Pff ik denk ga nog eens kijken naar de stand, maar we hebben best een stel snelle mensen in de club!
Was nog aan het proberen mijn b700 dirt tijd te verbeteren... Ook gedaan, maar was me vervolgens weer zo aan het frusten er over dat ik er mee op hou. Het lukt me meestal gewoon niet om constant genoeg te rijden. Ik heb het idee dat ik met mijn huidige tune ook rond of in ieder geval in de buurt van de tijden van de huidige nummers 1 en 2 (Antikriz en V12 Legendary) zou moeten kunnen komen, maar ik krijg de boel gewoon niet aan elkaar. En als het dan eens bijna helemaal lukt dan verrem ik me van de zenuwen in de laatste bocht en parkeer ik hem in de muur. Ik heb meestal een paar rondjes waarin ik steeds beter ga rijden en dan op een gegeven moment dan kom ik op een punt waar de zenuwen sneller toenemen dan de skill en gaat het alleen nog maar slechter...
Nee ik denk dat ik het maar hou bij trots zijn op dat ik in de buurt van de top kan komen met mijn eigen tunes, voor de echt snelste tijden gaan is niet goed voor mijn bloeddruk
Heb een aantal van mijn tunes gedeeld mocht iemand het daarmee willen proberen.
Scout 800A cross country: 366 744 511
Scout 800A dirt: 352 289 959
Alpine A110: 821 160 600
Ford Focus '17: 434 118 091
Ford Raptor '17: 423 163 016