Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Antigo schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:45:
[...]

Ik denk dat het vooral afhangt hoe verschillende de content is die je afspeelt. Speel je telkens hetzelfde spel met statische content. Dan ga je nog steeds risico lopen. Wissel je dat af met andere games / films / tv... dan denk ik niet dat je moet vrezen.
Yep.

Zelf zou ik een WoW niet aan durven met een OLED tv met die lading aan statische plaatjes constant in het scherm.

• Royalty
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-11 13:43
Hulleman schreef op donderdag 3 november 2022 @ 14:37:
[...]

Zie je tijdens het afspelen van normale content (film, tv, games etc) de inbranding? Of moet je hiervoor echt compleet rode/magenta/fel groene schermen gaan tonen om het goed te kunnen zien? Als het alleen het 2e is, is er nog niet echt een man over boord natuurlijk.
Een RGB test wijst uit dat het alleen zichtbaar is in de kleur groen. Dus alle content waar groen in zit dan is het zichtbaar in het midden van het scherm. Bij een voetbalwedstrijd kan het irritant zijn. Het is miniem, maar ik weet dat het er is.

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:02
Heeft de xbox zo voldoende ventilatie ruimte? Ik vermoed van wel. Zou de uitgeblazen warmte eventueel impact hebben op de tv?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cX6M2hkOw7BG9JCM9aw1ec4Zjk8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5OBKKpQE5bWqhdh6LvWBTwNW.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E9mIja1kfI_X2QIrryBuLVPsfH4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CG0X61Urcw3ybGY2Wpnp8MKD.jpg?f=fotoalbum_large

Of zou dit ook kunnen (minus de 360) en er zit ongeveer 5 cm links en rechts naast de xbox.:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ni0kKbW-zqsSj_L2XhMW5EKymMg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/78MC4E9VMdbwdZQcF0yFEaxs.jpg?f=fotoalbum_large

Microsoft heeft wel wat plaatsing plaatjes maar ja die zijn niet overeenkomstig aan mijn tv meubel 😁

[ Voor 23% gewijzigd door Dracula op 03-11-2022 20:14 ]

Dracula schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:09:
Heeft de xbox zo voldoende ventilatie ruimte? Ik vermoed van wel. Zou de uitgeblazen warmte eventueel impact hebben op de tv?

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Of zou dit ook kunnen (minus de 360) en er zit ongeveer 5 cm links en rechts naast de xbox.:

[Afbeelding]

Microsoft heeft wel wat plaatsing plaatjes maar ja die zijn niet overeenkomstig aan mijn tv meubel 😁
Meer dan genoeg ruimte.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:27
Ja, prima achter de tv.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• Dracula
We gaan het gewoon proberen en dan zien we het wel ☺️

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
uchiha tijntje schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 15:06:
[...]

Weer een paar interessante releases :) Minimaal 4 games die ik ga proberen. Ghost Song, Pentiment, Monkey Island en Somerville. Waarbij Tian Ding er ook nog grappig uitziet.
Ghost song is heel cool maar ik vind hem nog wel wat moeilijk en hierdoor een tikje frustrerend soms. Maar dat is even gewenning. verder een super interessante game, heeft een beetje sci-fi hollow knight/Metroid vibe. Ik ga wel heel hard op dit sfeertje en toffe muziek en ontwerp.

[ Voor 17% gewijzigd door Vildhjarta op 03-11-2022 23:28 ]

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-11 21:51
Dracula schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:22:
[...]

We gaan het gewoon proberen en dan zien we het wel ☺️
Denk dat die onderste optie ook nog zou kunnen. Zolang dat ding niet aangeeft dat hij te warm wordt, is er niks aan de hand.
Vildhjarta schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:51:
[...]

Ghost song is heel cool maar ik vind hem nog wel wat moeilijk en hierdoor een tikje frustrerend soms. Maar dat is even gewenning. verder een super interessante game, heeft een beetje sci-fi hollow knight/Metroid vibe. Ik ga wel heel hard op dit sfeertje en toffe muziek en ontwerp.
Ik ben nu nog even bezig met de SP van COD en Mudrunner, maar daarna ga ik hem zeker proberen. Ben benieuwd. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Vildhjarta
uchiha tijntje schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:26:
[...]

Ik ben nu nog even bezig met de SP van COD en Mudrunner, maar daarna ga ik hem zeker proberen. Ben benieuwd. :)
Love it so far !! Klikt al redelijk snel toch.

• Dracula
FrankoNL schreef op donderdag 3 november 2022 @ 23:23:
[...]

Denk dat die onderste optie ook nog zou kunnen. Zolang dat ding niet aangeeft dat hij te warm wordt, is er niks aan de hand.
Ja dat denk ik ook, hij kan ook nog een stukje naar links geschoven aangezien dat bij rechtop staan de onderkant is en die dus sowieso ergens op of tegen aan staat.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:23

Stimulate14

⭐⭐⭐

Dracula schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 07:44:
[...]

Ja dat denk ik ook, hij kan ook nog een stukje naar links geschoven aangezien dat bij rechtop staan de onderkant is en die dus sowieso ergens op of tegen aan staat.
Het scheelt dat de achterkant open is. Mijn meubel is aan de achterkant dicht en hij ligt zoals jouw onderste foto. Ik heb aan de achterkant van de Xbox (waar de warmte uit komt) een USB fan geplaatst anders werd het echt te warm.
Serial Cleaner is Free Play days nu, zit leuk in elkaar. Indie game en je moet lijken opruimen bij een crime scene, bloed wegvegen en niet gezien worden door de cops.

Het vervolg kwam dit jaar uit.

[ Voor 59% gewijzigd door devilsnight op 04-11-2022 11:42 ]

Vildhjarta schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:51:
[...]

Zelfs op explorer is de game alles behalve easy. Meteen al bij die eerste gast rechts heb ik al moeite.

Ah wacht, ik had niet goed gecheckt in die grot en dacht dat ik dus naar rechts moet. Waar een vijand zit die je nog niet kan doden.

[ Voor 11% gewijzigd door devilsnight op 04-11-2022 12:24 ]

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Dracula schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:09:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Optie 1 ziet er goed uit, optie 2 zou ik zelf niet doen, dan is er wel erg weinig ruimte voor zowel ingang/uitgang als circulatie van lucht.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-11 13:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

devilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 11:04:
Serial Cleaner is Free Play days nu, zit leuk in elkaar. Indie game en je moet lijken opruimen bij een crime scene, bloed wegvegen en niet gezien worden door de cops.

Het vervolg kwam dit jaar uit.
Van die Serial Cleaners zijn er 2 in de store.

Serial Cleaner
Serial Cleaners

Het is overigens de eerste van de 2 hierboven genoemde. Die andere, met de s op het einde, ziet er ook wel leuk uit.

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 14:33:
[...]

Van die Serial Cleaners zijn er 2 in de store.

Serial Cleaner
Serial Cleaners

Het is overigens de eerste van de 2 hierboven genoemde. Die andere, met de s op het einde, ziet er ook wel leuk uit.
Klopt man. Hij is best fun, maar er lijken geen save points te zijn, dus je kan elke keer opnieuw beginnen, geen ramp. Cleaners is grafisch een stuk nicer ook.

Ghost Song is nu prima te doen, ik had gewoon niet naar links moeten gaan, haha.

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 17:25

• Vildhjarta
devilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 12:15:
[...]

Zelfs op explorer is de game alles behalve easy. Meteen al bij die eerste gast rechts heb ik al moeite.

Ah wacht, ik had niet goed gecheckt in die grot en dacht dat ik dus naar rechts moet. Waar een vijand zit die je nog niet kan doden.
Ow zijn er verschillende difficulties? Helemaal niet gezien ?
Vildhjarta schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:15:
[...]

Ow zijn er verschillende difficulties? Helemaal niet gezien ?
Yes. Zodra je new game doet. Ik hou hem lekker op Explorer zodat ik mijn "souls" niet kwijtraak na sterven.

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:24
justifire schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:09:
[...]

Zo die graphics zijn al flink naar beneden geschroefd :|
Huh? Ik vind het er prima uitzien. Ik heb niet alle gameplaytrailers gezien, maar kan mij niet herinneren eerdere beelden te hebben gezien die er veel beter dan dit uitzagen.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:04
Vanavond begonnen aan The Entropy Centre, een spel dat zich duidelijk heeft laten inspireren door 'Portal'. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4CqfESYmOSMpfUHUPd1ZaK32NTo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vW7hnGqCOvUwEVmUgkfKEXGL.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lQ8dIxuA_9F2DccJOYsEGDxYsgc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/99zMfltOsfeLC5cTrSgxI6v2.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CZnAdhy54DnOcLBk1JwTU4AVf4o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cvBB6XD7KCkMJ935khfA4qZz.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TPf7EyTeSS0zTnxXAx3UDkpmKAY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fPJRPAQDN9sILEyWh7Kc208I.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qlPFUzT2kNlu5o4hWRpcRPMA5k4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s15Q2T0QBLXXOrp1lXAIFcET.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tGPg6-9qCq9V5YK3-KHkLwX502o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/UEtgMIN4MMv5vnz3LDFk2R1v.png?f=fotoalbum_large

Wat mij betreft een aanrader als je van puzzelgames houdt! (y)
De nieuwe This week on Xbox is er.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:04
Niet zo krenterig, gewoon de volle mep betalen. ;)

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-11 18:01
Hopelijk hebben ze er nog flink wat aan getweaked en speelt de game stukken beter dan de demo. De game heeft wel potentie.

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Watch Dogs 2 op game pass is geweldig, alleen de graphics is anno 2022 om van te :(.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
BramViking schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:00:
Watch Dogs 2 op game pass is geweldig, alleen de graphics is anno 2022 om van te :(.
Watch Dogs 1 vond ik wat dat betreft nog fijner dan WD2. Daar ben ik gewoon mee gestopt.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• BramViking
ArthurMorgan schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:05:
[...]

Watch Dogs 1 vond ik wat dat betreft nog fijner dan WD2. Daar ben ik gewoon mee gestopt.
Watch Dogs Legion slaat de plank volledig mis. Watch Dogs 1 was inderdaad top, maar Watch Dogs 2 is beter.

• Timothy3000
Ik vond Legion te gek. Leuk om door Londen te lopen en steeds meer karakters bij je te krijgen.
Maar gift cards zijn niet zo makkelijk te halen toch?
BramViking schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:00:
Het is bijzonder jammer dat Ubi de game nooit heeft enhanced voor One X, want dan had je een prima uitziende game gehad. PS4 Pro heeft wel een enhanced versie. Scherp, weinig aliasing (vergeleken met Xbox One) richting de 4K ook. En tja dan komt de base Xbox One versie met 900p of zelfs lager misschien.
Timothy3000 schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 10:30:
Ik vond Legion te gek. Leuk om door Londen te lopen en steeds meer karakters bij je te krijgen.
Volledig met je eens !
Vond de ray tracing ook echt een next-gen ervaring bieden, ondanks de 30 fps.
Zelfde verhaal eigenlijk als met A Plague Tale Requiem, geweldige graphics, jammer van de 30 fps (maar waarschijnlijk niet aan te ontkomen)
devilsnight schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 12:15:
[...]

Maar gift cards zijn niet zo makkelijk te halen toch?
Was ook als grapje bedoeld ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ik vermaak me uitstekend met The legend of Tianding. Mooie comic book achtige art style en ook hoe het verhaal wordt verteld. Combat is erg fun met hele toffe abilities. Mooie muziek, leuk verhaal, platforming zit goed in elkaar.

En hoe vaak kruipen we in de huid van een Chinese martial artist die het tegen Japanners opneemt? Niet heel vaak. Tof!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-11 12:16
Code voor 1 maand gamepass ultimate; heb zelf geen Xbox dus wie eerst komt het eerst maalt;

2VT4P-HJ33D-TK7CK-47H92-MK6GZ
Hier de nieuwe games van volgende week:

https://www.trueachieveme...x-games-november-7th-13th

“Gelukkig” een rustige week want mijn backlog begint weer wat te groeien. :)

Het lijkt erop dat Diablo 4 in april volgend jaar uit gaat komen. Heb me met Diablo 3 erg vermaakt, en ook redelijk vaak met wat tweakers gespeeld. Benieuwd naar dit nieuwe deel.

[ Voor 31% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2022 11:15 ]

uchiha tijntje schreef op zondag 6 november 2022 @ 11:11:
Hier de nieuwe games van volgende week:

https://www.trueachieveme...x-games-november-7th-13th

“Gelukkig” een rustige week want mijn backlog begint weer wat te groeien. :)

Het lijkt erop dat Diablo 4 in april volgend jaar uit gaat komen. Heb me met Diablo 3 erg vermaakt, en ook redelijk vaak met wat tweakers gespeeld. Benieuwd naar dit nieuwe deel.
Die van mij ook, games als Assassin's Creed waar je minimaal 100 uur aan kwijt bent, en ook nog eens fulltime doet werken en een gezin thuis hebt, schiet het niet echt op 8)7

• Vildhjarta
devilsnight schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:43:
[...]

Yes. Zodra je new game doet. Ik hou hem lekker op Explorer zodat ik mijn "souls" niet kwijtraak na sterven.
Inmiddels 8 uur gespeeld, wat een topgame. Niet op explorer maar qua difficulty is ie erg goed te doen. Een van de beter Indie dingen imho van 2022.

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-11 15:35
Vraag van mijn kant, heb al even op internet zitten zoeken maar lees wat tegenstrijdige verhalen. Ik heb een maand geleden grid autosport voor de xbox 360 op disc gekocht. Deze is backwards compatibel. Als ik nu uit de microsoft store de bijbehorende dlc koop kan ik die ook op m'n series X spelen?
wjsiebes schreef op zondag 6 november 2022 @ 13:35:
Vraag van mijn kant, heb al even op internet zitten zoeken maar lees wat tegenstrijdige verhalen. Ik heb een maand geleden grid autosport voor de xbox 360 op disc gekocht. Deze is backwards compatibel. Als ik nu uit de microsoft store de bijbehorende dlc koop kan ik die ook op m'n series X spelen?
Ja.
Heeft hier iemand Mudrunner en zo ja, zou je mij even willen helpen met het behalen van drie coop achievements :P Ik denk dat het max een half uurtje duurt.

Ik heb geprobeerd om met mijn Series S en X te spelen met het account van mijzelf en mijn vrouw, waarbij ik de ene console als home console in heb gesteld, maar ik kreeg een melding dat de game maar door 1 iemand tegelijk gespeeld kan worden. Of ik doe wat verkeerd of dat is gewoon een restrictie op “account sharing”.

Maar, iemand hier die Mudrunner heeft? Hij is al paar jaar uit gamepass dus dat werkt niet :)

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2022 14:37 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-11 00:27
Oh, is hij al uit gamepass?
Dan kan ik je niet helpen.

• BramViking
.

[ Voor 99% gewijzigd door BramViking op 06-11-2022 16:42 ]

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:45

nFo

Iemand nog de; the first descendant beta gespeeld op PC? , ik heb helaas niet veel kunnen spelen.
Zag er in ieder geval goed uit in Unreal 5 8)
Herkende wel wat destiny / warframe invloeden, schieten ging wel aardig tot goed.(gunplay)
AI nog niet overtuigend , evenals de basic missies, ga naar punt A,B,C,/C,B,A ect.
Verder nog wat performance issues, lage framerate, wel DLSS ondersteuning.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VowzE71BI6UllR2n4_xmKFaDlUc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LClkTdLN2pmm2bvWTGsjYEx2.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UY1BD-dohE0I0KvU3ADZWFAwfDg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/y5gsQwjwji8CSQ3V3zIVfV8l.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2LkmkjbO8cDNxDSR8Og941prWkQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m6QdSUZ4CGDgZM5lY0uDQrpw.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 88% gewijzigd door nFo op 06-11-2022 16:54 ]

• BramViking
Het lukt me maar niet om een Xbox game code te redeemen via redeem.microsoft.com. Het geeft telkens aan dat de code niet uit het land vandaan komt waar ik het gekocht heb.

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
BramViking schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:43:
Het lukt me maar niet om een Xbox game code te redeemen via redeem.microsoft.com. Het geeft telkens aan dat de code niet uit het land vandaan komt waar ik het gekocht heb.
Land veranderen naar het land waar je de code voor gekocht hebt.

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21-11 21:58
Toch maar een keertje The Outer World gekocht nu die complete editie in de aanbieding was. Man toch wel een leuk spel hoor. Beetje Fallout, Mass Effect en Borderlands achtig qua setting.

• BramViking
Ramon27 schreef op zondag 6 november 2022 @ 16:55:
[...]

Land veranderen naar het land waar je de code voor gekocht hebt.
Gedaan inclusief vpn. Dat werkte niet. Toen in mijn account (op de website) de regio veranderd en nu doet de code het wel. Xbox Series X versie van Call of Duty Modern warfare 2 voor €59,- euro was het in ieder geval waard :).

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
NukaWorldNL schreef op zondag 6 november 2022 @ 17:11:
Toch maar een keertje The Outer World gekocht nu die complete editie in de aanbieding was. Man toch wel een leuk spel hoor. Beetje Fallout, Mass Effect en Borderlands achtig qua setting.
Ja he, ik moest er de eerste keer even inkomen maar het pakte mij plots helemaal beet. Zit nu in een achievement run voor 1000 gs. Veel plezier nog!
wjsiebes schreef op zondag 6 november 2022 @ 13:35:
Dat zou moeten werken, als de main game support word, dan worden ook de DLC gesupport, tenzij anders aangegeven.

The legend of Tianding uitgespeeld. Hele korte game, maar hij is wel tof. Iets te abrupt einde en een nieuwe character wordt nogal raar laat in de story geïntroduceerd.

Ik begon de game op de tweede difficulty, prima te doen, totdat ik bij een bepaalde boss fight kwam en dit begon me te irriteren. Ik merkte dat ik weer begon te schelden (ik rage al sinds 2018 op games niet meer) mijn hond houdt hier ook helemaal niet van, haha.

Lekker op "easy" gezet en me niet meer druk gemaakt. Gelukkig maar, want bepaalde bosses waaronder de final fight is echt geen walk in the park.

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:11
devilsnight schreef op zondag 6 november 2022 @ 23:28:

Ik merkte dat ik weer begon te schelden (ik rage al sinds 2018 op games niet meer) mijn hond houdt hier ook helemaal niet van, haha.
Zo herkenbaar, die van mij kan daar ook niet tegen.
Xgar schreef op maandag 7 november 2022 @ 06:54:
[...]

Zo herkenbaar, die van mij kan daar ook niet tegen.
Ze denken meteen dat zij iets fout hebben gedaan, arme zielen. Ik moet wel zeggen dat het met CoD MW2 soms niet lukt om niet te ragen, maar ja.

• Hulleman
  • Laatst online: 27-11 21:02
Heb je nog een lopend abonnement? Dat had ik namelijk en dan krijg je inderdaad die foutmelding. Zodra je abo afloopt kun je een code redeemen uit een ander land.

Edit: ik zie dat je het al was gelukt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 07-11-2022 10:12 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• BramViking
Hulleman schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:12:
[...]

Heb je nog een lopend abonnement? Dat had ik namelijk en dan krijg je inderdaad die foutmelding. Zodra je abo afloopt kun je een code redeemen uit een ander land.
Nee daar lag het niet aan. Je moet in jouw Microsoft account, naast dat je de vpn hebt aangezet, ook nog eens de locatie veranderen.

• Hulleman
  • Laatst online: 27-11 21:02
BramViking schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:13:
[...]

Nee daar lag het niet aan. Je moet in jouw Microsoft account, naast dat je de vpn hebt aangezet, ook nog eens de locatie veranderen.
Dat hoefde ik dan weer niet.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Powder Toastman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11:18
Hulleman schreef op maandag 7 november 2022 @ 10:12:
[...]

Edit: ik zie dat je het al was gelukt :)
Volgens mij betrof het een code voor een game, niet verlengen van Gamepass, dus lopend abonnement is nvt
De Turtle Beach Stealth 700 gen 2 blijft een mooi ding, maar de laatste maanden zijn er wel vervelende issues komen optreden die niet meer weggaan.

Ik ben dus aan het kijken voor een tweede headset, zodat ik soms gewoon kan switchen en misschien langzamerhand de TB minder zal gebruiken. Ik moet wel iets hebben wat een goede bass heeft, dat blijf ik belangrijk vinden.

Heeft iemand hier toevallig de Steelseries Arctis Nova 7x getest? En/of de Pro Wireless?
Vanaf morgen in Gamepass: Return to Monkey Island. Een van de vele reviews vind je hier: https://xboxera.com/2022/...-return-to-monkey-island/

[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2022 14:44 ]

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:27
Klinkt als wat ik hier beschreven heb.
Je game code is van land/regio X en je account is of Nederland/België of een ander land dat niet valt onder regio X. Op de redeem pagina staat achter je e-mailaccount waaraan het spel wordt toegevoegd het land waar het account is geregistreerd.
Lang verhaal kort: je moet moet je account verhuizen naar het land/regio X en dan met VPN de code inwisselen.

Quickstart guide for foreign content
  1. Edit your Microsoft Account Country on account.microsoft.com or account.live.com in $COUNTRY
  2. Add an address on account.microsoft.com for your $COUNTRY
  3. Turn on your VPN provider and connect to $COUNTRY
  4. Open incognito / private tab on your browser
  5. Claim your key on redeem.microsoft.com
Let op bij het verhuizen naar een ander land (stap 1) wordt gevraagd naar een geldige postcode van dat land.

Kijk eerst even bij stap 2 of je al eens eerder een adres hebt aangemaakt voor de desbetreffende regio. Kopieer de postcode en gebruik deze bij stap 1. De postcode bij stap 1 en stap 2 hoeft overigens niet overeen te stemmen.

Na stap 5 kun je je account weer verhuizen naar NL of België. Ik kreeg een foutmelding toen ik dat direct daarna probeerde. De dag erna ging dat probleemloos.
Laat even weten of het wel of niet gelukt is, ik denk dat vele lezers dat graag willen horen.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• BramViking
ariekanari schreef op maandag 7 november 2022 @ 15:49:
[...]

Klinkt als wat ik hier beschreven heb.
Je game code is van land/regio X en je account is of Nederland/België of een ander land dat niet valt onder regio X. Op de redeem pagina staat achter je e-mailaccount waaraan het spel wordt toegevoegd het land waar het account is geregistreerd.
Lang verhaal kort: je moet moet je account verhuizen naar het land/regio X en dan met VPN de code inwisselen.

Quickstart guide for foreign content
  1. Edit your Microsoft Account Country on account.microsoft.com or account.live.com in $COUNTRY
  2. Add an address on account.microsoft.com for your $COUNTRY
  3. Turn on your VPN provider and connect to $COUNTRY
  4. Open incognito / private tab on your browser
  5. Claim your key on redeem.microsoft.com
Let op bij het verhuizen naar een ander land (stap 1) wordt gevraagd naar een geldige postcode van dat land.

Kijk eerst even bij stap 2 of je al eens eerder een adres hebt aangemaakt voor de desbetreffende regio. Kopieer de postcode en gebruik deze bij stap 1. De postcode bij stap 1 en stap 2 hoeft overigens niet overeen te stemmen.

Na stap 5 kun je je account weer verhuizen naar NL of België. Ik kreeg een foutmelding toen ik dat direct daarna probeerde. De dag erna ging dat probleemloos.
Laat even weten of het wel of niet gelukt is, ik denk dat vele lezers dat graag willen horen.
Dit klopt, had ik gisteren al gedaan ;). Wel heel omslachtig.
Pfff, krijg de achievement
spoiler:
dat je alle dennenappels moet raken
in A Plague Tale Requiem maar niet unlocked, laatste achievement die ik nog moet halen voor de 100 % :(

-

Begonnen met Prodeus en damn, dat is me daar een vet spelletje :9~
In het begin had ik zoiets van, is dit het nou ?
Maar als je dan doorspeelt wordt het toch wel een verdomd lekkere shooter !
Wil wel een ieder adviseren om minstens even door te spelen totdat je
spoiler:
de shop
bereikt hebt, dan opent het spel zich een stuk verder.
Oh en duik even in de options, heel wat aan te passen / optimaliseren.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op maandag 7 november 2022 @ 18:34:
Pfff, krijg de achievement
spoiler:
dat je alle dennenappels moet raken
in A Plague Tale Requiem maar niet unlocked, laatste achievement die ik nog moet halen voor de 100 % :(

-

Begonnen met Prodeus en damn, dat is me daar een vet spelletje :9~
In het begin had ik zoiets van, is dit het nou ?
Maar als je dan doorspeelt wordt het toch wel een verdomd lekkere shooter !
Wil wel een ieder adviseren om minstens even door te spelen totdat je
spoiler:
de shop
bereikt hebt, dan opent het spel zich een stuk verder.
Oh en duik even in de options, heel wat aan te passen / optimaliseren.
Als in, hij unlocked niet terwijl je alles raakt of mis je gewoon een paar schoten. Want dat zou ik niet van je verwachten :P

En Prodeus is inderdaad een leuke game. Hem op 1.000GS zetten heeft me wel wat tijd gekost want je moet levels completen zonder deaths, met alle secrets en diverse collectibles. En zoals in elke “doom” game zijn die secrets goed verstopt. Kon ze dan ook niet volledig zelf vinden.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-11 13:49
Gotsamme wat is die update van de store slecht. Het was ooit zo makkelijk om de nieuwste games in de store te bekijken. Nu is het een drama. Of zie ik wat over het hoofd?
Vinnocchio schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:52:
Gotsamme wat is die update van de store slecht. Het was ooit zo makkelijk om de nieuwste games in de store te bekijken. Nu is het een drama. Of zie ik wat over het hoofd?
Hmm? Gisteren zat er nog gewoon een knop in de store met new releases?

Edit: en vandaag nog steeds.

Heb store op dashboard staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ktfB3iUmBH2q7XfmHxZDaoGm0o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KUQOyGnynNb6mjHAPfxW3oHe.jpg?f=fotoalbum_large

En ook in de store app heb je de optie voor new games:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DZvR4AapoYH8a6KM2zlHHB9XegE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W13ROOuYDwiVAz8429ragRjO.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 58% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2022 19:57 ]

uchiha tijntje schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:53:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is dat het meest recente insider dashboard of ben je geen insider? Want toen ik die video van Brad Sams zag leek het alsof je al die dingen zoals store, game pass etc onderelkaar niet meer zo kon hebben. Maar gelukkig wel dus.
devilsnight schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:05:
[...]

Is dat het meest recente insider dashboard of ben je geen insider? Want toen ik die video van Brad Sams zag leek het alsof je al die dingen zoals store, game pass etc onderelkaar niet meer zo kon hebben. Maar gelukkig wel dus.
Ik ben geen insider. Ik zou niet weten waarom ik dat zou willen :p

Mocht je wel insider zijn dan weet ik het dus niet.

———

Edit:

16 jaar Gears of War.

De live action verwacht ik niet veel van. Maar de animated serie kan wel echt tof worden. :)

[ Voor 26% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-11-2022 22:04 ]

uchiha tijntje schreef op maandag 7 november 2022 @ 20:21:
[...]

Ik ben geen insider. Ik zou niet weten waarom ik dat zou willen :p

Mocht je wel insider zijn dan weet ik het dus niet.
Me neither! :)

Anyway, klinkt niet echt goed.....zou echt jammer zijn.

devilsnight schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:04:
[...]

Me neither! :)

Anyway, klinkt niet echt goed.....zou echt jammer zijn.

[Twitter]

[Twitter]
En hier was ik dus al bang voor.
Gingen vijf jaar geleden al geruchten over oplichterij, omdat je toen de game kon pre-orderen terwijl er geneens een releasedatum was.
Tel daarbij op dat het een developer zonder noemenswaardig verleden is …
Hopelijk zit ik en het halve internet er volkomen naast maar ze krijgen de schijn steeds meer tegen.

• Vinnocchio
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-11 13:49
uchiha tijntje schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:53:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Huh dat ziet er heel anders uit dan mijn dash?
justifire schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:14:
[...]

En hier was ik dus al bang voor.
Gingen vijf jaar geleden al geruchten over oplichterij, omdat je toen de game kon pre-orderen terwijl er geneens een releasedatum was.
Tel daarbij op dat het een developer zonder noemenswaardig verleden is …
Hopelijk zit ik en het halve internet er volkomen naast maar ze krijgen de schijn steeds meer tegen.
Afwachten maar hoe de game straks speelt, maar dit haalt de enthousiasme wel omlaag zeg. Ik denk ditzelfde trouwens al een tijdje over Wukong. De laatste gameplay video, van dit jaar geloof ik was wel mooi maar duidelijk al gedowngrade.
Vinnocchio schreef op maandag 7 november 2022 @ 22:57:
[...]

Huh dat ziet er heel anders uit dan mijn dash?
Ik kan niet op je tv kijken :) Dus geen idee wat er anders is. Dit heb ik al jaren zo.

devilsnight schreef op maandag 7 november 2022 @ 23:02:
[...]

Afwachten maar hoe de game straks speelt, maar dit haalt de enthousiasme wel omlaag zeg. Ik denk ditzelfde trouwens al een tijdje over Wukong. De laatste gameplay video, van dit jaar geloof ik was wel mooi maar duidelijk al gedowngrade.
Eens !
Gelukkig hebben we Wo Long nog :)

• Timothy3000
AEW Fight Forever komt day one naar Gamepass. Topnieuws om mee wakker te worden zeg!
Na de demo gespeeld te hebben weet ik niet hoe lang deze game mijn aandacht zal hebben. Nou staan Team Ninja's games bekend om hoe pittig ze zijn, maar of ik er echt op zit te wachten......met dit soort games zou ik een difficulty setting echt niet erg vinden. Het is taboo voor Soulslike fans, I know, maar ik zou het verwelkomen.

• Timothy3000
Monkey Island is al te vinden in de store en daar al te spelen via cloudgaming.

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
devilsnight schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:31:
[...]

Na de demo gespeeld te hebben weet ik niet hoe lang deze game mijn aandacht zal hebben. Nou staan Team Ninja's games bekend om hoe pittig ze zijn, maar of ik er echt op zit te wachten......met dit soort games zou ik een difficulty setting echt niet erg vinden. Het is taboo voor Soulslike fans, I know, maar ik zou het verwelkomen.
Is het gelijkaardig aan Nioh? Daar heb je wel enigsinds controle over de moeilijkheid door middel van je gear level, waar je shortcuts kan nemen door gear van verslagen spelers te looten.
Voor de mensen die inmiddels vergeten zijn dat Halo Infinite bestaat :P Er komt vandaag een nieuwe update, de Winter Update, uit met enkele extra maps en online coop en forge beta!

Ik jat brutaal even de linkjes die @Exactor it heeft geplaatst in het Halo topic.

Sandbox changes waaronder BR7 nerfje en
Regional matchmaking!

En hier ook een beeld van de nieuwe content pagina voor Forge Creations.
https://www.halowaypoint....-waypoint-content-browser

Zelf kijk ik uit naar de nieuwe balans in wapens maar ook naar de 2 nieuwe arena maps. En uiteraard Forge waarbij ik hoop dat de Xbox oldies donderdag avond weer nieuw leven ingeblazen wordt :)

Edit: de browser komt bij start van seizoen 3 in maart volgend jaar. Ze noemen het nu nog lekker beta :P

[ Voor 14% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-11-2022 12:39 ]

• Krimglas
  • Laatst online: 14-03-2023
Forge is het enige dat Halo Infinite kan redden, dus ben benieuwd. Ik hoop dat dit betekent dat we eindelijk ook een server browser krijgen zoals in iedere vorige Halo game? Anders gaat die forge sowieso plat op zijn bek.
Krimglas schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 10:47:
Forge is het enige dat Halo Infinite kan redden, dus ben benieuwd. Ik hoop dat dit betekent dat we eindelijk ook een server browser krijgen zoals in iedere vorige Halo game? Anders gaat die forge sowieso plat op zijn bek.
Geen idee of er een server browser komt. Ik heb net wel een extra linkje geplaatst naar hoe de community content pagina er uit komt te zien.

Als ik nu met Halo Infinite online wil beginnen, kan dat dan gewoon? Of moet ik season pass kopen om dit te kunnen doen?

/noob

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Wom schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:33:
Als ik nu met Halo Infinite online wil beginnen, kan dat dan gewoon? Of moet ik season pass kopen om dit te kunnen doen?

/noob
Je hebt geen season pass nodig. Je kunt gewoon spelen. Season pass is alleen van belang als je graag nieuwe kleurtjes en armor wil hebben :P

Season pass heeft dan ook totaal geen invloed op de gameplay.

Of je koopt gewoon een pakje en een stance zoals ik :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tg7xsMfqB-5aqr7lKuO7EizhB5Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PEa3dgZlSFnMKRVbMsvsbnl3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 39% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-11-2022 11:54 ]

Gisteren even die docuseries van The Callisto Protocol gekeken. Daarvoor was ik benieuwd naar de game, maar met twijfels. Na het zien van de docuseries ben ik wel echt hyped. Het ziet er grafisch super goed uit, de combat ziet er heel gruwelijk en fun uit, de audio is zo te horen geweldig ook. I'm a sucker for great audio. :P

Heerlijk sfeertje hebben ze neergezet zo te zien ook. Ik hoop echt dat deze game goed uitpakt, want dan is het een day one voor mij.

Sowieso kan ik dit soort video's gigantisch waarderen. Dat stukje over dat unieke muziek instrument alleen al waardoor ze de meest bizarre en creepy geluiden kunnen maken, heerlijk.

Had ze al eerder geplaatst, maar gewoon nog een keer!

YouTube: Mastering Horror | The Callisto Protocol Docuseries: Episode 1

YouTube: Mastering Horror | The Callisto Protocol Docuseries: Episode 2

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:23

Stimulate14

⭐⭐⭐

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8YYvLPyZ5ogyBLvd-tcx0Dt7Nak=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fWCHNPRLYTJEHwxGWTyLtfuZ.png?f=user_large

Ik zag dit serieus als eerste :o .

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 13:55
uchiha tijntje schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 11:36:
[...]

Je hebt geen season pass nodig. Je kunt gewoon spelen. Season pass is alleen van belang als je graag nieuwe kleurtjes en armor wil hebben :P

Season pass heeft dan ook totaal geen invloed op de gameplay.

Of je koopt gewoon een pakje en een stance zoals ik :+

[Afbeelding]
Je vergeet dat je apart een tientje betaald hebt voor die kattenoren. :+
Exactor it schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 13:53:
[...]

Je vergeet dat je apart een tientje betaald hebt voor die kattenoren. :+
En het was het meer dan waard 8)

9 levens heeft deze jongen en katachtige reflexen!

[ Voor 10% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-11-2022 14:12 ]

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:10
Weet iemand toevallig welke spellen op Game Pass ook in het Nederlands beschikbaar zijn? Ik wil wat leuke dingen installeren voor als mijn neefjes en nichtjes over de vloer komen, maar in de Xbox store kan ik helaas niet op taal filteren.

Spellen waar geen taal in voor komt zijn ook goed natuurlijk :)

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13:24
Ik heb al een tijd geen Xcloud meer geprobeerd, maar je kunt FM2023 dus gewoon spelen met touch controls (zonder virtual controller). Ideaal voor de ipad _/-\o_
uchiha tijntje schreef op maandag 7 november 2022 @ 19:00:
[...]

Als in, hij unlocked niet terwijl je alles raakt of mis je gewoon een paar schoten. Want dat zou ik niet van je verwachten :P
Start Requiem zojuist op en staat nu plots wel op 1000GS, glitchy ! 8)7
Scheelt weer 52GB op de schijf, vanavond maar eens beginnen met Chernobylite.

Pagina: 1 ... 49 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord