Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
De nieuwe this week on Xbox is er

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

De enige game die ik sinds de release van de Series console heb gekocht waar ik echt spijt van heb :P Ik kwam er maar niet in. Na 15 uur ofzo continue hetzelfde te doen ben ik er maar mee gestopt toen ik zag dat ik nog zoveel gebieden had te gaan. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 21:40:
[...]

De enige game die ik sinds de release van de Series console heb gekocht waar ik echt spijt van heb :P Ik kwam er maar niet in. Na 15 uur ofzo continue hetzelfde te doen ben ik er maar mee gestopt toen ik zag dat ik nog zoveel gebieden had te gaan. :)
Heb de dlc van Valhalla gekocht in de sale van februari, vindt dat echt de ultieme games voor rond de kerst.
Base game was genieten om op 1000GS te zetten, smaakte zeker naar meer.
Vorige kerst Oddyssey op 1850GS gezet, kerst daarvoor Origins op 1500GS gezet.
Valhalla gaat tot 2110GS, wederom een heerlijk potje hakken deze kerst B-)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 23:04:
[...]

Heb de dlc van Valhalla gekocht in de sale van februari, vindt dat echt de ultieme games voor rond de kerst.
Base game was genieten om op 1000GS te zetten, smaakte zeker naar meer.
Vorige kerst Oddyssey op 1850GS gezet, kerst daarvoor Origins op 1500GS gezet.
Valhalla gaat tot 2110GS, wederom een heerlijk potje hakken deze kerst B-)
Ik weet niet wat het is. Ik denk dat Valhalla ook niet de goede keuze was om te beginnen met de hernieuwde AC franchise. Ik begreep dat origins en odyssey wel een stuk beter waren maar die heb ik niet gespeeld. Ik heb verder de “originele” AC’s nooit bijzonder gevonden dus hoopte dat dit me zou verrassen.

Ik zou gewoon willen dat er wat meer vernieuwing komt in concepten. Elke wat grotere game moet tegenwoordig helaas alle vinkjes kunnen zetten voor de focus groups. In het bijzonder de (light) rpg mechanics die nu terug moeten komen in alle grotere titels. Vaak totaal niet nodig in mijn optiek. En verder ook de “verplichte” craft mechanics in recente. In survival games snap ik het goed. Maar verder voegt het niet heel veel toe in mijn optiek. Het gaat zo ver dat er zelfs in de SP van CoD een missie zit waar je moet craften. :)

Daarom kijk ik juist vaak uit naar de kleine(re) titels met beperktere budgetten die niet door tig focus groups en 10 lagen management goedgekeurd moeten worden.

uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 23:47:
[...]

Ik weet niet wat het is. Ik denk dat Valhalla ook niet de goede keuze was om te beginnen met de hernieuwde AC franchise. Ik begreep dat origins en odyssey wel een stuk beter waren maar die heb ik niet gespeeld. Ik heb verder de “originele” AC’s nooit bijzonder gevonden dus hoopte dat dit me zou verrassen.

Ik zou gewoon willen dat er wat meer vernieuwing komt in concepten. Elke wat grotere game moet tegenwoordig helaas alle vinkjes kunnen zetten voor de focus groups. In het bijzonder de (light) rpg mechanics die nu terug moeten komen in alle grotere titels. Vaak totaal niet nodig in mijn optiek. En verder ook de “verplichte” craft mechanics in recente. In survival games snap ik het goed. Maar verder voegt het niet heel veel toe in mijn optiek. Het gaat zo ver dat er zelfs in de SP van CoD een missie zit waar je moet craften. :)

Daarom kijk ik juist vaak uit naar de kleine(re) titels met beperktere budgetten die niet door tig focus groups en 10 lagen management goedgekeurd moeten worden.
Ik vond Valhalla echt veel slechter dan origins en Odyssey. Heb hem wel uitgespeeld maar moest me er echt toe zetten en sinds de credits heb ik geen enkele behoefte gehad om nog terug te keren. Ik kan zelf de rpg elementen juist wel waarderen, vind het leuk om progressie in mijn karakter te zien. Ik miste zelfs juist de loot in Valhalla eigenlijk... Het feit dat je alleen maar resources kon looten maakte het ontzettend saai (wie dat verzonnen had... Wel constant moeten zoeken naar loot maar zonder de thrill van iets goeds kunnen vinden 8)7). Ik vond de main character ook niet aansprekend (heb ook niet veel met Vikingen) en het verhaal echt oersaai. Niet dat origins en Odyssey nou continu bol staan van verhaal, maar wat er was vond ik wel interessant.
Verder vind ik Engeland gewoon geen inspirerende omgeving... dat probleem had ik ook met horizon 4, vond zowel 3 als 5 leuker qua setting.
Sommige sidequests waren wel cool (zoals een zekere bisschop 'omhoog slaan' :+) maar die waren te zeldzaam om de game voor mij te redden.

Gamertag: FinrazielNL

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10:40
Finraziel schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 06:41:
[...]

Ik vond Valhalla echt veel slechter dan origins en Odyssey. Heb hem wel uitgespeeld maar moest me er echt toe zetten en sinds de credits heb ik geen enkele behoefte gehad om nog terug te keren. Ik kan zelf de rpg elementen juist wel waarderen, vind het leuk om progressie in mijn karakter te zien. Ik miste zelfs juist de loot in Valhalla eigenlijk... Het feit dat je alleen maar resources kon looten maakte het ontzettend saai (wie dat verzonnen had... Wel constant moeten zoeken naar loot maar zonder de thrill van iets goeds kunnen vinden 8)7). Ik vond de main character ook niet aansprekend (heb ook niet veel met Vikingen) en het verhaal echt oersaai. Niet dat origins en Odyssey nou continu bol staan van verhaal, maar wat er was vond ik wel interessant.
Verder vind ik Engeland gewoon geen inspirerende omgeving... dat probleem had ik ook met horizon 4, vond zowel 3 als 5 leuker qua setting.
Sommige sidequests waren wel cool (zoals een zekere bisschop 'omhoog slaan' :+) maar die waren te zeldzaam om de game voor mij te redden.
Voor mij ging de franchise juist al bij origins de mindere kant op, daarvoor speelde ik elke AC helemaal uit, maar bij origins en de latere delen is t meer werken geworden dan lekker t verhaal beleven imo. Black Flag was voor mij de beste game in de reeks en Ezio uiteraard t mooiste verhaal!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Met Origins ging de serie voor mij snel bergafwaarts. Uiteindelijk heb ik Origins ook niet uitgespeeld, Odyssey en Valhalla nooit gekocht/gespeeld.

Als het goed is gaat Mirage weer terug naar de pre-Origins stijl van Assassin's Creed games. Daar ben ik dan ook heel benieuwd naar.
Ht87 schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 09:01:
[...]

Voor mij ging de franchise juist al bij origins de mindere kant op, daarvoor speelde ik elke AC helemaal uit, maar bij origins en de latere delen is t meer werken geworden dan lekker t verhaal beleven imo. Black Flag was voor mij de beste game in de reeks en Ezio uiteraard t mooiste verhaal!
Ja dat is echt een punt waarop mensen heel erg in twee kampen vallen. Ik vond black flag ook heel erg goed, maar de games daarna... Rogue was gewoon een slechtere bf kopie. Syndicate heb ik destijds gemist maar later geprobeerd en vond ik wel ok maar te saai om mee door te gaan. Unity is wat mij betreft de slechtste AC ooit, dat spel was zo vreselijk saai.

In het algemeen vind ik van de oudere games dat ze nog veel te langzaam door het verhaal gaan om het voor mij op verhaal te kunnen winnen. De nieuwere games zijn nog veel langer (en niet omdat ze zoveel meer verhaal hebben), maar ik vind zelf de gameplay er tussenin ook heel leuk. Dat is overigens denk ik ook waarom Black Flag zo goed was, de gameplay klopte ook gewoon, het was zowel op gameplay als verhaal erg sterk.

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-11 18:01
justifire schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 17:19:
Goed nieuws betreffende Wo Long n.a.v. feedback op de beta :Y

- Heal drastically adjusted - faster healing times

- Parry timing increased. Likely double the frames. It was apparently only 10 frames at the beta

- Fall damage significantly reduced

- Spirit bar both red and blue significantly increase at a faster rate

- Spirit attacks with a blue bar provide increased damage

- Loot boxes will generally have some standardization as in ‘if it’s a weapons box it will always generate a weapon’

Kom maar door met die game pass rammer !! :P
Yessss! Topnieuws.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:04
Caayn schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 09:08:
Met Origins ging de serie voor mij snel bergafwaarts. Uiteindelijk heb ik Origins ook niet uitgespeeld, Odyssey en Valhalla nooit gekocht/gespeeld.

Als het goed is gaat Mirage weer terug naar de pre-Origins stijl van Assassin's Creed games. Daar ben ik dan ook heel benieuwd naar.
Voor mij was het AC iii (die in de VS). Daar bouwden ze de mp nog verder uit en was er nauwelijks wat te klimmen. Ik vond Syndicate wel cool maar had er pas echt weer lol in bij Origins en verder. Al zijn dat in mijn ogen onvergelijkbare spellen met de trilogie rondom AC2.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik vind het wel grappig. Heb de Eizo collection gespeeld, ben nu bezig met III en heb Valhalla in zijn geheel en Origins en Odyssey gedeeltelijk. Ik ben blij dat die laatste 2 er op den duur weer aankomen, want persoonlijk vermaak ik me daar veel meer mee. Ik doe nu III vooral omdat ik gewoon alles gedaan wil hebben uiteindelijk (op 1 na die zonder ondertiteling niet te doen is voor mij als dove.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-11 23:59
uchiha tijntje schreef op woensdag 9 november 2022 @ 20:28:
Naast het enorm rustgevende Powerwash simulator in Gamepass kunnen mensen morgen zich opmaken voor een bullethelll roguelike indy game met wat meer adrenaline. Namelijk Vampire Survivors. Is erg goed ontvangen op de pc.

https://www.metacritic.com/game/pc/vampire-survivors

En anders voor 5 euro te koop. :P
Hebben ze digitale crack aan deze game toegevoegd ? Ik zou dit helemaal niks moeten vinden…. maar ik ga hier veel te hard op 😂
Vildhjarta schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:51:
[...]

Hebben ze digitale crack aan deze game toegevoegd ? Ik zou dit helemaal niks moeten vinden…. maar ik ga hier veel te hard op 😂
Ik heb het nog niet gespeeld. Maar ik lees het wel meer over deze game. Bijzonder verslavend blijkbaar :)

Deze week komen er nog 2 games uit die ik graag wil spelen. Somerville en Pentiment. En dan eigenlijk ook nog deze game. Backlog groeit beetje te hard zo :)

Edit:

En de nieuwe games voor deze week.

https://www.trueachieveme...-games-november-14th-20th

[ Voor 27% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-11-2022 12:19 ]

Tijd dat het rijksmuseum die game gaat inzetten als levend voorbeeld van de kunstgeschiedenis. Interactief schilderij in optima forma.

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
uchiha tijntje schreef op zondag 13 november 2022 @ 01:07:
[...]

Ik heb het nog niet gespeeld. Maar ik lees het wel meer over deze game. Bijzonder verslavend blijkbaar :)

Deze week komen er nog 2 games uit die ik graag wil spelen. Somerville en Pentiment. En dan eigenlijk ook nog deze game. Backlog groeit beetje te hard zo :)
Die twee staan bij mij ook al klaar idd

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-11 21:20
Ben net gestart met Escape academy. Leuke puzzle game waarbij je tekens uit een ruimte moet komen.
Zit ook in gamepass

YouTube: Escape Academy Launch Trailer

PSN ID Binloading_nl

• Exactor it
Voor een gameplay overview trailer zat er weinig gameplay in. Dat gezegd, dit ziet er wel gaaf uit!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-11 16:03
Hallo iedereen,

Na het debacle de vorige keer met postnl,

Vandaag een series x opgehaald in een coolblue winkel ipv laten bezorgen....

Aangesloten, update gedaan

Gekozen voor eco, ik heb de 2 opties om de xbox bij het uitschakelen te controleren op updates en games en apps aangevinkt gelaten,

Bij het afsluiten bleef er een briesje uit de bovenkant komen,

Hoe langt duurt dit??

Bij de xbox die retour moest was het een minuutje ofzo en toen ging de xbox uit....

Ik heb de xbox via instellingen volledig afgesloten en toen ging de xbox wel gewoon helemaal uit waarbij ik ook op de stekkerdoos de knop heb uitgezet....

Hoelang blijft een xbox draaien op de eco modus??

Voor het uitschakelen heb ik nog gekeken of er een update was maar dat was niet zo,

Ben ik nu gewoon te ongeduldig??

Heeft het invloed als ik het vinkje weg haal bij ( controleren op updates bij uitschakelen ) ??

Alvast bedankt....

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
joey82 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:06:
Hallo iedereen,

Gekozen voor eco, ik heb de 2 opties om de xbox bij het uitschakelen te controleren op updates en games en apps aangevinkt gelaten,

Hoe langt duurt dit??

Bij de xbox die retour moest was het een minuutje ofzo en toen ging de xbox uit....

Ik heb de xbox via instellingen volledig afgesloten en toen ging de xbox wel gewoon helemaal uit waarbij ik ook op de stekkerdoos de knop heb uitgezet....

Voor het uitschakelen heb ik nog gekeken of er een update was maar dat was niet zo,

Heeft het invloed als ik het vinkje weg haal bij ( controleren op updates bij uitschakelen ) ??

Alvast bedankt....
Waar maak je je in hemelsnaam druk over ?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

joey82 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:06:
Hallo iedereen,

Hoe langt duurt dit??

Alvast bedankt....
Gewoon uitzetten en niet meer naar omkijken. Dat ding wil gewoon zijn warmte nog kwijt wat logisch is.

• joey82
uchiha tijntje schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:16:
[...]

Gewoon uitzetten en niet meer naar omkijken. Dat ding wil gewoon zijn warmte nog kwijt wat logisch is.
De xbox is alleen aangeweest om te updaten etc etc,

Games installeren etc doe ik morgen 🙂

Kan volledig afsluiten kwaad als ik dat dagelijks doe?

• Arie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 22:55

Arie

One Man Army

Crash Team Racing Nitro Fueled gekocht voor maar €16 in verband met "Singles Day". :) Nu staat Hot Wheels Unleashed (Game Of The Year Edition) er ook nog op voor €22,50... Actie verloopt bijna en reviews op bijvoorbeeld YouTube geven mij geen uitsluitsel... Iemand hier die 'em heeft en er een mening over heeft? Of de mening van iemand die 'em niet heeft? :P De Sint komt de kinderen een Xbox Series X brengen waar papa ook heel blij van wordt, dus ik ben bezig met wat leuke games te verzamelen. ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Arie op 13-11-2022 21:07 ]

Not trying to pretend the enemy that I am.

joey82 schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:45:
[...]

De xbox is alleen aangeweest om te updaten etc etc,

Games installeren etc doe ik morgen 🙂

Kan volledig afsluiten kwaad als ik dat dagelijks doe?
Als je met volledig afsluiten de stekker er uit bedoelt. Geen idee.

• joey82
uchiha tijntje schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:49:
[...]

Als je met volledig afsluiten de stekker er uit bedoelt. Geen idee.
Ik bedoel via de xbox-settings-volledig afsluiten....

En daarna de stekkerdoos uit....
joey82 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:00:
[...]

Ik bedoel via de xbox-settings-volledig afsluiten....

En daarna de stekkerdoos uit....
Geen idee. :) ik moet hem eigenlijk nog steeds van instant on naar volledig shutdown doen.

Arie schreef op zondag 13 november 2022 @ 20:48:
Crash Team Racing Nitro Fueled gekocht voor maar €16 in verband met "Singles Day". :) Nu staat Hot Wheels Unleashed (Game Of The Year Edition) er ook nog op voor €22,50... Actie verloopt bijna en reviews op bijvoorbeeld YouTube geven mij geen uitsluitsel... Iemand hier die 'em heeft en er een mening over heeft? Of de mening van iemand die 'em niet heeft? :P De Sint komt de kinderen een Xbox Series X brengen waar papa ook heel blij van wordt, dus ik ben bezig met wat leuke games te verzamelen. ;)
Aan Crash heb je naar mijn mening (150+ uren in de game inmiddels) meer dan genoeg, maar Hot Wheels is wel een echt leuke casual racegame. Maar die komt nog wel in de actie einde van dit jaar hoor.

• joey82
uchiha tijntje schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:05:
[...]

Geen idee. :) ik moet hem eigenlijk nog steeds van instant on naar volledig shutdown doen.
Daar staat hij bij mij op maar de console bleef maar een briesje geven, misschien omdat aangevinkt staat dat de console controleert op updates bij uitschakelen, ik weet het niet
joey82 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:09:
[...]

Daar staat hij bij mij op maar de console bleef maar een briesje geven, misschien omdat aangevinkt staat dat de console controleert op updates bij uitschakelen, ik weet het niet
Ik heb de eerste 2 dagen ook even gevoeld of die nog aan stond (de fan dan) maar dat ding weet prima wat die moet doen :) Ik zou je er geen zorgen over maken.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 13-11-2022 21:24 ]

• ariekanari
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:46
De ventilator blijft na het volledig afsluiten draaien als de temperatuur van de console relatief hoog is om de restwarmte af te voeren. Daarna schakelt de console volledig uit.
Een volledige shutdown (afsluiten/energiebesparing) installeert tegenwoordig gewoon updates waardoor er geen reden meer is om voor sleepmodus/slaapstand te kiezen als het om het automatisch installeren van updates gaat.
Het geeft wel beperkingen voor gebruik op afstand als de console uit staat kan deze niet op afstand worden ingeschakeld c.q. gevonden worden. Installeren van games via een Xbox app op de telefoon gaat dan bijvoorbeeld niet.

Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements

• deryck
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 27-11 21:10
Series X voor een eerlijke prijs verkocht(430 euro en series S voor een eerlijke prijs gekocht(180 euro).

Game niet zoveel en heb een wat goedkopere televisie. Volgens mij zie je hier maar minimaal verschil toch..? Daarnaast niet zoveel ruimte nodig en denk dat ik de series S altijd wel weer voor een prima prijsje kan doorverkopen.

Hoop alleen dat de AAA games vergelijkbaar zullen draaien op de series S. Denk aan Starfield, Everwild en Fable. Is dit een juiste inschatting?

De series S is om en nabij even snel als de series X toch?

Misschien had ik toch mezelf beter moeten verdiepen tijdens deze ruil >:) maar op internet is veel gebaseerd op meningen. Toch blij met de Series S.

• joey82
uchiha tijntje schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:24:
[...]

Ik heb de eerste 2 dagen ook even gevoeld of die nog aan stond (de fan dan) maar dat ding weet prima wat die moet doen :) Ik zou je er geen zorgen over maken.
Volledig afsluiten via instellingen kan geen kwaad?

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:53
joey82 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:28:
[...]

Volledig afsluiten via instellingen kan geen kwaad?
Nee waarom zou dat kwaad kunnen? Ze stoppen er niet opties in die kwaad kunnen.

• joey82
Dracula schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:32:
[...]

Nee waarom zou dat kwaad kunnen? Ze stoppen er niet opties in die kwaad kunnen.
Daar heb je een punt idd,
deryck schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:27:
Series X voor een eerlijke prijs verkocht(430 euro en series S voor een eerlijke prijs gekocht(180 euro).

Game niet zoveel en heb een wat goedkopere televisie. Volgens mij zie je hier maar minimaal verschil toch..? Daarnaast niet zoveel ruimte nodig en denk dat ik de series S altijd wel weer voor een prima prijsje kan doorverkopen.

Hoop alleen dat de AAA games vergelijkbaar zullen draaien op de series S. Denk aan Starfield, Everwild en Fable. Is dit een juiste inschatting?

Misschien had ik toch mezelf beter moeten verdiepen tijdens deze ruil >:) maar op internet is veel gebaseerd op meningen. Toch blij met de Series S.
Het is verplicht dat elke game die voor de Xbox uitkomt draait op zowel de s als de x. Vooral de games die je noemt, dat zijn first party titels, daar lijkt me nul kans dat dat niet goed zou gaan draaien op de s. De s is qua alles behalve de gpu even snel of praktisch even snel als de x. Meestal is de resolutie en effecten wat omlaag genoeg om het goed te laten draaien op de s. Geheugen zou in theorie nog een issue kunnen zijn maar denk dat dat wel meevalt.

Lekker van je S genieten dus :)

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:06

Waar je wel rekening moet houden is de hoeveelheid opslag. Die is bij de Series S de helft van de Series X (512 tov 1TB opslag). En aangezien games al snel minstens 50GB opslag nodig hebben. Dan zit met 10 games je opslag al vol. En aangezien extra opslag voor de Xbox ontzettend duur is (minimaal rond de 250 euro, voor 1TB expansie) is je prijsvoordeel dan alweer weg.
Dus ik zou het alleen gedaan hebben als je weinig games speelt, of als je het geen probleem vindt games telkens te verwijderen of te verplaatsen en opnieuw te installeren of terug te plaatsen wanneer je ze speelt.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:49

Polariteit

Fietsende fotografeur

Of-Aaargh schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:29:
[...]

Waar je wel rekening moet houden is de hoeveelheid opslag. Die is bij de Series S de helft van de Series X (512 tov 1TB opslag). En aangezien games al snel minstens 50GB opslag nodig hebben. Dan zit met 10 games je opslag al vol. En aangezien extra opslag voor de Xbox ontzettend duur is (minimaal rond de 250 euro, voor 1TB expansie) is je prijsvoordeel dan alweer weg.
Dus ik zou het alleen gedaan hebben als je weinig games speelt, of als je het geen probleem vindt games telkens te verwijderen of te verplaatsen en opnieuw te installeren of terug te plaatsen wanneer je ze speelt.
Vergeet de ruimte die het OS inneemt niet; dat is ook algauw 100gb. Als het niet meer is...

En sommige games zijn ook bizar groot. Volgens mij is Forza H 5 ook algauw 120gb :o Dan gaan die 500gb hard ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Polariteit op 14-11-2022 08:37 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
En als je ook nog Xbox One games speelt krijg je niet de One X upgrades.

Persoonlijk vind ik de S best een leuk dingetje, maar een X vervangen voor een S als het niet echt (financieel) noodzakelijk is zou ik toch echt niet aanraden. Ook dat je gewoon vaker aan de 30fps gehouden wordt dan op de X.

joey82 schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:34:
[...]

Daar heb je een punt idd,
Mijne doet dat ook, en of ik hem nu op Eco of slaapstand zet. Opstart verschil is 5 seconden dus dat is ook geen ramp. Ik zelf zet hem op Eco stand als ik weet dat ik komende dagen niet ga spelen, en als ik weet vaker die dag of die week te spelen, dan zet ik de instelling weer om naar slaapstand.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-11 21:51

Series s is kwa grafische kracht ongeveer een derde van de series x, dus dat scheelt een slok op een borrel. Daarnaast zit met name het mindere geheugen en de bandbreedte daarvan de series s wat in de weg.

Voor de prijs uitstekend en prima voor 1080p en over het algemeen 60/30 fps maar de series x is fors sneller.
De eerste reviews van Pentiment zijn veelbelovend. Obsidian is een van de beste aankopen qua developers die ze de afgelopen jaren hebben gedaan in mijn optiek. Nu 2 games gereleased en positief ontvangen die wellicht niet standaard in hun straatje passen (Grounded en Pentiment). Benieuwd naar Avowed.

https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/pentiment

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-11-2022 15:10 ]

uchiha tijntje schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:08:
De eerste reviews van Pentiment zijn veelbelovend. Obsidian is een van de beste aankopen qua developers die ze de afgelopen jaren hebben gedaan in mijn optiek. Nu 2 games gereleased en positief ontvangen die wellicht niet standaard in hun straatje passen (Grounded en Pentiment). Benieuwd naar Avowed.

https://www.metacritic.com/game/xbox-series-x/pentiment
IGN 10/10
EGM 5/5
VG247 5/5
Windows Central 5/5
Dexerto 5/5
God is a Geek 9/10
GamingTrend 90/100
GamesRadar+ 4.5/5
XboxEra 8.7/10
Stevivor 8/10
VGC 4/5

Current Metacritic/Opencritic 86.

Het is een niche game, maar als je wat ruimdenkend bent kan dit best wel eens een leuke titel blijken.

• joey82
iemand enig idee waarom de series x niet aan gaat via de controller?

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-11 21:02
ariekanari schreef op zondag 13 november 2022 @ 21:25:
Installeren van games via een Xbox app op de telefoon gaat dan bijvoorbeeld niet.
Het niet op afstand downloaden/niet op afstand aan kunnen zetten neem ik voor lief. Wel jammer dat je een game ook niet in de wachtrij kan plaatsen via de app, dat zodra je de xbox aanzet hij meteen begint met downloaden.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
ArthurMorgan schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:40:
En als je ook nog Xbox One games speelt krijg je niet de One X upgrades.
Ook dat je gewoon vaker aan de 30fps gehouden wordt dan op de X.
Vooral die twee punten zijn het grootste nadeel van de S. Niet altijd een 60fps modus vind ik best een zwaarwegend nadeel en dat zal steeds vaker voor gaan komen.

[ Voor 5% gewijzigd door Hulleman op 14-11-2022 16:08 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Wom schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:44:
[...]

IGN 10/10
EGM 5/5
VG247 5/5
Windows Central 5/5
Dexerto 5/5
God is a Geek 9/10
GamingTrend 90/100
GamesRadar+ 4.5/5
XboxEra 8.7/10
Stevivor 8/10
VGC 4/5

Current Metacritic/Opencritic 86.

Het is een niche game, maar als je wat ruimdenkend bent kan dit best wel eens een leuke titel blijken.
De tering, die cijfers liegen er niet om. Ik heb helaas echt helemaal niets met die art style, maar dat is geen deal breaker. Ik ga hem absoluut spelen en dan zien of het wat voor mij is. Maar zo te zien heeft Josh Sawyer het weer geflikt. Jammer dat hij niets te maken heeft met Avowed.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ziet er gaaf uit, mag een single player game zijn, maar lijkt me best leuk om samen met mijn vrouw te doen.
Weer eens wat anders dan mijn normale games.

• ArthurMorgan
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/8ex8udjcqxz91.jpg

great news!

(ben nog wel even op zoek naar meer bevestiging dat het niet fake is ;) )

/edit: https://twitter.com/cdprojektred daar lijkt de bevestiging te staan

The next-gen update for The Witcher 3: Wild Hunt is coming on December 14th, free for everyone who already owns the game.

For more details and gameplay reveal, tune in to REDstreams next week on https://twitch.tv/cdprojektred.

[ Voor 102% gewijzigd door ArthurMorgan op 14-11-2022 16:47 ]

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

joey82 schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:02:
Ik had dit op het begin toen ik mijn Series X kreeg als ik mijn controller los maakte van de Xbox (gebruik de accu dus heb hem vaak verbonden aan de Xbox om op te laden). Maar daar is destijds een update voor uitgekomen en sindsdien kan ik mijn Xbox gewoon aanzetten met de controller.

Je controller is wel verbonden met de Xbox?

PS/XBL: Nogne

• joey82
Nogne schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:47:
[...]

Ik had dit op het begin toen ik mijn Series X kreeg als ik mijn controller los maakte van de Xbox (gebruik de accu dus heb hem vaak verbonden aan de Xbox om op te laden). Maar daar is destijds een update voor uitgekomen en sindsdien kan ik mijn Xbox gewoon aanzetten met de controller.

Je controller is wel verbonden met de Xbox?
zeker, eenmaal aan wel, kan gewoon gamen etc....
ArthurMorgan schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:32:
[Afbeelding]

great news!

The next-gen update for The Witcher 3: Wild Hunt is coming on December 14th, free for everyone who already owns the game.

For more details and gameplay reveal, tune in to REDstreams next week on de
https://twitch.tv/cdprojektred.
Ik had na Witcher 3 en Hearts of Stone een break genomen. Toen een klein stukje van Blood and Wine gespeeld, maar toen ze met het nieuws kwamen over een current gen patch heb ik het gewoon even gelaten voor wat het was. Finally!!!!

• ArthurMorgan
  • Niet online
devilsnight schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:52:
[...]

Ik had na Witcher 3 en Hearts of Stone een break genomen. Toen een klein stukje van Blood and Wine gespeeld, maar toen ze met het nieuws kwamen over een current gen patch heb ik het gewoon even gelaten voor wat het was. Finally!!!!
Ik heb hem gekocht op de One X, kort gespeeld maar toch besloten te wachten op de Series X, toen weer heel kort gespeeld.... met moeite mee gestopt omdat ze al heel snel een next gen versie aankondigden, en nu eindelijk dus echt mee beginnen :D

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

joey82 schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:50:
[...]

zeker, eenmaal aan wel, kan gewoon gamen etc....
Zou dan toch even controleren of er een update is voor je controller, ik had namelijk zelfde probleem voordat ik hem had ge'update (maar dit was echt op day 1 van de Series X release).

PS/XBL: Nogne

• Hulleman
devilsnight schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:52:
[...]

Same here! Blood en Wine heb ik nog niet zo heel veel gespeeld. Inmiddels al weer 3 jaar geleden dat ik the witcher heb gespeeld. Blood en Wine maar op de PS5 verder spelen :)

[Afbeelding]

great news!

For more details and gameplay reveal, tune in to REDstreams next week on https://twitch.tv/cdprojektred.
Yessss!!! *O*

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• joey82
zou de series s in de aanbieding komen tijden black friday?

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-11 23:26
joey82 schreef op maandag 14 november 2022 @ 18:43:
zou de series s in de aanbieding komen tijden black friday?
Valt niet te voorspellen. Maar lijkt mij wel een logische conclusie. De Series X en de PS5 zijn nog zeer gewild. Maar de Series S is ruim verkrijgbaar. Dus lijkt mij wel dat ze met een mooie aanbieding gaan komen.

• joey82
Zorroberner schreef op maandag 14 november 2022 @ 18:58:
[...]

Valt niet te voorspellen. Maar lijkt mij wel een logische conclusie. De Series X en de PS5 zijn nog zeer gewild. Maar de Series S is ruim verkrijgbaar. Dus lijkt mij wel dat ze met een mooie aanbieding gaan komen.
even afwachten dan, heb een verjaardagscadeau nodig voor iemand maar weet niet wat te kopen :/
Minder nieuws betreffende Evil West (vind ik althans) -O-

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Zorroberner schreef op maandag 14 november 2022 @ 18:58:
[...]

Series X in principe ook vlotjes nu?
Ik zag die al een hele week op voorraad bij bol.com en zonet toch maar eentje besteld :)

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
joey82 schreef op maandag 14 november 2022 @ 16:02:
Als ik het goed begrepen heb heb jij de console volledig afgesloten en via de stekkerdoos van de stroom afgehaald. Probeer je soms de console direct na het inschakelen van de stroom via de controller in te schakelen?

De Xbox 360 start zelfs als je de stroom voor de console inschakelt nadat je de controller hebt aangezet, maar bij de Series X|S en ook bij de One werkt dat niet/niet zo goed. Soms moet je wat langer wachten voordat de console alsnog aangaat, maar vaak moet je eerst de batterijen uit de controller halen en het nogmaals proberen (of opstaan en de console met de hand inschakelen). Het beste is om wat langer te wachten na het inschakelen van de stroom voordat je via de controller de console probeert te starten.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 11:04
[Afbeelding]

great news!

Eeeeej ein-de-lijk.
Het is ook weer echt op het randje van wat ze beloofd hadden haha.
Q4 2022 was het naartoe verschoven, dus ze hadden nog een marge van 2 weken..
Kijk er wel naar uit, heb hem getracht uit te spelen toen w3 uit kwam op de One, maar werd steeds afgeleid en het kwam er nooit van.
Toen de One X enhanced versie (4k, fps unlocked) kwam nogmaals geprobeerd..
Die werd nog een stukje toffer toen we eenmaal de Series X thuis hadden staan want diezelfde One X versie bleek in de praktijk op 4k/60fps te draaien op dat beest.
Altijd wel zin gehad, maar je weet dat er een Series X enhanced versie komt dus.. uitstellen dan maar.
Straks gaat deze me mooi bezighouden tot het uitgespeeld is haha.
Ben alleen bang dat de 60fps onder al dat grafisch geweld zal zwichten voor 30fps.. maar we gaan het zien.
justifire schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:24:
[Embed]
PS4 Pro: 1080p @ 30fps (with improved graphical quality compared to PS4)
XboxOneX: 2160p @ 30fps

Oef... zijn ze nou ontzettend lui geweest met de PS4 pro port ?

[ Voor 9% gewijzigd door PepieNL op 15-11-2022 08:46 ]

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:33

Louw Post

Cerenas

PepieNL schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 08:24:
[...]
PS4 Pro: 1080p @ 30fps (with improved graphical quality compared to PS4)
XboxOneX: 2160p @ 30fps

Oef... zijn ze nou ontzettend lui geweest met de PS4 pro port ?
Ook voor de Series S zo te zien, tenzij ze daar de grafische settings wat hoger voor hebben gezet. :P
Nu zie ik het pas goed...

Evil West is hetzelfde op zowel One X als XSX? Wellicht dat de XSX versie nog wel extra grafische toeters en bellen heeft, anders is het wel echt vreemd hoor. Dit is ook vreemd :

Zie ik het nou verkeerd of zijn de recommended specs gewoon lager dan wat er in de XSX en PS5 zit?
devilsnight schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:36:
Nu zie ik het pas goed...

Evil West is hetzelfde op zowel One X als XSX? Wellicht dat de XSX versie nog wel extra grafische toeters en bellen heeft, anders is het wel echt vreemd hoor. Dit is ook vreemd :

[Twitter]

Zie ik het nou verkeerd of zijn de recommended specs gewoon lager dan wat er in de XSX en PS5 zit?
Het is gewoon een kleine ontwikkelaar en ik denk dat er niet heel veel tijd in wordt gestopt in het optimaliseren van alle verschillende versies. Juist doordat deze ook nog cross gen is.

uchiha tijntje schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 12:24:
[...]

Het is gewoon een kleine ontwikkelaar en ik denk dat er niet heel veel tijd in wordt gestopt in het optimaliseren van alle verschillende versies. Juist doordat deze ook nog cross gen is.
Is wel zonde. Maar ik haal de game sowieso niet op dag één, dat wordt waarschijnlijk The Callisto Protocol. Wie weet besluit de studio alsnog de current gen versies te optimaliseren.

• Hulleman
justifire schreef op maandag 14 november 2022 @ 19:24:
[Embed]
Dit zegt al wel genoeg over de technische staat van het spel...

• Vagax
  • Laatst online: 10:58

Vagax

Hehe

Ik heb expres The Witcher 3 links van me laten liggen zodra ik te horen kreeg dat ze met een next-gen versie kwamen. Ik was denk ik net bij een stuk waar je met een boot naar een ander eiland vaart.

Heb er iig zin in om die weer te spelen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ctU8UuMl338QdOs0N2tqwFomlPY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5KzCkAEjKQsUYHbOY2NYw3sn.png?f=fotoalbum_large

Meer info: https://t.co/BXnxlDQ3ug

[ Voor 12% gewijzigd door Wom op 15-11-2022 15:05 ]

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-11 21:36
MartijnS72 schreef op maandag 14 november 2022 @ 20:50:
[...]

Als ik het goed begrepen heb heb jij de console volledig afgesloten en via de stekkerdoos van de stroom afgehaald. Probeer je soms de console direct na het inschakelen van de stroom via de controller in te schakelen?

De Xbox 360 start zelfs als je de stroom voor de console inschakelt nadat je de controller hebt aangezet, maar bij de Series X|S en ook bij de One werkt dat niet/niet zo goed. Soms moet je wat langer wachten voordat de console alsnog aangaat, maar vaak moet je eerst de batterijen uit de controller halen en het nogmaals proberen (of opstaan en de console met de hand inschakelen). Het beste is om wat langer te wachten na het inschakelen van de stroom voordat je via de controller de console probeert te starten.
Series x start bij mij gewoon op met de controller na volledig powerless te zijn geweest.

Heb hier de hele boel aan relays met vermogen meters hangen.
Geen aanwezigheid in huis en vermogen gedaalt tot onder 5 watt (som van alle audio video + tv in het meubel) gemeten langer dan een minuut, relays worden ontkracht en dus geen spanning meer.

Na het inschakelen van de spanning kan ik vrijwel direct de series x inschakelen met de controller.
Het enige wachten hier is op de sony android tv die cold op moet starten.
Ik moet zeggen dat ik Pentiment echt wel interessant vind, maar tegelijkertijd begrijp ik helaas een heleboel dingen niet. Moeilijke woorden die ik op Google moet opzoeken en er wordt veel over geschiedenis vertelt waar ik echt geen idee van heb. Het is gewoon zo'n soort game, en ik steek er alleen maar wat van op, dus een slecht iets is het echt niet.

Toffe dialogen ook en de opties. Qua dit soort dingen ben ik dan zo benieuwd wat ze met Avowed doen hé.

[ Voor 13% gewijzigd door devilsnight op 15-11-2022 17:35 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Exactor it
Rossi46 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:53:
[...]

Zit hier nou nog iets boeiends tussen? :?
Insurgency is wel een goed spel. Vrij tactisch wel. Ik zou het omschrijven als een mix tussen BF en de hardcore/realism mode van CoD. Vrij onvergeeflijk dus. Samenspelen wordt beloond. Alleen dat doet natuurlijk niemand. :+

De gaafste feature is proximity voicechat. Ik heb zo vaak op een objective gelegen en Amerikaanse tegenstanders allerlei tactische onzin horen zeggen. Bravo squad position door. Alpha Flash window. Bravo enter on Flash. Dus ik knal gewoon op de deur direct na de Flash voor 3 kills. Echt een top spel.

[ Voor 28% gewijzigd door Exactor it op 15-11-2022 21:59 ]

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:55
voegt niets toe behalve reacties uitlokken, post dan niets

[ Voor 81% gewijzigd door Chaoss op 15-11-2022 23:51 ]

Rossi46 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 19:53:
[...]

Zit hier nou nog iets boeiends tussen? :?
NORCO krijgt goede cijfers:

https://www.metacritic.com/game/pc/norco

Een 8.9.

——-

Vanavond begonnen met Pentiment. Helaas na een uurtje of 4 toch maar “verplicht” afgesloten want moet morgen weer vroeg op dus dan gaan we morgenavond dan maar weer verder als detective Colombo in de 16e eeuw :P

Volgens mij zitten er redelijk wat missable achievements in en begreep dat het sowieso niet mogelijk was om alles in 1 run te halen, dus ik ga er ook volledig blind in. Andere playthroughs ga ik de zaken die ik gemist heb wel halen :)

[ Voor 50% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-11-2022 00:23 ]

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb bij Pentiment even door de achievements gescrold. Dat gaat inderdaad nooit in 1 keer lukken. Sowieso moet je dan ook bepaalde keuzes wel of niet maken. Ik wil gewoon echt lekker mijn eigen mening een beetje volgen, dus daardoor zal ik het mezelf gewoon lastiger maken. Maar voor mijn gevoel zal het dan wel leuker blijven.
Die moeilijke woorden ben ik het wel mee eens ja. Mijn Engels is niet super, maar ook niet slecht. Maar hier heb ik wel hier en daar echt moeite ermee :X

Gisteren eindelijk na veel pogingen de Titan verslagen in Asterigos: Curse Of The Stars, pff wat was dat een lastige boss fight waarop ik echt lang vast heb gezeten :X. Nu kunnen we gelukkig weer verder met de story :*)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10:40
Bijna Black Friday, als relatief nieuwe Xbox gebruiker: zijn de deals rondom accessoires en games in het verleden goed geweest? Ik wil nog een tweede controller dus ik zit er klaar voor haha

• deryck
Series S binnen en bevalt goed. Stiekem toch blij om de series X ingeruild te hebben want de S voldoet prima. Ben een echte Game Pass gamer.

Enigste wat ik jammer vind is dat er soms planten in eens te voorschijn komen, als een soort drop in. Dit vind ik wat nep. Is dit het verschil tussen series S en X?

Is het mogelijk om de grafische instellingen lager te zetten zodat dit niet meer gebeurt. Of misschien performance vs quality mode? Hoe zet je dit aan of uit?

Wat langzamere en minder mooie beelden vind ik niet zo erg, het gaat mij om gameplay en verhaal. maar die drop in(weet niet hoe je het noemt) vind ik wel wat vervelend.

Ik bedoel hiermee dat je een struik van een afstandje niet ziet, maar als je dichterbij loopt word hij wat doorzichtig en ineens heb je een volle struik.

Hoop dat er een quality mode is op de series S en dat het allemaal wat langzamer oogt maar zonder dropins

• deryck
Ht87 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:16:
Bijna Black Friday, als relatief nieuwe Xbox gebruiker: zijn de deals rondom accessoires en games in het verleden goed geweest? Ik wil nog een tweede controller dus ik zit er klaar voor haha
Alleen de elite controller is vaak in de aanbieding, afgelopen week nog meen ik. Je kunt een site in de gaten houden die ik hier volgens mij niet mag noemen. Iets met zout en peper.

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:39
Weinig mensen hier op dit forum hebben hier volgens mij oor naar, maar vandaag is het aan:

[YouTube: Warzone 2.0 Launch Trailer | Call of Duty: Warzone 2.0]

[ Voor 4% gewijzigd door JDL15 op 16-11-2022 11:16 ]

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11 00:24

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

Ht87 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:16:
Vorig jaar een tweede controller gekocht voor 40 euro. En gisteren mijn eerste Black Friday aankoop gedaan: DTS unbound in de store voor een tientje 8)

• Hulleman
Ik dacht dat Warhammer Darktide ook een Xseries game zou zijn.... niet dus. Zag er wel bruut uit.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:27

On_E

Housemusic

Hulleman schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:30:
[...]

Ik dacht dat Warhammer Darktide ook een Xseries game zou zijn.... niet dus. Zag er wel bruut uit.
Komt in 2023 nog.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Patricdrenth
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 16-11-2022
Hoi,

Ik heb een vraag over de Xbox series S, ik wil graag een gaming monitor halen. Ik heb èèn van MSI op het oog de: MSI Optix G27C6 , 165HZ full HD HDMI 1.4. Mijn vraag is, zou ik dan bijvoorbeeld Warzone kunnen spelen op 120hz, of ondersteund HDMI 1.4 dit niet? 🥲

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:36
JDL15 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:16:
Weinig mensen hier op dit forum hebben hier volgens mij oor naar, maar vandaag is het aan:

[YouTube: Warzone 2.0 Launch Trailer | Call of Duty: Warzone 2.0]
Is dit net zo'n rommel als MW2? Campen, zeer slechte hit registratie en geen gebalanceerde gameplay?

@Patricdrenth
Als ik even snel zoek op de HDMI 1.4 spec, dan geeft hij verschillende resoluties/refresh rates aan, waaronder 1920x1080p op 120Hz. Zou moeten lukken.

[ Voor 16% gewijzigd door Mosin op 16-11-2022 12:01 ]

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
Patricdrenth schreef op woensdag 16 november 2022 @ 11:52:
Hoi,

Ik heb een vraag over de Xbox series S, ik wil graag een gaming monitor halen. Ik heb èèn van MSI op het oog de: MSI Optix G27C6 , 165HZ full HD HDMI 1.4. Mijn vraag is, zou ik dan bijvoorbeeld Warzone kunnen spelen op 120hz, of ondersteund HDMI 1.4 dit niet? 🥲
Hier staat je antwoord ;) Lang verhaal kort: op full-hd resolutie ondersteunt HDMI 1.4 inderdaad 120Hz :)

https://pcguide101.com/hd...pport-120hz-refresh-rate/

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Pagina: 1 ... 51 ... 195 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
• Gamepass discussie: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie
• Beschikbaarheid: [XSX | XSS] Beschikbaarheid en levertijden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Gezellig leuteren, kletsen, slowchatten?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord