Ik kom nog ff terug op wat ik eerder zei over de vibe. Er zijn inmiddels óók momenten geweest die echt Dragon Age aanvoelen. Het lijkt een (gezonde) mix te zijn van serieuze vibes veelal zoals uitgevoerd in DAI en meer luchtige vibes alla Fable en dergelijke.
Met een DS4 controller daar in tegen zit je aan de Steam drivers (of vergelijkbaar third party) vast en krijg je enkel de Xbox knoppen. Een setting om te kiezen zou zo handig zijn, zeker als de knoppen er al in zitten voor de DualSense support. Zelf zet ik altijd de Switch layout op de DS4 in zulke gevallen. Dan is accepteren iig het rondje van oke, en weigeren het kruisje van afkeuren. Voelt echt veel natuurlijker voor mij. Maar dan moet je wel wat keys remappen.
Had ik ook, maar ik vond ook het om me heen kijken te traag. Heb je controller speed op 200 gezet. De rest went gelukkig aardig, maar weet niet hoe het voelt als ik weer wat anders ga spelen.Sipio schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 10:56:
Is mijn controller aan het doodgaan of lijkt Rook nou gewoon zo langzaam in beweging te komen, om je heen kijken met de rechter stick is lekker smooth maar voordat mijn Rook in beweging komt, lijkt nog trager dan Arthur Morgan
Er is full DualSense support op PC, dus alles zou moeten werken out of the box. Maar heb dat zelf niet getest daar ik geen DualSense controller heb.R.G schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 12:22:
Ik heb het op Xbox, maar Al's ik het op pc koop Kan ik het Dan spelen met een ps5 controller en heb Dan Alle features? Feedback gevoel controller?
Wat biedt dat
Met een DS4 controller daar in tegen zit je aan de Steam drivers (of vergelijkbaar third party) vast en krijg je enkel de Xbox knoppen. Een setting om te kiezen zou zo handig zijn, zeker als de knoppen er al in zitten voor de DualSense support. Zelf zet ik altijd de Switch layout op de DS4 in zulke gevallen. Dan is accepteren iig het rondje van oke, en weigeren het kruisje van afkeuren. Voelt echt veel natuurlijker voor mij. Maar dan moet je wel wat keys remappen.
Hij heeft de controller met de TV verbonden zei hij. Ik denk dat dat hem is. Rumble aan zich werkt zowel bedraad als via Bluetooth op een PC, wel afhankelijk van de gebruikte drivers of implementatie van native-game support.R.G schreef op zaterdag 2 november 2024 @ 14:31:
Of moet de controller aan de pc hangen en werkt dat niet via Bluetooth?
[ Voor 17% gewijzigd door Cambionn op 02-11-2024 18:33 ]
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.