Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 01:46
ArthurMorgan schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 09:02:
HD vind ik geen probleem, mits de bitrate ook echt fatsoenlijk is. Uiteraard is het jammer, en als ze ooit een 4k abonnement gaan invoeren hoop ik wel dat ze het wel met behoudt van korting gaan aanbieden. Ik zie geen enkele aanleiding om te verwachten dat we niet de 50% kortingsdeal zouden krijgen. Ook in Scandinavië was de korting pas bij de intrede of echt vlak daarvoor bekend volgens mij.
Wat betreft een kortingsactie zou dat inderdaad weleens vlak voor de lancering kunnen komen.
Ik meen te herinneren dat HBO dat ook niet echt vroeg bekend maakte.

Ik ga sowieso een abo nemen voor een half jaartje samen met een vriend dus de kosten worden al gehalveerd.

Het eerste wat ik ga kijken is denk ik die nieuwe Top Gun film :D

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Vortigen schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 15:36:
[...]

Het eerste wat ik ga kijken is denk ik die nieuwe Top Gun film :D
Die staat er helaas nog niet op bij lancering volgende week, wordt verwacht ergens in de komende maanden.
Zie ook dit nieuwsbericht (iets naar beneden scrollen)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vortigen
KillerBee schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 18:10:
[...]

Die staat er helaas nog niet op bij lancering volgende week, wordt verwacht ergens in de komende maanden.
Zie ook dit nieuwsbericht (iets naar beneden scrollen)
He das nou jammer :(
Dan wordt het de Star Trek serie en die van Halo :)

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
Wordt wel weinig info gegeven vanuit skyshowtime als het morgen al gebruikt kan worden. Weinig reclame erover in iedergeval. Volgens mij kon je je bij HBOMax ervoor al inschrijven, nu kan dat pas op de dag dat het uitkomt zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:44
Veertien14 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 17:43:
Wordt wel weinig info gegeven vanuit skyshowtime als het morgen al gebruikt kan worden. Weinig reclame erover in iedergeval. Volgens mij kon je je bij HBOMax ervoor al inschrijven, nu kan dat pas op de dag dat het uitkomt zo lijkt het.
Reken maar op een wekenlange tv campagne en overbelaste website morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Las ook wat tweets over een launch event in Amsterdam op 3 November. De media blitz komt dus nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36

The Chosen One

Zie signature!

Enige idee of de (ios)app die er is/komt ook gewoon "skyshowtime" heet?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02:04
Zou inderdaad Skyshowtime moeten heten.

Android, Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ehm, niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

De meeste launches die ik heb meegemaakt van streamingdiensten, starten in de loop van de ochtend.
Heb het in elk geval nog niet eerder gezien dat een launch om 00:00u begint ;)

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In Scandinavie ging hij ook pas om 10:30 van start.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
En ze zijn online, ik heb een abonnement afgesloten voor 3,49 per maand (50% korting voor altijd)

/edit: naja altijd.... "Aanbieding eindigt op 25/10/2100" :D :D

Overigens is Ideal de betaalmethode die ik gekozen heb, dus dat is ook wel goed geregeld.

Ondertiteling staat bij het eerste wat ik kijk gewoon onderaan. Al lijkt het soms wat te springen van gecentreerd naar links.

Bij Grimm slechts seizoen 3-6 dat is natuurlijk niet handig. Hoop dat ze dat soort grappen wel beperken.

[ Voor 77% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-10-2022 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesmer_
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-08 21:57
ArthurMorgan schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:19:
En ze zijn online, ik heb een abonnement afgesloten voor 3,49 per maand (50% korting voor altijd)

Overigens is Ideal de betaalmethode die ik gekozen heb, dus dat is ook wel goed geregeld.

Ondertiteling staat bij het eerste wat ik kijk gewoon onderaan. Al lijkt het soms wat te springen van gecentreerd naar links.

Bij Grimm slechts seizoen 3-6 dat is natuurlijk niet handig. Hoop dat ze dat soort grappen wel beperken.
Waar kun je het abonnement met deze korting afsluiten? vanuit de android app zie ik alleen een gratis proefperode van 7 dagen en daarna vol tarrief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Alle content in Stereo zoals verwacht. Hopelijk doen ze daar snel wat aan... Geen excuses voor anno 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 21:20

Hoe heb je jezelf kunnen aanmelden? Ik zie op de site nog steeds binnenkort te streamen, kon mij nergens abonneren op de site…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
spijkerhoofd schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:37:
[...]

Hoe heb je jezelf kunnen aanmelden? Ik zie op de site nog steeds binnenkort te streamen, kon mij nergens abonneren op de site…
Cache van je browser al geleegd? Ik zag overigens de 50% kortingsdeal mobiel niet, wel op desktop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesmer_
spijkerhoofd schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:37:
[...]

Ik heb het gevonden. als je je hebt aangemeld voor hun mailinglist dan heb je daar al 1 mailtje op ontvangen een paar dagen terug. Als je onderaan dat mailtje klikt op de SkysShowtime link dan kom je direct op de kortingspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Mesmer_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:39:
[...]

Ik heb het gevonden. als je je hebt aangemeld voor hun mailinglist dan heb je daar al 1 mailtje op ontvangen een paar dagen terug. Als je onderaan dat mailtje klikt op de SkysShowtime link dan kom je direct op de kortingspagina
Ik heb me gewoon direct via de site aangemeld, niet via de mail. Reden dat het via android waarschijnlijk geen korting oplevert is omdat google dan ook een deel van de opbrengst vraagt volgens mij.

[ Voor 13% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-10-2022 07:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesmer_
ArthurMorgan schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:40:
[...]

Ik heb me gewoon direct via de site aangemeld, niet via de mail. Reden dat het via android waarschijnlijk geen korting oplevert is omdat google dan ook een deel van de opbrengst vraagt volgens mij.
Ik niet via android dus dat lijkt me niet maar bij mij is de aanmelding foutgegaan. Na betaling gebeurde er niets en nu kan ik wel inloggen maar krijg ik alleen de melding dat ik dan een abonnement kan nemen, waar ik dus al wel voor betaalt heb.. eerst maar koffie. zucht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:05
Intussen aangepast dan: "Geldig tot 23.59 uur, 06/12."

Dan kan ik het nog even bij Amazon & HBO houden voordat ik SkyShowtime afsluit :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Waardeloze website en bedrijf, maar ok:

https://www.skyshowtime.com/nl/checkout?voucher[]=NLHPFL2022

3.49 euro per maand

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Ging behoorlijk soepel met inschrijven en de korting op de website!

Halo ondertiteling op de telefoon zag er goed uit. Ga vanmiddag de serie kijken op mijn chromecast met google tv en hopelijk is die ook goed :)

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 21:28
Ik wacht ook eerst even af tot de kinderziektes eruit zijn en begin december meld ik me wel aan. Ben benieuwd naar de eerste ervaringen en het daadwerkelijke aanbod..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Lijkt erop dat ze echt het absolute minimum erop gezet hebben om de pagina's te vullen. Tis mij ook een raadsel waarom ze Star Trek Discovery een jaar geleden van Netflix hebben gehaald om het vervolgens niet op SkyShowtime te zetten.

Ik laat deze app voorlopig nog wel links liggen denk ik :')

[ Voor 18% gewijzigd door Frank op 25-10-2022 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
jasper2603 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:02:
Ik wacht ook eerst even af tot de kinderziektes eruit zijn en begin december meld ik me wel aan. Ben benieuwd naar de eerste ervaringen en het daadwerkelijke aanbod..
Samsung tv staat bij ondersteunde apparaten op de website maar nog niet te vinden in de app store.

En ze hebben zichzelf al ingedekt over missende ondertiteling. https://www.skyshowtime.c...cle/issues-with-subtitles blijkbaar is sneller launchen belangrijker voor de kwartaalcijfers dan een goed werkend product. HBO speelt ook nog steeds te snel content af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:22
Het aanbod valt me wel echt zwaar tegen zeg, niet eens de extended episodes van The Office (die in Amerika wel op Peacock staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrietje
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 21:41
Frank schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:27:
Lijkt erop dat ze echt het absolute minimum erop gezet hebben om de pagina's te vullen. Tis mij ook een raadsel waarom ze Star Trek Discovery een jaar geleden van Netflix hebben gehaald om het vervolgens niet op SkyShowtime te zetten.

Wat wil je zeggen dat ze discovery ernog niet eens op hebben staan? Dat betekend dus dat het gat hier dus naar meer dan een jaar gaat. snap sowieso niet dat ze niet gewoon voor dat 1 jaar het gewoon op netflix lieten, maar goed. gelukkig zijn nog andere bronnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoSugar
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10-07-2023
Voor altijd korting, net zoals bij HBO Max, om 6 maanden later samen te gaan met een andere streamingdienst en je korting kwijt te zijn. Maar ze hebben je toch mooi binnengehaald en hopen dat je het abonnement natuurlijk houdt.
Zouden mensen hier echt intrappen? Again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
NoSugar schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:42:
[...]

Er staat heel duidelijk dat je altijd 50% korting krijgt op de huidige maandprijs, dus ook al is die straks 15 euro per maand, voor earlybirds 7,50.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
NoSugar schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:42:
[...]

Er is nog helemaal niks definitiefs bekend over hoe de merge tussen HBO en Discovery eruit gaat zien, en wat ze precies met de prijzen en korting gaan doen. Dit is hun hard veroordelen op basis van niets meer dan je eigen pessimisme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Laatst online: 23:03
@NoSugar Met betrekking tot producten of diensten die je niet nodig hebt maar vrijwillig afneemt. Zolang of zodra voor jou het product de gevraagde prijs waard is kan je het kopen. Anders hoef je het niet te doen. Dit is van toepassing op heel veel zaken (waaronder ook snel internet, terrasje pakken, bioscoopje ....)

Je hoeft er dus niet in te trappen.

[ Voor 5% gewijzigd door W1ck1e op 25-10-2022 08:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:49:
[...]

Er is nog helemaal niks definitiefs bekend over hoe de merge tussen HBO en Discovery eruit gaat zien, en wat ze precies met de prijzen en korting gaan doen. Dit is hun hard veroordelen op basis van niets meer dan je eigen pessimisme.
Bovendien is SkyShowtime een JV van twee hele grote spelers voor kleine markten waar ze niet zelf het grote geschut willen inzetten. Dat is heel doelbewust besloten. Dus ik zie SkyShowtime niet zo snel vervangen worden door iets anders.

Grappig genoeg gaan er juist geruchten dat Comcast interesse heeft in Warner Bros over 2 jaar wanneer ze hun Hulu aandeel verkopen aan Disney ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Frank op 25-10-2022 08:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
SkyShowtime is ook toe te voegen aan je streamingdiensten in Justwatch nu.

Al staat de content er nog niet bij ;)

[ Voor 22% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-10-2022 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baco101
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:19
Ik ben ook nog niet echt onder de indruk van het aanbod.

Weet iemand hoe je een aflevering verwijderd van de kijk verder lijst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5Rj9GNc.png

Dacht het niet. Aflevering speelt overigens wel gewoon af ondanks de melding.
baco101 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:04:
Weet iemand hoe je een aflevering verwijderd van de kijk verder lijst?
Niet, zo te zien. Ze hebben naar Disney+ gekeken zeker :O

[ Voor 48% gewijzigd door Frank op 25-10-2022 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

En de IOS app is ook beschikbaar. In de app onderin na het 'wordt lid scherm'

De knop "Begin" en de knop "Opbrengst". Zitten er ook wat googletranslate te doen volgens mij...
En kan niet in de app rondkijken zonder account. Dat is nou jammer.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Frank schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:11:
[Afbeelding]

Dacht het niet. Aflevering speelt overigens wel gewoon af ondanks de melding.

[...]

Niet, zo te zien. Ze hebben naar Disney+ gekeken zeker :O
Iets uit mijn lijst verwijderen gaat ook niet ben benieuwd hoe snel ze dat gaan aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:04

Aiii

何これ

Deezers schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:46:
[...]

Er staat heel duidelijk dat je altijd 50% korting krijgt op de huidige maandprijs, dus ook al is die straks 15 euro per maand, voor earlybirds 7,50.
In dit geval staat er zelfs in je account dat de 50% korting tot 25/10/2100 wordt toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
Deezers schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:46:
[...]

Mensen vergeten dit altijd in perspectief te plaatsen en staren zich blind op de 50% korting. Betekent simpelweg ook dat ze de prijs naar >20 euro kunnen plaatsen en dan is het alleen niet zo goedkoop meer. Kijk dus vooral naar het aanbod en of je het waard vindt, ipv de "mooie" korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Ik denk dat iedereen prima snapt het het werkt hoor :) Als je weet dat je blijft streamen is het zeker wel de moeite waard om deze deal te nemen. Zelfs met een verdubbeling van de prijs over een aantal jaar zit je dan nog best goed.

Stel dat Netflix zo'n actie had gedaan anno 2013 toen ze hier kwamen. Dan had je nu €8 betaald, de oorspronkelijke prijs bij lancering. Dat is wel ff wat anders dan €16.

[ Voor 10% gewijzigd door Frank op 25-10-2022 09:37 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:33:
[...]

Mensen vergeten dit altijd in perspectief te plaatsen en staren zich blind op de 50% korting. Betekent simpelweg ook dat ze de prijs naar >20 euro kunnen plaatsen en dan is het alleen niet zo goedkoop meer. Kijk dus vooral naar het aanbod en of je het waard vindt, ipv de "mooie" korting.
Dat zou betekenen dat ze denken dat veel mensen een nieuw abonnement aan zouden gaan voor 20 euro....

Het aandeel van mensen met korting is uiteindelijk veel minder dan het aandeel van mensen zonder korting. Dus prijzen worden op die laatste groep gebaseerd, niet op de mensen die die korting hebben. Die zijn er vooral om een vliegende start te creëren.

Uiteraard moet het het waard blijven. maar 50% korting is gewoon altijd een 'mooie korting' of dat het waard is voor jou is wat anders.

[ Voor 8% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-10-2022 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 15:47
Wel goed dat je nog meer dan een maand kunt wachten en dan nog steeds de korting krijgt. Zo te lezen is het aanbod nu nog niet heel goed dus maar even afwachten hoeveel content ze (wekelijks?) gaan toe voegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
ArthurMorgan schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:36:
[...]

Dat zou betekenen dat ze denken dat veel mensen een nieuw abonnement aan zouden gaan voor 20 euro....

Het aandeel van mensen met korting is uiteindelijk veel minder dan het aandeel van mensen zonder korting. Dus prijzen worden op die laatste groep gebaseerd, niet op de mensen die die korting hebben. Die zijn er vooral om een vliegende start te creëren.

Uiteraard moet het het waard blijven. maar 50% korting is gewoon altijd een 'mooie korting' of dat het waard is voor jou is wat anders.
Dat is nog moeilijk te bepalen denk ik. Het zou logisch zijn dat het aandeel zonder korting hoger is, maar de enige reden om nu klant te worden voor de zoveelste streaming dienst is juist de korting, qua aanbod kunnen ze "nog" niet concurreren. Ze hebben dus een goede start nodig omdat dat vertrouwen en dus cash genereert voor een groter/beter aanbod. Het zou dus zomaar kunnen zijn dat de verhouding van klanten met korting juist aan het begin veel hoger is. Wanneer ze dus niet voldoende nieuwe klanten tegen een gewone prijs aantrekken, dan gaat de prijs omhoog voor die 50% abonnees.
Denk dus echt dat je als consument goed moet nadenken over het aanbod en niet blindstaren op de korting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Waar ik het me het meest aan irriteer, is dat ze maar 3 seizoenen CSI erop hebben staan. Met de aankondiging op https://corporate.skyshow...-date-and-content-line-up leek het me wel dat in ieder geval alle seizoenen CSI beschikbaar zouden komen en eventueel ook (een aantal) spin-offs, zoals NY, Miami of 2022.

Nu heb je alleen de seizoenen die ook bij RTL8 herhaald worden.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Yorinn schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:51:
Waar ik het me het meest aan irriteer, is dat ze maar 3 seizoenen CSI erop hebben staan. Met de aankondiging op https://corporate.skyshow...-date-and-content-line-up leek het me wel dat in ieder geval alle seizoenen CSI beschikbaar zouden komen en eventueel ook (een aantal) spin-offs, zoals NY, Miami of 2022.

Qua content moeten ze de komende maanden echt hard aan de slag ja.

Grimm seizoen 3-6
A discovery of witches alleen seizoen 1
Star Trek zeer beperkt aanbod

sowieso het aantal series is niet echt enorm.

De eerst komende maanden tot jaar heb ik nu genoeg op mijn watchlist staan. Maar op de langere termijn moet er veel bij.

[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 25-10-2022 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:43:
[...]

...Wanneer ze dus niet voldoende nieuwe klanten tegen een gewone prijs aantrekken, dan gaat de prijs omhoog voor die 50% abonnees. ....
En voor de "100%" abonnees (tenzij ze die lokken met dezelfde of een andere en tijdelijke aanbieding), Dus die zullen er dan nog minder zijn. Ik verwacht dat prijsstijgingen van het abonnement geleidelijk zullen komen maar onvermijdelijk zijn. Het zou mij niet verbazen dat ze bijna uit de kosten met de 50% abonnees en met de 100% dikke winst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Op de website zie ik ook geen echte vermelding van alle 'oude' series die ze in hun stal hebben. De oude peacock series e.d.

Heb nu een herinnering gezet voor 3 december, 14:00 op Zaterdag. Dan worden we waarschijnlijk wel lid, kijken we ieg Sonic 2 en paar anderen en zien we weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

ArthurMorgan schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:54:
[...]

Grimm seizoen 3-6

De eerst komende maanden tot jaar heb ik nu genoeg op mijn watchlist staan. Maar op de langere termijn moet er veel bij.
Sowieso staan niet alle films/series die op https://corporate.skyshow...-date-and-content-line-up aangekondigt zijn erop. Jurassic World Dominion, Minions: The Rise of Gru, Sing 2 en andere films en series staan er nog niet op.

Ik hoop inderdaad ook dat dat nog verbeterd gaat worden (dit jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
ArthurMorgan schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:54:
[...]

Grimm seizoen 3-6

Yellowjackets S1 ontbreekt ook en die hebben ze expliciet genoemd in een press release dacht ik. Sky original The Lazarus Project is ook nergens te bekennen nog. Volgens mij is het echt 20% van het totaal mogelijk aanbod momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baco101
Ach ze zullen de komende weken wel elke week groots aankondigen dat er weer een serie wordt gereleased,zodat ze onder de aandacht blijven.

[ Voor 0% gewijzigd door baco101 op 25-10-2022 10:20 . Reden: Typo ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Frank schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:05:
[...]

Yellowjackets S1 ontbreekt ook en die hebben ze expliciet genoemd in een press release dacht ik. Sky original The Lazarus Project is ook nergens te bekennen nog. Volgens mij is het echt 20% van het totaal mogelijk aanbod momenteel.
Nee, dat was Yellowstone.

De rechten van Yellowjackets (S1 ten minste) liggen bij Ziggo.

Net zoals bij HBO Max gaat het gewoon even duren voordat de rechten bij anderen (denk aan Star Trek Lower Decks en Picard bij Amazon, bijvoorbeeld) verlopen zijn en die titels naar SkyShowtime zelf komen.

[ Voor 19% gewijzigd door Aiii op 25-10-2022 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Yorinn schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:59:
[...]

Sowieso staan niet alle films/series die op https://corporate.skyshow...-date-and-content-line-up aangekondigt zijn erop. Jurassic World Dominion, Minions: The Rise of Gru, Sing 2 en andere films en series staan er nog niet op.

Ik hoop inderdaad ook dat dat nog verbeterd gaat worden (dit jaar).
Wat dit betreft staat er in het press release:
SkyShowtime will be home to a selection of new blockbuster films following their theatrical and home entertainment release
Waarmee ze wilden zeggen dat die dus nog komen in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
baco101 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:18:
[...]

Iets uit mijn lijst verwijderen gaat ook niet ben benieuwd hoe snel ze dat gaan aanpassen
Ik hoop snel. Want ik hou van opgeruimd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
Ook net aangemeld met de 50% korting. Ging probleemloos.

Jammer dat Star Trek Discovery er niet op staat zeg! Dat had ik eigenlijk wel verwacht.
Gelukkig wel de Halo serie zag ik :)

En ik hoop dat de nieuwe Top Gun film dit jaar nog komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk1983
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-06-2024
Ik had gehoop dat er eindelijk een streamingsdienst zou zijn die Married With Children zou aanbieden, aangezien dit in de US via Peacock te streamen is. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Henk- schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:29:
Ik ben even lid geweest van de Finse variant. Mijn ervaring is ronduit slecht. Wat hierboven al word genoemt is dat de ondertiteling soms midden of bovenaan je beeld staat. Casten lukt vaker niet dan wel (wellicht dat ze nog bezig zijn met een CDN in de buurt. Het aanbod valt vooralsnog tegen. Geen native app voor mijn Samsung televisie en Shield. Veel slechter dan dit heb ik het nog niet gezien.
Is er ondertussen al een app voor de Nvidia Shield? Anders heeft het voor mij ook geen nut om een abonnement af te sluiten. Ga niet van mijn mobiel naar de shield streamen, dat is altijd zo'n gedoe.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flitskikker
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 14:42

Flitskikker

Forumkikker

Zoals verwacht zitten onder veel series weer zeer goedkope, amateuristische sjabloonvertalingen in plaats van professionele ondertiteling.
Er staat wat onder, maar daar is alles ook mee gezegd. Dat mensen het kunnen volgen, is blijkbaar niet belangrijk.

Vooral bij o.a. Halo, The Offer, The Rising en Let The Right One In ('nieuwe en exclusieve series') is het schandalig slecht.

Geef dit bedrijf alsjeblieft geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
In wat voor kwaliteit wordt er gestreamd? Heb alleen even snel S1 ep1 van Yellowstone bekeken, zag er wel goed uit maar geen idee of dit 1080p of 4K is. En wordt er content in HDR of Dolby vision uitgezonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Aiii schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:26:
[...]

Nee, dat was Yellowstone.

De rechten van Yellowjackets (S1 ten minste) liggen bij Ziggo.
Je hebt deels gelijk. Ze hebben wel degelijk Yellowjackets bij naam genoemd in de lanceer press release van September https://corporate.skyshow...cially-launches-in-europe
Over the coming months, additional series premieres will include Yellowstone Season 5, Pitch Perfect: Bumper in Berlin, Vampire Academy and SHOWTIME® series Yellowjackets Season 2 and Let The Right One In.
Maar dus pa in de komende maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Frank schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:36:
[...]

Je hebt deels gelijk. Ze hebben wel degelijk Yellowjackets bij naam genoemd in de lanceer press release van September https://corporate.skyshow...cially-launches-in-europe

[...]

Maar dus pa in de komende maanden.
Ja, dat was die voor de Nordics, staat ook onderaan:
The content line up detailed in this press release is Nordic-specific and may vary per market.
Dit is de line-up presser voor Nederland: https://corporate.skyshow...nds-and-portugal-launches

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Wat is de maximale beeldkwaliteit van SkyShowtime?
Films en series kijk je straks in hd-kwaliteit via SkyShowtime. Dit betekent dat titels in maximaal 1080p op je televisie (of ander apparaat) worden getoverd. Het wordt later ook mogelijk om content in 4K te kijken, waardoor alles er nog scherper uitziet. Bij de lancering is deze optie echter nog niet beschikbaar.

Hmm. Hoop toch wel dat in ieder geval 4K toegevoegd gaat worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
Zo te zien zijn ze nog altijd content toe aan het voegen.

Toen ik vanochtend keek stond battlestar galactica er nog niet op.
Toen ik net keek stond die er wel op inclusief de miniserie.

Dus ze zijn nog van alles aan het uploaden blijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

heplam schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:42:
Zo te zien zijn ze nog altijd content toe aan het voegen.

Toen ik vanochtend keek stond battlestar galactica er nog niet op.
Toen ik net keek stond die er wel op inclusief de miniserie.

Dus ze zijn nog van alles aan het uploaden blijkt
Die stond er vanmorgen om 7:30 in ieder geval bij mij wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 09-09 16:15
bvk1983 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:34:
Ik had gehoop dat er eindelijk een streamingsdienst zou zijn die Married With Children zou aanbieden, aangezien dit in de US via Peacock te streamen is. Helaas.
alleen daarom zou me eigen aanmelden anders niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk1983
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-06-2024
bie100 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:45:
[...]

alleen daarom zou me eigen aanmelden anders niet 8)
Ik ook. En dat terwijl ik de hele serie op DVD in de kast heb staan. Ik wil mijn favoriete serie gewoon kunnen streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Aiii schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:38:
[...]

Ja, dat was die voor de Nordics, staat ook onderaan:

[...]

Dit is de line-up presser voor Nederland: https://corporate.skyshow...nds-and-portugal-launches
Over het hoofd gezien. Jammer, ik hoop wel dat we die gaan zien bij SkyShowtime :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Laatst online: 11-09 18:50
DutchOwnage schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:39:
Wat is de maximale beeldkwaliteit van SkyShowtime?
Films en series kijk je straks in hd-kwaliteit via SkyShowtime. Dit betekent dat titels in maximaal 1080p op je televisie (of ander apparaat) worden getoverd. Het wordt later ook mogelijk om content in 4K te kijken, waardoor alles er nog scherper uitziet. Bij de lancering is deze optie echter nog niet beschikbaar.

Hmm. Hoop toch wel dat in ieder geval 4K toegevoegd gaat worden...
Baggerrr. Ik ben al zeer kritisch over het feit dat er bijna geen streamingdiensten zijn die hoge kwaliteit streaming aanbieden en lossless audio (True-HD/DTS HD-MA) op 1 dienst van Sony na (en enkel beschikbaar op hun duurste televisies).

Maar 1080p is voor mij zo een achteruitgang. Zit je dan met je OLED televisie te kijken naar de nieuwste films en series zonder HDR en zonder enig surround effect :F

Maar goed...Hopelijk volgt dit snel. Tot die tijd is het voor mij eigenlijk niet echt van toegevoegde waarde. Ik download tot die tijd de films wel...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Zojuist ook aangemeld. Ik begrijp alle negatieve commentaren ook wel met ondermaatse ondertiteling, max 1080p en ontbrekende films en series, maar dan nog is het voor €3,49 voor mij een no-brainer.

Ook al kijk ik er maar 1 film of serie per maand op, die €3,49 geef ik anders ook wel uit als ik met een lege maag boodschappen doe en veel te veel snacks in de kar gooi. 10 minuten in de maand extra werken bij de baas en je hebt het ook al terugverdiend.

Verder is er voor de kinderen ook genoeg op te zien en zal net als bij Prime, Disney+ en HBO het aanbod en de streamingkwaliteit ook nog wel verbeterd worden.

Edit: Hopelijk wordt de dienst overigens wel snel toegevoegd aan Google TV, al zitten we ook nog steeds op Netflix te wachten, terwijl Netflix nota bene zelfs een eigen snelkopping op de afstandsbediening van de Chromecast met Google TV heeft.

[ Voor 16% gewijzigd door KlaasjeNL op 25-10-2022 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitskikker

Flitskikker

Forumkikker

Frank schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:49:
[...]

Over het hoofd gezien. Jammer, ik hoop wel dat we die gaan zien bij SkyShowtime :/
Wees blij dat Yellowjackets bij Ziggo staat. Die hebben tenminste wel professionele ondertitelaars ingehuurd.
En voor wie geen Ziggo heeft, zijn die goede ondertitels ook "elders" verschenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Frank schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:49:
[...]

Vast wel. Het probleem bij dit soort launches is altijd dat de content verspreid is over andere services die uiteraard exclusiviteitsdeals hebben.

Dan moet je, ook als gebruiker, dus kiezen tussen twee kwaden. De eerste optie is al je content niet licenseren ook al heb je je eigen dienst nog niet gelanceerd (hebben ze gedaan bij Star Trek Strange New Worlds en dat was een behoorlijk shitstorm online). De tweede optie is het wel licenseren en daarmee voor jezelf (kortstondig) onbeschikbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
Ik ga mij vanavond aanmelden, er zijn sowieso 4 series die ik nooit helemaal gezien heb wat ik wel graag zou willen en voor 3,50 per maand vind ik het een goede deal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
KlaasjeNL schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:52:

Ook al kijk ik er maar 1 film of serie per maand op, die €3,49 geef ik anders ook wel uit als ik met een lege maag boodschappen doe en veel te veel snacks in de kar gooi. 10 minuten in de maand extra werken bij de baas en je hebt het ook al terugverdiend.
Voor die 3,50 heb je tegenwoordig ook werkelijk geen ene ruk meer in je kar liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Flitskikker schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:53:
[...]

Wees blij dat Yellowjackets bij Ziggo staat. Die hebben tenminste wel professionele ondertitelaars ingehuurd.
En voor wie geen Ziggo heeft, zijn die goede ondertitels ook "elders" verschenen.
Ik gebruik geen ondertiteling dus daar heb ik gelukkig geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Yorinn schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:51:

Om het nog gekker te maken, PrimeVideo heeft zelfs meer seizoenen CSI. Die hebben seizoen 9 t/m 16. https://www.primevideo.co...f=atv_dp_season_select_s9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:20
Yorinn schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:59:
[...]

Om het nog gekker te maken, PrimeVideo heeft zelfs meer seizoenen CSI. Die hebben seizoen 9 t/m 16. https://www.primevideo.co...f=atv_dp_season_select_s9
Zal wel iets met lopende contracten te maken hebben. Evenals voor andere series en films uit eigen stal. Na verloop van tijd zullen steeds meer series en films naar de dienst komen naargelang de contracten aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Mesmer_ schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:49:
[...]

Ik niet via android dus dat lijkt me niet maar bij mij is de aanmelding foutgegaan. Na betaling gebeurde er niets en nu kan ik wel inloggen maar krijg ik alleen de melding dat ik dan een abonnement kan nemen, waar ik dus al wel voor betaalt heb.. eerst maar koffie. zucht
En al opgelost ?
Heb me hier ook Aangemeld met korting maar zie ook in de app op me telefoon en op de lg tv dat ik wel kan inloggen maar dat ik een abbo moet nemen.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-09 15:58
Hier ook inmiddels aangemeld voor SkyShowtime met de 50% korting via de website. Ik ben niet thuis dus ik heb snel op mijn telefoon naar het aanbod gekeken.

Het serie-aanbod is niet de grootste, maar er zijn toch aardig wat series die ik nu kan bekijken zoals House of Lies, Yellowstone, 1883, Mayor of Kingstown, Twin Peaks en Deadwood. Hopelijk wordt het aanbod wat groter (had ik wel verwacht met content van Paramount en NBCUniversal) maar zoals anderen al aangaven moeten bepaalde rechten terug verworven worden zoals Yellowjackets S1.

[ Voor 10% gewijzigd door VirinR op 25-10-2022 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mryc
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:06
Ik hoop vooral dat uiteindelijk ook de gehele Law & Order franchise terug te vinden is. Dat aanbod is nu nog bijzonder mager.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:33

-d-

Ik hoopte op Saturday Night Live, aangezien dit een NBC show is die in de VS op Peacock zit (waar ik nu een abo heb), helaas niet :( En mist een hele reeks Showtime series (zoals eerder gemeld in dit topic waarschijnlijk omdat de rechten nu nog bij andere streaming services liggen).
Prijs is wel prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
https://www.streamwijzer.nl/skyshowtime-aanbod/

Zo te zien is het aanbod fors uitgebreid sinds vanochtend als ik de site mag geloven/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijkerhoofd
-d- schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:28:
Ik hoopte op Saturday Night Live, aangezien dit een NBC show is die in de VS op Peacock zit (waar ik nu een abo heb), helaas niet :( En mist een hele reeks Showtime series (zoals eerder gemeld in dit topic waarschijnlijk omdat de rechten nu nog bij andere streaming services liggen).
Prijs is wel prima!
Ik vraag mij af of het erop komt. Het is niet een show die in Nederland ooit is uitgezonden volgens mij. Weinig mensen kennen het denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Seizoen 47 van SNL staat op HBO Max. Ik hoopte op live (paar dagen vertraging) van het huidige seizoen maar dat is helaas ook niet het geval. Maar het maakt het wel onwaarschijnlijker dat het op SkyShowtime komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r030949
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 07-04 19:43
Misschien een tip voor sommigen: In iOS krijg je een gratis trial van 7 dagen.

Ik heb ieg een abonnement afgesloten. 3,50 per maand heb ik nog wel liggen en het heeft de potentie opm een leuke dienst te worden. Nu is nog echt helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinobi-vs-Gast
  • Laatst online: 00:35
Voor de 50% korting kon ik dit niet laten liggen. Zoals verwacht is het aanbod vooralsnog karig en ik had eigenlijk ook wel verwacht om het tweede seizoen van 'Gangs of London' erop te zien. Net nog even snel gekeken op JustWatch, maar daaruit blijkt dat alleen sommige landen het eerste seizoen erop hebben staan. Met een VPN kom ik dan helaas niet verder. -O-

Verder is het jammer dat de taal van de interface niet aan te passen is naar het Engels.

Shikata ga nai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-09 13:41
Shinobi-vs-Gast schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:52:
Voor de 50% korting kon ik dit niet laten liggen. Zoals verwacht is het aanbod vooralsnog karig en ik had eigenlijk ook wel verwacht om het tweede seizoen van 'Gangs of London' erop te zien. Net nog even snel gekeken op JustWatch, maar daaruit blijkt dat alleen sommige landen het eerste seizoen erop hebben staan. Met een VPN kom ik dan helaas niet verder. -O-

Verder is het het jammer dat de taal van de interface niet aan te passen is naar het Engels.
Eerste waar ik naar zocht toen ik abo had afgesloten, of gangs of london erop stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 15:54

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Aiii schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:54:
[...]

Vast wel. Het probleem bij dit soort launches is altijd dat de content verspreid is over andere services die uiteraard exclusiviteitsdeals hebben.

Dan moet je, ook als gebruiker, dus kiezen tussen twee kwaden. De eerste optie is al je content niet licenseren ook al heb je je eigen dienst nog niet gelanceerd (hebben ze gedaan bij Star Trek Strange New Worlds en dat was een behoorlijk shitstorm online). De tweede optie is het wel licenseren en daarmee voor jezelf (kortstondig) onbeschikbaar maken.
Of optie 3: niet in licentie geven aan derden en niet uitbrengen op je eigen dienst. Zoals SNL, Star Trek: Discovery, Russell Howard Show...

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Heroic_Nonsense schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:55:
[...]

Of optie 3: niet in licentie geven aan derden en niet uitbrengen op je eigen dienst. Zoals SNL, Star Trek: Discovery, Russell Howard Show...
SNL is toch op HBO Max?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flitskikker

Flitskikker

Forumkikker

Ik vertel je iets wat ik deed…
iets slechts…
moet je de politie vertellen?

Er wordt voor gezorgd.
-Wat is?

Ticket van $20 keer vier.
Hier is 53. Je weet dat ik goed ben voor de 27.

Wil je die papieren verplaatsen,
je zult er door Declans mensen moeten om het te doen.

Serveersters?
En ze speelden verdomme gin de hele dag lang.

Om gewoon…
drink het allemaal weg alsof iemands leven
gewoon weer een bullshit verhaal is.

Iemand vertelde me dat die meid
uit de films bonkte.

Denk je dat ik daar ga zitten?
en kijk hoe die klootzak het lichaam
van mijn dochter ontheiligt?

Een echte viersterren shitshow.

Deze verdomde twinkletoes. Kijk naar hem.

Verbreed je verdomde horizon voor een minuut.

Dus laatst, zat ik in de Taco Grande
me met mijn eigen zaken bemoeien
mijn chimichanga te eten.
En wie denk je die door de voordeur loopt?
Zomaar wat regels uit de ondertitel van Ray Donovan: The Movie.
Dachten ze: we halen het door Google Translate en niemand merkt het?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• doobieters
  • Laatst online: 23:38
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UW3cGbYziQ3_HwJTGj3xxKm25GI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Taxh7GEXxRNgRXBbQVeG6diB.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Om een beetje cynisch te reageren, daar staat bijna de helft van hun hele series aanbod :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00

OMD

Kan iemand kijken tot welk seizoen Chicago Fire, Med en PD erop staan? Enige reden om het te nemen voor ons.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03

Trouble

Everything is awesome

OMD schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:02:
Kan iemand kijken tot welk seizoen Chicago Fire, Med en PD erop staan? Enige reden om het te nemen voor ons.
Jep, moment

@Mryc was me voor :) d:)b

[ Voor 6% gewijzigd door Trouble op 25-10-2022 13:04 ]

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mryc
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20:06
OMD schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:02:
Fire: 1 t/m 8
Med: 1 t/m 5
PD: 4 t/m 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:00

OMD

Good lord. Dat is echt heel ver achter. Nee, dan blijven we nog maar even via de "andere weg" bekijken. Blijft lastig, dat betalen voor gewoon kijken naar up to date series.

Wel bedankt voor het kijken!

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Frank schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 08:27:

Mee eens, even rondgekeken in de iOS app, maar het aanbod is echt heel mager, zeker geen 7 euro waard.

Ik zie The Office US (al weer), Star Trek Strange New Worlds, Halo en Startrek TNG, Fast & Furious films, alle Transformer films.

Paramount produceerde (deels ?) bv. de Indiana Jones films, maar denk dat de distributie rechten gewoon bij Disney zitten (en IP ivm Lucasarts).

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Zou graag willen dat de oudere series (denk aan jaren 80 en omstreken) er op staan. Die rechten moeten toch echt wel bij hun zelf liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Ik mis precies toch redelijk wat in het aanbod. Zeker zaken van Comedy Central missen best wel zoals South Park en zelfs de 'Paramount+' films van South Park staan er niet in. Mis ook precies veel Peacock exclusives.

K.W.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
The Chosen One schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:26:
Zou graag willen dat de oudere series (denk aan jaren 80 en omstreken) er op staan. Die rechten moeten toch echt wel bij hun zelf liggen.
Ik heb me daar ook wel eens over verbaasd en wat ik daar vervolgens over vond is dat bepaalde series uit de jaren '80 en '90 heel vaak muziek uit die tijd bevatten. Wanneer die series vervolgens nu streaming aangeboden worden moet voor elk van die muzieknummers met de rechthebbenden van die nummers aparte contracten onderhandeld worden. Dat is zo'n juridisch gedoe of soms zelfs helemaal niet mogelijk, dat die series dan maar niet beschikbaar zijn op streaming platforms.

Zie bv. de uitleg hier over de jaren '90 serie 'Northern Exposure'.

En de discussie over dit onderwerp op Reddit.

[ Voor 7% gewijzigd door Haay op 25-10-2022 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HogeHoedje
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 27-08 22:18
KoensSocialL schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 13:32:
Ik mis precies toch redelijk wat in het aanbod. Zeker zaken van Comedy Central missen best wel zoals South Park en zelfs de 'Paramount+' films van South Park staan er niet in. Mis ook precies veel Peacock exclusives.
Mee eens. Het feit dat ze de South Park specials en Beavis & Butthead er niet in hebben, stelt me wel teleur.

Dat de oorspronkelijke South Park film er niet opstaat, heeft volgens mij te maken met toenmalige distributierechten die bij Warner Bros. liggen in Europa. Geen idee of dat in de wegstaat met streamen, aangezien dat heel lang geleden wel op de Nederlandse Netflix stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii

Aiii

何これ

Ze zullen neem ik aan ook een gedeelte van de content "expres" achterhouden voor de komende weken en maanden zodat er een constante aanwas is. Anders lopen ze natuurlijk het risico dat mensen roepen dat er nooit iets bijkomt.
Pagina: 1 2 ... 19 Laatste

Let op:
Content van andere geografische zones (en tips en trucs om vanuit Nederland of België toegang te krijgen tot content van andere geografische zones zoals UK of US) is niet toegestaan en is hier daarmee OFF TOPIC