Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:15

ilm

Iemand die weet of dark souls 1 goed werkt met quick resume?

Na een tijdje DS terug opgestart en wordt terug gesmeten naar het startmenu wegens de online functionaliteit (ga online afzetten). Daar krijg ik dan de melding dat het spel niet goed is afgesloten en je mogelijks voortgang verliest.
Grafisch is de game geen topper. Kleine studio dus dat was te verwachten. En het ziet er nog altijd beter uit dan Monster Hunter :X

Maar de game moet het vooral van de latere gameplay hebben imo. Die raketlancering die erna volgt is wel leuk gedaan en het sfeertje is verder gewoon prima imo. Ik denk dat met betere belichting het al wel wat had gescheeld, maar de vorige titel was grafisch ook geen topper. Ben nu wat verder en vermaak me er nog wel mee. Verwacht geen big budget actie, maar de game moet het duidelijk meer hebben van de science fiction en ruimteschepen. Wat puzzels erin en knopjes drukken of dingen doorsnijden. De rest doet wat het moet doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Martinspire schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 17:57:
[...]

Grafisch si de game geen topper. Kleine studio dus dat was te verwachten. En het ziet er nog altijd beter uit dan Monster Hunter :X

Maar de game moet het vooral van de latere gameplay hebben imo. Die raketlancering die erna volgt is wel leuk gedaan en het sfeertje is verder gewoon prima imo. Ik denk dat met betere belichting het al wel wat had gescheeld, maar de vorige titel was grafisch ook geen topper. Ben nu wat verder en vermaak me er nog wel mee. Verwacht geen big budget actie, maar de game moet het duidelijk meer hebben van de science fiction en ruimteschepen. Wat puzzels erin en knopjes drukken of dingen doorsnijden. De rest doet wat het moet doen.
Zolang er geen NPC's in beeld komen is het wel vermakelijk idd. Maar in dit deel zit helaas aardig wat NPC interactie en het stoort mij dat ik erdoor uit de immersie gehaald word.

Maar nu bij Mars aangekomen, en de flow zit er al beter in :)

Xbox Live ID:Notna8310

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11 19:05
Dolphin heeft een major update gehad.
Nu met menu incl controller configuratie.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:15
Geïnstalleerd en wat een feest! Ziet er in 4K in Dolby Vison goed uit op de XSX. Mooi om te spelen weer :) Wat mij betreft toch echt wel een mooie evolutie vanaf Golden Eye.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Grappig om te zien dat er een remaster van is. Vroeger veel gespeeld tegen vrienden op de N64!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 26-11 13:24

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ligt het aan mij of hebben we een tijd bereikt waar de kwaliteit en orginaliteit van games redelijk stabiel zijn? (in de slechte zin)

Misschien word ik gewoon oud :D

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

BroWohsEdis schreef op zondag 5 februari 2023 @ 01:28:
Ligt het aan mij of hebben we een tijd bereikt waar de kwaliteit en orginaliteit van games redelijk stabiel zijn? (in de slechte zin)

Misschien word ik gewoon oud :D
Hi-fi Rush disagrees with you.

Maar op basis van welke games kom je tot deze conclusie? Ben het met je eens dat de originaliteit in grote games al jaren lang vaak te wensen over laat. Voor vernieuwing en verrassingen moet je dan ook bij de kleinere games kijken.

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-02-2023 02:15 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op zondag 5 februari 2023 @ 02:11:
[...]

Maar op basis van welke games kom je tot deze conclusie? Ben het met je eens dat de originaliteit in grote games al jaren lang vaak te wensen over laat. Voor vernieuwing en verrassingen moet je dan ook bij de kleinere games kijken.
Is gewoon hetzelfde sentiment wat je altijd ziet als er een paar remasters/remakes uitkomen... Ik heb altijd het idee dat dat van mensen komt die verder het gaming nieuws niet echt volgen, alleen wat er toevallig langs komt, en omdat zij daardoor alleen maar van de remaster en FIFA/cod weten denken ze dat er niks anders meer is.

Dat, en terug denken aan vroeger waarbij de beste games over een periode van 20 jaar vergeleken worden met wat er in de afgelopen 6 maanden uitgekomen is, wat natuurlijk ook een ontzettend scheve vergelijking is. Exact hetzelfde gebeurt bij films en muziek waar je ook van dat soort 'vroeger was alles beter' sentimenten ziet.

Gamertag: FinrazielNL

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-11 11:57
90% van de games die we 20 jaar geleden speelde spelen vandaag de dag gewoon ruk.Daarom heeft bv Capcom ook besloten om hun oude Reseident Evil games opnieuw te bouwen.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-11 14:43
Het is natuurlijk wel zo dat de kosten van AAA-games tegenwoordig zo hoog zijn dat grote studio's doorgaans op save spelen en met beproefde concepten komen zolang het werkt. De originaliteit vind je bij de indies.

Een jaar of 20 geleden was het overigens niet heel anders in mijn beleving. En daarvoor was zo'n beetje iedereen een indie.

Doordat de techniek zich steeds verder ontwikkelde, werd er steeds meer mogelijk en kregen we steeds meer nieuwe dingen te zien. Maar wat dat betreft zijn we al een paar jaar zo ver dat alles al wel zo'n beetje mogelijk is. Dus wordt alles wat we hebben nu enkel nog groter en mooier. Het aantal genres dat we hebben is groter dan 20 jaar geleden. De aandacht gaat echter steeds naar "dezelfde soort games". Maar er is nog steeds genoeg te kiezen.

En wat @jori040 al zei: de games van toen spelen nu ruk. Veel games van toen en eerder speelden toen zelfs al ruk.
Snap het sentiment ergens wel als je ziet dat er veel over Dead Space, Age Of Empires en Goldeneye wordt gesproken. Maar aan de andere kant heb je recent titels zoals Hi-Fi Rush, Grounded en Pentiment gehad die juist succesvol iets nieuws neerzetten (los van je smaak natuurlijk). Ook de investeringen in indies zorgen toch echt wel voor een flink divers aanbod.

Zolang remakes/remasters zoals Dead Space en Age Of Empires echt goed zijn of iets toevoegen heb ik er niet zoveel problemen mee. Het heruitbrengen van GTA5 voor de 36ste keer heb ik dan weer wat minder mee. :P

Denk dat als je de gehele markt bekijkt, het aanbod nog nooit zo divers is geweest eigenlijk. Moet je alleen wel verder kijken dan de grote titels die elk jaar een release hebben. Daarom ook af en toe meelezen in dit topic, dan kom je nog eens een andere game tegen.

Niet in mijn postings trouwens, ik kom niet veel verder dan THPS1+2 (over een goede remake gesproken!) :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Kende deze nog niet, ziet er erg vet uit! Al zal het nu nog cinematisch zijn waarschijnlijk… als de game zelf er ook zo uit ziet dan belooft t wel veel goeds :)

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:19
Gisteren FH2 maar weer eens geïnstalleerd. Dat blijft voor mij toch wel de beste uit de reeks.

• jori040
Residence of Evil/let's talk resident evil: Vind het cool om te zien hoe deze jongens met gemak nog de oude RE games spelen maar ik kan die games nu niet meer spelen.

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

uchiha tijntje schreef op zondag 5 februari 2023 @ 02:11:
[...]

Ik speel voornamelijk AAA games van shooters tot RPG's en (4x) Strategy Games. Indie games speel ik eigenlijk weinig behalve een Hades o.i.d. wat wel echt weer top was.

Is eigenlijk voornamelijk AAA games als ik er aan denk, shooters (CoD, Battlefield, Halo, Gears of War) zijn bijvoorbeeld zo ontzettend ver afgegleden t.o.v. 10 jaar geleden, strategy games zoals AoE4 en CK3 zijn niks vergeleken met hun voorgangers, RPG's zie ik alleen maar remakes of on-orginele Dark Souls clones. Alles is een beetje voorspelbaar geworden qua games heb ik het gevoel.

Heeft iemand aanraders voor leuke strategy/roguelite/shooters die niet van AAA bedrijven zijn? Enige game waar ik nu eigenlijk hyped voor ben is Hades II en een Ghost of Tshushima voor PC :D :D
Hi-fi Rush ziet er wel gaaf uit zal die is proberen.
Finraziel schreef op zondag 5 februari 2023 @ 08:25:
[...]

Is gewoon hetzelfde sentiment wat je altijd ziet als er een paar remasters/remakes uitkomen... Ik heb altijd het idee dat dat van mensen komt die verder het gaming nieuws niet echt volgen, alleen wat er toevallig langs komt, en omdat zij daardoor alleen maar van de remaster en FIFA/cod weten denken ze dat er niks anders meer is.

Dat, en terug denken aan vroeger waarbij de beste games over een periode van 20 jaar vergeleken worden met wat er in de afgelopen 6 maanden uitgekomen is, wat natuurlijk ook een ontzettend scheve vergelijking is. Exact hetzelfde gebeurt bij films en muziek waar je ook van dat soort 'vroeger was alles beter' sentimenten ziet.
Heb je wel een punt ik volg game nieuws niet echt actief meer, wat ik voorbij zie komen zonder er actief in te duiken is allemaal dezelfde cash grab meuk. De zoveelste re-release van een Skyrim, GTA, FIFA, CoD, AC etc etc.

[ Voor 39% gewijzigd door BroWohsEdis op 05-02-2023 10:20 ]

Verwijderd

Wom schreef op zondag 5 februari 2023 @ 09:39:
Zolang remakes/remasters zoals Dead Space en Age Of Empires echt goed zijn of iets toevoegen heb ik er niet zoveel problemen mee. Het heruitbrengen van GTA5 voor de 36ste keer heb ik dan weer wat minder mee. :P
GTA5 is natuurlijk ook zeer vaak opnieuw uitgebracht maar toch vind ik de game waanzinnig goed.(Single-player) Er zijn nog steeds weinig games die mij een open world bieden die zo geloofwaardig is en ik nooit het gevoel heb van grinden.
Ik vind dan ook niet dat een Indie of een AAA per se slechter of beter is. De enorme hoge productie waarde van een GTA5 doet dingen die ik enorm kan waarderen. Dat zie ik ook veel bij PlayStation exclusives.
De originaliteit blijft dan misschien wat meer uit maar de details, de geliktheid en de algemene ervaring maakt dat helemaal goed voor mij.
Een aanbod van originele Indies en goede AAA’s is de combi voor mij.

@BroWohsEdis Deep Rock Galactic al gecheckt?

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:14:
[...]

GTA5 is natuurlijk ook zeer vaak opnieuw uitgebracht maar toch vind ik de game waanzinnig goed. Er zijn nog steeds weinig games die mij een open world bieden die zo geloofwaardig is en ik nooit het gevoel heb van grinden.
Ik vind dan ook niet dat een Indie of een AAA per se slechter of beter is. De enorme hoge productie waarde van een GTA5 doet dingen die ik enorm kan waarderen. Dat zie ik ook veel bij PlayStation exclusives.
De originaliteit blijft dan misschien wat meer uit maar de details, de geliktheid en de algemene ervaring maken dat helemaal goed voor mij.
Een aanbod van originele Indies en goede AAA’s is de combi voor mij.

@BroWohsEdis Deep Rock Galactic al gecheckt?
Vond GTA V juist extreem matig qua open world vergeleken met GTA IV, hoop dat 6 meer richting RDR2 gaat qua details en gebouwen waar je naar binnen kan bijvoorbeeld. Ben alleen pessimistisch sinds Rockstar het geld printen heeft ontdekt met GTA online :9

Nee die ken ik niet zal is kijken, thanks

Verwijderd

BroWohsEdis schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:17:
[...]

Vond GTA V juist extreem matig qua open world vergeleken met GTA IV, hoop dat 6 meer richting RDR2 gaat qua details en gebouwen waar je naar binnen kan bijvoorbeeld. Ben alleen pessimistisch sinds Rockstar het geld printen heeft ontdekt met GTA online :9

Nee die ken ik niet zal is kijken, thanks
Dat kan. :) Hetzelfde geld voor voor RDR2, wat ze daar allemaal in doen door de enorme productie waarde en tijd..heel indrukwekkend.

En, yw. :) Staat op gamepass.

edit: @BroWohsEdis Roboquest is ook nog een idee. Staat ook op gamepass sinds kort.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2023 10:25 ]

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Verwijderd schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:22:
[...]

Dat kan. :) Hetzelfde geld voor voor RDR2, wat ze daar allemaal in doen door de enorme productie waarde en tijd..heel indrukwekkend.

En, yw. :) Staat op gamepass.

edit: @BroWohsEdis Roboquest is ook nog een idee. Staat ook op gamepass sinds kort.
Oh nice, die ziet er ook gaaf uit :o Ga ik is even downloaden :D

Atomic Heart

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rz1fdslt8BORAurim_M8EcSUbG8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5IDIvaIS04jzEXntlrsz8EJq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/by0MIixkyRA-TeWdmrVn6ypPiQg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UKECTAsf9r5HeH59zmHZxM0n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/re7cJRjXDvAsQgOMjnBJj0ByhmQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5GyyWCP4UfBkmoH7YVlvoDUl.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uCQpjMO5_Vfa59136Eiw-Q1Chto=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UvFlLGUPgWimSi0pOJv8SXQb.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• PdeBie
Roboquest is heel tof! Kan ook met multiplayer.
drakiesoft schreef op zaterdag 4 februari 2023 @ 20:39:
Dolphin heeft een major update gehad.
Nu met menu incl controller configuratie.

[YouTube: Dolphin on the Xbox just got a MASSIVE update... | MVG]
Is zelfs Mario Sunshine op Xbox te spelen? Krijg je dan de Cube kwaliteit of echt veel scherper, full screen etc?
devilsnight schreef op zondag 5 februari 2023 @ 16:41:
[...]

Is zelfs Mario Sunshine op Xbox te spelen? Krijg je dan de Cube kwaliteit of echt veel scherper, full screen etc?
Je kunt in de emulator de resolutie x3 doen, waardoor je 1080P output krijgt. Enkel zijn de cutscenes nog in de originele resolutie, dat ziet er dus heel anders uit. Gameplay is prima te doen. Er is ook een widescreen optie, maar dat wil nog wel eens problemen geven bij oudere releases.

Voorbeeld: YouTube: Emulation on Xbox Series S: Super Mario Sunshine | Retroarch Dolphin...

[ Voor 19% gewijzigd door Wom op 05-02-2023 18:27 ]

What a journey it was...

Toepasselijke naam van de laatste achievement van Hi-fi Rush. Wat een spel. Een toppertje. Waar ik in het begin dacht dat me het nooit zou lukken om hem op 1.000GS te zetten is het me na anderhalve week toch gelukt. De game had me volledig in zijn greep. Leuk om ook te zien dat je de game echt onder de knie kan krijgen. Waar ik in het begin met moeite een A rank op hard kon halen, haalde ik gisteren de Rythm Tower op S-rank met 15 minuten over. Enige nadeel was het grind gedeelte waar je alle levels op S rank moest halen. Beetje onzinnig aangezien als je hem op Rythm difficulty kan uitspelen easy niets toevoegt.

Hopelijk kan ik na vandaag de beat weer lekker laten gaan. :P Voor degenen die het nog niet hebben geprobeerd en GP hebben. Geef het aub een kans. :) Misschien is het niets voor je, maar wellicht klikt het en is het net zoals bij mij een van de tofste spellen van de laatste jaren.

—————
En de nieuwe games voor deze week:

https://www.trueachieveme...6/new-xbox-games-february

Waarbij de meesten denk ik zitten te wachten op Hogwarts Legacy. Benieuwd naar de reviews.

justifire schreef op zondag 5 februari 2023 @ 08:03:
*O*
En je voortgang gaat mee naar de full game (Game Pass 3 Maart) d:)b

[Afbeelding]
Nice, word voor mij wel iets later ben ik bang, aangezien ik met Like A Dragon Ishin ga beginnen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
Wom schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 18:34:
Het doek is bijna gevallen voor CrossfireX. 18 mei gaat de stekker er uit. Helaas betekend dit ook dat de single player campaigns niet meer te spelen zijn. Aankopen die je de afgelopen twee weken hebt gedaan worden gerefund.

https://xboxera.com/2023/...rvice-to-end-may-18-2023/

Zo af en toe speelde ik wat potjes in de MP. Was na alle updates en content toevoegingen best een prima game, maar het kwaad was bij de release al geschiedt.
Kwam dit bericht net tegen en ik ben echt verbaasd. Een game waarbij je met betaling de single player erbij mocht kopen en die kan je binnenkort dus niet meer spelen?

Hier komen ze echt veel te makkelijk mee weg. Kom op zeg. Ik vind het al erg dat Series X games op disc geen toekomstvast waarde hebben omdat er vaak de One X versie of niks op de disc staat. Maar nu krijgen we dus een game na een jaar launch dat die onspeelbaar is. Dan hou ik mijn hart vast als deze console en de games retro worden.

Op de PC afgelopen jaar gezien dat gekochte DLC door uitgezette online servers onspeelbaar wordt. (Bron) Waar ze nog mee weg komen is dat dit bijna 10 jaar oude games zijn.

What's next?

• drakiesoft

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:15
BroWohsEdis schreef op zondag 5 februari 2023 @ 10:07:
Heeft iemand aanraders voor leuke strategy/roguelite/shooters die niet van AAA bedrijven zijn?
Dead Cells, High on Life, No Man’s Sky, Outriders

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

polopolo150 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 07:02:
[...]

Kwam dit bericht net tegen en ik ben echt verbaasd. Een game waarbij je met betaling de single player erbij mocht kopen en die kan je binnenkort dus niet meer spelen?

Hier komen ze echt veel te makkelijk mee weg. Kom op zeg. Ik vind het al erg dat Series X games op disc geen toekomstvast waarde hebben omdat er vaak de One X versie of niks op de disc staat. Maar nu krijgen we dus een game na een jaar launch dat die onspeelbaar is. Dan hou ik mijn hart vast als deze console en de games retro worden.

Op de PC afgelopen jaar gezien dat gekochte DLC door uitgezette online servers onspeelbaar wordt. (Bron) Waar ze nog mee weg komen is dat dit bijna 10 jaar oude games zijn.

What's next?
Ben het wel met je eens hoor, maar met deze specifieke titel mis je gelukkig niks...
uchiha tijntje schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:54:
What a journey it was...

Toepasselijke naam van de laatste achievement van Hi-fi Rush. Wat een spel. Een toppertje. Waar ik in het begin dacht dat me het nooit zou lukken om hem op 1.000GS te zetten is het me na anderhalve week toch gelukt. De game had me volledig in zijn greep. Leuk om ook te zien dat je de game echt onder de knie kan krijgen. Waar ik in het begin met moeite een A rank op hard kon halen, haalde ik gisteren de Rythm Tower op S-rank met 15 minuten over. Enige nadeel was het grind gedeelte waar je alle levels op S rank moest halen. Beetje onzinnig aangezien als je hem op Rythm difficulty kan uitspelen easy niets toevoegt.

Hopelijk kan ik na vandaag de beat weer lekker laten gaan. :P Voor degenen die het nog niet hebben geprobeerd en GP hebben. Geef het aub een kans. :) Misschien is het niets voor je, maar wellicht klikt het en is het net zoals bij mij een van de tofste spellen van de laatste jaren.

—————

Waarbij de meesten denk ik zitten te wachten op Hogwarts Legacy. Benieuwd naar de reviews.
Respect, want ik doe je het zeker niet na!
Ik heb de game na het uitspelen van het verhaal weer verwijderd en zal hem vast en zeker nog wel een aantal keer uitspelen, want wat een geweldig spel is dit zeg _/-\o_.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19:45
uchiha tijntje schreef op zondag 5 februari 2023 @ 18:54:
What a journey it was...

—————

Komt de Deluxe van HL morgen niet uit? Waar zijn de reviews?

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Timothy3000 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 08:46:
[...]

Komt de Deluxe van HL morgen niet uit? Waar zijn de reviews?
Bij mijn weten loopt de nda vandaag on 12.00u af. Benieuwd of tweakers er ook eentje klaar heeft!

• jori040
Gameplaybeelden van Dragon Age: Dreadwolf uitgelekt: https://gamer.nl/artikele...-age-dreadwolf-uitgelekt/

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Lijkt wel veel actievere combat te zijn, dodgen in een dragon age game, wtf :p

Maar kan nog leuk zijn. Is qua combat mijlenver verwijderd van Origins, maar als de rest goed is kan het een goede game worden (Mass Effect 2 en 3 zijn een mooi voorbeeld over hoe moderne combat zeker geen negatief iets hoeft te zijn in een "hardcore" rpg). En voor hardcore DnD mechanics komt er ook nog Baldur's Gate 3 aan :)

[ Voor 10% gewijzigd door Krimglas op 06-02-2023 10:09 ]

• PdeBie
Sito schreef op maandag 6 februari 2023 @ 07:46:
[...]

Dead Cells, High on Life, No Man’s Sky, Outriders
Neon Abyss ook erg leuk. En Roboquest!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Het luchtalarm gaat af. Tijd om een kiwi te worden en Harry Potter te spelen

Niet heel verkeerd. :P (de smiley miste)

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-02-2023 12:39 ]

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06:25
Nogal goed zelfs. Straks maar de knip trekken (goed excuus om dat veel te moeilijke hifi rush weg te leggen. :))

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

uchiha tijntje schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:14:
[Embed]

Nog even wachten en dan kan ik de Deluxe pre-order aanzwengelen oOo

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-11 17:19
uchiha tijntje schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:14:
[Embed]

Toch wel uiteenlopend van negens naar zevens. Gelukkig niet uiteenlopend als Saints row met vieren en achten bijvoorbeeld.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het is een 89 op metacritic voor de Series X, gewoon heel erg hoog:
https://www.metacritic.co...-series-x/hogwarts-legacy
Hmm ik was eigenlijk helemaal niet hyped voor Hogwarts, maar na net de ACG review gezien te hebben nu toch wel een beetje. Had niet gedacht dat hij echt zo goed zou worden.
Maar gezien mijn monster backlog ga ik hem niet gelijk kopen. Hij komt er echter zeker een keer.

Gamertag: FinrazielNL

• jori040
Krimglas schreef op maandag 6 februari 2023 @ 10:05:
[...]

Lijkt wel veel actievere combat te zijn, dodgen in een dragon age game, wtf :p

Maar kan nog leuk zijn. Is qua combat mijlenver verwijderd van Origins, maar als de rest goed is kan het een goede game worden (Mass Effect 2 en 3 zijn een mooi voorbeeld over hoe moderne combat zeker geen negatief iets hoeft te zijn in een "hardcore" rpg). En voor hardcore DnD mechanics komt er ook nog Baldur's Gate 3 aan :)
Wat ik in dat filmpje zie spreekt mij al aan.Voor welk jaar staat deze op de planning ?

• Kaasje123
Nu anderhalf uur Hogwarts legacy gespeeld en wat mij het meeste opvalt is de productiewaarde. Enorm gedetailleerde wereld. Mooie graphics maar de details vallen mij het meeste op. Speelt ook erg lekker

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:58
Kaasje123 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 12:02:
Het luchtalarm gaat af. Tijd om een kiwi te worden en Harry Potter te spelen
Laat even weten als het gelukt is :)

edit: owh, ik zie dat dat blijkbaar inderdaad lukt.. nog 40 minuten en dan kan ik mijn werkdag sluiten :)

[ Voor 19% gewijzigd door SunnieNL op 06-02-2023 15:51 ]

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Ik weet niet of DF de framerate gaat testen, maar op de Series X 'High Fidelity met Raytracing' aan en de FPS cap op 'off' is :9~ met Hogwarts Legacy

Uncompressed: https://photos.app.goo.gl/fjkGc2KEcbytLob3A

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6-hpjTJZieWm-eobOJsGjA-zAjI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/isWTSfZdEKO3WmHjkqzTFmnI.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OUZdKNbxZRWxC_t3otEl_hi3-zI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KUuRlbzH94G28Sd90XXuLgFD.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IHNoc7kTl2kn7McQFafMFwH6T4Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qKIy7HzH2CNs8KFRVgjmFTKt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yS6Ij4bEiBoUDXyk98o3HFvJYiM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zJy2Wi9owSed8VCxtXiUcDej.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WvaZOA8JxHBRU55qy0E2pJ5wz1c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WAdUUmJXtpl8CIHLkFe3utz7.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uq0Vm1Culve3u95M7mgiwcZn9Z4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KduupRB5OYrD7R356gPa3jBZ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e1YzMTInZ1KglztGA4NNBK-QIWM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kSZqsrR3oP8OVjCj3k8UUFOx.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UKutzmGi9Zke5kuNsDBppeI0UHg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YdVjDw8lRMVUKaVca4bXB423.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yz-5DfpnYpBdFVBfh8MVScTnMSw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HoHkxGDx3QUAHXZttnISYGBl.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YWp6QTQL_r7YR7BVbJbR5e_kP88=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HHYaDFWMrsonDKX2kBiJaUJ5.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vw-9th1uOH__B3p9qPgmiAF8nXI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/f3nRrsyB9Lzfs5HMZuAppppv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_UIsi4hsiNFZu3QLU7PbbIaztSA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XvcUNuY7iLd6gypVJt3AZiDH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2dGFKbAtq-_QF0yucf5EqUouhO8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fcE9MSD76TMm8Au3Mbvrlahg.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 131% gewijzigd door Notna op 07-02-2023 09:46 ]

Artikeltje over 4 ID@xbox games.

https://www.windowscentra...ames-here-are-my-thoughts

Intro:

“ID@Xbox is a long-running program at Xbox that partners with thousands of developers and publishers around the world to help them bring their games to Xbox and PC. Many of the greatest indie games of all time were published through or with the assistance of ID@Xbox. I was recently offered an opportunity to preview all-new gameplay footage from four upcoming ID@Xbox games, as well as hear from the developers of each title.

The Last Case of Benedict Fox, Planet of Lana, Lightyear Frontier, and Everspace 2 are all coming to Xbox and PC Game Pass from day one, and count among the most highly anticipated indie games arriving in the 2023 calendar. Here are my thoughts on each title after getting to see them in action; suffice to say, the future of ID@Xbox and Xbox Game Pass in 2023 looks very good, indeed.“

———

Artikeltje over de games op Ubisoft + die binnenkort verwacht wordt.

https://www.trueachieveme...1/xbox-games-ubisoft-plus

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-02-2023 17:36 ]

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-11 17:19
Ubisoft + is duurder dan Game Pass, jammer dat het niet geïntegreerd wordt. Ik blijf niet allemaal subscriptions doen. Doe dat alleen met Game Pass, maar op de PS doe ik bijvoorbeeld geen PSplus. Daarnaast Ubisoft games zijn enorm vaak in de aanbieding, dus zou daar dan lekker op wachten.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:54
Tja, dat is een beetje het nadeel. Je had Netflix, een service voor bijna alles. En toen moest ieder zijn eigen streaming dienst hebben, en kun je nu weet niet hoeveel abo's gaan nemen.
Voor sports on tv net zo en nu lijkt het ook voor games zo te gaan worden. Heb nu ook sinds kort Game Pass, maar als straks alles naar eigen diensten gaat, is het voordeel ook snel weg.
Begin zo langzaam aan ook beetje anti-abo te worden.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Wederom een patch voor Dead Space (304MB)
Benieuwd of het nu allemaal nóg mooier is geworden :o

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ik heb zelf helemaal geen interesse in abbo diensten zoals Ubisoft+ of EA. De games die mij boeien uit die publishers voor een hele generatie kan ik denk ik op 1 hand tellen.

• PdeBie
En nu wel!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i2YYerYlsKHkvAYSKiHOo8DetlQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E8DcUFdy9qaEw9fDAZKqg3fh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C8hm8qqhqC9rZGQYAy6kkKMkOOg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qvp1BnelpmagXSUk2dqmMdyQ.jpg?f=fotoalbum_large

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-11 19:19
justifire schreef op maandag 6 februari 2023 @ 18:07:
Wederom een patch voor Dead Space (304MB)
Benieuwd of het nu allemaal nóg mooier is geworden :o
Met een patch van een paar honderd mb? Dat lijkt me stug.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-11 13:38
Ben ik de enige die die quick time events in hifi rush rete lastig kan vinden? Jezus Christus, sta nu al 10 minuten voor zo'n monitor die combinaties achter elkaar in te voeren maar hoe gefrustreerder ik raak, hoe lastiger het wordt... Heb het maar opgegeven voor vnv... Hahaha

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
JDL15 schreef op maandag 6 februari 2023 @ 23:27:
Ben ik de enige die die quick time events in hifi rush rete lastig kan vinden? Jezus Christus, sta nu al 10 minuten voor zo'n monitor die combinaties achter elkaar in te voeren maar hoe gefrustreerder ik raak, hoe lastiger het wordt... Heb het maar opgegeven voor vnv... Hahaha
_O-

Lol, herkenbaar ook man! Full health die room leeg gekregen en dan die klote combi die heel de tijd mis gaat, moet je weer helemaal opnieuw.. Op een gegeven moment ben ik er klaar mee _O-
Haha, herkenbaar. Ik zou je in ieder geval even willen adviseren om in het menu (als je nog in het hoofdmenu bent) even de latency check te doen. Dat scheelt misschien wat. Daarnaast zijn die QTE die je denk ik bedoelt ook wel irritant (die nodes die je moet fixen voor de lift?). Ze hebben een rare timing.

• SunnieNL
  • Laatst online: 21:58
Hogwards legacy.. I am hooked…
Ruim 5 uur erop zitten en ziet er allemaal top uit.
Wel wat glitches hier en daar in het beeld en op de hoogste resolutie met ray tracing unlocked heeft de Xbox X het regelmatig zwaar in gebieden waar veel licht is (voornamelijk delen binnen het kasteel en de dorpswinkels)…
Verder speelt het lekker. Leuke side quests nog (wel simpel, maar ben ook pas net 1,5 dag door)
Soms sta ik gewoon Ff stil om wat rond te kijken, vooral op balkons met wat vergezichten.

• PdeBie
Is de nieuwe Harry Potter game ook leuk voor niet HP fans? Ik heb de boeken nooit gelezen en de films nooit gezien, maar een goede game ga ik nooit uit de weg natuurlijk.
PdeBie schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:40:
Is de nieuwe Harry Potter game ook leuk voor niet HP fans? Ik heb de boeken nooit gelezen en de films nooit gezien, maar een goede game ga ik nooit uit de weg natuurlijk.
De game speelt zich af vóórdat HP op Hogwarts verscheen. Dus soort van Fantastic Beasts idee (dat speelde zich ook járen voor HP af). Verder is het gewoon een game in de wereld van HP en is het in de basis een wizardry game. Denk dat het voor niet-HP fans ook leuk om te spelen is, maar voor de echte HP-fans uiteindelijkk een feest van herkenning is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Notna schreef op maandag 6 februari 2023 @ 16:40:
Ik weet niet of DF de framerate gaat testen, maar op de Series X 'High Fidelity met Raytracing' aan en de FPS cap op 'off' is :9~ met Hogwarts

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Jammer dat de vreselijke GoT image compressie totaal afbreuk doet aan jouw screenshots.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Kindapaas
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:08
Speelt iemand Hogwarts al op de series S? Ik game niet vaak, maar wel wil graag de nextgen games (bijv Hogwarts) spelen. Daarom wil ik ook geen 500 euro uitgeven aan een console. Ik neem aan dat de series S dan de beste optie is in mijn geval?

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-11 22:12
Kindapaas schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:53:
Speelt iemand Hogwarts al op de series S? Ik game niet vaak, maar wel wil graag de nextgen games (bijv Hogwarts) spelen. Daarom wil ik ook geen 500 euro uitgeven aan een console. Ik neem aan dat de series S dan de beste optie is in mijn geval?
Hier een series s Hogwarts speler. Ziet er werkelijk super uit, keuze tussen fidelity (graphics, 30fps) of performance (60 fps, geen raytracing). De raytracing zit wel op de hogere consoles zoals de X en de ps5, maar eerlijk gezegd zijn er volgens mij meer spelers op de X die m op 60fps zetten en dan zit RT er niet op.
Hartstikke tevreden en heb er ruim 3 uur inzitten nu.

[ Voor 13% gewijzigd door Ht87 op 07-02-2023 08:01 ]

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Rivanov schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 07:46:
[...]

Jammer dat de vreselijke GoT image compressie totaal afbreuk doet aan jouw screenshots.
Het is inderdaad niet het allerbeste. Voor de liefhebber; de directe PNG vanaf de Xbox zelf:

https://photos.app.goo.gl/fjkGc2KEcbytLob3A

• drakiesoft
Fable nieuws

Via via, kan de bron niet vinden

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Vandaag komt eindelijk Hot Wheels naar GamePass! Toch??

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-11 18:42
kevlar01 schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:57:
Ja, is er al. Leuk spel, heb hem op stadia gehad eind vorig jaar :)

• Hulleman
Notna schreef op maandag 6 februari 2023 @ 16:40:
Ik weet niet of DF de framerate gaat testen, maar op de Series X 'High Fidelity met Raytracing' aan en de FPS cap op 'off' is :9~ met Hogwarts

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er gelikt uit! Sommige screens staan wel weer strak van de chromatic abberation. Dat heb ik echt nooit begrepen. Dat gaat dus sowieso uit hier :)

Heb de PS5 versie in bestelling staan, maar ben benieuwd naar de verschillen tussen PS5 en XSX. Kan altijd nog ruilen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:53

BM

Moderator Spielerij
Hogwarts Legacy is imho op dit moment het voorbeeld van 'functionele' graphics (en dat is niet negatief bedoeld). Ik vind het an-sich geen graphics waar ik door weggeblazen word, maar damn, past het goed bij de sfeer van het spel. Helemaal goed :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Kaasje123
Ik wist niet dat er een balanced mode was. Ik heb geen vrr dus ik kan dat helaas niet kiezen blijkbaar.

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:14

Nogne

>.<

drakiesoft schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 08:04:
Fable nieuws

[Embed]

Via via, kan de bron niet vinden
Fable playable state = release in 2026 :9 Alles eerder dan 2026 zie ik als een plus ;)

PS/XBL: Nogne

Nogne schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:22:
[...]

Fable playable state = release in 2026 :9 Alles eerder dan 2026 zie ik als een plus ;)
Goed verwachtingen management :)

Die game mag komen wanneer die komt. Een reboot van een game moet gewoon 100% af en naar tevredenheid van de developer zijn. Anders is de franchise vaak daarna ten dode opgeschreven.

Ik vind het wel mooi om te zien dat er best wel wat nieuwe IP's in de maak zijn en er best weinig echte vervolgen in de maak zijn. Met uitzondering natuurlijk van bijv. een Forza Motorsport, een State of Decay en een Gears 6. Nieuwe IP's kosten verder gewoonweg meer tijd, dan deeltje 2, 3 of 4 > van een bestaande gamereeks.

• Exactor it
BM schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 09:39:
Hogwarts Legacy is imho op dit moment het voorbeeld van 'functionele' graphics (en dat is niet negatief bedoeld). Ik vind het an-sich geen graphics waar ik door weggeblazen word, maar damn, past het goed bij de sfeer van het spel. Helemaal goed :)
Gezichten vind ik vrij mooi gedaan. Water effecten zijn niet om aan te gluren. Voor de rest helemaal eens. Het klopt allemaal prima qua graphics.
Meetikken met je voet wil helpen. Weet niet hoe goed je ritmegevoel is, maar als je met je voet meetikt heb je ook een fysieke referentie voor je handen. Vond de onscreen hulp meer verwarren dan helpen, dus misschien dat dit je wat helpt?

Heb een tijdje DJ-les gegeven aan kinderen hier in het buurthuis, met de voet meetikken bleek vaak toch het beste voor wat ritmegevoel te kweken. :+

Dit staat ook op mijn planning om vanavond even te proberen :Y

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:01
De demo gelijk even op de Steamdeck gegooid. Zo eens kijken of het wat is, want dat ziet er goed uit.

• PdeBie
Wom schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:14:
[...]

Meetikken met je voet wil helpen. Weet niet hoe goed je ritmegevoel is, maar als je met je voet meetikt heb je ook een fysieke referentie voor je handen. Vond de onscreen hulp meer verwarren dan helpen, dus misschien dat dit je wat helpt?
Eens. Ik tik ook met mijn duim continu mee, ook tussen het daadwerkelijk indrukken door.
Best absurd eigenlijk hoeveel losse packs je moet downloaden bij Hot Wheels. Heb dit nog nooit meegemaakt. Waarom niet gewoon één grote pack die je download?

Ik heb de Xbox nog nooit zo insane vaak "ploep" horen "zeggen." 😂

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:14

Nogne

>.<

uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:45:
[...]

Die game mag komen wanneer die komt. Een reboot van een game moet gewoon 100% af en naar tevredenheid van de developer zijn. Anders is de franchise vaak daarna ten dode opgeschreven.

Ik vind het wel mooi om te zien dat er best wel wat nieuwe IP's in de maak zijn en er best weinig echte vervolgen in de maak zijn. Met uitzondering natuurlijk van bijv. een Forza Motorsport, een State of Decay en een Gears 6. Nieuwe IP's kosten verder gewoonweg meer tijd, dan deeltje 2, 3 of 4 > van een bestaande gamereeks.
Eens, ik heb liever dat hij in 2027 uit komt en in goeie staat is dan dat hij in 2026 uit komt en nog vol bugs zit. Met Gamepass heb ik momenteel zo veel leuks om te spelen dat een jaartje extra mij niet zo veel uit maakt.

PS/XBL: Nogne

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:42
Korrel zout en een slag om de arm.
Colt Eastwood maakte de opmerking dat de performance van de Series X|S wordt beperkt door PlayStation omdat de PlayStation geen (volledige) RDNA2 ondersteuning heeft.
PlayStation is het leidende platform van de huidige generatie waarvoor developers ontwikkelen en derhalve optimaliseren en gebruiken zij FSR1.0, wat de PS ondersteund. Om budgettaire redenen wordt er geen gebruik gemaakt van FSR2.0.
Het lijkt er dus op dat FSR2.0 mogelijk alleen door first-party developers zal worden gebruikt.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 11:45:
[...]

Halo benoemen zonder Halo te benoemen, respect _/-\o_

• Exactor it
devilsnight schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:23:
Best absurd eigenlijk hoeveel losse packs je moet downloaden bij Hot Wheels. Heb dit nog nooit meegemaakt. Waarom niet gewoon één grote pack die je download?

Dan kan ik je aanraden om alle achievements in Hitman 2 te halen en dan te syncen in Hitman 3. Dan zegt de Xbox een keer of 40 pling! (het zijn bijna allemaal rare achievements)
D-Ed schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:48:
[...]

Halo benoemen zonder Halo te benoemen, respect _/-\o_
Ga jij nu maar eens oefenen met Quick Time Events in Hi-fi Rush :P

• D-Ed
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 12:52:
[...]

Ga jij nu maar eens oefenen met Quick Time Events in Hi-fi Rush :P
Ik heb heel de dag de ‘Funky drummer’ drumloop aanstaan dus vanavond gaat het gebeuren oOo

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 00:27
Effe downloaden dan maar:
De juiste (Series) versie kiezen en dan 32 GB download en een queue van 52 eehhmm uitbreidingen?

Edit: Oh jee.
Nou moet ik ook 53x aangeven dat de uitbreidingen op mijn 'internal storage' geplaatst moeten worden (en niet op m'n oude externe USB-SSD).

[ Voor 21% gewijzigd door zetje01 op 07-02-2023 16:08 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v8AKJioOcAw3oin7Mbo4Ujpw0h8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HDo8DeOH3XD9IrFmNjcdQroF.png?f=fotoalbum_large

Voor de liefhebbers, een nieuwe kleurvariant van de controller.

• Hulleman

Dan moet je eens Vampire Survivor gaan spelen. Soms ploept dat apparaat wel 3 minuten non-stop door alle acheivements die je behaalt, heel irritant :P

• Jan_V
  • Laatst online: 22:11

Het is ook best wel een slechte game.

Wij hadden hem voor onze zoon op de Switch gekocht, maar gelijk al spijt van.
Bij opstarten & in de game lijkt het op een random mobiele game. Overal schreeuwerige menu's om DLC te kopen, druk met styling van je basement en enorm traag.

Via GP is alles nu gelukkig inbegrepen, dus dat zal een betere ervaring zijn.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Pagina: 1 ... 82 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord