Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:58
Als je van motorcross houd, dat is dit wel een heel gave game ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XdjMPD6Ewoe97e67dvlS2eqeh-0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rj3wpY6VcNPe55bif9nNPzKr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 67% gewijzigd door Albert020 op 27-01-2023 16:03 ]

Timothy3000 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:03:
Kijk bij Persona 4 uit met te lang pauzeren. Zodra op een gegeven moment de Xbox zo schakelt dat de achievements voorbijkomen komen er best wat dikke spoilers in beeld.
Dit kan je toch ook uitzetten ? (show feed when idle of zoiets)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 20:55
JDL15 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:47:
[...]

Wat bedoel je precies met het oude design? Je wist dat deze ook is te customizen :

https://xboxdesignlab.xbo...eless-controller-series-2

Of bedoel je wat anders?
Puur de vorm van de controller zelf. De Elite controller heeft nog de vorm van de XONE controller. En tja, we zitten inmiddels wel achter een XSX he :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:02
Dead Space Remake: Visuals & sound zijn echt WAUW! in deze remake.Die industriele stijl is zo tof! :)

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:35
Wom schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:46:
Na 304 verschillende ontwerpen heb ik zojuist maar de knoop door gehakt en deze controller besteld. Tot 4 weken levertijd wordt mij wijsgemaakt, we gaan het meemaken.

[Afbeelding]

Voor wie hem in detail wil zien: https://xboxdesignlab.xbo...troller?recipeId=8TDSMS9K
Vorige maand heb ik er 2 besteld voor mijn meiden (5 en 8 jaar) die ze zelf hadden ontworpen. Duurde een kleine 2 weken voordat ze binnen waren en dat was dan ook nog eens in de periode in aanloop naar kerst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DPcOJnGnbxr5U3294JAtZRKRPCk=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nu04k5zJpOTkbYBuxwSmiWZT.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wrl0jIuPP3Y9e0T7wGrI6W9aeww=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/ISTziCD07WlLswhqPg3zgBeP.png?f=fotoalbum_tile

Ik twijfel zelf al een tijd om deze te bestellen en er kleine zwarte thumb grips op te zetten om het afscheid van Stadia wat te verzachten (hoewel dat met GPU al heel goed wil lukken :*) )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qo_jIJkLAxmMlr3jwKxXb0S5mg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/85tk73q3kTwc1ChYn2oKnWi0.png?f=user_large

• KlaasjeNL
Vandaag ook aan HI-FI RUSH begonnen. Tijdens de Developer Direct werd ik er niet echt warm van, maar het stijltje en de sfeer zijn echt gaaf. In de cloud is het overigens niet te doen. Door de input lag ben je constant een fractie te laat om combo's aan elkaar te rijgen. Installeren is dus een must.

Ik kreeg overigens meteen Dreamcast-vibes. Niet alleen omdat de game wel wat wegheeft van Jet Set Radio, maar door het hele plaatje. De felle kleuren, arcade-achtige gameplay, de dialogen, de soundtrack; HFR past perfect in het rijtje van games als JSR, ChuChu Rocket, MonkeyBall, Crazy Taxi, Sonic Adventure, Space Channel 5 enz.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:38
Heb ook al een hele tijd aan een custom controller zitten denken, maar voegt voor mij eigenlijk niets toe, omdat ik al een Elite heb en dus 2 controllers totaal. Ben de enige die speelt in huis (naast m'n dochter wat Peppa Big soms :P ).

Zou dus puur voor de heb zijn. Beetje zonde van het geld :+
Maar zooooo leuk....
KlaasjeNL schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 15:31:
Vandaag ook aan HI-FI RUSH begonnen. Tijdens de Developer Direct werd ik er niet echt warm van, maar het stijltje en de sfeer zijn echt gaaf. In de cloud is het overigens niet te doen. Door de input lag ben je constant een fractie te laat om combo's aan elkaar te rijgen. Installeren is dus een must.

Ik kreeg overigens meteen Dreamcast-vibes. Niet alleen omdat de game wel wat wegheeft van Jet Set Radio, maar door het hele plaatje. De felle kleuren, arcade-achtige gameplay, de dialogen, de soundtrack; HFR past perfect in het rijtje van games als JSR, ChuChu Rocket, MonkeyBall, Crazy Taxi, Sonic Adventure, Space Channel 5 enz.
Het is ook een game die je zelf echt even moet proberen om te weten wat het nu precies is en hoe het speelt. Ben nu in chapter 7. En op hard is het best pittig, maar ik krijg het steeds beter door. Hard is trouwens de middelste difficulty dus ik ben erg benieuwd hoe lastig de moeilijkste zal zijn. Helaas stacken de achievements (nog) niet voor de moeilijkheidsniveaus, wat betekent dat je de game 5 keer moet uitspelen :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• jori040
Ik zie dat als een +punt.Als ontwikkelaar wil je toch dat je game veel word gespeeld. ;)
jori040 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:42:
[...]

Ik zie dat als een +punt.Als ontwikkelaar wil je toch dat je game veel word gespeeld. ;)
Als het nou zinnig was, oké.
Maar als je hem uitgespeeld hebt op hard, hem daarna ook nog een keer op normal en nog een keer op easy uitspelen klinkt in mijn oren als volslagen belachelijk…
Daarnaast zijn i.t.t. vroeger er ook gewoon veels te veel andere leuke spellen te spelen ipv vijf keer hetzelfde riedeltje door te lopen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 20:54
Of gewoon geen aandacht geven aan achievements. Bespaart in de meeste games een hoop tijd. :+

Oh oh Mr. B, oh oh!

• jori040
justifire schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:53:
[...]

Maar als je hem uitgespeeld hebt op hard, hem daarna ook nog een keer op normal en nog een keer op easy uitspelen klinkt in mijn oren als volslagen belachelijk…
Daarnaast zijn i.t.t. vroeger er ook gewoon veels te veel andere leuke spellen te spelen ipv vijf keer hetzelfde riedeltje door te lopen.
Ja goed het is niet verplicht hé.Als ik een game zou maken dan zou ik alles doen om de speler aan boord te houden.

Ratchet & Clank[PS5] had ik alles in een run.Er zit letterlijk niets in die game om meer te spelen en dat vind een minpunt van een geweldige game.

[ Voor 11% gewijzigd door jori040 op 27-01-2023 18:41 ]

De nieuwe this week on Xbox is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 25-11 17:22
Na 304 verschillende ontwerpen heb ik zojuist maar de knoop door gehakt en deze controller besteld. Tot 4 weken levertijd wordt mij wijsgemaakt, we gaan het meemaken.

[Afbeelding]

Voor wie hem in detail wil zien: https://xboxdesignlab.xbo...troller?recipeId=8TDSMS9K
Proper.

• Triple Stars
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 25-11 17:22
Ik twijfel zelf al een tijd om deze te bestellen en er kleine zwarte thumb grips op te zetten om het afscheid van Stadia wat te verzachten (hoewel dat met GPU al heel goed wil lukken :*) )

[Afbeelding]
[/quote]

Gewoon doen zou ik zeggen.
justifire schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:53:
[...]

Ik vind het ook niet nodig maar ik zie mij deze game wel vaker spelen en alle achievements halen. Het speelt zo lekker weg. En ik denk dat je als je hem 1 keer gespeeld hebt door de game vliegt.

Misschien zal ik die playthroughs niet direct achter elkaar doorspelen (met uitzondering van de moeilijkste die ik ga direct doen nadat ik hem op hard heb uitgespeeld). Denk dat ik nu op 80% zit ofzo.

Wom schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:51:
[YouTube: Tina Turner - Golden Eye (HD)]

Morgenavond zit ik op de bank met dezelfde drie andere vrienden waar ik vroeger op de N64 losging in Goldeneye. We weten van te voren dat de nostalgie mooier zal zijn dan de realiteit, maar toch gaan we er even voor zitten.

En Tina gaat op repeat. Alleen nog even een poster zoeken van Famke Janssen.
Veel plezier! Hopelijk heb je nog een oude poster van haar kunnen vinden. :P

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:47

[Afbeelding]

Jij hebt zeker ook zo’n primer kleur Audi voor de deur staan? :P

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 20:55
Mosin schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 19:21:
[...]

Jij hebt zeker ook zo’n primer kleur Audi voor de deur staan? :P
Haha, ik snap wat je bedoelt. Maar nee, die is Suzuka Grey, wat feitelijk wit is :+

Maar vind dat wel mooi ja :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• jori040
@justifire
Ik vind die Film Grain optie juist een tof effect bij een horror game.

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:27
jori040 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:15:
@justifire
Ik vind die Film Grain optie juist een tof effect bij een horror game.
Okay, dan kan je het aanzetten.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:55

On_E

Housemusic

Net een klein uur bezig geweest met de Colorado missie in Hitman. Heel wat saves verder, maar uiteindelijk toch weer gelukt en dus alle episodes van Hitman 1 iig een keer (of 2) uitgespeeld. (Of hoort Hokkaido er ook nog bij?) En als ik dan zie wat ik allemaal nog gemist heb. :)

Mooi spel.

[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 27-01-2023 20:30 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:07
Die nieuwe gratis update van Hitman is er volgens mij nu ook, met een volledig nieuwe mode.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:58
On_E schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:29:
Net een klein uur bezig geweest met de Colorado missie in Hitman. Heel wat saves verder, maar uiteindelijk toch weer gelukt en dus alle episodes van Hitman 1 iig een keer (of 2) uitgespeeld. (Of hoort Hokkaido er ook nog bij?) En als ik dan zie wat ik allemaal nog gemist heb. :)

Mooi spel.
Hokkaido is ook Hitman 1 ja. Als je zeker wil weten dat je levels in volgorde doet kun je het beste via de story/campaign mode spelen. Ik snap nog steeds niks van hoe levels en dlc werken in Hitman maar heb wel Hitman 2 en 3 op 100%. :)

• jori040
zetje01 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:28:
[...]

Okay, dan kan je het aanzetten.
Top reactie!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:55

On_E

Housemusic

Exactor it schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:48:
[...]

Hokkaido is ook Hitman 1 ja. Als je zeker wil weten dat je levels in volgorde doet kun je het beste via de story/campaign mode spelen. Ik snap nog steeds niks van hoe levels en dlc werken in Hitman maar heb wel Hitman 2 en 3 op 100%. :)
Ik volg idd de story mode.
Zit er ook een beetje verhaal in. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• joneboon
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 09-06 16:29
mocht iemand nog geen gamepass gebruiken: Phil kon het mooi verwoorden in interview met IGN:
I think one of the benefits of Game Pass, not to turn into an ad for it, is that the risk as a gamer that you think you're taking if you buy a game that maybe is outside of the things that you normally play...it's pretty easy to click now to download and you click now to play, and then you can decide through your own choice, "Is this something I want to invest my time in?"
mocht je meer willen lezen https://www.ign.com/articles/phil-spencer-interview-2023

• shup
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-05-2023
Misschien is dit niet de juiste plek om dit te posten, maar dan alvast excuus…Ik ben een van de mensen die een alternatief zoekt, nadat Google Stadia is gestopt. Korte recap: Tijdens de pandemie was ik op zoek naar een alternatief om FIFA 22 Next gen te spelen en aangezien consoles in die tijd totaal niet beschikbaar was kwam Stadia op mijn pad. Na een maand pro te hebben geprobeerd was ik helemaal verkocht en sindsdien is mijn PS4 stof aan het happen.

Nu na de sluiting heb ik een maand gratis Game Pass Ultimate tot mijn beschikking en ben verbaasd hoe goed het streamen werkt. Het is (nog) niet op hetzelfde niveau als dat Stadia was, maar de games etc. heeft mij doen besluiten om voor een Xbox te kiezen.

Mijn vraag aan jullie is of een Xbox Series S een goede optie is. Ja ik weet dat een Series X (veel) krachtiger is en de opslag is groter maar:
*Ik heb een 1080p BenQ ‘gaming’ monitor en ben niet van plan om deze binnen afzienbare tijd te upgraden.
*Ik speel max 3 á 4 spellen tegelijkertijd (vooral FIFA), dus moet de opslag voorlopig voldoende zijn.
*Ik ben van plan om de meeste games op een HDD te installeren en als ik ze wil spelen, transfer ik ze naar de interne opslag.
En Hi-fi Rush op hard uitgespeeld. Wat een trip. De hele game met een glimlach gespeeld (met uitzondering van een fase van een boss :P. Niet zozeer vanwege de humor, de toffe artstyle en top soundtracks maar vanwege de ouderwetse leuke gameplay. Wat een pareltje. Eens kijken of er iets van een chapter select in zit. :)

Lees nu ook dat voor de 1000gs je blijkbaar alle bosses flawlessly moet halen… dus bij deze zal ik hem niet completen. Dat is echt te moeilijk. :)

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-01-2023 22:39 ]

shup schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:26:
Misschien is dit niet de juiste plek om dit te posten, maar dan alvast excuus…Ik ben een van de mensen die een alternatief zoekt, nadat Google Stadia is gestopt. Korte recap: Tijdens de pandemie was ik op zoek naar een alternatief om FIFA 22 Next gen te spelen en aangezien consoles in die tijd totaal niet beschikbaar was kwam Stadia op mijn pad. Na een maand pro te hebben geprobeerd was ik helemaal verkocht en sindsdien is mijn PS4 stof aan het happen.

Nu na de sluiting heb ik een maand gratis Game Pass Ultimate tot mijn beschikking en ben verbaasd hoe goed het streamen werkt. Het is (nog) niet op hetzelfde niveau als dat Stadia was, maar de games etc. heeft mij doen besluiten om voor een Xbox te kiezen.

Mijn vraag aan jullie is of een Xbox Series S een goede optie is. Ja ik weet dat een Series X (veel) krachtiger is en de opslag is groter maar:
*Ik heb een 1080p BenQ ‘gaming’ monitor en ben niet van plan om deze binnen afzienbare tijd te upgraden.
*Ik speel max 3 á 4 spellen tegelijkertijd (vooral FIFA), dus moet de opslag voorlopig voldoende zijn.
*Ik ben van plan om de meeste games op een HDD te installeren en als ik ze wil spelen, transfer ik ze naar de interne opslag.
Ja de Series S is een goede optie. Zeker op basis van je drie bulletpoints. :)

• Exactor it
On_E schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 21:54:
[...]

Ik volg idd de story mode.
Zit er ook een beetje verhaal in. :)
Als jij hem ooit snapt, hoor ik het graag. :) In Hitman 3 doen ze iets meer qua verhaal maar ik had nooit meer door dan ICA is soms goed en soms slecht, er is iets met een constant en vaak ook iets me een verrader.

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:31:
En Hi-fi Rush op hard uitgespeeld. Wat een trip. De hele game met een glimlach gespeeld (met uitzondering van een fase van een boss :P. Niet zozeer vanwege de humor, de toffe artstyle en top soundtracks maar vanwege de ouderwetse leuke gameplay. Wat een pareltje. Eens kijken of er iets van een chapter select in zit. :)

Lees nu ook dat voor de 1000gs je blijkbaar alle bosses flawlessly moet halen… dus bij deze zal ik hem niet completen. Dat is echt te moeilijk. :)
Volgens mij is alle bosses flawless halen niet eens het moeilijkste. Dan vecht je gewoon 1 op 1. Die andere zooi op de muur is wat het pittig maakt. Anderzijds, wat lul ik? Ik kom niet voorbij een miniboss in level 5. :)
Exactor it schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:48:
[...]

Volgens mij is alle bosses flawless halen niet eens het moeilijkste. Dan vecht je gewoon 1 op 1. Die andere zooi op de muur is wat het pittig maakt. Anderzijds, wat lul ik? Ik kom niet voorbij een miniboss in level 5. :)
Wacht maar tot de final boss ;)

Zit wel een prima systeem in voor als je het hebt uitgespeeld. Vorm van NG+. Je kunt elk level kiezen op elke moeilijkheidsgraad en je hebt al je skills, combo’s etc gewoon nog van je eerste playthrough.

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-01-2023 23:10 ]

justifire schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 23:26:
[...]

Nog maar vier playthroughs man, dat kan jij !
Het is wel een leuke completion als je hem hebt. :) Ik zal er eens over nadenken. Op easy mode zijn die bosses denk ik wel te doen. Dan kan ik deze game wel weer toevoegen aan mijn lijstje van meeste uren gespeeld.

Hoe bevalt Dead Space? Grafisch aan je verwachtingen? :)

Zie nu een impossible mode in DS. Die wordt helemaal leuk. Ik snap na een half uurtje spelen weer waarom ik de game op de 360 weggelegd had…

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-01-2023 00:04 ]

uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 23:39:
[...]

Het is wel een leuke completion als je hem hebt. :) Ik zal er eens over nadenken. Op easy mode zijn die bosses denk ik wel te doen. Dan kan ik deze game wel weer toevoegen aan mijn lijstje van meeste uren gespeeld.

Hoe bevalt Dead Space? Grafisch aan je verwachtingen? :)

Zie nu een impossible mode in DS. Die wordt helemaal leuk. Ik snap na een half uurtje spelen weer waarom ik de game op de 360 weggelegd had…
Grafisch had ik er iets meer van verwacht, maar ziet er verder wel mooi uit hoor.
De spanning is echter van een niveau dat ik sinds de eerste Resident Evil niet meer ervaren heb :o

• Timothy3000
  • Laatst online: 13:07
uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:31:

Hoeveel uur heb je erover gedaan?

• KlaasjeNL
shup schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:26:

Ik kom uit dezelfde situatie. De PS4 was mijn laatste console. Daarna over op Stadia omdat ik de investering in een nieuwe console niet tegenover mijzelf kon verantwoorden kijkend naar het geringe aantal uren dat ik nog games speelde.

Op basis van je bullet points zou XSS voldoende zijn, maar dat zou hij voor mij ook zijn geweest. Maar door GPU ben ik gewoon veel meer gaan gamen waardoor ik blij ben toch voor de XSX te zijn gegaan.

Ik zou dus vooral ook je budget laten meewegen in je keuze.

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-11 22:31

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

justifire schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:00:
Fijn dat Motion Blur en Film Grain uit te zetten zijn in Dead Space _/-\o_

[Afbeelding]

:9
[Afbeelding]
Speel je op performance mode? Had wel verwacht dat jij hem op Quality mode zou spelen met de betere graphics ;) 8)

Had wel gelezen dat VRR een must is op Quality mode omdat hij soms aardig dipt onder 60 fps dus dat zou een reden zijn om Performance te kiezen.

Ben wel benieuwd wanneer deze in GamePass komt, de eerste game ooit op Pc gespeeld overdag man wat was die scary goed! _/-\o_ 8)

• jori040
Forza Motorsport zou intern zijn uitgesteld: https://playsense.nl/5284...u-intern-zijn-uitgesteld/

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:10
Aangezien er woensdag geen datum werd genoemd komt dit niet als een verassing. Ik zie de game niet voor oktober uitkomen...we gaan het zien.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:41
Zijn we al gewend van ms studios, uitstellen keer op keer. Hopelijk voor kerst :)

[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 28-01-2023 14:50 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Ben ik de enige die het verhaal / doel in Hi-Fi Rush niet echt snapt en maar gewoon rondloopt en wat op X en Y loopt te rammen? :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Exactor it
Rivanov schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:26:
Ben ik de enige die het verhaal / doel in Hi-Fi Rush niet echt snapt en maar gewoon rondloopt en wat op X en Y loopt te rammen? :+
Er zijn wat bazen die je moet verslaan om daarna een eindbaas te verslaan. Tussendoor heb je lineaire levels (met pijlen die de richting waar je op moet lopen aanwijzen) met steeds moeilijker wordende gevechten. Wijkt erg af van elk ander spel wat dat betreft. :o
Exactor it schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:32:
[...]

Er zijn wat bazen die je moet verslaan om daarna een eindbaas te verslaan. Tussendoor heb je lineaire levels (met pijlen die de richting waar je op moet lopen aanwijzen) met steeds moeilijker wordende gevechten. Wijkt erg af van elk ander spel wat dat betreft. :o
Ja, meer doe ik dus ook niet. :+
Maar kreeg het gevoel dat ik iets "miste/verkeerd deed".

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Exactor it
Rivanov schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:38:
[...]

Haha. Wat het spel tof maakt is dat je aanvallen (en dodgen /parry) op de muziek moet doen voor extra damage en gavere combo's. Extra hulp met de beat krijg je via je kat en als je op select drukt. Combo's maak je door op de maat de juiste knoppen in te drukken. Beste makkelijke is y, pauze, x, x, beat hit.
Rivanov schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:38:
[...]

Je had een verhaal verwacht dat bestond uit karakters met zogenaamd diepere lagen die een emotionele reis doormaakte gebaseerd op wraak, verlangen en andere emoties die niet zo boeiend zijn in games :P

uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:43:
[...]

Je had een verhaal verwacht dat bestond uit karakters met zogenaamd diepere lagen die een emotionele reis doormaakte gebaseerd op wraak, verlangen en andere emoties die niet zo boeiend zijn in games :P
Precies dit.

Hahaha, er zit een uitstekend verhaal in! Namelijk kill the evil bastards :P

——-

Podcast met o.a interviews van makers van Hi-Fi en Redfall. https://news.xbox.com/en-...and-the-developer_direct/

[ Voor 47% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-01-2023 17:30 ]

GoldenEye 007

Tja....tja.

De muziek blijft subliem en daar blijft het voor mij bij. Leuk om in 4K te zien, bijzonder jammer dat de performance meteen inkeldert, dus hier is duidelijk niets aan gedaan. Verder hardstikke verouderd natuurlijk.

• jori040
devilsnight schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:59:
GoldenEye 007

Tja....tja.

De muziek blijft subliem en daar blijft het voor mij bij. Leuk om in 4K te zien, bijzonder jammer dat de performance meteen inkeldert, dus hier is duidelijk niets aan gedaan. Verder hardstikke verouderd natuurlijk.
Voor mij persoonlijk weet dit zich vandaag de dag niet meer staande te houden.Ik denk dan ook dat je hier een soort retro freak voor moet zijn.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 20:15
Sjezus Golden Eye is me een partij nostalgie. Kan wel janken, zo vet!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
jori040 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 18:26:
[...]

Voor mij persoonlijk weet dit zich vandaag de dag niet meer staande te houden.Ik denk dan ook dat je hier een soort retro freak voor moet zijn.
Ik vind het echt geweldig. Het is gewoon de N64 versie voor een 4K scherm met de bijbehorende performance problemen. Ik hoop dat het level jungle in 15-20fps draait. Dit is exact hoe ik me de game 25 jaar geleden herinner.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 28-01-2023 23:25 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• jori040
Hulleman schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 23:24:
[...]

Ik vind het echt geweldig. Het is gewoon de N64 versie voor een 4K scherm met de bijbehorende performance problemen. Ik hoop dat het level jungle in 15-20fps draait. Dit is exact hoe ik me de game 25 jaar geleden herinner.
Ik wens je veel plezier!
Ik had echt veel liever die 2007 remake gezien. Er zijn beelden van en de verschillen zijn aanzienlijk, maar hey, ieder zo zijn ding.

De muziek blijft wel echt genieten.
Ik was niet echt heel geïnteresseerd in die nieuwe Hogwarts game, maar dit filmpje ziet er toch wel oké uit qua omgevingen, quest en het vechtsysteem.

———
En de nieuwe games van deze week.

https://www.trueachieveme...uary-30th-to-february-5th

Waar afgelopen week HiFi Rush en Dead Space de toppers waren zijn wordt ook deze week weer een mooie week met vast voor ieder wat wils. Voor mij worden het Deliver us Mars en The Pathless. En wellicht Backfirewall.

[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-01-2023 12:43 ]

Voor de MHR spelers...

Hoe krijg ik meer buddies? Ik heb er in totaal zo'n 5 kunnen huren, en ik ben ze aan het trainen en stuur ze op pad met Meowcenaries en Argosy. Maar bij Hire a scout/buddy zie ik niet nieuwe buddies verschijnen om te huren. Terwijl die oude dude in de marketplace zegt dat ik zoveel mogelijk buddies moeten huren.

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Is het mogelijk om een voucher code voor een game in te wisselen die regiogebonden is aan Argentinië? Is dat een kwestie van een vpn gebruiken en via redeem.microsoft.com inwisselen?

Edit: ik heb het gewoon geprobeerd en het werkte.

[ Voor 12% gewijzigd door darkdesign op 29-01-2023 17:38 ]

Ik heb net 1,5 uur Goldeneye gespeeld, speelt lekker weg moet ik zeggen, besturing is mooi aangepast en voelt best goed, vergeleken als je het origineel gewend bent. Binnenkort ook maar eens de Multiplayer bekijken.

Voor de S-rank op het moeilijkste niveau mag je dus ook niet doodgaan in Hi-Fi Rush… het vervelende is is dat je automatisch een game over scherm krijgt als je tijdens een gevecht van een C-rank naar D-rank gaat, ook al zou je het gevecht makkelijk op S-rank kunnen eindigen. Dus als je bij de boss direct wordt geraakt kun je de S-rank denk ik op je buik schrijven. En dat in een level van bijv. drie kwartier.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iwkYTyblLe7gYQk4z9Ea88UnDmo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/PcrNuvNXIDR0WfaSpxGLpmoC.png?f=fotoalbum_large

Verder is het echt een gave game. Het wordt een hele lange completion, maar ik ga er wel voor. Eind 2023 staat die op 1.000gs is mijn streven. :)

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Linksquest schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:19:
Ik heb net 1,5 uur Goldeneye gespeeld, speelt lekker weg moet ik zeggen, besturing is mooi aangepast en voelt best goed, vergeleken als je het origineel gewend bent. Binnenkort ook maar eens de Multiplayer bekijken.
Ik wou het in 1ste instantie niet gaan spelen maar toch een kans gegeven en ik ben toch wel verrast. Het speelt inderdaad erg lekker en ben al weer de missies op 00 agent aan het doen. Beleef er dus meer plezier weer aan dan ik dacht. En die muziek. Heerlijk klinkt het
Ontspannen een avondje Mincraft met ze tweetjes 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gwr1ZixZoDF7KY8P13h8vR8jjkM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wlzPns4XJqkCieHnNhHJkD8s.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

airwolf83 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:27:
[...]

Ik wou het in 1ste instantie niet gaan spelen maar toch een kans gegeven en ik ben toch wel verrast. Het speelt inderdaad erg lekker en ben al weer de missies op 00 agent aan het doen. Beleef er dus meer plezier weer aan dan ik dacht. En die muziek. Heerlijk klinkt het
Ja inderdaad, die muziek is goed, heb het origineel en de remake voor de Wii nog hier liggen

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:39:
Voor de S-rank op het moeilijkste niveau mag je dus ook niet doodgaan in Hi-Fi Rush… het vervelende is is dat je automatisch een game over scherm krijgt als je tijdens een gevecht van een C-rank naar D-rank gaat, ook al zou je het gevecht makkelijk op S-rank kunnen eindigen. Dus als je bij de boss direct wordt geraakt kun je de S-rank denk ik op je buik schrijven. En dat in een level van bijv. drie kwartier.

[Afbeelding]

Verder is het echt een gave game. Het wordt een hele lange completion, maar ik ga er wel voor. Eind 2023 staat die op 1.000gs is mijn streven. :)
Mag je het hele level opnieuw doen als je ergens doodgaat? Dat gaat hem niet worden voor mij. :)
Exactor it schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:09:
[...]

Mag je het hele level opnieuw doen als je ergens doodgaat? Dat gaat hem niet worden voor mij. :)
Nee je respawned wel, maar volgens mij kun je dan geen s-rank meer halen. Potje halo? :P

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:11:
[...]

Nee je respawned wel, maar volgens mij kun je dan geen s-rank meer halen. Potje halo? :P
Oh wel gewoon checkpoints dus? Dan is het prima. Dan maak ik me alleen zorgen over de maffe muur challenges.

Geen Halo voor mij vanavond. Moet ritmespelletjes spelen!
Exactor it schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:36:
[...]

Oh wel gewoon checkpoints dus? Dan is het prima. Dan maak ik me alleen zorgen over de maffe muur challenges.

Geen Halo voor mij vanavond. Moet ritmespelletjes spelen!
Die maffe muur challenges zijn te maf. Ik heb ze net even goed bekeken en ik denk dat ik mijn completion uitstel tot 2030…

Je mag schijnbaar 2x continue gebruiken voordat je een rank penalty krijgt. Wat gul van het spel :P

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-01-2023 23:58 ]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Toenet Stranded Deep uitgespeeld. Beetje anti climax

spoiler:
Je bent aan het grinden om alles voor elkaar te krijgen, repareer je het vliegtuig, crash je en ga je dood

Elect a clown, expect a circus.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:36
Voor hen die 'Dead Space' op de Series X spelen: hoe bevalt het tot nu toe en dan met name de 'Performance Mode'?

Ik lees namelijk wisselende verhalen m.b.t. de resolutie in de verschillende modi. Performance Mode zou 1080p/60fps zijn volgens verschillende bronnen, maar volgens Motive zelf 1440p/60fps. In het laatste geval zou dat echt helemaal prima zijn, maar 1080p op een 4K-scherm is not done - imho.

Twijfel of ik hem niet gewoon voor pc haal en dan stream naar de tv ...

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:01
Gebruiktt iemand de remote play functie weleens op de Series? Ik dacht handig te zijn en remote play toe te passen op de pc boven, want dan kan ik als ik de TV beneden niet bezet wil houden snel overschakelen.

Nou ik ben onder de indruk .....Hoe slecht het er uit ziet :/

Bijna geen voelbare latency dus dat gaat top, maar het ziet er uit als 720p. En als ik op internet ga zoeken lijkt dat vrij normaal te zijn sinds Xcloud en/of de nieuwe gen, want ik zie veel mensen melden dat het op de Xbox One wel een super ervaring gaf :? Iemand een idee of er toch iets fout ingesteld staat?

Andersom stream ik de pc naar beneden in 4K als ik daar zin in heb en dat ziet er superscherp uit. Alles is bedraad aangesloten hier.

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-11 18:44
Morgen eindelijk age of empires 2 in de gamepass voor xbox. Game werkt ook met mouse en kb. Echt zin in, wat een jeugd sentiment.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 11:42
Beakzz schreef op maandag 30 januari 2023 @ 02:43:
Gebruiktt iemand de remote play functie weleens op de Series? Ik dacht handig te zijn en remote play toe te passen op de pc boven, want dan kan ik als ik de TV beneden niet bezet wil houden snel overschakelen.

Bijna geen voelbare latency dus dat gaat top, maar het ziet er uit als 720p. En als ik op internet ga zoeken lijkt dat vrij normaal te zijn sinds Xcloud en/of de nieuwe gen, want ik zie veel mensen melden dat het op de Xbox One wel een super ervaring gaf :? Iemand een idee of er toch iets fout ingesteld staat?

Andersom stream ik de pc naar beneden in 4K als ik daar zin in heb en dat ziet er superscherp uit. Alles is bedraad aangesloten hier.
Ik doe t regelmatig op m’n Chromebook, dat werkt eigenlijk perfect. Nou is dat geen 4K scherm dus wellicht dat dat ook meespeelt. Chromebook gaat overigens altijd via WiFi.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:01
PacinoAllstars schreef op maandag 30 januari 2023 @ 07:36:
Morgen eindelijk age of empires 2 in de gamepass voor xbox. Game werkt ook met mouse en kb. Echt zin in, wat een jeugd sentiment.
Was dit helemaal vergeten, leuk inderdaad!
Erg benieuwd hoe ze de interface omgebouwd hebben naar controller.
En als dat niks is of te lastig.. dan lekker k&m aansluiten.
Ja ben heel benieuwd hoe dit zal gaan spelen met de controller :D !
Met deze game ga ik zeker mijn jeugd herleven.

[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 30-01-2023 08:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• jori040
Yonix schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:44:
Voor hen die 'Dead Space' op de Series X spelen: hoe bevalt het tot nu toe en dan met name de 'Performance Mode'?

Ik lees namelijk wisselende verhalen m.b.t. de resolutie in de verschillende modi. Performance Mode zou 1080p/60fps zijn volgens verschillende bronnen, maar volgens Motive zelf 1440p/60fps. In het laatste geval zou dat echt helemaal prima zijn, maar 1080p op een 4K-scherm is not done - imho.

Twijfel of ik hem niet gewoon voor pc haal en dan stream naar de tv ...
Performance Mode 1440p/60.[deze speel ik]
DF heeft al ietst over het visuele gedeelte te zeggen: YouTube: DF Direct Weekly #96: Xbox Developer_Direct Is A Hit, Forspoken/Dead... [Ergen deze week komt de tech review]

Persoonlijk vind ik het een prachtige game om te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 30-01-2023 08:30 ]

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023

Ik stream regelmatig 1080p output naar mijn laptop, en sinds ik dat bedraad doe heb ik eigenlijk helemaal geen klachten. Misschien dat het op een laptop- of telefoonscherm minder opvalt dan op whatever scherm jij boven gebruikt?

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

Hier juist de ervaring dat het beter werkt op de XSX dan op mijn XB1X.

Latency is prima te doen, maar de wispelturige beeldkwaliteit blijft helaas. Al ben ik daar mogelijk wat gevoeliger voor :P. Zowel volledig (Cat6) bedraad als via (5Ghz) Wifi op diverse apparaten (telefoon, tablet (ipad) en laptop/pc). Door het formaat is de ervaring op een tablet/telefoon beter.

Focus lijkt echt op xcloud te liggen, er zitten nog een paar bugs in lokaal streamen die al jaren niet zijn opgelost.

[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 30-01-2023 09:38 ]

De fans van mijn XSX zijn duidelijk te horen nu, normaal is het super stil. Helemaal wanneer ik niets aan het doen ben. Zoals nu, niks staat aan en ik zit op het dashboard. Iemand enig idee waarom?

Zal wel niet erg zijn, maar de stilte was altijd zo fijn.

Verwijderd

devilsnight schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:39:
De fans van mijn XSX zijn duidelijk te horen nu, normaal is het super stil. Helemaal wanneer ik niets aan het doen ben. Zoals nu, niks staat aan en ik zit op het dashboard. Iemand enig idee waarom?

Anders geef je ze gewoon een handtekening, gaan ze vanzelf weer weg.

;)

En nu serieus: Geen idee hoe dat kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2023 14:46 ]

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Misschien een stofje tussen de lagers gekomen o.i.d.?
Je kan proberen het voorzichtig schoon te blazen vanaf de bovenkant.

En als je bereid bent om hem open te maken...

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-11 11:55
XBXPlay is uit, een app voor Android en Google TV voor remote play. Van de maker van PSPlay, een uitermate goede app die hetzelfde doet voor PS4/PS5. Heeft veel meer opties dan de standaard remote play app van Microsoft zelf met o.a. bitrate en resolutie instellingen. Je kunt hiermee ook Xbox en Xbox 360 games streamen in tegenstelling tot de standaard app.

Link: https://play.google.com/s...ails?id=com.grill.xbxplay

[ Voor 11% gewijzigd door mrtl op 30-01-2023 15:05 ]

• Hulleman
airwolf83 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:27:
[...]

Haha same here. Mijn vriendin zei meteen: 'Hé dat klinkt als james bond'.
Ik vind het echt fantastisch om te spelen. Dezelfde texture glitches/gekke pop-in zitten er nog in. Moest op de Dam toch weer aardig zoeken waar ik dat modem ook alweer op moest plakken op 00 agent. Maar verder weet ik gewoon nog aardig in welke hoekjes en gaatjes je moet mikken om de vijanden ongezien om te leggen.

Prachtig om te zien dat een level 25 jaar geleden echt maar 5 minuten lang was. Als je ziet hoe groot een level van bijvoorbeeld een Hitman 3 nu is.

[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 30-01-2023 15:43 ]

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:01

kevlar01 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:59:
[...]

Misschien een stofje tussen de lagers gekomen o.i.d.?
Je kan proberen het voorzichtig schoon te blazen vanaf de bovenkant.

En als je bereid bent om hem open te maken...
[YouTube: How to Clean Your Xbox Series X Fan at Home]
Het zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn maar met een ontzettend statisch geladen plastic borstel effe lekker de boel schoonwrijven zoals die knakker in dat filmpje lekker casual staat te doen.. en vooral ook langs al die USB en HDMI poorten op zodat er contact is met de pinnen is vragen om latente ESD schade.
Niet ge-ioniseerde lucht blazen door al die hardware heen is net zo fout. Echt niet doen.
Geperste lucht uit die spuitflesjes kan wel over de 1000 volt zijn en al die youtubers zie je het gebruiken om hardware mee schoon te blazen :)

Maar even serieus.. @devilsnight
Wat ik zal doen als ik jou was en niet de beschikking zou hebben over een ESD veilige omgeving en aanverwante tools/gereedschap, is die machine open maken zoals in dat filmpje en je alleen te focussen op de grote ventilator.
Haal die eruit, leef je uit en plaats hem terug.
Ga niet met geperste lucht of borstels door de rest van de machine heen.

Blijft de ventilator nog steeds een fluitend/schrapend geluid maken dan kan je checken of er ergens een replacement kit te bestellen valt met dezelfde specs als de huidige.
Durf niet te zeggen dat dit een fan is met kogellagers, kan ook zo maar wat anders in zitten zoals een liquid of maglev bv, deze zijn duurzamer en stiller dan de meeste kogellagers.
Check ook gelijk even of de connector van de fan naar de xbox zelf goed vast zit. Als daar speling zit kan je ook de gekste geluiden horen.

[ Voor 57% gewijzigd door PepieNL op 30-01-2023 17:46 ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:14
mrtl schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:02:
XBXPlay is uit, een app voor Android en Google TV voor remote play. Van de maker van PSPlay, een uitermate goede app die hetzelfde doet voor PS4/PS5. Heeft veel meer opties dan de standaard remote play app van Microsoft zelf met o.a. bitrate en resolutie instellingen. Je kunt hiermee ook Xbox en Xbox 360 games streamen in tegenstelling tot de standaard app.

Link: https://play.google.com/s...ails?id=com.grill.xbxplay
Bedankt voor de tip, dat was mijn enige annoyance; kom van Stadia en vond dat fantastisch dat je dat overal kan spelen, en een beetje geirriteerd dat er geen 'remote play' kon op android tv apparaten zoals de nvidia shield. Maar dit werkt goed op zo'n shield (pro uit 2019), goed 1080p beeld en controller werkt meteen :)

• jori040
Dead Space Remake is een meesterlijke game! :)
Pluim voor EA/Motive :)

[ Voor 25% gewijzigd door jori040 op 30-01-2023 17:34 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:01
Weet dat er een negatieve sfeer hangt rond de hudige vorm van Gold, maar For the King wilde ik nog proberen en nu zonder de druk dan het ineens verdwijnt (Zoals met GP wel het geval is).

Dus ik ben er weer blij mee ;)
De reviews van Age of Empires II: Definitive Edition:
  • Player 2 - 91/100
  • Sector - 9.0/10.0
  • WindowsCentral - 4.5/5
  • HobbyConsolas - 87/100
  • Klobrille - 8.5/10
  • XboxDynasty - 8.5/10
  • Multiplayer-it - 85/100
  • CGMag - 8/10
  • DualShockers - 8/10
  • Metacritic (86)

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-11 18:44
G_Dragon schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:04:
De reviews van Age of Empires II: Definitive Edition:
  • Player 2 - 91/100
  • Sector - 9.0/10.0
  • WindowsCentral - 4.5/5
  • HobbyConsolas - 87/100
  • Klobrille - 8.5/10
  • XboxDynasty - 8.5/10
  • Multiplayer-it - 85/100
  • CGMag - 8/10
  • DualShockers - 8/10
  • Metacritic (86)
Dat is veel belovend, echt ik kan niet wachten. Ik roep al jaren op twitter naar p3 en larrynelson dat ze die games op de xbox console moeten gooien. En geloof me ik heb niet de illusie dat ze daar naar luisteren, maar morgen kunnen we los. Later dit jaar ook nog eens deel 4 prachtig.

Overigens werk de nieuw zeeland truck niet. Zojuist geprobeerd de game kunnen we morgen vanaf 1800 spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cO1gRxHXKQ0NEnvlEktKr_PyZV4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2XaBPP8qx97sY1zITCKTSfy.jpg?f=fotoalbum_large

• RobinDH1
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:27
Ik zoek voor m'n series X en AOE2 en AOE4 binnenkort eigenlijk een manier om muis en keyboard te gebruiken. Mag ik zo vrij zijn te vragen welke jij gebruikt en waarop ik best zoal let bij aanschaf?

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:52

Dennahz

Life feels like hell should.

Linksquest schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:19:
Vind het zelf best een luie port eigenlijk. Op de Switch geniet ik bijv enorm van het tussentijds saven tijdens het spelen van oude games :p Dit is gewoon 1 op 1 van N64 naar Xbox overgezet.

Begrijp wel dat het onderdeel van de sfeer is dat alles precies hetzelfde is, maar had toch wel een upgrade qua graphics verwacht ook :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dennahz op 30-01-2023 22:31 ]

Twitter

PepieNL schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:50:
[...]

[...]

Het zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn maar met een ontzettend statisch geladen plastic borstel effe lekker de boel schoonwrijven zoals die knakker in dat filmpje lekker casual staat te doen.. en vooral ook langs al die USB en HDMI poorten op zodat er contact is met de pinnen is vragen om latente ESD schade.
Niet ge-ioniseerde lucht blazen door al die hardware heen is net zo fout. Echt niet doen.
Geperste lucht uit die spuitflesjes kan wel over de 1000 volt zijn en al die youtubers zie je het gebruiken om hardware mee schoon te blazen :)

Maar even serieus.. @devilsnight
Wat ik zal doen als ik jou was en niet de beschikking zou hebben over een ESD veilige omgeving en aanverwante tools/gereedschap, is die machine open maken zoals in dat filmpje en je alleen te focussen op de grote ventilator.
Haal die eruit, leef je uit en plaats hem terug.
Ga niet met geperste lucht of borstels door de rest van de machine heen.

Blijft de ventilator nog steeds een fluitend/schrapend geluid maken dan kan je checken of er ergens een replacement kit te bestellen valt met dezelfde specs als de huidige.
Durf niet te zeggen dat dit een fan is met kogellagers, kan ook zo maar wat anders in zitten zoals een liquid of maglev bv, deze zijn duurzamer en stiller dan de meeste kogellagers.
Check ook gelijk even of de connector van de fan naar de xbox zelf goed vast zit. Als daar speling zit kan je ook de gekste geluiden horen.
Toen je zei de boel openmaken dacht ik....ja echt niet, dag garantie. En toen realiseerde ik me dat ik geen garantie meer heb sinds november vorig jaar. Het is eerlijk gezegd niet mega storend en heel veel lawaai is het ook niet, maar hij kan muisstil zijn en dat is wel weg nu, er is zo'n constant "woosh" geluid zeg maar, maar nog in de verste verte niet te vergelijken met een One X. Ik laat het eerst even voor nu. Openmaken is niet erg, maar onderdelen eruit halen....hmmpfff. Even aankijken.

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:49

ilm

Eindelijk Persona 5 uitgespeeld. Stiekem wel heeeel trots op dat ik het heb volgehouden. Tot (in-game) oktober ging het vlotjes, vanaf januari moest ik toch wel doorzetten. In totaal 93 uur en 53 minuten! Phew.

Toch wel een pauze nodig nu van enkele dagen, en daarna eerst nog een palate cleanser voor ik aan dark souls begin. :)
Pagina: 1 ... 79 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord