Het spreekt ook wel boekdelen dat ze niet eens een tweet de wereld in sturen met lancering
. Nog nog zo'n low key lancering van een service meegemaakt.
Ik kan er geen info over vinden, wellicht weet iemand hier het antwoord. Is er ook sport-aanbod beschikbaar via het "Sky-deel", denk aan MLB/NHL enz? Of bijvoorbeeld WWE uit het Peacock-aanbod? Ik zie de logos wel staan op de website, maar daar blijft het bij.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
Ik hoop ook erg op WWE in elk geval (betaal me nu blauw aan WWE.comYpho schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:58:
Ik kan er geen info over vinden, wellicht weet iemand hier het antwoord. Is er ook sport-aanbod beschikbaar via het "Sky-deel", denk aan MLB/NHL enz? Of bijvoorbeeld WWE uit het Peacock-aanbod? Ik zie de logos wel staan op de website, maar daar blijft het bij.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Niet helemaal correct. Ik hoorde een ad vanmorgen op Radio 538 (tijdens de ochtendshow) en er was een item op Radio 1 rond de middag over streaming services, ook SkyShowTime.Frank schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:55:
Het spreekt ook wel boekdelen dat ze niet eens een tweet de wereld in sturen met lancering. Nog nog zo'n low key lancering van een service meegemaakt.
Zie trouwens Blood and Treasure (een campy/cringy variant op Indiana Jones en The Librarian) er ook niet op staan.
[ Voor 11% gewijzigd door loekf2 op 25-10-2022 14:08 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Misschien een gekke vraag, maar van de series waarvan maar een deel van de seizoenen beschikbaar is, zijn dat wel de eerste seizoenen of beginnen ze bij bijv. seizoen 4 ofzo? Ik kan nergens zien om welke seizoenen het gaat...
Kan beide, NCIS heeft een aantal latere seizoenen erop staan, Chicago PD ook.spijkerhoofd schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:07:
Misschien een gekke vraag, maar van de series waarvan maar een deel van de seizoenen beschikbaar is, zijn dat wel de eerste seizoenen of beginnen ze bij bijv. seizoen 4 ofzo? Ik kan nergens zien om welke seizoenen het gaat...
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Ik vind dat echt wel slecht, ik ben toevallig in beide geintresseerd echter beide nooit gekeken vanaf afl. 1, ik vind het jammer dat ik voor nu geen kans er toe krijg.Trouble schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:09:
[...]
Kan beide, NCIS heeft een aantal latere seizoenen erop staan, Chicago PD ook.
ik lees dat er ook met ideal betaald kan worden , ik kan echter alleen kiezen tussen creditcard en paypal ?
bij mij werkt de korting ook alleen als ik het met de mobiel probeer , op andere apparaten ze ik het volle bedrag staan
Edit : er schijnt dus een storing te zijn met ideal, word aan gewerkt lees ik net ...
bij mij werkt de korting ook alleen als ik het met de mobiel probeer , op andere apparaten ze ik het volle bedrag staan
Edit : er schijnt dus een storing te zijn met ideal, word aan gewerkt lees ik net ...
[ Voor 16% gewijzigd door kingfriko op 25-10-2022 14:22 ]
kingfriko
Een abbo nemen is een ramp kan alleen betalen via cc card en paypal,heb ideal en dat zou ook moeten kunnen maar helaas kan er bij aanmelden niet voor kiezen.
Dan kun je volgens mij wel de kortingscode invullen om het lagere bedrag te krijgenkingfriko schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:14:
ik lees dat er ook met ideal betaald kan worden , ik kan echter alleen kiezen tussen creditcard en paypal ?
bij mij werkt de korting ook alleen als ik het met de mobiel probeer , op andere apparaten ze ik het volle bedrag staan .
https://nl.pepper.com/aan...we-streamingdienst-253150
Via webbrowser (Edge) heb ik me kunnen inschrijven mét korting.
Alleen erg jammer dat je nu inderdaad alleen kunt betalen met cc of pp, ik heb voor nu maar even cc gekozen, maar ik hoop dat ik dit binnenkort probleemloos kan omzetten naar iDeal.
Alleen erg jammer dat je nu inderdaad alleen kunt betalen met cc of pp, ik heb voor nu maar even cc gekozen, maar ik hoop dat ik dit binnenkort probleemloos kan omzetten naar iDeal.
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
@KillerBee dat kan al als je betaalmethode wijzigt in je profiel, dan krijg je opeens wel de mogelijkheid om te kiezen voor iDeal.
Ook maar een abbonement genomen, voor die €3,50 per maand. Maar waarom nou weer geen 4k en hdr. Je zet jezelf al meteen één nul achter tegenover diegene die je content via alternatieve bronnen bekijken.
Nou dat lukt ook niet,kom nergens ideal tegen....mvegetto schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:42:
@KillerBee dat kan al als je betaalmethode wijzigt in je profiel, dan krijg je opeens wel de mogelijkheid om te kiezen voor iDeal.
Hoe kan ik mijn betaalmethode voor SkyShowtime bijwerken?
Je kunt je betaalmethode eenvoudig bijwerken op het tabblad 'Abonnement en betalingen' aan de linkerkant. Wij accepteren Visa, Mastercard, PayPal, Diners, Amex, iDEAL en VisaDankort.
Als je betalingsgegevens verborgen zijn, ga je naar 'Instellingen' en schakel je 'Uitgebreide beveiliging' uit. Je ontvangt een e-mailmelding met een eenmalige code. Voer de code in op het tabblad 'Abonnement en betalingen' om je betalingsgegevens zichtbaar te maken en te bewerken.
[ Voor 47% gewijzigd door Theodor op 25-10-2022 14:54 ]
Via de website he, zie screenshot:Theodor schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:51:
[...]
Nou dat lukt ook niet,kom nergens ideal tegen....
https://i.arutha.eu/private/ilTJ9RwA5t6k.png
Ik had zelf gekeken voor het darten: Sky heeft alleen de sportsrechten voor het VK en Ierland als ik me niet vergis. SkyShowtime betreft alleen maar series en films, geen sportuitzendingen zover ik het kan vinden op de site zelf.Ypho schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:58:
idd via website windows 11 edge,lukt gewoon nietmvegetto schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:55:
[...]
Via de website he, zie screenshot:
https://i.arutha.eu/private/ilTJ9RwA5t6k.png
Ik heb de app inmiddels ook geinstalleerd op mijn Fire TV Cube via AuroraOSS (store). Ik heb nog geen 5.1 surround ontdekt op mijn Shield of FireTV.
Update: Bates Motel en Sonic 2 geeft hier 5.1 surround (Dolby Digital Plus).
Update: Bates Motel en Sonic 2 geeft hier 5.1 surround (Dolby Digital Plus).
[ Voor 20% gewijzigd door mvegetto op 25-10-2022 16:09 ]
De eerste cc betaling staat inmiddels op 'gereserveerd', ik wacht maar even tot dit definitief is (voordat ik van alles in de war gooi en mijn korting kwijt raakmvegetto schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:42:
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Account instellingen ze sturen een code die zet ik erin en dan niks?
Blijft cc card en paypal.
Blijft cc card en paypal.
Via Android TV (en dus ook Chromecast met Google TV) kun je ook zeven dagen gratis kijken. Via die weg krijg je daarna waarschijnlijk geen 50% korting. Maar zo kun je het tenminste eerst even proberen.r030949 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:52:
Misschien een tip voor sommigen: In iOS krijg je een gratis trial van 7 dagen.
Ik heb ieg een abonnement afgesloten. 3,50 per maand heb ik nog wel liggen en het heeft de potentie opm een leuke dienst te worden. Nu is nog echt helemaal niks.
De app vind je hier: https://play.google.com/s...owtime.skyshowtime.google.
Ah, het zit er dus wel (ergens) in, had al van alles getest maar het bleef steeds stereo, niets aan ruimtelijk geluid.mvegetto schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:00:
Ik heb de app inmiddels ook geinstalleerd op mijn Fire TV Cube via AuroraOSS (store). Ik heb nog geen 5.1 surround ontdekt op mijn Shield of FireTV.
Update: Bates Motel geeft hier 5.1 surround (Dolby Digital Plus).
Edit: het aanpassen van de ondertiteling weergave gaat via de browser zag ik. Meteen maar even gedaan. Op dit moment geldt die wijziging voor alle (eventueel extra aangemaakte) profielen.
[ Voor 17% gewijzigd door hardware-lover op 25-10-2022 16:18 ]
Testing, one, two ...
Best dom dat ze in januari Star Trek Discovery van Netflix trekken, en het dan vervolgens gewoon 9 maanden later niet aanbieden op hun vloednieuwe streamservice.....
Nou, toch maar even genomen voor die 3,50 maar ook hier weer. Alles loopt zo hopeloos achter. Waarom nou. Waarom kan ik niet gewoon geld betalen om te series te kijken die gelijk lopen met de uitzendingen. Kan mij niet verrotten dat ik 20 euro moet betalen om te kijken maar nu trek ik alsnog alles binnen via de niet legale weg. Ik word daar zo moedeloos van.
Ja, ik weet het. uitzendrechten bla bla. Gewoon allemaal gelul.
Seal Team -> max seizoen 1. Ze zijn bij seizoen 6.
Chicago Fire -> max seizoen 8, Ze zijn bij seizoen 11
enz.
Ja, ik weet het. uitzendrechten bla bla. Gewoon allemaal gelul.
Seal Team -> max seizoen 1. Ze zijn bij seizoen 6.
Chicago Fire -> max seizoen 8, Ze zijn bij seizoen 11
enz.
[ Voor 12% gewijzigd door OMD op 25-10-2022 16:20 ]
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
De nieuwe serie 'Let the Right One' In wordt bij Amerikaanse Showtime Anytime aangeboden met 4K UHD en Dolby Vision met 5.1 surround en met SkyShowTime krijg je enkel en alleen HD voorgeschoteld...
Ben blij dat ideal niet werkte voor de betaling.content valt vies tegen.
Is prime video beter voor 3 euro...
Is prime video beter voor 3 euro...
Zouden ze de boel niet op lagere kwaliteit hebben staan zodat ze geen capaciteitsproblemen krijgen bij launch?
Merk dat ze ook niet bij zijn inderdaad met de nl ondertiteling, begonnen met halo en de eerste 3 afleveringen gaan aardig goed op enkele ondertiteling niet uitgelijnd maar vanaf aflevering 4 werken de nl ondertitels niet meer. (en ja kan ook zonder kijken maar vind met fijner
)
Dus switch maar even naar een andere serie zoals star trek
Dus switch maar even naar een andere serie zoals star trek
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Klopt het ook dat de app niet geïnstalleerd kan worden op Android telefoons? Heb Android 12. In de Playstore kan ik de Android tv en Chromecast met Google tv selecteren, maar niet m'n mobiel voor installatie.
En toch is het gelukt om Cold Case op Amazon Prime te krijgen ;-)Haay schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:41:
[...]
Ik heb me daar ook wel eens over verbaasd en wat ik daar vervolgens over vond is dat bepaalde series uit de jaren '80 en '90 heel vaak muziek uit die tijd bevatten. Wanneer die series vervolgens nu streaming aangeboden worden moet voor elk van die muzieknummers met de rechthebbenden van die nummers aparte contracten onderhandeld worden. Dat is zo'n juridisch gedoe of soms zelfs helemaal niet mogelijk, dat die series dan maar niet beschikbaar zijn op streaming platforms.
Zie bv. de uitleg hier over de jaren '90 serie 'Northern Exposure'.
En de discussie over dit onderwerp op Reddit.
Dom vind ik een understatement. Het is belachelijk dat die er niet op staat. Wie heeft de rechten dan voor die show in Nederland? Voor mij zou dit de reden zijn om skyshowtime te nemeniekue schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:12:
Best dom dat ze in januari Star Trek Discovery van Netflix trekken, en het dan vervolgens gewoon 9 maanden later niet aanbieden op hun vloednieuwe streamservice.....
Zal dan later wel verschijnen, hopelijk. Kon het inderdaad nog niet op de Samsung Tizen app store vinden op de smart TV.Deezers schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:59:
Ze hebben Samsung inmiddels van de lijst gehaald op de website.
Zij zelf, ze zijn het notabene aant uitzenden op hun Paramount Network open net lineaire kanaal....... (s3 afleveringen op zondag zo te zien).Danfoss schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:11:
[...]
Dom vind ik een understatement. Het is belachelijk dat die er niet op staat. Wie heeft de rechten dan voor die show in Nederland? Voor mij zou dit de reden zijn om skyshowtime te nemen
[ Voor 4% gewijzigd door iekue op 25-10-2022 17:25 ]
kan iemand misschien laten zien welke star trek er wel op staan? (search Star Trek -> screenshot?).
Ik las ergens dat alleen de nieuwe ST films erop staan? Geen TNG, geen TOS, geen VOY, geen DS9. En van de nieuwe series alleen Strange New worlds staat erop?
Ik ben op zich wel te porren voor een centrale plek voor alles star trek, maar als 90% er niet op staat houd het voor mij ook op.
Ik las ergens dat alleen de nieuwe ST films erop staan? Geen TNG, geen TOS, geen VOY, geen DS9. En van de nieuwe series alleen Strange New worlds staat erop?
Ik ben op zich wel te porren voor een centrale plek voor alles star trek, maar als 90% er niet op staat houd het voor mij ook op.
TNG staat erop, Brave new Worlds, Prodigy, de 3 nieuwe films en Nemesis. DS9/VOY/ENT/TOS enzo zullen vast allemaal hierop komen als de Netflix deal verloopt. Disco uiteindelijk ook wel. Alleen Picard/Lower Decks zal wss wat langer duren, aangezien Amazon wss tot het einde van die series de rechten hebben (Disco heeft CBS een smak met geld betaald om terug te krijgen qua rechten van Netflix), wss zegt Amazon gewoon "toedeledokie ik hou ze lekker" voor die 2.peschinl schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:25:
kan iemand misschien laten zien welke star trek er wel op staan? (search Star Trek -> screenshot?).
Wss komen de andere oude films ook wel erop als die rechten vrijkomen
Omdat je dr om vroeg.....
/f/image/6kzEATDnMJ1xbR17lNaU96nN.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door iekue op 25-10-2022 17:32 ]
Ik hoop ook op de Peacock sporten, vooral op supercross. Dat is nu supermoto cross geworden. De videopass kost 160 dollar, komt nog 30 dollar taxes bij. Lekker met de lage euro, dat gaat hem niet worden. Heb er ook een mailtje aan gewaagd dat ze er wel wat aan moeten doen, want op deze manier gaat t niet populair worden in Europa terwijl het echt een leuke spectaculaire motor sport is om naar te kijken. Heb al antwoord terug dat het doorgezet gaat worden naar de juiste afdeling.ArthurMorgan schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:00:
[...]
Ik hoop ook erg op WWE in elk geval (betaal me nu blauw aan WWE.com) Maar vooralsnog lijkt het er niet op dat we dat snel moeten verwachten.
Maar goed, als t via skyshowtime kan is t natuurlijk nog beter.
I am the great Cornholio!
Heeft iemand al een Android TV / Google TV versie gevonden die je kunt installeren op de Fire Stick?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ja via AuroraOSS.Royeboi schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:37:
Heeft iemand al een Android TV / Google TV versie gevonden die je kunt installeren op de Fire Stick?
thanks!iekue schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:27:
[...]
TNG staat erop, Brave new Worlds, Prodigy, de 3 nieuwe films en Nemesis. DS9/VOY/ENT/TOS enzo zullen vast allemaal hierop komen als de Netflix deal verloopt. Disco uiteindelijk ook wel. Alleen Picard/Lower Decks zal wss wat langer duren, aangezien Amazon wss tot het einde van die series de rechten hebben (Disco heeft CBS een smak met geld betaald om terug te krijgen qua rechten van Netflix), wss zegt Amazon gewoon "toedeledokie ik hou ze lekker" voor die 2.
Wss komen de andere oude films ook wel erop als die rechten vrijkomen
ja ik was er al een beetje bang voor, skyshowtime nordic voor scandinavie had soortgelijk aanbod en is sinds september begonnen.
ik geloof de oude (tos/tng) films zijn nu nog bij videoland? affijn, ST rechten is altijd al een zooitje geweest en zal voorlopig nog wel zo blijven. Het blijft vaag dat ze Disco er niet op zetten, wellicht willen ze niet concurreren met de uitzend paramount?
In Italie staan wel alle star treks erop, maar daar heet het gewoon paramount+. Wellicht hebben de twee streamingdiensten niet dezelfde aanbod.
[ Voor 6% gewijzigd door peschinl op 25-10-2022 18:05 ]
Ook dat zou theoretisch met rechten en contracten te maken kunnen hebben? Dat Netflix toentertijd heeft afgedongen dat als bv vanuit Paramount (of wie is überhaupt de rechthebbende?) het contract wordt opgezegd / niet verlengd dat er dan een periode moet zijn waarin het niet uitgezonden mag worden. Dat hele verhaal met licenties is gewoon een grote rommel waar wij ook geen kijk op hebben. Zie bv ook HBO die niet eens HBO eigen content in de beste kwaliteit kunnen aanbieden in Europa omdat vervolgens HBO Europa niet de rechten heeft daarop.iekue schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:12:
Hoe dan? Had nog nooit van Aurora OSS gehoord maar heb de app geinstaleerd op FireTV, maar als je in die store zoekt naaar een SkyShowtime app dan vind ie die niet, ook geprobeerd om via de app Apps2Fire vanaf mijn Phone naar de FireTV stick te sturen, maar aangezien me Phone 64 bit Android is en de FireTV stick 32 bit volgens mij werkt daardoor de APK niet, ook via de Downloader FireTV stick app van een APK Mirror sites werkt geen enkele SkyShowtime APK op mijn FireTV Stick
Laat me raden Fire TV Box ipv Stick heeft krachtigere hardware met zeker 64 bit Android ipv 32 Bit? of zou het iets anders zijn?
God is a ludicrous fiction, dreamt up by inadequates who abnegate all responsibility to an invisible magic friend.
Ik heb een LG oled48A1. Maar ik vind de app niet in de appstore. Maar ook niet voor mijn Amazon fireTV stick 4k
Op de app van SkyShowtime op Apple TV heb ik geen ondertiteling. Ik kan die ook niet aanzetten. Op iPad wel.
Kan iemand kijken of ze van die paranormale series uitzenden die vroeger op skyfy te zien was?
Zoja wat precies?
Zoja wat precies?
Zie het niet bij de opties, alleen ondertitels.Arif schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:19:
Kan iemand bevestigen of ze audiobeschrijving sporen aanbieden op bijvoorbeeld Halo?
Zie vrijwel geen Syfy content in ieder geval... If any....satshow schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:29:
Kan iemand kijken of ze van die paranormale series uitzenden die vroeger op skyfy te zien was?
Zoja wat precies?
Wel vreemd ze geven het toch aan.iekue schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:31:
[...]
Zie vrijwel geen Syfy content in ieder geval... If any....
Bedankt voor het controleren.iekue schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:30:
[...]
Zie het niet bij de opties, alleen ondertitels.
Oh, het is weer een gevalletje HBO Max Europa.
Helaas kan je met deze service niet even naar de VS VPNen om het toch nog te krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Arif op 25-10-2022 19:34 ]
Waar geven ze dat aan? Syfy is niet onderdeel van de banner.... Ook geen categorie op de app. Dat Syfy onder Comcast/Paramount valt wil niet zeggen dat die content ook in deze app komt... Volges mij in de VS zit veel van Syfy op Hulu en Prime.... Als ik erop zoek is het voornamelijk sites die maar wat roepen wat eventueel het aanbod kan zijn.... Niet van SkyShowtime zelf.
/f/image/BhkoYAaQJdtXje7kXF18bKPv.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 7% gewijzigd door iekue op 25-10-2022 19:48 ]
Zou er iemand willen kijken welke series en film er van Paw Patrol op SkyShowtime staan? Nu staan de eerste 4 seizoenen verspreid (en deels dubbel) op Netflix, Amazon Prime en Videoland. Het zou fijn zijn voor mijn dochter als ze eindelijk eens alles kan kijken.
Zelf ga ik het meeste zin hebben in de nieuwe Top Gun film en Star Trek
Vwb. alle problemen rondom ondertiteling en het gebruik aan 4k / HD audio. Hoe is dat Scandinavië en de VS dan? Is dat daar ook zo?
Vwb. alle problemen rondom ondertiteling en het gebruik aan 4k / HD audio. Hoe is dat Scandinavië en de VS dan? Is dat daar ook zo?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dan heb ik het verkeerd gelezen inderdaad, mijn vrouw kijkt daar graag naar.iekue schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:46:
[...]
Waar geven ze dat aan? Syfy is niet onderdeel van de banner.... Ook geen categorie op de app. Dat Syfy onder Comcast/Paramount valt wil niet zeggen dat die content ook in deze app komt... Volges mij in de VS zit veel van Syfy op Hulu en Prime.... Als ik erop zoek is het voornamelijk sites die maar wat roepen wat eventueel het aanbod kan zijn.... Niet van SkyShowtime zelf.
[Afbeelding]
Voor de echte Nederlander: Portugal heeft dezelfde actie, daar betaal je maar 2,49 per maand momenteel
Ja stond op pepperDeezers schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:16:
Voor de echte Nederlander: Portugal heeft dezelfde actie, daar betaal je maar 2,49 per maand momenteel
Wat ik niet snap, heb een tijdje peacock gebruikt uit de USA via een vpn. Maar die catalogus was al veel groter dan skyshowtime, terwijl dat het een en dezelfde bedrijf is. Zoveel oude series of films die ik hier niet zie.. Bijvoorbeeld nicht rider, daar wel te zien en hier niet beschikbaar?
Sjesus de ondertitelplaatsing is wel echt drama met sommige series. Bijvoorbeeld bij American Gigolo staan de ondertitels bovenaan (zwarte achtergrond ook nog), al heb ik ze in mn chromecast kunnen aanpassen..... Maar niet alleen bovenaan, ook soms gewoon helemaal links.... Echt heel bizar. Sommige series hebben gewoon normale ondertitels... Maar dan bij Dexter springt het ook opeens naar links soms.... vrij apart.....
Ah... ze erkennen het iig...
https://www.skyshowtime.c...cle/issues-with-subtitles
Ah... ze erkennen het iig...
https://www.skyshowtime.c...cle/issues-with-subtitles
[ Voor 10% gewijzigd door iekue op 25-10-2022 20:30 ]
Scandinavie: hetzelfdeJorgen schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:07:
VS: daar hebben ze geen SkyShowtime maar hebben ComcastCBS & Paramount hun eigen platformen.
Deze?dutchnltweaker schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:27:
Wat ik niet snap, heb een tijdje peacock gebruikt uit de USA via een vpn. Maar die catalogus was al veel groter dan skyshowtime, terwijl dat het een en dezelfde bedrijf is. Zoveel oude series of films die ik hier niet zie.. Bijvoorbeeld nicht rider, daar wel te zien en hier niet beschikbaar?

In ieder geval hebben beide partijen in de VS dus al veel langer hun eigen streaming platform. Dus dan spelen reeds "verkochte" licenties minder een probleem. Hier zijn er ook gewoon veel films & series uit hun catalogus die bv via Netflix, Amazon, etc beschikbaar zijn. Normaliter zijn dat allemaal exclusieve deals, dus zullen ze moeten wachten totdat die licentie is afgelopen voordat ze het op hun eigen platform kunnen aanbieden.
Wordt de content bepaald op regio van waar je op dat moment zit, of waar je adres is? Anders is het nog wel aantrekkelijk om kort de VPN op .pt te zetten.Deezers schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:16:
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: ⭐️ My Graded cards ::: 👀 TCG Codex Profile
En Showtime ook nog apart platform.... Skyshowtime is iets van 3-4 VS diensten bij elkaar haha. Al is het aanbod daar nog niet naar.RobertMe schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:33:
[...]
Scandinavie: hetzelfde
VS: daar hebben ze geen SkyShowtime maar hebben ComcastCBS & Paramount hun eigen platformen.
Ik heb vanmorgen betaald met revolut (ideal) het is al afgeschreven en naar skyshowtime overgemaakt maar volgens de app en site heb ik geen abonnement, wie heeft dat nog meer en ze geven aam dat ze problemen hebben met ideal maar wat precies geven ze niet aan.
HBO Max ptsd...... Precies de reden dat ik paypal heb gebruikt...Dancis schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:41:
Ik heb vanmorgen betaald met revolut (ideal) het is al afgeschreven en naar skyshowtime overgemaakt maar volgens de app en site heb ik geen abonnement, wie heeft dat nog meer en ze geven aam dat ze problemen hebben met ideal maar wat precies geven ze niet aan.
Films:Jorgen schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:07:
Zou er iemand willen kijken welke series en film er van Paw Patrol op SkyShowtime staan? Nu staan de eerste 4 seizoenen verspreid (en deels dubbel) op Netflix, Amazon Prime en Videoland. Het zou fijn zijn voor mijn dochter als ze eindelijk eens alles kan kijken.
PAW Patrol (2018)
PAW Patrol (2019)
Paw Patrol: De Film (2021)
PAW Patrol: Pilotenpups schieten te hulp (2020)
Serie:
PAW Patrol - 8 seizoenen
Paw Patrol the movie staat erop, de serie met seizoen 1 tm 8, en nog drie losse afleveringen van ca. 44 min.Jorgen schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:07:
Jammer dat het in Scandinavië niet al beter is dan.RobertMe schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:33:
[...]
Ja vd VS weet ik, maar als die diensten het wél hebben, dan moet het in een gezamenlijk platform toch ook kunnen. Weliswaar een nieuw platform, maar ook gedeelde kosten en techniek die ze al in huis hebben.
Dankje!Flitskikker schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:47:
[...]
Films:
PAW Patrol (2018)
PAW Patrol (2019)
Paw Patrol: De Film (2021)
PAW Patrol: Pilotenpups schieten te hulp (2020)
Serie:
PAW Patrol - 8 seizoenen
Bedankt voor het checken!Pos2007 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:48:
[...]
Paw Patrol the movie staat erop, de serie met seizoen 1 tm 8, en nog drie losse afleveringen van ca. 44 min.
Haha.RobertMe schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:33:
[...]
[...]
Deze?
[YouTube: Nicht Rijder]
In ieder geval hebben beide partijen in de VS dus al veel langer hun eigen streaming platform. Dus dan spelen reeds "verkochte" licenties minder een probleem. Hier zijn er ook gewoon veel films & series uit hun catalogus die bv via Netflix, Amazon, etc beschikbaar zijn. Normaliter zijn dat allemaal exclusieve deals, dus zullen ze moeten wachten totdat die licentie is afgelopen voordat ze het op hun eigen platform kunnen aanbieden.
Maar even serieus, het grappige is dat de series die ik zoek op andere streaming platformen in Nederland niet te krijgen zijn..
Ik net de 1ste aflevering van Chicago fire gekeken en wilde aflevering 2 kijken dat lukt niet, ik dacht ff aflevering 3 proberen helaas ook niet. Meer mensen dit probleem?
Begint lekker
Begint lekker
Geen idee of ze het op Halo aanbieden, maar wel ongevraagd bij Scream.Arif schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:19:
Kan iemand bevestigen of ze audiobeschrijving sporen aanbieden op bijvoorbeeld Halo?
Het is op dit moment technisch echt nog een puinhoop. In je account kun je aangeven hoe ondertiteling eruit moet zien op "ondersteunde apparaten". Ik kies dan voor standaard titels zonder achtergrond. Op de telefoon geeft hij ze dan ook als zodanig weer, maar of ik nou klein, normaal, groot, groter, grootst of wat dan ook kies, dit heeft geen invloed op de wijze waarop ondertiteling wordt weergegeven.
Op de Chromecast met Google TV is het helemaal dramatisch. O.a. uit Noorwegen waren er al klachten dat ondertiteling bovenin beeld in plaats van onderin staat. En dat is hier niet anders... Maar verschilt weer per film.
Nu zat ik net de kloten in Scream en daarin kan ik de ondertiteling op Nederlands zetten. Dan verschijnt de ondertiteling bovenin beeld met een zwarte achtergrond en veel te groot lettertype. Zet ik de ondertiteling uit, dan springt hij vervolgens automatisch naar Engels. Nu wel onderin beeld, maar opnieuw te groot en bovendien met audiobeschrijving "PHONE RINGS". Maar uitzetten is dus compleet onmogelijk. Soms is even later te zien dat de ondertiteling in de instellingen uit staat en soms staat hij op Engels. Maar in beide gevallen wordt hij weergegeven.
Los daarvan is de ondertiteling ook nog eens steeds een fractie te laat.
Dan is er nog de audio. De kinderen wilden de SpongeBob-serie kijken, dus kids-profiel aangemaakt en daarop de stream gestart. Audio stond standaard op Engels, dus op Nederlands gezet, maar nou blijkt dat hij de instelling niet onthoudt en je bij elke volgende aflevering de taal weer handmatig op Nederlands moet instellen.
Dat 1080p op dit moment de max is en dat de bibliotheek nog relatief beperkt is, daar kan ik voor €3,50 per maand redelijk doorheen kijken, maar gerommel met taalinstellingen en ondertiteling die niet goed werken wordt al snel irritant, dus hopelijk een snelle fix.
Die zwarte achtergrond komt door de Chromecast ondertitel instellingen. Lijkt alsof sommige series/films die gebruiken (dus met zwarte achtergrond), en sommige series/films niet. Jammer genoeg kan je in die Chromecast ondertitel instellingen (in de overall settings van ut ding) ut zwart alleen naar 25% veranderen, maar daz iig beter dan volledig zwart. Net zelf gedaan iig. Maarja de plaatsing bovenin (en bovenin links / midden verspringend) is strontvervelend.KlaasjeNL schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:13:
[...]
Dan verschijnt de ondertiteling bovenin beeld met een zwarte achtergrond en veel te groot lettertype
Wat @KlaasjeNL al opmerkt. Er klopt nog niet heel veel van wat je selecteert en daarna voorgeschoteld krijgt. Ik zit nu Bad Words te kijken, hoewel, ik probeer daar een redelijke draai aan te geven.
Ondertiteling selectie en weergave is dus zwaar ondermaats, maar er lijkt ook een 2e audiospoor aanwezig te zijn (is zichtbaar als selectie), maar dat resulteert in een draaiende cirkel waarna er niets mee wordt gedaan.
We zitten blijkbaar nog in de bèta fase van deze app (op Android TV) 🤔
Ondertiteling uit geeft Engels met zwarte achtergrond en regelmatig overlappende regels tekst 😳
Ondertiteling selectie en weergave is dus zwaar ondermaats, maar er lijkt ook een 2e audiospoor aanwezig te zijn (is zichtbaar als selectie), maar dat resulteert in een draaiende cirkel waarna er niets mee wordt gedaan.
We zitten blijkbaar nog in de bèta fase van deze app (op Android TV) 🤔
Ondertiteling uit geeft Engels met zwarte achtergrond en regelmatig overlappende regels tekst 😳
[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 25-10-2022 21:40 ]
Testing, one, two ...
Ik ben Halo aan het kijken, vrij beroerde serie maar ok, via de Chromecast met Google TV. Het valt me op dat de app niet goed onthoud waar ik gebleven ben. vrij irritant.
Pfff, daarom heb ik Apple tv opgezegd. Die onthield het ook niet. Had je 30 minuten gekeken en moest je nog 15 min. Kijk je de volgende dag en begint hij gewoon weer aan het begin. Super irritant!Mesmer_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:42:
Ik ben Halo aan het kijken, vrij beroerde serie maar ok, via de Chromecast met Google TV. Het valt me op dat de app niet goed onthoud waar ik gebleven ben. vrij irritant.
Hopelijk alleen een probleem bij jou
Tomorrow is not today!
Nope, hier ook 😅Sydney08 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:44:
[...]
Pfff, daarom heb ik Apple tv opgezegd. Die onthield het ook niet. Had je 30 minuten gekeken en moest je nog 15 min. Kijk je de volgende dag en begint hij gewoon weer aan het begin. Super irritant!
Hopelijk alleen een probleem bij jou
In de instellingen van de Chromecast heb ik aangepaste titels, witte tekst, klein standaard lettertype met slagschaduw en geen achtergrondkleur. Maar SkyShowtime trekt zich er niks van aan, terwijl het bij andere apps (ik meen dat Disney+ of Prime Video ook de CC-instellingen gebruikt) altijd probleemloos heeft gewerkt.iekue schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:33:
[...]
Die zwarte achtergrond komt door de Chromecast ondertitel instellingen. Lijkt alsof sommige series/films die gebruiken (dus met zwarte achtergrond), en sommige series/films niet. Jammer genoeg kan je in die Chromecast ondertitel instellingen (in de overall settings van ut ding) ut zwart alleen naar 25% veranderen, maar daz iig beter dan volledig zwart. Net zelf gedaan iig. Maarja de plaatsing bovenin (en bovenin links / midden verspringend) is strontvervelend.
Ik zag dat je de weergave van ondertitels kunt aanpassen op de website onder je account instellingen.KlaasjeNL schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:06:
[...]
In de instellingen van de Chromecast heb ik aangepaste titels, witte tekst, klein standaard lettertype met slagschaduw en geen achtergrondkleur. Maar SkyShowtime trekt zich er niks van aan, terwijl het bij andere apps (ik meen dat Disney+ of Prime Video ook de CC-instellingen gebruikt) altijd probleemloos heeft gewerkt.
Klopt, maar:Aiii schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:13:
[...]
Ik zag dat je de weergave van ondertitels kunt aanpassen op de website onder je account instellingen.
op de chromecast met google tv moet je dus via de instellingen van dat apparaat werken. En hoewel dat bij mij gedeeltelijk werkt pakt het niet alle instellingen over.Opmerking: ondertitels die op internet zijn ingesteld, worden alleen toegepast op de volgende apparaten: LG, Vizio, Xbox One, Playstation en als je kijkt via internet. Alle andere ondertitels kunnen worden beheerd via de instellingen van de apparaten.
Zodra ik de transparantie van de achtergrond op 25 of 50% zet valt het hele achtergrond weg. Ik had ook een vernsterrand ingesteld, en met die vensterrand kon ik ook geen achtergrond meer krijgen. In andere apps werkt het gewoon goed, hier maar half dus.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
Klopt, en had ik vanmiddag al gedaan. De Android TV app trekt er zich echter niets van aan, die doet niets met die instelling 🤔Aiii schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:13:
Ik zag dat je de weergave van ondertitels kunt aanpassen op de website onder je account instellingen.
Edit: bovenstaande Android TV informatie niet eerder gelezen. Dan nog, mijn persoonlijke Android TV ondertitel instelling wordt dan nog steeds genegeerd 😏
Afijn, we geven het wat tijd, het aanbod is (voor ons) aantrekkelijk genoeg.
[ Voor 25% gewijzigd door hardware-lover op 25-10-2022 22:28 ]
Testing, one, two ...
Staat eronder voor welke apparaten, valt Chromecast nie onder.Aiii schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:13:
[...]
Opmerking: ondertitels die op internet zijn ingesteld, worden alleen toegepast op de volgende apparaten: LG, Vizio, Xbox One, Playstation en als je kijkt via internet. Alle andere ondertitels kunnen worden beheerd via de instellingen van de apparaten.
Overigens Xbox en Playstation melden terwijl dr nie eens een app voor is.... LOL.
[ Voor 7% gewijzigd door iekue op 25-10-2022 22:19 ]
Maar als je enkel een schaduw wilt, dan slaat hij de instellingen niet op (geprobeerd in zowel Chrome als Firefox). Het lukt me alleen maar met een zwart vlak erachter, wat ik niet wil. Een schaduw is voldoende.Aiii schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:13:
[...]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Ik weet niet of de andere aanbieders ook zulke startproblemen hadden, maar in mijn herinnering had ik dat bij Disney en HBO niet op deze manier. Ik denk dat ik mooi nog even wacht met een abonnement nemen totdat ze hier wat aan doen. De introductieaanbieding loopt immers toch nog wel even door.
Wel heel bijzonder dit. Je weet al maanden van te voren dat je vandaag de introductie hebt. Dit zijn ook allemaal problemen die niks met overbelasting te maken hebben, maar met slecht werk afleveren. Als je dan een grote introductie doet, doe het dan goed.
Wel heel bijzonder dit. Je weet al maanden van te voren dat je vandaag de introductie hebt. Dit zijn ook allemaal problemen die niks met overbelasting te maken hebben, maar met slecht werk afleveren. Als je dan een grote introductie doet, doe het dan goed.
Voor wie nog meer wil weten wat er op SkyShowtime staat, kwam ik op Reddit dit document tegen. Ik weet niet hoe betrouwbaar het is, maar wie weet heeft iemand er wat aan. https://docs.google.com/s...wf2pb_LYo_PUKlz_/pubhtml#
Volgens de reddit-gebruiker in kwestie is de informatie afkomstig uit de API.
Voor de betreffende forumposts zie:
Openingpost vh topic https://www.reddit.com/r/...alog_without_subscribing/
Post met betreffende document: https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Uitleg vd herkomst: https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Volgens de reddit-gebruiker in kwestie is de informatie afkomstig uit de API.
Voor de betreffende forumposts zie:
Openingpost vh topic https://www.reddit.com/r/...alog_without_subscribing/
Post met betreffende document: https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
Uitleg vd herkomst: https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3
[ Voor 46% gewijzigd door Jorgen op 26-10-2022 11:17 ]
Da's interessant. Vraag me af waar deze redditor de file vandaan heeft ....Jorgen schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 00:01:
Voor wie nog meer wil weten wat er op SkyShowtime staat, kwam ik op Reddit dit document tegen. Ik weet niet hoe betrouwbaar het is, maar wie weet heeft iemand er wat aan. https://docs.google.com/s...wf2pb_LYo_PUKlz_/pubhtml#
Verbaasd me niets dat film/series waar Comcast/Paramount etc. de rechten zelf op heeft er weer van af gehaald worden. Je "IP" rond laten gaan bij con-collega's is ook onderdeel van het business model. Denk alleen dat Disney er niet aan mee doet.
Gisteren nog wat zitten graven, ook bv Jurassis Park Lost World is HD + stereo sound denk ik. Ik heb een AppleTV en ik moet wel zeggen dat die alles naar multi-channel PCM om zet, alleen als er een Atmos stream is, zie je Atmos op-poppen op mijn receiver.
Ik vind dat zwaar teleurstellend voor een paar studio's met een streaming service. Geloof dat Paramount+ in de US wel 4K+Atmos streamt. Zie bv:
https://hd-report.com/par...s-in-4k-dolby-vision-hdr/
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dit is erg irritant, en geen mogelijk om het aan te passen.KlaasjeNL schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:13:
[...]
Los daarvan is de ondertiteling ook nog eens steeds een fractie te laat.
Op momenten als deze ben ik erg blij dat ik al sinds mijn jeugd geleerd heb gewoon zonder ondertiteling te leven 
Minder blij ben ik met het gedwongen Nederlands in de App. Zeker omdat de episode titels ook vertaald zijn...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FrDl6hDSa4pJl00SL99LlhkZ.jpg?f=user_large)
...rillingen over mijn rug, yikes.
Minder blij ben ik met het gedwongen Nederlands in de App. Zeker omdat de episode titels ook vertaald zijn...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FrDl6hDSa4pJl00SL99LlhkZ.jpg?f=user_large)
HBO had dat ook in het begin veel zonder subs enz.Jorgen schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:43:
Ik weet niet of de andere aanbieders ook zulke startproblemen hadden, maar in mijn herinnering had ik dat bij Disney en HBO niet op deze manier. Ik denk dat ik mooi nog even wacht met een abonnement nemen totdat ze hier wat aan doen. De introductieaanbieding loopt immers toch nog wel even door.
Nu nog bijv bufferen als je wat aan het kijken bent...geen andere streaming dienst heeft daar last van..
Gedwongen? Als in geen keuze voor Engels of gewoon omdat het de OS instellingen overneemt?
Zit bij de films/series overal wel Engelse ondertitels bij? Gebruik nooit Nederlands (tenzij enige optie).
Zit bij de films/series overal wel Engelse ondertitels bij? Gebruik nooit Nederlands (tenzij enige optie).
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Jasses. Veel ondertitels worden tegenwoordig met AIs gedaan. Goedkoper dan mensenwerk.Aiii schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:31:
Op momenten als deze ben ik erg blij dat ik al sinds mijn jeugd geleerd heb gewoon zonder ondertiteling te leven
[Afbeelding]
Niet OK voor mij. Erger me ook al dood aan Videoland die bv. voor The Handmaids Tale claimen dat vanwege licensing verplicht moeten ondertitlen. Dus je kan het (zeker in de brakke V2 app) niet uit zetten.
Gisteren kon ik trouwens wel ondertitels aan uit/zetten in de SkyShowTime app. Op een AppleTV werkt swipe down niet (gebruiken ze wel de tvOS framework ??) wel pause en naar het ondertitels icoontje navigeren.
Edit: uit de SkyShowtime api zag ik vanmorgen.loekf2 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 08:55:
[...]
Da's interessant. Vraag me af waar deze redditor de file vandaan heeft ....
Ja dat is ook raar. Ondanks dat het een extra streamingservice is, hebben beide eigenaars de techniek gewoon al in huis met Peacock en Paramount+Verbaasd me niets dat film/series waar Comcast/Paramount etc. de rechten zelf op heeft er weer van af gehaald worden. Je "IP" rond laten gaan bij con-collega's is ook onderdeel van het business model. Denk alleen dat Disney er niet aan mee doet.
Gisteren nog wat zitten graven, ook bv Jurassis Park Lost World is HD + stereo sound denk ik. Ik heb een AppleTV en ik moet wel zeggen dat die alles naar multi-channel PCM om zet, alleen als er een Atmos stream is, zie je Atmos op-poppen op mijn receiver.
Ik vind dat zwaar teleurstellend voor een paar studio's met een streaming service. Geloof dat Paramount+ in de US wel 4K+Atmos streamt. Zie bv:
https://hd-report.com/par...s-in-4k-dolby-vision-hdr/
[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 26-10-2022 14:28 ]
Dat was mij dan minder opgevallen. Ik zit nu even te denken over hoe het voor mij met Netflix en Amazon Prime begon. Netflix had ik pas jaren na de introductie en daar erger ik me eigenlijk alleen aan de hit & miss van de interface na elke wijziging. Soms is ie geweldig, soms heel irritant. Ik denk dat ik al een prime-abonnement had voordat Amazon ook met Prime Video begon en dat ik daar aan het begin de interface verschrikkelijk vond, maar van de techniek herinner ik me geen grote ellende meer. Wellicht toch even iets met de grootte/kleur van de ondertitels of dat het nog niet meteen beschikbaar was. Maar zo dramatisch als bij SkyShowtime voor zover ik mij herinner in elk geval niet.Theodor schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:42:
[...]
HBO had dat ook in het begin veel zonder subs enz.
Nu nog bijv bufferen als je wat aan het kijken bent...geen andere streaming dienst heeft daar last van..
Rechten zullen vaak voor een bepaalde periode worden uitgegeven, dan heb je ook bij "eigen" content wel een einddatum (die eenvoudig verlengd wordt)
Heb zojuist de eerste film gekeken (The Thing uit 2011) met de Apple Tv, geen NL ondertiteling (daarom maar Engelse ondertiteling geselecteerd), en de ondertiteling blijft niet netjes gecentreerd, maar schiet alle kanten op (zoals al eerder door anderen gemeld).
Ook 'ziet' deze dienst niet de ondertiteling instellingen van de Apple Tv (elke andere dienst neemt dit automatisch over).
Verder, en dit vind ik toch wel het meest vervelende, last van micro-stutters, dit terwijl beide Apple Tv instellingen t.b.v. frame rate matching enabled zijn. Ook hier met geen enkele andere dienst last van, dit is voor mij de eerste keer dat ik hier tegenaan loop.
Kortom: SST heeft best wel wat kinderziektes.
Ook 'ziet' deze dienst niet de ondertiteling instellingen van de Apple Tv (elke andere dienst neemt dit automatisch over).
Verder, en dit vind ik toch wel het meest vervelende, last van micro-stutters, dit terwijl beide Apple Tv instellingen t.b.v. frame rate matching enabled zijn. Ook hier met geen enkele andere dienst last van, dit is voor mij de eerste keer dat ik hier tegenaan loop.
Kortom: SST heeft best wel wat kinderziektes.
[ Voor 3% gewijzigd door KillerBee op 26-10-2022 12:54 ]
Ik ben over het algemeen wel een sucker als het gaat om aanschaffen van dit soort diensten. je kan nooit genoeg aanbod hebben :-) (okay: ik heb Discovery+ niet, maar dit omdat het aanbod me 0% trekt)
Maar SST trekt mij vooralsnog niet over de streep. Zo schermen met zogenaamde klassiekers maar dat is een mooi woord voor dat het oude films zijn (wie The Godfather nu nog steeds niet gezien heeft ...)
Dat ze dan ook nog niet in staat zijn om technisch een goed product neer te zetten is gewoonweg lachwekkend. Je zou toch denken dat ze voldoende referentie-kaders hebben (Netflix, HBO, Prime etc) om in te schatten dat stereo audio niet meer voldoende is.
Maar SST trekt mij vooralsnog niet over de streep. Zo schermen met zogenaamde klassiekers maar dat is een mooi woord voor dat het oude films zijn (wie The Godfather nu nog steeds niet gezien heeft ...)
Dat ze dan ook nog niet in staat zijn om technisch een goed product neer te zetten is gewoonweg lachwekkend. Je zou toch denken dat ze voldoende referentie-kaders hebben (Netflix, HBO, Prime etc) om in te schatten dat stereo audio niet meer voldoende is.
Videoland komt er nog steeds mee weg hoor, maar voor een internationale streaming service die ook buiten NL actief is, is het heel slecht. Zeker als je het met Paramount+ en Peacock in de US vergelijkt, wat dezelfde bedrijven zijn. Voor Peacock krijg je trouwens alleen 4K UHD bij een Premium Plus abbo.LaFleche schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:12:
Ik ben over het algemeen wel een sucker als het gaat om aanschaffen van dit soort diensten. je kan nooit genoeg aanbod hebben :-) (okay: ik heb Discovery+ niet, maar dit omdat het aanbod me 0% trekt)
Ze wachten wel verdomd lang met deze 2 films ...
Top Gun Maverick : maandag 26 december 2022
Jurassic World Dominion : 2 februari 2023
Ugh...dat is jammerdoobieters schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 16:58:
Ze wachten wel verdomd lang met deze 2 films ...
Top Gun valt dan nog enigszins mee...
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
8 maanden na bios release? Gaat nergens meer over. Heb die film meer dan 3 maanden geleden al in 4K Dolby Vision gekeken… absurd. Belooft niet veel goeds voor SkyShowtime als ze zo te werk gaan.
[ Voor 19% gewijzigd door Frank op 26-10-2022 17:03 ]
Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC