spacy schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:18:
Afgesloten voor aanbiedingsprijs, maar geen toegang, voelt een beetje behoorlijk nog in testfase ofzo.
Nou ja voor 3,49 heb ik wel even geduld en anders ook even via de chat vragen wat er mis is gegaan
Ik heb inmiddels toegang, en ook de aanbiedingsprijs is goed gekomen.
Nu nog wat zien te herstellen via de betalingsgeschiedenis, maar dat verwacht ik dat wel goed komt.
Een aantal dingen vallen me op, maar wel volgens verwachting voor deze prijs:
-De ondertiteling......

Ik zal de optie voor andere fonts nog wel niet gevonden hebben, maar de tijd van teletekst achtige fonts is wel een beetje achterhaald.
-Ik mocht niet kijken op mijn chromebook, die zou in developer modus staan? Ik weet dat ik de linux opties aan heb staan, maar dit is voor concurent Netflix geen enkel probleem, beetje jammer... maar ik moet hier de juiste oorzaak nog even van uitzoeken.
-de Help, chat-optie, stuurde mij door naar zo'n chatbot, waarnaar ik wel naar een persoon toemocht, maar dit best lang duurt zonder enige voortgang, je staat in de chat in een soort wachtrij. Gezien wat ik in dit topic en op andere plekken lees aan ervaring stormt het daar nog een beetje, en wacht ik wel tot de support iets meer rust heeft.

-veel oude bekende films, maar heb nog niet goed door hoe ik een goed overzicht kan krijgen van het aanbod per thema. Bijvoorbeeld adventure of crimi-thriller
-Het kinderaanbod is matig en niet wat wij onze kids voorzetten, het drukke nickeleodeon spul

maar geen probleem, smaken verschillen, dit is ook niet waarom wij deze dienst proberen.