Ik zou het lekker gewoon posten, die review. Als iedereen dat nou doet, al is het maar kort zoals je hier hebt geschreven, geeft dat een veel beter beeld van wat men vind (en ja, dit advies geld dus ook voor zij die het een kutspel vinden). Ik hoor nog steeds mensen dingen zeggen als "omdat er toch wat gowde reviews zijn toch geprobeert".mister_S schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 14:57:
Eindelijk afgerond, het was een erg goed spel. Ik ga niet zeggen dat het een klassieker is, dat is het gewoon niet, maar ik heb me geen minuut verveeld. Ik was van plan om een review te schrijven, maar ik denk dat iedereen al vastzit in zijn mening over dit spel. Twee dingen zijn wel noemenswaardig, technisch erg sterk en in al die uren amper iets dat voelt als filler.
9/10
PS. Ik denk wel dat deze stijl een stuk beter gaat passen bij een toekomstige Mass Effect.
Ik heb persoonlijk het idee dat er een erg luide minderheid is die een groep neutrale mensen afschrikt. Vooral omdat het grootste deel van de mensen die ik hoor die het ook echt gespeeld hebben juist zeer positief zijn (en dat zegt niet zonder kritiek, niks is perfect en er zijn echt wel genoeg valide kritiekpunten op het spel. Maar alles te samen is men toch vaak erg positief), met een klein deel die het niet kan waarderen (en dat mag natuurlijk, en is ook net zo legit. Maar laten we elkaar wel in ons waarden laten). Of dat klopt of niet, tja dat kunnen we alleen zien als iedereen z'n zegje doet
[ Voor 23% gewijzigd door Cambionn op 08-12-2024 00:41 ]
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.