Toon posts:

[XSX/PC] Hi-Fi Rush

Pagina: 1
Acties:

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter

[XSX/PC] Hi-Fi Rush Topic

Ontwikkelaar: Tango Gameworks
Uitgever: Bethesda Softworks
Platforms: Xbox One, Series X|S, Windows.
Release-datum: 25-01-2023

In Hi-Fi Rush beweegt alles op maat van de beat. Als speler kruip jij in de huid van Chai, een nonchalante kerel met de ambitie om rockster te worden. Tijdens een procedure om een robot-arm te krijgen, wordt zijn muziekspeler per ongeluk mee in het nieuwe ledemaat verwerkt. Het bedrijf dat de ingreep uitvoerde, beschouwt hem daarom als defect experiment en doet er alles aan om hem te ‘deactiveren’.

Om die reden maakt Chai het zijn taak om de bedrijfsleiders een toontje lager te laten zingen, samen met een team van kleurrijke bondgenoten. Op die manier kan hij ontsnappen en zijn vrije leven verderzetten. Een compleet van de pot gerukte plot dus, al ziet de gameplay er best cool uit. Check trouwens die vet kleurrijke en zuivere anime-stijl. Qua sfeer en humor doet de game ongetwijfeld denken aan Sunset Ovedrive, de Xbox One exclusive waarin je een leger zombies te lijf mocht gaan met vette wapens en coole tricks.

Systeemeisen

Minimum:
  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • Processor: Intel Core i5-6500, Ryzen 3 1200
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: GTX 1050, RX 560
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 20 GB available space
Recommended:
  • Requires a 64-bit processor and operating system
  • Processor: Intel Core i7-4770K, Ryzen 5 1300X
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: GTX 1050TI, RX 570
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 20 GB available space
Trailers

Screenshots

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een berichtje..
^ Naar boven ^

[Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 26-01-2023 11:07]

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Net even gespeeld, ben positief verrast!

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-03 03:12

Zalaroth

<The Necromancer>

Als Devil May Cry en Metal Hellsinger 'n kindje kregen.. :D

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zalaroth schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 20:05:
Als Devil May Cry en Metal Hellsinger 'n kindje kregen.. :D
Haha nog echt ook :D

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
Erg vermakelijk spel zeg ik na 4 uur spelen. Nog een hoop te spelen geloof aangezien difficulty niet stacked qua achievements. Speel hem nu op hard. Is nog best pittig ook. :)

Wat een geluid produceert dit spel ook. Op headset (Penrose) echt heel fijn maar in surround sound via speakers met sub nog veel heftiger. Mooi ook hoe de rumble in controller gelijk gaat met de beat.

[Voor 36% gewijzigd door Exactor it op 27-01-2023 17:25]

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 08:07
Als ik deze voor 10 euro koop heb ik dan niet de Series X versie ???

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:43
jori040 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:21:
Er is enkel maar de XSX versie op console :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• jori040
Wom schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:23:
[...]

Er is enkel maar de XSX versie op console :)
Dan is die deluxe versie wel erg prijzig.

• Exactor it
  • Nu online
Hij kost 30 euro toch? Ik zie ook maar 1 versie in de store.

@jori040 Ben je niet naar de deluxe upgrade voor 10 euro aan het kijken? Het spel zelf is dertig.

[Voor 92% gewijzigd door Exactor it op 27-01-2023 21:26]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
jori040 schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 20:21:
Of je neemt een maandje gamepass? Kan je ook gelijk Goldeneye 007 testen :p

• jori040
Exactor it schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 21:07:
Hij kost 30 euro toch? Ik zie ook maar 1 versie in de store.

@jori040 Ben je niet naar de deluxe upgrade voor 10 euro aan het kijken? Het spel zelf is dertig.
Ja klopt ik zat er langs met kijken.Thnx ;)

Vinden jullie deze 30 waard of net niet ?

[Voor 6% gewijzigd door jori040 op 27-01-2023 21:54]

• Wom
De training room is wel een aanrader om de combos te oefenen. Te vinden in de ruimte tussen de levels. Kan al iets gerichter de gevechten aan nu, zeker als je meer combos vrijspeelt.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Net mijn tweede bossfight gehad op naar het volgende level :)

• Exactor it
  • Nu online
Wom schreef op vrijdag 27 januari 2023 @ 22:07:
De training room is wel een aanrader om de combos te oefenen. Te vinden in de ruimte tussen de levels. Kan al iets gerichter de gevechten aan nu, zeker als je meer combos vrijspeelt.
Ik worstel me door hard heen met eigenlijk altijd x, x, x, y wat doden, parrien als het moet en in paniek soms een partner inroepen. Ik ben echt mega slecht maar vind het een briljante game. Maken de combo's het makkelijker als je nul ritmegevoel hebt? :+

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Een mooi cijfer voor het spel met 944 reviews!

• Wom
Exactor it schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 13:18:
[...]

Ik worstel me door hard heen met eigenlijk altijd x, x, x, y wat doden, parrien als het moet en in paniek soms een partner inroepen. Ik ben echt mega slecht maar vind het een briljante game. Maken de combo's het makkelijker als je nul ritmegevoel hebt? :+
Kort antwoord: nee.

Lang antwoord: neeeeeee.

Enig ritme gevoel is wel belangrijk voor combos.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ben inmiddels aangekomen bij stage 10 van de 12, die bossfight van stage 9 was behoorlijk pittig! :o

• Exactor it
  • Nu online
G_Dragon schreef op maandag 30 januari 2023 @ 23:11:
Ben inmiddels aangekomen bij stage 10 van de 12, die bossfight van stage 9 was behoorlijk pittig! :o
Maak je borst maar nat voor twaalf (tien valt mee). Ik heb best lang vastgezeten bij 9 maar tien in twee pogingen neer.

[Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 30-01-2023 23:41]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Dit pareltje vanavond uitgespeeld, wat heb ik ervan genoten! _/-\o_

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Zoveel mensen, zo weinig die hem op Tweakers spelen. Tenminste als je het topic bekijkt :9 , wel dik verdiend want wat was dit een aangename verrassing! _/-\o_

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Gisteren mijn 2e playthrough voltooid op Normal.

De extra achievements voor Reverb Gauge, Smidge koelkasten, logboekenen andere zaken laat ik voor wat het is, aangezien je hiervoor die SPECTRA arena's moet halen. Helaas is mijn backlog daarvoor te groot en wil ik verder met andere games.

Heb me wel erg vermaakt met deze game, hoe langer ik er in zat hoe meer het stijltje en de gameplay tof begon te vinden. Aanrader :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee