• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

Slaiter schreef op donderdag 24 november 2022 @ 23:03:
Voor dat bedrag kun je geen buil vallen.
Tenminste dat dacht ik.

Waar de meeste streamingsites nog wel 720 of tenminste SD laten zien op Linux, doet SkyShowtime het onder Linux gewoonweg niet en wordt je verwezen naar de Faq.

Gelukkig dualboot, maar zou blij zijn dat binnenkort ook Linux aan de DRM eisen kan voldoen. Daarover is overigens ook een hele discussie te voeren (de zin en onzin van DRM), maar dat is een heel ander topic.
klopt skyshowtime doet het niet onder linux. Ik wist niet dat andere streamingssites een lagere resolutie laten zien onder linux, dat verklaart het waarom de resolutie zo laag is, wist ik niet eens.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-05 12:34
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6sKuSggzwN4fqdSiVawd6wwG1VA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/82jbXYybGKghShTkMn4oIGaQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nLItOYoJUpeJW4UsJnTi5vPku9Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/e9muiJxuToZY8RScIMHkG2Yl.png?f=fotoalbum_large

Iemand een idee? Zie de korting niet komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:29
Alleen via de website, niet via de app. Of probeer het eens via een laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-05 12:34
Deezers schreef op zondag 27 november 2022 @ 21:31:
[...]

Alleen via de website, niet via de app. Of probeer het eens via een laptop.
Heb even gechat en ze hebben de korting toegepast. Screens waren wel van de mobiele site, apart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:58
De dienst an zich moet echt nog wel verbeteren qua beeld (4K) en geluid (5.1 / Atmos) om gelijk te komen met andere diensten. Ondertiteling en taal lijkt wel iets beter beschikbaar aan de Kids kant dan bij HBO in het begin.

Voor ons wel echt een perfecte aanvulling qua aanbod. Netflix gaat eruit, dan hebben we:
- Disney+ (iedereen gebruikt dit)
- HBO Max (vooral voor papa :D de oudste van 9 kijkt af en toe ook wat)
- SkyShowtime (vooral kids, ik zal zelf af en toe een film meepakken)

Die laatste twee diensten met 50% korting. Onze kinderen zijn 6 en 9, dan past dit aanbod heel goed.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ik ben nog steeds niet overtuigd maar volgende week ook nog even afsluiten in de hoop dat er 2023 wat knallers komen. Films zie ik in de bioscoop dus daar niet echt interessant voor en de series zijn tot nu toe ook veel classics die ik al heb gezien... Ben zeer benieuwd naar het aantal abonnees als ze geen 50% korting hadden gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenAreStillGood
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-05 19:32
Er is daadwerkelijk € 6,99 afgeschreven van mijn creditcard, ondanks dat ik via de website heb afgesloten. Heb ze een bericht hierover gestuurd op Instagram...

Ben ook teleurgesteld in de kwaliteit. Zie niet wat de resolutie is, maar in elk geval geen HDR/Dolby Vision of 5.1/Atmos is sowieso geen 7 euro waard, en ook geen 3,50 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Het zou me niet verbazen als ze besluiten de actieperiode voor de €3,50 korting te verlengen. Hebben ze uberhaupt al één bug gefixt sinds de lancering in de Nordics op 20 september? Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen SST in huidige staat €6,99 waard vinden.

Overigens zijn de eerste twee afleveringen van Tulsa King inmiddels beschikbaar. Loopt wel een week achter met de VS maar het is tenminste niet 'December' zoals ze eerder claimden. Uiteraard slechts in 1080p SDR met stereo :').

[ Voor 9% gewijzigd door Frank op 28-11-2022 11:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:24
ik ga mijn abo weer afsluiten. Geen ondersteuning op de Samsung smart tv , dus moet weer via omweg streamen met telefoon. Waarbij ondertiteling nog niet 100% is. Leuke actie geweest voor laag maandtarief, maar niet voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Eigenlijk zouden de streamingsdiensten on par moeten zijn met releases van de series in het buitenland.
Als streamingsdienst is er naar ik aanneem geen enkele belemmering om dat te doen.

Opvallend is dat de ondertiteling (ook Engels) toch ook redelijk vaak uit sync is, maar dit zijn ze aan het fixen volgens de FAQ. Verder is het qua series en films nog niet super, maar ook niet bar slecht.

Ik kijk het in iedergeval nog even aan voor de paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenAreStillGood
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 29-05 19:32
MenAreStillGood schreef op zondag 27 november 2022 @ 22:30:
Er is daadwerkelijk € 6,99 afgeschreven van mijn creditcard, ondanks dat ik via de website heb afgesloten. Heb ze een bericht hierover gestuurd op Instagram...

Ben ook teleurgesteld in de kwaliteit. Zie niet wat de resolutie is, maar in elk geval geen HDR/Dolby Vision of 5.1/Atmos is sowieso geen 7 euro waard, en ook geen 3,50 voor mij.
Heb inmiddels contact gehad en de korting wordt retroactief toegepast en het teveel betaalde bedrag wordt terug gestort.
Alsnog teleurgesteld in audio en beeldkwaliteit, maar voor €3,49 p/m kijk ik het nog even aan en ga ik er vanuit dat ze dit nog upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:59

spacy

+++

Afgesloten voor aanbiedingsprijs, maar geen toegang, voelt een beetje behoorlijk nog in testfase ofzo.
Nou ja voor 3,49 heb ik wel even geduld en anders ook even via de chat vragen wat er mis is gegaan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:06

QuattroNL

It is I.

Ach, voor 3,49/mnd ben ik best bereid nog 'even' te wachten totdat ze in 4k Dolby Vision en 5.1/Atmos gaan uitzenden.
Bij Netflix was dat ook niet op day 1 beschikbaar.

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

QuattroNL schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:14:
Ach, voor 3,49/mnd ben ik best bereid nog 'even' te wachten totdat ze in 4k Dolby Vision en 5.1/Atmos gaan uitzenden.
Wordt dat al ergens aangekondigd eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:03
QuattroNL schreef op woensdag 30 november 2022 @ 18:14:
Wat je daarbij dan buiten beschouwing laat is dat Netflix al ietsjes langer bestaat / beschikbaar is. En 5+ jaar terug kon je 4K & HDR nog wel als "premium" verkopen omdat lang niet iedereen een geschikte TV had. Maar TVs verkocht in de afgelopen 5 jaar zullen vrijwel allemaal een 4K resolutie hebben en iets van HDR ondersteuning hebben. En in diezelfde periode zullen ook heel wat mensen een nieuwe TV gekocht hebben (levensduur van een TV zal tussen de 5 en 10 jaar zijn?). Dus dat is een heel groot (potentieel) klantenbestand dat niet het beste uit hun TV kan halen met SST.

Zef afgelopen maandag dan maar eens een abo afgesloten (wilde ik zo laat mogelijk doen maar wel nog met de 50% actie). Nu Halo aan het kijken, maar het geluid klinkt gewoon raar. Om nog maar te zwijgen over de ondertiteling: zwarte balken, bij meerdere regels staat de balk van de onderste regel gedeeltelijk over de bovenste regel heen dus moet je de volledige letter maar verzinnen op basis van de ~3/4 pixels die wel zichtbaar zijn, en lijkt ook lichtelijk out of sync te zijn. Waarbij wat ik heb gezocht de weergave van de ondertiteling ook niet aangepast kan worden (op Android TV / een Nvidia Shield).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
*knip*
Dat is niet toegestaan hier om te bespreken, in verband met de geografische omzeiling.

[ Voor 98% gewijzigd door tweakduke op 02-12-2022 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

spacy schreef op woensdag 30 november 2022 @ 17:18:
Afgesloten voor aanbiedingsprijs, maar geen toegang, voelt een beetje behoorlijk nog in testfase ofzo.
Nou ja voor 3,49 heb ik wel even geduld en anders ook even via de chat vragen wat er mis is gegaan
Ik heb inmiddels toegang, en ook de aanbiedingsprijs is goed gekomen.
Nu nog wat zien te herstellen via de betalingsgeschiedenis, maar dat verwacht ik dat wel goed komt.

Een aantal dingen vallen me op, maar wel volgens verwachting voor deze prijs:
-De ondertiteling...... :'( Ik zal de optie voor andere fonts nog wel niet gevonden hebben, maar de tijd van teletekst achtige fonts is wel een beetje achterhaald.
-Ik mocht niet kijken op mijn chromebook, die zou in developer modus staan? Ik weet dat ik de linux opties aan heb staan, maar dit is voor concurent Netflix geen enkel probleem, beetje jammer... maar ik moet hier de juiste oorzaak nog even van uitzoeken.
-de Help, chat-optie, stuurde mij door naar zo'n chatbot, waarnaar ik wel naar een persoon toemocht, maar dit best lang duurt zonder enige voortgang, je staat in de chat in een soort wachtrij. Gezien wat ik in dit topic en op andere plekken lees aan ervaring stormt het daar nog een beetje, en wacht ik wel tot de support iets meer rust heeft. :)
-veel oude bekende films, maar heb nog niet goed door hoe ik een goed overzicht kan krijgen van het aanbod per thema. Bijvoorbeeld adventure of crimi-thriller
-Het kinderaanbod is matig en niet wat wij onze kids voorzetten, het drukke nickeleodeon spul :X maar geen probleem, smaken verschillen, dit is ook niet waarom wij deze dienst proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 20:42
*knip*

Quote en reactie verwijderd.

[ Voor 94% gewijzigd door tweakduke op 02-12-2022 10:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

spacy schreef op donderdag 1 december 2022 @ 15:09:
-Ik mocht niet kijken op mijn chromebook, die zou in developer modus staan? Ik weet dat ik de linux opties aan heb staan, maar dit is voor concurent Netflix geen enkel probleem, beetje jammer... maar ik moet hier de juiste oorzaak nog even van uitzoeken.
skyshowtime doet het niet op linux, die andere doen het wel. Wellicht doet hij het dus ook niet op chromebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
-

[ Voor 112% gewijzigd door TexMex op 16-12-2022 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Tulsa King is trouwens wel echt een aanrader. Staan maar 2 aflevering op, maar die bevielen erg goed! Ondertiteling liep ook goed gelukkig.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
RobertMe schreef op donderdag 1 december 2022 @ 10:01:
Om nog maar te zwijgen over de ondertiteling: zwarte balken, bij meerdere regels staat de balk van de onderste regel gedeeltelijk over de bovenste regel heen dus moet je de volledige letter maar verzinnen op basis van de ~3/4 pixels die wel zichtbaar zijn, en lijkt ook lichtelijk out of sync te zijn. Waarbij wat ik heb gezocht de weergave van de ondertiteling ook niet aangepast kan worden (op Android TV / een Nvidia Shield).
Eerder deze avond nog naar Halo gekeken, nu verder kijken, en tot mijn grote verbazing... De zwarte balken zijn weg bij de ondertiteling. Dus mogelijk een Android TV update geweest? Of de Android TV instellingen v.w.b. ondertiteling die ik naar aanleiding van andere posts in dit topic heb aangepast zijn nu pas, ineens/spontaan, doorgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:15

The Chosen One

Zie signature!

@spacy (en anderen)

Ook account aangemaakt gisteren, maar de app ziet mijn actieve account (ook) nog niet.
Gewoon nog langer wachten of moet ik nog de klantenservice lastig vallen?

Had wat problemen verwacht met de app en ondertitels e.d. maar nog niet met het uberhaupt openen/starten van de app...

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik ben wel blij met de dienst. Ben weer eens begonnen met The Office US terugkijken, elke dag 1 of 2 afleveringen. Erg leuk om na al die jaren weer eens te zien.

Edit: hij staat ook op HBO Max zie ik net. :')

[ Voor 14% gewijzigd door darkdesign op 04-12-2022 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Laatst online: 00:02
Vandaag maar even de stoute schoenen aangetrokken ivm de termijn die verloopt op 6 december. Dus nu nog even de kans gepakt om voor de helft van de prijs in te checken. Vanavond eens kijken of het de moeite waard is en dan besluit ik wel of ik het hou.

Voor mij is het voorlopig een dienst erbij naast Netflix, Videoland, HBO en Amazon.

[ Voor 14% gewijzigd door Redondo1982 op 04-12-2022 11:35 ]

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 15:57

Rayzman

+31 Rayzman

Van de week ook een abonnement genomen, maar het geluid blijkt stereo te zijn ipv 5.1 en bij de servicedesk hebben ze nog geen idee wanneer het wel 5.1 wordt. Dit vind ik wel kwalijk want er staat op de site dat ze HD met Dolby 5.1 surround sound leveren.

specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-05 19:58

Robtimus

me Robtimus no like you

darkdesign schreef op zondag 4 december 2022 @ 10:09:
Ik ben wel blij met de dienst. Ben weer eens begonnen met The Office US terugkijken, elke dag 1 of 2 afleveringen. Erg leuk om na al die jaren weer eens te zien.

Edit: hij staat ook op HBO Max zie ik net. :')
En ook op Prime.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En ook op Netflix :D

Wat ik dan wel vaag vind is dat op Justwatch niet staat dat hij ook bij SST te zien is.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04:05

L23

Zojuist ook een maandje afgesloten voordat de korting vervalt. Geen problemen ervaren. Na aankoop direct kunnen kijken. De app werkt prima op de AppleTV. Ook fijn dat deze streamingdienst net als Amazon Prime, Disney+ en HBO Max in het overzicht van de AppleTV app verschijnt (Netflix ondersteunt dit niet).

Weet niet of ik dit abonnement ook doorzet, heb met Netflix, Disney+ en HBO Max al genoeg streamingsdiensten, maar wil in ieder geval Star Trek: Strange New Worlds kijken.

Net een aflevering van Tulsa King gekeken. Lopen wij hier 1 a 2 afleveringen achter? Op IMDB zie ik staan dat aflevering 4 op 4 december verschijnt. Maar alleen de eerste 2 staan er op. Vindt het toch wel fijn als de afleveringen op hetzelfde moment verschijnen als op IMDB aangegeven staat. Viel me een tijdje terug ook al op bij de serie Tokyo Vice op HBO Max en dan kon ik nergens achterhalen wanneer de afleveringen wel verschijnen. Heeft SkyShowtime een overzicht van release data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
ArthurMorgan schreef op zondag 4 december 2022 @ 13:21:
En ook op Netflix :D

Wat ik dan wel vaag vind is dat op Justwatch niet staat dat hij ook bij SST te zien is.
Het is 1 zooitje qua aanbod.. sommige shows op 4 diensten tegelijkertijd, sommige zoals that 70's show helemaal nergens.

Morgen maar eens aanmelden voor SST, puur voor de korting. Ik lees nog steeds veel technische problemen, missende content en wirwar qua aanbod van wel deel 2 maar deel 1 niet etc. Er lijkt totaal geen prioriteit of logica achter de content planning te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Wat is nu eigenlijk echt de content waarvoor je SST moet hebben? Ik dacht The Office US, maar dat blijkt dus overal te staan. :') Ik hou de dienst wel aan ivm de korting, met een paar goede films of series per jaar vind ik dat wel waard... Maar staan die er ook op?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
darkdesign schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:32:
Wat is nu eigenlijk echt de content waarvoor je SST moet hebben? Ik dacht The Office US, maar dat blijkt dus overal te staan. :') Ik hou de dienst wel aan ivm de korting, met een paar goede films of series per jaar vind ik dat wel waard... Maar staan die er ook op?
Yellowstone kom ik hier en in andere topics nog wel eens tegen (maar zelf (nog) niet aan het kijken).

Daarnaast krijg je uiteindelijk natuurlijk ook de films van Paramount, DreamWorks, Universal, .... Waarbij er in mijn herinnering deze maand Top Gun Maverick komt, en volgende maand Jurassic World: Domination? Wat dan films zijn die afgelopen jaar in de bios zijn uitgekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
SST moet het momenteel vooral hebben van de nieuwere Paramount+ en Showtime content. De back catalog van alle merken (Paramount, NBC, Universal, Peacock, Sky en Showtime) is groot maar mist nog grotendeels. En het is allemaal 1080p SDR stereo. Als ze dat fixen heb je in potentie een Netflix en HBO Max concurrent. Tenminste als ik naar mijn Trakt lijsten kijk. Netflix heeft 170 items, HBO max 164 en SkyShowtime 178. Dus in hoeveelheid content doen ze niet (veel) onder.

Wat je nu op SST ziet is echt een fractie van wat ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

The Chosen One schreef op zondag 4 december 2022 @ 09:36:
@spacy (en anderen)

Ook account aangemaakt gisteren, maar de app ziet mijn actieve account (ook) nog niet.
Gewoon nog langer wachten of moet ik nog de klantenservice lastig vallen?

Had wat problemen verwacht met de app en ondertitels e.d. maar nog niet met het uberhaupt openen/starten van de app...
Ik heb opnieuw aangemaakt/betaald, daarna de kortingscode gebruikt, en een aantal dagen later waren de teveel betaalde bedragen teruggestort.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
The Magicians
a discovery of witches (helaas alleen seizoen 1, rest staat wel op videoland geloof ik, maar dat heb ik niet)
Grimm (tenminste als ze seizoen 1 en 2 ook toevoegen |:(
The good wife (en fight) - staan ook op viaplay, maar die ga ik opzeggen voor ik alles gezien heb waarschijnlijk
Nurse Jacky
Deadwood

en zo zijn er nog wel enkele series die de dienst voor mij wel echt een toegevoegde waarde geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Zelf net S1 van Mayor of Kingstown gekeken (met Jeremy Renner in de hoofdrol), erg goede serie!

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-04 00:42
Ik las het volgende op het instagram account van Skyshowtimenl:

01/12 PITCH PERFECT: BUMPER IN BERLIN
13/12 THE HANGING SUN
14/12 THE NORTHMAN
19/12 1923
22/12 TOP GUN: MAVERICK

31/12 BREAKFAST AT TIFFANY'S
31/12 STAR TREK TITLES
...
31/12 INDIANA JONES: RAIDERS OF THE LOST ARK
31/12 INDIANA JONES AND THE TEMPLE OF DOOM
31/12 INDIANA JONES AND THE LAST CRUSADE
31/12 INDIANA JONES AND THE KINGDOM OF THE CRYSTAL SKULL

STREAM NU
HAIL, CEASARI
THE HULK
THE CALLING
THE BOURNE IDENTITY
THE BOURNE LEGACY
THE BOURNE SUPREMACY THE BOURNE ULTIMATUM

Zelf wel benieuwd welke "Star Trek titles" dat gaan zijn. Eindelijk Discovery misschien?

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:30
Frank schreef op zondag 4 december 2022 @ 14:44:
SST moet het momenteel vooral hebben van de nieuwere Paramount+ en Showtime content. De back catalog van alle merken (Paramount, NBC, Universal, Peacock, Sky en Showtime) is groot maar mist nog grotendeels. En het is allemaal 1080p SDR stereo. Als ze dat fixen heb je in potentie een Netflix en HBO Max concurrent. Tenminste als ik naar mijn Trakt lijsten kijk. Netflix heeft 170 items, HBO max 164 en SkyShowtime 178. Dus in hoeveelheid content doen ze niet (veel) onder.

Wat je nu op SST ziet is echt een fractie van wat ze hebben.
Dat is met Disney+ ook, als je ziet hoeveel series ze hebben gehad op de Amerikaanse kanalen en wat er op Disney staat moet er nog heel veel naar de streamingsdiensten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Ondertiteling die 1 a 2 seconden te laat in beeld komt bij SST... Zeer irritant. Ze moeten dit handmatig gaan aanpassen bij alle content of het heeft te maken met de framerate of te snel afgespeeld worden. En dan de chat die zegt probeer je apparaat opnieuw op te starten... ondertiteling loopt gewoon niet synchroon, heeft niks met mijn apparaat te maken 8)7 Nou ja we weten allemaal van HBO Max die afleveringen te snel afspeelt dat ze dit waarschijnlijk nooit gaan fixen.

[ Voor 30% gewijzigd door Deezers op 05-12-2022 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
duke99 schreef op zondag 4 december 2022 @ 22:59:
Zelf wel benieuwd welke "Star Trek titles" dat gaan zijn. Eindelijk Discovery misschien?
Hopelijk, al ben ik bang dat ut de andere oude series zijn (mogelijk verloopt die Netflix licensie op 31/12?)

Wel zin in The Northman iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
) Ik hou de dienst wel aan ivm de korting, met een paar goede films of series per jaar vind ik dat wel waard...
Is het niet goedkoper om gewoon 1 a 2 maanden per jaar dan het abonnement te nemen en deze paar goede films series te kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Mirved schreef op maandag 5 december 2022 @ 14:53:
[...]

Is het niet goedkoper om gewoon 1 a 2 maanden per jaar dan het abonnement te nemen en deze paar goede films series te kijken?
Dat is in ieder geval wat ik persoonlijk met Netflix doe sinds ik HBO Max heb. HBO met de 50% korting afgenomen en veel gekeken, toen ook Netflix opgezegd en in september even een maandje weer afgenomen en gekeken wat op mijn backlog stond (bijgehouden in JustWatch). En vervolgens weer opgezegd binnen die maand. In het voorjaar pak ik het dan wel weer een maandje als Drive to Survive uit komt en kijk ik weer een deel van het backlog.

Maar met HBO Max en nu SST met de levenslange kortingen is het natuurlijk minder interessant om op te zeggen. Als je immers 6 maanden voor de standaard prijs kijkt had je met korting 12 maanden. Met voldoende aanbod waardoor je het ook veel kijkt is steeds wisselen dan ook niet zo interessant. Terwijl ikzelf juist helemaal niet zo veel keek op Netflix en ik dus makkelijk met 2 of 3 maanden per jaar bingen "alles" gezien heb. En bij HBO een berg oude meuk kan kijken, zoals The Wire dat met 5? 6? Seizoenen al ruim een maand kijkplezier opleverde. Als ik "alles" gezien heb op HBO kijk ik dan wel weer of het interessant blijft om het met korting aan te houden of ook steeds te wisselen. Als HBO dan nog bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Die levenslange korting is idd een slimme marketingtruc waardoor mensen denken dat ze iets verdienen en niet durven op te zeggen. Maar als je 2 maand per jaar SST kijkt ben je veel goedkoper uit dan die levenslange korting jaarlijks betalen en eerlijk gezegd is het aantal shows maar beperkt.

Switchen tussen Netflix, Disney+, SST, HBO en Prime naar gelang je iets wilt kijken is stukken goedkoper laat je niks wijs maken door levenslange kortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ff maar de chat gebruikt;

"Zoals ik de gegevens heb gecontroleerd is er momenteel geen actief abonnement onder uw account.

Wij ondervinden enkele problemen met de betalingen via de ideale kaarten. Ik stel voor dat u nog even wacht.

U krijgt bericht op uw e-mailadres zodra het is opgelost en u ontvangt ook een terugbetaling voor deze kosten."

Duidelijk...

En deze nog; "De halve prijs is geldig tot 20 december."

[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 05-12-2022 16:29 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Mirved schreef op maandag 5 december 2022 @ 16:03:
[...]

Die levenslange korting is idd een slimme marketingtruc waardoor mensen denken dat ze iets verdienen en niet durven op te zeggen. Maar als je 2 maand per jaar SST kijkt ben je veel goedkoper uit dan die levenslange korting jaarlijks betalen en eerlijk gezegd is het aantal shows maar beperkt.

Switchen tussen Netflix, Disney+, SST, HBO en Prime naar gelang je iets wilt kijken is stukken goedkoper laat je niks wijs maken door levenslange kortingen.
Dat schrijf ik zelf toch ook. Ik houd HBO Max nu permanent aan met de 50% korting omdat ik ook een flink backlog heb. Op het moment dat ik niks meer te kijken heb en het alleen nieuwe seizoenen/series zijn ga ik herevalueren of het de moeite waard is om het wel aan te blijven houden of dat ik dan simpel gezegd minder dan 6 maanden kijk en opzeggen en periodiek opnieuw afnemen goedkoper is.

En dat zal met SST niet veel anders gaan. Waarbij ik nu van SST eigenlijk alleen Yellowstone op heb staan om te kijken (en Seals, maar volgens JustWatch staat daarvan alleen S01 er op, en 1 t/m 5 bij Ziggo). Maar nu heb ik ook nog niet gekeken wat er op SST staat. Alhoewel er bij HBO in het HBO Max topic toch wel heel veel series langs kwamen die "je gezien moet hebben", en dat gevoel heb ik hier in dit topic v.w.b. SST een stuk minder. Waarbij SST wellicht ook meer de Amerikaanse (lang lopende) TV series bevat "die allemaal hetzelfde zijn". Ik ga nu niet nog alle varianten van CSI of NCIS kijken, of de Chicaco Med / Fire / ... franchise. Want tsja, allemaal relatief simpele case of the week verhaaltjes. Terwijl een HBO veel populaire series heeft met een verhaal over het totaal etc die veel interessanter zijn IMO (The Wire dat ik nu voor het eerst heb gekeken bv, of dan een Game of Thrones wat ik wel al gezien had, of True Detective dat ik nu op HBO Max gekeken heb, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ok geld al weer terug gekregen, nog een keer lid worden... Alleen hoe groot is de kans dat er via Ideal het nu weer fout gaat? Kun je nog je betaalmethode wisselen later zonder de korting te verliezen? Iemand die lid is die dat kan zien? Op de website vind ik er niks van bij de help sectie.

Ook vage tekst hier; https://www.skyshowtime.c...time-via-social-media-ads
Maar ik deed het de 1e keer al via de website... ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

Je kan via de webbrowser de betaalmethode aanpassen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jb7usP2og7PXL5ipOd7cK31u7II=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HCBUhK3QaSLXBCnj8rRQAyxQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ok, nu aangemeld met credit card dan maar. Kan nog niet direct kijken... in de app krijg ik nu weer gelijk te zien "abonneer je op SkyShowtime".
Dus ff kijken of het zo wel kan of dat dit weer hetzelfde is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik heb het net ook maar afgenomen met nog een kwartier te gaan voor de aanbieding omdat viaplay volgende week afloopt (en daar moet ik nog wat van kijken, dus ik start volgende week pas met show time) en ik yellowstone wil zien. Moet zeggen dat de hoeveelheid content me tegen valt, veel spul is ook (nog) bij ziggo te zien (wat ik ook heb)

Ik heb een ideal betaling gedaan, moet ik dan voor de volgende maand weer zelf met ideal betalen, en kan dat dan alleen op 05-01? Of gaan ze automatisch afschrijven?

[ Voor 5% gewijzigd door jeanj op 05-12-2022 23:46 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deezers
jeanj schreef op maandag 5 december 2022 @ 23:45:
Ik heb het net ook maar afgenomen met nog een kwartier te gaan voor de aanbieding omdat viaplay volgende week afloopt (en daar moet ik nog wat van kijken, dus ik start volgende week pas met show time) en ik yellowstone wil zien. Moet zeggen dat de hoeveelheid content me tegen valt, veel spul is ook (nog) bij ziggo te zien (wat ik ook heb)

Ik heb een ideal betaling gedaan, moet ik dan voor de volgende maand weer zelf met ideal betalen, en kan dat dan alleen op 05-01? Of gaan ze automatisch afschrijven?
Je hebt een machtiging afgegeven om elke maand het bedrag van je rekening af te schrijven.

Overigens hebben ze heel sneaky net de aanbieding verlengd tot 20 december, waarschijnlijk vanwege de aanmeldproblemen of de lage aantallen.. had ik toch nog 2 weken extra kunnen wachten :P ben trouwens niet overtuigd dus hopelijk het komende jaar flink meer content en betere kwaliteit, de meeste films en series heb ik simpelweg al gezien.

[ Voor 19% gewijzigd door Deezers op 05-12-2022 23:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:23
Nog steeds vind ik het tegenvallen, veel oude shows die wel te zien zijn op de Amerikaanse peacock (wat bij skyshowtime inbegrepen zit) zijn niet eens aanwezig.. Ik had echt wel een grotere bibliotheek aan content verwacht van zo een groot bedrijf dan wat er nu getoond wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:30
dutchnltweaker schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:16:
Nog steeds vind ik het tegenvallen, veel oude shows die wel te zien zijn op de Amerikaanse peacock (wat bij skyshowtime inbegrepen zit) zijn niet eens aanwezig.. Ik had echt wel een grotere bibliotheek aan content verwacht van zo een groot bedrijf dan wat er nu getoond wordt.
Same here, ik heb nooit een tv abbo gehad waardoor ik nooit series als NCIS, CSI, Hawaii 5-0 enz gezien heb. Dat is wel een van de redenen dat ik deze heb afgesloten. Deze series hebben enkel een paar seizoenen ergens midden in waardoor het minder leuk is om er mee te beginnen. Gelukkig heb ik iets van 5 series die ik wel van A tot Z kan kijken. Geen idee ook wat er in de toekomst gaat gebeuren met de halve series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Dat is gewoon een kwestie van tijd :) Een streaming service opzetten is niet zo simpel als een backend en frontend bouwen en je content erop gooien. Elke film, serie en zelfs individuele seizoenen moet uitgezocht worden door advocaten ivm uitzendrechten. Dat is complex en kost veel tijd.

Het gebrekkige technische aspect komt vermoedelijk doordat ze hun eigen backend moeten bouwen ipv dat ze een bestaande gebruiken van Paramount en/of Peacock. Maar dan nog mag je wel verwachten dat ze lanceren met iets simpels als 5.1 audio als je het mij vraagt. Kortom: Wachten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Frank op 06-12-2022 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dit is geen kleine nieuwe startup. Of zelfs een bedrijf wat hun eerste streaming dienst voor het eerst opzet in Nederland. Van audio, beeldkwaliteit tot ondertitels, halve series er op etc.
En je kunt zoiets doen voor je online gaat, niet naderhand. Of adverteer ermee dat mensen aan het betatesten zijn. Of je lanceert het eerst beperkt in 1 land en daarna in meerdere met verbeteringen... oh wacht...

En dat is dan van horen zeggen want van na 2 keer lid worden heb ik tot nu nog niks kunnen kijken... zo weer met de chat gaat 'chatten'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
The Chosen One schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:52:
Of je lanceert het eerst beperkt in 1 land en daarna in meerdere met verbeteringen... oh wacht...
Dat deden ze met Disney+ en dat was content-matig ook waardeloos en de ondertiteling was vaker niet dan wel aanwezig.
Was voor mij een van de redenen waarom ik het na de beta periode heb opgezegd.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Deezers schreef op maandag 5 december 2022 @ 23:53:
[...]

Je hebt een machtiging afgegeven om elke maand het bedrag van je rekening af te schrijven.
Ik vermoede dat al. Het kan zijn dat ik er overheen gekeken heb, maar duidelijk was dat niet. Ook zie ik dat niet echt duidelijk terug in mijn account.
Overigens hebben ze heel sneaky net de aanbieding verlengd tot 20 december, waarschijnlijk vanwege de aanmeldproblemen of de lage aantallen.. had ik toch nog 2 weken extra kunnen wachten :P ben trouwens niet overtuigd dus hopelijk het komende jaar flink meer content en betere kwaliteit, de meeste films en series heb ik simpelweg al gezien.
Damm dan had ik ook nog kunnen wachten...

Overigens, hoe kan ik in de website een lijst met alle films of series zien? Het enige wat ik heb zijn die categorieën. En die kan ik niet sorteren op jaartal, IMDB score etc. Waarom zit NCIS onder drama en niet onder misdaad? Wat een bagger site, dat heeft viaplay beter op orde. Nu moet ik maar via justwatch iets uit gaan zoeken.

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
The Chosen One schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 10:52:
Dit is geen kleine nieuwe startup. Of zelfs een bedrijf wat hun eerste streaming dienst voor het eerst opzet in Nederland. Van audio, beeldkwaliteit tot ondertitels, halve series er op etc.
En je kunt zoiets doen voor je online gaat, niet naderhand. Of adverteer ermee dat mensen aan het betatesten zijn. Of je lanceert het eerst beperkt in 1 land en daarna in meerdere met verbeteringen... oh wacht...

En dat is dan van horen zeggen want van na 2 keer lid worden heb ik tot nu nog niks kunnen kijken... zo weer met de chat gaat 'chatten'...
Het is geen kleine startup maar aan de andere kant is het ook weer niet alsof het grote Paramount en Comcast er direct bij betrokken zijn. Het is niet voor niks een JV geworden. Dit zijn markten waar ze zelf geen ruk om geven en dat zie je terug in de timeline waarin SST opereert. Die is gewoon onmogelijk. Van conceptie tot lancering in de Nordics zat maar 12 maanden en daarin moesten ze (vermoedelijk) alles van de grond af aan opbouwen.

Bij Disney+ duurde het ook maanden voordat de meeste bugs eruit waren. Neemt niet weg dat het belachelijk is dat mensen na een maand nog steeds niet kunnen kijken als ze zich abonneren natuurlijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Frank op 06-12-2022 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
duke99 schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 11:02:
[...]

Dat deden ze met Disney+ en dat was content-matig ook waardeloos en de ondertiteling was vaker niet dan wel aanwezig.
Was voor mij een van de redenen waarom ik het na de beta periode heb opgezegd.
Disney+ kwam wel in Nederland uit als gratis beta? Dat is toch heel anders dan én al in andere landen gelanceerd te zijn (nordics in dit geval) én niet als beta.

* RobertMe is gisteren begonnen aan Yellowstone. Mooi dat die er op staat in FHD met stereo geluid. Toevallig zag ik vorige week dat ik Yellowstone in Sonarr heb toegevoegd. Mogen jullie raden hoe ik het aan het kijken ben... (Alleen in de eerste 5 seconden is het verschil in beeldkwaliteit al overduidelijk aanwezig)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ok, nu wachten tot mijn betaling doorkomt op mijn CC overzicht, en dan bewijs als bijlage toevoegen en terug mailen...

1e keer met ideal gedaan, dit 2e gesprek ging over betaling via mijn creditcard maar kreeg ook deze mail na dit gesprek;

"Wij begrijpen dat u, als gevolg van betalingsproblemen met iDeal, problemen hebt gehad met de toegang tot uw SkyShowtime abonnement.

Sorry voor het ongemak. Wees gerust, als u gisteren een betaling hebt gedaan, maar geen toegang tot SkyShowtime kreeg, dan zou u binnen 7 werkdagen een terugbetaling van uw oorspronkelijke kosten moeten ontvangen.

Het goede nieuws is dat u nog steeds via onze website de SkyShowtime “De helft van de prijs, voor altijd”- aanbieding kunt krijgen. "

Leuke dienst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 07:47
RobertMe schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 12:00:
[...]

Disney+ kwam wel in Nederland uit als gratis beta? Dat is toch heel anders dan én al in andere landen gelanceerd te zijn (nordics in dit geval) én niet als beta.

* RobertMe is gisteren begonnen aan Yellowstone. Mooi dat die er op staat in FHD met stereo geluid. Toevallig zag ik vorige week dat ik Yellowstone in Sonarr heb toegevoegd. Mogen jullie raden hoe ik het aan het kijken ben... (Alleen in de eerste 5 seconden is het verschil in beeldkwaliteit al overduidelijk aanwezig)
Hoe is yellowstone? Had afgelopen zondag een poging gewaagd maar was al moe dus was halverwege eerste aflevering in slaap gevallen, begon nogal traag in ieder geval :+
Is het het het waard om nog een poging te wagen als ik wat fitter ben?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Laatst online: 27-05 15:47
Stylze schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:19:
[...]

Hoe is yellowstone? Had afgelopen zondag een poging gewaagd maar was al moe dus was halverwege eerste aflevering in slaap gevallen, begon nogal traag in ieder geval :+
Wat is je verwachting van deze serie ? Snelle actie, en achtervolgingen, dan is het niets voor je ;)

Het is meer een beetje gluiperig spel tussen de locals die diepgeworteld in het systeem zitten, en alles proberen naar een eigen hand te zetten en te houden, en de 'nieuwe' partijen die zich ook in Montana willen vestigen. Althans, zo zie ik het nu na een paar afleveringen.

Ik denk dat het voor de Montana locals, en omheen liggende gebieden en andere plattelands gebieden een mooie serie is.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• glatuin
Stylze schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:19:
[...]

Ik ben een groot fan van deze serie. Ik houd ook van Westerns e.d.. Het geeft een kijkje in een wereld die in Europa niet bestaat. Verder ken ik de VS zeer goed, ben prive en zakelijk er velen malen geweest onder andere op het platteland in Montana.
De beelden vind ik ook geweldig trouwens, vandaar dat 4K eigenlijk een must is voor deze serie. Heb gekeken en kijk nog steeds via andere bronnen (vanwege 4K), en ik heb een abbo op SST genomen om de serie te steunen.
De serie is een soort combi van een moderne Western en politieke intriges.

NB ik kijk nu ook Tulsa King met Stallone (dank voor de tip). Hier vind ik het gemis van 4K en 5.1 wat minder erg (gebruik geen andere bron).

[ Voor 3% gewijzigd door glatuin op 06-12-2022 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 07:47
ginod schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 13:37:
[...]

Ik denk dat het voor de Montana locals, en omheen liggende gebieden en andere plattelands gebieden een mooie serie is.
Dat is wel een niche groep dan waar ik niet onder val haha, maar western trekt mij wel, ik ga het nog proberen. Genoeg series waar ik de eerste 2 afleveringen er niet goed in kwam en opeens helemaal verslaafd was ( peaky blinders bijv heb ik wel 3 keer opnieuw de eerste afleveringen gekeken tot ik opeens het licht zag:))

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ok goed nieuws! (voor mij)

Nu op de telefoon naar de website gegaan, mijn account was dus niet actief of zoiets na betaling via CC maar nu mijn CC weer naar ideal veranderd en code gebruikt van e-mail voor 50% korting en toen (weer?) betaald en nu kan ik wel kijken.
Even in de gaten houden of de CC betaling nu ook nog doorgegaan is maar dat drama is grotendeels voorbij ieg.

-

En man wat is die app bagger... navigeren is ruk. Kijken of een serie meerder seizoenen heeft heeft gewoon al meerdere handelingen nodig (wat gewoon onnodig is).

Ga je naar een related movie of dergelijke toe dan moet je stuk voor stuk weer terug gaan.

Of het is niet te zien of er staan maar een 3 acteurs bij een film wie er in spelen.

Is er nog te zien wat er wel 4K/5.1 is voor de enkele die het wel heeft als je iets bekijkt of moet je dan elders bekijken?

ps. Staan er nog goede sci-fi/fantasy, of medieval/roman series op die ook af/volledig zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
The Chosen One schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:34:
ps. Staan er nog goede sci-fi/fantasy, of medieval/roman series op die ook af/volledig zijn?
Star Trek Strange New Worlds is zowieso wel nice. Halo nog nie gezien dus geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
The Chosen One schreef op dinsdag 6 december 2022 @ 19:34:
Penny Dreadful 😊

Grimm is ook tof maar mist helaas dus S1 en S2 😒.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

@The Chosen One : aan scifi/fantasy heb je verder nog (compleet):
The Midwich Cuckoos (S1),
Halo (S1),
Battlestar Galactica (S1-4),
The Magicians (S1-5),
A Discovery of Witches (S1),
Heroes (S1-3),
en inderdaad div. materiaal van Star Trek, waaronder films (collectie niet compleet) en twee series (compleet): The Next Generation, en -zoals hierboven al genoemd- Strange New Worlds

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveFlash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-05 12:06

DaveFlash

Here's to the crazy ones

man, ben ik blij dat ik gewacht heb met abonneren, zo te lezen idd nog veel issues met SST, en ze hebben opeens maandag idd 's avonds sneaky de introductie aanbieding verlengt tot 20 december. ik wacht dus nog rustig af voor nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
KillerBee schreef op woensdag 7 december 2022 @ 06:03:
The Midwich Cuckoos (S1),
Halo (S1),
Battlestar Galactica (S1-4),
The Magicians (S1-5),
A Discovery of Witches (S1),
Heroes (S1-3),
en inderdaad div. materiaal van Star Trek, waaronder films (collectie niet compleet) en twee series (compleet): The Next Generation, en -zoals hierboven al genoemd- Strange New Worlds
Niet vergeten dat Battlestar Galactica begint met de miniserie, die ook op SST aanwezig is!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Laatst online: 29-05 19:58

Robtimus

me Robtimus no like you

KillerBee schreef op woensdag 7 december 2022 @ 06:03:
...
Heroes (S1-3),
...
Er is ook een 4e seizoen van, en die ontbreekt.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Robtimus schreef op woensdag 7 december 2022 @ 14:54:
[...]

Er is ook een 4e seizoen van, en die ontbreekt.
Ah, my bad :F , excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Wth... kan niet eens door de credits 10 sec voor uit skippen. (om bijv even te kijken of er nog een extra/laatste scene is bijv).

En automatisch trailer laden aan het einde... bah.

[ Voor 17% gewijzigd door The Chosen One op 07-12-2022 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:41
Heb ook paar dagen geleden sky genomen om van de actie te profiteren. Meteen The Offer gekeken, goede serie. Weet niet of alles klopt wat er in de serie afspeelt maar toch vermakelijk. Wil meteen weet The Godfather weer zien. Iemand die weet hoe ik kan checken waar ik The Godfather lan zien met beste kwaliteit. Zie zelf geen beschrijving staan bij Prime en Sky. Iemand die daar een trucje voor heeft perhaps?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 20:05
Nietdatikweet schreef op donderdag 8 december 2022 @ 11:51:
Iemand die weet hoe ik kan checken waar ik The Godfather lan zien met beste kwaliteit. Zie zelf geen beschrijving staan bij Prime en Sky. Iemand die daar een trucje voor heeft perhaps?
Kijks eens op justwatch: https://www.justwatch.com/nl/movie/the-godfather

A life lived in fear is a life half lived

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Nietdatikweet schreef op donderdag 8 december 2022 @ 11:51:
Heb ook paar dagen geleden sky genomen om van de actie te profiteren. Meteen The Offer gekeken, goede serie. Weet niet of alles klopt wat er in de serie afspeelt maar toch vermakelijk. Wil meteen weet The Godfather weer zien. Iemand die weet hoe ik kan checken waar ik The Godfather lan zien met beste kwaliteit. Zie zelf geen beschrijving staan bij Prime en Sky. Iemand die daar een trucje voor heeft perhaps?
De 4K HDR boxset kopen :P :+

Apple TV heeft een Dolby Vision 4K stream voor €4 per film

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 08-12-2022 12:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• duke99
Ik had SkyShowtime genomen omdat ik ST:Strange New Worlds wilde zien en hoopte dat (later) Stargate SG-1 eindelijk te streamen zou zijn in NL (werd uitgezonden op Showtime in de VS).
Sinds maandag zijn alle SG-1 seizoenen te streamen op Amazon Prime 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 20:01

Spooksel

Spooksel!

Whoah dat is vet (ik heb ook Prime :P), het is niet zo raar in ieder geval. Amazon heeft heel MGM opgekocht dit jaar :D

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
duke99 schreef op donderdag 8 december 2022 @ 12:41:
Ik had SkyShowtime genomen omdat ik ST:Strange New Worlds wilde zien en hoopte dat (later) Stargate SG-1 eindelijk te streamen zou zijn in NL (werd uitgezonden op Showtime in de VS).
Sinds maandag zijn alle SG-1 seizoenen te streamen op Amazon Prime 😂
SG-1 was al te streamen via het extra MGM kanaal op prime (dus al te streamen in NL), en Amazon heeft idd (zoals hierboven vermeld) MGM gekocht. Tis de vraag of de andere Stargate series ook naar het hoofd prime kanaal gaan, maar staan dus iig op dat MGM extra kanaal wat je erbij kan kopen.

[ Voor 5% gewijzigd door iekue op 08-12-2022 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WinterMute2025
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 14:57
Zou de nieuwe horrorfilm M3GAN (van Universal) ook op een gegeven moment op SkyShow Time te zien zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Laatst online: 21:06
Back to the future heeft geen nederlandse ondertiteling. Ik heb even op de sst gezocht of ik dat ergens kon melden toen kwam ik deze tegen:

https://www.skyshowtime.c...cle/issues-with-subtitles

Ik weet niet of het hier al eerder gemeld is maar het zou dus langzaamaan beter moeten worden.
Wij zijn kennelijk de test groep of zo 🤣🤣🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
Bongoarnhem schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:16:
Back to the future heeft geen nederlandse ondertiteling. Ik heb even op de sst gezocht of ik dat ergens kon melden toen kwam ik deze tegen:

Ik weet niet of het hier al eerder gemeld is maar het zou dus langzaamaan beter moeten worden.
Deze melding staat al sinds voor releasedag op de site (en dus al vaker gemeld hier). Was in de Scandi landen al een maand een issue (vooral de plaatsing van ondertitels is echt storend) voordat ze in NL launchden.

[ Voor 4% gewijzigd door iekue op 10-12-2022 20:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Salvatron
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

WinterMute2025 schreef op vrijdag 9 december 2022 @ 07:51:
Zou de nieuwe horrorfilm M3GAN (van Universal) ook op een gegeven moment op SkyShow Time te zien zijn ?
dat weet ik niet maar het lijkt me een leuk popje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nietdatikweet
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 22:41
Al bekend wanneer de nieuwe Topgun erop komt te staan? En kan ik dit ergens vinden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

Nietdatikweet schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 23:46:
Al bekend wanneer de nieuwe Topgun erop komt te staan? En kan ik dit ergens vinden?
SkyShowtime Nederland (vanaf 25 oktober 2022)

Misschien de zoekfunctie in dit topic gebruiken?
Staat letterlijk in de laatste post ;)

[edit]voor het laatste nieuws omtrent streamingdiensten / content, heb je o.a. websites als Streamwijzer en Filmvandaag

[ Voor 13% gewijzigd door KillerBee op 11-12-2022 06:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMarquenie
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-12-2023
Vampire Academy verdwenen …?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
yea heel apart dat die opeens foetsie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Die lijkt inderdaad weg. Maar ik ben ergens halverwege aflevering 1 gestopt. En die kan ik wel gewoon verder kijken...

/edit: ik dacht ik spoel door naar het einde, kijken of hij automatisch naar aflevering 2 gaat.... eh, nee. Hij ging automatisch naar Britannia aflevering 1. :?

[ Voor 41% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-12-2022 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iekue
Hij staat dr trouwens weer op, was duidelijk een foutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Nu online
Tulsa King, leuke serie!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 23:57
Het is toch wel behoorlijk waardeloos dat ze zelfs 2022 blockbusters zoals The Northman niet in 4K HDR aanbieden zeg :X

Op dit moment heb ik veel meer plezier van de "niche" streaming dienst AppleTV+ voor 6,95p/m. Geen quantiteit, maar kwaliteit en alles in 4K HDR plus een bovengemiddelde bitrate.

Het is dat ik die levenslange korting heb, anders had ik 'm er na Top Gun straks uitgegooid.

[ Voor 56% gewijzigd door DutchOwnage op 15-12-2022 16:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Ik snap zo'n bedrijf ook niet, daar moet je je toch gewoon voor schamen dat je het niet eens voor elkaar (wil) krijgen om Dolby Digital Plus 5.1 mee te sturen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

M@cer schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 11:53:
Ik snap zo'n bedrijf ook niet, daar moet je je toch gewoon voor schamen dat je het niet eens voor elkaar (wil) krijgen om Dolby Digital Plus 5.1 mee te sturen..
Ik denk dat ze het Agile aanpakken :9 . Klein beginnen (zieltjes winnen, het eerste geld binnen harken) en daarna uitbreiden qua content en de echte features (5.1, 4k, etc).
De huidige bugs worden hopelijk wel tussendoor opgelost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Nou missen van surround vind ik een behoorlijke bug >:)

Maar ze kunnen het toch werkelijk niet maken om straks Top Gun in stereo op de dienst te zetten.. Zeker bij dat soort films is goed geluid zo belangrijk..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuattroNL

QuattroNL

It is I.

M@cer schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:19:
Nou missen van surround vind ik een behoorlijke bug >:)
Je hebt geluid, alleen niet de kwaliteit die je wilt (verwacht).
Maar eens hoor.
Maar ze kunnen het toch werkelijk niet maken om straks Top Gun in stereo op de dienst te zetten.. Zeker bij dat soort films is goed geluid zo belangrijk..
Idd, die wil ik ook in 4k Dolby Vision zien en met 5.1 geluid horen. Minimaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Laatst online: 21:06
Bongoarnhem schreef op zaterdag 10 december 2022 @ 20:16:
Back to the future heeft geen nederlandse ondertiteling. Ik heb even op de sst site gezocht of ik dat ergens kon melden toen kwam ik deze tegen:

Back to the future heeft nu ondertiteling!
Top dienst dat sst 🤡🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glatuin
QuattroNL schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 12:23:
[...]

Je hebt geluid, alleen niet de kwaliteit die je wilt (verwacht).
Maar eens hoor.

[...]

Idd, die wil ik ook in 4k Dolby Vision zien en met 5.1 geluid horen. Minimaal!
Het gekke is dat de release notes van de Android app het hebben over 5.1. Je zou dus zeggen dat de App het wel ondersteund maar dat de content in stereo wordt aangeleverd. Dat maakt het helemaal vreemd. Ik ben benieuwd wanneer ze het oplossen. Ik betaal max 6 maanden de 3.50 per maand en daarna tja dan geef ik het op en vind ik wel alternatieve leveranciers voor deze content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-05 18:14
Ik zie op mijn versterker dat signaal Dolby Digital+ is, maar dan wel 2.0
ter vergelijk bv bij formule (F1Tv) is het PCM 2.0 wat ik ook zou verwachten bij stereo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:23
Vraagje hebben mensen ook dit probleem? Als ik switch van app, dus Android tv, telefoon of pc webbrowser dan wordt de ondertiteling weer uitgeschakeld men kan ik het weer opnieuw aanzetten. Als ik maar 1 van de drie continue gebruik heb ik dat niet. Is dit een bug of?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacy

spacy

+++

dutchnltweaker schreef op vrijdag 16 december 2022 @ 22:50:
Vraagje hebben mensen ook dit probleem? Als ik switch van app, dus Android tv, telefoon of pc webbrowser dan wordt de ondertiteling weer uitgeschakeld men kan ik het weer opnieuw aanzetten. Als ik maar 1 van de drie continue gebruik heb ik dat niet. Is dit een bug of?
Ik was hier gisteren wel na een pauze en weer doorspelen de ondertiteling opeens kwijt. Dat was op Chromecast via Android app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 26-05 20:41
Net aangemeld voor de 3,49 life time deal … is er maar 1 Euro afgeschreven van mijn Paypal account — mis ik iets? Mijn account laat zien dat ik alsnog een 7,99 abbo kan afsluiten? Confused 😐
Pagina: 1 ... 6 ... 18 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC