• Deltos
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Allemaal aan de Diablo 4 dit weekend?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:57
@Deltos Ik heb hem geinstalleerd, maar zal enkel in de avonden kunnen spelen i.v.m. kleine kinderen die in het huis rondlopen. Dus die level 20 ga ik niet halen vrees ik.

Ben wel heel benieuwd hoe het speelt.

Zat nog te twijfelen om D2 Resurrected voor de PC te halen, maar die vind ik met 39 euro nog te duur.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 22:30
Deltos schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 09:12:
Nee, niet zo'n fan van Blizzard en teveel te spelen. Beta gaat sws een shitstorm worden denk ik.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

On_E

Housemusic

Wel even kijken ja, maar niet veel spelen. Bewaar het liever voor in juni allemaal.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 00:34
Deltos schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 09:08:
[...]

Op mijn LG C9 is ingang 2 eARC en daar zat de Xbox op. Heel soms starte de console al eens met zwart scherm op maar een reboot van de Xbox loste dat altijd op. Dit keer dus niet. Hij zit nu op poort 3 en alles is in orde.
Ik heb geen receiver op die manier er aan hangen.

[...]

ik vermoed ook een conflict met eARC. Was een goeie van je ik stond daar niet bij stil. :)
Ik heb exact hetzelfde gehad, ook met een LG C9. Geen idee wat toen de oorzaak was, maar inmiddels doet het alweer 1,5 jaar perfect :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Deltos
  • Niet online
Rossi46 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:36:
[...]

Ik heb exact hetzelfde gehad, ook met een LG C9. Geen idee wat toen de oorzaak was, maar inmiddels doet het alweer 1,5 jaar perfect :)
Ah ‘goed’ om te horen.
Ben je de console 100x aan het rebooten en allerlei knop combinaties aan het uitvoeren blijkt dat het gewoon te zijn haha.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-06 12:41
MRE-Inc schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 07:28:
[...]

Hier zijn ze dus 5 jaar mee bezig met een dedicated team hoor ik in de review, inclusief AAA. Ziet er leuk uit om te doen met junior. Lijkt wel een hoog Forza Horizon gehalte te hebben maar dan in Lego. Zal ik tzt wel kopen maar meer voor de coop met junior dan dat ik het zelf ga spelen.
Doet mij meer aan The Crew (2) denken met het "on the fly" wisselen van voertuig. Fun-gehalte lijkt ook een stuk groter dan bij FH. Lekker rondscheuren en aankloten. En dan ook nog je eigen auto's bouwen. Ik deze game nog niet op de radar, maar ga hem nu zeker volgen. Hopelijk blijkt de besturing straks ook goed te werken.
Diablo 4 open beta vanaf 17:00 als het goed is?

En heeft het zin om de bèta alvast aan te zetten vantevoren? Qua queue zeg maar.

[Voor 47% gewijzigd door devilsnight op 24-03-2023 11:34]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 12:17
KlaasjeNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:11:
[...]

Doet mij meer aan The Crew (2) denken met het "on the fly" wisselen van voertuig. Fun-gehalte lijkt ook een stuk groter dan bij FH. Lekker rondscheuren en aankloten. En dan ook nog je eigen auto's bouwen. Ik deze game nog niet op de radar, maar ga hem nu zeker volgen. Hopelijk blijkt de besturing straks ook goed te werken.
Je kan hem pre-orderen.

€69,99 voor de cross-gen bundle.

https://www.xbox.com/nl-N...on-pre-order/9n9tf1ftvc1l

Edit: ook in de Xbox app zichtbaar met een knop " Downloaden naar console"* zonder prijsvermelding. Zet gewoon de prijs erbij zodat ik niet eerst naar de website moet om te kijken hoeveel het kost. 😡

[Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 24-03-2023 11:47]

XBL: MRE Inc

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:55
MRE-Inc schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:42:
[...]

Je kan hem pre-orderen.

€69,99 voor de cross-gen bundle.

https://www.xbox.com/nl-N...on-pre-order/9n9tf1ftvc1l

Edit: ook in de Xbox app zichtbaar met een knop " Downloaden naar console"* zonder prijsvermelding. Zet gewoon de prijs erbij zodat ik niet eerst naar de website moet om te kijken hoeveel het kost. 😡
Vervelend is dat inderdaad. Vroeger stond er wel een prijs bij in de app, opeens was het verdwenen.
Ik dacht dat het kwam vanwege de AppStore/PlayStore regels waardoor ze 30% zouden moeten afdragen aan Apple/Google maar, bijvoorbeeld, de Playstation app toont wel gewoon prijzen en lijkt kopen mogelijk te zijn. Kan mij niet voorstellen dat Playstation akkoord is met 30% afstaan aan Apple/Google.

Edit:
In de store op de console zelf staat ook vaak genoeg geen prijs op de overzichtspagina. Op de overzichtspagina staat dan "Inbegrepen bij Game Pass" in plaatst van de prijs :(

[Voor 25% gewijzigd door Caayn op 24-03-2023 12:09]

20 * 370wp @ SE7K

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-06 18:25
devilsnight schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:33:
Diablo 4 open beta vanaf 17:00 als het goed is?

En heeft het zin om de bèta alvast aan te zetten vantevoren? Qua queue zeg maar.
17:00 idd
Van tevoren opstarten heeft geen zin; of je krijgt een licentie melding of een server down melding.
Succes ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-06 12:17
Caayn schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 12:02:
[...]
Vervelend is dat inderdaad. Vroeger stond er wel een prijs bij in de app, opeens was het verdwenen.
Ik dacht dat het kwam vanwege de AppStore/PlayStore regels waardoor ze 30% zouden moeten afdragen aan Apple/Google maar, bijvoorbeeld, de Playstation app toont wel gewoon prijzen en lijkt kopen mogelijk te zijn. Kan mij niet voorstellen dat Playstation akkoord is met 30% afstaan aan Apple/Google.

Edit:
In de store op de console zelf staat ook vaak genoeg geen prijs op de overzichtspagina. Op de overzichtspagina staat dan "Inbegrepen bij Game Pass" in plaatst van de prijs :(

[Afbeelding]
Playstation is ook niet akkoord met 30% afstaan. Volgens mij ligt dit ook anders en geldt dat sowieso niet. In de Adidas app op mijn iPhone doe ik ook al jaren direct aankopen, net zoals in de apps van Wehkamp, Coolblue, Bol.com etc. De Xbox app is gewoon bagger. Dat was het voorheen ook al. Toen hebben ze die een hele soort van rework gegeven waarbij de gehele app op de schop is gegaan, maar het werkt er allemaal niet beter op.

Ik zie bij geinstalleerde games ook Just Cause 4 en Chorvs staan die ik dan kan verwijderen terwijl de console opslag (aantal vrije GBs) hetzelfde blijft. Just Cause 4 en Chorvs heb ik overigens nooit geinstalleerd of geinstalleerd gehad, laat staan gespeeld.

Ja dat "Inbegrepen in Gamepass" is ook zo'n irritant ding. Zet er gewoon de prijs bij. En als er een prijs staat en er is korting, dan staat er vaak: "Opslaan 30%" als letterlijke vertaling van "Save 30%" :')

EDIT: In jouw screenshot staat het overigen wel weer goed: Bespaak 30%.

EDIT 2: Vorige week nog de gehele DLC van Far Cry 5 gekocht in de Playstation App. Dat werkt gewoon prima daar. Dus waarom het in de PS app wel kan en in de Xbox app niet, is een raadsel.

[Voor 6% gewijzigd door MRE-Inc op 24-03-2023 12:22]

XBL: MRE Inc

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:09
Nee, speel nooit demo's / beta's / previews. Wil gewoon het eindproduct. Daarnaast is Diablo niet mijn kopje thee.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Miasma Chronicles, 23 mei. Van de makers van Mutant year Zero.

——

Nog een goede maand! oOo

[Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-03-2023 13:06]

Gamertag: VAS taijyn

Hangt ervanaf hoe ie bevalt, heel het weekend denk ik niet, maar wie weet.

Ik heb 3 gespeeld tijdens een gratis weekend, maar is het nou zo dat je gewoon ten alle tijden andere spelers zal tegen komen in die game wereld?

Kunnen we in de bèta mensen inviten?

Acties:
  • +3Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:52

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Anno 1800, ik dacht altijd echt een PC game (speel op pc sinds Anno 1602 ) maar wat bevalt dat goed onderuit op de bank. Heb hem ook op de PC met DLC's maar speel het liever relaxt voor de TV met een controller in de hand. Nooit verwacht maar game past er eigenlijk perfect bij. Wel even handig worden in de controls maar wanneer je het eenmaal door hebt gaat het prima.

Nu stiekem hopen op toch nog later wat DLC's.

PV Output |

Acties:
  • +8Henk 'm!
  • Pinned

Zou mooi zijn als deze soap een keer afgelopen gaat zijn. Wat het resultaat ook gaat zijn.

——

En voor de Diablo Beta spelers onder ons:

nieuws: Blizzard waarschuwt voor lange wachttijden voor open bèta Diablo IV d...

[Voor 88% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-03-2023 13:45]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Timothy3000 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 10:05:
[...]

Nee, niet zo'n fan van Blizzard en teveel te spelen. Beta gaat sws een shitstorm worden denk ik.
Valt wel mee denk ik, volgens mij was de gesloten beta van vorige week bij de meeste reviewers en journalisten wel goed ontvangen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
kevlar01 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:46:
[...]

Valt wel mee denk ik, volgens mij was de gesloten beta van vorige week bij de meeste reviewers en journalisten wel goed ontvangen.
Denk dat die voornamelijk de queue bedoeld :)

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:47:
[...]

Denk dat die voornamelijk de queue bedoeld :)
Aah ja dat zou kunnen.... Er wordt al voor gewaarschuwd inderdaad. Je zou verwachten dat ze misschien kunnen opschalen? Ze zijn onderdeel van Microsoft toch, dus misschien wat extra Azure servertjes erbij schalen? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
kevlar01 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:51:
[...]

Aah ja dat zou kunnen.... Er wordt al voor gewaarschuwd inderdaad. Je zou verwachten dat ze misschien kunnen opschalen? Ze zijn onderdeel van Microsoft toch, dus misschien wat extra Azure servertjes erbij schalen? :)
Ze zijn zeker (nog) geen onderdeel :) Maar verwacht wel een stormloop op de beta. Zelf wacht ik wel tot de full release.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-06 10:58
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:55:
[...]

Ze zijn zeker (nog) geen onderdeel :) Maar verwacht wel een stormloop op de beta. Zelf wacht ik wel tot de full release.
Punt is meer dat mensen een cosmetic kunnen en willen verdienen tijdens de beta. Gelukkig heb ik de mijne al veilig gesteld vorige week. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
tuinïnen schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:17:
Anno 1800, ik dacht altijd echt een PC game (speel op pc sinds Anno 1602 ) maar wat bevalt dat goed onderuit op de bank. Heb hem ook op de PC met DLC's maar speel het liever relaxt voor de TV met een controller in de hand. Nooit verwacht maar game past er eigenlijk perfect bij. Wel even handig worden in de controls maar wanneer je het eenmaal door hebt gaat het prima.

Nu stiekem hopen op toch nog later wat DLC's.
Argh, heb mijzelf altijd voorgehouden dat dergelijke games beter op een PC werken. De eerste twee Anno games heb ik op PC echt kapot gespeeld. Maar het aantal uur wat ik daar in kan steken, is tegenwoordig niet meer verantwoord.

Maar het is een Ubisoft game, dus ik ga even wachten totdat de prijs zakt.

* Wom gaat op zijn handen zitten.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 13:37:
[Embed]
[Embed]
Zou mooi zijn als deze soap een keer afgelopen gaat zijn. Wat het resultaat ook gaat zijn.
Microsoft die de fouten in de Excelsheets van andere partijen eruit moet vissen :')

• Deltos
  • Niet online
Kaasje123 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 14:14:
[...]

Punt is meer dat mensen een cosmetic kunnen en willen verdienen tijdens de beta. Gelukkig heb ik de mijne al veilig gesteld vorige week. :)
De pup is niet heel belangrijk, maar hij komt er wel uiteraard. 8)
Ik gebruik de beta als demo om te kijken of de basis goed voelt en wanneer het duidelijk gaat worden wat de end game in gaat houden kan ik besluiten of ik de aankoop doe. De tijd dat ik blind geld gooi naar Blizzard games die is allang voorbij.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19
[Embed]
[Embed]
Dit gaat dit jaar niet worden opgelost, ze trekken ergens anders wel weer een pot 'argumenten' open en ze beginnen weer opnieuw. Zal me niets verbazen dat in lijn met Diablo 4 er ook weer genoeg 'argumenten' op tafel worden gegooid wat weer 3-4 maanden overleg nodig heeft :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:17
[Embed]
[Embed]
Ondertussen bij Microsoft:

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Deltos
  • Niet online
-knip- doe maar niet

[Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 25-03-2023 12:39]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:49
SinergyX schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 15:47:
[...]

Dit gaat dit jaar niet worden opgelost, ze trekken ergens anders wel weer een pot 'argumenten' open en ze beginnen weer opnieuw. Zal me niets verbazen dat in lijn met Diablo 4 er ook weer genoeg 'argumenten' op tafel worden gegooid wat weer 3-4 maanden overleg nodig heeft :P
Benieuwd waar men dan nog mee komt, het "ze maken cod extra buggy bij ons" argument van vorige week, vond ik vrij vergezocht en wanhopig om eerlijk te zijn. Niveau complottheorie.

• Deltos
  • Niet online
devilsnight schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:02:
Vriend van me raadde me aan de bèta alvast aan te zetten.

Ik zit in de queue nu, 73 minuten eerst en ineens nu 21. Let's goooo
Geen kortere queue op console dus zo te horen dus ik blijf nog even op PC proberen. Later op de avond op console checken. Al zegt dat getal niet heel veel.

[Voor 4% gewijzigd door Deltos op 24-03-2023 17:10]

Deltos schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:09:
[...]

Geen kortere queue op console dus zo te horen dus ik blijf nog even op PC proberen. Later op de avond op console checken.
Even voor vijven stond ie op 69 uur en kort daarna ineens 21. Blijven proberen! :)

Acties:
  • +4Henk 'm!
De nieuwe this week on Xbox is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +4Henk 'm!
Ah, Sony heeft wel een eigen shooter? Dan is het probleem toch opgelost :+

Acties:
  • +1Henk 'm!
JDL15 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 09:01:
[...]

Nice, ik ga hem denk ik ook nog halen. Callisto Protocol beater, kan niet anders :)

Vet masker trouwens, deed me denken aan het logo van the Punisher. Is die vrij te spelen of is dat weer een deluxe/master/gold edition?
Is level 6 armor dat je krijgt aan de start van newgame+ 8)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2Henk 'm!
Blijft zo jammer wanneer devs gewoon een slechte HDR implementatie voor hun games gebruiken zeg. Het haalt het totale plaatje echt naar beneden. De HDR kanalen hadden gelijk, Diablo 4 beta heeft een hele slechte HDR. Black levels zijn gewoon donkergrijs, terwijl ze in SDR pikzwart zijn, wat voor een veel mooier plaatje zorgt.

Dus kunnen we weer puur alleen voor deze game HDR weer uit zetten, tenzij ze het fixen.

• PepieNL
devilsnight schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:04:
Blijft zo jammer wanneer devs gewoon een slechte HDR implementatie voor hun games gebruiken zeg. Het haalt het totale plaatje echt naar beneden. De HDR kanalen hadden gelijk, Diablo 4 beta heeft een hele slechte HDR. Black levels zijn gewoon donkergrijs, terwijl ze in SDR pikzwart zijn, wat voor een veel mooier plaatje zorgt.

Dus kunnen we weer puur alleen voor deze game HDR weer uit zetten, tenzij ze het fixen.
Ik wist enigszins al dat je dit aan ging halen nadat je er vorig weekend naar vroeg, bewust niet op ingegaan ;)
Het is niet perfect. Ondergronds en in kerkers valt dat grijs al minder op.
Desalniettemin kan je wel duidelijk zien dat er miljoenen kleuren (via hdr) extra in je totale plaatje zitten toch?
Kijk alleen al naar de omhooglopende muren als je door het donker loopt (details in de schaduwen).
PepieNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:20:
[...]

Ik wist enigszins al dat je dit aan ging halen nadat je er vorig weekend naar vroeg, bewust niet op ingegaan ;)
Desalniettemin kan je wel duidelijk zien dat er miljoenen kleuren (via hdr) extra in je totale plaatje zitten toch?
Kijk alleen al naar de omhooglopende muren als je door het donker loopt (details in de schaduwen).
Juist ondergronds en in kerkers valt het me nog erger op, wat echt donker hoort te zijn is dat niet. De veel te hoge Black levels zijn al meteen te zien zodra je de game op start, tijdens de intro video's en cutscenes en gameplay. Het is alsof de black level setting van de TV op high staat terwijl de Xbox op low staat, dan krijg je dat washed out plaatje ook.

Als je die video van gaming tech bekijkt zie je echt hoeveel beter SDR is. Als een dev het gewoon niet goed krijgt, stop dan liever geen HDR er in, hoeven de spelers ook niet elke keer het uit te zetten.

[Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 24-03-2023 19:31]

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 07:10
devilsnight schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:11:
[...]

Even voor vijven stond ie op 69 uur en kort daarna ineens 21. Blijven proberen! :)
Queue is momenteel meer dan 120 minuten… ik kijk het even aan en anders helaas toch maar wat anders spelen vanavond.

• PdeBie
Ik sta ook in de rij voor D4. 63 minuten pffffff

Server opschalen is geen optie voor Blizzard?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 12:47

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

PdeBie schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 20:48:
Ik sta ook in de rij voor D4. 63 minuten pffffff

Server opschalen is geen optie voor Blizzard?
Had net ook een queue van 138 minuten maar hij sprong opeens naar 53 dus geduld is een schone zaak inderdaad.

Ze zeiden ook dat het queue systeem onderdeel van de beta is gezien ze dat willen stress testen voor de live gang.

Nog 7 minuten, ga zo weer verder levelen. Ouderwets hack en slash weer _/-\o_ :9~

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Timothy3000
Is dit niet meer wat voor het Diablo topic? :p
PepieNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:20:
[...]

Nu tijdje gespeeld in SDR, yep, groot verschil. Diepe black levels, maar dingen zoals fakkels zijn weer een stuk mooier met HDR, dat zeker. Hoop dat ze het fixen voor release, zou tof zijn. Maar ik herinner me niet veel gevallen van slechte HDR die gefixt werd door een dev.

Verder is het leuk, maar ik ben niet weggeblazen. Kans is groot dat ik hem zelf niet zal kopen, 3 deed me ook niet extreem veel. Zie mezelf dit niet het hele weekend spelen, al zal de bèta vast niet lang genoeg zijn daarvoor, anyway.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 23:39
Lukt het tijdens de bèta al om het spel uit te spelen zodat je sterker wordt en nog een keer het spel uit kan spelen? :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PepieNL
devilsnight schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 19:30:
[...]

Juist ondergronds en in kerkers valt het me nog erger op, wat echt donker hoort te zijn is dat niet. De veel te hoge Black levels zijn al meteen te zien zodra je de game op start, tijdens de intro video's en cutscenes en gameplay. Het is alsof de black level setting van de TV op high staat terwijl de Xbox op low staat, dan krijg je dat washed out plaatje ook.

Als je die video van gaming tech bekijkt zie je echt hoeveel beter SDR is. Als een dev het gewoon niet goed krijgt, stop dan liever geen HDR er in, hoeven de spelers ook niet elke keer het uit te zetten.
Jep, vanaf het begin is het al washed out,
Ingame vind ik persoonlijk de boel wel weer heel mooi.
Als de queue wat gunstiger is start ik hem eens in sdr, ben benieuwd.
Exactor it schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 21:15:
Lukt het tijdens de bèta al om het spel uit te spelen zodat je sterker wordt en nog een keer het spel uit kan spelen? :)
Nee, lvl cap 25.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3Henk 'm!
Even voor de duidelijkheid mbt de queue, deze wordt dus moedwillig gesimuleerd :

In summary, while we know it can be frustrating, we need queues to properly stress test our services and we are designing to ensure we have them some of the time.

Bron : https://www.trueachievements.com/n53307/diablo-4-open-beta

[Voor 14% gewijzigd door justifire op 24-03-2023 23:07]

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:21

Polariteit

Testende fotografeur

Ik heb een irritant dingetje met mijn headset (razer kaira). Deze gebruik ik af en toe op de xsx, maar eigenlijk vaker op bijvoorbeeld mijn telefoon. Helaas heeft de xsx altijd de neiging om aan te gaan als ik de headset aanzet terwijl ik in dezelfde ruimte ben als de console, terwijl ik helemaal niet wil dat hij aangaat.

Iemand enig idee of, en zo ja hoe, ik dit uit kan zetten? Ik heb al in de settings op de console zitten kijken; maar zag niks staan dat dit uit zou moeten kunnen zetten.

Ik vind dit best een irritante 'feature' :(

Apparatuur: Canon 6d, Canon 24-70f4.0, Sigma 150-500, Sigma 105 mm, canon 16-35f4.0, canon 40f2.8 | Mijn website | Flickr fotostream

Kan aan mij liggen, maar ik vind de prijzen via Xbox-store-checker ook niet zo bijzonder laag meer via Brazilië. De landen de nu een beetje goedkoop zijn, zijn amper te doen om daar met Giftcards een spel te kopen :p.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Deltos
  • Niet online
nvm

[Voor 99% gewijzigd door Deltos op 25-03-2023 14:03]

• PepieNL
justifire schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 23:06:
Even voor de duidelijkheid mbt de queue, deze wordt dus moedwillig gesimuleerd :

In summary, while we know it can be frustrating, we need queues to properly stress test our services and we are designing to ensure we have them some of the time.

Bron : https://www.trueachievements.com/n53307/diablo-4-open-beta
Geen queue meer nu, denk dat ze klaar zijn ..?
Even proberen zonder HDR nu :)

• SpeedyNick
  • Laatst online: 23:49
Level 20 bereikt met een sorcerer😎
Nog even de andere classes proberen straks, maar dan haak ik af denk ik, wetende dat we deze voortgang niet meenemen..

Deze gaat er in juni wel komen, speelt heerlijk weg wat mij betreft. Na jarenlang geen diablo te hebben gespeeld smaakt dit naar meer 👍

Acties:
  • +16Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:51
Ik heb een skin (sticker) voor de series S van Star Wars gekocht. :)

Dit is het resultaat, toch ietsjes mooier dan de stock kleur:

Wom schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:57:
[...]

MAG 2 :P 8)7

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:40

Mosin

Zeiverzak

r3mi3 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 16:10:
Ik heb een skin (sticker) voor de series S van Star Wars gekocht. :)

Dit is het resultaat, toch ietsjes mooier dan de stock kleur:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ze zouden er bij XBOX goed aan doen eens limited edition consoles te gaan produceren. Die sticker ziet er leuk uit, maar je blijft het toch zien. Dat vind ik zo jammer.

• Exactor it
Wom schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 17:57:
[...]

PS had Killzone. Dat was nog best een oké serie. Maar toen kwam CoD (en Halo en Gears waren in die tijd ongeveer honderd keer beter). En toen zijn ze een third person action adventure bedrijf geworden. Overigens geen bash, ik heb best wat Uncharted en Last of us gespeeld.

___

Ik heb vandaag mijn S aangeraakt. Wordt dat ding altijd zo heet bij het zwarte stuk?

[Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 25-03-2023 18:56]

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:44
Mosin schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 17:49:
[...]

Ze zouden er bij XBOX goed aan doen eens limited edition consoles te gaan produceren. Die sticker ziet er leuk uit, maar je blijft het toch zien. Dat vind ik zo jammer.
Zelf geen fan van limited editions, maar de Xbox One S in groen, grijs en blauw naast wit was wel tof.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:33
SpeedyNick schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 14:49:
Level 20 bereikt met een sorcerer😎
Nog even de andere classes proberen straks, maar dan haak ik af denk ik, wetende dat we deze voortgang niet meenemen..

Deze gaat er in juni wel komen, speelt heerlijk weg wat mij betreft. Na jarenlang geen diablo te hebben gespeeld smaakt dit naar meer 👍
Ik had de beta ook niet moeten spelen… heb nu een pre-order geplaatst :)

Had in de beta wel moeite met de butchers, die meppen mijn druïde zo de grond in :(
Vind het dan op zich toch wel handiger als de side quest ook het juiste level aangeven wat ze aanraden. Want dat ging nu af en toe toch mis. Moluk was ook niet zomaar te doen.

Wel zin in juni nu :)

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:51
Mosin schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 17:49:
[...]

Dat kan. Er was eentje van de Mandolorian, maar die kon je alleen maar winnen via twitter. Voor mij is de sticker goed genoeg 👍

[Voor 31% gewijzigd door r3mi3 op 25-03-2023 19:37]

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 21:50
YouTube: Audeze Maxwell-Xbox Review (Final Thoughts)
Nog een goeie review van de Audeze Maxwell Xbox Series X versie. Hoop dat ik hem volgende maand kan bestellen.

• PdeBie
Exactor it schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 18:53:
[...]

Ik heb vandaag mijn S aangeraakt. Wordt dat ding altijd zo heet bij het zwarte stuk?
Zit daar niet de fan die de warme lucht uitblaast?

• Exactor it
PdeBie schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 20:52:
[...]

Zit daar niet de fan die de warme lucht uitblaast?
Jazeker, had alleen niet verwacht dat ie zo enorm heet zou zijn.

• Mosin

Mosin

Zeiverzak

r3mi3 schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 19:36:
[...]

Dat kan. Er was eentje van de Mandolorian, maar die kon je alleen maar winnen via twitter. Voor mij is de sticker goed genoeg 👍
Die heb ik eens voorbij zien komen inderdaad. Geinig ding. Sticker ziet er ook prima uit, dan is dat saaie wit ook weg gewerkt :)

@Exactor it
Series S kan behoorlijk warm worden inderdaad. Dat zwarte ding is de fan exhaust.

• PdeBie
Exactor it schreef op zaterdag 25 maart 2023 @ 21:36:
[...]

Jazeker, had alleen niet verwacht dat ie zo enorm heet zou zijn.
Ik heb zelf de series X, dus kan het niet testen voor je. Als je een infrarood thermometer hebt, kan je misschien meten hoe warm het er wordt en vergelijken met wat anderen hebben gemeten.

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 23:23
MAG was de game waar ik een PlayStation 3 voor heb gekocht destijds. Echt geweldige game. Spijtig genoeg heeft Sony de ontwikkelaar (Zipper Interactive) opgedoekt.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Prima week voor de boeg :)

https://www.trueachieveme...-game-releases-march-27th

Voor mij worden het:
  • Sifu (wishlist, nu nog geen tijd)
  • MLB the show 23 (GP, had 22 overgeslagen. 1 keer in de 2 jaar is prima),
  • Dredge,
  • Infinite Guitars (GP)
  • The Last worker (wishlist, nu nog geen tijd)
En dan uiteraard de Forza Horizon DLC. Nu trouwens bezig met Ender Lillies. Wel een prima metroidvania.

[Voor 22% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-03-2023 12:56]

Retrospect schreef op zondag 26 maart 2023 @ 10:48:
[...]

MAG was de game waar ik een PlayStation 3 voor heb gekocht destijds. Echt geweldige game. Spijtig genoeg heeft Sony de ontwikkelaar (Zipper Interactive) opgedoekt.
Ik ook, dag 1 gekocht, begin veel gespeeld, erg leuk.

• Timothy3000
Ik probeer net Hot Wheels vanuit Gamepass te installeren en mijn Xbox valt volledig uit. Controller blijft wel knipperen. Weer aangezet met de Xbox knop. Vet vaag.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exactor it
Timothy3000 schreef op zondag 26 maart 2023 @ 17:55:
Ik probeer net Hot Wheels vanuit Gamepass te installeren en mijn Xbox valt volledig uit. Controller blijft wel knipperen. Weer aangezet met de Xbox knop. Vet vaag.
51 losse downloads. :) Misschien dat je xbox even in de war raakte. Hopelijk geen problemen verder. Heb hem gisteren uitgespeeld. Prima snack gamepje voor tussendoor.
Hadden jullie ook een behoorlijk blazende XSX tijdens het spelen van Diablo 4 beta? Ik wel. Maar met meerdere games eigenlijk wel. Toch maar eens die X gaan open maken dan denk ik. Even het juiste gereedschap ervoor halen.

Niet heel gek ook, ding is ouder dan twee jaar, stof komt er heel gemakkelijk in omdat het grote rooster bovenop zit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• L23
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 00:44
devilsnight schreef op maandag 27 maart 2023 @ 00:15:
Hadden jullie ook een behoorlijk blazende XSX tijdens het spelen van Diablo 4 beta? Ik wel. Maar met meerdere games eigenlijk wel. Toch maar eens die X gaan open maken dan denk ik. Even het juiste gereedschap ervoor halen.

Niet heel gek ook, ding is ouder dan twee jaar, stof komt er heel gemakkelijk in omdat het grote rooster bovenop zit.
Alsnog een raar idee dat je het na twee jaar al zou moeten open maken om warmte problemen op te lossen.

Toevallig net met een kapotte Xbox 360 bezig :P

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 00:33

Geen last van gehad (heb hem niet gehoord in ieder geval)

• Mosin

Mosin

Zeiverzak

Ik kijk regelmatig repair video’s en in een paar daarvan wordt gezegd dat de paste al droog kan zijn na 2 jaar. Wil om die reden ook mijn One X, One Elite, One S Minecraft en andere console open halen om het te vervangen. Maar ja, als verzamelaar al die stickers eraf pielen… :N

• PepieNL

Nope. Nog net zo still als altijd.
Enige game waar ik de fan lichtjes hoor is cyberpunk.

• Timothy3000
Ik hoorde mijn XSX ook niet.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Timothy3000
https://kotaku.com/xbox-g...ion-offer-deal-1850267438
Microsoft’s long-running introductory offer for its Xbox Game Pass subscription platform, which let users try the service out for $1 for the first month before moving onto more expensive payments, has finally come to a close.

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-06 00:19
De vraag is of je nog steeds Gold kunt kopen en de conversie kan doen? Je kon sowieso de $1 deal niet doen als je al eerder gebruik had gemaakt van deze deal.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

sohus schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:47:
[...]

De vraag is of je nog steeds Gold kunt kopen en de conversie kan doen? Je kon sowieso de $1 deal niet doen als je al eerder gebruik had gemaakt van deze deal.
Zou mij persoonlijk niet verbazen als op termijn Gold komt te vervallen en het feitelijk GamePass Ultimate wordt.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Caayn
kevlar01 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:53:
[...]

Zou mij persoonlijk niet verbazen als op termijn Gold komt te vervallen en het feitelijk GamePass Ultimate wordt.
Ik hoop dat ze Gold afschaffen en multiplayer gratis maken voor iedereen ongeacht het prijskaartje van het spel.

Echter niet te vergeten dat Gold de waarde van Gamepass Ultimate ten opzichte van Gamepass verhoogt. Ik gok dat er aardig wat gamepass gebruikers zijn die aan het basis Gamepass abonnement voldoende hebben wanneer multiplayer gratis zou zijn.

[Voor 50% gewijzigd door Caayn op 27-03-2023 09:12]

20 * 370wp @ SE7K

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:28

On_E

Housemusic

sohus schreef op maandag 27 maart 2023 @ 08:47:
[...]

Er is niets gemeld over het aanpassen van de Gold conversie, dus hopelijk werkt ie nog gewoon. Ik moet half april verlengen nml. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Deltos
  • Niet online

Nope, zo stil als altijd.

• Timothy3000
Caayn schreef op maandag 27 maart 2023 @ 09:03:
[...]
Ik hoop dat ze Gold afschaffen en multiplayer gratis maken voor iedereen ongeacht het prijskaartje van het spel.

Echter niet te vergeten dat Gold de waarde van Gamepass Ultimate ten opzichte van Gamepass verhoogt. Ik gok dat er aardig wat gamepass gebruikers zijn die aan het basis Gamepass abonnement voldoende hebben wanneer multiplayer gratis zou zijn.
Ik heb liever dat het blijft zoals het is ivm die conversie. Anders gaat het sowieso duurder worden.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:35
Voor mij biedt Ultimate niet voldoende meerwaarde. Meeste spellen wel gespeeld en gros van wat binnenkort uitkomt of onlangs is uitgekomen vind ik niet zo enorm boeiend. Dat zal zonder meer aan mij liggen, maar voor die paar potjes Warzone die ik online speel is Gold voldoende.

PSN ID Binloading_nl

• Deltos
  • Niet online
steefje schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:51:
Voor mij biedt Ultimate niet voldoende meerwaarde. Meeste spellen wel gespeeld en gros van wat binnenkort uitkomt of onlangs is uitgekomen vind ik niet zo enorm boeiend. Dat zal zonder meer aan mij liggen, maar voor die paar potjes Warzone die ik online speel is Gold voldoende.
Ik zou graag zien dat online spelen gratis wordt, vind het niet meer van deze tijd om er voor te betalen. Toen die diensten uitkwamen was er geen andere abonnement optie voor Sony en Microsoft.
Ik ga ook stoppen met gamepass wanneer die is afgelopen maar stel dat ik alleen Diablo 4 af en toe wil spelen dan moet ik dus Gold activeren.. op de huidige manier ga je duidelijke keuzes maken wanneer je beide consoles in huis hebt en dat is best jammer.

[Voor 7% gewijzigd door Deltos op 27-03-2023 11:04]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:49
On_E schreef op maandag 27 maart 2023 @ 09:07:
[...]

Er is niets gemeld over het aanpassen van de Gold conversie, dus hopelijk werkt ie nog gewoon. Ik moet half april verlengen nml. :+
Ik zie heel veel mensen nog die conversie truck doen.

Maar ik betaal tussen de 30 euro cent a 1 euro per maand voor mijn gamepass ultimate.
Ik koop gewoon een key voor nieuwe accounts ( 1 maand ) Die dat je niet kan stacken.
Je hebt ook de trail versies maar die moet je niet nemen.

Wat je moet doen is je account laten aflopen, zo een key ingeven en dan automatische betaling afzetten.
Anders betaal je de maand erop 12 euro.

Ik doe dit al maanden en kom op 6 - 12 euro per jaar uit.
Mijn keys komen van Amerika en geef ze in via een VPN.
Koop die gewoon in bulk als er super deal is en laat ze in mijn email staan.

Het systeem denkt gewoon dat ik een nieuwe gamepass ultimate gebruiker ben en daardoor werkt die methode.

Een klein beetje werk, maar via je browser is dit gepiept op 2 minuten.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Caayn
steefje schreef op maandag 27 maart 2023 @ 10:51:
Voor Warzone heb je toch geen Gold nodig?

20 * 370wp @ SE7K

• DeLyon
  • Laatst online: 04-06 07:10
Zijn er hier mensen die een Day One (eerste batches) Series X gebruiken in combinatie met de LG CX, C1 of C2 (of G-modellen). Er zijn namelijk wat issues bekend die veroorzaakt worden door de HDMI handshake, resulterend in geen connectie/booten in 640p. Ik heb zo'n idee dat dit specifiek is gerelateerd aan de day one versie van de Series X, vandaar de vraag :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:34
DeLyon schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:42:
Zijn er hier mensen die een Day One (eerste batches) Series X gebruiken in combinatie met de LG CX, C1 of C2 (of G-modellen). Er zijn namelijk wat issues bekend die veroorzaakt worden door de HDMI handshake, resulterend in geen connectie/booten in 640p. Ik heb zo'n idee dat dit specifiek is gerelateerd aan de day one versie van de Series X, vandaar de vraag :)
Ik heb hem day one, maar wel icm een C9. Ik heb eigenlijk nergens last van... Heb nog nooit die boot gehad in 640p. Het enige dat ik heb als ik hem aanzet, is dat ongeveer 2 minuten gamen, dat hel beeld heel even een microseconde zwart wordt en erna weer prima lange sessies kan houden zonder enige problemen.
Dat beeld dat heel even zwart wordt, daar stoor ik me al niet meer aan :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
KBE91 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:05:
[...]

Ik zie heel veel mensen nog die conversie truck doen.

Maar ik betaal tussen de 30 euro cent a 1 euro per maand voor mijn gamepass ultimate.
Ik koop gewoon een key voor nieuwe accounts ( 1 maand ) Die dat je niet kan stacken.
Je hebt ook de trail versies maar die moet je niet nemen.

Wat je moet doen is je account laten aflopen, zo een key ingeven en dan automatische betaling afzetten.
Anders betaal je de maand erop 12 euro.

Ik doe dit al maanden en kom op 6 - 12 euro per jaar uit.
Mijn keys komen van Amerika en geef ze in via een VPN.
Koop die gewoon in bulk als er super deal is en laat ze in mijn email staan.

Het systeem denkt gewoon dat ik een nieuwe gamepass ultimate gebruiker ben en daardoor werkt die methode.

Een klein beetje werk, maar via je browser is dit gepiept op 2 minuten.
Lijkt mij zeer aannemelijk dat nu de $1,- actie vanuit Microsoft ophoud deze weg ook stopt met werken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:09
JDL15 schreef op maandag 27 maart 2023 @ 11:47:
[...]

Ik heb hem day one, maar wel icm een C9. Ik heb eigenlijk nergens last van... Heb nog nooit die boot gehad in 640p. Het enige dat ik heb als ik hem aanzet, is dat ongeveer 2 minuten gamen, dat hel beeld heel even een microseconde zwart wordt en erna weer prima lange sessies kan houden zonder enige problemen.
Dat beeld dat heel even zwart wordt, daar stoor ik me al niet meer aan :)
Hier exact zelfde setup als JDL15, ook C9 met een day one XSX, en exact zelfde ervaring, ook de microseconde zwart scherm...

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:34
Powder Toastman schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:02:
[...]

Hier exact zelfde setup als JDL15, ook C9 met een day one XSX, en exact zelfde ervaring, ook de microseconde zwart scherm...
Thanks voor die bevestiging, dan weet ik dat het niet aan mijn setup zelf ligt :P

Is ook verder niet storend, maar heb het me altijd afgevraagd of mijn hardware/settings wel goed stonden!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Exactor it
C2 hier en Series X op release. Booten in 640 heb ik niet gehad. Wel met enige regelmaat dat signaal wegvalt bij het starten van een game.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Random IT Man
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:58
Ja. Maar ik denk meer dat dit een combinatie van factoren is (en op de laatste Delta Insider Build heb ik hier eigenlijk totaal geen last meer van).

Wat helpt om het te voorkomen (in ieder geval 99% van de keren): Geen andere actieve bronnen aan hebben staan. E.g. als je een Apple TV 4K aan je LG TV hebt hangen, zet deze eerst uit en zet dan pas de Xbox aan. Maar zoals ik al aangaf: Op de laatste Delta Insider Build heb ik het al lange tijd niet meer gehad, maar of dat komt doordat ik een handige workaround heb gevonden om de kans op het probleem te minimaliseren of dat Microsoft het issue heeft verholpen durf ik niet te zeggen.

Overigens staat er in de Insider Builds een item dat dit een known issue is met meer TV's dan alleen maar de LG TV's.

• Exactor it
Random IT Man schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:44:
[...]

Ja. Maar ik denk meer dat dit een combinatie van factoren is (en op de laatste Delta Insider Build heb ik hier eigenlijk totaal geen last meer van).

Wat helpt om het te voorkomen (in ieder geval 99% van de keren): Geen andere actieve bronnen aan hebben staan. E.g. als je een Apple TV 4K aan je LG TV hebt hangen, zet deze eerst uit en zet dan pas de Xbox aan. Maar zoals ik al aangaf: Op de laatste Delta Insider Build heb ik het al lange tijd niet meer gehad, maar of dat komt doordat ik een handige workaround heb gevonden om de kans op het probleem te minimaliseren of dat Microsoft het issue heeft verholpen durf ik niet te zeggen.

Overigens staat er in de Insider Builds een item dat dit een known issue is met meer TV's dan alleen maar de LG TV's.
Heb je het over booten in 640p of wegvallende signaal? Het enige dat aan mijn C2 hangt is de Series X.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Random IT Man
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19:58
Exactor it schreef op maandag 27 maart 2023 @ 12:50:
[...]

Heb je het over booten in 640p of wegvallende signaal? Het enige dat aan mijn C2 hangt is de Series X.
Booten in 640p.

Wegvallende signaal heb ik eigenlijk tot nu toe alleen gehad met AC Ezio Collection en ALLEEN bij Quick Resume en ook maar 1 in de 10 keer ofzo.

De microseconde zwart heb ik nog nooit gehad.

Day 1 Series X op C2.

EDIT: Overigens staan al mijn inputs op de C2 op PC mode wat schijnbaar een hoop 'LG quirks' doet voorkomen. Dat stel je zo in: YouTube: LG C1 Settings for Xbox Series X - 7 CRUCIAL Things to Do!

[Voor 27% gewijzigd door Random IT Man op 27-03-2023 12:54]

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-06 21:50
Hier day one Xbox Series X en LG C9 en nooit problemen gehad.
Day One Series X i.c.m. LG 65CX. Geen issues.
Tevens sinds jaar en dag Alpha Skip Ahead Insider.

Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)

Pagina: 1 ... 98 ... 120 Laatste

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee