• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03-02 23:08
jori040 schreef op maandag 23 januari 2023 @ 17:45:
[...]

Als Microsoft de drie beloofde games deze eerste helft van 2023 gaat lanceren dan gaat iedereen tevreden zijn denk ik. ;)
Alleen als ze af zijn en klaar voor release.

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 10:41
Ik proef dat mensen zenuwachtig zijn. MS moet blijkbaar verwachting volbrengen sinds de matige lineup sinds de start van deze generatie consoles en deze show mag geen misser zijn.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-02 00:36
Palindrome schreef op maandag 23 januari 2023 @ 20:43:
Ik proef dat mensen zenuwachtig zijn. MS moet blijkbaar verwachting volbrengen sinds de matige lineup sinds de start van deze generatie consoles en deze show mag geen misser zijn.
Zenuwachtig? Voor een gameshow? Ben geen 12 jaar ofzo :+

• Timothy3000
Waarvoor zenuwachtig? En hoezo matige lineup? Wellicht weinig AAA titels maar dat boeit niet zo.
Vooralsnog nog geen gebrek aan games, mede dankzij Gamepass.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:57
Voor de retrogamers onder ons, dolphin is geport naar xbox

Met de games zoals Dead Space en Hogwarts voor ons een kleine reminder dat er volgende week ook een game van Nederlandse bodem uitkomt. Deliver us Mars.

Ik kan Deliver us the Moon ook aanraden. :)

Gamertag: VAS taijyn

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:13
Misschien dat Microsoft zelf zenuwachtig is zo voor hun show.Ze moeten idd gaan knallen met exclusieve content dit jaar.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:10
uchiha tijntje schreef op maandag 23 januari 2023 @ 21:39:
Met de games zoals Dead Space en Hogwarts voor ons een kleine reminder dat er volgende week ook een game van Nederlandse bodem uitkomt. Deliver us Mars.

[Embed: Deliver Us Mars | Countdown to Launch Trailer]

Ik wens ze veel succces in deze release tijd :o

• Beakzz
Werkt dat beter dan de Retroarch versie dan? Want die doet het ook goed hier.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 23 januari 2023 @ 21:39:

[Embed: Deliver Us Mars | Countdown to Launch Trailer]

Deliver us the moon was dikke prima inderdaad. Ik ga deze ook wel kopen/gamepassen. :)

• drakiesoft
Beakzz schreef op maandag 23 januari 2023 @ 21:43:
[...]

Werkt dat beter dan de Retroarch versie dan? Want die doet het ook goed hier.
Ik zou het filmje even kijken. Spoiler, werkt veel beter, maar bèta. Controller instellingen moet je bv op je pc dolphin instellen en kopiëren naar je Xbox.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:47

On_E

Housemusic

Een Steamworld city builder. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Deltos
  • Niet online
Kan niet wachten op de pre hands off close look early peek review. :+
Ik raak de game langzaam al zat voor dat er een echte preview is haha.

• Exactor it
  • Nu online
Ik wist wel dat ik geen preview moest kijken. De reden? Ingebakken reclame voor een dure rotzooi bedrijf dat dozen vol met in plastic verpakte ingrediënten verstuurt. En de andere reden? Youtubers zijn irritant met hun net niet tv persoonlijkheid stemhoogte fluctuaties.

Desondanks dank voor het delen ik heb voor mijn doen buitengewoon veel belangstelling voor dit spel. Hopelijk is het even awesome als. De hypebrigade verkondigt. :)
Wom schreef op maandag 23 januari 2023 @ 13:55:
Zonet in de lokale speelgoedwinkel Cyberpunk tegengekomen voor 20 euro. Snelle Google-opdracht liet zien dat dit een prima prijs is, dus toch maar meegenomen. Wilde al langer een nieuwe playtrough doen met een andere build, dus ga mij daar nu eens op storten. Moet zeggen dat ondanks alle nukken het een game is die mij toch wel trekt.
Dat is zeker een mooie koop!
Cyberpunk 2077 nu een keer uitgespeeld nog voor de NextGen update uitkwam, moet ooit nog weer voor een tweede gaan. Vond het een sterk verhaal met een indrukwekkende wereld :D

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

Exactor it schreef op maandag 23 januari 2023 @ 23:54:
[...]

Ik wist wel dat ik geen preview moest kijken. De reden? Ingebakken reclame voor een dure rotzooi bedrijf dat dozen vol met in plastic verpakte ingrediënten verstuurt. En de andere reden? Youtubers zijn irritant met hun net niet tv persoonlijkheid stemhoogte fluctuaties.

Desondanks dank voor het delen ik heb voor mijn doen buitengewoon veel belangstelling voor dit spel. Hopelijk is het even awesome als. De hypebrigade verkondigt. :)
Toen ik de titel zag dacht ik dat hij het zelf twee uur gespeeld had, hele dikke clickbait dit achteraf. Bijzonder jammer. Volgende keer check ik wel even een stukje voordat ik het plaats.

[Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 24-01-2023 01:01]

• Beakzz
Is weer veelbelovend. Deze developer heeft nog niets slechts gemaakt volgens mij :? ook al had ik niks met die laatste kaart game. Demo net al even gespeeld op de pc en dat smaakt naar meer.

En daarna:

Geen idee of het dezelfde beelden zijn, maar wellicht wordt er nog wat nieuws getoond.

[Voor 52% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-01-2023 07:05]

G_Dragon schreef op maandag 23 januari 2023 @ 23:57:
[...]

Dat is zeker een mooie koop!
Cyberpunk 2077 nu een keer uitgespeeld nog voor de NextGen update uitkwam, moet ooit nog weer voor een tweede gaan. Vond het een sterk verhaal met een indrukwekkende wereld :D
Cyberpunk op de One X nooit kunnen uitspelen wegens 2x een bug in het verhaal waardoor ik niet verder kwam. Nog een keer de kans geven, maar ik las een paar maanden geleden hier op Tweakers dat mensen die de game bij hun Xbox One X limited Edition console hadden, die DLC niet gratis kregen, maar zouden via Microsoft iets van een refund krijgen, heb er echter niks meer van gehoord.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 07:03:
[Twitter]

En daarna:

[Twitter]

Geen idee of het dezelfde beelden zijn, maar wellicht wordt er nog wat nieuws getoond.
Zal het publiek op de tribunes deze keer wel eens realistisch reageren als je langsrijdt ?
Dát zou pas next-gen zijn !
#stilstaandetoeschouwers

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

justifire schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 08:02:
[...]

Zal het publiek op de tribunes deze keer wel eens realistisch reageren als je langsrijdt ?
Dát zou pas next-gen zijn !
#stilstaandetoeschouwers
Dat was nou niet per se hetgeen waar ik me het meest aan stoorde.
Ik ben allang blij als de multiplayer goed is geregeld (zal nog wel wat tweaken zijn, maar in FM7 hebben ze veel stappen gemaakt t.o.v. de launch). Het blijft soms een beukfest.

Heb echt wel weer zin in een Motorsport, de vorige is zo lang geleden inmiddels... :X
kevlar01 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 08:17:
[...]

Dat was nou niet per se hetgeen waar ik me het meest aan stoorde.
Ik ben allang blij als de multiplayer goed is geregeld (zal nog wel wat tweaken zijn, maar in FM7 hebben ze veel stappen gemaakt t.o.v. de launch). Het blijft soms een beukfest.

Heb echt wel weer zin in een Motorsport, de vorige is zo lang geleden inmiddels... :X
Het zijn de dingen die op gaan vallen als je iedere race tig keer de vangrail in wordt geramd door @Bullet NL

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:09
Zolang ze het Homologation systeem in Forza Motorsport (8 ) dit keer maar achterwegen laten, of in ieder geval volledig optioneel, ben ik al tevreden :)

20 * 370wp @ SE7K

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:38

Polariteit

Testende fotografeur

FM7 nooit gespeeld, maar FM6 helemaal grijs gespeeld; was mijn eerste game bij mijn oude One-S :)

Heb me altijd prima vermaakt met FM6, al vond ik de keuze uit aantal racebanen op een gegeven moment wat beperkt. Hoop dat de nieuwe FM wat meer keus heeft wat dat betreft :)

Apparatuur: Canon 6d, Canon 24-70f4.0, Sigma 150-500, Sigma 105 mm, canon 16-35f4.0, canon 40f2.8 | Mijn website | Flickr fotostream

• Krimglas
  • Laatst online: 03-02 14:20
Ik dacht "steamworld dig was leuk, dus toch maar eens deze trailer kijken"
Maar dit ziet er fantastisch uit. Wat een combinatie tussen een city builder en dungeon keeper. Deze staat heel hard op mijn radar nu :D

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Mijn testimony om aan te geven hoe veel tijd ik in Forza gestopt heb... #nolife
Ben benieuwd naar morgen :)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:24

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ken de zoom optie, echter is deze niet altijd even handig. Is er geen standaard fontsize optie voor games?
Bepaalde gamehints (LB/RB) zijn haast niet te lezen op afstand. Kijkafstand 3m, 43" lcd tv. Merk vooral dat ik in de avond moeite heb om zaken te lezen. Kan natuurlijk ook langs de opticien gaan. ;)

Whatever.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 07:03:
[Twitter]

En daarna:

[Twitter]

Heb er zin in! Alvast de Ipad opgeladen voor als mijn vriendin de tv wil :D

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-02 00:29

Bullet NL

Eigen Wijs

justifire schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 08:29:
[...]

Het zijn de dingen die op gaan vallen als je iedere race tig keer de vangrail in wordt geramd door @Bullet NL
Hahahaha, vriendski wat doe je nou....... Geen verwijten naar anderen maken als je zelf geen racegame kan spelen door zeer matige oog/hand coördinatie en een zwakruimtelijk inzicht.

Ik zal Forza weer eens opstarten....

Cogitationis poenam nemo patitur

Monster Hunter Rise spelers...

Hoe krijg je een monster "mountable"? Ik heb de training gedaan en dat is prima te doen. Echter vocht ik net tegen een great Izuchi en ik had hem een paar keer geraakt met een Silkbind attack, maar ik kreeg geen enkele keer de melding dat ik bovenop het beest kon gaan. What gives?

• Krimglas
Mountable werkt als een onzichtbare meter die opvult. Je moet skillbind attacks blijven gebruiken tot je zijn mountable state triggert.
Krimglas schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 12:01:
Mountable werkt als een onzichtbare meter die opvult. Je moet skillbind attacks blijven gebruiken tot je zijn mountable state triggert.
Duidelijk. Wellicht had ik de Izuchi te snel dood en moet ik dit eigenlijk bij een moeilijker beest proberen. Al hadden we gisteren meerdere keren dat iemand uit de groep kon mounten, en vrij snel ook.

• Krimglas
Waarschijnlijk was dat dan een tweede monster dat in het gevecht kwam? Die kan je inderdaad zeer gemakkelijk mounten :)
Krimglas schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:04:
Waarschijnlijk was dat dan een tweede monster dat in het gevecht kwam? Die kan je inderdaad zeer gemakkelijk mounten :)
Dat zou heel goed kunnen inderdaad.

Nog een dingetje. Ik wil aan de slag met de hamer, maar ik begrijp niet helemaal hoe ik deze combo's doe. Wat houdt die blauwe pijl in? Als ik RT druk, en dan B, Y, Y bijvoorbeeld dan doet ie niet de monster stunning combo.

De fonts die Japanse ontwikkelaars gebruiken is nog niet veranderd sinds de eerste Playstation zie ik :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:33
Harmen schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:53:
Ik ken de zoom optie, echter is deze niet altijd even handig. Is er geen standaard fontsize optie voor games?
Bepaalde gamehints (LB/RB) zijn haast niet te lezen op afstand. Kijkafstand 3m, 43" lcd tv. Merk vooral dat ik in de avond moeite heb om zaken te lezen. Kan natuurlijk ook langs de opticien gaan. ;)
Ik heb hier hetzelfde 'probleem'.
De oplossing die ik hiervoor heb verzonnen is een 65" of 75" tv te kopen, maar dat zal niet voor iedereen een optie zijn.

De tips, verhalen en map hints zijn vaak te klein/priegelig om goed te kunnen lezen op onze 46" 1080p tv.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:24

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

@Jan_V die optie had ik overwogen, jammer dat de huidige tv het nog prima doet. Denk meer aan 50/55" formaat. Moet eerst nog langs de welstandscommissie (vriendin).... :+

Whatever.

• On_E

On_E

Housemusic

Geen samoerais of cowboys dit keer, maar piratengeesten ! Van de makers van Shadow Tactics en Desperados:

• Deltos
  • Niet online
@On_E Dit is project kartoffel neem ik aan. Desperados 3 was geweldig. De setting van D3 sprak mij wel meer aan dan dit maar ga de game in de gaten houden. :)

• Exactor it
  • Nu online
devilsnight schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:30:
[...]

Dat zou heel goed kunnen inderdaad.

Nog een dingetje. Ik wil aan de slag met de hamer, maar ik begrijp niet helemaal hoe ik deze combo's doe. Wat houdt die blauwe pijl in? Als ik RT druk, en dan B, Y, Y bijvoorbeeld dan doet ie niet de monster stunning combo.

[Afbeelding]
Is dat niet pookje omhoog houden?

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:52
Volgens mij moet je de trigger vasthouden tot je gecharged hebt (tot level 2), dan los laten en die b-y-y.
Niet dat ik het spel speel verder :+ Maar hier staat het wat anders uitgelegd: https://gamerant.com/mons...ammer-guide-combos-moves/
Exactor it schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 15:42:
[...]

Is dat niet pookje omhoog houden?
Ja dat lijkt het inderdaad te zijn. Ik deed dit eerst ook maar het ging niet goed. Kwam omdat ik charge (RT) te lang ingedrukt hield. Soms niet altijd even duidelijk, maar we komen er wel. :)
On_E schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 15:17:
Geen samoerais of cowboys dit keer, maar piratengeesten ! Van de makers van Shadow Tactics en Desperados:

[YouTube: Shadow Gambit: The Cursed Crew - First Gameplay Trailer]
Shadow Tactics/Desperados achtige gameplay met pirates? Sign me the fuck up!

[Voor 37% gewijzigd door devilsnight op 24-01-2023 15:51]

• jori040
Ghostwire: Tokyo-maker onthult binnenkort waarschijnlijk nieuwe game: https://gamer.nl/artikele...arschijnlijk-nieuwe-game/
Filmpje van 10 minuten met o.a game director van Inkulinati. Komt de 31e uit in Gamepass.

Ben benieuwd hoe natuurlijk de game aanvoelt qua opbouw van moeilijkheidsgraad. De demo had ik een paar minuutjes gespeeld en was best een zoektocht van hoe het werkte.

[Voor 30% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-01-2023 18:01]

• Timothy3000
jori040 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 17:12:
Ghostwire: Tokyo-maker onthult binnenkort waarschijnlijk nieuwe game: https://gamer.nl/artikele...arschijnlijk-nieuwe-game/
Ghostwire Tokyo was niet veel soeps helaas, dus imo niet heel interessant nieuws.

• drakiesoft
Xbox walkman (gewoon omdat het kan en leuk voor de verzameling)

Via PureXbox

• jori040
Timothy3000 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 18:21:
[...]

Ghostwire Tokyo was niet veel soeps helaas, dus imo niet heel interessant nieuws.
Toch wil ik die graag spelen als die naar de Xbox komt.De twee Evil Within heb ik ook met plezier gespeeld.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 03-02 14:28
Dan hebben we dit jaar van microsoft toch al koekjes en een walkman gekregen.

• Deltos
  • Niet online
Je kunt zeggen wat je wilt maar een Walkman hoort bij Sony niet Microsoft. :P

• drakiesoft
Deltos schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:38:
True, maar achterhaald door Apple ipod. Sony bleef liever geloven in de minidisc. We weten allemaal hoe dat afgelopen is _O-
Ben benieuwd of er morgen nog aankondigingen gedaan worden voor onbekende Game Pass toevoegingen of dat het puur blijft bij AOE en Inkulinati voor de rest van de maand.

Het zou dan qua onaangekondigdes games een nogal teleurstellende maand zijn, of we moeten Stranded Deep als top toevoeging moeten rekenen. Hopelijk in februari gewoon terug naar de normale gang van zaken. Wave 1 de eerste dinsdag van de maand en wave twee in het midden van de maand.

Vond het altijd wel tof die tweets te zien en een verrast zijn met bepaalde games.

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-01 08:00
Deltos schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:38:
Oi..., Philips heeft de cassette en een draagbare speler om ze af te spelen uitgevonden.

Maar oke, Sony heeft de walkman bekend gemaakt.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Walkman

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12:18
AoE heeft dan zeker geen Xcloud mouse support?
devilsnight schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:07:
Ben benieuwd of er morgen nog aankondigingen gedaan worden voor onbekende Game Pass toevoegingen of dat het puur blijft bij AOE en Inkulinati voor de rest van de maand.

Het zou dan qua onaangekondigdes games een nogal teleurstellende maand zijn, of we moeten Stranded Deep als top toevoeging moeten rekenen. Hopelijk in februari gewoon terug naar de normale gang van zaken. Wave 1 de eerste dinsdag van de maand en wave twee in het midden van de maand.

Vond het altijd wel tof die tweets te zien en een verrast zijn met bepaalde games.
Dat het wat minder games zijn klopt. Maar check de games die deze maand zijn uitgekomen en welke zou je echt verrast en tof hebben gevonden om te zien? Er zijn deze maand gewoon tot nu toe weinig boeiende games uitgekomen. En de interessante games zijn day one, zoals Monster Hunter en de Persona’s. Ze kunnen niet toevoegen wat er niet is.

• Exactor it
  • Nu online
Royalty schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:10:
[...]

Oi..., Philips heeft de cassette en een draagbare speler om ze af te spelen uitgevonden.

Maar oke, Sony heeft de walkman bekend gemaakt.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Walkman
Philips zijn eerste walkman woog 1,5kg. Er is een grap te maken over het gewicht van consoles maar dat doe ik niet. Een draagbare muziekafspeelapparaten war is een keer wat anders dan een console war. :+

• Timothy3000
jori040 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:07:
[...]

Toch wil ik die graag spelen als die naar de Xbox komt.De twee Evil Within heb ik ook met plezier gespeeld.
Ik ook maar Ghostwire Tokyo was echt een teleurstelling. Een lege huls van een game.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:06
drakiesoft schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:06:
[...]

True, maar achterhaald door Apple ipod. Sony bleef liever geloven in de minidisc. We weten allemaal hoe dat afgelopen is _O-
Achteraf kan je dat idd mooi zeggen. Toch was de minidisk echt een top apparaat. Sony had er alleen geen rekening mee gehouden dat mp3 enorm populair werd. Niet geheel toevallig omdat in deze periode mensen net betere inbelverbinding kregen en via Napstar en Kazaa een “gratis” bibliotheek aan muziek kon downloaden. Viel allemaal net niet op z’n plaats voor Sony destijds.

PSN ID Binloading_nl

• Royalty
Wat heeft onze generatie toch een mooie ontwikkeling meegemaakt.
Van een floppy disk naar een usb stick.

Wat is eigenlijk de meest recente opslagmedium?
De M.2 SSD?

• Exactor it
  • Nu online
Royalty schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:09:

De M.2 SSD?
Floppy? Cassette zul je bedoelen. Lekker doorspoelen voor het volgende level. :)

• Royalty
Exactor it schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:16:
[...]

Floppy? Cassette zul je bedoelen. Lekker doorspoelen voor het volgende level. :)
Je hebt gelijk. Ben begonnen met de commordore 64 met cassette. Later een floppydrive er bij.
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:35:
[...]

Dat het wat minder games zijn klopt. Maar check de games die deze maand zijn uitgekomen en welke zou je echt verrast en tof hebben gevonden om te zien? Er zijn deze maand gewoon tot nu toe weinig boeiende games uitgekomen. En de interessante games zijn day one, zoals Monster Hunter en de Persona’s. Ze kunnen niet toevoegen wat er niet is.
Morgen aankondiging : ‘Dead Space Remake with EA Play included day one in Game Pass Ultimate !!’
:+

Royalty schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:09:

De M.2 SSD?
Had liever in de generatie gezeten dat ze van een vierkant naar een rond wiel gingen, dat was pas vooruitgang !

justifire schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:26:
[...]

Morgen aankondiging : ‘Dead Space Remake with EA Play included day one in Game Pass Ultimate !!’
:+
Haha achteraf dacht ik ook… waarom heb ik hem al gekocht. Old habits die hard.

• Royalty
justifire schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:28:
[...]

Had liever in de generatie gezeten dat ze van een vierkant naar een rond wiel gingen, dat was pas vooruitgang !
Nee man, dan had je de xbox series niet meegemaakt. Je moet wel realistisch blijven.

Ook grafisch zoveel vooruitgang gezien. Ik snap daarom niet wat de kinderen in Minecraft zien. Wie wil nou weer terug naar 8 bit.

[Voor 17% gewijzigd door Royalty op 24-01-2023 22:38]

• Exactor it
  • Nu online
Ik ben door Hitman 3 aan het spelen. Wat een spel is dat weer. De fans hebben hem natuurlijk al gespeeld maar voor nieuwkomers is deze prima toegankelijk, buitengewoon mooi qua puzzels en alleraardigst qua graphics (sommige levels zijn echt te gek maar de algemene graphics zijn scherp en kleurrijk maar niet meer dan dat). De gescripte kills zijn echt cool bedacht en je kunt ook nog genoeg creatieve dingen doen.

Hitman speel ik altijd zonder guides maar met driehonderd keer per minuut opslaan. Dat is wat mij betreft de manier. Beetje rondstruinen en kijken wat luitjes zeggen en voor je het weet heb je weer een leuke kill.

[Voor 20% gewijzigd door Exactor it op 24-01-2023 23:10]

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:04
Royalty schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 22:34:
[...]

Nee man, dan had je de xbox series niet meegemaakt. Je moet wel realistisch blijven.

Ook grafisch zoveel vooruitgang gezien. Ik snap daarom niet wat de kinderen in Minecraft zien. Wie wil nou weer terug naar 8 bit.
Ik begrijp dat ook niet. De XSX staat hier centraal in de woonkamer als kroonjuweel te pronken onder de tv met een uitgebreide bibliotheek vol pracht en praal waarbij de teraflops je om de oren vliegen. Maar mijn kinderen spelen Minecraft, worden wild als ze Among Us zien staan of trekken zich nog liever terug in doorgaans inferieure spelletjes in Roblox op hun low-range Chromebooks. De jeugd van tegenwoordig...

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Royalty schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 21:25:
[...]

Je hebt gelijk. Ben begonnen met de commordore 64 met cassette. Later een floppydrive er bij.
Met zo’n schriftje erbij zodat je precies wist waar je moest stoppen met spoelen _/-\o_
uchiha tijntje schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 20:35:
[...]

Maar tijdens zulke maanden hoop ik dan juist op wat oudere, grotere games zoals bijvoorbeeld een Mafia DE, of bijvoorbeeld Tales of Arise, het vervolg op AI of nog echt veel oudere games die niet eerder op de service zijn geweest. Wat voegen ze toe? Het nogal gare Stranded Deep. 8)7

Of bijvoorbeeld kleinere (indie) titels die goed zijn en wat ouder, maar nog niet eerder zijn geweest. Hoop vooral dat het volgende maand weer normaal gaat en zo niet en er zijn plannen om dit te veranderen, dan zou het wel fijn zijn als ze dit even communiceren.

[Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 25-01-2023 00:18]

• Amos_x
  • Registratie: Januari 2021
  • Nu online
Zat age of empires 2 al niet in gamepass? In gamepass for pc wel dacht ik, een aantal jaar geleden.

Acties:
  • +2Henk 'm!
  • Pinned
Misschien de HD versie en die Definitief edition, want op PC staat hij als nieuw toegevoegd.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Age Of Empires naar Xbox oeh dat word mijn jeugd opnieuw beleven, wat heb ik die game toch veel gespeeld als kind. Vooral de cheat BIGDADDY gebruikte ik toen veel, waarom? Geen idee, was vast heel leuk haha

• Exactor it
  • Nu online
KlaasjeNL schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:14:
[...]

Ik begrijp dat ook niet. De XSX staat hier centraal in de woonkamer als kroonjuweel te pronken onder de tv met een uitgebreide bibliotheek vol pracht en praal waarbij de teraflops je om de oren vliegen. Maar mijn kinderen spelen Minecraft, worden wild als ze Among Us zien staan of trekken zich nog liever terug in doorgaans inferieure spelletjes in Roblox op hun low-range Chromebooks. De jeugd van tegenwoordig...
Positiever is de update van Fortnite. Die ziet er nu een stuk beter uit sinds een paar maanden. Hoef ik tenminste geen pixels meer te tellen als de kinderen de tv overnemen. :)
Het kan kloppen als je problemen hebt met Xbox Live, want Microsoft heeft een grote storing.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-02 13:26
G_Dragon schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 09:54:
Het kan kloppen als je problemen hebt met Xbox Live, want Microsoft heeft een grote storing.
Nou ehh... hoop dat dat toch is opgelost als vanaaf die show begint :O
edit: dat is 21:00 nederlandse tijd

[Voor 4% gewijzigd door PepieNL op 25-01-2023 11:23]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:19
KlaasjeNL schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:14:
[...]

Je zou bijna denken dat ze fun en gameplay boven graphics kiezen. ;)

https://psnprofiles.com/RaemNL

PepieNL schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 11:21:
[...]

Nou ehh... hoop dat dat toch is opgelost als vanaaf die show begint :O
edit: dat is 21:00 nederlandse tijd
Haha ik ook, maar we hebben net iets gepland om vanavond op bezoek te gaan bij een collega en 10 minuten later bedacht ik mij dat die Xbox Show vanavond ook was door jou berichtje oeps... dat word terugkijken :D

• jori040
Oh ja straks is er een Xbox show. :)
Mijn verwachtingen zijn extreem hoog! ;)

[Voor 40% gewijzigd door jori040 op 25-01-2023 13:51]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:53
jori040 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 13:50:
Oh ja straks is er een Xbox show. :)
Mijn verwachtingen zijn extreem hoog! ;)
Nooit doen. Ik geniet veel meer van de Xbox sinds ik elke verwachting heb losgelaten. Vooralsnog komen ze nooit echt iets na qua games. Maar maakt me tegenwoordig niet meer uit want ik geniet van de games die er wel zijn. Had nooit verwacht dat Tunic mijn game of the year zou zijn bv.

• jori040
giantgiantus schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:11:
[...]

Nooit doen. Ik geniet veel meer van de Xbox sinds ik elke verwachting heb losgelaten. Vooralsnog komen ze nooit echt iets na qua games. Maar maakt me tegenwoordig niet meer uit want ik geniet van de games die er wel zijn. Had nooit verwacht dat Tunic mijn game of the year zou zijn bv.
Was ook niet heel serieus bedoeld hoor. ;)

Bij Redfall heb ik nog een grote twijfel maar ik denk/hoop dat Forza straks indruk gaat maken.Dat ze in de show niets met Starfield doen heb ik los gelaten.

Bij Forza hoop ik bv dat die career -mode beter/leuker in elkaar steekt dan bij 7.

• Deltos
  • Niet online
Mijn verwachtingen uhm zijn er niet. Vorige show sprak enkel Starfield en High on Life mij aan, de eerste is er nog niet en de tweede was weer een game wat uiteindelijk geen topper blijkt te zijn.
Ik zie het wel. :)
Zoals @giantgiantus al aangeeft, het geeft verder ook niet. Powerwash was bijvoorbeeld ook zo een leuke verrassing.

[Voor 26% gewijzigd door Deltos op 25-01-2023 14:34]

• jori040
Deltos schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:32:
Mijn verwachtingen uhm zijn er niet. Vorige show sprak enkel Starfield en High on Life mij aan, de eerste is er nog niet en de tweede was weer een game wat uiteindelijk geen topper blijkt te zijn.
Zoals @giantgiantus al aangeeft, het geeft verder ook niet. Powerwash was bijvoorbeeld ook zo een leuke verrassing.
Met die vier games zou je zelf wel weten of je moet gaan kijken wel of niet.Als een titel mij een WAUW! gevoel kan geven dan is voor mij de show geslaagd.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:11

BM

Moderator Spielerij
Ik kijken eigenlijk alleen voor Forza, en ik hoop dat die de verwachtingen kan waarmaken. Afgelopen tijd weer wat Forza Motorsport 7 gespeeld, en in principe staat die game er nog steeds prima voor. Ik hoop alleen dat de carreer mode wat... levendiger is dan wat ze in 7 deden, het is wel heel erg gortdroog allemaal daar.

Maar qua rijden heb ik weinig te wensen, ja, weerseffecten en invloeden mogen wat beter, maar ik denk dat ik niet onredelijk ben om dat na 6 jaar te mogen verwachten :)

Xbox
Even the dark has a silver lining

• On_E

On_E

Housemusic

Ik zit in het stadion vanavond dus kijk morgen de deepdives van FM en Redfall wel terug, die andere games boeien me niet.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:53
On_E schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:51:
Ik zit in het stadion vanavond dus kijk morgen de deepdives van FM en Redfall wel terug, die andere games boeien me niet.
Afhankelijk van je club zou ik ook daar geen enkele verwachting hebben ;)

• Deltos
  • Niet online
jori040 schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:44:
[...]

Met die vier games zou je zelf wel weten of je moet gaan kijken wel of niet.Als een titel mij een WAUW! gevoel kan geven dan is voor mij de show geslaagd.
Net even opgezocht welke 4 er komen, Redfall ben ik wel benieuwd naar. Dus even checken vanavond.
Het doet mij niet zoveel, vind dit zelf een van die games die de tijd niet super goed doorstaan heeft. Net als een Turok.

• Hulleman
  • Laatst online: 12:14
Exactor it schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:09:
Ik ben door Hitman 3 aan het spelen. Wat een spel is dat weer. De fans hebben hem natuurlijk al gespeeld maar voor nieuwkomers is deze prima toegankelijk, buitengewoon mooi qua puzzels en alleraardigst qua graphics (sommige levels zijn echt te gek maar de algemene graphics zijn scherp en kleurrijk maar niet meer dan dat). De gescripte kills zijn echt cool bedacht en je kunt ook nog genoeg creatieve dingen doen.

Hitman speel ik altijd zonder guides maar met driehonderd keer per minuut opslaan. Dat is wat mij betreft de manier. Beetje rondstruinen en kijken wat luitjes zeggen en voor je het weet heb je weer een leuke kill.
Prachtige spellen inderdaad. Ongelooflijk level design en wat een vrijheid in het moorden. Het leukste is inderdaad om zelf die gescripte verhalen beetje bij beetje op te pikken, zonder dat je daar te veel door heen geleid wordt.

In deel 3 vond ik dat 'who done it' verhaal in die Engelse Mansion echt heel tof. Lekker als echte sherlock holmes aan de slag. Ik ben met de eerste playthrough van een level al gauw anderhalf uur kwijt en dan heb je echt nog maar een klein gedeelte van alle opties gezien en gedaan.

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Xbox Series X |

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:06
Exactor it schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 23:09:

In tegenstelling to deel 2 en het eerste level van deel 3, weer erg genoten van dit deel. Vooral dat level met die familie in de villa en in die technobunker zijn spot on. Ook kan ik die losse sniper missies erg waarderen.

PSN ID Binloading_nl

• On_E

On_E

Housemusic

Ik ben ook weer bezig met Hitman, meerdere keren aan begonnen maar meestal snel weer gestopt omdat het toch niet klikte.

Maar nu aardig op weg met 2 (op meerdere manieren) voltooide missies in de eerste Hitman. (Parijs en Sapienza dus)

In Marrakesh ook genoeg ontdekt al om mee verder te kunnen en nog genoeg maps te gaan voor mij. :+

• Timothy3000
Deltos schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 14:32:
High on Life was best een topper imo. Erg leuke game.

• Timothy3000
steefje schreef op woensdag 25 januari 2023 @ 16:11:
[...]

In tegenstelling to deel 2 en het eerste level van deel 3, weer erg genoten van dit deel. Vooral dat level met die familie in de villa en in die technobunker zijn spot on. Ook kan ik die losse sniper missies erg waarderen.
Wat vond je niet leuk aan deel twee? Was wat mij betreft de beste game in de trilogie met de leukste maps.

Al blijft de villa (ik blijf cryptisch haha) in Hitman 3 mijn all time favoriete Hitman level. Met het opera level uit Blood Money op twee. Die was ook fantastisch.

[Voor 15% gewijzigd door Timothy3000 op 25-01-2023 17:14]

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Hopelijk wat meer informatie (releasedate dichtbij?) van Forza Motorsport.
Pagina: 1 ... 75 ... 82 Laatste

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee