In de laatste jaren heb ik vooral lol gehad van games van kleinere studios geloof ik. Af en toe een grote zoals FH, Sniper Elite en Halo maar spellen als Snake Pass, Deaths door, Tunic, Vampire Survivor, Power Wash simulator en Disco Elysium heb ik met minstens evenveel plezier gespeeld.uchiha tijntje schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:46:
Wat mij betreft mogen ze dit veel vaker doen. Gewoon kleinere games ontwikkelen en lekker weinig ruchtbaarheid aan geven en shadow droppen.
Hier de review van Xboxera:
https://xboxera.com/2023/01/26/review-hi-fi-rush/
Erg positief.
Afgelopen weken was het erg rustig met nieuwe release, maar de komende maanden zitten weer erg vol.
Game director dan, het ontwikkelen laat ik wel over aan mensen die wel iets kunnen
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hij zal ook wel niet op xcloud komen gezien de latency die je dan hebt.Wom schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:40:
[...]
Is trouwens alleen verkrijgbaar op de XSX/XSS. Maatje die een One X heeft staan wilde hem spelen maar kon hem niet downloaden.
Zit nu redelijk goed met instellen. Heb de latency in game terug gezet naar het midden en vervolgens enkele ms latency toegevoegd aan de AVR. Zit nu op een sync van 95%
Maakt het spel direct een stuk makkelijker en nog niet eerder opgemerkt, de muziek veranderd naar veel dynamischer/meer instrumenten in de soundtrack wanneer je sync omhoog gaat. Erg leuk effect.
Jep,Wom schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:53:
[...]
Als je naar titels als Grounded, Pentinemt en nu weer Hi-Fi Rush kijkt, dan ben ik ook voorstander van meer die 'pet projects' eigenlijk. Mooi dat die ruimte er is en gegeven wordt, met verrassingen zoals deze als gevolg.
Misschien dat Hi-Fi Rush het op het eerste zicht zo goed doet, omdat niemand verwachtingen heeft en er blind in gaat. Meestal zitten we hier met zijn allen elkaar gek te maken, verwachtingen scheppende die misschien niet eens reeel zijn. Nu ga je er toch meer blanco in.
En het lijkt erop dat MS hiervoor de nodige ruimte geeft aan de developers. Sommigen zullen goed aanslaan (de games die jij noemt) en sommige zullen wat minder zijn (Bleeding Edge), maar het geeft ze wel ruimte om de games te maken die ze willen maken.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Zo dan, leuke presentatie terug gekeken. Jammer van Forza zonder datum en dat ze niet wat meer de diepte in zijn gegaan (mag wel na al die tijd). Kijk er wel echt naar uit.
Vanavond eens kijken of we Hi-Fi Rush in sync kunnen krijgen
Ik hoop op goede performance. Geen framerate issues, ontbrekende effecten op de ene console (ik kijk naar jou calisto protocol met ontbrekende en nu belabberde raytracing vergeleken met ps5) of andere bugs. De setting, story en gameplay bevielen me in 2008 al dus daar ben ik niet bang voor.jori040 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:06:
Dead Space Remake: De reviews komen vandaag online.
@Kaasje123
Heb begrepen dat de game bij release al een NG+ mode aan boord heeft.Omdat Survival-Horror games meestal geen games zijn van 60 uur ofzo zijn ze wel heerlijk om steeds opnieuw te spelen.
Heb begrepen dat de game bij release al een NG+ mode aan boord heeft.Omdat Survival-Horror games meestal geen games zijn van 60 uur ofzo zijn ze wel heerlijk om steeds opnieuw te spelen.
Tip, vanavond om 6 uur komt er een Forza stream. Mogelijk daar wat meer de diepte in. Linkje staat hier ergens in het topic.D-Ed schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:19:
Zo dan, leuke presentatie terug gekeken. Jammer van Forza zonder datum en dat ze niet wat meer de diepte in zijn gegaan (mag wel na al die tijd). Kijk er wel echt naar uit.
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-01-2023 12:49 ]
Extra tof nieuws. Zeker als die AI director mode een beetje werkt zoals ze zelf zeggen want dan kan er steeds wat anders gebeuren op verschillende momenten en is het nooit voorspelbaar.jori040 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:43:
@Kaasje123
Een hoop replay value dus.Kaasje123 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:49:
[...]
Extra tof nieuws. Zeker als die AI director mode een beetje werkt zoals ze zelf zeggen want dan kan er steeds wat anders gebeuren op verschillende momenten en is het nooit voorspelbaar.
Hulpvraag ik krijg sinds een tijdje melding van mijn xbox series X dat de local cache vol is en daardoor stats e.d. niet meer werken. Hoe kan ik deze local cache legen?
Heb al gezocht en gevonden dat je via system settings -> blue ray -> permanent storage kunt wissen maar dat heeft niks geholpen want dat heb ik gisteren gedaan en vandaag weer deze melding.
Heb al gezocht en gevonden dat je via system settings -> blue ray -> permanent storage kunt wissen maar dat heeft niks geholpen want dat heb ik gisteren gedaan en vandaag weer deze melding.
Net even uurtje Hi-Fi Rush gespeeld. Leuke game! Stijl van de game spreekt me wel aan, en qua gameplay speelt het prima weg, al ben ik echt beroerd in het houden van ritme. Combo's zijn meer geluk dan wijsheid.
Straks nog eens naar latency instellingen kijken, zo op het 1e gezicht leek dat redelijk te kloppen.
Straks nog eens naar latency instellingen kijken, zo op het 1e gezicht leek dat redelijk te kloppen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zeker met de instant death mode
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Die cache leegt hij meestal vanzelf, maar alleen als hij contact heeft met de servers die er over gaan.Wingie schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:23:
Hulpvraag ik krijg sinds een tijdje melding van mijn xbox series X dat de local cache vol is en daardoor stats e.d. niet meer werken. Hoe kan ik deze local cache legen?
Je hebt waarschijnlijk ook al even geen achievement popups gehad?
Meest waarschijnlijke oorzaak: een DNS server die bepaalde url's niet meer toestaat. Pi-Hole blokkeert vaak wat url's van Microsoft waar de xbox zijn achiements kwijt kan. Mocht je zoiets als Pi-Hole gebruiken, dan is waarschijnlijk de meest eenvoudige manier om dit op te lossen de xbox naar dns server 1.1.1.1 of een andere publieke dns server te verwijzen die niet alle tracking in het afvoerputje laat lopen of uitzoeken welke servers de xbox niet meer bij kan en die vrijgeven op de pi-hole.
Een game die met een potentiele Seinfeld referentie begint, dat kan mijn type game worden haha. Vooralsnog tof begin zeg dat Hifi Rush.
[ Voor 19% gewijzigd door Timothy3000 op 26-01-2023 13:33 ]
Thanks goede tip dat ik daar zelf niet aangedacht heb, draai inderdaad een pi-hole en dacht e.e.a. wat nodig is al op de whitelist gezet te hebben.SunnieNL schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:32:
[...]
Die cache leegt hij meestal vanzelf, maar alleen als hij contact heeft met de servers die er over gaan.
Je hebt waarschijnlijk ook al even geen achievement popups gehad?
Meest waarschijnlijke oorzaak: een DNS server die bepaalde url's niet meer toestaat. Pi-Hole blokkeert vaak wat url's van Microsoft waar de xbox zijn achiements kwijt kan. Mocht je zoiets als Pi-Hole gebruiken, dan is waarschijnlijk de meest eenvoudige manier om dit op te lossen de xbox naar dns server 1.1.1.1 of een andere publieke dns server te verwijzen die niet alle tracking in het afvoerputje laat lopen of uitzoeken welke servers de xbox niet meer bij kan en die vrijgeven op de pi-hole.
Ik heb een vraagje. Heb Fifa 23 in de aanbieding gekocht (Xbox store), en dit is de eerste fifa sinds lange tijd. Nu kan ik geen verbinding maken met de EA servers omdat het wachtwoord verlopen is. Ik krijg dan een QR code die ik kan scannen en die verwijst naar de reset ww page van EA. Zo gezegd, zo gedaan, maar ik krijg steeds de zelfde melding met diezelfde QR code. Op de EA help pagina kom ik ook niet verder.. Iemand een idee of ik nog ergens een account opnieuw moet koppelen ofzo? In de game zelf kan ik geen nieuw w8woord invoeren zover ik weet. Kan alleen proberen te connecten.. maar dat resulteert weer in bovenstaande..
Best tof tot dusver, alleen voor een rhytm game vind ik hem wel aardig traag haha. In bewegen en vechten enzo.Timothy3000 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 13:32:
Een game die met een potentiele Seinfeld referentie begint, dat kan mijn type game worden haha. Vooralsnog tof begin zeg dat Hifi Rush.
Ik zette de Xbox aan en werd meteen begroet over de show gisteren, nice! Dit is een goed iets.
Klopt dit idd. Leuk gedaan op deze manierdevilsnight schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:36:
Ik zette de Xbox aan en werd meteen begroet over de show gisteren, nice! Dit is een goed iets.
Lukt inloggen via je xbox account op EA wel? (Als je EA en xbox account gekoppeld zijn kan dit, zo los ik vaak dit soort, totaal idiote, problemen op) Ik zou dit probleem oplossen in een reguliere browser en niet via je console.Chrosser schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:21:
Ik heb een vraagje. Heb Fifa 23 in de aanbieding gekocht (Xbox store), en dit is de eerste fifa sinds lange tijd. Nu kan ik geen verbinding maken met de EA servers omdat het wachtwoord verlopen is. Ik krijg dan een QR code die ik kan scannen en die verwijst naar de reset ww page van EA. Zo gezegd, zo gedaan, maar ik krijg steeds de zelfde melding met diezelfde QR code. Op de EA help pagina kom ik ook niet verder.. Iemand een idee of ik nog ergens een account opnieuw moet koppelen ofzo? In de game zelf kan ik geen nieuw w8woord invoeren zover ik weet. Kan alleen proberen te connecten.. maar dat resulteert weer in bovenstaande..
Thx! Bord op schoot momentje danuchiha tijntje schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 12:49:
[...]
Tip, vanavond om 6 uur komt er een Forza stream. Mogelijk daar wat meer de diepte in. Linkje staat hier ergens in het topic.
Die oplossing wilde ik ook voorstellen, tot ik mij bedacht dat je de vraag om in te loggen volgens mij alleen krijgt als je xbox account nooit gekoppeld is aan je EA account. De xbox probeert namelijk vanzelf in te loggen bij EA games met het microsoft account dat actief is op de xbox.Exactor it schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:41:
[...]
Lukt inloggen via je xbox account op EA wel? (Als je EA en xbox account gekoppeld zijn kan dit, zo los ik vaak dit soort, totaal idiote, problemen op) Ik zou dit probleem oplossen in een reguliere browser en niet via je console.
Als dat het geval is (nooit de accounts gelinkt), zou ik gewoon een nieuw EA account aanmaken en daarna linken aan het microsoft account.
Xbox has announced it will show what's next for fans when it returns to Los Angeles for its yearly Showcase this summer.
— Geoff Keighley (@geoffkeighley) 25 januari 2023
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Klopt. Maar ik heb dit probleem, maar dan met een inactieve, gekoppelde, Ubisoft account, precies zo opgelost. Ik kon toen niet om het al gekoppelde Ubisoft account heen op de console.SunnieNL schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:54:
[...]
Die oplossing wilde ik ook voorstellen, tot ik mij bedacht dat je de vraag om in te loggen volgens mij alleen krijgt als je xbox account nooit gekoppeld is aan je EA account. De xbox probeert namelijk vanzelf in te loggen bij EA games met het microsoft account dat actief is op de xbox.
Als dat het geval is (nooit de accounts gelinkt), zou ik gewoon een nieuw EA account aanmaken en daarna linken aan het microsoft account.
Als er nog geen EA/Xbox koppeling is en je dus zelf een accountnaam in moet vullen in game, moet hij doen wat jij zegt.
Samen zijn wij beter dan ea en xbox support samen.
@Chrosser even een tag omdat posts wegvallen tussen wat gebral over AAA status.
[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 26-01-2023 14:58 ]
Pentiment toch? Kleine titel, dat wel.jori040 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:32:
[...]
Ja het schuift idd op de lange baan.We hebben in 2022 niet echt iets fatsoenlijks gezien van Microsoft zelf.
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 26-01-2023 15:40 ]
Ik mag MCU ook graag zien, althans, alles wat uitkwam tot Endgame, laatste tijd is het heel erg meh. Hoe dan ook, daar stoort het me totaal niet. Maar dit? Wauw. Nee mijn irritatie meter zou zijn limiet heel snel bereikt hebben als ik dit zou spelen. 😝😂Timothy3000 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:31:
[...]
Dat klinkt exact als Marvel.En dat zeg ik als Marvelfan haha.
Nee dat is geen titel voor mij.Qua indie achtige titels zijn Ori 1 & 2 mijn favo.[als je dat nog indie kan noemen]Timothy3000 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:39:
[...]
Pentiment toch? Kleine titel, dat wel.
Zo'n titel als Hi-fi Rush spreekt mij ook aan.
[ Voor 7% gewijzigd door jori040 op 26-01-2023 15:51 ]
Het gaat er om dat Microsoft heeft gezegd dat Forza & Starfield in de 1e helft van 2023 komen en ik zie dat niet meer gebeuren.uchiha tijntje schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:45:
[...]
Ik vraag me soms af of mensen gamen echt als hobby hebben die ze dagelijks / wekelijks uitoefenen of enkel hun console aanslingeren als de volgende AAA exclusive uitkomt die ze na 30 uur weer doorverkopen.
——-
Verder de roadmap van afgelopen jaren en de komende periode:
[Afbeelding]
Als ik naar de titels kijk die ik in de afgelopen jaren het meest heb gespeeld dan staan ze voornamelijk in dit overzicht. Vast moeilijk te begrijpen, want smaak en zo.
[ Voor 30% gewijzigd door BM op 26-01-2023 17:01 ]
Jammer dat er geen releasedate is voor Forza Motorsport, zag het eigenlijk ook al wel aankomen.
Blij dat ik toch nog even Forza 7 op de kop had getikt en tot die tijd kan spelen.
Redfall ben ik niet echt over uit, normaal wel fan van Arkane games, maar de vampieren doen mij niet zo veel. Daarnaast ben ik ook wel een beetje Arkane moe op het moment.
Sowieso heb ik nog genoeg te spelen, plus volgende maand komt natuurlijk Atomic Heart uit, waar ik nog steeds van hoop dat het een goede game gaat worden. En om het nog mooier te maken is zojuist onderstaande een dag te vroeg op mijn deurmat gevallen
Daar ga ik vanavond gelijk mee beginnen!
Blij dat ik toch nog even Forza 7 op de kop had getikt en tot die tijd kan spelen.
Redfall ben ik niet echt over uit, normaal wel fan van Arkane games, maar de vampieren doen mij niet zo veel. Daarnaast ben ik ook wel een beetje Arkane moe op het moment.
Sowieso heb ik nog genoeg te spelen, plus volgende maand komt natuurlijk Atomic Heart uit, waar ik nog steeds van hoop dat het een goede game gaat worden. En om het nog mooier te maken is zojuist onderstaande een dag te vroeg op mijn deurmat gevallen
hoi
Is dat een nieuwe 'roadmap' die officieel van microsoft komt? Want dan staat Starfield in november gepland.uchiha tijntje schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:45:
[...]
Verder de roadmap van afgelopen jaren en de komende periode:
[Afbeelding]
Als ik naar de titels kijk die ik in de afgelopen jaren het meest heb gespeeld dan staan ze voornamelijk in dit overzicht. Vast moeilijk te begrijpen, want smaak en zo.
Nee niet van MS. Klobrille, dus niet officieelSunnieNL schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:03:
[...]
Is dat een nieuwe 'roadmap' die officieel van microsoft komt? Want dan staat Starfield in november gepland.
Ok, want ik dacht dat ARA voor begin Q3 stond (augustus/september timeframe).uchiha tijntje schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:04:
[...]
Nee niet van MS. Klobrille, dus niet officieelHet ging me in mijn post vooral van de games die uit zijn gekomen.
Dus als Starfield daar ineens achter staat dan wordt het nog een lange zit
Zullen we gewoon eens agree to disagree doen hier? Ben zelf wat teleurgesteld over gebrek aan aaa games, (alhoewel Forza horizon 5 en Pentiment toppers voor mij zijn). Maar we kunnen toch accepteren dat de een het wat gebrekkig vindt en de ander niet. Je mag als Xbox bezitter best klagen, en je mag er ook heel tevreden mee zijn. Maar laten we gewoon genieten van wat er wel is en elkaars mening hierin respecteren.
Afrondend: Benieuwd wat de inhoud van de Forza stream is. Andere games zijn niet echt mijn ding. Maar we gaan het zien.
Afrondend: Benieuwd wat de inhoud van de Forza stream is. Andere games zijn niet echt mijn ding. Maar we gaan het zien.
Ik blijf ook in het achterhoofd houden dat stilte niet echt perse een goed teken is, maar ik blijf wel een beetje hoop houden ook.jori040 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 15:59:
[...]
Het gaat er om dat Microsoft heeft gezegd dat Forza & Starfield in de 1e helft van 2023 komen en ik zie dat niet meer gebeuren.
- Jez Corden van Windows Central (goede Xbox insider) die wekelijks in een Podcast zit had een weddenschap gemaakt met Rand (ook van de podcast) dat Starfield na juni ging uitkomen. Onlangs is hij teruggekomen op dit en zegt nu dat hij ook gelooft dat de game in de eerste helft van dit jaar zal uitkomen. Bijna alsof hij dingen heeft gehoord erover van goede bronnen.
Daarnaast dat ze begin deze maand de support pagina online zette met de release date vraag.
- BGS stelt al amper games uit, laat staan een tweede keer.
- En Bethesda zelf via social media zei onlangs dat we de releasedatum "very soon" krijgen.
Maar het blijft game development en dingen kunnen veranderen, niets is zeker. Daarom hoop ik dat ze spoedig de datum voor de show gaan aankondigen, want daar gaan we de releasedatum krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 26-01-2023 16:55 ]
Ik denk dat ik iets niet zie dan, want hoe zie jij hier november in?SunnieNL schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:03:
[...]
Is dat een nieuwe 'roadmap' die officieel van microsoft komt? Want dan staat Starfield in november gepland.
In april een prequel op Road 96. Was best een leuke game. Staat ook op GP.
Morgenavond zit ik op de bank met dezelfde drie andere vrienden waar ik vroeger op de N64 losging in Goldeneye. We weten van te voren dat de nostalgie mooier zal zijn dan de realiteit, maar toch gaan we er even voor zitten.
En Tina gaat op repeat. Alleen nog even een poster zoeken van Famke Janssen.
Hele zwik reacties weggehaald die imho vooral voortkomen uit versus geneuzel, etc. Niet nodig, niet gewenst, en dat zou een ieder onderhand moeten weten.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik lees dat als comin 6 2023, dus in juni
Aan de andere kant is het wel een bepaald soort font, kan een g zijn.
Ervanuit gaand dat dit een 'officieel' plaatje is en geen hoax/fan plaatje: dan is het bewust, in marketing denken ze altijd na over alles, zelfs de fonts
Dead Space Remake: De review van Wouter[PU] https://pu.nl/artikelen/r...rsie-van-een-meesterwerk/
Het screenshot komt uit het overzichtsplaatje aan het eind van de video, maar de letter G is gewoon onderdeel van het font. Komt op meerdere plaatsen precies zo terug. Zou er persoonlijk niet al te veel in zien eerlijk gezegd.Polariteit schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 17:07:
Ervanuit gaand dat dit een 'officieel' plaatje is en geen hoax/fan plaatje: dan is het bewust, in marketing denken ze altijd na over alles, zelfs de fonts
Maar creatief gevonden is het dan weer wel.
Een 9.7 !jori040 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 17:08:
Dead Space Remake: De review van Wouter[PU] https://pu.nl/artikelen/r...rsie-van-een-meesterwerk/
Dat is bijna een punt hoger dan het origineel
Voorlopig een 8.8 op metacritic, zelfde als origineel dus
https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/dead-space
[ Voor 16% gewijzigd door justifire op 26-01-2023 17:14 ]
We hebben te maken met een topper!justifire schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 17:13:
[...]
Een 9.7 !
Dat is bijna een punt hoger dan het origineel
Voorlopig een 8.8 op metacritic, zelfde als origineel dus
https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/dead-space
Ik dank EA!
De officiele trailer doet dan weer niet, dus lijkt me eerder gewoon een 'vage font'
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik kijk op zich wel naar de nieuwe Forza uit maar wat ik wel jammer vind is dat ze na zes jaar maar 20 circuits hebben gemaakt.SinergyX schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 18:15:
YouTube: Forza Monthly | January 2023
Blijkbaar nog wat extra info rond Forza.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik kreeg een melding dat Tweakers een bericht verwijderd heeft van mij. Zou niet weten welke en waarom....
Denk niet dat het heel veel veranderd voor je maar het gaat om 20 omgevingen, waarbij elke omgeving vaak meerdere lay-outs heeft.Lekker Ventje schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 18:23:
[...]
Ik kijk op zich wel naar de nieuwe Forza uit maar wat ik wel jammer vind is dat ze na zes jaar maar 20 circuits hebben gemaakt.
Dus 200 circuitsuchiha tijntje schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 18:33:
[...]
Denk niet dat het heel veel veranderd voor je maar het gaat om 20 omgevingen, waarbij elke omgeving vaak meerdere lay-outs heeft.
Maar ze zeiden iets van 5 nieuwe locaties. Is dat niet bijzonder weinig? Of kan dit ook betekenen tig nieuwe tracks in die 5 nieuwe locaties?
Er zijn vaak meerdere lay-outs, dus circuits per locatie. Hoeveel dat er uiteindelijk zijn, zullen we achter komen als dat bekend is.devilsnight schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 18:44:
Maar ze zeiden iets van 5 nieuwe locaties. Is dat niet bijzonder weinig? Of kan dit ook betekenen tig nieuwe tracks in die 5 nieuwe locaties?
Weet ik, maar FM7 heeft 30 locaties met 200 tracks. Had om te beginnen liever zoiets gezien dan 20 circuits die je in beide richtingen kunt rijden en 500 auto's. Zeker als er straks weer een hele rits aan "allesbehalve" raceauto's inzitten zoals SUV's en terreinwagens. Maar wellicht valt dat laatste mee omdat er daarstraks gezegd werd dat er heel veel raceauto's inzitten omdat de community daar om vroeg. Ik ga de nieuwe FM wel spelen via Gamepass maar zou er zelf niet voor betaald hebben, want ik wissel graag af met circuits.uchiha tijntje schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 18:33:
[...]
Denk niet dat het heel veel veranderd voor je maar het gaat om 20 omgevingen, waarbij elke omgeving vaak meerdere lay-outs heeft.
Hopelijk voegen ze snel extra circuits toe maar ik denk niet dat we snel aan het FM7 aantal zullen zitten. GT7 heeft trouwens al 34 verschillende locaties.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
ACG heeft hem op Xbox gespeeld. Highly recommended zegt ie.
En als je hoopt op goede HDR, almost perfect.
[ Voor 31% gewijzigd door devilsnight op 26-01-2023 19:18 ]
In de livestream gaven ze een voorbeeld van een baan, waar blijkbaar het oude circuit nu een parkeerplaats is geworden, die komt er dus ook in te zitten.devilsnight schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 18:44:
Per saldo heb ik liever 20 goeie banen dan 40+ waar ik de helft nooit wil rijden. AC had er dacht maar 18, maar dat waren allemaal zeer goeie racebanen. ACC heeft er zelfs maar 11, puur gericht op de echte banen.
Blijft de enige game die crossplay is, dat is standaard een plus voor mij, dus ik wacht nog braaf af
Dat is Laguna Seca, toch wel 1 van mijn favoriete banen. Ik ben wel benieuwd naar die oude layout.SinergyX schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:18:
[...]
In de livestream gaven ze een voorbeeld van een baan, waar blijkbaar het oude circuit nu een parkeerplaats is geworden, die komt er dus ook in te zitten.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Zojuist Hi-Fi Rush geïnstalleerd, maar wat een pareltje zeg! Coole art-style en leuke gameplay. De humor is ook dik in orde!
Pssst, I've been playing #DeadSpace on my Series X for the last couple of days thanks to some EA friends.
— Shinobi602 (@shinobi602) 26 januari 2023
IT'S GOOD
Controls better than ever, new bits of lore add welcome context, level design changes + it's pretty (quality mode runs great thanks to VRR on my C1!). #EAPartner pic.twitter.com/TeR169eLui
Some more context:
— Shinobi602 (@shinobi602) 26 januari 2023
-Not kidding about quality mode. Playing on my LG C1 and while performance is locked 60, I prefer quality because it ups the visuals and besides some dips, feels like 60FPS. Awesome.
-Love the new contextual lore, they don't mess with the story but add to it
VRR is echt een game changer.
Ik kan het beamen Dead Space het ziet er echt top uit in quality mode en de fps zijn dikke prima.
Het is echt nog steeds een geweldige game, zo blij dat ik eindelijk weer Dead Space kan spelen en dan in deze kwailteit, heerlijk!
Het is echt nog steeds een geweldige game, zo blij dat ik eindelijk weer Dead Space kan spelen en dan in deze kwailteit, heerlijk!
hoi
Wat is Hi-fi Rush een gaaf spel! De eerste wereld op hard gehaald met een A-rank. Niet verkeerd vond ik zelf.
Ook een “ouderwetse” boss battle. Leuke surprise drop! Aanrader voor iedereen om te proberen of het iets is voor je. Ik heb de achievement lijst wel gezien en wordt een uitdagende 1000gs…
Zal het niet heel veel spelen denk ik maar net ook ff, stukje Hi-fi Rush opgestart.
Nou heb ik nog niet zo lang mijn Penrose X terug van reparatie maar man wat is het geluid lekker in deze game.
Bijna knijpen met de ogen ook op de Oled (heb al weekend de biertjes zullen ook zijn werk doen)
Maar wat is deze game mooi gedaan zeg
Nou heb ik nog niet zo lang mijn Penrose X terug van reparatie maar man wat is het geluid lekker in deze game.
Bijna knijpen met de ogen ook op de Oled (heb al weekend de biertjes zullen ook zijn werk doen)
Maar wat is deze game mooi gedaan zeg
Nou ik hoop met je mee hoor, want ik zit ook hard op Forza 8 te wachten.
Maar waarom zouden ze dit doen? Nu zeggen dat de game in juni zou komen geeft toch veel meer hype?
Los van dat Comin op deze manier "Comin 6 2023" geen goed Engels is natuurlijk, wat het op zichzelf al merkwaardig maakt.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kon het niet laten en ook op de hypetrain gestapt. Hi-Fi Rush knalt echt van je scherm, wat een kleurengeweld. Grafisch spreekt mij dit zeker aan. Maar ben dan ook een sucker voor cell shading. (Waar blijft die Auto Modelista remake??)
Wel belangrijk om die latency check in het menu te doen merkte ik. Maakt voor mij een groot verschil.
Zat net lekker in Cyberpunk, maar dit gaat er zo af en toe zeker tussendoor komen.
Wel belangrijk om die latency check in het menu te doen merkte ik. Maakt voor mij een groot verschil.
Zat net lekker in Cyberpunk, maar dit gaat er zo af en toe zeker tussendoor komen.
Veel speel pleizer, benieuwd hoe hij je gaat bevallen, ik wil hem ook nog een keer halen, mag van de baas (vrouw) tot 22 februari even niks meer kopen, verjaardag
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Wel voor Amerikanen. 6/20/23 Is voor hun 20 juni 2023. Verborgen boodschapje zou zo kunnen.Donstil schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:06:
[...]
Nou ik hoop met je mee hoor, want ik zit ook hard op Forza 8 te wachten.
Maar waarom zouden ze dit doen? Nu zeggen dat de game in juni zou komen geeft toch veel meer hype?
Los van dat Comin op deze manier "Comin 6 2023" geen goed Engels is natuurlijk, wat het op zichzelf al merkwaardig maakt.
:strip_exif()/f/image/o07LvuxYLiaawsCIiwZcPh1a.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is gewoon een G. Ziet ook GMT in bovenstaande afbeelding. Ik zie net als @Donstil ook geen reden om nu nog geheimzinnig over een datum te doen als die al bekend zou zijn.
Absolutely a blast to have most of the team members in the office to celebrate the release of #HiFiRush !
— johnjohanas (@johnjohanas) 26 januari 2023
We are all absolutely blown away by everyone’s positivity about the game and couldn’t stop watching reactions and streams! pic.twitter.com/UXGIL62kXq
Dat begrijp ik maar “comin” is niets. Dat bedoelde ik.Exactor it schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:28:
[...]
Wel voor Amerikanen. 6/20/23 Is voor hun 20 juni 2023. Verborgen boodschapje zou zo kunnen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zat er vandaag nog eens over na te denken, maar zou het geen proefballonnetje zijn geweest voor Starfield? Een game zonder enige reclamecampagne releasen om te kijken hoe een kleine game dan opgepakt wordt. Ja ik blijf hopen dat Tod zijn wens om een week van te voren een game aan te kondigen bij Starfield ingewilligd wordt
Vraag: Zijn die Seagate 1TB expansion cards nog weleens in de aanbieding geweest de laatste tijd?. Kan mij herinneren dat ze weleens rond de €185 zaten, maar ik begin nu pas het gevoel te krijgen dat ik het nodig ga hebben nu de Series X vaker aan gaat. En onder de €222 niet te vinden momenteel
[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 26-01-2023 21:53 ]
Heel tof. Voor nu genoeg backlog maar eindigt vanwege EA vast met een paar maanden wel op Gamepass.devilsnight schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 19:15:
ACG heeft hem op Xbox gespeeld. Highly recommended zegt ie.
[YouTube: Buy Dead Space Remake Review "Buy, Wait, Never Touch?"]
[YouTube: Dead Space Remake - HDR Review - PC Version - 4K60 HDR]
Er komen echt teveel goede games uit ineens. 
The Pathless from @GiantSquidology is coming to Nintendo Switch and Xbox on February 2nd.
— Annapurna Interactive (@A_i) 26 januari 2023
Also available now for PlayStation, Steam, Epic Games Store, and Apple Arcade // https://t.co/C1e2vpgBcs pic.twitter.com/lGWZl4d4BW
Eenmaal via de Amazon Prime dagen 185,-...that's it.Beakzz schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:50:
[...]
Vraag: Zijn die Seagate 1TB expansion cards nog weleens in de aanbieding geweest de laatste tijd?. Kan mij herinneren dat ze weleens rond de €185 zaten, maar ik begin nu pas het gevoel te krijgen dat ik het nodig ga hebben nu de Series X vaker aan gaat.
Afwachten wat ze gaan doen, maar dit jaar word een heel mooi Xbox jaar,devilsnight schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 23:52:
Het zou heel jammer zijn voor de Forza fans, maar voor de BGS fans weer prima.
[Afbeelding]
Nate is vaak een goede bron gebleken. We hebben nu gewoon echt de Starfield show nodig en dan weten we alles.
Nee helaas waren de aanbiedingen die we hebben gezien geen grote prijsdalingen, want anders had ik er al een gehaald.Beakzz schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 21:50:
[...]
Vraag: Zijn die Seagate 1TB expansion cards nog weleens in de aanbieding geweest de laatste tijd?. Kan mij herinneren dat ze weleens rond de €185 zaten, maar ik begin nu pas het gevoel te krijgen dat ik het nodig ga hebben nu de Series X vaker aan gaat. En onder de €222 niet te vinden momenteel
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zodat je een leuk spel te spelen hebt om bij te komen van de teleurstelling?justifire schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:28:
Nou, ben benieuwd. Maar waarom nou weer tegelijkertijd met Dead Space release ?![]()
[Afbeelding]
Gamertag: FinrazielNL
Das balen, de Disc drive van mijn XSX deed al een klein poosje vreemd.
Moeite om sommige discs te herkennen of zo.
Nu zit de RDR2 disc er vast in en doet hij helemaal niks meer.
Gelijk maar digitaal gekocht en zal de Disc er wel handmatig uithalen maar klote is het wel, uiteraard buiten de garantie natuurlijk
Gelijk maar digitaal gekocht en zal de Disc er wel handmatig uithalen maar klote is het wel, uiteraard buiten de garantie natuurlijk
Ja he, ik heb me er gisteren ook een uurtje mee vermaakt en wil graag weer verder spelen. zie mijn score van het eerste level in het topic.Yonix schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:42:
Oké, HI-FI RUSH is awe-some!![]()
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Beetje Sunset Overdrive, DMC en Scott Pilgrim. I like it!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Oef dat is zuur...Sipio schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:45:
Hopelijk lukt het je ook nog om de Disc drive te maken
Afgelopen blackfriday kwam hij nog langs voor 199, collega heeft er vorige week eentje via .DE tweedehands gevonden voor dacht 150 euro.PepieNL schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 06:20:
[...]
Eenmaal via de Amazon Prime dagen 185,-...that's it.
Hmm disc eruit en cyberpunk disc geprobeerd maar die speelt wel gewoon.Sipio schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:45:
Mischien heb ik geluk en valt het mee
Heb je al contact gehad met MS daarover? Ze kunnen heel coulant zijn.Sipio schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 09:45:
Nog niet, maar ik hoop dat ik iets te vroeg geschreeuwd heb.Fireshade schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 10:34:
[...]
Heb je al contact gehad met MS daarover? Ze kunnen heel coulant zijn.
Heb nu 2 andere games op disc geprobeerd en die werken gewoon goed.
Ff in de gaten houden
Als ik dit mag geloven komt Microsoft rond de E3 met een grote showcase 
“As we announced previously, in order to dedicate the proper amount of time for a deep dive into Bethesda Game Studios’ Starfield, a standalone show is in the works. In addition to this, our teams are working hard and look forward to sharing even more of what is next for our fans when we return to Los Angeles for our yearly Showcase this summer.”
Na 304 verschillende ontwerpen heb ik zojuist maar de knoop door gehakt en deze controller besteld. Tot 4 weken levertijd wordt mij wijsgemaakt, we gaan het meemaken.
/f/image/nKrIfFrj0doHgny6SAL9liQH.png?f=fotoalbum_large)
Voor wie hem in detail wil zien: https://xboxdesignlab.xbo...troller?recipeId=8TDSMS9K
/f/image/nKrIfFrj0doHgny6SAL9liQH.png?f=fotoalbum_large)
Voor wie hem in detail wil zien: https://xboxdesignlab.xbo...troller?recipeId=8TDSMS9K
Ziet er mooi en strak uit
Het is gelukt. Ik ben er nog niet helemaal achter wat het nu was. volgens de EA hulp chat, was er geen EA account gekoppeld aan een xbox account. Maar uiteindelijk moest er toch iets losgekoppeld worden. Daarna kon ik mijn EA account opnieuw koppelen (ik kwam overigens wel los in allebei de accounts ingelogd, maar koppelen leverde steeds een foutmelding op). Na het loskoppelen dus opnieuw verbonden en gekoppeld en toen lukt het wel. Wel een gedoe zeg. zeker drie uur mee bezig geweest.. maar goed het lukt weer..SunnieNL schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:54:
[...]
Die oplossing wilde ik ook voorstellen, tot ik mij bedacht dat je de vraag om in te loggen volgens mij alleen krijgt als je xbox account nooit gekoppeld is aan je EA account. De xbox probeert namelijk vanzelf in te loggen bij EA games met het microsoft account dat actief is op de xbox.
Mocht willen dat je dat over mij ook kon zeggen
Lang getwijfeld over die rubberen grips. Heb er mét en zonder en tijdens het gamen merk ik niet echt enorm veel verschil. Hoop stiekem dat er ooit een update komt van de Elite, want heb nu geen elite gepakt omdat die het oude design van controller had
Oh Nice Darkest Dungeon weer terug in Gamepass op 02.02.2023. Wat laat ontdekt de vorige keer en zat er net aan te denken dat ik die nog eens moest aanschaffen, maar dit is ook goed.
Lol, ben helaas ook niet de smalste helaasWom schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:31:
[...]
Lang getwijfeld over die rubberen grips. Heb er mét en zonder en tijdens het gamen merk ik niet echt enorm veel verschil. Hoop stiekem dat er ooit een update komt van de Elite, want heb nu geen elite gepakt omdat die het oude design van controller had![]()
Hier ook stiekem het wachten op een Elite Series 3, met extra functies enzo.
Wat bedoel je precies met het oude design? Je wist dat deze ook is te customizen :Wom schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 12:31:
[...]
Hoop stiekem dat er ooit een update komt van de Elite, want heb nu geen elite gepakt omdat die het oude design van controller had![]()
https://xboxdesignlab.xbo...eless-controller-series-2
Of bedoel je wat anders?
Kijk bij Persona 4 uit met te lang pauzeren. Zodra op een gegeven moment de Xbox zo schakelt dat de achievements voorbijkomen komen er best wat dikke spoilers in beeld.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/tvO3crD2gwIH21jZd5VPkLih.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SdCYxYqUYaT6QTzYopnDye0W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AY8NW3mUOCpMMAGnTk0n7Ypn.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/g1C55OgYgL8eK4FdzVB4DJZ7.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/W2AdPhwOWw83kgRB0kdu5l1l.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/e7pydFBHXZcigFpnureALiuq.png?f=fotoalbum_large)