Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Arcane maakt stiekem altijd dezelfde games :p

Maar ze spelen wel lekker. Met name Prey is een waanzinnig goede titel.
Redfall 2 Mei , netjes!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
  • Laatst online: 16:42
Kaasje123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:28:
[...]

Dat het binnen 12 maanden zou releasen vanaf juni 2022, maar 2023 zonder maand te noemen impliceert dat dat dus niet gaat gebeuren.
True. Ik heb liever dat ze net als een Nintendo gewoon de tijd nemen en de game releasen als hij ready is dan dat ze rushen. Wellicht wel wijs in de toekomst niet teveel meer te beloven qua data.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Few 2 mei. Daar heb ik wel zin in.
Whats next?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Timothy3000
Krimglas schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:43:
Arcane maakt stiekem altijd dezelfde games :p

Maar ze spelen wel lekker. Met name Prey is een waanzinnig goede titel.
Nee joh. :P Prey, Dishonored en Deathloop hebben wellicht enigszins hetzelfde grafische stijltje maar zijn verder totaal niet met elkaar te vergelijken.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
BM schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:38:
[...]

Forza komt morgen met een extra video.

Maar qua games niet aansprekend. Dat kan hoor, smaken verschillen, maar buiten 1 surprise waren ze allemaal aangekondigd, dus waarom dan tekens weer die verbazing?
Omdat ik vooraf niets wist over wat ze zouden tonen maar dit als stream voorbij zag komen op YouTube.

En zulke hoge verwachtingen had ik dus ook niet maar toch meer dan dit.
No.. dit was het?

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Redfall:Voor mij de game van deze show.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:01
Mei voor Redfall bevestigd eigenlijk wel het uitstel van Starfield en FM voor zover dat nog niet duidelijk was. Bethesda brengt geen 2 games achter elkaar uit (al hou ik stille hoop dat Tod zijn zin krijgt en een week van te voren pas zegt dat het uit komt :+)

Maar leuk dat de game waar ik niet op zit te wachten een releasedatum heeft \o/

• Kaasje123
Ja meer was toch ook niet te verwachten? Zelfs nog bijzonder te noemen dat er een suprise drop komt vandaag. Maar dit was precies wat ik er van verwachtte. Jammer dat Forza hun belofte van binnen 12 maanden hoogst waarschijnlijk niet haalt maar redfall wel.

• jori040
  • Nu online
Beakzz schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:46:
Mei voor Redfall bevestigd eigenlijk wel het uitstel van Starfield en FM voor zover dat nog niet duidelijk was. Bethesda brengt geen 2 games achter elkaar uit (al hou ik stille hoop dat Tod zijn zin krijgt en een week van te voren pas zegt dat het uit komt :+)

Maar leuk dat de game waar ik niet op zit te wachten een releasedatum heeft \o/
Ze hebben nu 4 games voor de eerste helft van 2023 dus Starfield gaan we net als Forza in het najaar zien.
Heb je uberhaubt iets gelezen over deze show?… of de tweets die hier zijn gedeeld :P

———

Tof format voor zo’n show. Hopelijk niet eenmalig en krijgt het structureel vorm. Enige jammer is de Forza release date die nog niet bekend is. Ziet er wel goed uit. Hifi Rush ziet er uit als mijn type game. Art style is tof. Gameplay ziet er ook leuk uit en een shadow drop. Redfall is zoals ik had verwacht, gewoon een Arkane game zoals we van ze gewend zijn, en die hebben me nog niet teleurgesteld.

[ Voor 48% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2023 21:51 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Beakzz
jori040 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:48:
[...]

Ze hebben nu 4 games voor de eerste helft van 2023 dus Starfield gaan we net als Forza in het najaar zien.
Ja precies. Misschien moeten ze de volgende keer wat beter nadenken voor ze een E3 show maken specifiek van wat er binnen 12 maanden uit komt dan O-)

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:50

BM

Moderator Spielerij
De vaagheid rondom de release van forza was het enige minpuntje, verder hebben we precies gekregen wat ik verwacht had, plus 1 extra game :+

Redfall heeft nu wel mijn interesse, de vorige video's trokken me niet zo, maar dit zag er wel erg leuk uit.

Minecraft en teso zijn niet mijn ding, maar dat wist ik vooraf ook al wel.

Prima concept zo, wmb doen ze dit elke paar maanden zo

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

uchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:48:
[...]

Heb je uberhaubt iets gelezen over deze show?… of de tweets die hier zijn gedeeld :P
Ja heb alles gelezen, maar het ging zo snel voorbij! Wat iets positiefs is natuurlijk, maar was serieus verrast dat we er nu al doorheen waren :D

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:27
Ach we zien de games wel verschijnen, of het nu voorjaar of najaar is, juiste moment zal er toch nooit zijn.

Nu maar eens die hi-fi game proberen :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16:04
als ik van te voren had gezien wat deze show inhield dan was ik er niet speciaal voor gaan zitten -O-

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-11 20:55
Prima opzet deze Developer_Direct. Geen onzin en geouwehoer, maar to the point. Redfall belooft wel echt een hele dikke titel te worden. Hopelijk niet te veel jump scares :+

Forza gaat diep op de details zitten. Bewegende gashendels en al. De ingame stukken zagen er grafisch ook wel echt mooi uit. Benieuwd naar de deep dive van morgen.

Grappig ook om een surprise drop te zien van Tango. Knap die hele game zo te weten verbergen. Cell shading graphics hen ik altijd een zwak voor gehad, dus ga Hi-Fi Rush zeker proberen.

Jammer dat Forza geen releasedatum heeft, geruchten waren eerst over een release in Mei, we wachten braaf af.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Palindrome schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:50:
als ik van te voren had gezien wat deze show inhield dan was ik er niet speciaal voor gaan zitten -O-
Gossie. Misschien ook niet meer doen dan.

We gaan nog even door met:

Heb echt al honderden uren in ESO zitte, wat een game! Alleen kan er niet meer inkomen, want het spel blijft maar groter worden..

[ Voor 35% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2023 21:54 ]

• Palindrome
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:52:
[...]

Gossie. Misschien ook niet meer doen dan.
klopt is ind mijn tijd niet waard

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:37
G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:31:
Alle 20 Eso dlcs beschikbaar in Gamepass? Of begreep ik dit verkeerd ...
Nee zijn gratis tot 31 januari voor iedereen met de base game.

https://www.elderscrollsonline.com/en-us/news/post/62997
Whut? Dat zijn 6 dagen, daarmee ga je niet elke dlc kunnen spelen/testen :p.

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Dat is handig, als je snel even 20 MMO expansions wil uitspelen op 6 dagen tijd :+
Dit was echt de perfecte manier van hoe je een Direct doet, dit is waar ik al een hele tijd op hoopte.

Als we ook met dit format Directs krijgen van Hellblade 2, Avowed, Fable etc, top!!!!

Hi-fi Rush lijkt me fun! Duidelijk een kleinere game van Tango, dus hopelijk komen ze met iets groots hierna.

Redfall blijft me grafisch echt tegenvallen maar ook qua gameplay doet het me hier weinig. Dit had ik ook met Prey beelden, totdat ik de demo speelde. We shall see.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:25
Prima show. Verwachtingen en duur waren van te voren al gedeeld, dus blijkbaar niet bij een ieder aangekomen. Haat vampiers, maar de game lijkt top, die wapens!!! Minecraft leuk idee vwb AoE achtig concept. Forza tja we zullen zien wanneer die komt. Ziet er wel goed uit. De rest ok, maar niet mijn ding.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
Het blijft toch wel een lastig verhaal. Ze hebben echt veel studio’s gekocht maar het komt maar moeizaam op gang. Soms vraag ik me af of de strategie niet heel anders is dan Nintendo en Sony. Niet eigen games ontwikkelen maar een platform waarop anderen heel gemakkelijk games uit kunnen brengen. Voor indies is Xbox al beter dan PS.
devilsnight schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:57:
Als we ook met dit format Directs krijgen van Hellblade 2, Avowed, Fable etc, top!!!!
Oeh Fable en Avowed, want die zijn veel te stil.... :o

• giantgiantus
devilsnight schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:57:
Dit was echt de perfecte manier van hoe je een Direct doet, dit is waar ik al een hele tijd op hoopte.

Hi-fi Rush lijkt me fun! Duidelijk een kleinere game van Tango, dus hopelijk komen ze met iets groots hierna.

Redfall blijft me grafisch echt tegenvallen maar ook qua gameplay doet het me hier weinig. Dit had ik ook met Prey beelden, totdat ik de demo speelde. We shall see.
Prey was echt super cool vond ik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jcjliaaM4blpRzjdkHtlQR86IDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1YaA4YjQMKORiJgJTwJFC7Li.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2023 22:01 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:37
G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:55:
[...]

Whut? Dat zijn 6 dagen, daarmee ga je niet elke dlc kunnen spelen/testen :p.
Klopt het is ook alleen bedoeld om je aan eso te krijgen voor enkele maanden. Ik gebruikte ze vroeger altijd om al mijn crafting mats uit de banken etc naar mijn crafting bag te gooien(die blijven daarin zetten na 31 januari).

Wat ik jammer vind is dat er geen ESO plus Ultimate 😁.
Of in ieder geval de nieuwste chapters bij GP.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:35
devilsnight schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:11:
Hi-fi Rush is nu te installeren.

Best crazy eigenlijk, aangekondigd en ge-released.
Stadia-vibes :9

Verwijderd

Edit: laat ook maar.

Redfall sprak mij aan en Forza zag er indrukwekkend uit maar is niet mijn game. Minecraft had ik wel eens een RT versie van willen zien.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2023 22:30 ]

• Kaasje123
justifire schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:16:
Dead Space Remake dus niet in game pass ?
}:|

:+
Uiteindelijk wel met ea games integratie alleen niet op launch

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:53

ilm

Hot Wheels! Wie heeft Forza motorsport nu nodig :)

• jori040
  • Nu online
Dead Space Remake: Bijna vrijdag! :)

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 25-01-2023 22:25 ]

• giantgiantus
Verwijderd schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:14:
Edit: laat ook maar.

Redfall sprak mij aan en Forza zag er indrukwekkend uit maar is niet mijn game. Minecraft had ik wel eens een RT versie van willen zien.
Ja ik denk dat redfall tof gaat worden. Ik vind bij die Arkane games altijd leuker dan de filmpjes doen vermoeden.

Overigens ziet Forza we super uit. Probleem bij auto racers is wel dat het zo’n beetje klaar is met de ontwikkeling. Forza 6 online is precies even leuk als 7 denk ik.

[ Voor 18% gewijzigd door giantgiantus op 25-01-2023 22:42 ]

Verwijderd

giantgiantus schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:39:
[...]

Ja ik denk dat redfall tof gaat worden. Ik vind bij die Arkane games altijd leuker dan de filmpjes doen vermoeden.

Overigens ziet Forza we super uit. Probleem bij auto racers is wel dat het zo’n beetje klaar is met de ontwikkeling. Forza 6 online is precies even leuk als 7 denk ik.
Ik heb het eigenlijk helemaal niet op Arkane games maar deze spreekt me wel aan om zo te zien.

Dat heb ik ook met race games, het ziet er prachtig uit maar that’s it. Is verder ook totaal niet mijn genre op Mario Kart na. ;)

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:36
Hi-Fi Rush ziet er gaaf uit, die ga ik zeker proberen aankomend weekend. (y) De presentatie van Forza Motorsport was erg saai. Heel veel loze woorden, veel 'tech talk' en het standaard 'blah-blah'; de beelden die ik zag waren nu niet echt vernieuwend t.o.v. de vorige FM - imho. Redfall? Totaal geen interesse in en waar was Starfield? :S
Yonix schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:49:
Hi-Fi Rush ziet er gaaf uit, die ga ik zeker proberen aankomend weekend. (y) De presentatie van Forza Motorsport was erg saai. Heel veel loze woorden, veel 'tech talk' en het standaard 'blah-blah'; de beelden die ik zag waren nu niet echt vernieuwend t.o.v. de vorige FM - imho. Redfall? Totaal geen interesse in en waar was Starfield? :S
Starfield krijgt een eigen deepdive show binnenkort. Dat was voor de show bekend gemaakt. :)

• jori040
  • Nu online
Yonix schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:49:
wat je zegt over Forza ga ik wel in mee.Ik had wel wat beelden van bv de career-mode willen zien.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:35
@Loller1 reageerde op de FP dat Forza mogelijk een release tussen 2 mei en 30 juni krijgt. Lijkt logisch kijkend naar onderstaand overzichtje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/la8c03rG4eH_T2Opki2NEoOB_cQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R5HsOVBhqyKajDZQkWg8J8CF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door KlaasjeNL op 25-01-2023 23:02 ]

• giantgiantus
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:51:
[...]

Starfield krijgt een eigen deepdive show binnenkort. Dat was voor de show bekend gemaakt. :)
Iets bekend qua timing? Begin 23?

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 16:40
Terwijl jullie allemaal naar een uur pure reclame zaten te kijken heb ik als een ware newshound de interwebz afgespeurd en vond aardig nieuws. De mensen achter de studio dat Journey to a Savage planet uitbrachten hebben de rechte teruggekocht en brengen half februari een series X/S versie uit. https://www.gematsu.com/2...box-series-on-february-14 @devilsnight het is een gratis update, crazy!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kaasje123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:28:
[...]

Dat het binnen 12 maanden zou releasen vanaf juni 2022, maar 2023 zonder maand te noemen impliceert dat dat dus niet gaat gebeuren.
Ja dat is toch wel erg balen, voor mij zijn het dit jaar 2 Xbox games (Forza en Starfield) en dan nu geen datum noemen voor Forza voelt toch wel als zeggen “Dat wordt niet meer dit jaar”

Edit: Oh en AoE2 natuurlijk volgende week, hoe kan ik die nou vergeten :)

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 25-01-2023 23:02 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Exactor it schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:59:
Terwijl jullie allemaal naar een uur pure reclame zaten te kijken heb ik als een ware newshound de interwebz afgespeurd en vond aardig nieuws. De mensen achter de studio dat Journey to a Savage planet uitbrachten hebben de rechte teruggekocht en brengen half februari een series X/S versie uit. https://www.gematsu.com/2...box-series-on-february-14 @devilsnight het is een gratis update, crazy!
Zeker een aanrader. :)

giantgiantus schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:58:
[...]

Iets bekend qua timing? Begin 23?
Volgens mij 24. :P Ik verwacht q1 gewoon. Het woordje “soon” werd gebruikt maar in de taal van MS kan dat variëren :P

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2023 23:03 ]

• Kaasje123
Oh boy dat belooft niet veel goeds voor de games waar ik het meest naar uitkijk dit jaar :(. Diablo 4 en starfield

https://mobile.twitter.co...18352285419196417/photo/1

[ Voor 6% gewijzigd door Kaasje123 op 25-01-2023 23:16 ]

• jori040
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:01:
[...]

Ja dat is toch wel erg balen, voor mij zijn het dit jaar 2 Xbox games (Forza en Starfield) en dan nu geen datum noemen voor Forza voelt toch wel als zeggen “Dat wordt niet meer dit jaar”

Edit: Oh en AoE2 natuurlijk volgende week, hoe kan ik die nou vergeten :)
Als je najaar of 2024 in je achterhoofd houd dan valt het ook niet tegen.Je kan idd beter focus leggen op games die wel een harde datum hebben.

Ik wil Starfield ook heel graag maar ik geloof gewoon niet dat die over een paar maanden uitkomt.Houd mezelf niet voor de gek. ;)
Kaasje123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:15:
Oh boy dat belooft niet veel goeds voor de games waar ik het meest naar uitkijk dit jaar :(. Diablo 4 en starfield

Tja, een vriend van me zei ook dat die een shadow drop van Tango had verwacht. Als die daarna had gezegd dat God of War zou worden uitgebracht naar de xbox, moet ik hem dan ook geloven :P

• Palindrome
Kaasje123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:15:

We gaan het zien bij de presenatie van starfield, dat gaat wel de doorslag geven over de status. Zal me niks verbazen als dit verhaal klopt.
@SunnieNL Hoe bevalt Hi-fi Rush (eerste indruk)? Ik ga hem morgen proberen.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2023 23:31 ]

Grid: Legends zit er al in, heb namelijk vorige week de story in een week uitgespeeld. Toen ik met de volgende verder wou moest ik een dlc kopen, dacht het dus even niet dus de game weer verwijderd omdat ik hem blijkbaar dus al had uitgespeeld :D.

Palindrome schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:28:
[...]

We gaan het zien bij de presenatie van starfield, dat gaat wel de doorslag geven over de status. Zal me niks verbazen als dit verhaal klopt.
Mij wel.

Diablo zag er vorig jaar alles behalve rough uit. Deze dude zegt dat hij gelijk had over de Tango game, maar ik heb meerdere bronnen dit vandaag zien zeggen. Maar goed, we gaan het zien inderdaad.

Ik heb een Jason Schreier er nog niet over gehoord in ieder geval, ook Jeff Grubb niet.

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 25-01-2023 23:43 ]

devilsnight schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:42:
[...]

Mij wel.

Diablo zag er vorig jaar alles behalve rough uit. Deze dude zegt dat hij gelijk had over de Tango game, maar ik heb meerdere bronnen dit vandaag zien zeggen. Maar goed, we gaan het zien inderdaad.

Ik heb een Jason Schreier er nog niet over gehoord in ieder geval, ook Jeff Grubb niet.
Maar wel een random redditer! :p Of welk forum dat ook is.

——
G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:32:
[...]

Grid: Legends zit er al in, heb namelijk vorige week de story in een week uitgespeeld. Toen ik met de volgende verder wou moest ik een dlc kopen, dacht het dus even niet dus de game weer verwijderd omdat ik hem blijkbaar dus al had uitgespeeld :D.
Daarom staat er ook specifiek alleen “cloud” bij. ;)

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-01-2023 00:04 ]

• Wom
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:30:
Preview van Xbox zelf:
https://news.xbox.com/en-...preview-out-now-hands-on/

uchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:44:
[...]

ResetEra is het forum, ik zag het aan de look. Hij doet alsof hij helemaal goed zat over Hi-fi Rush shadow drop, maar verschillende bronnen hadden daar vandaag tweets over.

Ik ga pas echt balen als Schreier zegt dat de tweet klopt. Zoals twee jaar geleden dat veel mensen dachten dat Starfield bij E3 groots getoond zou worden en een release hetzelfde jaar. Toen bracht Schreier iedereen even terug naar de realiteit, lol. Ik vind het een kwal die vent, maar he knows his shit.

Wat betreft HFR, erg leuk tot nu toe. Morgen eens rustig voor zitten. Dit soort shadow drops mag Xbox vaker doen, geweldig. Gewoon zelf de game spelen voordat er maar 1 review van is verschenen, i like it.
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:44:
[...]

——

[...]

Daarom staat er ook specifiek alleen “cloud” bij. ;)
Was die game nog niet via cloud te spelen dan? :D blijkbaar niet, je bent scherper dan mij vanavond lol.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:25
devilsnight schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 00:01:
[...]

ResetEra is het forum, ik zag het aan de look. .

Ik ga pas echt balen als Schreier zegt dat de tweet klopt.
Resetera, het forum van de zogenaamde zelfverklaarde insiders? Ver van wegblijven, wat een onzin daar uitgekraamd wordt.

Jason Schreeuwer, heeft ie ooit wel eens iets positiefs gezegd over xbox. Hij kent wat mensen, alleen of ze hem alles vertellen?

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:01
Wat een lariekoek. Diablo 4 is alles behalve 'rough'.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:50

BM

Moderator Spielerij
Als mensen maar vaak genoeg random feitjes roepen klopt er uiteindelijk vanzelf wel iets van ;)

Misschien is het niet waar, misschien is het wel waar, en dan zien we dat vanzelf wel. We kunnen er allemaal heel moeilijk over doen, maar de games komen toch niet eerder dan dat ze komen, ongeacht wat wij er van vinden.

Heb wel het idee dat MS wat veranderd is qua beloftes, minder games aankondigen die nog heel lang nodig hebben, en wat meer focus op het hier-en-nu. Dat was ook al te zien bij de E3 afgelopen jaar, alleen games voor de komende 12 maanden. Dat dat niet overal gehaald word is ook geen verrassing, een jaar is een hele lange tijd, waarin een boel kan gebeuren, en in software development land zijn dat meestal geen zaken die zorgen dat je eerder klaar bent :p
En ja, ook ik hoop dat MS de 'beloften' van afgelopen jaren dit jaar nu echt eens gaat inlossen

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Wat een matige Forza trailer zeg. Echt nul info over de game eigenlijk, behalve dat ie ‘heul mooi is en heul mooi klinkt’

En geen eens een releasedatum…
Benieuwd of we vandaag dan wat meer info over de gameplay, carrière modus etc krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door On_E op 26-01-2023 08:07 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:01
uchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 23:30:
Rond dat tijdstip was ik net het bed ingestapt.
Vind hem wel lekker spelen, maar heb het idee dat ik kwa timing net niet helemaal lekker loop. Dus moet even opnieuw kijken bij de latency instellingen. Dacht dat ik hem goed had gezet, maar zit nu meestal op 50% in sync

• giantgiantus
On_E schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:06:
Wat een matige Forza trailer zeg. Echt nul info over de game eigenlijk, behalve dat ie ‘heul mooi is en heul mooi klinkt’

Benieuwd of we vandaag dan wat meer info over de gameplay, carrière modus etc krijgen.
Hoop vooral dat ze het online systeem van GT kopiëren. Qua racen zijn de forza’s echt top, online moet er een poot bijgetrokken worden.

• Timothy3000
drakiesoft schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 06:53:
[...]
Jason Schreeuwer, heeft ie ooit wel eens iets positiefs gezegd over xbox. Hij kent wat mensen, alleen of ze hem alles vertellen?
1 van de beste game journalisten die er is. Heeft ook twee fantastische boeken over development geschreven.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:17
On_E schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:06:

Had gehoopt op ingame beelden maar helaas, hopelijk komen ze met een forza limited edition xsx console.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Amaze86 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:26:
[...]

Had gehoopt op ingame beelden maar helaas, hopelijk komen ze met een forza limited edition xsx console.
Zou gaaf zijn.
Ik had de Forza versie van de Xbox One.
Afbeeldingslocatie: https://media.s-bol.com/YkKX4337JJ2/1200x675.jpg
Deze had ook een revvende auto als boot up geluid en bij het afsluiten een soort geluid dat de motor weer uitgezet werd, wel geinig.
devilsnight schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 22:11:
Hi-fi Rush is nu te installeren.

Best crazy eigenlijk, aangekondigd en ge-released.
Ja vet he, was wel een leuke verassing, heb net via de app opdracht gegeven om hem te installeren, eerst Greedfall uitspelen en dan ga ik deze proberen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Hopelijk dit keer echt de release van hot wheels goty edition. Vorige keer was die er ineens uitgehaald 8)7

Vanavond hopelijk meer gameplay van forza:

[ Voor 7% gewijzigd door ProfaNe op 26-01-2023 09:17 ]

• jori040
  • Nu online
ProfaNe schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:17:
[...]

Hopelijk dit keer echt de release van hot wheels goty edition. Vorige keer was die er ineens uitgehaald 8)7

Vanavond hopelijk meer gameplay van forza:

[YouTube: Forza Monthly | January 2023]
Zou toch een vreemde manier van communicatie zijn als ze hier straks wel een datum geven.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Forza Motorsport ziet eruit als de eerste echte next-gen game. Wat een pracht!

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• jori040
  • Nu online
Dead Space Remake: De reviews komen vandaag online.

• Wom
Amaze86 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 08:26:
[...]

Er zit wel wat ingame gameplay in, maar niet veel. Maar wat er te zien was zag er prima uit.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 20:15
Mog schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 09:37:
Forza Motorsport ziet eruit als de eerste echte next-gen game. Wat een pracht!
Heb me altijd de ogen uitgekeken bij de Forza games. Heb nu sinds een paar maandjes een XSX en vermaak me oppperbest met FH5. Echt een prachtige game en leuk om zo nu en dan eens te spelen.

Nu kan ik dan ook eindelijk binnenkort Forza Motorsport spelen (jammer dat FM7 niet meer te spelen is?). Gran Turismo vond ik altijd leuk om te spelen, maar is me altijd veel te clean. Als je vergelijkingen ziet tussen FM7 en GT7 dan is FM grafisch de mooiere game. Moet je nagaan hoe de nieuwe FM er uit gaat zien. Daarnaast zit er veel meer beleving in FM dan in GT heb ik altijd het idee.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• jori040
  • Nu online
De game doet mij aan Jet Set Radio & Sunset Overdrive denken als ik zo de beelden zie.

• jori040
  • Nu online
Hulleman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:44:
[...]

Heb me altijd de ogen uitgekeken bij de Forza games. Heb nu sinds een paar maandjes een XSX en vermaak me oppperbest met FH5. Echt een prachtige game en leuk om zo nu en dan eens te spelen.

Nu kan ik dan ook eindelijk binnenkort Forza Motorsport spelen (jammer dat FM7 niet meer te spelen is?). Gran Turismo vond ik altijd leuk om te spelen, maar is me altijd veel te clean. Als je vergelijkingen ziet tussen FM7 en GT7 dan is FM grafisch de mooiere game. Moet je nagaan hoe de nieuwe FM er uit gaat zien. Daarnaast zit er veel meer beleving in FM dan in GT heb ik altijd het idee.
FM7 kan je op disc toch nog wel spelen.
jori040 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:51:
[...]

De game doet mij aan Jet Set Radio & Sunset Overdrive denken als ik zo de beelden zie.
Ja inderdaad, bij de opening was Jet Set Radio de eerste game waar ik aan het denken was, vooral omdat ik ergens gelezen had dat ze eventueel een nieuw deel wilde maken. Via de App kon ik de game nog niet zien maar via de browser wel, opdracht gegeven hem al te installeren.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• jori040
  • Nu online
Linksquest schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:56:
[...]

Ja inderdaad, bij de opening was Jet Set Radio de eerste game waar ik aan het denken was, vooral omdat ik ergens gelezen had dat ze eventueel een nieuw deel wilde maken. Via de App kon ik de game nog niet zien maar via de browser wel, opdracht gegeven hem al te installeren.
Ik moet deze van de week ook maar eens checken want het ziet er fun uit.

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-11 20:15
jori040 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:52:
[...]

FM7 kan je op disc toch nog wel spelen.
Ja, maar in de online shops niet te vinden. Wel key's, zo te zien. Maar vraag me dan weer af of je die game dan wel echt kan downloaden, omdat FM7 niet meer bestaat in de store.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

jori040 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 10:51:
[...]

Oh... dat was toch een verborgen pareltje die Sunset Overdrive, ik kreeg hem toen bij mijn eerste Xbox One! _/-\o_ :D

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:06
Hulleman schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:04:
[...]

Ja, maar in de online shops niet te vinden. Wel key's, zo te zien. Maar vraag me dan weer af of je die game dan wel echt kan downloaden, omdat FM7 niet meer bestaat in de store.
Klopt, FM7 is niet meer rechtstreeks uit de Store verkrijgbaar, maar een fysieke kopie van Marktplaats of een key werkt prima.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

[...]

Als je de game of DLC hebt gekocht kan je hem nog steeds downloaden uit de store.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• jori040
  • Nu online
[...]

Ik zie dat Nedgame Forza 5 nog wel op disc heeft.

• jori040
  • Nu online
G_Dragon schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:09:
[...]

Oh... dat was toch een verborgen pareltje die Sunset Overdrive, ik kreeg hem toen bij mijn eerste Xbox One! _/-\o_ :D
Yep die game heb ik ook hoog zitten. :)

• Exactor it
G_Dragon schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:09:
[...]

Samen met Titanfall één van de tofste spellen op de One wat mij betreft. De multilayer van TF2 vond ik minder gaaf omdat de idiote snelheid die je kon halen in 1 generfd was.

• Wom
Exactor it schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:12:
[...]

Samen met Titanfall één van de tofste spellen op de One wat mij betreft. De multilayer van TF2 vond ik minder gaaf omdat de idiote snelheid die je kon halen in 1 generfd was.
Heb het al vaker in dit topic gedeeld, maar de devs van Titanfall die een Transformers (jaren '80 era) zouden maken is een match made in heaven. Zal nogmaals eens een mailtje sturen naar EA en Hasbro, maar tot op heden negeren ze mij. :F

• Wom
Is trouwens alleen verkrijgbaar op de XSX/XSS. Maatje die een One X heeft staan wilde hem spelen maar kon hem niet downloaden.

Wat mij betreft mogen ze dit veel vaker doen. Gewoon kleinere games ontwikkelen en lekker weinig ruchtbaarheid aan geven en shadow droppen :).

Hier de review van Xboxera:

https://xboxera.com/2023/01/26/review-hi-fi-rush/

Erg positief.

Afgelopen weken was het erg rustig met nieuwe release, maar de komende maanden zitten weer erg vol.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-01-2023 11:51 ]

• Beakzz
Steam reviews moet je altijd minstens 48 uur geven, want eerst krijg je de enthousiaste fans die (naar mijn mening) te snel een review schrijven om oa. de likes en awards.

Niet om de game omlaag te praten, maar vaak zat games van overwhelming naar mixed zien gaan in 48 uur.

• Wom
uchiha tijntje schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:46:
Wat mij betreft mogen ze dit veel vaker doen. Gewoon kleinere games ontwikkelen en lekker weinig ruchtbaarheid aan geven en shadow droppen :).

Afgelopen weken was het erg rustig met nieuwe release, maar de komende maanden zitten weer erg vol.
Als je naar titels als Grounded, Pentiment en nu weer Hi-Fi Rush kijkt, dan ben ik ook voorstander van meer die 'pet projects' eigenlijk. Mooi dat die ruimte er is en gegeven wordt, met verrassingen zoals deze als gevolg.

Misschien dat Hi-Fi Rush het op het eerste zicht zo goed doet, omdat niemand verwachtingen heeft en er blind in gaat. Meestal zitten we hier met zijn allen elkaar gek te maken, verwachtingen scheppende die misschien niet eens reeel zijn. Nu ga je er toch meer blanco in.

• Exactor it
Wom schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:36:
[...]

Heb het al vaker in dit topic gedeeld, maar de devs van Titanfall die een Transformers (jaren '80 era) zouden maken is een match made in heaven. Zal nogmaals eens een mailtje sturen naar EA en Hasbro, maar tot op heden negeren ze mij. :F
Ga aub nu game dev worden.
Beakzz schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 11:47:
[...]

Steam reviews moet je altijd minstens 48 uur geven, want eerst krijg je de enthousiaste fans die (naar mijn mening) te snel een review schrijven om oa. de likes en awards.

Niet om de game omlaag te praten, maar vaak zat games van overwhelming naar mixed zien gaan in 48 uur.
True.
Maar vooralsnog, wat een onverwachte knaller ! :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Pagina: 1 ... 77 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord