Als je van motorcross houd, dat is dit wel een heel gave game 
[ Voor 67% gewijzigd door Albert020 op 27-01-2023 16:03 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 67% gewijzigd door Albert020 op 27-01-2023 16:03 ]
Dit kan je toch ook uitzetten ? (show feed when idle of zoiets)Timothy3000 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 14:03:
Kijk bij Persona 4 uit met te lang pauzeren. Zodra op een gegeven moment de Xbox zo schakelt dat de achievements voorbijkomen komen er best wat dikke spoilers in beeld.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Puur de vorm van de controller zelf. De Elite controller heeft nog de vorm van de XONE controller. En tja, we zitten inmiddels wel achter een XSX heJDL15 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 13:47:
[...]
Wat bedoel je precies met het oude design? Je wist dat deze ook is te customizen :
https://xboxdesignlab.xbo...eless-controller-series-2
Of bedoel je wat anders?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Vorige maand heb ik er 2 besteld voor mijn meiden (5 en 8 jaar) die ze zelf hadden ontworpen. Duurde een kleine 2 weken voordat ze binnen waren en dat was dan ook nog eens in de periode in aanloop naar kerst.Wom schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:46:
Na 304 verschillende ontwerpen heb ik zojuist maar de knoop door gehakt en deze controller besteld. Tot 4 weken levertijd wordt mij wijsgemaakt, we gaan het meemaken.
[Afbeelding]
Voor wie hem in detail wil zien: https://xboxdesignlab.xbo...troller?recipeId=8TDSMS9K
![]() | ![]() |
Het is ook een game die je zelf echt even moet proberen om te weten wat het nu precies is en hoe het speelt. Ben nu in chapter 7. En op hard is het best pittig, maar ik krijg het steeds beter door. Hard is trouwens de middelste difficulty dus ik ben erg benieuwd hoe lastig de moeilijkste zal zijn. Helaas stacken de achievements (nog) niet voor de moeilijkheidsniveaus, wat betekent dat je de game 5 keer moet uitspelenKlaasjeNL schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 15:31:
Vandaag ook aan HI-FI RUSH begonnen. Tijdens de Developer Direct werd ik er niet echt warm van, maar het stijltje en de sfeer zijn echt gaaf. In de cloud is het overigens niet te doen. Door de input lag ben je constant een fractie te laat om combo's aan elkaar te rijgen. Installeren is dus een must.
Ik kreeg overigens meteen Dreamcast-vibes. Niet alleen omdat de game wel wat wegheeft van Jet Set Radio, maar door het hele plaatje. De felle kleuren, arcade-achtige gameplay, de dialogen, de soundtrack; HFR past perfect in het rijtje van games als JSR, ChuChu Rocket, MonkeyBall, Crazy Taxi, Sonic Adventure, Space Channel 5 enz.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 16:53:
[...]
wat betekent dat je de game 5 keer moet uitspelen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zie dat als een +punt.Als ontwikkelaar wil je toch dat je game veel word gespeeld.
Als het nou zinnig was, oké.jori040 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:42:
[...]
Ik zie dat als een +punt.Als ontwikkelaar wil je toch dat je game veel word gespeeld.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ja goed het is niet verplicht hé.Als ik een game zou maken dan zou ik alles doen om de speler aan boord te houden.justifire schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:53:
[...]
Als het nou zinnig was, oké.
Maar als je hem uitgespeeld hebt op hard, hem daarna ook nog een keer op normal en nog een keer op easy uitspelen klinkt in mijn oren als volslagen belachelijk…
Daarnaast zijn i.t.t. vroeger er ook gewoon veels te veel andere leuke spellen te spelen ipv vijf keer hetzelfde riedeltje door te lopen.
[ Voor 11% gewijzigd door jori040 op 27-01-2023 18:41 ]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Proper.Wom schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:46:
Na 304 verschillende ontwerpen heb ik zojuist maar de knoop door gehakt en deze controller besteld. Tot 4 weken levertijd wordt mij wijsgemaakt, we gaan het meemaken.
[Afbeelding]
Voor wie hem in detail wil zien: https://xboxdesignlab.xbo...troller?recipeId=8TDSMS9K
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vind het ook niet nodig maar ik zie mij deze game wel vaker spelen en alle achievements halen. Het speelt zo lekker weg. En ik denk dat je als je hem 1 keer gespeeld hebt door de game vliegt.justifire schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 17:53:
[...]
Als het nou zinnig was, oké.
Maar als je hem uitgespeeld hebt op hard, hem daarna ook nog een keer op normal en nog een keer op easy uitspelen klinkt in mijn oren als volslagen belachelijk…
Daarnaast zijn i.t.t. vroeger er ook gewoon veels te veel andere leuke spellen te spelen ipv vijf keer hetzelfde riedeltje door te lopen.
Veel plezier! Hopelijk heb je nog een oude poster van haar kunnen vinden.Wom schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:51:
[YouTube: Tina Turner - Golden Eye (HD)]
Morgenavond zit ik op de bank met dezelfde drie andere vrienden waar ik vroeger op de N64 losging in Goldeneye. We weten van te voren dat de nostalgie mooier zal zijn dan de realiteit, maar toch gaan we er even voor zitten.
En Tina gaat op repeat. Alleen nog even een poster zoeken van Famke Janssen.
Jij hebt zeker ook zo’n primer kleur Audi voor de deur staan?Wom schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 11:46:
[Afbeelding]
Haha, ik snap wat je bedoelt. Maar nee, die is Suzuka Grey, wat feitelijk wit isMosin schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 19:21:
[...]
Jij hebt zeker ook zo’n primer kleur Audi voor de deur staan?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Okay, dan kan je het aanzetten.jori040 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:15:
@justifire
Ik vind die Film Grain optie juist een tof effect bij een horror game.
[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 27-01-2023 20:30 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Hokkaido is ook Hitman 1 ja. Als je zeker wil weten dat je levels in volgorde doet kun je het beste via de story/campaign mode spelen. Ik snap nog steeds niks van hoe levels en dlc werken in Hitman maar heb wel Hitman 2 en 3 op 100%.On_E schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:29:
Net een klein uur bezig geweest met de Colorado missie in Hitman. Heel wat saves verder, maar uiteindelijk toch weer gelukt en dus alle episodes van Hitman 1 iig een keer (of 2) uitgespeeld. (Of hoort Hokkaido er ook nog bij?) En als ik dan zie wat ik allemaal nog gemist heb.
Mooi spel.
Ik volg idd de story mode.Exactor it schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:48:
[...]
Hokkaido is ook Hitman 1 ja. Als je zeker wil weten dat je levels in volgorde doet kun je het beste via de story/campaign mode spelen. Ik snap nog steeds niks van hoe levels en dlc werken in Hitman maar heb wel Hitman 2 en 3 op 100%.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
mocht je meer willen lezen https://www.ign.com/articles/phil-spencer-interview-2023I think one of the benefits of Game Pass, not to turn into an ad for it, is that the risk as a gamer that you think you're taking if you buy a game that maybe is outside of the things that you normally play...it's pretty easy to click now to download and you click now to play, and then you can decide through your own choice, "Is this something I want to invest my time in?"
[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-01-2023 22:39 ]
Ja de Series S is een goede optie. Zeker op basis van je drie bulletpoints.shup schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:26:
Misschien is dit niet de juiste plek om dit te posten, maar dan alvast excuus…Ik ben een van de mensen die een alternatief zoekt, nadat Google Stadia is gestopt. Korte recap: Tijdens de pandemie was ik op zoek naar een alternatief om FIFA 22 Next gen te spelen en aangezien consoles in die tijd totaal niet beschikbaar was kwam Stadia op mijn pad. Na een maand pro te hebben geprobeerd was ik helemaal verkocht en sindsdien is mijn PS4 stof aan het happen.
Nu na de sluiting heb ik een maand gratis Game Pass Ultimate tot mijn beschikking en ben verbaasd hoe goed het streamen werkt. Het is (nog) niet op hetzelfde niveau als dat Stadia was, maar de games etc. heeft mij doen besluiten om voor een Xbox te kiezen.
Mijn vraag aan jullie is of een Xbox Series S een goede optie is. Ja ik weet dat een Series X (veel) krachtiger is en de opslag is groter maar:
*Ik heb een 1080p BenQ ‘gaming’ monitor en ben niet van plan om deze binnen afzienbare tijd te upgraden.
*Ik speel max 3 á 4 spellen tegelijkertijd (vooral FIFA), dus moet de opslag voorlopig voldoende zijn.
*Ik ben van plan om de meeste games op een HDD te installeren en als ik ze wil spelen, transfer ik ze naar de interne opslag.
Als jij hem ooit snapt, hoor ik het graag.On_E schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 21:54:
[...]
Ik volg idd de story mode.
Zit er ook een beetje verhaal in.
Volgens mij is alle bosses flawless halen niet eens het moeilijkste. Dan vecht je gewoon 1 op 1. Die andere zooi op de muur is wat het pittig maakt. Anderzijds, wat lul ik? Ik kom niet voorbij een miniboss in level 5.uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:31:
En Hi-fi Rush op hard uitgespeeld. Wat een trip. De hele game met een glimlach gespeeld (met uitzondering van een fase van een boss. Niet zozeer vanwege de humor, de toffe artstyle en top soundtracks maar vanwege de ouderwetse leuke gameplay. Wat een pareltje. Eens kijken of er iets van een chapter select in zit.
Lees nu ook dat voor de 1000gs je blijkbaar alle bosses flawlessly moet halen… dus bij deze zal ik hem niet completen. Dat is echt te moeilijk.
Wacht maar tot de final bossExactor it schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:48:
[...]
Volgens mij is alle bosses flawless halen niet eens het moeilijkste. Dan vecht je gewoon 1 op 1. Die andere zooi op de muur is wat het pittig maakt. Anderzijds, wat lul ik? Ik kom niet voorbij een miniboss in level 5.
[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-01-2023 23:10 ]
Nog maar vier playthroughs man, dat kan jij !uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:31:
dus bij deze zal ik hem niet completen.
Het is wel een leuke completion als je hem hebt.justifire schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 23:26:
[...]
Nog maar vier playthroughs man, dat kan jij !
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-01-2023 00:04 ]
Grafisch had ik er iets meer van verwacht, maar ziet er verder wel mooi uit hoor.uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 23:39:
[...]
Het is wel een leuke completion als je hem hebt.Ik zal er eens over nadenken. Op easy mode zijn die bosses denk ik wel te doen. Dan kan ik deze game wel weer toevoegen aan mijn lijstje van meeste uren gespeeld.
Hoe bevalt Dead Space? Grafisch aan je verwachtingen?
Zie nu een impossible mode in DS. Die wordt helemaal leuk. Ik snap na een half uurtje spelen weer waarom ik de game op de 360 weggelegd had…
Hoeveel uur heb je erover gedaan?uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:31:
En Hi-fi Rush op hard uitgespeeld. Wat een trip. De hele game met een glimlach gespeeld (met uitzondering van een fase van een boss. Niet zozeer vanwege de humor, de toffe artstyle en top soundtracks maar vanwege de ouderwetse leuke gameplay. Wat een pareltje. Eens kijken of er iets van een chapter select in zit.
Lees nu ook dat voor de 1000gs je blijkbaar alle bosses flawlessly moet halen… dus bij deze zal ik hem niet completen. Dat is echt te moeilijk.
1e Playthrough was een uurtje of 9/10.
Ik kom uit dezelfde situatie. De PS4 was mijn laatste console. Daarna over op Stadia omdat ik de investering in een nieuwe console niet tegenover mijzelf kon verantwoorden kijkend naar het geringe aantal uren dat ik nog games speelde.shup schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:26:
Misschien is dit niet de juiste plek om dit te posten, maar dan alvast excuus…Ik ben een van de mensen die een alternatief zoekt, nadat Google Stadia is gestopt. Korte recap: Tijdens de pandemie was ik op zoek naar een alternatief om FIFA 22 Next gen te spelen en aangezien consoles in die tijd totaal niet beschikbaar was kwam Stadia op mijn pad. Na een maand pro te hebben geprobeerd was ik helemaal verkocht en sindsdien is mijn PS4 stof aan het happen.
Nu na de sluiting heb ik een maand gratis Game Pass Ultimate tot mijn beschikking en ben verbaasd hoe goed het streamen werkt. Het is (nog) niet op hetzelfde niveau als dat Stadia was, maar de games etc. heeft mij doen besluiten om voor een Xbox te kiezen.
Mijn vraag aan jullie is of een Xbox Series S een goede optie is. Ja ik weet dat een Series X (veel) krachtiger is en de opslag is groter maar:
*Ik heb een 1080p BenQ ‘gaming’ monitor en ben niet van plan om deze binnen afzienbare tijd te upgraden.
*Ik speel max 3 á 4 spellen tegelijkertijd (vooral FIFA), dus moet de opslag voorlopig voldoende zijn.
*Ik ben van plan om de meeste games op een HDD te installeren en als ik ze wil spelen, transfer ik ze naar de interne opslag.
Speel je op performance mode? Had wel verwacht dat jij hem op Quality mode zou spelen met de betere graphicsjustifire schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:00:
Fijn dat Motion Blur en Film Grain uit te zetten zijn in Dead Space![]()
[Afbeelding]
![]()
[Afbeelding]
Aangezien er woensdag geen datum werd genoemd komt dit niet als een verassing. Ik zie de game niet voor oktober uitkomen...we gaan het zien.jori040 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:31:
Forza Motorsport zou intern zijn uitgesteld: https://playsense.nl/5284...u-intern-zijn-uitgesteld/
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Zijn we al gewend van ms studios, uitstellen keer op keer. Hopelijk voor kerstjori040 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:31:
Forza Motorsport zou intern zijn uitgesteld: https://playsense.nl/5284...u-intern-zijn-uitgesteld/
[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 28-01-2023 14:50 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Er zijn wat bazen die je moet verslaan om daarna een eindbaas te verslaan. Tussendoor heb je lineaire levels (met pijlen die de richting waar je op moet lopen aanwijzen) met steeds moeilijker wordende gevechten. Wijkt erg af van elk ander spel wat dat betreft.Rivanov schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:26:
Ben ik de enige die het verhaal / doel in Hi-Fi Rush niet echt snapt en maar gewoon rondloopt en wat op X en Y loopt te rammen?
Ja, meer doe ik dus ook niet.Exactor it schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:32:
[...]
Er zijn wat bazen die je moet verslaan om daarna een eindbaas te verslaan. Tussendoor heb je lineaire levels (met pijlen die de richting waar je op moet lopen aanwijzen) met steeds moeilijker wordende gevechten. Wijkt erg af van elk ander spel wat dat betreft.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haha. Wat het spel tof maakt is dat je aanvallen (en dodgen /parry) op de muziek moet doen voor extra damage en gavere combo's. Extra hulp met de beat krijg je via je kat en als je op select drukt. Combo's maak je door op de maat de juiste knoppen in te drukken. Beste makkelijke is y, pauze, x, x, beat hit.Rivanov schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:38:
[...]
Ja, meer doe ik dus ook niet.
Maar kreeg het gevoel dat ik iets "miste/verkeerd deed".
Je had een verhaal verwacht dat bestond uit karakters met zogenaamd diepere lagen die een emotionele reis doormaakte gebaseerd op wraak, verlangen en andere emoties die niet zo boeiend zijn in gamesRivanov schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:38:
[...]
Ja, meer doe ik dus ook niet.
Maar kreeg het gevoel dat ik iets "miste/verkeerd deed".
Precies dit.uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:43:
[...]
Je had een verhaal verwacht dat bestond uit karakters met zogenaamd diepere lagen die een emotionele reis doormaakte gebaseerd op wraak, verlangen en andere emoties die niet zo boeiend zijn in games
Hahaha, er zit een uitstekend verhaal in! Namelijk kill the evil bastards
[ Voor 47% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-01-2023 17:30 ]
Voor mij persoonlijk weet dit zich vandaag de dag niet meer staande te houden.Ik denk dan ook dat je hier een soort retro freak voor moet zijn.devilsnight schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 15:59:
GoldenEye 007
Tja....tja.
De muziek blijft subliem en daar blijft het voor mij bij. Leuk om in 4K te zien, bijzonder jammer dat de performance meteen inkeldert, dus hier is duidelijk niets aan gedaan. Verder hardstikke verouderd natuurlijk.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik vind het echt geweldig. Het is gewoon de N64 versie voor een 4K scherm met de bijbehorende performance problemen. Ik hoop dat het level jungle in 15-20fps draait. Dit is exact hoe ik me de game 25 jaar geleden herinner.jori040 schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 18:26:
[...]
Voor mij persoonlijk weet dit zich vandaag de dag niet meer staande te houden.Ik denk dan ook dat je hier een soort retro freak voor moet zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 28-01-2023 23:25 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ik wens je veel plezier!Hulleman schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 23:24:
[...]
Ik vind het echt geweldig. Het is gewoon de N64 versie voor een 4K scherm met de bijbehorende performance problemen. Ik hoop dat het level jungle in 15-20fps draait. Dit is exact hoe ik me de game 25 jaar geleden herinner.
[ Voor 42% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-01-2023 12:43 ]
[ Voor 12% gewijzigd door darkdesign op 29-01-2023 17:38 ]
/f/image/PcrNuvNXIDR0WfaSpxGLpmoC.png?f=fotoalbum_large)
Ik wou het in 1ste instantie niet gaan spelen maar toch een kans gegeven en ik ben toch wel verrast. Het speelt inderdaad erg lekker en ben al weer de missies op 00 agent aan het doen. Beleef er dus meer plezier weer aan dan ik dacht. En die muziek. Heerlijk klinkt hetLinksquest schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:19:
Ik heb net 1,5 uur Goldeneye gespeeld, speelt lekker weg moet ik zeggen, besturing is mooi aangepast en voelt best goed, vergeleken als je het origineel gewend bent. Binnenkort ook maar eens de Multiplayer bekijken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja inderdaad, die muziek is goed, heb het origineel en de remake voor de Wii nog hier liggenairwolf83 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:27:
[...]
Ik wou het in 1ste instantie niet gaan spelen maar toch een kans gegeven en ik ben toch wel verrast. Het speelt inderdaad erg lekker en ben al weer de missies op 00 agent aan het doen. Beleef er dus meer plezier weer aan dan ik dacht. En die muziek. Heerlijk klinkt het
Mag je het hele level opnieuw doen als je ergens doodgaat? Dat gaat hem niet worden voor mij.uchiha tijntje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:39:
Voor de S-rank op het moeilijkste niveau mag je dus ook niet doodgaan in Hi-Fi Rush… het vervelende is is dat je automatisch een game over scherm krijgt als je tijdens een gevecht van een C-rank naar D-rank gaat, ook al zou je het gevecht makkelijk op S-rank kunnen eindigen. Dus als je bij de boss direct wordt geraakt kun je de S-rank denk ik op je buik schrijven. En dat in een level van bijv. drie kwartier.
[Afbeelding]
Verder is het echt een gave game. Het wordt een hele lange completion, maar ik ga er wel voor. Eind 2023 staat die op 1.000gs is mijn streven.
Nee je respawned wel, maar volgens mij kun je dan geen s-rank meer halen. Potje halo?Exactor it schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:09:
[...]
Mag je het hele level opnieuw doen als je ergens doodgaat? Dat gaat hem niet worden voor mij.
Oh wel gewoon checkpoints dus? Dan is het prima. Dan maak ik me alleen zorgen over de maffe muur challenges.uchiha tijntje schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:11:
[...]
Nee je respawned wel, maar volgens mij kun je dan geen s-rank meer halen. Potje halo?
Die maffe muur challenges zijn te maf. Ik heb ze net even goed bekeken en ik denk dat ik mijn completion uitstel tot 2030…Exactor it schreef op zondag 29 januari 2023 @ 20:36:
[...]
Oh wel gewoon checkpoints dus? Dan is het prima. Dan maak ik me alleen zorgen over de maffe muur challenges.
Geen Halo voor mij vanavond. Moet ritmespelletjes spelen!
[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-01-2023 23:58 ]
Elect a clown, expect a circus.
Ik doe t regelmatig op m’n Chromebook, dat werkt eigenlijk perfect. Nou is dat geen 4K scherm dus wellicht dat dat ook meespeelt. Chromebook gaat overigens altijd via WiFi.Beakzz schreef op maandag 30 januari 2023 @ 02:43:
Gebruiktt iemand de remote play functie weleens op de Series? Ik dacht handig te zijn en remote play toe te passen op de pc boven, want dan kan ik als ik de TV beneden niet bezet wil houden snel overschakelen.
Nou ik ben onder de indruk .....Hoe slecht het er uit ziet
Bijna geen voelbare latency dus dat gaat top, maar het ziet er uit als 720p. En als ik op internet ga zoeken lijkt dat vrij normaal te zijn sinds Xcloud en/of de nieuwe gen, want ik zie veel mensen melden dat het op de Xbox One wel een super ervaring gafIemand een idee of er toch iets fout ingesteld staat?
Andersom stream ik de pc naar beneden in 4K als ik daar zin in heb en dat ziet er superscherp uit. Alles is bedraad aangesloten hier.
Was dit helemaal vergeten, leuk inderdaad!PacinoAllstars schreef op maandag 30 januari 2023 @ 07:36:
Morgen eindelijk age of empires 2 in de gamepass voor xbox. Game werkt ook met mouse en kb. Echt zin in, wat een jeugd sentiment.
Ja ben heel benieuwd hoe dit zal gaan spelen met de controllerPacinoAllstars schreef op maandag 30 januari 2023 @ 07:36:
Morgen eindelijk age of empires 2 in de gamepass voor xbox. Game werkt ook met mouse en kb. Echt zin in, wat een jeugd sentiment.
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 30-01-2023 08:17 ]
Performance Mode 1440p/60.[deze speel ik]Yonix schreef op zondag 29 januari 2023 @ 22:44:
Voor hen die 'Dead Space' op de Series X spelen: hoe bevalt het tot nu toe en dan met name de 'Performance Mode'?
Ik lees namelijk wisselende verhalen m.b.t. de resolutie in de verschillende modi. Performance Mode zou 1080p/60fps zijn volgens verschillende bronnen, maar volgens Motive zelf 1440p/60fps. In het laatste geval zou dat echt helemaal prima zijn, maar 1080p op een 4K-scherm is not done - imho.
Twijfel of ik hem niet gewoon voor pc haal en dan stream naar de tv ...
[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 30-01-2023 08:30 ]
Ik stream regelmatig 1080p output naar mijn laptop, en sinds ik dat bedraad doe heb ik eigenlijk helemaal geen klachten. Misschien dat het op een laptop- of telefoonscherm minder opvalt dan op whatever scherm jij boven gebruikt?Beakzz schreef op maandag 30 januari 2023 @ 02:43:
Gebruiktt iemand de remote play functie weleens op de Series? Ik dacht handig te zijn en remote play toe te passen op de pc boven, want dan kan ik als ik de TV beneden niet bezet wil houden snel overschakelen.
Bijna geen voelbare latency dus dat gaat top, maar het ziet er uit als 720p. En als ik op internet ga zoeken lijkt dat vrij normaal te zijn sinds Xcloud en/of de nieuwe gen, want ik zie veel mensen melden dat het op de Xbox One wel een super ervaring gafIemand een idee of er toch iets fout ingesteld staat?
Andersom stream ik de pc naar beneden in 4K als ik daar zin in heb en dat ziet er superscherp uit. Alles is bedraad aangesloten hier.
Hier juist de ervaring dat het beter werkt op de XSX dan op mijn XB1X.Beakzz schreef op maandag 30 januari 2023 @ 02:43:
[ Voor 3% gewijzigd door Caayn op 30-01-2023 09:38 ]
Verwijderd
Anders geef je ze gewoon een handtekening, gaan ze vanzelf weer weg.devilsnight schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:39:
De fans van mijn XSX zijn duidelijk te horen nu, normaal is het super stil. Helemaal wanneer ik niets aan het doen ben. Zoals nu, niks staat aan en ik zit op het dashboard. Iemand enig idee waarom?
Zal wel niet erg zijn, maar de stilte was altijd zo fijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2023 14:46 ]
Misschien een stofje tussen de lagers gekomen o.i.d.?devilsnight schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:39:
De fans van mijn XSX zijn duidelijk te horen nu, normaal is het super stil. Helemaal wanneer ik niets aan het doen ben. Zoals nu, niks staat aan en ik zit op het dashboard. Iemand enig idee waarom?
[ Voor 11% gewijzigd door mrtl op 30-01-2023 15:05 ]
Haha same here. Mijn vriendin zei meteen: 'Hé dat klinkt als james bond'.airwolf83 schreef op zondag 29 januari 2023 @ 18:27:
[...]
Ik wou het in 1ste instantie niet gaan spelen maar toch een kans gegeven en ik ben toch wel verrast. Het speelt inderdaad erg lekker en ben al weer de missies op 00 agent aan het doen. Beleef er dus meer plezier weer aan dan ik dacht. En die muziek. Heerlijk klinkt het
[ Voor 6% gewijzigd door Hulleman op 30-01-2023 15:43 ]
devilsnight schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:39:
Het zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn maar met een ontzettend statisch geladen plastic borstel effe lekker de boel schoonwrijven zoals die knakker in dat filmpje lekker casual staat te doen.. en vooral ook langs al die USB en HDMI poorten op zodat er contact is met de pinnen is vragen om latente ESD schade.kevlar01 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 14:59:
[...]
Misschien een stofje tussen de lagers gekomen o.i.d.?
Je kan proberen het voorzichtig schoon te blazen vanaf de bovenkant.
En als je bereid bent om hem open te maken...
[YouTube: How to Clean Your Xbox Series X Fan at Home]
[ Voor 57% gewijzigd door PepieNL op 30-01-2023 17:46 ]
Bedankt voor de tip, dat was mijn enige annoyance; kom van Stadia en vond dat fantastisch dat je dat overal kan spelen, en een beetje geirriteerd dat er geen 'remote play' kon op android tv apparaten zoals de nvidia shield. Maar dit werkt goed op zo'n shield (pro uit 2019), goed 1080p beeld en controller werkt meteenmrtl schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:02:
XBXPlay is uit, een app voor Android en Google TV voor remote play. Van de maker van PSPlay, een uitermate goede app die hetzelfde doet voor PS4/PS5. Heeft veel meer opties dan de standaard remote play app van Microsoft zelf met o.a. bitrate en resolutie instellingen. Je kunt hiermee ook Xbox en Xbox 360 games streamen in tegenstelling tot de standaard app.
Link: https://play.google.com/s...ails?id=com.grill.xbxplay
[ Voor 25% gewijzigd door jori040 op 30-01-2023 17:34 ]
Weet dat er een negatieve sfeer hangt rond de hudige vorm van Gold, maar For the King wilde ik nog proberen en nu zonder de druk dan het ineens verdwijnt (Zoals met GP wel het geval is).
Dat is veel belovend, echt ik kan niet wachten. Ik roep al jaren op twitter naar p3 en larrynelson dat ze die games op de xbox console moeten gooien. En geloof me ik heb niet de illusie dat ze daar naar luisteren, maar morgen kunnen we los. Later dit jaar ook nog eens deel 4 prachtig.G_Dragon schreef op maandag 30 januari 2023 @ 19:04:
De reviews van Age of Empires II: Definitive Edition:
- Player 2 - 91/100
- Sector - 9.0/10.0
- WindowsCentral - 4.5/5
- HobbyConsolas - 87/100
- Klobrille - 8.5/10
- XboxDynasty - 8.5/10
- Multiplayer-it - 85/100
- CGMag - 8/10
- DualShockers - 8/10
- Metacritic (86)
Ik zoek voor m'n series X en AOE2 en AOE4 binnenkort eigenlijk een manier om muis en keyboard te gebruiken. Mag ik zo vrij zijn te vragen welke jij gebruikt en waarop ik best zoal let bij aanschaf?PacinoAllstars schreef op maandag 30 januari 2023 @ 07:36:
Vind het zelf best een luie port eigenlijk. Op de Switch geniet ik bijv enorm van het tussentijds saven tijdens het spelen van oude gamesLinksquest schreef op zondag 29 januari 2023 @ 17:19:
Ik heb net 1,5 uur Goldeneye gespeeld, speelt lekker weg moet ik zeggen, besturing is mooi aangepast en voelt best goed, vergeleken als je het origineel gewend bent. Binnenkort ook maar eens de Multiplayer bekijken.
[ Voor 11% gewijzigd door Dennahz op 30-01-2023 22:31 ]
Toen je zei de boel openmaken dacht ik....ja echt niet, dag garantie. En toen realiseerde ik me dat ik geen garantie meer heb sinds november vorig jaar. Het is eerlijk gezegd niet mega storend en heel veel lawaai is het ook niet, maar hij kan muisstil zijn en dat is wel weg nu, er is zo'n constant "woosh" geluid zeg maar, maar nog in de verste verte niet te vergelijken met een One X. Ik laat het eerst even voor nu. Openmaken is niet erg, maar onderdelen eruit halen....hmmpfff. Even aankijken.PepieNL schreef op maandag 30 januari 2023 @ 15:50:
[...]
[...]
Het zal ongetwijfeld goed bedoeld zijn maar met een ontzettend statisch geladen plastic borstel effe lekker de boel schoonwrijven zoals die knakker in dat filmpje lekker casual staat te doen.. en vooral ook langs al die USB en HDMI poorten op zodat er contact is met de pinnen is vragen om latente ESD schade.
Niet ge-ioniseerde lucht blazen door al die hardware heen is net zo fout. Echt niet doen.
Geperste lucht uit die spuitflesjes kan wel over de 1000 volt zijn en al die youtubers zie je het gebruiken om hardware mee schoon te blazen![]()
Maar even serieus.. @devilsnight
Wat ik zal doen als ik jou was en niet de beschikking zou hebben over een ESD veilige omgeving en aanverwante tools/gereedschap, is die machine open maken zoals in dat filmpje en je alleen te focussen op de grote ventilator.
Haal die eruit, leef je uit en plaats hem terug.
Ga niet met geperste lucht of borstels door de rest van de machine heen.
Blijft de ventilator nog steeds een fluitend/schrapend geluid maken dan kan je checken of er ergens een replacement kit te bestellen valt met dezelfde specs als de huidige.
Durf niet te zeggen dat dit een fan is met kogellagers, kan ook zo maar wat anders in zitten zoals een liquid of maglev bv, deze zijn duurzamer en stiller dan de meeste kogellagers.
Check ook gelijk even of de connector van de fan naar de xbox zelf goed vast zit. Als daar speling zit kan je ook de gekste geluiden horen.
Dit topic is gesloten.
![]()
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq