Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:49
uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:25:
[...]

Nog niet. Had hem wel een tijdje geïnstalleerd staan maar nooit aan begonnen. Ik zal hem weer even gaan installeren :)
Ah nog iemand die hem voor twee euro gekocht heeft en nooit heeft opgestart. :)
Kalkie schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 14:27:
[...]

Je moet ff door het trage begin heen en de wat slappe graphics in het begin. En jij hield niet zo van enge games toch? Hij is af en toe echt doodeng … Mocht je ‘m niet trekken dan zit ik klaar voor een potje Halo :)
Haha ik ben geen held met enge games inderdaad. :) Doodeng is dan ook niet echt reclame voor deze game… misschien dat ik het inderdaad houd bij wat @Exactor it aangaf… gekocht en niet opstarten :P

Mogen onze Halo potjes in 2023 nog meer plezier op gaan leveren. :) Fijne jaarwisseling iedereen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Is dit echt of een clickbate video want ik zie niemand anders erover praten? :/ Dit is de enige YouTube video die het erover heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Kaasje123 op 31-12-2022 17:33 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:45
Kaasje123 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 17:33:
[...]

Is dit echt of een clickbate video want ik zie niemand anders erover praten? :/ Dit is de enige YouTube video die het erover heeft.
Of het op YT staat weet ik niet. Maar even googlen op Xbox Showcase early 2023 komen er toch aardig wat hits naar voren. Maar wel gaat het om geruchten.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:59
Kaasje123 schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 17:33:
[...]

Laat ik het zo zeggen; Colteastwood zie ik niet bepaald als een objectieve bron m.b.t. Xbox nieuws en overige Xbox gerelateerde zaken.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Kalkie schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:08:
[...]

Heb je Soma al gespeeld? Ben ik nu aan het doen, heeft een Dead Space / Alien Isolation achtige vibe. Met m’n lenzen uit misschien ook nog een vleugje Bioshock. Weer een parel ontdekt in gamepass!
Gisteren ook ff opgestart naar aanleiding van deze post. Heerlijk angstig sfeertje hangt er rond.
Wist helemaal niks van deze game dus ben benieuwd hoe eng hij verder gaat worden. Dat geluid van het krakend metaal als je rondloopt.. heerlijk freaky. Heel de tijd het gevoel als of je in de gaten gehouden wordt.
Rossi46 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 11:05:
[...]

Laat ik het zo zeggen; Colteastwood zie ik niet bepaald als een objectieve bron m.b.t. Xbox nieuws en overige Xbox gerelateerde zaken.
Eens, maar games Als Ravenlok had ik nog niet van gehoord, lijkt me een leuk spel, ga ik zeker in de gaten houden. Had ik die video niet gekeken, had ik het waarschijnlijk pas op release gezien.

[ Voor 9% gewijzigd door Linksquest op 01-01-2023 17:54 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Vrijdag voor het eerst begonnen aan Vampire survivors. Wat een ongelooflijk verslaafd ADHD/bevredigend spel. Op het begin is het spel mwa, maar hoe meer je het speelt des te gaver het wordt.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-11 13:49
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UEqhpv3OhPsXCYVStMbH7pFQ4EU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7tFkeGmRf2radWKWa926Tz5U.jpg?f=fotoalbum_large

Oftewel: Final Fantasy VII Remake komt NOOIT naar de xbox… -O-
Hoewel ik je gevoel snap, maar zeg nooit, nooit. Stom voorbeeld is misschien Mass Effect 1, die was jaren Xbox 360 exclusief en uit eindelijk ook via een trilogie box en digitaal los ook naar PS3 gekomen.

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Na 2 jaar geleden gefrustreerd gestopt te zijn toch Star Wars Jedi: Fallen Order weer opgepakt en ik snap de game play nu een stuk beter (na Deaths Door en Tunic).
Toch wel een erg leuke game, snap nu ook een stuk beter dat je bepaalde vijanden gewoon uit de weg kunt gaan en deze later nog een keer op kunt zoeken.

XBL: theArthurrrr

DeWaanzin schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:11:
Na 2 jaar geleden gefrustreerd gestopt te zijn toch Star Wars Jedi: Fallen Order weer opgepakt en ik snap de game play nu een stuk beter (na Deaths Door en Tunic).
Toch wel een erg leuke game, snap nu ook een stuk beter dat je bepaalde vijanden gewoon uit de weg kunt gaan en deze later nog een keer op kunt zoeken.
Ik snap wel wat je bedoeld want je moet de combat wel even goed doorkrijgen voordat je er makkelijk doorheen speelt, want ik besloot 3 weken geleden het spel een keer weer te installeren en dacht gelijk laat ik een eigen bossfight maken. Nou dat heb ik geweten |:(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Hier het zelfde, ook gestopt vanwege wat ergernissen. Ik heb hem inmiddels weer gedownload, maar nog niet gespeeld, hopelijk binnenkort tijd voor, heb 2 dagen geleden wel High On Life uitgespeeld en ben gisteren aan Mortal Kombat 11 Ultimate begonnen.

• Exactor it
Framerates blijven raar. Ik kreeg hoofdpijn van plague tale requiem (de twee motion blur settings stonden uit) maar kan Gotham Knights prima spelen. Ze draaien beiden op 30fps. Is er iets bekend over een performance mode voor requiem? In de huidige staat moet ik hem helaas overslaan.
Exactor it schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:31:
Framerates blijven raar. Ik kreeg hoofdpijn van plague tale requiem (de twee motion blur settings stonden uit) maar kan Gotham Knights prima spelen. Ze draaien beiden op 30fps. Is er iets bekend over een performance mode voor requiem? In de huidige staat moet ik hem helaas overslaan.
Raar, ik vond a plague tale requiem just lekker lopen en goed wegspelen. En mijn vrouw die er juist normaal meer last van heeft, had nergens last van.

Geen last gehad bij A Plague Tale: Requiem want het spel speelde ontspannen en vrij makkelijk weg, hopelijk kom je ooit achter de oorzaak waardoor je hem alsnog kan uitspelen :D .

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 14:08

Kalkie

NLMP

airwolf83 schreef op zondag 1 januari 2023 @ 17:41:
[...]

Gisteren ook ff opgestart naar aanleiding van deze post. Heerlijk angstig sfeertje hangt er rond.
Wist helemaal niks van deze game dus ben benieuwd hoe eng hij verder gaat worden. Dat geluid van het krakend metaal als je rondloopt.. heerlijk freaky. Heel de tijd het gevoel als of je in de gaten gehouden wordt.
En als je daarmee klaar bent kun je verder met Amnesia Rebirth van dezelfde makers. Geen scifi, wel weer een mooi sfeertje. En ook gewoon in Gamepass!

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-11 10:48
Linksquest schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:24:
Hier het zelfde, ook gestopt vanwege wat ergernissen. Ik heb hem inmiddels weer gedownload, maar nog niet gespeeld, hopelijk binnenkort tijd voor, heb 2 dagen geleden wel High On Life uitgespeeld en ben gisteren aan Mortal Kombat 11 Ultimate begonnen.
Had je Ultimate gekocht of staat de Ultimate versie ook op GP? Ik dacht dat de standaard versie op GP stond :)
Ik heb namelijk Ultimate gekocht met oa Rambo en Terminator, vond ik heel tof!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:49
Op gamepass staat de gewone versie.

Heb daar trouwens als xbox newbie een vraag over; kun je bij zo'n gamepass spel gewoon een addon kopen zoals deze ultimate addon https://www.eneba.com/xbo...rRZH-0tKM0soaAqIyEALw_wcB, en bij Forza de lego/hotwheels addon?

En wat als het spel dan uit gamepass verschijnt?

• Exactor it
sewer schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:58:

Heb daar trouwens als xbox newbie een vraag over; kun je bij zo'n gamepass spel gewoon een addon kopen zoals deze ultimate addon https://www.eneba.com/xbo...rRZH-0tKM0soaAqIyEALw_wcB, en bij Forza de lego/hotwheels addon?

Die kun je kopen, met korting zelfs. Ze doen het ook gewoon. Als het spel uit gamepass verdwijnt houd je de dpc alleen kun je er niet bij als je niet bij het spel kunt.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:10

Polariteit

Fietsende fotografeur

sewer schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:58:

Ja dat kan, je kan gewoon zo'n addon/dlc whatever kopen.

Verdwijnt de game uit gamepass? Dan heb je niks meer aan die addon/dlc zolang je de basegame niet koopt :)
Waarom is die auto updates feature toch zo inconsistent?

Ik zie nu al een dikke week in de updates section staat dat er een update voor Two Point Campus is. Ik speel de game amper, dus lekker gelaten.

Nu staat de update er nog steeds. Het is random, want vaak genoeg worden updates wel automatisch geïnstalleerd. Wat is dit toch?

• Kaasje123
Vinnocchio schreef op zondag 1 januari 2023 @ 21:02:
[Afbeelding]

Oftewel: Final Fantasy VII Remake komt NOOIT naar de xbox… -O-
Dat klopt, maar dat komen starfield en redfall en nieuwe games die bij Bethesda vandaan komen ook niet meer bij playstation. En daar zitten ook pareltjes tussen. Games als quake of nieuwe Indiana Jones zou ik niet willen missen. Dan maar geen Final Fantasy. Genoeg andere jrpgs op komst nog zoals drangons quest 12

• gizmokat
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:34
Ik had er ook last van hoofdpijn en werd er duizelig van, ik heb dat eigenlijk nooit, dit is het eerste spel waar ik last van heb, ben er zelf ook mee gestopt.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-11 16:06
Heb er zelf geen last van gelukkig, en begreep eerst ook niet dat mensen er last van konden hebben, maar inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat het heel persoonlijk is. De één is helaas gevoeliger voor een lage framerate dan een ander.
Ikzelf speel net zo goed 30fps games als 60fps games. Nu bezig met Requiem en vind persoonlijk dit spel nog vrij soepel op 30fps. Als ik net een spel gespeeld heb op 60fps en dan een game op 30fps speel, moet ik even een kwartiertje weer even wennen, maar dan "zien" mijn ogen het bijna niet meer.
Scheelt misschien dat ik een wat oudere gamer ben, en ik met lagere framerates opgegroeid ben, of dat m'n ogen dus ook wat ouder zijn.
Ik ben ook een gamer die meestal maar één game tegelijk speelt, dus hoeven m'n ogen/hersenen niet vaak te schakelen tussen de beide modi. Hooguit af en toe een racer naast een verhalend spel. Want als ik halverwege een avontuur overschakel op een ander spel, blijft dat andere liggen. Zo moet ik RDR2 nog steeds uitspelen, volgens mij in 2019 voor het laatst gespeeld, staat ook op m'n XSX nog steeds geïnstalleerd, maar op deze console nog nooit gespeeld. :D ME trilogie net zo. Misschien in 2023 toch eens doen. :)

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-11 10:48
Damn, ga windjammers 2 toch maar even kopen dan, leuke couch coop :)

• Exactor it
Powder Toastman schreef op maandag 2 januari 2023 @ 17:37:
Heb er zelf geen last van gelukkig, en begreep eerst ook niet dat mensen er last van konden hebben, maar inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat het heel persoonlijk is. De één is helaas gevoeliger voor een lage framerate dan een ander.
Ikzelf speel net zo goed 30fps games als 60fps games. Nu bezig met Requiem en vind persoonlijk dit spel nog vrij soepel op 30fps. Als ik net een spel gespeeld heb op 60fps en dan een game op 30fps speel, moet ik even een kwartiertje weer even wennen, maar dan "zien" mijn ogen het bijna niet meer.
Scheelt misschien dat ik een wat oudere gamer ben, en ik met lagere framerates opgegroeid ben, of dat m'n ogen dus ook wat ouder zijn.
Ik ben ook een gamer die meestal maar één game tegelijk speelt, dus hoeven m'n ogen/hersenen niet vaak te schakelen tussen de beide modi. Hooguit af en toe een racer naast een verhalend spel. Want als ik halverwege een avontuur overschakel op een ander spel, blijft dat andere liggen. Zo moet ik RDR2 nog steeds uitspelen, volgens mij in 2019 voor het laatst gespeeld, staat ook op m'n XSX nog steeds geïnstalleerd, maar op deze console nog nooit gespeeld. :D ME trilogie net zo. Misschien in 2023 toch eens doen. :)
RDR2 heeft ook 30fps. Althans toen ik hem speelde. Nul last gehad. Bij Plague tale requiem kon ik nauwelijks naar het scherm kijken, zelfs als ik de camera niet bewoog. Scheelt van spel tot spel voor mij. Ben denk ik ook een oudere gamer. :)

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 2 januari 2023 @ 16:44:
Waarom is die auto updates feature toch zo inconsistent?

Ik zie nu al een dikke week in de updates section staat dat er een update voor Two Point Campus is. Ik speel de game amper, dus lekker gelaten.

Nu staat de update er nog steeds. Het is random, want vaak genoeg worden updates wel automatisch geïnstalleerd. Wat is dit toch?
Is dat niet gewoon zoals bedoeld? Ik heb zelfs 13 updates die niet geïnstalleerd worden, maar dat zijn allemaal games die ik niet recent heb gespeeld (of misschien enkel ooit voor een rewards opdracht of Game Pass quest heb gedownload).
Games die ik wel speel en regelmatig gebruikte apps worden gewoon automatisch bijgewerkt.
En nu om een of andere reden doet de screen dimmer optie het niet op XSX. Ineens uit het niets.

Normaal na 2 minuten gaat ie dimmen als ik niets doe, nu niks. En als ik de dimmer zelf activeer (guide knop, X) dan dimt ie een paar seconden en gaat weer terug naar normaal. Dit is echt goed voor mijn OLED. :(

Hard reboot al geprobeerd, de settings gecheckt, Google search, niets. Lekker dit.

[ Voor 12% gewijzigd door devilsnight op 02-01-2023 19:46 ]

MartijnS72 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 19:04:
[...]

Is dat niet gewoon zoals bedoeld? Ik heb zelfs 13 updates die niet geïnstalleerd worden, maar dat zijn allemaal games die ik niet recent heb gespeeld (of misschien enkel ooit voor een rewards opdracht of Game Pass quest heb gedownload).
Games die ik wel speel en regelmatig gebruikte apps worden gewoon automatisch bijgewerkt.
Is dat zo? Hmmm, dat zal ik de volgende keer eens checken dan. Je zou het dan eigenlijk als een soort teken van MS kunnen zien als "hey vriend, je speelt die game amper, uninstall het gewoon." soort van. :P
JDL15 schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:51:
[...]

Had je Ultimate gekocht of staat de Ultimate versie ook op GP? Ik dacht dat de standaard versie op GP stond :)
Ik heb namelijk Ultimate gekocht met oa Rambo en Terminator, vond ik heel tof!
Ultimate gekocht, 2 disc groot, maar inderdaad erg tof, mis alleen reptile 😝

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:24
Sinds de laatste (? of twee) update doet xCloud (op de console ipv een telefoon maar het spel staat op de servers van MS) het niet meer als de console in de stand energiebesparing staat. Dat ging voorheen zonder problemen nu moet deze in de slaapstand gezet worden.

Voor remoteplay (lokaal streamen vanaf een Xbox van een geïnstaleerd spel) begrijp ik dat de console "zichtbaar of vindbaar" moet zijn en is slaapstand een vereiste maar voor puur xCloud m.i. niet.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Exactor it
ariekanari schreef op maandag 2 januari 2023 @ 20:59:
Sinds de laatste (? of twee) update doet xCloud (op de console ipv een telefoon maar het spel staat op de servers van MS) het niet meer als de console in de stand energiebesparing staat. Dat ging voorheen zonder problemen nu moet deze in de slaapstand gezet worden.

Voor remoteplay (lokaal streamen vanaf een Xbox van een geïnstaleerd spel) begrijp ik dat de console "zichtbaar of vindbaar" moet zijn en is slaapstand een vereiste maar voor puur xCloud m.i. niet.
Ik denk dat Cloudplay op console spelen, terwijl de console uit staat, het sowieso niet gaat doen.

Hier werk Cloudplay op telefoon prima als de xboxen uit staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 02-01-2023 21:31 ]

Linksquest schreef op maandag 2 januari 2023 @ 20:40:
[...]

Ultimate gekocht, 2 disc groot, maar inderdaad erg tof, mis alleen reptile 😝
Vergeet niet het 4K UHD story pack te downloaden (manage game)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Starfield support pagina is online gegaan

https://help.bethesda.net/#en/home/product/1218

En bij release date staat er nog steeds eerste helft 2023. Ze hoefden die vraag niet perse toe te voegen, hebben ze wel gedaan. Dit lijkt mij een goed teken!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:26
devilsnight schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:44:
Starfield support pagina is online gegaan

https://help.bethesda.net/#en/home/product/1218

En bij release date staat er nog steeds eerste helft 2023. Ze hoefden die vraag niet perse toe te voegen, hebben ze wel gedaan. Dit lijkt mij een goed teken!
Dank leuke update, mooi scherp gevonden.

Los van hoe de Activision overname gaat verlopen is het toch heerlijk dat een game als deze op Game Pass komt.

De Skyrim discussie (Gezien Bethesda): Ik ben een van de mensen die het nog nooit gespeeld heeft. Is dat nog de moeite waard? Ben van nature een completionist, dus dat zal ik los moeten laten neem ik aan. Heb niet veel met fantasy. Grote fan van Mass Effect, Dragon Age daarentegen past niet bij mij vanwege al die Demons enzo (of ik moet gewoon eens een goede character build doen hehe).

Ik heb Fallout III ook nooit uitgespeeld. Mijn manko is dat ik teveel sidequests wil doen en daardoor na een gegeven moment opgebrand raak. Dus adviezen voor Skyrim (en eventueel Fallout III hehe).

• Exactor it
Zorroberner schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:56:
[...]

Dank leuke update, mooi scherp gevonden.

Los van hoe de Activision overname gaat verlopen is het toch heerlijk dat een game als deze op Game Pass komt.

De Skyrim discussie (Gezien Bethesda): Ik ben een van de mensen die het nog nooit gespeeld heeft. Is dat nog de moeite waard? Ben van nature een completionist, dus dat zal ik los moeten laten neem ik aan. Heb niet veel met fantasy. Grote fan van Mass Effect, Dragon Age daarentegen past niet bij mij vanwege al die Demons enzo (of ik moet gewoon eens een goede character build doen hehe).

Ik heb Fallout III ook nooit uitgespeeld. Mijn manko is dat ik teveel sidequests wil doen en daardoor na een gegeven moment opgebrand raak. Dus adviezen voor Skyrim (en eventueel Fallout III hehe).
1000gs in Skrim halen is zeer makkelijk. Kost alleen tijd (in een briljante wereld, althans in 2009 ofzo toen het uitkwam en ik het speelde)

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
Kalkie schreef op maandag 2 januari 2023 @ 14:49:
[...]

En als je daarmee klaar bent kun je verder met Amnesia Rebirth van dezelfde makers. Geen scifi, wel weer een mooi sfeertje. En ook gewoon in Gamepass!
Sommige stukjes zijn echt best wel scary hoor.
Voor het eerst net dat ik moest vluchten terwijl er zo'n ding achter mij aan zat. En niet om mogen kijken...Kon daar vroeger veel beter tegen maar nu... Haha.. En dan was ik natuurlijk ook nog eens de weg kwijt.

Maar ondanks dat lekker door spelen....

En amnesia heb ik op het lijstje gezet. Ga die zeker hierna spelen

[ Voor 5% gewijzigd door airwolf83 op 03-01-2023 00:36 ]

• Kaasje123
devilsnight schreef op maandag 2 januari 2023 @ 19:30:
En nu om een of andere reden doet de screen dimmer optie het niet op XSX. Ineens uit het niets.

Normaal na 2 minuten gaat ie dimmen als ik niets doe, nu niks. En als ik de dimmer zelf activeer (guide knop, X) dan dimt ie een paar seconden en gaat weer terug naar normaal. Dit is echt goed voor mijn OLED. :(

Hard reboot al geprobeerd, de settings gecheckt, Google search, niets. Lekker dit.
misschien heeeel lichtjes last van stickdrift met je controller waardoor hij denkt dat je de controller gebruikt? Dat is het eerste en enige wat zo in me opkomt. Mijn eigen eerste xbox series x controller begon daar ineens last van te krijgen na 2 jaar dienst.

Je kan dat checken ergens in het menu voor je controller om button press te testen dan zie je het gelijk dat de pointer heen en weer gaat. Dan wordt het als het ware gevisualiseerd.

[ Voor 10% gewijzigd door Kaasje123 op 03-01-2023 07:06 ]

justifire schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:21:
[...]

Vergeet niet het 4K UHD story pack te downloaden (manage game)
Nee had ik gezien, hij had na alle installatie de story mode helemaal niet gedownload, moest 50GB downloaden hiervoor, Forza Horizzon 5 er maar voor nu er vanaf gehaald :P

Merk wel dat het beeld en geluid soms niet optimaal loopt in de filmpjes, beeld heeft soms een dikke seconden vertraging op het geluid, weet niet of jij dat probleem ook hebt?

Linksquest schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 08:14:
[...]

Nee had ik gezien, hij had na alle installatie de story mode helemaal niet gedownload, moest 50GB downloaden hiervoor, Forza Horizzon 5 er maar voor nu er vanaf gehaald :P

Merk wel dat het beeld en geluid soms niet optimaal loopt in de filmpjes, beeld heeft soms een dikke seconden vertraging op het geluid, weet niet of jij dat probleem ook hebt?
Is voor mij al weer twee jaar geleden dat ik MK11 voor het laatst gespeeld heb dus durf het niet te zeggen.
Weet wel dat het er geweldig uit ziet sinds de Series X update :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Hij ziet inderdaad geweldig uit, maar het viel wel op die vertraging, maar voor de rest speelt het lekker weg, en dan ben ik best slecht in Mortal Kombat.

Zorroberner schreef op maandag 2 januari 2023 @ 22:56:
[...]

Een dikke ja op je vraag, Skyrim is een geweldig spel waar ik inmiddels al meer dan 1500 uur (3 savefiles) in heb zitten en 3 weken geleden zelfs nog de Anniversary Edition heb gekocht. Het is mijn meest gespeelde spel ooit, omdat er zo ontzettend veel te beleven is in die wereld. Het is me alleen helaas nooit gelukt om de game 1000/1000G te behalen, lees namelijk dat @Exactor it zegt dat het makkelijk te behalen is.

The new additions to the Xbox Game Pass library in January 2023 include some big names like The Diofield Chronicle and Street Fighter 30th Anniversary Edition. Stranded Deep is another game that has been added to the Xbox Game Pass library today.

Nice :*)

G_Dragon schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:29:
[...]

Een dikke ja op je vraag, Skyrim is een geweldig spel waar ik inmiddels al meer dan 1500 uur (3 savefiles) in heb zitten en 3 weken geleden zelfs nog de Anniversary Edition heb gekocht. Het is mijn meest gespeelde spel ooit, omdat er zo ontzettend veel te beleven is in die wereld. Het is me alleen helaas nooit gelukt om de game 1000/1000G te behalen, lees namelijk dat @Exactor it zegt dat het makkelijk te behalen is.
Inderdaad een hele geweldige game, en ook hier een paar maanden geleden nog de Anniversary gekocht naast de Switch versie :P PS4 versie ook gehad, ooit uitgeleend en weet niet meer aan wie, dus leen niks meer uit :P

Maar mijn meest gespeelde game ooit is nog altijd The Legend of Zelda: Ocarina of Time, tel kwijt hoe vaak ik die uitgespeeld heb :P

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:41
Mijn zoontje heeft sinds 2 weken een Xbox, en daarop speelt hij ook Fortnite.
Echter met een verkeerd aangemaakt account, niet met het account wat hij eerst op de Switch gebruikte.
Nu zie ik in Fortnite wel een Account ID van 40 tekens, maar nergens login informatie om te achterhalen welk account nu gebruikt wordt om dit te kunnen proberen te verwijderen en het oorspronkelijke account weer te gebruiken.
Gisteren uren uit- en ingelogd en wachtwoorden aangemaakt, maar het resultaat blijft hetzelfde.
Maar misschien heeft iemand een snelle tip naar de juiste richting.

Edit: Met de upgrade van de grapics van de Switch naar de Xbox is hij wel heel blij.

[ Voor 7% gewijzigd door jopie op 03-01-2023 09:40 ]

jopie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:40:
Echter met een verkeerd aangemaakt account, niet met het account wat hij eerst op de Switch gebruikte.
Nu zie ik in Fortnite wel een Account ID van 40 tekens, maar nergens login informatie om te achterhalen welk account nu gebruikt wordt om dit te kunnen proberen te verwijderen en het oorspronkelijke account weer te gebruiken.
Gisteren uren uit- en ingelogd en wachtwoorden aangemaakt, maar het resultaat blijft hetzelfde.

Edit: Met de upgrade van de grapics van de Switch naar de Xbox is hij wel heel blij.
Even voor mijn duidelijkheid, je hebt nu 2 accounts en alle 2 op het zelfde mail adres? Of toevallig ook 2 aparte mail adressen?

• Exactor it
jopie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:40:

Je kunt dit het makkelijkst fiksen op epic games website. Je moet daar het xbox account van je zoon linken aan zijn epic games account. Dan zou het goed moeten staan allemaal.

• jopie
2 accounts, waarvan het originele met emailadres, en van het nieuwe zie ik alleen een Account iD, maar nergens een emailadres. Op Epic zie ik ook nergens een optie om bij een Account ID te achterhalen welke login informatie er achter hangt.

Dit is misgegaan toen het niet lukte om bij eerste installatie het switch account te gebruiken.

• Exactor it
jopie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:10:
2 accounts, waarvan het originele met emailadres, en van het nieuwe zie ik alleen een Account iD, maar nergens een emailadres. Op Epic zie ik ook nergens een optie om bij een Account ID te achterhalen welke login informatie er achter hangt.

Dit is misgegaan toen het niet lukte om bij eerste installatie het switch account te gebruiken.
Hoe het volgens Epic werkt staat hier https://www.epicgames.com...es-account-a5720363120539

@G_Dragon gewoon alle quests doen voor alle factions en een paar random dingen doen en je bent er. Kan me niet herinneren dat iets lastig was, alleen maar tijdrovend. Al heb ik ongeveer 6% van jouw gespeelde uren. :)
G_Dragon schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:29:
[...]

Makkelijk in de zin van dat er geen hele moeilijk te behalen achievements in zitten denk ik, niet dat je het zo even doet. Volgens de TA Walkthrough staat er 120-150 uur voor (als je hun doelgerichte efficiënte pad volgt).
Maar ja het blijft een leuke game vind ik ook.

Gamertag: FinrazielNL

Exactor it schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:18:
[...]

Hoe het volgens Epic werkt staat hier https://www.epicgames.com...es-account-a5720363120539

@G_Dragon gewoon allows you to quests doen voor alle factions en een paar random dingen doen en je bent er. Kan me niet herinneren dat iets lastig was, alleen maar tijdrovend. Al heb ik ongeveer 6% van jouw gespeelde uren. :)
Ik zal vanavond even kijken hoeveel procent ik heb van de achievements want kwa uren zou ik ze allemaal al moeten hebben maar ik ben ooit begonnen op de Xbox 360 met spelen, daar had ik toen volgens mij voor de dlc's wel al alle achievements.
Finraziel schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:21:
[...]

Makkelijk in de zin van dat er geen hele moeilijk te behalen achievements in zitten denk ik, niet dat je het zo even doet. Volgens de TA Walkthrough staat er 120-150 uur voor (als je hun doelgerichte efficiënte pad volgt).
Maar ja het blijft een leuke game vind ik ook.
Ja dat denk ik, 120-150 uur is een mooi gemiddelde om alle achievements te behalen.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Linksquest schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:19:
Hij ziet inderdaad geweldig uit, maar het viel wel op die vertraging, maar voor de rest speelt het lekker weg, en dan ben ik best slecht in Mortal Kombat.
Een tip voor wie een spel zoals Mortal Kombat zoekt, maar het te geweldadig vind om samen met kinderen te spelen, Injustice 2 is in vele opzichten hetzelfde , maar dan in de DC universe:
https://www.xbox.com/nl-N.../injustice-2/bpkvh4c4xv4n
Inbegrepen in Gamepass.
jopie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 10:10:

Kan zijn dat je hem bij Xbox met je Xbox ID geactiveerd hebt en dat het op dat adres geregistreerd is, maar zoals het hier al geadviseerd werd, probeer even via de website en dan ook met je Xbox mail adres voor de zekerheid.

• jopie
Helaas, kom niet verder.
Het is me gelukt om in zijn Xbox profiel te komen. Daar staan geen instellingen voor Epic/Fortnite.
Ook ben ik nu in zijn Epicgames account met zijn gmailadres, maar daar is geen Xbox gekoppeld.
Ook is de Account ID daar anders dan degene die zichtbaar is in zijn Xbox.

Iemand nog een idee hoe ik de nu draaiende account verwijder van zijn xbox zodat er een nieuwe gekoppeld kan worden?

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
jopie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:35:
Helaas, kom niet verder.
Het is me gelukt om in zijn Xbox profiel te komen. Daar staan geen instellingen voor Epic/Fortnite.
Ook ben ik nu in zijn Epicgames account met zijn gmailadres, maar daar is geen Xbox gekoppeld.

Iemand nog een idee hoe ik de nu draaiende account verwijder van zijn xbox zodat er een nieuwe gekoppeld kan worden?
Heb je deze instructie al gevolgd?

https://www.epicgames.com...ng-the-web-a5720357639451

• jopie
Ook gezien, maar die begint met "sign in to your Epic account" .
Ik weet juist niet wat de inloginformatie is. Alleen maar een account ID.

• Exactor it
jopie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:35:
Helaas, kom niet verder.
Dat is toch ook wat je wilt oplossen. Je wilt zijn epic account dat hij op de switch gebruikt ook op de xbox gebruiken. Koppel dus in zijn epic games account waar de switch koppeling zichtbaar is ook zijn xbox account aan zijn epic games account.

• Caayn
  • Niet online
jopie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:51:
Dat moet je wel hebben wil je informatie tussen Switch en Xbox uitwisselen voor Fortnite.

Ik dacht dat je gewoon met je Nintendo of Xbox account ook kan inloggen en daarna deze instructie doorlopen. Volgens mij wordt er onderwater een "verborgen" Epic Games account aangemaakt waar het Nintendo/Xbox account de credentials zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Caayn op 03-01-2023 16:57 ]

• Exactor it
jopie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:51:
Eén post eerder zeg je dat je bent ingelogd op zijn epic account. Je kunt bij epic games ook inloggen met zijn Nintendo account. Dan weet je zeker dat je in de goede zit voordat je zijn xbox account koppelt. Dat doe je ook door in te loggen op epic games met de xbox account van je zoon.

• jopie
Excuses voor de verwarring.
Ik ben ingelogd op EEN epic account van hem waar we wel login informatie van hebben. Echter is er in de Xbox een Epic account actief waar we niets van weten. Die willen we verwijderen.

• Caayn
  • Niet online
jopie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 16:58:
Excuses voor de verwarring.
Ik ben ingelogd op EEN epic account van hem waar we wel login informatie van hebben. Echter is er in de Xbox een Epic account actief waar we niets van weten. Die willen we verwijderen.
Heb je de eerder gelinkte stappen überhaupt geprobeerd om de accounts te linken?

Dus grofweg:
1) Inloggen op Epic games met het bekende account
2) Account ->Connections -> Accounts
3) Link Xbox

Dat er een Epic account al actief lijkt te zijn is niet gek, onderwater maakt Fortnite namelijk een Epic account aan omdat het iets nodig heeft voor cross-platform matchmaking. Hier hoef jij als eindgebruiker niet over na te denken.

• jopie
Ook geprobeerd, dan komt de foutmelding:
Sorry, but this XBL account has already been associtated with another epic games account.
Maar ook daar kom ik er niet achter welke het is, of haal ik ze uit elkaar.

PS: Wel bedankt voor je hulp!

[ Voor 7% gewijzigd door jopie op 03-01-2023 17:47 ]

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:10
Stranded Deep beschikbaar op Game Pass

• Caayn
  • Niet online
jopie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 17:47:
Sorry, but this XBL account has already been associtated with another epic games account.

Als je bij Epic inlogt doormiddel van het Xbox account kan je dan de koppeling ongedaan maken?

• jopie
Nee, want dat is met hetzelfde emailadres en wachtwoord.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:25

Heb hetzelfde issue gehad met het account van m'n dochter. Uiteindelijk Nintendo (epic) account weggegooid. Eentje aangemaakt via epic fortnite site door direct met Xbox account in te loggen. Vervolgens daar gekoppeld met een nintendo account dacht ik. Weet het niet meer precies, maar is uiteindelijk wel gelukt. Het zit wel heel slecht in elkaar inderdaad. Je maakt zo onbedoeld een nieuw account aan op Xbox of switch als je niet rechtstreeks via epic of fortnite site doet. Wat verder irritant is dat als je op dat gedeelde account v-bucks (in game currency) op de Xbox koopt, je die niet ziet op je switch. Je mag ze dus alleen verzilveren op de Xbox.

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:09
Vanavond als verrassing voor mijn dochter (4jr) haar favoriete Lego speelgoed (manege) in Minecraft nagebouwd. Niet 100% perfect, maar dat verschil ziet ze toch niet.

Benieuwd hoe ze reageert. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lUQcKVJQKStEBM8OWni9Rb_l4iI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CNieQhwgFIR3a3BN3bgVWkzI.jpg?f=fotoalbum_large
Scarlet Nexus uitgespeeld zojuist, met de character Yuito. Ik heb alle bonding quests gedaan, maar heb de side quests gelaten voor wat het zijn, tenzij ik toevallig de desbetreffende enemies wel moest doden. Echt een hele lange game moet ik zeggen, en nu komt Kasane's story nog.

Heb genoten van de combat, ondanks dat er mega veel gekletst wordt tijdens gameplay en cutscenes heb ik me er niet aan gestoord. Tof verhaal, al soms wel wat "out there" qua bepaalde zaken, maar dit heb je al vrij gauw in bepaalde anime based games. Ben wel blij dat ik hem nu uit heb, want ik begon het eerlijk gezegd iets te lang vinden duren.

Overall heel tof.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:45

Ik heb iets vergelijkbaars gehad.

Wanneer je met de Xbox inlogt wordt er automatisch een account gemaakt als je niet oppast.
Dit kan resulteren in een zogenaamd headless account. Epic support kan je hiermee helpen.

Wat ze mij hebben aangeraden is om bij Epic in te loggen met m'n Xbox account, dat account unlinken en sluiten als ik het me goed herinner.
Daarna kun je het Xbox account wel goed linken in je echte Epic account.

Is een beetje gedoe en vergt private browser windows (of meerdere machines), maar het is werkend te krijgen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:05

ilm

devilsnight schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 23:43:
Heb genoten van de combat, ondanks dat er mega veel gekletst wordt tijdens gameplay en cutscenes heb ik me er niet aan gestoord.
Dat is nog niets, ik ben begonnen aan Persona 5 voor een mezelf onbekende reden (en ik kan niet stoppen). Daar komt pas veel dialoog en cutscenes in. :-)

Scarlet Nexus heb ik wel opgegeven nadat het verhaal een bepaalde richting uit ging. Ik denk dat ik vooral toen niet in de stemming was voor anime, en de combat lag mij ook niet zo ondanks dat het blijkbaar wel 1 van de sterke punten zou zijn.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 07:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ben maar even gestopt met het spelen van Forza 5. Snap het doel van het spel niet helemaal. :?
Heb 10 jaar geen console meer aangeraakt, vorige was een xbox 360 in 2013.
Jammer dat Forza Motorsports niet op Gamepass staat, spreekt mij iets meer aan.
Zoek zoiets als Wreckfest (uitgespeeld op Stadia) en Dirt 2.

Whatever.

• PdeBie
Harmen schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:29:
Ben maar even gestopt met het spelen van Forza 5. Snap het doel van het spel niet helemaal. :?
Als je nog een beetje geduld hebt. De nieuwe Forza Motorsport komt er aan. :)

Forza Horizon 5 heeft niet zo zeer 1 doel. Dat is juist het leuke van de Horizon reeks.
Je kan zelf kiezen wat je doet.
Zie het als een grote sandbox racing game (klopt ook wel in Mexico :+ )

Sommige vinden het leuk om alle auto's te verzamelen, anderen steken enorm veel tijd in liveries van auto's en mensen zoals ik vind het gewoon leuk om zoveel mogelijk te racen. :)

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:01
justifire schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 09:29:
The new additions to the Xbox Game Pass library in January 2023 include some big names like The Diofield Chronicle and Street Fighter 30th Anniversary Edition. Stranded Deep is another game that has been added to the Xbox Game Pass library today.

Nice :*)
Jaaaa The Diofield! Demo was fantastisch maar toch even gewacht met kopen. Erg blij mee.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 07:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

PdeBie schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:44:
[...]
Als je nog een beetje geduld hebt. De nieuwe Forza Motorsport komt er aan. :)

Forza Horizon 5 heeft niet zo zeer 1 doel. Dat is juist het leuke van de Horizon reeks.
Je kan zelf kiezen wat je doet.
Zie het als een grote sandbox racing game (klopt ook wel in Mexico :+ )

Sommige vinden het leuk om alle auto's te verzamelen, anderen steken enorm veel tijd in liveries van auto's en mensen zoals ik vind het gewoon leuk om zoveel mogelijk te racen. :)
De hele sfeer doet mij een beetje denken aan Dirt 5. Wellicht dat ik te oud wordt voor deze games, dat schreeuwerige festival gedoe. 8)7 Wil gewoon racen en een tree doorlopen. :+

Edit, heb helaas geen vrienden met een xbox. :/ (gamertag: harmen3k)

[ Voor 4% gewijzigd door Harmen op 04-01-2023 10:09 ]

Whatever.

Harmen schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:29:
Het spel heeft niet echt een doel naast het halen van alle events, als je die eenmaal allemaal een keer hebt gehaald is het lekker touren met vrienden of alleen. Als alles goed gaat komt dit jaar de nieuwe Forza Motorsport uit, ik zou daar op wachten voordat je er een koopt.

Van mijn kant nog even de beste wensen voor het nieuwe jaar aan de posters en meelezers hier. Heb met plezier jullie terugblikken op het afgelopen jaar gelezen, waren leuke postings. De diversiteit aan games die in de lijstjes voorbij kwam, spreekt ook voor zich. Hopenlijk gaan de games die dit jaar uit komen hoog scoren in de terugblikken van 2023, we gaan het meemaken.

Afgelopen periode enkel High On Life uitgespeeld, verder weinig games aangeraakt wegens vakantie. Moet eerst even ergens een andere controller scoren, want mijn tijdelijke stickdrift oplossing is geen duurzame gebleken. Denk dat ik maar eens eentje custom via het lab ga maken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Harmen schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 10:00:
[...]

De hele sfeer doet mij een beetje denken aan Dirt 5. Wellicht dat ik te oud wordt voor deze games, dat schreeuwerige festival gedoe. 8)7 Wil gewoon racen en een tree doorlopen. :+

Hehe ja ik was er ook een beetje klaar mee bij FH5. Aan FH4 heb ik best wel wat plezier beleefd terwijl het niet heel anders is (waarschijnlijk was ik daarom snel klaar met deel 5), maar het meest vervelende aan de Horizon experience vind ik dat je dood gegooid wordt met auto's. totaal niet het gevoel dat je ergens je best voor hoeft te doen.

Je kan Grid (2019) , Grid Legends of F1 2022 proberen? Niet perse toppers, maar zeker niet zo slecht als dat sommigen beweren. NFS HP Remastered blijf ik ook goed vinden.

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:12
Halo Wars: Definitive Edition:Ik was al fan van het orgineel uit 2009 maar van deze remaster ben ik opnieuw onder de indruk.De game speelt heerlijk weg[60fps] en ziet er tof uit op de Series X. :)

Van mij mag er trouwens een deeltje 3 komen.Voor een casual achtige RTS speler zoals ik is deze serie gewoon top. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door jori040 op 04-01-2023 11:52 ]

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

Precies hoe ik me voel met FH 5, ik vind het maar niets. Ik heb het maximaal twee uur gespeeld maar toen was ik er wel klaar mee. Ik wacht met smart op Forza Motorsport want die serie vond ik wel altijd geweldig!

hoi

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:12
ReVision. schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 12:13:
[...]

Precies hoe ik me voel met FH 5, ik vind het maar niets. Ik heb het maximaal twee uur gespeeld maar toen was ik er wel klaar mee. Ik wacht met smart op Forza Motorsport want die serie vond ik wel altijd geweldig!
Heb ook zin om opniew over Maple Valley te racen.Na 2x Horizon gaat het tijd worden voor Motorsport.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:36

On_E

Housemusic

jori040 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 11:47:
Halo Wars: Definitive Edition:Ik was al fan van het orgineel uit 2009 maar van deze remaster ben ik opnieuw onder de indruk.De game speelt heerlijk weg[60fps] en ziet er tof uit op de Series X. :)

Van mij mag er trouwens een deeltje 3 komen.Voor een casual achtige RTS speler zoals ik is deze serie gewoon top. ;)
Over een paar weken Age of Empires 2, daar ga ik weer ouderwets de campaigns doorspelen op de Series X. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• PdeBie
[...]

Dan kan je beter even wachten op de nieuwe Forza Motorsport inderdaad :)
Voor mensen die de Hogwarts Xbox versie hebben ge-preorderd, deze is mogelijk gecancelled. Je moet deze opnieuw pre-orderen, omdat de Xbox One versie uitgesteld is. Xbox One en XSX versie zaten in dezelfde pre-order schijnbaar.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:27

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

[...]

Misschien is dit iets voor je:

[XB/PC] Forza Horizon 5 [GOT] club weekly Rival events

XBL: theArthurrrr

Wom schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 14:49:
Voor mensen die de Hogwarts Xbox versie hebben ge-preorderd, deze is mogelijk gecancelled. Je moet deze opnieuw pre-orderen, omdat de Xbox One versie uitgesteld is. Xbox One en XSX versie zaten in dezelfde pre-order schijnbaar.
Ja klopt had het vanmiddag ook al gepost in het Hogwarts Legacy Topic, daar werd mij vrij snel verteld dat het een bekend probleem is. Direct opnieuw besteld d:)b

• PdeBie
PdeBie schreef op dinsdag 3 januari 2023 @ 23:03:
Vanavond als verrassing voor mijn dochter (4jr) haar favoriete Lego speelgoed (manege) in Minecraft nagebouwd. Niet 100% perfect, maar dat verschil ziet ze toch niet.

Benieuwd hoe ze reageert. :)

[Afbeelding]
Ze ging helemaal uit haar dak! Geweldig om te zien. Heb je ook paardjes papa? <3
Maar die zijn er niet, alleen Stranded Deep. XboxEra begrijpt er ook niets van. En als dit de eerste batch zou zijn, zou het erg karig zijn vergeleken met andere keren. Ik zie zelf echt alleen maar Stranded.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:01
devilsnight schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 18:56:
[...]
Maar die zijn er niet, alleen Stranded Deep. XboxEra begrijpt er ook niets van. En als dit de eerste batch zou zijn, zou het erg karig zijn vergeleken met andere keren. Ik zie zelf echt alleen maar Stranded.
Komt deze maand nog een hoop moois aan, met oa de Persona games. :D
Timothy3000 schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 18:59:
[...]

Komt deze maand nog een hoop moois aan, met oa de Persona games. :D
Klopt, maar het is meer de verwachting van de eerste helft altijd een lijst met aangekondigde games en dan de tweede helft ook. Is standaard geworden. :)

• OFV
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:09

OFV

[...]

Wellicht is Grid Legends iets voor je zoals anderen ook aangeven. Arcade racing maar minder schreeuwerig. Herken wel wat je zegt. Heb zelf enorm veel uur in FH4 en FH5 zitten maar ik rij nu nog voornamelijk random rond. Beetje cruisen.

Voor het serieuzere werk ben ik blij met Assetto Corsa Competizione. (ik gebruik wel stuurtje)
Pagina: 1 ... 67 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord