Arcane maakt stiekem altijd dezelfde games 
Maar ze spelen wel lekker. Met name Prey is een waanzinnig goede titel.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
True. Ik heb liever dat ze net als een Nintendo gewoon de tijd nemen en de game releasen als hij ready is dan dat ze rushen. Wellicht wel wijs in de toekomst niet teveel meer te beloven qua data.Kaasje123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:28:
[...]
Dat het binnen 12 maanden zou releasen vanaf juni 2022, maar 2023 zonder maand te noemen impliceert dat dat dus niet gaat gebeuren.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee joh.Krimglas schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:43:
Arcane maakt stiekem altijd dezelfde games
Omdat ik vooraf niets wist over wat ze zouden tonen maar dit als stream voorbij zag komen op YouTube.BM schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:38:
[...]
Forza komt morgen met een extra video.
Maar qua games niet aansprekend. Dat kan hoor, smaken verschillen, maar buiten 1 surprise waren ze allemaal aangekondigd, dus waarom dan tekens weer die verbazing?
Ja meer was toch ook niet te verwachten? Zelfs nog bijzonder te noemen dat er een suprise drop komt vandaag. Maar dit was precies wat ik er van verwachtte. Jammer dat Forza hun belofte van binnen 12 maanden hoogst waarschijnlijk niet haalt maar redfall wel.G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:45:
No.. dit was het?
Ze hebben nu 4 games voor de eerste helft van 2023 dus Starfield gaan we net als Forza in het najaar zien.Beakzz schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:46:
Mei voor Redfall bevestigd eigenlijk wel het uitstel van Starfield en FM voor zover dat nog niet duidelijk was. Bethesda brengt geen 2 games achter elkaar uit (al hou ik stille hoop dat Tod zijn zin krijgt en een week van te voren pas zegt dat het uit komt)
Maar leuk dat de game waar ik niet op zit te wachten een releasedatum heeft \o/
Heb je uberhaubt iets gelezen over deze show?… of de tweets die hier zijn gedeeldG_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:45:
No.. dit was het?
[ Voor 48% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2023 21:51 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Ja precies. Misschien moeten ze de volgende keer wat beter nadenken voor ze een E3 show maken specifiek van wat er binnen 12 maanden uit komt danjori040 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:48:
[...]
Ze hebben nu 4 games voor de eerste helft van 2023 dus Starfield gaan we net als Forza in het najaar zien.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja heb alles gelezen, maar het ging zo snel voorbij! Wat iets positiefs is natuurlijk, maar was serieus verrast dat we er nu al doorheen warenuchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:48:
[...]
Heb je uberhaubt iets gelezen over deze show?… of de tweets die hier zijn gedeeld
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Gossie. Misschien ook niet meer doen dan.Palindrome schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:50:
als ik van te voren had gezien wat deze show inhield dan was ik er niet speciaal voor gaan zitten
[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2023 21:54 ]
klopt is ind mijn tijd niet waarduchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:52:
[...]
Gossie. Misschien ook niet meer doen dan.
Nee zijn gratis tot 31 januari voor iedereen met de base game.G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:31:
Alle 20 Eso dlcs beschikbaar in Gamepass? Of begreep ik dit verkeerd ...
Whut? Dat zijn 6 dagen, daarmee ga je niet elke dlc kunnen spelen/testenloki504 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:55:
[...]
Nee zijn gratis tot 31 januari voor iedereen met de base game.
https://www.elderscrollsonline.com/en-us/news/post/62997
Oeh Fable en Avowed, want die zijn veel te stil....devilsnight schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:57:
Als we ook met dit format Directs krijgen van Hellblade 2, Avowed, Fable etc, top!!!!
Prey was echt super cool vond ik.devilsnight schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:57:
Dit was echt de perfecte manier van hoe je een Direct doet, dit is waar ik al een hele tijd op hoopte.
Als we ook met dit format Directs krijgen van Hellblade 2, Avowed, Fable etc, top!!!!
Hi-fi Rush lijkt me fun! Duidelijk een kleinere game van Tango, dus hopelijk komen ze met iets groots hierna.
Redfall blijft me grafisch echt tegenvallen maar ook qua gameplay doet het me hier weinig. Dit had ik ook met Prey beelden, totdat ik de demo speelde. We shall see.
Klopt het is ook alleen bedoeld om je aan eso te krijgen voor enkele maanden. Ik gebruikte ze vroeger altijd om al mijn crafting mats uit de banken etc naar mijn crafting bag te gooien(die blijven daarin zetten na 31 januari).G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:55:
[...]
Whut? Dat zijn 6 dagen, daarmee ga je niet elke dlc kunnen spelen/testen.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Stadia-vibesdevilsnight schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:11:
Hi-fi Rush is nu te installeren.
Best crazy eigenlijk, aangekondigd en ge-released.
Verwijderd
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2023 22:30 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Uiteindelijk wel met ea games integratie alleen niet op launch
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 25-01-2023 22:25 ]
Ja ik denk dat redfall tof gaat worden. Ik vind bij die Arkane games altijd leuker dan de filmpjes doen vermoeden.Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:14:
Edit: laat ook maar.
Redfall sprak mij aan en Forza zag er indrukwekkend uit maar is niet mijn game. Minecraft had ik wel eens een RT versie van willen zien.
[ Voor 18% gewijzigd door giantgiantus op 25-01-2023 22:42 ]
Verwijderd
Ik heb het eigenlijk helemaal niet op Arkane games maar deze spreekt me wel aan om zo te zien.giantgiantus schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:39:
[...]
Ja ik denk dat redfall tof gaat worden. Ik vind bij die Arkane games altijd leuker dan de filmpjes doen vermoeden.
Overigens ziet Forza we super uit. Probleem bij auto racers is wel dat het zo’n beetje klaar is met de ontwikkeling. Forza 6 online is precies even leuk als 7 denk ik.
Starfield krijgt een eigen deepdive show binnenkort. Dat was voor de show bekend gemaakt.Yonix schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:49:
Hi-Fi Rush ziet er gaaf uit, die ga ik zeker proberen aankomend weekend.De presentatie van Forza Motorsport was erg saai. Heel veel loze woorden, veel 'tech talk' en het standaard 'blah-blah'; de beelden die ik zag waren nu niet echt vernieuwend t.o.v. de vorige FM - imho. Redfall? Totaal geen interesse in en waar was Starfield?
wat je zegt over Forza ga ik wel in mee.Ik had wel wat beelden van bv de career-mode willen zien.Yonix schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:49:
Hi-Fi Rush ziet er gaaf uit, die ga ik zeker proberen aankomend weekend.De presentatie van Forza Motorsport was erg saai. Heel veel loze woorden, veel 'tech talk' en het standaard 'blah-blah'; de beelden die ik zag waren nu niet echt vernieuwend t.o.v. de vorige FM - imho. Redfall? Totaal geen interesse in en waar was Starfield?
Iets bekend qua timing? Begin 23?uchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:51:
[...]
Starfield krijgt een eigen deepdive show binnenkort. Dat was voor de show bekend gemaakt.
Ja dat is toch wel erg balen, voor mij zijn het dit jaar 2 Xbox games (Forza en Starfield) en dan nu geen datum noemen voor Forza voelt toch wel als zeggen “Dat wordt niet meer dit jaar”Kaasje123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:28:
[...]
Dat het binnen 12 maanden zou releasen vanaf juni 2022, maar 2023 zonder maand te noemen impliceert dat dat dus niet gaat gebeuren.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 25-01-2023 23:02 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zeker een aanrader.Exactor it schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:59:
Terwijl jullie allemaal naar een uur pure reclame zaten te kijken heb ik als een ware newshound de interwebz afgespeurd en vond aardig nieuws. De mensen achter de studio dat Journey to a Savage planet uitbrachten hebben de rechte teruggekocht en brengen half februari een series X/S versie uit. https://www.gematsu.com/2...box-series-on-february-14 @devilsnight het is een gratis update, crazy!
Volgens mij 24.
[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2023 23:03 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 25-01-2023 23:16 ]
Als je najaar of 2024 in je achterhoofd houd dan valt het ook niet tegen.Je kan idd beter focus leggen op games die wel een harde datum hebben.Donstil schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:01:
[...]
Ja dat is toch wel erg balen, voor mij zijn het dit jaar 2 Xbox games (Forza en Starfield) en dan nu geen datum noemen voor Forza voelt toch wel als zeggen “Dat wordt niet meer dit jaar”
Edit: Oh en AoE2 natuurlijk volgende week, hoe kan ik die nou vergeten
Tja, een vriend van me zei ook dat die een shadow drop van Tango had verwacht. Als die daarna had gezegd dat God of War zou worden uitgebracht naar de xbox, moet ik hem dan ook gelovenKaasje123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:15:
Oh boy dat belooft niet veel goeds voor de games waar ik het meest naar uitkijk dit jaar. Diablo 4 en starfield
https://mobile.twitter.co...18352285419196417/photo/1
We gaan het zien bij de presenatie van starfield, dat gaat wel de doorslag geven over de status. Zal me niks verbazen als dit verhaal klopt.Kaasje123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:15:
Oh boy dat belooft niet veel goeds voor de games waar ik het meest naar uitkijk dit jaar. Diablo 4 en starfield
https://mobile.twitter.co...18352285419196417/photo/1
[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2023 23:31 ]
Grid: Legends zit er al in, heb namelijk vorige week de story in een week uitgespeeld. Toen ik met de volgende verder wou moest ik een dlc kopen, dacht het dus even niet dus de game weer verwijderd omdat ik hem blijkbaar dus al had uitgespeeld
Mij wel.Palindrome schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:28:
[...]
We gaan het zien bij de presenatie van starfield, dat gaat wel de doorslag geven over de status. Zal me niks verbazen als dit verhaal klopt.
[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 25-01-2023 23:43 ]
Maar wel een random redditer!devilsnight schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:42:
[...]
Mij wel.
Diablo zag er vorig jaar alles behalve rough uit. Deze dude zegt dat hij gelijk had over de Tango game, maar ik heb meerdere bronnen dit vandaag zien zeggen. Maar goed, we gaan het zien inderdaad.
Ik heb een Jason Schreier er nog niet over gehoord in ieder geval, ook Jeff Grubb niet.
Daarom staat er ook specifiek alleen “cloud” bij.G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:32:
[...]
Grid: Legends zit er al in, heb namelijk vorige week de story in een week uitgespeeld. Toen ik met de volgende verder wou moest ik een dlc kopen, dacht het dus even niet dus de game weer verwijderd omdat ik hem blijkbaar dus al had uitgespeeld.
[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-01-2023 00:04 ]
Preview van Xbox zelf:uchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:30:
@SunnieNL Hoe bevalt Hi-fi Rush (eerste indruk)? Ik ga hem morgen proberen.
ResetEra is het forum, ik zag het aan de look. Hij doet alsof hij helemaal goed zat over Hi-fi Rush shadow drop, maar verschillende bronnen hadden daar vandaag tweets over.uchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:44:
[...]
Maar wel een random redditer!Of welk forum dat ook is.
Was die game nog niet via cloud te spelen dan?uchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:44:
[...]
Maar wel een random redditer!Of welk forum dat ook is.
——
[...]
Daarom staat er ook specifiek alleen “cloud” bij.
Resetera, het forum van de zogenaamde zelfverklaarde insiders? Ver van wegblijven, wat een onzin daar uitgekraamd wordt.devilsnight schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 00:01:
[...]
ResetEra is het forum, ik zag het aan de look. .
Ik ga pas echt balen als Schreier zegt dat de tweet klopt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
[ Voor 21% gewijzigd door On_E op 26-01-2023 08:07 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Rond dat tijdstip was ik net het bed ingestapt.uchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:30:
@SunnieNL Hoe bevalt Hi-fi Rush (eerste indruk)? Ik ga hem morgen proberen.
Hoop vooral dat ze het online systeem van GT kopiëren. Qua racen zijn de forza’s echt top, online moet er een poot bijgetrokken worden.On_E schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:06:
Wat een matige Forza trailer zeg. Echt nul info over de game eigenlijk, behalve dat ie ‘heul mooi is en heul mooi klinkt’
En geen eens een releasedatum…
Benieuwd of we vandaag dan wat meer info over de gameplay, carrière modus etc krijgen.
1 van de beste game journalisten die er is. Heeft ook twee fantastische boeken over development geschreven.drakiesoft schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 06:53:
[...]
Jason Schreeuwer, heeft ie ooit wel eens iets positiefs gezegd over xbox. Hij kent wat mensen, alleen of ze hem alles vertellen?
Had gehoopt op ingame beelden maar helaas, hopelijk komen ze met een forza limited edition xsx console.On_E schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:06:
Wat een matige Forza trailer zeg. Echt nul info over de game eigenlijk, behalve dat ie ‘heul mooi is en heul mooi klinkt’
En geen eens een releasedatum…
Benieuwd of we vandaag dan wat meer info over de gameplay, carrière modus etc krijgen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zou gaaf zijn.Amaze86 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:26:
[...]
Had gehoopt op ingame beelden maar helaas, hopelijk komen ze met een forza limited edition xsx console.

Ja vet he, was wel een leuke verassing, heb net via de app opdracht gegeven om hem te installeren, eerst Greedfall uitspelen en dan ga ik deze proberen.devilsnight schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:11:
Hi-fi Rush is nu te installeren.
Best crazy eigenlijk, aangekondigd en ge-released.
Hopelijk dit keer echt de release van hot wheels goty edition. Vorige keer was die er ineens uitgehaald
[ Voor 7% gewijzigd door ProfaNe op 26-01-2023 09:17 ]
Zou toch een vreemde manier van communicatie zijn als ze hier straks wel een datum geven.ProfaNe schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:17:
[...]
Hopelijk dit keer echt de release van hot wheels goty edition. Vorige keer was die er ineens uitgehaald![]()
Vanavond hopelijk meer gameplay van forza:
[YouTube: Forza Monthly | January 2023]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Er zit wel wat ingame gameplay in, maar niet veel. Maar wat er te zien was zag er prima uit.Amaze86 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:26:
[...]
Had gehoopt op ingame beelden maar helaas, hopelijk komen ze met een forza limited edition xsx console.
Heb me altijd de ogen uitgekeken bij de Forza games. Heb nu sinds een paar maandjes een XSX en vermaak me oppperbest met FH5. Echt een prachtige game en leuk om zo nu en dan eens te spelen.Mog schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:37:
Forza Motorsport ziet eruit als de eerste echte next-gen game. Wat een pracht!
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
De game doet mij aan Jet Set Radio & Sunset Overdrive denken als ik zo de beelden zie.justifire schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:42:
HI-FI RUSH is wel even een onverwachte knaller zeg ! https://store.steampowered.com/app/1817230/HiFi_RUSH/
FM7 kan je op disc toch nog wel spelen.Hulleman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:44:
[...]
Heb me altijd de ogen uitgekeken bij de Forza games. Heb nu sinds een paar maandjes een XSX en vermaak me oppperbest met FH5. Echt een prachtige game en leuk om zo nu en dan eens te spelen.
Nu kan ik dan ook eindelijk binnenkort Forza Motorsport spelen (jammer dat FM7 niet meer te spelen is?). Gran Turismo vond ik altijd leuk om te spelen, maar is me altijd veel te clean. Als je vergelijkingen ziet tussen FM7 en GT7 dan is FM grafisch de mooiere game. Moet je nagaan hoe de nieuwe FM er uit gaat zien. Daarnaast zit er veel meer beleving in FM dan in GT heb ik altijd het idee.
Ja inderdaad, bij de opening was Jet Set Radio de eerste game waar ik aan het denken was, vooral omdat ik ergens gelezen had dat ze eventueel een nieuw deel wilde maken. Via de App kon ik de game nog niet zien maar via de browser wel, opdracht gegeven hem al te installeren.jori040 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:51:
[...]
De game doet mij aan Jet Set Radio & Sunset Overdrive denken als ik zo de beelden zie.
Ik moet deze van de week ook maar eens checken want het ziet er fun uit.Linksquest schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:56:
[...]
Ja inderdaad, bij de opening was Jet Set Radio de eerste game waar ik aan het denken was, vooral omdat ik ergens gelezen had dat ze eventueel een nieuw deel wilde maken. Via de App kon ik de game nog niet zien maar via de browser wel, opdracht gegeven hem al te installeren.
Ja, maar in de online shops niet te vinden. Wel key's, zo te zien. Maar vraag me dan weer af of je die game dan wel echt kan downloaden, omdat FM7 niet meer bestaat in de store.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Oh... dat was toch een verborgen pareltje die Sunset Overdrive, ik kreeg hem toen bij mijn eerste Xbox One!jori040 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:51:
[...]
De game doet mij aan Jet Set Radio & Sunset Overdrive denken als ik zo de beelden zie.
Klopt, FM7 is niet meer rechtstreeks uit de Store verkrijgbaar, maar een fysieke kopie van Marktplaats of een key werkt prima.Hulleman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:04:
[...]
Ja, maar in de online shops niet te vinden. Wel key's, zo te zien. Maar vraag me dan weer af of je die game dan wel echt kan downloaden, omdat FM7 niet meer bestaat in de store.
Als je de game of DLC hebt gekocht kan je hem nog steeds downloaden uit de store.Hulleman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:04:
[...]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik zie dat Nedgame Forza 5 nog wel op disc heeft.Hulleman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:04:
[...]
Yep die game heb ik ook hoog zitten.G_Dragon schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:09:
[...]
Oh... dat was toch een verborgen pareltje die Sunset Overdrive, ik kreeg hem toen bij mijn eerste Xbox One!![]()
Samen met Titanfall één van de tofste spellen op de One wat mij betreft. De multilayer van TF2 vond ik minder gaaf omdat de idiote snelheid die je kon halen in 1 generfd was.G_Dragon schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:09:
[...]
Oh... dat was toch een verborgen pareltje die Sunset Overdrive, ik kreeg hem toen bij mijn eerste Xbox One!![]()
Heb het al vaker in dit topic gedeeld, maar de devs van Titanfall die een Transformers (jaren '80 era) zouden maken is een match made in heaven. Zal nogmaals eens een mailtje sturen naar EA en Hasbro, maar tot op heden negeren ze mij.Exactor it schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:12:
[...]
Samen met Titanfall één van de tofste spellen op de One wat mij betreft. De multilayer van TF2 vond ik minder gaaf omdat de idiote snelheid die je kon halen in 1 generfd was.
Is trouwens alleen verkrijgbaar op de XSX/XSS. Maatje die een One X heeft staan wilde hem spelen maar kon hem niet downloaden.
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-01-2023 11:51 ]
Steam reviews moet je altijd minstens 48 uur geven, want eerst krijg je de enthousiaste fans die (naar mijn mening) te snel een review schrijven om oa. de likes en awards.justifire schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:42:
HI-FI RUSH is wel even een onverwachte knaller zeg ! https://store.steampowered.com/app/1817230/HiFi_RUSH/
Als je naar titels als Grounded, Pentiment en nu weer Hi-Fi Rush kijkt, dan ben ik ook voorstander van meer die 'pet projects' eigenlijk. Mooi dat die ruimte er is en gegeven wordt, met verrassingen zoals deze als gevolg.uchiha tijntje schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:46:
Wat mij betreft mogen ze dit veel vaker doen. Gewoon kleinere games ontwikkelen en lekker weinig ruchtbaarheid aan geven en shadow droppen.
Afgelopen weken was het erg rustig met nieuwe release, maar de komende maanden zitten weer erg vol.
Ga aub nu game dev worden.Wom schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:36:
[...]
Heb het al vaker in dit topic gedeeld, maar de devs van Titanfall die een Transformers (jaren '80 era) zouden maken is een match made in heaven. Zal nogmaals eens een mailtje sturen naar EA en Hasbro, maar tot op heden negeren ze mij.
True.Beakzz schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:47:
[...]
Steam reviews moet je altijd minstens 48 uur geven, want eerst krijg je de enthousiaste fans die (naar mijn mening) te snel een review schrijven om oa. de likes en awards.
Niet om de game omlaag te praten, maar vaak zat games van overwhelming naar mixed zien gaan in 48 uur.
Dit topic is gesloten.
![]()
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq