Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:06
Harmen schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 09:29:
Ben maar even gestopt met het spelen van Forza 5. Snap het doel van het spel niet helemaal. :?
Heb 10 jaar geen console meer aangeraakt, vorige was een xbox 360 in 2013.
Jammer dat Forza Motorsports niet op Gamepass staat, spreekt mij iets meer aan.
Zoek zoiets als Wreckfest (uitgespeeld op Stadia) en Dirt 2.
Weet niet of je een XSX of een XSS hebt, maar als je een XSX hebt, dus een optische drive, kun je voor weinig, zie ze al rond een tientje, Forza Motorsport 7 kopen om de tijd te overbruggen totdat het nieuwe deel uitkomt.
Mocht je een XSS hebben, kun je nog wel online een key kunnen kopen, is alleen wel duurder, zo'n 3 tientjes. In de Xbox Store is hij niet meer te krijgen, schijnbaar waren bepaalde licenties verlopen.
Forza Horizon moet je inderdaad liggen, persoonlijk heb ik er heel veel uurtjes inzitten.
En Grid Legends is inderdaad ook een redelijke racer, leuk tussendoor, maar niet het niveau FM7.

[ Voor 10% gewijzigd door Powder Toastman op 04-01-2023 19:31 ]

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:01
devilsnight schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:18:
[...]

Klopt, maar het is meer de verwachting van de eerste helft altijd een lijst met aangekondigde games en dan de tweede helft ook. Is standaard geworden. :)
Ja snap ik wel. We hebben nu op High on Life na ook een maand zowat vrijwel niks gehad toch? Terwijl er wel veel games weg zijn.

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-11 15:24
Powder Toastman schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:29:
[...]

Weet niet of je een XSX of een XSS hebt, maar als je een XSX hebt, dus een optische drive, kun je voor weinig, zie ze al rond een tientje, Forza Motorsport 7 kopen om de tijd te overbruggen totdat het nieuwe deel uitkomt.
Mocht je een XSS hebben, kun je nog wel online een key kunnen kopen, is alleen wel duurder, zo'n 3 tientjes. In de Xbox Store is hij niet meer te krijgen, schijnbaar waren bepaalde licenties verlopen.
Forza Horizon moet je inderdaad liggen, persoonlijk heb ik er heel veel uurtjes inzitten.
En Grid Legends is inderdaad ook een redelijke racer, leuk tussendoor, maar niet het niveau FM7.
Of een key kopen, die zijn nog wel te claimen
Kijk, dit bedoelde ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 04-01-2023 22:20 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:37

-tom-562

Oliesjeik

OFV schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:21:
[...]

Wellicht is Grid Legends iets voor je zoals anderen ook aangeven. Arcade racing maar minder schreeuwerig. Herken wel wat je zegt. Heb zelf enorm veel uur in FH4 en FH5 zitten maar ik rij nu nog voornamelijk random rond. Beetje cruisen.

Voor het serieuzere werk ben ik blij met Assetto Corsa Competizione. (ik gebruik wel stuurtje)
Grid Legends is alleen echt enorm cringy met de verhaallijn :P plus het racet niet zo lekker als Horizon
Ik heb ook niet zo heel veel met Horizon en wacht ook op Motorsport. Ik speel het nu wel en kan m'n draai er aardig in vinden, maar het is allemaal erg onduidelijk in het begin. Meestal doe ik een paar races op een avond en maak een gekke tune ofzo.

Vaak bu'j te bang!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:25
Nieuwe Asus Xbox controller met oled display

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cFLFDLctPN7dRv8-d7gjbCm6BJM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/imKraALyfuyWInJeuw3jHyOw.jpg?f=user_large

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:09
-tom-562 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 00:36:
[...]

Grid Legends is alleen echt enorm cringy met de verhaallijn :P plus het racet niet zo lekker als Horizon
Ik vind qua besturing de Forza (Horizon) reeks wel een van de beste ja. Ook als ik terug ga naar games als NFS (2015) of GRID is het elke keer weer balen dat ze zo ruk besturen.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als we het toch over cringe hebben, helaas is Riders Republic dat ook wat presentatie betreft.

Maar vorige week in de sale gekocht en ik moet zeggen dat ik me er toch wel mee vermaak.

Sommige van die stunts zijn mij iets te moeilijk af :P
Maar voor de rest wel een erg leuke speeltuin 8)

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik ben gister begonnen met Stranded Deep, best leuk spelletje al moet ik weer overnieuw beginnen omdat het toch niet helemaal goed met me gaat :)

Elect a clown, expect a circus.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 07:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Powder Toastman schreef op woensdag 4 januari 2023 @ 19:29:
[...]

Heb de XSS, kunnen oppikken voor 229 vorig jaar. Kon de verleiding niet weerstaan. :+
Wacht wel even tot de nieuwe versie van FM.

Whatever.

• rogierba
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-11 14:45
Ziet er wel vet uit maar als je het zo leest is hij toch echt gericht op PC en niet de consoles:
While it features the designed by Xbox branding, Asus describes the Raikiri Pro as a pro PC controller, and it only mentions connectivity to Xbox Series X / S consoles through wired USB-C. That could mean many of the pro features will only function fully on PC.

https://www.theverge.com/...i-pro-oled-display-screen
The ROG Raikiri Pro is the first Xbox-licensed PC controller with tri-mode connectivity, featuring Bluetooth® and 2.4 GHz RF along with a wired USB-C® connection for unmatched versatility on a PC or laptop. Plus, it’s compatible with the latest Xbox console via wired USB-C®

https://rog.asus.com/controllers/rog-raikiri-pro-model/
Beetje een gemiste kans dat ze er ook niet gewoon het wireless xbox protocol in hebben gestopt, dan hadden ze echt alle (gangbare) mogelijkheden gehad.
Ik denk trouwens ook dat het OLED scherm beperkt of helemaal niks doet als je hem gebruikt op de Xbox vergeleken met PC.

• PdeBie
Nooit de toegevoegde waarde gezien van zo'n schermpje. Net als op die Logitech gamer toetsenborden met schermpje.

Je ammo bekijken. Ja, die zie ik op de TV/Monitor ook wel.
De batterij capaciteit. Dat kan ook met een LED die rood wordt als hij bijna leeg is.
justifire schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 08:29:
[...]

Deze ga ik in de gaten houden !
RB van mijn Elite v2 is alweer gaar }:|
Blijft jammer dat Microsoft dit nooit gemaakt heeft want het zijn geweldige controllers die hierdoor een flop zijn geworden.. :|

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:49
justifire schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 08:29:
[...]

Deze ga ik in de gaten houden !
RB van mijn Elite v2 is alweer gaar }:|
Hij lijkt specifiek voor pc te zijn met alleen bedrade aansluiting voor xbox.

• drakiesoft
  • Laatst online: 17:25
rogierba schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:21:
[...]

Beetje een gemiste kans dat ze er ook niet gewoon het wireless xbox protocol in hebben gestopt, dan hadden ze echt alle (gangbare) mogelijkheden gehad.
Ik denk trouwens ook dat het OLED scherm beperkt of helemaal niks doet als je hem gebruikt op de Xbox vergeleken met PC.
Dat rf is toch het Xbox protocol? Dan zit het er gewoon in.

Edit:
https://rog.asus.com/controllers/rog-raikiri-pro-model/
Werkt idd alleen met Xbox next gen via usb-c

Gemiste kans idd, wel leuk voor pc.

[ Voor 14% gewijzigd door drakiesoft op 05-01-2023 12:28 ]

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 14:08

Kalkie

NLMP

Nu ik toch in mijn horrorgame periode zit, na enige twijfel toch de Alan Wake Remaster aangeschaft. Grafisch nog geen hoogstandje, maar wat zit die game verder goed in elkaar en hoeveel jump scares kan een mens hebben, ook al speel ik 'm al voor de 4e keer :). @uchiha tijntje ook dit is vast geen game voor jou?

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Kalkie schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:12:
Nu ik toch in mijn horrorgame periode zit, na enige twijfel toch de Alan Wake Remaster aangeschaft. Grafisch nog geen hoogstandje, maar wat zit die game verder goed in elkaar en hoeveel jump scares kan een mens hebben, ook al speel ik 'm al voor de 4e keer :). @uchiha tijntje ook dit is vast geen game voor jou?
Ik zag dat je hem aan het spelen was inderdaad :). Ik heb die game op de 360 gespeeld. Wat een gave game was dat. Ik kijk dan ook uit naar deel 2 die er aan gaat komen.

Een van de weinig verhalende action adventure games die ik echt heel goed vond met een leuke gameplay loop. Hoop ook dat Quantum Break ooit nog een vervolg krijgt. Met control had ik wat minder.

———

Verder ben ik op dit moment een beetje gameloos, met uitzondering van Halo. Misschien toch Soma dit weekend eens gaan proberen. Heb verder een hele kleine tot geen backlog. Dat is ook voor het eerst in lange tijd. Heb vorig jaar ook wel erg veel verschillende games gespeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-01-2023 15:24 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
PdeBie schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 09:43:
Nooit de toegevoegde waarde gezien van zo'n schermpje. Net als op die Logitech gamer toetsenborden met schermpje.

Je ammo bekijken. Ja, die zie ik op de TV/Monitor ook wel.
De batterij capaciteit. Dat kan ook met een LED die rood wordt als hij bijna leeg is.
Batterij capiciteit is mijn grootste irritatie met de Xbox controller op de pc. Zo vaak midden in een potje Rocket League ineens een lege controller gehad en een ninja wissel moeten maken :o

• PdeBie
@Beakzz op de pc sluit ik hem eigenlijk altijd gewoon aan met USB kabel voor dat soort gedoe, maar op de Xbox Console heb ik dat probleem ook wel eens ervaren ja. Terwijl er toch een prima LED op de controller zit in de vorm van een Xbox knop.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
uchiha tijntje schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:23:
[...]

Verder ben ik op dit moment een beetje gameloos, met uitzondering van Halo. Misschien toch Soma dit weekend eens gaan proberen. Heb verder een hele kleine tot geen backlog. Dat is ook voor het eerst in lange tijd. Heb vorig jaar ook wel erg veel verschillende games gespeeld.
Zou soma zeker proberen.
Ik geniet er best van. Al zijn sommige stukjes best wel zenuwslopend, haha. Vooral de manier waarop je merkt dat er een monster in de buurt is. Heerlijk dat deze op gamepass stond anders had ik hem nooit gespeeld.

[ Voor 5% gewijzigd door airwolf83 op 05-01-2023 17:04 ]

Kalkie schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 15:12:
Grappig. Ik vond het juist drie keer niks.
Erg genoten van Quantum Break en Control en nog nooit Alan Wake gespeeld dus toen hij uit kwam de Remaster gehaald.
Wat een langdradig verhaal en wat een verschrikkelijke encounters (lees : constant in je rug spawnende vijanden)
Smaken verschillen :)

Is het al 27 januari ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:06
-tom-562 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 00:36:
[...]

Ik heb ook niet zo heel veel met Horizon en wacht ook op Motorsport. Ik speel het nu wel en kan m'n draai er aardig in vinden, maar het is allemaal erg onduidelijk in het begin. Meestal doe ik een paar races op een avond en maak een gekke tune ofzo.
Het meest tenenkrommend vind ik nog het momenteel in overal te pas en te onpas gebruikt woord cringe / cringy.
:+

• airwolf83
justifire schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:14:
[...]

Erg genoten van Quantum Break en Control en nog nooit Alan Wake gespeeld dus toen hij uit kwam de Remaster gehaald.
Wat een langdradig verhaal en wat een verschrikkelijke encounters (lees : constant in je rug spawnende vijanden)

Is het al 27 januari ?
Goed dat je over quantum break begint. Was vergeten dat ik die ook nog heb. Kan mij herinneren dat het een goed spel was maar eigenlijk nooit meer verder gespeeld. Binnenkort weer eens opnieuw aan beginnen

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:05

ilm

justifire schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 22:21:
HyperX komt ook met een controller. Hairtriggers en backbuttons, voor nog geen 35 dollar.
https://www.purexbox.com/...oller-launches-this-march

[Afbeelding]
Wel niet draadloos. Wil Microsoft hun protocol niet vrijgeven of kost dit teveel om een licentie op te nemen? Voor PC kan bedraad ok zijn, maar voor de console moet het gewoon draadloos vandaag de dag.

• Exactor it
ilm schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 00:30:
[...]

Wel niet draadloos. Wil Microsoft hun protocol niet vrijgeven of kost dit teveel om een licentie op te nemen? Voor PC kan bedraad ok zijn, maar voor de console moet het gewoon draadloos vandaag de dag.
Het is dat tweede. Ms geeft draadloos niet vrij. En dat niet zonder reden. De meeste aftermarket controllers zijn enorm brak. :) Beetje merkbescherming. Al zou ik het dikke prima vinden als iedereen wat kon maken.

In ander nieuws: Gotham Knights is een vrij vermakelijk spel. Het haalt niet de hoogtes van de Arkham series maar het is qua verhaal nog best te pruimen. De combat vind ik niet je van het (doe gewoon Arkham combat) maar het blijft wel mooi om de henchman te slopen. Qua boss battles vind ik hem overigens beter dan Arkham (muv Scarecrow uit Asylum). De gimmecky shizzle is eraf en we gaan gewoon pittig vechten.
devilsnight schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 22:58:
Saints Row tot maandag in de Free Play Days.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IjZlMn6LrfTMdlpdJuu5HAPvEVs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/uLky6r8ZyXSDrFdmPiKNFBPc.png?f=user_large

Mooi spel die Saints Row, toen bij release helemaal 100% uitgespeeld en zou het zo weer doen _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:36

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 08:45:
[...]

[Afbeelding]

Mooi spel die Saints Row, toen bij release helemaal 100% uitgespeeld en zou het zo weer doen _/-\o_
Ik heb m voor 30 eu in een sale gekocht paar maanden geleden, maar alsnog best teleurgesteld. Bijna alles is matig aan deze Saints Row, van de graphics en geluid tot de gameplay. Het is niet superslecht allemaal, maar het voelt wel echt gedateerd.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

On_E schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:09:
[...]

Ik heb m voor 30 eu in een sale gekocht paar maanden geleden, maar alsnog best teleurgesteld. Bijna alles is matig aan deze Saints Row, van de graphics en geluid tot de gameplay. Het is niet superslecht allemaal, maar het voelt wel echt gedateerd.
Oh echt? Wat jammer om te horen dat je dan 30 euro hebt uitgegeven aan een spel die je tegenvalt, Ik hoop dat je het spel uiteindelijk nog wel gaat waarderen en anders is het gewoon echt je ding niet gok ik :D. zelf vond ik het spel echt vermakelijk door de humor en leuke missies, de graphics vond ik ook zeker niet slecht (kan altijd beter? Ja natuurlijk).

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:36

On_E

Housemusic

G_Dragon schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:19:
[...]

Oh echt? Wat jammer om te horen dat je dan 30 euro hebt uitgegeven aan een spel die je tegenvalt, Ik hoop dat je het spel uiteindelijk nog wel gaat waarderen en anders is het gewoon echt je ding niet gok ik :D. zelf vond ik het spel echt vermakelijk door de humor en leuke missies, de graphics vond ik ook zeker niet slecht (kan altijd beter? Ja natuurlijk).
Ik was t/m deel 3 fan van de serie. Dus zeker jammer! Ga m nog wel spelen hoor, maar merk dat ik weinig zin heb en dat zou wel moeten. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

On_E schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 09:36:
[...]

Ik was t/m deel 3 fan van de serie. Dus zeker jammer! Ga m nog wel spelen hoor, maar merk dat ik weinig zin heb en dat zou wel moeten. :+
Ja je moet het niet met tegenzin gaan spelen natuurlijk, maar ik snap ergens wel wat je bedoeld. Al is dit deel een stuk minder over de top dan de delen tussen deel 3 en deze, dat was voor mij al een meevaller aangezien ik daar ook helemaal geen grote fan van was.

• PdeBie
justifire schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 22:21:
HyperX komt ook met een controller. Hairtriggers en backbuttons, voor nog geen 35 dollar.
https://www.purexbox.com/...oller-launches-this-march

[Afbeelding]
Benieuwd wat deze nu extra biedt t.o.v. de normale elite controller......

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-11 18:44
Net van twitter

Another Backwards Compatibility Upgraded Game for new Xbox Series X|S Owners to try:

Sleeping Dogs Definitive Edition

It’s 60FPS Boost and is a Gameplay Changer
PacinoAllstars schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 10:59:
Net van twitter

Another Backwards Compatibility Upgraded Game for new Xbox Series X|S Owners to try:

Wait what? Die game heb ik inmiddels al 3 keer uitgespeeld, maar 60FPS is een gamechanger om er ooit een 4e keer aan te gaan beginnen. Wat een verborgen pareltje is dit zeg! :D

• PdeBie
Sleeping Dogs lijkt mij ook serieus een toffe game, maar de besturing van motorvoertuigen is zo brak (als je GTA V gewend bent), dat ik er niet doorheen kwam.
PdeBie schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:07:
Sleeping Dogs lijkt mij ook serieus een toffe game, maar de besturing van motorvoertuigen is zo brak (als je GTA V gewend bent), dat ik er niet doorheen kwam.
Ja die besturing wijkt wel af van GTA V maar dat hield mij niet tegen om het spel meerdere malen uit te spelen :D.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47
PdeBie schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:07:
De combat was echter weer 10x beter dan GTA, dus heft elkaar redelijk op :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 11:27:
[...]

De combat was echter weer 10x beter dan GTA, dus heft elkaar redelijk op :P
Kon mij soms uren verliezen in die straat gevechten :X

• PdeBie
Als deze versie in GP komt zal ik hem zeker ook nog wel een keer proberen.

• RedNas74
  • Laatst online: 24-11 20:22
Net van twitter

Bedankt voor de tip. Net even aangeschaft voor 5 euro. Lang geleden gespeeld op de ps4.

• Kaasje123
  • Laatst online: 21-11 09:55
Net van twitter

Huh? Dat was al heel lang zo hoor? Dat hele fps boost programma is ook al maanden geleden stopgezet (jammer genoeg) Maar dit is echt niet onlangs gedaan voor deze game. Snap niet dat het nu ineens nieuws zou zijn? :?

edit: https://news.xbox.com/en-us/fpsboost/
Hier staan alle games op vermeld. Laatste update was zelfs november 2021. Meer dan een jaar geleden dus

[ Voor 12% gewijzigd door Kaasje123 op 06-01-2023 12:52 ]

• PacinoAllstars
Kaasje123 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 12:49:
[...]

Huh? Dat was al heel lang zo hoor? Dat hele fps boost programma is ook al maanden geleden stopgezet (jammer genoeg) Maar dit is echt niet onlangs gedaan voor deze game. Snap niet dat het nu ineens nieuws zou zijn? :?

edit: https://news.xbox.com/en-us/fpsboost/
Hier staan alle games op vermeld. Laatste update was zelfs november 2021. Meer dan een jaar geleden dus
Voor mij wat het nieuw ik wist het echt niet en blijkbaar was ik niet de enige in dit topic 😀

• Kaasje123
  • Laatst online: 21-11 09:55
PacinoAllstars schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 13:48:
[...]

Voor mij wat het nieuw ik wist het echt niet en blijkbaar was ik niet de enige in dit topic 😀
Het is op zich prima dat het voor sommige nieuw is, maar je schreef "net van twitter." Dan snap ik niet wat de bron is geweest. Blijkbaar nog iemand die het niet wist? :)

• PacinoAllstars
Kaasje123 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 14:03:
[...]

Het is op zich prima dat het voor sommige nieuw is, maar je schreef "net van twitter." Dan snap ik niet wat de bron is geweest. Blijkbaar nog iemand die het niet wist? :)
Klopt!

https://twitter.com/Jamie...DSJSaPsY-vhcX0VnMsTQ&s=19

• Blaauw87
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:14
G_Dragon schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 08:45:
[...]

[Afbeelding]

For the King is wel een leuk spel mocht je van tabletop games houden :)

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 14:08

Kalkie

NLMP

justifire schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 17:14:
[...]

Is het al 27 januari ?
Gelukkig verschillen smaken ;). Ik heb 'm destijds voor het eerst gespeeld toen ie uitkwam, wellicht scheelt dat ook. Quantum Break en Control zijn ook geweldig. 27 januari Dead Space dag? Ik probeerde een tijdje terug het origineel uit, de sfeer zat er meteen weer in, maar het ziet er niet uit. Ik kijk dus ook uit naar de remake!

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ja die zag ik ook in mijn tijdlijn voorbii komen. Op basis van eerdere tweets van hem destijds (meer dan 1 of 2 jaar geleden) Splinter Cell Blacklist gekocht omdat die ook een upgrade naar 4k etc had gekregen. Toevallig begin van de week had hij daar weer een tweet over dat Splinter Cell Blacklist 4k etc etc had. Dus hij herhaalt soms van zijn eigen oudere tweets zo heb ik het idee.

Overigens was Splinter Cell Blacklist wel een aanrader.

Edit: Deze dus:

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 06-01-2023 16:20 ]

XBL: MRE Inc

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-11 10:48
MRE-Inc schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 16:18:
[...]

Ja die zag ik ook in mijn tijdlijn voorbii komen. Op basis van eerdere tweets van hem destijds (meer dan 1 of 2 jaar geleden) Splinter Cell Blacklist gekocht omdat die ook een upgrade naar 4k etc had gekregen. Toevallig begin van de week had hij daar weer een tweet over dat Splinter Cell Blacklist 4k etc etc had. Dus hij herhaalt soms van zijn eigen oudere tweets zo heb ik het idee.

[Twitter]
Zelf vond ik Blacklist een wat mindere entry in de serie, maar....

Je hebt met deze tweet wel mijn vlammetje weer aangewakkerd voor de aankomende Splinter Cell remake, damn wat heb ik hier zin in met de nieuwste graphics en hopelijk wat up to date AI ;)

Ik wil weer echt stealth to the core in de vetste levels over de hele wereld!
Net van twitter

My bad. New owners. Hehe.

Ik heb Saints Row een kans geven, maar this ain't it chief, holy shit.

Het schieten voelt slecht aan zodra je begint te spelen, het was prima in 3, ongetwijfeld 4 ook lijkt me. De graphics zijn......tja. En dan speel ik met de 1440p mode zonder raytracing en het draait niet eens 100% soepel, really?

Laat ik maar niet beginnen over de dialogen. SR stond nooit bekend om top quality dialogen, maar dit is wel van een heel droevig laag niveau. Als iemand had gezegd dat dit niet Volition was maar een andere studio had ik dat wel geloofd.

[ Voor 55% gewijzigd door devilsnight op 06-01-2023 18:39 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
Net van twitter

Okay, maar even aangeschaft voor 5 euro.
Het lekkere is, dat deze game (18GB) gewoon op m'n oude externe USB-SSD wordt geïnstalleerd.
Nu.

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
devilsnight schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:41:
[...]

Het schieten voelt slecht aan zodra je begint te spelen, het was prima in 3, ongetwijfeld 4 ook lijkt me. De graphics zijn......tja. En dan speel ik met de 1440p mode zonder raytracing en het draait niet eens 100% soepel, really?

Laat ik maar niet beginnen over de dialogen. SR stond nooit bekend om top quality dialogen, maar dit is wel van een heel droevig laag niveau. Als iemand had gezegd dat dit niet Volition was maar een andere studio had ik dat wel geloofd.
Volle prijs gekocht hier toen was er heel snel klaar mee.

Niks voelde voor mij lekker aan vooral niet de fov.

• Timothy3000
devilsnight schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:41:
[...]

Het is echt een heel matige game helaas. Wordt met de missie ook slechter.

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:05

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

zetje01 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 18:45:
[...]

Okay, maar even aangeschaft voor 5 euro.
Het lekkere is, dat deze game (18GB) gewoon op m'n oude externe USB-SSD wordt geïnstalleerd.
Nu.
Zie die nergens voor 5 euro staan maar alleen voor 30 euro bij Microsoft. Waar heb je die gehaald?

Heb hem ooit op PC wel gespeeld en was erg vermakelijk inderdaad, vooral de gevechten waren erg leuk gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door hifigamefreak op 06-01-2023 19:08 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
hifigamefreak schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:07:
[...]

Zie die nergens voor 5 euro staan maar alleen voor 30 euro bij Microsoft. Waar heb je die gehaald?

Heb hem ooit op PC wel gespeeld en was erg vermakelijk inderdaad, vooral de gevechten waren erg leuk gedaan.
eneba

• airwolf83
hifigamefreak schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 19:07:
[...]

Ik heb hem zojuist bij eneba gekocht voor €7,82.

• airwolf83
MRE-Inc schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 16:18:
[...]

.

[Twitter]
Iemand nog een idee waar deze voor een leuk prijsje te kopen is?
Gift Cards werken gewoon prima toch als je een VPN gebruikt? Ik wil namelijk graag een film huren uit de US store die niet te huren is in de NL store, alleen maar kopen, dat ga ik niet doen.

Ik koop eigenlijk alleen game codes via Eneba en dat werkt altijd prima. Gift card zou ook gewoon moeten werken, toch?
devilsnight schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 23:09:
Gift Cards werken gewoon prima toch als je een VPN gebruikt? Ik wil namelijk graag een film huren uit de US store die niet te huren is in de NL store, alleen maar kopen, dat ga ik niet doen.

Ik koop eigenlijk alleen game codes via Eneba en dat werkt altijd prima. Gift card zou ook gewoon moeten werken, toch?
Hier koop ik al jaren Braziliaanse gift cards zonder VPN en koop er games van uit Brazilië ook zonder VPN, geen idee of het met films anders is maar lijkt me sterk dat het niet wil met VPN. Alleen 100% zekerheid kan ik je niet geven omdat ik het zelf nog nooit heb gedaan :D

https://www.gamesradar.co...view-interview-exclusive/

Interview met de makers van Redfall. :) Klinkt goed. Kijk erg uit naar de grote drie van dit jaar. Starfield, Redfall en Forza.

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-01-2023 23:55 ]

• airwolf83
devilsnight schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 23:09:

Ook Ik koop altijd braziliaanse gift cards en die werken bij mij altijd zonder vpn. Het enige wat ik altijd wel moet doen is de locatie van mijn xbox even op Brazilië zetten en dan kan ik de giftcard redeemen. Daarna zet ik hem weer terug op nederland.

De enige keer wanneer ik vpn gebruikt heb is voor het trucje met gamepass.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
Net van twitter

Nu Mafia (def editie) nog. Die had ik pas uit de sale getrokken en dit zal overdreven klinken, maar ik voelde mij gewoon niet lekker bij het spelen. Of het nu niet stabiel 30 draait of dat ik overgevoelig ben weet ik niet, maar ik denk dat jaren op 60-200 fps gamen mij verziekt heeft. Heb het 1,5 uur volgehouden en dat ziek voelen ging wel weg, maar het blijft stroperig aanvoelen. Zal de PC versie maar weer kopen denk ik.

Ik hoop ook echt dat er een nieuwe Xbox komt voor er spellen zijn die weer op 30 fps gemaakt moeten worden vanwege de hardware.

• Timothy3000
Ik had dat bij Mafia ook en speelde die op release op de PS4, toen de PS5 en XSX nog niet eens uitwaren en had exact hetzelfde. Ligt ook wel wat aan de gameplay zelf denk ik.

• PdeBie
Zojuist Minecraft Dungeons geïnstalleerd. Light variant van Diablo heb ik het idee. Erg leuk tot nog toe :)

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:12
Het aankomende Xbox evenement zou meer in stijl van een Nintendo Direct zijn: https://playsense.nl/5261...een-nintendo-direct-zijn/

Mocht dat echt in soort van die stijl worden dan vind ik dat een fijne manier om info te krijgen.Datums van de drie grote Microsoft games en ik ben tevreden.

• jori040
Playtesters zijn enorm onder de indruk van Starfield:
https://playsense.nl/5261...-de-indruk-van-starfield/ :)
PdeBie schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 11:29:
Zojuist Minecraft Dungeons geïnstalleerd. Light variant van Diablo heb ik het idee. Erg leuk tot nog toe :)
Zeker een aanrader. Bij release de game veel gespeeld, maar heeft inmiddels ook al een sloot aan DLC en andere uitbreidingen gekregen. Zeer complete game, waar Diablo Light wel goede classificatie is, maar er wel meer achter zit dan je op eerste idee dacht.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 11:53:
[...]

Zeker een aanrader. Bij release de game veel gespeeld, maar heeft inmiddels ook al een sloot aan DLC en andere uitbreidingen gekregen. Zeer complete game, waar Diablo Light wel goede classificatie is, maar er wel meer achter zit dan je op eerste idee dacht.
Ik heb ook niet alle uitbreidingen gespeeld. Maar ik vond de game wel leuk. Misschien eens weer op mijn lijstje zetten om de game op te pakken.

Hoe staat het met THPS? Ik zag dat je het gisteren aan het spelen was. Ga je nog een keer voor alle “Get theres”?

uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 11:58:
[...]

Hoe staat het met THPS? Ik zag dat je het gisteren aan het spelen was. Ga je nog een keer voor alle “Get theres”?
Het was weer vrijdagavond idd :+

We zijn nu vooral de tijden waarin we levels uitspelen aan het scherpstellen. Gok daarna alle gaps ed weg te werken.

Gister ook nog even You Suck At Parking gedaan. Met een paar Duvels op ging dat toch nog best goed moet ik zeggen. Is ook prima om en om te spelen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Ik ben niet echt bekend met dit soort dingen, maar heeft dit te maken met QA (quality assurance) of totaal niet? En het feit dat playtesters ermee bezig zijn lijkt me een goed teken qua hoe ver in ontwikkeling de game is, toch?

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:24
Youtuber colteastwood is niet kritiekloos richting Xbox/Microsoft in zijn podcasts maar heeft er wel een handje van om het zo rooskleurig mogelijk in te kleuren.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• jori040
devilsnight schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 18:57:
[...]

Ik ben niet echt bekend met dit soort dingen, maar heeft dit te maken met QA (quality assurance) of totaal niet? En het feit dat playtesters ermee bezig zijn lijkt me een goed teken qua hoe ver in ontwikkeling de game is, toch?
De laatste fase van afwerking/polijsten neemt bij zo'n grote game als deze natuurlijk veel tijd in beslag dus ik vind het moeilijk om daar een goed antwoord op te geven.Voor nu Voorzichtig positief zijn is alles wat we op dit moment kunnen doen. :)

Ik zal er niet van staat te kijken als heel dit feestie doorgeschoven gaat worden naar het najaar.Het marketing traject is nog niet eens begonnen.

[ Voor 10% gewijzigd door jori040 op 07-01-2023 21:28 ]

• Exactor it
Er is geen Gotham Knights topic dus ik ga hier maar heel hard lachen om het einde. De rest van het verhaal was best ok en ik vond de gameplay best te pruimen. De laatste missie is echt hilarisch slecht. Als je fan bent van Batman dan is dit wel een prima spel om te spelen. Als je dat niet bent, zou ik vooral iets anders met je tijd doen.
jori040 schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 21:21:
[...]

De laatste fase van afwerking/polijsten neemt bij zo'n grote game als deze natuurlijk veel tijd in beslag dus ik vind het moeilijk om daar een goed antwoord op te geven.Voor nu Voorzichtig positief zijn is alles wat we op dit moment kunnen doen. :)

Ik zal er niet van staat te kijken als heel dit feestie doorgeschoven gaat worden naar het najaar.Het marketing traject is nog niet eens begonnen.
Zelf denk ik juist van niet. Zou toch vrij triest zijn als ze nadat ze onlangs die support pagina online zetten met de vraag "when is it coming out." en er neer hebben gezet "first half 2023" en dan toch uitstellen. Dan hadden ze die vraag niet eens hoeven toevoegen of kunnen zeggen "2023".

Daarom hoop ik dat ze echt spoedig die Xbox "Direct" gaan aankondigen waar goede bronnen verhalen over gehoord hebben en krijgen we concrete releasedatums.
devilsnight schreef op zondag 8 januari 2023 @ 00:22:
[...]

Zelf denk ik juist van niet. Zou toch vrij triest zijn als ze nadat ze onlangs die support pagina online zetten met de vraag "when is it coming out." en er neer hebben gezet "first half 2023" en dan toch uitstellen. Dan hadden ze die vraag niet eens hoeven toevoegen of kunnen zeggen "2023".

Daarom hoop ik dat ze echt spoedig die Xbox "Direct" gaan aankondigen waar goede bronnen verhalen over gehoord hebben en krijgen we concrete releasedatums.
Bij zulke grote organisaties kan het echter goed voorkomen dat de linkerhand niet weet wat de rechterhand doet. Jouw argument redeneert alsof het één entiteit is die handelt als een enkel persoon maar dat hoeft dus zeker niet zo te zijn.

Maar hopelijk klopt het natuurlijk gewoon en krijgen we binnenkort de beste BGS release met de minste bugs op release ooit :+

Gamertag: FinrazielNL

• Timothy3000
Exactor it schreef op zaterdag 7 januari 2023 @ 22:14:
Er is geen Gotham Knights topic dus ik ga hier maar heel hard lachen om het einde. De rest van het verhaal was best ok en ik vond de gameplay best te pruimen. De laatste missie is echt hilarisch slecht. Als je fan bent van Batman dan is dit wel een prima spel om te spelen. Als je dat niet bent, zou ik vooral iets anders met je tijd doen.
Groot fan van Batman maar de game na een paar missies weer op Marktplaats gegooid. Zo jammer dat ze het vechtsysteem toz de Arkham games zo versimpeld hebben. Het rijden werkte ook niet helemaal lekker.

Kun je het einde in spoilertags zetten? Wel nieuwsgierig nu haha.

• Timothy3000
[...]

Ik heb liever dat ze uitstellen tot de game echt klaar is voor release dan weer een Bethesda bugfeestje dat pas na maanden patchen echt werkt zoals het zou moeten werken. Laat ze er maar goed de tijd voor nemen.

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-11 06:31
Gisterenavond A plague tale: Innocence afgerond. Persoonlijk vind ik dit een van de beste games van de afgelopen jaren :) Super intens verhaal, mooie setting/tijdsperiode, schitterende muziek en grafisch gezien is het, ondanks 30fps, echt een pareltje. Helemaal mooi dat het door een kleine Franse studio is gemaakt.

Leuk interview met director van Asabo waardoor ik nog meer ben gaan houden van Amicia en Hugo :)

How A Plague Tale came back from the brink

Game is uiteraard hier al vaker voorbij gekomen maar ga Requiem en Innocence spelen! Ook echt top dat Microsoft Innocence gelijk in GamePass heeft gezet.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 11:01
Ik ben bezig met The Devil In Me.
Dat verliep best aardig, maar op dit moment sneuvelt de een na de andere character.
Gisteravond in 15 minuten 3 characters verloren, waarvan 2x omdat ik er op het einde van de heartbeat net naast zat (wat toch weer de A knop op de Elite 2 is….)
Enfin, ik zou nu bijna voor de ending gaan waar iedereen de dood vind om in ieder geval dat achievement vrij te spelen :)

Overigens is dit chapter wel een stuk verknipter dan de vorige delen. De manier van de dood bereiken zijn echt heel smerig.

[ Voor 13% gewijzigd door SunnieNL op 08-01-2023 10:25 ]

• jori040
[...]

Hoop dat Microsoft deze maand laat weten over hoe en wat over hun titels.
Dit scenario zie ik gebeuren:Redfall in mei & Starfield & Forza in het najaar.

• jori040
Timothy3000 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 08:32:
[...]

Ik heb liever dat ze uitstellen tot de game echt klaar is voor release dan weer een Bethesda bugfeestje dat pas na maanden patchen echt werkt zoals het zou moeten werken. Laat ze er maar goed de tijd voor nemen.
Is ook wel zo maar Xbox liefhebbers mogen nu onderhand wel eens wat titels gaan verwachten.Ze hebben in 2022 niet eens een najaars game gehad.

Halo Infinite: Wat gaat er na de huidige roadmap gebeuren ?

Microsoft is vaag en nog eens vaag!

[ Voor 15% gewijzigd door jori040 op 08-01-2023 10:44 ]

• Sosua
  • Laatst online: 27-11 13:13
Is er inmiddels alweer wat nieuws over Activision/Blizzard? Vind het toch behoorlijk stil rond die goedkeuringen.

• Timothy3000
jori040 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:39:
[...]

Is ook wel zo maar Xbox liefhebbers mogen nu onderhand wel eens wat titels gaan verwachten.Ze hebben in 2022 niet eens een najaars game gehad.
Ik heb me goed vermaakt met High on Life dit najaar.

• jori040
Timothy3000 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:54:
[...]

Ik heb me goed vermaakt met High on Life dit najaar.
Ik zit op moment opnieuw in Halo Wars. :)
Sosua schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:48:
Is er inmiddels alweer wat nieuws over Activision/Blizzard? Vind het toch behoorlijk stil rond die goedkeuringen.
Nou ja, in de VS is de FTC net begonnen met hun zaak.

Gamertag: FinrazielNL

• Timothy3000
Staat de Diofield Chronicle nog niet op Gamepass? Wat is daar gebeurt? Stranded Deep is zowat de enige game die we in weken gehad hebben.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

JDL15 schreef op vrijdag 6 januari 2023 @ 17:06:
[...]

Zelf vond ik Blacklist een wat mindere entry in de serie, maar....

Je hebt met deze tweet wel mijn vlammetje weer aangewakkerd voor de aankomende Splinter Cell remake, damn wat heb ik hier zin in met de nieuwste graphics en hopelijk wat up to date AI ;)

Ik wil weer echt stealth to the core in de vetste levels over de hele wereld!
Wist niet dat er een remake aan zit te komen, maar kwam dit in m'n Twitter tijdlijn tegen

XBL: MRE Inc

• Exactor it
Timothy3000 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 08:30:
[...]

Groot fan van Batman maar de game na een paar missies weer op Marktplaats gegooid. Zo jammer dat ze het vechtsysteem toz de Arkham games zo versimpeld hebben. Het rijden werkte ook niet helemaal lekker.

Kun je het einde in spoilertags zetten? Wel nieuwsgierig nu haha.
spoiler:
Batman leeft! Nadat twaalf uur verhaal ging om verwerking en samen voor vervanging zorgen, heb je in een cutscene in de laatste missie de ellende. Talia heeft Batman tot leven gewekt in een lazarus pit. Dit zodat hij met haar baas van the league kon zijn en Gotham kan verwoesten. In dezelfde cutscene overwint batman dit alles en daarna mep je Talia in vier seconden neer. :)

• Timothy3000
spoiler: title
Allemachtig wat een anticlimax. Dat kon niet slechter haha.

• Exactor it
Timothy3000 schreef op zondag 8 januari 2023 @ 17:14:
spoiler: title
Allemachtig wat een anticlimax. Dat kon niet slechter haha.
spoiler:
Ja vooral omdat het hele verhaal ging om de groei van de vier sidekicks die nu klaar waren om zonder Batman Gotham te beschermen. En dan is ie er weer. Tsjonge jonge.

Maar slecht verhaal ten spijt, de combat is best OK zoland je de endgame niet te vroeg aanzwengelt. Ik ben nu met level 60 gear aan new game plus begonnen. Ik heb beginners gear aan moeten trekken omdat je niet kan interrogaten als je iedereen in één klap neerhoekt. :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sosua schreef op zondag 8 januari 2023 @ 10:48:
Stil? Er is bijna elke werkdag wel wat nieuws over.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Unpopular opinion misschien, maar ik vind Saints Row best vermakelijk. Heb er aardig wat uren in gegooi afgelopen weekend. Alleen jammer dat hij nog full price is in de store. Online is hij wel voor 25euro te krijgen links en rechts... Ik denk echter dat deze game zeer waarschijnlijk wel op Game Pass gaat komen vroeg of laat, wat denken jullie?
kevlar01 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 08:53:
Unpopular opinion misschien, maar ik vind Saints Row best vermakelijk. Heb er aardig wat uren in gegooi afgelopen weekend. Alleen jammer dat hij nog full price is in de store. Online is hij wel voor 25euro te krijgen links en rechts... Ik denk echter dat deze game zeer waarschijnlijk wel op Game Pass gaat komen vroeg of laat, wat denken jullie?
Ik ben het helemaal met je eens! Neem anders een kijkje in het Saints Row 2022 Topic, daar heb ik ook flink lopen posten :D.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

kevlar01 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 08:53:
SR is een meer dan prima game als je de lat niet te hoog legt en openstaat voor het spel zelf. Heb me er (op de PS5 dan wel maar toch) uren mee vermaakt, één van de leukere games die ik in 2022 gespeeld heb :)

Momenteel bezig met As Dusk Falls. Van een compleet andere orde (meer Life is Strange achtig) maar ook echt een pareltje.
Pagina: 1 ... 68 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord