Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Wat begon als een maand zonder boeiende games en met name de releases in Gamepass is toch een hele mooie maand geworden. De volgende games zijn in januari uitgekomen met de bijbehorende metascore.

Dead Space met een 89
Hi-fi Rush met een 88
Age of Empires met een 87
Monster Hunter Rise met een 87
Persona 3 met een 87
Persona 4 met een 89

En 5 van de 6 zitten in GP.

Zelf heb ik de laatste dagen enkel en alleen Hi-fi Rush gespeeld. Nog maar drie van de vijf playthroughs :P Wat een pareltje. Ondanks de kiddy uitstraling is het een enorme uitdaging en staat de gameplay als een huis. Ik heb ook Dead Space gekocht maar nog niet verder dan chapter 1 gekomen. Ik ga eerst eens kijken of ik alle random non difficulty achievements kan halen. En dan zie ik wel of ik de game kan completen. Er is een challenge waarbij je 60 achtereenvolgende waves moet overleven en een S-rank halen. Ik zag een filmpje van iemand voorbij komen die de toren heeft gecomplete en zijn run duurt een uur en 51 minuten… en heeft een A rank… Dat is kansloos voor mij. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

De controls van Age of Empires II: Definitive Edition:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/45cmRtMwBxj4oAx8vUGxShMGJZM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KfJY9CVPGz2fcKOtXRF3J538.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9J9EnsbQRzFV6Gusc3AYAxcUWtk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Pdz14PW8rlSIcUq9IaHLjNgO.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 30 januari 2023 @ 23:57:
[...]

Toen je zei de boel openmaken dacht ik....ja echt niet, dag garantie. En toen realiseerde ik me dat ik geen garantie meer heb sinds november vorig jaar. Het is eerlijk gezegd niet mega storend en heel veel lawaai is het ook niet, maar hij kan muisstil zijn en dat is wel weg nu, er is zo'n constant "woosh" geluid zeg maar, maar nog in de verste verte niet te vergelijken met een One X. Ik laat het eerst even voor nu. Openmaken is niet erg, maar onderdelen eruit halen....hmmpfff. Even aankijken.
Ik heb hier verder geen echt kabaal of zo maar mocht het je iets gerust stellen, mijn XSX is ook echt niet meer zo stil als dat hij in het begin was hoor.

Kan de fan duidelijk meer horen nu, de XSX is nog wel iets stiller dan mijn PS5 maar die is amper gebruikt om eerlijk te zijn.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:01
G_Dragon schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 08:22:
De controls van Age of Empires II: Definitive Edition:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ja zin in! Controls schijnen wel lekker te werken via een gamepad maar voordat je al die bindings in je koppie hebt zitten.. oef.
Wanneer je switched naar muis/keyboard switched de game naar de PC interface overigens, lekker.
Blij dat ze dan niet vasthouden aan de nieuwe interface omdat dat nou eenmaal nieuw is met een likje verf eroverheen, maar gewoon de bekende interface gebruiken.
Switchen midgame kan niet, alleen vanuit het startmenu overigens.

Hier nog wat beelden vanaf de Series X

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 00:37:
Wat begon als een maand zonder boeiende games en met name de releases in Gamepass is toch een hele mooie maand geworden. De volgende games zijn in januari uitgekomen met de bijbehorende metascore.

Dead Space met een 89
Hi-fi Rush met een 88
Persona 3 met een 87
Persona 4 met een 89

Zelf heb ik de laatste dagen enkel en alleen Hi-fi Rush gespeeld. Nog maar drie van de vijf playthroughs :P Wat een pareltje. Ondanks de kiddy uitstraling is het een enorme uitdaging en staat de gameplay als een huis. Ik heb ook Dead Space gekocht maar nog niet verder dan chapter 1 gekomen. Ik ga eerst eens kijken of ik alle random non difficulty achievements kan halen. En dan zie ik wel of ik de game kan completen. Er is een challenge waarbij je 60 achtereenvolgende waves moet overleven en een S-rank halen. Ik zag een filmpje van iemand voorbij komen die de toren heeft gecomplete en zijn run duurt een uur en 51 minuten… en heeft een A rank… Dat is kansloos voor mij. :)
Hoog filler gehalte met een vieze Chicken McNuggets smaak er aan vast :>

AoE vroeger veel op de PC gespeeld, maar zie het me nu niet meer doen met een controller. Zal wel keyboard en muis ondersteuning hebben, maar dan moet ik weer een klein tafeltje regelen omdat ik op 1,5 meter van de TV afzit. Tevens haal ik geen voldoening meer uit zulke games.

Mbt de kiddy uitstraling van Hi-Fi Rush, kijk eens naar bepaalde games van Nintendo. Niet iedereen zit te wachten op games met die op een film lijken...

XBL: MRE Inc

Effe wachten …

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Voor de mensen die vanavond Age of Empires II: Definitive Edition gaan spelen, ik heb net een topic geopend voor de liefhebbers d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door G_Dragon op 31-01-2023 09:27 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 20:55
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 00:37:

Dead Space met een 89
Hi-fi Rush met een 88
Persona 3 met een 87
Persona 4 met een 89

Je vergeet Goldeneye gewoon, moet je de Metascore daar van maar eens checken :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Dennahz schreef op maandag 30 januari 2023 @ 22:31:
[...]

Vind het zelf best een luie port eigenlijk. Op de Switch geniet ik bijv enorm van het tussentijds saven tijdens het spelen van oude games :p Dit is gewoon 1 op 1 van N64 naar Xbox overgezet.

Begrijp wel dat het onderdeel van de sfeer is dat alles precies hetzelfde is, maar had toch wel een upgrade qua graphics verwacht ook :)
Dan zouden ze ook de Xbox 360 versie kunnen pakken, die was toen al geüpgraded :P Maar snap wel wat je bedoeld, maar ik vind hem zo al erg tof :D

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Wom schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:34:
[...]

Je vergeet Goldeneye gewoon, moet je de Metascore daar van maar eens checken :+
Hoe beviel de LAN party met GoldenEye? :P

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 08:57:
[...]

AoE vroeger veel op de PC gespeeld, maar zie het me nu niet meer doen met een controller. Zal wel keyboard en muis ondersteuning hebben, maar dan moet ik weer een klein tafeltje regelen omdat ik op 1,5 meter van de TV afzit. Tevens haal ik geen voldoening meer uit zulke games.

Mbt de kiddy uitstraling van Hi-Fi Rush, kijk eens naar bepaalde games van Nintendo. Niet iedereen zit te wachten op games met die op een film lijken...
Ik heb AoE op PC met m/k en moet er niet aan denken om op afstand van mijn tv met controller te zitten.

De uitstraling van Hi-Fi heb ik niet veel mee terwijl ik de Nintendo graphics wel kan waarderen. Het is dus ook een smaak ding niet dat iemand perse graphics wil van film niveau. Zelfde met een Persona. Een Psychonauts 2 vind ik er dan wel weer fantastisch uit zien.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2023 10:11 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13:07
Er zijn imo weinig games zo prachtig stijlvol als Persona 5. Die realistische graphics kunnen me gestolen worden, geef me meer games als Persona, Hifi Rush or Ni No Kuni! :D

• Wom
uchiha tijntje schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:07:
[...]

Hoe beviel de LAN party met GoldenEye? :P
Ouwe mannen die over vroeger aan het lullen zijn, onder het genot van wat Duvels. Dat is de setting die je jezelf moet inbeelden. Al bij het horen van de muziek was het een feest van herkenning. Het is echt een 1-op-1 kopie, alle fouten van vroeger en gekke dingen van voorheen zitten er gewoon nog in. Besturing is wel iets beter dan op de N64 en de kenmerkende N64 vaagheid van de graphics is natuurlijk verdwenen.

Het is wel even schakelen (had daar voor even Hi-Fi Rush laten zien, klein contrast...) maar de gameplay staat eigenlijk nog als een huis. Bizar ook hoe je geheugen werkt, alle hoekjes en te verwachten looplijnen heb je in no-time weer in de vingers 8)7

Maar als je geen nostalgische gevoelens bij Goldeneye hebt, vraag ik mij of of je er net zoveel plezier aan beleeft als ons. Maar deze gaat wel af en toe voorbij komen, verwacht ik zo maar.

• Wom
Linksquest schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 09:42:
[...]

Dan zouden ze ook de Xbox 360 versie kunnen pakken, die was toen al geüpgraded :P Maar snap wel wat je bedoeld, maar ik vind hem zo al erg tof :D
Had daar wat over gelezen, maar schijnt echt een licentiedoolhof te zijn, wie wat wel en niet mag. De Xbox versie mocht alleen zonder aanpassingen worden uitgebracht, geen enkele toevoeging was mogelijk. Dit terwijl de Switch versie wel online MP heeft en de studio die de poort gemaakt heeft ook prima in staat is om het toe te voegen.

Maar stiekem was Perfect Dark natuurlijk de betere game en daar is wel een nieuwe versie van op komst ;)

Wom schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:35:
[...]

Had daar wat over gelezen, maar schijnt echt een licentiedoolhof te zijn, wie wat wel en niet mag. De Xbox versie mocht alleen zonder aanpassingen worden uitgebracht, geen enkele toevoeging was mogelijk. Dit terwijl de Switch versie wel online MP heeft en de studio die de poort gemaakt heeft ook prima in staat is om het toe te voegen.

Maar stiekem was Perfect Dark natuurlijk de betere game en daar is wel een nieuwe versie van op komst ;)
Perfect Dark heb ik ook wel zin in.

Verwijderd

Timothy3000 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:29:
Er zijn imo weinig games zo prachtig stijlvol als Persona 5. Die realistische graphics kunnen me gestolen worden, geef me meer games als Persona, Hifi Rush or Ni No Kuni! :D
Blue Protocol vind ik er goed uit zien, misschien ook iets voor jou. Later dit jaar.

• Wom
Linksquest schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:37:
[...]

Ben even in afwachting welke richting die game gaat nemen. Er zijn natuurlijk wat wijzigingen rond de ontwikkelstudio's geweest en het is feitelijk de eerste game van die studio (geholpen door Crystal Dynamics). Gevoelsmatig is Perfect Dark een game die we pas 2024 op zijn vroegst gaan zien.

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:53

Meneer iCy

swarma

Heeft iemand ervaring met een leuke betaalbare android mediaplayer waarbij je de microsoft xbox cloud gebruikt? Ook uiteraard games die niet in de cloud staan, maar gestreamed worden vanaf de series x die op de gamekamer geïnstalleerd staat (bekabeld, mediaplayer wordt ook bekabeld :-))

Nu steeds meer games niet op de xbox one gemaakt worden zit ik continue de xbox van boven naar beneden te slepen etc etc. Nu speel ik beneden eigenlijk alleen maar single player games en zou ik dus met de cloud/streaming gaming ook uit de voeten kunnen (en ik moet een oplossing hebben om straks F1TV te kunnen streamen).

Ik weet dat de nvidia shield pro bestaat, maar die vind ik aardig prijzig. Ik zat zelf aan een bedrag van ongeveer 100 euro te denken, maar weet niet of dat reeel is.

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 31-01-2023 11:36 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-11 11:55
Android/Google TV boxes hebben geen officiële Cloud Gaming ondersteuning. Paar maanden terug nog eens geprobeerd op de Chromecast met Google TV door de app te side-loaden, maar het werkt vrijwel niet.

Even terug heb ik wel een betaalde app geplaatst waarmee je kan streamen vanaf een Xbox (remote play) naar Android of Google TV. Als je alleen dat echt nodig hebt dan kun je kijken naar de Chromecast met Google TV. Ik kan testen of de XBXPlay app daar goed op werkt als je dat wil.

[ Voor 8% gewijzigd door mrtl op 31-01-2023 12:01 ]

Meneer iCy schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:35:
Heeft iemand ervaring met een leuke betaalbare android mediaplayer waarbij je de microsoft xbox cloud gebruikt? Ook uiteraard games die niet in de cloud staan, maar gestreamed worden vanaf de series x die op de gamekamer geïnstalleerd staat (bekabeld, mediaplayer wordt ook bekabeld :-))

Nu steeds meer games niet op de xbox one gemaakt worden zit ik continue de xbox van boven naar beneden te slepen etc etc. Nu speel ik beneden eigenlijk alleen maar single player games en zou ik dus met de cloud/streaming gaming ook uit de voeten kunnen (en ik moet een oplossing hebben om straks F1TV te kunnen streamen).

Ik weet dat de nvidia shield pro bestaat, maar die vind ik aardig prijzig. Ik zat zelf aan een bedrag van ongeveer 100 euro te denken, maar weet niet of dat reeel is.
Die heb je vast en zeker op Ali, mijn advies is kijk voor een goedkope Xbox One (beste is een X of anders een S) of anders een Xbox Series S op marktplaats, dan heb je meteen een controller erbij en die werken perfect op XCloud.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Linksquest schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:01:
[...]

Die heb je vast en zeker op Ali, mijn advies is kijk voor een goedkope Xbox One (beste is een X of anders een S) of anders een Xbox Series S op marktplaats, dan heb je meteen een controller erbij en die werken perfect op XCloud.
Streaming kan niet helaas, XCloud wel en heb nog een normale One S beneden staan. Wou meer richting toekomst kijken en ook games die niet cloud zijn kunnen streamen

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Linksquest schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 10:37:
[...]

Pssst, die remaster bestaat al, en zit zelfs in game pass ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Krimglas op 31-01-2023 12:11 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

mrtl schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 11:59:
Android/Google TV boxes hebben geen officiële Cloud Gaming ondersteuning. Paar maanden terug nog eens geprobeerd op de Chromecast met Google TV door de app te side-loaden, maar het werkt vrijwel niet.

Even terug heb ik wel een betaalde app geplaatst waarmee je kan streamen vanaf een Xbox (remote play) naar Android of Google TV. Als je alleen dat echt nodig hebt dan kun je kijken naar de Chromecast met Google TV. Ik kan testen of de XBXPlay app daar goed op werkt als je dat wil.
Graag! Ik zie door de bomen het bos niet meer met welke device nu wel goed/niet goed werkt. De xiaomi box s valt bijvoorbeeld al af.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 20:15
devilsnight schreef op maandag 30 januari 2023 @ 23:57:
[...]

Toen je zei de boel openmaken dacht ik....ja echt niet, dag garantie. En toen realiseerde ik me dat ik geen garantie meer heb sinds november vorig jaar. Het is eerlijk gezegd niet mega storend en heel veel lawaai is het ook niet, maar hij kan muisstil zijn en dat is wel weg nu, er is zo'n constant "woosh" geluid zeg maar, maar nog in de verste verte niet te vergelijken met een One X. Ik laat het eerst even voor nu. Openmaken is niet erg, maar onderdelen eruit halen....hmmpfff. Even aankijken.
Jij hebt geen PS4(pro) gehad zeker. Zolang je XSX dat geluid niet maakt is ie nog best stil :+

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
Cool! Vette game was dat. Die heb ik nog meer gespeeld dan Golden Eye. Offline 'multiplayer' bots afknallen. Fantastisch.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Meneer iCy schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 12:02:
[...]

Streaming kan niet helaas, XCloud wel en heb nog een normale One S beneden staan. Wou meer richting toekomst kijken en ook games die niet cloud zijn kunnen streamen
Hoezo niet? werkt bij mij gewoon op mijn Xbox One X.

https://support.xbox.com/...cloud-gaming-xbox-console

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Dus jij kan een niet cloud game streamen vanaf je andere xbox one console? Heb diverse sites gevonden (waaronder ook microsoft) die zegt dat streaming van de ene xbox naar de andere niet kan.

https://answers.microsoft...%2C%20Laptop%2C%20or%20PC.

Cloud gaming kan uiteraard wel, maar heb ook games die ik speel die niet in cloud gaming zitten.

Meneer iCy schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:01:
[...]

Dus jij kan een niet cloud game streamen vanaf je andere xbox one console? Heb diverse sites gevonden (waaronder ook microsoft) die zegt dat streaming van de ene xbox naar de andere niet kan.

https://answers.microsoft...%2C%20Laptop%2C%20or%20PC.

Cloud gaming kan uiteraard wel, maar heb ook games die ik speel die niet in cloud gaming zitten.
A Oke, dan is ergens een miscommunicatie geweest 8)7 Ik dacht dat je iets zocht om Xcloud mee te spelen.

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:14
De xbox series ondersteunen geen onderlinge remote play inderdaad; ik heb een series s en en series x, en ik kan niet op de series x de series s overnemen (of vice versa).

De xbox app kan het wel op android smartphones (maar niet android tv), en de Windows app (in Microsoft Store) ook. Gisteren die xbxplay voor Android gekocht, en die doet het ook prima op nvidia shield pro (uit 2019); ik kon daar mijn beide xboxen op overnemen en zowel een xbox controller als een stadia-controller op die shield werkte goed. Beeldkwaliteit is dan 1080p. De ontwikkelaar van die xbxplay gebruikt zelf een chomecast with google TV (wellicht de duurdere 4k-versie), dus daar moet het ook goed op werken.

[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 31-01-2023 13:08 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

sewer schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:06:
De xbox series ondersteunen geen onderlinge remote play inderdaad; ik heb een series s en en series x, en ik kan niet op de series x de series s overnemen (of vice versa).

De xbox app kan het wel op android smartphones (maar niet android tv), en de Windows app (in Microsoft Store) ook. Gisteren die xbxplay voor Android gekocht, en die doet het ook prima op nvidia shield pro (uit 2019); ik kon daar mijn beide xboxen op overnemen en zowel een xbox controller als een stadia-controller op die shield werkte goed. Beeldkwaliteit is dan 1080p. De ontwikkelaar van die xbxplay gebruikt zelf een chomecast with google TV (wellicht de duurdere 4k-versie), dus daar moet het ook goed op werken.
Dan weet ik bijna wat ik moet kopen! Een nieuwe chromecast, dan heb ik inmiddels alle versie van de chromecast in huis :+ :+ :+

1080p vind ik voldoende voor beneden, maar 4k is altijd leuker ;-).

mrtl zou het ook testen begreep ik, dus ik wacht nog even met bestellen :-)

[ Voor 8% gewijzigd door Meneer iCy op 31-01-2023 13:37 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:27
Meneer iCy schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:30:
[...]

Dan weet ik bijna wat ik moet kopen! Een nieuwe chromecast, dan heb ik inmiddels alle versie van de chromecast in huis :+ :+ :+

[...]
Ik heb zo'n chromecast met afstandsbediening en 4K en ben zeer zeer tevreden over het gebruik er van.
Kon er gewoon skyshowtime app op installeren (ander apps staan er al op) en openen en op die manier film kijken. I.p.v. vanuit een telefoon 'streamen'.

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

zetje01 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:47:
[...]

Ik heb zo'n chromecast met afstandsbediening en 4K en ben zeer zeer tevreden over het gebruik er van.
Kon er gewoon skyshowtime app op installeren (ander apps staan er al op) en openen en op die manier film kijken. I.p.v. vanuit een telefoon 'streamen'.
Ook de onderstaande xbox app icm xbox controller geprobeerd om te streamen? Tv streaming en chromecast dat dat werkt, dat geloof ik wel 😉

• mrtl
Meneer iCy schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:30:
[...]

[...]
Yep, net getest met twee games: Bioshock Inifinite DLC (kort) en Goldeneye (wat langer want heerlijke game :D) en met XBXPlay op een Chromecast met Google TV 4K werkt het perfect! Mijn instellingen zijn 1080p resolutie, 25 Mbit/s bitrate, real-time decoding aan en gaan met die banaan. Het ziet er (haast) native uit als je lokaal streamt. De bitrate zou je (nog) verder omhoog kunnen gooien, maar dat maakt denk ik weinig verschil in kwaliteit.

Even voor de duidelijkheid: dit is met die nieuwe eenmalig betaalde app (onofficieel, maar van een betrouwbare developer) :). Ik ga de officiële app niet eens meer proberen op Android, daar schiet Microsoft toch wel een beetje tekort in vind ik persoonlijk.

Xbox controller heb ik met Bluetooth gekoppeld aan de Chromecast en het apparaat zelf zit op WiFi.

• sewer
Die officiele xbox app is ook niet te sideloaden op Google TV (tenminste niet op de shield); nou ja, het sideloaden gaat nog wel maar het opstarten niet :+

Je kan trouwens wel de xbox game pass app sideloaden op zo'n CCwGTV of Shield, en die werkt dan ook prima. Alleen lijken de xcloud games dan 720p (of 1080p met hoge compressie ( ? )).

Dus met die xbxplay-app (remote play) en dan die xbox gamepass app gesideload (xcloud) kun je op de CCwGTV/Shield nagenoeg hetzelfde als op een laptop/pc :)

[ Voor 3% gewijzigd door sewer op 31-01-2023 14:03 ]

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

mrtl schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:56:
[...]

Yep, net getest met twee games: Bioshock Inifinite DLC (kort) en Goldeneye (wat langer want heerlijke game :D) en met XBXPlay op een Chromecast met Google TV 4K werkt het perfect! Mijn instellingen zijn 1080p resolutie, 25 Mbit/s bitrate, real-time decoding aan en gaan met die banaan. Het ziet er (haast) native uit als je lokaal streamt. De bitrate zou je (nog) verder omhoog kunnen gooien, maar dat maakt denk ik weinig verschil in kwaliteit.

Even voor de duidelijkheid: dit is met die nieuwe eenmalig betaalde app (onofficieel, maar van een betrouwbare developer) :). Ik ga de officiële app niet eens meer proberen op Android, daar schiet Microsoft toch wel een beetje tekort in vind ik persoonlijk.

Xbox controller heb ik met Bluetooth gekoppeld aan de Chromecast en het apparaat zelf zit op WiFi.
Bedankt! 4K chromecast besteld bij bol, is daar in de aanbieding. 🤗

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:01
sewer schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 13:06:

Is het wel scherp? Ik Stream van de X naar de PC, maar dan is het bij GTA V online gewoon blurry. Trials Rising zag er weer wel goed uit dus het kan zijn dat GTA gewoon teveel data probeert te verzenden.

Ook raar dat mijn NAT blijft switchen tussen open en moderate en bij de remote play test wordt aangegeven dat ik met Wifi de beste resultaten zal krijgen terwijl mijn bekabelde netwerk veel sneller is :?

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-11 14:47
Ik heb een XSS. Mijn zoon is 4,5 en ik ben op zoek naar games met een echt simpele gameplay. Veel games zijn nog wat ingewikkeld voor hem. Mag ook wat oudere game zijn. Ik heb Game Pass.

...less is more

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:01
funk-e schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:31:
Ik heb een XSS. Mijn zoon is 4,5 en ik ben op zoek naar games met een echt simpele gameplay. Veel games zijn nog wat ingewikkeld voor hem. Mag ook wat oudere game zijn. Ik heb Game Pass.
Eerste wat bij mij opkomt zijn de lego games. Die heeft mijn neefje veel gespeeld in het verleden. De disney game in de gamepass is ook niet heel erg moeilijk denk ik.
En een serie games waar je speelgoed op een soort tablet moest zetten waarna je ze kon gebruiken in de games (ben daar ff de naam van kwijt).
Weet alleen niet meer hoe oud mijn neefje toen ongeveer was... dus kan zijn dat die toen een paar jaar ouder was.

• Wom
Heb een zoon met exact dezelfde leeftijd. Uit mijn hoofd speelt/speelde hij het volgende:

- Peppa Pig (Game Pass, volledig zelfstandig)
- Paw Patrol: Grand Prix (Game Pass, volledig zelfstandig)
- Paw Patrol: On a Roll (Game Pass, volledig zelfstandig)
- Paw Patrol: Adventure City Calls(Game Pass, volledig zelfstandig)
- Crash Team Racing: Nitro Fueled (volledig zelfstandig)
- Crash Bandicoot N.Sane Trilogy (Sinds twee weken, dit kost nog wat moeite, maar gaat steeds beter).
- Disneyland Adventures (Game Pass, volledig zelfstandig)
- Rush: A Disney Pixar Adventure (Game Pass, volledig zelfstandig)
- THPS1+2 Remake. (Gewoon wat rond skaten vind hij al leuk genoeg)

Dat is zo uit mijn hoofd wat hier voorbij komt. Hij heeft een eigen account en vind zijn weg op de Xbox inmiddels prima. De parental controls werken ook goed gelukkig :+

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Overcooked en Golf with Friends werd hier veel gespeeld vanaf vijf jaar zo'n beetje (ook leuk om samen te spelen).

En Zoo Tycoon d:)b
Weet je nog deze game? Het ziet er niet goed uit, mogelijk de volgende Abandoned, maar dit keer niet een Sony exclusive, lol.

En hierom kan ik dus niet super hyped zijn om een Wukong. Ook een studio die amper echt (goede) games heeft gemaakt.

[ Voor 21% gewijzigd door devilsnight op 31-01-2023 15:27 ]

• mrtl
Beakzz schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:31:
[...]

Is het wel scherp? Ik Stream van de X naar de PC, maar dan is het bij GTA V online gewoon blurry. Trials Rising zag er weer wel goed uit dus het kan zijn dat GTA gewoon teveel data probeert te verzenden.

Ook raar dat mijn NAT blijft switchen tussen open en moderate en bij de remote play test wordt aangegeven dat ik met Wifi de beste resultaten zal krijgen terwijl mijn bekabelde netwerk veel sneller is :?
Ik (en @sewer zover ik lees) gebruiken een onofficiële app op Android. Dat is echt super scherp, je kan de resolutie en bitrate ook naar wens aanpassen. Op mijn Google TV zit het er bijna native uit, en zonder artifacts, haperingen of lag. De officiele remote play is inderdaad soms een pixelbrij, en dan werkt het alsnog niet goed :/.

• Timothy3000
devilsnight schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:19:
Weet je nog deze game? Het ziet er niet goed uit, mogelijk de volgende Abandoned, maar dit keer niet een Sony exclusive, lol.

[YouTube: The Day Before Keeps Getting Worse]
Die dude haalt zn clicks uit deze game de grond in boren lijkt wel. Eerste in de playlist ernaast is een soortgelijke, ook van hem. :P
Wom schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 14:42:
[...]

Heb een zoon met exact dezelfde leeftijd. Uit mijn hoofd speelt/speelde hij het volgende:

- Crash Bandicoot N.Sane Trilogy (Sinds twee weken, dit kost nog wat moeite, maar gaat steeds beter).

Dat is zo uit mijn hoofd wat hier voorbij komt. Hij heeft een eigen account en vind zijn weg op de Xbox inmiddels prima. De parental controls werken ook goed gelukkig :+
Respect _/-\o_

• shup
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-05-2023
uchiha tijntje schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:33:
[...]

Ja de Series S is een goede optie. Zeker op basis van je drie bulletpoints. :)
Bedankt!
KlaasjeNL schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 10:05:
[...]

Ik kom uit dezelfde situatie. De PS4 was mijn laatste console. Daarna over op Stadia omdat ik de investering in een nieuwe console niet tegenover mijzelf kon verantwoorden kijkend naar het geringe aantal uren dat ik nog games speelde.

Op basis van je bullet points zou XSS voldoende zijn, maar dat zou hij voor mij ook zijn geweest. Maar door GPU ben ik gewoon veel meer gaan gamen waardoor ik blij ben toch voor de XSX te zijn gegaan.

Ik zou dus vooral ook je budget laten meewegen in je keuze.
Thanks! Merk je dan echt op 1080p veel verschil tussen xss of xsx (buiten Ray tracing om)?

[ Voor 4% gewijzigd door shup op 31-01-2023 16:09 ]

• sewer
Ik heb beide thuis, al game ik niet zo vaak op de xss (want die staat niet in de woonkamer, en waar die staat is het nu meestal te koud :+), en heb het allemaal pas 3 maanden.

Beide zijn trouwens op een vrij identieke 1080p tv aangesloten (bravia van 2015 of zo, dus geen OLED of HDR of zo), en _ik_ zie eigenlijk geen verschil tussen de twee devices. Nu moet ik zeggen dat ik ook niet altijd de meest grafische spellen speel, bijv. de laatste tijd vrij veel telltale walking dead gespeeld, maar daarnaast ook wel plaguetale en guardians of the galaxy.

Die XSS is veel bang-for-buck :) Grootste voordeel van de XSX is die 1TB storage voor mij.

Verwijderd

Timothy3000 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:28:
[...]

Die dude haalt zn clicks uit deze game de grond in boren lijkt wel. Eerste in de playlist ernaast is een soortgelijke, ook van hem. :P
De alarm bellen gaan dan ook al een tijdje af bij deze game, ook zaken zoals gejatte assets etc. kwam ik al tegen. Deze dude is normaal een prima youtuber imo. en met name een mmorpg liefhebber. :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:15
Timothy3000 schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:28:
[...]

Die dude haalt zn clicks uit deze game de grond in boren lijkt wel populaire content van andere te jatten. Eerste in de playlist ernaast is een soortgelijke, ook van hem. :P
fixed that :P

Diverse (veelal kleinere) kanalen die al weken of maanden posten over bepaalde content, goed uitgezocht, goeie community, hij pakt gewoon de samenvatting en gaat er mee pronken. En dat is prima, doen er genoeg, maar heb dan de ballen om ook je 'bronnen' te vemelden, die het uitzoek werk hebben gedaan ipv 'ik vertel dat het zo is want ik weet dat'.

(ja.. hij heeft The Settlers als 'best new game')

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

99% is dan jatwerk op Youtube het is meer een kwestie van iemand vinden die het leuk opsomt.

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-11 18:44
RobinDH1 schreef op maandag 30 januari 2023 @ 22:25:
[...]

Ik zoek voor m'n series X en AOE2 en AOE4 binnenkort eigenlijk een manier om muis en keyboard te gebruiken. Mag ik zo vrij zijn te vragen welke jij gebruikt en waarop ik best zoal let bij aanschaf?
Ik gebruik het volgende voor gaming op de bank:

De "Nerdy tech couch master" (kan al gekocht worden vanaf 140 euro), er zijn ook andere opties voor een lapboard;
Een eenvoudig mechanisch toetsenbord, zoals de Corsair K60 (50 euro);
Een Razer Basilisk V3 (70 euro).
Met deze setup kan ik vanuit mijn stoel of bank spelen. De couch master heeft een USB3-hub en van daaruit gaat 1 USB-kabel naar de Xbox. Er zijn ook draadloze opties, maar ik persoonlijk prefereer altijd bedraad.

Ik heb ook nog mijn eigen werkkamer met een HDMI 2.1-monitor. Daar gebruik ik een Logitech G502 muis en toetsenbord.

Houd er rekening mee dat alles persoonlijk is. Bijvoorbeeld of je grotere of kleinere handen hebt, bepaalt ook je voorkeur voor een muis.

Bijvoorbeeld, de Logitech muis kan ik zwaarder maken of minder zwaar door gewicht te veranderen. Sommige mensen vinden licht fijn, maar ik wil persoonlijk altijd een beetje gewicht voelen.
Ik zou het tof vinden als er een Gears of War RTS zou worden gemaakt. De Gears Tactical game was voor mij ook een succesvol uitstapje naar een genre wat ik niet heel vaak speel. En een IP waar ik dan van ben zou me ook overhalen om een RTS te gaan proberen.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 21:27
Mmm. Start ik AoE op begint die Xbox narrator alles teksten voor te lezen. Kijk ik settings staat dat uit. In andere spellen geen last van

PSN ID Binloading_nl

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
steefje schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 19:42:
Mmm. Start ik AoE op begint die Xbox narrator alles teksten voor te lezen. Kijk ik settings staat dat uit. In andere spellen geen last van
Had ik ook, ff een keer herstarten.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-11 21:27
Sipio schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 19:58:
[...]

Had ik ook, ff een keer herstarten.
Wil nog niet lukken maar tijdens de game hoor ik het niet meer

PSN ID Binloading_nl

Weet niet of het hier al gemeld was, maar een paar weken geleden werd gesproken over Hot Wheels Unleashed die niet naar Game Pass was gekomen, zie net op de app dat hij 7 februari 2023 verschijnt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gbSWknbvdoSS4wcC9PWyZ8XmIpo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U1JmiXAQmnEG5XIO0axTlSnf.jpg?f=fotoalbum_large

• Kalkie
  • Laatst online: 26-11 14:08

Kalkie

NLMP

Dead Space remake (helaas) alweer uitgespeeld, wat een trip was het weer. Nu verder met Dead Space 2. Staat op Gamepass en is met FPS boost en AutoHDR prima te doen! Misschien wat voor jou @uchiha tijntje >:)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:58
Kalkie schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:46:
Dead Space remake (helaas) alweer uitgespeeld, wat een trip was het weer. Nu verder met Dead Space 2. Staat op Gamepass en is met FPS boost en AutoHDR prima te doen! Misschien wat voor jou @uchiha tijntje >:)
Heb je hifi rush al geprobeerd. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Er is een mini-baas die met platen en cd's in de weer gaat. :+

• Kalkie
  • Laatst online: 26-11 14:08

Kalkie

NLMP

Exactor it schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 20:48:
[...]

Heb je hifi rush al geprobeerd. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Er is een mini-baas die met platen en cd's in de weer gaat. :+
Nee, nog niet, ik zit nog in een Dead Space rush. Maar ga ik zeker proberen na jullie enthousiasme!

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:58
Kalkie schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 21:07:
[...]

Nee, nog niet, ik zit nog in een Dead Space rush. Maar ga ik zeker proberen na jullie enthousiasme!
Heeft iemand al gezegd dat ie echt goed moeilijk is? Wel een super gave game maar hard is ook echt hard in deze.

Als je een beetje ritmegevoel hebt, wat ik dus niet heb, is het vast stukken makkelijker. :)

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
Ik heb de tutorial van AoE gedaan en het is best goed te doen met een controller. En als ik dan denk aan de woorden van Phil Spencer die hardop droomde op een nieuwe Warcraft en Starcraft…. Hopelijk gaat de overname door😊

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Star Wars Jedi: Survivor uitgesteld tot 28 April..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w4pwn2piL9TGwGTubfMk_yEyF-I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QadedzqPCMl8SClM0SF2KDV5.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is wel echt een crazy deal.

In de personal offers voor ons in de store staat FarCry 6 voor een tientje!!!!!!! 😲

Dus kijk in de deals sectie, wie weet!

[ Voor 14% gewijzigd door devilsnight op 31-01-2023 23:50 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:27
devilsnight schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 23:40:

In de personal offers voor ons in de store staat FarCry 6 voor een tientje!!!!!!! 😲

Ha!
Die komt dus misschien binnenkort op gamepass.
(... fantaseer ik gewoon, omdat hij nu blijkbaar voordelig is)
G_Dragon schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 23:17:
Star Wars Jedi: Survivor uitgesteld tot 28 April..

[Afbeelding]
Paar dagen voor Redfall. Wel jammer, want denk dat beide games een rustige launch verdienen :)

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Ago of empires 2 speelt verrassend goed met een controller. Dit is voor het eerst dat ik dat zeggen kan voor een rts op een console. Heb nu al zin in age of empires 4 op de xbox omdat het oog ook wat wil. Age of empires 2 doet geen pijn aan mijn ogen maar het is alles behalve modern te noemen qua graphics. De xbox kan zoveel meer.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Nu online
shup schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 16:07:
[...]

Bedankt!
[...]

Thanks! Merk je dan echt op 1080p veel verschil tussen xss of xsx (buiten Ray tracing om)?
Het ging mij vooral om de opslagcapaciteit en future proof te zijn. Ik heb zelf geen S, maar zelfs de SSD van mijn X zat/zit redelijk snel vol doordat ik meer ben gaan gamen.
Wat betreft het verschil in performance weet ik alleen wat anderen zeggen. Dan zou je kunnen denken aan games waarbij je op de X voor een performance modus kunt kiezen om locked op 60fps te spelen, waar de S die modus niet heeft en de framerate onder de 60fps kan duiken of standaard op 30fps loopt. Ook zou de X 4k downscalen naar 1080p waar de S sommige games upscalet van 900p naar 1080p waardoor de X betere anti aliasing zou hebben.

Maar nogmaals: allemaal van horen en zeggen. Ik weet dus niet in hoeverre je er in de praktijk iets van gaat merken. Het ging mij vooral om de opslagcapaciteit. Je zult niet de eerste zijn die een S koopt en al snel tegen de limiet aanloopt en alsnog een X koopt.
Hebben jullie ook dat sommige spellen onder je huid kruipen en je er mee opstaat en te bed gaat... Zo ja welke? :)

Ik heb dat denk ik drie keer gehad. De eerste was Dark Souls, de tweede Elden Ring en de derde is tot mijn verbazing Hi-Fi Rush. Het is nog geen week geleden dat dat spel uitkwam, maar gevoelsmatig is dat al veel langer. Ik ben compleet hooked :P. Ook dankzij de grote uitdaging die de game biedt. Op easy is de game denk ik voor iedereen uit te spelen en op een rustige manier te ervaren. Op Rythm difficulty S-ranks halen is het misschien wel moeilijker dan de Fromsoft games.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 11:42
uchiha tijntje schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:37:
Hebben jullie ook dat sommige spellen onder je huid kruipen en je er mee opstaat en te bed gaat... Zo ja welke? :)

Ik heb dat denk ik drie keer gehad. De eerste was Dark Souls, de tweede Elden Ring en de derde is tot mijn verbazing Hi-Fi Rush. Het is nog geen week geleden dat dat spel uitkwam, maar gevoelsmatig is dat al veel langer. Ik ben compleet hooked :P. Ook dankzij de grote uitdaging die de game biedt. Op easy is de game denk ik voor iedereen uit te spelen en op een rustige manier te ervaren. Op Rythm difficulty S-ranks halen is het misschien wel moeilijker dan de Fromsoft games.
Ik heb t ooit extreem gehad met Jagged Alliance 2, allemaal strategieën uitdenken en malen over de mogelijkheden.
Nu ik kinderen heb krijg ik niet eens meer de tijd om na te denken over games :9 al zit de komst van Hogwarts Legacy aardig onder mn huid haha!

Ik mis alleen wel Grounded in je lijstje :+

Je verhaal is heel herkenbaar want dit heb ik gehad bij: Skyrim (1500uur+), Grounded (de grootste verrassing van 2022) en Red Dead Redemption 2 (Single Player inmiddels 4 keer uitgespeeld) _/-\o_ . Maar met de aankomende release van Hogwarts Legacy denk ik dat dit spel ergens nog wel een plekje gaat innemen :D

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 01-02-2023 09:44 ]

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-11 17:19

Heb dat met Europa Universalis IV. En Expeditions Rome gehad, gebeurt bij mij vaak met strategiespellen. En Mass Effect oorspronkelijk ook. Misschien Pentiment? Eerste act zaterdag uitgespeeld waarvan ik denk shit heb ik iets verkeerd gedaan? (Dat is dan aan een nieuwe playthrough).

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 20:54
Is dat een standaard dingetje op de Series X, dat de game start met narrating on?
Heb het al bij diverse games gehad. Is dan in de settings wel weer uit te zetten, maar ik vind het bloed irritant dat alles op het scherm wordt opgelezen en door blijft gaan voor een tijdje.
Snap echt niet waarom een game dit standaard aan zet.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:48
Kaasje123 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 00:13:
Ago of empires 2 speelt verrassend goed met een controller. Dit is voor het eerst dat ik dat zeggen kan voor een rts op een console. Heb nu al zin in age of empires 4 op de xbox omdat het oog ook wat wil. Age of empires 2 doet geen pijn aan mijn ogen maar het is alles behalve modern te noemen qua graphics. De xbox kan zoveel meer.
Halo Wars serie al eens gespeeld? Die vond ik namelijk ook goed te pruimen met een controller... :)
G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 09:43:
[...]

Ik mis alleen wel Grounded in je lijstje :+

Je verhaal is heel herkenbaar want dit heb ik gehad bij: Skyrim (1500uur+), Grounded (de grootste verrassing van 2022) en Red Dead Redemption 2 (Single Player inmiddels 4 keer uitgespeeld) _/-\o_ . Maar met de aankomende release van Hogwarts Legacy denk ik dat dit spel ergens nog wel een plekje gaat innemen :D
Grounded was uiteraard een van mijn leukste games van de afgelopen jaren, maar zat niet zozeer onder mijn huid. :) Dat kon ik goed loslaten.

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-11 17:19
VincentG schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:41:
Is dat een standaard dingetje op de Series X, dat de game start met narrating on?
Heb het al bij diverse games gehad. Is dan in de settings wel weer uit te zetten, maar ik vind het bloed irritant dat alles op het scherm wordt opgelezen en door blijft gaan voor een tijdje.
Snap echt niet waarom een game dit standaard aan zet.
Ik heb het alleen bij Age of Empires II meegemaakt, vond het wel gek inderdaad.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-11 20:54
Zal vanavond eens kijken of dit misschien aan staat.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:03

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

Ik heb ineens last van meldingen dat mijn local cache vol zit of bijna vol. Zo veel game ik helemaal niet. Is dit een bekend probleem?

XBox Series X: BloodyB2121

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:01
Zorroberner schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 10:53:
[...]

Ik heb het alleen bij Age of Empires II meegemaakt, vond het wel gek inderdaad.
Daar is het een optie in het 1e venster wat je het tegen komt en het staat idd standaard aan. Waarschijnlijk omdat het erg lastig is om aan te zetten als je niet kan lezen :?
zetje01 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 00:03:
[...]

Ha!
Die komt dus misschien binnenkort op gamepass.
(... fantaseer ik gewoon, omdat hij nu blijkbaar voordelig is)
Zo dacht ik vorig jaar elke keer dat de game in de sale was voor 30 euro ongeveer. Maar voor die 5 euro (per persoon)? Bought.
Prachtige screenshots van The Lords Of The Fallen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H2FLA4uexntuBCasBcQDU4aJeZs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p2GfCyxgnEgtLb6SGxOCYLNM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q-zQAyM1qKAollvxeStI1RGhmT4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ry4Hz4x1pgv0eX6wCH3wqiyK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3oGdUgE2T4zUCDgY-ai8cDE7yAY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uMWx2THEGZUU4ZwuQJJHhuWt.jpg?f=fotoalbum_large

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:01
d.bakker84 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 12:09:
Ik heb ineens last van meldingen dat mijn local cache vol zit of bijna vol. Zo veel game ik helemaal niet. Is dit een bekend probleem?
hehe, blijkbaar heeft Microsoft een url aangepast die de xbox gebruikt. Je bent de 2de al in een week die de melding hier maakt.
Die melding krijg je vrijwel alleen als je een DNS server hebt die bepaalde tracking urls in het afvalputje laat zinken. De xbox kan dan zijn data niet kwijt van archievements etc. Dat kan heel lang duren voor je dan aankomt bij deze melding. Toen ik het voor het eerst had en het had opgelost kwamen er achievements van maanden terug ineens langs.

Ik heb zelf de xbox buitengesloten van mijn DNS door die handmatig op 1.1.1.1 te zetten. Dan kan die gewoon overal bij. Als je dat niet wilt doen zul je moeten kijken in je pi-hole of AdGuard DNS of NextDns.io (of wat je ook gebruikt) wat hij blokkeert bij de xbox en dat vrijgeven.

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11 14:43
Hey een mede eigenaar gevonden, ik heb dit ook (zie eerdere post) toen werd suggestie gegeven dat wellicht pi-hole roet in het eten gooit. Gebruik jij toevallig pi-hole?

Edit: zie hierboven de post van sunnienl , (mompelt iets met zelf spuit11 zijn)

[ Voor 8% gewijzigd door Wingie op 01-02-2023 13:20 ]

devilsnight schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 23:40:

Ik kan die personal offers dus nergens vinden onder het kopje deals? :o

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004

100% Fifa. De "ellende" is die verrekte companion app. Ik kan elk moment van de dag sleutelen aan mijn opstelling, spelers (ver)kopen, SBC's doen, etc. Hier kan ik ook rustig de hele dag over nadenken.

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023

Bayonetta en Devil May Cry waren voor mij altijd die ervaring: Je eerste playthrough weet je nooit 100% zeker wat je aan het doen bent, maar je krijgt er wel wat combo's uit en het is genoeg om uit te spelen. En dan beslis je om niet alleen voor hogere difficulties te gaan, maar daarin ook niet tevreden zijn tot je S rank haalt in iedere level. En dat is wanneer het 'echte' spel begint en je echt godlike wordt.
Bij Rewards, worden de streaks na een tijdje ge-reset?

Want van de week stond ik op streak 20 of hoger en nu ineens 1. Ik kreeg door die streaks elke 7 dagen (om en nabij) 100 punten erbij.

Ik hou het elke dag bij,ik doe alles.

Heb het even Gegoogled, meerdere mensen hebben dit gehad in het verleden. Waaronder iemand die 700 had en heeft nooit iets gehoord van chat support.

Nou, helemaal prachtig zeg als dit gewoon een reset kan krijgen. 😡

[ Voor 63% gewijzigd door devilsnight op 01-02-2023 15:00 ]

• Hulleman
devilsnight schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:14:
[...]

Dit ziet er gewoon echt super goed uit man!
Grafisch ziet dit er inderdaad echt next-gen en gaaf uit. Heb dat sowieso altijd al gevonden van deze titel, maar veel mensen twijfelen of deze game wat gaat worden. Waarom is dat eigenlijk? Heeft de ontwikkelaar geen beste staat van dienst?

Gaaf dat deze game in GP zit. Mooie showcase voor mn XSX verwacht ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Hulleman op 01-02-2023 15:26 ]

Hulleman schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:26:
[...]

Grafisch ziet dit er inderdaad echt next-gen en gaaf uit. Heb dat sowieso altijd al gevonden van deze titel, maar veel mensen twijfelen of deze game wat gaat worden. Waarom is dat eigenlijk? Heeft de ontwikkelaar geen beste staat van dienst?

Gaaf dat deze game in GP zit. Mooie showcase voor mn XSX verwacht ik.
Ik kan me niet echt andere games herinneren van deze studio, dus dat is dan altijd afwachten. Maar volgens mij waren de previews wel aardig positief en in deze video ziet het qua gameplay er ook goed uit. Het schieten lijkt prima te zijn, toffe sfeer, vijanden, gebieden. Maar je komt er pas echt achter wanneer je zelf speelt.
Toevallig The Witcher 3 aan het spelen ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

We gaan het over vier weken meemaken, maar zou toch graag eens wat console gameplay zien.
Dit is opgenomen vanaf een hele dikke pc en je ziet ook daarop regelmatig duidelijke framedrops …
Hoop dat het allemaal mee gaat vallen, maar verwacht er niet als te veel van.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:03

TheVMaster

Moderator WOS
G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:50:
[...]

Ik kan die personal offers dus nergens vinden onder het kopje deals? :o
@devilsnight is het niet 'gewoon' alleen die uitbreiding? FAR CRY® 6: LOST BETWEEN WORLDS, de 'gewone' Far Cry 6 (Deluxe) is hier 26,99.
Pagina: 1 ... 80 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord