Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:25

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Lennnn schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 16:06:
Weet iemand of het Nickelodeon aanbod (bv Paw Patrol film) er met Nederlandse audio op staat?
Flitskikker schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:47:
[...]

Films:
PAW Patrol (2018)
PAW Patrol (2019)
Paw Patrol: De Film (2021)
PAW Patrol: Pilotenpups schieten te hulp (2020)

Serie:
PAW Patrol - 8 seizoenen
Jorgen schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 00:01:
Voor wie nog meer wil weten wat er op SkyShowtime staat, kwam ik op Reddit dit document tegen. Ik weet niet hoe betrouwbaar het is, maar wie weet heeft iemand er wat aan. https://docs.google.com/s...wf2pb_LYo_PUKlz_/pubhtml#

Volgens de reddit-gebruiker in kwestie is de informatie afkomstig uit de API.

Voor de betreffende forumposts zie:

Openingpost vh topic https://www.reddit.com/r/...alog_without_subscribing/
Post met betreffende document: https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Uitleg vd herkomst: https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennnn
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 13:53
Daar is toch niet gezegd dat het ook Nederlandse audio bevat?

Bij HBO viel dat in het begin enorm tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-06 22:44
Vortigen schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:01:
[...]

Ugh...dat is jammer :(
Top Gun valt dan nog enigszins mee...
Ze sporen daar niet. In de US, op Peacock verscheen Dominion op 2 september (en als het goed is in 4K). Top Gun Maverick verschijnt op 22 december op Paramount+.

Zeker Universal heeft een release window van 45 dagen tot 84 dagen schijnt (dus voordat een film op een streaming aanbieder te zien is).

Dominion in de US is niet exclusief op Peacock. Gaat ook nog naar Amazon voor 10 maanden, om weer bij Peacock terug te komen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Afwezig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 20:36
Lennnn schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:10:
[...]

Ik kan bevestigen dat Paw Patrol series in ieder geval inclusief seizoen 8 Nederlandse audio bevatten. De films heb ik nog niet aan gezet.

Edit; ik heb nog even gekeken, de films ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Afwezig op 26-10-2022 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Lennnn schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:10:
[...]

Klopt maar zo kan je in elk geval het Nederlandse aanbod checken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:29
Er gebeurd wel veel met het aanbod. Bijvoorbeeld met de serie Chicago Med:
  • Gisteren bij het abonneren volledige seizoen 1 t/m 5
  • Vanochtend in ieder seizoen enkele willekeurige afleveringen (max 3 per seizoen)
  • Atm Chicago Med helemaal niet meer te vinden
Even de komende dagen aankijken wat er allemaal nog weggaat of bijkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoianddoei schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:33:
Er gebeurd wel veel met het aanbod. Bijvoorbeeld met de serie Chicago Med:
  • Gisteren bij het abonneren volledige seizoen 1 t/m 5
  • Vanochtend in ieder seizoen enkele willekeurige afleveringen (max 3 per seizoen)
  • Atm Chicago Med helemaal niet meer te vinden
Even de komende dagen aankijken wat er allemaal nog weggaat of bijkomt..
Wat raar allemaal. Lijkt me toch dat dit allemaal niet nodig is als je al maanden weet dat je vandaag klaar moet zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AcidBurn
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-06 20:14
Vreemd dat alleen de eerste 5 seizoenen van Chicago Fire en PD op Sky staan terwijl Peacock van NBC is en ze dus alle rechten hebben. (Chicago Fire is met het elfde seizoen bezig, en PD met het tiende).
Dat Med er helemaal niet (meer) opstaat is dan wel heel vreemd te noemen ja. De One-Chicago franchise bestaat toch echt uit 3 series.

Weet iemand of het mogelijk is om de taal instellingen aan te passen?
Ik heb even een snelle blik geworpen, maar kon niet direct iets vinden om dat aan te passen.
Lees liever Engels dan Nederlands. Zowel bij site opties, serie/film beschrijvingen, als bij ondertiteling.

@HaterFrame Ik vind dit aanbod nog best goed vergeleken met dat van HBO.
Nou zal dat ongetwijfeld smaak afhankelijk zijn, maar daar was ik echt heel snel uitgekeken.

[ Voor 41% gewijzigd door AcidBurn op 26-10-2022 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:14

HaterFrame

Well... Poo came out!

Vind het aanbod wat karig, maar vanavond toch Children of men waar ik toevallig tegenaan liep maar weer eens aangezet. Blijft een topfilm, zo mooi in beeld gebracht! :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zojuist ook aangemeld bij deze streamingsdienst met 50% korting. Leuk om de Jurassic Park films weer eens te kijken en Star Trek binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salvatron
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Salvatron

Dispereert niet

op linux doet skyshowtime het niet:

"Er ging iets mis

Je Linux-instellingen worden niet ondersteund. Bekijk de ondersteunde apparaten in ons Helpcentrum (6007)."

Maar disney, prime en hbomax doen het wel op linux...

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-06 09:37
Twin Peaks 💪💪

De aanbieding geldt tot 6 december. Ook heb je er geen recht op als je ooit al een een abonnement hebt gehad of gebruikt hebt gemaakt van een andere aanbieding(7 dagen gratis of een actiecode) volgens de voorwaarden.

Ik wacht in ieder geval tot sinterklaas, dan zijn de meeste bugs wel opgelost verwacht ik. Net als bij Hbomax.

[ Voor 96% gewijzigd door Bongoarnhem op 27-10-2022 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Royeboi schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:37:
Heeft iemand al een Android TV / Google TV versie gevonden die je kunt installeren op de Fire Stick?
Iemand dit al gelukt?

Volgens de Google play store is "1.8.7-SkyShowtime-Google-AndroidTV-Default-Prod" de laatste versie (voor AndroidTV), maar die (apk) kan ik slechts bij 1 site vinden (waar ik verder nog nooit van heb gehoord.

Aan de andere kant: wellicht wat geduld hebben (kijk toch nog even kat uit de boom voordat ik abo afsluit), staat ie binnenkort op apkmirror (of zelfs in de Amazon store).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Nu online
Hoe lang duurt het voordat Sky de betaling verwerkt? Ik heb vanochtend een abbo afgesloten met de 50%korting via Ideal, maar nu zie ik dat ik als ik inlog dat ik een abbo moet afsluiten wat ik dus al gedaan heb. Dit is nu een uur geleden... |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
HBO Max had met lancering ook al gezeik met iDeal na de eerste paar uur wat uiteindelijk dagen duurde. Lijkt een patroon te worden :+

[ Voor 12% gewijzigd door Frank op 27-10-2022 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 15:53
Gewoon je bankrekening koppelen aan PayPal. :Y) Zowel HBO Max als SkyShowtime heb ik zo zonder enige problemen afgesloten.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-06 20:37
ik zie op voor de nvidia shield nu wel een app staan voor SST.
Dacht dat ze de shield vooralsnog niet gingen ondersteunen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
LaFleche schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 11:39:
ik zie op voor de nvidia shield nu wel een app staan voor SST.
Dacht dat ze de shield vooralsnog niet gingen ondersteunen?
Nvidia Shield draait Android TV, en daar is de app gewoon voor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PVDK007
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22-02 06:05
KillerBee schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:53:

Verder, en dit vind ik toch wel het meest vervelende, last van micro-stutters, dit terwijl beide Apple Tv instellingen t.b.v. frame rate matching enabled zijn. Ook hier met geen enkele andere dienst last van, dit is voor mij de eerste keer dat ik hier tegenaan loop.

Kortom: SST heeft best wel wat kinderziektes.
Klopt het dat alles in stereo uitgezonden wordt?

Ik heb de Apple TV 4k gen 1 en bij mij switcht hij ook niet naar een aangepaste framerate.

Als hij in 5.1 of Atmos uitzend, dan ben ik net zoals bij HBO Max tevreden maar stereo is echt een dealbreaker bij mij. Daardoor laat ik Videoland ook links liggen. Van dat geld koop ik liever de fysieke blu-ray :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PVDK007
AcidBurn schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 23:24:
Vreemd dat alleen de eerste 5 seizoenen van Chicago Fire en PD op Sky staan terwijl Peacock van NBC is en ze dus alle rechten hebben. (Chicago Fire is met het elfde seizoen bezig, en PD met het tiende).
Dat Med er helemaal niet (meer) opstaat is dan wel heel vreemd te noemen ja. De One-Chicago franchise bestaat toch echt uit 3 series.
Ook al hebben ze het programma zelf geproduceerd of gedistribueerd, het ligt eraan welk land welke rechten heeft. De rechten worden sowieso in Nederland al verdeeld met Prime en RTL Group geloof ik dus alle 3 de series met alle seizoenen gaat hem helaas niet worden. Net zoals Law and Order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

@PVDK007 Ik durf echt niet te zeggen of alle content alleen stereo geluid heeft, ik heb pas één film gezien :P
Ik heb ook helaas nog geen tijd gehad om dit soort zaken te checken.

Maar het probleem met het schokkerige beeld op de Apple Tv, is voor mij echt een dealbreaker, ik hoop dat ze dit oplossen.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:43
Het is toch wel triest hoor, vind ik, wanneer een externe partij die de uitzendrechten van een film of serie van Universal of Paramount heeft ingekocht het op dat andere platform in 4K-HDR met 5.1 of zelfs Atmos geluid beschikbaar kan stellen, maar wanneer diezelfde film of serie op SkyShowtime staat het in slechts 1080p met stereo geluid beschikbaar is. Dan neem je je eigen IPs en je eigen platform toch niet serieus??? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PVDK007
KillerBee schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:47:
@PVDK007 Ik durf echt niet te zeggen of alle content alleen stereo geluid heeft, ik heb pas één film gezien :P
Ik heb ook helaas nog geen tijd gehad om dit soort zaken te checken.

Maar het probleem met het schokkerige beeld op de Apple Tv, is voor mij echt een dealbreaker, ik hoop dat ze dit oplossen.
Hahahaha, mee too :9 Ik heb rings weer eens gezien, te leuk blijft ie maar het is tot nu toe met alle content wat ik even snel heb gecheckt. Ik hoop echt dat stereo eruit gehaald word want ik ga toch geen Mission Impossible of zoals gister Rings in stereo kijken, dat is echt zo ruk :X Ik heb een dikke Atmos opstelling, zo zonde.

Welke tv heb je trouwens want je kan het schokkerige wel maskeren hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Klopt het dat A Quiet Place II er ook op staat? :)

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Wij hebben inmiddels: Netflix, Disney+, Amazon Prime, Videoland, Discovery+, HBO Max en F1TV al als streamingdiensten. Gisteren kreeg ik te horen dat me maat deze nieuwe Skyshowtime ook heeft gehaald voor die 50% korting, ik kan er zo bij op om de kosten te delen. Ik twijfel nog wel of het de moeite waard is..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:23

Aiii

何これ

Raem schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:57:
Klopt het dat A Quiet Place II er ook op staat? :)
Yes, klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
doobieters schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 16:58:
Ze wachten wel verdomd lang met deze 2 films ...
Top Gun Maverick : maandag 26 december 2022
Jurassic World Dominion : 2 februari 2023
Maar hopelijk tegen die tijd wel in 4K Dolby Vision :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drawing_a.k
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 10-10-2024
Ik heb Netflix, Disney+, videoland en HBO Max. (laatst genoemde ook in de periode afgesloten van levenslang 50% korting). Nu is de Twijfel behoorlijk groot of ik deze streamingsdienst erbij zal nemen en gaat dit echt een toevoeging geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

PVDK007 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:52:
[...]

Hahahaha, mee too :9 Ik heb rings weer eens gezien, te leuk blijft ie maar het is tot nu toe met alle content wat ik even snel heb gecheckt. Ik hoop echt dat stereo eruit gehaald word want ik ga toch geen Mission Impossible of zoals gister Rings in stereo kijken, dat is echt zo ruk :X Ik heb een dikke Atmos opstelling, zo zonde.

Welke tv heb je trouwens want je kan het schokkerige wel maskeren hoor :)
Een hele oude Panasonic plasma uit 2010, valt niet veel mee te beginnen :D .
Hopelijk gaan we deze bejaarde nog dit jaar vervangen door een LG oled :)
(ik wacht Black Friday nog even af).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 16:03
G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:13:
Wij hebben inmiddels: Netflix, Disney+, Amazon Prime, Videoland, Discovery+, HBO Max en F1TV al als streamingdiensten. Gisteren kreeg ik te horen dat me maat deze nieuwe Skyshowtime ook heeft gehaald voor die 50% korting, ik kan er zo bij op om de kosten te delen. Ik twijfel nog wel of het de moeite waard is..
En die gebruik je ook allemaal tegelijkertijd? Ik heb eind maart HBO afgesloten met 50% korting en Netflix opgezegd. Heb me vervolgens een half jaar prima vermaakt met HBO, Amazon Prime (ook voor shipping verhaal) en F1TV. Vervolgens een maandje Netflix afgesloten en alleen maar Netflix (+F1) gekeken en weer op gezegd. Uiteindelijk ook "meer" gezien dan origineel op "het lijstje" stond. En 2x €17 is dan toch goedkoper dan 12x €8,50. Zeker als Netflix steeds meer gaat pushen naar eigen accounts i.p.v. account sharing waarbij het "moeilijker" wordt om te Netflixen met een gedeeld account. Dus ik ben wel benieuwd hoe jij 5 streaming diensten door elkaar heen kijkt zonder "verplichting" daartoe. (HBO is dan "verplichting" voor de 50% korting te behouden. F1TV omdat je live sport niet gaat opsparen om X keer in het jaar te kijken. En oke, Amazon Prime valt ook de webshop onder dus geeft meer voordelen buiten TV kijken, maar dan blijven nog 4 diensten over die naar mijn idee geen noodzaak hebben om 12 maanden per jaar afgenomen te worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:50
Toen ik Peacock zag, hoopte ik dat ze net als in Amerika alle oude seizoenen van Saturday Night Live erop zouden hebben staan, maar dat lijkt niet zo te zijn als ik die lijst van Reddit bekijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PVDK007
KillerBee schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:02:
[...]
Een hele oude Panasonic plasma uit 2010, valt niet veel mee te beginnen :D .
Hopelijk gaan we deze bejaarde nog dit jaar vervangen door een LG oled :)
(ik wacht Black Friday nog even af).
Maar die doet het tenminste nog wel, dat kan je van andere merken zoals Samsung niet zeggen. Panasonic komt zo goed uit de verf.

Inderdaad is black friday een goed moment maar mocht ik je adviseren, check dan eens de Panasonic TX-1506. Ik heb namelijk een LG CX en heb daar toch spijt van. Ze ondersteunen geen HDR10+ en de lichtopbrengst laat wat te wensen over als het om Dolby Vision gaat. Panasonic kan die waardes van Dolby Vision veel beter vasthouden in plaats van dat het donker beeld wordt. Over de bouwkwaliteit nog maar niet gesproken.

Terugkomend op de verlichting in stutter. Ik weet niet of er een optie zit bij je tv dat je motion kan toevoegen? Gewoon ietsje hoor. Dan vult ie het gestotter op namelijk waardoor het iets soepeler loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
RobertMe schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:16:
[...]

En die gebruik je ook allemaal tegelijkertijd? Ik heb eind maart HBO afgesloten met 50% korting en Netflix opgezegd. Heb me vervolgens een half jaar prima vermaakt met HBO, Amazon Prime (ook voor shipping verhaal) en F1TV. Vervolgens een maandje Netflix afgesloten en alleen maar Netflix (+F1) gekeken en weer op gezegd. Uiteindelijk ook "meer" gezien dan origineel op "het lijstje" stond. En 2x €17 is dan toch goedkoper dan 12x €8,50. Zeker als Netflix steeds meer gaat pushen naar eigen accounts i.p.v. account sharing waarbij het "moeilijker" wordt om te Netflixen met een gedeeld account. Dus ik ben wel benieuwd hoe jij 5 streaming diensten door elkaar heen kijkt zonder "verplichting" daartoe. (HBO is dan "verplichting" voor de 50% korting te behouden. F1TV omdat je live sport niet gaat opsparen om X keer in het jaar te kijken. En oke, Amazon Prime valt ook de webshop onder dus geeft meer voordelen buiten TV kijken, maar dan blijven nog 4 diensten over die naar mijn idee geen noodzaak hebben om 12 maanden per jaar afgenomen te worden).
Ja wij hebben alle die diensten actief, en gebruiken niet ze niet allemaal elke dag maar delen ze allemaal met andere mensen waardoor het per maand echt goedkoop is. Anders zou dit ook echt niet een optie zijn en zouden we wel andere wegen bewandelen om onze favoriete films/series te kijken, want je word doodgegooid met al die verschillende diensten.

Als account sharing niet meer mogelijk is stoppen wij gewoon met Netflix. maar hoe bedoel jij zonder "verplichting" ? Want je bent niet verplicht toch om elke dag naar de streamingdienst te kijken.
  • Videoland heb ik meer voor The Blacklist genomen aangezien Netflix achter liep, maar uiteindelijk word het gedeeld met 5 mensen waardoor we het hebben gehouden.
  • Amazon Prime hebben we genomen voor Clarkson's Farm en een paar andere series, dit delen we nu ook met 2 vrienden.
  • Disney+ hebben we bij release al gelijk met 2 andere vrienden genomen, aangezien Netflix hier ook in achterloopt met The Walking Dead en mijn vriendin een grote Disney fan is hebben we dit gehouden.
  • HBO Max heb ik bij release ook direct genomen voor die 50% levenslange korting en gedeeld met een vriend van mij voor Game Of Thrones, Westworld en nog een aantal films en series.
  • Discovery+ heeft mijn vriendin eenmalig een bedrag betaald voor het hele jaar en vanaf volgend jaar gaan we het met 4 anderen delen.
  • F1TV kunnen we blijkbaar ook delen, want ik stond nog ingelogd bij vrienden van mij en daar kreeg ik bij de vorige race een berichtje van of ik dit wist en of wij ook aan het kijken waren. We konden beide de race zien :*)
  • Netflix deel ik met mijn Moeder en haar man voor veel series zoals Lucifer, Sex Education, Stranger Things enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
RobertMe schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:16:
Ikzelf heb op dit moment Netflix, Amazon Prime, Disney+ en HBO Max (50% korting op abonnement). Nu heb ik wel een gezin met partner en 2 tieners, dus ik kijk niet alleen. Mijn vrouw kijkt vrijwel alleen Netflix. Amazon Prime heb ik ook voor het gratis verzenden bij Amazon. HBO Max is na een wat hobbelige start aardig bijgetrokken en het ook wel waard om te houden, zeker met die 50% korting. Alleen Disney+ heb ik per eind november (jaar abonnement einddatum) opgezegd omdat we allemaal een beetje Marvel en Star Wars moe zijn. Mocht er in de toekomst een keer een aanbieding voor één of enkele maanden Disney+ komen dan is het zo weer tijdelijk aangezet. Wel een voordeel van Disney+ is de over het algemeen goede beeldkwaliteit met nieuwe films en series in 4K HDR en Atmos geluid.

Met het opzeggen van Disney+ is er wel ruimte bijgekomen voor SkyShowtime, maar met het ontbreken van 4K (HDR) en 5.1 surround (laat staan Dolby Atmos) is de motivatie niet erg hoog. Hopelijk worden er de komende weken nog verbeteringen doorgevoerd. Ik ga begin december wel beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NPO Plus, Prime video, Disney, HBO Max, SkyShowtime, Discovery+ en WWE.com

Nu ook nog Viaplay, maar dat ga ik vervangen door F1TV pro. Ik kijk op zich ook nog wel redelijk wat andere dingen op viaplay, maar vind het de meerwaarde niet waard. De rest kijk ik wel genoeg voor wat ik er voor betaal. Als ik zou moeten bezuinigen is dat ook niet echt moeilijk. Maar op dit moment vind ik het prima. Het is wel zo dat ik met SST erbij nu wel een beetje aan de max zit van wat ik wil hebben. En F1TV is ook nog geen zekerheidje of ik die ga doen. (waarschijnlijk nog 1 jaar, maar dat is minder vanwege de kosten als dat ik het gedoe eromheen soms gewoon minder leuk vindt geworden.)

Netflix heb ik zo af en toe, maar vind ik over het algemeen gewoon te duur.

[ Voor 5% gewijzigd door ArthurMorgan op 27-10-2022 15:03 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3raser
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11:16

3raser

⚜️ Premium member

Jorgen schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 00:01:
Voor wie nog meer wil weten wat er op SkyShowtime staat, kwam ik op Reddit dit document tegen. Ik weet niet hoe betrouwbaar het is, maar wie weet heeft iemand er wat aan. https://docs.google.com/s...wf2pb_LYo_PUKlz_/pubhtml#

Volgens de reddit-gebruiker in kwestie is de informatie afkomstig uit de API.

Voor de betreffende forumposts zie:

Openingpost vh topic https://www.reddit.com/r/...alog_without_subscribing/
Post met betreffende document: https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Uitleg vd herkomst: https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Handig document. Maar wat houdt die kolom "Expires on" precies in? Is die serie/film na die datum niet meer te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pharminepulse
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-06 20:10
ArthurMorgan schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:00:
NPO Plus, Prime video, Disney, HBO Max, SkyShowtime, Discovery+ en WWE.com

Nu ook nog Viaplay, maar dat ga ik vervangen door F1TV pro. Ik kijk op zich ook nog wel redelijk wat andere dingen op viaplay, maar vind het de meerwaarde niet waard. De rest kijk ik wel genoeg voor wat ik er voor betaal. Als ik zou moeten bezuinigen is dat ook niet echt moeilijk. Maar op dit moment vind ik het prima. Het is wel zo dat ik met SST erbij nu wel een beetje aan de max zit van wat ik wil hebben. En F1TV is ook nog geen zekerheidje of ik die ga doen. (waarschijnlijk nog 1 jaar, maar dat is minder vanwege de kosten als dat ik het gedoe eromheen soms gewoon minder leuk vindt geworden.)

Netflix heb ik zo af en toe, maar vind ik over het algemeen gewoon te duur.
kort offtopic, begrijp uberhaupt niet dat mensen op viaplay blijven voor specifiek gp, f1tv is zoveel beter, en eventueel nederlands commentaar mogelijk, maar dat is echt verschrikkelijk. Ik luister veel liever naar de engelse commentatoren.

Ontopic; Ik heb wel al een abonnement afgesloten mar ga waarschijnlijk pas kijken als er 5.1 audio toegevoegd is, waarom je streamingdienst alleen met stereo beginnen, had het dan nog even uitgesteld ook al maakt het voor de meeste huishhoudens waarschijnlijk niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

3raser schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:01:
[...]

Handig document. Maar wat houdt die kolom "Expires on" precies in? Is die serie/film na die datum niet meer te bekijken?
Ik denk dat het gaat over wanneer de licentie vernieuwd moet worden. Dat zal voor eigen werk van de studio's natuurlijk een makkie zijn, maar er zijn natuurlijk allerlei deals over en weer. Sommige films die ook op Amazon beschikbaar komen bijv. Of een serie die nu nog op Netflix draait. De maker van het document dacht ook zoiets, volgens mij. Zou anders apart zijn als Nickelodeon straks weer Paw Patrol eraf haalt, terwijl het gewoon intellecueel eigendom van de eigenaars van SkyShowtime is. Daarnaast is SkyShowtime natuurlijk zelf ook al een joint venture van Paramount Global (voorheen ViacomCBS) en Comcast (oa NBCUniversial). Dus daar zal die expiry date ook wel mee te maken hebben vwb afgesproken licenties.

[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 27-10-2022 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zie net op Reddit dat er vanuit de api wel informatie over surround streams op te halen is. Hoop dat de maker vh document die info ook toevoegen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 10-06 08:03
Jake schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:54:
[...]

Iemand dit al gelukt?

Volgens de Google play store is "1.8.7-SkyShowtime-Google-AndroidTV-Default-Prod" de laatste versie (voor AndroidTV), maar die (apk) kan ik slechts bij 1 site vinden (waar ik verder nog nooit van heb gehoord.

Aan de andere kant: wellicht wat geduld hebben (kijk toch nog even kat uit de boom voordat ik abo afsluit), staat ie binnenkort op apkmirror (of zelfs in de Amazon store).
Als dit net zo gaat als de videoland en hbo app zie ik het somber in voor een official app.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Royeboi schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:10:
[...]

Als dit net zo gaat als de videoland en hbo app zie ik het somber in voor een official app.
Officiële HBO Max app is er hoor (*), die mag je alleen niet installeren als je niet in USA bent...

(* voor de Fire TV dus)

[ Voor 4% gewijzigd door Jake op 27-10-2022 16:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:26
Chicago fire van seizoen 2 slechts 2 afleveringen
Van seizoen 3 slechts 3 afleveringen
Van seizoen 4 wel 9 afleveringen
Seizoen 5 1 aflevering

Zet die serie er dan gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:23

Aiii

何これ

Ik heb momenteel nog Netflix via een Hong Kongnese sharingboer, maar als dat afgelopen is dan gaat dat abonnement eruit, ik gebruik het sowieso nog maar nauwelijks. Tevens heb ik nog een paar weken Crunchyroll, maar dat abonnement gaat met 2 euro omhoog komende maand en nu ja, yarr.

Dan blijft daarna over naast mijn eigen Plex server: Disney+, HBO Max, SkyShowtime, F1TV, Viki Rakuten, en nog Apple TV+ (combo binnen Apple One). Daar krijg ik de avonden en weekenden prima met om, heb al sinds 2014 geen kabelabonnement meer nodig gehad. En als ik de prijs bekijk, omgerekend naar maand (Disney, Viki, en F1TV heb ik per jaar), is het met ca. 25 euro prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 10-06 08:03
Jake schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:20:
[...]

Officiële HBO Max app is er hoor (*), die mag je alleen niet installeren als je niet in USA bent...

(* voor de Fire TV dus)
Ja maar dat bedoel ik dus, de Nederlandse support qua apps is dramatisch te noemen. Ik denk niet dat er ooit veel apps bij gaan komen om eerlijk te zijn, anders hadden die voorgenoemde allang een app gekregen hier in NL.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Royeboi schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:02:
[...]

Ja maar dat bedoel ik dus, de Nederlandse support qua apps is dramatisch te noemen. Ik denk niet dat er ooit veel apps bij gaan komen om eerlijk te zijn, anders hadden die voorgenoemde allang een app gekregen hier in NL.
Ik ben dat met amazon alexa ook allang gewend 😒. Mijn amazon.de account 'woont' in UK, anders werkt alexa niet met m'n logitech harmony, eufy, irobot.
En m'n vader moest ik tijdelijk naar USA laten emigreren idd, voor de HBO app op z'n fireTV.
Over skyshowtime heb ik hem nog niet gehoord, ik zeg niks 😇😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:29
Ben ik de enige of niet? Sommige series zet je op Nederlands en dat werkt dat niet. Elke andere taal wel, maar Nederlands niet. Of er mist ondertiteling.. Terwijl de serie hier in Nederland al eens is uitgezonde met ondertiteling, snap niet dat niet eens goed kan gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 16:03
dutchnltweaker schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:47:
Terwijl de serie hier in Nederland al eens is uitgezonde met ondertiteling, snap niet dat niet eens goed kan gaan.
Dat het hier is uitgezonden met ondertiteling zegt helemaal niks. Als TV zender X de serie in licentie neemt zal dat zonder ondertiteling zijn. Vervolgens laat de TV zender zelf de ondertiteling maken. Maar die ondertiteling is dan natuurlijk ook van de TV zender. Dus nu met SkyShowtime zullen zij zelf de ondertiteling moeten fixen.

Volgens mij was het bij HBO Max zelfs zo erg dat een aantal jaren terug er dan HBO was door een samenwerking van HBO & Ziggo (was IIRC ook exclusief voor Ziggo klanten). Zij hebben dus vanalles laten ondertitelen. Maar die rechten liggen bij Ziggo / niet meer bestaand bedrijf / .... Dus met de introductie van HBO Max heeft HBO weer nieuwe ondertiteling moeten laten maken (die vervolgens vanaf templates / door AI / ... was gedaan en dus super slecht was. Terwijl toentertijd de ondertiteling bij "HBO + Ziggo" nog handwerk en in orde was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
PVDK007 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 12:35:
[...]

Klopt het dat alles in stereo uitgezonden wordt?

Ik heb de Apple TV 4k gen 1 en bij mij switcht hij ook niet naar een aangepaste framerate.

Als hij in 5.1 of Atmos uitzend, dan ben ik net zoals bij HBO Max tevreden maar stereo is echt een dealbreaker bij mij. Daardoor laat ik Videoland ook links liggen. Van dat geld koop ik liever de fysieke blu-ray :)
Via mijn LG G1 i.c.m. een Sonos Beam krijg ik ook alleen dolby digital plus 2.0 :? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatv
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:49
Waar kan ik de skyshowtime app vinden op de firestick 4k? Ik kan deze nergens vinden namelijk..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dinandus
  • Registratie: Maart 2014
  • Nu online
Hoezo moet iedereen hier steeds andere streaming diensten erbij halen?
Kunnen we het over SkySowtime blijven houden.
Tijd dat de moderatie hier in actie komt. Het verzandt hier aardig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

dutchnltweaker schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:47:
Ben ik de enige of niet? Sommige series zet je op Nederlands en dat werkt dat niet. Elke andere taal wel, maar Nederlands niet. Of er mist ondertiteling.. Terwijl de serie hier in Nederland al eens is uitgezonde met ondertiteling, snap niet dat niet eens goed kan gaan.
Nee. Bekend probleem. Wordt vanaf de start hier heel vaak genoemd.
Ike. schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:21:
[...]

Via mijn LG G1 i.c.m. een Sonos Beam krijg ik ook alleen dolby digital plus 2.0 :? |:(
Jep. Volgens de api zouden er wel surround streams zijn, maar tot nu toe is alles in stereo en 1080p als ik de reacties van de afgelopen dagen zie
dinandus schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:43:
Hoezo moet iedereen hier steeds andere streaming diensten erbij halen?
Kunnen we het over SkySowtime blijven houden.
Tijd dat de moderatie hier in actie komt. Het verzandt hier aardig...
Vergelijk met de opstartperiode van andere aanbieders (aanbod, subs, geluid, service, prijs) vind ik niet zo raar. Als het wordt "ik heb X en daar kijk ik Y" dan voegt het weinig toe inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dfbt
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:43
op mijn 2021 ''oude' Samsung tv staat de app helaas nog niet. ik had dit wel verwacht, het betekend nu streamen van telefoon naar tv waarbij er soms kleine storingen/haperingen voorkomen. Internet is echt het probleem niet. Wel met de korting het abonnement genomen, maar mocht dit niet snel opgelost worden of binnenkort een app te vinden zijn, dan laat ik dit heel snel vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:10

flessuh

Set sail for fail!

Gisteren begonnen met kijken naar Halo, maar dat lijkt mij gewoon 4k?

Kijk op een LG C2 met ingebouwde app. Of is die upscaling van de tv nou gewoon zo goed?

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haay
flessuh schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:08:

Kijk op een LG C2 met ingebouwde app. Of is die upscaling van de tv nou gewoon zo goed?
Bij LG OLED TV's kun je via de remote (bij het numerieke toetsen deel, de zwarte knop met de 3 horizontale witte puntjes (onder de 9, rechts van de 0) TV informatie opvragen en zien wat de resolutie is van de stream die je aan het bekijken bent.

Ben benieuwd wat voor resolutie je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-05 20:23
Ondertiteling is waardeloos staat te hoog en dan weer links en weer naar boven.
Kijk graag met gele subs ipv witte gaat nergens op behalve mijn ipad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Haay schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:41:
[...]

Bij LG OLED TV's kun je via de remote (bij het numerieke toetsen deel, de zwarte knop met de 3 horizontale witte puntjes (onder de 9, rechts van de 0) TV informatie opvragen en zien wat de resolutie is van de stream die je aan het bekijken bent.

ah, goede tip. Zal vanavond eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
flessuh schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:08:

1080p met stereo geluid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Misschien een aparte vraag aangezien de meeste mensen hier volgens mij alleen films en series willen kijken, maar toen de aankondiging was dat Skyshowtime naar Nederland ging komen hadden ze ook het logo van MSNBC erbij staan. En aangezien er weer verkiezingen in de VS aankomen leek mij dat een mooie bonus, zodat je andere kijkswijzes dan CNN - die we hier standaard kunnen krijgen - kan zien. Maar nu viel het mij op dat op de Skyshowtime website het MSNBC logo nergens meer te zien is. Mogelijk is dit nu onder de noemer "Peacock" gezet, aangezien het daar in de VS ook op wordt uitgezonden

Zou iemand die al geabonneerd is kunnen zeggen of als je ingelogd bent wel MSNBC producties kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:31:
Misschien een aparte vraag aangezien de meeste mensen hier volgens mij alleen films en series willen kijken, maar toen de aankondiging was dat Skyshowtime naar Nederland ging komen hadden ze ook het logo van MSNBC erbij staan. En aangezien er weer verkiezingen in de VS aankomen leek mij dat een mooie bonus, zodat je andere kijkswijzes dan CNN - die we hier standaard kunnen krijgen - kan zien. Maar nu viel het mij op dat op de Skyshowtime website het MSNBC logo nergens meer te zien is. Mogelijk is dit nu onder de noemer "Peacock" gezet, aangezien het daar in de VS ook op wordt uitgezonden

Zou iemand die al geabonneerd is kunnen zeggen of als je ingelogd bent wel MSNBC producties kan zien?
Nee, rijtje logos:
Dreamworks
Nickelodeon
Paramount+
Paramount pictures
Peacock (alleen 8 series)
Showtime
Sky
Universal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PVDK007
Ike. schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:21:
[...]

Bij mij ook, ik heb het via verschillende apparaten gedaan en ik krijg enkel 2.0. Ik heb via insta al op hun account gereageerd maar ze reageren natuurlijk niet op alles. Daar heb ik gevraagd of het klopt dat alles in stereo uitgezonden wordt en veranderd dit later in min 5.1?

Als ze het in stereo laten dan zeg ik het wel op. Echt eeuwig zonde zou dat zijn met zo een catalogus die de studios hebben. We leven in een tijd waar je mooie OLED schermen hebt, super gedetailleerd geluid via mega veel opstellingen en dan gaan ze in stereo uitzenden 8)7

Ik moet wel zeggen dat de beeldkwaliteit super is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
dragon2 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:39:
[...]

Nee, rijtje logos:
Dreamworks
Nickelodeon
Paramount+
Paramount pictures
Peacock (alleen 8 series)
Showtime
Sky
Universal
Bedankt voor het snelle antwoord, maar jammer. Ik ben er van overtuigd dat het er eerder wel bij stond, ook omdat ze het hadden over dat er documentaries/factual content op zou komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Heb je de naam van een show die je zou willen zien? Dan kan je ook in deze lijst kijken: https://docs.google.com/s...wf2pb_LYo_PUKlz_/pubhtml#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
Pompi schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:48:
[...]

Bedankt voor het snelle antwoord, maar jammer. Ik ben er van overtuigd dat het er eerder wel bij stond, ook omdat ze het hadden over dat er documentaries/factual content op zou komen.
Er staan nu 14 documentaires op, uit 2014-2017.
Komt later meer, neem ik toch wel aan 😐

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
NBC News, CBS News en ABC News zijn vrijwel dagelijks live op YouTube. Dus dat is wellicht ook een optie. En hun apps zijn ook gewoon beschikbaar in de Nederlandse appstores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
baco101 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:20:
Chicago fire van seizoen 2 slechts 2 afleveringen
Van seizoen 3 slechts 3 afleveringen
Van seizoen 4 wel 9 afleveringen
Seizoen 5 1 aflevering

Zet die serie er dan gewoon niet op.
Ze hebben gehoor gegeven aan je wens, heel Chicago Fire is eraf.
Ik snap werkelijk waar niet waar Sky mee bezig is. Random enkele afleveringen van een serie aanbieden en ze zonder waarschuwing net zo hard weer verwijderen. Ik hoop dat dit start-up glitches zijn, en het niet hun bewuste beleid is, want dan is Sky er hier weer heel snel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06 21:17
Flitskikker schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 12:12:
[...]

Zomaar wat regels uit de ondertitel van Ray Donovan: The Movie.
Dachten ze: we halen het door Google Translate en niemand merkt het?
Als groot fan van de serie zit ik de film nu te kijken, maar dit viel me inderdaad ook op. Duidelijk automatische vertaling vanuit een Engelse bron.

Dieptepunt was waar een Calibur-auto tot "zwaard" werd vertaald. Al was "menigte" voor "mob" in plaats van de maffia goede tweede.
Toen ondertiteling maar uitgezet.

[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 29-10-2022 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adjep07
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:11
hatv schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:27:
Waar kan ik de skyshowtime app vinden op de firestick 4k? Ik kan deze nergens vinden namelijk..
Same issue hier. De HBO max heb ik gesideload via apk mirror, maar daar stond tot gisteren in ieder geval geen apk op van SkyShowtime. Ik kijk het nu via de browser op de firestick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:26
AcidBurn schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:55:
[...]

Ze hebben gehoor gegeven aan je wens, heel Chicago Fire is eraf.
Ik snap werkelijk waar niet waar Sky mee bezig is. Random enkele afleveringen van een serie aanbieden en ze zonder waarschuwing net zo hard weer verwijderen. Ik hoop dat dit start-up glitches zijn, en het niet hun bewuste beleid is, want dan is Sky er hier weer heel snel uit.
Is er tenminste iemand die naar me luistert :).
Ik geef ze tot eind vh jaar om hun shit op orde te krijgen anders is het joep doei de mazzel.
Het lijkt wel een 1 mans bedrijfje dat op een zolderkamertje zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

baco101 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:53:
[...]

Is er tenminste iemand die naar me luistert :).
Ik geef ze tot eind vh jaar om hun shit op orde te krijgen anders is het joep doei de mazzel.
Het lijkt wel een 1 mans bedrijfje dat op een zolderkamertje zit
Voor 2 miljardenbedrijven met ervaring met streaming verwacht ik in elk geval veel meer. Je ziet het op Twitter ook. Gewoon totaal geen aanwezigheid rondom de Nederlandse release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
https://www.skyshowtime.com/nl/account/settings
onderaan kan je de ondertiteling aanpassen.
helaas lijkt dit nog niet te werken in de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBurn
thedicemaster schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 03:19:
https://www.skyshowtime.com/nl/account/settings
onderaan kan je de ondertiteling aanpassen.
helaas lijkt dit nog niet te werken in de apps.
Daar kun je de grootte en lettertype van de ondertiteling aanpassen.
Maar niet de taal ervan, en dat is juist wat ik zoek.... Ik wil geen NL, maar EN ondertiteling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Real Gunnar
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 12:01
Ondertiteltaal kun je toch instellen tijdens het afspelen? Op pauze drukken en dan ondertiteling kiezen. In elk geval op GoogleTV werkt dat. Zie wel dat niet alle talen bij elke serie beschikbaar zijn.

Hoop dat Chicago Fire er snel weer op komt. Dat was de reden dat ik voor Skyshowtime gekozen heb. Vermaak me nog even met StarTrek.

Heb het idee dat er sinds gisteren veel meer niet meer op staat. Chicago Med is er bijv ook af en de lijstjes op het Home scherm lijken korter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:41
The Real Gunnar schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 08:00:
Ondertiteltaal kun je toch instellen tijdens het afspelen? Op pauze drukken en dan ondertiteling kiezen. In elk geval op GoogleTV werkt dat. Zie wel dat niet alle talen bij elke serie beschikbaar zijn.

Hoop dat Chicago Fire er snel weer op komt. Dat was de reden dat ik voor Skyshowtime gekozen heb. Vermaak me nog even met StarTrek.

Heb het idee dat er sinds gisteren veel meer niet meer op staat. Chicago Med is er bijv ook af en de lijstjes op het Home scherm lijken korter
Chicago Fire tm seizoen 8 staat ook op prime

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
The Real Gunnar schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 08:00:

Chicago Med was er gister alweer af inderdaad. Maar je hebt puur voor Sky gekozen ivm Chicago Fire?
Die serie heeft ook op Netflix gestaan. Ik kijk Fire zelf ook, maar moet zeggen dat ik het rap minder vind worden
spoiler:
sinds Casey weg is.
Ben ooit aan de One-Chicago franchise begonnen met PD. Toen ik daarmee up to date was uit verveling begonnen met Fire. En toen ik dat ingehaald had, Med een kans gegeven.

Maar die laatste ben ik na 5 seizoenen (en heel veel scenes skippen) mee gestopt, echt niet mijn ding.
Enige wat daar interessant aan is, zijn de crossovers, en de relaties met de andere 2.
spoiler:
Maar nu Jay Halstead weg is bij PD, valt daar ook een connectie weg. Om een of andere reden zie ik Hailey Upton niet snel haar brother in law (Will Halstead) bellen voor een consult (of andersom) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Real Gunnar
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 12:01
M@cer schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 08:09:
[...]

Chicago Fire tm seizoen 8 staat ook op prime
Ja weet ik, hoop dat de nieuwe seizoenen op Skyshowtime komen. Geef ze nog tot januari. Zie dan wel of het nog interessant is. Misschien verassen ze nog met een goede serie die ik nog niet ken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Haay schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 09:41:
[...]

Helaas krijg ik niets te zien als ik daar op zit terwijl ik in de app zit.
Maar het zal wel upscaling zijn dan als de rest gewoon op 1080p zit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Bij American Gigolo, de serie, krijg ik wel 2160p te zien wanneer ik op de 3 puntjes klik op de afstandsbediening van mijn C1 Oled. Dit wordt wel afgespeeld via een Nvidia Shield. En tevens Dolby audio staat er.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y6No04JNE5GtcH140fNkd0S3GmA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tj3z6JYWQTpJbKpfvkPHZNUR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door Sydney08 op 29-10-2022 10:13 ]

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Sydney08 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:11:
Bij American Gigolo, de serie, krijg ik wel 2160p te zien wanneer ik op de 3 puntjes klik op de afstandsbediening van mijn C1 Oled. Dit wordt wel afgespeeld via een Nvidia Shield. En tevens Dolby audio staat er.
Tja, shield doet zijn eigen upscaling, en waarschijnlijk hercodeert deze het geluid naar ac3, dus dat zegt niet zoveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:18
Die functie met de ... geeft bij mijn C1 de informatie over beeldformaat alleen bij de HDMI-ingangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
hcQd schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:27:
[...]

Tja, shield doet zijn eigen upscaling, en waarschijnlijk hercodeert deze het geluid naar ac3, dus dat zegt niet zoveel.
Denk dat het klopt wat jij zegt. Het voelt verder ook niet als 4k. Het ging mij er meer om dat het onder in beeld wel zo staat, maar dat komt dus door de Shield.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

AcidBurn schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 08:29:
[...]

Chicago Med was er gister alweer af inderdaad. Maar je hebt puur voor Sky gekozen ivm Chicago Fire?
Die serie heeft ook op Netflix gestaan. Ik kijk Fire zelf ook, maar moet zeggen dat ik het rap minder vind worden sinds [...]
Zou je de spoilers tussen tags willen zetten? Ik wil ook nog aan de franchise beginnen.

[ Voor 39% gewijzigd door Jorgen op 29-10-2022 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Laatst online: 17:05
Sydney08 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:11:

[Afbeelding]
Ik mag hopen dat het plaatje niet de maatstaf is voor de beeldkwaliteit. Wat een posterization vertoont het beeld zeg. Daar zou ik niet naar kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
trinity999 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:09:
[...]

Ik mag hopen dat het plaatje niet de maatstaf is voor de beeldkwaliteit. Wat een posterization vertoont het beeld zeg. Daar zou ik niet naar kunnen kijken.
Ja duh, wat denk jezelf ;)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoianddoei
spoiler:
[quote]AcidBurn schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 08:29:
[...]

Die serie heeft ook op Netflix gestaan. Ik kijk Fire zelf ook, maar moet zeggen dat ik het rap minder vind worden sinds Casey weg is. Ben ooit aan de One-Chicago franchise begonnen met PD. Toen ik daarmee up to date was uit verveling begonnen met Fire. En toen ik dat ingehaald had, Med een kans gegeven.

Maar die laatste ben ik na 5 seizoenen (en heel veel scenes skippen) mee gestopt, echt niet mijn ding.
Enige wat daar interessant aan is, zijn de crossovers, en de relaties met de andere 2.

Maar nu Halstead weg is bij PD, valt daar ook een connectie weg. Om een of andere reden zie ik Hailey Upton niet snel haar brother in law (Will Halstead) bellen voor een consult (of andersom) ;)
[/quote]

Noohh.. gaat Will weg :( dit had ik nog niet willen weten lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trinity999
  • Laatst online: 17:05
hoe verklaar je dan wat ik op je plaatje zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
trinity999 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 12:28:
[...]

hoe verklaar je dan wat ik op je plaatje zie
Het ging mij niet om de beeldkwaliteit die we letterlijk zien, maar wat er aangegeven werd qua kwaliteit. Die 2160p komt zeker niet overeen met de beeldkwaliteit. Ben het met je eens dat het er niet goed uitziet. Uiteraard maakt de camera het ook niet beter, maar gewoon op tv ziet het er niet speciaal uit.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:32

The_Worst

Unox

@Hoianddoei: nu heeft @AcidBurn spoiler tags geplaatst maar nu heb je het bericht gequoot waardoor het alsnog leesbaar is. 8)7

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Even geprobeerd de eerste aflevering van The Offer te kijken maar het geluid is echt bedroevend slecht. Dialogue is gewoon niet te verstaan 8)7 Voorlopig wacht ik dus nog maar met kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoianddoei
The_Worst schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 15:23:
@Hoianddoei: nu heeft @AcidBurn spoiler tags geplaatst maar nu heb je het bericht gequoot waardoor het alsnog leesbaar is. 8)7
Ohjaa das van mij ook niet zo slim lol.

(@AcidBurn, thanks voor het weghalen.

Trouwens, heeft het verwijderen van die Chicago series niets te maken met eventuele lopende contracten voor het uitzenden bij Prime? Wellicht dat zij nu nog de rechten hebben voor deze serie? Lijkt mij sterk aangezien het eigen productie is dat ze dit nu moeten verwijderen, maar je weet het nooit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dank @Hoianddoei @AcidBurn voor het weghalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:45
Ik zit nog in de 7 dagen trial, maar ik ben van plan om 'm niet te verlengen. Tot wanneer is die 50% korting geldig? Dus stel ik wil 'm over 2 maand nog eens proberen, werkt het dan nog?

Edit: Ah ik zie het al, tot 6 december

[ Voor 10% gewijzigd door Herax10NL op 29-10-2022 20:08 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Herax10NL schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 20:00:
Ik zit nog in de 7 dagen trial, maar ik ben van plan om 'm niet te verlengen. Tot wanneer is die 50% korting geldig? Dus stel ik wil 'm over 2 maand nog eens proberen, werkt het dan nog?

Edit: Ah ik zie het al, tot 6 december
Als ik me niet vergis kan je de gratis week en de 50% korting niet gebruiken op hetzelfde mail adres ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theodor
Frank schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 15:34:
Even geprobeerd de eerste aflevering van The Offer te kijken maar het geluid is echt bedroevend slecht. Dialogue is gewoon niet te verstaan 8)7 Voorlopig wacht ik dus nog maar met kijken.
Bij mij niks mis met het geluid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insidious
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14:13

Insidious

Professionele amateur

Theodor schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:12:
[...]

Bij mij ook niet, als groot fan van The Godfather vond ik The Offer geweldig. Goed acteerwerk, leuke serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Theodor schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 22:12:
[...]

Was een tikje overdreven ;) Het center channel van mijn soundbar was erg stil met The Offer waardoor ik naar mijn zin teveel moest focussen op het verstaan van iedereen. Waarschijnlijk omdat de audio niet gemixt is met stereo geluid in gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theodor
Vreemd ben de serie The Rising aan het volgen op mijn android tv, staan de subs ervan in het midden.
Kijk ik weer op mijn pc (edge windows 11) staan ze goed onderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Theodor schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:18:
Vreemd ben de serie The Rising aan het volgen op mijn android tv, staan de subs ervan in het midden.
Kijk ik weer op mijn pc (edge windows 11) staan ze goed onderaan.
Subs gaan all over the place. Is een bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:18
Frank schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 09:02:
[...]

Was een tikje overdreven ;) Het center channel van mijn soundbar was erg stil met The Offer waardoor ik naar mijn zin teveel moest focussen op het verstaan van iedereen. Waarschijnlijk omdat de audio niet gemixt is met stereo geluid in gedachte.
Kun je dan de soundbar niet op Dolby Surround instellen?
Dan gaat al het geluid dat uit L+R tegelijk komt naar de centerspeaker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AcidBurn
Chicago Fire is weer terug op Sky. Dat wil zeggen: Laatste aflevering van het eerste seizoen, een willekeurige van het tweede seizoen, 7 van het derde en 6 van het vierde. Echt geen touw aan vast te knopen qua logica.
Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC