Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ilm
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:05

ilm

Is Sekiro juist niet aartsmoeilijk? Mogelijks is Elden ring beter om te beginnen als je nog geen van allen hebt gespeeld.

Ik speel juist DS eerst omdat ik vrees dat deze te ouderwets gaat aanvoelen na Elden ring.
Sekiro is voor mijn gevoel de moeilijkste game van alle From games. Dit vanwege het feit dat je eigenlijk niet kunt overlevelen en je keuze voor armor en dergelijke ook zeer beperkt / non existent is ten opzichte Dark Souls / Elden Ring. Wel is het eigenlijk stiekem de gaafste. De wijze van bewegen door de wereld. Het verhaal wat te volgen is zonder YouTube kanaal, en met name de fight mechanics waarbij elke gevecht, met name de bosses, een dans is die je uiteindelijk tot in de perfectie gaat beheersen omdat je eerst 40 keer gevallen bent :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01:49
ilm schreef op woensdag 28 december 2022 @ 00:24:
Is Sekiro juist niet aartsmoeilijk? Mogelijks is Elden ring beter om te beginnen als je nog geen van allen hebt gespeeld.

Ik speel juist DS eerst omdat ik vrees dat deze te ouderwets gaat aanvoelen na Elden ring.
Elden Ring is easy modus. Daarom was het ook zo succesvol. Iedereen kon roepen dat ze dark souls hadden gedaan. Vanaf een paard ja, nooby.'8
Als Sekiro mijn eerste soulslike geweest was had ik er nooit meer een geprobeerd denk ik...

Gamertag: FinrazielNL

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 21:22
Ik vond ashen een makkelijke inkomer voor soulslike. Maar darks souls drie is stukken beter te doen dan een.
Ik heb alleen ashen uitgespeeld. Maar met dark souls drie ook veel plezier gehad. Alleen niet uitgespeeld.
Daarom ook elden ring niet gehaald.
Volle prijs betalen voor een game die ik toch niet ga uitspelen doe ik niet graag.
Wacht wel tot elden ring in de budgetbak ligt over een jaar of drie.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18:01
ilm schreef op woensdag 28 december 2022 @ 00:24:

Sekiro is echt intens moeilijk inderdaad.

Ik had DS en Bloodborne geprobeerd en vond er echt niks aan. Snapte er weinig van, voelde te log, irritant. Toen Sekiro blind gekocht op release (wist niet eens dat die van From was) en die game klikte na een uur of wat gewoon. Moeilijk maar wel fair. Hele gave bazen. Vaak lekker stealthy. Gespeeld tot de eindbaas en daar moeten stoppen, maar enorm van genoten.

Pas toen waardeerde en snapte ik DS ook wat beter.

Sekiro blijft toch mijn favoriet, met Elden Ring op de voet gevolgd. Ik zou daarom altijd die games eerder aanraden, ook omdat ik ze beter vind. :)

Ik vond Elden Ring wel meevallen kwa hoe verdwaald je kon raken eigenlijk ook. Als je de game wat tijd geeft wordt alles vanzelf wel wat logisch en duidelijk.

• Timothy3000
Exactor it schreef op woensdag 28 december 2022 @ 00:35:
[...]
Elden Ring is easy modus. Daarom was het ook zo succesvol. Iedereen kon roepen dat ze dark souls hadden gedaan. Vanaf een paard ja, nooby.'8
Easy modus? Nee joh. :P Makkelijker dan Sekiro en DS maar absoluut nog steeds een moeilijke game. De meeste bazen waren alsnog wel behoorlijk pittig.

Die game was succesvol omdat het gewoon echt een fantastisch spel is. Echt zo'n game die je het gevoel geeft onderdeel te maken van een episch avontuur, waar je zelf de keuze maakt hoe je die aanpakt. Met afstand mijn GOTY.

Er zijn in Elden Ring inderdaad wel meer manieren om het jezelf makkelijker te maken dan in DS en Sekiro (bij release waren sommige wapens ook wat overpowered meen ik) maar die keuze ligt ook bij jou als speler.

Edit: Shit, nu heb ik weer zin om Elden Ring te spelen. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Timothy3000 op 28-12-2022 08:58 ]

Finraziel schreef op woensdag 28 december 2022 @ 07:31:
Als Sekiro mijn eerste soulslike geweest was had ik er nooit meer een geprobeerd denk ik...
Als groot Souls fan kan ik dit beamen.
Daarom lekker beginnen met Dark Souls 1 of evt Dark Souls 3.
Leer eerst maar eens in full Havel armor deftig te parry-en voordat je in je onderbroek Japan door trekt.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
Zijn DS en DS 3 niet op zulke wijze veroudert dat het eerder afschrikt?
Timothy3000 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 09:49:
Zijn DS en DS 3 niet op zulke wijze veroudert dat het eerder afschrikt?
Vroeger was alles beter.
Remastered draait op 60fps en DS3 is een stuk minder cluncky dan DS1.
Voordeel van Dark Souls is dat het gebied af gekaderd wordt door een aantal bazen.
Weet je die niet te verslaan, dan kom je niet verder.
Dus dat wordt oefenen, moves leren, openingen vinden, doorzetten.
Daarnaast kan je vijanden grinden en je level omhoog gooien om het wat makkelijker te maken.
Zo kom je stapsgewijs steeds iets verder.
Sekiro heeft dit concept ook, maar het is bijna niet mogelijk om te grinden om veel sterker te worden.
Elden Ring is een hutsefluts van alles door mekaar.
De eerste baas op het paard is immers end-game content, wil niet weten hoeveel spelers gestopt zijn na die encounter…

Persoonlijk vond ik Elden Ring sowieso niet zo denderend.
Heb er van genoten hoor, maar de open wereld hadden ze van mij weg mogen laten.
Voegt weinig toe, beetje van ene dungeon naar de andere rijden.
Geef mij maar een wat meer lineare Dark Souls achtige game.

En zo kom ik op GRIME : COLORS OF ROT, de Hollow Knight killer.
Maar daar zal ik binnenkort wat dieper op in gaan zodra deze afgerond is :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Timothy3000
Die open wereld maakte Elden Ring echt voor mij. Het gaf echt dat gevoel dat games als BOTW ook gaven. Die levendige wereld ontdekken en in elke hoek een avontuur beleven.... weinig games die mij als gamer zo het gevoel hebben gegeven in een wereld zelf unieke ervaringen te beleven en je eigen pad te bewandelen.

Als je puur van dungeon naar dungeon reed zonder je in de wereld te verliezen heb je een groot gedeelte van de magie gemist imo.
justifire schreef op woensdag 28 december 2022 @ 09:59:
[...]
En zo kom ik op GRIME : COLORS OF ROT, de Hollow Knight killer.
Maar daar zal ik binnenkort wat dieper op in gaan zodra deze afgerond is :)
En als Silksong uitkomt zal dat wel weer de Grime killer worden! Wat kijk ik uit naar die game. Benieuwd naar je ervaring met Grime.

G_Dragon schreef op dinsdag 27 december 2022 @ 15:44:
Ben momenteel begonnen aan het spel Blacktail, nog meer mensen hier die hem spelen?
Ik heb de demo gespeeld vorig jaar en vond het erg tof. Nog niet gehaald, want ik ben nog met zoveel bezig al. Hoe bevalt ie tot nu toe?
devilsnight schreef op woensdag 28 december 2022 @ 12:20:
[...]

Ik heb de demo gespeeld vorig jaar en vond het erg tof. Nog niet gehaald, want ik ben nog met zoveel bezig al. Hoe bevalt ie tot nu toe?
Ja bevalt erg goed, voelt een beetje aan als Skyrim die gemixed is met een ander spel. Want je moet echt oppassen met wat je doet door het moraal systeem in dit spel, waar ik zelf heel tevreden over ben. Want het neetschieten van een bijenkorf geeft je slechte punten, maar een bloem in een pot zetten geeft je goede punten en dezelfde loot.

Vind het nog wel een moeilijk spel, ook bij mijn eerste bossfight 20 keer doodgegaan voordat ik hem wist te verslaan. Ben heel benieuwd naar de rest van dit spel, want ben nog maar in het begin.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:45
Hey ik ben in bezit van een Xbox series X maar helaas heeft de controller stickdrift😔. Nu wou ik garantie aanvragen en las dat Microsoft hem bij een defect zou vervangen voor een gereviseerde Controller. Nu ben ik zelf geen voorstander van gereviseerde apparatuur. Dus vroeg mij af of je altijd een gereviseerde Controller krijgt(en zoja welke kwaliteit). Of dekt MS zich hier bestaat de kans gewoon dat je een nieuwe krijgt?

En hoelang duurt het meestal om een nieuwe controller te krijgen?

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:36

On_E

Housemusic

loki504 schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:17:
Hey ik ben in bezit van een Xbox series X maar helaas heeft de controller stickdrift😔. Nu wou ik garantie aanvragen en las dat Microsoft hem bij een defect zou vervangen voor een gereviseerde Controller. Nu ben ik zelf geen voorstander van gereviseerde apparatuur. Dus vroeg mij af of je altijd een gereviseerde Controller krijgt(en zoja welke kwaliteit). Of dekt MS zich hier bestaat de kans gewoon dat je een nieuwe krijgt?

En hoelang duurt het meestal om een nieuwe controller te krijgen?
Je krijgt idd een gereviseerde of een nieuwe terug. Ik kreeg vorig jaar een nieuwe, maar die kreeg ook weer last van drift dus tsja… ;)

Duurde hier 5 werkdagen voor ik m had.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• loki504
  • Laatst online: 17:45
On_E schreef op woensdag 28 december 2022 @ 14:33:
[...]

Je krijgt idd een gereviseerde of een nieuwe terug. Ik kreeg vorig jaar een nieuwe, maar die kreeg ook weer last van drift dus tsja… ;)

Duurde hier 5 werkdagen voor ik m had.
Dan stuur ik hem gewoon op. Gelukkig gaat het wel snel!
G_Dragon schreef op woensdag 28 december 2022 @ 12:51:
[...]

Ja bevalt erg goed, voelt een beetje aan als Skyrim die gemixed is met een ander spel. Want je moet echt oppassen met wat je doet door het moraal systeem in dit spel, waar ik zelf heel tevreden over ben. Want het neetschieten van een bijenkorf geeft je slechte punten, maar een bloem in een pot zetten geeft je goede punten en dezelfde loot.

Vind het nog wel een moeilijk spel, ook bij mijn eerste bossfight 20 keer doodgegaan voordat ik hem wist te verslaan. Ben heel benieuwd naar de rest van dit spel, want ben nog maar in het begin.
Tof man. Ik vond zelf dat sfeertje echt heel tof gedaan. Deed me soort van denken aan een first person Fable. Prachtig die pratende en gemene paddestoelen. Ik ga deze zeker nog een keertje checken.

Qua boss fight, inderdaad! Ik vond een boss fight in de demo ook alles behalve makkelijk en daarnaast was de combat wel wat wennen. Voor nu ga ik eerst verder met Scarlet Nexus, ik zit als het goed is bij de laatste chapter van Yuito. Daarna beginnen met Kasane. Als haar story ook net zo lang is dan heb ik nog genoeg te doen! Heel blij dat ik de game gekocht heb vorige week, geen gehaast om nog even spel uit te kunnen spelen.
Ultimate Forza Horizon 5 experience. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cEYXtf4e4cZiD3cJqHT2CA41Ppo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ea5AlfJZG3DBr05DYFpZ9Q12.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a6BMqWM3UND45j43grbj2kPexBU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5YS0QsQgN8jLdWtPkFEAz2oe.jpg?f=fotoalbum_large

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-11 14:08

Kalkie

NLMP

Somerville, wat een leuk gamepass pareltje is dat. Ik dacht, even 5 minuten spelen maar dat werd iets meer. 😁

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Cool :)
Maar met die Senna associeer ik het meer met deel 4 (was de cover car).

Finraziel schreef op woensdag 28 december 2022 @ 18:29:
[...]

Cool :)
Maar met die Senna associeer ik het meer met deel 4 (was de cover car).
Klopt. Maar die man van de Microsoft Store die erbij stond, vertelde dat ze de complete winkel moesten verbouwen om die auto binnen te krijgen. Dus die veranderen ze niet zomaar. ;)

Was overigens wel gaaf om paar minuten daar in te rijden. Mooi gedaan. Heel die auto beweegt ook alle kanten op.

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 28-12-2022 20:20 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Alle generaties op een rij en het prototype. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ymY0a3s80B68fkTigmHZ7knXP1I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/weItvdFhRH7MpLXcuhoFEzhu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wd7QqTtIakNQV5tr4LmHVuTRgqk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/54r1Lf408U3UhdiaLIIxN2KA.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Een trailer met datum? Of gewoon een video? Want dat klinkt misschien bot, maar dan ben ik niet zo geintereseerd. Ik ben wel klaar met video's terwijl de game nog jaren op zich laat wachten. Fable, Hellblade 2, avowed, perfect dark etc.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Kaasje123 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 09:54:
[...]

Een trailer met datum? Of gewoon een video? Want dat klinkt misschien bot, maar dan ben ik niet zo geintereseerd. Ik ben wel klaar met video's terwijl de game nog jaren op zich laat wachten. Fable, Hellblade 2, avowed, perfect dark etc.
Bij S.T.A.L.K.E.R. 2 kun je ze het natuurlijk wel vergeven, aangezien de helft van de developers meevecht aan de frontlinie (1 is onlangs gesneuveld zelfs geloof ik).

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-10 17:24
kevlar01 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:14:
[...]

Bij S.T.A.L.K.E.R. 2 kun je ze het natuurlijk wel vergeven, aangezien de helft van de developers meevecht aan de frontlinie (1 is onlangs gesneuveld zelfs geloof ik).
De Oekraïense militair Volodymyr Jezjov is vandaag begraven in het bijzijn van nabestaanden en militairen. Volgens persbureau Reuters kwam hij om bij gevechten met Russische troepen in de buurt van de oostelijk gelegen stad Bachmoet. Voor de oorlog was Jezjov een game-ontwerper die meewerkte aan de ontwikkeling van computerspellen zoals Cossacks en het prijswinnende S.T.A.L.K.E.R.
https://nos.nl/liveblog/2...sche-raketten-onderschept

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-11 09:01
kevlar01 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 10:14:
[...]

Klopt, in Bakhmut afgelopen week.
Vladimir Yezhov, werkte mee aan S.T.A.L.K.E.R. en zijn gelijkenis zit ook in de Call of Pripyat expansion (Loki).

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:02
Yonix schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 14:43:
Gisteravond de fout gemaakt 'Vampire Survivors' te installeren. Wat een verslavende bende is dat dan! :*) :P

[Afbeelding]
Ook gedownload op de xbox… poah.. idd verslavend zeg. Wordt al snel erg pittig, maar je blijft het opnieuw proberen. Kom momenteel nog niet voorbij lvl 20.

Jullie hier nog goede tips voor deze game?

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• On_E

On_E

Housemusic

Hulleman schreef op donderdag 29 december 2022 @ 12:53:
[...]

Ook gedownload op de xbox… poah.. idd verslavend zeg. Wordt al snel erg pittig, maar je blijft het opnieuw proberen. Kom momenteel nog niet voorbij lvl 20.

Jullie hier nog goede tips voor deze game?
Combineer de juiste wapens en items. ;)

https://www.pcgamesn.com/vampire-survivors/weapon-evolutions

• Royalty
  • Laatst online: 06-11 13:43
Toevallig zag ik dit gisteren

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-11 13:35
Ik probeer nog een beetje mijn weg te vinden op het Xbox dashboard, backwards compatibility en Xbox enhanced games, dus wellicht stel ik een domme vraag...

Ik sta op het punt om GTA V aan te schaffen. Nu zie ik echter in de store GTA V voor €20 en GTA V Premium Edition voor €15. De Premium Edition lijkt een stuk uitgebreider en is ook goedkoper, maar bij GTA V staat "Nu ook voor Xbox Series S/X".

Betekent dit dat de Premium Edition een non-enhanced Xbox One-versie is? Of is de Premium Edition gewoon een veel betere deal?

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 27-11 09:01
KlaasjeNL schreef op donderdag 29 december 2022 @ 15:30:
Ik probeer nog een beetje mijn weg te vinden op het Xbox dashboard, backwards compatibility en Xbox enhanced games, dus wellicht stel ik een domme vraag...

Ik sta op het punt om GTA V aan te schaffen. Nu zie ik echter in de store GTA V voor €20 en GTA V Premium Edition voor €15. De Premium Edition lijkt een stuk uitgebreider en is ook goedkoper, maar bij GTA V staat "Nu ook voor Xbox Series S/X".

Betekent dit dat de Premium Edition een non-enhanced Xbox One-versie is? Of is de Premium Edition gewoon een veel betere deal?
Kan soms wat lastig zijn ja, bij twijfel altijd ff een store openen in een web browser dan is het wel duidelijk.

GTA V
https://www.xbox.com/nl-N...-auto-v/9NXMBTB02ZSF/0010
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfwr6TERz6pnacKO5bB12ZVkSkc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W2SXXQ0sURZ3TTzhJjPgfv74.jpg?f=fotoalbum_large

GTA V Premium
https://www.xbox.com/nl-N...mium-edition/c496clvxmjp8
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MUpnbqoJ83Fp0Izr7bxgIGy_t9c=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3ttQ68xpOPAiuTrpdk7aJzz8.jpg?f=user_large

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-11 13:35
PepieNL schreef op donderdag 29 december 2022 @ 16:04:
[...]

Kan soms wat lastig zijn ja, bij twijfel altijd ff een store openen in een web browser dan is het wel duidelijk.

GTA V
https://www.xbox.com/nl-N...-auto-v/9NXMBTB02ZSF/0010
[Afbeelding]

GTA V Premium
https://www.xbox.com/nl-N...mium-edition/c496clvxmjp8
[Afbeelding]
Ah, top, thnx. Het blijft dan alsnog zoeken, maar volgens mij moet ik dan dus niet de premium edition hebben. 😅

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
KlaasjeNL schreef op donderdag 29 december 2022 @ 16:20:
[...]

Ah, top, thnx. Het blijft dan alsnog zoeken, maar volgens mij moet ik dan dus niet de premium edition hebben. 😅
Klopt. De "premium" versie is puur de last-gen Xbox One versie.

Je mag Rockstar/T2 bedanken voor de verwarring. Gok dat best wat mensen de verkeerde versie hebben gekocht.
Met zo’n clickbait titels gun ik ze weinig views. Titels waarin schreeuwerige woorden met hoofdletters worden geschreven skip ik ook uit principe. :)

Kaze and the wild masks is trouwens wel een grappige donkey kong country kloon. Liefhebbers van dat soort games komen wel aan hun trekken. Hopelijk in 2023 weer een echte moderne platformer, zoals Crash 4 of Yooka-Laylee.

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-10 02:29
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 december 2022 @ 16:42:
[...]

Met zo’n clickbait titels gun ik ze weinig views. Titels waarin schreeuwerige woorden met hoofdletters worden geschreven skip ik ook uit principe. :)

Kaze and the wild masks is trouwens wel een grappige donkey kong country kloon. Liefhebbers van dat soort games komen wel aan hun trekken. Hopelijk in 2023 weer een echte moderne platformer, zoals Crash 4 of Yooka-Laylee.
Ff gecheckt en aangezien ik fan ben van dat soort games gelijk gekocht. 9,89 is een mooie aanbieding.

Yooka-laylee was voor mij ook een onverwachte topper overigens.
airwolf83 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:54:
[...]

Ff gecheckt en aangezien ik fan ben van dat soort games gelijk gekocht. 9,89 is een mooie aanbieding.

Yooka-laylee was voor mij ook een onverwachte topper overigens.
Yooka Laylee is inderdaad echt een topper. Kaze is wel wat minder en een meer ouderwetse platformer. Maar voor die 10 euro heb je vast veel plezier als je fan bent van het genre :)

• airwolf83
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 december 2022 @ 17:59:
[...]

Yooka Laylee is inderdaad echt een topper. Kaze is wel wat minder en een meer ouderwetse platformer. Maar voor die 10 euro heb je vast veel plezier als je fan bent van het genre :)
Heb hem zelfs nog goedkoper. Ik dacht laat ik eens kijken of het nog steeds werkt om in "Brazilie" te kopen. Werkt nog steeds goed. Dus heb hem nou voor 4,70, haha.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:59
Euhm, welke game is dit? B)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Woow! Wat ziet dit er goed uit

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21:10
Dit word zo vet!!

[ Voor 54% gewijzigd door deryck op 29-12-2022 20:33 ]

Zeg dat wel! Hoop dat ze vanaf 2023 ook de focus op current-gen gaan gooien, want old-gen werd nog lang ondersteund door de tekorten.

Als de trailer van Ark 2 echt ingame beelden zijn zoals ze zeiden word ik echt gek, want dat ziet er toch wel heel goed uit.

[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 29-12-2022 20:40 ]

Voor een game die gemaakt wordt door een Oekraïense developer.. Had jij wat anders verwacht?

Ik hoop dat ze de tijd nemen en kunnen nemen om de game te maken die ze ooit voornemens waren om te maken. Als het dan 2024 wordt so be it. Ze kunnen maar 1 keer de game uitbrengen. Een Cyberpunkje zit niemand op te wachten denk ik :)

[ Voor 33% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-12-2022 21:23 ]

uchiha tijntje schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:08:
[...]

Voor een game die gemaakt wordt door een Oekraïense developer.. Had jij wat anders verwacht?
Mee eens!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 17:12
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:08:
[...]

Ik hoop dat ze de tijd nemen en kunnen nemen om de game te maken die ze ooit voornemens waren om te maken. Als het dan 2024 wordt so be it. Ze kunnen maar 1 keer de game uitbrengen. Een Cyberpunkje zit niemand op te wachten denk ik :)
Sorry dat ik zin heb in die titel. ;)
Dat de ontwikkeling even stil gelegen heeft is was mij al duidelijk.
jori040 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:39:
[...]

Oh je mag best uitkijken naar een game. Dat doe ik ook naar deze titel. :) Maar ik moet nog maar eens zien of die uberhaubt in 2023 uitkomt. Ik geef het best een grote kans dat die ook 2023 niet haalt.

———

@airwolf83 Mocht je alle levels zonder damage willen halen wens ik je succes. Het is niet heel moeilijk maar sommige stukjes zijn wel irritant :)

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-12-2022 21:58 ]

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:28
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 december 2022 @ 16:42:
[...]

Heb jij toevallig Marsupilami Hoobadventure gespeeld? Ziet er een beetje hetzelfde uit als Kaze (fun, maar niet dezelfde kwaliteit als Crash of Yooka-Laylee).
De prijs en lengte (max 6 uur geloof ik) houden me nog tegen om hem te kopen.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Raem schreef op donderdag 29 december 2022 @ 22:05:
[...]

Heb jij toevallig Marsupilami Hoobadventure gespeeld? Ziet er een beetje hetzelfde uit als Kaze (fun, maar niet dezelfde kwaliteit als Crash of Yooka-Laylee).
Nee die kende ik nog niet eens… maar meteen gekocht na het zien van de trailer. Hij was nu toevallig in de aanbieding voor 20 euro. Volgens TA is die rond de 8 tot 10 uur excl. dlc.

@Raem Net een goed uur gespeeld. Denk niet dat die heel lang is, maar er is een gratis title update geweest dus weet niet wat die voor content met zich mee heeft gebracht. Ik denk dat je die krijgt als je de game 1x hebt uitgespeeld. Heb nu de eerste wereld van de drie klaar met uitzondering van de time Trials. Ik vind hem tot nu toe vermakelijk :) Maar 20 euro is een goede prijs denk ik. 40 is mogelijk wat teveel.

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-12-2022 00:12 ]

• Raem
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 december 2022 @ 22:12:
[...]

Nee die kende ik nog niet eens… maar meteen gekocht na het zien van de trailer. Hij was nu toevallig in de aanbieding voor 20 euro. Volgens TA is die rond de 8 tot 10 uur excl. dlc.
Haha, laat maar even weten wat je ervan vindt. Is Kao the Kangaroo ook toevallig in de aanbieding, want daar twijfel ik ook nog over. :P

Raem schreef op donderdag 29 december 2022 @ 22:17:
[...]

Haha, laat maar even weten wat je ervan vindt. Is Kao the Kangaroo ook toevallig in de aanbieding, want daar twijfel ik ook nog over. :P
Daar twijfelde ik ook lange tijd over maar uiteindelijk overgeslagen na toch wel best wat negatieve berichten die ik erover las.

jori040 in "[XSX | XSS] Xbox Series X|S - deel 2"jori040 schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:39[/mesesage]:
[...]

Geen sorry, ik las nog even terug en ik kwam misschien ook verkeerd over met mijn reactie. Maar natuurlijk mag je wel zin hebben in een titel, alleen probeer niet te hoge verwachtingen te hebben zodat de teleurstelling minder groot is :9. Ik hoop echt dat ze deze titel in 2023 weten uit te brengen, maar ben ergens bang dat de oorlog hier nog wel een stokje voor gaat steken..

Heb je deel 1 toevallig ook gespeeld?
Ik ooit toen de game uitkwam op low graphics :o, maar wel uitgespeeld. ( Geen idee meer hoe jong ik toen was, dan moet ik even gaan rekenen :X ) Toen was ik 16 :p

• airwolf83
Raem schreef op donderdag 29 december 2022 @ 22:05:
[...]

Dat vindt ik zo handig aan dit forum he. Ik kom spellen tegen waar ik anders nooit van gehoord zou hebben. Heb hem ook na het zien van een trailer gekocht. Kost maar een tientje dus als hij niet super lang is vind ik het niet erg. Maar ik wil bij dit soort spellen altijd alles halen wat er in een level te halen valt dus misschien verlengt dat nog wat de speelduur.
Raem schreef op donderdag 29 december 2022 @ 22:17:
[...]

Als hij in de aanbieding is zou ik hem zeker kopen een keer. Maar voor de 30 euro die hij nu kost zou ik het niet doen. Ik heb hem zelf gekocht toen hij net gereleased was en heb hem even gespeeld maar kwam er niet echt in. Weet niet wat het was maar kreeg geen klik met dat spel.
uchiha tijntje schreef op donderdag 29 december 2022 @ 21:47:
[...]

@airwolf83 Mocht je alle levels zonder damage willen halen wens ik je succes. Het is niet heel moeilijk maar sommige stukjes zijn wel irritant :)
Haha, ik dacht de eerste paar levels... Hmm op zich niet heel moeilijk maar gelukkig worden de levels langzamerhand wel iets pittiger. Ik haal wel alles eruit wat erin zit.. Dus alle levels minstens 100 muntjes, de letters, de bonus levels, de time trial en zonder damage. Lekker uitdagend. Vermaak mij prima met dit spel. Thnx voor de tip nog, haha

[ Voor 21% gewijzigd door airwolf83 op 30-12-2022 04:42 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8f8H-MZERPSkmq4oz8Bl-Pf9wOI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wp0xSMXOiRL6BrPnN9FWEC68.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mqrVUKBekknBfbTm7VWb2VJiUvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ql3vTdSXIXnX01vRmmxQMzf2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGrpUlhkHMpPxyJhmly6I-nHo4M=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p1HvZcAow5ASxFmJGcsATxHf.jpg?f=user_large

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 07:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Sinds vorige week in het bezig van een Series S. (ex Stadia speler)
Console start lekker snel op en met quick resume kan je snel verder. :)

Andere vraag, iemand een idee hoe je aan "The Orange Box" kan komen? Deze is via de store helaas niet meer beschikbaar.

Whatever.

• Timothy3000
Alleen fysiek kan dat dan denk ik nog helaas. Als hij niet meer in de Microsoft Store staat zal een eventuele code via Eneba of soortgelijke site vast ook niet meer werken?

[ Voor 71% gewijzigd door Timothy3000 op 30-12-2022 09:20 ]

• Mosin
  • Laatst online: 22:14
Bijzonder dat ze onder deze omstandigheden zich gewoon keihard weten door te bikkelen en een hele goede trailer neer zetten. Ik heb er bijzonder veel respect voor, want ze hadden er ook gewoon mee kunnen kappen. Dat is waarschijnlijk wat 99% van de studio’s (heel begrijpelijk) zou doen.
Het zal voor deze mensen een gezonde afleiding zijn en hoop dat het ook zo voor ze blijft.

[ Voor 4% gewijzigd door Mosin op 30-12-2022 10:09 ]

• Exactor it
Harmen schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 09:15:
Sinds vorige week in het bezig van een Series S. (ex Stadia speler)
Console start lekker snel op en met quick resume kan je snel verder. :)

Andere vraag, iemand een idee hoe je aan "The Orange Box" kan komen? Deze is via de store helaas niet meer beschikbaar.
https://marketplace.xbox....fe-1000-9115-d8024541080f

Je moet denk ik wel een xbox360 account hebben om hem te kunnen kopen.
Volgens mij is je Xbox Account ook gewoon je Xbox 360 account, dus zou gewoon moeten werken.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:24
Het account is inderdaad hetzelfde. Afrekenen via de oude marketplace gaat soms/vaak moeizaam. Tijdens het afrekenen blijft de site hangen en wordt de transactie niet afgerond.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het iets te maken heeft met een komma (EU) i.p.v. een punt (VS) in het transactiebedrag.

Een omweg is om via bijvoorbeeld marktplaats goedkoop een XBOX 360 te kopen en daarop hetzelfde account te gebruiken als op de XBOX Series X|S of XBOX One. Dan kun je elk BC spel probleemloos aanschaffen en spelen op de nieuwere generatie consoles.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 01:00:
[...]

Lachwekkende service is het geworden. Dat ze er maar heel snel mee kappen. :)
Ja klopt sinds het nog maar twee games zijn is het wel erg triest geworden.. :D

@Raem en @airwolf83. Marsupilami is erg tof. Thanks nog voor de tip! Ik had er nooit echt wat van gehoord. Altijd leuk om verrast te worden met nieuwe “oude” games :) Mijn backlog is namelijk vrij leeg. Ik denk dat ik daarom ook maar Dead Space ga kopen. Deel 1 heb ik ooit een half uur gespeeld maar daarna durfde ik niet meer verder :P

Edit: Ik heb 5,5 uur over de base game gedaan (100%). Ik vlieg altijd snel door dit soort games. Je hele leven lang platformers spelen maakt dat dat soort games weinig geheimen meer kent. Elke geheime locatie of collectible zie je van mijlen ver aan komen :P

Met een gratis title update is er een wereld bij gekomen met 10 levels. Daar ga ik morgen aan beginnen.

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-12-2022 16:23 ]

• jori040
Linksquest schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 11:37:
[...]

Ziet er erg goed uit, moet deel 1 maar een keer gaan proberen.
Die is er alleen voor de PC toch ?

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 30-12-2022 14:38 ]

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Primair heb ik een GamePass Ultimate aangeschaft, mijn account vraagt om een pincode als je hem aanzet. De kids hebben een eigen profiel welke ik heb gelinked via xbox family. Werkt tot nu toe prima, echter kan ik nog niet de optie vinden om de gamepass met hun te delen. Zie ik iets over het hoofd? De meeste tutorials hebben het over aparte consoles. :?

Whatever.

• On_E

On_E

Housemusic

Harmen schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 14:55:
Primair heb ik een GamePass Ultimate aangeschaft, mijn account vraagt om een pincode als je hem aanzet. De kids hebben een eigen profiel welke ik heb gelinked via xbox family. Werkt tot nu toe prima, echter kan ik nog niet de optie vinden om de gamepass met hun te delen. Zie ik iets over het hoofd? De meeste tutorials hebben het over aparte consoles. :?
Als deze console als ‘home’ console staat ingesteld in je profiel kunnen andere profielen op de console direct gebruik maken van GP volgens mij. :)

• Exactor it
Linksquest schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:17:
Volgens mij is je Xbox Account ook gewoon je Xbox 360 account, dus zou gewoon moeten werken.
Ja klopt. Je moet alleen ooit iets betaald hebben op een 360 meen ik. Zoiets vaags in ieder geval.

• Hulleman
Leuk item! Niet normaal hoeveel 360’s er uit zijn gebracht.

Zo, vampire survivors gaat inmiddels vrij goed. Eerste 3 levels completed! Alleen nog achterhalen hoe de eindbazen te slopen. Die slopen me echt met 2 seconden.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

On_E schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 15:01:
[...]
Als deze console als ‘home’ console staat ingesteld in je profiel kunnen andere profielen op de console direct gebruik maken van GP volgens mij. :)
Staat goed, moet nog een beetje wennen aan het xbox gebeuren. ;)
Denk dat het nu ook wel druk is bij MS, haal maar iets van 20-25MBit. (Ziggo 100/20)

Whatever.

Hulleman schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:22:
[...]

Zo, vampire survivors gaat inmiddels vrij goed. Eerste 3 levels completed! Alleen nog achterhalen hoe de eindbazen te slopen. Die slopen me echt met 2 seconden.
Eindbazen als in de grim reaper na 30 minuten? Want dan kun je lang zoeken. Het is de bedoeling dat die je in 2 seconden sloopt :) Met een hele goede build kun je wel het nog enkele minuten uithouden.

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-12-2022 16:52 ]

Vandaag ook maar eens begonnen aan de next gen versie van The Witcher 3.
Al twee keer de base game uitgespeeld (Death March difficulty) maar had gelukkig nog een save van 2016, nét voordat je naar The Isle Of Myst gaat, dikke mazzel !
Nu dus met een guide op schoot de laatste (missable) achievements en gwent kaarten af aan het lopen, op naar de 2000GS :*)

• airwolf83
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:47:
@Raem en @airwolf83. Marsupilami is erg tof. Thanks nog voor de tip! Ik had er nooit echt wat van gehoord. Altijd leuk om verrast te worden met nieuwe “oude” games :) Mijn backlog is namelijk vrij leeg. Ik denk dat ik daarom ook maar Dead Space ga kopen. Deel 1 heb ik ooit een half uur gespeeld maar daarna durfde ik niet meer verder :P

Edit: Ik heb 5,5 uur over de base game gedaan (100%). Ik vlieg altijd snel door dit soort games. Je hele leven lang platformers spelen maakt dat dat soort games weinig geheimen meer kent. Elke geheime locatie of collectible zie je van mijlen ver aan komen :P

Met een gratis title update is er een wereld bij gekomen met 10 levels. Daar ga ik morgen aan beginnen.
Haha, ik durfde dead space wel te spelen maar alleen overdag. 'S avonds met surround set aan.... Now way!!!

Klopt, ze moeten een geheime collectable echt wel goed verstoppen wil ik ze niet kunnen vinden. Net zoals dat in elke level aan het begin eerst altijd naar links loop. Maar ik blijf hoe dan ook erg fan van platformers.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:06
uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 01:00:
[...]

Lachwekkende service is het geworden. Dat ze er maar heel snel mee kappen. :)
Als gamepass member zie ik het als een extraatje en gezien Autonauts al een tijdje op mijn Steam wishlist staat is het "gratis" proberen toch beter dan €10 betalen :+
De nieuwe this week on Xbox is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Raem
airwolf83 schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 17:45:
[...]

Haha, ik durfde dead space wel te spelen maar alleen overdag. 'S avonds met surround set aan.... Now way!!!

Klopt, ze moeten een geheime collectable echt wel goed verstoppen wil ik ze niet kunnen vinden. Net zoals dat in elke level aan het begin eerst altijd naar links loop. Maar ik blijf hoe dan ook erg fan van platformers.
Crash Bandicoot 4 heeft wel een aantal boxen die echt goed verstopt zaten. Staat me er één bij waarbij je praktisch het scherm uit moest springen om bij een platform te komen.

• airwolf83
Raem schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 18:36:
[...]

Crash Bandicoot 4 heeft wel een aantal boxen die echt goed verstopt zaten. Staat me er één bij waarbij je praktisch het scherm uit moest springen om bij een platform te komen.
Ik kan mij dat nog wel een beetje herinneren inderdaad. Sommige waren wel echt goed verstopt. Hield mij wel goed bezig. Hoop echt snel eigenlijk weer een nieuwe crash. Gelukkig zagen ze bij de laatste wel in dat het een beetje lang geduurd had aangezien de titel its about time heette.

Wat helemaal vervelend was was bij de remake van spyro. Daar miste ik wel eens 2 diamanten of coins ofzo. Ga die maar eens zoeken.
Wat blijven die LEGO games toch machtig. Had mijn jongste neefje weer op bezoek en het is echt prima vermaak dan. We hebben The Incredibles gespeeld en uitgespeeld, helaas niet heel lang. We beginnen nu wel door de LEGO games heen te raken helaas.

Dat wordt of een andere toffe co-op game vinden, of gewoon de games weer opnieuw gaan doen wanneer hij weer komt chillen over een paar maanden.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

devilsnight schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 19:13:
Wat blijven die LEGO games toch machtig. Had mijn jongste neefje weer op bezoek en het is echt prima vermaak dan. We hebben The Incredibles gespeeld en uitgespeeld, helaas niet heel lang. We beginnen nu wel door de LEGO games heen te raken helaas.

Dat wordt of een andere toffe co-op game vinden, of gewoon de games weer opnieuw gaan doen wanneer hij weer komt chillen over een paar maanden.
Heb me vandaag door de Skywalker saga geworsteld. Leuk in het begin maar de flauwe humor is op het laatst wel vervelend. Verhaallijn afgemaakt maar de absurde aantallen collectibles etc ga ik niet eens aan beginnen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Harmen schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:39:
[...]

Staat goed, moet nog een beetje wennen aan het xbox gebeuren. ;)
Denk dat het nu ook wel druk is bij MS, haal maar iets van 20-25MBit. (Ziggo 100/20)
Als je de laatst gespeelde game handmatig sluit in het home scherm gaat de snelheid omhoog. Als ik dat doe gaat mijn snelheid van 50 naar zo'n 800mbits (1gbit lijn).
Gunner schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 20:05:
[...]

Heb me vandaag door de Skywalker saga geworsteld. Leuk in het begin maar de flauwe humor is op het laatst wel vervelend. Verhaallijn afgemaakt maar de absurde aantallen collectibles etc ga ik niet eens aan beginnen.
Dat is eentje die ik sinds dag 1 heb, amper gespeeld. Die ga ik eerst lekker solo doen. :)

• Exactor it
Hulleman schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 16:22:
[...]

Ietsjes verder spelen dan ontdek je nieuwe dingen. :) Wat een spel is dit. Mijn ogen zijn kapot maar ik ben bijna klaar met the collection. :)
Exactor it schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:19:
[...]

Ietsjes verder spelen dan ontdek je nieuwe dingen. :) Wat een spel is dit. Mijn ogen zijn kapot maar ik ben bijna klaar met the collection. :)
Ja het is veel dieper dan het in eerste instantie lijkt... Dacht in eerste instantie toen het eenmaal lukte om meestal wel de tijdlimiet te halen en alles gekocht te hebben wat beschikbaar was dat ik het wel gehad had met de game, maar ik had duidelijk niet ver genoeg gekeken want sommige levels bieden ineens weer hele aparte verrassingen en openen ook weer nieuwe aparte upgrades. Erg leuke game :)

• Hulleman
Exactor it schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 22:19:
[...]

Echt he. Ik dacht dat ik de enige was die geen ogen meer over hield. Zelfs met mn ogen dicht zie ik dit spel op mn netvlies gebrand :')

Vampire survivor is absoluut een van de beste games op gamepass. Echt insane wat een spel!

[ Voor 10% gewijzigd door Hulleman op 30-12-2022 23:25 ]

• Exactor it
Hulleman schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 23:24:
[...]

Echt he. Ik dacht dat ik de enige was die geen ogen meer over hield. Zelfs met mn ogen dicht zie ik dit spel op mn netvlies gebrand :')

Vampire survivor is absoluut een van de beste games op gamepass. Echt insane wat een spel!
Echt genieten ja! Het is te simpel voor woorden qua besturing maar des te leuker als je lekker op wordt. Wel jammer dat er een paar builds altijd winnen en dat je ze kunt afdwingen.
@Finraziel de whip is eerst slechter dan je denkt en daarna nog veel beter dan je je kunt voorstellen. :)
Exactor it schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 23:39:
[...]

Echt genieten ja! Het is te simpel voor woorden qua besturing maar des te leuker als je lekker op wordt. Wel jammer dat er een paar builds altijd winnen en dat je ze kunt afdwingen.
@Finraziel de whip is eerst slechter dan je denkt en daarna nog veel beter dan je je kunt voorstellen. :)
Mwa, ik heb de whip evolved maar vind hem niet zo geweldig... Over het algemeen voorbij de 10 minuten of zo is alles dood voor het in bereik van de whip kan komen
spoiler:
en de healing heb ik dan ook niet nodig want ik word niet geraakt.

Maar de gast die start met de whip heeft wel meer armor en damage dan de rest waardoor hij toch heel goed is.

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:41

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Hulleman schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 23:24:
[...]

Het spel vandaag gestart. Ik heb mijn gezin maar alvast gelukkig nieuwjaar gewenst.

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:10

Polariteit

Fietsende fotografeur

Gisteravond gestart met High on life, en ik snap waarom het zo populair is; heel erg vermakelijke game :)

Ik erger me wel aan de ondertiteling, die is te klein en klopt soms totaal niet met wat er gezegd wordt :(

• Exactor it
Finraziel schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 08:09:
[...]

Mwa, ik heb de whip evolved maar vind hem niet zo geweldig... Over het algemeen voorbij de 10 minuten of zo is alles dood voor het in bereik van de whip kan komen
spoiler:
en de healing heb ik dan ook niet nodig want ik word niet geraakt.

Maar de gast die start met de whip heeft wel meer armor en damage dan de rest waardoor hij toch heel goed is.
Hij kan nog een stapje verder. :)

• Kalkie

Kalkie

NLMP

uchiha tijntje schreef op vrijdag 30 december 2022 @ 13:47:

Heb je Soma al gespeeld? Ben ik nu aan het doen, heeft een Dead Space / Alien Isolation achtige vibe. Met m’n lenzen uit misschien ook nog een vleugje Bioshock. Weer een parel ontdekt in gamepass!

• jori040
Ben nu een paar dagen bezig met Resident Evil 5 Remastered.Heb de game nog voor de PS3[het origineel] liggen maar hij was nu is de store van de Series X geloof ik iets van 8 Euro.

Ondanks dat dit meer een actie game was dan horror heb ik wel altijd veel plezier met deze game.Bij RE6 zijn ze voor mij pas echt de fout ingegaan.Verder verrassend hoe deze game zich in 2022 prima staande weet te houden.

De DLC heb ik ten tijden van de PS3 nooit gespeeld dus dat stukje gaat nieuw voor me zijn.En qua replay value zat het altijd al goed bij deze Resi.

Conclusie:Heb meer waardering voor deze game gekregen. :)

• jori040
Kalkie schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 12:08:
[...]

Heb je Soma al gespeeld? Ben ik nu aan het doen, heeft een Dead Space / Alien Isolation achtige vibe. Met m’n lenzen uit misschien ook nog een vleugje Bioshock. Weer een parel ontdekt in gamepass!
Nog niet. Had hem wel een tijdje geïnstalleerd staan maar nooit aan begonnen. Ik zal hem weer even gaan installeren :)

• Kalkie

Kalkie

NLMP

uchiha tijntje schreef op zaterdag 31 december 2022 @ 13:25:
[...]

Nog niet. Had hem wel een tijdje geïnstalleerd staan maar nooit aan begonnen. Ik zal hem weer even gaan installeren :)
Je moet ff door het trage begin heen en de wat slappe graphics in het begin. En jij hield niet zo van enge games toch? Hij is af en toe echt doodeng … Mocht je ‘m niet trekken dan zit ik klaar voor een potje Halo :)

Pagina: 1 ... 66 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord