzigd door Rallye op 12-08-2023 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Rallye schreef op zaterdag 12 augustus 2023 @ 21:55:
Maar er was dus wel een goed platform beschikbaar. Daar is echter om onbekende redenen niet voor gekozen. En de gebruikers zitten met deze brakke zooi. Geen 4K, meestal geen surround en rare ondertitels.
Wat ze waarschijnlijk ook nooit meer gaan aanpakken. Focus ligt op nieuwe content en dat lukt ze wel met enigzins wat vertraging (serie Poker Face komt volgende maand) zodat het voor gebruikers interessant blijft maar inderdaad als je echt oplet is de werking ondermaats. Maar goed, vooralsnog betaal je per jaar minder dan wat één seizoen van een serie vroeger op dvd kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Hmm. Vreemde keuze. Straks fantastische content enkel in HD, zonder surround en en met waardeloze ondertitels? Wat heb je er dan aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Nu online

BiG-GuY

De app schijnt gebaseerd te zijn op de app van Peacock, die dezelfde limitaties heeft… Dus daar heb je ook geen 4K, HDR, Frame Rate switching en geen Dolby Atmos.

De app van Paramount+ (die ze ook hadden kunnen gebruiken), ondersteund dat allemaal wel. Dus geen flauw idee waarom je dan voor een inferieure basis kiest…

De huidige app kan wel gewoon DD+ 5.1 aan, maar er is echt maar een handjevol content die zo’n audio track hebben. Alle media hebben primair een AAC 64Kbps track (slechte kwaliteit), ook bij media die wel DD+ tracks hebben, is de DD+ een secundaire track. En je hebt ook bij sommige media enkel DD+ Stereo… Maar die DD+ Stereo track is al veel beter dan de primaire AAC track.

Het blijft een aanfluiting en ze hebben welgeteld 0 issues opgelost die er sinds lancering in zitten. De enige reden dat ik het nog heb is de €3,50 per maand en hopende dat de app wel verbeterd. Maar tot zover…

Gallery V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
Me too…..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Nu online
Voor mn vakantie wil ik wat films/series downloaden op mn IPad maar wat een drama is dat, als er al gedownload wordt is het zeer traag en een hoop blijft maar in wachtrij staan.
IPad is up to date , met HBO en Amazone heb ik geen probleem.

Iemand een idee wat er aan de hand is of id App gewoon beroerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
Ik had hetzelfde probleem, sowieso moet je iPad aan blijven staan qua scherm.
Bij mij werkte het het beste om Max 3 dingen aan te zetten voor download en pas als die klaar waren de volgende 3 te doen. Soms was 1 per keer van toepassing….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Nu online
A4-tje schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 14:01:
Ik had hetzelfde probleem, sowieso moet je iPad aan blijven staan qua scherm.
Bij mij werkte het het beste om Max 3 dingen aan te zetten voor download en pas als die klaar waren de volgende 3 te doen. Soms was 1 per keer van toepassing….
Ja werkt nu wel beter, thx

Maar ik zie dat het aantal te downloaden Gb wel erg weinig is , kan 1 serie van 9 afleveringen opslaan daarna melding dat max al is bereikt, wel erg weinig, is hier een work-around voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
ramrodwillem schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 11:49:

Ja werkt nu wel beter, thx

Maar ik zie dat het aantal te downloaden Gb wel erg weinig is , kan 1 serie van 9 afleveringen opslaan daarna melding dat max al is bereikt, wel erg weinig, is hier een work-around voor?
Je in de download kwaliteit instellen in je account (niet op je divice, ga naar de website). Sowieso maar Max 30 downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramrodwillem
  • Nu online
A4-tje schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 13:01:
[...]

Je in de download kwaliteit instellen in je account (niet op je divice, ga naar de website). Sowieso maar Max 30 downloads.
Net gekeken maar ik zie nergens de optie om de kwaliteit van de downloads aan te passen, heb op de web site gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A4-tje
ramrodwillem schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:22:
[...]

Net gekeken maar ik zie nergens de optie om de kwaliteit van de downloads aan te passen, heb op de web site gekeken.
Hmmmm, nee ik zie het ook niet (meer?). Blijkbaar maar 1 optie; tekenend voor de app.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
SkyShowtime gratis voor miljoen klanten Ziggo

SkyShowtime gaat het volledige Ziggo Movies & Series L & XL vervangen. Wellicht dat Ziggo/Ziggo-klanten zo nog wat druk op SkyShowtime kunnen uitoefenen om wat verbeteringen aan te brengen in de app en ondertiteling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
TexMex schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 15:32:
SkyShowtime gratis voor miljoen klanten Ziggo

SkyShowtime gaat het volledige Ziggo Movies & Series L & XL vervangen. Wellicht dat Ziggo/Ziggo-klanten zo nog wat druk op SkyShowtime kunnen uitoefenen om wat verbeteringen aan te brengen in de app en ondertiteling.
Ik hoop dat het betekend dat er meer aanbod naar SkyShowtime gaat! Want het aanbod is nog steeds matig terwijl Sky behoorlijk wat films en series gemaakt heeft de afgelopen decennia!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wally2002
  • Nu online
spijkerhoofd schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 16:32:
[...]

Ik hoop dat het betekend dat er meer aanbod naar SkyShowtime gaat! Want het aanbod is nog steeds matig terwijl Sky behoorlijk wat films en series gemaakt heeft de afgelopen decennia!
Dit, en hopelijk heeft Ziggo ook afspraken gemaakt met, of kan voldoende druk richting SkyShowtime uitoefenen dat de al lang bekende issues zoals geen 5.1, ontbrekende/onvolledige/onjuist geplaatste ondertitels e.d. opgelost worden. Anders is het wachten op veel klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
is het dan ook mogelijk om op bijvoorbeeld op de nvidia shield de dedicated app te gaan gebruiken of wordt dit geïntegreerd in de ziggo app?
(ben op vakantie dus kan het zelf niet checken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:48

Rayzman

+31 Rayzman

Ik heb net even gekeken naar 1923 via ziggo, maar het is nog steeds stereo en de ondertiteling ziet er slechter uit dan op mijn Apple TV in de showtime app. Ook waren er maar drie afleveringen beschikbaar als je geen XL hebt. Als je al SkyShowtime hebt dus geen vervanger.

specs pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Rayzman schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 21:48:
Ik heb net even gekeken naar 1923 via ziggo, maar het is nog steeds stereo en de ondertiteling ziet er slechter uit dan op mijn Apple TV in de showtime app. Ook waren er maar drie afleveringen beschikbaar als je geen XL hebt. Als je al SkyShowtime hebt dus geen vervanger.
Het volledige aanbod volgt als het goed is pas later dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
TexMex schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:06:
[...]

Het volledige aanbod volgt als het goed is pas later dit jaar.
En sowieso even wachten mocht je al een SST abonnement hebben. Pas later dit jaar kun je met je huidige account over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06:49
Gisteren met dank aan Ziggo aan Yellowstone begonnen. Ik hoopte dat het een serie voor ons samen zou kunnen zijn, maar de eerste aflevering is vrij traag, dus mevrouw gaf gisteren al aan dat ze niet wist of ze dit wel wilde gaan kijken. We hebben wel nog een half uur te gaan, want de pilot duurt 1,5 uur.

Daarna maar even Tulsa King voor mezelf aangezet, en die is wel echt heel erg tof. Daar ga ik mezelf wel mee vermaken. O-)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-10 14:41
Malfunctions schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:55:
Gisteren met dank aan Ziggo aan Yellowstone begonnen. Ik hoopte dat het een serie voor ons samen zou kunnen zijn, maar de eerste aflevering is vrij traag, dus mevrouw gaf gisteren al aan dat ze niet wist of ze dit wel wilde gaan kijken. We hebben wel nog een half uur te gaan, want de pilot duurt 1,5 uur.

Daarna maar even Tulsa King voor mezelf aangezet, en die is wel echt heel erg tof. Daar ga ik mezelf wel mee vermaken. O-)
Ik zou zeggen doorzetten met Yellowstone, zeer goede serie en ik ben jaloers dat je nog helemaal vanaf scratch moet kijken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 06:49
Dracula schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 11:01:
[...]

Ik zou zeggen doorzetten met Yellowstone, zeer goede serie en ik ben jaloers dat je nog helemaal vanaf scratch moet kijken,
Oh, voor mezelf ben ik wel overtuigd hoor. Ik heb al genoeg shorts gezien op YT om te weten dat ik dit leuk vind. Maar ik hoopte dat zij het ook leuk zou vinden.. ;)

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:33
ik zit voor mijn werk in Belgie, ik kan al mijn streamingsdiensten gewoon kijken hier maar skyshowtime niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
baco101 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 13:49:
ik zit voor mijn werk in Belgie, ik kan al mijn streamingsdiensten gewoon kijken hier maar skyshowtime niet.
Klacht indienen? Onder Europese wetgeving mag dat niet. Als je als Nederlander een abo afsluit moet je in de gehele EU jouw abo kunnen gebruiken. Enige uitzondering is IIRC dat ze wel alleen de lokale content mogen aanbieden (dus in BE de BE catalogus i.p.v. de NL catalogus). Helemaal niet laten inloggen / kijken is in ieder geval dus bij wet verboden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Sky heeft 131 titels toegevoegd, voornamelijk films, maar ook de eerste 2 seizoenen van Murder she Wrote(serie dat in 1984 starte) en de eerste aflevering van seizoen 2 van Monk 8)7 Ik had qua series meer verwacht als ik eerlijk ben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

spijkerhoofd schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:53:
Sky heeft 131 titels toegevoegd, voornamelijk films, maar ook de eerste 2 seizoenen van Murder she Wrote(serie dat in 1984 starte) en de eerste aflevering van seizoen 2 van Monk 8)7 Ik had qua series meer verwacht als ik eerlijk ben...
Noem mij maar ouderwets, maar ik was blij toen ik Murder, She Wrote ertussen zag staan :) .
Columbo staat er trouwens ook op, om nog maar een gouwe ouwe te noemen.
Van beide series helaas alleen de eerste twee seizoenen, hopelijk volgt de rest snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-10 15:21
RobertMe schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:05:
[...]

Klacht indienen? Onder Europese wetgeving mag dat niet. Als je als Nederlander een abo afsluit moet je in de gehele EU jouw abo kunnen gebruiken. Enige uitzondering is IIRC dat ze wel alleen de lokale content mogen aanbieden (dus in BE de BE catalogus i.p.v. de NL catalogus). Helemaal niet laten inloggen / kijken is in ieder geval dus bij wet verboden.
SkyShowtime is toch helemaal niet actief in BE?
Dan is er geen BE catalogus en zijn de rechten lijkt mij ook niet geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:31
Malfunctions schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 10:55:

Ik zou beginnen met 1883, daarna 1923 en daarna Yellowstone. Wedden dat je partner in ieder geval 1883 erg mooi vindt?!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
spijkerhoofd schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 16:53:
Ik heb vandaag gelijk de eerste aflevering van murder she wrote gekeken. Columbo heeft ook 2 seizoenen erop staan en staat ook op mijn kijklijst.

Ik wil juist dat die streamingdiensten veel en veel meer van hun oude series toevoegen.
/edit: en niet te vergeten Quantum Leap.

[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-09-2023 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07:49
BvZwolle schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 17:39:
[...]

Ik zou beginnen met 1883, daarna 1923 en daarna Yellowstone. Wedden dat je partner in ieder geval 1883 erg mooi vindt?!
Als ze.Yellowstone al langzaam vindt is dat natuurlijk wel echt de vraag....

To dare is to do

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:33
RobertMe schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 15:05:
[...]

Het antwoord van SkyShowTime

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met SkyShowtime. klantenservice.

Onze excuses voor het ongemak dat je geen toegang hebt tot SkyShowtime in België. We zullen ons best doen om je te helpen om in te loggen op je account in het buitenland.

Je kunt SkyShowtime tot 37 dagen lang streamen in een ander EU/EER-land. Je hebt alleen toegang tot de content via de SkyShowtime applicatie en niet op de SkyShowtime website omdat SkyShowtime nog niet officieel gelanceerd is in België.

Als je problemen ondervindt, neem dan contact op met je familie en vrienden en vraag hen om in te loggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord uit Nederland. Zodra ze inloggen op je account, wacht dan even en log dan in op je account vanuit België.

Geef de volgende gegevens op om je beter te kunnen helpen.

1. Geef het model en de gebruikersnaam van de website op. Geef het merk en model van het apparaat dat je gebruikt.
2. Probeer je in te loggen via de SkyShowtime website of via de SkyShowtime applicatie?
3. Geef de exacte foutmelding die je krijgt.

We horen graag van je.

Wil je hierover in contact komen? Beantwoord deze e-mail, maar zorg ervoor dat je de onderwerpregel ongewijzigd laat.

Wist niet dat er een maximum aantal dagen was dat je in een ander EU land mag streamen of zou dat een regel van SkyShowTime zelf zijn?

Dus ff vpn aanslingeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Vandaag zijn de eerste twee seizoenen van Monk en de eerste twee seizoen van Grimm op Sky gezet. Voor Grimm betekend dat alle 6 seizoenen erop staan finaly. Ik vind het een goede ontwikkeling dat er eindelijk wat schot in de zaak is sinds 1 september...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiG-GuY
  • Nu online

BiG-GuY

Zevende (en laatste) seizoen van Elementary staat er ook eindelijk op. Terwijl de rest van de serie er sinds het begin op staat.

Gallery V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

er zit geen vooruit en achteruit button voor 10-15 seconden in de app van sst in de chromecast, spoelen gaat heel snel voor je het weet ben je meer dan een minuut verder, echt irritant en dom dat er geen buttons zijn zoals bij prime video en de meeste andere apps

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02:30

Mimiix

Professioneel Prutser

BiG-GuY schreef op woensdag 6 september 2023 @ 22:32:
Zevende (en laatste) seizoen van Elementary staat er ook eindelijk op. Terwijl de rest van de serie er sinds het begin op staat.
Wat stom! Heb ik vorige maand voor niets Viaplay tijdelijk genomen :P

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Salvatron schreef op woensdag 6 september 2023 @ 23:30:
er zit geen vooruit en achteruit button voor 10-15 seconden in de app van sst in de chromecast, spoelen gaat heel snel voor je het weet ben je meer dan een minuut verder, echt irritant en dom dat er geen buttons zijn zoals bij prime video en de meeste andere apps
Super irritant inderdaad!
Dit is denk ik in alle SST apps het geval, want ik heb dit ook in de apps van de LG Tv en de Apple Tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

baco101 schreef op zaterdag 2 september 2023 @ 17:07:
[...]

Het antwoord van SkyShowTime

Bedankt dat je contact hebt opgenomen met SkyShowtime. klantenservice.

Onze excuses voor het ongemak dat je geen toegang hebt tot SkyShowtime in België. We zullen ons best doen om je te helpen om in te loggen op je account in het buitenland.

Je kunt SkyShowtime tot 37 dagen lang streamen in een ander EU/EER-land. Je hebt alleen toegang tot de content via de SkyShowtime applicatie en niet op de SkyShowtime website omdat SkyShowtime nog niet officieel gelanceerd is in België.

Als je problemen ondervindt, neem dan contact op met je familie en vrienden en vraag hen om in te loggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord uit Nederland. Zodra ze inloggen op je account, wacht dan even en log dan in op je account vanuit België.
Dit zou ook niet nodig hoeven zijn. Wel kunnen ze je andere manieren vragen om je adres te bevestigen:
https://europa.eu/youreur...ntent-abroad/index_en.htm

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:30
Sinds kort dus als Ziggo kijker met XL pakket 'gratis' SST.

Maar super irritant dan als ik via de ziggo-app op mijn Nvidia Shield naar Frasier kijk (blijft overigens een briljante serie) het geluid out-of-sync is.
Kijk ik deze serie via de next-decoder dan is dat wel goed.

Hopenlijk gaat dat via de native app op de shield tzt. als de log-in gegevens los gaan komen wel goed (uit de mail van ziggo "Later dit jaar krijg je met een eigen account toegang tot het volledige aanbod in de SkyShowtime app")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:32
Weeeer een serie die we maar weer via de achterdeur moeten binnenharken: ST Lower Decks. Alhoewel seizoen 1-3 op Amazon Prime staat lijkt seizoen 4 niet snel deze kant op te komen. Paramount+ heeft de rechten en aangezien SkyShowtime daar een slap aftreksel van is zullen we wel weer heel lang moeten wachten… werkelijk… ik snap geen hol van waar Skyshowtime aka Paramount+ mee bezig is. :(

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:48
rimave schreef op zondag 10 september 2023 @ 00:04:
Weeeer een serie die we maar weer via de achterdeur moeten binnenharken: ST Lower Decks. Alhoewel seizoen 1-3 op Amazon Prime staat lijkt seizoen 4 niet snel deze kant op te komen. Paramount+ heeft de rechten en aangezien SkyShowtime daar een slap aftreksel van is zullen we wel weer heel lang moeten wachten… werkelijk… ik snap geen hol van waar Skyshowtime aka Paramount+ mee bezig is. :(
Seizoen 3 van Lower Decks staat bij Prime helaas op "This video is currently unavailable".

De situatie met ST: Discovery is nog veel erger, die is in Nederland nergens te zien volgens mij. En het is zo te zien alweer bijna twee jaar geleden dat Discovery van Netflix afgehaald is... :X

Er is trouwens niet alleen maar slecht nieuws, eergisteren (op Star Trek Day) heeft SST heel ST:TOS toegevoegd en het eerste seizoen van Short Treks.

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:06
polopolo150 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:51:
Ik heb veel baat bij een blindentolk (audio descriptie) bij het kijken van films en series maar klopt het dat SkyShowtime dit niet aanbied in Nederland? Heb even snel gekeken naar populaire films en series maar zie de optie niet. Een Google search laat een internationale klantenservice pagina zien dat ze het aanbieden maar de Nederlandse heeft de pagina niet. Dus klopt het wat ik denk?

Heb ze net een mail gestuurd of ze het ook in Nederland kunnen aanbieden. Is erg niche wat ik nu zeg maar bij andere streamingservices is dit redelijk gemeengoed aan het worden. Waar ik echt blij mee ben!
Inmiddels worden de films van de studio's van SkyShowtime de audiodescriptie toegevoegd aan de app Earcatch. :) ook een oplossing en misschien fijner voor degene die het meer nodig hebben dan ik. Werkt ook in de bioscoop bijvoorbeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

In ZiggoGo (website via chrome) zie ik niet (meer) de categorie SkyShowtime. De series zijn via de zoek optie wel te vinden maar het zou fijn zijn als je gewoon een lijst had.....

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Super Mario Bros. The Movie verschijnt op 21 oktober op SST. Zal ongetwijfeld HD zijn ipv 4K…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakery
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23:14
Gisteren de eerste twee afleveringen van Poker Face gekeken en ik vind het tot nu toe wel leuk. De grotere acteurs die ze voor de rollen hebben zijn leuk om te zien en het procedural format spreekt mij ook aan.

Maar nu komt de vraag: weet iemand iets vergelijkbaars om te kijken? Ik heb al een aflevering Columbo gezien en hoewel goed, is het toch een heel ander soort ritme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik zou het proberen een paar afleveringen vol te houden. Het is inderdaad trager. Maar in dat genre toch echt een van de absolute toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakery
ArthurMorgan schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:52:
Ik zou het proberen een paar afleveringen vol te houden. Het is inderdaad trager. Maar in dat genre toch echt een van de absolute toppers.
Ik was wel van plan om het te blijven kijken, maar er staan maar 2 seizoenen op SST. Ik was ook vooral benieuwd of er nog meer vergelijkbare series waren aangezien de manier waarop Poker Face het verhaal brengt mij aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Laatste 20 jaar is er niet echt heel veel gemaakt voor zover ik weet. Monk komt in de buurt. Maar zelf sprak me dat niet echt aan. Elementary, the mentalist... vond ik zelf erg leuk. Het zit allemaal wel in de buurt of het dicht genoeg in de buurt zit weet ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
tweakery schreef op zondag 17 september 2023 @ 09:49:
Gisteren de eerste twee afleveringen van Poker Face gekeken en ik vind het tot nu toe wel leuk. De grotere acteurs die ze voor de rollen hebben zijn leuk om te zien en het procedural format spreekt mij ook aan.

Maar nu komt de vraag: weet iemand iets vergelijkbaars om te kijken? Ik heb al een aflevering Columbo gezien en hoewel goed, is het toch een heel ander soort ritme.
Deze serie is goed ontvangen! Een 7,9 op IMDb is niet verkeerd. Toegevoegd aan mijn kijklijst. Wel jammer dat er wekelijks een aflevering komt terwijl de hele serie al beschikbaar is. Ik wacht liever op dat de hele serie op SST staat.

[ Voor 3% gewijzigd door meesje op 17-09-2023 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakery
ArthurMorgan schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:05:
Laatste 20 jaar is er niet echt heel veel gemaakt voor zover ik weet. Monk komt in de buurt. Maar zelf sprak me dat niet echt aan. Elementary, the mentalist... vond ik zelf erg leuk. Het zit allemaal wel in de buurt of het dicht genoeg in de buurt zit weet ik niet. :)
Elementary door de jaren heen ook veel van gezien. The Mentalist wel eens gezien, maar trok mij nooit zo op de een of andere manier. Monk kan ik dan nog eventueel kijken. Dankjewel voor je aanbevelingen in elk geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
ArthurMorgan schreef op zondag 17 september 2023 @ 10:05:
Het is een veel gemaakt genre, consulting the police. Bones, Casle, Lucifer(een van mijn favorieten) en de door jou benoemde. Volgens mij valt Dr Bull daar ook onder.
Pagina: 1 ... 10 ... 19 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC