Chinatown Detective Agency was ook erg tof.
Top he! Ik las op XboxEra een comment dat Skyrim ook werkt.banaan91 schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 16:19:
[...]
Zo dat scheelt. Gelijk 250 gb van m’n interne naar externe schijf verplaatst.
Wat betreft Game Pass, ik kan toch niet de enige zijn die heeft opgemerkt dat de laatste maanden de service wel aardig het aantal games heeft teruggedraaid vergeleken met vorig jaar en alle andere jaren? Maart vorig jaar had bijvoorbeeld tien games meer dan dit jaar en het lijkt er echt op dat we maandelijks gewoon de laatste tijd een kleiner aantal games krijgen toegevoegd, terwijl het aantal games die de service verlaten op een hoog aantal blijft zitten.
Begrijp me niet verkeerd, het is nog steeds top value voor je poen, want een Wo Long alleen al is veel meer waard dan één maand GP, maar ik zelf heb de "downgrade" wel opgemerkt de laatste tijd.
Dit zijn de laatste titels voor maart, samen met NNK2.
MLB The Show 23 and Infinite Guitars are closing out March with @XboxGamePass and @XboxGamePassPC! https://t.co/qHiNhouicw
— Xbox Wire (@XboxWire) 21 maart 2023
[Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 21-03-2023 17:24]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Wat een geweldig spel blijft dit ook, al die geweldige toevoegingen door de jaren heen!

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Persona 4 Golden opgestart. Eerste gedachte was ... wat een ouwe troep, zeker na Persona 5. 40 uur later rollen de credits over het scherm. Soms heb je van die games waarvan je eigenlijk niet snapt waarom je verder speelt maar het toch doet. Wel m'n eigen muziek bij aangezet en veel door de dialogen zitten spammen, het gaat soms errrrg traag en is vrij repetitief. Maar ook deze had ik nooit gespeeld als ik geen Gamepass had gehad. Nu eens kijken of Yakuza 0 iets voor me is. Like a Dragon heb ik ook met veel plezier gespeeld.
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mja, ik heb zowel xenoverse van DBZ als de Ninja storm spellen van Naruto geprobeerd, maar dat 3D vechten is niet aan mij besteed. DB Fighterz gaat mij beter af.G_Dragon schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 18:16:
Wat een geweldig spel blijft dit ook, al die geweldige toevoegingen door de jaren heen!![]()
[YouTube: DRAGON BALL Xenoverse 2 Free Update 16 Launch trailer]
Snap je heel goed, alleen vind ik persoonlijk DB Fighterz een grote flop. Heb het spel meerdere malen gespeeld door gamepass maar mis veel in de game tijdens gevechten enz, vind dan Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi en Xenoverse dan zelf veel leuker. Ben blij om te horen dat jij je wel vermaakt met DB FighterzPdeBie schreef op dinsdag 21 maart 2023 @ 22:21:
[...]
Mja, ik heb zowel xenoverse van DBZ als de Ninja storm spellen van Naruto geprobeerd, maar dat 3D vechten is niet aan mij besteed. DB Fighterz gaat mij beter af.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Geen idee. Hoe kan je dat zien?
Maar niet veel in ieder geval. Speel heel af en toe een potje.
Als het er 100 zijn is het veel

Als je de Xbox app op je telefoon hebt (zie screenshots):PdeBie schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 07:06:
[...]
Geen idee. Hoe kan je dat zien?
Maar niet veel in ieder geval. Speel heel af en toe een potje.
Als het er 100 zijn is het veel
"Je profielafbeelding rechtsonderin, dan naar achievements"
"Daar klik je op het spel en dan statistieken"
[Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 22-03-2023 07:22]
En bij de game in je profiel (waar je ook je achievements ziet) op de Xbox zelf. Bij statistieken.
Dat zijn nog niet mega veel uren inderdaad, maar dat is niet belangrijk als je wel veel plezier hebt beleefd met het spel in die urenPdeBie schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 08:30:
1 dag 1 uur en 19 minuten volgens de app.
Dus mja…..ook niet veel.

In Cyberpunk heb ik momenteel twee saves lopen met een totaal verschillende build. Eigenlijk bizar hoeveel verschil er in de gameplay zit. Ene build is Wolverine-achtige actie, de andere is zowat Metal Gear Solid of Thief.
Heb na de eerste act een save gemaakt en van daaruit gaan specificeren. Kan het jullie wel aanraden als je nog eens een playthrough overweegt. Mijn allereerste playthrough was gewoon tank met vooral gunpower, maar dan doe je jezelf echt te kort.
Heb na de eerste act een save gemaakt en van daaruit gaan specificeren. Kan het jullie wel aanraden als je nog eens een playthrough overweegt. Mijn allereerste playthrough was gewoon tank met vooral gunpower, maar dan doe je jezelf echt te kort.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Issues op Xbox nu? Ik kreeg na een cold boot meteen de melding Can't connect to network. Hard reset verhielp het. Maar een vriend van mij krijgt het niet voor elkaar, terwijl in de network settings staat dat ie wel online is. Daarnaast heeft hij tig vrienden online staan, diezelfde vrienden staan bij mij offline. Wat ook klopt, want die zijn niet online.
Daarnaast zijn al die profiel plaatjes ook leeg bij hem.
[Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 22-03-2023 11:06]
Je kan hier kijken:devilsnight schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 10:55:
Issues op Xbox nu? Ik kreeg na een cold boot meteen de melding Can't connect to network. Hard reset verhielp het. Maar een vriend van mij krijgt het niet voor elkaar, terwijl in de network settings staat dat ie wel online is. Daarnaast heeft hij tig vrienden online staan, diezelfde vrienden staan bij mij offline. Wat ook klopt, want die zijn niet online.
https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Ik zie echter geen dingen staan die gerelateerd zijn aan het probleem wat je omschrijft.
Gisteren door mijn rug gegaan, dus ik denk.... Start de Xbox ff op, maar ook ik kan geen verbinding maken met het netwerk, opvragen van mijn account gaat ook niet, terwijl hij tijdens het starten van een gamepass spel aangeeft dat ik geen geldig abonnement heb. (heb ik wel)...
Afijn er lijkt iets mis te zijn met XBox Live....
Afijn er lijkt iets mis te zijn met XBox Live....
Cogitationis poenam nemo patitur
https://www.reddit.com/r/...xbox_live_service_outage/
Er zijn meer mensen die er last van hebben.
Er zijn meer mensen die er last van hebben.
Er was inderdaad niets te vinden, maar Reddit gaf duidelijkheid. Het is echter hier alweer een tijdje goed. Die vriend van mij had iets gedaan met DNS in de Xbox settings en toen was het voor hem ook weer goed.kevlar01 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 11:09:
[...]
Je kan hier kijken:
https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Ik zie echter geen dingen staan die gerelateerd zijn aan het probleem wat je omschrijft.
Het is hier weer opgelost, heeft idd na mijn vorige bericht op de status pagina gestaan
Cogitationis poenam nemo patitur
LEGO 2K Drive releasing May 19th for PS4/PS5/XBO/XS/Switch/PC Steam/EGS https://t.co/DvzLJNas6N
— Wario64 (@Wario64) 22 maart 2023
Visual Concepts developing - open world with vehicle customization and cars from LEGO City, Creator, Speed Champions, McLaren Solus GT and F1 LM
$69.99/$59.99 pic.twitter.com/1br9QCQSRh
De previews van Redfall zijn live
Nog maar kleine anderhalve maand.

Redfall Previews & Gameplay going up. Very positive!
— Klobrille (@klobrille) 22 maart 2023
"Redfall is shaping up to be an utterly engrossing single-player experience" - VGC
Jackfrags: https://t.co/hceh6rKLb0
GamesRadar: https://t.co/Gv3olBp4n5
Colteastwood: https://t.co/YXuXd3wfwq
Gamespot: https://t.co/jkBisRhNQx pic.twitter.com/8k6bWLv55q
• There's no store in the game, and there's no microtransactions
• DLCs planned for the future
• Arkane is working to make the game playable without an internet connection
• lots of previews praise the gunplay
• "The minute-to-minute gunplay is phenomenal."
• "At its core are design ideas that have enabled memorable exploration and narrative."
• "Redfall is shaping up to be the studio's strongest shooter to date."
• "A compelling mix of Dishonored, Borderlands, & Buffy"
[Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 22-03-2023 15:43]
Gamertag: VAS taijyn
Ben benieuwd. Kan leuk zijn. Maar zou het voornamelijk tof vinden als je geheel je eigen Lego auto's kan bouwen. Weet niet of dat bedoeld wordt met "vehicle customization".
Previews Redfall zijn positief én er komt een toffe Lego racer aan? Mooi mooi

• There's no store in the game, and there's no microtransactions
• DLCs planned for the future
• Arkane is working to make the game playable without an internet connection
• lots of previews praise the gunplay
[Voor 57% gewijzigd door Wom op 22-03-2023 15:42]
De previews klinken zeker goed. VGC vergelijkt de gunplay zelfs een beetje met Destiny, dat is zeer positief. De level design klinkt ook top en genoeg environmental storytelling weer, zoals verwacht van Arkane. En zeer fijn als singplayer ervaring ook. Klinkt allemaal heel goed.
Krijg met deze beelden spontaan zin in de oude Lego Island games, man dat was genieten. Speelde als kind altijd de race daarin.
Dit is even kut zeg, in Wo Long.
Vandaag een heel stuk in co-op gespeeld met een vriend, we hadden een boss verslagen. Hij moest ervandoor, dus co-op afgesloten via die vlag. Je zou denken dat dit wordt opgeslagen, maar niet dus. Het is nog hetzelfde gebied en je kan alles opnieuw doen. 😑
Vandaag een heel stuk in co-op gespeeld met een vriend, we hadden een boss verslagen. Hij moest ervandoor, dus co-op afgesloten via die vlag. Je zou denken dat dit wordt opgeslagen, maar niet dus. Het is nog hetzelfde gebied en je kan alles opnieuw doen. 😑
Ik zie dat de open beta voor Diablo 4 nu te downloaden is. Eerst kon ik dit niet doen. Nu maar hopen dat ik er doorheen kom de 24ste.
Stukje vanuit GDC
Euh… is dit nu gerenderd of real life ??

UE5 is toch wel een indrukwekkend stuk software. Ik vraag me wel af of de huidige consoles dat op 60FPS gaan redden.
"Geen idee of Counter Strike 2 naar de consoles gaat komen"
[Voor 27% gewijzigd door G_Dragon op 22-03-2023 19:04]
LotF, color me impressed !!G_Dragon schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 18:54:
[YouTube: Dead Island 2 Cinematic Title Sequence]
[YouTube: Lords of the Fallen - Official Unreal Engine 5 Trailer | State of Unreal 2023]
[YouTube: Unreal Engine 5 - Fortnite Graphics Update Tech Demo | State of Unreal 2023]
[YouTube: Mighty DOOM - Gameplay Trailer]
[YouTube: Counter-Strike 2 - Official Moving Beyond Tick Rate Trailer]
"Geen idee of Counter Strike 2 naar de consoles gaat komen"

Heb de trial van Xenoverse 2 geïnstalleerd om te kijken of ik het echt niks vindG_Dragon schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 08:34:
[...]
Dat zijn nog niet mega veel uren inderdaad, maar dat is niet belangrijk als je wel veel plezier hebt beleefd met het spel in die uren

Mag jij raden waar mijn karakter op gebaseerd is.

Nice heel veel plezier! Er is ook een topic vol met informatie van Xenoverse 2 op Tweakers.PdeBie schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 19:25:
[...]
Heb de trial van Xenoverse 2 geïnstalleerd om te kijken of ik het echt niks vind
Mag jij raden waar mijn karakter op gebaseerd is.
[Afbeelding]
Ik gok op Gohan

[Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 22-03-2023 19:29]
https://www.trueachieveme...ly-adventure-achievements
Weer een flink aantal nieuwe achievements in de Forza DLC.
———
Wat ik tot nu toe lees en zie van Redfall maakt me wel erg nieuwsgierig naar de game. Geen enkele Arkane game heeft me teleurgesteld. Heb de “separate upgrade” al gekocht. Maar tot die tijd nog genoeg moois wat uit gaat komen.
Weer een flink aantal nieuwe achievements in de Forza DLC.
———
Wat ik tot nu toe lees en zie van Redfall maakt me wel erg nieuwsgierig naar de game. Geen enkele Arkane game heeft me teleurgesteld. Heb de “separate upgrade” al gekocht. Maar tot die tijd nog genoeg moois wat uit gaat komen.

Dit ziet er interessant uit, is dit die nieuwe Lego game die ze morgen wouden onthullen?

Hoe kom je daar bij?G_Dragon schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 21:57:
[...]
Dit ziet er interessant uit, is die die nieuwe Lego game die ze morgen wouden onthullen?
Door deze tweet die ik gisteren op Twitter zag:
We are not supposed to say anything 😉 but tune in for March 23rd pic.twitter.com/i0NUiF3bqG
— LEGO (@LEGO_Group) 20 maart 2023
Excuses, ik deed lichtelijk sarcastisch omdat er met koeienletters lego in het eerste plaatje stond en in de gelinkte tweet stond dat het om een lego spel ging.G_Dragon schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 22:37:
[...]
Door deze tweet die ik gisteren op Twitter zag:
[Twitter]

[Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 22-03-2023 22:50]
Ik heb voor mijn kids een Xbox kind-account gemaakt binnen mijn Microsoft Family, echter wil de oudste nu Fifa 23 spelen, en daar moet een EA account gemaakt worden en gelinked aan zijn Xbox account, maar dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar, klopt het dat dit niet kan omdat het om een restricted Xbox account gaat?
Zag hem gisteren voorbij komen, dit ziet echt verdomd goed uit, en dan hebben we nu echt alleen de focus op een gezicht.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Mooi al die tech demo's, nu nog echte UE5 games. Fortnite ziet er op de UE5 engine alvast prima uit, maar ik wil de echte rammers.
LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |
Als ik het goed lees kun je geen child account bij EA koppelen aan een Xbox account. Meer info: https://help.ea.com/en/he...s%20and%20online%20access.shoombak schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 06:56:
Ik heb voor mijn kids een Xbox kind-account gemaakt binnen mijn Microsoft Family, echter wil de oudste nu Fifa 23 spelen, en daar moet een EA account gemaakt worden en gelinked aan zijn Xbox account, maar dat krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar, klopt het dat dit niet kan omdat het om een restricted Xbox account gaat?
Misschien even een vergissing maken in het geboortejaar?
Heel vet. Ik hoop dat het qua handling niet te cartoony is, maar b.v. zoiets als Forza Horizon

Men do not quit playing because they grow old. They grow old because they quit playing.
Dit soort demo's doen me altijd denken aan de PS4 dark sourcerer tech-demo. Er is echt geen game geweest (nu nog steeds niet) die ook maar in de buurt kwam van die graphics. Niet zo gek ook, daar gaat het om 1 scene. Bij Senua om 1 gezicht. Senua zal een mooie game worden, maar gaat er bij lange na niet zo uitzien als die techdemo.Linksquest schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 07:43:
[...]
Zag hem gisteren voorbij komen, dit ziet echt verdomd goed uit, en dan hebben we nu echt alleen de focus op een gezicht.
LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |
en dan betaald John de Mol 1 miljoen per aflevering voor Avastars

Raytracing voor Elden Ring op XSX
https://www.purexbox.com/...on-xbox-series-x#comments
Ben benieuwd hoeveel verschil het maakt, en ik denk dat de fps ook wel wat zal zakken.
Ben benieuwd hoeveel verschil het maakt, en ik denk dat de fps ook wel wat zal zakken.
[Voor 23% gewijzigd door devilsnight op 23-03-2023 13:13]
Ik begrijp de link niet? Maar ik kijk ook al jaren geen tv.scrappy.doo schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 13:00:
[...]
en dan betaald John de Mol 1 miljoen per aflevering voor Avastars
Naast Diablo IV, zijn ook deze games free to play dit weekend (vanaf vandaag t/m maandag)
https://www.purexbox.com/...ames-for-free-march-23-26
- Bassmaster Fishing
- Far Cry 5
- Marvel's Midnight Suns
Ik ben wel heel benieuwd wat hier allemaal mee gaat gebeuren. Ik ben zelf niet echt een Creative gamer (gewoon standaard zonder bouwen is al gek genoeg

Vooralsnog is de editor overigens PC only wat ik ervan begrepen heb. Maar de Fortnite metaverse wordt hiermee wel weer een beetje groter. Tevens gaan ze bij Fortnite ook meer inkomsten aan de Island creators geven. Slimme zet want hiermee behoudt je natuurlijk de creators voor een langere tijd onboard, komt er nieuwe content, en kost het Epic eigenlijk helemaal niets om meer engagement te genereren.
https://techcrunch.com/20...-all-revenue-to-creators/
28ste zeg ik uit mijn hoofd. Nog even geduld dus.dawg schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:21:
Weet iemand hier toevallig wanneer Sifu uitkomt voor de Series X?
https://eu.turtlebeach.com/pages/stealth-pro
Weer een nieuwe headset voor xbox de Turtle beach stealth pro met verwisselbare accu van elk 12 uur.Vindt de prijs wel overdreven 330 euro.
Weer een nieuwe headset voor xbox de Turtle beach stealth pro met verwisselbare accu van elk 12 uur.Vindt de prijs wel overdreven 330 euro.
28 maart.dawg schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:21:
Weet iemand hier toevallig wanneer Sifu uitkomt voor de Series X?

[Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-03-2023 14:46]
Ik wil een Battlefield in deze omgeving.
Xbox Live: Miesjh NL
Ben benieuwd naar de vergelijkingen tussen deze en de nieuwe Audeze, qua audio dan vooral. Verwisselbare accu is erg tof, maar de Audeze heeft een accu van 80 uur dacht ik toch? Das echt crazy.nedius004 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:37:
https://eu.turtlebeach.com/pages/stealth-pro
De prijzen tussen Xbox en PS voor deze headsets verschillen 0,0, dus waarom dat verschil tussen de Audeze zo hoog is.........
En daar weer naast is voor Game Pass Ultimate leden de Vietnam DLC van Far Cry 5 gratis te verkrijgen (perks)kevlar01 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 13:47:
Naast Diablo IV, zijn ook deze games free to play dit weekend (vanaf vandaag t/m maandag)
- Bassmaster Fishing
- Far Cry 5
- Marvel's Midnight Suns
Planar drivers vs de bodem van een opengeknipt bierblikje.devilsnight schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:50:
[...]
Ben benieuwd naar de vergelijkingen tussen deze en de nieuwe Audeze, qua audio dan vooral. Verwisselbare accu is erg tof, maar de Audeze heeft een accu van 80 uur dacht ik toch? Das echt crazy.
De prijzen tussen Xbox en PS voor deze headsets verschillen 0,0, dus waarom dat verschil tussen de Audeze zo hoog is.........
Kan misschien komen door de Atmos licentie die bij de Maxwell X zit en niet bij de PS versie.devilsnight schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:50:
[...]
Ben benieuwd naar de vergelijkingen tussen deze en de nieuwe Audeze, qua audio dan vooral. Verwisselbare accu is erg tof, maar de Audeze heeft een accu van 80 uur dacht ik toch? Das echt crazy.
Hmm, Elden Ring is nu al geen locked framerate, zal met RT wel niet veel beter worden.devilsnight schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 13:02:
Raytracing voor Elden Ring op XSX
Zo erg? Haha.justifire schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:07:
[...]
Planar drivers vs de bodem van een opengeknipt bierblikje.
Ik zag wel een video review eergisteren en die dude zei dat het een heel stuk beter dan de Penrose X is, en dan met name de bass. Niet dat deze crap is op Penrose X, maar deed voor mij wel onder voor die van TB.
Maar die licentie is hooguit een tientje toch? Het verschil in prijs wat ik zag ging eerder richting de 20 a 30 geloof ik. Maar dit waren wel twee verschillende winkels, dus eerst maar wachten totdat meer winkels hem heeft.Exactor it schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:07:
[...]
Kan misschien komen door de Atmos licentie die bij de Maxwell X zit en niet bij de PS versie.
Heads up for those wanting to try Elden Ring's new RT mode on PS5/Series X and not seeing a difference: enabling the ray tracing option is not enough. You'll need to exit to the game's title screen first, and then re-load your save for RT to engage properly. pic.twitter.com/EqW6tSaleE
— Digital Foundry (@digitalfoundry) 23 maart 2023
De RT pic is net even wat mooier vind ik zelf. Je ziet diepere kleuren in vegetatie en de character.
Zeker mooier, maar lees dat de framerate regelmatig richting de 10fps diptdevilsnight schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:41:
[Twitter]
De RT pic is net even wat mooier vind ik zelf. Je ziet diepere kleuren in vegetatie en de character.
[Afbeelding]

Leuk voor photomode dus !
Ja vind je? Ik zou afgaande op deze foto (want ik ken de game verder niet) juist voor de RT off variant gaan.devilsnight schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:41:
[Twitter]
[Afbeelding]
Die lijkt scherper te zijn, vooral in dat gebouw.
Edit: Vind het er verder ook wel erg 2017 uit zien eigenlijk

[Voor 6% gewijzigd door Donstil op 23-03-2023 16:11]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Mijn volgende aankoop:
Wordt goed beoordeeld!
Wordt goed beoordeeld!
[Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-03-2023 16:31]
10?!! Wauw.justifire schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:07:
[...]
Zeker mooier, maar lees dat de framerate regelmatig richting de 10fps dipt![]()
Leuk voor photomode dus !
Ik had de plaatjes niet in het groot bekeken, nu wel. Zonder RT is inderdaad scherper ook ja. En klopt man, qua graphics overall is ER niet echt een hoogvlieger.Donstil schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 16:09:
[...]
Ja vind je? Ik zou afgaande op deze foto (want ik ken de game verder niet) juist voor de RT off variant gaan.
Die lijkt scherper te zijn, vooral in dat gebouw.
Edit: Vind het er verder ook wel erg 2017 uit zien eigenlijk
Ik denk dat de Steelseries Arctis nova pro wireless dan nog altijd beter is dan de turtle beach. Want die heeft ook verwisselbare accu en die gaan 24 h per pack mee.Enige dat er mist bij de Steelseries is bass en ik denk wel dat de turtle daar beter in is.devilsnight schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 14:50:
[...]
I
Zijn er mensen hier die een accupack gebruiken voor de reguliere controller? Ik had met de 360 altijd die play and charge kit maar die accu's gingen wel snel kassie wijlen altijd hier. Ik zag dat Hori ze oa ook aanbied. Wat is de accuduur van die dingen?
Voor alle controllers hier in huis een accupack. Gewoon de originele.
2 tot 3 dagen gamen en dan een paar uur aan de lader.
2 tot 3 dagen gamen en dan een paar uur aan de lader.
Nadat ik de Xbox op start krijg ik alleen nog maar zwart beeld. Klinkt alsof alles gewoon werkt zoals normaal en de tv schakelt ook over maar naar zwart.
Kabels gecheckt, stroom tijdje eraf etc.
Andere met problemen vandaag? Misschien software probleem oid.
Als die kapot is, jammer dan zag dat het 340 euro is buiten garantie haha.
Andere TV geprobeerd? Geen problemen hierzo (buiten dat hdmi signaal soms wegvalt als ik een spel opstart).Deltos schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:09:
Nadat ik de Xbox op start krijg ik alleen nog maar zwart beeld. Klinkt alsof alles gewoon werkt zoals normaal en de tv schakelt ook over maar naar zwart.
https://www.slashgear.com...screen-and-how-to-fix-it/
Derde set instructies hier zou ik nog wel proberen. Komt overeen met de xbox support pagina https://support.xbox.com/...-is-blank-while-connected
[Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 23-03-2023 22:21]
Zo, Dead Space Remake vanavond op 1000GS gezet 
Impossible run was behoorlijk zenuwslopend…
Heb met veel plezier drie playthroughs gespeeld.
Steekt goed in mekaar, iedere run is weer anders door de director en story based aanpassingen.
Schitterend spel, belichting is echt om van te smullen, tijd dat meer devs zich gaan focussen op current gen.
Totale speeltijd bijna 56 uur, genoeg bang for da buck, aanrader !
Nog wat random screenshots
:

Steekt goed in mekaar, iedere run is weer anders door de director en story based aanpassingen.
Schitterend spel, belichting is echt om van te smullen, tijd dat meer devs zich gaan focussen op current gen.
Nog wat random screenshots

Nee geen andere tv geprobeerd. PS5 doet het wel. Morgen nog even op een andere HDMI poort proberen en andere tv/monitor.Exactor it schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:20:
[...]
Andere TV geprobeerd? Geen problemen hierzo (buiten dat hdmi signaal soms wegvalt als ik een spel opstart).
https://www.slashgear.com...screen-and-how-to-fix-it/
Derde set instructies hier zou ik nog wel proberen. Komt overeen met de xbox support pagina https://support.xbox.com/...-is-blank-while-connected
Heb het allemaal al geprobeerd van de link. Toch bedankt.

Ik heb dit probleem gehad doordat de Xbox op de Hdmi arc ingang stond. Heeft ie kennelijk problemen mee.Deltos schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:26:
[...]
Nee geen andere tv geprobeerd. PS5 doet het wel. Morgen nog even op een andere HDMI poort proberen en andere tv/monitor.
Heb het allemaal al geprobeerd van de link. Toch bedankt.
Had die accupacks ook. Zelfs originele ook liggen maar ik vind de accuduur matig en niet praktisch omdat je er bijna altijd twee wil hebben om te wisselen.devilsnight schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:08:
Zijn er mensen hier die een accupack gebruiken voor de reguliere controller? Ik had met de 360 altijd die play and charge kit maar die accu's gingen wel snel kassie wijlen altijd hier. Ik zag dat Hori ze oa ook aanbied. Wat is de accuduur van die dingen?
Gebruik nu de oplaadbare batterijen van Ikea en die zijn een zegen met een veelvoud aan accuduur, dus mocht je wat investeren zou ik het daar doen

Niet helemaal je vraag beantwoord maar dat is denk ik wel een beter alternatief.
Dat is een goeie.Zorroberner schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:15:
[...]
Ik heb dit probleem gehad doordat de Xbox op de Hdmi arc ingang stond. Heeft ie kennelijk problemen mee.
Hij zit hier ook aangesloten op de eARC port. Ook al gaat dit al bijna een jaar goed, je weet het nooit.
Morgen checken thanks.
Edit: andere HDMI poort gepakt op de tv en hij doet het gewoon.
Vreemd opeens dat gedoe op z’n vaste (eARC)poort.
[Voor 12% gewijzigd door Deltos op 24-03-2023 00:19]
56 uur voor 1 of 3 playthroughs? Dead space 1 was fantastisch maar ik herspeel zelden iets. Nu is het aanlokkelijk, maar zelfs met al die veranderingen ga ik het toch overslaan denk ik. Gewoon teveel aanbod, zoals mafia 1 waar ik nu aan begonnen benjustifire schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:20:
Schitterend spel, belichting is echt om van te smullen, tijd dat meer devs zich gaan focussen op current gen

56 uur voor drie runs én alle collectables, side missies etc.ilm schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 02:11:
[...]
56 uur voor 1 of 3 playthroughs? Dead space 1 was fantastisch maar ik herspeel zelden iets. Nu is het aanlokkelijk, maar zelfs met al die veranderingen ga ik het toch overslaan denk ik. Gewoon teveel aanbod, zoals mafia 1 waar ik nu aan begonnen ben. In afwachting van de nieuwe atomic heart patch voor de font, want daar kijk ik ook wel hard naar uit (bioshock-esque ervaring is er gewoon te weinig).
Eerste run bijna 23 uur over gedaan, eerste keer dat ik Dead Space speel dus op mijn teentjes en flink wat keren verrast

De accu pack die ik destijds in 2013 met de XB1 had gekocht heeft het pas vorige jaar begeven. Niet een grote sample sizedevilsnight schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 21:08:

Grofweg 20~25u op een lading.
20 * 370wp @ SE7K
Hier zijn ze dus 5 jaar mee bezig met een dedicated team hoor ik in de review, inclusief AAA. Ziet er leuk uit om te doen met junior. Lijkt wel een hoog Forza Horizon gehalte te hebben maar dan in Lego. Zal ik tzt wel kopen maar meer voor de coop met junior dan dat ik het zelf ga spelen.L23 schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 15:16:
[YouTube: Lego 2K Drive is AWESOME! - Hands on Preview]
Ziet er tof uit. Je kan inderdaad je eigen auto's bouwen.
XBL: MRE Inc
Ik heb die officiële Xbox oplaadbare batterij gekocht en die werkt fantastisch. Gaat echt uren mee en laadt zo op.tuinïnen schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:41:
[...]
Had die accupacks ook. Zelfs originele ook liggen maar ik vind de accuduur matig en niet praktisch omdat je er bijna altijd twee wil hebben om te wisselen.
Gebruik nu de oplaadbare batterijen van Ikea en die zijn een zegen met een veelvoud aan accuduur, dus mocht je wat investeren zou ik het daar doen
Niet helemaal je vraag beantwoord maar dat is denk ik wel een beter alternatief.
https://www.xbox.com/nl-N...rgers/play-and-charge-kit
Oh mooi dat je xbox zelf niet gaar is! TV recent een fw update gekregen wellicht?Deltos schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:42:
[...]
Dat is een goeie.
Hij zit hier ook aangesloten op de eARC port. Ook al gaat dit al bijna een jaar goed, je weet het nooit.
Morgen checken thanks.
Overigens, las net ook ff snel door die support pagina heen, tof dat je de machine via een paar knoppen kan forceren in 640x480 te booten.
Heb zelf ook 2 setjes oplaadbare batterijen gekocht. Als de ene set op is wissel ik ze om en laad ik de lege set op. Sta nooit langer dan 1 minuut stiltuinïnen schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:41:
[...]
Had die accupacks ook. Zelfs originele ook liggen maar ik vind de accuduur matig en niet praktisch omdat je er bijna altijd twee wil hebben om te wisselen.

Had express gezocht naar de zwaarste AA oplaadbare batterijen, ik meen dat die ik heb 2650mAh zijn, maar er zijn geloof ik nog zwaardere (2850 mAh). Het is het wel waard om op te letten, want je hebt ook 2000 mAh batterijen, dat scheelt toch wel. Ik doe denk ik per laad cycle wel een week of 3 met die batterijen.
Ja fijn dat de Xbox niet kapot is, had ‘m buiten de garantie ook niet laten maken. TV geen updategehad dus blijft vreemd.PepieNL schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:04:
[...]
Oh mooi dat je xbox zelf niet gaar is! TV recent een fw update gekregen wellicht?
Overigens, las net ook ff snel door die support pagina heen, tof dat je de machine via een paar knoppen kan forceren in 640x480 te booten.
Had de 640x480 manier ook geprobeerd. Je hebt wel eens rare dingen met al dat spul.
Nu nog eens wat anders op die tv poort zetten en kijken of het aan de poort zelf ligt of gewoon een software ding was.
Maar goed het is opgelost dus dit weekend kan ik Diablo 4 gewoon op alle platformen testen.

[Voor 8% gewijzigd door Deltos op 24-03-2023 08:28]
Als die plug and play kit leeg is dan gooi ik hem in de oplader en speel ik verder. Heb eigenlijk ook nooit gehad dat ik niet verder kon spelen door lege batterijen.
Sowieso verademing hoelang die Xbox controller meegaat tov de Dualsense.
Sowieso verademing hoelang die Xbox controller meegaat tov de Dualsense.
Heeft je TV meerdere eARC ingangen dan? Mijn LG oled heeft er maar 1tje, maar is die eARC poort nu kapot? Verbind je hem met je receiver? Anders (als die ook eARC heeft), deze wellicht even resetten?Deltos schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 23:42:
[...]
Dat is een goeie.
Morgen checken thanks.
Ja het is heel gek die poort, bij mij deed de xbox het soms al niet met beeld, maar hdmi kabel eruit en weer erin loste het op. Maar op een gegeven moment werkte dat ook niet meer. Nu de ps5 op die poort en dat gaat prima. Misschien software van de xbox die niet goed loopt met die earc hdmi port.Deltos schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:26:
[...]
Ja fijn dat de Xbox niet kapot is, had ‘m buiten de garantie ook niet laten maken. TV geen updategehad dus blijft vreemd.
Had de 640x480 manier ook geprobeerd. Je hebt wel eens rare dingen met al dat spul.
Nu nog eens wat anders op die tv poort zetten en kijken of het aan de poort zelf ligt of gewoon een software ding was.
Maar goed het is opgelost dus dit weekend kan ik Diablo 4 gewoon op alle platformen testen.
Nice, ik ga hem denk ik ook nog halen. Callisto Protocol beater, kan niet andersjustifire schreef op donderdag 23 maart 2023 @ 22:20:
Nog wat random screenshots:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

Vet masker trouwens, deed me denken aan het logo van the Punisher. Is die vrij te spelen of is dat weer een deluxe/master/gold edition?
Op mijn LG C9 is ingang 2 eARC en daar zat de Xbox op. Heel soms starte de console al eens met zwart scherm op maar een reboot van de Xbox loste dat altijd op. Dit keer dus niet. Hij zit nu op poort 3 en alles is in orde.JDL15 schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 08:59:
[...]
Heeft je TV meerdere eARC ingangen dan? Mijn LG oled heeft er maar 1tje, maar is die eARC poort nu kapot? Verbind je hem met je receiver? Anders (als die ook eARC heeft), deze wellicht even resetten?
Ik heb geen receiver op die manier er aan hangen.
ik vermoed ook een conflict met eARC. Was een goeie van je ik stond daar niet bij stil.Zorroberner schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 09:01:
[...]
Ja het is heel gek die poort, bij mij deed de xbox het soms al niet met beeld, maar hdmi kabel eruit en weer erin loste het op. Maar op een gegeven moment werkte dat ook niet meer. Nu de ps5 op die poort en dat gaat prima. Misschien software van de xbox die niet goed loopt met die earc hdmi port.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |