Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ACDSL
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
FeaR schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 07:53:
[...]

Maar terugkomende op je post, het lijkt mij apart dat je met HDMI CEC uitgeschakeld een koppeling hebt die TV en receiver aan zet met als trigger de Xbox die aan gaat. HDMI CEC is het enige protocol dat kan triggeren wat je beschrijft. Mijn gevoel is dat HDMI CEC toch nog ergens aan staat.
HDMI-CEC zaken op de XSX staan in ieder geval allemaal uit. Op de receiver heb ik HDMI Control / CEC wel geactiveerd, om de receiver automatisch aan te laten gaan als de TV wordt aangezet. Zit te denken dat het foutje in het XSX OS misschien een HDMI CEC-instelling overschreef, waardoor er alsnog apparaten geactiveerd worden (ook al staat de instelling uit).

Ik word sowieso over het algemeen heel verward van alles wat met HDMI-CEC te maken heeft, zeker met meerdere apparaten in een setup (TV, receiver, Nvidia Shield, Xbox, PS5) is het soms lastig om na te gaan welk apparaat nou eigenlijk wat doet qua aan- en uitzetten :+

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-11 22:26

FeaR

In GoT we trust

ACDSL schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 09:48:
[...]
Ik word sowieso over het algemeen heel verward van alles wat met HDMI-CEC te maken heeft, zeker met meerdere apparaten in een setup (TV, receiver, Nvidia Shield, Xbox, PS5) is het soms lastig om na te gaan welk apparaat nou eigenlijk wat doet qua aan- en uitzetten :+
HDMI CEC is een b*tch. Idee achter HDMI CEC als protocol is leuk maar de implementatie is hit or miss omdat er geen standaard is. Fabrikanten mogen HDMI CEC implementeren zoals ze willen met alle gevolgen van dien. Genoeg voorbeelden van setups die tijden naar behoren werken en opeens omvallen. Of dat een niet werkende setup opeens werkt over HDMI CEC door een andere HDMI kabel. HDMI handshake tesamen het HDMI CEC, altijd tricky.

HDMI CEC op de Xbox uit is blijkbaar toch niet afdoende om nog een signaal te zenden naar de receiver die, met HDMI CEC aan, toch activeert. HDMI CEC op de receiver ook uitzetten zou, in dit geval, alleen de Xbox aan moeten laten schakelen en niet verder in de keten. Er zijn niet voor niets HDMI kabels zonder PIN 13 aangesloten of HDMI CEC Killers te koop ;)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 14:36
Ik zou willen dat Hdmi CEC doorhad wanneer je van input gewisseld bent en dan stopt met mijn tv uitzetten als ik de Xbox afsluit als ik net van mijn Shield aan het genieten ben. Hij wordt nog leuker omdat de Shield soms ook loopt te handshaken en dus soms mee uit gaat met de tv. Maar niet altijd.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vermaak me goed met Medieval Dynasty. Soms net iets te veel grinden en lange stukken moeten lopen is echt heel...saai, maar verder is het leuk om met resources aan de slag te gaan en langzaamaan iets van de grond te krijgen. Kun je jezelf best wat uren in verliezen merk ik :)

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
Exactor it schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:04:
Ik zou willen dat Hdmi CEC doorhad wanneer je van input gewisseld bent en dan stopt met mijn tv uitzetten als ik de Xbox afsluit als ik net van mijn Shield aan het genieten ben. Hij wordt nog leuker omdat de Shield soms ook loopt te handshaken en dus soms mee uit gaat met de tv. Maar niet altijd.
De Shield heeft idd een heel actief CEC-'handje' en handshaked er wat op los. Zolang CEC niet onderworpen wordt aan standaarden gaat het nooit goed werken. Elke fabrikant rommelt er maar wat mee aan. Werkt vaker niet goed dan wel. CEC is ook de eerste optie die ik op elk apparaat volledig uitschakel. Hopelijk blijft mijn Harmony hub met companion voor altijd werken, anders moet ik weer terug naar 5 afstandsbedieningen. CEC is geen optie.

[ Voor 27% gewijzigd door Hulleman op 25-10-2022 10:24 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Hulleman schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 10:19:
[...]

De Shield heeft idd een heel actief CEC-'handje' en handshaked er wat op los. Zolang CEC niet onderworpen wordt aan standaarden gaat het nooit goed werken. Elke fabrikant rommelt er maar wat mee aan. Werkt vaker niet goed dan wel. CEC is ook de eerste optie die ik op elk apparaat volledig uitschakel. Hopelijk blijft mijn Harmony hub met companion voor altijd werken, anders moet ik weer terug naar 5 afstandsbedieningen. CEC is geen optie.
Op de shield kun je echter wel vrij goed instellen waar hij zich wel en niet mee moet bemoeien. Eerste keer dat ik de Xbox aanzette nadat ik de Shield geïnstalleerd had deed de Xbox de TV aan, daardoor ging ook de Shield aan en die zette vervolgens weer de input van de TV naar de Shield toe. Zat ik dan met mijn Xbox controller in mijn handen :+

Maar even naar de settings, ingesteld dat de Shield niet aan moet gaan met de TV en nu werkt het perfect. De Shield zet de TV aan en uit als hij zelf aan of uit gaat. De Xbox zet de TV ook nog steeds aan (uit deed hij al niet, meen dat ik dat ook ooit uitgezet heb omdat ik na het gamen vaak nog wat wou streamen maar weet ik niet zeker meer), en beiden wijzigen de input. En de TV zet de receiver automatisch aan en uit.

In het algemeen echter werkt CEC het beste als je maar 1 'master' hebt. In mijn geval is dat de shield en dat werkt goed omdat ik niet veel meer op de Xbox game. Doe je dat wel dan wordt het weer vervelend want dan wil je vaak juist niet dat de TV uitgaat als je de Shield uitzet en je wil gaan gamen. Ideaal zou zijn als de TV wat slimmer zou zijn en gewoon bij zou houden of een van zijn input apparaten aan is en pas zelf uit gaat als ze allemaal uit zijn. Hoewel ook dat weer niet ideaal werkt als je de smart functionaliteit van je TV gebruikt... blijft ingewikkeld :P

Gamertag: FinrazielNL

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10:58

Vagax

Hehe

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QIcgQ_0zqdgt7KwtKVjQAYFGYfs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AfCAHxUqiafEcZqgB2NOWax6.png?f=fotoalbum_large
AoE heeft een classificering gekregen voor Xbox

Mogelijk komt morgen de aankondiging al, maar Age of Empires komt zeer waarschijnlijk snel naar Xbox

[ Voor 9% gewijzigd door Vagax op 25-10-2022 11:44 ]

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:38
AoE lijkt mij toch geen fijne game met een controller. Zeker niet als je in een druk gevecht zit.

• Snakefoodjah
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-11 13:08
justifire schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 19:00:
[...]

Laatste firmware :
Flat EQ (out of the box) + DTS Headphones : X [over the ear] + in game 7.1 surround

Presets van de HQ app worden opgeslagen op de koptelefoon zelf.
Wat hebt ge bij spatial mode?
Spacious of balanced?

Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:20

On_E

Housemusic

Vagax schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 11:43:
[Afbeelding]
AoE heeft een classificering gekregen voor Xbox

Mogelijk komt morgen de aankondiging al, maar Age of Empires komt zeer waarschijnlijk snel naar Xbox
Top! AoE2 DE kun je heel wat uren zoet mee zijn. Benieuwd of het een beetje werkt met controller.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• PdeBie
Ja ok. Die eerste scene in dat woonhuis is voor mij al genoeg om te weten dat dit hem niet gaat worden voor mij :+

[ Voor 4% gewijzigd door PdeBie op 25-10-2022 16:57 ]

Goed om te zien dat de Series S, ook al is de resolutie lager, prima meekomt qua 30fps baseline.

Af en toe verbaasd de game me op grafisch gebied wel. Benieuwd wat de echte grote studio’s uit deze consoles gaan persen. Verder is de game wel prima. Gameplay is niet heel bijzonder, maar leuk genoeg om door te spelen. Alleen van de setpieces van dit soort lineaire games wordt ik niet zo heel warm meer van. Ik kan me niet meer herinneren hoe vaak ik de afgelopen tig jaren door een dak ben gevallen om me maar weer in een actiescene te krijgen :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Vagax

Vagax

Hehe

uchiha tijntje schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 16:58:
[Video: A Plague Tale Requiem: A Stunning Tech Showcase on PS5/Xbox Series X/S - DF Tech Review]

Goed om te zien dat de Series S, ook al is de resolutie lager, prima meekomt qua 30fps baseline.

Af en toe verbaasd de game me op grafisch gebied wel. Benieuwd wat de echte grote studio’s uit deze consoles gaan persen. Verder is de game wel prima. Gameplay is niet heel bijzonder, maar leuk genoeg om door te spelen. Alleen van de setpieces van dit soort lineaire games wordt ik niet zo heel warm meer van. Ik kan me niet meer herinneren hoe vaak ik de afgelopen tig jaren door een dak ben gevallen om me maar weer in een actiescene te krijgen :P
Sommige sets van de originele game is me altijd wel bij gebleven zoals deze en deze.
Vagax schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 17:21:
[...]

Sommige sets van de originele game is me altijd wel bij gebleven zoals deze en deze.
Hmm denk dat het woord setpieces dan verkeerd gebruikt is door mij. Dit soort scènes zitten ook in het nieuwe deel en zijn meer dan prima. :) Bedoelde meer scenes als in… karakter X loopt over een dak of een vloer en die stort in en glijdt via 3 verschillende gebouwen uiteindelijk in een rivier die het karakter voor 30 sec meesleurt om uiteindelijk te stranden tegen een boomstronk waarna je na diverse QTE’s weer verder kan :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W7u-5ISY1vijK9s8QH5Qpw0p434=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fPpcmYLAsPzMKtzG8KuV8rKY.jpg?f=fotoalbum_large

Gamepass!! Omg!! _/-\o_ heb dit als kind zoveel gespeeld :o

[ Voor 81% gewijzigd door G_Dragon op 25-10-2022 19:38 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Vagax

Vagax

Hehe

Game Pass had ik eigenlijk ook wel verwacht, alsnog mega vet dat we niet alleen AoE 2 maar ook AoE 4 krijgen!

Zal waarschijnlijk wel iets langzamer spelen als op PC maar ik ben toch altijd een ouderwetse 'turtle' speler dus dat komt mij mooi uit :+

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:56
Vagax schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 19:29:
Game Pass had ik eigenlijk ook wel verwacht, alsnog mega vet dat we niet alleen AoE 2 maar ook AoE 4 krijgen!

Zal waarschijnlijk wel iets langzamer spelen als op PC maar ik ben toch altijd een ouderwetse 'turtle' speler dus dat komt mij mooi uit :+
Dat mag ik hopen ja en ook dat de AI mee turtled. Ben zelf ook wel een turtle, maar vanaf hard heb ik toch echt mijn shortkeys nodig, want de AI blijft komen en online al helemaal. Natuurlijk kan je een K+M aansluiten, maar dat zal voor de meeste Xbox spelers geen redelijke optie zijn.

Voor mij blijven dit soort games (ook Anno) gewoon pc games. Nooit het gevoel gehad dat ik dit op de bank zou willen spelen.

• Lastpost.
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:35
Inderdaad vet dat de serie naar de console komt, die ga ik zeker spelen.

Ben benieuwd waar ze nu aan werken. Wasteland 3 vond ik echt een hele toffe game. Zeker op de hoogste moeilijkheidsgraad was het echt een leuke uitdaging om je team zo goed mogelijk op elkaar af te stemmen. De story was vermakelijk en de diverse keuzes die je kon maken die invloed hadden op het verhaal was ook tof. De soundtrack luister ik verder ook nodig met enige regelmaat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/02N__X-y0WSCWu7g7RAHGDfzeHE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ZoGIV4T9H9oOkneZhE5avPI.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 26-10-2022 17:06 ]

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
oh joy weer een Remake..... :D
De enige die een echte fatsoenlijke remake heeft gemaakt is Capcom met hun Resident Evil 2. De meeste remakes zijn PR technisch zo geweldig “from the ground up” gemaakt maar bieden eigenlijk heel weinig nieuws ten opzichte van het origineel. Behalve voor de 2e of 3e keer cashen. Zonde van de resources die beter benut hadden kunnen worden in mijn optiek.

Als ik dit lees dan gaat het dus om deel 1. Hoop dat ze dan de gameplay flink aanpakken want die heeft de tand des tijds niet overleefd ben ik bang.

——

Het cloud gamen is toch leuk. Vandaag de hele dag op bezoek bij familie en had mijn Razer Kishi meegenomen voor een verloren moment en om cloud gamen ook op een ander WiFi netwerk te testen. Is wel tof dat ik gewoon A Plague Tale kan opstarten zonder gedoe en met een lage input lag, om zo even de laatste achievement te halen die ik nog moest. Mijn ervaring tot nu toe is dat 4G gewoon eigenlijk wel erg goed werkt. In ieder geval 1 iemand van de 20 miljoen die tevreden is.

nieuws: Microsoft: ruim twintig miljoen mensen hebben Xbox Cloud Gaming gebruikt

Spoiler voor A Plague Tale qua einde:

spoiler:
Als Amicia dit nu gewoon in de eerste chapter van de eerste game had gedaan, dan had dit de developers enorm veel werk gescheeld :P

[ Voor 53% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-10-2022 18:40 ]

• Vildhjarta
  • Laatst online: 27-11 23:59

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Is het wachten niet nog steeds op de XSX update voor The Witcher 3?
Homeland schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 18:11:
[...]

Is het wachten niet nog steeds op de XSX update voor The Witcher 3?
Jep die moet ook nog steeds uitkomen..

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:01
@uchiha tijntje Zo'n game wil je toch alleen op een groot scherm spelen :) prachtige game.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14:45
Na de demo is mijn interesse voor deze game volledig weg. Jammer, want wel groot fan van Nioh.
uchiha tijntje schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:40:
[...]

De enige die een echte fatsoenlijke remake heeft gemaakt is Capcom met hun Resident Evil 2. De meeste remakes zijn PR technisch zo geweldig “from the ground up” gemaakt maar bieden eigenlijk heel weinig nieuws ten opzichte van het origineel. Behalve voor de 2e of 3e keer cashen. Zonde van de resources die beter benut hadden kunnen worden in mijn optiek.

Als ik dit lees dan gaat het dus om deel 1. Hoop dat ze dan de gameplay flink aanpakken want die heeft de tand des tijds niet overleefd ben ik bang.
Mwa, er zijn er nog wel een paar (hoewel alle voorbeelden die ik kan bedenken niet op Xbox zijn... FF7r, Zelda Link's Awakening, Black Mesa), maar inderdaad niet veel.

Aan de andere kant, vanuit een zakelijk perspectief snap ik het helemaal. Het verkoopt dus is het het waard. Over het algemeen zijn het nou ook niet studios die daarvoor zulke geweldige originele (in de zin van geen remake) games gemaakt hebben dus ik weet niet of er nou echt resources verkwist worden. Er is geen tekort aan mensen die games willen maken en hiermee krijgen ze misschien wel juist een kans om hun skills op te bouwen. En geld is het issue ook niet, dat is geen vaststaand potje. Voor een project waarvan ze vrij zeker zijn dat het goed gaat verkopen is denk ik wel makkelijk financiering te vinden.

Gamertag: FinrazielNL

Oeh! Ben benieuwd morgenochtend.

In this round of preview updates:
  • You can now add your top groups to Home and see them when you scroll down for quicker access to the games and apps you choose. You can choose which groups you want on Home by going to My games and apps -> Groups -> Group name, pressing the Menu button and selecting “Add to Home”
  • You can add games to Home to have easy access to them, and to see content about the game on your dashboard. You can add up to 10 games, which will show up among the rest of the new discovery content for you to browse.
  • Browse and watch your media in a new “Watch & listen” spotlight
  • Buttons next to entertainment apps allow you to quickly browse to things like more apps, movies, and more.

[ Voor 92% gewijzigd door Rivanov op 26-10-2022 21:03 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• SunnieNL
  • Laatst online: 27-11 11:01
Heeft de Witcher 3 eigenlijk al zijn nextgen update gehad?
Ik zie ze de ene na de andere announcement doen, maar die nextgen update lijkt wel compleet van de tafel te zijn, of ik moet gemist hebben dat die is uitgekomen.

[ Voor 13% gewijzigd door SunnieNL op 26-10-2022 21:34 ]

• Exactor it
SunnieNL schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:32:
[...]

Heeft de Witcher 3 eigenlijk al zijn nextgen update gehad?
Ik zie ze de ene na de andere announcement doen, maar die nextgen update lijkt wel compleet van de tafel te zijn, of ik moet gemist hebben dat die is uitgekomen.
https://mobile.twitter.co...te-news-is-coming-soon%2F schijnbaar 'soon'

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Oe ja dit is keihard, dit ga ik ook helemaal stuk spelen.

Alleen wel dat AoE4 dan “later that year” is, dat voelt een beetje als politiek correct zeggen dat het q4 gaat worden 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 21:01:
Oeh! Ben benieuwd morgenochtend.
[Twitter]

In this round of preview updates:
  • You can now add your top groups to Home and see them when you scroll down for quicker access to the games and apps you choose. You can choose which groups you want on Home by going to My games and apps -> Groups -> Group name, pressing the Menu button and selecting “Add to Home”
  • You can add games to Home to have easy access to them, and to see content about the game on your dashboard. You can add up to 10 games, which will show up among the rest of the new discovery content for you to browse.
  • Browse and watch your media in a new “Watch & listen” spotlight
  • Buttons next to entertainment apps allow you to quickly browse to things like more apps, movies, and more.
Aah tof. Dan zet ik Alpha skip ahead er toch weer even op denk ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Finraziel schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 20:29:
[...]

Mwa, er zijn er nog wel een paar (hoewel alle voorbeelden die ik kan bedenken niet op Xbox zijn... FF7r, Zelda Link's Awakening, Black Mesa), maar inderdaad niet veel.

Aan de andere kant, vanuit een zakelijk perspectief snap ik het helemaal. Het verkoopt dus is het het waard. Over het algemeen zijn het nou ook niet studios die daarvoor zulke geweldige originele (in de zin van geen remake) games gemaakt hebben dus ik weet niet of er nou echt resources verkwist worden. Er is geen tekort aan mensen die games willen maken en hiermee krijgen ze misschien wel juist een kans om hun skills op te bouwen. En geld is het issue ook niet, dat is geen vaststaand potje. Voor een project waarvan ze vrij zeker zijn dat het goed gaat verkopen is denk ik wel makkelijk financiering te vinden.
Dat zijn nog goede toevoegingen inderdaad. Waarbij ik FF7 nog wel een stapje verder vind gaan dan de term “remake” vaak omvat. Maar zeker een goed voorbeeld. Remakes die in de basis niets anders doen dan het origineel begrijp ik erg goed vanuit zakelijk oogpunt maar vind ik wel een vorm van creatieve armoede.

Amaze86 schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 19:54:
@uchiha tijntje Zo'n game wil je toch alleen op een groot scherm spelen :) prachtige game.
Heb hem uitgespeeld op een groot scherm :) moest alleen nog wat collectibles oppikken via chapter select.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jPW8b1e.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nP80WKZ.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/z9KpPUB.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Foto’s van mijn eigen homescreen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WJ8LgJA_7dd1RzsZMXFlSyY5RiM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a6ShxPI6jKoHHItm3ZWae6OB.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s8KfzysoOAXwvQh1KuWScbJYOz0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5aclw6X7E5aEDF9mrLMvdcoI.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V2oWbvXJhVmRhbWOuAu4yffHi5o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OTfmVlFmKQJW2PsjOoFcqSsV.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bp1qyB_HLJON4rllPpzhhRq4f0s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vigcxJHRs2hgJlg4uazq31Xh.jpg?f=fotoalbum_tile

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:35

BM

Moderator Spielerij
uchiha tijntje schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 17:40:
Spoiler voor A Plague Tale qua einde:

spoiler:
Als Amicia dit nu gewoon in de eerste chapter van de eerste game had gedaan, dan had dit de developers enorm veel werk gescheeld :P
spoiler:
Dat was precies wat ik gister ook zei tegen m'n vriendin toen ik daar was _O-

Erg goeie game overall :) Grafisch bij vlagen echt vreselijk mooi (en soms ook ietsje minder). Tis wel goed dat er (voor mij iig) prima verhaal in zit, want puur voor de gameplay is het minder bijzonder. Prima, maar ook niet meer dan dat.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

justifire schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 06:38:
[...]

Eigenlijk weinig veranderd dus :|
Het is nog een duidelijke WIP.
Ben niet echt fan van de vele GamePass aanbevelingen, die je vervolgens ook niet kunt verbergen.

Maargoed, dit is nog een ruwe eerste aanzet. Zal nog veel aan gepolished worden alvorens het public gaat.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 17:25
Rivanov schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 09:38:
[...]

Het is nog een duidelijke WIP.
Ben niet echt fan van de vele GamePass aanbevelingen, die je vervolgens ook niet kunt verbergen.
Ui is altijd een lastig ding, er is altijd te veel informatie die ze willen aanbieden, maar wat eigenlijk nooit allemaal op het scherm past.
Informatie zou dus gepersonaliseerd moeten worden. Er is nu al veel instelbaar, maar niet alles. Ben dan zelf voorstander van verschillende presentatie opties zoals bv kodi dat heeft of wat je ziet bij de verschillende retrogaming frontends. Ik verwacht niet dat ms hier werk van maakt overigens.
Vandaag drie games uit in gamepass:

https://www.trueachieveme...s-gunfire-reborn-signalis

De laatste is alleen voor PC.

———

Zojuist even Soma geprobeerd… maar wederom tot de conclusie gekomen dat dat soort horror jump scare games niets voor mij zijn. :P

[ Voor 13% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-10-2022 12:20 ]

• PdeBie
Gunfire Reborn is over 4 uurtjes beschikbaar! Kan niet wachten!
Dat is nog eens een surprise release date :) 15 november.

Hierbij de trailer van vorig jaar.

Speciaal voor @BenvandeKaart :P

[ Voor 23% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-10-2022 16:19 ]

Had gedacht vandaag met Resident Evil 8 Gold te kunnen beginnen, maar zoals verwacht heeft PostNL het pakketje alweer niet bezorgd en kan nu weer naar een onbekend service punt gaan, die ook nog eens gesloten is vandaag, dus lekker is dat.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Exactor it
Linksquest schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:57:
Had gedacht vandaag met Resident Evil 8 Gold te kunnen beginnen, maar zoals verwacht heeft PostNL het pakketje alweer niet bezorgd en kan nu weer naar een onbekend service punt gaan, die ook nog eens gesloten is vandaag, dus lekker is dat.
Dit hoort bij het spel. Een quest zonder duidelijke omschrijving en met random obstakels!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
Zijn er meer mensen die geen Dolby Vision krijgen bij HBO Max op de XSX? Slechts HDR, terwijl DV wel bij bijvoorbeeld House of the Dragons staat.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Hulleman schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:51:
Zijn er meer mensen die geen Dolby Vision krijgen bij HBO Max op de XSX? Slechts HDR, terwijl DV wel bij bijvoorbeeld House of the Dragons staat.
Ik denk iedereen. Volgens mij wordt dat namelijk niet standaard gesupport in apps. Gewoon via de app op je tv kijken.

Heb deze hele trailer gewoon compleet gemist. Beetje een Halloween thema in deze trailer.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Exactor it schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:33:
[...]

Dit hoort bij het spel. Een quest zonder duidelijke omschrijving en met random obstakels!
Whahaha, zo kun je het ook wel zien, maar PostNL, of zoals ik ze noem, Post Niet leveren en Post Na Lopen is een obstakel op zichzelf, morgen maar weer ophalen. Zo meteen lekker verder met A Plague Tale: Requiem

[ Voor 6% gewijzigd door Linksquest op 27-10-2022 21:30 ]

Ik zie op het dashboard nu een search balk en settings icons, dat is nieuw! Wel handig. Ik hoopte dat deze ook de VRR update zou hebben, maar helaas zo te zien niet.

Is het bekend wanneer iedereen die update krijgt?
Interessante titels in Free Play Days van nu tot maandag.....

Thymesia
Ghostrunner

Minder boeiend....

Dolmen
Dead by Daylight (ook op GP)
devilsnight schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:19:
Interessante titels in Free Play Days van nu tot maandag.....

Thymesia
Ghostrunner

Minder boeiend....

Dolmen
Dead by Daylight (ook op GP)
Kan Thymesia en Ghostrunner van harte aanbevelen :Y
Thymesia moet je wel echt spelen als een Sekiro, agressief en veel parry-en !
Ghostrunner is mijn GOTY van 2020 d:)b
Beide zijn prima op 1000GS te zetten in een weekendje.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 27-10-2022 22:29 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 22:27:
[...]

Kan Thymesia en Ghostrunner van harte aanbevelen :Y
Thymesia moet je wel echt spelen als een Sekiro, agressief en veel parry-en !
Ghostrunner is mijn GOTY van 2020 d:)b
Beide zijn prima op 1000GS te zetten in een weekendje.
Ai, Sekiro? Ik was mega slecht om dat parry'en, wel flinke tijd geleden en ik heb het wellicht iets te snel opgegeven. We gaan het zien morgen!

Ghostrunner zo goed? Ben benieuwd. Demo was wel tof, maar ook pittig. Hebben ze de raytracing issues gefixt trouwens?
devilsnight schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 23:28:
[...]
Hebben ze de raytracing issues gefixt trouwens?
Ik heb Ghostrunner gespeeld vóór de next gen update, dus kan daar niets over zeggen.
Is er geen optie om ray tracing uit te schakelen ? Performance mode ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ik zag gisteren deze video. Ik ben zelf geen insider dus ik heb nog altijd het oude dashboard, maar beide V1 en 2 vind ik een grote achteruitgang qua alles. Niet best zeg. Die mock up van Klobrille is echt nice, maar ja.

Maar zoals het nu is voor non insiders is ook prima. Dat je gewoon dingen zoals Game Pass, Gold, Events, kan customizen. Zo heb ik GP als eerste, dan wat games (met rechts wat media ervan) en dan Gold etc. Die nieuwe slaat nergens op. Video :

Dat hele dashboard maakt mij eigenlijk niet eens zo veel uit. Meeste games installeer ik via telefoon en de laatste keer dat ik in de instellingen ben geweest was om een nieuwe SSID in te stellen. Het menu onder de Xbox knop werkt prima en van daar uit kan ik makkelijk overal naartoe.

Wom schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:11:
Dat hele dashboard maakt mij eigenlijk niet eens zo veel uit. Meeste games installeer ik via telefoon en de laatste keer dat ik in de instellingen ben geweest was om een nieuwe SSID in te stellen. Het menu onder de Xbox knop werkt prima en van daar uit kan ik makkelijk overal naartoe.
Het menu onder de Xbox knop? Je bedoelt de hamburger button op de controller? Daar doe ik zelf nooit wat mee met het oude non insider dashboard, ik zal eens kijken wat dat doet.

Tja, zelf hou ik wel van zo'n clean dashboard zoals die van Klobrille. En als je dan met dynamische backgrounds komt, laat ze dan ook op zijn minst goed zien. Hoop echt niet dat dit de final is. Vind het als ik het zo zie een flinke stap achteruit vergeleken met de oude. Ik blijf een UI echt wel een "key" element vinden van consoles vandaag de dag. Ik kon dan ook genieten van de blades met 360.

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:18
devilsnight schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:48:
[...]

Het menu onder de Xbox knop? Je bedoelt de hamburger button op de controller? Daar doe ik zelf nooit wat mee met het oude non insider dashboard, ik zal eens kijken wat dat doet.

Tja, zelf hou ik wel van zo'n clean dashboard zoals die van Klobrille. En als je dan met dynamische backgrounds komt, laat ze dan ook op zijn minst goed zien. Hoop echt niet dat dit de final is. Vind het als ik het zo zie een flinke stap achteruit vergeleken met de oude. Ik blijf een UI echt wel een "key" element vinden van consoles vandaag de dag. Ik kon dan ook genieten van de blades met 360.
Nee, lijkt mij niet dat hij de hamburger knop bedoelt, maar de Xbox knop, dus de grote bolle knop met de X erop in het midden van de controller. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pSAvUxivPn6JCzug05SHcNQn5GI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/h1ZSVC3PjnhrXh4EGHZQvmYG.jpg?f=fotoalbum_large

Dit menu bedoel ik idd. Zolang dat goed werkt kom ik wel waar ik moet zijn.

• Exactor it
Wom schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:06:
[Afbeelding]

Dat je Paw Patrol speelt is tot daar aan toe maar je xbox op het Nederlands hebben staan kan natuurlijk echt niet. :+

Verder kom ik overal met wat jij zegt en de y knop op mijn controller. Ik zou niet weten wat ik verder moet doen in al die andere onduidelijke schermen. Nu hebben ze ontwerp X gekozen terwijl het voorheen ontwerp Y was. Wat ze ook doen, mensen gaan zich er druk om maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 28-10-2022 11:36 ]

Powder Toastman schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 10:51:
[...]

Nee, lijkt mij niet dat hij de hamburger knop bedoelt, maar de Xbox knop, dus de grote bolle knop met de X erop in het midden van de controller. ;)
Aaaah my bad, omdat de knop onder de grote X knop vaak ook de menu knop of hamburger knop genoemd wordt, haha.
Wom schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:06:
[Afbeelding]

Daar begrijp ik jou wel in. Je kunt naar je games en apps vanuit daar, de settings en in principe heb je niet meer nodig.

Ik ben zelf alleen zo van, if it ain't broke, don't fix it. Het dashboard voor non insiders is prima zo, maar ja. We gaan het zien waar ze uiteindelijk voor gaan.
Exactor it schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:35:
[...]

Dat je Paw Patrol speelt is tot daar aan toe maar je xbox op het Nederlands hebben staan kan natuurlijk echt niet. :+
:)F oOo

Ooit ingesteld zodat je bij die Disney game Nederlandse stemmen had. Het went :+

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wom schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:42:
[...]

:)F oOo

Ooit ingesteld zodat je bij die Disney game Nederlandse stemmen had. Het went :+
Hier ook in het NL hoor. Geen idee waarom, altijd zo gehad, maar nu junior 2.0 bezig is met leren lezen en schrijven, vind ik het wel prima.

Over het Dashboard. Ze zijn nu volgens mij bezig het te veranderen om maar te kunnen veranderen. Van mij mag het zo blijven zoals het nu is. Wie hem lekker vol wil plempen met tig iconen en mapjes moet dat lekker doen en wie hem lekker clean wil hebben moet dat ook vooral lekker doen. Belangrijkste van het dashboard is dat de navigatie consistent is. Dus van links naar rechts met de thumbsticks. Ben al lang blij dat er geen tabs meer zijn op het homescreen die je dan weer met de RB of LB moet switchen.

En niet geheel onbelangrijk: Longpress op de Guide knop: Afsluiten/rebooten/controller uitzetten.

Ja, Sony, implementeer dat ook zo op de PS5 zoals het op de PS4 zo was. !!!!

XBL: MRE Inc

justifire schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 06:45:
[...]

Ik heb Ghostrunner gespeeld vóór de next gen update, dus kan daar niets over zeggen.
Is er geen optie om ray tracing uit te schakelen ? Performance mode ?
Raytracing kan inderdaad uit gezet worden. Als ik deze ga spelen ben ik bang dat ik hem ook ga uitzetten want er is een constante stotter tijdens het spelen met raytracing aan. Heb Google geraadpleegd en las dus dat het vlekkeloos op PS5 draait met raytracing aan en native 4K. Zal wel weer zo'n gevalletje wezen dat de devs na release geen moeite hebben gedaan meer om te optimaliseren voor XSX. Of wat voor reden dan ook.

Wel heel jammer.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Het nieuwe Xbox interface is prima. Mits je alle reclame groepen omtrent games, uit kunt zetten. Zo niet is het belachelijk en veels te druk.

——

Wat mij betreft hoeft er weinig te veranderen aan het dashboard. Het is bij mij overzichtelijk en snel. Zeker in combinatie met het guide menu. Ik kijk er ook gemiddeld 3 seconden naar voordat ik een game of een media app heb opgestart. :P

[ Voor 61% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-10-2022 16:32 ]

Echt wel, elke maand top titels, :P

Maar snap je wel, maar goed, ik ga me komende tijd met deze titel vermaken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uVvm2XBLVpxAKvbQW5p0S3x3vYk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KiuXo7sluOieQVxBfgQwDAwH.jpg?f=user_large

De nieuwe this week on Xbox is er.

Linksquest schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:13:
Echt wel, elke maand top titels, :P

Maar snap je wel, maar goed, ik ga me komende tijd met deze titel vermaken.

[Afbeelding]
Wat mij betreft heffen ze games with gold gewoon op. Is al jaren niet meer interessant. Wat mij betreft heffen ze ook xbox gold op. Betalen voor online gamen past ook niet meer echt bij 2022.

Maarja als je aan de andere kant ziet dat de prijzen aan het begin maar ook tijdens deze generatie omhoog zijn gegaan voor bijv. hardware maar ook software zal dat niet heel snel gebeuren. Kan me niet heugen wanneer ik voor de laatste keer een GWG heb geclaimed

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-10-2022 18:21 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:20:
[...]
Betalen voor online gamen past ook niet meer echt bij 2022.
En dan ook enkel voor games waarvoor je al betaald hebt 8)7

De enige reden waarom ik XBLG heb is puur vanwege de online multiplayer.

De GwG heb ik nooit, actief, gebruikt. En betalen voor korting (store aanbiedingen) blijf ik een vreemd concept vinden.

Als multiplayer gewoon gratis wordt en gamepass het nieuwe basis abonnement wordt dan scheelt mij dat weer één abonnement :) Maar goed. XBLG is bijna gratis geld voor MS en het maakt de stap naar Gamepass(Ultimate) kleiner.

offtopic:
Ik snap het wel maar het blijft krom

[ Voor 19% gewijzigd door Caayn op 28-10-2022 19:25 ]

Heeft iemand hier wel eens wat op Eneba gekocht (in ons geval CoD MW2 preorder) het werd geannuleerd omdat de code niet meer aangeboden kon worden. En dat er automatisch een ticket wordt gecreëerd? Ik heb ook een reply per email gestuurd voor de refund. Want je kunt dus kiezen voor refund naar je Eneba wallet of terug naar je rekening/PayPal.

Hoe lang duurt dit meestal? Als het te offtopic is, dan even PM please. :)

• MetalSonic
  • Laatst online: 26-11 16:24
Ik ben nu alweer wat langer eigenaar van een xbox series s. Resident evil 8 speelt heerlijk en ziet er mooi uit.

Ik zie dat de xbox series x steeds vaker te koop is. Zijn hier mensen die naast de s ook een series x hebben gekocht? En als je kritisch kijkt in hoeverre veranderde dat iets?

De hardware is wat beter maar merk je dat echt in je gemiddelde game?

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dan maak je een verzameling van ontzettend veel games, en dan stop je achievements in 5 van die games ofzo 7(8)7
Rare keuze :'(

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• BM

BM

Moderator Spielerij
MetalSonic schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 10:59:
Ik ben nu alweer wat langer eigenaar van een xbox series s. Resident evil 8 speelt heerlijk en ziet er mooi uit.

Ik zie dat de xbox series x steeds vaker te koop is. Zijn hier mensen die naast de s ook een series x hebben gekocht? En als je kritisch kijkt in hoeverre veranderde dat iets?

@uchiha tijntje heeft ze beide weet ik toevallig

Xbox

Ik denk dat het vooral uitmaakt wat voort tv of scherm je hebt. Het meest merkbare verschil tussen de twee zit vaak in de resolutie. Waar de X vaak op 4K of 1440P loopt, loopt de S dan op 1440P / 1080P of 900P. Dat is vooral goed merkbaar op een 4K tv waar je niet al te ver weg van zit. In sommige games zit er ook verschil tussen enkele graphicsmodi, waar de X dan een optie heeft voor een hogere framerate. Maar dat zijn er niet heel veel volgens mij.

Maar als je tevreden bent met de S, en je hebt geen problemen met de kleinere opslag van de S (500 gig tegenover 1 tb) zou ik niet direct weten waarom je nu zou moeten upgraden.

Maar ik heb een andere volgorde gehad. Ik had eerst de X en daarna een S gekocht voor beneden. Maar de tv beneden staat een meter of 5 van de bank vandaan. Die afstand is te groot vind ik om lekker te gamen, dus speel ik niet zo heel vaak op de S. Maar als ik er op speel vind ik het echt een heel mooi apparaatje voor dat geld. :)

[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-10-2022 11:45 ]

• MetalSonic
  • Laatst online: 26-11 16:24
@uchiha tijntje
Bedankt voor je uitgebreide onderbouwde reactie. Hier kan ik wat mee! Ik zit redelijk ver van mijn tv. Performance is voor mij goed en de kleur en grootte passen eigenlijk beter.

Ik weet van NFS hot pursuit remaster dat hij op de series s op 30 fps zit en op de x op 60 fps dus dat zou dan voor mij een selling game kunnen zijn voor de xbox x. Maarja in dit geval komy het vooral omdat EA lui was en de series s dr xbox one versie gaf.
Is 250 euro nu het goedkoopst voor een ¹TB SSD? Ik heb Google gezocht, maar misschien weet iemand nog andere sites/shops waar ze goedkoper zijn.

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die dure extra opslag voor de S is voor mij de grootste reden om alsnog een X te kopen. Als je je S verkoopt en het geld voor extra opslag erbij doet heb je een 2e hands X…

• SunnieNL
  • Laatst online: 27-11 11:01
BramViking schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 13:36:
Het nieuwe Xbox interface is prima. Mits je alle reclame groepen omtrent games, uit kunt zetten. Zo niet is het belachelijk en veels te druk.
Totaal mee eens. Zat er nu naar te kijken, maar al mijn pingroepen zijn verdwenen. Net als de club waar ik in zat en een paar spelers die ik via het homescreen volgde.

Het is nu wel heeeeel veel reclame en alle customization opties zijn verdwenen.
Raar ook dat ze geen feedback vragen via de Insider app, maar vrees dat ze dan de antwoorden wel kunnen raden.
Dit is wat mij betreft echt een misstap in de Xbox interface. Het is nu net of je altijd de Xbox store en gamepass open hebt staan :(

• KBE91
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:50

Ik heb eerst een S gehad en nu een X, voor mij begon het wel te knagen voor sommige games op disc te kopen. Heb nu NBA 2k 23 voor 44 euro kunnen kopen op disc.

Van grafische is er wel een verschil ja, en de enorme opslag komt ook wel van pas hier.
Wij gaan nu kijken voor 2de exemplaar voor mijn vrouw en zal ook tevens dienen als 4k dvd speler.
Heel blij met de upgrade eigenlijk. Gezien ik hem 2de hands ging verkopen en hier maar 180 voor ging krijgen. Heb ik hem in Game Mania in Belgie binnen gedaan voor 180 en daar de Series X gekocht met opleg.
wian schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 15:05:
Die dure extra opslag voor de S is voor mij de grootste reden om alsnog een X te kopen. Als je je S verkoopt en het geld voor extra opslag erbij doet heb je een 2e hands X…
Ja het is erg jammer allemaal. Qua dit had ik toch echt graag meerdere opties gehad. Sony heeft dit beter voor elkaar, dat moet ik gewoon toegeven. Misschien bij een midgen refresh en anders next gen hopelijk. Er gingen verhalen dat we vrij gauw na release ook andere merken SSD zouden gaan zien waardoor de Seagate weer goedkoper ging worden, nou......waar zijn de andere merken?

Als ik niet perse het beste van het beste wilde hebben qua tech, had ik nog steeds voor de X gekozen, alleen al om de SSD inderdaad.

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-11 11:45
devilsnight schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 14:44:
Is 250 euro nu het goedkoopst voor een ¹TB SSD? Ik heb Google gezocht, maar misschien weet iemand nog andere sites/shops waar ze goedkoper zijn.
Amazon heeft ze sporadisch in de sale voor 177 euro. Hou het in de gaten of zet een alert in de pricewatch. :)

Goedkoper dan dat is nog niet gezien.
polopolo150 schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 15:50:
[...]

Amazon heeft ze sporadisch in de sale voor 177 euro. Hou het in de gaten of zet een alert in de pricewatch. :)

Goedkoper dan dat is nog niet gezien.
Ik ga eens kijken hoe en wat, want alert in pricewatch is iets nieuws voor me, haha.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Zojuist heeft mijn LB knop op de Xbox controller het begeven :(. Net wanneer ik een weekje vrij heb. Zucht, het omruilen van die dingen duurt langer bij Xbox.

Verwijderd

Ik heb totaal geen probleem met de kleinere 512GB SSD van de S. Externe SSD aangesloten (Samsung T5) die ik nog had liggen. Games swappen van interne SSD naar externe SSD en vice versa is zo gepiept. En voor Xbox One games is dat niet eens nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2022 20:40 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord