Ik geef ze 6 maanden om de geluidsissues te fiksen, daarna cancel ik het abbo en kom ik zeker paar jaar niet terug. Ik heb weliswaar een abbo maar kijk via Plex in huiskamer. Op de telefoon is het nog te doen, maar daar kijk ik bijna alleen series etc op wanneer ik ziek ben of op vakantie.Tartarus schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 12:00:
[...]
Anno 2023 zou dat verboden moeten zijn.
Hopelijk komt er snel verandering in.
Volgens mij ligt het aan de bron die ze hebben, het geluid... Ik heb de laatste nieuwe afleveringen van Yellowstone kunnen kijken en luisteren in echte Dolby Digital surround sound. Maar nu kijk ik afleveringen van 1883 en die zijn weer HIFI
Stereo

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/
Je merkt aan alles dat het Amerikaans is zonder logica. Maand geleden aangegeven dat ondertiteling niet synchroon loopt, nota bene bij eigen nieuwe content, nog steeds niet opgelost. Zelfs de klantenservice is slecht vertaald waardoor je nog niet weet wat ze precies gaan doen, is voor alle SST landen gewoon hetzelfde met automatische vertaling als replies.
Nieuwe content van deze week mist Nederlandse ondertiteling.. als ze zelfs nieuwe eigen shows niet op orde hebben is het wel erg hoor. Ondertussen bestaan ze bijna 3 maanden hier.
Nieuwe content van deze week mist Nederlandse ondertiteling.. als ze zelfs nieuwe eigen shows niet op orde hebben is het wel erg hoor. Ondertussen bestaan ze bijna 3 maanden hier.
Dat gedoe met ondertiteling is er al sinds de Nordic launch, dus bijna 4 maandenDeezers schreef op vrijdag 13 januari 2023 @ 18:06:
Je merkt aan alles dat het Amerikaans is zonder logica. Maand geleden aangegeven dat ondertiteling niet synchroon loopt, nota bene bij eigen nieuwe content, nog steeds niet opgelost. Zelfs de klantenservice is slecht vertaald waardoor je nog niet weet wat ze precies gaan doen, is voor alle SST landen gewoon hetzelfde met automatische vertaling als replies.

Ik wil Your Honor zien! Iemand die het weet wanneer die op skyshowtime verschijnt? En ja heb gegoogled.
[Voor 11% gewijzigd door Nietdatikweet op 13-01-2023 19:30]
Ik vermaak me momenteel met de Star Trek films. Geen idee of dit alleen bij de Apple TV zo is, maar nu al een paar keer gehad dat je de film hebt uitgekeken, even niet oplet en het random een volgende film begint af te spelen. Zou dit graag uitzetten, maar zie daar geen optie voor.
Die optie is er helaas (nog) niet. Heb daar ook 'last' van bij series.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Gelukkig is er een serie beschikbaar met Engelse ondertiteling, die ook in orde is.
Tulsa King, anders was Silvester Stallone echt niet te verstaan / volgen
Verder wel een vermakelijke serie though. Meen alleen dat er 9 afleveringen zouden zijn met morgen de laatste, maar op IMDB staan er ATM (nog?) maar 8? Terwijl JustWatch er wel (nog steeds?) 9 vermeld. Iemand die dus weet hoeveel het er daadwerkelijk zijn? Met een "Next episode" teaser na de aflevering zou iemand die bij is dat moeten weten lijkt mij.
Tulsa King, anders was Silvester Stallone echt niet te verstaan / volgen

@RobertMe , het zijn er iig minimaal 9 😏
[Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 14-01-2023 19:16]
Testing, one, two ...
Shit. Dan ben ik dadelijk nog te vroeg begonnen met kijkenhardware-lover schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 19:15:
@RobertMe , het zijn er iig minimaal 9 😏

Of ja, opeenvolgende dagen, i.p.v. traditioneel 1 aflevering per week en dan niet meer weten wat de vorige week gebeurt was. Heb nu 3 EPs gezien. Wordt morgen dus niet te snel kijken dan zodat ik meen maandag dan E09 kan kijken.
Voor de liefhebbers, de serie 1923 is vandaag van start gegaan
Ik moet wel eerlijk zeggen, ondanks de klachten die er zijn betreft beeld- en geluidskwaliteit, dat deze dienst toch wel pareltjes van series weet te maken danwel sterke series op hun dienst heeft gezet, dat is w.m.b. hun sterkste eigenschap op dit moment, en wat ervoor zorgt dat ik mijn abonnement nog niet heb opgezegd.
Enkele voorbeelden zijn: The Calling, Mayor of Kingstown, Berlin Station, Tulsa King, 1883 / 1923 / Yellowstone

Ik moet wel eerlijk zeggen, ondanks de klachten die er zijn betreft beeld- en geluidskwaliteit, dat deze dienst toch wel pareltjes van series weet te maken danwel sterke series op hun dienst heeft gezet, dat is w.m.b. hun sterkste eigenschap op dit moment, en wat ervoor zorgt dat ik mijn abonnement nog niet heb opgezegd.
Enkele voorbeelden zijn: The Calling, Mayor of Kingstown, Berlin Station, Tulsa King, 1883 / 1923 / Yellowstone
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Maar dat geldt toch ook voor HBO? Voor zover ze het fan nog niet verwijderd hebben. Maar met bv The Wire, Game of Thrones etc etc hebben zij toch ook een hele reeks aan zeer bekende / populaire / goede series er op staan. Wat natuurlijk ook niet heel gek is, want de namen achter SkyShowtime en HBO / Warner hebben natuurlijk ook een backlog van vele decennia aan series. Waardoor min of meer automatisch voor iedereen wat ertussen zit. En de series waarmee ze de plank mis hebben geslagen hoor je niemand meer over. Een Netflix (of Videoland, ViaPlay, ...) heeft zo'n backlog aan eigen content veel minder. En Netflix produceert tegenwoordig dan wel zelf maar daar zit ook veel meuk tussen die "snel en voor de massa" gemaakt is en over een aantal jaren iedereen alweer vergeten is.KillerBee schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:41:
Voor de liefhebbers, de serie 1923 is vandaag van start gegaan![]()
Disney+ heb ik zelf niet / maar 1x mandje af genomen. Hangt bij mij toch ook, onterecht, voornamelijk dan echt de Disney naam aan met klassieke kinder stuff. Terwijl ze natuurlijk veel meer namen hebben, waaronder ik meen NBC? of in ieder geval een Amerikaanse TV zender. Naast dan Marvel & Lucasfilm wat ze intussen ook "uitmelken" met allemaal aan de films gerelateerde series.
Edit:
@Herax10NL even opgezocht, ik bedoelde blijkbaar ABC, waarvan ik Big Sky heb gezien. En verder nog AMC, waarvan ik The Killing heb gezien.
[Voor 4% gewijzigd door RobertMe op 16-01-2023 14:00]
NBC zit, als ik het goed heb, dus bij SkyShowtime in. Bij Disney+ zit Fox in.RobertMe schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:54:
[...]
Disney+ heb ik zelf niet / maar 1x mandje af genomen. Hangt bij mij toch ook, onterecht, voornamelijk dan echt de Disney naam aan met klassieke kinder stuff. Terwijl ze natuurlijk veel meer namen hebben, waaronder ik meen NBC? of in ieder geval een Amerikaanse TV zender. Naast dan Marvel & Lucasfilm wat ze intussen ook "uitmelken" met allemaal aan de films gerelateerde series.
Volgens mij is het CBS dat bij SkyShowTime zit (weet ik vanwege Star Trek welke een CBS serie is).Herax10NL schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:56:
[...]
NBC zit, als ik het goed heb, dus bij SkyShowtime in. Bij Disney+ zit Fox in.
Why not both?glatuin schreef op maandag 16 januari 2023 @ 13:58:
[...]
Volgens mij is het CBS dat bij SkyShowTime zit (weet ik vanwege Star Trek welke een CBS serie is).
Want dat kan ook gewoon. NBC is de moeder van Peacock en zit zodoende dus bij SkyShowtime.
En CBS is onderdeel van Universal, wat ook hoort bij SkyShowtime.
Wie bouwt hier nou aan?
• autoplay next niet uit te schakelen
• ondertiteling MEGAFORMAAT op Android TV
• Engelse ondertiteling was weken verdwenen
• veel titels alleen stereo beschikbaar
• wachtwoord helemaal intypen op Android TV (niet inloggen via telefoon)
• settings-knop wordt afgevangen op Android TV, kan beeldinstellingen voor de app niet aanpassen dus
Maar dan de NL ondertiteling. Bij Star Trek SNW vertalen ze Spock's "we are engaged" (we zijn bezig), met "we zijn verloofd". Hoe haal je het in je hoofd?! Sowieso rare vertalingen en zinnen die eruit zien als machinevertaling. Vertalers die overduidelijk het Star Trek-universum niet kennen ook. Maar goed, Engelse ondertiteling is er weer, niet geheel overbodig gezien het aantal acteurs met sterk accent dat in de serie speelt. Het bedekt wel een kwart van het scherm (als er veel wordt gezegd is het echt bijna een kwart), maar goed.
Bepaalde content zoals Star Trek Discovery is ook nog steeds niet aanwezig, da's nog steeds niet te kijken in NL tenzij je het illegaal downloadt
• autoplay next niet uit te schakelen
• ondertiteling MEGAFORMAAT op Android TV
• Engelse ondertiteling was weken verdwenen
• veel titels alleen stereo beschikbaar
• wachtwoord helemaal intypen op Android TV (niet inloggen via telefoon)
• settings-knop wordt afgevangen op Android TV, kan beeldinstellingen voor de app niet aanpassen dus
Maar dan de NL ondertiteling. Bij Star Trek SNW vertalen ze Spock's "we are engaged" (we zijn bezig), met "we zijn verloofd". Hoe haal je het in je hoofd?! Sowieso rare vertalingen en zinnen die eruit zien als machinevertaling. Vertalers die overduidelijk het Star Trek-universum niet kennen ook. Maar goed, Engelse ondertiteling is er weer, niet geheel overbodig gezien het aantal acteurs met sterk accent dat in de serie speelt. Het bedekt wel een kwart van het scherm (als er veel wordt gezegd is het echt bijna een kwart), maar goed.
Bepaalde content zoals Star Trek Discovery is ook nog steeds niet aanwezig, da's nog steeds niet te kijken in NL tenzij je het illegaal downloadt

[Voor 5% gewijzigd door Sorcerer8472 op 17-01-2023 17:09]
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
Vast al wel bekend maar via een PC kan je inloggen op je account en daar het eea qua ondertitel-settings aanpassen (grootte, font, schaduw e.d.). Dit kan niet in de app of op je (Android) tv.
Bij mij staat het nog steeds te hoog maar het formaat is nu wel beter.
De kwaliteit van de vertalingen lijkt op een Google translate (maar dan net een klein slagje beter).
De kwaliteit van de vertalingen lijkt op een Google translate (maar dan net een klein slagje beter).
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
De kwaliteit van de ondertitels heeft hetzelfde niveau als de reactie van de helpdesk.En dat bedoel ik niet positief.QuattroNL schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:22:
En daar is dan een update voor Android TV (11-01-'23 gedateerd).
Met SkyShowtime kan je:
- Altijd reclamevrij genieten van je favorieten
- Altijd genieten in Full HD
- Luisteren met Dolby Digital 5.1
Kijk, "Altijd" hebben ze weggelaten bij die laatste regel 🤪
Er hoort eigenlijk "Zelden" te staan 🤡
Met SkyShowtime kan je:
Testing, one, two ...
Waarschijnlijk zijn beiden op basis van dezelfde templates vertaald door dezelfde vertaal engineglatuin schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:25:
[...]
De kwaliteit van de ondertitels heeft hetzelfde niveau als de reactie van de helpdesk.En dat bedoel ik niet positief.

Ik meen dat die settings niet worden over genomen door de Android TV app. Not sure though.QuattroNL schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:22:
Vast al wel bekend maar via een PC kan je inloggen op je account en daar het eea qua ondertitel-settings aanpassen (grootte, font, schaduw e.d.). Dit kan niet in de app of op je (Android) tv.
[Afbeelding]
"Genieten" in Full HD had dan ook wel gekund. Zoals ik eerder al heb geschreven bleek ik Yellowstone al uit een andere bron te hebben. Toen ik die wilde gaan kijken dus maar eens vergeleken tussen "de andere bron" in UHD en SkyShowtime. Ik heb het niet verder gekeken op SkyShowtime zeg maarhardware-lover schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:52:
En daar is dan een update voor Android TV (11-01-'23 gedateerd).
Met SkyShowtime kan je:

Dit gaat eigenlijk wel op voor iedere serie die ik voorbij zie komen.RobertMe schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:55:
"Genieten" in Full HD had dan ook wel gekund. Zoals ik eerder al heb geschreven bleek ik Yellowstone al uit een andere bron te hebben. Toen ik die wilde gaan kijken dus maar eens vergeleken tussen "de andere bron" in UHD en SkyShowtime. Ik heb het niet verder gekeken op SkyShowtime zeg maar
Ik ben voor legaal streamen, geen twijfel, maar het lijkt soms wel of je daar extra voor gestraft wordt via enkele aanbieders

Testing, one, two ...
Is er iemand met Sky Showtime die voor me kan kijken of seizoen 6,7 en 8 van Chicago Med beschikbaar zijn? Op Prime Video gaat het niet verder dan seizoen 5 en volgens Streamwijzer staat de serie ook op Showtime, maar ik kan nergens vinden of seizoen 6,7 en 8 daar dan wél beschikbaar zijn.
Volgens JustWatch niet. En ik kan het inderdaad bevestigen. Alleen seizoen 1 t/m 4 die ik kan zien op de SkyShowtime website.TheVivaldi schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 23:08:
Is er iemand met Sky Showtime die voor me kan kijken of seizoen 6,7 en 8 van Chicago Med beschikbaar zijn? Op Prime Video gaat het niet verder dan seizoen 5 en volgens Streamwijzer staat de serie ook op Showtime, maar ik kan nergens vinden of seizoen 6,7 en 8 daar dan wél beschikbaar zijn.
Wa raar. Dus 1 t/m 4 op Showtime en 1 t/m 5 op Prime. Dat ze misschien een seizoen achterlopen, zou ik nog snappen - dat komt vaker voor - maar drie/vier? Nou weet ik niet waar ik *legaal* verder moet kijken.RobertMe schreef op zaterdag 21 januari 2023 @ 23:14:
[...]
Volgens JustWatch niet. En ik kan het inderdaad bevestigen. Alleen seizoen 1 t/m 4 die ik kan zien op de SkyShowtime website.
Maar goed, in elk geval bedankt voor het nakijken - dat waardeer ik.

SkyShowTime leest de ondertitelstijl uit de TV instellingen, net als met Disney+. Bij Sony zit dit onder Toegankelijkheid, daar kan je een schaduw/achtergrond instellen voor de ondertiteling.FutureCow schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 22:25:
Hier met de Sony (Google TV) wel gewoon 5.1 geluid bij Top Gun. Verschilt dus nogal per device wat je aan geluid aangeboden krijgt.
De ondertiteling is wel helemaal wit, dus op een witte/lichte achtergrond niet te lezen. Heb deze op de TV en via web(bij instelling account) proberen aan te passen, maar krijg dit niet anders. Iemand die dit wel gelukt is?
Heb hem zelf op witte tekst met slagschaduw (zwart) ingesteld, voor alle talen behalve Engels op SkyShowTime werkt dit op Android/Google TV. Voor Engels gebruikt Android/Google TV een CC preset waardoor je altijd zwarte blokken achter de tekst houd, wat ik persoonlijk afschuwelijk lelijk vindt. Nu kijk ik normaal nooit met andere ondertitels dan Engels, dus dat is wel jammer.
Kijk SkyShowtime vooral via Apple TV/iPad nu en daar zijn de ondertitels wel gewoon netjes aan de hand van de instellingen in het OS. Zelfde met andere apps. Overigens nog steeds grootste deel stereo only.
Wanneer je de Sony TV bij Passthrough op Auto 1 instelt, wordt alles intern omgezet naar DD5.1 als het geen DD5.1 is, en rest puur doorgezet. Als je hem op Auto 2 zet, krijg je de bron puur door en zal het grootste deel van SkyShowtime Stereo LPCM zijn.
Ik heb veel baat bij een blindentolk (audio descriptie) bij het kijken van films en series maar klopt het dat SkyShowtime dit niet aanbied in Nederland? Heb even snel gekeken naar populaire films en series maar zie de optie niet. Een Google search laat een internationale klantenservice pagina zien dat ze het aanbieden maar de Nederlandse heeft de pagina niet. Dus klopt het wat ik denk?
Heb ze net een mail gestuurd of ze het ook in Nederland kunnen aanbieden. Is erg niche wat ik nu zeg maar bij andere streamingservices is dit redelijk gemeengoed aan het worden. Waar ik echt blij mee ben!
Heb ze net een mail gestuurd of ze het ook in Nederland kunnen aanbieden. Is erg niche wat ik nu zeg maar bij andere streamingservices is dit redelijk gemeengoed aan het worden. Waar ik echt blij mee ben!
Nintendo Switch | NVIDIA Shield TV 2019 | Xbox Series X | CHUWI HeroBox Mini | Poco X3 NFC 128 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | Sony WH-1000MX3 | Edifier R2000DB
Dit heeft geen effect op Android-tv, waar de optie niet aanwezig is btw.QuattroNL schreef op dinsdag 17 januari 2023 @ 17:22:
[Afbeelding]
En over audiodescriptie, beetje jammer maar zit er niet bij. Het lijkt echt een overhaaste lancering met mensen die niet eerder een streaming service hebben gebouwd.
Ondertiteling sync is ook een probleem, gelukkig niet heel extreem, maar lijkt erop dat ondertiteling op 24fps staat en video op 23.976 fps oid. Na verloop van tijd gaat het dan driften.
Wel gaar dat Tulsa king op mn Philips oled 806 in pcm stereo wordt afgespeeld en op mn shield in Dolby 5.1...
Ltrz,....
Ik kwam er vanavond achter dat er toch redelijk wat dolby geluid is, er zijn bij veel series en films 2 Engelse geluidssporen, de standaard is stereo maar als je de 2de pakt heb je dolby.
De Shield heeft een optie om stereo geluid te converteren naar DD5.1, weet je zeker dat die functie niet aanstaat?Steelo schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 21:55:
Wel gaar dat Tulsa king op mn Philips oled 806 in pcm stereo wordt afgespeeld en op mn shield in Dolby 5.1...
Het is helaas dolby 2.0TheMystery schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:31:
Ik kwam er vanavond achter dat er toch redelijk wat dolby geluid is, er zijn bij veel series en films 2 Engelse geluidssporen, de standaard is stereo maar als je de 2de pakt heb je dolby.
Op de Chromecast met GoogleTV pakt deze het 2e geluidspoor niet dan bevriest de app. Hierdoor weet ik niet wat voor spoor dat is.TheMystery schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:31:
Op m’n Sony TV (met Google TV) zie ik dat de tweede English track inderdaad een DD2.0 track is. De geluidskwaliteit van de DD track is wel hoger dan de andere, vermoed dat de standaard track maar 64Kbps AAC audio is.
Snap niet waarom ze niet enkel die DD2.0 track erin doen, het liefst natuurlijk DD5.1 of zelfs Atmos, maar er is geen reden om een AAC track er ook in te hebben.
Op een Apple TV is er maar 1 audio track als er geen 5.1 in zit, denk dat die dan de DD track kiest en decode naar LPCM.
Snap niet waarom ze niet enkel die DD2.0 track erin doen, het liefst natuurlijk DD5.1 of zelfs Atmos, maar er is geen reden om een AAC track er ook in te hebben.
Op een Apple TV is er maar 1 audio track als er geen 5.1 in zit, denk dat die dan de DD track kiest en decode naar LPCM.
Ik moet eerlijk zeggen dat het me pas echt stoort nu ik het weet. Maar wel weer apart dat de app op Apple TV geen 24p weergave heeft voor films. Dit verzin je toch niet als films en series je business zijn?
Gelukkig dat Prime dat dan weer wel op orde heeft.
[Voor 11% gewijzigd door Ronwiel op 29-01-2023 21:00]
De app op AppleTV ondersteund momenteel geen Match Dynamic Range/Framerate, wat de meeste streamingdiensten wel doen op AppleTV… beste resultaat wat ik had met een AppleTV was om hem op 4K SDR 59,94hz te zetten. Op mijn Sony TV zag dat er vloeiend uit.Ronwiel schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:59:
Ik moet eerlijk zeggen dat het me pas echt stoort nu ik het weet. Maar wel weer apart dat de app op Apple TV geen 24p weergave heeft voor films. Dit verzin je toch niet als films en series je business zijn?
[Voor 10% gewijzigd door BiG-GuY op 29-01-2023 22:38]
@BiG-GuY goeie tip. Blijft lastig zo al die apps. nlziet past het ook niet aan. Heel onhandig omdat de livestreams 50fps zijn en de terug kijk afleveringen 25.
Je zou toch denken dat we dit in 2023 wel
Hadden opgelost
Hadden opgelost

Op AndroidTV/GoogleTV wordt het pas vanaf OS12 ondersteund op een OS niveau, praktisch geen van de apps ondersteund het nog goed en gaat nog wel even duren voor het breed ondersteund wordt. Ook omdat de meeste devices nog op een oudere versie draaien, zonder zicht of en wanneer ze geüpdatet gaan worden.Ronwiel schreef op zondag 29 januari 2023 @ 23:19:
@BiG-GuY goeie tip. Blijft lastig zo al die apps. nlziet past het ook niet aan. Heel onhandig omdat de livestreams 50fps zijn en de terug kijk afleveringen 25.
Hadden opgelost
Met de interne apps van de Sony nergens last van, terwijl voor interne apps alles locked is op 60hz in GoogleTV10… Sony’s motion processing poetst dat gelukkig goed.
Het is vooralsnog onbekend wat dit met SkyShowtime in Nederland gaat doen, maar in de VS gaat Paramount+ nu "Paramount Plus with Showtime" worden:
https://www.theverge.com/...unt-plus-merging-showtime
Series zoals Let The Right One In, welke hier op SkyShowtime staat, zullen waarschijnlijk gecanceld worden door deze stap.
* Stukfruit kijkt alvast uit naar de nieuwe streamingdienst: "Paramount plus Disney with Showtime on HBO"
Series zoals Let The Right One In, welke hier op SkyShowtime staat, zullen waarschijnlijk gecanceld worden door deze stap.
* Stukfruit kijkt alvast uit naar de nieuwe streamingdienst: "Paramount plus Disney with Showtime on HBO"
Dat zit wel Schnorr.
Er gaat nog een hoop gebeuren de komende tijd. Veel van deze diensten hebben het moeilijk.Stukfruit schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 06:51:
Het is vooralsnog onbekend wat dit met SkyShowtime in Nederland gaat doen, maar in de VS gaat Paramount+ nu "Paramount Plus with Showtime" worden:
Dat is niet zo gek, er wordt alleen maar aan geld gedacht en verder helemaal niets.. Op HBO is het nieuw aanbod eigenlijk bedroevend, heb daar het afgelopen half jaar misschien 2 of 3 films bekeken. SkyShowtime is dramatisch met stereo en max fullhd, daarvoor ga ik geen films kijken. Het is dat de prijs zo laag is, maar eigenlijk zou ik het net zo hard weer op moeten zeggen.glatuin schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 07:40:
[...]
Er gaat nog een hoop gebeuren de komende tijd. Veel van deze diensten hebben het moeilijk.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.
Lijkt me dat de effecten voor SST landen beperkt blijft tot gecancelde content. Aangezien Showtime al onderdeel is van SkyShowtimeStukfruit schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 06:51:

Ben uiteraard te laat met het afsluiten van het "hele leven half geld'-abonnement. Toch ben ik benieuwd of jullie het het waard vinden om voor de nieuwe kortingsactie te gaan (12 maanden voor 8, in 1x betalen) of dat ik beter maandelijks volle pond kan betalen en maar zie of ik het met alle klachten allemaal waard vind?
Ligt er aan hoe belangrijk/ernstig je alle huidige klachten vindt.Dirksma schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:24:
Ben uiteraard te laat met het afsluiten van het "hele leven half geld'-abonnement. Toch ben ik benieuwd of jullie het het waard vinden om voor de nieuwe kortingsactie te gaan (12 maanden voor 8, in 1x betalen) of dat ik beter maandelijks volle pond kan betalen en maar zie of ik het met alle klachten allemaal waard vind?
Boeit het je niet zo dat de films/series stereo zijn, de subs niet optimaal zijn en verre van alle afleveringen/seizoenen van een serie er op staan dan zou ik er lekker voor gaan.
Stoor je je daar nu al wel aan, dan lekker voor een maand proberen en weer terugkomen als alles gefixt is.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Dat de prijs zo laag is, is voor mij iig. geen belemmering geweest om ze recentelijk, beide te cancelen.M@cer schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 08:02:
[...]
Dat is niet zo gek, er wordt alleen maar aan geld gedacht en verder helemaal niets.. Op HBO is het nieuw aanbod eigenlijk bedroevend, heb daar het afgelopen half jaar misschien 2 of 3 films bekeken. SkyShowtime is dramatisch met stereo en max fullhd, daarvoor ga ik geen films kijken. Het is dat de prijs zo laag is, maar eigenlijk zou ik het net zo hard weer op moeten zeggen.

Ik heb ze een hele tijd aangehouden vanwege de prijs, met de hoop op goede/nieuwe content. Maar het aanbod en vernieuwing, is gewoon bedroevend idd.
Misschien weer eens een maandje, wanneer het volledige nieuwe seizoen van star trek strange new worlds beschikbaar komt.
R7 5800X3D//B450 Tomahawk max II//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Voor de Samsung Tv eigenaren:
ik zie op Reddit berichten voorbij komen dat de app er is, echter is ie moeilijk te vinden als je zoekt. Iemand merkte op dat d.m.v. scrollen door categorie 'Video', de app te vinden is.
ik zie op Reddit berichten voorbij komen dat de app er is, echter is ie moeilijk te vinden als je zoekt. Iemand merkte op dat d.m.v. scrollen door categorie 'Video', de app te vinden is.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
En per profiel kun je nu ook de systeemtaal aanpassen, ook naar Engels. Dit is aan te passen door op de pagina met alle profielen te klikken op het potlood onderaan.
De app is blijkbaar ook meteen geïnstalleerd op mijn TV. Ga eens even wat testen. Bedankt voor de tip.KillerBee schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 11:02:
Voor de Samsung Tv eigenaren:
Zou Star Trek Discovery niet trouwens ook beschikbaar moeten zijn? Ik dacht dat dit aangekondigd was ooit? 

Voor zover ik kan herinneren niet. Men (waaronder ikzelf) vermoedde wel dat het op Skyshowtime zou komen maar ondertussen is Discovery al meer dan een jaar van Netflix af en nog steeds niet verschenen op SST. Ze geven zelf ook geen antwoord op vragen over ST:D.Sorcerer8472 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 15:20:
Zou Star Trek Discovery niet trouwens ook beschikbaar moeten zijn? Ik dacht dat dit aangekondigd was ooit?
Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II
En Star Trek SNW is ook alleen in HD kwaliteit met stereo audio te zien met out-of-sync subtitles via Chromecast omdat de Android TV app de hele tijd freezes heeft.duke99 schreef op dinsdag 14 februari 2023 @ 18:43:
[...]
Voor zover ik kan herinneren niet. Men (waaronder ikzelf) vermoedde wel dat het op Skyshowtime zou komen maar ondertussen is Discovery al meer dan een jaar van Netflix af en nog steeds niet verschenen op SST. Ze geven zelf ook geen antwoord op vragen over ST:D.
Intussen kun je in de VS lekker in 4K met Dolby Atmos kijken op een stabiele Paramount+ app met naar ik aanneem wel normaal werkende subtitles/captions.
De uitrol naar Europa zou bijna voltooid zijn. Hopelijk dat SST dan nu aan de kwaliteit van de streams en kwantiteit van de content gaan werken.
https://www.dutchcowboys....eze-maand-europese-uitrol
https://www.dutchcowboys....eze-maand-europese-uitrol
Hij meent het waarschijnlijk ook nog... Een flutproduct afleveren en toch trots zijn.
Ze hadden beter 5 landen kunnen doen en dan in de juiste kwaliteit..
Het allerbeste entertainment in stereo......

[Voor 9% gewijzigd door M@cer op 16-02-2023 09:55]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.
Tja ze volgen nog het oude model: bioscooprelease, thuisverkoop en daarna pas op streamingdienst. Gezien ik ze toch wel zie in de bios voor mij minder relevant. Hoop dat ze snel investeren in betere kwaliteit en kloppende ondertiteling.Frank schreef op donderdag 16 februari 2023 @ 11:10:
De nieuwste kaskrakers, na 10 maanden te zien bij SkyShowtime
To be fair; een kaskraker is het toch ook pas wanneer het (flink) geld heeft opgebracht? Direct na release kan het ook nog en flop blijken, maar dan is het geen kaskraker(?)
X-Box ID & PlayStation ID: Thalaron1985 / UnTapped: Thalaron (https://untp.beer/Q4OBy) / SolarEdge 18x Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp
Is er een manier om die haperingen op Android TV op te lossen? Ik zie dat het hier in het topic een aantal keer voorbij is gekomen dat anderen daar ook last van hebben maar de oplossing heb ik niet gelezen.
Ik lees ook dat sommigen wel 5.1 hebben (bij sommige streams) op Android TV. Ik ben er nog geen tegen gekomen. Welke film/serie heeft 100% zeker 5.1? Of heb ik een instelling niet goed staan? In de apps van Netflix, HBO en Disney heb ik niets hoeven instellen om 5.1 te krijgen.
Ik lees ook dat sommigen wel 5.1 hebben (bij sommige streams) op Android TV. Ik ben er nog geen tegen gekomen. Welke film/serie heeft 100% zeker 5.1? Of heb ik een instelling niet goed staan? In de apps van Netflix, HBO en Disney heb ik niets hoeven instellen om 5.1 te krijgen.
"Enough is enough!"
"I've had it with these mother f*cking snakes on this mother f*cking plane!"
Samuel L. Jackson, Snakes on a Plane
Het zal afhangen van het Android/Google TV apparaat zelf, want met degene die ik nu aan het testen ben, krijg ik bij alle andere diensten minimaal 5.1 geluid (als de app het ook ondersteund), maar met Showtime enkel stereo, ook bij Maverick, terwijl ik dat via een ander Android TV apparaat (Shield TV), wel in 5.1 te horen kreeg. Het maakt niet uit welke audio instelling ik kies, het blijft stereo.sjirafje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:51:
Is er een manier om die haperingen op Android TV op te lossen? Ik zie dat het hier in het topic een aantal keer voorbij is gekomen dat anderen daar ook last van hebben maar de oplossing heb ik niet gelezen.
@Rallye, het zal dus ook van het gebruikte apparaat afhankelijk zijn.
Edit: direct nog maar even getest, de Shield geeft idd DD+ als audio bij Maverick, het is als zodanig ook zichtbaar bij Ondertiteling en Audio info (5.1 is zichtbaar), bij de andere box is daar enkel "stereo" te zien. Beiden zijn Android TV gecertificeerd 😏
[Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 22-02-2023 23:43]
Testing, one, two ...
De ShieldTV heeft een interne transcoder om alles om te zetten in DD+, deze kan je uitzetten, dan krijg je de bron doorgestuurd en zal je zien dat dezelfde limitaties gelden, dus meeste stereo content in SST.hardware-lover schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 23:33:
[...]
Het zal afhangen van het Android/Google TV apparaat zelf, want met degene die ik nu aan het testen ben, krijg ik bij alle andere diensten minimaal 5.1 geluid (als de app het ook ondersteund), maar met Showtime enkel stereo, ook bij Maverick, terwijl ik dat via een ander Android TV apparaat (Shield TV), wel in 5.1 te horen kreeg. Het maakt niet uit welke audio instelling ik kies, het blijft stereo.
@Rallye, het zal dus ook van het gebruikte apparaat afhankelijk zijn.
Edit: direct nog maar even getest, de Shield geeft idd DD+ als audio bij Maverick, het is als zodanig ook zichtbaar bij Ondertiteling en Audio info (5.1 is zichtbaar), bij de andere box is daar enkel "stereo" te zien. Beiden zijn Android TV gecertificeerd 😏
Op de tweede Sonic film heb ik een DD5.1 optie in de SkyShowtime app op mijn Sony GoogleTV. Geluidssysteem geeft dan ook 5.1 aan. Echt enkel de audio streams waar daadwerkelijk 5.1 in de taal naam zichtbaar is, zijn 5.1.
Bij content met twee streams zonder 5.1 in de naam, zoals bij veel series, heb je een primaire AAC (lage bitrate) track die hij op AndroidTV standaard kiest en een tweede die hetzelfde heet en Dolby Digital Stereo is.
De Shield staat bij mij op Passthrough en laat de audio stream voor wat ie origineel is. Ik schreef ook dat de app laat zien wat voor audio er wordt aangeboden, daar veranderd een Shield instelling niets aan.BiG-GuY schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 01:05:
De ShieldTV heeft een interne transcoder om alles om te zetten in DD+, deze kan je uitzetten, dan krijg je de bron doorgestuurd en zal je zien dat dezelfde limitaties gelden, dus meeste stereo content in SST.
[knip]
Testing, one, two ...
Je kan Passthrough aan hebben tegelijk met Dolby Audio Processing. De Dolby Audio Processing functie upsampled ook 2.0 naar 5.1.hardware-lover schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 01:58:
[...]
De Shield staat bij mij op Passthrough en laat de audio stream voor wat ie origineel is. Ik schreef ook dat de app laat zien wat voor audio er wordt aangeboden, daar veranderd een Shield instelling niets aan.
Als je zeker weet dat die uit staat ben ik wel benieuwd met wat voor ander apparaat je aan het testen bent. Is het toevallig een apparaat wat niet volledige Widevine support heeft, dus ook geen 4K op meeste streaming diensten?
De Dolby Surround simulatie op de Shield staat niet actief en eerder schreef ik ook al dat beide apparaten Google gecertificeerd zijn, Widevine L1 met Netflix certificering. Ook schreef ik dat de Sky app liet zien wat er aan audio stream werd aangeboden, er staat dan 5.1 in beeld, wel even goed lezen 😉BiG-GuY schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 08:18:
Je kan Passthrough aan hebben tegelijk met Dolby Audio Processing. De Dolby Audio Processing functie upsampled ook 2.0 naar 5.1.
Als je zeker weet dat die uit staat ben ik wel benieuwd met wat voor ander apparaat je aan het testen bent. Is het toevallig een apparaat wat niet volledige Widevine support heeft, dus ook geen 4K op meeste streaming diensten?
De Shield geeft op het overgrote deel van het aanbod ook enkel stereo door.
Ik ben aardig thuis met dit soort apparaten, de reden waarom ik de reactie gaf is dat dus niet ALLE Google/Android TV apparaten (de echte dus, niet met een mobiel OS), hetzelfde resultaat geven. Het apparaat wat nu bij deze app alleen stereo geeft is de Homatics R 4k Plus. Bij andere apps is dat ook niet altijd gelijk aan dat van de Shield, maar het is wel altijd minimaal DD+ (ipv Dolby Atmos op de Shield).
Daar wordt nog aan gewerkt 👍
Testing, one, two ...
Vandaag maand afgesloten (de gratis week werkte al niet, dus dat begon goed). Meer omdat we 1923 kijken.
Wat een bagger app, en wat een super karig aanbod. Tevens kun je niet eens de laatste afleveringen kijken. Verder geen 4k geen dolby, geen console app. Ik dacht met zoveel channels inbegrepen dat het aanbod wel groot zou zijn, niets is minder waar. Mijn vriendin is de Nederlandse taal niet machtig en bij vele series etc geen engelse ondertiteling.
Meteen maar weer afgezegd. Vindt dit nog geen goed product momenteel.
Wat een bagger app, en wat een super karig aanbod. Tevens kun je niet eens de laatste afleveringen kijken. Verder geen 4k geen dolby, geen console app. Ik dacht met zoveel channels inbegrepen dat het aanbod wel groot zou zijn, niets is minder waar. Mijn vriendin is de Nederlandse taal niet machtig en bij vele series etc geen engelse ondertiteling.
Meteen maar weer afgezegd. Vindt dit nog geen goed product momenteel.
[Voor 10% gewijzigd door Vildhjarta op 25-02-2023 20:32]
Vreemd genoeg is er totaal geen sprake van haperingen wanneer ik vanaf een android tablet naar android tv castsjirafje schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 22:51:

5.1 heb ik nog even getest met topgun maverik maar niet aan de praat gekregen. Ik kan bij audio wel andere talen kiezen maar er is maar 1 Engels (en die is dus stereo).
"Enough is enough!"
"I've had it with these mother f*cking snakes on this mother f*cking plane!"
Samuel L. Jackson, Snakes on a Plane
Maar is het ook daadwerkelijk 5.1? Ik bedoel: ondertiteling "uit" betekent op Google TV bij veel films dat de ondertiteling gewoon aan staat...BiG-GuY schreef op donderdag 23 februari 2023 @ 09:08:
Heb even gekeken op mijn Sony Google TV:
[Afbeelding]
Zijn nu bij Maverick drie English tracks beschikbaar, waarvan inderdaad een met 5.1. Toen die er net op stond was dat enkel de twee Stereo tracks, dus ze doen wel wat met de content nog gelukkig.
Het blijft gewoon dramatisch. De ene film werk wel probleemloos, bij de andere loopt dan het geluid niet synchroon, dan weer is de bitrate een stuk lager, dan weer is de ondertiteling niet uit te zetten, dan weer loopt ondertiteling een stuk achter, dan weer staat de ondertiteling boven in beeld, dan weer is het ondertiteling met zwarte achtergrond...
Het is per film of serie gewoon hit or mis. Ik heb gebruikgemaakt van die actie met 50% "de rest van je leven" en dat is ook de enige reden dat ik hem laat doorlopen. Maar wanneer we thuis een avondje film kijken, laten we SkyShowtime doorgaans links liggen, want wanneer er iets op staat wat we willen kijken, is er 9 van de 10 keer iets mee aan de hand. Dus die ergernis besparen we onszelf.
En nog steeds geen app firestick 4k max. Sideloaden geeft ingezoomed beeld bij 2160p instellingen firestick dus wil je kunnen kijken moet je telkens in firestick settings display op max 1080p zetten waardeloos.
Vendor lock in. We zijn als koper lijkt het afhankelijk van de bereidwilligheid van Amazon nalv contract onderhandelingen tussen Amazon en bijv HBO en Skyshowtime icm het beschikbaar zijn van een geschikte app of ze een Prime Video concurrerend platform toelaten. Nogal triest vind ik dat het zo lang duurt. Het komt bij mij over dat je als Amazon de kopers van je premium device ook niet echt serieus neemt. Inmiddels gebruik ik een aantal maanden een 4k Android device van KPN om te testen. Wat een verademing dat daar gewoon hbomax en Skyshowtime beschikbaar zijn. Helaas moet die box over zes maanden retour KPN...hatv schreef op zondag 26 februari 2023 @ 23:24:
En nog steeds geen app firestick 4k max. Sideloaden geeft ingezoomed beeld bij 2160p instellingen firestick dus wil je kunnen kijken moet je telkens in firestick settings display op max 1080p zetten waardeloos.
Ik weet niet zeker of dat het is. In de VS is het vaak net andersom. Daar is Fire TV vaak de eerste met een app en blijft Android TV soms wat langer achter. Maar irritant is het hoe dan ook!adjep07 schreef op maandag 27 februari 2023 @ 17:38:
[...]
Vendor lock in. We zijn als koper lijkt het afhankelijk van de bereidwilligheid van Amazon nalv contract onderhandelingen tussen Amazon en bijv HBO en Skyshowtime icm het beschikbaar zijn van een geschikte app of ze een Prime Video concurrerend platform toelaten. Nogal triest vind ik dat het zo lang duurt. Het komt bij mij over dat je als Amazon de kopers van je premium device ook niet echt serieus neemt. Inmiddels gebruik ik een aantal maanden een 4k Android device van KPN om te testen. Wat een verademing dat daar gewoon hbomax en Skyshowtime beschikbaar zijn. Helaas moet die box over zes maanden retour KPN...
HBO Max is overigens vrij makkelijk officieel te installeren (inclusief blijvende updates) door je Amazon-account even tijdelijk naar de VS te 'verhuizen'.
@hatv SkyShowtime werkt wel prima op Fire TV als je hem vanuit de alternatieve Aurora Store installeert.
Vandaag is er heel veel toegevoegd (145 titels).
Voornamelijk veel oudere titels, niet alles zal naar ieders gading zijn, maar ach, het is in elk geval veul!
Voornamelijk veel oudere titels, niet alles zal naar ieders gading zijn, maar ach, het is in elk geval veul!

Zitten wel leuke titels bij zoals American Pie, Monty Python: Meaning of life. en Ted 1 en 2.KillerBee schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:40:
Vandaag is er heel veel toegevoegd (145 titels).
Laat ze eerst de huidige titels eens allemaal van 5.1 voorzien, want zelfs die nieuwe Jurassic film is weer stereo.
Het viel mij trouwens op dat CSI en NCIS van videoland en Prime gehaald zijn, betekend dat deze series volledig op Sky komen? 

Die film blijft zelfs met Dolby Atmos baggerRayzman schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:57:
Laat ze eerst de huidige titels eens allemaal van 5.1 voorzien, want zelfs die nieuwe Jurassic film is weer stereo.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Vandaag staat “rise of Gru” er op naar bij ons loopt zowel op mobiel als Android tv de ondertiteling achter op de rest. Meer mensen last van?
<Zinloze tekst hier>
Ik probeer momenteel een aantal titels te downloaden (op een iPad) ivm kinderen op de achterbank in het buitenland. Is iemand dit al eens gelukt? Hier blijft het download circkeltje draaien achter de titel, maar er gebeurd verder niks.
Yep, is gewoon dramatisch. Nergens ook een mogelijk om het aan te passen ofzo.GforceNL schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:45:
Vandaag staat “rise of Gru” er op naar bij ons loopt zowel op mobiel als Android tv de ondertiteling achter op de rest. Meer mensen last van?
Vorige week eindelijk met Yellowstone begonnen. Deze serie ben ik altijd aan het uitstellen geweest omdat ik wat anders had te kijken of te gamen.
Nu twee seizoenen gezien en zit er toch behoorlijk in. Lees net ook hier op Tweakers dat er dus 2 prequels zijn 💪🏻
Nu twee seizoenen gezien en zit er toch behoorlijk in. Lees net ook hier op Tweakers dat er dus 2 prequels zijn 💪🏻
Dit is mij wel gelukt, maar ook met een hoop ellende. Wat uiteindelijk geholpen heeft om maar maximaal 1 of 2 downloads tegelijk aan te zetten. Dan schakelen ze (in ieder geval het idee had ik) sneller over om te downloaden i.p.v. te blijven draaien.mwa schreef op zaterdag 4 maart 2023 @ 16:10:
Ik probeer momenteel een aantal titels te downloaden (op een iPad) ivm kinderen op de achterbank in het buitenland. Is iemand dit al eens gelukt? Hier blijft het download circkeltje draaien achter de titel, maar er gebeurd verder niks.
Vind ut wel echt typisch dat iets als Poker Face van Peacock gewoon totaal niet op SkyShowtime komt (iig vooralsnog)... Hmjah iig komt de Paramount+ serie Rabbit Hole wél met release erop....
[Voor 4% gewijzigd door iekue op 11-03-2023 23:28]
Weet iemand hoe je op chromecast TV van de zwarte balk afkomt bij de ondertiteling? Bij andere streaming apps heb ik dit niet. Ook op m'n oneplus staat er een zwarte balk bij de ondertiteling.
Lekker dan, ik heb een nieuwe creditcard ontvangen met een nieuw kaartnummer welke ik vorige week heb bijgewerkt op de website van SST. Hij bleef een foutmelding geven maar het kaartnummer was wel goed gewijzigd, dus ik heb het zo gelaten. Vandaag bericht dat het abonnementsgeld niet kon worden afgeschreven en ik ben direct afgesloten. Enige optie nu is om weer lid te worden voor de dubbele prijs van 6,99.... Afzetters. Wat een onzinnige service.
Je moet via de klantenservice verplicht één van de onderwerpen selecteren maar geen van de vragen gaan over ''facturering / billing'' vragen dus ik moet nu een niet-relevante categorie kiezen om een mail te kunnen sturen. Ik weet nu al vast wat het antwoord gaat zijn ''Nee sorry het is nu niet meer mogelijk om de levenslange korting te kunnen krijgen nu het abonnement is afgelopen''.
Je moet via de klantenservice verplicht één van de onderwerpen selecteren maar geen van de vragen gaan over ''facturering / billing'' vragen dus ik moet nu een niet-relevante categorie kiezen om een mail te kunnen sturen. Ik weet nu al vast wat het antwoord gaat zijn ''Nee sorry het is nu niet meer mogelijk om de levenslange korting te kunnen krijgen nu het abonnement is afgelopen''.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Welnee, gewoon deze link gebruiken en dan komt het goed: https://www.skyshowtime.com/nl/help/email-usRoyeboi schreef op zondag 26 maart 2023 @ 00:33:
Lekker dan, ik heb een nieuwe creditcard ontvangen met een nieuw kaartnummer welke ik vorige week heb bijgewerkt op de website van SST. Hij bleef een foutmelding geven maar het kaartnummer was wel goed gewijzigd, dus ik heb het zo gelaten. Vandaag bericht dat het abonnementsgeld niet kon worden afgeschreven en ik ben direct afgesloten. Enige optie nu is om weer lid te worden voor de dubbele prijs van 6,99.... Afzetters. Wat een onzinnige service.
Zijn hartstikke behulpzaam

I don't have dreams, I have goals!!
SkyShowtime neemt de instellingen over uit het OS. In Toegankelijkheid kan je de stijl aanpassen van de ondertiteling. Echter zijn er bij sommige series/films English CC subtitles die de stijl alsnog overschrijven en dus zwarte balken blijven weergeven op Android based apparaten.Jay_Snake schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 18:43:
Weet iemand hoe je op chromecast TV van de zwarte balk afkomt bij de ondertiteling? Bij andere streaming apps heb ik dit niet. Ook op m'n oneplus staat er een zwarte balk bij de ondertiteling.
Zijn er nog topppers op SST? Ik heb het alleen gebruikt om The Office US te kijken, terwijl die ook op HBO Max staat. Misschien maar opzeggen.. korting is leuk, maar als het niet echt uitblinkt is unieke content en het toch niet gebruikt wordt.
Ik vond Tulsa king met Stallone wel goeddarkdesign schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:44:
Zijn er nog topppers op SST? Ik heb het alleen gebruikt om The Office US te kijken, terwijl die ook op HBO Max staat. Misschien maar opzeggen.. korting is leuk, maar als het niet echt uitblinkt is unieke content en het toch niet gebruikt wordt.
Mayor of Kingston vind ik ook goed
Ben net begonnen aan Yellowstone bevalt me ook wel
Thnx voor je antwoord. Dan ligt het dus aan Sky gezien het goed staat in de ondertiteling opties van de chromecast.BiG-GuY schreef op zondag 26 maart 2023 @ 09:14:
[...]
SkyShowtime neemt de instellingen over uit het OS. In Toegankelijkheid kan je de stijl aanpassen van de ondertiteling. Echter zijn er bij sommige series/films English CC subtitles die de stijl alsnog overschrijven en dus zwarte balken blijven weergeven op Android based apparaten.
En niet vergeten tussendoor ook nog 1883 & 1924 te kijken. Volgorde van uitzenden is volgens mij 1883 vooraf aan Yellowstone S04 en 1923 vooraf aan Yellowstone S05 (alhoewel ik nu twijfel of ze niet hand in hand gaan).baco101 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:52:
[...]
Ik vond Tulsa king met Stallone wel goed
Mayor of Kingston vind ik ook goed
Ben net begonnen aan Yellowstone bevalt me ook wel
* RobertMe is vandaag begonnen aan 1923, oftewel 1883 helemaal gezien en Yellowstone dan t/m S04. Tulsa King overigens ook gezien (super flauw

Overigens kijk ik de Yellowstone reeks via een andere route. Yellowstone "had ik blijkbaar al". En verschil in beeld- & geluidskwaliteit is echt schrikbarend.
Ik heb dit ook, maar ik heb dit dus niet bij elke aflevering. Sommige afleveringen in een serie hadden dit, anderen niet. Geen idee waar het aan ligt.Jay_Snake schreef op zondag 26 maart 2023 @ 21:41:
[...]
Thnx voor je antwoord. Dan ligt het dus aan Sky gezien het goed staat in de ondertiteling opties van de chromecast.
Ging om zowel een Samsung 2021 Q95 als op een chromecast 4k (google tv).
deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB
Zoals ik aangaf, zijn dit dus de stijlen in de originele ondertiteling, CC stijl ondertitels overschrijven wat je instelt op OS niveau. Als je Nederlandse ondertiteling zou gebruiken zal het wel altijd de stijl overnemen die je ingesteld hebt.Mimiix schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:38:
[...]
Ik heb dit ook, maar ik heb dit dus niet bij elke aflevering. Sommige afleveringen in een serie hadden dit, anderen niet. Geen idee waar het aan ligt.
Ging om zowel een Samsung 2021 Q95 als op een chromecast 4k (google tv).
Engels ligt het aan de serie of film of het wel of geen CC stijl ondertitels zijn. CC stijl herken je aan dat de positie op het beeld verplaatst aan de hand van wie spreekt, en ergens gaat er sowieso wat fout in de mapping van die posities binnen SkyShowtime, ook wordt het formaat niet goed overgenomen...
Op Apple producten worden de stijlen trouwens wel gewoon goed overgenomen uit het OS, ook de CC stijlen worden overschreven, posities worden wel overgenomen.
Er is nu een werkende SkyShowTime plugin voor Kodi:
https://github.com/Paco8/plugin.video.skyott
Kun je tenminste de ondertitels er goed uit laten zien
EDIT: Vergeten te vermelden, deze plugin werkt alleen op Android apparaten i.v.m. de gebruikte DRM.
https://github.com/Paco8/plugin.video.skyott
Kun je tenminste de ondertitels er goed uit laten zien

EDIT: Vergeten te vermelden, deze plugin werkt alleen op Android apparaten i.v.m. de gebruikte DRM.
[Voor 24% gewijzigd door Mr Magic op 28-03-2023 15:06]
De serie die ik in december heb aangedragen loopt de ondertiteling nog steeds niet van synchroon, eigen content..
Andere serie heeft 6 seizoen maar alleen seizoen 1, 3 4 en 5 staan online en dan ook nog eens veel missende afleveringen in de seizoenen en seizoenen gewoon verkeerd gelabeld waardoor seizoen 4 seizoen 5 is etc. waar ik note bene moet achterkomen door wikipedia.
Het is hun eigen content dus hoe kan dit toch zo misgaan?
Volgens mij doen ze helemaal niks met feedback.
Het is dat opzeggen duurder is maar ik heb nog geen fatsoenlijke aflevering of film bekeken sinds de lancering..
Andere serie heeft 6 seizoen maar alleen seizoen 1, 3 4 en 5 staan online en dan ook nog eens veel missende afleveringen in de seizoenen en seizoenen gewoon verkeerd gelabeld waardoor seizoen 4 seizoen 5 is etc. waar ik note bene moet achterkomen door wikipedia.
Het is dat opzeggen duurder is maar ik heb nog geen fatsoenlijke aflevering of film bekeken sinds de lancering..
[Voor 6% gewijzigd door Deezers op 31-03-2023 11:12]
Het is inmiddels een maand geleden sinds de laatste lancering in Spanje geweest is. Er is nog steeds nul communicatie, geen zichtbare verbeteringen, en een hoop content verdwijnt zelfs weer van de service. Ik denk dat je na een half jaar wel je conclusies kan trekken dat deze streamer één grote grap is. Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook opzeggen. Voegt voor mij niks toe in huidige staat.Deezers schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:48:
De serie die ik in december heb aangedragen loopt de ondertiteling nog steeds niet van synchroon, eigen content..
Andere serie heeft 6 seizoen maar alleen seizoen 1, 3 4 en 5 staan online en dan ook nog eens veel missende afleveringen in de seizoenen waar ik note bene moet achterkomen door wikipedia.
Ik heb het idee dat ze alles uitbesteed hebben aan India en die hebben zelf dus 0 kennis over de content. Dan krijg je dus dat content verkeerd staat, ontbreekt etc. Klantenservice is niet mee te communiceren en alles wat ik heb aangedragen is maanden later nog steeds hetzelfde.. ja ze geven het door maar we weten allemaal wat dat betekend.Frank schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 11:12:
[...]
Het is inmiddels een maand geleden sinds de laatste lancering in Spanje geweest is. Er is nog steeds nul communicatie, geen zichtbare verbeteringen, en een hoop content verdwijnt zelfs weer van de service. Ik denk dat je na een half jaar wel je conclusies kan trekken dat deze streamer één grote grap is. Ik ga binnenkort waarschijnlijk ook opzeggen. Voegt voor mij niks toe in huidige staat.
HBO is niet veel beter. Daar worden nieuwe originals nog steeds te snel afgespeeld en missen de eerste zinnen ondertiteling steeds omdat ze de content niet aanpassen.
Volgens Skyshowtime zijn series waar een Nederlandse audiotrack (lees nasynchronisatie) beschikbaar voor is, niet voorzien van Nederlandse ondertiteling als je het geluid met de originele (Engelse) versie wil kijken. Hoe denken jullie hierover?
Lol wat een belachelijke beslissing, slaat echt helemaal nergens op. Vooral op een streamingservice die al lachwekkend slecht is qua aanbod.Deezers schreef op zondag 2 april 2023 @ 23:25:
Volgens Skyshowtime zijn series waar een Nederlandse audiotrack (lees nasynchronisatie) beschikbaar voor is, niet voorzien van Nederlandse ondertiteling als je het geluid met de originele (Engelse) versie wil kijken. Hoe denken jullie hierover?
[Voor 7% gewijzigd door iekue op 02-04-2023 23:43]
Ik ben doof... Dus lekker ja.Deezers schreef op zondag 2 april 2023 @ 23:25:
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC