Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:01
Waiting for this, want RE4 is mijn favoriete RE. Heb de Wii-versie destijds grijs gespeeld. :') Good times!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:56

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

devilsnight schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 23:13:
Heeft iemand hier ooit de Pathé Thuis app geprobeerd op Xbox? Heb een code voor een gratis film, maar ik wordt meteen begroet met een verbinding error.
Klopt, heb dit meerdere malen geprobeerd maar helaas.

Blijkbaar ondersteunen ze de Xbox (One) niet meer: https://support.pathe-thu...9-Thuis-op-mijn-Xbox-One-

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Heeft iemand hier ooit de Pathé Thuis app geprobeerd op Xbox? Heb een code voor een gratis film, maar ik wordt meteen begroet met een verbinding error.
Die app werkt sinds maart vorig jaar niet meer. Volgens Pathé omdat de Xbox One app "technisch niet meer ondersteund wordt door Microsoft". Nederland is geen Xbox-land...

De email-aankondiging die ik december 2020 ontving:
Hi filmliefhebber,

In het verleden heb je films gekeken van Pathé Thuis op jouw Xbox One. Onze Xbox One app wordt technisch niet meer ondersteund door Microsoft, waardoor we helaas stoppen we met het aanbieden van films via de Xbox One app vanaf 15 januari 2021.

We begrijpen dat dit zeer vervelend is en willen benadrukken dat onze films op veel alternatieve apparaten beschikbaar zijn, zoals:
• Smart TV’s van Samsung, LG, Sony, Philips en Panasonic
• IOS en Android telefoons & tablets in combinatie met Google Chromecast en Apple Airplay
• Apple TV & Android TV
• Playstation 3 en 4
• Onze website
Een compleet overzicht van alle apparaten vind je hier. Beschikbare huurfilms of eerder gekochte films kun je altijd terugvinden in je account en kijken op deze apparaten.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je vragen hebben, dan horen we dit graag van je. Je kunt dan deze mail beantwoorden.

Team Pathé Thuis

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:36
Hulleman schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:46:
[...]

Een RTX3080 draait deze game ook amper op 30fps. Dus het is inderdaad een technisch probleem dan dat het aan de capaciteiten ligt van de consoles.
Toch apart. Her draait op UE4 en toch krijgen ze het voor elkaar om zoiets te maken. Snap de keuze voor 4k ook totaal niet, wat heb je daar nu aan als de rest niks is.
Martinspire schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:07:
[...]

Mwoah ik zie genoeg PC video's die wel gewoon prima draaien, al kun je daar veel makkelijker resolutie droppen, raytracing uitzetten en details wat lager. Ik vind het jammer dat de consoles niet een performance mode hebben om in ieder geval wat meer FPS te krijgen ten koste van wat detail. Mij maakt raytracing nog steeds weinig uit. Ik zit na de reviews wel te twijfelen of ik hem wel op console moet gaan spelen en niet gewoon beter op mijn pc die hem wel gewoon met 60fps kan draaien met fatsoenlijke kwaliteit verder.

Ik zie trouwens dat er geen Gotham Knights topic is, maar ik denk dat we het hier vooral over de console versie moeten hebben. Punt blijft in ieder geval dat het qua performance wel mee lijkt te vallen, maar er vooral rare design-keuzes zijn waarom de game niet beter draait en met de huidige uitstel daar al niet veel verandering in is gekomen.
De performance is toch gewoon hartstikke ruk op de consoles? Lijkt me niet lekker gamen op 22/30fps met stutters. Denk dat je direct je eigen twijfels daarmee weg genomen hebt, lekker op de PC spelen :)
De game wordt wat mij betreft terecht afgebrand.
Yonix schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 07:26:
[...]

Waiting for this, want RE4 is mijn favoriete RE. Heb de Wii-versie destijds grijs gespeeld. :') Good times!
Broer en ik hadden de Gamecube versie, wat een game inderdaad, fantastisch. En de remake ziet er super goed uit!

Mooie tijden voor horror fans komen er aan. Deze week alle Amnesia delen op Game Pass, The Callisto Protocol in december.....en dan in 2023...

RE4 Remake
Dead Space Remake
Alan Wake 2 (staat wel gepland voor 2023 iig)
Donstil schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 23:47:
Is het uploaden van screenshots bij jullie nou ook zo traag? Ik heb misschien niet de snelste upload op ziggo 600/50 maar hij doet nu al een minuut over een foto.

De speediest op de console zelf heeft prima resultaten.
Afgelopen weekend op vrijdagavond een screenshot gemaakt, op zaterdagochtend notificatie van de Xbox app dat hij geupload was. Voor het eerst dat ik het zo traag had gezien eigenlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 11:01
Ja, Pathé is een jaar of langer geleden gestopt met de Xbox app. Stond in die tijd groot in beeld en heb er meerdere berichten per e-mail van gehad. Niet dat ik het veel gebruikte, omdat ze alleen maar stereo geluid hadden en geen hele goede streams.
Yonix schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 07:26:
[...]

Hier ook. ook nog altijd mijn favoriet. Word mijn 5de exemplaar 8)7

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

devilsnight schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:54:
[...]

Wat ik merk bij de Elite V2 is dat er heel snel vingervkekken op verschijnen. Voornamelijk de gebieden waar de rubber grips niet zitten. Hoe maak jij de controllers schoon? Gebruik je speciaal spul en een brildoekje bijvoorbeeld?

Toen ik de V1 net had probeerde ik mezelf aan te wennen de controller na het spelen elke keer terug in de pouch te doen, mooi beschermd. Is me even gelukt maar al vrij gauw liet ik de controller toch vaker gewoon op de bank of tafel liggen.
Microvezel doek en een doek die ik wat vochtig maak om idd de zoals door jou beschreven vingervlekken eraf te poetsen. Vaak ook nog een tandenstoker om de dode huidcellen die zich opgestapeld hebben in de randen etc eruit te halen.

XBL: MRE Inc

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
Martinspire schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:07:
Punt blijft in ieder geval dat het qua performance wel mee lijkt te vallen, maar er vooral rare design-keuzes zijn waarom de game niet beter draait en met de huidige uitstel daar al niet veel verandering in is gekomen.
Ah ja dat zie ik nu ook. Op de consoles staan RT reflections standaard aan en is de resolutie target 4K. Dat is vragen om performance problemen. Imsomniac krijgt RT reflections met native 1440p met 60fps wel voor elkaar op de PS5. Zit dus echt wel meer in Gotham Knights, maar een 1440-1800p non-RT mode gaat al wonderen doen.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

OK, lijkt er op dat ik dus Minecraft ga moeten installeren :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Gisteren begonnen aan A Plague Tale. Moet zeggen dat de graphics me echt wel positief verbazen. Ben normaliter niet echt iemand die dat ontzettend belangrijk vind, maar af en toe sta ik wel eens rond te kijken. Volgens mij ook best wel een lange game. Zit net in chapter 3 maar er zijn er een stuk of 16 dacht ik. Dit weekend er verder mee spelen.

——-

@justifire en anderen met een Audeze Penrose. Hebben jullie goede presets voor deze headsets voor bijvoorbeeld shooters? Wil even proberen wat te spelen met de instellingen.

Hmm, begrijp nog maar weinig van die Audeze HQ app voor windows... Kan wel presets inladen in de app, maar geen idee of die dan ook "geupload" worden naar de headset...

[ Voor 34% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2022 13:38 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:39:
Gisteren begonnen aan A Plague Tale. Moet zeggen dat de graphics me echt wel positief verbazen. Ben normaliter niet echt iemand die dat ontzettend belangrijk vind, maar af en toe sta ik wel eens rond te kijken. Volgens mij ook best wel een lange game. Zit net in chapter 3 maar er zijn er een stuk of 16 dacht ik. Dit weekend er verder mee spelen.

——-

@justifire en anderen met een Audeze Penrose. Hebben jullie goede presets voor deze headsets voor bijvoorbeeld shooters? Wil even proberen wat te spelen met de instellingen.

Hmm, begrijp nog maar weinig van die Audeze HQ app voor windows... Kan wel presets inladen in de app, maar geen idee of die dan ook "geupload" worden naar de headset...
Beetje off-topic.

Ik heb zelf ook de Penrose maar gebruik deze gewoon out of the box. Ik heb helaas alleen een laptop van het werk waar ik niks mag op installeren.

Onlangs heb ik de Steelseries pro Nova gekocht en vind deze out of the box net wat fijner. Helaas kan ik deze ook niet updaten.

• jeroen71974
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-10 13:24
Rivanov schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 11:04:
[...]

Die kun je wel dimmen. Je kunt de transparantie gewoon op z'n laagst zetten. En het formaat kun je wijzigen.
Dat kan al sinds enige tijd.
Gevonden, ik had het over de Twitch app (waar je opacity niet kan instellen), @Rivanov had het over de implementatie van Twitch in de Guide (dat is het menu dat je krijgt als je op de xbox knop op je controller drukt). Daar kan je vervolgens kiezen voor "Vastleggen en delen" en je Twitch account koppelen.

[ Voor 4% gewijzigd door jeroen71974 op 21-10-2022 14:35 ]

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ben er zelf ook afgelopen dinsdag aan begonnen en het ziet er zeker prachtig uit. Verhaal boeit me ook erg, al voelt de gameplay af en toe wel een beetje basic aan.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:36
Ramon27 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 14:24:
[...]

Beetje off-topic.

Ik heb zelf ook de Penrose maar gebruik deze gewoon out of the box. Ik heb helaas alleen een laptop van het werk waar ik niks mag op installeren.

Onlangs heb ik de Steelseries pro Nova gekocht en vind deze out of the box net wat fijner. Helaas kan ik deze ook niet updaten.
Je kunt preset voor de penrose ook via de app instellen. Je kunt ze dan niet makkelijk downloaden en inladen maar wel zelf overnemen vanuit voorbeelden van anderen.

Laatste firmware :
Flat EQ (out of the box) + DTS Headphones : X [over the ear] + in game 7.1 surround

Presets van de HQ app worden opgeslagen op de koptelefoon zelf.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

De nieuwe this week on Xbox is er.

[ Voor 34% gewijzigd door Linksquest op 21-10-2022 20:01 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:01
https://playsense.nl/5167...series-s-te-laten-vallen/
VFX artiest: ‘Studio’s verzoeken Microsoft om verplichte compatibiliteit met Xbox Series S te laten vallen

“It might sound broken, but the reason you are hearing it a lot right now is because MANY developers have been sitting in meetings for the past year desperately trying to get Series S launch requirements dropped.

Studios have been through one development cycle where Series S turned out to be an albatross around the neck of production, and now that games are firmly being developed with new consoles in mind, teams do not want to repeat the process.”

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Ik zag het inderdaad. Jammer dat de game media nu elke tweet van een derde rangs ontwikkelaar van derde rangs games nu als nieuws gaan zien. :)

En de reacties onder dat bericht op die website zegt ook weer genoeg. :P Dan is de FP hier nog een klein beetje beter. Met de nadruk op klein.

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2022 20:48 ]

Kul. Klinkt echt als onzin van Playstation fanboys imo. Zeker met Unreal 5 en dergelijke of dynamische resoluties en AI frames is de series S echt het probleem niet...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Weet iemand hoe het zit met de Xbox headset en Dolby Atmos (even los van de drivers in de koptelefoon en het daadwerkelijke nut), moet je dat nog los kopen? Ik had ergens gelezen dat er een trail bij zit maar kan het niet meer vinden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Martinspire schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:33:
[...]

Kul. Klinkt echt als onzin van Playstation fanboys imo. Zeker met Unreal 5 en dergelijke of dynamische resoluties en AI frames is de series S echt het probleem niet...
Is ook kul.
Als het de performance op Series X tegen zou houden oke, maar games op het Playstation platform worden toch zeker volkomen anders geprogrammeerd ?
Of worden PC’s ook gelimiteerd door de Series S ? :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 20:33:
[...]

Ik zag het inderdaad. Jammer dat de game media nu elke tweet van een derde rangs ontwikkelaar van derde rangs games nu als nieuws gaan zien. :)

En de reacties onder dat bericht op die website zegt ook weer genoeg. :P Dan is de FP hier nog een klein beetje beter. Met de nadruk op klein.
Ik heb een tijdje terug iets gelezen van een andere dev’er die juist enorm te spreken was om te ontwikkelen voor de Series S en X. De Devkit houd namelijk bij alles wat men doet rekening met beide consoles. M.a.w. het is dus niet zo om voor beide consoles apart je game te moeten ontwikkelen.
Zal het morgen is terugzoeken.
Capcom weet gewoon echt hoe een remake moet, prachtig. Stel je nu eens een Dino Crisis Remake voor met dit soort graphics, animaties en gameplay, wauw. Raptors die super "realistisch" eruit zien en bewegen. Ik wacht er al zo lang al, al sinds de remake van RE2. Ik denk dat Capcom gewoon geen vertrouwen erin heeft dat er animo voor is.

Verwijderd

Ik ben superblij met mijn S. Dus ik hoop niet dat devs games de S deze generatie gaan uitsluiten. Speel er ook nog graag GTA 6 op.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:29
devilsnight schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:01:
Capcom weet gewoon echt hoe een remake moet, prachtig. Stel je nu eens een Dino Crisis Remake voor met dit soort graphics, animaties en gameplay, wauw. Raptors die super "realistisch" eruit zien en bewegen. Ik wacht er al zo lang al, al sinds de remake van RE2. Ik denk dat Capcom gewoon geen vertrouwen erin heeft dat er animo voor is.
Net zoals Jurassic Park/World de enige franchise rond dinosauriërs is... Onbegrijpelijk. Ik zie een remake of nieuw deel van DC ook wel zitten. Ik ben inmiddels wel redelijk zombie-moe.

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Mooie response van een favoriete YouTuber die zich meestal alleen bezig houdt met het delen van gameplay video’s op zowel Xbox series S/X en ook PlayStation:
[YouTube: Xbox Series S is holding back this generation! 🗑️🚮]

[ Voor 10% gewijzigd door hifigamefreak op 22-10-2022 11:23 ]

Een tijdje geleden had ik niet veel met LEGO games, vond het allemaal maar een melkkoe. Echter sinds ik met de neefjes de games ben gaan spelen, ben ik erachter gekomen dat ze allemaal hun eigen sterke dingen hebben.

Gisteren LEGO The Hobbit gekocht en we genieten er echt van. Toffe set pieces, leuke humor, grafisch netjes nog en FPS boost is top! Traveller's Tales weten gewoon wat ze doen. Het was eerst allemaal zo van "meh, allemaal hetzelfde." maar ben ze echt gaan waarderen. Super tof.
hifigamefreak schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 11:22:
[...]
Mooie response van een favoriete YouTuber die zich meestal alleen bezig houdt met het delen van gameplay video’s op zowel Xbox series S/X en ook PlayStation:
[YouTube: Xbox Series S is holding back this generation! 🗑️🚮]
Ach ja, hier op tweakers worden dat soort ongefundeerde tweets soms ook gepost als een soort wens is de vader van de gedachten gotcha moment.

——

Maar in ander nieuws!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yn0_1V4ZQjC_HAMd3vH0Os-aha8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/IIbtSX8vqEuj2gQjQJWuE3ZB.png?f=fotoalbum_large

*O*

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:45

nFo

AI delivers a hilarious upgrade to '90s video game characters | Creative Bloq

https://www.creativebloq....virtua-fighter-characters

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YwITvuH6JMyUdIBg7WK4qJqZ4mw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mpHA3eppleS0Q6L5qfskUEIw.webp?f=fotoalbum_large

• Froooooom
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:42
Dat is goed nieuws, ben heel erg benieuwd naar deze game als Dead Space liefhebber!
Froooooom schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 22:25:
[...]

Dat is goed nieuws, ben heel erg benieuwd naar deze game als Dead Space liefhebber!
Same here. Dit zou wel eens een kopertje kunnen zijn. Echt tof dat de bedenker ervan nog een kans heeft gekregen terug te keren ernaar, ook al heet het anders. Ben daarnaast ook benieuwd wat voor echt nieuwe features er zullen zijn.

• Hulleman
Walkman schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:08:
[...]

Ben er zelf ook afgelopen dinsdag aan begonnen en het ziet er zeker prachtig uit. Verhaal boeit me ook erg, al voelt de gameplay af en toe wel een beetje basic aan.
Deel 1 was eigenlijk een heel simpel puzzel spelletje, met goede sfeer graphics en prima verhaal. Deel 2 is exact dat, maar net iets meer van alles.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:38
The Calisto project. Dat was die game waar @uchiha tijntje en ik een poos terug juist zo over klaagde dat het zo saai leek :p

Vooral de on-rails waterglijbaan scène en de werp de vijanden in de grinder actie viel toen erg tegen.

Hopelijk valt het mee.
PdeBie schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 08:12:
The Calisto project. Dat was die game waar @uchiha tijntje en ik een poos terug juist zo over klaagde dat het zo saai leek :p

Vooral de on-rails waterglijbaan scène en de werp de vijanden in de grinder actie viel toen erg tegen.

Hopelijk valt het mee.
Ik hoop zelf dat het puur was omdat sommige devs denken dat een Gameplay video altijd uit actie en spektakel moet bestaan. Zoals gameplay reveals vaak set pieces hebben. Misschien vonden de devs van Callisto het saai om alleen maar rond te lopen en enemies te killen. Ik hoop dat dit het geval is.
Als TCP echt goed blijkt te zijn en ik koop hem, dan is Dead Space Remake niet een day 1 voor mij denk ik. Wordt het hem niet met TCP, dan is de beslissing snel gemaakt.
En de volgende week met wederom een flinke lijst aan nieuwe games staat voor de deur.

https://www.trueachieveme...ames-october-24th-to-30th

Voor mij deze keer enkel Signalis (GP). Ben nu nog druk bezig met A Plague Tale.

• PdeBie
Gunfire reborn!!!! Dat lijkt mij nou en toffe game.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 11:39:
[...]

Ach ja, hier op tweakers worden dat soort ongefundeerde tweets soms ook gepost als een soort wens is de vader van de gedachten gotcha moment.

——

Maar in ander nieuws!

[Afbeelding]

*O*
Maar een derde rangs YouTuber geloven wij uiteraard meer dan een "derde rangs" ontwikkelaar. 8)7
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 12:39:
[...]

Maar een derde rangs YouTuber geloven wij uiteraard meer dan een "derde rangs" ontwikkelaar. 8)7
Ik dacht dat we vriendjes waren? @Exactor it, het heeft toch niet geholpen helaas. :/

——-

Anyways, heeft hier iemand Soma gespeeld? Benieuwd wat de ervaringen zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-10-2022 14:31 ]

Tot nu toe hebben we een ontwikkelaar bij Rocksteady en Boss Studios (I am Fish) gehoord over dat "many devs" de S liever kwijt dan rijk zijn. Vooralsnog hebben we de "many devs" afgezien van deze twee niet gehoord verder. Ook hebben we niet echt voorbeelden gekregen van hoe de S de current gen precies tegenhoud.

En dan heb ik ook een vraag, houden de Switch en PS4(die krijgt nog volop support) de boel dan niet ook tegen? Ik ben alles behalve een fan van de S hoor, voor mij is een nieuwe console generatie gewoon één console en klaar. Echter heb ik er ook niets tegen. Het is een feit dat hij geliefd is en een succes voor MS. Mocht echter blijken dat de S de current gen wel tegenhoud, dus dat een Starfield bijvoorbeeld niet 60fps kan zijn vanwege de S(al zie ik de logica daar totaal niet van) dan wil ik de S uiteraard ook liever kwijt dan rijk zijn.

Daarnaast hebben we heel wat games gehad die prima draaien op de S. Weinig current gen only games, dat is wel zo en we gaan oa met Redfall en Starfield zien hoe dat uitpakt.

[ Voor 9% gewijzigd door devilsnight op 23-10-2022 15:17 ]

Verwijderd

devilsnight schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:15:
Tot nu toe hebben we een ontwikkelaar bij Rocksteady en Boss Studios (I am Fish) gehoord over dat "many devs" de S liever kwijt dan rijk zijn. Vooralsnog hebben we de "many devs" afgezien van deze twee niet gehoord verder. Ook hebben we niet echt voorbeelden gekregen van hoe de S de current gen precies tegenhoud.

En dan heb ik ook een vraag, houden de Switch en PS4(die krijgt nog volop support) de boel dan niet ook tegen? Ik ben alles behalve een fan van de S hoor, voor mij is een nieuwe console generatie gewoon één console en klaar. Echter heb ik er ook niets tegen. Het is een feit dat hij geliefd is en een succes voor MS. Mocht echter blijken dat de S de current gen wel tegenhoud, dus dat een Starfield bijvoorbeeld niet 60fps kan zijn vanwege de S(al zie ik de logica daar totaal niet van) dan wil ik de S uiteraard ook liever kwijt dan rijk zijn.

Daarnaast hebben we heel wat games gehad die prima draaien op de S. Weinig current gen only games, dat is wel zo en we gaan oa met Redfall en Starfield zien hoe dat uitpakt.
Digital Foundry (Alexander Battaglia) heeft ook al een keer aangegeven dat er developers zijn die klagen over de series s. Hij had het toen vooral over dat de 8GB beschikbare ram een probleem is.

Bij de switch hebben ze voor complexe games voor een andere oplossing gekozen. Daar moet je die games streamen en worden niet vanaf de switch gespeeld.

En uiteraard zorgt het ondersteunen van last gen ook voor extra beperkingen.

• PdeBie
uchiha tijntje schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 14:25:
[...]
Anyways, heeft hier iemand Soma gespeeld? Benieuwd wat de ervaringen zijn.
Ja op de pc gespeeld. Heerlijk spannende game. Vaak genoeg uitgezet omdat het te eng werd :p

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:58

Vagax

Hehe

PdeBie schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:55:
[...]

Ja op de pc gespeeld. Heerlijk spannende game. Vaak genoeg uitgezet omdat het te eng werd :p
Vergeet niet dat je een safe-mode hebt in Soma :P
PdeBie schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 15:55:
[...]

Misschien toch eens proberen. Ben normaliter niet zo van de horror / enge games. :) Die speel ik meestal met de lamp aan en zonder headset…

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-10-2022 15:59 ]

Vanochtend trouwens Gotham knights op de Series S gedaan en voor m'n gevoel draaide hij daar beterop dan de X en grafisch vond ik hem er niet voor onderdoen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Avowed

• Exactor it
lapino schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:05:
Scorn is echt fenomenaal qua sfeer en gfx, leuke puzzels ook maar wie die combat heeft uitgevonden zouden ze mogen opknopen. Wtf is me dat man!
Ik ben in act 3 aangekomen. De combat is echt super brak. Ik heb nu een checkpoint met 15% health over en twee van die gif spugers. Ik geef het morgen nog één poging maar gok dat ik er klaar mee ben.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Tip voor Scorn: De meeste vijanden lopen vanzelf weg of zijn te ontwijken. Later krijg je betere wapens maar je munitie is zo laag dat het alsnog raadzaam is om het niet als een FPS te spelen. In één van de video's op de store pagina wordt ook expliciet genoemd dat Scorn geen FPS is.

Speel met de gedachte dat iedere vijand sterker is dan jij bent.

Mijn teller voor Scorn staat op 1000/1000gs. Niet heel lastig bij dit spel :P

[ Voor 62% gewijzigd door Caayn op 23-10-2022 23:41 ]

Exactor it schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:22:
[...]

Ik ben in act 3 aangekomen. De combat is echt super brak. Ik heb nu een checkpoint met 15% health over en twee van die gif spugers. Ik geef het morgen nog één poging maar gok dat ik er klaar mee ben.
Wacht maar tot je de neushoorns zonder neus tegenkomt >:)

• jamiednb
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 11:42
Ik zie positieve dingen langskomen over a plague tale requiem. Is deze game goed te spelen als je deel 1 niet gespeeld heb? Of mis ik dan groot stuk van de verhaallijn etc.? Jammer dat het eerste deel niet meer in Game pass zit.

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

jamiednb schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:04:
Ik zie positieve dingen langskomen over a plague tale requiem. Is deze game goed te spelen als je deel 1 niet gespeeld heb? Of mis ik dan groot stuk van de verhaallijn etc.? Jammer dat het eerste deel niet meer in Game pass zit.
Zie mijn vraag eerder en het antwoord: https://gathering.tweaker...message/73165406#73165406

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

lapino schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 22:05:
Scorn is echt fenomenaal qua sfeer en gfx, leuke puzzels ook maar wie die combat heeft uitgevonden zouden ze mogen opknopen. Wtf is me dat man!
Opknopen? Echt? :F

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:35

BM

Moderator Spielerij
Ik zou op z'n minst even een recap opzoeken (zijn vast op YT wel te vinden), het is inderdaad wel een game voornamelijk voor het verhaal :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:23

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik ga terug in de tijd met Game Pass, vanavond met een maatje beginnen aan A Way Out.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Stimulate14 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:24:
Ik ga terug in de tijd met Game Pass, vanavond met een maatje beginnen aan A Way Out.
Als je It Takes Two nog niet gedaan hebt, is dat een meer dan aanrader om met een maat doen na A Way Out :)

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-11 14:47
Bij scorn ging ik vaak de confrontatie niet eens aan met vijanden sommige gingen een hol in en soms wachten tot hij weg is en dan snel voorbij.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
Ik heb 1 niet gespeeld en idd ook ff een recap gekeken, verder prima te doen en een leuke game!
Stimulate14 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:24:
Heel veel plezier. Het is echt een fantastische en unieke coop game :)

Edit: ehm ik las It takes two :P

A way out is ook wel leuk maar zeker niet zo goed als It takes two.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2022 11:08 ]

Ik moet er zelf nog aan beginnen dus ik kan je nog geen antwoord geven maar misschien heb je nog meer kans op antwoorden in het topic :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11 21:45
Figure of speech hé, ik bedoel dat uiteraard niet letterlijk. Je kan er toch niet onderuit dat dit spel quasi overal geprezen wordt voor zijn graphics, sfeer, uniek karakter enz. De grootste negatieve punten zijn de combat, dus haal dat eruit of vervang het door iets wat beter past bij de setting en je hebt een 90+ scorende game.

• Krimglas
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-03-2023
Dat Series S verhaal. Tja, je hebt altijd zielige figuren die actief online consoles willen haten die ze niet bezitten. Zal ongetwijfeld wel vreselijk zijn om te moeten leven met de gedachte dat er een apparaat is die je favo game aan 1080p draait ipv aan 4k, maar persoonlijk lig ik er niet wakker van. Dat het de performance van de grotere broer zou tegenhouden is ondertussen ook wel uitgebreid ontkracht.

• Vildhjarta
uchiha tijntje schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:07:
[...]

grappig genoeg ook dit weekend met een maatje gedaan, verrassend leuk. Wel vraag hierover, ik was bij hem als 'guest' ingelogged. We hebben de game op de couch niet kunnen uitspelen, kan ik dan gewoon weer als we dit online doen bij zijn game inlioggen ?

• Hulleman
uchiha tijntje schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:07:
[...]

Heb beide games met m'n vriendin gespeeld. It takes two was ons wel echt te kinderachtig en zoetsappig. Gameplay technisch (en grafisch) wel een betere game dan a way out, maar dat vonden we verhalend en qua setting een stuk beter.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 24-10-2022 12:07 ]

Hulleman schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:06:
[...]

Heb beide games met m'n vriendin gespeeld. It takes two was ons wel echt te kinderachtig en zoetsappig. Gameplay technisch (en grafisch) wel een betere game dan a way out, maar dat vonden we verhalend en qua setting een stuk beter.
Ik vond persoonlijk It takes two op alle facetten, ook qua setting en verhaal een stuk boeiender dan A way out.

Ik heb verder niet vaak dat ik in een game iets heb van… OMG what the fuck gebeurd er nu, maar dat had ik in It takes two toch een paar keer. De meeste zullen de scènes wel herkennen. Het spel kwalificeren als kinderachtig snap ik zelf dan ook niet :) Wellicht door de artstyle dan ofzo? Zoetsappig is het spel wel maar daar vind ik ook niets mis mee. Games mogen wat mij betreft ook wel eens zoetsappig en luchtig zijn in plaats van gloom and doom. :)

De gameplay en movement set van It takes two doet verder ook niet veel onder voor de beste 3D platformers van de vorige generatie.

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2022 12:18 ]

Vildhjarta schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:50:
[...]

grappig genoeg ook dit weekend met een maatje gedaan, verrassend leuk. Wel vraag hierover, ik was bij hem als 'guest' ingelogged. We hebben de game op de couch niet kunnen uitspelen, kan ik dan gewoon weer als we dit online doen bij zijn game inlioggen ?
Ik denk wel als hij de host is, dat je gewoon kan joinen.

• Vagax

Vagax

Hehe

Ik heb A Way Out maar één keer en dat was met een vriend van mij en we waren meer aan het kutten met het proberen van dat je elkaar in de weg zit en gaan en kijken op wat voor manieren je game-over kan krijgen dan daadwerkelijk alles serieus spelen haha, we hadden ons wel kapot gelachen.

• Hulleman
uchiha tijntje schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:17:
[...]
Het spel kwalificeren als kinderachtig snap ik zelf dan ook niet :) Wellicht door de artstyle dan ofzo? Zoetsappig is het spel wel maar daar vind ik ook niets mis mee.
Nee, niet door de artstyle, maar door het verhaal en de hele setting. Het had zo een disney film kunnen zijn. Wij vonden het allemaal veel te kinds. Je ouders die langs elkaar leven, weinig tijd voor hun kind hebben en door de tranen van hun kind veranderen in gehaakte poppetjes en dan allerlei avonturen aangaan in de achtertuin. Daar vinden ze al vechtend met bijen, mieren, marmotten en whatsoever, hun liefde naar hun kind en in hun relatie terug. Dan die geforceerde spelletjes tegen elkaar bij (de tenenkrommende) 'the book of love'. Vond ik allemaal wat te veel de fantasie van een kind van 6 en deed voor ons afbreuk aan de leuke, goede gameplay en puzzels.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 24-10-2022 13:00 ]

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Gaat er nog een midterm upgrade komen of blijft het bij de Series X in deze current gen? Wat denken jullie.

• Vagax

Vagax

Hehe

BramViking schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:09:
Gaat er nog een midterm upgrade komen of blijft het bij de Series X in deze current gen? War denken jullie.
De meest recente geruchten zijn van bekende Rockstar leaker Tez2 die aangegeven heeft dat veel developers al de dev-kits hebben ontvangen voor de mid-life upgrade voor de PS5 en Xbox Series X.

Naar zijn verwachting komen die dev-kits binnen druppelen tot ongeveer begin volgend jaar en tegen die tijd moeten de meeste developers wel de kits hebben

[ Voor 14% gewijzigd door Vagax op 24-10-2022 13:18 ]

Hulleman schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 12:56:
[...]

Nee, niet door de artstyle, maar door het verhaal en de hele setting. Het had zo een disney film kunnen zijn. Wij vonden het allemaal veel te kinds. Je ouders die langs elkaar leven, weinig tijd voor hun kind hebben en door de tranen van hun kind veranderen in gehaakte poppetjes en dan allerlei avonturen aangaan in de achtertuin. Daar vinden ze al vechtend met bijen, mieren, marmotten en whatsoever, hun liefde naar hun kind en in hun relatie terug. Dan die geforceerde spelletjes tegen elkaar bij (de tenenkrommende) 'the book of love'. Vond ik allemaal wat te veel de fantasie van een kind van 6 en deed voor ons afbreuk aan de leuke, goede gameplay en puzzels.
Ik heb het gespeeld met een medetweaker en we hebben ons kapot gelachen over hoe je elkaar van de map gooit of op andere manieren kunt dwarsbomen. Het verhaal was bijzaak. Verhaal is sowieso voor mij vaak bijzaak in games en neem ik op de koop toe. Voor een goed verhaal heb ik andere mediavormen die daar in mijn optiek beter in zijn. Misschien dat daar het verschil in zit in beleving van games en hoe verhalen daar een rol in spelen.

En The book of love was tenenkrommend slecht en daardoor juist leuk. Zo zie je maar weer hoe verschillend meningen zijn :P

• Exactor it
uchiha tijntje schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:29:
[...]

Ik heb het gespeeld met een medetweaker en we hebben ons kapot gelachen over hoe je elkaar van de map gooit of op andere manieren kunt dwarsbomen. Het verhaal was bijzaak. Verhaal is sowieso voor mij vaak bijzaak in games en neem ik op de koop toe. Voor een goed verhaal heb ik andere mediavormen die daar in mijn optiek beter in zijn. Misschien dat daar het verschil in zit.

En The book of love was tenenkrommend slecht en daardoor juist leuk. Zo zie je maar weer hoe verschillend meningen zijn :P
Ik, een notoire zeikerd op verhalen in games, was die andere tweaker. Ik vond het een prachtig spel met een hilarisch dom verhaal. The book of looooove vond ik een topper. Smaken verschillen (gelukkig).

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:23

Stimulate14

⭐⭐⭐

Exorcist schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 10:34:
[...]

Als je It Takes Two nog niet gedaan hebt, is dat een meer dan aanrader om met een maat doen na A Way Out :)
Yes, had ik al met hem uitgespeeld :).
Blijft toch best irritant hoe soms game updates gewoon blijven staan en niet automatisch installeren. Het gebeurde toen ik nog instant on gebruikte en het gebeurd nu ook met energy saving aan.

Al dagen lang staan de updates voor 2 Point Campus en Midnight Fight Express om geïnstalleerd te worden. Zou toch echt fijn zijn als ze dit een keer volledig kunnen fixen.

• Vildhjarta
Stimulate14 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 13:37:
[...]

Yes, had ik al met hem uitgespeeld :).
Ik vond qua couch co-op (heeeel wat anders) Diablo 3 ook erg vermakelijk. Overigens pas op als je het met je vriendin speelt zoals ik destijds en ze IEDER gevonden loot wat je aan kunt trekken even wil bekijken hoe het staat. Game duurt dan 3 keer zo lang 8)7 >:)

• ACDSL
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:18
Hier sinds dit weekend een XSX die zichzelf een paar keer per dag plotseling inschakelt (en daarbij ook gelijk de TV en de receiver aanzet 8)7). Console staat in energiebesparende modus en alle HDMI CEC-foefjes staan uit, dus ik stond weer even vreemd te kijken toen ik vanochtend de woonkamer binnenliep en alle apparaten in volle glorie aan zag staan.

Blijkt nu dat dit een probleem in het XSX OS is en er intussen een fix is uitgebracht binnen de Alpha ring. Zie hier https://www.reddit.com/r/...ndomly_turning_itself_on/ en https://news.xbox.com/en-...s-alpha-2211-221019-2200/.

Dus als iemand hier ook last heeft van een XSX met deze kuren, waarschijnlijk is het dit :+
devilsnight schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:15:
[...]

En Brothers : A tale of Two sons?
Zeker een leuke game, maar geen co-op. Het gaat wel om twee broers, maar die worden tegelijk door dezelfde speler bestuurd, dat is de hele uitdaging van die game. Gaat meer om je linker- en rechterhand te laten samenwerken :)

Gamertag: FinrazielNL

Finraziel schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:40:
[...]

Zeker een leuke game, maar geen co-op. Het gaat wel om twee broers, maar die worden tegelijk door dezelfde speler bestuurd, dat is de hele uitdaging van die game. Gaat meer om je linker- en rechterhand te laten samenwerken :)
Klopt! Maar absoluut het spelen waard. Zo te zien heb je dat al. :)
Fallout 4!
Prepare for the future: A next-gen update is coming to Fallout 4! Coming in 2023, this free update will be available for Xbox Series X|S, PlayStation 5 and Windows PC systems, including performance mode features for high frame rates, quality features for 4K resolution gameplay, bug fixes and even bonus Creation Club content!
Vraag me wel af waar een XSX patch voor 76 blijft.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Finraziel schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:40:
[...]

Met de copilot functie kan je er een co-op game van maken.

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-11 21:36
devilsnight schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:47:
Fallout 4!

[...]

Vraag me wel af waar een XSX patch voor 76 blijft.
Fallout 4 werkt op moment eigenlijk prima op de series x met de 60hz mod, dan maar geen achievements.
Ik zou zo ook niet weten wat die update verder nog moet toevoegen, de keuze tussen "performance mode features for high frame rates, quality features for 4K resolution" is er eigenlijk al door dat fo4 one x enhanced is.
Het zou jammer zijn als die update de 60 hz mod sloopt.

Voor fo76 zou het inderdaad leuk zijn als er een 60 hz optie komt zonder reso in te leveren.

• Exactor it
Caayn schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 23:36:
Tip voor Scorn: De meeste vijanden lopen vanzelf weg of zijn te ontwijken. Later krijg je betere wapens maar je munitie is zo laag dat het alsnog raadzaam is om het niet als een FPS te spelen. In één van de video's op de store pagina wordt ook expliciet genoemd dat Scorn geen FPS is.

Speel met de gedachte dat iedere vijand sterker is dan jij bent.

Mijn teller voor Scorn staat op 1000/1000gs. Niet heel lastig bij dit spel :P
Nou, ik ben langs zo een dude gerend (goede tip van je want met 1 health over kan ik zo een kuiper niet dood krijgen met de eerst gun) . En toen langs nog twee. En toen had ik een betere gun. En een death later leerde ik reloaden. En toen 3 neergeknald die voor een puzzel childen en nu is mijn health en ammo weer op. :) Combat blijft gaar, maar het geeft wel extra spanning zo.

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11 00:24

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Presets van de HQ app worden opgeslagen op de koptelefoon zelf.
Heb ook een Penrose X gekocht. Vroeg me af of jij misschien weet hoe ik die presets kan laden via de headset? Heb in Windows e.e.a. in kunnen laden, maar mijn Iphone ondersteunt de app volgens mij niet..

• Exactor it
Elias2020 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:55:
[...]

Heb ook een Penrose X gekocht. Vroeg me af of jij misschien weet hoe ik die presets kan laden via de headset? Heb in Windows e.e.a. in kunnen laden, maar mijn Iphone ondersteunt de app volgens mij niet..
Je tagt nu niemand. Maar je kunt enkel presets laden via Windows. Dat lukt niet via de app op iphone/android.

• Hulleman
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 23:07:
Ik ben superblij met mijn S. Dus ik hoop niet dat devs games de S deze generatie gaan uitsluiten. Speel er ook nog graag GTA 6 op.
Dat zal microsoft nooit toestaan. De series s gaat gewoon de hele generatie games krijgen die de series x (en de evt pro versie) ook gaan krijgen. De techniek in de series s is prima, het is gewoon een stuk minder dan de series x. Snap ook niet zo goed waarom de series s een beperkende factor zou zijn. Op PC heb je configuraties die veel verder uiteenlopen en dat houdt games toch ook niet tegen?

• Exactor it
Hulleman schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 21:26:
[...]

Dat zal microsoft nooit toestaan. De series s gaat gewoon de hele generatie games krijgen die de series x (en de evt pro versie) ook gaan krijgen. De techniek in de series s is prima, het is gewoon een stuk minder dan de series x. Snap ook niet zo goed waarom de series s een beperkende factor zou zijn. Op PC heb je configuraties die veel verder uiteenlopen en dat houdt games toch ook niet tegen?
Dat dit in de 'media' komt, is omdat een stel gaming sites en twitter accounts likes en views willen scoren.

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Exactor it schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 21:08:
[...]

Je tagt nu niemand. Maar je kunt enkel presets laden via Windows. Dat lukt niet via de app op iphone/android.
Oeps. Bedankt voor je reply!

Dan ga ik komende weken eens testen en de bijbehorende atmos en dts apps downloaden!

Geluid is super van wat ik tot nu toe gehoord heb én erg handig dat 'ie zowat op elk apparaat te gebruiken is (teams, switch, pc)! Werd na 4 uur dragen zojuist wel wat warm aan de oren, maar dat heb ik met elke headset eigenlijk na een tijdje dragen.
Elias2020 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 20:55:
[...]

https://audeze.zendesk.co...-Presets-using-the-HQ-app

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Exactor it schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 21:08:
[...]

Ben erachter dat je de presets kan wisselen op je headphone door 3 sec de powerwheel van het volume in te drukken. Op deze manier kan het zonder app.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-11 22:26

FeaR

In GoT we trust

ACDSL schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 16:36:
Hier sinds dit weekend een XSX die zichzelf een paar keer per dag plotseling inschakelt (en daarbij ook gelijk de TV en de receiver aanzet 8)7). Console staat in energiebesparende modus en alle HDMI CEC-foefjes staan uit, dus ik stond weer even vreemd te kijken toen ik vanochtend de woonkamer binnenliep en alle apparaten in volle glorie aan zag staan.
Issue van een XBox die automatisch aan gaat had ik meer dan een week geleden ook last van. Weird, maar had wel verwacht dat het binnen no-time opgelost zou zijn aangezien ik in de Alpha Ring zit. Issue doet zich hier nu ook niet meer voor. Ben ook zeker twee updates verder. Maar... altijd wel fijn om te lezen dat je niet de enige bent :+

Maar terugkomende op je post, het lijkt mij apart dat je met HDMI CEC uitgeschakeld een koppeling hebt die TV en receiver aan zet met als trigger de Xbox die aan gaat. HDMI CEC is het enige protocol dat kan triggeren wat je beschrijft. Mijn gevoel is dat HDMI CEC toch nog ergens aan staat.

[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 25-10-2022 08:25 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Exactor it
Elias2020 schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 23:46:
[...]

Ben erachter dat je de presets kan wisselen op je headphone door 3 sec de powerwheel van het volume in te drukken. Op deze manier kan het zonder app.
Oh sorry. Ik dacht je het inladen bedoelde. Wisselen kan inderdaad zo maar ook via de telefoonapp.
Pagina: 1 ... 46 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord