“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Van Law & Order SVU staan er nu twee afleveringen online: 1 van seizoen 18, 1 van 21AcidBurn schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:44:
Chicago Fire is weer terug op Sky. Dat wil zeggen: Laatste aflevering van het eerste seizoen, een willekeurige van het tweede seizoen, 7 van het derde en 6 van het vierde. Echt geen touw aan vast te knopen qua logica.
Gewoon het origineel met Richard Gere kijken. Is een veel leuker om naar te kijken!Greatsword schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 22:31:
Abonneer je op Skyshowtime, begin je lekker met American Gigolo en blijkt dat er maar 4 afleveringen op staan terwijl het hele seizoen al wel te downloaden is, WTF
Tomorrow is not today!
De enige logica is misschien dat ze nu kunnen zeggen Chicago fire hebben we of we hebben ons aan onze belofte gehoudenAcidBurn schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 19:44:
Chicago Fire is weer terug op Sky. Dat wil zeggen: Laatste aflevering van het eerste seizoen, een willekeurige van het tweede seizoen, 7 van het derde en 6 van het vierde. Echt geen touw aan vast te knopen qua logica.

Inderdaad vreemd. Wat proberen ze daarmee te bereiken? Dat ze kunnen adverteren met ‘Kijk Law and Order bij ons?’Mryc schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 07:30:
[...]
Van Law & Order SVU staan er nu twee afleveringen online: 1 van seizoen 18, 1 van 21
Op SkyShowtime is alleen seizoen 21 te zien van Law & Order. Heel apart dat ze het zien als een aparte serie Law & Order (2022) seizoen 1. Bij Amazon Prime zijn seizoen 6 t/m 10 te zien.kraanwagen schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 08:26:
[...]
Inderdaad vreemd. Wat proberen ze daarmee te bereiken? Dat ze kunnen adverteren met ‘Kijk Law and Order bij ons?’
Van SVU zijn bij Amazon seizoen 14 t/m 21 te zien. Als ik het me goed herinner stond er wel meer van SVU op SkyShowtime op de releasedag, maar is dat weer verwijderd. Heel raar hoe dit loopt.
Ik meende overigens te lezen dat er een proefperiode was van zeven dagen of is dat alleen als je via de app een abonnement hebt afgesloten? Deze laatste maand zal ik in ieder geval nog 'The Offer' checken en misschien 'Escape at Dannemora'.
Shikata ga nai.
[ Voor 32% gewijzigd door Frank op 31-10-2022 12:54 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Heel veel content is idd niet eens in 5.1 surround.. is toch een domper als je een mooie film start en dan prologic 2 moet gebruiken omdat de soundtrack stereo is.loekf2 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:54:
Dit is toch gewoon oplichting, met stereo geluid ?
[Afbeelding]
Sonic en jurassic park die ik testte waren dan wel weer surround.
De Engelse ondertiteling lijkt de officiële hearing impaired ondertiteling te zijn, inclusief positie in beeld zoals ook op Blu-ray vaak aanwezig is. De ondertiteling stijl wordt netjes uit het OS gelezen en ziet er verder goed uit.
Kijken altijd al met EN ondertiteling, dus de slechte NL ondertiteling boeit me niet.
Wat verder opvalt is dat ze de content wel gelijk in de juiste framerate erop zetten, dus 23,976hz. Niet zoals HBO Max en Videoland met hun PAL speedup zooi. Doordat de app geen framerate switching ondersteund heb je micro stutters als je Apple TV op 50hz staat. Dus heb hem maar op 59.94hz gezet, zodat mijn Sony A80J het netjes kan 3:2 pulldownen naar de juiste framerate en de microstutters weg zijn.
Hoop dat ze wel snel 5.1 en 4K/DV/DA toevoegen, maar ook bij HBO en D+ hadden ze in het begin geen 4K/DV/DA, dat kwam op een later moment.
Bij HBO ondertussen nog steeds enkel films en GoT die met DV/DA erop staan. Praktisch alle 1080p content op HBO is nog steeds PAL/25fps.
Netflix heeft nog steeds het grootste aanbod in 4K/DV/DA content en app die stabiel werkt op praktisch alles met juiste framerates en consistente kwaliteit. Prime app is na jaren nog steeds een drama.
[ Voor 23% gewijzigd door BiG-GuY op 31-10-2022 21:01 ]
Ik vind die hearing impaired ook prima, alleen jammer dat die na 1 dag verdwenen was bij Penny Dreadful. Nederlandse ondertiteling trek ik echt niet 😐BiG-GuY schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:48:
Gebruik het zelf op de AppleTV 4K (2021). Eerste wat opviel was inderdaad enkel stereo audio bij meeste media. Sonic 2 is wel DD+5.1.
De Engelse ondertiteling lijkt de officiële hearing impaired ondertiteling te zijn, inclusief positie in beeld zoals ook op Blu-ray vaak aanwezig is. De ondertiteling stijl wordt netjes uit het OS gelezen en ziet er verder goed uit.
Kijken altijd al met EN ondertiteling, dus de slechte NL ondertiteling boeit me niet.
Hoop dat ze wel snel 5.1 en 4K/DV/DA toevoegen, maar ook bij HBO en D+ hadden ze in het begin geen 4K/DV/DA, dat kwam op een later moment. Bij HBO ondertussen nog steeds enkel films en GoT die met DV/DA erop staan.
Netflix heeft nog steeds het grootste aanbod in 4K/DV/DA content en app die stabiel werkt op praktisch alles. Prime app is na jaren nog steeds een drama.

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Hopen dat Yellowstone vanaf de veertiende in goede kwaliteit komt.
Je zou verwachten dat ze hier beter op hadden voorbereid. In de webbrowser ontbreken ook alle normale sneltoetsen, bijvoorbeeld om de video te pauzeren.dfbt schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 07:55:
op mijn 2021 ''oude' Samsung tv staat de app helaas nog niet. ik had dit wel verwacht, het betekend nu streamen van telefoon naar tv waarbij er soms kleine storingen/haperingen voorkomen. Internet is echt het probleem niet. Wel met de korting het abonnement genomen, maar mocht dit niet snel opgelost worden of binnenkort een app te vinden zijn, dan laat ik dit heel snel vallen.
De app voor de Apple Tv mist belangrijke koppelingen met de instellingen van de Apple Tv, zo worden de instellingen voor ondertiteling niet overgenomen / gebruikt door de SST app, en ook frame rate matching herkent de app niet.
In tegenstelling tot alle andere diensten waar ik een abonnement op heb, die dit direct vanaf de start gewoon goed op orde hadden.
Ik heb het schokkerige beeld nu redelijk opgelost door de Apple Tv in te stellen op 60Hz (i.p.v. 50Hz). Ik zeg bewust 'redelijk' omdat het beeld nog niet helemaal zuiver is bij bewegen van beeld, en nog steeds ietwat onrustig toont met snelle bewegingen (maar wellicht ligt dit ook aan mijn inmiddels erg oude plasma).
Verder kwam ik dit nog tegen op de SkyShowtime Facebook pagina: https://fb.watch/gxN0wu0lXd/
Nieuwe content voor november... driekwart van wat op deze lijst staat, staat er al op sinds de launch

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Momenteel alleen talen van landen waar SST beschikbaar is + Engels. Lijkt me heel sterk dat ze ooit talen als Chinees gaan ondersteunen aangezien het een JV is specifiek voor Europa.TryPleX schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:25:
Is er iemand die het al heeft die mij kan bevestigen wat voor ondertiteling er beschikbaar is? Ik ben voornamelijk op zoek naar Chinese (simplified/manderijn) ondertitels. Netflix en Disney doen dit bijvoorbeeld wel maar HBO Max weer niet. Hoe zit het met Sky?
Zelfde bij episode 3
4 heeft wel weer Nederlands, maar 5 weer niet.
Ben ik de enige met dit probleem?
En ja ik weet het Nederlandse ondertiteling
De letters zijn te groot en vallen daardoor over elkaar heen als er twee regels zijn.
Nvidia Shield, dus aanpassen in profiel werkt niet, de Shield zelf heeft geen instelling verder zover ik zie.
Heb toch maar een abonnement genomen voor de introductieprijs, tot nu toe alleen interesse in Yellowstone. Wil ik dan best voor betalen. De kwaliteit van S4 is goed te doen verder, geen 4K helaas maar dat kan veranderen. Ondertitels gebruik ik alleen EN dus geen last van de vertalingen gelukkig.
Eens een kans geven.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
I don't have dreams, I have goals!!
Op de webpagina inloggen en dan kun je de instelling van de ondertiteling aanpassen.Klippy schreef op woensdag 2 november 2022 @ 23:27:
Ook hier een ondertiteling vraag, heb mijn probleem nog niet echt gezien.
De letters zijn te groot en vallen daardoor over elkaar heen als er twee regels zijn.
Nvidia Shield, dus aanpassen in profiel werkt niet, de Shield zelf heeft geen instelling verder zover ik zie.
En vanop die webpagina:The Real Gunnar schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:08:
[...]
Op de webpagina inloggen en dan kun je de instelling van de ondertiteling aanpassen.
En dat zijn allemaal non-android apparaten. Iemand tips hoe dat op een android-TV apparaat te doen? Sony TV / Nvidia Shield / Chromecast met Google TV?Opmerking: ondertitels die op internet zijn ingesteld, worden alleen toegepast op de volgende apparaten: LG, Vizio, Xbox One, Playstation en als je kijkt via internet. Alle andere ondertitels kunnen worden beheerd via de instellingen van de apparaten.
[ Voor 13% gewijzigd door Not_Disclosed op 03-11-2022 13:30 ]
A life lived in fear is a life half lived
Op Nvidia Shield TV kun je de ondertitelinstellingen vinden onder Instellingen > Apparaatvoorkeuren> Toegankelijkheid > Ondertiteling.Not_Disclosed schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:28:
[...]
En vanop die webpagina:
[...]
En dat zijn allemaal non-android apparaten. Iemand tips hoe dat op een android-TV apparaat te doen? Sony TV / Nvidia Shield / Chromecast met Google TV?
Ik dacht dat ik voor Disney+ daar de (zwarte achtergrond van) ondertiteling moest aanpassen, maar ik weet niet of dit ook voor SkyShowtime werkt.
@Klippy
Die aan zetten maakt ook geen verschil.
Zal nog eens testen of het bij andere series ook speelt.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Awesome, op Android TV werkt het aanpassen inderdaad.MartijnS72 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:05:
[...]
Op Nvidia Shield TV kun je de ondertitelinstellingen vinden onder Instellingen > Apparaatvoorkeuren> Toegankelijkheid > Ondertiteling.
Als je de opmaak van de ondertiteling wijzigt, hoeft die optie "Weergeven" volgens mij niet aan om apps van de gewijzigde instellingen gebruik te laten maken. Ik dacht dat hier die optie ook gewoon uit staat; waarschijnlijk hoeft die alleen aan als je ook daadwerkelijk toegankelijkheidsopties op systeemniveau wil gebruiken.Klippy schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:35:
@MartijnS72 Dat had ik al getest maar onder Toegankelijkheid > Ondertiteling staat optie "Weergeven" uit.
Die aan zetten maakt ook geen verschil.
Zal nog eens testen of het bij andere series ook speelt.
Op de Xbox kun je bijvoorbeeld op een vergelijkbare manier het uiterlijk van de ondertiteling aanpassen bij de systeeminstellingen, maar ook dan moet de weergave van de ondertiteling in de systeeminstellingen juist uit blijven. Pas in de apps zelf schakel je ondertitelweergave in.
Wat ook nog zou kunnen: ik weet dat op de Xbox een van de lettertype- en/of schaduw-opties niet wordt begrepen door de apps. Misschien dat op de Shield een zelfde probleem bestaat?
[ Voor 8% gewijzigd door MartijnS72 op 04-11-2022 00:32 ]
Met dit soort nieuws begin ik me wel af te vragen wat het nut van SST is als je je eigen meuk alsnog verkoopt aan een derde partij. Is ook bepaald geen afdankertje maar een high-profile serie.
Universal doet dit ook al met bepaalde content op Viaplay.
[ Voor 7% gewijzigd door Frank op 04-11-2022 08:16 ]
IMDB: The Continental (TV Mini Series 2023– ) - Company credits
Wikipedia: John Wick
Peacock heeft de streamingrechten voor de VS gekocht. That's all.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
oh dat heb ik gemist. Logisch in dit gevalArthurMorgan schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:22:
Dat is een lionsgate product.
IMDB: The Continental (TV Mini Series 2023– ) - Company credits
Wikipedia: John Wick
Peacock heeft de streamingrechten voor de VS gekocht. That's all.
In bv dit voorbeeld kunnen ze de rechten aan Amazon voorkomen die het dan vermoed ik voor heel Europa willen hebben in een exclusieve deal. Houdt SST het "zelf" dan kunnen ze het echter maar in 5? landen aanbieden. Dus in licentie geven aan Amazon die daar vele miljoenen voor zullen betalen neem ik aan zal dan veel meer opleveren dan de inkomsten uit de abonnementen in die 5 landen. Als SST groter wordt en wel beschikbaar is in een groot deel van Europa zal zo'n afweging hopelijk wel meer verschuiven naar "zelf aanbieden" omdat die klanten dan hopelijk meer opbrengen dan het in licentie geven.
Ik vond dat ook echt een domper. Heb je zulke mooie content en dan zend je het uit in stereomvz schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:59:
[...]
Heel veel content is idd niet eens in 5.1 surround.. is toch een domper als je een mooie film start en dan prologic 2 moet gebruiken omdat de soundtrack stereo is.
Sonic en jurassic park die ik testte waren dan wel weer surround.

Met de Shield app ondertitels van het formaat dat Stevie Wonder ze nog kan lezen en dwars door het beeld.
Dramatisch slecht geluid en inderdaad een aanbod waar geen touw aan vast te knopen is.
Uit principe gelijk weer opgezegd en mijn 3,49 teruggevraagd en gekregen.
Ik probeer het over een half jaartje of zo wel weer eens.
Dan weer tegen volle prijs... Of je moet maar paar maanden per jaar lid willen zijn.OcmerK schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 17:46:
Volgens mij echt de slechtste release van een nieuwe streamingdienst ooit.
Met de Shield app ondertitels van het formaat dat Stevie Wonder ze nog kan lezen en dwars door het beeld.
Dramatisch slecht geluid en inderdaad een aanbod waar geen touw aan vast te knopen is.
Uit principe gelijk weer opgezegd en mijn 3,49 teruggevraagd en gekregen.
Ik probeer het over een half jaartje of zo wel weer eens.
I don't have dreams, I have goals!!
Ik snap echt werkelijk geen moer van het beleid van Sky Showtime..... Alsof er iemand elke dag random een paar knoppen indrukt om te bepalen wat er te zien is en wat niet.
Als ze op deze manier doorgaan, zijn ze het gros van de nieuwe leden voor December alweer kwijt.
Inderdaad: al dit soort ervaringen maakt dat ik zelfs geen zin heb om een proefabonnement te nemen. Vreemde acties van skyshowtime…AcidBurn schreef op zondag 6 november 2022 @ 14:37:
What the fucking hell? Chicago Fire is er weer af. Sterker nog, 1/3de van wat ik in mijn persoonlijke lijst had gezet is eruit.
Ik snap echt werkelijk geen moer van het beleid van Sky Showtime..... Alsof er iemand elke dag random een paar knoppen indrukt om te bepalen wat er te zien is en wat niet.
Als ze op deze manier doorgaan, zijn ze het gros van de nieuwe leden voor December alweer kwijt.
1. Download downloader via de appstore van de firestick.
2. Download X-plore File Manager ook via de appstore van de firestick.
3. Open downloader en toets in het url veld de volgende link
bit.ly/skystpt,
4. je krijgt de skyshowtime zip te zien, scroll naar onder en klik op pijltje onder Download.
5. zip bestand wordt nu gedownload naar de map downloader op je Firestik
6. Open de app X file explorer en browse naar de map downloader, daar staat een bestand , (vermoedelijk heet deze download.zip)
Aanklikken en laten installeren,
(Het bestand .zip zal openen en selecteer dan op de naam installer, thats it, want de app wordt geinstalleerd en het app icoontje van Skyshowtime verschijnt in je apps overzicht.
Opstarten, inloggen met je account/password en kijken maar.
btw, dit is de enige manier om de Skyshowtime app goed werkende op de Firestick te krijgen, tenminste voor zover ik weet.
charleyr
Ik kijk alleen met Engelse ondertiteling.Gloriam schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:56:
Ligt het aan mij, of heeft geen enkele serie engelse ondertiteling, maar wel 6-7 andere talen?
Frasier en Elementary.
Check eens de instellingen van de bron (tv of player)
Frasier heeft inderdaad engelse ondertiteling en Halo ook, maar dan ga ik Law & Order kijken, die heeft het weer niet. Grappig genoeg wel een boel andere talen.Marcel Br schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:09:
[...]
Ik kijk alleen met Engelse ondertiteling.
Frasier en Elementary.
Check eens de instellingen van de bron (tv of player)
Beetje irritant dat bij engelse ondertiteling bij Halo wanneer de covenant praat, je niet ziet wat ze zeggen, maar generieke 'alien is speaking', enigste optie om te begrijpen wat ze zeggen is de nederlandse ondertiteling aan te zetten.

Het klopt als je de bios release dates pakt van die 2 films. Maar of dat in de toekomst ook zo lang gaat duren is de vraag. Launch periodes van streamers zijn altijd een beetje raar omdat ze een hele lading backcatalog hebben die ze graag verspreid willen uitbrengen om de illusie van nieuwe content te geven. Mijn hoop is dat we over een half jaartje op een punt zitten dat nieuwere releases gewoon in lijn met de industrie standaard worden uitgebracht.LordLynx schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:45:
Las vandaag dat ze nieuwe bioscoopreleases pas na 7-8 maanden op SkyShowtime gaan zetten, dat is toch ook niet meer van deze tijd? Ik zat te denken om een abo te nemen maar in dat artikel stond ook dat Top Gun: Maverick en Jurassic World Dominion er nog helemaal niet op staan, klopt dit? Ik kreeg bij het zien van de reclames namelijk het idee dat deze er al wel waren.......
[ Voor 25% gewijzigd door Frank op 08-11-2022 11:52 ]
Dit is tot nu toe de enige website die de dagelijks bijgekomen nieuwe content bijhoudt van SkyShowtime.
Justwatch doet het nog steeds niet, en op bepaalde blogs zie ik SST ook nog steeds niet verschijnen.
Tot nu toe komt er vrijwel dagelijks nieuwe content bij, dus zeker interessant om deze link in de gaten te houden.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
[ Voor 23% gewijzigd door Patrick_ op 08-11-2022 13:00 ]
Op de site ook verder geen beloften over kwaliteit (geluid, beeld).
[ Voor 25% gewijzigd door Rallye op 08-11-2022 13:33 ]
[ Voor 99% gewijzigd door TexMex op 08-11-2022 13:54 ]
Ze doen ook niets met Twitter (hulde), als je updates wil dan moet je op hun YouTube of IG subben.Rallye schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:31:
Mij valt wel de volkomen stilte van SkyShowtime (NL) op. Eén tweet, nog voor de introductie? Bijzonder.
Op de site ook verder geen beloften over kwaliteit (geluid, beeld).
aflevering 1&2 van star trek strange new worlds hebben engelse ondertiteling, aflevering 3 niet...Gloriam schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:26:
[...]
Frasier heeft inderdaad engelse ondertiteling en Halo ook, maar dan ga ik Law & Order kijken, die heeft het weer niet. Grappig genoeg wel een boel andere talen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Met andere streamingsdiensten lopen de ondertitels wel goed.
[ Voor 45% gewijzigd door Snake_Eye op 12-11-2022 01:03 ]
Your Friendly Neighborhood Moderator
Maar ik wil nu gaan kijken en zegt het systeem dat ik geen aktief abonnement heb...
Is dit een bekend probleem?
Solved, werkt nu.
[ Voor 6% gewijzigd door Tijgert op 14-11-2022 17:05 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Nee, herken ik niet. Heb je al contact gezocht met hun klantenservice?Tijgert schreef op zondag 13 november 2022 @ 19:34:
Ik heb mij gisteren aangemeld en via iDeal 3,49 betaald. Alles in kannen en kruiken denk je.
Maar ik wil nu gaan kijken en zegt het systeem dat ik geen aktief abonnement heb...
Is dit een bekend probleem?
Ja, kreeg een chatbot die me vertelde dat er een bekend probleem is met iDeal betalingen.adjep07 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:37:
[...]
Nee, herken ik niet. Heb je al contact gezocht met hun klantenservice?
Ik vroeg om het te escaleren en dat deed de bot ook, maarja.. had liever dat dit een gekend probleem was.
To be continued...
(verassend realistische chatbot overigens)
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Tomorrow is not today!
[ Voor 22% gewijzigd door Frank op 14-11-2022 13:06 ]
Vanavond om 18.00 volgens de mail die ik dit weekend kreeg.Sydney08 schreef op maandag 14 november 2022 @ 12:33:
Ik dacht dat Yellowstone seizoen 5 er nu wel op zou staan. In ieder geval aflevering 1. Maar helaas nog niet. Wanneer zal deze komen? Hij is al wel beschikbaar via andere kanalen
Geen idee of het hele seizoen er dan op wordt gezet of een aflevering per week.
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Blijkbaar pas in december alsdus de press release van 7 novemberbaco101 schreef op zondag 13 november 2022 @ 13:45:
Weet iemand of we hier tulsa king krijgen, die vanaf vandaag in de VS te zien op paramount+

Overigens staat 1923, de 2e prequel van Yellowstone, ook gepland voor januari. In de VS begint die al op 18 december.

[ Voor 33% gewijzigd door Frank op 15-11-2022 11:48 ]
Ze geven zelfs geen datum alleen december, ze zullen toch wel weten wanneer ze iets releasen. Ik vind het maar onprofessioneel overkomen allemaal.Frank schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:42:
[...]
Blijkbaar pas in december alsdus de press release van 7 november
Overigens staat 1923, de 2e prequel van Yellowstone, ook gepland voor januari. In de VS begint die al op 18 december.Vertraging lijkt dus de norm te gaan worden. Erg jammer.
Had graag meer willen betalen bij PrimeVideo voor deze content, al paar jaar in gebruik en geeft mij vrijwel nooit problemen en hebben dingen vrijwel altijd op orde als iets is toegevoegd. (Daarbij is die X-Ray feature toch erg leuk meegenomen, zeker als het goed is geïmplementeerd op basis van wie op het scherm is)
Als iemand een betere manier weet om op Windows en macOS naar deze dienst te kijken (gebruik nu Edge/Safari) hoor ik het graag!
[ Voor 8% gewijzigd door Gloriam op 15-11-2022 20:27 ]
Beeld is niet slecht trouwens.
[ Voor 32% gewijzigd door Rallye op 15-11-2022 22:22 ]
Abbo afgesloten, ik kijk graag legaal. Maar wat valt het geluid tegen. Ook de App is nog niks. Ik kan geen Engels selecteren terwijl ik normaliter alles in Engels heb staan, ook ondertitels.Rallye schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 20:37:
Yellowstone in stereo…….. zucht.
Beeld is niet slecht trouwens.
Ik blijf zeker betalen, ze zijn net gestart tenslotte, althans betaal netjes mijn abbo maar vanwege kwaliteit wijk ik nog even uit naar alternatieve bronnen (4K 5.1 maakt deze serie zo veel mooier).
Ben een flinke fan van Yellowstone en Star Trek en dan moet ik wel een abbo betalen om de series te ondersteunen.
Ik heb de serie gekeken op m’n tv via een Apple TV. Geen haperingen.Salvatron schreef op donderdag 17 november 2022 @ 16:37:
ik zie bij star trek strange new worlds dat het beeld geregeld hapert op mijn monitor, dat wil zeggen dat het niet vloeiend gaat. Dit met een chromecast met google TV. Nog meer mensen die dit opvalt?
- Prime voor de goede eigen producties en inkoop van Paramount/Universal
- Disney voor Disney en Fox
- HBO/Discovery voor Warner
- Netflix voor de goede eigen producties en inkoop van series en films
Kan de fan van Nederlandse producties ook nog videoland nemen (waarin KIJK ergens volgend jaar wordt opgenomen)
consolideren kan geen kwaad en falende diensten zoals viaplay en SST geven mijn inziens ook aan dat dit een cowboy landschap is waarin snelle goedgebekte jongens geld weten los te krijgen en denken dat ze het ook wel kunnen.
een tv gebruikt misschien interpolatie waardoor de haperingen niet opvallen, omdat de tv er beelden bij verzint als er haperingen zijn in de stream.beck schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 08:27:
[...]
Ik heb de serie gekeken op m’n tv via een Apple TV. Geen haperingen.
De haperingen zijn dan echt korte freezes van het beeld. Zodra het weer normaal speelt is het beeld gewoon vloeiend, mede dankzij motionflow. Maar die korte onderbrekingen zijn niet op te lossen door motionflow, oftewel interpolatie van frames.
[ Voor 6% gewijzigd door tiguan op 18-11-2022 11:11 ]
Je kunt ook hier kijken, die data komt ook direct uit de SST API: https://www.filmvandaag.n...yshowtime/volledig-aanbodJorgen schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 10:28:
Voor wie wil weten wat er te zien is Jorgen in "SkyShowtime Nederland (vanaf 25 oktober 2022)"
Hoezo? Het brengt gewoon weer andere content, die mensen ook interessant kunnen vinden. Ik ben bijvoorbeeld heel blij dat ik Halo kan kijkenTruus32 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:16:
Ik heb er persoonlijk toch wel mijn bedenkingen bij wat nou de toegevoegde waarde is voor NOG een streaming dienst in NL...
Wees blij, in de VS zijn dit 3-4 streaming diensten lol.Truus32 schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 18:16:
Ik heb er persoonlijk toch wel mijn bedenkingen bij wat nou de toegevoegde waarde is voor NOG een streaming dienst in NL...
Minder dan 3,50 per maand voor een hele berg spul is gewoon een goede deal, en het houdt de rest (hopelijk) eerlijk (lees: niet zichzelf uit de markt willen prijzen).
Dat de geluidskwaliteit nu (nog) tegen valt is jammer, maar als elke klager hier dit gewoon meldt bij SkyShowtime en niet enkel hier schrijft is de kans groter dat er iets aan gedaan gaat worden.
En mocht ik me ergens te veel aan storen dan kan ik het nog altijd downloaden, wat dan weer mag want ik heb er al voor betaald.
Zo werkt het niet. Een film in 4k HDR met Dolby Atmos downloaden omdat je streamdienst alleen een 720p versie aanbiedt is natuurlijk nog steeds niet legaal.Tijgert schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:25:
En mocht ik me ergens te veel aan storen dan kan ik het nog altijd downloaden, wat dan weer mag want ik heb er al voor betaald.

Soort van plausible deniabilityIke. schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 22:40:
[...]
Zo werkt het niet. Een film in 4k HDR met Dolby Atmos downloaden omdat je streamdienst alleen een 720p versie aanbiedt is natuurlijk nog steeds niet legaal.
Dit is iets waar alleen SkyShowtime wat aan kan doen, is een bekend probleem (staat ook vermeld op de support site van ze).huizewaaldrecht schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 14:41:
Bij sommige films, bijvoorbeeld Apollo 13; komt de ondertiteling boven in beeld. Boventiteling. Ik zie geen mogelijkheid om dit aan te passen naar onder in beeld. Weet iemand een oplossing.
Ik verwacht van ssn hetzelfde.
Beneden een samsung tv. Boven een oudere tv met ps4 voor een streamingdienst. 🙄
Mijn televisie daarentegen geeft grote problemen. Het is namelijk zo dat wanneer de app actief in het geheugen is, deze voor haperingen binnen de andere apps (hbo, Netflix) zorgt. Daarnaast is het gewoon kijken naar kabel televisie bijna onmogelijk. Er komt dan, vrijwel elke paar minuten een kort bevriezing in beeld met een hoge pieptoon.
Zijn er tweakers met soortgelijke ervaringen?
Sjaak de Beer escort-service, mag ik uw bestelling alstublieft?
Hier niet, maar ik zou de app eens helemaal verwijderen en weer opnieuw installeren.SjaakDeBeer schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:34:
Ik kijk nu al sinds de introductie in Nederland naar SkyShowTime op een tweetal apparaten, namelijk mijn telefoon (iPhone Xs) en tv (Philips 43PUS6703). Op mijn telefoon werkt de dienst op zich prima op het niet synchroon lopen van de ondertiteling of ontbreken van de ondertiteling na.
Mijn televisie daarentegen geeft grote problemen. Het is namelijk zo dat wanneer de app actief in het geheugen is, deze voor haperingen binnen de andere apps (hbo, Netflix) zorgt. Daarnaast is het gewoon kijken naar kabel televisie bijna onmogelijk. Er komt dan, vrijwel elke paar minuten een kort bevriezing in beeld met een hoge pieptoon.
Tomorrow is not today!
Nee hier niet. Het lijkt er op dat de app in de achtergrond blijft doorlopen. Dat vreet resources van je tv die vaak net toereikend zijn. Probeer de app te hard af te sluiten als je m niet meer gebruikt.SjaakDeBeer schreef op maandag 21 november 2022 @ 21:34:
Ik kijk nu al sinds de introductie in Nederland naar SkyShowTime op een tweetal apparaten, namelijk mijn telefoon (iPhone Xs) en tv (Philips 43PUS6703). Op mijn telefoon werkt de dienst op zich prima op het niet synchroon lopen van de ondertiteling of ontbreken van de ondertiteling na.
I am the great Cornholio!
Ik heb me destijds meteen aangemeld, want StarTrek, voor de 6,99 per maand. Nu hebben ze de 3,49 aanbieding en was ik aan het balen. Via via op de volgende site terecht gekomen:
https://www.skyshowtime.c...half-price-for-life-offer
En daar lees ik:
Maar in hun actievoorwaarden:Wat nou als ik me al heb aangemeld via de SkyShowtime-app en al aan de gratis proefperiode ben begonnen?
Je kunt nog steeds profiteren van onze levenslange korting van 50% op je SkyShowtime-abonnement. Dit doe je als volgt:
Log in op je bestaande SkyShowtime-account.
Klik in 'Abonnementen en betalingen' op de knop 'Abonnement opzeggen'. Hierna kom je terecht op het platform waar je je abonnement hebt gekocht (bijv. de Apps Store) en daar kun je bevestigen dat je je gratis proefperiode van 7 dagen wilt annuleren. Je kunt geen content meer streamen met dit account.
Ga vervolgens naar skyshowtime.com en klik op 'Nu registreren'.
Maak een gloednieuw SkyShowtime-account aan met een ander e-mailadres dan het eerder gebruikte e-mailadres.
De levenslange korting van 50% wordt automatisch toegepast op je nieuwe SkyShowtime-account.
In hun voorwaarden staat:
https://www.skyshowtime.com/nl/terms/offers
Dat vind ik verwarrend en eerlijk gezegd een beetje knullig, zouden ze zo desperate zijn om marktaandeel te krijgen?Geschiktheid
Om in aanmerking te komen voor de Promotionele Aanbieding ‘Halve prijs voor het leven’:
• mag u in het verleden geen SkyShowtime-abonnement hebben gehad (hetzij rechtstreeks bij ons, hetzij via een derde aanbieder);
Daarnaast weet iemand of en wanneer er "dolby vision" en/of 4K content beschikbaar komt in NL? Als ik de aflevering uit de grote cloudbackup "restore" is dit wel aanwezig.
- Spes consilium non est -
Dat gold alleen als nieuwe klant. Als je eerst de 7 dagen trial gebruikt heb en dan alsnog een abonnement afsluiten heb je volgens mij geen recht op de korting (overigens kan ik er niet uit opmaken of dat hier aan de orde is).Marcel Br schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 13:56:
Ik dacht dat de halve prijs vanaf de eerste dag was dat ze in NL begonnen?
Ontkom je natuurlijk aan door een nieuw abbo met ander email adres af te sluiten.RobertMe schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 14:35:
[...]
Dat gold alleen als nieuwe klant. Als je eerst de 7 dagen trial gebruikt heb en dan alsnog een abonnement afsluiten heb je volgens mij geen recht op de korting (overigens kan ik er niet uit opmaken of dat hier aan de orde is).
Beetje jammer alleen dat dat begint bij S03E01
Daar heb ik toch ZO'N hekel aan, dat het begin van een serie mist
zoekt maar weer naar andere bronnen
Pioneer KRP-600A | Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91
Je moet wel afsluiten via skyshowtime.com en niet via de appstores.mvdveek schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:08:
Tot wanneer geldt die korting? Wil abbo afsluiten, maar zie alleen maar 6,99. Op de frontpage staat de actie nog wel
Quote van op: https://www.skyshowtime.com/nl/checkout?voucher[]=NLHPFL2022
De halve prijs voor het leven aanbieding is alleen beschikbaar voor nieuwe abonnees. De aanbieding is alleen beschikbaar via SkyShowtime.com. Deze aanbieding is geldig tot 06/12/2022. In plaats van de standaard maandelijkse prijs, wordt elke maand €3.49 in rekening gebracht of (als de standaardprijzen veranderen) de prijs die elke maand 50% van de dan geldende standaard maandelijkse SkyShowtime-abonnementsprijs is, totdat het abonnement door u wordt opgezegd. Door u te abonneren op SkyShowtime gaat u akkoord met de promotievoorwaarden. De maandelijkse prijs kan wijzigen met een aanzeg termijn van 30 dagen. U kunt opzeggen om toekomstige betalingen te stoppen vóór de volgende betalingsdatum in uw Account. Door u te abonneren, gaat u akkoord met de Gebruiksvoorwaarden van SkyShowtime en stemt u ermee in dat SkyShowtime u onmiddellijk toegang biedt tot de digitale inhoud van SkyShowtime. U erkent dat u uw recht verliest om het contract binnen de eerste 14 dagen te herroepen en een terugbetaling te ontvangen.
A life lived in fear is a life half lived
Had hem gewoon via de browser. Wel op de telefoonNot_Disclosed schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:18:
[...]
Je moet wel afsluiten via skyshowtime.com en niet via de appstores.
Quote van op: https://www.skyshowtime.com/nl/checkout?voucher[]=NLHPFL2022
[...]
Pioneer KRP-600A | Velodyne DD-15 | B&W CM9 | B&W CMCentre2 | B&W CM5 | Rotel RSP-1570 | Rotel RMB-1575 | Pioneer BDP-LX91
Tenminste dat dacht ik.
Waar de meeste streamingsites nog wel 720 of tenminste SD laten zien op Linux, doet SkyShowtime het onder Linux gewoonweg niet en wordt je verwezen naar de Faq.
Gelukkig dualboot, maar zou blij zijn dat binnenkort ook Linux aan de DRM eisen kan voldoen. Daarover is overigens ook een hele discussie te voeren (de zin en onzin van DRM), maar dat is een heel ander topic.
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC