Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
TheVMaster schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:43:
[...]

@devilsnight is het niet 'gewoon' alleen die uitbreiding? FAR CRY® 6: LOST BETWEEN WORLDS, de 'gewone' Far Cry 6 (Deluxe) is hier 26,99.
Dit zijn ‘personal offers’
Dus voor ieder persoon anders.
Aan de hand van je speel-/aankoop-/zoekgeschiedenis krijg je een aanbieding.

https://www.purexbox.com/...-90percent-off-aaa-titles

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 01-02-2023 16:12 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:27
justifire schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:06:
[...]

Dit zijn ‘personal offers’
Dus voor ieder persoon anders.
Aan de hand van je speel-/aankoop-/zoekgeschiedenis krijg je een aanbieding.
Wat oneerlijk

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Zo werkt het met de bonuskaart ook in de Albert Heijn met persoonlijke boodschappen.
TheVMaster schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:43:
[...]

@devilsnight is het niet 'gewoon' alleen die uitbreiding? FAR CRY® 6: LOST BETWEEN WORLDS, de 'gewone' Far Cry 6 (Deluxe) is hier 26,99.

Iemand op XboxEra gisteren zag de game voor 16,90 CAD staan. Wat ongeveer 11 euro is. Zij zeggen daar dat iedereen weer eigen unieke deals krijgt. Dus misschien Division of iets anders voor een tientje?

Wacht even. Wat is dit voor raar gedoe. In de description staat bovenin dat het de game is en dan eronder dat het een trial is, zucht.

Maar dan wel weer dit....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bj8tNuEO8dAVeShmltSbwc2kAiA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BCUywf1BBw93HbBZ9PckmsyT.jpg?f=fotoalbum_large

Wtf.

[ Voor 28% gewijzigd door devilsnight op 01-02-2023 16:16 ]

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:03

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

SunnieNL schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 13:08:
[...]

hehe, blijkbaar heeft Microsoft een url aangepast die de xbox gebruikt. Je bent de 2de al in een week die de melding hier maakt.
Die melding krijg je vrijwel alleen als je een DNS server hebt die bepaalde tracking urls in het afvalputje laat zinken. De xbox kan dan zijn data niet kwijt van archievements etc. Dat kan heel lang duren voor je dan aankomt bij deze melding. Toen ik het voor het eerst had en het had opgelost kwamen er achievements van maanden terug ineens langs.

Ik heb zelf de xbox buitengesloten van mijn DNS door die handmatig op 1.1.1.1 te zetten. Dan kan die gewoon overal bij. Als je dat niet wilt doen zul je moeten kijken in je pi-hole of AdGuard DNS of NextDns.io (of wat je ook gebruikt) wat hij blokkeert bij de xbox en dat vrijgeven.
Nope, gebruik helemaal niks speciaals. Ziggo out of the box...

XBox Series X: BloodyB2121

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

justifire schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 15:35:
[...]

Toevallig The Witcher 3 aan het spelen ?
Yes, toevallig wel. De enige game die ik momenteel speel.

XBox Series X: BloodyB2121

Ja klopt, ik heb toen alleen "clear local saves" gedaan en toen was het probleem opgelost. Verder nog geen andere verklaring voor kunnen vinden, want ik blijf het een raar probleem vinden. @d.bakker84

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:27:
[...]

Ja klopt, ik heb toen alleen "clear local saves" gedaan en toen was het probleem opgelost. Verder nog geen andere verklaring voor kunnen vinden, want ik blijf het een raar probleem vinden.
The Witcher 3 maakt duizenden saves, waar het systeem (offline of online ?? ) blijkbaar niet op berekend is.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Heb FC6 net opgestart en alles werkt, het is geen trial. Alle DLCs ook.

Dit moet goed zitten, wel heel apart hoe het beschreven stond in de store.
devilsnight schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:32:
Heb FC6 net opgestart en alles werkt, het is geen trial. Alle DLCs ook.

Dit moet goed zitten, wel heel apart hoe het beschreven stond in de store.
Fary Cry 6 is echt weer een geweldige game in de series, komt kwa vermaak en kwaliteit weer meer in de buurt van Far Cry 2 en Far Cry 3. Want vond persoonlijk Far Cry 4 en Far Cry 5 echt niks aan... :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

justifire schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:29:
[...]

The Witcher 3 maakt duizenden saves, waar het systeem (offline of online ?? ) blijkbaar niet op berekend is.
Ja die heb ik vorig jaar gespeeld, wil nog een keer verder nu de current gen update er is. Maar eerst Hogwarts Legacy :9

Uitgebreid interview met de director van Hi-Fi Rush.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 01-02-2023 17:43 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:41:
[...]

Fary Cry 6 is echt weer een geweldige game in de series, komt kwa vermaak en kwaliteit weer meer in de buurt van Far Cry 2 en Far Cry 3. Want vond persoonlijk Far Cry 4 en Far Cry 5 echt niks aan... :o
Ik had echt het tegenovergestelde. 4 en 5 vond ik fantastisch maar 6 om niet doorheen te komen. Stealth was amper meer mogelijk en het craftsysteem vond ik ook niet zo.

Misschien nog maar eens een kans geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 01-02-2023 17:59 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Ik kan hem voor 29 eu kopen. Dan toch maar ff aanschaffen :-)

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:27:
Iedere maand een flink bedrag aan filler content ! :+

[Afbeelding]
Kwantiteit kost ook gewoon geld. :P
[...]

Prima game inderdaad. Niet uitgespeeld maar genoeg plezier uitgehaald.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2023 18:13 ]

TheVMaster schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:10:
[...]

Ik kan hem voor 29 eu kopen. Dan toch maar ff aanschaffen :-)
Als je net zoals mij Far Cry 2 en Far Cry 3 ook echt helemaal geweldig vond en Far Cry 4 & 5 niks aan vond is Far Cry 6 echt iets voor jou. Helaas kwam de GOTY Editie pas nadat ik hem helemaal 100% had gespeeld, anders had ik die gehaald :).

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:12:
[...]

Als je net zoals mij Far Cry 2 en Far Cry 3 ook echt helemaal geweldig vond en Far Cry 4 & 5 niks aan vond is Far Cry 6 echt iets voor jou. Helaas kwam de GOTY Editie pas nadat ik hem helemaal 100% had gespeeld, anders had ik die gehaald :).
De laatste twee vond ik inderdaad niet echt heel interessant zeg maar. :+
Timothy3000 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:57:
[...]

Ik had echt het tegenovergestelde. 4 en 5 vond ik fantastisch maar 6 om niet doorheen te komen. Stealth was amper meer mogelijk en het craftsysteem vond ik ook niet zo.

Misschien nog maar eens een kans geven.
Haha dat kan natuurlijk ook en dat is het mooie aan het feit dat meningen verschillen want zo krijgt iedereen wat leuks :D

[...]

Ik ben benieuwd!

Blijft een rare situatie. De Xbox zegt op vele plekken trial, maar het is niet de trial. De trial is namelijk nog te downloaden, daarnaast krijg je altijd een melding over hoeveel minuten je nog kan spelen. Dit kan ook niet de Free Play Days versie zijn want die zou niet werken dan. Wel heel apart.

Ik zou het graag aan Xbox support vragen, maar tegenwoordig kun je de vraag alleen maar aan een "gamer" stellen en niet gewoon iemand van support zelf, zo raar en slecht vooral. Juist omdat die chat support altijd zo goed was. Die gamers reageren nooit.

[ Voor 16% gewijzigd door devilsnight op 01-02-2023 18:27 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:43
3 vond ik vooral awesome. Ik luister sat ene liedje van Skrillex nog wel eens uit nostalgie naar het stukje dat je wietplantages in brand aan het steken bent. Eén van de weinige scènes uit een spel dat ik na zoveel jaar nog in detail herriner.
devilsnight schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:24:
[...]

Ik ben benieuwd!

Blijft een rare situatie. De Xbox zegt op vele plekken trial, maar het is niet de trial. De trial is namelijk nog te downloaden, daarnaast krijg je altijd een melding over hoeveel minuten je nog kan spelen. Dit kan ook niet de Free Play Days versie zijn want die zou niet werken dan. Wel heel apart.
Laat je verrassen zal ik zeggen, ik heb de game gespeeld voor de current-gen update (op 15 Februari vorig jaar). Kan me voorstellen dat Far Cry 6 nu alleen maar beter speelt door die update, neem anders een kijkje in het topic d:)b

Edit:

Hier nu ook, het is jammer dat ik de game al heb en er geen upgrade mogelijk is..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ypWRd-xi3TiMZab2egwDEX03BvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GKDlMvRpiJDilDG9Eq1BhTiW.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door G_Dragon op 01-02-2023 18:49 ]

Verwijderd

@G_Dragon Ik had FC6 day1, die was toch meteen al voor old en current gen? En ook ik vind ‘m beter dan deel 5 al was de settings van 5 wel geweldig.
Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:50:
@G_Dragon Ik had FC6 day1, die was toch meteen al voor old en current gen? En ook ik vind ‘m beter dan deel 5 al was de settings van 5 wel geweldig.
Ik heb het even nagekeken en het klopt helemaal wat je zegt, ik was in de war met de New Game+ update :D

• Timothy3000
Far Cry 6 Gold Edition voor mij ook 10 euro omdat ik recent iets heb gekocht.

Recent is wel 2021 ofzo.
Toch maar even de Season Pass van Far Cry 6 gehaald voor 8 euro via Brazilië, door erover te praten is het die paar euro wel waard :p

• Timothy3000
Gekocht maar ik zie alleen de basiseditie in mn library?

Oh je kan de season pass los gratis downloaden. Meteen maar even gedaan.

Had nog gespaarde punten dus koopje zo voor 4 euro haha. Thanks voor het melden!!!! DLC lijkt me heel erg tof zeg haha. :D

[ Voor 73% gewijzigd door Timothy3000 op 01-02-2023 19:10 ]

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-11 20:05
hmm, hier geen FC6 aanbieding. Wel AC Valhalla en AC odyssee "just for you 10 euro". Maar beide spellen heb ik al gekocht lang geleden....

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 16:13:
[...]

Wacht even. Wat is dit voor raar gedoe. In de description staat bovenin dat het de game is en dan eronder dat het een trial is, zucht.
[...]
Daar staat overigens niet dat het een "free trial" is, maar dat er een "free trial" is. (En dat je na de gratis trial verder kunt spelen waar je gebleven bent als je de game koopt).

Mijn aanbieding voor een tientje is Ghost Recon Wildlands Ultimate, tweemaal gespeeld voor een Rewards opdracht. Plus uitgebreide (nog behoorlijk prijzige) versies van Rainbow Six Siege, een game die ik ooit gratis kreeg bij aankoop van een Xbox One S bij Amazon en eigenlijk nooit heb gespeeld.

Ik wil juist AC Valhalla...

[ Voor 26% gewijzigd door MartijnS72 op 01-02-2023 19:23 ]

MartijnS72 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:18:
[...]

Daar staat overigens niet dat het een "free trial" is, maar dat er een "free trial" is. (En dat je na de gratis trial verder kunt spelen waar je gebleven bent als je de game koopt).
Check deze video van mij, dan zie FREE trial staan, het is echt heel raar. Maar de game start op, geen melding dat het een trial is en nog zoveel minuten kan spelen. Maar blijft heel strange hoe Xbox het als een trial blijft zien.

Maar degene die hem gekocht heeft, heeft de order history gecheckt en er staat FC6 Gold edition. Moet goed zitten.

[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 01-02-2023 19:27 ]

Verwijderd

G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 18:41:

Edit:

Hier nu ook, het is jammer dat ik de game al heb en er geen upgrade mogelijk is..

[Afbeelding]
Ik zit nu ook even te kijken in de store en er is een game of the year upgrade pass voor 23,99.
Maar met die 8euro season pass ben je wel heel goedkoop uit.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2023 19:26 ]

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
devilsnight schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:22:
[...]

Check deze video van mij, dan zie FREE trial staan, het is echt heel raar. Maar de game start op, geen melding dat het een trial is en nog zoveel minuten kan spelen. Maar blijft heel strange hoe Xbox het als een trial blijft zien.

Maar degene die hem gekocht heeft, heeft de order history gecheckt en er staat FC6 Gold edition. Moet goed zitten.

[YouTube: FC6 trial?]
Aha, jij hebt zelf de game niet gekocht, maar speelt een gesharede game op de home-console. Misschien een verversingsprobleem van de library/store (of gewoon niet goed geprogrammeerd).
Zou gewoon moeten (blijven) werken.
MartijnS72 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 19:36:
[...]

Aha, jij hebt zelf de game niet gekocht, maar speelt een gesharede game op de home-console. Misschien een verversingsprobleem van de library/store (of gewoon niet goed geprogrammeerd).
Zou gewoon moeten (blijven) werken.
Broer (sharing buddy, GPU primary account) heeft exact hetzelfde.

Maar het zal wel goed zitten dan.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11 13:38
Iemand mp in AOE 2 aan de praat gekregen? Iedereen staat bij mij offline, terwijl we wel in de game zitten... Launch troubles? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnBc8ILhiUtF21bFrCv4whuaxa4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qYJrrTzx2XbbLYte3eBkPZdO.jpg?f=fotoalbum_large

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:31

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

JDL15 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:30:
Iemand mp in AOE 2 aan de praat gekregen? Iedereen staat bij mij offline, terwijl we wel in de game zitten... Launch troubles? [Afbeelding]
Dit niet maar wel issues om in Dirt 5 online en It Takes Two lobby te komen. Xbox live status is niks aan de hand zo te zien en Xbox herstarten deed ook niks helaas, toch een ING storing die doorwerkt in de Microsoft servers? :P

Over Hogwarts Legacy gesproken....

Jesse, de moderator van XboxEra liet vandaag weten dat review codes nog steeds niet verstuurd zijn naar websites, channels etc. Dat is meestal niet echt een geweldig teken zegt ie.

Maar de hands on impressies vorige week waren super positief, zo positief dat ik niets negatiefs heb meegekregen. Wat wel een beetje apart is.

Het zal vast goed zitten, hoop het echt want ik wil zo graag dat deze game knalt hé!

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 01-02-2023 20:41 ]

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Volgens mij is hij op mijn series s nog altijd rond de 50gb, misschien is de day one patch nogal flink? Of er is verschil tussen de s en de x.

(Wel een performance mode op 60fps op series s zag ik! Benieuwd hoe dan de 30fps graphic mode op series s is)

Verwijderd

devilsnight schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 20:41:
[Twitter]

Jesse, de moderator van XboxEra liet vandaag weten dat review codes nog steeds niet verstuurd zijn naar websites, channels etc. Dat is meestal niet echt een geweldig teken zegt ie.

Maar de hands on impressies vorige week waren super positief, zo positief dat ik niets negatiefs heb meegekregen. Wat wel een beetje apart is.

Het zal vast goed zitten, hoop het echt want ik wil zo graag dat deze game knalt hé!
Ze bepaalde natuurlijk precies wat er te spelen viel. Zo vraag ik mij af of je echt kunt exploren in de game of dat het uiteindelijk veel meer lineair gaat worden. Ik vind het ook apart allemaal. Het kan alle kanten uit gaan. De marketing en het ophypen van elkaar is iig next level en bakken met geld gaan ze toch ontvangen. ;)
Volgende week gaan we er eindelijk achter komen en na de nodige reviews bepaal ik of ie in huis komt.
[Twitter]

Volgens mij volg je het topic van de game niet ofwel? O-) daar is al een week geleden de grote van de pre-load gepost haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y7pyIEF_cDhl62_aclleIze_o9s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o7rjO1EzTFEDLPUNnlOX9vA8.jpg?f=fotoalbum_large
"De totale grote inclusief een patch die deze week na de pre-load uitkwam"

Verwijderd schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:07:
[...]

Ze bepaalde natuurlijk precies wat er te spelen viel. Zo vraag ik mij af of je echt kunt exploren in de game of dat het uiteindelijk veel meer lineair gaat worden. Ik vind het ook apart allemaal. Het kan alle kanten uit gaan. De marketing en het ophypen van elkaar is iig next level en bakken met geld gaan ze toch ontvangen. ;)
Volgende week gaan we er eindelijk achter komen en na de nodige reviews bepaal ik of ie in huis komt.
Ja dat dus. Bij dat soort dingen ga je toch al gauw denken dat channels en sites misschien niets slechts willen verkondigen zodat ze "vriendjes" blijven en voor volgende speelsessies van andere games uitgenodigd zullen worden, maybe.

Het klinkt allemaal super goed, het ziet er heel goed uit ook. Maar inderdaad, je gaat je toch een beetje afvragen of er misschien toch iets is wat niet heel fijn is. Het is crazy hoe de game al gewoon bizar veel heeft verkocht terwijl ie nog niet eens uit is.
G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:07:
[...]

Volgens mij volg je het topic van de game niet ofwel? O-) daar is al een week geleden de grote van de pre-load gepost haha

[Afbeelding]
"De totale grote inclusief een patch die deze week na de pre-load uitkwam"
Klopt. Voornamelijk hier en soms OLED threads.
devilsnight schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:22:
[...]

Ja dat dus. Bij dat soort dingen ga je toch al gauw denken dat channels en sites misschien niets slechts willen verkondigen zodat ze "vriendjes" blijven en voor volgende speelsessies van andere games uitgenodigd zullen worden, maybe.

Het klinkt allemaal super goed, het ziet er heel goed uit ook. Maar inderdaad, je gaat je toch een beetje afvragen of er misschien toch iets is wat niet heel fijn is. Het is crazy hoe de game al gewoon bizar veel heeft verkocht terwijl ie nog niet eens uit is.

[...]

Klopt. Voornamelijk hier en soms OLED threads.
Haha geen probleem! :P

• Timothy3000
[Twitter]

Ik vraag het me echt af. Het is de eerste grote game van deze dev. Ze maakten eerst Disney Infinity en Cars enzo. Het ziet er allemaal wel ok uit maar het schreeuwt nog geen Hogwarts ofzo. Ik verwacht er echt weinig van. Dan kan het alleen maar meevallen.

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Timothy3000 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:33:
[...]

Ik vraag het me echt af. Het is de eerste grote game van deze dev. Ze maakten eerst Disney Infinity en Cars enzo. Het ziet er allemaal wel ok uit maar het schreeuwt nog geen Hogwarts ofzo. Ik verwacht er echt weinig van. Dan kan het alleen maar meevallen.
Kijk, of de game goed gaat zijn is afwachten, maar dat het geen hogwarts schreeuwt ben ik het absoluut niet mee eens. Alles aan hoe het eruit ziet is overgenomen uit de lore van de films en nog meer uit de boeken zelf. Het team van JK Rowling zelf heeft daarbij ondersteund.

• Timothy3000
Ht87 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:39:
[...]

Kijk, of de game goed gaat zijn is afwachten, maar dat het geen hogwarts schreeuwt ben ik het absoluut niet mee eens. Alles aan hoe het eruit ziet is overgenomen uit de lore van de films en nog meer uit de boeken zelf. Het team van JK Rowling zelf heeft daarbij ondersteund.
Komt ook gewoon omdat ik de verhalen los van de zeven boeken (Cursed Child, Fantastic Beast) allemaal niet zo vond. Wat ik van het verhaal van Legacy heb kunnen lezen is dit niet echt wat ik in dit universum zoek. En elk moment op je bezem kunnen stappen enzo vind ik ook niet zo. Dat deden ze in de boeken ook nooit echt.

Had persoonlijk liever gewoon een game rondom Harry gezien.
Timothy3000 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:33:
[...]

Yep, dat blijft voor mij ook de reden om nog niet te hyped te worden. Dat heb ik dus nu ook met Wukong. Prachtige beelden, maar wat waren hun vorige games? Ik zou het echt niet weten. :)

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:43
Timothy3000 schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:42:
[...]

Komt ook gewoon omdat ik de verhalen los van de zeven boeken (Cursed Child, Fantastic Beast) allemaal niet zo vond. Wat ik van het verhaal van Legacy heb kunnen lezen is dit niet echt wat ik in dit universum zoek. En elk moment op je bezem kunnen stappen enzo vind ik ook niet zo. Dat deden ze in de boeken ook nooit echt.

Had persoonlijk liever gewoon een game rondom Harry gezien.
Die hard fans van een serie zijn altijd teleurgesteld in bewerkingen van de serie. Zie je bij star wars of star trek of hoe het ook heet, batman, superman, tmnt etc.

• Timothy3000
Exactor it schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:57:
[...]

Die hard fans van een serie zijn altijd teleurgesteld in bewerkingen van de serie. Zie je bij star wars of star trek of hoe het ook heet, batman, superman, tmnt etc.
Ja, helemaal waar. Maar het komt echt vooral omdat ik de spinoffs tot dusver niet denderend vond.

Ik hoop dat Legacy me weet te verrassen. Toffe HP game zou wel leuk zijn.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Exactor it schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 21:57:
[...]

Nog noooooit last van gehad..

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:02
Besteld: Ridge Racer 6 [360]
Dit deel in de serie heb ik namelijk nog nooit gespeeld.
Gewoon een 5 uur durende documentaire ala National Geographic/Discovery maar dan over MHW. Erg leuk gedaan. Laat ook echt zien hoe geweldig al die details toch zijn.

G_Dragon schreef op woensdag 1 februari 2023 @ 17:27:
[...]

Ja klopt, ik heb toen alleen "clear local saves" gedaan en toen was het probleem opgelost. Verder nog geen andere verklaring voor kunnen vinden, want ik blijf het een raar probleem vinden. @d.bakker84
Zou vanaf vandaag gefixed moeten zijn :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ze5bMfy7hBBulJdQpXO4QrHu4PE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vHBos6fv82xIYF1qzLlDYWnC.jpg?f=fotoalbum_large

justifire schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:49:
[...]

[Afbeelding]
Ze zeggen er niets over, maar hopelijk is die vegetatie issue ook verholpen. DF liet het in een video zien dat de draw distance van vegetatie duidelijk slechter was op X dan PS5, maar nog raarder is dat het op Series S prima is.
Hmm... Was me helemaal niet bewust van dat deze game bestond. Maar deze trailer overtuigt me vooral dat het ook niet echt de moeite waard zal zijn om te gaan spelen. De helft van de lol van de eerdere games is Wang en zijn maffe uitspraken en dat klinkt helemaal nergens naar. Is ook een andere voice actor zie ik en zie er niet bepaald positieve verhalen over. Oh well, eigenlijk had deel 2 al niet echt dat wat de eerste reboot zo goed maakte (en ik heb toch al te weinig tijd voor alles wat ik wil spelen dus zal deze niet missen :+)

Gamertag: FinrazielNL

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:36
Another one for the backlog. :P

Ben nu bezig met 'Journey to the Savage Planet' op pc en wil daarna beginnen aan 'Deliver us the Moon', zodat ik daarna aan 'Deliver us Mars' kan beginnen. :)

Oh, en ondertussen ben ik nog bezig met 'Hi-Fi Rush', 'Tribes of Midgard' (co-op met een vriend) én wil ik eigenlijk heel graag 'Dead Space' spelen ... :') #FirstWorldProblems
justifire schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 16:49:
[...]

[Afbeelding]
Oh wat fijn!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:05

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Gemaakt door een studio genaamd Smelly Cat ? Met als logo een kattenpootje ?

Gaat dus bij de andere kant geweldig gevonden worden:

3rd person over the shoulder: CHECK
Jonge dame die met wapens kan omgaan waar A-team, Chuck Norris en Big Arnold jaloers op zijn: CHECK
Speelt zich af in een half kapot geschoten, verlaten stad: CHECK
Zombie achtige kapot schieten: CHECK

Mis ik nog iets ?

XBL: MRE Inc

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

MRE-Inc schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 09:28:
[...]

Zou het hierop gebaseerd zijn?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 20:55
Palindrome schreef op donderdag 2 februari 2023 @ 19:44:
[...]

Ken de game niet. Is dit een doom kloon ? Of meer serious Sam ?
Het is meer Serious Sam dan Doom. Neemt zichzelf niet al te serieus. De eerste game in 1997 was nog gemaakt door 3D Realms op de Duke Nukem engine. Ongeveer een tien jaar geleden is er een moderne reboot uit gekomen waar dit nu het derde deel van is. Doet geen wereldschokkende dingen, maar iets meer focus op zwaarden onderscheid deze game wel, naast de Oosterse setting.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 20:15

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:20
MRE-Inc schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 09:28:
[...]

3rd person over the shoulder: CHECK
Jonge dame die met wapens kan omgaan waar A-team, Chuck Norris en Big Arnold jaloers op zijn: CHECK
Speelt zich af in een half kapot geschoten, verlaten stad: CHECK
Zombie achtige kapot schieten: CHECK

Mis ik nog iets ?
"De andere kant" moet niet zeuren, spel komt ook gewoon uit op PS.
@uchiha tijntje Ik lees net op de frontpage dat Knockout City vanaf 6 juni niet meer speelbaar is, jammer! Want die keer dat ik met jullie mee heb gedaan was het wel echt lachen en vermakelijk :D

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23:04
Looks like Ass.. literally!

Verder een van de meest zouteloze gameplay trailers ever. Wat een saaie bedoening zeg, wereld ziet er best ok uit maar ik heb hier extreem lage verwachtingen voor.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 20:15
Vildhjarta schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 12:11:
[...]

Looks like Ass.. literally!

Verder een van de meest zouteloze gameplay trailers ever. Wat een saaie bedoening zeg, wereld ziet er best ok uit maar ik heb hier extreem lage verwachtingen voor.
Eens, gebeurt echt helemaal niks. Snap deze trailer ook niet zo goed.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Het ziet er op zich nog wel aardig uit. Beetje mix tussen TLOU en State of Decay denk ik. Hopelijk nog wel wat meer variatie. Verder fijn dat alle zombies even schreeuwen voordat ze aanvallen haha. En die broek van dat karakter zit ook wel heul erg strak lol.

Maar goed, nog 9 maanden wachten dus kan nog wel veranderen. Ik meen dat ik vorig jaar al eens een stuk had gezien en dat was ook wel prima. Benieuwd hoeveel man coop deze game heeft, hoe groot de wereld is en wat het verhaal is. Ik hoop voor dat personage dat het niet al te ver weg is, anders zou ik denk ik niet een random gevonden snack eten haha.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:27
Ik zie Lara Croft.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 21:58
owhnee, dit wil ik ook spelen, maar er komt heel veel aan wat ik wil spelen en ben nog met heel veel bezig :P

**** en gekocht... ****

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:29
GOTY, ik reet deze game 10/10
Ik vetrouw die hele studio en het project niet. We gaan het zien, maar dit kanaal legt het goed uit. Fishy for sure! En de downgrade is een feit.

[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 03-02-2023 15:48 ]

• Wom
Ik zie vooral een karakter veel wandelen als ik door die video heen scroll. Lijkt niet mijn type game te zijn. Lege wereld ook zo op het oog.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:19
Argh….toch weer getriggerd door dit topic. >:)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xBpPFLeBcSbzp1VpQaHzKooCb-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5NVAHzxAikkneFJtoktOwsEn.jpg?f=fotoalbum_large

Gebaseerd op waar het voor mij allemaal begon (C64 - The Arcade joystick)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EAid1_xx02LGDiFx7Vf2L-itPEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DK2PiJcubBXPS8XVTAbv8X8s.jpg?f=fotoalbum_large

• SunnieNL
PdeBie schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:32:
Argh….toch weer getriggerd door dit topic. >:)

[Afbeelding]

Gebaseerd op waar het voor mij allemaal begon (C64 - The Arcade joystick)

[Afbeelding]
Zou je dan de ABXY knoppen ook niet rood maken en de triggers aan de achterkant juist niet?
(denk dat ik het kruis ook zwart zou houden)

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:19
@SunnieNL hij is nog niet definitief.
De ABXY knoppen rood kan niet naar mijn weten.
Daarom heb ik nu het kruis rood voor het contrast met de rest zwarte controller.
FromSoftware mag in de leer bij Tango. Sekiro is niets bij de final boss van Hi-Fi Rush op Rythm difficulty S rank :P.

——-

En terecht. Wat een leuke game was dat.

[ Voor 61% gewijzigd door uchiha tijntje op 03-02-2023 17:47 ]

De nieuwe this week on Xbox is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Wom
Het doek is bijna gevallen voor CrossfireX. 18 mei gaat de stekker er uit. Helaas betekend dit ook dat de single player campaigns niet meer te spelen zijn. Aankopen die je de afgelopen twee weken hebt gedaan worden gerefund.

https://xboxera.com/2023/...rvice-to-end-may-18-2023/

Zo af en toe speelde ik wat potjes in de MP. Was na alle updates en content toevoegingen best een prima game, maar het kwaad was bij de release al geschiedt.

• rutgergron
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 10-11 18:26
Mijn Xbox Series X maakt echt een afschuwelijk bak met herrie tijdens de installatie van Cyberpunk. Dit kan niet normaal zijn. Filtertjes eronder zetten helpt vrijwel niks.

Zie link:
YouTube: New Xbox Series X makes loud noise with CD activity standing vertically

Als ik de console verticaal neer zet is het minder maar je hoort de disc drive nog wel bezig. Is dit een defect?

[ Voor 9% gewijzigd door rutgergron op 03-02-2023 20:32 ]

rutgergron schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 20:31:
Mijn Xbox Series X maakt echt een afschuwelijk bak met herrie tijdens de installatie van Cyberpunk. Dit kan niet normaal zijn. Filtertjes eronder zetten helpt vrijwel niks.

Zie link:
YouTube: New Xbox Series X makes loud noise with CD activity standing vertically

Als ik de console verticaal neer zet is het minder maar je hoort de disc drive nog wel bezig. Is dit een defect?
Ik zou dat in ieder geval nooit meer doen, de console met een draaiende schijf er in roteren... Volgens mij zijn vroeger wel consoles gemold op die manier. Heeft volgens mij te maken met dat een spinnende disc zijn oriëntatie wil behouden en als je de speler waar hij in zit dan gaat draaien kan het fout gaan.

Verder gebruik ik erg weinig schijfjes maar dat geluid lijkt me inderdaad niet normaal. Heb je het ook met andere schijfjes? Misschien is gewoon deze specifieke schijf uit balans of zo.

Gamertag: FinrazielNL

Wom schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 16:13:
Ik zie vooral een karakter veel wandelen als ik door die video heen scroll. Lijkt niet mijn type game te zijn. Lege wereld ook zo op het oog.
Ik denk dat dit ook vooral komt door gebrek aan UI. Ze doen het om het een beetje spannend te houden, je hoort ook geen communicatie van de 2 spelers, wat er wel heel duidelijk is. Maar dr zijn wel meer video's van volgens mij, waaronder 1 van 30 minuten als ik het me niet vergis. Maar het is nog niet echt duidelijk waar de game nou naartoe gaat. Wat het verhaal is en waar je heen gaat. Ik heb het idee dat het meer naar State Of Decay gaat met open wereld en doe maar wat je wilt, zonder dat het echt de diepgang haalt van een goede singleplayer story. Qua vibe zit het wel wat meer naar TLOU, maar zoals gezegd komt dat ook wel deels vanwege gebrek aan UI. Ik snap ook niet waarom ze het op deze manier naar buiten brengen, want je schept volgens mij verkeerde verwachtingen.

Maar goed, we gaan wel zien. Hij is nog wel even onderweg.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:53
Wom schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:34:
Het doek is bijna gevallen voor CrossfireX. 18 mei gaat de stekker er uit. Helaas betekend dit ook dat de single player campaigns niet meer te spelen zijn. Aankopen die je de afgelopen twee weken hebt gedaan worden gerefund.

https://xboxera.com/2023/...rvice-to-end-may-18-2023/

Zo af en toe speelde ik wat potjes in de MP. Was na alle updates en content toevoegingen best een prima game, maar het kwaad was bij de release al geschiedt.
Wow dat is best een pijnlijk besluit. Je zou het maar gekocht hebben en met een jaartje kan je zelfs naar de singleplayer fluiten. Toch een game die met hoge verwachtingen was aangekondigd door Phil.
Sodeknetter !!
Dead Space ziet er na de patch echt tien keer beter uit.
Nu is het plotseling wel next gen ipv een 720p oppoets poging *O*

Onbegrijpelijk dat ze :
A. De game gereleased hebben in deze staat na jaren van ontwikkeling
B. Binnen een week na release de game wel grafisch op orde hebben
C. Het spel uitbrengen zonder maar één keer op te starten en kijken hoe het er uit ziet ??

Maar goed, het is gepatched en het ziet er nu echt watertandend goed uit :9~
#lightsoutheadseton :X

SunnieNL schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 13:43:
[...]

owhnee, dit wil ik ook spelen, maar er komt heel veel aan wat ik wil spelen en ben nog met heel veel bezig :P

**** en gekocht... ****
En aan het spelen! Ben benieuwd wat je er van vindt. Las niet al te goede verhalen helaas. Ik ga er mee aan de slag zodra ik Hifi klaar heb.

———

Net toch even kwartiertje gespeeld. Maar heb er nog niet echt een goed gevoel bij. Speel je weer met zo’n irritant kind :P. Waar ik Deliver us the Moon er erg goed uit vond zien, is dit niet al te best. Nah we gaan het zien. Ik neem aan een niet al te lange game.

[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-02-2023 01:05 ]

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11 00:24

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

justifire schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:04:
Sodeknetter !!

Onbegrijpelijk dat ze :
C. Het spel uitbrengen zonder maar één keer op te starten en kijken hoe het er uit ziet ??

Haha besteld na deze loflezing! Morgenavond met m’n Penrose X, en twee babyfoons voor me, dit spel eens voor de eerste keer beleven.

Zin in!
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 22:26:
[...]

Wow dat is best een pijnlijk besluit. Je zou het maar gekocht hebben en met een jaartje kan je zelfs naar de singleplayer fluiten. Toch een game die met hoge verwachtingen was aangekondigd door Phil.
Maar gelukkig hebben we de koekjes en de walkman nog!

• SunnieNL
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:15:
[...]

En aan het spelen! Ben benieuwd wat je er van vindt. Las niet al te goede verhalen helaas. Ik ga er mee aan de slag zodra ik Hifi klaar heb.

———

Net toch even kwartiertje gespeeld. Maar heb er nog niet echt een goed gevoel bij. Speel je weer met zo’n irritant kind :P. Waar ik Deliver us the Moon er erg goed uit vond zien, is dit niet al te best. Nah we gaan het zien. Ik neem aan een niet al te lange game.
Ik loop vast in chapter 4.
spoiler:
Ik haal het space station in de laatste sec. Val op de grond, krijg de melding Spacestation replenished oxygen en val dood neer.... Hoe ik het ook probeer ik haal het net niet.
Elias2020 schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 00:16:
[...]

Haha besteld na deze loflezing! Morgenavond met m’n Penrose X, en twee babyfoons voor me, dit spel eens voor de eerste keer beleven.

Zin in!
Idem hier.
Penrose X + DTS:X + ingame 5.1 sound (dus niet de 3D binaural)
Spel kruipt dan echt onder je huid :X
Have fun !!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:15:
[...]

———

Ik zit er net een half uur in en deel je mening; Deliver us the Moon had enorm veel sfeer, mede mogelijk gemaakt door de krappere setting. In dese ruimer opgezette omgeving kom ik de ene grafische issue na de andere tegen:

1. Pop in textures op hele korte afstanden
2. Geen idee wat de term is, maar veel objecten hebben geen accurate boundaries, dus clip ik gewoon door de achterkant van de truck, deuren etc.
3. NPC's houden hun originele positie na een cutscene niet aan en komen ineens aanvliegen of lopen
4. Heel feel framedrop dips op de Series X (stukken 60 en dan sub 30(gevoelsmatig) en dan niet eens bij hele grote open gebieden. Lijkt mij een optimalisatie dingetje.
5. En het gedrag van NPC's ook :'). Staan er bij als zombies

Muziek is overigens wel weer dik in orde. Maar deze game heeft nog wel een maand of 6 aan ontwikkeling nodig geloof ik. Zonde; na het eerste deel had ik er echt zin in :N

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 04-02-2023 09:39 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Notna schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 09:36:
[...]

Ik zit er net een half uur in en deel je mening; Deliver us the Moon had enorm veel sfeer, mede mogelijk gemaakt door de krappere setting. In dese ruimer opgezette omgeving kom ik de ene grafische issue na de andere tegen:

1. Pop in textures op hele korte afstanden
2. Geen idee wat de term is, maar veel objecten hebben geen accurate boundaries, dus clip ik gewoon door de achterkant van de truck, deuren etc.
3. NPC's houden hun originele positie na een cutscene niet aan en komen ineens aanvliegen of lopen
4. Heel feel framedrop dips op de Series X (stukken 60 en dan sub 30(gevoelsmatig) en dan niet eens bij hele grote open gebieden. Lijkt mij een optimalisatie dingetje.
5. En het gedrag van NPC's ook :'). Staan er bij als zombies

Muziek is overigens wel weer dik in orde. Maar deze game heeft nog wel een maand of 6 aan ontwikkeling nodig geloof ik. Zonde; na het eerste deel had ik er echt zin in :N
Jep, het is ook levensloos. Deel 1 had door de krappere setting zonder NPC’s inderdaad een mooie benauwde sfeer. De NPC’s in chapter 1, en met name op dat binnenpleintje, kan echt niet meer in 2023. Zo gedroegen NPC’s zich in games uit 2003 ofzo. Tot nu toe valt het helaas erg tegen.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 09:43:
[...]

Jep, het is ook levensloos. Deel 1 had door de krappere setting zonder NPC’s inderdaad een mooie benauwde sfeer. De NPC’s in chapter 1, en met name op dat binnenpleintje, kan echt niet meer in 2023. Zo gedroegen NPC’s zich in games uit 2003 ofzo. Tot nu toe valt het helaas erg tegen.
:')

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I3uur4PtpZjdZhQ2qZAgUMhCUEk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UDGvPO84wavdVr8lIN5oCNNV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aVV3o6i59AkrGizvxhLxG4R6_jw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/SceWyZurH29VMSbBhWwmGzDe.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R9uAo1ih4LEmNCDSflIBZaCjVgg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fqy6EiBDLoVNWqVmDsRygA0Q.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ffo2GxMS1H1fxq5eWhSWtQ5LV8g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/rktRD9zFqZcnI0Uva6JQ2P4M.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Notna op 04-02-2023 09:51 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Er stond ook een vrouw alleen te kijken naar een muur. Ik ben er maar even een paar minuten naast gaan staan. Kijken of die muur wellicht wat interessants te bieden had…

Die vrouw op je derde plaatje dus. :P
——-

The last case of Benedict Fox komt waarschijnlijk eind april uit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fc4rV6Qa3PNVlAIxOG6Dy3uuCeg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5cvqcMPgUpyyZ57SiWtmNoze.jpg?f=fotoalbum_large

De trailer tijdens de E3 zag er leuk uit. April en mei worden drukke maanden.

Voor degenen die de game niet meer scherp op hun netvlies hadden:

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 04-02-2023 11:05 ]

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 14:08

Kalkie

NLMP

justifire schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:04:
Sodeknetter !!

Onbegrijpelijk dat ze :

Echt? En ik heb ‘m al uitgespeeld. Nog maar een rondje dan?

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Pagina: 1 ... 81 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord