- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[ Voor 85% gewijzigd door Chaoss op 30-10-2022 10:44 ]
Ik bestel al mijn Braziliaanse credits altijd bij Eneba en erg tevreden mee.devilsnight schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:21:
Heeft iemand hier wel eens wat op Eneba gekocht (in ons geval CoD MW2 preorder) het werd geannuleerd omdat de code niet meer aangeboden kon worden. En dat er automatisch een ticket wordt gecreëerd? Ik heb ook een reply per email gestuurd voor de refund. Want je kunt dus kiezen voor refund naar je Eneba wallet of terug naar je rekening/PayPal.
Hoe lang duurt dit meestal? Als het te offtopic is, dan even PM please.
1x een refund moeten doen omdat ik zelf een verkeerd land had gekozen en toen was het geld de volgende dag netjes weer terug via Paypal.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Even gespeeld, maar niet verder gegaan. MW2 gekocht, dus die flink spelen ook. Daarnaast bijzonder shit dat de raytracing mode zo crap is in Ghostrunner. Zou leuk zijn als ze dat nog fixen maar doubt it.
En wat betreft MW2, echt fun maar wel bizar rare dingen weer. HDR settings kun je dus echt maar één keer veranderen en daarna zijn de settings niet meer terug te vinden. Op PC wel. Dus stel je koopt een nieuwe tv, de settings staan verkeerd....dan moet je bereid zijn je hele progress te verwijderen. Wie bedenkt zoiets?
Het was gisteren bijna een dag geleden dat die ticket werd verstuurd, dus toen besloten ze via FB messenger aan te spreken en toen werd de issue echt binnen een paar minuten gefixt, meteen de refund. Top.Donstil schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 10:14:
[...]
Ik bestel al mijn Braziliaanse credits altijd bij Eneba en erg tevreden mee.
1x een refund moeten doen omdat ik zelf een verkeerd land had gekozen en toen was het geld de volgende dag netjes weer terug via Paypal.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
WRC Generations lijkt me wel wat. Dat zijn prima rally games. Al zijn ze denk ik vergeten dat Dirt Rally 1 en 2 bestaan, ze roepen dat dit de meest 'realistic' and 'demanding' rally game ever is.uchiha tijntje schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:29:
En de nieuwe games voor volgende week.
https://www.trueachieveme...ames-october-24th-to-30th
Thymesia ook gespeeld ?devilsnight schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:05:
[...]
Even gespeeld, maar niet verder gegaan. MW2 gekocht, dus die flink spelen ook. Daarnaast bijzonder shit dat de raytracing mode zo crap is in Ghostrunner. Zou leuk zijn als ze dat nog fixen maar doubt it.
Tip : in de skilltree kan je de parry timing minder strict maken en de skilltree kan je kostenloos on the fly aanpassen mocht een keuze je niet bevallen
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 30-10-2022 15:25 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ghost Song !uchiha tijntje schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:29:
En de nieuwe games voor volgende week.
https://www.trueachieveme...ames-october-24th-to-30th
Thymesia even gecheckt, maar ik merkte al gauw dat ik niet in die Souls mood ben. Dat is ook echt de nummer één reden dat ik Elden Ring nog niet gekocht heb. Souls fatique I guess, haha.justifire schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:23:
[...]
Thymesia ook gespeeld ?
Tip : in de skilltree kan je de parry timing minder strict maken en de skilltree kan je kostenloos on the fly aanpassen mocht een keuze je niet bevallen![]()
[YouTube: Thymesia | Launch Trailer | OUT NOW!]
Man, man, wat moet dat er mooi uit komen te zien
Sinds ik Modern Warfare heb gezien wil ik graag weer een console kopen. Mijn oog is gevallen op de Xbox X of S. Jaren geleden voornamelijk op PS4 gespeeld. Nu vind ik het erg lastig te vinden of je ook fatsoenlijk kunt gamen op een Dell U3421WE. Ik ben zelf geen hardcore gamer. Hou er van om af en toe een shooter te doen maar speel voornamelijk Fifa of Football Manager. En dus straks Call of Duty. Ik had al ontdekt dat 21:9 resolutie niet wordt ondersteund op de Xbox. Zijn er meer mensen die op dit soort monitoren gamed? Of is dit hier vloeken in de kerk?
Je zult inderdaad zwarte balken aan de zijkant hebben omdat ultrawide niet ondersteund is, maar verder kan dat prima hoor. De Xbox kan 2560x1440 als output geven, dus dat kan je monitor dan prima weergeven zonder dubbele scaling.cleancode schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 23:48:
Hallo iedereen,
Sinds ik Modern Warfare heb gezien wil ik graag weer een console kopen. Mijn oog is gevallen op de Xbox X of S. Jaren geleden voornamelijk op PS4 gespeeld. Nu vind ik het erg lastig te vinden of je ook fatsoenlijk kunt gamen op een Dell U3421WE. Ik ben zelf geen hardcore gamer. Hou er van om af en toe een shooter te doen maar speel voornamelijk Fifa of Football Manager. En dus straks Call of Duty. Ik had al ontdekt dat 21:9 resolutie niet wordt ondersteund op de Xbox. Zijn er meer mensen die op dit soort monitoren gamed? Of is dit hier vloeken in de kerk?
Gamertag: FinrazielNL
Zelf maak ik gebruik van een ander widescreen 34”. Met een S serie.cleancode schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 23:48:
Hallo iedereen,
Werkt heel goed; maar mijn monitor doet altijd full screen; dus moet ik handmatig de instellingen aanpassen op het scherm na opstarten Xbox (en tussentijds laptop heb gebruikt) => dat is dan wel weer mega irritant!
Ah super! Waarom heb jij gekozen voor de S? Ik heb het gevoel dat wanneer ik de X koop een Mona Lisa achter matglas heb ivm mijn scherm. Een S zou dan prima volstaan of?Hen3s schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:09:
[...]
Zelf maak ik gebruik van een ander widescreen 34”. Met een S serie.
Werkt heel goed; maar mijn monitor doet altijd full screen; dus moet ik handmatig de instellingen aanpassen op het scherm na opstarten Xbox (en tussentijds laptop heb gebruikt) => dat is dan wel weer mega irritant!
Dat valt op zich denk ik wel mee. Ja op een 4k oled heb je uiteraard mooier beeld, maar de x zal nog altijd flink voordeel hebben boven de s. De s haalt namelijk lang niet altijd de 2560x1440 (qhd) waar de Xbox mee zal outputten naar jouw monitor. Bovendien is de resolutie ook meestal niet het enige verschil. En als de game op 4k rendert dan heb je daar nog steeds voordeel van op qhd, dat werkt dan als een soort supersampling. En je hebt uiteraard de 1 TB opslag in plaats van 512 GB en de optical drive waardoor je fysieke games kunt gebruiken.cleancode schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:19:
[...]
Ah super! Waarom heb jij gekozen voor de S? Ik heb het gevoel dat wanneer ik de X koop een Mona Lisa achter matglas heb ivm mijn scherm. Een S zou dan prima volstaan of?
Niet dat de s overigens niet ook een geweldig apparaat is hoor
Gamertag: FinrazielNL
Ziet er cool uit en speelt super op de LG g1.
Ondersteund dolby vision dolby atmos .
Als ik een minpunt moet opnoemen is het de opslag.
Voor de rest is het een top ding
Random post uit dit topic betreffende High on Life. Kwam er net achter dat deze per medio decemer in Gamepass begrepen is! Eerste previews maken mij wel zin hebben in deze release.PdeBie schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 08:22:
Iemand die High on Life nog volgt?
[YouTube: PEPPERONI PALACE | High On Life]
25 oktober!
Dus je hebt een TV die in 2021 telkens werd geroemd om de game prestaties en 4K op 120 Hz ondersteunt maar sluit daar een console op aan die max 1440p output in games. Al zijn termen als "cool" natuurlijk ook subjectief zou ik toch de meerwaarde van een Series X met 4K output wel zien in deze set-up.Beaudog schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:35:
Ik vind de series s echt een cool ding hij is klein .
Ziet er cool uit en speelt super op de LG g1.
Ondersteund dolby vision dolby atmos .
Als ik een minpunt moet opnoemen is het de opslag.
Voor de rest is het een top ding
[ Voor 37% gewijzigd door FeaR op 01-11-2022 13:21 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Tegelijk was de X moeizaam te verkrijgen bij release, kost hij 200 piek meer, is hij groter, hebben best wat mensen zowel een X als een S en is niet iedereen geïnteresseerd in top of the range graphics. Meerwaarde is er zeker om de S te vervangen door een X, maar of de meerwaarde voldoende is, is volledig subjectief.FeaR schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:08:
[...]
[...]
Dus je hebt een TV die in 2021 telkens werd geroemd om de game prestaties en 4K op 120 Hz ondersteunt maar sluit daar een console op aan die max 1440p output in games. Al zijn termen als "cool" natuurlijk ook subjectief zou ik toch de meerwaarde van een Series X met 4K output wel zien in deze set-up.
[ Voor 3% gewijzigd door Exactor it op 01-11-2022 14:27 ]
Het prijspunt van de S vind ik een hele lastige. € 299 klinkt interessant. Maar 362GB vrije ruimte (512gb na opslag OS) op een digital only apparaat houdt niet over. De goedkoopste optie voor uitbreiden is € 150 voor 512gb. Dan zit je op de opslagcapaciteit van een XSX, voor bijna dezelfde totaalprijs als een XSX met grafisch 33% van de power van een XSX aan boord. Ineens is de XSX dan toch wel een betere koop.Exactor it schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:26:
[...]
Tegelijk was de X moeizaam te verkrijgen bij release, kost hij 200 piek meer, is hij groter, hebben best wat mensen zowel een X als een S en is niet iedereen geïnteresseerd in top of the range graphics.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Dat is als je een probleem hebt met opslagruimte.Hulleman schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:58:
[...]
Het prijspunt van de S vind ik een hele lastige. € 299 klinkt interessant. Maar 362GB vrije ruimte (512gb na opslag OS) op een digital only apparaat houdt niet over. De goedkoopste optie voor uitbreiden is € 150 voor 512gb. Dan zit je op de opslagcapaciteit van een XSX, voor bijna dezelfde totaalprijs als een XSX met grafisch 33% van de power van een XSX aan boord. Ineens is de XSX dan toch wel een betere koop.
En alsnog fijn om ook een discdrive te hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Timothy3000 op 01-11-2022 15:06 ]
Weer een paar interessante releases
Hey wat tof, Monkey Island! Bijna voor de Switch gekocht vorige maand.
Is dat de nieuwe monkey island? De 'echte' derde in de reeks. Oh man, daar zou ik naar uitkijken. Ook goede reviews van gezien.Timothy3000 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:07:
[...]
Hey wat tof, Monkey Island! Bijna voor de Switch gekocht vorige maand.
The Walking Dead is wel nice
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Dat is niet gewijzigd.Ht87 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:09:
Benieuwd naar football manager, hopelijk niet al te gek uitgekleed tov de pc-versie… was bij de vorige editie wel t geval geloof ik!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zonde, je zou zeggen dat de consoles de rekenkracht toch aardig zouden kunnen hebben. Ach, toch maar s testen, wie weet is er aan te wennen.
Atomic Heart is coming February 21, 2023.
— Klobrille (@klobrille) 1 november 2022
Day One with Xbox Game Pass. pic.twitter.com/hQpFamVTJd
ilm schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:10:
[...]
Is dat de nieuwe monkey island? De 'echte' derde in de reeks. Oh man, daar zou ik naar uitkijken. Ook goede reviews van gezien.
Return to Monkey Island is coming to Xbox and will launch directly into Xbox Game Pass (Cloud, Console, and PC) on November 8.
— Klobrille (@klobrille) 1 november 2022
Yes, that's the new one. Metacritic 86. pic.twitter.com/1P7gvYBbuG
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Krijg je niet weg. Het is overigens een universele zoekbalk. Je kunt bijvoorbeeld ook naar specifieke (console)instellingen zoeken. Bijvoorbeeld: hdmi, dolby etc.Remmetje schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:48:
In de laatste update viel mij op dat er rechtboven in de UI een search bar voor de store zit. Gisteren zitten zoeken hoe die weggehaald kan worden maar kon niets vinden. Is iemand het wel gelukt om deze weg te krijgen of is dit Microsofts manier om ons nog sneller in de store te krijgen?
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Slecht zeg, eerst was het nog ######ber 2022 in de laatste trailer…
:strip_exif()/f/image/UdBoaFFNQ9nUGBElyyAhGUa5.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb zo’n vermoeden dat dit spel zwaar teleur gaat stellen, hopelijk heb ik het mis 🤞🏻
[ Voor 27% gewijzigd door justifire op 01-11-2022 22:15 ]
Beetje decadent misschien; maar de S staat in mijn werkkamer - maar in de woonkamer staat nog een Xcleancode schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:19:
[...]
Ah super! Waarom heb jij gekozen voor de S? Ik heb het gevoel dat wanneer ik de X koop een Mona Lisa achter matglas heb ivm mijn scherm. Een S zou dan prima volstaan of?
Ik speel hoofdzakelijk FortNite - Rocket League en Tetris op de S - dus zo heel veel heb ik dan niet nodig.
Mijn voorkeur zou wel voor X gaan - want 500gb is voor de grotere spellen wel een beetje krap.
Ziet er wel lekker next-gen uit. Ben wel benieuwd naar deze game eigenlijk!justifire schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:13:
[...]
[YouTube: Atomic Heart - Official Release Window Trailer]
[Afbeelding]
Ik heb zo’n vermoeden dat dit spel zwaar teleur gaat stellen, hopelijk heb ik het mis 🤞🏻
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Die 50 punten per dag vreten achievements. Als je dat lukt vol te houden prima natuurlijk. Maar ik ben daar wel mee gestopt als echt doel. Ik wil niet opeens moeite moeten doen als ik die 3 voor mijn wekelijkse streak moet hebben.Rivanov schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:39:
Iemand nog een tip voor een GamePass game waarin je makkelijk achievements behaalt voor de dagelijkse Microsoft Rewards? Heb Inside namelijk uitgespeeld inmiddels. Die gebruikte ik de laatste twee weken om iedere dag "snel" een achievement te halen voor de 50 MS Rewards Points.
Maar voor 10 makkelijke achievements raad ik https://www.trueachieveme...e/Townscaper/achievements aan
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Als ik er drie moet halen om m'n wekelijkse streak vol te houden, dan doe ik die altijd wel. Die achievement per dag niet altijd. Ben wel blij dat we sindskort een uitbreiding hebben op de MS Rewards waarbij we nu ook de dagelijkse Edge rewards krijgen (incl. quiz etc). Die doe ik 's ochtends vroeg altijd tijdens het uitlaten van de hond.ArthurMorgan schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:08:
[...]
Die 50 punten per dag vreten achievements. Als je dat lukt vol te houden prima natuurlijk. Maar ik ben daar wel mee gestopt als echt doel. Ik wil niet opeens moeite moeten doen als ik die 3 voor mijn wekelijkse streak moet hebben.
Maar voor 10 makkelijke achievements raad ik https://www.trueachieveme...e/Townscaper/achievements aan
[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 02-11-2022 09:20 ]
Paw Patrol games zijn heel makkelijk om achievements te halen.Rivanov schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:39:
Iemand nog een tip voor een GamePass game waarin je makkelijk achievements behaalt voor de dagelijkse Microsoft Rewards? Heb Inside namelijk uitgespeeld inmiddels. Die gebruikte ik de laatste twee weken om iedere dag "snel" een achievement te halen voor de 50 MS Rewards Points.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ga ik ook eens naar kijken.Wom schreef op woensdag 2 november 2022 @ 09:17:
[...]
Paw Patrol games zijn heel makkelijk om achievements te halen.
ik doe alle opdrachten elke dag, enige wat ik niet doe is die dagelijkse 50 punten, en die maandelijkse spellen voor 75. (wel vandaag de WD2 opdracht gedaan omdat ik wist dat dat heel snel zou gaan.)
(Afgelopen maand geloof ik 15k punten gehaald of in die buurt)
[ Voor 7% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-11-2022 09:26 ]
Scrolls in het chinees, bij een boss kan je niet meer aimen.
Connectie is voor van te kotsen ook, allemaal 400 ping.
Wel heel jammer eigenlijk, hopelijk snel wat fixes ervoor.
https://www.thrustmaster....in-pack-x-airbus-edition/
Prijs is (volgens mij) wel wat verhoogd, maar ze geven aan dat er wijzigingen zijn doorgevoerd in de sidestick.
Hier keek ik wel naar uit!
[ Voor 24% gewijzigd door Danno88 op 02-11-2022 11:25 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Wat kun je met die Rewards points?Rivanov schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:39:
Mijn XSX zit nog tot kerst in de doos, dus ben even weer wat info aan het opdoen over het Xbox-ecosysteem. In de tijd van de 360 kon je ook achievements verdienen, maar daar kon je vervolgens niks mee, waardoor ik er nooit echt de lol van inzag om games enkel (door) te spelen om alles op 100% te voltooien, ook al was ik al lang op zo'n ge uitgegeken.
Je kunt hier spullen mee kopen in de Microsoft / Xbox Store.KlaasjeNL schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:29:
[...]
Wat kun je met die Rewards points?
Mijn XSX zit nog tot kerst in de doos, dus ben even weer wat info aan het opdoen over het Xbox-ecosysteem. In de tijd van de 360 kon je ook achievements verdienen, maar daar kon je vervolgens niks mee, waardoor ik er nooit echt de lol van inzag om games enkel (door) te spelen om alles op 100% te voltooien, ook al was ik al lang op zo'n ge uitgegeken.
9300 Rewards Points is € 10,- Microsoft/Xbox Store tegoed.
Maar je kunt hiermee ook GamePass abonnement mee aanschaffen etc.
https://rewards.microsoft.com/dashboard voor meer info.
[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 02-11-2022 11:32 ]
Op de Rewardspagina heeft Xbox een groene kleur en Xbox logo en Microsoft tegoed is zwart met een Windows logo.
Als je hardware wilt aanschaffen moet je hier wel rekening mee houden want niet elk (hardware) product is verkrijgbaar in beide winkels.
Holy shit, 9300 punten voor 10euro? En met een dagelijkse achievement krijg je 50 punten?Rivanov schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:32:
[...]
Je kunt hier spullen mee kopen in de Microsoft / Xbox Store.
9300 Rewards Points is € 10,- Microsoft/Xbox Store tegoed.
Maar je kunt hiermee ook GamePass abonnement mee aanschaffen etc.
https://rewards.microsoft.com/dashboard voor meer info.
Dat schiet niet echt op...
Je kunt dus op meer manier punten scoren. Ik pak zo ongeveer 12.000 tot 15.000 punten per maand.Homeland schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:45:
[...]
Holy shit, 9300 punten voor 10euro? En met een dagelijkse achievement krijg je 50 punten?
Maar het is een discussie die vaker langs komt. Doe je het puur voor het geld, dan kun je het beter laten zitten. Vind je het grappig om die dingen te doen dan is het een leuk extra'tje.
[ Voor 21% gewijzigd door ArthurMorgan op 02-11-2022 12:52 ]
1000 punten is €1.Homeland schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:45:
[...]
Holy shit, 9300 punten voor 10euro? En met een dagelijkse achievement krijg je 50 punten?
Dat gaat veel sneller dan je denkt. Zonder daadwerkelijk geld uit te geven (ik koop bijvoorbeeld geen in-game tegoed of ik schaf geen spel aan om Rewards punten te verdienen), gewoon de dagelijkse activiteiten uitvoeren en de Xbox Game Pass Quests en je verdient maandelijks zeker > €8, meestal meer zelfs.
De wekelijkse Xbox schat is 100 punt, de 10 wekelijkse bonus is 2500.
De dagelijkse achievement is 50 punt. Dit doe ik niet consequent maar houd er wel rekening mee. Opdrachten als "haal drie prestaties" verdeel ik over drie dagen en dat doe ik met spellen als Peppa Pig en andere "tussendoortjes" die je makkelijk weg kunt leggen.
Verwijderd
Voelt als werk.ariekanari schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:47:
[...]
1000 punten is €1.
Dat gaat veel sneller dan je denkt. Zonder daadwerkelijk geld uit te geven (ik koop bijvoorbeeld geen in-game tegoed of ik schaf geen spel aan om Rewards punten te verdienen), gewoon de dagelijkse activiteiten uitvoeren en de Xbox Game Pass Quests en je verdient maandelijks zeker > €8, meestal meer zelfs.
De wekelijkse Xbox schat is 100 punt, de 10 wekelijkse bonus is 2500.
De dagelijkse achievement is 50 punt. Dit doe ik niet consequent maar houd er wel rekening mee. Opdrachten als "haal drie prestaties" verdeel ik over drie dagen en dat doe ik met spellen als Peppa Pig en andere "tussendoortjes" die je makkelijk weg kunt leggen.
Nee ieder zijn ding natuurlijk. Spaar de punten wel, maar ga er niet iets voor doen wat ik zonder punten te krijgen ook niet zou doen.
nee dat is voor een gamepass titel opstarten, voor èèn achievement per dag kun je 50 punten krijgen.
Dat is inderdaad het verschil in mindset. Als je er de lol niet van kunt inzien is het echt niet leuk om te doen omdat de beloning gewoon weinig is. Maar andere (zoals ik) zien het meer als een vorm van een game. (laten we wel zijn gamen op zich levert ook niks opVerwijderd schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:53:
[...]
Voelt als werk.![]()
Nee ieder zijn ding natuurlijk. Spaar de punten wel, maar ga er niet iets voor doen wat ik zonder punten te krijgen ook niet zou doen.
Krijg ik een mail binnen met als subject 'zeg gedag tegen je beloning'
Ik denk dat Microsoft een lesje nederlands nodig heeft..
want als ik tegen iemand zeg 'zeg maar gedag tegen ....' heeft dat meestal een negatieve klant in de zin dat je datgene dus niet gaat krijgen...
Valt mee dat die email niet in het Deens is. Dat zie je op je dashboard zo af en toe nog wel eensSunnieNL schreef op woensdag 2 november 2022 @ 14:13:
Ik heb net een deel van mijn punten eens omgezet naar een 3 maanden gamepass ultimate.
Krijg ik een mail binnen met als subject 'zeg gedag tegen je beloning'
Ik denk dat Microsoft een lesje nederlands nodig heeft..
want als ik tegen iemand zeg 'zeg maar gedag tegen ....' heeft dat meestal een negatieve klant in de zin dat je datgene dus niet gaat krijgen...
Dus je kunt het beste 1 achievement per dag halen?ArthurMorgan schreef op woensdag 2 november 2022 @ 13:55:
[...]
nee dat is voor een gamepass titel opstarten, voor èèn achievement per dag kun je 50 punten krijgen.
Beetje zonde om anders een paar makkelijke achievements zoals hier genoemd direct allemaal te halen.
Oooh dat is een mooi blauwe kleur. Nu heb ik al 2 goed werkende (en 1 wat 'afgeragde'), maar jeukt toch wel om nu een vervroegd kerstkadootje te kopenBM schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:24:
Zonet mijn nieuwe controller mogen ontvangen.
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Straks eens koppelen en proberen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het beste is om 1 achievement per dag klaar te hebben staan, niet persé te halen, je moet wel lekker blijven gamen natuurlijk. Maar hier noem je al een aspect waarom ik niet achievements spaar, het belet je om op de normale manier te spelen. Ik speel zelf graag lekker door en hou mij liever niet in omdat ik anders misschien een achievement haal.Exocet schreef op woensdag 2 november 2022 @ 15:07:
[...]
Dus je kunt het beste 1 achievement per dag halen?
Beetje zonde om anders een paar makkelijke achievements zoals hier genoemd direct allemaal te halen.
De oplossing hiervoor is dat je een makkelijke game hebt klaar staan via game pass, en daar dan per dag een achievement haalt, ik doe dat liever niet, maar snap de gedachte erachter wel.
Het doet me een genoegen om te lezen dat het hier over de Microsoft Rewards gaat. Want dat is helemaal mijn ding. Heeft het behalen van een achievement tenminste een doel. En de laatste tijd loont het wel. Vorige maand voor het eerst over de 10000 punten gehaald. Dat is meer dan €10. En als je de Game Pass Quest er nog bij rekent, dan nog meer punten. Ook zag ik vanmiddag dat er nog meer tien punten er bij waren gekomen om te claimen in de bing app. En dat die 500 punten om een cheevo in een van de tien aangewezen games te halen er ook weer is. Denk dat ze dit nu maandelijks gaan doen. Was voor oktober namelijk ook.Rivanov schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:39:
Ik doe dat ook 's morgens gelijk, zodat ik de rest van de dag tijd heb voor een tijdrovende spel. e.g. FIFA.
En ik moet EA Sports bedanken. Want door FIFA 22 heb ik sinds kort inbranding in mijn LG CX. Echt verschrikkelijk.
Op het moment doe ik easy achievements in Beacon Pines en FIFA 23.
Maar hierbij en lijst van spellen wat ik al heb afgewerkt. Kans is groot dat jij dat ook al heb gedaan.
Echo Generation
Coffee Talk
Lost Words: Beyond the Page
Telling Lies
Contrast
Life is Strange: True Colors
Monopoly Plus (niet in GP)
Subnautica: Below Zero
Gorogoa
Twelve Minutes
Lake
Firewatch
Townscaper
A Memoir Blue
Unpacking
The Pedestrian
Omno
Donut County
BM schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:24:
Ik heb dat een keer nagevraagd bij Microsoft en mij vertelde ze dat er geen verschil is. Geloof ook dat ergens in de store staat dat je ze beiden gaan gebruiken.ariekanari schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:58:
Er is volgens mij wel een verschil tussen Xbox- en Microsoft tegoed. Xbox tegoed kan alleen in de Xbox Store worden ingewisseld.
Op de Rewardspagina heeft Xbox een groene kleur en Xbox logo en Microsoft tegoed is zwart met een Windows logo.
Als je hardware wilt aanschaffen moet je hier wel rekening mee houden want niet elk (hardware) product is verkrijgbaar in beide winkels.
Zelf heb ik de rewards punten weinig gebruikt. En ik zit met de volgende vraag. Wat ik eventueel kan navragen bij de ondersteuning van Microsoft. Maar misschien dat iemand hier er al ervaring mee heeft.
Wat als je reeds een bedrag en een tegoedbon op je account hebt staan. Zou je bij een aankoop mogen kiezen waar dat van verrekend word?
Gaaf! Mooie kleurencombinatie.BM schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:24:
Als je Rewards-punten inwisselt voor tegoed wordt dit automatisch aan het saldo van je Microsoft-account toegevoegd; je hebt normaal gesproken maar één saldo.Royalty schreef op woensdag 2 november 2022 @ 18:45:
[...]
Ik heb dat een keer nagevraagd bij Microsoft en mij vertelde ze dat er geen verschil is. Geloof ook dat ergens in de store staat dat je ze beiden gaan gebruiken.
Zelf heb ik de rewards punten weinig gebruikt. En ik zit met de volgende vraag. Wat ik eventueel kan navragen bij de ondersteuning van Microsoft. Maar misschien dat iemand hier er al ervaring mee heeft.
Wat als je reeds een bedrag en een tegoedbon op je account hebt staan. Zou je bij een aankoop mogen kiezen waar dat van verrekend word?
Het "Rewards-tegoed" is echter in tegenstelling tot normaal aangeschaft tegoed maar 90 dagen/3 maanden geldig. Het tegoed wat het eerst komt te vervallen wordt automatisch het eerst gebruikt.
In je Microsoft-account kun je via het "beheren" van je saldo zien wat de vervaldatum van je tegoed is:
https://account.microsoft.com/billing/payments
Bij een aankoop mag je kiezen of je betaalt met het saldo van je Microsoft-account of met een ander betaalmiddel. Als je Rewards-tegoed hebt, niet vergeten om dit dus voor de vervaldatum te gebruiken!Microsoft-accountsaldo
1,23 EUR
Verlopende saldo's
Verloopt op 30 dec. 2022 0,01 EUR
Thanks.MartijnS72 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:40:
[...]
Als je Rewards-punten inwisselt voor tegoed wordt dit automatisch aan het saldo van je Microsoft-account toegevoegd; je hebt normaal gesproken maar één saldo.
Het "Rewards-tegoed" is echter in tegenstelling tot normaal aangeschaft tegoed maar 90 dagen/3 maanden geldig. Het tegoed wat het eerst komt te vervallen wordt automatisch het eerst gebruikt.
In je Microsoft-account kun je via het "beheren" van je saldo zien wat de vervaldatum van je tegoed is:
[...]
Bij een aankoop mag je kiezen of je betaalt met het saldo van je Microsoft-account of met een ander betaalmiddel. Als je Rewards-tegoed hebt, niet vergeten om dit dus voor de vervaldatum te gebruiken!
Dat van de 90 dagen geldig moesten wij ook achter komen door een keer een tegoed te kopen via de rewards punten. Maar dit verklaart ook waarom het niet toegevoegd werd op saldo van het account. Want ik had echt 2 saldo op account destijds. Wellicht hebben ze dat inmiddels veranderd.
Uiteindelijk hebben de kinderen toen het 90 dagen tegoed gebruikt voor vbucks en restant via andere betaalmiddel betaalt. Daar de optie voor het aanwenden van geld van account er niet was.
By the way.
Voor hen die nog aan het twijfelen zijn. In de rewards dashboard en bing app kan je zien wat je dagelijks aan punten kan halen en wat je de afgelopen week hebt gescoord.
[ Voor 6% gewijzigd door Royalty op 02-11-2022 20:47 ]
Bekijk anders eens [XBO/PC] GroundedTimothy3000 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 15:12:
Grounded voor het eerst aan het proberen maar kan er niet helemaal inkomen. Iemand tips?
Het is inderdaad best lastig in het begin.
Ik zou als eerst gaan grub armor met spiky spring/red ant club. Met die combo opzoek gaan naar Ladybugs om ladybug armor te maken.
nachts lekker slapen en overdag opzoek gaan als de meeste wolf spiders liggen te slapen. En mocht je er 1 zien slapen direct saven en proberen gras hekken om hem te bouwen zodat hij niet weg kan lopen(niet aanraken want dat vinden ze niet leuk).
Een goede plek om je basis te beginnen is in het begin op de BaseBall. Daar kan je een kleine basis bouwen zonder dat andere bugs daar kunnen komen. En er is eigenlijk als wel weevils te vinden. En anders wel wat mushrooms die je kan eten. En drinken doe je van je druppels op het gras(en klap met je wapen en ze vallen op de grond). Of een van de vellen pakjes/blikjes drinken die in de tuin liggen.
En als je de labs wilt doen is het best om te beginnen met de hedge lab daarna pond lab daarna haze lab en als laatst de black ant lab.
En je wapens en armor upgraden geeft je snel extra stats/dmg/def. Maar de stenen respawnen niet.
Maar je kan met chips wel recipes unlocken om ze met bug parts te maken.
En voornamelijk neem de tijd. Geniet van de game en het is niet erg om dood te gaan.
[...]
Ik doe dat ook 's morgens gelijk, zodat ik de rest van de dag tijd heb voor een tijdrovende spel. e.g. FIFA.
En ik moet EA Sports bedanken. Want door FIFA 22 heb ik sinds kort inbranding in mijn LG CX. Echt verschrikkelijk.
Wat voor soort inbranding op je scherm heb je? En ben je niet bang dat Fifa 23 het niet erger maakt? Heb zelf de c9 en speel zelf ook geregeld Fifa en mijn zoontje nu ook. Ben zelf dus ook best bang voor inbranding.
+1loki504 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 21:52:
[...]
Bekijk anders eens [XBO/PC] Grounded
Het is inderdaad best lastig in het begin.
Ik zou als eerst gaan grub armor met spiky spring/red ant club. Met die combo opzoek gaan naar Ladybugs om ladybug armor te maken.
nachts lekker slapen en overdag opzoek gaan als de meeste wolf spiders liggen te slapen. En mocht je er 1 zien slapen direct saven en proberen gras hekken om hem te bouwen zodat hij niet weg kan lopen(niet aanraken want dat vinden ze niet leuk).
Een goede plek om je basis te beginnen is in het begin op de BaseBall. Daar kan je een kleine basis bouwen zonder dat andere bugs daar kunnen komen. En er is eigenlijk als wel weevils te vinden. En anders wel wat mushrooms die je kan eten. En drinken doe je van je druppels op het gras(en klap met je wapen en ze vallen op de grond). Of een van de vellen pakjes/blikjes drinken die in de tuin liggen.
En als je de labs wilt doen is het best om te beginnen met de hedge lab daarna pond lab daarna haze lab en als laatst de black ant lab.
En je wapens en armor upgraden geeft je snel extra stats/dmg/def. Maar de stenen respawnen niet.
Maar je kan met chips wel recipes unlocken om ze met bug parts te maken.
En voornamelijk neem de tijd. Geniet van de game en het is niet erg om dood te gaan.
Haha, ik gaf eerst de kids de schuld. Dacht het komt door Fortnite of een andere spel wat ze spelen en lang op 1 beeld laten staan. Maar vaders heeft het zelf gedaan.Ananas_NL schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:09:
[quote]Royalty schreef op woensdag 2 november 2022 @ 18:30:
[...]
[...]
Wat voor soort inbranding op je scherm heb je? En ben je niet bang dat Fifa 23 het niet erger maakt? Heb zelf de c9 en speel zelf ook geregeld Fifa en mijn zoontje nu ook. Ben zelf dus ook best bang voor inbranding.
Het komt niet eens door de HUD (scorebord en namen in de hoeken) tijdens een wedstrijd
Want daar was ik bang voor, dat dat inbranding zou veroorzaken.
Maar het is van het selectiescherm. De kader (met felgroene hoeken) om een spelerskaart. En een beetje van de teamgeestlijnen. Zie foto van EA website https://eaassets-a.akamai...fifa-22/fifa-22-squad.jpg kader om de keeper.
In FIFA 22 is het menu en dat felgroen. Dus nu zie ik op de tv bij een groene achtergrond een beetje van dat terug. Bij andere kleuren niet. Bij gewoon tv kijken heb je er geen last van. Maar bij een live voetbalwedstrijd Zie je het wel, wat irritant is.
Ja, was wel bang dat FIFA 23 het erger zou maken. Want in de eerste beelden had ik al gezien dat ze het felgroene hebben vervangen in feloranje. Dus dat zou de kleur rood van de tv schaden. Denk ik.
Maar nu ik het een week gespeeld heb, zie ik dat ze dat wit hebben gemaakt en maar kleine onderdelen feloranje hebben in het menu. Dus schade zou nihil zijn.
Wij spelen nu de proefperiode van FIFA 23. Was het al niet van plan om het te kopen. En ga dat ook niet doen. Het is te verslavend en wekt ook ergernis op. Want EA maakt te veel fouten in FIFA.
De CX is nog geen jaar oud. Dan geniet jij met je C9 er nog langer mee.
Wellicht een domme vraag maar kan je ook combineren? Dus een deel betalen met je rewards en het restant gewoon normaal betalen?MartijnS72 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 19:40:
[...]
Als je Rewards-punten inwisselt voor tegoed wordt dit automatisch aan het saldo van je Microsoft-account toegevoegd; je hebt normaal gesproken maar één saldo.
[...]
Bij een aankoop mag je kiezen of je betaalt met het saldo van je Microsoft-account of met een ander betaalmiddel. Als je Rewards-tegoed hebt, niet vergeten om dit dus voor de vervaldatum te gebruiken!
Lijkt me heel logisch dat dit kan, maar mijn logica wijkt nogal eens af van die van Microsoft
Dat kan: eerst aangeven dat je met het saldo/tegoed in je Microsoft-account wil betalen en dan een ander betaalmiddel kiezen/toevoegen.Polariteit schreef op donderdag 3 november 2022 @ 08:06:
[...]
Wellicht een domme vraag maar kan je ook combineren? Dus een deel betalen met je rewards en het restant gewoon normaal betalen?![]()
Lijkt me heel logisch dat dit kan, maar mijn logica wijkt nogal eens af van die van Microsoft
Ik dacht gelezen te hebben dat er de laatste tijd hiermee wel wat problemen waren bij aankopen in het Xbox Design Lab. Ik meen dat betalen met tegoed niet mogelijk was, of dat toch stiekem het hele bedrag van de credit card werd afgeschreven.
Holy shit, nooit geweten dat ze gewoon een Bing app hebben voor je telefoon, dat is zo veel makkelijker. Als ik wakker wordt in de ochtend ga ik voortaan die app openen en wat rewards doen in plaats van op Reddit lurken. Gewoon al "geld verdienen" terwijl ik nog in bed ligRoyalty schreef op woensdag 2 november 2022 @ 20:02:
[...]
By the way.
Voor hen die nog aan het twijfelen zijn. In de rewards dashboard en bing app kan je zien wat je dagelijks aan punten kan halen en wat je de afgelopen week hebt gescoord.
Ah oké wel balen zeg! Zelf speel ik gelukkig geen FUT en mijn zoontje ook niet. Scheelt in ieder geval al een stuk frustratie! Wel echt zonde van je scherm. Kan je niet iets doen met de garantie?Royalty schreef op woensdag 2 november 2022 @ 23:25:
[...]
Haha, ik gaf eerst de kids de schuld. Dacht het komt door Fortnite of een andere spel wat ze spelen en lang op 1 beeld laten staan. Maar vaders heeft het zelf gedaan.![]()
Het komt niet eens door de HUD (scorebord en namen in de hoeken) tijdens een wedstrijd
Want daar was ik bang voor, dat dat inbranding zou veroorzaken.
Maar het is van het selectiescherm. De kader (met felgroene hoeken) om een spelerskaart. En een beetje van de teamgeestlijnen. Zie foto van EA website https://eaassets-a.akamai...fifa-22/fifa-22-squad.jpg kader om de keeper.
In FIFA 22 is het menu en dat felgroen. Dus nu zie ik op de tv bij een groene achtergrond een beetje van dat terug. Bij andere kleuren niet. Bij gewoon tv kijken heb je er geen last van. Maar bij een live voetbalwedstrijd Zie je het wel, wat irritant is.
Ja, was wel bang dat FIFA 23 het erger zou maken. Want in de eerste beelden had ik al gezien dat ze het felgroene hebben vervangen in feloranje. Dus dat zou de kleur rood van de tv schaden. Denk ik.
Maar nu ik het een week gespeeld heb, zie ik dat ze dat wit hebben gemaakt en maar kleine onderdelen feloranje hebben in het menu. Dus schade zou nihil zijn.
Wij spelen nu de proefperiode van FIFA 23. Was het al niet van plan om het te kopen. En ga dat ook niet doen. Het is te verslavend en wekt ook ergernis op. Want EA maakt te veel fouten in FIFA.
De CX is nog geen jaar oud. Dan geniet jij met je C9 er nog langer mee.
Gelooof niet dat inbranding onder de garantie valt. Had dat bij de aanschaf al uitgezocht. Maar ik kan de verkoper wel eens bellen.Ananas_NL schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:45:
[...]
Ah oké wel balen zeg! Zelf speel ik gelukkig geen FUT en mijn zoontje ook niet. Scheelt in ieder geval al een stuk frustratie! Wel echt zonde van je scherm. Kan je niet iets doen met de garantie?
Had al een software update en pixel refresh gedaan. Maar mocht niet baten.
Bij hun heeft het wel gewerkt. Terwijl ze het als een monitor gebruiken.
Als je de Bing app gebruikt dan krijg je niet de dagelijkse 12 punten voor het gebruik van Edge, wel de 90 punten voor zoeken (met Bing/Edge).rogierba schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:13:
[...]
Holy shit, nooit geweten dat ze gewoon een Bing app hebben voor je telefoon, dat is zo veel makkelijker. Als ik wakker wordt in de ochtend ga ik voortaan die app openen en wat rewards doen in plaats van op Reddit lurken. Gewoon al "geld verdienen" terwijl ik nog in bed lig
Doe dagelijks de rewards, maar in het weekend vergeet ik het wel eens. Mijn dagelijkse streak gaat dan naar de kl!@#$.rogierba schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:13:
[...]
Holy shit, nooit geweten dat ze gewoon een Bing app hebben voor je telefoon, dat is zo veel makkelijker. Als ik wakker wordt in de ochtend ga ik voortaan die app openen en wat rewards doen in plaats van op Reddit lurken. Gewoon al "geld verdienen" terwijl ik nog in bed lig
Nu ook de Bing app op mijn iPhone gezet. Werkt prima. Je kan op Youtube ook ChickenPossible volgen die elke week alle Rewards opties doorneemt en laat zien welke game je het beste kan spelen inclusief die voor de dagelijkse achievement.
XBL: MRE Inc
Ik heb binnen Edge twee Collections gemaakt. Eén voor Mobile en één voor PC. Daarmee haal ik heel snel en simpel het benodigde aantal zoekresultaten.ariekanari schreef op donderdag 3 november 2022 @ 10:42:
[...]
Als je de Bing app gebruikt dan krijg je niet de dagelijkse 12 punten voor het gebruik van Edge, wel de 90 punten voor zoeken (met Bing/Edge).
Op de PC kun je een collectie in één keer openen. Op mobiel is het gewoon 50 keer op het unieke zoekresultaat bashen om de punten te halen.
€128 bij Microsoft store. Bij de lagere prijzen sinds lang voor een Elite Series 2 die ik heb gezien…
Naar mijn weten was hij al uitgesteld naar 2023 toch? Dus februari valt nog mee dan, als het echt gebeurd natuurlijk. Met releasedatums van games weet je het maar nooit.justifire schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:13:
[...]
[YouTube: Atomic Heart - Official Release Window Trailer]
[Afbeelding]
Ik heb vandaag mijn maand oude Elite V2 teruggebracht. De X en A knoppen waren gelukkig gestopt met "plakken" echter begon tijdens COD gisteren ineens de linker stick naar links hangen randomly. Besloten de witte te halen, het is een 2022 model, gewoon benieuwd of het ook maar iets uitmaakt. Bizar. Vanaf nu ga ik dus echt na het gamen elke keer de controller terugdoen in de doos, puur tegen stof en shit. Als deze controller normaal blijft, dan haal ik de pouch met accessories.
En ga ik eten, maakt niet uit wat, dan leg ik de controller weg.
Ik moest trouwens naar twee verschillende MM's toe vandaag, want bij de eerste zeiden ze dat de policy van MS is veranderd en ze mogen niet een nieuwe geven, meteen naar de reparatie dus. De andere MM echter had het hier totaal niet over. Weird!
devilsnight schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:43:
[...]
Ik moest trouwens naar twee verschillende MM's toe vandaag, want bij de eerste zeiden ze dat de policy van MS is veranderd en ze mogen niet een nieuwe geven, meteen naar de reparatie dus. De andere MM echter had het hier totaal niet over. Weird!
Elke vestiging van Media Markt is een eigen onderneming, met een eigen rechtspersoon. Hoewel de aanbiedingen overal gelijk zijn, kunnen filialen van Media Markt andere regels hanteren.
devilsnight schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:43:
[...]
Naar mijn weten was hij al uitgesteld naar 2023 toch?
#####ber 2022
Lelijk. Hier tegengeluid met een oude C7. Na 5 jaar nog steeds geen spoor van inbranden. Staat al bijna 8.000 branduren op de teller. Maarja, je doet er niks aan en als het wel gebeurd is garantie vaak wel een probleem omdat het vaak pas na je garantietermijn op begint te vallen.Ananas_NL schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:09:
Zie je tijdens het afspelen van normale content (film, tv, games etc) de inbranding? Of moet je hiervoor echt compleet rode/magenta/fel groene schermen gaan tonen om het goed te kunnen zien? Als het alleen het 2e is, is er nog niet echt een man over boord natuurlijk.
[ Voor 23% gewijzigd door Hulleman op 03-11-2022 14:40 ]
Ikzelf heb er één van 3 jaar oud en gebruik deze dagelijks, meestal een serie/film, af en toe wat PC gaming en natuurlijk de xbox, nergens last van gelukkig.
Maar je zal er maar mee zitten..
Ik denk dat het voornamelijk goed is de content af te wisselen, dus niet elke dag dezelfde game of tv zender urenlang met dezelfde UI elementen te laten branden.
Op die manier laat je de pixels al bewegen. Ook je TV uitzetten en niet gelijk van de spanning halen (dus in standby laten staan) is ook heel erg aan te raden, want dan onderhoudt het paneel zichzelf op de achtergrond.
Same here.Hulleman schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:37:
[...]
Lelijk. Hier tegengeluid met een oude C7. Na 5 jaar nog steeds geen spoor van inbranden. Staat al bijna 8.000 branduren op de teller. Maarja, je doet er niks aan en als het wel gebeurd is garantie vaak wel een probleem omdat het vaak pas na je garantietermijn op begint te vallen.
Zie je tijdens het afspelen van normale content (film, tv, games etc) de inbranding? Of moet je hiervoor echt compleet rode/magenta/fel groene schermen gaan tonen om het goed te kunnen zien? Als het alleen het 2e is, is er nog niet echt een man over boord natuurlijk.
Ik begon jaren geleden met een 1080p LG OLED, nooit burn in gehad, wel image retention, maar dat ging weer vrij snel weg. Daarna twee keer een 4K OLED van LG gehad, geen burn in, wel IR.
Nu sinds een maandje of twee een Samsung OLED en ik heb niet eens IR. OLED is life.
Wel heb ik de screen dimmer optie van Xbox op één of twee minuten staan, gewoon puur voor de zekerheid en veiligheid.
[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 03-11-2022 16:25 ]
Ik heb nu al een jaar of 5-6 een OLED (sinds een jaar geleden eentje overgenomen van een tweaker) en tot op heden gelukkig nooit problemen gehad.
Ik denk dat het vooral afhangt hoe verschillende de content is die je afspeelt. Speel je telkens hetzelfde spel met statische content. Dan ga je nog steeds risico lopen. Wissel je dat af met andere games / films / tv... dan denk ik niet dat je moet vrezen.lowskilled-ftw schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:32:
Zijn de OLED 'problemen' niet iets van vroeger? Ik dacht, dat ze dit probleem redelijk hadden opgelost en met de huidige tv's kans op inbranden etc veel kleiner is?
Ik heb nu al een jaar of 5-6 een OLED (sinds een jaar geleden eentje overgenomen van een tweaker) en tot op heden gelukkig nooit problemen gehad.
Dit topic is gesloten.
![]()
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/OgFaGTDX7rLbsn9otk8xNE5O.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/kV1umKbrevBkOimt99DthvKG.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/RR4yqQ6j3lowkaAmHcPJYNho.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/8uH4xd6T80e4UxgqCOdQBe8T.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/cKRIu0aCo59JY096eJxtAfjP.jpg?f=fotoalbum_tile)