Is hij nu minder buggy dan bij release? Want toen waren de hoeveelheid gamebreaking bugs (iig op Xbox) niet op twee handen te tellen.Exorcist schreef op maandag 9 januari 2023 @ 09:04:
[...]
SR is een meer dan prima game als je de lat niet te hoog legt en openstaat voor het spel zelf. Heb me er (op de PS5 dan wel maar toch) uren mee vermaakt, één van de leukere games die ik in 2022 gespeeld heb
Het stomme is dat ik hem gelijk op release en de weken erna heb gespeeld zonder bugs of problemen, heb de game nu al maanden niet meer gespeeld. Op 6-09-2022 heb ik het spel uitgespeeldTimothy3000 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 09:22:
[...]
Is hij nu minder buggy dan bij release? Want toen waren de hoeveelheid gamebreaking bugs (iig op Xbox) niet op twee handen te tellen.
[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 09-01-2023 10:05 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik had echt heel vaak dat ik een missie moest overdoen omdat de game de objective niet meer snapte. Veel crashes ook. Halverwege de game hem maar op MP gegooid, maar vond er om eerlijk te zijn sowieso niet bijster veel aan haha.G_Dragon schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:04:
[...]
Het stomme is dat ik hem gelijk op release en de weken erna heb gespeeld zonder bugs of problemen, heb de game nu al maanden niet meer gespeeld.
Had gisteren wel een crash gehad waarbij hij direct terug naar het homescreen klapte.
Verder niet echt bugs, soms reageren auto's of NPC's wel wat raar(zijn niet helemaal goed gepositioneerd). Niet 100% perfect maar is goed genoeg speelbaar.
Verder niet echt bugs, soms reageren auto's of NPC's wel wat raar(zijn niet helemaal goed gepositioneerd). Niet 100% perfect maar is goed genoeg speelbaar.
Ja dat is niet zo mooi en verpest ook het plezier in een spel, vooral als je midden in een missie zit. Gelukkig zelf nooit last van gehad, alleen afgelopen zaterdag was ik wel flink aan het vloeken bij het spel Blacktail.Timothy3000 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 10:06:
[...]
Ik had echt heel vaak dat ik een missie moest overdoen omdat de game de objective niet meer snapte. Veel crashes ook. Halverwege de game hem maar op MP gegooid, maar vond er om eerlijk te zijn sowieso niet bijster veel aan haha.
Want ik had een basis met veel moeilijke vijanden bijna helemaal verovert en toen viel opeens zonder reden het stroom weg, och wat was dat balen zeg..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ha, ik zat in hetzelfde schuitje. Allerlaatste missie Marvel Midnight Suns, nog twee goeie kaarten en ik had de game uitgespeeld, spel crasht. 
Uiteindelijk wel uitgespeeld haha.
Uiteindelijk wel uitgespeeld haha.
Momenteel beetje in zo'n fase dat ik teveel spellen tegelijk wil spelen en er ook nog eens een grote titel (Hogwarts Legacy) aan zit te komen, gelukkig kan ik de concentratie aardig goed houden op BlackTail en speelt het erg vermakelijk weg. Maar ik wil ook nog heel graag een keer verder met Asterigos: Curse Of The Stars en daarna beginnen met een replay van Skyrim en The Witcher 3 die ik nu op een laag pitje heb gezet. Dan komt eind Febuari ook nog een Digimon World: Next Order naar de Nintendo Switch, waar haal ik al die tijd weg ? 
Dan heb ik nog geen eens de volgende games opgenoemd waar ik ook naar uitkijk voor dit jaar (zal er vast een aantal vergeten):
Dan heb ik nog geen eens de volgende games opgenoemd waar ik ook naar uitkijk voor dit jaar (zal er vast een aantal vergeten):
- Assassin's Creed Mirage
- Dead Island 2
- S.T.A.L.K.E.R. 2
- Starfield
- Star Wars Jedi: Survivor
- F1 2023
Voor mij is het komend jaar:G_Dragon schreef op maandag 9 januari 2023 @ 11:16:
Momenteel beetje in zo'n fase dat ik teveel spellen tegelijk wil spelen en er ook nog eens een grote titel (Hogwarts Legacy) aan zit te komen, gelukkig kan ik de concentratie aardig goed houden op BlackTail en speelt het erg vermakelijk weg. Maar ik wil ook nog heel graag een keer verder met Asterigos: Curse Of The Stars en daarna beginnen met een replay van Skyrim en The Witcher 3 die ik nu op een laag pitje heb gezet. Dan komt eind Febuari ook nog een Digimon World: Next Order naar de Nintendo Switch, waar haal ik al die tijd weg ?
Dan heb ik nog geen eens de volgende games opgenoemd waar ik ook naar uitkijk voor dit jaar (zal er vast een aantal vergeten):Conclusie is gewoon teveel mooie games en te weinig tijd
- Assassin's Creed Mirage
- Dead Island 2
- S.T.A.L.K.E.R. 2
- Starfield
- Star Wars Jedi: Survivor
- F1 2023
- Forza Motorsport
- Forza Horizon 5 - 2e DLC
- Starfield
- AC: Mirage
- backlog
Persona 3 Portable
Persona 4
Fire Emblem
Hogwarts Legacy (twijfel)
Trails to Azure
Yakuza Ishin
Star Wars
Wo Long
Zelda
Company of Heroes 3
Baldurs Gate 3
Final Fantasy Rebirth
Final Fantasy 16
Redfall
Mooi lijstje.
Persona 4
Fire Emblem
Hogwarts Legacy (twijfel)
Trails to Azure
Yakuza Ishin
Star Wars
Wo Long
Zelda
Company of Heroes 3
Baldurs Gate 3
Final Fantasy Rebirth
Final Fantasy 16
Redfall
Mooi lijstje.
Dat is optimistisch. Blizzard heeft hun laatste 4 grote releases verknoeid
Dit weekend nog naast iemand met beta access gezeten, ik maak me geen zorgenKrimglas schreef op maandag 9 januari 2023 @ 14:06:
[...]
Dat is optimistisch. Blizzard heeft hun laatste 4 grote releases verknoeid
[ Voor 3% gewijzigd door PepieNL op 09-01-2023 14:33 ]
Al iets bekend wat voor thema die 2e DLC gaat krijgen ?kevlar01 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 11:46:
[...]
Voor mij is het komend jaar:
- Forza Motorsport
- Forza Horizon 5 - 2e DLC
- Starfield
- AC: Mirage
- backlog
Geen idee, ben ik ook wel benieuwd naar. Iets compleet nieuws zou wel mooi zijn. Een nieuwe Lego DLC bijvoorbeeld is wel tof, of en Rally/Storm Island achtige DLC, maar iets nieuws is ook welkom.jori040 schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:28:
[...]
Al iets bekend wat voor thema die 2e DLC gaat krijgen ?
Degene die de ‘Collect Em All’ achievement voor The Witcher 3 heeft verzonnen zou een zweepslag moeten krijgen voor ieder potje dat ik de Wyvern kaart niet als beloning kreeg !
Dit weekend ruim zes uur Gwent zitten te spelen voor die laatste kaart
Belachelijke achievement, honderd dingen die je tijdens quests fout kan doen mbt de missable gwent kaarten en dan ook nog eens een RNG waar de postcodeloterij een puntje aan kan zuigen …
Maar goed, base game op 1000GS, nu door met de dlc’s
Dit weekend ruim zes uur Gwent zitten te spelen voor die laatste kaart
Belachelijke achievement, honderd dingen die je tijdens quests fout kan doen mbt de missable gwent kaarten en dan ook nog eens een RNG waar de postcodeloterij een puntje aan kan zuigen …
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Alleen al een kleine sidequest doen kan betekenen dat een NPC die je nodig hebt kan verdwijnen. Echt een idiote achievement. Gelukkig is Gwent spelen wel erg leuk. Althans dat vond ik toen ik dit spel speelde op release. Maarre, hoor jij nu ook tot de figuren die 1000GS perse willen halen?justifire schreef op maandag 9 januari 2023 @ 15:52:
Degene die de ‘Collect Em All’ achievement voor The Witcher 3 heeft verzonnen zou een zweepslag moeten krijgen voor ieder potje dat ik de Wyvern kaart niet als beloning kreeg !
Dit weekend ruim zes uur Gwent zitten te spelen voor die laatste kaart![]()
Hopelijk werkt cloud play ook, anders moet ik deze (+dlc) ook weer op alle platformen (Xbox, pc, Switch) kopen 😅
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Xbox Showcase lijkt aanstaande: https://www.gamed.nl/view/144658
In theorie heeft Microsoft gewoon veel om te laten zien.
In theorie heeft Microsoft gewoon veel om te laten zien.
Ach voor de spellen die het waard zijn wil ik wel proberen ze te completen.Exactor it schreef op maandag 9 januari 2023 @ 16:40:
[...]
Alleen al een kleine sidequest doen kan betekenen dat een NPC die je nodig hebt kan verdwijnen. Echt een idiote achievement. Gelukkig is Gwent spelen wel erg leuk. Althans dat vond ik toen ik dit spel speelde op release. Maarre, hoor jij nu ook tot de figuren die 1000GS perse willen halen?
Nu bijna 200 uur in The Witcher 3 zitten dus die vind ik het wel waard.
Maar al had ik geen oude save gehad van voordat ik naar Isle of Mist was gevaren dan hadden de achievements mij echt mijn achterwerk kunnen oxideren.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Je bent in ieder geval, denk ik, wijzer dan ik geweest in dat ene top spel dat wij ooit samen gespeeld hebben. Of heb je ook alle crowns gevonden in Monster Hunter: World?justifire schreef op maandag 9 januari 2023 @ 17:02:
[...]
Ach voor de spellen die het waard zijn wil ik wel proberen ze te completen.
Nu bijna 200 uur in The Witcher 3 zitten dus die vind ik het wel waard.
Maar al had ik geen oude save gehad van voordat ik naar Isle of Mist was gevaren dan hadden de achievements mij echt mijn achterwerk kunnen oxideren.
LOL, groot gelijk heb je. Dat was echt drama. Ik heb tien uur erover gedaan om een kleine unicorn te vinden. Dit nadat ik verslagen ben door diezelfde kleine unicorn. Wat een vreugdevolle tien uren waren dat. Dat was de enige keer dat ik echt pissig was op een achievement.justifire schreef op maandag 9 januari 2023 @ 17:34:
[...]
Nee, die crowns heb ik na 600 uur opgegeven
Ik wilde opzich wel even kijken of the witcher 3 zo veel gaver is nu, maar ik ga zeker niet nog een keer al die gekkigheid doen in dat spel. Nog los van gwent kaartjes waren de eerste 20 levels op Death March geen pretje.
[ Voor 33% gewijzigd door Exactor it op 09-01-2023 17:36 ]
Nee, die crowns heb ik na 600 uur opgegevenExactor it schreef op maandag 9 januari 2023 @ 17:32:
[...]
Je bent in ieder geval, denk ik, wijzer dan ik geweest in dat ene top spel dat wij ooit samen gespeeld hebben. Of heb je ook alle crowns gevonden in Monster Hunter: World?
Ik wilde opzich wel even kijken of the witcher 3 zo veel gaver is nu, maar ik ga zeker niet nog een keer al die gekkigheid doen in dat spel. Nog los van gwent kaartjes waren de eerste 20 levels op Death March geen pretje.
Xbox show 25 januari?
What you need to know:
A new Xbox showcase has been rumored for some time now, and we believe we have some concrete information on it finally.
Our sources suggest the showcase is called Xbox Developer_Direct, and will feature content from Xbox and Bethesda.
We're expecting the show to go live on January 25, at 12PM ET. Although that may be subject to change.
Games expected to appear include Redfall, Forza Motorsport, and Minecraft Legends.
This will be an intimate look at major games for 2023, as Microsoft seeks to ramp up transparency and frequency on upcoming Xbox games.
[ Voor 65% gewijzigd door drakiesoft op 09-01-2023 18:28 ]
Saints Row is een behoorlijke bugfest. Als je de map opent crasht de game, missies die plotseling completed zijn zonder daadwerkelijke progressie en vijanden die op allerlei manieren vast komen te zitten. Nu is het een game waar je verstand op nul bij moet zetten, maar lang geleden dat ik zoveel vreemde bugs tegenkwam eigenlijk. En die game is toch ook al even uit.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Xbox FINALLY doing a new Showcase...BUT NO STARFIELD?! - January Direct: YouTube: Xbox FINALLY doing a new Showcase...BUT NO STARFIELD?! - January Direct
Dat lees ik idd vaker. Gelukkig heb ik dit totaal niet ervaren tijdens mijn playthrough. Crashen bij openen map heb ik nooit gehad. Een spontane crash een keer of drie/vier hooguit. Vast komen te zitten één keer, een één keer dat een missie niet eindigde en dus de missie moest herstarten. Gek dat dat zo verschilt per console. Heb het spel op twee sidemissions na (insurance fraud en landen op die antennes, niet mijn ding) volledig uitgespeeld. Heb mij best vermaakt met dit spel. Alleen de quick resume werkte vaker niet dan wel bij dit spel.Wom schreef op maandag 9 januari 2023 @ 20:44:
Saints Row is een behoorlijke bugfest. Als je de map opent crasht de game, missies die plotseling completed zijn zonder daadwerkelijke progressie en vijanden die op allerlei manieren vast komen te zitten. Nu is het een game waar je verstand op nul bij moet zetten, maar lang geleden dat ik zoveel vreemde bugs tegenkwam eigenlijk. En die game is toch ook al even uit.
[ Voor 4% gewijzigd door Powder Toastman op 10-01-2023 00:59 ]
Binnen je huis zal zowiezo gespiegeld kunnen worden via streaming natuurlijk.Jan_V schreef op maandag 9 januari 2023 @ 16:46:
[...]
Hopelijk werkt cloud play ook, anders moet ik deze (+dlc) ook weer op alle platformen (Xbox, pc, Switch) kopen 😅
Verder ben ik bang dat ik slecht nieuws heb voor je switch, D4 is niet in ontwikkeling voor dat kleine monstertje.
Is er al meer nieuws bekend over de januari Gamepass games? Duurt aardig lang nu.
Nee maar wel de deals with gold!Timothy3000 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:19:
Is er al meer nieuws bekend over de januari Gamepass games? Duurt aardig lang nu.
https://news.xbox.com/en-...d-and-spotlight-sale-257/
Pillars of Eternity is een erg goede game!
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
https://www.purexbox.com/...ming-soon-in-january-2023Timothy3000 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 08:19:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Maar dat is in vergelijking met andere maanden vrij karig de eerste weken toch? Wat is er met Diofield Chronicle en Street Fighter gebeurt?
Je leest hele wisselende ervaringen inderdaad. Op zich is het wel een vermakelijke game, maar door al de bugs die ik tegenkom (1 op de 3 keer crasht de game bij de map in mijn geval) denk ik niet dat ik er veel plezier aan ga beleven.Powder Toastman schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 00:57:
[...]
Dat lees ik idd vaker. Gelukkig heb ik dit totaal niet ervaren tijdens mijn playthrough. Crashen bij openen map heb ik nooit gehad. Een spontane crash een keer of drie/vier hooguit. Vast komen te zitten één keer, een één keer dat een missie niet eindigde en dus de missie moest herstarten. Gek dat dat zo verschilt per console. Heb het spel op twee sidemissions na (insurance fraud en landen op die antennes, niet mijn ding) volledig uitgespeeld. Heb mij best vermaakt met dit spel. Alleen de quick resume werkte vaker niet dan wel bij dit spel.
Denk trouwens dat ik weer eens terug DOOM moet spelen. Na High of Life, NFS Unbound en ook Saints Row is er wel weer genoeg tegen mij geouwehoerd door karakters en wapens. Doom Guy doet zijn werk tenminste in stilte
Oeh, Roboquest! Heerlijk mee vermaakt op de PC (Steam)
https://www.purexbox.com/games/xbox-series-x/roboquest
Hier eens proberen na een jaar van 17u op de Series X (yes, zo weinig, veel tijd op de Switch doorgebracht) de volgende games weg te spelen:
Stars Wars Jedi Fallen Order
Cyberpunk 2077
The Witcher 3
High on Life
Hogwarts
Relatief weinig nieuws, maar er is nog zoveel te spelen dat ik het me zelf niet kan verantwoorden nieuwe games te kopen (op Hogwarts na
).
Stars Wars Jedi Fallen Order
Cyberpunk 2077
The Witcher 3
High on Life
Hogwarts
Relatief weinig nieuws, maar er is nog zoveel te spelen dat ik het me zelf niet kan verantwoorden nieuwe games te kopen (op Hogwarts na
Ik ben vorige week ook voor de 1e keer gestart met The Witcher 3 naar aanleiding van die next-gen update.
Mooi spel maar moet er nog even inkomen denk ik.
Verder dit jaar waar ik naar uitkijk:
- Diablo 4
- Hogwarts Legacy
- Starfield
- Redfall
Mooi spel maar moet er nog even inkomen denk ik.
Verder dit jaar waar ik naar uitkijk:
- Diablo 4
- Hogwarts Legacy
- Starfield
- Redfall
Kan het van harte aanraden, spel ziet er echt fantastisch uit na de next gen upgradeExactor it schreef op maandag 9 januari 2023 @ 17:32:
Dan kan ik je ook Prodeus aanraden. Een Doom kloon in een nieuw jasje die heerlijk simpel wegspeelt.Wom schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:50:
[...]
Je leest hele wisselende ervaringen inderdaad. Op zich is het wel een vermakelijke game, maar door al de bugs die ik tegenkom (1 op de 3 keer crasht de game bij de map in mijn geval) denk ik niet dat ik er veel plezier aan ga beleven.
Denk trouwens dat ik weer eens terug DOOM moet spelen. Na High of Life, NFS Unbound en ook Saints Row is er wel weer genoeg tegen mij geouwehoerd door karakters en wapens. Doom Guy doet zijn werk tenminste in stilte
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
Heb gisteren toch maar Forza Motorsport 7 voor een klein prijsje 2e hands opgepikt. Ik ben geen fan van de Horizon serie en ik wil niet wachten tot de nieuwe Forza Motorsport. De laatste race game die ik echt veel gespeeld heb was Forza Motorsport 4 op de Xbox360.
hoi
Ben thuis een beetje aan het stoeien met hdmi-cec. LG tv, Humax, Chromecast Ultra en XSX.
Als alles uitstaat en ik de XSX wil aanzetten gaat de tv wel aan en op de juiste input, maar dan springt hij naar de chromecast. Als ik de tv al aanstaat op humax of chromecast is er niets aan de hand, hij schakelt dan netjes over. Jullie dezelfde ervaringen?
Als alles uitstaat en ik de XSX wil aanzetten gaat de tv wel aan en op de juiste input, maar dan springt hij naar de chromecast. Als ik de tv al aanstaat op humax of chromecast is er niets aan de hand, hij schakelt dan netjes over. Jullie dezelfde ervaringen?
Whatever.
Ja. Alleen in combinatie met een Shield en Switch met mijn xbox beneden. Daar heb ik CEC op alles uitstaan omdat niks goed samenwerkt. Het was altijd raden naar welke input er geswitcht zou worden en welk apparaat aan of uit ging. Boven hangt alleen een Xbox aan de tv (toevallig dezelfde type tv) en daar werkt het prima.Harmen schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 14:26:
Ben thuis een beetje aan het stoeien met hdmi-cec. LG tv, Humax, Chromecast Ultra en XSX.
En dat bloed, bakken met bloed !!PdeBie schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 13:52:
Eens! Prodeus is erg goed. Alleen het geluid van de wapens al.
Je moet deze video eens kijken:ReVision. schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 14:21:
Heb gisteren toch maar Forza Motorsport 7 voor een klein prijsje 2e hands opgepikt. Ik ben geen fan van de Horizon serie en ik wil niet wachten tot de nieuwe Forza Motorsport. De laatste race game die ik echt veel gespeeld heb was Forza Motorsport 4 op de Xbox360.
FM7 (uit 2017) is op veel vlakken een grafisch mooiere game dan GT7 (uit 2022)...
Niet om GT7 te bashen, maar vooral om FM7 te prijzen
Hoop alleen dat in de nieuwe FM dat kaartjes gebeuren weg is gevallen. Vond ik niet passen bij de game die Forza is, IMHO.
Dat was idd minder.Wom schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 15:22:
Hoop alleen dat in de nieuwe FM dat kaartjes gebeuren weg is gevallen. Vond ik niet passen bij de game die Forza is, IMHO.
Hele toffe toevoegingen, maar hebben we dus echt de eerste helft van januari vrijwel niks gehad. Teleurstellend.
Als je kijkt naar de nieuwe games die de laatste weken (tussen kerst en nu) zijn uitgekomen zit er ook weinig noemenswaardigs tussen. Ik zou niet weten welke game die de laatste drie weken zijn uitgebracht wat zou toevoegen aan de library. Dan zou het verder voornamelijk al bestaande games zijn die toegevoegd worden, wat bijvoorbeeld wel met Mortal Shell (aanrader) en Stranded Deep is gebeurd.Timothy3000 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:55:
[...]
Hele toffe toevoegingen, maar hebben we dus echt de eerste helft van januari vrijwel niks gehad. Teleurstellend.
Desalniettemin mogen ze voor eind januari wel leuk uitpakken vind ik
[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-01-2023 17:07 ]
En er zijn wel aardig wat titels uit de bibliotheek weggehaald. Eigenlijk de eerste keer in een lange tijd dat het wat teleurstelt allemaal.
Voor mij is dit dus helemaal niks. Maar ben sowieso geen fan van JRPG’sTimothy3000 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 16:55:
[...]
Ik ben blij dat al die JRPGs ook vrijwel allemaal naar Xbox komen. Dat is weleens anders geweest.
Grime : Colors of Rot is zeker wel noemenswaardig (mits je van metroidvania’s houdt uiteraard)uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:01:
[...]
Als je kijkt naar de nieuwe games die de laatste weken (tussen kerst en nu) zijn uitgekomen zit er ook weinig noemenswaardigs tussen. Ik zou niet weten welke game die de laatste drie weken zijn uitgebracht wat zou toevoegen aan de library. Dan zou het verder voornamelijk al bestaande games zijn die toegevoegd worden, wat bijvoorbeeld wel met Mortal Shell (aanrader) en Stranded Deep is gebeurd.
Desalniettemin mogen ze voor eind januari wel leuk uitpakken vind ik
Was voor mij in ieder geval GOTY 2022 !
Gooi die parel maar lekker op game pass
Oja die was ik vergetenjustifire schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:42:
[...]
Grime : Colors of Rot is zeker wel noemenswaardig (mits je van metroidvania’s houdt uiteraard)
Was voor mij in ieder geval GOTY 2022 !
Gooi die parel maar lekker op game pass
Nee. Ja.uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:51:
[...]
Oja die was ik vergetenIs het een moeilijke game? En kun je na de final boss nog alle clean up doen?
Ik was in december niet van plan The Witcher weer te doen. Ondertussen alle Gwent kaarten bemachtigd, DLC uitgespeeld en geen quests meer over.
Nu wel echt klaar mee
Nu wel echt klaar mee
Misschien bewaren ze wat voor die Xbox “direct” als de geruchten kloppen (zonder Starfield 😅)Timothy3000 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:07:
En er zijn wel aardig wat titels uit de bibliotheek weggehaald. Eigenlijk de eerste keer in een lange tijd dat het wat teleurstelt allemaal.
Maat, met de limited edition exclusive world premier cookies had het jaar toch niet beter kunnen beginnen.Timothy3000 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 17:07:
Heb je toch nog een goede aanleiding gevonden om dit te posten!Kenny_026 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:49:
[...]
Maat, met de limited edition exclusive world premier cookies had het jaar toch niet beter kunnen beginnen.
[Afbeelding]
De halo camo ziet er wel tof uit
Voor mensen die wat meer willen zien dan alleen het plaatje: https://news.xbox.com/en-...alo-forza-sea-of-thieves/
———
Momenteel bezig met Röki. Een soort point and click adventure. Wel een leuke game in het genre voor de fans. https://www.metacritic.com/game/switch/roki
[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-01-2023 23:17 ]
Dat wordt flink chocolade vretenKenny_026 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:49:
[...]
Maat, met de limited edition exclusive world premier cookies had het jaar toch niet beter kunnen beginnen.
[Afbeelding]
Zag dat ze ook in Nederland beschikbaar komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 11-01-2023 06:00 ]
Toch mijn Xbox S ingeruild voor een X versie
Mijn vrouw zag op mijn xbox dashboard een tile staan met de uitnodiging om gp perks te claimen voor de Calm app. Zij enthousiast aangezien ze een actieve gebruiker is van Calm.
Wanneer ik er echter op klik wordt ik naar de lijst van perks gebracht, en daar staan slechts 2 perks voor 2 games. Geen apps te zien en al helemaal geen Calm. Weet iemand wat hier gaande is?
Wanneer ik er echter op klik wordt ik naar de lijst van perks gebracht, en daar staan slechts 2 perks voor 2 games. Geen apps te zien en al helemaal geen Calm. Weet iemand wat hier gaande is?
Damn dat heb je dan snel gedaan zeg.bierkwadraat schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:24:
Ik was in december niet van plan The Witcher weer te doen. Ondertussen alle Gwent kaarten bemachtigd, DLC uitgespeeld en geen quests meer over.
Nu wel echt klaar mee
Op welk land staat je xbox ingesteld? Mogelijk is die aanbieding alleen voor een bepaald land en past de perks lijst in de app de perks aan aan het land van je account.Krimglas schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 08:49:
Mijn vrouw zag op mijn xbox dashboard een tile staan met de uitnodiging om gp perks te claimen voor de Calm app. Zij enthousiast aangezien ze een actieve gebruiker is van Calm.
Oef dan ben je er echt hard doorheen gegaan, ik moet nog steeds veel dlcs halen en heb alleen al over de main story meer dan 4 maand gedaanbierkwadraat schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 22:24:
Nu wel echt klaar mee
Wo long wachten nog ?
Ik hoop echt dat het een goeie game gaat zijn. Enorm groot fan van Nioh e.d.
Nou als ik deze gameplay zie dan gaat het wel goed komen.Timothy3000 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 10:13:
Ik hoop echt dat het een goeie game gaat zijn. Enorm groot fan van Nioh e.d.
Zo te zien wegkt de healthflask nu ook naar behoren, dat was echt een enorme ergernis in de demo.
Ik ben er inmiddels wel over uit dat Marvel Midnight Suns mijn GOTY is. 
Het kon ook bijna niet anders als liefhebber van X-Com, Slay The Spire én Marvel, maar toch.
Vampire Survivors en CoD Modern Warfare 2 op plek 2 en 3.
Het kon ook bijna niet anders als liefhebber van X-Com, Slay The Spire én Marvel, maar toch.
Vampire Survivors en CoD Modern Warfare 2 op plek 2 en 3.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Xbox and Bethesda will present a Developer_Direct on Wednesday, January 25, providing fans with an inside look at some of the games coming to Xbox, PC and Game Pass over the next few months. https://t.co/FUkfjrnkP8
— Xbox Wire (@XboxWire) 11 januari 2023
To dedicate the proper amount of time for a deep dive into Bethesda Game Studios’ Starfield, a standalone show is in the works.
Het feit dat zij een tweede deep dive nodig vinden zegt wel wat. Dit is de eerste BGS titel die een tweede deep dive krijgt.
Game Pass
trust us you guys are not gonna want to miss this https://t.co/o0i4xf3O24
— Xbox Game Pass (@XboxGamePass) 11 januari 2023
Iets zegt me dat ze hier de nogal rare eerste helft van de maand voor GP gaan goed maken.
Microsoft has announced an Xbox Developer_Direct event for January 25th. It will include:
— Tom Warren (@tomwarren) 11 januari 2023
• Redfall gameplay
• Forza Motorsport "exciting new details"
• Minecraft Dungeons PvP mode
• Elder Scrolls Online "major new feature"
full details: https://t.co/pWNsOhsYft pic.twitter.com/nFG5BKNxes
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog meer details, en dit klinkt echt op wat vele fans al heel lang op hopen.
Top! Niemand wil cringey hosts. 😜
More info:
— Klobrille (@klobrille) 11 januari 2023
- A new approach with no hosts
- extended gameplay & hearing directly from the dev teams ("Developer Direct")
- Redfall: several minutes of gameplay, learn more about combat, customization, bosses, the open world, and more
- Forza Motorsport: gameplay + details
Top! Niemand wil cringey hosts. 😜
Bij mij staat ie in de Gamepass app op Android. Geen code ofzo, hij verwijst gewoon naar een URL: https://www.calm.com/b2b/...?partner_user_id=C-425WYDKrimglas schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 08:49:
Denk alleen niet dat het voor bestaande accounts geldt.
Coding in the cold; <brrrrr />
Kunnen al die clickbait YouTube kanalen hun video met NO STARFIELD!? weer offline halen
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-01-2023 17:16 ]
Ik ben echt benieuwd voor wanneer de Direct voor de game gepland staat. Ik gok dat de release toch na Redfall zal zijn, hoeft natuurlijk niet perse. Zelf hoef ik niet echt meer iets te zien, puur de release date is genoeg.uchiha tijntje schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:33:
Kunnen al die clickbait YouTube kanalen hun video met NO STARFIELD!? hun video weer offline halen
Ik wil alles zelf beleven in die game. Wat betreft de eerste Direct ben ik voornamelijk benieuwd naar Redfall. FM en Minecraft doen mij echt niets.
Forza gameplay, dat is waar ik op hoopte. Aftellen kan beginnen.
the next few months. Lijkt me dat Redfall dan een releasedatum gaat krijgen.
Shadow Warrior 3 ?devilsnight schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:13:
Game Pass
[Twitter]
Iets zegt me dat ze hier de nogal rare eerste helft van de maand voor GP gaan goed maken.
Dat zou absoluut een leuke toevoeging zijn. Die was soort van gelekt onlangs toch? Maar ook Street Fighter.
Drie games waar ik zeer benieuwd naar ben.Al denk ik dat alleen Redfall & Minecraft een harde datum krijgen.
Er gaan ook veel geruchten rond Goldeneye..
[ Voor 5% gewijzigd door PepieNL op 11-01-2023 17:21 ]
Is dit een day one voor jullie? Ik wacht zelf even af wat kanalen zoals ACG en Matty zeggen. Ik hoop dat ie echt top is.
De energy settings van je Xbox gaan veranderen: https://news.xbox.com/en-...mc_xbo_tw_Link_lrn_1.11.2
Daar is zoveel over gelekt, het lijkt wel een libresse commercial.PepieNL schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:21:
Er gaan ook veel geruchten rond Goldeneye..
Gezien de studio geen topper op naam hebben staan heb ik ook nog een grote twijfel.En echt ik wil het heel graag tof vinden.devilsnight schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:49:
Is dit een day one voor jullie? Ik wacht zelf even af wat kanalen zoals ACG en Matty zeggen. Ik hoop dat ie echt top is.
[YouTube: Hogwarts Legacy - Official Headmaster Black Behind The Scenes (Simon Pegg)]
Ik wacht de reviews af.devilsnight schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:49:
[YouTube: Hogwarts Legacy - Official Headmaster Black Behind The Scenes (Simon Pegg)]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Mijn eerste pre-order in zo’n 10 jaar denk ik!devilsnight schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:49:
Grote fan van de wizarding world en de reden (of naja een van de redenen) dat ik na het Stadia-debacle toch nog vrij snel voor een console ben gegaan
Ubisoft gaat lekker.
@justifire heb Grime gekocht maar zag wel dat die bugged achievements heeft. Snap niet dat dat na 18 jaar nog steeds zo vaak gebeurd…
NEWS: Ubisoft, facing "surprisingly slower" sales, has canceled three unannounced games (on top of the four cancelled in July), planning $200 million in cost reduction including "natural attrition" and "divesting of non-core assets"
— Stephen Totilo (@stephentotilo) 11 januari 2023
@justifire heb Grime gekocht maar zag wel dat die bugged achievements heeft. Snap niet dat dat na 18 jaar nog steeds zo vaak gebeurd…
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-01-2023 18:52 ]
Nee.devilsnight schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:49:
Maar heb ook echt 0,0 met Harry Potter.
Komt zoveel ander moois aan dit jaar
Ik word er alleen zelf niet zo warm van, nog eerder van die Libresse reclames.Wom schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 18:08:
[...]
Daar is zoveel over gelekt, het lijkt wel een libresse commercial.
Ik snap het niet, de graphics zijn nog steeds hetzelfde als toen maar dan in 4k, 16:9 en misschien 60fps en wat betere controls, dan blijft het voor deze tijd toch nog steeds een lelijke game om te spelen?
Heel Xbox Twitter roemt het alsof het een geschenk uit de hemel is!
Ik denk dat het gewoon een leuke party game is met herinneringen aan vroegerJDL15 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 18:51:
[...]
Ik word er alleen zelf niet zo warm van, nog eerder van die Libresse reclames.
Ik snap het niet, de graphics zijn nog steeds hetzelfde als toen maar dan in 4k, 16:9 en misschien 60fps en wat betere controls, dan blijft het voor deze tijd toch nog steeds een lelijke game om te spelen?
Gepreordered met mooie korting maar twijfel nog wel.devilsnight schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 17:49:
Pure nostalgie. Nu weet ik even niet of het die niet uitgebrachte remaster wordt of de daadwerkelijke N64 versie? Maar denk dat ik niet de enige hier ben die de 4 speler splitscreen op een veel te klein teeveetje heeft gespeeld?JDL15 schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 18:51:
[...]
Ik word er alleen zelf niet zo warm van, nog eerder van die Libresse reclames.
Ik ga mijn One X verkopen, doe er echt niets mee en kan er vast wel iemand blij mee maken.
Als ik gewoon een hard reset doe, dan is alles weg toch? Accounts, games etc? Dat is voldoende?
Als ik gewoon een hard reset doe, dan is alles weg toch? Accounts, games etc? Dat is voldoende?
Starfield krijgt zijn eigen event als ik het goed begrijp.uchiha tijntje schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 16:33:
Kunnen al die clickbait YouTube kanalen hun video met NO STARFIELD!? weer offline halen
It’s going to be a big year for us, it starts on January 25th as we take you inside our studios to see some of the games coming to Xbox/PC/Game Pass over next few months. Also to dedicate the proper amount of time for a deep dive into Starfield, a standalone show is in the works! https://t.co/zwTnmvzdlU
— Aaron Greenberg 🙅🏼♂️💚U (@aarongreenberg) 11 januari 2023
Skull and Bones is wederom uitgesteld..
“Despite excellent ratings and players’ reception as well as an ambitious marketing plan, we were surprised by Mario + Rabbids: Sparks of Hope underperformance in the final weeks of 2022 and early January. Just Dance 2023 underperformed as well.
Therefore, with the approval of the Board of Directors, we are taking additional important strategic and operational decisions today. It is key to continue adapting our organization, to further strengthen our execution and to ensure we both deliver amazing games to players as well as great value creation.”
Klopt. Er waren op YouTube en Twitter de nodige mensen aan het klagen over de eerste geruchten van dit event dat Starfield niet aanwezig was. Vraag me af of ze nu alweer een zinloos YouTube video maken dat die een eigen event krijgt! Met veel hoofdletters.Wom schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:22:
[...]
Starfield krijgt zijn eigen event als ik het goed begrijp.
[Twitter]
Echt een ziekte van deze tijd. Ook als er geen nieuws, dan nog moet er een video worden uitgepoept. Gelukkig is mijn bullshit meter inmiddels redelijk goed afgestelduchiha tijntje schreef op woensdag 11 januari 2023 @ 19:58:
[...]
Klopt. Er waren op YouTube en Twitter de nodige mensen aan het klagen over de eerste geruchten van dit event dat Starfield niet aanwezig was. Vraag me af of ze nu alweer een zinloos YouTube video maken dat die een eigen event krijgt! Met veel hoofdletters.
@devilsnight , hard reset is voldoende inderdaad. Je krijgt volgens mij ook bevestiging van wat er allemaal daadwerkelijk verwijderd wordt.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
/f/image/uRXrju9TMdjlhW666N88smsB.webp?f=fotoalbum_large)