- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Vind je? Ik was er snel klaar mee en zag vooral een pratend wapen, een hoop grapjes maar uiteindelijk een matige shooter.Timothy3000 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 17:11:
[...]
High on Life was best een topper imo. Erg leuke game.

De berichten over Hitman 3 hier kan ik mij trouwens wel in vinden. Wat een heerlijke game was dat.
[Voor 14% gewijzigd door Deltos op 25-01-2023 17:28]
Als het goed is zou vanavond de releasedatum bekend gemaakt moeten worden.PdeBie schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 17:19:
Hopelijk wat meer informatie (releasedate dichtbij?) van Forza Motorsport.
https://gamer.nl/artikele...jdens-livestream-onthuld/
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ja, met erg veel plezier uitgespeeld.Deltos schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 17:25:
[...]
Vind je? Ik was er snel klaar mee en zag vooral een pratend wapen, een hoop grapjes maar uiteindelijk een matige shooter.
Dat die bedenker een ongelofelijke eikel blijkt te zijn geeft het geheel wel een nare nasmaak trouwens. Met name de opening is met terugwerkende kracht ontiegelijk wrang en smakeloos.
[Voor 24% gewijzigd door Timothy3000 op 25-01-2023 17:41]
Mits hij veroordeeld wordt wel idd.Timothy3000 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 17:40:
[...]
Ja, met erg veel plezier uitgespeeld.
Dat die bedenker een ongelofelijke eikel blijkt te zijn geeft het geheel wel een nare nasmaak trouwens. Met name de opening is met terugwerkende kracht ontiegelijk wrang en smakeloos.
Los daarvan hard gelachen om de game, absurd en over de top!
Sluit ik me bij aan. Samen met nog een level uit blood money, dat je in een buitenwijk bent en iemand in getuigenbeschermingsprogramma moet omleggen.Timothy3000 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 17:13:
[...]
Wat vond je niet leuk aan deel twee? Was wat mij betreft de beste game in de trilogie met de leukste maps.
Al blijft de villa (ik blijf cryptisch haha) in Hitman 3 mijn all time favoriete Hitman level. Met het opera level uit Blood Money op twee. Die was ook fantastisch.
Deel 2 vond ik nergens bijzonders in. Had voor mij geen memorabele momenten
PSN ID Binloading_nl
Toen Halo het licht op de console zag was deze game gedateerd.Ongelooflijk dat er mensen zijn die dit nu nog willen spelenjustifire schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 17:25:
[...]
Met onze eigen Famke Janssen !
[YouTube: GoldenEye 007 – Xbox Game Pass Date Reveal Trailer]

Gameplay boven graphics!jori040 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:29:
[...]
Toen Halo het licht op de console zag was deze game gedateerd.Ongelooflijk dat er mensen zijn die dit nu nog willen spelen
Retrogames is niet voor iedereen weggelegd. Je moet er een bepaalde leeftijd voor hebben. Verder vind ik het bijzonder dat mensen zich kunnen verbazen over persoonlijke smaak van iemand anders.jori040 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:29:
[...]
Toen Halo het licht op de console zag was deze game gedateerd.Ongelooflijk dat er mensen zijn die dit nu nog willen spelen
Ik ben precies een dag 47 dus dan kan ik wel iets over zeggen hé ?drakiesoft schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:35:
[...]
Retrogames is niet voor iedereen weggelegd. Je moet er een bepaalde leeftijd voor hebben. Verder vind ik het bijzonder dat mensen zich kunnen verbazen over persoonlijke smaak van iemand anders.
@Timothy3000 Het ding is dat het heel k*t speelt vandaag de dag.
Voor Halo was dit idd een aardig spel.

Vaak mee eens, maar het begin van het 3D tijdperk is wel echt de lelijkste periode om nu nog te spelen. 2D games doorstaan de tand des tijds een stuk beter

Hoe dan ook dit zou mij te veel tegenstaan om te willen spelen.
Heel die N64/3D periode kan niet tippen aan de SNES.Beakzz schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:41:
[...]
Vaak mee eens, maar het begin van het 3D tijdperk is wel echt de lelijkste periode om nu nog te spelen. 2D games doorstaan de tand des tijds een stuk beter
Hoe dan ook dit zou mij te veel tegenstaan om te willen spelen.
We want to bring you incredible news that Atomic Heart has gone GOLD ✨
— @Mundfish #AtomicHeart (@mundfish) 25 januari 2023
Thanks to our partners and everyone who is involved in this exciting project!
And, first of all, thank you all for staying with us and supporting Atomic Heart ❤️🔥
Can't wait to see you playing 21 Feb! pic.twitter.com/E6xq16nAG2
Geen uitstel meer

Gamertag: VAS taijyn
Ik had vanmorgen inderdaad storing, kon zelf Greedfall even niet starten.G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:54:
Het kan kloppen als je problemen hebt met Xbox Live, want Microsoft heeft een grote storing.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Zouden we er tijdens de show van vanavond nog meer van te zien krijgen ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Lijkt wel een gemodde Skyrim.
[Voor 19% gewijzigd door justifire op 25-01-2023 18:56]
Verwacht van niet. Zijn laatste tijd best wel wat lange video’s van uitgekomen.justifire schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:54:
[...]
Zouden we er tijdens de show van vanavond nog meer van te zien krijgen ?
Heb er vooral moeite mee dat je als leerling gewoon de ene na de andere zware spreuk kunt uitspreken. Dat is totaal niet des Harry Potters voor mij.justifire schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:55:
Even stukjes van Hogwart Legacy gekeken, moet dít nou écht next-gen zijn
Ik heb liever gewoon een game waar je de lessen volgt e.d.
Dat kan nou net niet begreep ik, spells hebben een cooling down waardoor je gedwongen bent te variëren en de zware spells zijn niet aan het begin ontgrendeld.Timothy3000 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:10:
[...]
Heb er vooral moeite mee dat je als leerling gewoon de ene na de andere zware spreuk kunt uitspreken. Dat is totaal niet des Harry Potters voor mij.
Als 5e jaars ben je overigens al redelijk gevorderd, kijk maar naar Potter zelf in boek 5

Ik hoop dat de wereld een beetje overtuigend is, npc’s die een beetje echtheid hebben zeg maar..
Die losse sniper missies zijn juist uit deel 2 toch? Is dat toch stiekem ook een goed spel.steefje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:11:
[...]
In tegenstelling to deel 2 en het eerste level van deel 3, weer erg genoten van dit deel. Vooral dat level met die familie in de villa en in die technobunker zijn spot on. Ook kan ik die losse sniper missies erg waarderen.

Ah ok, dat zou top zijn! Had dit artikel gelezen en dat deed wat anders vermoeden:Ht87 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 19:14:
[...]
Dat kan nou net niet begreep ik, spells hebben een cooling down waardoor je gedwongen bent te variëren en de zware spells zijn niet aan het begin ontgrendeld.
Als 5e jaars ben je overigens al redelijk gevorderd, kijk maar naar Potter zelf in boek 5![]()
Ik hoop dat de wereld een beetje overtuigend is, npc’s die een beetje echtheid hebben zeg maar..
https://kotaku.com/hogwar...-curse-rowling-1850029565
Dat klonk gewoon niet echt als het Harry Potter waar ik van houdt, dus ik hoop dat dat wat meevalt.According to a new developer interview, Hogwarts Legacy won’t judge you if you want to go do some crimes, whether that’s blowing people up or going full Voldemort and deploying a bevy of unforgivable curses.
[Voor 21% gewijzigd door Timothy3000 op 25-01-2023 19:28]
In die allereerste beelden van maanden geleden zag het er echt heel goed uit. Vooral de belichting in Hogwarts zelf, maar dat is sindsdien wel gedowngrade is me opgevallen, erg jammer.justifire schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 18:55:
Even stukjes van Hogwart Legacy gekeken, moet dít nou écht next-gen zijn

En soms vertrekt die als een raket en soms staat die stilExactor it schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 20:00:
De hype rollercoaster is altijd lastig. Soms gaat hij omhoog, soms omlaag.

[Voor 56% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2023 21:02]
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
XBox Series X: BloodyB2121
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
vond ik ook grappigd.bakker84 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:03:
Countdown naar een countdown, ha ha
Ik heb net ff de trailer bekeken en ik ga hem niet spelen. Zelfs met een 4k upgrade vind ik ook inderdaad dat goldeneye de tijd niet echt goed doorstaan heeft. Ik houd dan liever de goede herinneringen in stand die ik er nu nog van heb. En ook bij turok. Wat een heerlijk spel was dat zeg op de n64. 1 van mijn favorieten maar die zou ik nu ook niet meer willen spelen. Verpest voor mij dan de fun die ik er vroeger mee had.devilsnight schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 15:26:
Het doet mij niet zoveel, vind dit zelf een van die games die de tijd niet super goed doorstaan heeft. Net als een Turok.
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL | LG OLED65CX (Woonkamer) :: LG OLED55B6 (Slaapkamer) :: Xbox Series X :: PlayStation 5 | Ryzen 7 5800X3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
[Voor 37% gewijzigd door Wom op 25-01-2023 21:17]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zal de eerste game zijn die dat lukt! Hopelijk volgen er snel meer..d.bakker84 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:16:
4k 60FPS with ray tracing?
Dat is wel erg jammerRivanov schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:17:
Nog geen datum…….

Scheelt weer teleurstelling bij het uitstellenRivanov schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:17:
Nog geen datum…….
Kan ook 2024 worden...d.bakker84 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:18:
[...]
Scheelt weer teleurstelling bij het uitstellen

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Niet enthousiast
[Voor 18% gewijzigd door deryck op 25-01-2023 21:20]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gaat denk een najaars game worden.Beakzz schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:17:
Coming 2023..really?
[Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2023 21:25]

[Voor 15% gewijzigd door Kaasje123 op 25-01-2023 21:21]
Gelukkig stelt PS nooit games uit.Kaasje123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:20:
Lol daar gaat de belofte hoogstwaarschijnlijk weer met binnen 12 maanden release... Wat een lachertje blijft het toch ook bij xbox
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja en dat denken ze met Starfield ook dus dan zou het weer een matig eerste half jaar worden voor MS. Zou echt sneu zijn imo.
Dat is niet alleen een MS probleem. De hele industrie moet eens nokken met games (veel) te vroeg aankondigen.Kaasje123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:20:
Lol daar gaat de belofte hoogstwaarschijnlijk weer met binnen 12 maanden release... Wat een lachertje blijft het toch ook bij xboxdoei Forza. Zal wel 2024 worden Microsoft kennende
Maar wel enigszins teleurgesteld, had wel echt op een datum gehoopt. Hopelijk morgen meer info. Het zag er wel erg goed uit iig
Xbox
Even the dark has a silver lining

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik heb het niet over playstation. Zal me aan me kont roesten wat zij doen ik klaag over Microsoft en hun belachelijke release beloftes die ze keer op keer breken.
Het zijn op GT na ook mijn type games niet dus wat boeit het dan dat ze meer topgames uitbrengen als je ze toch niet speelt? Ik speel enkel de games die ik leuk vind, niet omdat ze een exclusive zijn.Beakzz schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:22:
[...]
Ze brengen meer toppers uit dan XBox ook al zijn het niet mijn soort games.
En de eerste die niet aangekondigd was, dus die eerste twee wist je eigenlijk vast al wel dat je dat niks vond. Toch?RedNas74 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:24:
En game 3 die ik niet ga spelen.
Xbox

Jammer van Forza. Hopelijk halen ze hun geplande release date (1e helft) nog. Het is duidelijk dat dit nog niet zeker is.
[Voor 68% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2023 21:27]
Welke belofte breken ze dan? 2023 is toch 2023?Kaasje123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:23:
[...]
Ik heb het niet over playstation. Zal me aan me kont roesten wat zij doen ik klaag over Microsoft en hun belachelijke release beloftes die ze keer op keer breken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het boeit omdat veel mensen die een console kopen daar wel naar kijken. Verschillende smaken zorgen voor verkoop van je console. Het gaat niet om jou en mij, want wij hebben de console al staan.Lekker Ventje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:24:
[...]
Het zijn op GT na ook mijn type games niet dus wat boeit het dan dat ze meer topgames uitbrengen als je ze toch niet speelt? Ik speel enkel de games die ik leuk vind, niet omdat ze een exclusive zijn.
En het blijft naar mijn mening belachelijk als je een E3 show maakt voor de volgende 12 maanden en dan de 2 grootste games niet in die periode uit komen (na eerder uitstel).
12 maanden vanaf E3Timothy3000 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:26:
[...]
Welke belofte breken ze dan? 2023 is toch 2023?
Binnen een jaar na E3Timothy3000 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:26:
[...]

Andere stellen ook games uit. Maar beter geven ze nooit meer releaseperiodes en kondigen ze de releasedatum pas kort van tevoren aan. Al gaan er veel dan weer lopen klagen dat ze willen weten wanneer iets uitkomt.Kaasje123 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:23:
[...]
Dan hebben ze nog tot eind juni toch?Beakzz schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:27:
[...]
Het boeit omdat veel mensen die een console kopen daar wel naar kijken. Verschillende smaken zorgen voor verkoop van je console. Het gaat niet om jou en mij, want wij hebben de console al staan.
En het blijft naar mijn mening belachelijk als je een E3 show maakt voor de volgende 12 maanden en dan de 2 grootste games niet in die periode uit komen (na eerder uitstel).

Hoe dan?…. Was toch duidelijk welke games er zouden zijn?

[Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2023 21:28]
Dat het binnen 12 maanden zou releasen vanaf juni 2022, maar 2023 zonder maand te noemen impliceert dat dat dus niet gaat gebeuren.Timothy3000 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:26:
[...]
Niet oplettenuchiha tijntje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:28:
[...]
Hoe dan?…. Was toch duidelijk welke gamer er zouden zijn?

Kijken of ik hem vanavond al kan spelen of dat het morgenochtend ff wordt.
Signature here?
Correct, maar gezien de geruchten weer naar de herfst gaan (FM en Strafield). 2 games die ik echt heel graag wil spelen, maar ik kan wel wachten.Timothy3000 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:27:
[...]
Dan hebben ze nog tot eind juni toch?
Ze hebben inderdaad niet gezegt dat ze het niet halen. Maar het geeft niet direct veel hoop.Timothy3000 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:27:
[...]
Dan hebben ze nog tot eind juni toch?

Xbox
Geruchten gingen over 2 mei. Zullen het wellicht zo zienderyck schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:29:
Hoopte op Redfall available today. Zal wel niet nu ze die ander game releasen.

[Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 25-01-2023 21:29]
Dat was toch al aan de geruchten van mei te verwachten? Hoop alleen niet dat dat nu ook een 2023 datum zonder maand krijgt net als Forza. We zullen zo wel zien na elder scrolls.deryck schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:29:
Hoopte op Redfall available today. Zal wel niet nu ze die ander game releasen.
[Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2023 21:37]
Gracias!

Tijdelijk ja volgens mijG_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:31:
Alle 20 Eso dlcs beschikbaar in Gamepass? Of begreep ik dit verkeerd ...
Haha
Haha je bent wel even een paar honder uur bezig met elke dlc

Timed trial, dus waarschijnlijk speelbaar voor 10 of 20 uur.G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:31:
Alle 20 Eso dlcs beschikbaar in Gamepass? Of begreep ik dit verkeerd ...
Forza komt morgen met een extra video.Homeland schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:36:
Valt tot nu toe toch beetje tegen, Forza weinig details en geen datum en verder qua games niet enorm aansprekend.
Maar qua games niet aansprekend. Dat kan hoor, smaken verschillen, maar buiten 1 surprise waren ze allemaal aangekondigd, dus waarom dan tekens weer die verbazing?
Xbox
Stijltje is goud hoor, zin in!
Zat eerst nog beetje met de graphics, maar ziet er uiteindelijk best prima uit, beetje state of decay vibes.deryck schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 21:41:
Heel blij om te zien dat Redfall gewoon een shooter is. Dacht eerst andere sorry type game ivm multiplayer.
Stijltje is goud hoor, zin in!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
![]() | Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |