Ik speel Forza met een controller, werkt echt verbazingwekkend goed op de iPad Air 2021.t mac schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:27:
Ik heb al een tijd geen Xcloud meer geprobeerd, maar je kunt FM2023 dus gewoon spelen met touch controls (zonder virtual controller). Ideaal voor de ipad
De Paw Patrol games en Peppa Pig zijn allen in het Nederlands te spelen.ErikT738 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:12:
Weet iemand toevallig welke spellen op Game Pass ook in het Nederlands beschikbaar zijn? Ik wil wat leuke dingen installeren voor als mijn neefjes en nichtjes over de vloer komen, maar in de Xbox store kan ik helaas niet op taal filteren.
Spellen waar geen taal in voor komt zijn ook goed natuurlijk
Als je neefjes en nichtjes wat ouder zijn is Ryse: Son of Rome ook te spelen in volledig (tenenkrommend) Nederlands
Tunic heeft geen taal, maar misschien wat lastig voor jongere kinderen.
[ Voor 5% gewijzigd door Wom op 08-11-2022 18:29 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Halo en Forza Horizon 4 + 5, Gears of War volgens mij ook na update maar dat weer ik niet helemaal zekerErikT738 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 15:12:
Weet iemand toevallig welke spellen op Game Pass ook in het Nederlands beschikbaar zijn? Ik wil wat leuke dingen installeren voor als mijn neefjes en nichtjes over de vloer komen, maar in de Xbox store kan ik helaas niet op taal filteren.
Spellen waar geen taal in voor komt zijn ook goed natuurlijk
Benieuwd hoe je morgen dan wakker wordt …Timothy3000 schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 07:27:
AEW Fight Forever komt day one naar Gamepass. Topnieuws om mee wakker te worden zeg!
This also seems like a good time to share that we don't anticipate #AEWFightForever being part of any monthly gaming subscription services.
— AEW Games (@AEWGames) 8 november 2022
AEW: Fight Forever will be available in store at your favorite retailers or online. Reserve your copy today at: https://t.co/Nv3IuMVxiN
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dit is eentje om in de gaten te houden. De speelbare demo was echt tof. First person, fantasy wereld met oa pratende paddestoelen en andere beesten, good & evil elementen etc.
[ Voor 23% gewijzigd door devilsnight op 08-11-2022 23:16 ]
Ik zou wel wat meer opslag ruimte willen voor mijn captures en clips. Ik heb een onedrive account van 100 gb ofzo… laat dat dan combineren tot 1 gedeelde ruimte.
De donderdag avond potjes Halo kunnen met Forge wederom hilarisch worden. Ik verwacht eeg leuke en creatieve maps en modi. Het zal eventjes duren voordat het kaf van het koren is gescheiden maar dat zal niet heel lang duren gok ik als er een goed rating systeem en zoeksysteem in is gebouwd.
De donderdag avond potjes Halo kunnen met Forge wederom hilarisch worden. Ik verwacht eeg leuke en creatieve maps en modi. Het zal eventjes duren voordat het kaf van het koren is gescheiden maar dat zal niet heel lang duren gok ik als er een goed rating systeem en zoeksysteem in is gebouwd.
[ Voor 51% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-11-2022 23:56 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Monkey island geïnstalleerd vanuit de store eerder vandaag. Een 30 min gespeeld tot aan de scumm bar. Het voelt als thuiskomen.
Ik lees met plezier elke dialoogoptie i.t.t. andere games. Het is deels nostalgie natuurlijk, maar volgens mij is dit toch het betere schrijfwerk (leuke referenties, aandacht voor details, etc.). Psychonauts 2 was mijn GOTY. Alhoewel Tim Schafer niet betrokken is bij deze nieuwe MI geloof ik.
Edit: als je tijd hebt kan ik volgende video aanraden, of kijk de laatste 5 minuten
YouTube: RetroAhoy: The Secret of Monkey Island
Ik lees met plezier elke dialoogoptie i.t.t. andere games. Het is deels nostalgie natuurlijk, maar volgens mij is dit toch het betere schrijfwerk (leuke referenties, aandacht voor details, etc.). Psychonauts 2 was mijn GOTY. Alhoewel Tim Schafer niet betrokken is bij deze nieuwe MI geloof ik.
Edit: als je tijd hebt kan ik volgende video aanraden, of kijk de laatste 5 minuten
[ Voor 17% gewijzigd door ilm op 09-11-2022 08:21 ]
Cyberpunk heeft een nieuwe update 1.61.
Met fx 2.1 ziet er goed ook op de series s
YouTube: Xbox Series S | Cyberpunk 2077 | 1.61 Fidelity FX 2.1 upgrade
Met fx 2.1 ziet er goed ook op de series s
YouTube: Xbox Series S | Cyberpunk 2077 | 1.61 Fidelity FX 2.1 upgrade
A wat lame. Dan wachten op een sale. Thanks voor het laten weten!justifire schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 22:08:
[...]
Benieuwd hoe je morgen dan wakker wordt …![]()
[Embed]
[ Voor 4% gewijzigd door Timothy3000 op 09-11-2022 08:12 ]
Terug naar de old school p&c adventures, maar dan moderner nu. Genoten toen van games als Sam and Max, Beneath a steel Sky, Indiana Jones etc. Speel jij op casual of de moeilijkere? Ik las in de XboxEra review dat hij op casual ging. Maar maakt dat voor een adventure echt uit?ilm schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 23:59:
Monkey island geïnstalleerd vanuit de store eerder vandaag. Een 30 min gespeeld tot aan de scumm bar. Het voelt als thuiskomen.
Ik heb alle Deponia games en Blacksad ook nog in de backlog.
[ Voor 3% gewijzigd door devilsnight op 09-11-2022 09:34 ]
Ik begin toch wel steeds meer te balen dat Xbox nog steeds geen killer games heeft ten opzichte van Playstation. Er zit veel in de pijplijn, maar alles lijkt zo ver weg en / of te kampen met ontwikkelings problemen. Het is best pijnlijk om te zien dat playstation al aardig wat exclusives uit heeft gebracht. Nu ook GOW ragnarok.
Maar enkele maanden terug ook nog horizon, met daarvoor ratchet and clank als triple A titels. Maar ook titels als Demon souls, Returnal, Stray & Deathloop. En inderdaad Deathloop is nu ook beschikbaar voor de xbox, maar als mosterd na de maaltijd.
Het enige dat Xbox momenteel weer aan het doen is, is catchup spelen. Ik snap dat de ontwikkeling van games tegenwoordig tijd kost. Maar ik heb MS al zoooo vaak het voordeel van de twijfel gegeven dat ik misschien toch maar eens een PS5 moet overwegen.
Gamepass is leuk, zeker om games te ontdekken die je normaal links zou laten liggen, maar ik heb een
"next-gen" console voor grafische pracht en triple A games. Niet voor de zoethoudertjes als Return to monkey island.
Maar enkele maanden terug ook nog horizon, met daarvoor ratchet and clank als triple A titels. Maar ook titels als Demon souls, Returnal, Stray & Deathloop. En inderdaad Deathloop is nu ook beschikbaar voor de xbox, maar als mosterd na de maaltijd.
Het enige dat Xbox momenteel weer aan het doen is, is catchup spelen. Ik snap dat de ontwikkeling van games tegenwoordig tijd kost. Maar ik heb MS al zoooo vaak het voordeel van de twijfel gegeven dat ik misschien toch maar eens een PS5 moet overwegen.
Gamepass is leuk, zeker om games te ontdekken die je normaal links zou laten liggen, maar ik heb een
"next-gen" console voor grafische pracht en triple A games. Niet voor de zoethoudertjes als Return to monkey island.
Oh oh oh, monkey island is wel een triple-A game. De rest wat je zegt klopt wel :-)swoutr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:58:
Niet voor de zoethoudertjes als Return to monkey island.
Ik speel op de 'moeilijke' (standaard) setting. In MI 2 kon je ook kiezen. De casual setting verwijderde gewoon enkele puzzels. Dat zal hier ook zo zijn denk ik.devilsnight schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:24:
[...]
Terug naar de old school p&c adventures, maar dan moderner nu. Genoten toen van games als Sam and Max, Beneath a steel Sky, Indiana Jones etc. Speel jij op casual of de moeilijkere? Ik las in de XboxEra review dat hij op casual ging. Maar maakt dat voor een adventure echt uit?
Ik heb alle Deponia games en Blacksad ook nog in de backlog.
Heb je de nieuwe beneath a steel sky al gespeeld (beyond a steel sky)? Die staat ook op men lijstje.
Verwijderd
Haha, nu ga je berichten krijgen van mensen hier die vinden dat het helemaal aan je smaak ligt, dat het subjectief is, etc. Is natuurlijk ook een manier om er naar te kijken. Maar ik ben het met je eens. De PS 1ste party exclusives zijn een sterke troefkaart van de PS.swoutr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:58:
Ik begin toch wel steeds meer te balen dat Xbox nog steeds geen killer games heeft ten opzichte van Playstation. Er zit veel in de pijplijn, maar alles lijkt zo ver weg en / of te kampen met ontwikkelings problemen. Het is best pijnlijk om te zien dat playstation al aardig wat exclusives uit heeft gebracht. Nu ook GOW ragnarok.
Desondanks heb ik een Xbox omdat het totaalplaatje (value, quick resume, beschikbaarheid, potentie toekomst, controller) voor mij in het voordeel uitvalt voor de Xbox. Maar zou ook graag sommige PS exclusives spelen, als tijd geen issue zou zijn.
Maar ik verveel mij geen moment met mijn Xbox. Het is altijd even balen als er een topgame uitkomt voor een console die je niet hebt, maar dat is straks ook weer viceversa.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2022 10:53 ]
Het maakt toch niet uit om beide consoles te hebben? Ik had ze vroeger allemaal.
Het is wel een kwestie van smaak en tijd.
Ik ben niet meer zo van de single player games. Kost me tegenwoordig teveel tijd. Buiten Gran Turismo (oude liefde) is er niets wat mij interesseert op de PlayStation.
Nu ik niet super veel tijd heb wil ik gewoon even snel knallen of racen.
Anyway mocht je er een keer centjes voor hebben haal gewoon die PS5 voor naast je Xbox.
Het is wel een kwestie van smaak en tijd.
Ik ben niet meer zo van de single player games. Kost me tegenwoordig teveel tijd. Buiten Gran Turismo (oude liefde) is er niets wat mij interesseert op de PlayStation.
Nu ik niet super veel tijd heb wil ik gewoon even snel knallen of racen.
Anyway mocht je er een keer centjes voor hebben haal gewoon die PS5 voor naast je Xbox.
Toevallig had de Phil Spencer dit ook al gezegd dat het wel lang geleden is dat Xbox een goede first-party titel heeft gehad.swoutr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:58:
Ik zelf vind het misschien minder interessant dan dat jij het vind qua dat er veel exclusives moeten komen want ik hou me nog steeds wel bezig met Forza Horizon 5, Monkey Island en Deathloop maar volgens mij komt Forza Motorsport, Starfield en Avowed er redelijk snel aan.
Ik zou zeggen, waarom koop je ook geen PS5? Je hebt geen trouw gezworen aan MSswoutr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:58:
Zoals hierboven door @Verwijderd aangegeven vind ik het zelf wel puur een kwestie van smaak.
Football Manager 23 Console edition zit ook in de gamepass. Ik heb al vele versies op de PC gespeeld en was dus wat huiverig. Maar het navigeert best goed eigenlijk. Ik heb er zelfs weer wat uitdaging in gevonden.
Ik begrijp jou helemaal qua dit. En dit had "ons" jaar moeten zijn. Als alles goed was gegaan hadden we dit jaar Redfall gehad en deze week Starfield. Het valt ook niemand kwalijk te nemen dat hiervan werd uitgegaan want Todd Howard bleef het vorig jaar zeggen dat 11-11-22 vrijwel vast stond. En toen kwam die aankondiging nog vóór E3 dat beide games waren uitgesteld en vervolgens hadden ze niets groots aan first party meer. En dan idd nu al die tweets over GoWR van mensen vol enthousiast over de game en dat snap ik en tegelijkertijd denk ik gvd, wij hadden dat nu met Starfield gehad. Maar ja, wat doe je eraan?swoutr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:58:
Voor de eerste helft van volgend jaar lijkt het met Redfall goed te zitten, maar over Starfield heb ik mijn grote twijfels. Dit is zo'n beetje DE grote game voor Xbox deze console generatie en ze willen dat goed doen. Er komt genoeg op Game Pass aan third party en ook first party met Redfall en Forza, dat maakt de beslissing om Starfield naar eind volgend jaar te schuiven een stuk makkelijker. Ik hoop het echt van niet, maar ik hou er wel volledig rekening mee.
Het begint langzamerhand als excuus te klinken, maar het is een feit dat ze qua acquisities gewoon de pech hadden dat deze studios nog volop bezig waren met multiplatform games ook. Covid heeft ook een heleboel tegengehouden zoals een Hellblade 2 die heel veel te maken heeft met motion capture tech en dat stond volledig stil. Ook die PS games zoals Horizon FW en God of War Ragnarok waren in eerste instantie 2021 games.
Zelf vond ik vorig jaar echt niet slecht voor Xbox met FH5, MSFS, Psychonauts 2 en Halo. Dit jaar is echter heel belabberd. Ik denk dat Pentiment qua verhaal en keuzes wel eens heel tof kan zijn, maar die art style vind ik helemaal niks. Dit soort games maar dan met top graphics is waar ik op hoop, zeker van Obsidian. En dan heb je Avowed. Volgens betrouwbare bronnen is die game terug naar de tekentafel gegaan en zijn ze overgestapt op Unreal Engine 5.
Qua graphics zijn bepaalde Sony studios gewoon vooruit op de rest. Ik denk zelf dat Hellblade 2 en Gears 6 grafisch hoog zal scoren. Starfield voor een BGS game oogt ook heel mooi. Maar ik begrijp je volkomen, al die studio's en we wachten en wachten maar. Hopelijk is 2023 toch echt het begin van dat het balletje eindelijk echt gaat rollen. Stel Starfield komt wel in de eerste helft van 2023, wat hebben ze dan voor de feestdagen? Avowed? Of wordt dat toch 2024? En dan Fable, Hellblade 2, enzovoort.
We moeten het maar afwachten, iets waar we onderhand heel goed in zijn geworden. Hopelijk wel iets tofs bij TGA. Verder vermaak ik me subliem met de XSX, plenty in de backlog, Game Pass etc,
maar gewoon die "honger" naar echte current gen titels begrijp ik maar al te goed man.
De 'volledige' versie is ook via de Game Pass PC te spelen eventueel.dimmak schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:38:
Football Manager 23 Console edition zit ook in de gamepass. Ik heb al vele versies op de PC gespeeld en was dus wat huiverig. Maar het navigeert best goed eigenlijk. Ik heb er zelfs weer wat uitdaging in gevonden.
Moedig dat je dit wil erkennen. Het is natuurlijk allemaal een kwestie van smaak. Neemt niet weg dat misschien alleen Forza Horizon de potentiële kracht van een Series X lijkt te benutten. De rest zijn vooral mislukte triple A titels of games die nog niet de helft van de kracht benutten.swoutr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:58:
Er zit wel wat in pijplijn, maar Starfield moet wel een gigantisch goeie game gaan worden om nog iets van 2023 te maken. Dat is ook het 3e jaar van deze generatie. En dan hebben we het over 1 potentiële top titel, waar de verwachting gevaarlijk hoog zijn. Daarnaast nog wel wat kleinere projecten die misschien heel goed zijn, maar niet van het kaliber wat je misschien hoopt.
En hoe bevalt de nieuwe Elite core Controller?devilsnight schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:43:
[...]
Naar mijn weten was hij al uitgesteld naar 2023 toch? Dus februari valt nog mee dan, als het echt gebeurd natuurlijk. Met releasedatums van games weet je het maar nooit.
Ik heb vandaag mijn maand oude Elite V2 teruggebracht. De X en A knoppen waren gelukkig gestopt met "plakken" echter begon tijdens COD gisteren ineens de linker stick naar links hangen randomly. Besloten de witte te halen, het is een 2022 model, gewoon benieuwd of het ook maar iets uitmaakt. Bizar. Vanaf nu ga ik dus echt na het gamen elke keer de controller terugdoen in de doos, puur tegen stof en shit. Als deze controller normaal blijft, dan haal ik de pouch met accessories.
En ga ik eten, maakt niet uit wat, dan leg ik de controller weg.
Ik moest trouwens naar twee verschillende MM's toe vandaag, want bij de eerste zeiden ze dat de policy van MS is veranderd en ze mogen niet een nieuwe geven, meteen naar de reparatie dus. De andere MM echter had het hier totaal niet over. Weird!
Ik heb hem al een aantal keer in mijn wagentje gehad maar door het lezen van verschillende issues durf ik het toch niet helemaal aan. Anders ga ik wellicht een nieuwe gewone controller bestellen bij Design Lab.
Ik zelf zou toch zeker wel Redfall toevoegen aan grote titels volgend jaar. Arkane brengt vrijwel altijd iets goeds. Dishonored zijn geweldige games, Prey was echt fantastisch vond ik en Deathloop. Maar daar moet ik nog aan beginnen. Redfall kan echt heel sterk gaan worden.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:07:
[...]
Moedig dat je dit wil erkennen. Het is natuurlijk allemaal een kwestie van smaak. Neemt niet weg dat misschien alleen Forza Horizon de potentiële kracht van een Series X lijkt te benutten. De rest zijn vooral mislukte triple A titels of games die nog niet de helft van de kracht benutten.
Er zit wel wat in pijplijn, maar Starfield moet wel een gigantisch goeie game gaan worden om nog iets van 2023 te maken. Dat is ook het 3e jaar van deze generatie. En dan hebben we het over 1 potentiële top titel, waar de verwachting gevaarlijk hoog zijn. Daarnaast nog wel wat kleinere projecten die misschien heel goed zijn, maar niet van het kaliber wat je misschien hoopt.
Maar ik kijk het meest uit naar Starfield. Men moet voorzichtig zijn met Insane verwachtingen, daar ben ik zelf echt mee gestopt. Starfield is Skyrim in space in all the best ways, aldus Todd Howard. Ik denk zelf dat er echt wel meer is dan, nieuwe features enzo, maar dit klinkt gewoon prima. En ze brengen het traditionele dialoog systeem terug wat mistte in Skyrim en Fallout 4.
Tot nu toe prima. Maar de issues met de voorgaande V2's begonnen ook vaak na een week of een maand ongeveer. Ik merk wel echt dat ik de paddle mis in MW2, dus als het goed blijft de aankomende tijd dan haal ik een pouch die met die onderdelen komt.Reyad schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:09:
[...]
En hoe bevalt de nieuwe Elite core Controller?
Ik heb hem al een aantal keer in mijn wagentje gehad maar door het lezen van verschillende issues durf ik het toch niet helemaal aan. Anders ga ik wellicht een nieuwe gewone controller bestellen bij Design Lab.
Puur om issues door eigen schuld te voorkomen pak ik een oudere One X controller erbij wanneer ik aan de snacks ga tijdens een film kijken bijvoorbeeld. Wanneer deV2 niet in gebruik is, dan stop ik hem terug in het doosje. Zodra ik de pouch heb stop ik hem elke keer daar in.
[ Voor 6% gewijzigd door devilsnight op 09-11-2022 12:30 ]
Misschien persoonlijk, maar ik mis Stalker 2 nog. Dat is voor mij echt een grote titel. Pure nostalgie en Stalker 1 was qua sfeer ongeëvenaard. Ook daarvoor geldt dat natuurlijk niemand had kunnen voorzien dat die titel 1-2 jaar uitgesteld moet worden i.v.m. een oorlog en gedeeltelijke mobilisatie van medewerkers.devilsnight schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:52:
[...]
Ik begrijp jou helemaal qua dit. En dit had "ons" jaar moeten zijn. Als alles goed was gegaan hadden we dit jaar Redfall gehad en deze week Starfield. Het valt ook niemand kwalijk te nemen dat hiervan werd uitgegaan want Todd Howard bleef het vorig jaar zeggen dat 11-11-22 vrijwel vast stond. En toen kwam die aankondiging nog vóór E3 dat beide games waren uitgesteld en vervolgens hadden ze niets groots aan first party meer. En dan idd nu al die tweets over GoWR van mensen vol enthousiast over de game en dat snap ik en tegelijkertijd denk ik gvd, wij hadden dat nu met Starfield gehad. Maar ja, wat doe je eraan?
Voor de eerste helft van volgend jaar lijkt het met Redfall goed te zitten, maar over Starfield heb ik mijn grote twijfels. Dit is zo'n beetje DE grote game voor Xbox deze console generatie en ze willen dat goed doen. Er komt genoeg op Game Pass aan third party en ook first party met Redfall en Forza, dat maakt de beslissing om Starfield naar eind volgend jaar te schuiven een stuk makkelijker. Ik hoop het echt van niet, maar ik hou er wel volledig rekening mee.
Het begint langzamerhand als excuus te klinken, maar het is een feit dat ze qua acquisities gewoon de pech hadden dat deze studios nog volop bezig waren met multiplatform games ook. Covid heeft ook een heleboel tegengehouden zoals een Hellblade 2 die heel veel te maken heeft met motion capture tech en dat stond volledig stil. Ook die PS games zoals Horizon FW en God of War Ragnarok waren in eerste instantie 2021 games.
Zelf vond ik vorig jaar echt niet slecht voor Xbox met FH5, MSFS, Psychonauts 2 en Halo. Dit jaar is echter heel belabberd. Ik denk dat Pentiment qua verhaal en keuzes wel eens heel tof kan zijn, maar die art style vind ik helemaal niks. Dit soort games maar dan met top graphics is waar ik op hoop, zeker van Obsidian. En dan heb je Avowed. Volgens betrouwbare bronnen is die game terug naar de tekentafel gegaan en zijn ze overgestapt op Unreal Engine 5.
Qua graphics zijn bepaalde Sony studios gewoon vooruit op de rest. Ik denk zelf dat Hellblade 2 en Gears 6 grafisch hoog zal scoren. Starfield voor een BGS game oogt ook heel mooi. Maar ik begrijp je volkomen, al die studio's en we wachten en wachten maar. Hopelijk is 2023 toch echt het begin van dat het balletje eindelijk echt gaat rollen. Stel Starfield komt wel in de eerste helft van 2023, wat hebben ze dan voor de feestdagen? Avowed? Of wordt dat toch 2024? En dan Fable, Hellblade 2, enzovoort.
We moeten het maar afwachten, iets waar we onderhand heel goed in zijn geworden. Hopelijk wel iets tofs bij TGA. Verder vermaak ik me subliem met de XSX, plenty in de backlog, Game Pass etc,
maar gewoon die "honger" naar echte current gen titels begrijp ik maar al te goed man.
Daarnaast is het al enige tijd stil rond Perfect Dark. Dat ontwikkelingproces loopt ook verre van soepel.
-knip- opd e manLekkerboeie86 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:07:
[...]
Moedig dat je dit wil erkennen. Het is natuurlijk allemaal een kwestie van smaak. Neemt niet weg dat misschien alleen Forza Horizon de potentiële kracht van een Series X lijkt te benutten. De rest zijn vooral mislukte triple A titels of games die nog niet de helft van de kracht benutten.
En 2023 afdoen als een verloren jaar wat staat of valt met Starfield zegt vrij veel. Dit terwijl Forza Motorsport en Redfall in de 1e helft uit komen, waarbij waarschijnlijk binnenkort duidelijk wordt welke games er in de 2e helft gepland staan.
[ Voor 20% gewijzigd door Geronimous op 09-11-2022 18:16 ]
Helemaal waar man. Het is natuurlijk niet een first party titel, maar wel eentje die timed exclusive is en toch al gauw als exclusive wordt gezien, maar het is echt afwachten wanneer die komt. MS heeft best pech qua bepaalde dingen buiten hun eigen exclusives om. Games zoals Warhammer Dark Tide had in september moeten komen, hoppa, delay naar 2023, Atomic Heart stond voor ergens eind dit jaar, delay naar 2023 en daarnaast nog eens nogal negatieve berichten helaas ook.Woodsy schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:30:
[...]
Misschien persoonlijk, maar ik mis Stalker 2 nog. Dat was voor mij echt een grote titel. Ook daarvoor geldt dat natuurlijk niemand had kunnen voorzien dat die titel 1-2 jaar uitgesteld moet worden i.v.m. een oorlog en gedeeltelijke mobilisatie van medewerkers.
Daarnaast is het al enige tijd stil rond Perfect Dark. Dat ontwikkelingproces loopt ook verre van soepel.
Nee hoor, dat is een mening dat je hier dus leest. Men kijkt met een schuin oog naar de buren en vragen zich af, waar blijven de first party games die de potentie van Series X gaat benutten. Dat is geen onterechte vraag als je al 24 maanden onderweg bent. En je leest ook dat "gamepass heel leuk is, voor games die normaal links laat liggen" zijn niet mij woorden.uchiha tijntje schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:31:
[...]
-knip-
En 2023 afdoen als een verloren jaar wat staat of valt met Starfield zegt vrij veel. Dit terwijl Forza Motorsport en Redfall in de 1e helft uit komen, waarbij waarschijnlijk binnenkort duidelijk wordt welke games er in de 2e helft gepland staan.
-knip- niet op de man, alleen argumenten...
[ Voor 27% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2022 02:01 ]
Ik herken je gevoel. Al heeft mijn PS5, van Sony's eigen titels, nog enkel Astrobot en Ratchet&Clank RA afgespeeld.swoutr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:58:
Het is enorm jammer want er lijkt altijd veel in de pipeline te zitten maar de jaarlijkse output reflecteert dat lang niet altijd. Je ziet dit ook in de tech kant terug. [techrant]Xbox ATG en het DirectX team doen enorm gave dingen die vaak de basis leggen voor nieuwe technieken maar in Xbox first party zie je dat niet altijd terug. Jaren terug was er een tech demo van Forza Horizon 3 met ML upscaling, nog voordat Nvidia's DLSS was aangekondigd. Maar daar is tot op heden voor Xbox nog niks terecht gekomen, voor de XB1 opzich niet gek maar wel voor de XSX|S.[/tech rant]
Uiteraard hebben wij Corona gehad en duurt game development steeds langer maar jammer is het wel.
[ Voor 6% gewijzigd door Caayn op 09-11-2022 13:49 ]
Wel herkenbaar. Heb nu maandje of 3 een XSX (eerste xbox) en ben dus totaal onbekend met het MS ecosysteem, ook qua games. De exclusives vind ik op Forza Horizon na niet best. Ook de nieuwste Halo en Gears kunnen wat mij betreft (by far) niet meekomen met de kwaliteit van de PS exclusives. Voornaamste reden voor een XSX was gamepass en had wel zin in Gears en Halo. Ook wel een beetje vooruitlopend op de Activision overname. Kan toch nog wel heel interessant worden in het Xbox kamp. GP is absoluut mooi, maar doordat de exclusives van de xbox me tegenvallen, voelt de XSX voor mij toch een beetje als een fastfood restaurant en de PS5 als een luxe sterrenrestaurant.swoutr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:58:
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Dit type commentaar voegt niks toe aan de sfeer of inhoudelijke discussie
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 09-11-2022 18:19 ]
Gears 5 was wel sterk, en vooral Hivebusters was geweldig, vond ik.Hulleman schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:26:
[...]
Wel herkenbaar. Heb nu maandje of 3 een XSX (eerste xbox) en ben dus totaal onbekend met het MS ecosysteem, ook qua games. De exclusives vind ik op Forza Horizon na niet best. Ook de nieuwste Halo en Gears kunnen wat mij betreft (by far) niet meekomen met de kwaliteit van de PS exclusives. Voornaamste reden voor een XSX was gamepass en had wel zin in Gears en Halo. Ook wel een beetje vooruitlopend op de Activision overname. Kan toch nog wel heel interessant worden in het Xbox kamp. GP is absoluut mooi, maar doordat de exclusives van de xbox me tegenvallen, voelt de XSX voor mij toch een beetje als een fastfood restaurant en de PS5 als een luxe sterrenrestaurant.
Gelukkig gaat het veranderen, het wachten is alleen vervelend. We kunnen uitkijken naar Starfield, Redfall, Forza 8, Avowed, Fable, Hellblade 2. Dan heb je studio's zoals inXile die met een grote RPG bezig is, Compulsion met een third person action adventure, Tango Gameworks met een nieuwe IP die het tegenovergestelde is van een horror game, whatever that means. State of Decay 3 etc.
Dan nog third party (timed) deals zoals Dark Tide, Stalker 2, Contraband. Genoeg wat eraan komt en ik hoop vooral dat we tijdens E3 volgend jaar eindelijk eens wat gaan horen/zien qua wat de verwachte releasedata is van veel van dit.
Ik ben zelf van mening over Starfield dat als de game klaar is, de ergste bugs zijn eruit gehaald....dan moet ie gewoon in de eerste helft droppen. BGS titels zullen altijd bugs hebben, bijna elke game tegenwoordig, groot en klein lanceren met bugs. Fallout 4 launch voor mij was prima, heb weinig last van issues gehad. Als Starfield op die manier lanceert? Prima.
Gears 5 is een stuk beter dan deel 4, Hivebusters moet ik nog een keer spelen. Zitten inderdaad prima games in de planning. Vroeger ook genoten van de allereerste Fable op de PC, dus daar ook erg zin. State of Decay 2 heb ik geprobeerd... pfoe...... dat is toch niet best oud geworden. Ik kon daar niet doorheen kijken, terwijl het concept me wel aanspreekt. Maar wel benieuwd naar deel 3.devilsnight schreef op woensdag 9 november 2022 @ 13:46:
[...]
Gears 5 was wel sterk, en vooral Hivebusters was geweldig, vond ik.
Volgend jaar komt ook Stalker 2 voor de xbox uit toch?
[ Voor 17% gewijzigd door Hulleman op 09-11-2022 14:12 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
In nieuws wat verder niemand interesseert: CrossfireX heeft weer een contentupdate gekregen. Elke maand sinds release is er nieuwe content update verschenen, waardoor er iets van 6 maps zijn bijgekomen sinds release. Game speelt fiks beter in ieder geval en is toch wel stuk uitgebreider geworden.
[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 09-11-2022 14:12 ]
Als ik mijn xbox Series X uit zet (Shutdown energy saving mode) en daarna de stroom van het stekker blok haal kan dit dan kwaad of is dat geen probleem?
Ik heb alles aan een smart stekker hangen die ik uit doe als ik klaar ben met gebruik van alle audio en tv apperatuur namelijk
Ik heb alles aan een smart stekker hangen die ik uit doe als ik klaar ben met gebruik van alle audio en tv apperatuur namelijk
Hetzelfde gevoel hier. Na altijd Playstation te hebben gehad ben ik deze generatie bij release voor de Series X gegaan. Had wel zin in wat nieuws, zeker na alle veelbelovende berichten vanuit MS. Heb me toen ook wel vermaakt met Gears 5, maar verder toch het gevoel van “is dit het nou?”. Toen na een tijdje de PS5 ernaast gezet en de Xbox nog een paar maanden gehouden. In die tijd nog een enkele keer aangezet om hem binnen het kwartier al weer uit te zetten. Uiteindelijk dus ook weer verkocht. Ze missen voor mij helaas de kwaliteit van games die de concurrent wel biedt. Erg jammer en hopelijk gaan ze ooit hun beloftes nog inlossen, wie weet dat ik het dan nog een kans geef.swoutr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:58:
Stalker 2 is echt afwachten wanneer. Veel mensen van de studio zijn wel verhuisd naar een veiliger onderkomen, maar sommige zijn daar ook gebleven in Oekraïne om te vechten en daarnaast daar ook aan de game te werken. Volgens mij hebben ze geen nieuwe release datum of überhaupt een jaar gegeven.Hulleman schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:10:
[...]
Gears 5 is een stuk beter dan deel 4, Hivebusters moet ik nog een keer spelen. Zitten inderdaad prima games in de planning. Vroeger ook genoten van de allereerste Fable op de PC, dus daar ook erg zin. State of Decay 2 heb ik geprobeerd... pfoe...... dat is toch niet best oud geworden. Ik kon daar niet doorheen kijken, terwijl het concept me wel aanspreekt. Maar wel benieuwd naar deel 3.
Volgend jaar komt ook Stalker 2 voor de xbox uit toch?
Atomic Heart komt dan wel in februari, maar de laatste berichten daarover zijn helaas zorgwekkend.
Een Series S/X console is tot zeker een minuutje later dan dat je je console uit zet nog stilletjes wat aan het uitvreten.Dracula schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:12:
Als ik mijn xbox Series X uit zet (Shutdown energy saving mode) en daarna de stroom van het stekker blok haal kan dit dan kwaad of is dat geen probleem?
Schakel de spanning maar eens niet af, en luister. Daarna zal het geen probleem moeten zijn om van het lichtnet af te halen.
Ah ok dan zet ik in mijn automation routine dat de smart plug pas na 5 minuten uit gaat.PepieNL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:16:
[...]
Een Series S/X console is tot zeker een minuutje later dan dat je je console uit zet nog stilletjes wat aan het uitvreten.
Schakel de spanning maar eens niet af, en luister. Daarna zal het geen probleem moeten zijn om van het lichtnet af te halen.
Kan uiteraard ook eens meten hoeveel stroom hij in standby gebruikt en dan besluiten of ik hem niet gewoon om de smart plug heen laat gaan als de info van Microsoft klopt dat hij maar 0,5 watt gebruikt.
[ Voor 17% gewijzigd door Dracula op 09-11-2022 14:30 ]
Begin hier toch wel echt naar uit te kijken zeg. Als ik hem dan day one zou halen dan moet ik mezelf gewoon even dwingen er meteen mee te beginnen ook. Ik zeg altijd dat je in de stemming moet zijn voor horror, maar dat negeer ik gewoon. Even doorbijten, haha.
Ik heb die Series X gekocht voor Gamepass. Elke maand een paar toffe nieuwe games om te ervaren. Was de vorige generation echt een Playstation gamer maar merkte dat die filmische sologames allemaal maar wat op elkaar begonnen te lijken en me wat begonnen te vervelen. Heb beide consoles nu in huis staan maar vermaak me eigenlijk stukken beter met het Gamepass aanbod dan de Sony exclusives. Eigenlijk alleen Returnal vooralsnog. De rest is echt voor mijn gevoel wel voor een groot gedeelte herhaling op herhaling. Ik mis echt de nieuwe IP's. Ook op de Playstation vind ik deze generatie de kleinere games (Sifu, Stray, Kena, Astrobot) het leukst. En Deathloop was fantastisch maar is op beide consoles nu.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 12:51:
[...]
Nee hoor, dat is een mening dat je hier dus leest. Men kijkt met een schuin oog naar de buren en vragen zich af, waar blijven de first party games die de potentie van Series X gaat benutten. Dat is geen onterechte vraag als je al 24 maanden onderweg bent. En je leest ook dat "gamepass heel leuk is, voor games die normaal links laat liggen" zijn niet mij woorden.
Je hebt zelf een bijzondere smaak, en neemt genoegen met het minimale, maar je zou de lat toch wel veel hoger moeten leggen. Je hangt de vlag uit bij de maandelijkse titels die op gamepass verschijnen. Maar je hebt geen Series x gekocht om met een hogedrukreiniger auto's af te spuiten? Leuk voor erbij een keertje. Maar lachwekkend als je daar echt serieus een abonnement voor hebt lopen.
Zo'n blockbusterfilm is 1x in de zoveel tijd echt fantastisch popcornvermaak maar teveel sequels e.d. en je hebt het wel gezien. Waar de kleinere indies mij iig keer op keer weten te verrassen. Liever elke keer nieuwe tapasgerechtjes dan elke keer exact hetzelfde hoofdgerecht met een paar andere kruiden.
Wel eens dat Xbox echt nog grote AAA titles mist. Mag wel wat meer worden aangekondigd imo. Net als dat ik hoop dat er ook eindelijk weer eens wat verfrissende titels naar de Playstation komen. Maar de consoles zijn nog maar 2 jaar uit en wat niet is kan nog komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Timothy3000 op 09-11-2022 14:35 ]
Ik heb ook beide consoles en gebruik mijn xbox series x voornamelijk voor gamepass. De ps5 voor de exclusives. Ik vermaak me prima met beide apparaten. Zo heb ik van de week a plague tale requiem op de xbox uitgespeeld en begin ik straks aan God of War Ragnarok op de ps5.
Ah, dan ligt dat dus niet aan mij. Ik dacht al eens de XSX te horen nadat ik hem op de energy standby modus had gezet.PepieNL schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:16:
[...]
Een Series S/X console is tot zeker een minuutje later dan dat je je console uit zet nog stilletjes wat aan het uitvreten.
Heb nog een disc in de XSX zitten (Far Cry 6) en die hoor je duidelijk opspinnen nadat ik de console heb uitgezet.Hulleman schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:46:
[...]
Ah, dan ligt dat dus niet aan mij. Ik dacht al eens de XSX te horen nadat ik hem op de energy standby modus had gezet.
Stel je hebt een OLED tv, dan is dat niet aan raden. Een OLED tv gaat zichzelf schoonmaken na een bepaalde speelduur. Als je een OLED tv uitzet dan hoor je hem 10-15 minuten later nog eens een tik en gaat ie daadwerkelijk uit. In die tijd heeft een schoonmaakcyclus gedraaid. Het is dan beter om je smartplug op een vast tijdstip uit te schakelen. 01:00uur bijvoorbeeld als je zeker weet dat je dan toch de boel al een tijdje niet meer aan hebt.Dracula schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:12:
Ik heb inderdaad een delay zitten bij het uitschakelen van de tv voor de "clean up van de pixels zeg maar".Hulleman schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:49:
[...]
Stel je hebt een OLED tv, dan is dat niet aan raden. Een OLED tv gaat zichzelf schoonmaken na een bepaalde speelduur. Als je een OLED tv uitzet dan hoor je hem 10-15 minuten later nog eens een tik en gaat ie daadwerkelijk uit. In die tijd heeft een schoonmaakcyclus gedraaid. Het is dan beter om je smartplug op een vast tijdstip uit te schakelen. 01:00uur bijvoorbeeld als je zeker weet dat je dan toch de boel al een tijdje niet meer aan hebt.
Deze zit dan ook op een aparte plug. De delay is 20 minuten en de standaard clean cycle duurt een minuut of 10. (oranje lampje naar rood lampje op panasonic OLED)
Mocht het de 1x in de 1000 uur run zijn die 80 minuten oid duurt meldt hij dit als het goed is en kan ik altijd kiezen deze uit te stellen en te laten lopen zonder mijn automated shut off.
Maar thanks voor het mee denken
2023 draait maar om één ding : Street Fighter 6
De rest is bijzaak, exclusive of niet.
Punt.
Punt.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nee joh gek! Diablo 4 natuurlijk!justifire schreef op woensdag 9 november 2022 @ 15:28:
2023 draait maar om één ding : Street Fighter 6
Punt.
Al hou ik mn hart vast, want Blizzard..
[ Voor 7% gewijzigd door PepieNL op 09-11-2022 15:50 ]
Wat is The Legend of Tianding tof zeg!!!!
-knip- op de man
[ Voor 101% gewijzigd door Geronimous op 09-11-2022 23:44 ]
Edit: Laat maar, report is de betere optie in deze.
[ Voor 88% gewijzigd door Xgar op 09-11-2022 17:22 ]
- Offtopic -
[ Voor 111% gewijzigd door Geronimous op 09-11-2022 18:13 ]
Maar die games bedienen nu 2 verschillende kampen, dus natuurlijk hoor je daar loodrecht tegenover elkaar te staan.Timothy3000 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 17:31:
[...]
Hij zegt daar niets raars hoor. Die oude GoW games waren totaal andere games dan de storydriven games die ze nu zijn. Alhoewel ik me met de nieuwe games ook wel vermaak vond ik de oude serie ook leuker.
Al is dit vrij offtopic natuurlijk.
Ergens heeft de 'nieuwe generatie' precies opgepakt wat de vorige juist wilde laten varen.. de eeuwige vergelijking, de kampjes, de tegenpartij. En zeker als je wat verkeerd zegt over 'hun' ding, kolere de wereld is te klein. (en het is ergens wel een beetje T.net eigen dat je niet kritisch/negatief mag zijn, behalve selectief).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
-
[ Voor 100% gewijzigd door drakiesoft op 09-11-2022 18:29 ]
Naast het enorm rustgevende Powerwash simulator in Gamepass kunnen mensen morgen zich opmaken voor een bullethelll roguelike indy game met wat meer adrenaline. Namelijk Vampire Survivors. Is erg goed ontvangen op de pc.
https://www.metacritic.com/game/pc/vampire-survivors
En anders voor 5 euro te koop.
https://www.metacritic.com/game/pc/vampire-survivors
En anders voor 5 euro te koop.
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 09-11-2022 20:32 ]
Ik herken het wel een beetje. Gaat nogal verwend klinken, maar kom er vooral achter dat ik ze gewoon allebei wil hebben. En dan hebben we de switch ook al staan en nog een game PC. Ik heb nu het gevoel dat er maar weinig echte games zijn die me uitspreken op de Xbox, maar ik weet dat als ik hem verkoop...ik spijt ga hebben en dan spellen als Halo en Gears weer ga missen. En nog wat anderen. Maar nu mis ik die PS exclusives. Dus dan maar gewoon allebei. PS voor de exclusives en ik heb het idee dat je voor couch co-op dan weer iets beter zit bij de Xbox Series X.swoutr schreef op woensdag 9 november 2022 @ 09:58:
Verwend? Als je het kunt betalen zonder belangrijkere dingen te laten, is een andere console gewoon een prima aankoop toch? Ik heb sinds de 360 dagen altijd een xbox als primaire console gehad maar koop bijna alle andere consoles tweehands als er lekker veel exclusives te spelen zijn. Nadat ik mooie tijden op de PS of Nintendo beleefd heb, verkoop ik hem weer. Werkt prima voor mij en kost eigenlijk alleen de aanschafwaarde van de spellen (die ik ook weer verkoop).Alwayshappyz schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:56:
[...]
Ik herken het wel een beetje. Gaat nogal verwend klinken, maar kom er vooral achter dat ik ze gewoon allebei wil hebben. En dan hebben we de switch ook al staan en nog een game PC. Ik heb nu het gevoel dat er maar weinig echte games zijn die me uitspreken op de Xbox, maar ik weet dat als ik hem verkoop...ik spijt ga hebben en dan spellen als Halo en Gears weer ga missen. En nog wat anderen. Maar nu mis ik die PS exclusives. Dus dan maar gewoon allebei. PS voor de exclusives en ik heb het idee dat je voor couch co-op dan weer iets beter zit bij de Xbox Series X.
Ik ben me ervan bewust dat het enigszins een luxe positie is; veel huishoudens kunnen er maar eentje betalen. Of zelfs dat niet. Dus vandaar dat het wat verwend kan klinken, maar je hebt natuurlijk wel gelijk.Exactor it schreef op woensdag 9 november 2022 @ 21:02:
[...]
Verwend? Als je het kunt betalen zonder belangrijkere dingen te laten, is een andere console gewoon een prima aankoop toch? Ik heb sinds de 360 dagen altijd een xbox als primaire console gehad maar koop bijna alle andere consoles tweehands als er lekker veel exclusives te spelen zijn. Nadat ik mooie tijden op de PS of Nintendo beleefd heb, verkoop ik hem weer. Werkt prima voor mij en kost eigenlijk alleen de aanschafwaarde van de spellen (die ik ook weer verkoop).
Ik ben de Halo campaign in coop aan het spelen, maar damn wat een toffe game om dit gewoon met 4 maten opnieuw te spelen, de game ziet er ook nog eens een stuk beter uit met al die nieuwe facial animations.
Het speelt zo soepel, blijft nog steeds een van de mooiere games IMO en met 4 man ff met een warthog raggen is echt te vet!
Zóveel plezier, als vanouds gewoon:
Het speelt zo soepel, blijft nog steeds een van de mooiere games IMO en met 4 man ff met een warthog raggen is echt te vet!
-knip- op de man.
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 09-11-2022 23:41 ]
Binnenkort ook weer eens de singleplayer oppakken inderdaadJDL15 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:24:
Ik ben de Halo campaign in coop aan het spelen, maar damn wat een toffe game om dit gewoon met 4 maten opnieuw te spelen, de game ziet er ook nog eens een stuk beter uit met al die nieuwe facial animations.
[Afbeelding]
-
[ Voor 114% gewijzigd door swoutr op 09-11-2022 23:35 ]
Wie kijkt er nog meer uit naar High on Life?
Ik heb expres alle video's na E3 overgeslagen, want ik wil het gewoon zelf meemaken. Het ziet er tof uit, de humor was grappig in de trailer, vooral die pratende guns. Nu hopen dat het snor zit met de gameplay, is altijd afwachten. Maar ik ben benieuwd!
Ik heb expres alle video's na E3 overgeslagen, want ik wil het gewoon zelf meemaken. Het ziet er tof uit, de humor was grappig in de trailer, vooral die pratende guns. Nu hopen dat het snor zit met de gameplay, is altijd afwachten. Maar ik ben benieuwd!
(Alpha Skip-Ahead) The new Xbox Home has seen some changes. There is a bit more space at the top for the wallpaper and various animations got fixed, making navigation much smoother.
— Klobrille (@klobrille) 10 november 2022
It’s getting better, I wish to have the option to scale the top row tiles like in Games & Apps. pic.twitter.com/cbOdMOjqEr
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat wou ik op een gegeven moment ook graag. Het aanbod gamepass/PS+ vult elkaar voor mij mooi aan. Via gamepass games kunnen spelen als Hitman 3, Sniper Elite 5, Jurassic World Evolution 2. Die games wil ik graag spelen, maar ook weer niet te veel voor betalen. Dus fijn dat ze in gamepass zittenAlwayshappyz schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:56:
[...]
Ik herken het wel een beetje. Gaat nogal verwend klinken, maar kom er vooral achter dat ik ze gewoon allebei wil hebben.
En zo’n console kost je, met €500, ook de kop niet natuurlijk.
Heb me ook al uren verloren in 'you suck at parking'. Fantastisch spelletje. Simpel, maar zo lastig en belonend als het lukt.
[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 10-11-2022 09:06 ]
devilsnight schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:54:
Wie kijkt er nog meer uit naar High on Life?
Lijkt helemaal mijn type game te worden. Heb wel alle videos gezien en mijn enthousiasme is zeker groter geworden. Zit zeker meer diepgang in de gunplay dan enkel wat geouwehoer met je wapen
Ben zeker benieuwd naar High on Life, maar de eerste boss fight vond ik dan maar weer 'mwa' aanvoelen.
De humor daarentegen zit volgens mij wel goed.
De humor daarentegen zit volgens mij wel goed.
Er is een post terug met een link kan je het zien
Xbox aardappel S?drakiesoft schreef op donderdag 10 november 2022 @ 11:45:
Xbox aardappel S + FSR geeft toch aardig resultaat. Iemand met een S en cyberpunk die dit kan bevestigen?
Ik dacht dat de co-op mode van Halo Infinite was gecanceld?JDL15 schreef op woensdag 9 november 2022 @ 22:24:
[Afbeelding]
hoi
De splitscreen co-op wel. De online co-op is sinds deze week beschikbaar.ReVision. schreef op donderdag 10 november 2022 @ 13:14:
[...]
Ik dacht dat de co-op mode van Halo Infinite was gecanceld?
Ja mission replay is toegevoegd, je kan vanaf de map de missie selecteren en ook de difficulty veranderen en actieve skulls veranderen en zo gemiste collectibles verzamelen. Ik weet niet of je op die manier ook een LASO run kan doen.Xgar schreef op donderdag 10 november 2022 @ 15:52:
Kun je al missies herspelen, of is het als je een skull gemist hebt, je opnieuw moet beginnen?
Battlefield 2042 komt naar de Gamepass Ultimate / EA Play waarschijnlijk later deze maand samen met de start van seizoen 3 https://www.trueachieveme...ld-2042-game-pass-ea-play
Nog steeds niet van plan om te gaan spelen eigenlijk
Nog steeds niet van plan om te gaan spelen eigenlijk
Ik ben nu weer bezig met Midnight Fight Express. Er is een update uitgebracht die wat challenges en achievements heeft gefixt. Het is misschien niet voor iedereen, maar wil je je Keanu Reeves wanen in John Wick, dan kom je met deze game vrij dichtbij
De challenges zijn nog best uitdagend, maar heb inmiddels alle levels op S rank en op realistic difficulty.
Hopelijk laat de Xbox versie niet lang meer op zich wachten.
Fatshark kennende … ik zeg Juni 2023devilsnight schreef op donderdag 10 november 2022 @ 22:12:
[...]
Hopelijk laat de Xbox versie niet lang meer op zich wachten.
Wat hou ik toch veel van het verhaal van Warhammer 40k en de aesthetics. Ziet er goed uit
Pfffff, dat zou echt laat zijn. De pc versie is deze maand. Ik denk dat een beta voor Xbox niet nodig zal zijn. Begin volgend jaar zou nice zijn. We shall see.
/f/image/KDKLZLxj0kSSkekjenMn3lnL.png?f=fotoalbum_large)
Battlefield 2042 komt naar Game Pass in december
Tevens komt dat bijna tegelijk met seizoen 3, ze zijn nog druk bezig om van alles te fixen met de game.
Ik volg de ontwikkeling al een tijdje en het lijkt er wel redelijk op dat ze dingen recht willen zetten. Ben benieuwd want in seizoen 3 komen de 'ouderwetse' classes weer terug en zijn ze zo'n beetje elke map gigantisch aan het redesignen.
Persoonlijk had ik me erg veel vermaakt met de beta maar vond ik het niet de 60 euro waard dus ik heb gewacht tot die uiteindelijk op Game Pass kwam (via EA Play) en daar is ie dan uitendelijk
[ Voor 49% gewijzigd door Vagax op 11-11-2022 00:15 ]
Interessant om eens te proberen!Vagax schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 00:01:
[Afbeelding]
Tevens komt dat bijna tegelijk met seizoen 3, ze zijn nog druk bezig om van alles te fixen met de game.
Ik volg de ontwikkeling al een tijdje en het lijkt er wel redelijk op dat ze dingen recht willen zetten. Ben benieuwd want in seizoen 3 komen de 'ouderwetse' classes weer terug en zijn ze zo'n beetje elke map gigantisch aan het redesignen.
[YouTube: Battlefield 2042 | Development Update – Maps & Specialists Reworks, Vault Weapons, and More]
Persoonlijk had ik me erg veel vermaakt met de beta maar vond ik het niet de 60 euro waard dus ik heb gewacht tot die uiteindelijk op Game Pass kwam (via EA Play) en daar is ie dan uitendelijk
En nu ken ik het geheim van monkey island ook weer. Vergeet niet de scrapbook ook te bekijken na afloop. Het blijven leuke en charmante games, en ik word er beter in. Slechts 2x de hintbook bekeken. 
Nu heb ik zin in meer. Kan iemand beyond the steel sky kopen zodat ie op gamepass komt?
Nu heb ik zin in meer. Kan iemand beyond the steel sky kopen zodat ie op gamepass komt?
Hintbook is die todo list toch?ilm schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:22:
En nu ken ik het geheim van monkey island ook weer. Vergeet niet de scrapbook ook te bekijken na afloop. Het blijven leuke en charmante games, en ik word er beter in. Slechts 2x de hintbook bekeken.
Verder wel echt tof allemaal weer. De humor, de stemmen, alleen de art style vind ik echt te minimalstisch. Valt echt op wanneer je close ups krijgt van personages. Geen deal breaker, wel jammer.
[ Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 11-11-2022 09:36 ]
Ik vind de art style echt prachtig en perfect passen.
Nice. Maar ik blijf nog even bij BF5. Een van de redenen dat ik nog niet naar de nieuwe versie ben gestapt was vanwege die extreme negatieve recensies. Maar gratis even testen na een aantal maanden kan uiteraard geen kwaadVagax schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 00:01:
[Afbeelding]
[YouTube: Battlefield 2042 | Development Update – Maps & Specialists Reworks, Vault Weapons, and More]
Voor de mensen met accountsharing… kun je wel of niet tegelijkertijd dezelfde game spelen? Ik deel mijn account niet, maar wil even kijken of ik zo een coop achievement kan halen met mijn series s en x
Gaat al jaren prima!uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 11:38:
Voor de mensen met accountsharing… kun je wel of niet tegelijkertijd dezelfde game spelen? Ik deel mijn account niet, maar wil even kijken of ik zo een coop achievement kan halen met mijn series s en x
Hmm dat is wel raar. Want ik had mijn series S mijn home console gemaakt en ingelogd met account van mijn vrouw. Op series X mijn eigen account gebruikt maar ik kon de game niet tegelijkertijd opstarten. Ik moest een van de users afmelden kreeg is als optie toen ik het spel opstartte. Wellicht dat het te maken heeft met een game die ik gekocht heb ipv gamepass? Zo nog eens even kijken dan.
Edit:
Nu werkt die wel. Ik denk dat ik de vorige keer mezelf moest uitloggen op de Home console. Want nu werkte het direct. Mudrunner compleet
[ Voor 15% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-11-2022 13:21 ]
Nice
We have signed an agreement with 505 Games to co-develop and co-publish Control 2, a sequel to Control. Read the announcement: https://t.co/UD1iFHvCeH
— Remedy Entertainment (@remedygames) 11 november 2022
This is a very exciting moment for us! Mikael Kasurinen, Game Director of the franchise, tells more: https://t.co/KJCHIWgBlU pic.twitter.com/TuTEMr1tjv
Ik vermoed dat er nog maar een klein team aan werkt. Helaas, denk ik dat het klaar is met Battlefield 2042Vagax schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 00:01:
[Afbeelding]
Goed nieuws betreffende Wo Long n.a.v. feedback op de beta 
- Heal drastically adjusted - faster healing times
- Parry timing increased. Likely double the frames. It was apparently only 10 frames at the beta
- Fall damage significantly reduced
- Spirit bar both red and blue significantly increase at a faster rate
- Spirit attacks with a blue bar provide increased damage
- Loot boxes will generally have some standardization as in ‘if it’s a weapons box it will always generate a weapon’
Kom maar door met die game pass rammer !!
- Heal drastically adjusted - faster healing times
- Parry timing increased. Likely double the frames. It was apparently only 10 frames at the beta
- Fall damage significantly reduced
- Spirit bar both red and blue significantly increase at a faster rate
- Spirit attacks with a blue bar provide increased damage
- Loot boxes will generally have some standardization as in ‘if it’s a weapons box it will always generate a weapon’
Kom maar door met die game pass rammer !!
Ik heb net deze game Fysiek binnen gekregen, had wel de Switch en PS4 versie elders al versiek gezien, maar deze Xbox versie niet, is een import uit de UK,.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Ben wel benieuwd naar Pentiment. Komt volgende week uit. Altijd fijn om creatieve unieke games te zien.
Wellicht ben ik er na een kwartier mee klaar, maar wellicht is het weer een mooie “kleine” game die het grote geweld van bestaande IP kan weerstaan. Ik hoop dat het in ieder geval een succes wordt, want dat geeft ruimte voor meer van dit soort kleinere creatieve projecten.
Zo heb ik toch weer de jaarlijkse CoD gekocht. De SP was echt een verzameling van “the greatest hits” uit de voorgaande delen. Alle boxjes hadden weer een vinkje. Maar dan logischerwijs een groot “been there done that” gehalte. De MP zelf heb ik even gespeeld maar kan me helaas niet bekoren zoals 2019 dat wel deed.
Wellicht ben ik er na een kwartier mee klaar, maar wellicht is het weer een mooie “kleine” game die het grote geweld van bestaande IP kan weerstaan. Ik hoop dat het in ieder geval een succes wordt, want dat geeft ruimte voor meer van dit soort kleinere creatieve projecten.
Zo heb ik toch weer de jaarlijkse CoD gekocht. De SP was echt een verzameling van “the greatest hits” uit de voorgaande delen. Alle boxjes hadden weer een vinkje. Maar dan logischerwijs een groot “been there done that” gehalte. De MP zelf heb ik even gespeeld maar kan me helaas niet bekoren zoals 2019 dat wel deed.
[ Voor 25% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-11-2022 19:01 ]
Naast de todo lijst krijg je ook een "book of hints". Deze geeft aanwijzingen waar te kijken maar is geen stap-per-stap oplossing.devilsnight schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:27:
[...]
Hintbook is die todo list toch?
Verder wel echt tof allemaal weer. De humor, de stemmen, alleen de art style vind ik echt te minimalstisch. Valt echt op wanneer je close ups krijgt van personages. Geen deal breaker, wel jammer.
Rest in peace Kevin Conroy.
De man met DE Batman stem. Hij sprak Batman in The Animated Series in en in de games. Wat zonde zeg. 66 jaar maar na een kort gevecht met kanker.
Opgegroeid met TAS, dit is kut.
De man met DE Batman stem. Hij sprak Batman in The Animated Series in en in de games. Wat zonde zeg. 66 jaar maar na een kort gevecht met kanker.
Opgegroeid met TAS, dit is kut.
[ Voor 8% gewijzigd door devilsnight op 11-11-2022 19:14 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden
| Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/xXezbKfb0vWxGew6p0S5x3b6.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/zGujk8P7MFseocTlJanANxGZ.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/k9qTydXNkHxNlWhGNVBmMDGM.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/hVut8U1eDfCnhKWq34ygs9gB.jpg?f=fotoalbum_large)