Te gek voor woorden natuurlijk. Dat ze zó erg bezig zijn met corner cutting zegt mij genoeg. Dit gaat nooit wat worden. Echt een grap van een service.Deezers schreef op zondag 2 april 2023 @ 23:25:
Volgens Skyshowtime zijn series waar een Nederlandse audiotrack (lees nasynchronisatie) beschikbaar voor is, niet voorzien van Nederlandse ondertiteling als je het geluid met de originele (Engelse) versie wil kijken. Hoe denken jullie hierover?
Als ze een functie bouwen om de ondertiteling zelf voor of achteruit in te stellen zouden 90% van alle problemen al zijn verholpen. 4 maanden and counting doen om alle afleveringen van een serie 3 seconden eerder in beeld te laten komen is blijkbaar te veel moeite.Frank schreef op maandag 3 april 2023 @ 09:02:
[...]
Te gek voor woorden natuurlijk. Dat ze zó erg bezig zijn met corner cutting zegt mij genoeg. Dit gaat nooit wat worden. Echt een grap van een service.
Het lijkt eigenlijk een soort dropshipping deze dienst.. in elk land uitrollen en vervolgens alles vanuit India laten oplossen. Zelfs de klantenservice ontvangstbevestiging bevat spelfouten.. 'Bedankt dat je contact heeft opgenomen met SkyShowtime - Case-ID:'. Je krijgt alleen standaardreacties dat ze het doorsturen en het team er alles aan doet om het op te lossen. 0 reactie daarna meer en geen idee wie de regie heeft.
Ronduit bizar, slechthorend hier en ook met hoortoestellen in heb ik de ondertiteling gewoon nodig.Deezers schreef op zondag 2 april 2023 @ 23:25:
Volgens Skyshowtime zijn series waar een Nederlandse audiotrack (lees nasynchronisatie) beschikbaar voor is, niet voorzien van Nederlandse ondertiteling als je het geluid met de originele (Engelse) versie wil kijken. Hoe denken jullie hierover?
Bij mij is dat overigens meestal de Engelse ondertiteling maar dat doet er niet toe.
Zelfs als het alleen om kinderfilms zou gaan beperk je daarmee dove en slechthorende ouders die samen met hun jonge kinderen een film willen kijken.
Als het om kinderfilms gaat die voor oudere kinderen zijn beperk je de dove/slechthorende kinderen daarmee ook.
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
Het is ook niet voor niets een joint venture natuurlijk. Deze landen zijn niet interessant genoeg voor de grote jongens, dus schuiven ze het af op een losse entity die amper budget heeft. Ik weet nog dat ik optimistisch was. Want hoe slecht kan het zijn? Nou zo slecht dus. Geen 5.1 audio. Geen 4K. Geen HDR. Geen frame rate matching. Geen ondertiteling.Deezers schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:10:
[...]
Als ze een functie bouwen om de ondertiteling zelf voor of achteruit in te stellen zouden 90% van alle problemen al zijn verholpen. 4 maanden and counting doen om alle afleveringen van een serie 3 seconden eerder in beeld te laten komen is blijkbaar te veel moeite.
Het lijkt eigenlijk een soort dropshipping deze dienst.. in elk land uitrollen en vervolgens alles vanuit India laten oplossen. Zelfs de klantenservice ontvangstbevestiging bevat spelfouten.. 'Bedankt dat je contact heeft opgenomen met SkyShowtime - Case-ID:'. Je krijgt alleen standaardreacties dat ze het doorsturen en het team er alles aan doet om het op te lossen. 0 reactie daarna meer en geen idee wie de regie heeft.

Ik kreeg dit als reactie op de bevestiging van de klacht en dat het zouden delen met het team.Frank schreef op maandag 3 april 2023 @ 11:26:
[...]
Het is ook niet voor niets een joint venture natuurlijk. Deze landen zijn niet interessant genoeg voor de grote jongens, dus schuiven ze het af op een losse entity die amper budget heeft. Ik weet nog dat ik optimistisch was. Want hoe slecht kan het zijn? Nou zo slecht dus. Geen 5.1 audio. Geen 4K. Geen HDR. Geen frame rate matching. Geen ondertiteling.
'Het zou ons erg helpen als je ook op de website SkyShowtime kijkt en hetzelfde probleem tegenkomt.'.
Wat bedoelen ze hier nou weer mee? Gewoon slechte vertaling? Hun platform is op alle devices gelijk.
Nu snap ik je comments over klantenservice uit India. Dat klinkt niet als een lokaal team neeDeezers schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:31:
[...]
Ik kreeg dit als reactie op de bevestiging van de klacht en dat het zouden delen met het team.
'Het zou ons erg helpen als je ook op de website SkyShowtime kijkt en hetzelfde probleem tegenkomt.'.
Wat bedoelen ze hier nou weer mee? Gewoon slechte vertaling? Hun platform is op alle devices gelijk.

Overigens is Yellowjackets ook nog nergens te bekennen ondanks dat Seizoen 2 al 2 afleveringen diep is.
[Voor 8% gewijzigd door Frank op 03-04-2023 12:38]
Ook zijn er soms films met Vlaamse spraak in plaats van Nederlands. Een film die mijn zoontje graag keek verdween van Netflix en ik dacht hem via SkyShowtime dan maar aan te zetten, blijken de stemmen ineens heel anders. Dit terwijl de eerste twee delen van de films wel met Nederlandse spraak erop staan.
Voor klantenservice gebruiken ze dezelfde vertaaldienst als voor hun content zo te zien.Deezers schreef op maandag 3 april 2023 @ 12:31:
[...]
Ik kreeg dit als reactie op de bevestiging van de klacht en dat het zouden delen met het team.
De ondertiteling voor Star Trek Strange New Worlds is zo tenenkrommend extreem slecht, het is bijna niet te geloven dat iemand durft het zo live te zetten.
Gelukkig is Engelse closed captioning weer beschikbaar nu, nadat dat mysterieus verdwenen was. Wel een reuzenfont maar het werkt iig

SkyShowtime is echt het schoolvoorbeeld van hoe het niet moet. Ik snap niet dat ze niet de Paramount+ stack oid gebruiken hiervoor en daar dan speciale app-versies voor maken. Het lijkt gewoon dat de teams die hieraan werken niet heel ervaren zijn.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Wtf, dus Engelse audio aanzetten en het is ineens niet meer mogelijk om NL ondertitels te krijgen?Deezers schreef op zondag 2 april 2023 @ 23:25:
Dat klinkt als mogelijk een "fix" voor hun subtitle timing issues. Die lijken te komen doordat de filmcontent 23.97 fps is en de subtitles 24 fps (of vice versa), waardoor het steeds verder uit elkaar gaat lopen.
Dit is ook de reden waarom er nu steeds meer wordt aangeraden om gewoon al die content naar 24fps om te zetten en bij voorkeur nooit meer 23.97 aan te leveren. Maar goed, dat kan juist ook tot dit leiden als niet iedereen het doet.
Veel kinderseries en animatieseries bijvoorbeeld zijn enkel met Nederlandse audio beschikbaar (je weet wel, slecht nagesproken) of wel de originele audio maar dan zonder de Nederlandse ondertiteling. Dan ben je dus verplicht te kijken zonder Nederlandse ondertiteling of in de Nederlandse taal. Disney+ heeft gewoon standaard voor alles Nederlandse ondertiteling bij de originele Engelse audio, ook voor hele oude series.Sorcerer8472 schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:46:
[...]
Wtf, dus Engelse audio aanzetten en het is ineens niet meer mogelijk om NL ondertitels te krijgen?
Dat klinkt als mogelijk een "fix" voor hun subtitle timing issues. Die lijken te komen doordat de filmcontent 23.97 fps is en de subtitles 24 fps (of vice versa), waardoor het steeds verder uit elkaar gaat lopen.
Dit is ook de reden waarom er nu steeds meer wordt aangeraden om gewoon al die content naar 24fps om te zetten en bij voorkeur nooit meer 23.97 aan te leveren. Maar goed, dat kan juist ook tot dit leiden als niet iedereen het doet.
Hiermee is dus geworden dat ze werkelijk geen enkel idee hebben waar ze mee bezig zijn voor wat betreft Nederland. Wij zijn hier gewend aan ondertitels en kijken eigenlijk nooit nasynchronisatie zoals in andere landen wel normaal is (Duitsland/Frankrijk).Deezers schreef op maandag 3 april 2023 @ 16:53:
[...]
Veel kinderseries en animatieseries bijvoorbeeld zijn enkel met Nederlandse audio beschikbaar (je weet wel, slecht nagesproken) of wel de originele audio maar dan zonder de Nederlandse ondertiteling. Dan ben je dus verplicht te kijken zonder Nederlandse ondertiteling of in de Nederlandse taal. Disney+ heeft gewoon standaard voor alles Nederlandse ondertiteling bij de originele Engelse audio, ook voor hele oude series.
Ze gaan er dus vanuit dat wanneer er een Nederlandse audiotrack beschikbaar is iedereen die bekijkt en alleen een enkele uitzondering naar de originele audiotrack kijkt, die geen ondertitels nodig heeft..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.
Begin ik die Rise of Gru film ff te bekijken, ondertitels totaal uit sync natuurlijk (voor nederlands, engels, deens enzo gewoon wel prima)..... Zet ik het op het engels, is de ondertitelstijl ook totaal anders (ipv wit, geel met zwarte achterbalk)..... Ugh pf.
Zo wordt je zoontje wel op een leuke naturlijke manier twee-talig..Rayzman schreef op maandag 3 april 2023 @ 14:49:
Ook zijn er soms films met Vlaamse spraak in plaats van Nederlands. Een film die mijn zoontje graag keek verdween van Netflix en ik dacht hem via SkyShowtime dan maar aan te zetten, blijken de stemmen ineens heel anders. Dit terwijl de eerste twee delen van de films wel met Nederlandse spraak erop staan.

Rabbit / Hole is best gave serie. Puur ter info
Vrij bizar allemaal, maar kijkt idd lekker weg haha.Olga2000 schreef op donderdag 6 april 2023 @ 13:30:
Rabbit / Hole is best gave serie. Puur ter info
Het labelen van series en seizoenen gaat ook bijna altijd fout merk ik. Law and Order seizoen 1 en 2 blikken eigenlijk seizoen 21 en 22 te zijn aan de hand van de afleveringsnamen te zien. Degene die het invoert heeft zelf echt geen idee.
Hmjah het mag dan wel seizoen "21 / 22" zijn, maar die zijn wel 12 jaar na seizoen 20 pas gekomen. Tis gewoon een 2022 reboot basicly, dus ist nog vrij logisch dat het een aparte entry is. Daarom heet het ook Law & Order (2022) op SST.Deezers schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 00:33:
Het labelen van series en seizoenen gaat ook bijna altijd fout merk ik. Law and Order seizoen 1 en 2 blikken eigenlijk seizoen 21 en 22 te zijn aan de hand van de afleveringsnamen te zien. Degene die het invoert heeft zelf echt geen idee.
[Voor 4% gewijzigd door iekue op 08-04-2023 00:49]
Kan best maar nu staat het op Justwatch ook weer verkeerd.iekue schreef op zaterdag 8 april 2023 @ 00:39:
[...]
Hmjah het mag dan wel seizoen "21 / 22" zijn, maar die zijn wel 12 jaar na seizoen 20 pas gekomen. Tis gewoon een 2022 reboot basicly, dus ist nog vrij logisch dat het een aparte entry is. Daarom heet het ook Law & Order (2022) op SST.
Op instagram "Voor Poker Face is nog heel even geduld nodig" Dus..... dat lijkt dr op gegeven moment wel aan te komen... jeuj.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
In het kader van vreemde keuzes qua ondertiteling: ik kan bij een Engels programma met Engelse audio niet voor Engelse ondertiteling kiezen?
In het verleden bij 1883, 1923 en Yellowstone wel overigens, maar nu bij Funny Woman niet? 🤔
In het verleden bij 1883, 1923 en Yellowstone wel overigens, maar nu bij Funny Woman niet? 🤔
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
De laatste aflevering doorspoelen tot het einde en hij verdwijnt 😅Leandra66 schreef op zondag 2 april 2023 @ 23:04:
Is er inmiddels al een manier om dingen uit de "verder kijken" lijst te verwijderen?
Ik heb mijn abonnement opgezegd sinds gisteren. Het aanbod blijft laag, de app is traag en zelfs nieuwe originele shows zoals Mrs. Davis en enkele andere Peacock shows staan er nog niet op.
Ook omdat ik al Prime, AppleTV+, HBO, Netflix en Disney+ heb, vond ik SkyShowtime te veel van het goede en de zwakste streamers tot nu toe.
Misschien dat ik later als het aanbod wat beter is weer bij ze terugkom.
Ook omdat ik al Prime, AppleTV+, HBO, Netflix en Disney+ heb, vond ik SkyShowtime te veel van het goede en de zwakste streamers tot nu toe.
Ik heb sinds launch 3,49 per maand betaald maar nog geen minuut wat gekeken. Meldingen van 4 maanden terug nog steeds niet opgelost, out of sync ondertiteling, halve seizoenen en verkeerd ingedeeld. En ik dacht dat HBO slecht was met versneld afspelen. Op zich zie ik het aanbod wel verbeteren als je Justwatch in de gaten houd. Recente films kijk ik in de bios. Het is alleen jammer dat er zoveel series niet kloppen, en dan over de dvd-kwaliteit nog maar te zwijgen.Tartarus schreef op zondag 23 april 2023 @ 08:30:
Ik heb mijn abonnement opgezegd sinds gisteren. Het aanbod blijft laag, de app is traag en zelfs nieuwe originele shows zoals Mrs. Davis en enkele andere Peacock shows staan er nog niet op.
Een dag vertraging kan ik nog mee leven maar weken of maandenlang wachten is echt niet meer van deze tijd.Deezers schreef op zondag 23 april 2023 @ 11:19:
[...]
Ik heb sinds launch 3,49 per maand betaald maar nog geen minuut wat gekeken. Meldingen van 4 maanden terug nog steeds niet opgelost, out of sync ondertiteling, halve seizoenen en verkeerd ingedeeld. En ik dacht dat HBO slecht was met versneld afspelen. Op zich zie ik het aanbod wel verbeteren als je Justwatch in de gaten houd. Recente films kijk ik in de bios. Het is alleen jammer dat er zoveel series niet kloppen, en dan over de dvd-kwaliteit nog maar te zwijgen.
Ik ken dat bekende verhaal van licenties en rechten wel, maar dat boeit me allemaal niet. Ik wil content gelijktijdig met land van herkomst kunnen zien in deze tijd van verregaande globalisering.
Eén keer de app openen in een locatie buiten de EU en alle "verder kijken" is ook spontaan weg trouwenscolorsone schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 23:31:
[...]
De laatste aflevering doorspoelen tot het einde en hij verdwijnt 😅

Schijnbaar moet je voor Peacock originals bij HBO Max wezen…Tartarus schreef op zondag 23 april 2023 @ 08:30:

Lekker overzichtelijk ook. Gelukkig heb ik HBO Max ook al.Aiii schreef op maandag 24 april 2023 @ 10:06:
[...]
Schijnbaar moet je voor Peacock originals bij HBO Max wezen…![]()
[Afbeelding]
Kom ik weer terug bij mijn rant over globalisering en moeten wachten op release in NL terwijl het allang al is uitgezonden / gereleased in land van herkomst.
Van Mrs Davis is Warner Bros. Television 1 vd productiemaatschappijen, dus wss heeft Warner de internationale rechten gewoon ipv Peacock?Aiii schreef op maandag 24 april 2023 @ 10:06:
[...]
Schijnbaar moet je voor Peacock originals bij HBO Max wezen…![]()
[Afbeelding]
Ik zie regelmatig Nederlandstalige reclame voorbij komen van SST met billions, maar kan dat niet vinden in de App. Iemand die het heeft gevonden of weet hoe dat zit?
Van de 6 seizoenen kun je er 6 kijken bij Ziggo (Movies & Series (L? XL?) abo dus), aldus JustWatch. En bij mijn weten staat Billions ook al (veel) langer bij Ziggo. Dus die zullen de rechten al van (ver) voor de introductie van SST hebben. Hoe en wat v.w.b. die reclane durf ik niet te zeggen.superfunki schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 17:15:
Ik zie regelmatig Nederlandstalige reclame voorbij komen van SST met billions, maar kan dat niet vinden in de App. Iemand die het heeft gevonden of weet hoe dat zit?
Tjah Billions is van Showtime, maar Ziggo heeft idd de rechten nu.... Dus dat zal ooit mss wel naar SST komen, maar als je ziet hoe ze alles uitsmeren...... Zelfde met bijv. Dexter New Blood, daz bij NPO Plus volgens mij. Maar die reclames zijn idd stuitend met dingen die ze niet eens op de service hebben (was dr ook 1 met ST Discovery.... Daz nog erger aangezien dat uberhaupt nergens te vinden is omdat ze ut zelf op hun eigen ding wouden zetten.... yea right....).superfunki schreef op dinsdag 25 april 2023 @ 17:15:
Proefabonnementje genomen bij SkyShowtime om Deadwood weer eens een keer te kijken.
Ondanks dat het een HBO series is was hij daar niet meer te zien. Helaas is de kwaliteit om te huilen, had het idee dat ik naar een DVD zat te kijken. Heb even als test een bluray aflevering gedownload en daarvan is de kwaliteit vele malen beter, erg teleurstellend.
Verder helemaal geen 4K content van wat ik zo kan vinden en het aanbod is sowieseo erg beperkt en vrij matig. Het zijn vooral oudere films en series en veel staat ook op andere streaming diensten. Nee na de proefperiode is het voor mij direct klaar met Skyshowtime.
Scheelt in ieder geval wel weer de kosten van nog een abonnement
Ondanks dat het een HBO series is was hij daar niet meer te zien. Helaas is de kwaliteit om te huilen, had het idee dat ik naar een DVD zat te kijken. Heb even als test een bluray aflevering gedownload en daarvan is de kwaliteit vele malen beter, erg teleurstellend.
Verder helemaal geen 4K content van wat ik zo kan vinden en het aanbod is sowieseo erg beperkt en vrij matig. Het zijn vooral oudere films en series en veel staat ook op andere streaming diensten. Nee na de proefperiode is het voor mij direct klaar met Skyshowtime.
Scheelt in ieder geval wel weer de kosten van nog een abonnement

GamerTag: ReVisionsX
Ik heb nog steeds een 50% korting abo (3,49/mnd) maar kijk eigenlijk nooit.
Had de hoop dat na de aanloopperiode het snel zou verbeteren (surround sound, 4k, betere ondertitels, veel meer aanbod) maar niks van dat alles.
Dan is ook een goedkoop abo duur dus ik ga 'm opzeggen.
Had de hoop dat na de aanloopperiode het snel zou verbeteren (surround sound, 4k, betere ondertitels, veel meer aanbod) maar niks van dat alles.
Dan is ook een goedkoop abo duur dus ik ga 'm opzeggen.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Hier ook opgezegd... Tijd geprobeerd, maar geen enkele verbetering helaas..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.
Heb het sinds lancering en zit er ook sterk aan te denken om het stop te zetten. Nu 7 maanden na lancering is het aanbod nog steeds verre van compleet en de verschillende Star Trek series missen nog steeds. Wat een aanfluiting. Heb in die 7 maanden 2 series gekeken op SkyShowtime, het is dat het maar €3,50 per maand is anders had ik het al lang stopgezet. Denk dat ik het 10 maanden geef, anders heb ik er echt geen vertrouwen in dat het nog goed komt.
Had op zijn minst wel 5.1 audio verwacht nu, geen enkele andere nieuwe streamingdienst is zo karig gestart qua surround audio. En het is niet enkel de 5.1 die mist, de audio kwaliteit is gewoon heel slecht, zelfs op TV speakers hoor je dat het geluid gewoon slecht is. Een film kan ik niet echt beleven met deze audio.
HBO Max heeft ook praktisch geen 4K content, maar alles heeft iig wel Dolby Digital+ 5.1 audio wat een heel groot verschil maakt. En de ondertitels zien er daar wel consistent uit.
Hoop dat ze toch besluiten om SkyShowtime weer te stoppen en de series/films gewoon weer in licentie te doen bij Netflix en Prime.
Had op zijn minst wel 5.1 audio verwacht nu, geen enkele andere nieuwe streamingdienst is zo karig gestart qua surround audio. En het is niet enkel de 5.1 die mist, de audio kwaliteit is gewoon heel slecht, zelfs op TV speakers hoor je dat het geluid gewoon slecht is. Een film kan ik niet echt beleven met deze audio.
HBO Max heeft ook praktisch geen 4K content, maar alles heeft iig wel Dolby Digital+ 5.1 audio wat een heel groot verschil maakt. En de ondertitels zien er daar wel consistent uit.
Hoop dat ze toch besluiten om SkyShowtime weer te stoppen en de series/films gewoon weer in licentie te doen bij Netflix en Prime.
[Voor 8% gewijzigd door BiG-GuY op 17-05-2023 09:36]
Als Star Trek liefhebber, kom ik er nog wel even mee vooruit. Ben weer bezig met TNG, en volgende maand begint S2 van Strange New Worlds.
Ik vind het wel erg jammer dat het aantal Star Trek content belabberd is, de overige series had ik eigenlijk wel allang verwacht.
Op dit moment kijk ik ook Rabbit Hole, en dacht ergens gelezen te hebben dat Yellowjackets volgende maand wordt toegevoegd (S1 gelijk compleet, en S2 wekelijks een aflevering).
Voor mij is het dus wel zo dat er elke keer weer een 'beetje' bij komt, en verder kan kijken, waardoor ik nu nog niet zal opzeggen.
Maar dat er verbetering moet komen, zowel in beeld-/geluidskwaliteit, als in het aantal content, en zelfs ook (te triest om te moeten zeggen) het compleet maken van incomplete series die er nu op staan, is wel enorm duidelijk...
Ik vind het wel erg jammer dat het aantal Star Trek content belabberd is, de overige series had ik eigenlijk wel allang verwacht.
Op dit moment kijk ik ook Rabbit Hole, en dacht ergens gelezen te hebben dat Yellowjackets volgende maand wordt toegevoegd (S1 gelijk compleet, en S2 wekelijks een aflevering).
Voor mij is het dus wel zo dat er elke keer weer een 'beetje' bij komt, en verder kan kijken, waardoor ik nu nog niet zal opzeggen.
Maar dat er verbetering moet komen, zowel in beeld-/geluidskwaliteit, als in het aantal content, en zelfs ook (te triest om te moeten zeggen) het compleet maken van incomplete series die er nu op staan, is wel enorm duidelijk...
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Vanaf gisteren is de serie Yellowjackets (2 seizoenen) toegevoegd aan het aanbod. Trailer ziet er goed uit. Ook een vrije hoge IMDb score (7,9).
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mX22D65TqAs]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mX22D65TqAs]
Erg goede serie, beetje in de stijl van Lost.meesje schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 10:13:
Vanaf gisteren is de serie Yellowjackets (2 seizoenen) toegevoegd aan het aanbod. Trailer ziet er goed uit. Ook een vrije hoge IMDb score (7,9).
[YouTube]
I am the great Cornholio!
Lost?HaterFrame schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 18:27:
[...]
Erg goede serie, beetje in de stijl van Lost.
Oh, had iemand mij dat 2 jaar geleden maar gezegd...

Dat zit wel Schnorr.
TNG staat er nog maar 30 dagen op volgens mij?KillerBee schreef op woensdag 17 mei 2023 @ 10:01:
Als Star Trek liefhebber, kom ik er nog wel even mee vooruit. Ben weer bezig met TNG, en volgende maand begint S2 van Strange New Worlds.
[Voor 38% gewijzigd door PatrickC op 20-05-2023 20:20]
PatrickC schreef op zaterdag 20 mei 2023 @ 20:19:
[...]
TNG staat er nog maar 30 dagen op volgens mij?

Ik zie het nu ook inderdaad.
Hopelijk gaat het om -uiteindelijk- een licentie-verlenging en dat het na die 30 dagen gewoon blijft staan, maar dat is wishful thinking.
Ik ben bij S5, dus in principe is het te doen om 'm binnen een maand af te kijken...
Waarom in godesnaam? Er staan al zo weinig ST series op!

Ik had ook verwacht dat er wel meer Star Trek op zou staan,KillerBee schreef op zondag 21 mei 2023 @ 06:43:
[...]
![]()
Ik zie het nu ook inderdaad.
Hopelijk gaat het om -uiteindelijk- een licentie-verlenging en dat het na die 30 dagen gewoon blijft staan, maar dat is wishful thinking.
Ik ben bij S5, dus in principe is het te doen om 'm binnen een maand af te kijken...
Waarom in godesnaam? Er staan al zo weinig ST series op!
TNG staat trouwens ook nog op Netflix…
Ik krijg de Showtime app niet geïnstalleerd op mijn chromecast HD en niet op mijn Android telefoon (S21) ?
Op mijn Ipad geen probleem.
Is er geen werkende app voor Android, kan me haast niet voorstellen.
Ik heb de SkyShowtime app op mijn Samsung S23 gewoon kunnen installeren en gebruiken. Chromecast weet ik niet, Google TV wel in ieder geval.
En geen surround geluid, maar lekker in stereo. Je zou bijna denken dat Maverick zoveel van de origineel heeft overgenomen. Maar het is echt SkyShowtime dat zo ruk is en max HD met stereo geluid is.lHybridl schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 19:27:
Dacht ga even proefperiode doen om top gun te kijken. Is het geeneens in dolby vision...
Kon 'm prima installeren op een Samsung A50 en casten naar een CC 4k ging zonder problemen.Noppesnada schreef op donderdag 1 juni 2023 @ 09:38:
Ik krijg de Showtime app niet geïnstalleerd op mijn chromecast HD en niet op mijn Android telefoon (S21) ?
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Hebben we het hier over de originele Topgun? Maverick is namelijk ‘gewoon’ in 5.1 surround op SkyShowtime.RobertMe schreef op vrijdag 2 juni 2023 @ 19:46:
[...]
En geen surround geluid, maar lekker in stereo. Je zou bijna denken dat Maverick zoveel van de origineel heeft overgenomen. Maar het is echt SkyShowtime dat zo ruk is en max HD met stereo geluid is.
Hmm, okay. Dan is Maverick de uitzondering die bevestigd dat ze alleen stereo doenPatrickC schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:04:
[...]
Hebben we het hier over de originele Topgun? Maverick is namelijk ‘gewoon’ in 5.1 surround op SkyShowtime.

En in het algemeen is de kwaliteit van de content gewoon zwaar belabberd. Toevallig bleek ik Yellowstone via een andere bron te kunnen kijken, in 4K, dus die even naast SlyShowtime gehouden, en verschil was echt schrikbarend.
Ook al meerdere geluidstracks "Engels" gezien waarbij de eerste PCM en de tweede DD is. Zonder verdere toelichting. Dat DD spoor kan dan nog wel 2.0 zijn 

Alleen als je de app gebruikt trouwens, via Chromecast geen 5.1 zviw. De Android TV app doet het niet fatsoenlijk op mijn tv dus geen 5.1 voor mij.PatrickC schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 10:04:
[...]
Hebben we het hier over de originele Topgun? Maverick is namelijk ‘gewoon’ in 5.1 surround op SkyShowtime.
En beter nog, ik heb gisteren de film Nope gekeken. De audio is op een ongekende en rare manier kapotgecomprimeerd, alsof er een compressor op elk kanaal apart zat. Soms waren stemmen ineens heel luid. En een scène buiten waar je windgeruis en krekels e.d. hoorde werd ineens helemaal stil toen er muziek in het huis aan ging met diepe bassen erin.
Erg oncomfortabel kijken zo. Ik geef liever zo nu en dan geld uit bij Amazon om een losse film te huren dan deze rotervaring, het is echt niet te doen en mijn abo is per heden dan ook opgezegd :W
Hoe kan je downloads verwijderen in de app? Ik lees alleen dat ze na een aantal uur verlopen, zie nergens een verwijder knop.. heb opslagruimte nodig voor volgende downloads. Ze zijn de verwijderfunctie toch niet vergeten? 
Edit na chat support: je moet letterlijk op de knop 'bekeken' klikken onder een aflevering om de verwijder optie te krijgen
Edit 2: nog een bug: bij live kijken (glasvezel via wifi) blijft de kwaliteit na 5 minuten nog steeds belabberd/onscherp. Moet ik eerst de hele aflevering downloaden en dan afspelen voor de beste kwaliteit

Edit na chat support: je moet letterlijk op de knop 'bekeken' klikken onder een aflevering om de verwijder optie te krijgen

Edit 2: nog een bug: bij live kijken (glasvezel via wifi) blijft de kwaliteit na 5 minuten nog steeds belabberd/onscherp. Moet ik eerst de hele aflevering downloaden en dan afspelen voor de beste kwaliteit

[Voor 45% gewijzigd door Deezers op 04-06-2023 15:00]
Kunnen we ergens een lijst zien welke series (en films) binnenkort niet meer beschikbaar zijn?
Ik zie dat o.a. heroes, grim (incompleet) en peany dreadfull nog maar 2 weken beschikbaar zijn
Ik zie dat o.a. heroes, grim (incompleet) en peany dreadfull nog maar 2 weken beschikbaar zijn
Everything is better with Bluetooth
Ik zie heel veel series die er over 2 weken eraf gaan, NCIS, Hawaii five-0, Magnum, Elementary, alle Chicago series, Star Trek New Gereraton, FBI, als die en wellicht andere eraf gaan zou ik willen weten wat er voor in de plaats komt want anders is het aanbod echt om te huilen, zelfs voor 3,50.jeanj schreef op zondag 4 juni 2023 @ 19:24:
Kunnen we ergens een lijst zien welke series (en films) binnenkort niet meer beschikbaar zijn?
Er is (nog een) bug dat veel series gaan vervallen maar dat is onjuist. Op Facebook en Instagram hadden ze een post met wat er gaat vervallen in juni:spijkerhoofd schreef op zondag 4 juni 2023 @ 20:30:
[...]
Ik zie heel veel series die er over 2 weken eraf gaan, NCIS, Hawaii five-0, Magnum, Elementary, alle Chicago series, Star Trek New Gereraton, FBI, als die en wellicht andere eraf gaan zou ik willen weten wat er voor in de plaats komt want anders is het aanbod echt om te huilen, zelfs voor 3,50.
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC