Gamertag: FinrazielNL
Heb ik ook last van, C1 en Series X eerste batch. Reboot lost het altijd direct op. Is volgens mij vooral ook in de energy saving mode.DeLyon schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:42:
Zijn er hier mensen die een Day One (eerste batches) Series X gebruiken in combinatie met de LG CX, C1 of C2 (of G-modellen). Er zijn namelijk wat issues bekend die veroorzaakt worden door de HDMI handshake, resulterend in geen connectie/booten in 640p. Ik heb zo'n idee dat dit specifiek is gerelateerd aan de day one versie van de Series X, vandaar de vraag
[Voor 4% gewijzigd door sohus op 27-03-2023 13:24]
LG C9 in dit geval.
Ook problemen mee gehad. Wat voor mij als oplossing werkt, is eerst de Xbox starten én dan pas de CX inschakelen. Misschien is dit onzin, maar even afkloppen, ik heb tot nu toe geen last meer gehad van het probleem.DeLyon schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:42:
Zijn er hier mensen die een Day One (eerste batches) Series X gebruiken in combinatie met de LG CX, C1 of C2 (of G-modellen). Er zijn namelijk wat issues bekend die veroorzaakt worden door de HDMI handshake, resulterend in geen connectie/booten in 640p. Ik heb zo'n idee dat dit specifiek is gerelateerd aan de day one versie van de Series X, vandaar de vraag
[Voor 7% gewijzigd door Meister Sachs op 27-03-2023 13:35]
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Yes LG CX en een day one series X. Heb ook sporadisch dat hij op 640p opstart, maar niet dat hij geen connectie legt.DeLyon schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:42:
Dit spel Komt namelijk ook naar Xbox.
Ik moet toegeven dat ik niet echt wist waar ik naar zat te kijken

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Zijn er goede third party onderdelen setjes te vinden of is de pouch met onderdelen gewoon de enige echt beste optie?
Ik heb een day one editie SXS en een G2 en geen problemen met hdmi handshake. Xbox zit rechtstreeks op hdmi1.DeLyon schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:42:
Wat ik wel gehoord heb is dat dit in de meeste gevallen oplost als mensen de xbox in de hdmi1 doen ipv hdmi2. Die laatste heeft eARC actief en lijkt erop dat sinds een van de laatste updates dat problemen geeft.
Kan het zelf niet testen en een insider report sturen omdat de earc bezet is door mijn AVR.
Wat ik wel heb moeten doen is automatisch updaten van games uitschakelen omdat die anders vastloopt in het installeren en echt bakken met stroom verbruikt (en met de stille fan hoor ik dat niet) en dan bij booten op een dashboard komt zonder dat hij nog een netwerkkaart lijkt te zien (geen ethernet, geen wifi settings).
Meerdere keren opstarten, hard reset etc om de boel dan weer werkend te krijgen. Vaak lijkt het pas als ik eerst alle externe storage eruit haal en dan komt die ineens met een update scherm bij het booten. Maar ik vermoed dat dat een alpha insider dingetje is (al heb ik dit nu al meer dan een jaar).
[Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 27-03-2023 14:55]
Heel sporadisch heb ik dit ook met een LG C1DeLyon schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:42:
Je hoeft niet eens de xbox te rebooten. de fout zit hem indd in de HDMI. Als je even switch van input op de LG en weer terug gaat is het probleem als opgelost.
Op Aliexpress zijn ook genoeg spullen te vinden.devilsnight schreef op maandag 27 maart 2023 @ 14:50:
Ik heb de Elite V2 Core controller, waar dus geen pouch en onderdelen bij zit. Nou wil ik dat eigenlijk wel gaan halen, want ik mis de paddle voor het sprinten in vele games.
Zijn er goede third party onderdelen setjes te vinden of is de pouch met onderdelen gewoon de enige echt beste optie?
Geen idee wat de kwaliteit is... ik neem aan dat je dat wel belangrijk vind aangezien je met een Elite v2 aan de slag gaat.
Ik heb deze pedals: https://www.amazon.nl/-/en/gp/aw/d/B09WMG5CK5devilsnight schreef op maandag 27 maart 2023 @ 14:50:
Ik heb de Elite V2 Core controller, waar dus geen pouch en onderdelen bij zit. Nou wil ik dat eigenlijk wel gaan halen, want ik mis de paddle voor het sprinten in vele games.
Besteld omdat ik graag de v2 stijl pedals wilde voor op mijn v1. Dat past gewoon maar de v2 zijn iets korter waardoor ze niet per ongeluk indrukken als ik de controller op de bank leg. De kwaliteit van die pedals is prima voor zover ik kon bepalen... Je mist natuurlijk wel nog steeds de case en de sticks, maar als je echt alleen pedals wil is dit een goedkope oplossing.
Gamertag: FinrazielNL
kevlar01 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 15:43:
[...]
Op Aliexpress zijn ook genoeg spullen te vinden.
Geen idee wat de kwaliteit is... ik neem aan dat je dat wel belangrijk vind aangezien je met een Elite v2 aan de slag gaat.
Eigenlijk gaat het gaat echt puur om die paddles. Toen ik de normale V2 nog had gebruikte ik die extra sticks vrijwel niet (ook omdat tegen die tijd ik de controller alweer terug had gebracht vanwege de issues).Finraziel schreef op maandag 27 maart 2023 @ 15:43:
[...]
Ik heb deze pedals: https://www.amazon.nl/-/en/gp/aw/d/B09WMG5CK5
Besteld omdat ik graag de v2 stijl pedals wilde voor op mijn v1. Dat past gewoon maar de v2 zijn iets korter waardoor ze niet per ongeluk indrukken als ik de controller op de bank leg. De kwaliteit van die pedals is prima voor zover ik kon bepalen... Je mist natuurlijk wel nog steeds de case en de sticks, maar als je echt alleen pedals wil is dit een goedkope oplossing.
Het enige wat ik misschien een beetje mis is dat dingetje om de sticks strakker/losser te maken. Al zal dit vast ook wel met iets anders gedaan kunnen worden. Als ik naar die prijs kijk van die onderdelen, dan is dat nogal een verschil met die pouch met onderdelen. Logisch ook natuurlijk, maar ik moet voor mezelf maar even bekijken of het dat geld extra waard is.
Thanks, ik ga er even over nadenken.
Heb dit inderdaad regelmatig of dat hij 1080p detecteert icm 42C2. Erg hinderlijk, had hier met mijn oude 32 inch Samsung LCD nooit last van.DeLyon schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:42:
Maar als het werkt is het we

Top bedankt voor de tip!mike0001 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 15:19:
[...]
Heel sporadisch heb ik dit ook met een LG C1
Je hoeft niet eens de xbox te rebooten. de fout zit hem indd in de HDMI. Als je even switch van input op de LG en weer terug gaat is het probleem als opgelost.
Heb een day one icm CX en tot heden dit probleem niet meegemaakt.DeLyon schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:42:
XBL: Nogne
https://www.audeze.com/en...et?variant=40094764990542
Waarom Wifimedia 439 rekent begrijp ik niet helemaal dan.
Verzendkosten zijn 65 euro.devilsnight schreef op maandag 27 maart 2023 @ 16:42:
Voor de mensen die de Audeze Maxwell willen hebben. Op de officiële site kost hij 309,95 voor Xbox.
https://www.audeze.com/en...et?variant=40094764990542
Waarom Wifimedia 439 rekent begrijp ik niet helemaal dan.
Damn, dat is veel.
Maar nog steeds 60+ euro goedkoper uit dan Wifimedia. Al zou ik persoonlijk het dan eerder bij de laatste halen ivm makkelijker kunnen retourneren als ie niet bevalt of stuk gaat.

Dat zou ik eerst in het echt moeten horen voordat ik er ook maar een cent aan uitgeef.
Heb ik met de Penrose gedaan en direct meegenomen.PdeBie schreef op maandag 27 maart 2023 @ 19:16:
Pfffff wat een geld voor een gaming headset.
Dat zou ik eerst in het echt moeten horen voordat ik er ook maar een cent aan uitgeef.

De accu gaat wel 80 uur mee en laadt immens snel op.PdeBie schreef op maandag 27 maart 2023 @ 19:16:
Pfffff wat een geld voor een gaming headset.

Mee eens hoor, een heleboel geld. 250 is denk ik wel de max die ik heb uitgegeven voor eentje tot nu toe.
https://www.bol.com/nl/nl...Lwg_0_9.28.ProductPageUrl

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb het ook wel eens gemerkt op mijn G1 maar dat was alleen als hij direct op de TV aangesloten was. Nu gaat alles via de Denon AVR en nooit meer gezienDeLyon schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:42:
Dank voor de reacties hierop. Deze bevestigen toch wel mijn vermoeden dat de issues mogelijk gerelateerd zijn aan de specifieke combinatie van een Day One Series X en een LG OLED CX, C1, C2 of de G-varianten.DeLyon schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:42:
Samenvattend: van de 13 reacties met een van deze tv's hebben ongeveer 9 mensen HDMI handshake issues (booten in 640/1080p en/of een wegvallend signaal). Dit komt voor op modellen vanaf de CX. Ook waren er nog 2 andere reacties met een C9 die af en toe de issue hebben van een microseconde(s) zwart beeld.
Zoals @Random IT Man aangeeft, lijkt een mogelijke fix onderdeel te zijn van de huidige Xbox Insider Build. Zie de sectie TV/Display.
Overigens heeft LG met de C3/G3 series een nieuwe HDMI 2.1a feature genaamd "VRR Quick Media Switching" toegevoegd die blackout issues in de toekomst zal moeten verhelpen. Zie hier, hier en hier voor meer informatie. De aangesloten hardware moet dan wel over HDMI 2.1a beschikken. HDTV heeft hier net een video van online gezet maar het werkt nog niet optimaal.
Nadat ik naar het dashboard ging stopte het na een minuutje ongeveer. Nu in de game blijft het ook weg.
Het is een eenmalig iets wanneer je een disc erin doet?

[Voor 34% gewijzigd door devilsnight op 28-03-2023 12:51]
Ik heb een tijdje Dragon Ball Z: Kakarot gespeeld die ik op disc heb, maar nooit iets gehoord tijdens het spelen. Wel bij het aan of uitzetten van de Xbox merkte ik dat de console wel wat meer lawaai maakt wanneer er een disc inzitdevilsnight schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:46:
In al die twee + jaar dat ik de XSX heb is dit de eerste keer dat ik een disc in de console doe. Is het normaal dat je hem heel duidelijk hoort tijdens het spelen?
Nadat ik naar het dashboard ging stopte het na een minuutje ongeveer. Nu in de game blijft het ook weg.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Ja is gewoon om je disk even te lezen en te controleren lijkt me. Eenmaal vanaf disk geïnstalleerd dan hoor ik de disk ook niet meer.devilsnight schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:46:
In al die twee + jaar dat ik de XSX heb is dit de eerste keer dat ik een disc in de console doe. Is het normaal dat je hem heel duidelijk hoort tijdens het spelen?
Je hoort hem even bij het installeren en als je hem erin doet. Verder als het goed is niet.devilsnight schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:46:

@G_Dragon
Over DBZ gesproken, paar weken geleden eindelijk begonnen met DB classic, de anime en nu voor het eerst met DBZ. Ja ja, hoe raar het ook klinkt, DBZ was niet mijn ding vroeger en ik ben pas echt best laat met anime beginnen te kijken. Erg tof in elk geval, vooral DB met Son Goku, super tof en grappig ventje.
Qua story, wat moet ik allemaal gezien hebben voordat ik Kakkarot kan spelen?
Herkenbaar. In de zin van dat het niet de stilste discdrive is. Eigenlijk wel jammer, want voor het overige is de XSX fluisterstil. Aan de andere kant, de drive spoelt (met disc in de drive) op tijdens het opstarten van de console en tijdens het installeren van de game (uiteraard). Verder valt mij de drive eigenlijk niet op (en ik heb juist best wel veel games op disc).devilsnight schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:46:
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik heb hier ook last van booten in 640p. Ik heb een series x (eerste batch) icm een LG CX.DeLyon schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:42:
Het gebeurt ongeveer 1x in de maand. Een herstart van de xbox lost het altijd op.
Ik heb de standby uit staan. Hij gaat dus altijd helemaal uit.
Dat lijkt me goed irritant zeg. Dus als je naar de video options gaat op Xbox staat er 640x480? Ik heb zelf ongeveer zo'n twee jaar een LG C9 gebruikt icm launch XSX, deze issue nog nooit gezien. Is er helemaal geen enkele fix voor, nog altijd niet?L0g0ff schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 14:27:
[...]
Ik heb hier ook last van booten in 640p. Ik heb een series x (eerste batch) icm een LG CX.
Het gebeurt ongeveer 1x in de maand. Een herstart van de xbox lost het altijd op.
Ik heb de standby uit staan. Hij gaat dus altijd helemaal uit.
Goed neergezet he, ik zou je dan aanraden om toch door te gaan met Dragon Ball Z omdat het verhaal wel doorgaat en niet slecht is. Wij zijn inmiddels ook weer aangekomen bij het einde van Dragon Ball en kunnen bijna beginnen aan Dragon Ball z, ik laat mijn vriendin het voor de eerste keer zien en ze vind de gevechten wat minder maar het verhaal eromheen juist erg leuk. Ik heb zelf alles van DB, DBZ, DBGT, DBS en de films al zovaak gezien dat ik de tel gewoon kwijt ben geraaktdevilsnight schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 13:39:
@G_Dragon
Over DBZ gesproken, paar weken geleden eindelijk begonnen met DB classic, de anime en nu voor het eerst met DBZ. Ja ja, hoe raar het ook klinkt, DBZ was niet mijn ding vroeger en ik ben pas echt best laat met anime beginnen te kijken. Erg tof in elk geval, vooral DB met Son Goku, super tof en grappig ventje.
Qua story, wat moet ik allemaal gezien hebben voordat ik Kakkarot kan spelen?

Dragon Ball Z: Kakarot speelt zich af tijdens de Dragon Ball Z serie, stiekem verklapt de titel het ergens natuurlijk al. Maar als je dat spel wil gaan spelen, kan je dat gewoon gaan doen. Want in het spel leer je ook het verhaal van Dragon Ball Z alleen dan de kortere weg. Het spel word nog steeds voorzien van content en updates, zie hier in het topic.
https://www.rockpapershot...and-its-utterly-thrilling
Gamertag: VAS taijyn
Interessant dit! Heb zelf een C9. Geen issues.DeLyon schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:01:
[...]
Dank voor de reacties hierop. Deze bevestigen toch wel mijn vermoeden dat de issues mogelijk gerelateerd zijn aan de specifieke combinatie van een Day One Series X en een LG OLED CX, C1, C2 of de G-varianten.
Samenvattend: van de 13 reacties met een van deze tv's hebben ongeveer 9 mensen HDMI handshake issues (booten in 640/1080p en/of een wegvallend signaal). Dit komt voor op modellen vanaf de CX. Ook waren er nog 2 andere reacties met een C9 die af en toe de issue hebben van een microseconde(s) zwart beeld.
Zoals @Random IT Man aangeeft, lijkt een mogelijke fix onderdeel te zijn van de huidige Xbox Insider Build. Zie de sectie TV/Display.
Overigens heeft LG met de C3/G3 series een nieuwe HDMI 2.1a feature genaamd "VRR Quick Media Switching" toegevoegd die blackout issues in de toekomst zal moeten verhelpen. Zie hier, hier en hier voor meer informatie. De aangesloten hardware moet dan wel over HDMI 2.1a beschikken. HDTV heeft hier net een video van online gezet maar het werkt nog niet optimaal.
Ik start altijd de xbox als eerste, dan zet ik pas het TV aan.
Of er echt 640x480 staat durf ik niet te zeggen. 720p zou ook kunnen. Het is in ieder geval zwaar lelijk geschaald en je kunt de pixels tellen.devilsnight schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 14:41:
[...]
Dat lijkt me goed irritant zeg. Dus als je naar de video options gaat op Xbox staat er 640x480? Ik heb zelf ongeveer zo'n twee jaar een LG C9 gebruikt icm launch XSX, deze issue nog nooit gezien. Is er helemaal geen enkele fix voor, nog altijd niet?
Maar het valt wel mee hoor. Max 12x per jaar en na een herstart is het opgelost haha

Prijs je gelukkig, ik moet tweemaal weeks vrr uit en aan zetten! Kost me zeker 7 seconden elke keer (inclusief ab zoeken).L0g0ff schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 16:13:
[...]
Of er echt 640x480 staat durf ik niet te zeggen. 720p zou ook kunnen. Het is in ieder geval zwaar lelijk geschaald en je kunt de pixels tellen.
Maar het valt wel mee hoor. Max 12x per jaar en na een herstart is het opgelost haha
Oh geloof me, ik ben absoluut verder aan het kijken naar DBZ. Erg tof allemaal en sommige dingen qua verhaal meteen in het begin had ik echt niet verwacht. Heel tof allemaal.G_Dragon schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 14:42:
[...]
Goed neergezet he, ik zou je dan aanraden om toch door te gaan met Dragon Ball Z omdat het verhaal wel doorgaat en niet slecht is. Wij zijn inmiddels ook weer aangekomen bij het einde van Dragon Ball en kunnen bijna beginnen aan Dragon Ball z, ik laat mijn vriendin het voor de eerste keer zien en ze vind de gevechten wat minder maar het verhaal eromheen juist erg leuk. Ik heb zelf alles van DB, DBZ, DBGT, DBS en de films al zovaak gezien dat ik de tel gewoon kwijt ben geraakt.
Dragon Ball Z: Kakarot speelt zich af tijdens de Dragon Ball Z serie, stiekem verklapt de titel het ergens natuurlijk al. Maar als je dat spel wil gaan spelen, kan je dat gewoon gaan doen. Want in het spel leer je ook het verhaal van Dragon Ball Z alleen dan de kortere weg. Het spel word nog steeds voorzien van content en updates, zie hier in het topic.
Ik ga wel eerst het helemaal afkijken en dan Kakarrot spelen, net zoals die One Piece games. Ik wil niet nieuwe characters tegenkomen of andere events in de game terwijl dat in de anime ook allemaal gebeurd.

https://www.rockpapershot...and-its-utterly-thrilling
Nog een kleine bijdrage: XSX hier sinds release in combinatie met een G1, direct aangesloten op HDMI1, maar nooit last gehad van de problemen die jij omschrijft. Ben pas later ingestapt als insider en zit ondertussen in de Beta ring.DeLyon schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 11:01:
[...]
Dank voor de reacties hierop. Deze bevestigen toch wel mijn vermoeden dat de issues mogelijk gerelateerd zijn aan de specifieke combinatie van een Day One Series X en een LG OLED CX, C1, C2 of de G-varianten.
Wel wat issues gehad met de Razer Kaira headset, daar zag ik hier laatst ook iets van voorbij komen. Alleen niet de tijd genomen er toen op te reageren (dus bij deze alsnog

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nu nog die share button erop en gewoon goede kwaliteit overall graag. Blijft erg jammer en bijzonder hoeveel ik er terug heb moeten brengen. Gisteren weer een nieuwe gehaald.
Wat me ook opvalt aan de Elite V2 controllers vergeleken met de normale Series controller is hoe "wiebelig" de sticks zijn op de V2. Als je een controller lang hebt gebruikt dan krijg je dat uiteindelijk, maar de V2's zijn meteen al zo, vraag me af waarom. De Series controller heeft hele "vaste" sticks, niet wiebelig.
Je kan de sticks toch strakker zetten ?devilsnight schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 23:49:
[...]
Nu nog die share button erop en gewoon goede kwaliteit overall graag. Blijft erg jammer en bijzonder hoeveel ik er terug heb moeten brengen. Gisteren weer een nieuwe gehaald.
Wat me ook opvalt aan de Elite V2 controllers vergeleken met de normale Series controller is hoe "wiebelig" de sticks zijn op de V2. Als je een controller lang hebt gebruikt dan krijg je dat uiteindelijk, maar de V2's zijn meteen al zo, vraag me af waarom. De Series controller heeft hele "vaste" sticks, niet wiebelig.
Vind de Series controllers sowieso veel degelijker dan de elites.
Dan hebben we er weer een Fan bij hahadevilsnight schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 19:20:
[...]
Oh geloof me, ik ben absoluut verder aan het kijken naar DBZ. Erg tof allemaal en sommige dingen qua verhaal meteen in het begin had ik echt niet verwacht. Heel tof allemaal.
Ik ga wel eerst het helemaal afkijken en dan Kakarrot spelen, net zoals die One Piece games. Ik wil niet nieuwe characters tegenkomen of andere events in de game terwijl dat in de anime ook allemaal gebeurd.

Nee maar ik vind het verhaal inderdaad zo sterk als je kijkt naar hoe de groep uiteindelijk een word, waarvan je nooit zal verwachten dat dit een groep zou gaan/kunnen vormen. Ik zeg het expres even zonder spoilers, ondanks de serie al heel lang uit is.
Is dan Xenoverse 2 ook geen spel voor jou na Kakarot? Want Xenoverse is mijn meest gespeelde Dragon Ball spel ooit en speel het nog steeds na al die jaren.
PSN ID Binloading_nl
Ik gisteren op Series X. Draait erg soepel. Het is een toffe game, maar wel erg moeilijk. Het blokken en parreren vergt wel een hele goede timing.steefje schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:55:
Vanavond eindelijk aan de slag met Sifu.Ik ben erg benieuwd. Zijn er al mensen aan begonnen gisteren.
Zal verder wel een kwestie zijn dat ik de fundamentele dingetjes nog niet echt door heb.
Op de PS5 uitgespeeld vorig jaar en 1 van mijn top vijf favo games van 2022. Echt een parel.steefje schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:55:
Vanavond eindelijk aan de slag met Sifu.Ik ben erg benieuwd. Zijn er al mensen aan begonnen gisteren.
Wel enorm moeilijk inderdaad.
Nee, zelfs als je ze strakker zet blijven ze wiebelen, ze zitten heel losjes in de sockets zeg maar. Valt me echt op hoeveel fijner en afgewerkt qua dat de Series controller is.justifire schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 07:06:
[...]
Je kan de sticks toch strakker zetten ?
Vind de Series controllers sowieso veel degelijker dan de elites.
Ik heb de Series controller nog niet lang genoeg gebruikt om te kunnen oordelen over hoe de kwaliteit is over het algemeen vergeleken met de Elite V2, maar als jij dit al zegt, damn. Geen goede zaak, wanneer ze ook genoeg geld vragen voor de zwarte V2. Ik snap zelf niet helemaal waarom er dan zoveel verschil is, echt heel jammer.
Zolang het maar niet een fighter only game is, zoals een Dragon Ball FighterZ, of zoals de vele Naruto en One Piece games. Flinke tijd geleden speelde ik Naruto: Rise of a Ninja van Ubisoft. Heerlijk rondlopen in Konoha, wat quests doen en met vijanden vechten. Puur een fighting game raak ik heel snel op uitgekeken.G_Dragon schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 08:21:
[...]
Dan hebben we er weer een Fan bij haha![]()
Nee maar ik vind het verhaal inderdaad zo sterk als je kijkt naar hoe de groep uiteindelijk een word, waarvan je nooit zal verwachten dat dit een groep zou gaan/kunnen vormen. Ik zeg het expres even zonder spoilers, ondanks de serie al heel lang uit is.
Is dan Xenoverse 2 ook geen spel voor jou na Kakarot? Want Xenoverse is mijn meest gespeelde Dragon Ball spel ooit en speel het nog steeds na al die jaren.
Dingetje wat betreft DB nog, even in de spoiler. Er zit wel een soort van "fout" in het hele verhaal.
Ach zo zitten er in anime genoeg van dat soort dingetjes natuurlijk.
[Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 29-03-2023 10:44]
Bij de Dragon Ball Xenoverse spellen kan jij als speler kiezen uit verschillende rassen (Earthlings, Saiyans, Namekians, Majin, Frieza Race) en daarmee je eigen karakter maken zodat je daarna het verhaal van Dragon Ball Z kan gaan doorspelen, maar wel met een plottwist. Wat wel echt voor het eerst is dat ze het verhaal iets anders maken en ik moet eerlijk zeggen dat het echt heel goed ontvangen is bij de fans.devilsnight schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:50:
Zolang het maar niet een fighter only game is, zoals een Dragon Ball FighterZ, of zoals de vele Naruto en One Piece games. Flinke tijd geleden speelde ik Naruto: Rise of a Ninja van Ubisoft. Heerlijk rondlopen in Konoha, wat quests doen en met vijanden vechten. Puur een fighting game raak ik heel snel op uitgekeken.
Het spel valt onder de categorie: Fighting, MMO, RPG, want je kan van alles verzamelen (items, skills, kleding, Dragon Balls, Souls en nog veel meer..) wat je dan weer op je karakter kan zetten waardoor hij/zij weer wat sterker word. Ook krijg je attribute points die je kan verdelen over verschillende categorieën zoals: Health, Ki, Stamina, Basic Attack, Strike Supers, Ki Blast Supers.
Eerlijk? ik denk dat ik al teveel uur in dit spel heb zitten, want speel het al sinds de release in 2016 en nog nooit gestopt met spelen. Ik kan alleen maar zeggen, lees het topic even door van Dragon Ball Xenoverse 2 om zo nog een beter beeld van het spel te krijgen.
Ja een foutje wil ik het niet noemen om heel eerlijk te zijn, is er niet ergens een Anime Topic waar we dit offtopic gesprek voort kunnen zetten?devilsnight schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:50:
Dingetje wat betreft DB nog, even in de spoiler. Er zit wel een soort van "fout" in het hele verhaal.spoiler:Ik snap het, het haalt de spanning dan volledig weg, maar logica.....De Senzu bean. Op het eind van DB krijgt Goku een Senzu bean wanneer hij echt helemaal uitgeput, gewond etc is, en zodra hij de boon heeft gegeten is hij weer 100%. Hoezo kunnen ze niet altijd zo'n boon eten wanneer ze op het randje van de dood zitten?
Ach zo zitten er in anime genoeg van dat soort dingetjes natuurlijk.

XBL: theArthurrrr
Jazeker! Kijk erg uit naar Silksong die hopelijk dit jaar nog uit gaat komen.DeWaanzin schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:11:
Man man man wat is Hollow Knight een fantastische game. Had hem al een tijdje in m'n lijstje staan, maar was er nooit echt aan begonnen. Heel erg de moeite waard iig.

Vanavond Forza proberen. En morgen Dredge en dan moet ik tussendoor ook nog Halo spelen. Keuzes!
Dat klinkt wel super tof eigenlijk. Als je echt de wereld kan verkennen en het is niet alleen maar vechten. Wat betreft de spoiler, ik PM je wel even.G_Dragon schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:07:
[...]
Bij de Dragon Ball Xenoverse spellen kan jij als speler kiezen uit verschillende rassen (Earthlings, Saiyans, Namekians, Majin, Frieza Race) en daarmee je eigen karakter maken zodat je daarna het verhaal van Dragon Ball Z kan gaan doorspelen, maar wel met een plottwist. Wat wel echt voor het eerst is dat ze het verhaal iets anders maken en ik moet eerlijk zeggen dat het echt heel goed ontvangen is bij de fans.
Het spel valt onder de categorie: Fighting, MMO, RPG, want je kan van alles verzamelen (items, skills, kleding, Dragon Balls, Souls en nog veel meer..) wat je dan weer op je karakter kan zetten waardoor hij/zij weer wat sterker word. Ook krijg je attribute points die je kan verdelen over verschillende categorieën zoals: Health, Ki, Stamina, Basic Attack, Strike Supers, Ki Blast Supers.
Eerlijk? ik denk dat ik al teveel uur in dit spel heb zitten, want speel het al sinds de release in 2016 en nog nooit gestopt met spelen. Ik kan alleen maar zeggen, lees het topic even door van Dragon Ball Xenoverse 2 om zo nog een beter beeld van het spel te krijgen.
[...]
Ja een foutje wil ik het niet noemen om heel eerlijk te zijn, is er niet ergens een Anime Topic waar we dit offtopic gesprek voort kunnen zetten?Want wil er best wel over praten
Vraagje, waar kijk je dit? Ik ben ook wel weer benieuwd haha. Lang geleden.devilsnight schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 19:20:
[...]
Oh geloof me, ik ben absoluut verder aan het kijken naar DBZ. Erg tof allemaal en sommige dingen qua verhaal meteen in het begin had ik echt niet verwacht. Heel tof allemaal.
Silksong staat ook HOOG op mijn verlanglijstje, HK was een weergaloze game en die Soundtrack van Christopher Larkin is echt zo mooi, luister ik nog regelmatig.uchiha tijntje schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:25:
[...]
Jazeker! Kijk erg uit naar Silksong die hopelijk dit jaar nog uit gaat komen.
Vanavond Forza proberen. En morgen Dredge en dan moet ik tussendoor ook nog Halo spelen. Keuzes!
Eerste potje online wel grandioos op mijn tanden gekregen, maar de lag viel heel goed mee.
Hopelijk blijft het zo, want vorig jaar was dit constant een probleem.
Dit was die Dark Souls look-a-like game toch?Laat maar, was in de war met Mortal Shell.DeWaanzin schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 10:11:
Man man man wat is Hollow Knight een fantastische game. Had hem al een tijdje in m'n lijstje staan, maar was er nooit echt aan begonnen. Heel erg de moeite waard iig.
Die wil ik ook nog een keer proberen.
[Voor 6% gewijzigd door kevlar01 op 29-03-2023 12:42]

Ik speel elk jaar uitsluitend Road to the Show, eigenlijk nooit online geprobeerd, misschien eens doen dit jaar.KBE91 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 12:37:
De nieuwe MLB is toch wel weer vermakelijk, blijft me verbazen dat deze game gewoon day one op gamepass is.
Eerste potje online wel grandioos op mijn tanden gekregen, maar de lag viel heel goed mee.
Hopelijk blijft het zo, want vorig jaar was dit constant een probleem.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
PM komt eraanBenvandeKaart schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 11:49:
[...]
Vraagje, waar kijk je dit? Ik ben ook wel weer benieuwd haha. Lang geleden.
Is er nog een mogelijkheid dat die gast weer jonger wordt tussen de levels in?Timothy3000 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 09:22:
[...]
Op de PS5 uitgespeeld vorig jaar en 1 van mijn top vijf favo games van 2022. Echt een parel.
Wel enorm moeilijk inderdaad.
Ik heb me met moeite door het eerste level 1 geknokt, maar dat 2de level in die club als oude lul van 55 voelt een beetje als een kansloze missie.

Ik vermoed dat ik toch aan het makkelijkste niveau raak.
Alleen door level 1 opnieuw te spelen en op een jongere leeftijd de eindbaas te verslaan.Mick3112 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 13:33:
[...]
Is er nog een mogelijkheid dat die gast weer jonger wordt tussen de levels in?
Ik heb me met moeite door het eerste level 1 geknokt, maar dat 2de level in die club als oude lul van 55 voelt een beetje als een kansloze missie.
Ik vermoed dat ik toch aan het makkelijkste niveau raak.
Die knop in het midden is iets anders dan de share button?devilsnight schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 23:49:
[...]
Die knop schakelt tussen de verschillende profielen voor de controller. Je hebt drie custom profielen voor het mappen van bijvoorbeeld de face buttons of de back paddles van de elite.L23 schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:09:
[...]
Die knop in het midden is iets anders dan de share button?
De share knop mis ik niet op de elite. Gewoon guide Y of guide X. Scheelt niet eens een seconde.
Bij de guide moest ik altijd kijken welke knop wat deed.
Heb op de Elite meestal de linker paddle als shift knop ingesteld, paddle en down voor SC paddle en up filmpje.PdeBie schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 14:42:
@uchiha tijntje en toch vind ik de share knop ideaal! Kort indrukken > screenshot, lang indrukken > filmpje.
Bij de guide moest ik altijd kijken welke knop wat deed.
Werkt super
Gewoon bij CB:rutgergron schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 15:23:
Valt mij wel op dat de kale Xbox series X al enige tijd moeilijk te verkrijgen is. Alleen momenteel in bundel vorm met Forza Horizon 5.
https://www.coolblue.nl/product/867421/xbox-series-x.html
Wel zie je dat de PS5 tegenwoordig vaker op voorraad ziet tegen MSRP en Xbox tegen meerprijs terwijl dat vroeger andersom was.
Hopelijk geen voorbode of iets. Komt dit iemand bekend voor?
Nope hier niet, buiten dat mijn disc player 9 vd 10 keer geen disc meer wil spelen verder geen problemen met de XSX.devilsnight schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:54:
Ik heb nu in één week tijd 2x gehad dat ik de Series X aan zet, het logo verschijnt en meteen hoor ik de console weer uitgaan met het piepje.
New Xbox Controller That Can Store Loadouts Could Be in the Works
En we noemen hem "stealth controller 1.0"
Knopje voor volume mute of aanpassen lijkt me sowieso handig
[Voor 9% gewijzigd door drakiesoft op 29-03-2023 20:50]
drakiesoft schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 20:48:
[...]
[Afbeelding]
En we noemen hem "stealth controller 1.0"
Knopje voor volume mute of aanpassen lijkt me sowieso handig
if you’ve seen stories about a Microsoft Xbox controller patent with a touchscreen, it’s not Microsoft. The patent filing is actually from Turtle Beach, but it’s still interesting that third parties continue to experiment with screens on Xbox controllers https://t.co/EfpsUq6zNH pic.twitter.com/zfa9ntmzPT
— Tom Warren (@tomwarren) 30 maart 2023
Dus dat worden weer een 40+ uren om weer er in te steken. Ik heb nog niks aan trailers die vaak al 90% van de content spoilen gezien, dus ik ben benieuwd! 😄
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | iPhone 13 (Blue)
Ja, dit heb ik ook sinds een paar weken. Ik zet de console aan via de controller en voordat de tv is opgestart staat de XSX alweer uit. Opnieuw opstarten via de controller gaat dan niet, ik moet opstaan en die heeeele drie stappen zetten om de XSX via de knop op de console te starten. Heb er nu een maand last van schat ik in, en dan iedere week een keertje ofzo.devilsnight schreef op woensdag 29 maart 2023 @ 17:54:
Ik heb nu in één week tijd 2x gehad dat ik de Series X aan zet, het logo verschijnt en meteen hoor ik de console weer uitgaan met het piepje.
Heb je ook geprobeerd om HDMI-CEC tijdelijk uit te schakelen, Xbox te rebooten en daarna weer inschakelen?Dioscuri schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:05:
[...]
Ja, dit heb ik ook sinds een paar weken. Ik zet de console aan via de controller en voordat de tv is opgestart staat de XSX alweer uit. Opnieuw opstarten via de controller gaat dan niet, ik moet opstaan en die heeeele drie stappen zetten om de XSX via de knop op de console te starten. Heb er nu een maand last van schat ik in, en dan iedere week een keertje ofzo.
Deze week heb ik zelf de Xbox gereset met behoudt van games en toen werkte HDMI-CEC niet goed en dat kon ik oplossen door een vinkje te zetten bij "Tv-invoer overschakelen met controller".
Op de een of andere manier moeten HDMI-CEC instellingen (opnieuw) afgedwongen worden.
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Klopt man, want de controller blijft aan. Ik haalde de batterijen eruit en weer erin om te kijken of ie dan zou opstarten, maar helaas. Moest weer via de console. Wat voor televisie heb jij? Het lijkt me heel sterk, maar ik wil alles graag uitsluiten. Zelf heb ik een Samsung QD-OLED. En hoe tof de tv ook is, er zijn nogal wat irritante, kleine issues mee.Dioscuri schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:05:
[...]
Ja, dit heb ik ook sinds een paar weken. Ik zet de console aan via de controller en voordat de tv is opgestart staat de XSX alweer uit. Opnieuw opstarten via de controller gaat dan niet, ik moet opstaan en die heeeele drie stappen zetten om de XSX via de knop op de console te starten. Heb er nu een maand last van schat ik in, en dan iedere week een keertje ofzo.
Dit is een optie van de Xbox zelf die aangezet moet worden? Op de nieuwe tv heb ik zelf niets ingesteld qua dat, maar wanneer ik beide aan zet dan gaat de input wel meteen naar Xbox.ariekanari schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:49:
[...]
Heb je ook geprobeerd om HDMI-CEC tijdelijk uit te schakelen, Xbox te rebooten en daarna weer inschakelen?
Deze week heb ik zelf de Xbox gereset met behoudt van games en toen werkte HDMI-CEC niet goed en dat kon ik oplossen door een vinkje te zetten bij "Tv-invoer overschakelen met controller".
Op de een of andere manier moeten HDMI-CEC instellingen (opnieuw) afgedwongen worden.
[Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 30-03-2023 08:55]
Thanks voor de tip! Ik ga het vanavond meteen eens proberen. Ik ben tot nu toe te lui geweest om te werken aan een oplossing, maar herkende nu wel wat devilsnight zei. Eigenlijk ook gewoon te irritant om te laten liggen.ariekanari schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 08:49:
[...]
Heb je ook geprobeerd om HDMI-CEC tijdelijk uit te schakelen, Xbox te rebooten en daarna weer inschakelen?

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ik had een PS5 geprobeerd maar het overheersende UFO geluid dat was echt niet te negeren. De controller was oké maar het getril en de adaptive triggers nadat de nieuwigheid eraf was was het meer irritant dan dat het nog wat toevoegde.
Vooral met de game Ghostwire, het gepraat door de controller en het kabaal wat de controller maakt tijdens actie momenten door de adaptive triggers en de rumble. Echte overkill.
Xbox doet wat het moet doen zonder teveel poespas, heerlijk. Quick resume was ook echt een groot gemis bij de PS5 als je dat eenmaal gewend bent.
[Voor 32% gewijzigd door rutgergron op 30-03-2023 09:06]
Maakt de PS5 zoveel herrie dan? Dat is inderdaad enorm vervelend. Wat dat betreft is de Xbox echt een verademing. Ik hoor dat ding nooit. Qua design vind ik hem ook een stuk mooier. Enige jammere voor mij is dat de games die ik echt wil spelen, toch vaker op de PS5 zijn. Vanwege het design heb ik met mezelf afgesproken dat die er pas komt bij een Slim/Pro variant.rutgergron schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:00:
Wat ben ik blij dat ik na de levering van mijn Xbox vanavond weer bij het groene kamp zit.
Ik had een PS5 geprobeerd maar het overheersende UFO geluid dat was echt niet te negeren. De controller was oké maar het getril en de adaptive triggers nadat de nieuwigheid eraf was was het meer irritant dan dat het nog wat toevoegde.
Vooral met de game Ghostwire, het gepraat door de controller en het kabaal wat de controller maakt tijdens actie momenten door de adaptive triggers en de rumble. Echte overkill.
Xbox doet wat het moet doen zonder teveel poespas, heerlijk. Quick resume was ook echt een groot gemis bij de PS5 als je dat eenmaal gewend bent.
Gisteren gestart aan Sifu. Die is idd best pittig. Ik vind het vooral het blocken is best lastig qua timing.
[Voor 4% gewijzigd door steefje op 30-03-2023 09:18]
PSN ID Binloading_nl
Totdat je vindt dat de Xbox controller weer teveel lawaai maakt en je weer een PS5 koopt...rutgergron schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:00:
Wat ben ik blij dat ik na de levering van mijn Xbox vanavond weer bij het groene kamp zit.
De PS5 maakt meer geluid dan de XSX. Mijn PS5 maakt gelukkig niet veel geluid. Tijdens het gamen hoor ik de PS5 sowieso niet. De doorgewinterde PS gamers zijn de PS4 gewend. Daarbij is zelfs een stofzuiger nog stil.
LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |
Ook totaal onnodig dit soort poespas. Drie zaken die een controller voor mij moet hebben zijn: 1. Lange batterijduur (20+ uur), 2: hairtriggers, 3: backpaddles. Al is een controller nog zo fancy, als deze zaken ontbreken is het een achteruitgang.
Gisteren begonnen aan Forza DLC. Wat is die game toch mooi. Benieuwd wat ze met Forza Motorsport uit de console kunnen persen. Daarnaast ook begonnen aan Palindrome Syndrome: escape room. Grappige puzzelgame voor mensen die van escape room achtige puzzels houden.
————
Mochten er hier Lego liefhebbers zijn.
here is another reminder about the LEGO Ideas Outer Wilds project, which is now a little over 1000 supporters away from reaching the 10k mark to be officially considered 😮 // https://t.co/GLhLkCSVRZ
— Annapurna Interactive (@A_i) 29 maart 2023
Even voten!
[Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-03-2023 10:03]
Performance mode en resolution mode.
Performance mode ziet er grafisch prima uit, helaas is het alles behalve een locked 60fps. Sterker nog, wanneer je echt naar het grote open gebied gaat is het één prachtig stotter feest.
[Voor 50% gewijzigd door devilsnight op 30-03-2023 10:43]
Wel Lego liefhebber, maar geen Outer Wilds liefhebberuchiha tijntje schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:59:
[...]
Mochten er hier Lego liefhebbers zijn.
[Embed]
Even voten!
[Afbeelding]

Niet ten nadele van je post maar al die minpunten toz van de controller zijn gewoon uit te zetten in de settings. En als je een UFO geluid had lijkt het erop dat je een defective console te pakken hebt. Mijn XSX is stiller dan de PS5, maar de PS5 maakt ook geen herrie.rutgergron schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:00:
Toch gewoon voten!PdeBie schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 10:40:
[...]
Wel Lego liefhebber, maar geen Outer Wilds liefhebber

Een paar shortcuts die je zelf in kan stellen zou ik niet gek vinden. De optie om de console uit/standby te zetten, naar de settings van de console te gaan, of een game selecteren direct op de controller zou ik prettig vindenuchiha tijntje schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 09:59:
[...]
Ook totaal onnodig dit soort poespas. Drie zaken die een controller voor mij moet hebben zijn: 1. Lange batterijduur (20+ uur), 2: hairtriggers, 3: backpaddles. Al is een controller nog zo fancy, als deze zaken ontbreken is het een achteruitgang.

[Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 30-03-2023 11:02]
LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |
Vanuit jouw perspectief misschien het UFO geluid is duidelijk op zowat elke PS5. Komt door de NIDEC fan die bijna in elke PS5 zit.Timothy3000 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 10:44:
[...]
Niet ten nadele van je post maar al die minpunten toz van de controller zijn gewoon uit te zetten in de settings. En als je een UFO geluid had lijkt het erop dat je een defective console te pakken hebt. Mijn XSX is stiller dan de PS5, maar de PS5 maakt ook geen herrie.
Zodra je spel opstart is het te horen tenzij je het volume harder aanzet of koptelefoon op hebt.
Nee. Mijn PS5 maakt geen UFO geluid. Je hoort de disc even als je een spel opstart en dat is het wel. Maar dat is bij de XSX net zo.rutgergron schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:18:
[...]
Vanuit jouw perspectief misschien het UFO geluid is duidelijk op zowat elke PS5. Komt door de NIDEC fan die bijna in elke PS5 zit.
Zodra je spel opstart is het te horen tenzij je het volume harder aanzet of koptelefoon op hebt.
Deze poster is hoogsensitief en er mankeert steeds wat aan zijn apparatuur. Heeft, als zijn verhalen kloppen, al meerdere consoles retour gestuurd. Niet dat ik er nog iets van geloof.Timothy3000 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 10:44:
[...]
Niet ten nadele van je post maar al die minpunten toz van de controller zijn gewoon uit te zetten in de settings. En als je een UFO geluid had lijkt het erop dat je een defective console te pakken hebt. Mijn XSX is stiller dan de PS5, maar de PS5 maakt ook geen herrie.
Ps5 maakt alleen heel licht geluid, dat je alleen hoort als alles stil is. Sowieso goud aan deze generatie, geen opstijgende consoles.
Hetzelfde voor de controller. Als je het geluid en de haptic feedback van de Dualsense vervelend vindt kun je het uitzetten. Hetzelfde met de rumble op de Xbox controller.
Ja klopt, ik heb 4 keer een PS5 gehad in de hoop eentje te krijgen met een andere fan dan de Nidec. Maar conclusie was dat het blijkbaar bij de PS5 hoort. Duidelijk te horen vanaf 2.5 meter. En nee, is geen defect.
Ik heb nog liever het geblaas van de ventilatoren dan het irritante hoge frequentie geluid wat je voortdurend hoort.
[Voor 11% gewijzigd door rutgergron op 30-03-2023 12:32]
Shortcuts is mogelijk mits je een Elite V2 hebt. Ik gebruik shortcuts voor oa de Rewards App die ik elke dag wel een keer opstart. Linkeronderste padel instellen als Shift knop en dan combineren met een andere knop, in mijn geval de X knop.Hulleman schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:01:
[...]
Een paar shortcuts die je zelf in kan stellen zou ik niet gek vinden. De optie om de console uit/standby te zetten, naar de settings van de console te gaan, of een game selecteren direct op de controller zou ik prettig vinden
Als ik dus LP (linkerpadel) + X indruk, dan start direct de Rewards App. Volgens mij moet zoiets ook wel mogelijk zijn met een game of dat je direct naar het Instellingen menu gaat.
Nou feit is dat de PS5 wel een soort van heel irritant geluid geeft als je een game start. Volgens mij had Tronicsfix daar een video over gemaakt op Youtube en bleek het geluid uit de PSU te komen, dus oplossen met rubber O ringen en al die zogenaamde oplossingen, werkt niet.Timothy3000 schreef op donderdag 30 maart 2023 @ 11:43:
Ja, exact. Er zijn veel verschillen tussen beide consoles, maar die stilte delen ze, al is mijn XSX ietsje stiller.
Hetzelfde voor de controller. Als je het geluid en de haptic feedback van de Dualsense vervelend vindt kun je het uitzetten. Hetzelfde met de rumble op de Xbox controller.
Dan kun je zeggen dat je het niet hoort als je toch een game aan het spelen bent, dat klopt gedeeltelijk. Want hier in huis speel ik altijd met een headset op en ligt mijn vrouw op een paar meter op de bank achter me een boek te lezen. Die hoort dus dat irritante geluid wel degelijk.
XBL: MRE Inc
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |