• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 16-05 18:01
R3M1 schreef op zaterdag 17 december 2022 @ 21:56:
Net aangemeld voor de 3,49 life time deal … is er maar 1 Euro afgeschreven van mijn Paypal account — mis ik iets? Mijn account laat zien dat ik alsnog een 7,99 abbo kan afsluiten? Confused 😐
Volgens mij kreeg ik idd ook bij paypal eerst 1 euro afgeschreuven, toen later het gecorrigeerde bedrag. Uiteindelijk maar 3,49 afgeschreven in totaal, en sindsdien gewoon elke maand dag). Kreeg iig na tijdje nog een paypal mailtje met die 3,49. Mss is die 1 euro eerst om te checken of het goed gaat?

Dit staat er standaard onder bij Paypal iig, ik heb dus die additional receipt gehad later.
"The amount shown above may not be the final payment amount. If the merchant completes the transaction and the final amount is greater than the above, we’ll send you an additional receipt that shows the final payment amount. Otherwise, this will be your final receipt."

[Voor 25% gewijzigd door iekue op 17-12-2022 22:08]

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05 22:29
Het lukt mij niet om via de Chromecast Ultra om 5.1 geluid naar mijn receiver te krijgen. In dit topic lees ik dat meerdere tweakers klagen over het geluid dat slechts stereo is. Toch vind ik op de site van SkyShowtime de volgende tekst:

"Programma's direct op je scherm casten
En content downloaden die je waar en wanneer je maar wilt kunt kijken, in HD en met Dolby 5.1-surroundsound, voor een ongestoorde kijkervaring zonder reclame."

Hebben ze het bij Sky zelf niet door dat het niet werkt, of is het toch afhankelijk van het device dat je gebruikt?

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:21

QuattroNL

It is I.

Ik heb met Star Trek Strange new worlds surround sound
(sorry, slechte foto, ik kijk zoiets graag in een minimaal verlichte ruimte).
Chromecast Ultra in de tv, output naar de receiver.
Ik heb nergens ingesteld dat ie surround moet simuleren maar ik ga dat checken.

[Voor 11% gewijzigd door QuattroNL op 18-12-2022 22:54]

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

• Puf
QuattroNL schreef op zondag 18 december 2022 @ 22:51:
[Afbeelding]
Ik heb de Chromecast Ultra direct op de receiver aangesloten. Als ik de "direct" en "straight" modes kies dan is het geluid stereo + subwoofer. Als ik één van de film DSP's kies dan wordt er "fake 5.1" van gemaakt.
Als ik HBO via de zelfde Chromecast gooi dan is het signaal in de direct/straight modes meteen volledig 5.1.

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:16
[Afbeelding]
Dit is tot nu toe ook mijn ervaring, vergelijkbare setup en ook met Star Trek. Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat er andere titels tussen zitten waar het geluid nog niet op orde is.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[Afbeelding]
Zoals @Puf ook al schrijft lijkt het er op dat hier surround wordt gesimuleerd. Ik heb geen Marantz, maar op mijn Yamaha is de receiver ook het signaal aan het bewerken zodra er iets anders dan "straight" in het display staat en wordt een stereo-signaal naar alle beschikbare speakers geüpmixt.

Er lichten op jouw display overigens maar twee blokjes aan de rechterzijde op; als ik dat goed interpreteer zijn er dan toch maar twee speakers ingeschakeld?

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Strange New Worlds is absoluut niet 5.1 surround. Dat hoor je gelijk. Sonos app geeft ook gewoon Stereo PCM aan (via Apple TV).

• spacy
  • Laatst online: 20:16
Frank schreef op maandag 19 december 2022 @ 11:03:
Strange New Worlds is absoluut niet 5.1 surround. Dat hoor je gelijk. Sonos app geeft ook gewoon Stereo PCM aan (via Apple TV).
Ik begin hier nu te twijfelen, nu meerdere van jullie reacties, en ga vandaag eens testen en ook vergelijken met Netflix wat de receiver doet. en wat ik hoor.

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

MartijnS72 schreef op maandag 19 december 2022 @ 10:48:
[...]
Er lichten op jouw display overigens maar twee blokjes aan de rechterzijde op; als ik dat goed interpreteer zijn er dan toch maar twee speakers ingeschakeld?
Die 2 blokjes rechts vielen mij ook op zodat ik idd twijfel of er ergens toch niet een upmix naar surround gedaan wordt. Moet eigenlijk wel want ik heb geluid uit alle speakers wat correspondeert met wat het grote display aangeeft.
Vanavond kan ik dit testen (ook met wat bijv. Netflix doorgeeft).

[Voor 4% gewijzigd door QuattroNL op 19-12-2022 11:47]

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 12:44
[b]Puf in "SkyShowtime Nederland"

Hebben ze het bij Sky zelf niet door dat het niet werkt, of is het toch afhankelijk van het device dat je gebruikt?
Jazeker hebben ze dat wel door... het is ook al meerdere malen aangegeven hier, 'dat ze ermee bezig zijn'.

Dus helaas.... bij niemand in NL werkt het in 5.1, als het al is, dan is het fake 5.1, wat door de receiver zelf wordt gedaan.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05 12:49
Op mijn Sonos krijg ik ook Dolby Digital 2.0, dus dat zal best wel iets van een soort surround zijn, maar met 2 boxen.. Daar heb ik geen compleet systeem voor gekocht.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Lane assist uit op je VAG EV? Purmerend Stuur een DM.

• Frank
  • Niet online
2.0 is letterlijk stereo. Dat het in een dolby container zit zegt verder weinig.

• Gamer_Life
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 17-05 18:35
Ik hoop dat ze ook een app maken voor mijn fire stick 4k max of zit ik zo net als ik eerst had met hbo max nog een jaar te wachten tot die officieel uitkomt voor die stick?

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

En zo hoop ik dat er überhaupt een app voor de Panasonic tv's uitkomt.
Panasonic is daar niet zo snel mee maar da's ook niet zo raar met dat verouderde Firefox OS 4 van ze (althans op mijn 3 jaar 'oude' oled) 8)7

• Puf
ginod schreef op maandag 19 december 2022 @ 12:05:
[...]

Jazeker hebben ze dat wel door... het is ook al meerdere malen aangegeven hier, 'dat ze ermee bezig zijn'.

Dus helaas.... bij niemand in NL werkt het in 5.1, als het al is, dan is het fake 5.1, wat door de receiver zelf wordt gedaan.
Neppe shit. Zou fijn zijn als ze dan even die "wervende" tekst aanpassen, want nu beloven ze iets wat ze niet kunnen waarmaken. Echt 5.1 geluid is voor mij wel een absolute voorwaarde voor een streaming dienst. O.a. om die reden heb ik Videoland destijds ook de deur uit gedaan, die hadden ook alleen stereo geluid. Zó ga ik geen film kijken als het ook anders kan...

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Gamer_Life schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:03:
Ik hoop dat ze ook een app maken voor mijn fire stick 4k max of zit ik zo net als ik eerst had met hbo max nog een jaar te wachten tot die officieel uitkomt voor die stick?
Hoe "officieel" wil je? Want via alternative store (bijv. Aurora) is het te installeren.

offtopic:
is HBO Max app officieel uit voor Fire Stick in Nederland?

• OruBLMsFrl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 00:49

OruBLMsFrl

Silence Promo Crew

QuattroNL schreef op maandag 19 december 2022 @ 17:33:
En zo hoop ik dat er überhaupt een app voor de Panasonic tv's uitkomt.
Panasonic is daar niet zo snel mee maar da's ook niet zo raar met dat verouderde Firefox OS 4 van ze (althans op mijn 3 jaar 'oude' oled) 8)7
Wij hebben een vrij nieuwe Panasonic, 1500 model van vorig jaar. Één keer gekeken naar het lijstje apps dat veel te beperkt was, naast de game pc ook een Apple TV 4k aangesloten en nooit meer omgekeken. Echt een goede tv, maar die apps waren nieuw minder dan de jaren oude lg c7... ik gun jou van harte wat native apps, maar misschien niet al te lang op wachten?
De lifetime halve prijs korting is maar binnen. Half jaartje wachten of er 4k hdr atmos in zicht komt, zo niet cancellen, anders vanaf jaar twee toch steeds meer voordeel. Blijven Nederlanders ;)

Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-05 20:07

DaveFlash

Here's to the crazy ones

tot het laatste moment gewacht, maar wat is het aanbod nog karig

• jantjec
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-04 07:35
Net ook een abbo genomen...Denon reviewer geeft ook stereo aan ipv dolby. Maar effe wachten tot dit veranderd. Netflix heeft het toch beter geregeld...

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Maar was het bij Netflix (en andere diensten) in het begin ook gelijk helemaal goed dan?
Netflix had dacht ik in het begin ook geen 4k. Atmos kwam volgens mij ook pas later.
Dus ik heb er wel vertrouwen in dat het (ooit) goed komt.

• Cerenas
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 17:43
QuattroNL schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 17:45:
Maar was het bij Netflix (en andere diensten) in het begin ook gelijk helemaal goed dan?
Netflix had dacht ik in het begin ook geen 4k. Atmos kwam volgens mij ook pas later.
Hopelijk komt het goed, maar ik vind het niet helemaal te vergelijken. Volgens mij kwam Netflix hier uit in een tijd dat 4K nog niet helemaal gemeengoed was en HDR al helemaal niet (2013 volgens Wikipedia). Nu zijn alle TV's bij de Media Markt zo'n beetje 4K met HDR ondersteuning. Dan mag je ook wel wat hogere eisen stellen aan een streaming dienst toch? :)

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Nu online
DaveFlash schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 12:46:
tot het laatste moment gewacht, maar wat is het aanbod nog karig
Wij ook vandaag op de laatste dag ingestapt. Zelf nog niet naar het aanbod gekeken maar de kids van (bijna)7 en 10 hoorde ik alleen maar gilletjes geven van vreugde toen ze zagen wat er allemaal op stond.

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 23:17

Fisico

by Fabian

Toch maar ingestapt, want ik wil al een poosje wat klassiekers zien die zijn aanbieden en het is toch prutweer buiten. Een paar films kijken en de kosten zijn er alweer ruim uit.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Komst van serie '1923' uitgesteld

Stukje uitgelicht:
De komst van de serie naar de streamingdienst is dus uitgesteld en een nieuwe releasedatum is nog niet bekend. De redactie van Streamwijzer heeft SkyShowtime ook om een reactie gevraagd en zij hebben hierover het volgende gedeeld:

“Vanwege een onverwachte wijziging in de programmering en planning zal 1923 vanaf maandag 19 december niet beschikbaar zijn om te streamen op SkyShowtime. De nieuwe releasedatum zal te zijner tijd worden bevestigd.”
– Woordvoerder SkyShowtime

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Nu online
Hier snap ik niks van. 1923 is in de VS gewoon beschikbaar. Je moet wel erg veel geduld hebben om te wachten op een 1080p stereo serie terwijl het via alternatieve bronnen in 4k met 5.1 beschikbaar is.
Ik snap niets van dit beleid.

• Frank
  • Niet online
Het is eigenlijk knap hoe ze niks goed lijken te kunnen doen. Resolutie? Meh. Audio? Meh. HDR? Wat is dat? App? Bagger. Library? Klein. Tijdig content uitbrengen? Neuh.

Ik kan nu toch wel zeggen dat SST de slechtste streamer is die ik ooit heb geprobeerd. En dat is inclusief Videoland... Zolang ze bezig zijn met lanceren in landen gaat er niet veel verbeteren gok ik. Dus dat is pas Q2 volgend jaar.

[Voor 18% gewijzigd door Frank op 21-12-2022 12:02]

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Een eenvoudige serie enkel in HD en stereo geluid kijken is tot daar aan toe.

Mijn zoontje (en ik ook wel) kijkt erg uit naar Top Gun Maverick die er vanaf morgen op moet staan. Die wil ik echt wel met surround geluid horen en 4k is dan ook geen hele rare wens. Ben bang dat die 2 er voorlopig nog niet in zitten -O- |:(

• NY_Giant
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
glatuin schreef op woensdag 21 december 2022 @ 10:52:
[...]

Hier snap ik niks van. 1923 is in de VS gewoon beschikbaar. Je moet wel erg veel geduld hebben om te wachten op een 1080p stereo serie terwijl het via alternatieve bronnen in 4k met 5.1 beschikbaar is.
Beetje jammer inderdaad. Op het eigen Paramount+-platform in Europa is de eerste aflevering ook gewoon beschikbaar.

SkyShowtime lijkt tot nu toe vooral een soort afvoerputje. De ondertiteling is ook nog steeds brak (in ieder geval met Android TV). Engels is helaas veelal afwezig. Nederlands (wat ik eigenlijk helemaal niet wil gebruiken) veelal slecht en steeds een fractie te laat. Het zwarte vlak achter de ondertiteling heb ik ook nog niet weg kunnen krijgen, ondanks de juiste instellingen op het apparaat zelf en op skyshowtime.com. (Bij casten naar Chromecast is het zwarte vlak in ieder geval wel weg.)

Sowieso zou er een optie moeten komen om de app volledig in het Engels in te kunnen stellen. Het ontbreken van die optie is ook de meest voorkomende klacht in de Play Store. Al is dat wellicht een bewuste keuze om de dienst minder aantrekkelijk te maken voor geïnteresseerden die vanuit het buitenland een abonnement willen afsluiten.

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:26

Robtimus

me Robtimus no like you

Zo, fixed.

* Robtimus gebruikt een PlayStation

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Frank
  • Niet online
Uit nieuwsgierigheid Top Gun Maverick aangeslingerd. Zoals verwacht is het 1080p SDR zonder frame rate matching, maar wel 5.1 surround :D Het is echt het absolute minimum wat je mag verwachten. Maar het kan dus wel.

[Voor 30% gewijzigd door Frank op 22-12-2022 12:04]

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:51
QuattroNL schreef op dinsdag 20 december 2022 @ 17:45:
Voor wat toen gangbaar was op de markt… ja. 4K en Atmos werd toen nog nergens aangeboden, maar de meeste series en films waren vanaf het begin in 5.1 surround. Ik lees net dat Top Gun Maverick wel 5.1 is, dus ze kunnen het technisch wel. Als beginnende streaming service kan ik me voorstellen dat 4K nog teveel bandbreedte vraagt, maar 5.1 dolby geluid zou geen probleem moeten zijn.

• Mothergoose
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-12-2022
Bij mij is TOP GUN: Maverick net als al het andere gewoon stereo.

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:28
Op mijn Shield is Top Gun Maverick inderdaad DD5.1.

• Puf
Top Gun Maverick is bij mij ook "gewoon" stereo via de Chromecast Ultra.

• PatrickC
Topgun Maverick is Dolby Digital 5.1 op mijn Shield TV volgens mijn receiver. Ze kunnen het dus wel…

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

glatuin schreef op woensdag 21 december 2022 @ 10:52:
[...]

1 woord: rechtengeneuzel.

(ok, technisch 2 woorden, maar samengevoegd 😉)

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

Frank schreef op woensdag 21 december 2022 @ 11:58:
Het is eigenlijk knap hoe ze niks goed lijken te kunnen doen. Resolutie? Meh. Audio? Meh. HDR? Wat is dat? App? Bagger. Library? Klein. Tijdig content uitbrengen? Neuh.

Ik kan nu toch wel zeggen dat SST de slechtste streamer is die ik ooit heb geprobeerd. En dat is inclusief Videoland... Zolang ze bezig zijn met lanceren in landen gaat er niet veel verbeteren gok ik. Dus dat is pas Q2 volgend jaar.
Ik mis ViaPlee nog in ddit illustere rijtje, maar ok :9~

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

PatrickC schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 09:05:
Topgun Maverick is Dolby Digital 5.1 op mijn Shield TV volgens mijn receiver. Ze kunnen het dus wel…
zojuist getest op apple tv 4k, krijg gewoon DD5.1 door idd. (mijn sonos producten zijn van net voor Atmos, dus DD5.1 en DTS 5.1 is het maximum wat ik kan doen momenteel)

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

Mothergoose schreef op donderdag 22 december 2022 @ 22:21:
Bij mij is TOP GUN: Maverick net als al het andere gewoon stereo.
welke apparaten tv/receivers gebruik je?

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

vette film trouwens, helaas door drukte met werk de bioscoop gemist. 5.1 surround klinkt prima kan alleen niet wennen aan ondertitels die van links naar rechts springen naargelang wie er spreekt.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:56
Ik baal vooral van de ondertiteling, telkens een fractie te laat. Dat is nog steeds niet opgelost dus? Ik slinger de app zo weinig aan, dat ik benieuwd was of er de laatste tijd nog wat verbeterd was. Niet dus. Heb al bijna geen zin meer om Top Gun te gaan checken... HBO Max is ook niet alles, maar die hebben het wel beter voor elkaar.

Nogmaals, het is dat 't maar 4 euro is....

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

toch maar de hele film kijken nu, dan maar even geen serious request....

UPDATE: WAANZINNIG GOEDE FILM, vind het nu zo jammer dat ik hem niet in de bios in IMAX gekeken heb :|

[Voor 42% gewijzigd door DaveFlash op 24-12-2022 16:02]

• Amdwarrior
  • Nu online
Gisteren Top Gun gekeken maar het eerst wat opviel was het volume vreselijk zacht was vooral stemmen. Normaal heb ik hem op mijn versterker standje 55/60 maar nu 70 en nog steeds vrij zacht behalve bij explosies. Via Chromecast daar stond ie al op maximale volume.

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 22:52
Abonnement genomen voor Top Gun. Maar wat een drama. HD, frames lopen niet helemaal soepel, ondertiteling net iets te laat en stereo. Dan denk je dat je met Viaplay alles hebt gehad....

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
sjors123 schreef op zondag 25 december 2022 @ 09:56:
Abonnement genomen voor Top Gun. Maar wat een drama. HD, frames lopen niet helemaal soepel, ondertiteling net iets te laat en stereo. Dan denk je dat je met Viaplay alles hebt gehad....
Het schijnt dat ze net zoals HBO bronmateriaal op andere framerate krijgen/afspelen waardoor de ondertiteling dus niet matchend is. Daardoor heb ik nog geen minuut gekeken op SST. Ze hebben er ook geen prioriteit mee. Heb het puur gedaan voor de halve prijs en de originele content die mogelijk nog komt maar inderdaad content normaal aanbieden is toch wel het minste wat ze zouden moeten doen...

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

M'n zoontje moest TG persé zien dus die gekeken.
Beeldkwaliteit viel me nog mee, ondertitels net aan voldoende maar het geluid... 't Is dat m'n receiver er surround van maakt anders was het echt diep triest.
Volume was idd zeer zacht.

't Is dat de prijs erg leuk is, anders was m'n abo gelijk alweer opgezegd.

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 31-05 19:55
Ik snap dat werkelijk niet.. ga je een abonnement op een streamingsdienst nemen voor 1 film?
Tenzij je van plan was alleen die film te kijken en daarna het abo alweer op te zeggen, ben je beter af door gewoon de dvd/br aan te schaffen.

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-06 22:52
AcidBurn schreef op zondag 25 december 2022 @ 19:52:
[...]

Ik snap dat werkelijk niet.. ga je een abonnement op een streamingsdienst nemen voor 1 film?
Tenzij je van plan was alleen die film te kijken en daarna het abo alweer op te zeggen, ben je beter af door gewoon de dvd/br aan te schaffen.
Nee hoor, is 1 maand a 3,49. In die tijd kun je kijken wat je ervan vindt. En voor dat geld kan ik de film niet huren of kopen. En btw, heb geen dvd of blu ray speler meer😬. Maar goed, vandaag abonnement opgezegd.

• PatrickC
sjors123 schreef op zondag 25 december 2022 @ 22:45:
[...]

Nee hoor, is 1 maand a 3,49. In die tijd kun je kijken wat je ervan vindt. En voor dat geld kan ik de film niet huren of kopen. En btw, heb geen dvd of blu ray speler meer😬. Maar goed, vandaag abonnement opgezegd.
Op Apple TV of Prime Video kun je de film in 4K huren voor €4,99. Maar als je andere content ook interessant vindt, dan is €3,49 natuurlijk een koopje. :) Ik heb zelf ook een abo genomen voor ST Strange New Worlds en Yellowstone lijkt me ook wel interessant om te gaan kijken.

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:22
PatrickC schreef op zondag 25 december 2022 @ 22:55:
[...]

Op Apple TV of Prime Video kun je de film in 4K huren voor €4,99.
Sowieso de betere optie dan, als die daar in 4K is en vast met 5.1 of meer geluid. Terwijl Top Gun op SST dan FHD is en soms wel/soms niet 5.1 geluid.
Maar als je andere content ook interessant vindt, dan is €3,49 natuurlijk een koopje. :) Ik heb zelf ook een abo genomen voor ST Strange New Worlds en Yellowstone lijkt me ook wel interessant om te gaan kijken.
Yellowstone... Zeker een leuke serie. Maar wederom: max in FHD. Zelf kwam ik tegen de tijd dat ik hem op SST wilde gaan kijken er achter dat ik hem ook uit andere bron had, in 4K. Even snel vergeleken en puur in eerste seconden valt al op dat de 4K versie gewoon beter is / uit ziet.

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:12
Waar kijk je via? Ik gebruik de Nvidia Shield maar herken me hier helemaal niet in mbt tot Top Gun. Wel wat slordigheden in het begin met vergeten spaties, maar dat kwam later niet meer voor. Geluid was okish, mag niet in de schaduw staan van bijv. Disney die gewoon Atmos over de speakers knalt. Dat verwacht je voor deze film natuurlijk ook. Technisch lijken ze veel minder ver. Kwaliteit van beeld mag ook echt wel beter, maar was niet beroerd. Snap ook niet dat ze geen 4K doen hoor...

Ik had wel gewoon 5.1 en ondertiteling was goed qua timing.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• PatrickC
RobertMe schreef op zondag 25 december 2022 @ 23:02:
Sowieso de betere optie dan, als die daar in 4K is en vast met 5.1 of meer geluid. Terwijl Top Gun op SST dan FHD is en soms wel/soms niet 5.1 geluid.
Top Gun Maverick is daar in Dolby Vision 4K met Dolby Atmos geluid. Ik heb net een LG OLED C2 TV en Denon AVR-X2800H receiver gekocht, dus ga de film maar huren bij Apple ipv op SST kijken. :+

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:36
Net even gecheckt: Top Gun Maverick is op de LG app 2.0 (met een C1) en via de de chromecast 4K wel 5.1.
Maar daar weer andere ondertiteling, oftewel niet consistent.

• DannyKastelijn
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 26-05 14:22
Ben ik de enige die de laatste week ook last heeft van stotterend beeld, waarschijnlijk de framerate? Heb de app een keer opnieuw geïnstalleerd op mijn Sony met Google TV, zonder succes.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03 16:23
DannyKastelijn schreef op woensdag 28 december 2022 @ 19:41:
Ben ik de enige die de laatste week ook last heeft van stotterend beeld, waarschijnlijk de framerate? Heb de app een keer opnieuw geïnstalleerd op mijn Sony met Google TV, zonder succes.
Gebruik de app niet veel, maar in die 2 a 3 uur geen last van stotters gehad. Nvidia Shield trouwens

Tomorrow is not today!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Verschillende systemen lijken wel verschillende resultaten te geven qua synchroon lopen van de ondertiteling, wat bij het merendeel van de series en films die we bekeken hebben een issue is.

Erg vind ik persoonlijk ook de keuze of eigenlijk beperking in keuze van de taal van de ondertiteling.

BadGuys is bijvoorbeeld een film die mijn dochter in het Engels wilde zien met Nederlandse ondertiteling. Nou succes met het leren van Scandinavische talen. Noors en Deens is zonder probleem te selecteren als ondertiteling, maar Nederlands is blijkbaar niet nodig in Nederland. Waarom ook, wij zijn meertalig en leren blijkbaar ook Noors en Deens op onze scholen... |:(
Overigens valt dit op bij meerdere films en ook series begrijp ik van haar. Zodra de film of serie naast de originele taalspoor ook een Nederlandstalige taalspoor heeft, dan is er 9 van de 10x geen Nederlandse ondertiteling.

[Voor 11% gewijzigd door Slaiter op 29-12-2022 08:12]

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 22:43

Rayzman

+31 Rayzman

Gisteren Maverick gekeken, maar het beeld en geluid van de preview op iTunes is beter dan de SkyShowtime kwaliteit. SkyShowtime geeft 50Hz ipv origineel en ik moest de receiver een stuk verder open draaien om de stemmen goed te kunnen horen.

specs

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Ik zie dat er bij ziggo een aantal show worden verwijderd die bij skyhsowtime aanwezig zijn(dexter, ray donavan, californication), helaas loopt mij ziggo weer lee (na hbo)

Everything is better with Bluetooth

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Vandaag meer dan 130 stuks nieuwe content toegevoegd, waaronder alle oudere Star Trek films (helaas geen Star Trek serie toegevoegd) en alle Indiana Jones films.

Voor het overige zelf even checken in de link ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 31-05 16:38
Het aanbod van Netflix was in het begin ook echt niet top. Dat groeit langzaam, geef het wat tijd zou ik zeggen.

Ik was helaas net te laat voor het 50% kortingsabo. Wil graag Paw Patrol S1-4 voor m'n dochter, die seizoenen zijn weg bij Netflix.

Dit is niet de bedoeling

[Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 03-01-2023 13:30]

4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:12
jeanj schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 19:00:
Ik zie dat er bij ziggo een aantal show worden verwijderd die bij skyhsowtime aanwezig zijn(dexter, ray donavan, californication), helaas loopt mij ziggo weer lee (na hbo)
Ik ben inderdaad aan het zoeken naar de vervanger van deze en wat kinder animatie series. Paw Patrol bijvoorbeeld is een gewilde serie van dochter, maar deze verloopt per 01-01-2023 op Ziggo Movies&Series. Ik ga wel kijken of ik wat kan combineren of ergens anders te vinden is, want bij SST hebben we nog geen abonnement..

[Voor 7% gewijzigd door Sjowhan op 31-12-2022 13:33]

http://specs.tweak.to/5253

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

Zo te zien bij o.a SST volgens justwatch, incl seizoen 8 maar (nog) geen 9 en een paar van de films

Everything is better with Bluetooth

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:34
Net abbo genomen, geluid met Chromecast ultra (bedraad) is zacht. Meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Nu online
Hellboy! schreef op zondag 1 januari 2023 @ 13:31:
Net abbo genomen, geluid met Chromecast ultra (bedraad) is zacht. Meer mensen die dit hebben?
Ja schijnt veel voorkomend probleem te zijn. Bij Top Gun verschrikkelijk zacht

• Hellboy!
Via tv is het beter, alleen nog geen dd 5.1 standaard? Wel als optie, maar standaard multichannel stereo

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:12
jeanj schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 14:47:
Zo te zien bij o.a SST volgens justwatch, incl seizoen 8 maar (nog) geen 9 en een paar van de films
Dankjewel! Had inderdaad al via een alternatief (filmvandaag) dit gecheckt en zag dat SST in deze het (meest) complete is (niet meer dan logisch vanwege de eigen rechten). Helaas al 3 videostreamingdiensten in "ons" portofolio (Videoland, Viaplay en Amazon (vanwege verzendkosten)) en Spotify, het houd het een keer op.
Moeten maar kijken of wellicht ook niet via een gratis alternatief (Youtube) niet afleveringen te kijken zijn..

http://specs.tweak.to/5253

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 13:11
Al een tijdje abonnee van skyshowtime, Gisteren voor het eerst iets proberen te kijken. Na 2 minuten Top Gun Maverick afgezet omdat het op mijn LG A1 en Sonos Beam slechts dolby 2.0 geluid had. Zowel via de Webos app als via Chromecast V3.
Daarna een klassieker opgezet, Indiana Jones and the Last Crusade, waar de ondertiteling constant te vroeg verscheen.

Over een maandje nog eens proberen. Is het dan niet verbeterd. Dan maar de content die ik via Skyshowtime had willen kijken. Maar op een andere manier kijken.

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

Turralyon schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:05:
Al een tijdje abonnee van skyshowtime, Gisteren voor het eerst iets proberen te kijken. Na 2 minuten Top Gun Maverick afgezet omdat het op mijn LG A1 en Sonos Beam slechts dolby 2.0 geluid had. Zowel via de Webos app als via Chromecast V3.
Daarna een klassieker opgezet, Indiana Jones and the Last Crusade, waar de ondertiteling constant te vroeg verscheen.

Over een maandje nog eens proberen. Is het dan niet verbeterd. Dan maar de content die ik via Skyshowtime had willen kijken. Maar op een andere manier kijken.
wat gaar dat er bij verschillende devices zo'n verschillend resultaat is, ik kreeg met apple tv 4k en de apple tv sst app wel gewoon goed beeld, denk zelfs 4K en 5.1 surround was ook prima en niet zacht zoals anderen hier melden

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@DaveFlash, leuk apparaat en kan veel, toveren is echter niet één van de eigenschappen :+

Testing, one, two ...

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Er is een Apple Tv app, maar hier is ook alles mee gezegd.

Het beeld stottert als een zotte, wat veroorzaakt wordt omdat SST de moeite niet heeft genomen om framerate matching te implementeren. Ik heb nog een tijdje getest met video setting op 50Hz, dan schokt het beeld minder, maar is niet helemaal weg (ik ben hier helaas erg gevoelig voor).
En nee, SST heeft absoluut geen enkele titel in 4K (zelfs niet op de Apple Tv :+ ).

• DaveFlash

DaveFlash

Here's to the crazy ones

KillerBee schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 05:40:
Er is een Apple Tv app, maar hier is ook alles mee gezegd.

Het beeld stottert als een zotte, wat veroorzaakt wordt omdat SST de moeite niet heeft genomen om framerate matching te implementeren. Ik heb nog een tijdje getest met video setting op 50Hz, dan schokt het beeld minder, maar is niet helemaal weg (ik ben hier helaas erg gevoelig voor).
En nee, SST heeft absoluut geen enkele titel in 4K (zelfs niet op de Apple Tv :+ ).
ok, dan zijn m'n ogen waarschijnlijk slecht of apple tv 4k doet zelf ook aan enige upscaling

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:45

OMD

Mand!

Turralyon schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:05:

Maakt dat zoveel uit dan met je soundbar dat Top Gun geen 5.1 is? Kan me niet voorstellen. Vond het geluid verder prima van de film.

Kan me voorstellen dat mensen met een 5.1 setup er bekaaid vanaf komen en dat zou ik ook niet willen.

[Voor 9% gewijzigd door OMD op 03-01-2023 21:03]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 22:43

Rayzman

+31 Rayzman

DaveFlash schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:29:
[...]

ok, dan zijn m'n ogen waarschijnlijk slecht of apple tv 4k doet zelf ook aan enige upscaling
Een Apple TV 4k zet alles wat minder dan 4k is om naar 4k. Dat is het mooie van het apparaat, maar als de bron van mindere kwaliteit is kan een appletv niet toveren en zie je echt wel mindere kwaliteit.

specs

• Turralyon
OMD schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 20:59:
[...]

Maakt dat zoveel uit dan met je soundbar dat Top Gun geen 5.1 is? Kan me niet voorstellen. Vond het geluid verder prima van de film.

Kan me voorstellen dat mensen met een 5.1 setup er bekaaid vanaf komen en dat zou ik ook niet willen.
Wel als je nog 2 tears aan je Beam hebt gekoppeld

• OMD

OMD

Mand!

Turralyon schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 07:28:
[...]

Wel als je nog 2 tears aan je Beam hebt gekoppeld
Maar dat zei je niet ;)
Alleen een Beam kan er toch niet zoveel meer mee. Als je een surround setup hebt is het een ander verhaal zoals ik al zei. Ik gebruik enkel een soundbar en dan valt het wel mee dat die titels in 2.0 zijn ook al is het een atmos bar.

[Voor 14% gewijzigd door OMD op 04-01-2023 08:26]

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• joepert
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Hellboy! schreef op zondag 1 januari 2023 @ 13:55:
Via tv is het beter, alleen nog geen dd 5.1 standaard? Wel als optie, maar standaard multichannel stereo
Op mijn TV (Philips OLED707) krijg ik via de app geen 5.1 in Top Gun Maverick, ook niet via de opties voor geluid en ondertiteling. Ook in andere films niet trouwens.
Het geluid is op mijn TV juist vrij hard, trouwens.

[Voor 6% gewijzigd door joepert op 04-01-2023 09:43]

• Hellboy!
joepert schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:39:
[...]

Op mijn TV (Philips OLED707) krijg ik via de app geen 5.1 in Top Gun Maverick, ook niet via de opties voor geluid en ondertiteling. Ook in andere films niet trouwens.
Op Sony tv kan ik de instellingen aanpassen. Geluid via de Chromecast is nu beter, update van de app gehad. Ik zet geluid op surround in de Denon heos app.

• OMD

OMD

Mand!

Ik had ook geen problemen met het volume bij Top Gun. Dat het stereo is, is inderdaad erg teleurstellend. In mijn geval niet heel boeiend maar dit kan eigenlijk niet meer.

LG GX in combinatie met een B&O Beosound Stage. Geen idee waarom die combi er geen last van heeft. Zie veel mensen met dezelfde klacht.

• FutureCow
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:11

FutureCow

(C) FutureCow 2004

Hier met de Sony (Google TV) wel gewoon 5.1 geluid bij Top Gun. Verschilt dus nogal per device wat je aan geluid aangeboden krijgt.
De ondertiteling is wel helemaal wit, dus op een witte/lichte achtergrond niet te lezen. Heb deze op de TV en via web(bij instelling account) proberen aan te passen, maar krijg dit niet anders. Iemand die dit wel gelukt is?

Vakmanschap is meesterschap

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

FutureCow schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 22:25:
Hier met de Sony (Google TV) wel gewoon 5.1 geluid bij Top Gun. Verschilt dus nogal per device wat je aan geluid aangeboden krijgt.
De ondertiteling is wel helemaal wit, dus op een witte/lichte achtergrond niet te lezen. Heb deze op de TV en via web(bij instelling account) proberen aan te passen, maar krijg dit niet anders. Iemand die dit wel gelukt is?
Het verschilt ook per apparaat/instelling.

Op een Nvidia Shield TV wordt er DD+ aangeboden, op een andere Android TV box is het, afhankelijk van de gekozen audio instelling op die box, 5.1 of stereo. Het eea wordt als zodanig ook zichtbaar als audio input op mijn receiver.

Edit: ik zie trouwens 3x de Engelse taal als keuze bij Top Gun, 2x Engels, 1x Engels 5.1.

Erg groot verschil in volume tussen de 2 zonder de 5.1 vermelding, maar algeheel is het volume aan de (te) lage kant vergeleken met andere apps en dezelfde volume stand.

[Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 04-01-2023 22:57]

Testing, one, two ...

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Exact een maand geleden afgesloten. Toen wat proberen te kijken, maar ondertiteling steeds te laat. Maand later opnieuw proberen, nog steeds hetzelfde. Ook nog geen Samsung app. Morgen weer 3,49 betalen maar waarvoor eigenlijk? Heb nog geen minuut normaal kunnen kijken..

• iekue
Zie net een update op mn android telefoon, dus ik neem aan dat ut voor de googletv ook geupdated is (zelfde store), al kan ik dat niet zeker zien omdat ie daar automatisch updated... Benieuwd of dr wat verbetering in zit (vooral qua ondertitels enzo).

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

iekue schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:07:
Zie net een update op mn android telefoon, dus ik neem aan dat ut voor de googletv ook geupdated is (zelfde store), al kan ik dat niet zeker zien omdat ie daar automatisch updated... Benieuwd of dr wat verbetering in zit (vooral qua ondertitels enzo).
Op Android mobiel > check, op Android TV > not at this moment over here ;)

Edit: @glatuin >> v.w.b. beschikbare app update dus, niet wat er eventueel veranderd is

[Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 05-01-2023 14:39. Reden: werd niet goed begrepen zo te zien ;)]

Testing, one, two ...

• glatuin
  • Nu online
hardware-lover schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:21:
[...]

Op Android mobiel > check, op Android TV > not at this moment over here ;)
Van een GoogleTV update hoef je niet veel te verwachten. De app ondersteund al 5.1 (Zie Top Gun) het is de content waar het mis gaat volgens mij (geen 5.1, vertraagde ondertitels etc).

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

https://twitter.com/SkyShowtime/status/1610985874162069504

Ik kwam op Twitter zojuist deze reactie tegen van SST op een vraag van een abonnee:

Uiteraard nog geen indicatie van ongeveer wanneer, maar fijn om te weten dat ze hier wel mee bezig zijn (het zou tijd worden...)

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

KillerBee schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:46:
https://twitter.com/SkyShowtime/status/1610985874162069504

Ik kwam op Twitter zojuist deze reactie tegen van SST op een vraag van een abonnee:

[Twitter]

Uiteraard nog geen indicatie van ongeveer wanneer, maar fijn om te weten dat ze hier wel mee bezig zijn (het zou tijd worden...)
upscalen.... :S
Dan blijft de bron dus HD?
Weet even niet wat Netflix nu als 4k hanteert bij hun 4k abo maar ik vermoed dat dat native 4k is (helemaal bij de Dolby Vision films/series). Iemand hier meer info over?

Ik bedoel: ik kan mijn tv ook alles laten upscalen naar 4k. Dat maakt het nog geen (echte) 4k.

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@QuattroNL Je kunt dit op twee manieren interpreteren: wat jij denkt, namelijk upscalen (wat niet te hopen is) of: de content upgraden naar 4K (dus vervangen door 4K); dit laatste hoop ik, en ik ga er wel vanuit dat SST dit hiermee bedoelt.

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

KillerBee schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 16:11:
@QuattroNL Je kunt dit op twee manieren interpreteren: wat jij denkt, namelijk upscalen (wat niet te hopen is) of: de content upgraden naar 4K (dus vervangen door 4K); dit laatste hoop ik, en ik ga er wel vanuit dat SST dit hiermee bedoelt.
Eensch, ik (en iedereen lijkt me) hopen zeker dat laatste.

• RoccoPolanski
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 26-04 18:25
Ik zag net reclame voor skyshowtime dus dacht: ff kijken wat men er zoal van vind.

Nu heb ik alleen de laatste pagina gelezen en zie hoofdzakelijk klachten dat het niet goed werkt. Sommige zelfs al weken of maanden dat het geluid of ondertiteling niet goed gaat.

Ik vraag me dan af of je niet het recht hebt op compensatie omdat je een slecht werkende dienst krijgt aangeboden.

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

RoccoPolanski schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 20:43:
Ik vraag me dan af of je niet het recht hebt op compensatie omdat je een slecht werkende dienst krijgt aangeboden.
Ja die kregen we: tot 20-12 kreeg iedereen 50% korting for life omdat ze al bij voorbaat wisten dat hun product niet goed zou werken.

:+

• Turralyon
Nou zojuist een apk gevonden van skyshowtime voor mijn Amazon Fire Stick 4k max. Deze geeft dan wel weer Dolby 5.1 bij Top Gun Maverick. Maar het beeld was maar 1/4de en gezoomd. Daarna de stick settings op 1080p 60hz gezet en zowaar het werkt.

Eventjes snel een andere film erbij gepakt the fastand the furious. Maar die is dan wel weer 2.0....

Hopeloze dienst blijft het toch

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Link naar artikel

Dit zag ik niet aankomen! 7(8)7

[Voor 27% gewijzigd door KillerBee op 10-01-2023 10:54]

• glatuin
  • Nu online
Jammer dat er nergens staat dat het 4k/5.1 content is. Ben bang dat het weer 1080p/2.0 spul is.

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

glatuin schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 11:37:
Jammer dat er nergens staat dat het 4k/5.1 content is. Ben bang dat het weer 1080p/2.0 spul is.
Als ik naar het nieuwe aanbod in het artikel kijk dan is er voor mij niet veel aan gemist, in welke kwaliteit dan ook. Dat het daarop inleveren is t.o.v. HBOMax, dat zonder twijfel op dit moment.

Testing, one, two ...

• iekue
Nou leuk hoor... Dat soort content aankopen terwijl je niet eens eigen content als ST Discovery aanbiedt..... Ugh. Maarja dit is ook gewoon om het Europese quota te voldoen natuurlijk wat tegenwoordig een ding is. Hoopte dat het voor dingen die HBOMax eraf getrapt heeft was (dingen als Westworld), maar nope alleen Europese series.

[Voor 21% gewijzigd door iekue op 10-01-2023 23:23]

• Turralyon
En als HBO de series verkoopt, verwachten ze daar niet genoeg kijkers mee te kunnen trekken. Anders had HBO deze natuurlijk nooit aan de concurrentie verkocht.

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:07
Zonder te weten dat Vampire Academy op SkyShowtime beschikbaar was, was ik begonnen met kijken op Plex. De kwaliteit en alles was uiteraard prachtig maar, ik moet telkens mijn pc aan hebben, waar ik niet altijd zin in heb. (Lang verhaal, doet er verder niet toe)

Dus toen ik er achter kwam dat het beschikbaar was op SST, ben ik daar verder gaan kijken, maar man o man, wat een slechte geluidskwaliteit zeg. Het is uitgezonden in stereo en niet eens in 5.1.
Hopelijk is dit een uitzondering en geen regel bij SST, anders annuleer ik heel snel mijn abonnement.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26
staan toch een aantal series in die mijn aandacht trekken. (met name de scandinavische series.)

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Tartarus schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:05:
Zonder te weten dat Vampire Academy op SkyShowtime beschikbaar was, was ik begonnen met kijken op Plex. De kwaliteit en alles was uiteraard prachtig maar, ik moet telkens mijn pc aan hebben, waar ik niet altijd zin in heb. (Lang verhaal, doet er verder niet toe)

Dus toen ik er achter kwam dat het beschikbaar was op SST, ben ik daar verder gaan kijken, maar man o man, wat een slechte geluidskwaliteit zeg. Het is uitgezonden in stereo en niet eens in 5.1.
Hopelijk is dit een uitzondering en geen regel bij SST, anders annuleer ik heel snel mijn abonnement.
Op dit moment is het meer regel dan uitzondering ;w

Testing, one, two ...

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:07
hardware-lover schreef op donderdag 12 januari 2023 @ 11:39:
[...]

Op dit moment is het meer regel dan uitzondering ;w
Anno 2023 zou dat verboden moeten zijn.
Hopelijk komt er snel verandering in.
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee